[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 64 ... 120 Laatste
Acties:
  • 254.333 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:15

Quad

Doof

Benfica - Liverpool kan wel interessant worden, Klopp heeft het elftal voor de helft gewijzigd geloof ik.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
toolkist schreef op woensdag 13 april 2022 @ 10:48:
Ik hoop echt dat Atletico vanavond City eruit werkt. Maakt me (bijna) niet uit hoe, zolang die gesponsorde nep clubs maar uit de CL gaan.
Hoop het ook maar ze overtuigen vooralsnog niet. Vrij mat duel nu maar dat ligt ook aan hun speelstijl natuurlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-09 19:24

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Zit hier gewoon te knikkebollen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Liverpool voor en lijkt dus wel klaar, als City een keer het doel weet te vinden wordt het voor Atletico ook lastig.

Het zal wel niet zo'n spektakel worden als gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Atletico begint eindelijk te voetballen…misschien gaat het nu dan leuk worden!

(Het maakt mij overigens geen zak uit wie er wint)
Edit: wat een kutclub is Atletico, opgewonden standjes. Dan toch maar voor MCI….

[ Voor 23% gewijzigd door dr.lowtune op 13-04-2022 22:51 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Zelfs als het tegen de teams die het uitgevonden hebben gebruikt wordt trek ik dat theater en die aanstelleritis vrij slecht. Wat is dat voetbal bij tijd en wijlen toch een kansloos onsportieve sport. :/

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 14:26
Man, man. Ik kijk niet zo vaak meer voetbal, maar ze geven hier wel hun visite kaartje af waarom je absoluut geen voetbal moet kijken. Echt belachelijk dat het zeuren, theater, aanstellen, vertragen, acteren zo een grote rol speelt. Het is bij zulke wedstrijden echt tijd voor grondige wijzigingen in het spel, met op de eerste plaats zuivere speeltijd en als goede 2e een VAR en scheidsrechter die direct kaarten trekken voor 6 keer narollen. En helemaal deze laatste rol, om nog net binnen de lijnen van het veld te rollen. Om te huilen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:04
Divak schreef op woensdag 13 april 2022 @ 22:54:
Man, man. Ik kijk niet zo vaak meer voetbal, maar ze geven hier wel hun visite kaartje af waarom je absoluut geen voetbal moet kijken. Echt belachelijk dat het zeuren, theater, aanstellen, vertragen, acteren zo een grote rol speelt. Het is bij zulke wedstrijden echt tijd voor grondige wijzigingen in het spel, met op de eerste plaats zuivere speeltijd en als goede 2e een VAR en scheidsrechter die direct kaarten trekken voor 6 keer narollen. En helemaal deze laatste rol, om nog net binnen de lijnen van het veld te rollen. Om te huilen.
Die werd toch ook weer keurig buiten de lijnen gelegd _/-\o_

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Het regent geel nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Laatst online: 19-09 17:18
Wel apart eigenlijk want ik kijk echt veel premier league en daar gebeurd dat totaal niet. Prima dat die spamjaarden ene keer een koekje van eigen deeg krijgen maar je hebt wel gelijk dat het de wedstrijd niet siert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 03:07
Gonadan schreef op woensdag 13 april 2022 @ 22:52:
Zelfs als het tegen de teams die het uitgevonden hebben gebruikt wordt trek ik dat theater en die aanstelleritis vrij slecht. Wat is dat voetbal bij tijd en wijlen toch een kansloos onsportieve sport. :/
Bizar ook hoe zo een fenomenale CL avondje als gisteren opgevolgd wordt door zeer matig kijkvermaak vanavond. Als ik Atleti nooit meer zie spelen is het prima en eerlijk gezegd vind ik City ondanks al hun briljante spel ook tergend om naar te kijken. Muv De Bruyne, Diaz, Walker en Ederson vind ik het verschrikkelijke lui. Tactische overtredingen tot en met en veel te berekenend voetbal (het werkt goed natuurlijk, City is echt goed in voetballen).

Niet eens bias vanwege United. Ik vind Liverpool heel mooi voetbal spelen. Bij City heb ik altijd het gevoel dat ik naar a.i. kijk. Plastic clubje met te perfect voetbal.

[ Voor 10% gewijzigd door Exactor it op 13-04-2022 23:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19-09 18:34
De commentator bij deze wedstrijd mist een hoop. Die Felipe krijgt terecht direct rood voor natrappen, en 5 minuten later denkt hij dat het z'n 2e heel was wegens protesteren..

Blij dat Atletico eruit gaat trouwens. Wat een antivoetbal. Met zoveel kwaliteit moet dat toch anders kunnen. Tactisch overigens heel knap, maar niet om aan te gluren.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Clown Simeone..wat een farce.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Exactor it schreef op woensdag 13 april 2022 @ 22:57:
[...]

Bizar ook hoe zo een fenomenale CL avondje als gisteren opgevolgd wordt door zeer matig kijkvermaak vanavond. Als ik Atleti nooit meer zie spelen is het prima en eerlijk gezegd vind ik City ondanks al hun briljante spel ook tergend om naar te kijken. Muv De Bruyne, Diaz, Walker en Ederson vind ik het verschrikkelijke lui. Tactische overtredingen tot en met en veel te berekenend voetbal (het werkt goed natuurlijk, City is echt goed in voetballen).
Dat briljante spel van city is onderhand ook meer uitzondering dan regel. Van mij hadden ze er allebei uit gemogen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Grindtegel
Overigens is het best vaak dat het bij AThl uit de hand loopt, goh waar zou dat nou toch aan liggen. Het is een sneaky gemeen clubje meer niet. Goede voetballer en tactiek maar die gemene trukendoos is zo onnodig, dat is 100% Simeone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Gonadan schreef op woensdag 13 april 2022 @ 23:00:
[...]

Dat briljante spel van city is onderhand ook meer uitzondering dan regel. Van mij hadden ze er allebei uit gemogen.
Het werkt helaas wel. Ze spelen een soort NL totaalvoetbal met Spaanse trekjes qua wedstrijd verzieken. Tot nu toe blijft het lachen dat ze falen in de CL. Ik ben bang dat dit hun jaar wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Grindtegel schreef op woensdag 13 april 2022 @ 23:01:
Overigens is het best vaak dat het bij AThl uit de hand loopt, goh waar zou dat nou toch aan liggen. Het is een sneaky gemeen clubje meer niet. Goede voetballer en tactiek maar die gemene trukendoos is zo onnodig, dat is 100% Simeone.
Als dat 100% Simeone was waarom komt het dan zo wijd verbreid voor in bepaalde voetbalcultuur?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Grindtegel schreef op woensdag 13 april 2022 @ 23:01:
Als je het qua voetbal niet kan winnen, dan ga je kijken of je de tegenstander op andere manieren uit hun spel kan halen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Gonadan schreef op woensdag 13 april 2022 @ 23:03:
[...]

Als dat 100% Simeone was waarom komt het dan zo wijd verbreid voor in bepaalde voetbalcultuur?
met name in Spanje, dankij die gast die al 10jaar de leermeester is

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Laatst online: 18-09 11:15
Het is een rare snuiter maar heeft met Atletico toch mooie dingen voor elkaar gekregen. Spellen soms afbraakvoetbal maar heeft wel gewoon resultaat, en dat zonder suikeroom die met geld loopt te smijten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Vlassie1980 schreef op woensdag 13 april 2022 @ 23:04:
[...]

Het is een rare snuiter maar heeft met Atletico toch mooie dingen voor elkaar gekregen. Spellen soms afbraakvoetbal maar heeft wel gewoon resultaat, en dat zonder suikeroom die met geld loopt te smijten.
Het wrange is dat je die trukendoos dus op dit “niveau” nodig hebt. Zo is voetbal nooit bedoeld lijkt me…tijd voor wat nieuwe regels rondom gedrag en sportmanship.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Divak schreef op woensdag 13 april 2022 @ 22:54:
100% dit. En wat loopt zo'n scheids ook geel te geven in die laatste minuten. Allemaal kaarten zonder enige consequentie, geef ze dan niet. En na zo'n vechtpartij zouden er echt veel meer rode kaarten moeten worden gegeven. Smerige Aké had er gewoon af gemoeten. En sowieso alle bankzitters, coaches en ander niet-veld personeel dat het veld in rent moet een wedstrijd geschorst worden. Droeftoeters zijn het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Ik kijk liever naar mooi voetbal met een gekocht team dan afbraak en smerig spel voetbal als ik eerlijk ben.

