Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 11 ... 15 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• loekf2
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 09:29
Miki schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 19:50:
[...]

Dat wordt een leegloop bij de club, daar kun je op wachten.
Tja, waarom PSG dan niet zou je zeggen. Daar wordt ook geschoven met "sponsorgeld" door de sjeiks, geloof dat dat het probleem was bij City. Firma's gelinked aan de eigenaren die sponseren.

Kijken of Pep de club trouw is.

iMac 27" 2019 | HTPC (i5, GTX1650) | iPhone XS 256GB | iPad Pro 11" 256GB 4G | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Onkyo TX-NR686 | Shield TV | PS4 Pro/PS VR | Xbox One S | Echo (WeMO, Netatmo, Canary) | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 (XS4ALL)

• Deadsy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 23:52
Aan welke god moet ik bidden zodat de straf van City niet word terug gedraait?

En zoals @loekf2 zegt bij PSG zal hetzelfde gebeuren.
Zeg het zelf al langer, de eigenaar van City en die van PSG hebben gewoon contacten met hun hoofdsponsor en zal me niet verbazen als deze geld rond schuiven.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: januari 2001
  • Nu online

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Fijn om te zien dat er eindelijk iets aan die bizarre constructie gedaan wordt. Jammer dat het zolang geduurd heeft. En benieuwd of de club zich gaat aanpassen.

Weten we ook dat Pep dus niet gaat verlengen.

"Oooh Jeroen!"

• toolkist
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
Maarten_E schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 19:51:
Bwahahahahahahaha!
Vind het enerzijds wel hypocriet dat een PSG dan niet zo wordt aangepakt, maar goed, wel mooi dat de regels nu eindelijk weleens worden gevolgd.
loekf2 schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 20:07:
[...]

Tja, waarom PSG dan niet zou je zeggen. Daar wordt ook geschoven met "sponsorgeld" door de sjeiks, geloof dat dat het probleem was bij City. Firma's gelinked aan de eigenaren die sponseren.

Kijken of Pep de club trouw is.
Omdat ze bij City een 'directe' aanwijzing hadden dankzij die Portugese hacker. Die heeft blijkbaar de gebruikte constructie openbaar gemaakt ergens in 2018.

• exactor it
  • Registratie: januari 2010
  • Nu online
djmuggs schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 20:05:
Waarom leegloop bij Man City, dit seizoen spelen ze nog voor CL plek, is nu overbodig, maar spelers blijven tot eind seizoen.
Volgend seizoen voor Championship , FA cup en EL spelen en seizoen erop kan je je alweer richten op CL.

Dus de straf geeft eigenlijk maar 1 seizoen echt impact voor de spelers.

En voor genoeg geld blijft iedereen, gewoon hogere premies voor winnen van andere competities.
Degradatie is misschien een zware sanctie. :)

Ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Hun succes is gekocht met geld uit vervelende bronnen. Maar dat gold ook voor Chelsea. En eigenlijk geldt voor alle grote clubs dat het een commerciële farce is geworden in het voetbal. Alleen voor Duitsland kun je nog bepleiten dat het in orde is.

Anderzijds, het zijn de regels en het is volledig terecht dat er sancties worden opgelegd.

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• toolkist
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 20:45:
Fijn om te zien dat er eindelijk iets aan die bizarre constructie gedaan wordt. Jammer dat het zolang geduurd heeft. En benieuwd of de club zich gaat aanpassen.

Weten we ook dat Pep dus niet gaat verlengen.
Geloof nooit dat ze hem uberhaupt een nieuw contract aan zouden gaan bieden, aangezien ik City wederom de CL niet zie winnen. Plus dat zo'n selectie ook wel een keer uitgekeken is op dat uitwringen van hem.

• JeroenNietDoen
  • Nu online

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

exactor it schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 22:44:
[...]

Degradatie is misschien een zware sanctie. :)
Dat zeg je wel, maar ik las vanmorgen in de Engelse media dat het aannemelijk is dat City ook vanuit de FA straf krijgt omdat het dan ook de regels van de PL heeft gebroken. In het ergste geval kan dat tijdelijke uitsluiting van de PL zijn. Puntaftrek is echter veel aannemelijker.

"Oooh Jeroen!"

• toolkist
  • Niet online
Er wordt inderdaad zelfs gesproken over League Two, worst case scenario (voor City dan, ik zou het prachtig vinden).

• JeroenNietDoen
  • Nu online

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Hoe zit het dan met de behaalde landstitels :?

"Oooh Jeroen!"

• Holk
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 09:10
JeroenNietDoen schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 10:19:
Hoe zit het dan met de behaalde landstitels :?
Die mag de FC Twente van Engeland waarschijnlijk gewoon houden :+

• Tweaking Art
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 09:43
https://twitter.com/Jurup.../1228668536517746689?s=19

En wij maar klagen over onze keepers 8)7

Ings stond te slapen, laten we het daar maar op houden. :+

• Maarten_E
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 05:25
https://www.ad.nl/buitenl...start-onderzoek~ac31b2fd/

De PL zelf gaat ook onderzoek doen naar de financiële malversaties bij ManC.
Net sluit zich rond sjoemelend ManCity: ook Premier League start onderzoek

Een lichte schok ging er vrijdag door de voetbalwereld nadat de UEFA besloot Manchester City voor twee jaar uit te sluiten van Champions League-voetbal. Het overtreden van de regels omtrent Financial Fair Play lijkt de Engelse topclub nu ook in de Premier League duur komen te staan. Een puntenaftrek wordt genoemd als mogelijke straf.

Dat meldt The Guardian. De Premier League werkt aan een onafhankelijk onderzoek naar het sjoemelen met de sponsorinkomsten van de club tussen 2012 en 2016. Het competitiebestuur noch ManCity wil inhoudelijk op de zaak ingaan, maar Richard Masters, voorzitter van de Premier League, bevestigt tegenover The Guardian wel dat de zaak nauwkeurig wordt onderzocht.

City kreeg vrijdag een zware straf opgelegd van de UEFA: twee jaar geen Champions League-voetbal én een boete van 30 miljoen euro. De club liet meteen weten bij het internationaal sporttribunaal CAS in beroep te gaan tegen de uitspraak. Pas als het CAS uitspraak heeft gedaan gaat de straf (eventueel) in werking.

Met die straf alleen neemt de Premier League geen genoegen. De Britse voetbalcompetitie hanteert sinds twee jaar andere regels omtrent financiële fair play, en startte een onderzoek na aanleiding van een artikel in het Duitse Der Spiegel. Daarin werden gelekte emails van City-officials gepubliceerd die het schenden van financiële regels bij het aangeven van sponsorinkomsten aan het licht brachten. Zo zou eigenaar Sheikh Mansour een groot deel van de sponsorinkomsten via vliegtuigmaatschappij Etihad zelf hebben betaald. Dat is tegen de financiële regels van de Premier League, die voorschrijven dat een eigenaar maar een beperkt bedrag in de voetbalclub mag steken.

Volgens The Guardian hebben commissies van de Premier League al gediscussieerd over mogelijke straffen. Zelfs een puntenstraf wordt genoemd als mogelijke sanctie.

[Voor 82% gewijzigd door Maarten_E op 16-02-2020 13:29]

• exactor it
  • Nu online
Maarten_E schreef op zondag 16 februari 2020 @ 13:28:
https://www.ad.nl/buitenl...start-onderzoek~ac31b2fd/

De PL zelf gaat ook onderzoek doen naar de financiële malversaties bij ManC.

[...]
Die premier league regels zijn gekomen na financiële problemen van oa Portsmouth. Zij degraderen, geldschieter hield op met geld schieten terwijl de kosten van salaris hoog bleven en verdere sponsorinkomsten lager werden. Gedwongen degradatie gaat City in precies dezelfde problemen brengen. Al hun succes is op de zakken van de eigenaar terug te leiden. Net als Portsmouth hebben ze een beperkte aanhang en dus geen solide basis voor sponsoring als succes uitblijft. Ze waren een middenmotortje voordat de Sheik kwam. En dat worden ze weer als hij vertrekt.

• Maarten_E
Puntverlies zou wel weer een slappe hap zijn als dat de straf wordt. Man C staat 10 punten voor op Chelsea (op dit moment). Dus 10 punten in mindering en ze zouden sowieso nog CL halen, als ze niet een verbod daarvoor hadden.

Alleen een (honderden) miljoenen boete, een afzetting van de sjeik of degradatie zou echt werken.

• toolkist
  • Niet online
Zo die spelers van Porto hebben ook ballen en een teamgevoel van -3..
Teamgenoot wordt racistisch bejegend (langere tijd), loopt van het veld af.. En ipv dat z'n teamgenoten meelopen wordt er een wissel ingebracht voor die gast.. |:( |:( |:(

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=367938

• P.O. Box
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 16 februari 2020 @ 22:01:
Zo die spelers van Porto hebben ook ballen en een teamgevoel van -3..
Teamgenoot wordt racistisch bejegend (langere tijd), loopt van het veld af.. En ipv dat z'n teamgenoten meelopen wordt er een wissel ingebracht voor die gast.. |:( |:( |:(

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=367938
Ik snap echt niet waarom voetballers met hun grote ego, niet mans genoeg kunnen zijn om een statement te maken... slappe zakken

• JeroenNietDoen
  • Nu online

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Maarten_E schreef op zondag 16 februari 2020 @ 14:59:
Puntverlies zou wel weer een slappe hap zijn als dat de straf wordt. Man C staat 10 punten voor op Chelsea (op dit moment). Dus 10 punten in mindering en ze zouden sowieso nog CL halen, als ze niet een verbod daarvoor hadden.

Alleen een (honderden) miljoenen boete, een afzetting van de sjeik of degradatie zou echt werken.
Dan gaat het om volgend seizoen. Dus dat City start met negatieve punten en dat zal dan niet gaan om 3 punten aftrek. Maar ik denk dat ze meer geraakt worden door ze uit de PL te zetten.

"Oooh Jeroen!"

• Spookelo
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 08:46
JeroenNietDoen schreef op maandag 17 februari 2020 @ 08:01:
[...]

Dan gaat het om volgend seizoen. Dus dat City start met negatieve punten en dat zal dan niet gaan om 3 punten aftrek. Maar ik denk dat ze meer geraakt worden door ze uit de PL te zetten.
Met puntenaftrek het komende jaar wordt City helemaal niet geraakt. Dan worden ze een keer geen kampioen in een jaar dat ze toch al geen Europees voetbal kunnen halen.

• JeroenNietDoen
  • Nu online

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Dus eigenlijk zou een straf vanuit de FA pas in moeten gaan in het 2de seizoen van de UEFA straf, waarmee ze dus effectief 3 seizoenen op rij geen Europees zouden spelen.

"Oooh Jeroen!"

• Spookelo
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 08:46
Als de straf van de FA puntenaftrek is wel. Kan natuurlijk ook een geldboete of transferverbod zijn. Degradatie zie ik zelf niet zo snel gebeuren.

• toolkist
  • Niet online
Wat een figuren die VAR en scheids bij Chelsea-United. Maguire trapt iemand na in z'n kruis, gewoon geen rood...

Edit: nu ook weer geel voor een zogenaamde schwalbe, United heeft niks te klagen

[Voor 27% gewijzigd door toolkist op 17-02-2020 21:36]

• exactor it
  • Nu online
toolkist schreef op maandag 17 februari 2020 @ 21:23:
Wat een figuren die VAR en scheids bij Chelsea-United. Maguire trapt iemand na in z'n kruis, gewoon geen rood...
100% rood. Bizar dat ze dat niet zien bij het terugkijken.

Maar daarna goed gezien dat Willian een schwalbe maakt/het been opzoekt. Hij viel al voor het contact.

• Pompi
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 09:02
toolkist schreef op maandag 17 februari 2020 @ 21:23:

Edit: nu ook weer geel voor een zogenaamde schwalbe, United heeft niks te klagen
Niet heel gek als de scheidsrechter uit een voorstad van Manchester komt. Hoe hij ooit op deze wedstrijd gezet mocht worden is mij een raadsel, zelfs al floot hij perfect had hij wel het gevoel tegen en nu al helemaal.

• toolkist
  • Niet online
exactor it schreef op maandag 17 februari 2020 @ 21:38:
[...]

100% rood. Bizar dat ze dat niet zien bij het terugkijken.

Maar daarna goed gezien dat Willian een schwalbe maakt/het been opzoekt. Hij viel al voor het contact.
Zag je hoe ver dat been uitgestoken was? Moet je er dan per se tegen aan lopen?
Nu weer een elleboog onbestraft... Die scheids heeft echt een bril nodig.

Edut: Mooie goal, maar ook hij had niet meer op het veld mogen staan.

[Voor 7% gewijzigd door toolkist op 17-02-2020 21:45]

• exactor it
  • Nu online
toolkist schreef op maandag 17 februari 2020 @ 21:43:
[...]

Zag je hoe ver dat been uitgestoken was? Moet je er dan per se tegen aan lopen?
Nu weer een elleboog onbestraft... Die scheids heeft echt een bril nodig.

Edut: Mooie goal, maar ook hij had niet meer op het veld mogen staan.
Willian hoefde natuurlijk niet over dat been te vallen als een ballet danser. Er was plaats zat om er omheen te lopen. Helpt Willian ook niet mee dat hij al tientallen schwalbes gemaakt heeft in het verleden.

En Martial werd van achteren neergebeukt. Ik was juist verbaasd dat hij daar een kaart kreeg. Maar moet eerlijk zeggen dat ik die actie niet goed heb gezien. (+mijn bril is vrij rood)

Voor complottheorieën over de scheids vandaag is dit wel een leuk artikeltje: https://www.telegraph.co....thony-taylor-appointment/

Edit: Youri Mulder is een rare snijboon. Hij vond de trap in het kruis ook geen rood. Kan er achteraf rood gegeven worden als VAR gekeken heeft tijdens de wedstrijd? Vroeger kreeg je alsnog rood achteraf als de scheids iets niet gezien had. Dat lijkt me nu anders...

Edit2: de goal van Chelsea leek me gewoon een goal.

Edit3: eerste pl goal Maguire! (eerste goal uit een corner sinds 2011 voor mijn gevoel. :)

[Voor 17% gewijzigd door exactor it op 17-02-2020 22:26]

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

vreemde VAR bij de afgekeurde Chelsea goal. Fred geeft Azpilacueta een zet, daarom crasht hij in de verdediger. Pingel of goal, maar zeker niet afkeuren.

++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start.

• Bossie
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 08:50

Bossie

PSN = Patje_b_

gambieter schreef op maandag 17 februari 2020 @ 22:26:
vreemde VAR bij de afgekeurde Chelsea goal. Fred geeft Azpilacueta een zet, daarom crasht hij in de verdediger. Pingel of goal, maar zeker niet afkeuren.
Slechte scheids, helaas is daardoor de wedstrijd inmiddels al wel gespeeld.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• exactor it
  • Nu online
Die Bruno Fernández lijkt wel een goede aankoop overigens. Plotseling kunnen er ballen naar voren en komen vrije trappen/corners fatsoenlijk voor de pot.

Edit: het zit Chelsea niet mee.

[Voor 55% gewijzigd door exactor it op 17-02-2020 22:36]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Bossie schreef op maandag 17 februari 2020 @ 22:28:
Slechte scheids, helaas is daardoor de wedstrijd inmiddels al wel gespeeld.
Giroud leeft nog, 1-2.

Oh, VAR gaat voor de clusterfuck.

• toolkist
  • Niet online
Dit zijn nu 4 of 5 kritieke fouten van de scheids en VAR in 1 wedstrijd, richting 1 team?

• JeroenNietDoen
  • Nu online

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

My god wat wordt ManU geholpen vanavond zeg met die slechte scheids en VAR.

"Oooh Jeroen!"

• Pompi
Lol las net dat Chris Kavanagh (de VAR) ook uit Manchester komt, de FA of het orgaan dat de scheidsrechtersaanstellingen doet mag zich echt achter hun oren krabben of dit wel de goede keuze was.

• toolkist
  • Niet online
Pompi schreef op maandag 17 februari 2020 @ 22:53:
Lol las net dat Chris Kavanagh (de VAR) ook uit Manchester komt, de FA of het orgaan dat de scheidsrechtersaanstellingen doet mag zich echt achter hun oren krabben of dit wel de goede keuze was.
Alsof ze daar alleen scheidsrechters uit Londen of Manchester hebben, hoe doen ze die aanstellingen? 8)7

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Ik zie net het Maguire natrappen, hoeveel duidelijker wil je het hebben???

• exactor it
  • Nu online
Taylor heeft inmiddels 27 potjes van United gefloten. Ik kan me geen enorm voordeel herinneren. Hoewel hij vaak als goede scheids wordt bestempeld was hij vanavond niet erg sterk.

Dat gezegd:
-Maguire: had rood moeten krijgen
-Martial/Christensen : overtreding verdediger waarbij hij door de vallende Martial werd geraakt (var check)
-Afgekeurde goal 1: dubieus. Ik vond het een goal (var check)
-Willian/Bruno: was maar een vrije trap geweest, desondanks vond ik het een schwalbe (var check)
-Afgekeurde goal 2: het was buitenspel (var beslissing) (ik vind het jammer dat de var zich hier mee bemoeit. Het was niet clear and obvious. Wat mij betreft grijpen ze hier niet in. Maar dit was zeker geen fout van scheids of var binnen de huidige regels.)

• toolkist
  • Niet online
United boss Ole Gunnar Solskjaer: "Was Harry Maguire lucky? I don't think so. He was fouled first and Batshuayi was going to fall on top of him so he put his leg out and hit him where it hurts."
Solskjaer: "I didn't see a foul by Fred for the disallowed goal."
Wat een naar vervelend mannetje, als je bij zulke duidelijke situaties nog niet toe kunt geven dat je heel erg gemazzeld hebt...

edit: en blijkbaar heefr vd Sar na de wedstrijd ook nog lekker professioneel gehandeld :N

[Voor 17% gewijzigd door toolkist op 18-02-2020 09:14]

• ephymerous
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 09:15
Chelsea is niet in de positie te klagen over de arbitrage en VAR. Ik gun ze de misère van harte want na de wedstrijden tegen Ajax heb ik ze niet gehoord.

• JeroenNietDoen
  • Nu online

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

toolkist schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 08:55:
[...]

[...]

Wat een naar vervelend mannetje, als je bij zulke duidelijke situaties nog niet toe kunt geven dat je heel erg gemazzeld hebt...

edit: en blijkbaar heefr vd Sar na de wedstrijd ook nog lekker professioneel gehandeld :N
[Twitter]
Sowieso zie ik hem niet heel lang blijven. Nu zijn er resultaten welke de prioriteit hebben. Op de wat langere termijn zal de fanbase en de oude ManU garde gaan koeren over de park the bus counter techniek.

"Oooh Jeroen!"

• Bossie
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 08:50

Bossie

PSN = Patje_b_

JeroenNietDoen schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 11:40:
[...]

Sowieso zie ik hem niet heel lang blijven. Nu zijn er resultaten welke de prioriteit hebben. Op de wat langere termijn zal de fanbase en de oude ManU garde gaan koeren over de park the bus counter techniek.
Hij kan misschien meer uit deze spelers groep halen, maar denk niet dat een andere coach veel betere resultaten zou halen met dit team.

De samenstelling van de huidige groep lijkt me dus ook een groter probleem dan de coach. Ze moeten wel wat doen, wat anders gaan de spelers die wel potentie hebben waarschijnlijk ook niet blijven.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• JAN-B
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 07-04 12:55

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Waar zijn alle Gunners hier :? (winterslaap?)
Mooie 4 - 0 tegen Newcastle :9 en totaal geen reactie :(
ook niet op NOS teletekst trouwens, maar als je maar 10e staat, tel je niet meer mee, denken ze zeker.

En Messie heeft ook weer een sportprijs - samen met Lewis Hamilton - te pakken 8)7
blijkbaar omdat hij die Ballon had gewonnen, maar dat begreep ook al niemand, en ja, Hamilton 6e x wereldkampioen F1, die pakt wel prijzen,

Gaia : She is going to die, unless..... ( song by Valensia )

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 01:08

Angeloonie

Cheeseburger Addict

JAN-B schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 14:50:
Waar zijn alle Gunners hier :? (winterslaap?)
Mooie 4 - 0 tegen Newcastle :9 en totaal geen reactie :(
ook niet op NOS teletekst trouwens, maar als je maar 10e staat, tel je niet meer mee, denken ze zeker.
Wat wil je horen?

Joepie, een overwinning op de #13? En joepie nu slechts #10?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Krukar
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 04-04 11:18
Dortmund - PSG aan het kijken en ik had beter de andere wedstrijd op kunnen zetten :X
Zit mij al weer 20 minuten te ergeren aan de valpartijen van acteur Neymar. En dan bij de scheids gaan klagen als hij wel een keer wordt geraakt en hij krijgt geen kaart mee.....

Holländer in Deutschland

• toolkist
  • Niet online
Krukar schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 21:23:
Dortmund - PSG aan het kijken en ik had beter de andere wedstrijd op kunnen zetten :X
Zit mij al weer 20 minuten te ergeren aan de valpartijen van acteur Neymar. En dan bij de scheids gaan klagen als hij wel een keer wordt geraakt en hij krijgt geen kaart mee.....
Can had die kaart dan ook gewoon moeten krijgen.

• Maarten_E
Krukar schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 21:23:
Dan weet ik al waar dit gaan eindigen.
Smerige penal voor een schwalbe en een vieze 0-1 voor PSG. Hup Dortmund!

En Liverpool op achterstand tegen Atletico. Zit mijn favoriete ploegen niet mee tot nu toe.

• Krukar
toolkist schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 21:28:
[...]

Can had die kaart dan ook gewoon moeten krijgen.
Dat zeker, maar dat krijgt ie er nu van als het 99 van de 100 keer theater is als hij weer op de grond ligt te rollen. Kan er dan ook niet mee zitten dat die kaart niet wordt gegeven ;)
Maarten_E schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 21:28:
[...]

En Liverpool op achterstand tegen Atletico. Zit mijn favoriete ploegen niet mee tot nu toe.
Dortmund is wel 2 klassen beter tot nu toe, ook 2 goede kansen (PSG nog 0). Denk dat Dortmund dit wel over de streep trekt.

[Voor 39% gewijzigd door Krukar op 18-02-2020 21:31]

Holländer in Deutschland

• carpebios
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 09:17
Dat gefluit van dat thuispubliek bij ATM, behoorlijk storend.

SR+ midnight grey, black / 18"

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Nu online

v8power67

Turbo goes whoeshhhhh!!

Ik snap de regels soms echt niet. Mane word vastgehouden in de 16. Speler van atm heeft zijn hele arm gewikkeld om die van mane waarmee mane dus belemmerd word. Waarom is dit niet een penal? Vasthouden is toch penal dus dit ook? Dat scheids dit mist kan maar de var dan ?

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA HEEFT LEXAAN RAMEN!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

• Krukar
v8power67 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 21:49:
Ik snap de regels soms echt niet. Mane word vastgehouden in de 16. Speler van atm heeft zijn hele arm gewikkeld om die van mane waarmee mane dus belemmerd word. Waarom is dit niet een penal? Vasthouden is toch penal dus dit ook? Dat scheids dit mist kan maar de var dan ?
Van wat ik laatst bij een praatprogramma begreep, is dat de VAR als doel heeft om zo weinig mogelijk in te grijpen en dat dus in principe ook niet doet, tenzij een situatie overduidelijk verkeerd is beoordeeld.
Wanneer ze dus wel en niet ingrijpen is een compleet mysterie en de uitleg gisteren bij Veronica Insite hielp ook niet echt mee:
Volgens hun was een doelpunt van Ajax goedgekeurd omdat de overtreding gemaakt werd voordat de bal weer werd teruggespeeld, waardoor het doelpunt uit een nieuwe aanvalssituatie kwam (als je dus een overtreding maakt en de scheidsrechter ziet het niet, moet je de bal dus even 1 keer achteruit tikken en dan kan de VAR het niet meer beoordelen.....).

[Voor 6% gewijzigd door Krukar op 18-02-2020 22:06]

Holländer in Deutschland

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Nu online

v8power67

Turbo goes whoeshhhhh!!

Krukar schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 22:04:
[...]

Van wat ik laatst bij een praatprogramma begreep, is dat de VAR als doel heeft om zo weinig mogelijk in te grijpen en dat dus in principe ook niet doet, tenzij een situatie overduidelijk verkeerd is beoordeeld.
Wanneer ze dus wel en niet ingrijpen is een compleet mysterie en de uitleg gisteren bij Veronica Insite hielp ook niet echt mee:
Volgens hun was een doelpunt van Ajax goedgekeurd omdat de overtreding gemaakt werd voordat de bal weer werd teruggespeeld, waardoor het doelpunt uit een nieuwe aanvalssituatie kwam (als je dus een overtreding maakt en de scheidsrechter ziet het niet, moet je de bal dus even 1 keer achteruit tikken en dan kan de VAR het niet meer beoordelen.....).
Heel knap dat ze zoiets als de var gewoon kansloos en nutteloos kunnen maken met hun eigen geneuzel qua regels..

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA HEEFT LEXAAN RAMEN!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

• Krukar
Ohh, lekker doelpuntje hoor van Dortmund, wellicht buitenspel?

Edit: geen buitenspel :)

[Voor 18% gewijzigd door Krukar op 18-02-2020 22:26]

Holländer in Deutschland

• Gonadan
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Maarten_E schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 21:28:
[...]

25% balbezit voor Atletico, moet toch weer een enerverende pot zijn.

Canon 70D ~ 10-18 IS STM ~ 18-135 IS STM ~ 24 f/2.8 STM ~ 50 f/1.8 STM ~ 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art ~ 100-400 Contemporary

• Krukar
En de volledig onterechte 1-1 komt ook even uit het niets :P
Wel een mooie goal overigens.

[Voor 20% gewijzigd door Krukar op 18-02-2020 22:33]

Holländer in Deutschland

• Krukar
Zo dan! Haaland, wereldgoal! (voor degenen die de andere wedstrijd kijken, kijk later even deze goal terug, is genieten :) )

[Voor 63% gewijzigd door Krukar op 18-02-2020 22:36]

Holländer in Deutschland

• Sempy
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 07:28
2-1 :D Die Haaland is een toppertje

Gifts for Tweakers | Groupstats

• Miki
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 09:57
Gonadan schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 22:26:
[...]

25% balbezit voor Atletico, moet toch weer een enerverende pot zijn.
Het ligt eraan hoe je naar de wedstrijd kijkt. Als je liefhebber bent van attractief voetbal dan speelt Atlético een zaadpot.
Als je echter ziet met welke energie, discipline en positiespel zonder bal spelen dan is het echt wel knap wat er neergelegd wordt door Atlético. Ik kan het erg waarderen, hoe langer je er naar kijkt hoe meer patronen je in het spel zonder bal ontdekt.

14x315W Mono | ZW 41° | Array tilt 10° | PVOutput

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Liverpool verdient nog niets vanavond. Atletico heeft het onder controle.

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Miki schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 22:37:
Het ligt eraan hoe je naar de wedstrijd kijkt. Als je liefhebber bent van attractief voetbal dan speelt Atlético een zaadpot.
Als je echter ziet met welke energie, discipline en positiespel zonder bal spelen dan is het echt wel knap wat er neergelegd wordt door Atlético. Ik kan het erg waarderen, hoe langer je er naar kijkt hoe meer patronen je in het spel zonder bal ontdekt.
Ik kan beide varianten op zijn tijd erg waarderen, maar na zo'n snelle 1-0 doet dat vaak niet veel goeds voor de wedstrijd.

Canon 70D ~ 10-18 IS STM ~ 18-135 IS STM ~ 24 f/2.8 STM ~ 50 f/1.8 STM ~ 430EX II

• Krukar
Dortmund kan nog wel wat effectiviteit gebruiken, de kansen ietsje beter uitspelen en het was al 5-1 geweest ondertussen...

Holländer in Deutschland

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

De scheidsrechter is wel een hofnar zo slecht, zeg.

• carpebios
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 09:17
Waar hebben ze die vandaan geplukt?

SR+ midnight grey, black / 18"

• Krukar
PSG speelt vies in de 2de helft en pakt veel gele kaarten. Ze missen nu ook zowel Veratti als Meunier in de return daardoor, je zou zeggen dat Dortmund dus moet kunnen door gaan!

Holländer in Deutschland

• Fleximex
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 07-04 13:30
Jammer dat die scheids het laatste half uur zo mee ging met Atlético. Floot een prima eerste uur, maar bij elke val van een speler floot hij opeens. Dan haal je ook heel het tempo van de wedstrijd eruit. Tekenend is die actie waar Costa een vrije trap hindert en niet eens geel krijgt terwijl hij er bewust heen loopt.

• apis29
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
Hij was vlgns mij wel op weg om geel te geven maar toen werd al snel het spel hervat door Liverpool. Gele kaart voor Klopp die terecht over een handsbal klaagde was nog erger :| . Dat je die niet ziet?? Die zag ik al direct tijdens het spel en niet veel later al de bal kwijt dus mocht er wel alsnog gefloten worden.

Leuk zo'n Engelse winterstop net voor de CL weer begint, goed voor het ritme ook O-) .

[Voor 20% gewijzigd door apis29 op 18-02-2020 23:04]

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Thuis 3-0, niets aan de hand.

• JeroenNietDoen
  • Nu online

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Miki schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 22:37:
[...]

Eens. Het is wel heel gestructureerd wat Athletico al jaren doet, maar voor het voetbal is het zo slecht. Simeone is wat dat betreft ook echt een 1 trick pony.

"Oooh Jeroen!"

• Typhone
  • Laatst online: 07-04 18:43
Dat Atletico gun ik niet zoveel. Wat een clown op de bank als coach, wat een anti-voetbal en wat een laf team all around. Dat ze op Anfield na 30 minuten maar met 3-0 achter mogen staan en twee keer rood pakken in de tweede helft. Ik gun het ze! :Y)

• Miki
JeroenNietDoen schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 07:01:
[...]

Eens. Het is wel heel gestructureerd wat Athletico al jaren doet, maar voor het voetbal is het zo slecht. Simeone is wat dat betreft ook echt een 1 trick pony.
Ik ben dat niet met je eens, het is gewoon een andere opvatting over hoe voetbal ook gespeeld kan worden. Daarbij als je echt goed naar de wedstrijd hebt zitten kijken dan was Atletico verre van een 1 trick pony. Het spel zonder bal was echt fantastisch om naar te kijken. Iedere speler had een verdedigende taak en voerde die ook gedisciplineerd uit. De pressing, inschuiven van linies, dubbele dekking op de flanken, afsluiten van 1-2tjes, hoe langer je er naar aan het kijken was hoe meer patronen zichtbaar werden en ook steeds weer terugkwamen in opvolgende aanvallen van Liverpool. En wat me ook opviel was dat de ogenschijnlijke vuurpijlen die naar voren werden afgevuurd als de bal werd veroverd 9 van de 10x bij Corea of Morata terecht kwamen, dat is in mijn ogen geen toeval meer.

Nogmaals als je van hoog entertainment houdt was het een zaadpot maar ik kon as jeugdtrainer hier wel van genieten.

• JeroenNietDoen
  • Nu online

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Miki schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 09:20:
[...]

Ik ben dat niet met je eens, het is gewoon een andere opvatting over hoe voetbal ook gespeeld kan worden. Daarbij als je echt goed naar de wedstrijd hebt zitten kijken dan was Atletico verre van een 1 trick pony. Het spel zonder bal was echt fantastisch om naar te kijken. Iedere speler had een verdedigende taak en voerde die ook gedisciplineerd uit. De pressing, inschuiven van linies, dubbele dekking op de flanken, afsluiten van 1-2tjes, hoe langer je er naar aan het kijken was hoe meer patronen zichtbaar werden en ook steeds weer terugkwamen in opvolgende aanvallen van Liverpool. En wat me ook opviel was dat de ogenschijnlijke vuurpijlen die naar voren werden afgevuurd als de bal werd veroverd 9 van de 10x bij Corea of Morata terecht kwamen, dat is in mijn ogen geen toeval meer.

Nogmaals als je van hoog entertainment houdt was het een zaadpot maar ik kon as jeugdtrainer hier wel van genieten.
Ik zei ook dat Simeone een 1 trick pony is. Hij kan alleen zijn ultra defensief systeem spelen. Met counters wat jij noemt vuurpijlen. Heeft nooit een andere tactiek.

Dat die tactiek geweldig accuraat gespeeld wordt is inderdaad mooi om te zien, daar is niets aan op te merken. Maar als dat het enige is wat je kan wordt dat wel snel saai voor een kijker. Betekent niet dat ik perse hoog entertainment voetbal wil zien, ook Barcelona vind ik na de 500ste tikitaka pasje breed wedstrijd ook gewoon boring. Ik zie liever teams die hun tactiek en speelstijl kunnen aanpassen en niet altijd hetzelfde spelen.

"Oooh Jeroen!"

• Miki
JeroenNietDoen schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 09:28:
[...]

Ik zei ook dat Simeone een 1 trick pony is. Hij kan alleen zijn ultra defensief systeem spelen. Met counters wat jij noemt vuurpijlen. Heeft nooit een andere tactiek.

Dat die tactiek geweldig accuraat gespeeld wordt is inderdaad mooi om te zien, daar is niets aan op te merken. Maar als dat het enige is wat je kan wordt dat wel snel saai voor een kijker. Betekent niet dat ik perse hoog entertainment voetbal wil zien, ook Barcelona vind ik na de 500ste tikitaka pasje breed wedstrijd ook gewoon boring. Ik zie liever teams die hun tactiek en speelstijl kunnen aanpassen en niet altijd hetzelfde spelen.
Van wat je nu beschrijft zijn er in mijn geheugen niet veel trainers en ploegen te herinneren die echt verschillende tactieken en speelstijlen hebben gehanteerd. Meestal zie je alleen kleine tactische aanpassingen om specifieke spelmakers te ontregelen waardoor het spel of de opbouw van de tegenstander niet meer loopt. Het enige wat mij echt is bijgebleven was euro 2008 waarbij Luis Aragones met het inbrengen van Fabregas het Spaanse elftal een compleet andere spelstijl liet spelen.

• Noiz
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 07-04 15:27
exactor it schreef op maandag 17 februari 2020 @ 23:02:
-Afgekeurde goal 1: dubieus. Ik vond het een goal (var check)
-Afgekeurde goal 2: het was buitenspel (var beslissing) (ik vind het jammer dat de var zich hier mee bemoeit. Het was niet clear and obvious. Wat mij betreft grijpen ze hier niet in. Maar dit was zeker geen fout van scheids of var binnen de huidige regels.)
- De vraag is of het daadwerkelijk een duw is van Fred op Azpilicueta of dat hij gretig gebruik maakt van een hand die hij voelt in de rug. Overigens vond ik het ook raar dat die goal werd afgekeurd eigenlijk maar gezien Azpilicueta 1 van de meest vervelende mannetjes in de PL is, kan ik er prima mee leven :P Acteur 1e klas.
- Hoe was die 2e afgekeurde goal niet clear and obvious? Zijn volledige voet staat buitenspel dus het gaat niet eens om millimeters.

• JeroenNietDoen
  • Nu online

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Miki schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 10:09:
[...]

Van wat je nu beschrijft zijn er in mijn geheugen niet veel trainers en ploegen te herinneren die echt verschillende tactieken en speelstijlen hebben gehanteerd.
Das al meer dan elke wedstrijd 8 verdedigers te spelen.

"Oooh Jeroen!"

• exactor it
  • Nu online
Noiz schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 10:10:
[...]

- De vraag is of het daadwerkelijk een duw is van Fred op Azpilicueta of dat hij gretig gebruik maakt van een hand die hij voelt in de rug. Overigens vond ik het ook raar dat die goal werd afgekeurd eigenlijk maar gezien Azpilicueta 1 van de meest vervelende mannetjes in de PL is, kan ik er prima mee leven :P Acteur 1e klas.
- Hoe was die 2e afgekeurde goal niet clear and obvious? Zijn volledige voet staat buitenspel dus het gaat niet eens om millimeters.
Niet clear and obvious in de zin dat je het direct live ziet. Dat millimeterwerk vind ik geneuzel omdat de techniek niet goed is. Welke frame ze gebruiken voor het moment dat de bal gespeeld wordt is heel bepalend en dat hebben ze gewoon niet op orde. Daarnaast vind ik dat als er laserlijntjes ingezet moeten worden met een menselijke inschatting erbij het weinig toevoegen. Clear and obvious is Het voor mij als iedereen met 1 herhaling kan zien dat het buitenspel was. Dat zijn de situaties waarvoor VAR een uitkomst is, niet om werkelijke elke goal te checken. Niemand had geklaagd als deze goal had geteld. (Onder huidige regels is hij natuurlijk terecht afgekeurd.)

Bij doellijn technologie vind ik het overigens anders omdat de techniek 100% betrouwbaar is.

Wat Azpi betreft: 100% eens. Net als Willian krijgt hij beslissingen tegen zich vanwege karakter en eerder gedrag.

• jbdeiman
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 07-04 15:19
apis29 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 23:02:
Hij was vlgns mij wel op weg om geel te geven maar toen werd al snel het spel hervat door Liverpool. Gele kaart voor Klopp die terecht over een handsbal klaagde was nog erger :| . Dat je die niet ziet?? Die zag ik al direct tijdens het spel en niet veel later al de bal kwijt dus mocht er wel alsnog gefloten worden.

Leuk zo'n Engelse winterstop net voor de CL weer begint, goed voor het ritme ook O-) .
Ik dacht precies hetzelfde, elk twijfelmomentje in het voordeel van Atletico, die inworp ook waar de grens toch echt duidelijk had moeten waarnemen dat de speler van Atletico de bal met zijn rug nog flink raakte, maar die stond weer niet op te letten.

Waar ik overigen echt een hekel aan begin te krijgen is het vlaggen met buitenspel:
Wacht nu niet een halfuur voor je die vlag omhoog doet als je zeker bent van je zaak. Gewoon vlaggen dus. Het lijkt wel of de huidige regels de grensrechters het gevoel geven dat ze juist niet moeten vlaggen, of lang moeten wachten. Een paar keer letterlijk 5 a 10 seconden dat het spel nog doorgaat, voordat de vlag omhoog gaat. Waarom?

• exactor it
  • Nu online
@jbdeiman zo werkt het in de Premier League (bij twijfel niet vlaggen) : https://www.premierleague.com/news/1297403

Bij het vorige WK moest de grensrechter in alle gevallen pas vlaggen nadat de aanvalsactie (passage of play) klaar was. Is dat niet ook de regel bij CL?

• jbdeiman
exactor it schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 13:30:
@jbdeiman zo werkt het in de Premier League (bij twijfel niet vlaggen) : https://www.premierleague.com/news/1297403

Bij het vorige WK moest de grensrechter in alle gevallen pas vlaggen nadat de aanvalsactie (passage of play) klaar was. Is dat niet ook de regel bij CL?
Ik weet de regel wel, maar irriteer me er toch aan. Gewoon simpel: Bij zeker zijn (geen cm/ mm werk) vlaggen, anders (dus wel gerede twijfel) wacht maar op oordeel van de VAR wanneer het zover komt. Anders heb je ook niets aan de grens, moet je alleen nog zij/ achterlijn (naast doellijn) technologie toevoegen en dan kan de grensrechter wel opdoeken om de lijnen in de gaten te houden, die hoeft alleen nog maar aan te geven welke speler de bal als laatste raakte.
Het ziet er zo dom uit (en voelt zinloos) als een grens pas vlagt als de aanvalsactie klaar is, zeker wanneer het gaat om meters. Dan doorvoetballen heeft gewoon geen zin, en is voor spelers ook frustrerend. Die doen er nog alles aan om iets te herstellen, waarbij blijkt dat dit zinloos was, omdat het duidelijk buitenspel was.

Zelfde geldt voor de aanvaller overigens, die seconden later misschien wel scoort en dan gaat de vlag van de grens ineens omhoog. Vooral in situaties waar 1 buitenspel staat, de aanval loopt door en de ander scoort en blijft netjes achter de bal. Pas vlaggen wanneer de bal in het doel zit voelt dan meer als 'aanvallertje pesten' en zal alleen maar frustratie opleveren.

[Voor 29% gewijzigd door jbdeiman op 19-02-2020 13:43]

• exactor it
  • Nu online
@jbdeiman ik reageerde met de regels omdat je het bij de grensrechter zelf leek te zoeken. Hij kan er weinig aan doen dat de regels stom zijn. :) Verder helemaal eens met je hoor.
_____
VAR is bij Rugby zo goed geïmplementeerd. En ook al jaren overigens. Ik snap niet dat voetbal daar niet meer van afgekeken heeft. De scheids vraagt zelf om hulp van de VAR (TMO), de beelden zijn te zien in het stadion en het gesprek tussen TMO en scheids zijn hoorbaar in het stadion/op tv. Nul onduidelijkheid en de scheidsrechter neemt zelf de beslissing waarbij hij overigens helder om advies van de TMO vraagt. Kijk dit weekend maar eens een six nations wedstrijd. Wereld van verschil. (kijk wel op bbc. Als je dacht dat het ziggo commentaar bij voetbal slecht was,heb je ze nog niet bij Rugby gehoord. :))

[Voor 4% gewijzigd door exactor it op 19-02-2020 14:09]

• jbdeiman
exactor it schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 14:08:
@jbdeiman ik reageerde met de regels omdat je het bij de grensrechter zelf leek te zoeken. Hij kan er weinig aan doen dat de regels stom zijn. :) Verder helemaal eens met je hoor.
_____
VAR is bij Rugby zo goed geïmplementeerd. En ook al jaren overigens. Ik snap niet dat voetbal daar niet meer van afgekeken heeft. De scheids vraagt zelf om hulp van de VAR (TMO), de beelden zijn te zien in het stadion en het gesprek tussen TMO en scheids zijn hoorbaar in het stadion/op tv. Nul onduidelijkheid en de scheidsrechter neemt zelf de beslissing waarbij hij overigens helder om advies van de TMO vraagt. Kijk dit weekend maar eens een six nations wedstrijd. Wereld van verschil. (kijk wel op bbc. Als je dacht dat het ziggo commentaar bij voetbal slecht was,heb je ze nog niet bij Rugby gehoord. :))
Ik weet het, ik kijk wel eens naar Rugby. Scheelt ook veel onduidelijkheid naar spelers, de staf en toeschouwers toe en kan daarmee ook wat frustratie wegnemen. Maargoed, ondanks dat het allemaal harde kerels zijn in Rugby bij de sport, is het op zichzelf wel vaak een faire sport en wordt er (voor mijn gevoel, maar dat kan natuurlijk ook komen door regels en het goed implementeren van een VAR) minder toneel gespeeld.

• Typhone
Hup Leipzig, knal Tottenham er maar uit. Die gun ik -uiteraard- nooit meer wat 😁

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 09:31
Van tevoren eigenlijk niet gepland om te gaan kijken, want lage verwachtingen, maar wat is Spurs - Leipzig eigenlijk een ontzettend leuk potje voetbal! Bergwijn, Sanchez, Laimer, Werner. Goed man!

• Maarten_E
Typhone schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 21:41:
Hup Leipzig, knal Tottenham er maar uit. Die gun ik -uiteraard- nooit meer wat 😁
Wel grappig, heb echt niks met het opkopen van clubs door RB, maar heb altijd al een kleine zwak gehad voor Leipzig. Komt waarschijnlijk doordat zij (tot nu toe) en afgezien van Union Berlin, de enige club waren die de voormalig DDR vertegenwoordigt. Ja, dat die is opgekocht door een kapitalistisch bedrijf voor de winst is ironie van de bovenste plank, maar vind het leuk dat die regio nu ook weer wat heeft om voor te juichen. Vandaar ook dat ik Union nu ook een warm hart toedraag, en in de CL ook Leipzig. :)

• Deadsy
Ik volg Red Bull Leipzig nooit. Maar is er een reden waarom de spelers 2 verschillende shirts dragen?

• Jorgen
Maarten_E schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 21:48:
[...]

Wel grappig, heb echt niks met het opkopen van clubs door RB, maar heb altijd al een kleine zwak gehad voor Leipzig. Komt waarschijnlijk doordat zij (tot nu toe) en afgezien van Union Berlin, de enige club waren die de voormalig DDR vertegenwoordigt. Ja, dat die is opgekocht door een kapitalistisch bedrijf voor de winst is ironie van de bovenste plank, maar vind het leuk dat die regio nu ook weer wat heeft om voor te juichen. Vandaar ook dat ik Union nu ook een warm hart toedraag, en in de CL ook Leipzig. :)
Hertha BSC was West-Berlijn? Want anders ook Oost-Duits natuurlijk.

• Maarten_E
Jorgen schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 22:04:
[...]
Hertha BSC was West-Berlijn? Want anders ook Oost-Duits natuurlijk.
Komen uit Charlottenburg, waar de Kürfusterdamm ligt. Kan niet meer West-Berlijn dan dat. ;)

• Jorgen
Maarten_E schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 22:06:
[...]

Komen uit Charlottenburg, waar de Kürfusterdamm ligt. Kan niet meer West-Berlijn dan dat. ;)
Aha. Dank voor de info.
Deadsy schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 21:49:
Ik volg Red Bull Leipzig nooit. Maar is er een reden waarom de spelers 2 verschillende shirts dragen?
Allemaal hetzelfde toch? 🤷‍♂️

Muv de keepers, maar die dragen sowieso altijd wat anders.

• Deadsy
Jorgen schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 22:07:
[...]

Aha. Dank voor de info.

[...]

Allemaal hetzelfde toch? 🤷‍♂️

Muv de keepers, maar die dragen sowieso altijd wat anders.
Neh, commentator legt het net uit. Een paar spelers hebben een zilveren Red Bull logo en de rest het geel rode.
Vraag me af of dit wel mag.

• Jorgen
Deadsy schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 22:08:
[...]

Neh, commentator legt het net uit. Een paar spelers hebben een zilveren Red Bull logo en de rest het geel rode.
Dat had ik even gemist.

• Harribo
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 23:56
Op de een of andere manier vind ik het wel fijn dat juist Tottenham een penalty tegen krijgt... :)

• Maarten_E
Leipzig-Totham 1-0!

• JeroenNietDoen
  • Nu online

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

De manier waarop die overtreding gemaakt wordt vraag ik me af of dat geen rood had moeten zijn.

"Oooh Jeroen!"

• Pompi
Deadsy schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 22:08:
[...]

Lijkt nu alsof ze allemaal de gekleurde variant hebben. Want Werner had blijkbaar voor de rust de zilveren en nu die ander.

• Maarten_E
En 3-0 Atalanta, echt heeerlijk dit!

Edit: 4-0 HATEBOER!!!

[Voor 25% gewijzigd door Maarten_E op 19-02-2020 22:25]

• Jorgen
Tweede helft iets minder/trager, maar nog steeds flink vermakelijk.

Heerlijk potje voetbal zo.

Loopt trouwens nog minimaal 1 speler (Klostermann) met zilver/zwartwit logo.

0-1 gebleven. Uitstekende wedstrijd van RB Leipzig.

[Voor 42% gewijzigd door Jorgen op 19-02-2020 22:56]

• toolkist
  • Niet online
Pompi schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 22:18:
[...]

Lijkt nu alsof ze allemaal de gekleurde variant hebben. Want Werner had blijkbaar voor de rust de zilveren en nu die ander.
Jack van Gelder kon er in ieder geval maar niet over ophouden, terwijl er toch genoeg te bespreken was over de wedstrijden zelf }:|

• Typhone
0-1 uit bij Tottenham is geen zekerheidje though... }:|

• Deadsy
toolkist schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 23:32:
[...]

Jack van Gelder kon er in ieder geval maar niet over ophouden, terwijl er toch genoeg te bespreken was over de wedstrijden zelf }:|
Zodra Jack in beeld komt zap ik meteen weg.

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Angeloonie schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 15:11:

Wat wil je horen?

Joepie, een overwinning op de #13? En joepie nu slechts #10?
Nou Nou, ik was gewoon blij >:) en Joepie hoeft niet hoor......
Trouwens, in de PL kan iedereen van elkaar winnen / verliezen (behalve Liverpool dit seizoen), dus wat is er mis met winnen van Newcastle :?
(wel typisch dat je duimen krijgt van Gunners alhier die zelden of nooit meer reageren :()

• toolkist
  • Niet online
JAN-B schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 14:23:
[...]
Nou Nou, ik was gewoon blij >:) en Joepie hoeft niet hoor......
Trouwens, in de PL kan iedereen van elkaar winnen / verliezen (behalve Liverpool dit seizoen), dus wat is er mis met winnen van Newcastle :?
(wel typisch dat je duimen krijgt van Gunners alhier die zelden of nooit meer reageren :()
Daar hoort @Angeloonie zelf ook bij vziw? ;)

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
gambieter schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 22:38:
Liverpool verdient nog niets vanavond. Atletico heeft het onder controle.
Zit nu de samenvatting te kijken maar het verbaast me dat ze de nul gehouden hebben, wat een hoop kunst en vliegwerk. En dan die mazzel/frommel voor de 1-0. Dit kan echt nog alle kanten op in de return.

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Olympiakos - Arsenal: 0 -1; en ja, die staan bovenaan in de Griekse competitie hoor :9

maar ik zie regelmatig de kreet " old school result " langskomen in de media :?
iemand een idee wat dat betekent - Gunner misschien jij ???

• Gunner
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

JAN-B schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 13:15:
Olympiakos - Arsenal: 0 -1; en ja, die staan bovenaan in de Griekse competitie hoor :9

maar ik zie regelmatig de kreet " old school result " langskomen in de media :?
iemand een idee wat dat betekent - Gunner misschien jij ???
Ik denk dit :P

Ezechiël 25:17 | 10x295wp Pal Zuid | PVoutput

Pagina: 1 ... 11 ... 15 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True