Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Pompi
  • Registratie: november 2009
  • Nu online
Kan iemand alsjeblieft de microfoon van Aad de Mos uitzetten? Hij verpest een verder prima wedstrijd.

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

De Gea komt daar goed weg, dat was echt geen overtreding van Van Dijk, die 2-0 had gewoon een goal moeten blijven. Liverpool is zoveel beter dan ManU, dat kan nog wel eens een slachting worden.

++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start.

• Pompi
  • Nu online
gambieter schreef op zondag 19 januari 2020 @ 17:58:
De Gea komt daar goed weg, dat was echt geen overtreding van Van Dijk, die 2-0 had gewoon een goal moeten blijven. Liverpool is zoveel beter dan ManU, dat kan nog wel eens een slachting worden.
Inderdaad, het is ook knap hoe je met 3 CV's toch zo'n gatenkaas als de verdediging van ManU kan hebben. Liverpool loopt er gewoon doorheen.

• toolkist
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 19 januari 2020 @ 17:58:
In de 5 meter dus dan wordt er veel sneller in het voordeel van de keeper gefloten, 'hinder' is natuurlijk een ruim begrip. Ik kan me dus wel voorstellen dat ie afgekeurd werd.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Zelfs Roy Keane vind het geen overtreding in de Sky Sports Studio, en die staat niet bekend om zijn onpartijdigheid :+

• exactor it
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 15:14
gambieter schreef op zondag 19 januari 2020 @ 18:26:
Zelfs Roy Keane vind het geen overtreding in de Sky Sports Studio, en die staat niet bekend om zijn onpartijdigheid :+
Hij is juist altijd tegen United en roept meestal het tegenovergestelde van de andere pundits. Fantastische speler, verschrikkelijke vent. ;)

Hopelijk gaat Pereira eraf en komt Greenwood erin. Of Mata maar dan moet Martial centraal gaan spelen. Het is erg irritant dat de enige speler die kan scoren bij United langs de zijlijn speelt. (Niet dat het echt uitmaakt, Liverpool gaat er straks snoeihard overheen.)

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• JeroenNietDoen
  • Registratie: januari 2001
  • Nu online

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Elk weekend worden er mensen door 2en gezaagd en krijgen nog geen eens geel. Dit krijgt rood :')

Verbaasd me ook weer niks dat wij weer vroeg rood krijgen in een derby.

"Oooh Jeroen!"

• Napo
  • Registratie: augustus 2006
  • Nu online

Napo

[Oo[:::|:::]oO]

JeroenNietDoen schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 21:53:
Elk weekend worden er mensen door 2en gezaagd en krijgen nog geen eens geel. Dit krijgt rood :')

Welke wedstrijd ben je aan het kijken?

• Vos
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 01-04 19:08

Vos

AFCA

Napo schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 21:54:
[...]

Welke wedstrijd ben je aan het kijken?
Chelsea - Arsenal

Heb het incident niet gezien, maar Arsenal en de scheids/var is wel raak dit seizoen.

[Voor 20% gewijzigd door Vos op 21-01-2020 22:21]

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 14:19
Hij was de keeper al voorbij, een tackle/vasthouden zonder bal in de 16 is dan gewoon rood.

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• exactor it
Bij een opzettelijke overtreding is het rood. Als er geen opzet is en toch een overtreding is het geel.

Knap van Arsenal dat ze deze pot gelijkgespeeld hebben!

• JanW
  • Registratie: oktober 2004
  • Nu online
Was ook wel een briljant moment van Mustafi. Eerst speelt ie een slechte terugspeelbal, waardoor Leno en Luiz moeten ingrijpen. Daarna wil ie de bal wegschieten, schiet ie 'm ook nog eens tegen Luiz aan die daar op de grond ligt _o-

• toolkist
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 21:53:

Ik vond rood ook zwaar overdreven. Volgens mij probeerde hij de bal te spelen, dus geen rood.
The 'triple punishment' which awaits those who prevent obvious goal-scoring opportunities in the opposition penalty area comprises a red card, the concession of a penalty, and a subsequent suspension. But from June 1, the red card will be downgraded to a yellow if the foul was an attempt to play the ball.
dutchgio schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 23:07:
Hij was de keeper al voorbij, een tackle/vasthouden zonder bal in de 16 is dan gewoon rood.
Dat is de oude regel ;)

• Napo
  • Nu online

Napo

toolkist schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 08:54:
[...]

Ik vond rood ook zwaar overdreven. Volgens mij probeerde hij de bal te spelen, dus geen rood.

[...]
Bij deze actie kan je wel afvragen of David Luiz de bal poogde te spelen of vooral voor de speler ging. Het vasthouden van de speler helpt daar niet bij mee. Waardoor het dus ook weer een rode kaart wordt:
Where a player commits an offence against an opponent within their own penalty area which denies an opponent an obvious goal-scoring opportunity and the referee awards a penalty kick, the offending player is cautioned if the offence was an attempt to play the ball; in all other circumstances (e.g. holding, pulling, pushing, no possibility to play the ball etc.) the offending player must be sent off.

• JeroenNietDoen
  • Nu online

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Herhaling nog es gezien. er gebeurd heel weinig en de speler van Chelsea laat zich heel makkelijk vallen wetende dat hij inmiddels met zijn rug naar de goal staat en Luiz ertussen.

Ook Mustafi was alweer terug op lijn.

Heel makkelijk gegeven, maar goed, het rapport van vorige week over hoeveel punten de scheidsrechters en VAR al gekost hebben was slopend en opvallend in Arsenal's nadeel.

Helaas dus niet meer dan een punt eruit weten te slepen. Met 1 man minder heeft ons de overwinning gekost.

"Oooh Jeroen!"

• toolkist
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 14:21:
Heel makkelijk gegeven, maar goed, het rapport van vorige week over hoeveel punten de scheidsrechters en VAR al gekost hebben was slopend en opvallend in Arsenal's nadeel.

Helaas dus niet meer dan een punt eruit weten te slepen. Met 1 man minder heeft ons de overwinning gekost.
In het nadeel sure. Opvallend, alsof dat bewust zou zijn o.i.d.? Nah dat geloof ik niet.

• JeroenNietDoen
  • Nu online

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

toolkist schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 14:32:
[...]

In het nadeel sure. Opvallend, alsof dat bewust zou zijn o.i.d.? Nah dat geloof ik niet.
Bewust, nee. Maar als je ziet het verschil per scheidsrechter en de inconsistentie, ook bij de VAR, het is droevig hoe clubs benadeeld worden.

"Oooh Jeroen!"

• Vos

Vos

AFCA

JanW schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 08:21:
Was ook wel een briljant moment van Mustafi. Eerst speelt ie een slechte terugspeelbal, waardoor Leno en Luiz moeten ingrijpen. Daarna wil ie de bal wegschieten, schiet ie 'm ook nog eens tegen Luiz aan die daar op de grond ligt _o-
Geeft zijn onkunde wel aan ja, die man moet echt zsm weg.

• exactor it
De selectie bij United begint nu wel erg dun te worden. Pogba, Rashford en McTominay nog maanden uitgeschakeld. Nu ook Lindelof uit het niets geblesseerd. Het was aan de start van het seizoen al niet veel maar als je twee beste spelers wegvallen en de best presterende middenvelder van het seizoen er ook nog bij, wordt de 4e plek helemaal onmogelijk.

Door het uitvallen van Lindelof moet Jones of Bailly spelen. Dat belooft veel doelpunten. (Voor Burnley)

Vanavond tegen Burnley. Dat is ook gegarandeerd één blessure met hoe die gasten schoffelen

• Maarten_E
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 15:21
Pfft het is echt diep diep diep triest hoe ver ManU is gevallen, en hoever ze nog aan het vallen zijn.

• exactor it
Maarten_E schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 18:07:
Pfft het is echt diep diep diep triest hoe ver ManU is gevallen, en hoever ze nog aan het vallen zijn.
Tsja. Gaat in cycli. Ze hebben ongekend lang aan de top gestaan en vallen nu weer terug. Liverpool (die nu zo enorm aan de top staan) zijn 30 (dertig!) jaar geleden voor het laatst kampioen geworden. In Engeland is het eenmaal zo dat je niet eeuw lange dominantie hebt van 2 clubs zoals in Spanje en Nederland.

Al is de val wel veel groter dan ik had verwacht na het vertrek van Ferguson. Een jaar beroerde leiding en daarna 4 jaar matige leiding is kennelijk genoeg om ver af te zakken.

• Noiz
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 31-03 14:58
exactor it schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 20:33:
[...]
Al is de val wel veel groter dan ik had verwacht na het vertrek van Ferguson. Een jaar beroerde leiding en daarna 4 jaar matige leiding is kennelijk genoeg om ver af te zakken.
Was natuurlijk niet alleen Ferguson die weg was, maar Gill ook waardoor Woodward in de plaats kwam. Commercieel gezien een geweldige vent, maar hij is dus ook verantwoordelijk voor het uitstippelen van het sportief beleid (waar hij dus hard faalt). Waar anders clubs hier een Director of Football voor aanstellen gebeurt dit maar niet bij United.

Voorbeeldje. In de tijd dat Solksjaer manager is, zijn er 8 spelers vertrokken. In de 3 transferperiodes gedurende deze periode zijn er welgeteld 3 spelers aangetrokken. Resultaat: De dunne selectie die ze nu hebben waardoor een paar blessures veel meer impact hebben dan zou moeten. 4 CV's geblesseerd/nog niet fit waardoor Jones dus weer basis moet voetballen. Fred/Pogba/McTominay zijn de enige 3 middenvelders die van voldoende kwaliteit zijn maar waar er dus 2 van geblesseerd zijn. Rashford/Martial/James als aanvallers waarvan dus ook weer 1 geblesseerd. Die plekken moeten dan opgevuld worden met spelers die niet in vorm zijn / niet 100% fit zijn / niet goed genoeg meer zijn of nog niet goed genoeg daar het om jeugd gaat.

Je ziet ondertussen ook dat de woede zich steeds meer richt op de Glazers (eigenaren) en Woodward. Spreekkoren in het stadion, kritiek op tv van oud-spelers, Twitter, Reddit, noem het maar op. De vraag is of het enig verschil gaat maken. Hopelijk gaat Woodward minimaal tot inzicht komen dat er een DoF moet komen.

• JAN-B
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 14:39

JAN-B

525 Wp op mijn dak

exactor it schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 07:11:

Knap van Arsenal dat ze deze pot gelijkgespeeld hebben!
Inderdaad >:)
Mooie goal ook van Martinelli, rush vanaf eigen helft - wel mazzel dat die verdediger uitgleed - maar wat is die snel, speelde vorig seizoen nog ergens :? in Brazilie, vraag maar aan Gunner, die weet dat wel :)
Sterk uitverdedigd van Mustafi, waarom moet die weg? is die echt zo slecht dan :?

Zo, Man United, wat slecht, thuis verliezen 0 - 2 8)

Gaia : She is going to die, unless..... ( song by Valensia )

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 14:59

Angeloonie

Cheeseburger Addict

JAN-B schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 15:02:
[...]

Inderdaad >:)
Mooie goal ook van Martinelli, rush vanaf eigen helft - wel mazzel dat die verdediger uitgleed - maar wat is die snel, speelde vorig seizoen nog ergens :? in Brazilie, vraag maar aan Gunner, die weet dat wel :)
Speelde bij Ituano in het Braziliaanse 4e niveau _O-
Sterk uitverdedigd van Mustafi, waarom moet die weg? is die echt zo slecht dan :?
Ehh.. je hebt de 1-0 van Chelsea gemist? Daar had hij een heel groot aandeel in. Later herpakte hij zich wel weer, maar hij heeft te vaak momenten waarop hij enorm prutst en ons letterlijk punten heeft gekost door zijn geklungel. Gewoon niet goed genoeg omdat hij enorm inconsistent is.

[Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 23-01-2020 15:07]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• toolkist
  • Niet online
Noiz schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 13:53:
[...]

Was natuurlijk niet alleen Ferguson die weg was, maar Gill ook waardoor Woodward in de plaats kwam. Commercieel gezien een geweldige vent, maar hij is dus ook verantwoordelijk voor het uitstippelen van het sportief beleid (waar hij dus hard faalt). Waar anders clubs hier een Director of Football voor aanstellen gebeurt dit maar niet bij United.

Voorbeeldje. In de tijd dat Solksjaer manager is, zijn er 8 spelers vertrokken. In de 3 transferperiodes gedurende deze periode zijn er welgeteld 3 spelers aangetrokken. Resultaat: De dunne selectie die ze nu hebben waardoor een paar blessures veel meer impact hebben dan zou moeten. 4 CV's geblesseerd/nog niet fit waardoor Jones dus weer basis moet voetballen. Fred/Pogba/McTominay zijn de enige 3 middenvelders die van voldoende kwaliteit zijn maar waar er dus 2 van geblesseerd zijn. Rashford/Martial/James als aanvallers waarvan dus ook weer 1 geblesseerd. Die plekken moeten dan opgevuld worden met spelers die niet in vorm zijn / niet 100% fit zijn / niet goed genoeg meer zijn of nog niet goed genoeg daar het om jeugd gaat.

Je ziet ondertussen ook dat de woede zich steeds meer richt op de Glazers (eigenaren) en Woodward. Spreekkoren in het stadion, kritiek op tv van oud-spelers, Twitter, Reddit, noem het maar op. De vraag is of het enig verschil gaat maken. Hopelijk gaat Woodward minimaal tot inzicht komen dat er een DoF moet komen.
Fred en McTominay voldoende kwaliteit? Kom op zeg, Man Utd is ver afgezakt maar zo ver?

• Noiz
toolkist schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 19:49:
[...]

Fred en McTominay voldoende kwaliteit? Kom op zeg, Man Utd is ver afgezakt maar zo ver?
Blijkbaar kijk je niet veel United? Fred heeft het voorheen erg lastig gehad maar speelt sinds dit seizoen eigenlijk ijzersterk (zijn stats wijzen dat ook uit). Dat heeft vooral te maken gehad met een serie aan wedstrijden waar hij samen met McTominay speelde, die door velen (en niet alleen United supporters) werd gezien als de beste speler dit seizoen bij United tot aan zijn blessure.
Of verwacht jij wereldtoppers op iedere positie bij een club? Dat is McTominay namelijk niet wat betreft talent, maar er zijn andere kwaliteiten die een speler ook geschikt maakt. Spelers als Ji-Sung Park of Darren Fletcher waren ook niet wereldtoppers, maar brachten wel een bepaalde balans in het elftal waardoor het team als geheel beter speelde. Dat het team nog moet worden aangevuld met enkele toppers moge duidelijk zijn, maar spelers als Fred en McT zie ik er graag bij.

• Vos

Vos

AFCA

Dat veld van Tranmere Rovers, wtf is daar gebeurt 8)7

• toolkist
  • Niet online
Noiz schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 21:06:
[...]

Blijkbaar kijk je niet veel United? Fred heeft het voorheen erg lastig gehad maar speelt sinds dit seizoen eigenlijk ijzersterk (zijn stats wijzen dat ook uit). Dat heeft vooral te maken gehad met een serie aan wedstrijden waar hij samen met McTominay speelde, die door velen (en niet alleen United supporters) werd gezien als de beste speler dit seizoen bij United tot aan zijn blessure.
Of verwacht jij wereldtoppers op iedere positie bij een club? Dat is McTominay namelijk niet wat betreft talent, maar er zijn andere kwaliteiten die een speler ook geschikt maakt. Spelers als Ji-Sung Park of Darren Fletcher waren ook niet wereldtoppers, maar brachten wel een bepaalde balans in het elftal waardoor het team als geheel beter speelde. Dat het team nog moet worden aangevuld met enkele toppers moge duidelijk zijn, maar spelers als Fred en McT zie ik er graag bij.
Lage verwachtingen/eisen dus bij jou, dat mag.
Voor mij zijn alleen Rashford, Pogba en De Gea Man Utd waardig. Dat iemand de beste speler dit seizoen is zegt helemaal niks in (wederom) een flut seizoen als deze.

• exactor it
Vos schreef op zondag 26 januari 2020 @ 16:37:
Dat veld van Tranmere Rovers, wtf is daar gebeurt 8)7
Het is een league one (derde divisie) club met erg weinig geld. Edit: ik lees net dat de pomp onder het grasmat kapot is maar dat ze tot deze wedstrijd niet genoeg hadden om het te maken en het veld te vervangen. Dat kan nu wel. En dat is waarom de fa cup cool is.

Ik vond het wel leuk. Leek op fa cup wedstrijden uit de jaren negentig.

Edit: Liverpool gelijk tegen Shrewsbury Town. Dat is wel bijzonder te noemen dit seizoen (eigenlijk elk seizoen maar je weet wat ik bedoel).

[Voor 37% gewijzigd door exactor it op 26-01-2020 21:32]

• Holk
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 15:24
Napoli maakt even gehaktballen met tomatensaus van de Oude Dame. Verdedigend heel slecht van Juventus vooral bij die eerste, maar de 2-0 is erg mooi

Ninja edit: via de hak van De Ligt, weinig aan doen (voet moet ergens staan)

[Voor 21% gewijzigd door Holk op 26-01-2020 22:33]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

exactor it schreef op zondag 26 januari 2020 @ 19:32:
Edit: Liverpool gelijk tegen Shrewsbury Town. Dat is wel bijzonder te noemen dit seizoen (eigenlijk elk seizoen maar je weet wat ik bedoel).
En daarmee kreeg Shrewsbury Town te weinig, ze scoorden een ongelukkige eigen doelpunt. Liverpool was slecht. Salah en Firminho kwamen er nog in, maar te laat.

• Noiz
toolkist schreef op zondag 26 januari 2020 @ 16:48:
[...]

Lage verwachtingen/eisen dus bij jou, dat mag.
Voor mij zijn alleen Rashford, Pogba en De Gea Man Utd waardig. Dat iemand de beste speler dit seizoen is zegt helemaal niks in (wederom) een flut seizoen als deze.
Nja, of te hoge verwachtingen/eisen aan jouw kant. Ik ken geen enkel team dat louter bestaat uit de grootste talenten op iedere positie. Uiteindelijk gaat het erom dat je een goed team bouwt en dan lijkt iedereen opeens heel erg goed. Overigens ben ik niet de enige die positief is over Fred/McT maar zeggen veel voetbal analytici (en niet alleen Britse) hetzelfde.

Ik merk sowieso dat onder Nederlandse PL kijkers/volgers heel erg negatief wordt gedaan over United tegenwoordig en daar is natuurlijk ook een aanleiding voor. Maar blijkbaar zorgt dat er (in mijn ogen) voor dat men niet meer objectief kan kijken naar United. Maguire is daarin een mooi voorbeeld. Omdat hij meer heeft gekost dan Van Dijk kunnen we zijn kwaliteiten niet meer normaal beoordelen (jaloezie?). Voor United fans en analytici in Engeland (BBC, Sky Sports o.a.) is duidelijk dat hij een goede aankoop is gebleken. Er straalt o.a. veel meer rust uit van de verdediging. De positie waarbij dit omgekeerd lijkt te zijn is die van doelman. De Gea ziet er al zeker een seizoen niet heel zelfverzekerd uit en maakt veel fouten. En in plaats dat zijn mindere punten beter lijken te worden, worden zijn goede kwaliteiten juist minder te worden. Vind het dus wel grappig dat je hem als Utd waardig betitelt kijkende naar zijn vorm.

• exactor it
Fa cup vijfde ronde: De winnaar van Northampton Town (League 2) tegen Derby County (Championship) speelt tegen United. Goede kans dat Rooney nog een keer tegen zijn oude club mag spelen dus!

Volledige draw: FA Cup fifth-round draw: Wayne Rooney could face former side Man Utd - http://www.bbc.com/sport/football/51271468

[Voor 26% gewijzigd door exactor it op 27-01-2020 20:55]

• toolkist
  • Niet online
Noiz schreef op maandag 27 januari 2020 @ 15:12:
[...]

Nja, of te hoge verwachtingen/eisen aan jouw kant. Ik ken geen enkel team dat louter bestaat uit de grootste talenten op iedere positie. Uiteindelijk gaat het erom dat je een goed team bouwt en dan lijkt iedereen opeens heel erg goed. Overigens ben ik niet de enige die positief is over Fred/McT maar zeggen veel voetbal analytici (en niet alleen Britse) hetzelfde.

Ik merk sowieso dat onder Nederlandse PL kijkers/volgers heel erg negatief wordt gedaan over United tegenwoordig en daar is natuurlijk ook een aanleiding voor. Maar blijkbaar zorgt dat er (in mijn ogen) voor dat men niet meer objectief kan kijken naar United. Maguire is daarin een mooi voorbeeld. Omdat hij meer heeft gekost dan Van Dijk kunnen we zijn kwaliteiten niet meer normaal beoordelen (jaloezie?). Voor United fans en analytici in Engeland (BBC, Sky Sports o.a.) is duidelijk dat hij een goede aankoop is gebleken. Er straalt o.a. veel meer rust uit van de verdediging. De positie waarbij dit omgekeerd lijkt te zijn is die van doelman. De Gea ziet er al zeker een seizoen niet heel zelfverzekerd uit en maakt veel fouten. En in plaats dat zijn mindere punten beter lijken te worden, worden zijn goede kwaliteiten juist minder te worden. Vind het dus wel grappig dat je hem als Utd waardig betitelt kijkende naar zijn vorm.
Vind je het gek dat er negatief gedaan wordt over Man Utd als je de rijkste club van de wereld bent, op 1 na de hoogste salarissen in de PL betaalt, honderden miljoenen aan transfersommen uitgeeft en dan nog met zo'n baggerteam op het veld staat en schijtbakken voetbal speelt?
Ik keek vroeger met veel plezier naar Man Utd. Altijd pressing vooruit, aanvallend, tempo, etc. Maar nu? Ik ben de afgelopen seizoenen serieus meerdere keren in slaap gevallen.
Voor United fans zal Maguire een prima aankoop zijn aangezien hetgeen er stond (Jones, nog veel en veel slechter was. Zo zul je inderdaad ook wel wat analytici vinden die positief over hem zijn. En net zo goed een hele berg die hem helemaal niks vinden. Dat ik de Gea wel een topper noem komt omdat die zich al jaren bewezen heeft, niet 1 seizoen leuk meegedraaid in een verdedigend systeem bij Leicester waar de opvolger van Maguire het nu wellicht nog beter doet.
Feit is dat Man Utd nu 11 punten minder heeft dan vorig seizoen na hetzelfde aantal (24) wedstrijden en een slechter doelsaldo. Tuurlijk ligt dat niet alleen aan Maguire, maar blijkbaar heeft die 90m ook niks geholpen om het beter te gaan doen.

• apis29
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 26 januari 2020 @ 23:40:
[...]

En daarmee kreeg Shrewsbury Town te weinig, ze scoorden een ongelukkige eigen doelpunt. Liverpool was slecht. Salah en Firminho kwamen er nog in, maar te laat.
Die 2-2 leek me anders wel een buitenspel doelpunt (en de penalty overtreding net erbuiten) maar de commentatoren hadden het te druk met FA Cup fantasia. Bij de uittrap van de keeper stond de speler die hem doorkopte gewoon buitenspel Nu ik het terugkijk wordt het opgeheven door Williams [rechtsback] (die sowieso ook een van de slechteren was, had eerder die gewisseld dan Firmino voor Minamino die overigens tot nu toe eigenlijk ook nog niks heeft laten zien O-) ).
Volgende keer weer gewoon dezelfde elf het veld opsturen, al zullen een Origi en andere first team spelers vast met vakantie zijn. Zou denken dat aangezien de meesten net van langdurige blessures terug zijn ze meer baat hebben bij speeltijd.
Wel een 'belachelijk' schema weer: [19-01, 23-01 PL] 26-01 FA Cup, 29-01 PL, 01-02 PL en dan de 'winter break' tot 15-02 met op 04-02 de FA Cup replay er tussendoor.

• Noiz
toolkist schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 00:03:
[...]

Vind je het gek dat er negatief gedaan wordt over Man Utd als je de rijkste club van de wereld bent, op 1 na de hoogste salarissen in de PL betaalt, honderden miljoenen aan transfersommen uitgeeft en dan nog met zo'n baggerteam op het veld staat en schijtbakken voetbal speelt?
Ik keek vroeger met veel plezier naar Man Utd. Altijd pressing vooruit, aanvallend, tempo, etc. Maar nu? Ik ben de afgelopen seizoenen serieus meerdere keren in slaap gevallen.
Voor United fans zal Maguire een prima aankoop zijn aangezien hetgeen er stond (Jones, nog veel en veel slechter was. Zo zul je inderdaad ook wel wat analytici vinden die positief over hem zijn. En net zo goed een hele berg die hem helemaal niks vinden. Dat ik de Gea wel een topper noem komt omdat die zich al jaren bewezen heeft, niet 1 seizoen leuk meegedraaid in een verdedigend systeem bij Leicester waar de opvolger van Maguire het nu wellicht nog beter doet.
Feit is dat Man Utd nu 11 punten minder heeft dan vorig seizoen na hetzelfde aantal (24) wedstrijden en een slechter doelsaldo. Tuurlijk ligt dat niet alleen aan Maguire, maar blijkbaar heeft die 90m ook niks geholpen om het beter te gaan doen.
Het hebben van geld is 1 ding. Daarnaast helpt het om een duidelijk sportief beleid te hebben en geluk te hebben met de spelers die gekocht worden.

Het sportieve beleid wordt nu bepaald door Woodward. Een commerciële man zonder veel kennis van voetbal. Op commercieel vlak gaat het (vooralsnog) geweldig. Zoals je zelf aangeeft 1 van de rijkste clubs ter wereld. Het probleem alleen is dat deze zelfde man ook de uiteindelijke beslissing heeft welke spelers gekocht/verkocht worden zonder een duidelijk sportief plan te hebben (wat voor type voetbal wil de club spelen, welke spelers wil men halen, etc). Dit lijkt nu met de aanstelling van Solksjaer iets anders te zijn gezien er niet meer lukraak spelers gekocht worden, maar spelers met een specifieke instelling (o.a. graag willen spelen voor United en niet alleen voor het geld komen). Deze man is er dus ook verantwoordelijk voor dat in de afgelopen 3 transferperiodes (inclusief deze) ondertussen 9 spelers zijn vertrokken en er 3 spelers zijn aangetrokken. Daardoor klopt de balans in het elftal niet meer. Er zijn voldoende verdedigers in de breedte, maar op het middenveld en in de aanval is dit niet het geval. En met name een middenveld dat niet in orde is, heeft veel impact op een elftal. Meer druk op de verdediging en niet de juiste aansluiting naar de aanval en dus niet mogelijk om het voetbal te speler waar United bekend om stond. In mijn ogen wordt het daardoor lastig om iemand als bijvoorbeeld Maguire op de juiste manier te beoordelen. Zoals je zegt, zijn opvolger bij Leicester maakt een prima seizoen door maar daar staat ook een middenveld voor dat in orde en in balans is.

En dan komen we nog uit bij het punt dat je ook een beetje geluk moet hebben met de spelers die je aantrekt. Er zijn de nodige spelers aangetrokken waarvan werd gedacht dat het een goede versterking zou zijn. En dan heb je het over spelers die de interesse genoten van de nodige topclubs: Lukaku, Mkhitaryan, Schneiderlin, Di Maria. Dat zijn toch een paar spelers waar veel meer van werd verwacht dan dat ze hebben laten zien.

• toolkist
  • Niet online
Schneiderlin en Mkhitaryan waren nou precies het niveau aankoop waarvan je zeker wist dat ze Man Utd niet verder gingen brengen. Leuk voor in een goed draaiend team, geen type speler wat een niet lekker draaiend team op sleeptouw neemt.
Pogba zou nu die speler kunnen zijn, dat liet ie vorig seizoen bij vlagen zien, ware het niet dat ik denk dat hij niet meer 100% gemotiveerd is bij Man Utd.
Lukaku deed het redelijk, daar had je denk ik veel meer plezier aan kunnen hebben als hij een andere coach dan Mourinho (en dus een andere speelstijl) had gehad.
Wat betreft Woodward, helemaal eens maar wie zouden ze nu TD moeten maken? Het liefst iemand met een Utd verleden lijkt me maar mij schiet zo geen geschikte kandidaat te binnen.

• exactor it
toolkist schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 10:24:
Schneiderlin en Mkhitaryan waren nou precies het niveau aankoop waarvan je zeker wist dat ze Man Utd niet verder gingen brengen. Leuk voor in een goed draaiend team, geen type speler wat een niet lekker draaiend team op sleeptouw neemt.
Pogba zou nu die speler kunnen zijn, dat liet ie vorig seizoen bij vlagen zien, ware het niet dat ik denk dat hij niet meer 100% gemotiveerd is bij Man Utd.
Lukaku deed het redelijk, daar had je denk ik veel meer plezier aan kunnen hebben als hij een andere coach dan Mourinho (en dus een andere speelstijl) had gehad.
Wat betreft Woodward, helemaal eens maar wie zouden ze nu TD moeten maken? Het liefst iemand met een Utd verleden lijkt me maar mij schiet zo geen geschikte kandidaat te binnen.
Toen Schneiderlin en Myhki kwamen was iedereen blij. Er werd gesproken over de schmidfield met Schneiderlin en Schweinsteiger. 1 wereldspeler en 1 speler die zijn sporen verdiend had in de Premier League die kwa speelstijl leek op Carrick. Carrick werd juist enorm gemist in die tijd. Myhki was de sleutel die het nieuwe United creativiteit zou geven. Hij was een van de beste spelers geweest in de Bundesliga het seizoen ervoor. (Althans dat schreven de kranten. Ik kijk nauwelijks ander voetbal dan United.)

Toen wisten we ook niet hoe slecht het zou worden. 2 jaar daarvoor waren we kampioen geworden en veel spelers waren er nog.

Pogba heeft zeker het niveau en zeker niet de mentaliteit. Hij kan zeker in een goed team uitblinken maar hij kan niet een jong team leiden. Daar is hij te ijdel en egoïstisch voor. Hij is de beste speler die United heeft en toch zie ik hem liever morgen vertrekken dan later. Hij zit de echte leiders (Maguire, McT en Rashford) alleen maar in de weg.

Een DoF klinkt goed. Maar het gaat eigenlijk om wat we denken dat hij brengt. Strategie en visie. Dat deed Ferguson zelf. En volgens mij kan een goede manager dat ook. Alleen is de pest dat die manager dan wel heel lang in dienst moet blijven. En dat durft United niet aan. Een DoF, zoals we die nu willen, is dus (in mijn ogen) eigenlijk meer een noodoplossing omdat de leiding van de club zelf geen koers bepaalt en geen vertrouwen wil geven aan een manager over enkele jaren.

Solskjaer kan dat ten dele. Ik denk niet dat hij United naar jarenlange dominantie of zelfs een titel kan leiden. Wat hij wel kan, en al doet, is een basis neerzetten waarop je kunt bouwen. Sinds zijn aantreden vechten de spelers weer allemaal, zijn jeugdspelers doorgebroken, is het team enorm verjongd en zie je dat ballen steeds meer naar voren gaan ipv achteruit. Het is nog niet United niveau maar er zit progressie in. Jij zegt nu in slaap te vallen bij wedstrijden. Ik heb dat dit seizoen juist niet meer. In de tijd van van Gaal vond ik het dodelijk saai en onder José ook. Sinds OGS kijk ik, ondanks de wisselvallige of zelfs slechte, resultaten weer met enig plezier.

• toolkist
  • Niet online
't zou je club maar zijn....
Cardiff City heeft een procedure in gang gezet om FC Nantes strafrechtelijk te kunnen vervolgen voor de dood van Emiliano Sala. De club uit Wales stelt dat de Franse formatie mogelijk verantwoordelijkheid draagt voor het tragische ongeluk waarbij de aanvaller iets meer dan een jaar geleden omkwam.

• Terranova
  • Laatst online: 13:10
toolkist schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 22:19:
't zou je club maar zijn....

[...]
Waarom? Als daadwerkelijk de dingen die Cardiff heeft geconstateerd, zijn gebeurd dan is het niet gek dat er een zaak komt. Het blijft een miljoenen zaak en Cardiff lijkt me nou niet een club die een aantal miljoen wil laten gaan omdat er iemand is dood gegaan. Klinkt misschien hard, maar zo werkt het nou eenmaal.

• Gunner
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Pablo Mari speelt de rest van het seizoen bij Arsenal (met wellicht een optie tot koop)

https://www.arsenal.com/sites/default/files/styles/medium/public/images/SM1_1920_20200126125047116.JPG?itok=qd9rbXjh

Ken hem niet maar ik lees dat ie bij City gespeeld heeft (de Arteta link) en verhuurd is geweest aan NAC Breda. Maak daarvan wat je wil :P

Ezechiël 25:17 | 10x295wp Pal Zuid | PVoutput

• Aquila
  • Laatst online: 15:02
exactor it schreef op zondag 26 januari 2020 @ 19:32:
[...]

Het is een league one (derde divisie) club met erg weinig geld. Edit: ik lees net dat de pomp onder het grasmat kapot is maar dat ze tot deze wedstrijd niet genoeg hadden om het te maken en het veld te vervangen. Dat kan nu wel. En dat is waarom de fa cup cool is.

Ik vond het wel leuk. Leek op fa cup wedstrijden uit de jaren negentig.
Zag er inderdaad leuk uit! :)
Alleen als je zelf op zo'n slagveld speelt wordt het minder leuk. Een keertje in Duitsland gespeeld op een veld dat op Verdun leek in WO1 :')

\\ VoetbalShirtjes Topic //

• Deadsy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 15:22
Ik wil niet zeggen dat Sterling een blind paard is, maar ik zou hem echt van het veld trappen als ik Guardiola was.

• Vos

Vos

AFCA

Gunner schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 15:09:
Pablo Mari speelt de rest van het seizoen bij Arsenal (met wellicht een optie tot koop)

[Afbeelding]

Ken hem niet maar ik lees dat ie bij City gespeeld heeft (de Arteta link) en verhuurd is geweest aan NAC Breda. Maak daarvan wat je wil :P
Arsenal en verdedigers de laatse jaren... Hopelijk nu wel een keer een succes.

• exactor it
Deadsy schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 22:02:
Ik wil niet zeggen dat Sterling een blind paard is, maar ik zou hem echt van het veld trappen als ik Guardiola was.
Door het gepruts van City lijkt dit een wedstrijd in evenwicht.

Ergens heb ik een zure nasmaak dat Matic eraf moest voor precies dat wat City altijd doet; counter slopen met licht overtredingje. Anderzijds was het gewoon geel en dus eraf. Hij speelde verder wel goed.

Belangrijker: Bruno heeft getekend. Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen. Als hij net zo makkelijk scoort en assists geeft als in Portugal wordt het een mooie tijd voor United. Wel getemperde hoop overigens. Hij is niet de Messias die United naar de 4e plek gaat jagen dit seizoen natuurlijk.

• Harribo
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 14:03
Ik vind dat ze wisselen na de 90e minuut in principe moeten verbieden. Het is je reinste tijdtrekkerij

• Deadsy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 15:22
Harribo schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 22:37:
Ik vind dat ze wisselen na de 90e minuut in principe moeten verbieden. Het is je reinste tijdtrekkerij
Had inderdaad nog een minuutje of 2 bij gemogen.

• Diagonaal
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 30-03 16:13
Harribo schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 22:37:
Lijkt me een heel makkelijk in te voeren regel ja, na de 85ste minuut mag je niet meer wisselen.
Elke speler die langer dan 10 seconde op het veld ligt, moet er af en mag niet meer terugkomen.

Meteen afgelopen met tijdrekken

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 14:59

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Gunner schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 15:09:

[Afbeelding]

Ach, aangezien we letterlijk 3 centrale verdedigers hebben momenteel, is alles al beter.. (en zeker alles is beter dan Mustafi).

Ik lees ook geruchten (van Ornstein) over Cedric Soares, dus als die 2 er bij zitten kunnen we er misschien nog iets van maken.
Mooiste zou zijn als ze indruk maken en ze daarna kunnen blijven. Volgend seizoen komt Saliba er sowieso bij, dus dan zouden we in 1 klap 3 verdedigers erbij hebben, die ook nog eens onder de 30 zijn :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• exactor it
Inter is wel lekker bezig. Nadat ze al Lukaku (koop) en Sanchez (leen) dit seizoen toevoegden mochten de volgende ex-PL spelers hun opwachting maken: Young (koop), Eriksen (Koop) en Victor Moses (leen). Ze kunnen misschien beter in de PL gaan ballen. :) Wel bijzonder dat een buitenlandse club zo snel, zoveel spelers uit de PL haalt.

• Harribo
Diagonaal schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 08:54:
[...]

Lijkt me een heel makkelijk in te voeren regel ja, na de 85ste minuut mag je niet meer wisselen.
Elke speler die langer dan 10 seconde op het veld ligt, moet er af en mag niet meer terugkomen.

Meteen afgelopen met tijdrekken
Inderdaad vanaf de 85e minuut ook prima.
Niet meer wisselen lijkt mij inderdaad een regel die vrij makkelijk toe te passen is.

Die 10 seconden kan natuurlijk niet, er kan ook echt wat aan de hand zijn. En geen scheidsrechter wil er verantwoordelijk voor zijn dat iemand, dankzij zijn doorgaan, er (chronisch) letsel aan over houdt.
Maar niet kunnen wisselen scheelt al wat.

Wat je wel kunt doen als scheidsrechter is, als je duidelijk steeds voor het lapje wordt gehouden door een speler, hem een gele kaart geven.
Helaas zijn de teams wel zo slim dat er steeds weer een ander gaat liggen.

[Voor 13% gewijzigd door Harribo op 31-01-2020 10:40]

• toolkist
  • Niet online
Wat een paniek in Manchester zeg, Ighalo...

• apis29
  • Niet online
Angelino naar Leipzig?? Zul je net zien dat Mendy weer geblesseerd raakt :+

• Quad
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 15:10

Quad

Selectief doof

Harribo schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 10:37:
[...]

Niet meer wisselen lijkt mij inderdaad een regel die vrij makkelijk toe te passen is.

Die 10 seconden kan natuurlijk niet, er kan ook echt wat aan de hand zijn. En geen scheidsrechter wil er verantwoordelijk voor zijn dat iemand, dankzij zijn doorgaan, er (chronisch) letsel aan over houdt.

Wat je wel kunt doen als scheidsrechter is, als je duidelijk steeds voor het lapje wordt gehouden door een speler, hem een gele kaart geven.
Ofwel, gewoon pure speeltijd aanhouden. Is eerlijker en heb je blessuretijd ook niet meer nodig. Kun je wel gaan liggen, maar als scheidsrechter fluit, stopt de tijd.

Ik heb geen schoonmoeder, maar een trouwma. ✓✓
Have you tried turning it off and on again? ✓✓
Ik ben niet raar, ik ben alleen heel bijzonder. ✓✓

• JeroenNietDoen
  • Nu online

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Harribo schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 10:37:
[...]

Tegenstanders kunnen dit dus slim gaan uitbuiten. Laat je spelers die nog geen geel hebben op een voorzichtige manier tegenstanders de wedstrijd uitschoppen zodat je die laatste minuten + blessuretijd een numeriek voordeel hebt.

Goed plan d:)b

"Oooh Jeroen!"

• Harribo
JeroenNietDoen schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 12:58:
[...]

Tegenstanders kunnen dit dus slim gaan uitbuiten. Laat je spelers die nog geen geel hebben op een voorzichtige manier tegenstanders de wedstrijd uitschoppen zodat je die laatste minuten + blessuretijd een numeriek voordeel hebt.

Goed plan d:)b
Gebeurt nu ook niet

• JeroenNietDoen
  • Nu online

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Ofcourse, dan wissel je nog even.

"Oooh Jeroen!"

• Pixel Witcher
  • Registratie: januari 2020
  • Laatst online: 14:45
Wow die Haaland is ook echt bizar bezig zeg 3 duels 7 goals.

• Pompi
  • Nu online
Pixel Witcher schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 17:27:
Wow die Haaland is ook echt bizar bezig zeg 3 duels 7 goals.
Wordt nu de vraag of hij dit volgend jaar ook waar kan maken of dat hij nu gewoon in een hotstreak zit waar toevallig alles lukt. Want voor dit jaar was hij nog redelijk onbekend en hadden mensen twijfels over hem.

• Pixel Witcher
  • Registratie: januari 2020
  • Laatst online: 14:45
Niet zo gek dat mensen twijfels over hem hadden en dat hij redelijk onbekend was, hij moet nog 20 worden, vooralsnog wat hij in 2019 en nu laat zien bij Dortmund zeer indrukwekkend.

Hopelijk zet hij dit door.

• Vos

Vos

AFCA

In 136 minuten, dus nog niet eens 2 hele wedstrijden. Knap!

• toolkist
  • Niet online
Goeie scheids bij Man Utd - Wolves... Maguire houdt Traore dermate vast dat z'n schouder uit de kom raakt (o.i.d.) en er wordt niet eens gefloten.
Vlak ervoor Wan Bisaka die iemand vol op z'n voet raakt, ook dat zag ie niet en moet ie op aanraden van grens/4e man corrigeren. Maar dan vergeet ie weer geel te geven.

• Quad

Quad

Selectief doof

Bergwijn start gelijk in de basis bij Tottenham tegen City. Blijkbaar een goede indruk gemaakt.

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

4e keer op rij een gelijkspel: Burnley - Arsenal: 0 - 0.
ik lees pover spel van Arsenal :(
en ik maar roepen: beste aanval in de PL, Auba, Laca en Martinelli, of Burnley heeft natuurlijk een hele goede verdediging.
Ik had gehoopt dat er een beetje verbetering zou komen, maar helaas...….
(ben ook bang dat er geen Europees voetbal is volgend seizoen)

• JeroenNietDoen
  • Nu online

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

toolkist schreef op zondag 12 januari 2020 @ 18:09:
[...]

Er hoeft geen sprake van opzet te zijn om het rood te laten zijn.
Als je op deze manier iemand raakt...
[Afbeelding]
*ahum* exact dezelfde situatie zojuist bij spurs - city, Sterling op ali. VAR wederom "checking for foul play, possible red card". Geen rood...

Onbegrijpelijk... |:( Walgelijk systeem die VAR.

"Oooh Jeroen!"

• Bossie
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 13:52

Bossie

PSN = Patje_b_

JeroenNietDoen schreef op zondag 2 februari 2020 @ 18:00:
[...]

*ahum* exact dezelfde situatie zojuist bij spurs - city, Sterling op ali. VAR wederom "checking for foul play, possible red card". Geen rood...

Sowieso dat er geen tweede penalty kwam, de VAR is lachwekkend in de premier league.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• toolkist
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op zondag 2 februari 2020 @ 18:00:
[...]

Niet gezien ivm Ajax-PSV, maar wat ik op de bbc las leek hij heel erg goed weg te komen ja.

• Quad

Quad

Selectief doof

Whahaha Bergwijn!

• Fleximex
  • Registratie: juni 2006
  • Nu online
Wat een goede goal!

• toolkist
  • Niet online
@JeroenNietDoen blijkbaar werd Stelling nog een keer gered door de scheids ivm geen 2e geel voor schwalbe?

• JeroenNietDoen
  • Nu online

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

toolkist schreef op zondag 2 februari 2020 @ 18:55:
@JeroenNietDoen blijkbaar werd Stelling nog een keer gered door de scheids ivm geen 2e geel voor schwalbe?
Hangt er vanaf, was het een schwalbe bij de niet gegeven pingel?

"Oooh Jeroen!"

• toolkist
  • Niet online
Dat vroeg ik me juist af, heb die situatie ook niet gezien alleen gelezen ;)

• Bossie
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 13:52

Bossie

PSN = Patje_b_

JeroenNietDoen schreef op zondag 2 februari 2020 @ 19:05:
[...]

Hangt er vanaf, was het een schwalbe bij de niet gegeven pingel?
Sterling is eerder bij de bal, Lorris raakt daardoor Sterling ipv bal en daardoor zou het gewoon een penalty moeten zijn.

Sowieso bizar dat City niet heeft gescoord :X

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• Pompi
  • Nu online
22 punten verschil, weet iemand toevallig hoeveel Liverpool er nog minimaal nodig heeft? Dat is hetzelfde gat als Man City heeft met #14 Crystal Palace.

• Napo
  • Nu online

Napo

Pompi schreef op zondag 2 februari 2020 @ 19:42:
22 punten verschil, weet iemand toevallig hoeveel Liverpool er nog minimaal nodig heeft? Dat is hetzelfde gat als Man City heeft met #14 Crystal Palace.
6 van de 13 wedstrijden winnen en Liverpool is zeker kampioen.

• Pompi
  • Nu online
Altijd fijn als Ziggo opeens halverwege de wedstrijd van Barca besluit het Engelse commentaar uit te zetten en ook op alternatieve kanaal het Nederlandse commentaar te doen ;w |:(

• exactor it
Napo schreef op zondag 2 februari 2020 @ 19:49:
[...]

6 van de 13 wedstrijden winnen en Liverpool is zeker kampioen.
Als City nog 1 keer verliest, kan Liverpool kampioen worden op Goodison Park. Record is 11 april (United uiteraard). Dat gaat Liverpool makkelijk verslaan. Dit seizoen is echt absurd.

Als United supporter gun ik ze helemaal niks maar stiekem toch wel een beetje. Ik ben benieuwd hoe ik ze over vijf jaar zie. Iets zegt me dat dit geen jarenlange dominantie gaat worden.

Bruno zag er gisteren trouwens best goed uit. Ondanks het resultaat leek het weer wat beter met hem erbij. United werd echt genekt door de blessures waardoor je Pogba (mijn mening blijft gelijk, hij moet weg) , Rashford en McTominay mist waardoor Perreira moet spelen en Lingard moet invallen. Man wat waren zij slecht. Een toekomst waar Fred, McT, Bruno, Pogba en Mata samen ballen lijkt nog wel ergens op. Voor mij lijkt het net alsof er iets opgebouwd wordt voor de toekomst. :)

@JeroenNietDoen United staat op 1.

• JeroenNietDoen
  • Nu online

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

@exactor it ben je supporter van ManU of fan als in ManU komt na Ajax/PSV/Fey/etc?

"Oooh Jeroen!"

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Pompi schreef op zondag 2 februari 2020 @ 19:42:
Even logisch rekenen :P
nog 13 wedstrijden te gaan, dus 13 x 3 punten + 1 = 40 punten verschil;
dus na 12 wedstrijden 37 enz...…
Zoals Napo zegt: nog 7 te gaan = 22 punten voorsprong > feest op Anfield :Y

• exactor it
Maakt het resultaat tegen City iets uit voor de berekening? Gat wordt dan 3 punten groter of kleiner... (Ik ben te moe om het te bedenken. :))

In ander nostalgisch nieuws deze tweet: https://mobile.twitter.co.../1224041743257042944?s=20

3 generaties Maldini hebben nu voor AC Milan gespeeld. Dat vind ik erg cool.

• Gynnad
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 13:20

Gynnad

* * *

Wat is er deze week in de Spaanse beker toch aan de hand:

Granada - Valencia 2-1
Mirandes (2) - Villarreal 4-2
Real Madrid - Real Sociedad 3-4
Athletic Club - FC Barcelona 1-0

Alle favoriete in de wedstrijden uitgeschakeld.. :o

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Waarom zijn er maar 4 wedstrijden in de PL :?
er is geen FA of League cup dus??
dan krijg je ook weer scheve standen, nu heeft iedereen 25 wedstrijden gespeeld :(

• DoeEensGek
  • Registratie: maart 2009
Deze goal van vanmiddag is toch wel een hele mooie:
https://streamable.com/5kv0w
Bayer Leverkusen - Borussia Dortmund 1-2 Can 33'
Bayer Leverkusen wint uiteindelijk (4-3).

• Holk
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 15:24
Het was eens niet De Ligt die hands maakte.. Juve met 1-2 achter met 5 minuten te gaan

• exactor it
JAN-B schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 12:11:
Waarom zijn er maar 4 wedstrijden in de PL :?
er is geen FA of League cup dus??
dan krijg je ook weer scheve standen, nu heeft iedereen 25 wedstrijden gespeeld :(
Dit is het eerste seizoen met een winter stop. De helft van de PL wedstrijden wordt dit weekend gespeeld. De andere helft volgend weekend. Zo heeft elke ploeg minimaal een volle speelronde rust.

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

DoeEensGek schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 20:53:
Deze goal van vanmiddag is toch wel een hele mooie:
Inderdaad, een hele mooie, maar het wonderkind Haaland scoorde eens niet;
Trouwens, dat andere wonderkind, Mario Gotze, die ooit nog eens de enige goal in een WK finale scoorde, mag nog 3 a 4 minuten meespelen :(
(is dat niet een belediging voor een speler met zo,n staat van dienst)

• Gynnad
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 13:20

Gynnad

* * *

City - West Ham United ook afgelast..

Wat moeten we nu toch doen vanmiddag..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Exocet
  • Niet online
Frenkie scoort zowaar, wat een assist van Messi

• Terranova
Zo, Zlatan kan het nog steeds :p

• wouter5
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 28-03 10:37
Exocet schreef op zondag 9 februari 2020 @ 21:25:
Frenkie scoort zowaar, wat een assist van Messi

[Embed]
Mooie goal, maar verder is deze wedstrijd niet veel soeps

• mavaros
  • Registratie: augustus 2004
  • Nu online
Wat een pass op De Jong.

• Quad

Quad

Selectief doof

Wel verloren + mooie kopgoal van Stefan de Vrij.

• Terranova
Quad schreef op zondag 9 februari 2020 @ 23:09:
[...]

Wel verloren + mooie kopgoal van Stefan de Vrij.
Haha inderdaad, toen ik het postte was het nog 2-0 :+

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

• Exocet
  • Niet online
Wauw, dat is nogal een besluit. Dat gaat heel veel pijn doen voor ze

• Miki
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 15:29
Dat wordt een leegloop bij de club, daar kun je op wachten.

14x315W Mono | ZW 41° | Array tilt 10° | PVOutput

• Maarten_E
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 15:21
Bwahahahahahahaha!
Vind het enerzijds wel hypocriet dat een PSG dan niet zo wordt aangepakt, maar goed, wel mooi dat de regels nu eindelijk weleens worden gevolgd.

• dutchgio
Ze zullen nog wel in beroep gaan waarna het in ieder geval tijdelijk uitgesteld zal worden. Maar dan komt er wel een leegloop ja.

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• djmuggs
  • Laatst online: 03:08
Waarom leegloop bij Man City, dit seizoen spelen ze nog voor CL plek, is nu overbodig, maar spelers blijven tot eind seizoen.
Volgend seizoen voor Championship, FA cup en EL spelen en seizoen erop kan je je alweer richten op CL.

Dus de straf geeft eigenlijk maar 1 seizoen echt impact voor de spelers.

En voor genoeg geld blijft iedereen, gewoon hogere premies voor winnen van andere competities.

Tesla Model 3 LR AWD

• dutchgio
Ze mogen ook niet meedoen aan de EL.

Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True