Welk echt top team is tegenwoordig niet gekocht of heeft geld door allerlei sluwe truukjes en leningen Op Bayern Munchen na)? Het is 1 pot nat, linksom of rechtsom. Als ik naar eerlijk voetbal wil kijken dan kijk ik wel naar damesvoetbal, maar ja, ik houd van goed voetbal...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ik kijk graag sport, en dit drijft daar steeds verder van af.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik zou het helemaal niet erg vinden als Atletico een aantal jaren verbannen wordt uit Europa. Triest stelletje criminelen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Gonadan schreef op woensdag 13 april 2022 @ 23:11:
Ik kijk graag sport, en dit drijft daar steeds verder van af.
premier leageau kijken, daar voetballen ze wel sportief en alles is bij elkaar gekcoht dus dat maakt dan ook niet meer uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Van mij mag Liverpool hem pakken, zie nu even geen andere wie ik het echt gun.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
gambieter schreef op woensdag 13 april 2022 @ 23:12:
Ik zou het helemaal niet erg vinden als Atletico een aantal jaren verbannen wordt uit Europa. Triest stelletje criminelen.
Waarom precies? Het vele tijdrekken kwam in dit geval toch echt van die club uit Engeland.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
Grindtegel schreef op woensdag 13 april 2022 @ 23:09:
Ik kijk liever naar mooi voetbal met een gekocht team dan afbraak en smerig spel voetbal als ik eerlijk ben.

Welk echt top team is tegenwoordig niet gekocht of heeft geld door allerlei sluwe truukjes en leningen Op Bayern Munchen na)? Het is 1 pot nat, linksom of rechtsom. Als ik naar eerlijk voetbal wil kijken dan kijk ik wel naar damesvoetbal, maar ja, ik houd van goed voetbal...
Dat United, Liverpool en Bayern een team bij elkaar kopen met het geld dat ze als club verdienen is één ding. Dat CSKA London, Chelski Chelsea , PSG en City dat doen is een ander verhaal. Dat is zichtbaar smerig geld dat om maar één reden in een club gepompt wordt, sportwashing. En naast sportwashing ook competitievervalsing. Dat zijn de regels die aangepast moeten worden zodat we weer terug kunnen naar janken om smerig zuid europees spel en genieten van clubs als Dynamo Kiev en Ajax die stunten in Europa. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Exactor it op 13-04-2022 23:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

saert schreef op woensdag 13 april 2022 @ 23:37:
Waarom precies? Het vele tijdrekken kwam in dit geval toch echt van die club uit Engeland.
Het gaat niet om tijdrekken. Het gaat om fysiek geweld, smerige overtredihngen en noem maar op.

Savic had 3 rode kaarten moeten hebben.

(en Spaanse clubs mogen de eerste paar honderd jaar niet klagen over tijdrekken door anderen)

[ Voor 18% gewijzigd door gambieter op 14-04-2022 00:08 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:11
Ik erger mij itt tot de meesten hier alsinds jaar en dag aan Portugese clubs. Dat zijn pas een stelletje acteurs, tijdrekkers en matennaaijers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Malfunctions schreef op woensdag 13 april 2022 @ 22:58:
De commentator bij deze wedstrijd mist een hoop. Die Felipe krijgt terecht direct rood voor natrappen, en 5 minuten later denkt hij dat het z'n 2e heel was wegens protesteren..

Blij dat Atletico eruit gaat trouwens. Wat een antivoetbal. Met zoveel kwaliteit moet dat toch anders kunnen. Tactisch overigens heel knap, maar niet om aan te gluren.
Ik heb een schijthekel aan dat anti voetbal van Atletico, en toch vind ik het jammer dat ze niet door zijn ten koste van City.... dus dat zegt wat over hoe ik over City denk ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Barca - Frankfurt 0-2 intussen, en volledig verdiend. Dom weggegeven pingel van Garcia, en de zojuist gescoorde 0-2 is een vlammend afstandschot, heel erg fraai.

En AS Roma intussen 3-0 voor, dat zou wel eens het einde van het BODO/Glimt sprookje kunnen zijn.

[ Voor 23% gewijzigd door gambieter op 14-04-2022 21:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:05
Jammer voor De Jong en De Jong, maar stiekem gun ik dit Xavi wel. Voordat er nu moord en brand geschreeuwd wordt: Niks tegen Xavi zelf, maar de manier waarop Koeman eruit is gewerkt/Xavi naar binnen is geloodst vind ik verre van netjes. Zie Xavi graag op zijn smoel gaan.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat werd nog even spannend bij Barca-Eintracht, 2-3 eindstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op donderdag 14 april 2022 @ 22:59:
Dat werd nog even spannend bij Barca-Eintracht, 2-3 eindstand.
Vanwaar zoveel extra tijd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

toolkist schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:31:
[...]

Vanwaar zoveel extra tijd?
Problemen met de communicatie.

Vind het wel lekker dat barca er uit ligt. Dat geleuter van die Xavi elke keer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2022 @ 23:43:
[...]

Problemen met de communicatie.

Vind het wel lekker dat barca er uit ligt. Dat geleuter van die Xavi elke keer.
Niks mis mee. Als Nederlander moet je schijnbaar automatisch voor Barcelona zijn. Daarnaast gooit de media je er ook nog eens plat mee. Spelen heel leuk voetbal sinds zijn terugkeer, maar even met beide benen op de grond is niet verkeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:58

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Ik lees net: Trainer van Burnley ontslagen - na 10 jaar! - goeie timing om dat half April te doen :(
(iets met schokeffect of zo...)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
toolkist schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 19:41:
[...]

Na zulk wanbeleid zou het juist goed zijn als ze eens degraderen en het afgestraft wordt. Ik gun het Burnley veel meer om erin te blijven wat dat betreft. Misschien geen grote naam en een vervelend team om tegen te spelen, maar geen gestress als het ff een keer niet lekker wil gaan.
Tot zover het geen gestress van Burnley.
Toch wel apart, ze lijken elkaar jaar te moeten strijden voor degradatie, maar nu ligt het aan Dyche.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
Truest voor Dyche. Hij heeft met zo een beetje nul budget ze met een matige selectie al heel lang in de PL gehouden. Ik gok dat de fans niet blij zijn nu. Handig ook wel om dit op vrijdag te doen. Zijn ze lekker voorbereid voor West Ham morgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
Megupe schreef op donderdag 14 april 2022 @ 06:57:
Ik erger mij itt tot de meesten hier alsinds jaar en dag aan Portugese clubs. Dat zijn pas een stelletje acteurs, tijdrekkers en matennaaijers
Het gebeurt echt overal, gisteren Slavia nog een aantal keren die Traoré van ze (geloof dat hij het was), steeds duikelen/ rollen en klagen. Dit soort spelers zie je (helaas) steeds meer, want zijn vaak gunstig voor het resultaat, omdat:
1. Het niet wordt afgestraft;
2. Tegenstanders zich ergeren en een keer echt een tikkie uitdelen (met kaart als gevolg);
3. Het geëtter kost veel tijd, en levert bij een voorsprong dus voordeel op.

Gewoon in algemene zin tijd dat daar goede regels voor komen (blijkbaar zijn die er niet, want dan werd het wel eerder aangepakt) om spelbederf, neppe duikelingen en dat met elkaar om de scheidsrechter heen gaan staan klagen worden aangepakt.

Het mooist vind ik (meestal) inderdaad Engels voetbal, al is dat ook omdat wanneer de ene partij wil zeuren, de andere al snel verder wil voetballen, dat helpt natuurlijk ook gezeur te voorkomen. Tijdrekken is wellicht 'op te lossen' met zuivere speeltijd, maar zorgt er wel weer voor dat de mogelijkheid tot zeuren bij de arbitrage weer meer kan, omdat het spel toch stil ligt.. :(
Complex om blijvend op te lossen denk ik, maar gewoon duidelijke regels en ook handhaven (kaart vragen is zelf ontvangen. Een ander dan de aanvoerder (of het vermeende slachtoffer / dader van een overtreding, die moeten wel bij de scheids iets (rustig) kunnen uitleggen) zeurend naar de scheids toe, gewoon een kaart geven. Weer terug naar: De scheids is de baas, die beslist zelf en niet n.a.v. een stelletje gekken die even willen vertellen wat de scheids moet doen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
[YouTube: Wie 30.000 Kranke das Camp Nou übernahmen... | Barcelona - Frankfurt 2:3 (14.04.2022)]
Viel ergens halverwege de eerste helft in de wedstrijd en vond het al vreemd/ opvallend om overal die witte plukjes te zien zitten :D

[ Voor 75% gewijzigd door apis29 op 15-04-2022 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
City wordt afgedroogd door Liverpool. 1e helft voorbij en het staat 0-3 voor Liverpool. 2e keeper van City maakt een gigantische blunder en zag er ook bij het 3e doelpunt niet goed uit.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Steffen lijkt inderdaad nog niet echt klaar voor dit niveau.
City in een 'B team' lijkt het wat te laten lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Fernandinho komt weer over al mee weg, zoals veel te vaak...
Donkerrood dit ook weer, zo hard inkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Maarten_E schreef op donderdag 14 april 2022 @ 22:38:
Jammer voor De Jong en De Jong, maar stiekem gun ik dit Xavi wel. Voordat er nu moord en brand geschreeuwd wordt: Niks tegen Xavi zelf, maar de manier waarop Koeman eruit is gewerkt/Xavi naar binnen is geloodst vind ik verre van netjes. Zie Xavi graag op zijn smoel gaan.
En dan vooral hoe ervoor Xavi financieel ineens van alles en nog wat mogelijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Spurs verliest vanmiddag

en Arsenal ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
JAN-B schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 18:04:
Spurs verliest vanmiddag

en Arsenal ook :(
En United wint de zeer moeilijke wedstrijd tegen Norwich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik ga niet meer voor Arsenal zijn..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

HollowGamer schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 18:32:
Je zou het bijna overwegen... Een abonnement voor een SM club levert meer waar voor je geld op als je dan toch zo graag gepijnigd wil worden..

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Heerlijke blunder van de var bij Sevilla-Real waarbij real de gelijkmaker word ontnomen.

Je zag gewoon op het scherm dat de scheidsrechter niet dezelfde beelden had als op tv.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:22
Barcelona heeft het ook even niet meer. Nu achter thuis tegen cadiz... Beschamend.
En uiteraard nu ook weer de Spaanse taferelen van vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

HollowGamer schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 18:32:
Voor wie dan wel :?
(of toch een grapje)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Liverpool - United, toch wel een pot waarvoor je wilt zitten.
Pakt Liverpool de koppositie even over of kan United aansluiten bij Spurs voor een CL ticket?

Staat genoeg op het spel!

Pfoe, dan speelt United met 3 verdedigers, en dat wordt direct fataal, 1-0 door een heerlijke aanval van Liverpool.

[ Voor 24% gewijzigd door Quad op 19-04-2022 21:07 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Quad schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 21:02:
Liverpool - United, toch wel een pot waarvoor je wilt zitten.
Pakt Liverpool de koppositie even over of kan United aansluiten bij Spurs voor een CL ticket?

Staat genoeg op het spel!
1-0, blijkbaar heeft United de traagst mogelijke centrum verdedigers opgesteld om de snelheid van Mane en Salah te bestrijden :D

Ben benieuwd of ze verder gaan uitlopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Je moet wat als je geen betere/snelle verdedigers hebt.
Die zullen al blij zijn als ze de score beperkt kunnen houden.
Op Anfield pakken ze geen punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Bossie schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 21:08:
[...]

1-0, blijkbaar heeft United de traagst mogelijke centrum verdedigers opgesteld om de snelheid van Mane en Salah te bestrijden :D
Ze hebben volgens mij weinig keus, United had met 4 verdedigers maar 1 wissel voor op de bank zitten lijkt 't.
Met 3 verdedigers houdt Rangnick er nog 2 achter de hand en gokt erop om het middenveld in de tang te krijgen, wat totaal mislukt.

[ Voor 15% gewijzigd door Quad op 19-04-2022 21:16 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Quad schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 21:15:
[...]

Ze hebben volgens mij weinig keus, United had met 4 verdedigers maar 1 wissel voor op de bank zitten lijkt 't.
De opties op het middenveld en voorin houden ook niet over. En wat op het veld staat snapt de basisprincipes van voetbal niet. 5-2-3 en nog 3 man die vrij door kunnen lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Exactor it schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 21:17:
[...]

De opties op het middenveld en voorin houden ook niet over. En wat op het veld staat snapt de basisprincipes van voetbal niet. 5-2-3 en nog 3 man die vrij door kunnen lopen.
idd, daarnaast kunnen ze ook gewoon met 4 ATB spelen ipv 5 als ze te weinig CBs hebben.
Vind het maar een rare opstelling, Solksjaer hield het tenminste simpel/duidelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Bossie schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 21:20:
[...]

idd, daarnaast kunnen ze ook gewoon met 4 ATB spelen ipv 5 als ze te weinig CBs hebben.
Vind het maar een rare opstelling, Solksjaer hield het tenminste simpel/duidelijk.
Die speelde ook 5 man achterin tegen Liverpool en City. Werkte echt nooit tegen Liverpool. Werkte vaker dan niet tegen City. Probleem is minder de opstelling imo en eerder de spelers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Wow wow wow!!!

Aanval van pure schoonheid, pass Mané, holy shit.

[ Voor 65% gewijzigd door Quad op 19-04-2022 21:23 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Quad schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 21:22:
Wow wow wow!!!

Aanval van pure schoonheid, pass Mané, holy shit.
Ik zit ook te kijken, bizar hoe MU wordt gedomineerd in deze eerste helft. Zie de 3-0 er zo ook nog wel in vallen.

…daar was ie al bijna (afgekeurd, buitenspel)

[ Voor 8% gewijzigd door dr.lowtune op 19-04-2022 21:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De 2-0 flatteert ManU. Het is bijna eenrichtingsverkeer, zelf VVD probeerde een keer door te stoten.

Pogba weer geblesseerd uitgevallen, wat een prijzige miskoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Scheids met technische problemen…MU heeft door het rondspelen ondertussen al meer balbezit dan de hele eerste helft…

[ Voor 54% gewijzigd door dr.lowtune op 19-04-2022 22:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Bossie schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 21:20:
[...]

Terugkomend hierop. Ze spelen 433 en dat gaat stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Toch niet goed genoeg, 3-0.
Dit is definitief gespeeld.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Wat is die gozer van the Simpsons aan het doen joh? Achter alles wat beweegt aan rennen en schoppen? :?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Brrrrr, je staat 4-0 voor, 90e minuut, bent zelf 34 en 37 jaar oud en gaat dan proberen om een 19 jarige die z'n debuut maakt (?) een rode kaart aan te smeren?
Zielig, zielig, zielig.

[ Voor 8% gewijzigd door toolkist op 19-04-2022 22:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Nou die Hannibal is een aardig vies ventje qua gedrag hoor, laat zich gelden.

Riante uitslag voor Liverpool, goed gespeeld en koploper voor 24u.

[ Voor 31% gewijzigd door Quad op 19-04-2022 22:55 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toolkist schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 22:53:
Brrrrr, je staat 4-0 voor, 90e minuut, bent zelf 34 en 37 jaar oud en gaat dan proberen om een 19 jarige die z'n debuut maakt (?) een rode kaart aan te smeren?
Zielig, zielig, zielig.
Wat deden ze dan verkeerd volgens jou?
Die jongen komt 3 keer achter elkaar heel lomp en onbesuisd in. Daar mag best wat van gezegd worden als het 4-0 staat vlak voor tijd. Slaat namelijk nergens op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Niemand Chelsea - Arsenal of City - BHA aan het kijken?
Die eerste pot 4 goals, gebeurt genoeg. De 2e pot staat nog altijd 0-0.

Ziggo heeft de Switch op Select kanaal, lekker veel divers voetbal, en goals.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Quad schreef op woensdag 20 april 2022 @ 21:33:
Niemand Chelsea - Arsenal of City - BHA aan het kijken?
Die eerste pot 4 goals, gebeurt genoeg. De 2e pot staat nog altijd 0-0.

Ziggo heeft de Switch op Select kanaal, lekker veel divers voetbal, en goals.
Laten we hopen dat het in een gelijkspel of winst Arsenal eindigt. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

HollowGamer schreef op woensdag 20 april 2022 @ 21:42:
[...]

Laten we hopen dat het in een gelijkspel of winst Arsenal eindigt. ;)
Oh die pot maakt mij niets uit waarin het eindigt. ;)
Zolang Manchester City geen kampioen wordt vind ik alle resultaten van andere wedstrijden wel best.

City komt op voorsprong en neemt zodoende de koppositie weer even over. Blijft spannend in de PL.

[ Voor 28% gewijzigd door Quad op 20-04-2022 22:18 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wordt nog spannend of ten Hag volgend gaat Europees gaat spelen met United

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
Dit Arsenal is in elk geval hongeriger naar succes dan United. Mooi om te zien hoe ze met zo een jonge selectie dit soort potjes neerzetten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Exactor it schreef op woensdag 20 april 2022 @ 22:50:
Dit Arsenal is in elk geval hongeriger naar succes dan United. Mooi om te zien hoe ze met zo een jonge selectie dit soort potjes neerzetten.
Goed geslapen vanacht. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Ja, niet slecht toch, 2 - 4 :P

Zaterdag weer een leuke wedstrijd > Arsenal - Man. United;
ben benieuwd of Ronaldo dan speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Scheids is lekker pro Arsenal aan het fluiten zeg.. Iemand omarmen in de 16 mag gewoon en andersom fluit ie voor het minste of geringste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
En nu net zo lang zoeken tot ie iets pro-Arsenal vindt..
Dit is echt helemaal niks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:43
Ronaldo doet het toch maar weer.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
En dit is dan weer goedkoop de andere kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
En terecht, debiele aanloop = moet mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

toolkist schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 14:46:
En dit is dan weer goedkoop de andere kant op.
Dit is toch overduidelijk? Die van Cedric in de eerste helft had ook een pingel moeten zijn, en die van Arsenal was juist een kadootje. De arbitrage en VAR zijn weer zwak.

Maar Bruno F baggert weer. Ik geniet altijd weer als dat soort aanloopjes missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 14:49:
[...]

Dit is toch overduidelijk? Die van Cedric in de eerste helft had ook een pingel moeten zijn, en die van Arsenal was juist een kadootje. De arbitrage en VAR zijn weer zwak.

Maar Bruno F baggert weer. Ik geniet altijd weer als dat soort aanloopjes missen.
Van dichtbij tegen een arm aan schieten/koppen was in Engeland toch geen hands meer?
Blijkbaar ging die linksback van Utd in de 1e helft op de voet van Saka staan en was het daarom een penalty, niet wegens het 'duwtje'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Dit is toch ook gewoon een penalty? Wat een prutscheids is dit zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Die McTominay... die heeft ze echt niet allemaal op een rijtje..

Poe lekkere knal hoor... Leuke wedstrijd zo

[ Voor 26% gewijzigd door toolkist op 23-04-2022 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Kom er maar in VAR.... donker donker rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

toolkist schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 14:52:
Van dichtbij tegen een arm aan schieten/koppen was in Engeland toch geen hands meer?
Blijkbaar ging die linksback van Utd in de 1e helft op de voet van Saka staan en was het daarom een penalty, niet wegens het 'duwtje'
Als de arm zo uitgestoken wordt wel, "onnatuurlijke" plek. En kom nou met Saka, duel voor de bal. Scheids/VAR gewoon zwak.

Xhaka eerst dom geel en dan een fraaie goal: typisch Xhaka :+

Verder is de stand erg geflatteerd voor Arsenal. Gelijkspel was meer terecht.

[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 23-04-2022 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 15:10:
[...]

Als de arm zo uitgestoken wordt wel, "onnatuurlijke" plek. En kom nou met Saka, duel voor de bal. Scheids/VAR gewoon zwak.

Xhaka eerst dom geel en dan een fraaie goal: typisch Xhaka :+

Verder is de stand erg geflatteerd voor Arsenal. Gelijkspel was meer terecht.
Duel voor de bal? Te laat en vol op de enkel. Normaliter wordt er voor veel lichtere overtredingen rood gegeven. Zeker als je ziet waar ie nu ineens allemaal geel voor geeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Heel belangrijke punten en nu vasthouden. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:11
Bruno had er wel vanaf gemogen zeg, wat een smerige overtreding. Dat zelfs de VAR er naar kijkt en het geel laat...

Wel Mooi dat een penalty met zo'n belangrijke aanloop weer eens gemist wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Megupe schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 15:27:
Bruno had er wel vanaf gemogen zeg, wat een smerige overtreding. Dat zelfs de VAR er naar kijkt en het geel laat...

Wel Mooi dat een penalty met zo'n belangrijke aanloop weer eens gemist wordt
Hopelijk laten ze het nog zien bij ZS, heb dat moment gemist - ook de 3-1.

Edit: ja, had rood moeten zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door HollowGamer op 23-04-2022 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bayern - Dortmund is wel aardig. De eerste helft was geheel Bayern en de 2-0 was meer dan verdiend. Tweede helft is een stuk leuker, 2-1 na een pingel en ik denk dat Bayern net mazzel heeft dat er geen tweede pingel werd gegeven.

Als Bayern wint zijn ze kampioen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
HollowGamer schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 15:28:
[...]

Hopelijk laten ze het nog zien bij ZS, heb dat moment gemist - ook de 3-1.

Edit: ja, had rood moeten zijn.
De scheids en zijn VAR vriendjes hadden niet hun beste dag. Drie keer niet gekeken naar iets dat op een penalty leek en de gemiste rode kaart van Bruno waar ze wel naar keken.

Ik vond United eindelijk een keer ok voetbal spelen eerlijk gezegd. Verlies maakte me niet zoveel uit. Dit seizoen is mentaal al afgeschreven. Het zou zo maar kunnen dat een seizoentje EL of ECL beter is in Ten Hag zijn eerste seizoen. Kan hij een beetje experimenteren.

Arsenal speelt best aardig voetbal als ze niet de bal klunsig weggeven rond hun eigen zestien (3 keer geloof ik). Overwinning ng was wat geflatteerd maat ik vind het wel mooi dat ze met een jonge en vrij Engelse team aan de slag zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door Exactor it op 23-04-2022 20:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik zie net de Bruno F overtreding. Weer een blunder van VAR, dat had rood moeten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

gambieter schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 19:50:

Als Bayern wint zijn ze kampioen.
Bayern is gisteren kampioen geworden, en PSG ook trouwens;
maar in Engeland en Italie (2x Milaan) is het nog ongekend spannend;

en kan iemand uitleggen waarom Arsenal van de zwakkere ploegen verliest, en dan in 1 week tijd > Chelsea en Man. United oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
JAN-B schreef op zondag 24 april 2022 @ 12:37:
[...]

Bayern is gisteren kampioen geworden, en PSG ook trouwens;
maar in Engeland en Italie (2x Milaan) is het nog ongekend spannend;

en kan iemand uitleggen waarom Arsenal van de zwakkere ploegen verliest, en dan in 1 week tijd > Chelsea en Man. United oOo
Dat is waarom de PL de spannendste competitie is (persoonlijke mening), in principe strijden 4/5 ploegen om het kampioenschap. Daarna de Serie A, en helemaal onderaan staat bij mij de BDL/Ligue 1.

Om je laatste vraag te beantwoorden: Arsenal vindt het leuk om het voor zijn supporters spannend te houden.
'We' zijn inderdaad enorm wisselvallig en hebben nog genoeg spelers die niet 100% geven of uitblinken in fouten (onze nieuwe LB, Xhaka met kaarten, etc.).

Het materiaal is al beter dan vorige jaren, maar nog altijd moeten we op meerdere posities ons versterken.
Ook is Arteta (manager) nog niet foutloos, met toch wel rare opstellingen. Nu hij gewoon Elneny erin als CDM en Xhaka als CM, gaat het gewoon stukken beter. Zijn keuzes de vorige wedstrijden hebben ons punten gekost.

Ben nog altijd wel redelijk positief over Arteta, gisteren zag het er bij vlagen goed uit, maar we zijn nog altijd erg kwetsbaar, dat maakt me wel zorgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
HollowGamer schreef op zondag 24 april 2022 @ 12:52:
[...]

Dat is waarom de PL de spannendste competitie is (persoonlijke mening), in principe strijden 4/5 ploegen om het kampioenschap. Daarna de Serie A, en helemaal onderaan staat bij mij de BDL/Ligue 1.

Om je laatste vraag te beantwoorden: Arsenal vindt het leuk om het voor zijn supporters spannend te houden.
'We' zijn inderdaad enorm wisselvallig en hebben nog genoeg spelers die niet 100% geven of uitblinken in fouten (onze nieuwe LB, Xhaka met kaarten, etc.).

Het materiaal is al beter dan vorige jaren, maar nog altijd moeten we op meerdere posities ons versterken.
Ook is Arteta (manager) nog niet foutloos, met toch wel rare opstellingen. Nu hij gewoon Elneny erin als CDM en Xhaka als CM, gaat het gewoon stukken beter. Zijn keuzes de vorige wedstrijden hebben ons punten gekost.

Ben nog altijd wel redelijk positief over Arteta, gisteren zag het er bij vlagen goed uit, maar we zijn nog altijd erg kwetsbaar, dat maakt me wel zorgen.
Het had gisteren zomaar 3-4 kunnen eindigen. Bruno mistte een enorme kans na een idiote pass van Ramsdale, 3 keer aluminum geraakt en 3 keer misschien wel een penalty tegen gekregen. En United is niet bepaald super creatief. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Bahbah wat speelt dat Everton onsportief zeg... Laat maar degraderen wordt totaal niet gemist.
Pagina: 1 ... 64 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken