[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 65 ... 120 Laatste
Acties:
  • 254.334 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het is inderdaad niet om aan te zien. Die Doucoure had rood moeten krijgen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 24 april 2022 @ 18:20:
Het is inderdaad niet om aan te zien. Die Doucoure had rood moeten krijgen.
Of Richarlison die al 4x om niks is gaan liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 09:06
Wat kan Everton beter doen? Lekker wijd en aanvallend spelen? Dit is de enige manier waarop ze met meer dan nul punten naar huis gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Exactor it schreef op zondag 24 april 2022 @ 18:39:
Wat kan Everton beter doen? Lekker wijd en aanvallend spelen? Dit is de enige manier waarop ze met meer dan nul punten naar huis gaan.
Aan 1 punt hebben ze niks, dan gaan ze eruit.
Los daarvan zijn er 10 andere manieren dan de Getafe manier om te verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
toolkist schreef op zondag 24 april 2022 @ 18:40:
[...]

Aan 1 punt hebben ze niks, dan gaan ze eruit.
Los daarvan zijn er 10 andere manieren dan de Getafe manier om te verdedigen.
Niet met deze selectie. :) Het is niet om aan te gluren maar ik snap ze wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Exactor it schreef op zondag 24 april 2022 @ 18:43:
[...]

Niet met deze selectie. :) Het is niet om aan te gluren maar ik snap ze wel.
Ook met deze selectie kunnen ze meer dan duikelen en janken. Dat laten ze nu de 2e helft wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
toolkist schreef op zondag 24 april 2022 @ 18:46:
[...]

Ook met deze selectie kunnen ze meer dan duikelen en janken. Dat laten ze nu de 2e helft wel zien.
En daarmee staan ze nu achter. Meer theater was hun enige kans. Hopelijk gaan ze nu wat meer proberen. Ik vind het wel een mooie pot zo. Beetje drama, vechtpartijtjes en lelijke tackles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Exactor it schreef op zondag 24 april 2022 @ 18:53:
[...]

En daarmee staan ze nu achter. Meer theater was hun enige kans. Hopelijk gaan ze nu wat meer proberen. Ik vind het wel een mooie pot zo. Beetje drama, vechtpartijtjes en lelijke tackles.
Vechtpartijtjes, lelijke tackles, prima. Tijdrekken, schwalbes, blessures veinzen, nah dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Hoe kun je daar nou geel en niet rood voor geven?

Hahaha Allison :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_buren
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-09 21:09
FF een vraagje: ik heb geen verstand van voetbal maar zit op Ziggo kanaal 14 nu Barcelona tegen Ray (weet niet wie het zijn) te kijken (omdat ik wacht op Race Cafe lol) en Ray heeft al 1 punt meer dan Barcelona maar toch is er al 13 minuten verlenging.. 1-0 of 0-1 als je van de andere kant kijkt is toch al winst? Waarom hebben ze dan verlengd?

[ Voor 5% gewijzigd door r_buren op 24-04-2022 23:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
r_buren schreef op zondag 24 april 2022 @ 23:03:
FF een vraagje: ik heb geen verstand van voetbal maar zit op Ziggo kanaal 14 nu Barcelona tegen Ray (weet niet wie het zijn) te kijken (omdat ik wacht op Race Cafe lol) en Ray heeft al 1 punt meer dan Barcelona maar toch is er al 13 minuten verlenging.. 1-0 of 0-1 als je van de andere kant kijkt is toch al winst? Waarom hebben ze dan verlengd?
Er zal wel een blessure geweest zijn. Je moet maar zo denken, het zal wel niet vanwege regen zijn geweest zoals de meeste uur durende pauzes bij duurste autoshow F1. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Iedereen in Nederland hier nog zo lovend over Xavi? Op het moment dat Koeman ontslagen werd, stond men 12 punten achter op Real. Dat zijn er nu met aankopen van Aubameyang, Ferran Torres en Traore 15...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

saert schreef op maandag 25 april 2022 @ 07:57:
Iedereen in Nederland hier nog zo lovend over Xavi? Op het moment dat Koeman ontslagen werd, stond men 12 punten achter op Real. Dat zijn er nu met aankopen van Aubameyang, Ferran Torres en Traore 15...
Vreemde stelling. Wat je eigenlijk zegt is dat het Barcelona van Xavi over een langere periode bijna net zo goed presteert als Real.

De punten kloppen ook niet. Ronald K. werd ontslagen na 11 wedstrijden. De achterstand was toen 8 punten. Sergi is twee wedstrijden tussenpaus geweest.

Ik kwam deze nog tegen :

Xavi met Pedri : 10 wedstrijden 27 punten
Xavi zonder Pedri : 11 wedstrijden 18 punten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik vind hem ook niet zo heel bijzonder, maar schijnbaar zijn de Barca fans wel lovend over hem?

Het materiaal is misschien niet al te best, maar slecht is het ook niet.
Gisteren hadden dus gewoon 3 punten moeten zijn, zeker thuis.

Maar goed, als Arsenal fan gaat het bij ons ook geregeld mis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-09 21:22
Pedri er niet bij scheelt inderdaad. Toch knap van zo'n jonge voetballer.

Verder... Ze hebben hun kansen gehad en meerdere keren de paal/lat geraakt, dan heb je ook gewoon pech. En extreem veel voorzetten kwamen niet aan, dat kan je ze aan rekenen .

Eigenlijk moet je zo'n tegenstander positioneel uit de tent lokken en weg tikken ipv lange ballen. Maar daar waren er een aantal spelers gisteren op het veld die dat niet goed kunnen.

Dest deed het gisteren naar mijn mening erg slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nooit lovend over geweest. Dat voortdurend ophemelen van zijn spelers.. erg vermoeiend allemaal.
Maar hij heeft ook gewoon een matige selectie. Als er een paar blessures zijn blijft er weinig over.
Koeman had het niet slechter gedaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2022 15:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-09 17:18
Harribo schreef op maandag 25 april 2022 @ 10:44:
[...]

Pedri er niet bij scheelt inderdaad. Toch knap van zo'n jonge voetballer.

Verder... Ze hebben hun kansen gehad en meerdere keren de paal/lat geraakt, dan heb je ook gewoon pech. En extreem veel voorzetten kwamen niet aan, dat kan je ze aan rekenen .

Eigenlijk moet je zo'n tegenstander positioneel uit de tent lokken en weg tikken ipv lange ballen. Maar daar waren er een aantal spelers gisteren op het veld die dat niet goed kunnen.

Dest deed het gisteren naar mijn mening erg slecht.
Ik heb gisteren een groot deel gezien en dit klopt inderdaad, Barca veel pech in de afronding. Pedri is wel extreem belangrijk maar achterin is het bar slecht daar loopt geen enkele killer tussen die een topteam wel nodig heeft.

Maar wat een ellendige pot tijdrekken weer, nu van Vallecano. Echt dat Spaanse voetbal is nog een groter theater dan de WWF. Het is bijna niet meer om aan te zien hoe extreem alle teams in de Spaanse competitie bezig zijn met ontregelen en vertragen zodra men voorstaat. Het is echt jammer van die competitie, zo is er geen bal meer aan met al die spelers die meer bezig zijn met acteren dan met voetballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Gaat hard in Manchester.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
Jammer dat die extreme koop club al voor staat nu met 2-0...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Harribo schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 21:13:
Maar wel mooi voor held Debruyne, die gun ik het zo erg dat ie een keer die cup pakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

City flitsend met De Bruyne en Gabriel Jesus. Alles valt goed voor ze, maar vlijmscherp en 2-0.

De Bruyne is een wereldspeler.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Grindtegel schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 20:07:
[...]

Ik heb gisteren een groot deel gezien en dit klopt inderdaad, Barca veel pech in de afronding. Pedri is wel extreem belangrijk maar achterin is het bar slecht daar loopt geen enkele killer tussen die een topteam wel nodig heeft.
Probleem zit mi meer voorin... Te weinig verfijnde voetballers die zoiets kunnen uittikken
Maar wat een ellendige pot tijdrekken weer, nu van Vallecano. Echt dat Spaanse voetbal is nog een groter theater dan de WWF. Het is bijna niet meer om aan te zien hoe extreem alle teams in de Spaanse competitie bezig zijn met ontregelen en vertragen zodra men voorstaat. Het is echt jammer van die competitie, zo is er geen bal meer aan met al die spelers die meer bezig zijn met acteren dan met voetballen.
Spaans voetbal is inderdaad echt een drama zodra ze gaan tijdrekken. Wat nog veel erger is, is het niveau van de scheidsrechters daar. Gaan bij elk stukje theater mee. Zien weinig. Dan mogen wij blij zijn met onze scheidsrechters in de ED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08:22

Wokschotel

Op 6 wielen

Knetter irritant dat het geluid voorloopt op het beeld, of is dat alleen bij mij?

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Grindtegel schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 21:15:
[...]

Maar wel mooi voor held Debruyne, die gun ik het zo erg dat ie een keer die cup pakt
Ik niet.
Heb een gruwelijke hekel aan dat City. Verzieken de transfer markt.
Niet aan de Bruyne, dat is gewoon een topper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Het valt nog mee dat het pas 2-0 staat, wat een combinaties waarbij de afronding niet afdoende is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Laatst online: 18-09 11:15
Had al een dubbele score kunnen zijn. Iets minder egotrippen en dan ligt Real helemaal KO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
Die Benzema... abnormaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ipv 4-0 opeens 2-1, mooi afgemaakt door Benzema. Als City spelers wat minder egoistisch waren geweest hadden ze al uit het zicht geweest van Real.

Pep is niet blij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Laatst online: 18-09 11:15
Ja, dat krijg je ervan... Wel netjes hoor, die Benzema is wel op dreef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Harribo schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 21:13:
Daarom kijk ik naar beide niet. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZJpPu5szNgTH-MYqxO1tlXtHa1k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/M70idK1qIKmDoLVmwkr6xi3h.jpg?f=fotoalbum_large

_O-

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
lekker potje hoor

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09:52
Wedstrijd van het jaar so far voor mij.. genieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
kleine man zegt boem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:02

FreakNL

Well do ya punk?

Courtois mag deze gewoon hebben. Hij bukt……

[ Voor 18% gewijzigd door FreakNL op 26-04-2022 22:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Leuk zo. Daar kan de 4-3 of 5-2 ook nog wel vallen.

En ja hoor, een pingel. En een panenka van Benzema! :+

[ Voor 36% gewijzigd door gambieter op 26-04-2022 22:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:02

FreakNL

Well do ya punk?

Wauw.

Ik kijk trouwens nauwelijks voetbal op TV, ik ben een echte stadion-supporter. Maar de buurvrouw had het over “er is voetbal vanavond”. Dacht eerst dat het Feyenoord zou zijn ofzo.. Moest ook de zender nog zoeken…

Geen spijt van tot nu toe.

[ Voor 96% gewijzigd door FreakNL op 26-04-2022 22:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:23

Polycom

Poes van goud

Wat een heerlijke wedstrijd zeg
Benzema is echt jezus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
dglavimans schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 22:15:
Wedstrijd van het jaar so far voor mij.. genieten
De wedstrijd is zeker spannend.

Maar laat je niet beïnvloeden door de commentators tegenwoordig, die blazen alles op alsof je getuige bent van een once in a life time match. Kijkcijfers en zo.

Maar bij deze wedstrijd ben ik ook bevooroordeeld hoor, vind City een ietwat verziekende club.
Ik kijk voor Benzema :)
Och heerlijke penalty.
Polycom schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 22:42:
Wat een heerlijke wedstrijd zeg
Benzema is echt jezus
Ik hoop het niet voor hem, heb nog de beelden van de passion of christ van laatst nog in mijn hoofd :p

[ Voor 20% gewijzigd door Harribo op 26-04-2022 22:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Heerlijke wedstrijd voor de neutrale kijker :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09:52
Harribo schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 22:45:
[...]

De wedstrijd is zeker spannend.

Maar laat je niet beïnvloeden door de commentators tegenwoordig, die blazen alles op alsof je getuige bent van een once in a life time match. Kijkcijfers en zo.

Maar bij deze wedstrijd ben ik ook bevooroordeeld hoor, vind City een ietwat verziekende club.
Ik kijk voor Benzema :)
Och heerlijke penalty.

[...]

Ik hoop het niet voor hem, heb nog de beelden van de passion of christ van laatst nog in mijn hoofd :p
Ow nee dat heb ik altijd wel door die commentators :p Mijn voetbalseizoen was gewoon nog niet zo spannend dit jaar haha

Vond al heel wat dat beide ploegen echt wilde

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Grindtegel
voetbal om te winnen, geen smerig spel, geen theater, goede scheid, geen var nodig, mooie en veel goals.

Een voorbeeld van hoe voetbal hoort te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
gambieter schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 22:36:
Leuk zo. Daar kan de 4-3 of 5-2 ook nog wel vallen.

En ja hoor, een pingel. En een panenka van Benzema! :+
En waarom is het niet afgekeurd? Dacht dat dit seizoen hands via een ander lichaamsdeel geen hands was voor verdedigers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

apis29 schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 22:56:
En waarom is het niet afgekeurd? Dacht dat dit seizoen hands via een ander lichaamsdeel geen hands was voor verdedigers?
Zolang de arm niet in heel onnatuurlijke positie is. Hier strekte Laporte zijn arm helemaal uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
gambieter schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 23:19:
[...]

Zolang de arm niet in heel onnatuurlijke positie is. Hier strekte Laporte zijn arm helemaal uit.
Maar het is sowieso al nooit hands als de arm in een natuurlijke positie is. Het gaat om:
"On top of those points, the International Football Association Board (IFAB, the body in charge of the rules) tightened up the boundaries involved, meaning handball should be given – regardless of intent – if the ball strikes the arm below the bottom of the armpit unless it has come off another part of the player's body first or they have fallen on to the ball."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

[YouTube: Laporte handball , Real madrid awarded penalty😨]
Ik ben verder geen expert in de interpretatie van deze regel, maar ik kan me hier een pingel goed voorstellen. Hij strekt zijn arm helemaal uit en de bal schampt zijn haren, zonder van richting te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
There will be no penalty if:

the ball touches a player's hand/arm immediately from their own head/body/foot or the head/body/foot of another player [het gaat dan over deflecties en onopzettelijk hands].
https://www.goal.com/en-u.../baj7pi2kk191qyeu9ay8wlrn
https://www.standaard.be/cnt/dmf20190603_04442182

Maar het zal ongetwijfeld morgen wel ergens voorbij komen in een scheidsrechtersblog ofzo...

[ Voor 52% gewijzigd door apis29 op 27-04-2022 11:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Het was een fantastische pot voetbal, gespeeld zoals het altijd gespeeld zou moeten worden. O+

Veel te vaak worden het schoppartijen, kaartenfestijnen, elkaar kaarten aannaaifestijnen, tijdrekpartijen, schwalbefests en al het andere dat je niet wilt zien bij voetbal.

Niets van dat al. Gewoon een prachtige pot voetbal tussen twee clubs die daar niet bepaald per se om bekend staan.

Geen gezuig en doorrollen, geen stervende zwanen, gewoon 22 man die alles gaven voor een mooie pot voetbal.

Welgeteld 1 VAR-momentje en een scheids die uitstekend floot en snapte waar de voordeelregel voor bedoeld is. d:)b

Laat dit een voorbeeld zijn voor alle voetballers overal.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
gambieter schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 23:32:
[YouTube: Laporte handball , Real madrid awarded penalty😨]
Ik ben verder geen expert in de interpretatie van deze regel, maar ik kan me hier een pingel goed voorstellen. Hij strekt zijn arm helemaal uit en de bal schampt zijn haren, zonder van richting te veranderen.
(niet bepaald de beste hoek om die kopbal te zien)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g4UiKSRRyjg2F0cj3hrPoehJTT4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/X5uTaAOZms2AUmcj88ssuzqm.png?f=user_large

Het videovoorbeeld https://v.fodder.gg/v/aj9n5q. Nou is dit uiteraard een heel duidelijk voorbeeld van onopzettelijk hands en een natuurlijke positie van de arm voor de actie die uitgevoerd wordt waar er bij Laporte wel sprake is van een vreemde actie gezien hoe hij initieel met z'n armen de lucht in sprong.
"Het voetbal verwacht dat een speler gestraft wordt voor een handsbal als hij daar een groot voordeel uit haalt": met twee teamgenoten in z'n rug kan je daar ook nog vraagtekens bij zetten.

Een scheidsrechtersuitleg waarom het wél terecht zou zijn:

[ Voor 39% gewijzigd door apis29 op 27-04-2022 12:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je kunt er lang over door blijven gaan, maar zelfs de Britse media hebben er geen probleem mee. Ik ook niet, moet hij zijn arm maar in een natuurlijke positie hebben.

Ik ga er verder niet over door. Veel plezier met de mier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:41

Quad

Doof

Ik heb alleen de eerste helft kunnen zien, de tweede helft zonet grotendeels in de samenvatting gekeken.

Het was een leuke spannende pot, maar ik vind wel dat City RMA bij vlagen van de mat speelde, de uitslag had vele malen groter voor City moeten zijn.

Over de sportiviteit gesproken, wacht maar tot de return, dan gaan de acteurs los op het veld verwacht ik, dit was nog maar de 1e wedstrijd he.

De hoogtepunten voor mij waren niet City gerelateerd, de 2 goals van Benzema, het is toch ongekend dat hij weer blijft scoren, 14e goal in CL geloof ik?
Tevens de actie van de scheidsrechter bij de 4-2 van Bernardo Silva, wat goed om voordeel te geven zeg! In herhaling zie je 'm naar de fluit gaan om in een split second te bepalen dat hij 't als voordeel weggeeft, ik vind dat echt fantastisch gedaan.

Klein irritatiepunt, het geluid op RTL7 leek een seconde voor te lopen op het beeld in de 1e helft. De bal hing al volgens commentator terwijl Gabriel J. de bal nog moest aantikken.

Vanavond Liverpool - Villarreal, dat wordt ook wel een leuke pot, beide aanvallend en met Danjuma in de aanval weet je 't maar nooit. :)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Quad schreef op woensdag 27 april 2022 @ 16:40:

Vanavond Liverpool - Villarreal, dat wordt ook wel een leuke pot, beide aanvallend en met Danjuma in de aanval weet je 't maar nooit. :)
Villareal aanvallend? Ik ken ze vooral als counterploeg. Wel met verzorgd spel. Mijn verwachting is dat ze diep gaan hangen en steeds Danjuma proberen te lanceren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Exactor it schreef op woensdag 27 april 2022 @ 16:44:
[...]

Villareal aanvallend? Ik ken ze vooral als counterploeg. Wel met verzorgd spel. Mijn verwachting is dat ze diep gaan hangen en steeds Danjuma proberen te lanceren.
Van wat ik gezien heb kwam het vrij aanvallend over, ook tegen Bayern met vlagen.
Maar waarschijnlijk komt het doordat ze veel over de vleugels gaan en 442? spelen.

Ik ga er iig voor zitten vanavond hoor, gun het beide ploegen wel wmb.

Teun de Boer commentator bij RTL7, een van de fijnere om te hebben imho.

[ Voor 7% gewijzigd door Quad op 27-04-2022 20:57 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-09 21:05
Beetje jammer dit, stekkerdoos stuk, zowel tv als decoder doen het nu niet en heb er geen zo liggen. Ieder nadeel heb zijn voordeel: In ieder geval geen kortsluiting gehad.

Moet het even via radio volgen. Hup Liverpool!

[ Voor 12% gewijzigd door Maarten_E op 27-04-2022 21:16 ]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

@Maarten_E geen nlziet of andere tv app via je telefoon?
Of dat het via een browser te volgen is op je laptop/desktop?

En als je het nog niet eerder geprobeerd hebt, nlziet kan je 30 dagen gratis proberen. ;)

[ Voor 62% gewijzigd door Quad op 27-04-2022 21:19 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Quad schreef op woensdag 27 april 2022 @ 21:17:
@Maarten_E geen nlziet of andere tv app via je telefoon?
Of dat het via een browser te volgen is op je laptop/desktop?
Geen NLZiet of andere app, NOS zendt het ook niet uit toch? Blijf wel luisteren naar de radio, bedankt voor de tips! :)

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Villarreal is niet bepalend, verdedigen prima en aanvallend is het niets.
Liverpool zoekt en probeert maar is na 20 minuten nog niet verder gekomen buiten een aantal hoekschoppen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:15
Vooralsnog mis je inderdaad niets, het is niet zo'n spektakel als gisteren.
Villareal verdedigd en speelt op de return.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04:21
Liverpool stelt helemaal niks voor en gaan daarom ook de finale niet halen.

Ik heb na een half uur nog geen flitsende actie gezien en het is gewoon een saaie 13 in een dozijn wedstrijd.

edit: Dit is mijn mening, en meer is het niet.

[ Voor 11% gewijzigd door mavaros op 27-04-2022 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

mavaros schreef op woensdag 27 april 2022 @ 21:36:
Liverpool stelt helemaal niks voor en gaan daarom ook de finale niet halen.

Ik heb na een half uur nog geen flitsende actie gezien en het is gewoon een saaie 13 in een dozijn wedstrijd.
Dus Villarreal stelt wel wat voor en gaat daarom de finale wel halen?
Dit is de halve finale he, ik zie Villarreal niet winnen van Liverpool.

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Liverpool stelt niets voor en
Villareal speelt aanvallend voetbal...

* Gonadan knijpt in arm

Nee ik ben toch echt wakker. :D

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:15
Voor goed voetbal heb je 2 teams nodig. Gisteren was zo'n avond, vandaag niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Gauw even zappen naar Vandaag Inside, is wat spannender. :P

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:46

Herman

FP ProMod
Gonadan schreef op woensdag 27 april 2022 @ 21:41:
(...) en Villareal speelt aanvallend voetbal...

(...)
Wanneer dan? Ze komen bijna niet van eigen helft. 1e helft 0 schoten op doel en vaak 6 man als verdediging. Het is m.i. een gele muur. Geen bal aan.

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
@Herman je sarcasmedetector is stuk. :>

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Ah ok :)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ll roel j
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:27
En ondertussen in Italië... Inter en zijn schutterende keeper... |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grindtegel
2-0 kan snel gaan zo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nou, daar is de 1-0 en gelijk de 2-0. De 1-0 was behoorlijk mazzel met de van richting veranderde bal, 2-0 netjes van Mane.

Verdiend, kijken of Villareal nu breekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Jaaaa lekker ding dong bing bong!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

De wedstrijd had een goal nodig, nu moet Villarreal wel.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Weet de keeper van Villareal wel dat hij de bal ook mag vangen?

[ Voor 3% gewijzigd door Herman op 27-04-2022 22:27 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Vergeleken met gisteren is het een draak van een wedstrijd.

Maar wel een palindroomwedstrijd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7RF-iFQeVJv8May5rrwyoURg_rc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cJCqIh54ZsnvxzRJFj3xr8OC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-09 20:58

JAN-B

525 Wp op mijn dak

ll roel j schreef op woensdag 27 april 2022 @ 22:12:
En ondertussen in Italië... Inter en zijn schutterende keeper... |:(
Ja, dit kan ze de titel wel eens kosten :(
nog 4 wedstrijden en 2 punten achter Milan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Wie vond mijn suggestie dat het misschien beter was voor Man Utd om geen Europees voetbal te halen ook alweer zo totaal niet reëel?
Waar Rangnick met zijn ploeg strijdt om het seizoen zo goed mogelijk af te sluiten, geeft de Duitser wel aan dat het wellicht een voordeel kan zijn als United naast Europees voetbal grijpt. “Het kan een voordeel zijn, maar dat betekent niet dat we het nu laten lopen. We zijn het verplicht om resultaten te halen. Dat is dan weer goed voor het gevoel en de sfeer in aanloop naar het nieuwe seizoen.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:17
Hala Madrid! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat Rangnick nog kan aanblijven als adviseur volgend seizoen (naast bondscoach van Oostenrijk) snap ik echt niet. ManU is echt niet beter gaan spelen of presteren sinds hij de leiding heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
gambieter schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 22:57:
Dat Rangnick nog kan aanblijven als adviseur volgend seizoen (naast bondscoach van Oostenrijk) snap ik echt niet. ManU is echt niet beter gaan spelen of presteren sinds hij de leiding heeft.
Dat was ook niet perse de bedoeling. United wil de technische leiding verbeteren. Daar is Rangnick voor aangenomen. Geen idee of dat gaat werken maar zijn prestaties als coach zeggen niet zoveel over zijn kwaliteiten als adviseur.

en zolang Martial £250k per week krijgt om bij Sevilla te voetballen en Pogba £350k per week krijgt km te doen alsof hij voetbalt, vind ik een adviseur voor zes dagen per maand prima. Voor zover de financiën van een club die ik sinds de overname door de Glazers niks heb gegeven me uitmaakt natuurlijk. :)

[ Voor 23% gewijzigd door Exactor it op 30-04-2022 23:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Ben benieuwd naar Everton vandaag, de gevolgen van degradatie zijn best groot:
YouTube: What Would Relegation Mean For Everton?
YouTube: What Is Going Wrong At Everton? | Explained

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 18-09 11:03
Quad schreef op woensdag 27 april 2022 @ 21:50:
Gauw even zappen naar Vandaag Inside, is wat spannender. :P
of naar nederland 1 met kaag en d66

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Toch wel knap van Haaland, 3x scoren en dan nog verliezen met 3 - 4 > thuis tegen Bochum :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
Is vd Beek geblesseerd of is hij nou voortaan helemaal klaar in Engeland? Zit niet eens op de bank bij degradatiekandidaat Everton...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Geblesseerd.

https://www.mirror.co.uk/...-beek-utd-future-26835377

[ Voor 76% gewijzigd door gambieter op 01-05-2022 15:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Grindtegel schreef op zondag 1 mei 2022 @ 15:00:
Is vd Beek geblesseerd of is hij nou voortaan helemaal klaar in Engeland? Zit niet eens op de bank bij degradatiekandidaat Everton...
Lampard heeft hem graag, denk dat hij er ook kan blijven - als ze niet degraderen.

Hij deed het eerder heel erg goed, maar het hele Everton is slecht. Hopelijk blijven ze er wel in.. nog 20 min.

Denk overigens dat Leeds zich meer zorgen moet maken. Burnley heeft het heilige vuur gevonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

HollowGamer schreef op zondag 1 mei 2022 @ 16:33:

Hij deed het eerder heel erg goed, maar het hele Everton is slecht. Hopelijk blijven ze er wel in.. nog 20 min.

Denk overigens dat Leeds zich meer zorgen moet maken. Burnley heeft het heilige vuur gevonden.
Afgelopen> Everton wint met 1 - 0;
en Lukaku mag niet eens invallen bij Chelsea :(
dat is toch wel de domste beslissing die hij ooit heeft genomen > naar Chelsea gaan dus;

net begonnen: West ham uit - wat denk je :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Exactor it schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 23:08:
[...]

Dat was ook niet perse de bedoeling. United wil de technische leiding verbeteren. Daar is Rangnick voor aangenomen. Geen idee of dat gaat werken maar zijn prestaties als coach zeggen niet zoveel over zijn kwaliteiten als adviseur.

en zolang Martial £250k per week krijgt om bij Sevilla te voetballen en Pogba £350k per week krijgt km te doen alsof hij voetbalt, vind ik een adviseur voor zes dagen per maand prima. Voor zover de financiën van een club die ik sinds de overname door de Glazers niks heb gegeven me uitmaakt natuurlijk. :)
Gelukkig voor Utd heeft de chef onderhandelingen o.i.d. onlangs opgezegd.
https://www.90min.com/pos...-of-football-negotiations
Hoe die het daar 10 jaar vol heefr gehouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Dubieuze kaart voor Bowen als je als keeper zo uitkomt. Moet ie zich dan maar ongelukkig laten trappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
toolkist schreef op zondag 1 mei 2022 @ 18:31:
[...]

Gelukkig voor Utd heeft de chef onderhandelingen o.i.d. onlangs opgezegd.
https://www.90min.com/pos...-of-football-negotiations
Hoe die het daar 10 jaar vol heefr gehouden?
Nou het is hem toch maar gelukt om Felliani te kopen. En Wan-Bissaka (50 miljoen), Maguire (80 miljoen). Bedragen in ponden. Het transferbeleid van United is echt bedroevend als je ziet wat ze binnengehaald hebben. Vooral omdat er geen gedachte achter zit. Ze hebben heel weinig slechte voetballers gekocht, het is vooral totaal onsamenhangend. Maguire wordt bijvoorbeeld door iedereen uitgelachen maar die kerel is een goede verdediger als er laag op het veld verdedigd wordt. Hij speelt in een 'systeem' (haakjes want ik herken meestal niet echt een systeem) dat zo hoog als Liverpool opstelt maar geen druk zet bij balverlies. Het middenveld wordt elke keer weggespeeld en dan staat de vrij trage Maguire een beetje op de middenlijn te koekeloeren. Als middenveld en voorhoede of vol druk zet of direct inzakt, is Maguire plotseling een goede speler. Nu doen ze van beiden een beetje en is Maguire een prutser.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Lekker shithousen naar de winst door Nketiah e.a. _O_ Maar 3 punten zijn binnen, heel belangrijk.

Leeds thuis wordt ook nog leuk, die gaan volle bakken vechten voor lijfsbehoud. Hopen dat Liverpool doet wat ze moeten doen tegen Spurs.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
London schreef op zondag 1 mei 2022 @ 19:31:
Lekker shithousen naar de winst door Nketiah e.a. _O_ Maar 3 punten zijn binnen, heel belangrijk.

Leeds thuis wordt ook nog leuk, die gaan volle bakken vechten voor lijfsbehoud. Hopen dat Liverpool doet wat ze moeten doen tegen Spurs.
Blij met de punten, het was niet fantastisch, maar we winnen dit soort wedstrijden eindelijk eens. :)

Jammer dat White er niet bij was, maar Holding deed het voor de verandering goed! We moeten wel echt een nieuwe LB, RB, CB (Saliba hopelijk) en 2 spitsen.

Persoonlijk zou ik Elneny gewoon houden en Holding ook. Ze zeuren niet, en zijn ontzettend handig voor de breedte van de selectie. Zeker met het oog op Europees voetbal.

[ Voor 3% gewijzigd door HollowGamer op 01-05-2022 21:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
hihi oepsie van liverpool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Goede goal hoor, knap om 'm voor te geven ipv voor eigen succes te gaan.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Goed voor de wedstrijd! Mooi zo, genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Welkom bij de cursus oeps, feat. Liverpool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Onverwacht best een mooie en snelle pot voetbal.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Vind het behoorlijk rommelig en onrustig van beide kanten. Zenuwen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-09 18:31

Vos

AFCA

Je zou toch zeggen dat dit een fout is van de keeper? Raakt enkel de man. Naja eerst fiks de man, dan uiteindelijk de bal.

[ Voor 25% gewijzigd door Vos op 03-05-2022 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Waarom fluit Makkelie wel zo goed in de CL?
En hoezo blessure Lo Celso? Hij wordt nagenoeg niet geraakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Vos schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 21:39:
Je zou toch zeggen dat dit een fout is van de keeper? Raakt enkel de man.
Enkel de man? Dan zou de bal voorbij de keeper zijn gerold ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Vos schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 21:39:
Je zou toch zeggen dat dit een fout is van de keeper? Raakt enkel de man. Naja eerst fiks de man, dan uiteindelijk de bal.
Dat laatste stuk, het is eerst de speler en daarna de bal. Als je de speler niet hebt heb je wellicht de bal ook niet. Niet een beslissing zonder discussie achteraf dunkt mij.
Pagina: 1 ... 65 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken