Everton wilde hem al overnemen in de zomer dus best kans dat het in de winterstop alsnog gaat gebeuren ...Megupe schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 15:15:
[...]
Lekker naar Veensche Boys gaan en weer opbouwen![]()
Maar misschien is AZ wel leuk. Of een middenmoter in Engeland.
Zal bij dit ajax ook weer achteraan sluiten (ondanks dat ik hem echt wel goed vond spelen het jaar dat ie vertrok) achter Klaassen en Berghuis.
Newcastle zou ook wel dat soort spelers die nu niet aan de bak komen kunnen gaan halen, desnoods voor een halfjaar huren om te overleven.
Leuke club, ook een mooie bestemming voor hem.apis29 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 20:25:
[...]
Everton wilde hem al overnemen in de zomer dus best kans dat het in de winterstop alsnog gaat gebeuren ...
Mark van Bommel ontslagen bij Wolfsburg;
en ik vraag mij af hoelang die manager van Spurs > weer verloren, nu van West Ham - daar nog zit;
Real staat 0 - 1 voor bij Barca;
en ik vraag mij af hoelang die manager van Spurs > weer verloren, nu van West Ham - daar nog zit;
Real staat 0 - 1 voor bij Barca;
Hoogtepunt is dan ook dat Van Bommel is ontslagen.Han schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:35:
Wat een slechte pot. Erg rommelig.
En na 15 min is het al 0-2 bij ManU-Liverpool.
Maguire is een hersenloze kip in de verdediging.
Maguire is een hersenloze kip in de verdediging.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Van Bommel naar Barcelona?DoeEensGek schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 17:36:
[...]
Hoogtepunt is dan ook dat Van Bommel is ontslagen.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ole zal zo langzaam aan bij United ook wel onhoudbaar worden, 0-4 al in de eerste helft.
De trainerscaroussel kan gaan draaien.
Hoe is de 0-4 tot stand gekomen, schakel net pas indutchgio schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:21:
Ole zal zo langzaam aan bij United ook wel onhoudbaar worden, 0-4 al in de eerste helft.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Solksjaer ook. Het staat 0-4 bij rust, en CR7 is al zo gefrustreerd dat hij een tegenstander schopte en wegkwam met geel. ManU is compleet kansloos, Liverpool speelt met ze als een kat speelt met een gevangen muis.PWM schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:14:
Koeman zal toch morgen wel weg zijn neem ik aan.
Salah al 2 goals en een assist.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Liverpool
Lekker bezig hoor, Salah beste speler van het moment?
Hoeveel krediet heeft Solksjaer in godsnaam? Vind het niet erg hoor dat ze hem niet ontslaan maar opvallend is het wel..
Hoeveel krediet heeft Solksjaer in godsnaam? Vind het niet erg hoor dat ze hem niet ontslaan maar opvallend is het wel..
[ Voor 48% gewijzigd door London op 24-10-2021 18:24 ]
Tesla M3LR '21
ManU is los zand, Maguire weet niet wat hij moet doen, Shaw wordt overlopen, CR7 weet dat hij fout heeft gekozen.Bossie schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:23:
Hoe is de 0-4 tot stand gekomen, schakel net pas in
En Liverpool is vlijmscherp, geen genade.
[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 24-10-2021 18:26 ]
Het is echt geen slecht elftal en er zit ook wel potentie in, maar het loopt gewoon niet en verdedigend is het erg zwak. Dat ging tegen Leicester ook al mis.
Sacked in the morning waarschijnlijk tenzij de tweede helft anders verloopt.
Er zit geen balans of plan in. Omdat CR7 moet spelen, moeten elders slechte keuzes worden gemaakt.dutchgio schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:28:
Het is echt geen slecht elftal en er zit ook wel potentie in, maar het loopt gewoon niet en verdedigend is het erg zwak. Dat ging tegen Leicester ook al mis.
CR7 had wel rood mogen krijgen zeg, idioot
Als Cavani voorin had gelopen was het niet anders gegaan. Liverpool buit de enorme zwakte in tactiek simpelweg hard uit.gambieter schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:32:
[...]
Er zit geen balans of plan in. Omdat CR7 moet spelen, moeten elders slechte keuzes worden gemaakt.
Hij raakt de man niet eens, was het netjes ? Nee.Sjurm schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:37:
CR7 had wel rood mogen krijgen zeg, idioot
Je bedoelt: als een verdediger van 80 miljoen moet spelen die bij Roda JC het veld nog niet zou mogen maaien dan moeten elders slechte keuzes worden gemaakt.gambieter schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:32:
[...]
Er zit geen balans of plan in. Omdat CR7 moet spelen, moeten elders slechte keuzes worden gemaakt.
Tesla M3LR '21
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tjOCc0V89s3UG1R77uB3BXeE.jpg?f=user_large)
Perfecte foto voor deze derby 😄
En dan scoort Salah zijn hattrick, CR7 de 1-5 en ziet die dan afgekeurd worden voor marginaal buitenspel. Als het toch tegenzit...
Dit gedrag slaat toch nergens op. Dat hij de man niet raakt doet daar wat mij betreft niks aan af, hij trapt als een bezetenesevinc schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:41:
[...]
Hij raakt de man niet eens, was het netjes ? Nee.
PSV>ManU!
Thx Liverpool voor het wat beter maken van mijn dag!
Thx Liverpool voor het wat beter maken van mijn dag!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
En Pogba krijgt verdiend rood, smerige tackle. De frustratie druipt er vanaf.
Ach ach, als je het bij 4-0 mag komen oplossen.gambieter schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:51:
En Pogba krijgt verdiend rood, smerige tackle. De frustratie druipt er vanaf.
Ik zie het somber in voor Solskjaer.
Miss van Bommel maar weer terug naar PSV?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Nah, met Ronaldo kan United een bizar goed en sterk team opstellen. Het is de coach die constant een opstelling maakt waarin in de balans zoek is.gambieter schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:32:
[...]
Liverpool was idd een helft genadeloos, hopelijk gaan we nu een reactie zien zoals vorig na de afgang tegen Tottenham.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=395474
Bedoel Van Basten weet natuurlijk heel erg goed wat een slechte trainer maakt.
Bedoel Van Basten weet natuurlijk heel erg goed wat een slechte trainer maakt.
Hij schopt toch bewust tegen de bal aan? Dat die verdediger m klemt is ook niet heel netjes. Nu moet ik zeggen dat ik t fragment 1x heb gezien en niet weet of die verder nog wat deed en of t na een fluitsignaal was, maar als dat beide niet t geval is vind ik de ophef wat overdreven eigenlijkSjurm schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 18:47:
[...]
Dit gedrag slaat toch nergens op. Dat hij de man niet raakt doet daar wat mij betreft niks aan af, hij trapt als een bezetene
Het is Ole zeker aan te rekenen dat hij opstelling en tactiek niet aanpast. Anderzijds waren 4 van de 5 goals ongelofelijk slecht qua individuele acties (de 0-3 was ongelukkig qua waar de bal viel na een block). Daar valt nauwelijks tegenop te coachen. Dat gezegd ben ik voor het eerst van mening dat Ole weg moet. Zo kansloos verliezen, met deze selectie, na zo een seizoenstart, kan gewoon niet meer goed gepraat worden met teksten over 'rebuild' en 'aan elkaar wennen'.Bossie schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 19:31:
[...]
Nah, met Ronaldo kan United een bizar goed en sterk team opstellen. Het is de coach die constant een opstelling maakt waarin in de balans zoek is.
Liverpool was idd een helft genadeloos, hopelijk gaan we nu een reactie zien zoals vorig na de afgang tegen Tottenham.
De centrale verdediging van ManU is gewoon veel te zwak, daar zit hem het grootste probleem. Afgelopen dinsdag tegen atalanta gaf dat ook al heel duidelijk aan.Maguire is zo'n waardeloos slechte voetballler ik begrijp niet dat die gast iedere pot speelt en dan ook nog eens aanvoerder is. En die Deen is bijna net zo slecht naast hem. Ze hebben dan wel Varanegekocht maar daar heb ik ook nooit een hoge pet van opgehad. Zolang er geen echte verdedigers staan wordt het niks met ManU.
Niet dat ik dat erg vind overigens
Luuk de Jong uitgefloten en Koeman belaagd in zijn auto door Barca-fans.
En (alsof het niets is) een stemming over een lening van 1,5 miljard Euro doorstaan.
Tijd om de stekker uit de stakker te halen.
En (alsof het niets is) een stemming over een lening van 1,5 miljard Euro doorstaan.
Tijd om de stekker uit de stakker te halen.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Net de samenvatting van Man u - Liverpool gezien. CR7 had er best af gemogen na dat doortrappen. Er was allang gefloten en toch even nog een keer extra natrappen. Smerig gedrag. Wat dat betreft mooi dat zijn doelpunt daarna afgekeurd wordt.
Maguire is te snel terug gebracht na een blessure, en heeft een sterke verdediger naast zich nodig. Varane met zijn ervaring kan dat helpen, maar is geblesseerd; Lindelof is dat zeker niet. Als je het met Liverpool vergelijkt, is Maguire de pion die je naast Van Dijk zet, maar ze gebruiken hem als de Van Dijk zelf, dwz de leider. En daar is hij bij lange na niet goed genoeg voor.Grindtegel schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 21:45:
De centrale verdediging van ManU is gewoon veel te zwak, daar zit hem het grootste probleem. Afgelopen dinsdag tegen atalanta gaf dat ook al heel duidelijk aan.Maguire is zo'n waardeloos slechte voetballler ik begrijp niet dat die gast iedere pot speelt en dan ook nog eens aanvoerder is. En die Deen is bijna net zo slecht naast hem. Ze hebben dan wel Varanegekocht maar daar heb ik ook nooit een hoge pet van opgehad. Zolang er geen echte verdedigers staan wordt het niks met ManU.
ManU heeft goede aanvallers met Rashford, Greenwood, Cavani. Martial ben ik niet zo kapot van, te onregelmatig, en met Bruno Fernandes hebben ze een hele goede aangever. Maar dat werkt niet goed samen met CR7 die gewend is dat een team om hem draait en men in zijn dienst moet spelen. Hij verdedigt niet goed mee, is te traag om echt druk te zetten, en het klikt niet met Brune Fernandes.
Ik denk dat Man City blij moet zijn dat CR7 niet kwam, alhoewel ik denk dat Guardiola beter gebruik van CR7 zou maken.
Ik weet niet of die bekeken kan worden vanuit Nederland, maar het is grappig:
https://www.skysports.com...t8217s-wrong-with-man-utd
Gary Neville (ex ManU) en Graham Souness (ex Liverpool) in een verhit gesprek, waar Neville zegt dat CR7 Cavani naast zich moet hebben als focus voor de aanval, en Souness zegt dat dit geen bal uitmaakt als je geen verdediging hebt. Jamie Carragher is aan het genieten, die is degene die normaal de felle gesprekken met Neville doet
[ Voor 34% gewijzigd door gambieter op 25-10-2021 12:28 ]
Ik ben morgen in Milaan en ze spelen tegen Torino. Iemand wel eens bij zo'n door de weekse pot geweest? Het leek me leuk om te gaan, maar ik zie dat er gemiddeld slechts 27.000 mensen zijn
Dat zijn 53.000 lege stoeltjes, klinkt niet echt sfeervol
Was toch al jaren zo dat het zeer zelden vol zit in Milan en dat er vrij veel lege stoeltjes zijn.PWM schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:23:
Ik ben morgen in Milaan en ze spelen tegen Torino. Iemand wel eens bij zo'n door de weekse pot geweest? Het leek me leuk om te gaan, maar ik zie dat er gemiddeld slechts 27.000 mensen zijnDat zijn 53.000 lege stoeltjes, klinkt niet echt sfeervol
Was dacht ik ook een van de redenen waarom ze een nieuw kleiner stadion willen.
Het mag daar ook nog niet volledig vol dacht ik, 75% geloof ik.
Dan is 27.000 nog wel erg weinig.
Ik zou alsnog wel gewoon gaan als je er toch bent.
Dan is 27.000 nog wel erg weinig.
Ik zou alsnog wel gewoon gaan als je er toch bent.
De video is hier niet te zien, volgens mij is het deze:gambieter schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 12:09:
[...]
Maguire is te snel terug gebracht na een blessure, en heeft een sterke verdediger naast zich nodig. Varane met zijn ervaring kan dat helpen, maar is geblesseerd; Lindelof is dat zeker niet. Als je het met Liverpool vergelijkt, is Maguire de pion die je naast Van Dijk zet, maar ze gebruiken hem als de Van Dijk zelf, dwz de leider. En daar is hij bij lange na niet goed genoeg voor.
ManU heeft goede aanvallers met Rashford, Greenwood, Cavani. Martial ben ik niet zo kapot van, te onregelmatig, en met Bruno Fernandes hebben ze een hele goede aangever. Maar dat werkt niet goed samen met CR7 die gewend is dat een team om hem draait en men in zijn dienst moet spelen. Hij verdedigt niet goed mee, is te traag om echt druk te zetten, en het klikt niet met Brune Fernandes.
Ik denk dat Man City blij moet zijn dat CR7 niet kwam, alhoewel ik denk dat Guardiola beter gebruik van CR7 zou maken.
Ik weet niet of die bekeken kan worden vanuit Nederland, maar het is grappig:
https://www.skysports.com...t8217s-wrong-with-man-utd
Gary Neville (ex ManU) en Graham Souness (ex Liverpool) in een verhit gesprek, waar Neville zegt dat CR7 Cavani naast zich moet hebben als focus voor de aanval, en Souness zegt dat dit geen bal uitmaakt als je geen verdediging hebt. Jamie Carragher is aan het genieten, die is degene die normaal de felle gesprekken met Neville doet
Nee, is niet hetzelfde, wel van hetzelfde gesprek. Ik kan het stukje met de4 2 clowns niet vindendutchgio schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 18:48:
De video is hier niet te zien, volgens mij is het deze:
[Video: What is the main problem at Man Utd? | Nev, Carra, Souness & Defoe on Utd's coaching]
Het is deze:
Het is van 6:35 - 10:00
[ Voor 18% gewijzigd door gambieter op 25-10-2021 19:08 ]
Ik ben in de tijd dat Sneijder nog bij Inter speelde naar de voorronde EL geweest waar Inter tegen Hajduk Split speelde (https://www.uefa.com/uefa...2--inter-vs-hajduk-split/), daar kwamen we toevallig bij uit omdat we het stadion wilde bezoeken, maar eenmaal daar bleek dat er een wedstrijd was. Kaartje kostte 5 euro, dus dat was geen lastige beslissing. Volgens de cijfers zaten er toen toch nog 44,154 toeschouwers, maar vol voelde het zeker niet, maar mooi om eens mee te maken.PWM schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:23:
Ik ben morgen in Milaan en ze spelen tegen Torino. Iemand wel eens bij zo'n door de weekse pot geweest? Het leek me leuk om te gaan, maar ik zie dat er gemiddeld slechts 27.000 mensen zijnDat zijn 53.000 lege stoeltjes, klinkt niet echt sfeervol
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Zou Depay de volgende penalty weer nemen?
[Instagram: Was für ein Beginn in Mönchengladbach! Die Bayern-Abwehr schwimmt und die Fohlenelf schlägt gnadenlos zu.
#kicker #fussball #fußball #dfbpokal #BMGFCB #borussiamönchengladbach #fohlenelf #diefohlen #fcbayern #bayernmünchen]
Inmiddels 4-0 na 52 minuten
(bekervoetbal, te zien op ARD). Bijna 5-0 twee minuten later, Upamecano beroerd bezig en wordt eruit gehaald voor Süle
Helpt ook niks, drie minuten later alsnog de 5-0
!. Kunnen er op loscounteren nu ...
[Instagram: Was für ein Abend! Wie schon im Vorjahr ist für Bayern München in der zweiten Runde des DFB-Pokals Schluss, Gladbach zeigt dagegen eine Galavorstellung und gewinnt auch in der Höhe verdient. #kicker #fussball #fußball #dfbpokal #BMGFCB #borussiamönchengladbach #fohlenelf #diefohlen #fcbayern #bayernmünchen]
Inmiddels 4-0 na 52 minuten
Helpt ook niks, drie minuten later alsnog de 5-0
[Instagram: Was für ein Abend! Wie schon im Vorjahr ist für Bayern München in der zweiten Runde des DFB-Pokals Schluss, Gladbach zeigt dagegen eine Galavorstellung und gewinnt auch in der Höhe verdient. #kicker #fussball #fußball #dfbpokal #BMGFCB #borussiamönchengladbach #fohlenelf #diefohlen #fcbayern #bayernmünchen]
[ Voor 48% gewijzigd door apis29 op 27-10-2021 23:08 ]
Eeeen... Pluisje is ontslagen.
BREAKING: Barcelona sack head coach Ronald Koeman after a 1-0 defeat at Rayo Vallecano leaves them ninth in La Liga.
— Sky Sports News (@SkySportsNews) 27 oktober 2021
[ Voor 54% gewijzigd door gambieter op 28-10-2021 00:21 ]
Heerlijk hoe de reacties meer gaan om Ole bij Utd, dan Koeman zelf
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
In het kader van gemiste kansen… en scoren.
Waaraan zie je dat journalistiek geen niveau (meer) heeft?
Zo’n prachtkans op een supersubtiele, poëtische kop…
Voorzitter Barcelona wijst Ronald Koeman de deur
spoiler:
Zoek even wat ’de deur’ is in het Spaans / Catalaans.
[ Voor 19% gewijzigd door Ramzzz op 28-10-2021 03:25 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Hijo de puerta?
Gisteren zag ik alleen snel de 4-0. Als je zo goed verdedigt verdien je een pak slaagapis29 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 21:58:
[Instagram: Was für ein Beginn in Mönchengladbach! Die Bayern-Abwehr schwimmt und die Fohlenelf schlägt gnadenlos zu. #kicker #fussball #fußball #dfbpokal #BMGFCB #borussiamönchengladbach #fohlenelf #diefohlen #fcbayern #bayernmünchen]
Inmiddels 4-0 na 52 minuten(bekervoetbal, te zien op ARD). Bijna 5-0 twee minuten later, Upamecano beroerd bezig en wordt eruit gehaald voor Süle
Helpt ook niks, drie minuten later alsnog de 5-0!. Kunnen er op loscounteren nu ...

Ergens wel jammer want niet alle problemen bij Barcelona zijn aan hem te wijten.
Maar hij heeft als trainer toch ook gewoon gefaald? Tot op heden nog geen duidelijke lijn te ontdekken en de resultaten die uitblijven. Daarbij nog steeds een betere selectie dan 90% van alle andere clubs in La Liga.RodeStabilo schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 08:03:
Ergens wel jammer want niet alle problemen bij Barcelona zijn aan hem te wijten.
De beste selectie maakt duidelijk geen goed team, dat hebben we vaak genoeg gezien. Verder is hij natuurlijk wel Messi kwijtgeraakt en zijn er te veel te jonge spelers en aantal te oude.saert schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 08:41:
[...]
Maar hij heeft als trainer toch ook gewoon gefaald? Tot op heden nog geen duidelijke lijn te ontdekken en de resultaten die uitblijven. Daarbij nog steeds een betere selectie dan 90% van alle andere clubs in La Liga.
Ben ik trouwens de enige die zich gister gestoord heeft aan Sierd de Vos? Wat een onzin kraamt die man uit. Continu feitjes over mooie spelersvrouwen en als triest dieptepunt over de 'baby's' die sommige Barcelona-spelers waren en niet konden scoren; "Hun vaders hebben 9 maanden geleden wel gescored"

Sierd de Vos is al een tijdje de seksistische variant op Frank Snoeks. Vermoeiend irrelevant geleuter maar sommigen schijnen dat leuk te vinden.RodeStabilo schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 08:53:
[...]
De beste selectie maakt duidelijk geen goed team, dat hebben we vaak genoeg gezien. Verder is hij natuurlijk wel Messi kwijtgeraakt en zijn er te veel te jonge spelers en aantal te oude.
Ben ik trouwens de enige die zich gister gestoord heeft aan Sierd de Vos? Wat een onzin kraamt die man uit. Continu feitjes over mooie spelersvrouwen en als triest dieptepunt over de 'baby's' die sommige Barcelona-spelers waren en niet konden scoren; "Hun vaders hebben 9 maanden geleden wel gescored"![]()
![]()
![]()
alles kan off-topic
Ga er maar aan staan als trainer. Geen budget, de sterspeler kwijtraken (of dat positief of negatief is daargelaten) en vervolgens weinig kunnen aantrekken en wat je dan aantrekt (L de Jong) is van een niveau waarmee je het bij Barcelona niet gaat redden.RodeStabilo schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 08:53:
[...]
De beste selectie maakt duidelijk geen goed team, dat hebben we vaak genoeg gezien. Verder is hij natuurlijk wel Messi kwijtgeraakt en zijn er te veel te jonge spelers en aantal te oude.
Al met al valt het nog mee dat hij het zo lang heeft kunnen uitzingen maar een opvolgende trainer wens ik veel succes door de huidige staat van de club, dit wordt een lang seizoen met weinig zekerheden naar de toekomst.
In het begin toen het "nieuw" was, was het anders dan de meeste commentatoren. Nu blijft hij maar zoeken naar manieren om interesant over te komen, zie ook het zuid-amerikaanse gebruik om een doelpunt te vieren door heel lang GOOOOOOOOOOOOOOOalaso te roepen.RodeStabilo schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 08:53:
[...]
Ben ik trouwens de enige die zich gister gestoord heeft aan Sierd de Vos? Wat een onzin kraamt die man uit. Continu feitjes over mooie spelersvrouwen en als triest dieptepunt over de 'baby's' die sommige Barcelona-spelers waren en niet konden scoren; "Hun vaders hebben 9 maanden geleden wel gescored"![]()
![]()
![]()
Blij toe dat Sierd de Vos geen Nederlandse wedstrijden doet, schjeelt een hoop ergernis
Puerta/ porta, maar dat is niet zo moeilijk voor iemand die het Spaans en Catalaans beheerstRamzzz schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 03:19:
[...]
In het kader van gemiste kansen… en scoren.
Waaraan zie je dat journalistiek geen niveau (meer) heeft?
Zo’n prachtkans op een supersubtiele, poëtische kop…
Voorzitter Barcelona wijst Ronald Koeman de deur
spoiler:Zoek even wat ’de deur’ is in het Spaans / Catalaans.
Anyway, het was een kansloze missie voor Koeman en hij mag blij zijn dat hij zijn lijden is verlost. Ik ben heel benieuwd wie nu in deze wespennest zou willen stappen.
[ Voor 12% gewijzigd door Miki op 28-10-2021 09:37 ]
Ik hoop op "Messias" (El Salvatore") Xavi. Die is daar heilig verklaard, maar gaat ook falen denk ik.Miki schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 09:27:
[...]
Puerta/ porta, maar dat is niet zo moeilijk voor iemand die het Spaans en Catalaans beheerst
Anyway, het was een kansloze missie voor Koeman en hij mag blij zijn dat hij zijn lijden is verlost. Ik ben heel benieuwd wie nu in deze wespennest zou willen stappen.
Iedere andere trainer/coach moet wel gek zijn om er in te stappen. Veel te groot afbreuk risico. Als NLse trainer zowiezo niet doen (denk aan Ten Hag), dan mag je aansluiten bij het rijtje Marcel Keizer, de Boer, Cocu, van Bommel, van Bronkhorst en spoedig Peter Bosz.
Voor leed vermaak nog maar eens in de Barca reddit group kijken.
[ Voor 4% gewijzigd door loekf2 op 28-10-2021 09:47 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
De wedstrijd zelf gisteren kon je ook in de categorie leedvermaak plaatsen, alsof het merendeel de motivatie om te presteren mist omdat ze weten dat ze dit jaar toch niet meedoen om de prijzen.loekf2 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 09:46:
[...]
Ik hoop op "Messias" (El Salvatore") Xavi. Die is daar heilig verklaard, maar gaat ook falen denk ik.
Iedere andere trainer/coach moet wel gek zijn om er in te stappen. Veel te groot afbreuk risico. Als NLse trainer zowiezo niet doen (denk aan Ten Hag), dan mag je aansluiten bij het rijtje Marcel Keizer, de Boer, Cocu, van Bommel, van Bronkhorst en spoedig Peter Bosz.
Voor leed vermaak nog maar eens in de Barca reddit group kijken.
Daarnaast als Aguero een paar wedstrijden verder is en dus meer in het spel betrokken word, dan is het ook meteen klaar met Memphis daar.
Arsenal heeft de uitwedstrijd tegen Leicester gewonnen 
0 - 2 ; met dank aan keeper Ramsdale, wel een goeie keeper hoor
en we staan al 5e in de stand, alhoewel sommige clubs nog moeten spelen, maar Spurs en Man. United spelen vanavond tegen elkaar, dus die kunnen niet allebei 3 punten pakken
en, een paar maanden geleden stonden we nog 20e !!
en, Patrick Vieira is ook weer lekker bezig, Crystal Palace staat gewoon 0 - 2 voor, uit bij Man. City.
0 - 2 ; met dank aan keeper Ramsdale, wel een goeie keeper hoor
en we staan al 5e in de stand, alhoewel sommige clubs nog moeten spelen, maar Spurs en Man. United spelen vanavond tegen elkaar, dus die kunnen niet allebei 3 punten pakken
en, Patrick Vieira is ook weer lekker bezig, Crystal Palace staat gewoon 0 - 2 voor, uit bij Man. City.
Die redding op die vrije trap was echt prachtig!JAN-B schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 17:52:
Arsenal heeft de uitwedstrijd tegen Leicester gewonnen
0 - 2 ; met dank aan keeper Ramsdale, wel een goeie keeper hoor![]()
3 punten uit bij Leicester, lekker hoor. Lijkt eindelijk eens een beetje te gaan lopen.
Spurs is wel een prima tegenstander om je uit een 'crisis' te voetballen zeg. Ik denk dat ze vanavond nog slechter waren dan United tegen Liverpool.
Wauw, wat een waardeloze beslissing net bij Villa-West Ham zeg..
In dezelfde aanval wordt eerst een speler vol in z'n gezicht geraakt door een bewust uitgestoken arm, vervolgens krijgt z'n teamgenoot de bal randje 16 die veel en veel te makkelijk valt (in mijn ogen 100% schwalbe).
De VAR kijkt en kijkt en kijkt en kijkt... en geeft geen rood voor de arm in het gezicht, wat 5 wedstrijden schorsing had moeten zijn, en maakt van de gele kaart voor de verdediger een rode wegens doorgebroken speler, ipv er een schwalbe van te maken...
Vooral hoe ze besluiten om die 1e speler geen rood te geven, onbegrijpelijk.
In dezelfde aanval wordt eerst een speler vol in z'n gezicht geraakt door een bewust uitgestoken arm, vervolgens krijgt z'n teamgenoot de bal randje 16 die veel en veel te makkelijk valt (in mijn ogen 100% schwalbe).
De VAR kijkt en kijkt en kijkt en kijkt... en geeft geen rood voor de arm in het gezicht, wat 5 wedstrijden schorsing had moeten zijn, en maakt van de gele kaart voor de verdediger een rode wegens doorgebroken speler, ipv er een schwalbe van te maken...
Ja, het juiste resultaat werd bereikt (een rode kaart), alleen gegeven aan de verkeerde persoon. Zal allemaal wel met de VAR-regels te maken hebben, de scheidsrechter stond er bovenop bij de eerste overtreding en was dus gewoon stekeblind...toolkist schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 18:51:
Wauw, wat een waardeloze beslissing net bij Villa-West Ham zeg..
Enne, de eerste volgende PL manager is eruit geschopt. Niet Solskjaer, maar Nuno Espirito Santo bij Spurs. Begon de competitie met winst op Man City en is nu dus werkeloos. Slechte resultaten (5 van de laatste 7 wedstrijden verloren), en niet het aanvallende voetbal dat de fans willen, en ontevreden spelers. Nu willen ze Conte halen, dat gaat zeker niet flitsender of aanvallender worden....
[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 01-11-2021 12:57 ]
Hij is niet de eerste overigens, Watford en Newcastle hebben de trainer afgelopen maand ontslagen.
Als je 0-5 thuis tegen Liverpool overleefd zal Solskjaer voorlopig wel weer mogen blijven zitten.
Als je 0-5 thuis tegen Liverpool overleefd zal Solskjaer voorlopig wel weer mogen blijven zitten.
Nuno was PL manager van de maand in Augustus. Gaat lekker rap.
Oh ja, kan je nagaan hoe goed mijn korte termijn geheugen isdutchgio schreef op maandag 1 november 2021 @ 12:35:
Hij is niet de eerste overigens, Watford en Newcastle hebben de trainer afgelopen maand ontslagen.
Ole out? Spelen lekker dat Atalanta
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Waar zou hij zijn zonder Ronaldo.m0nk schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 21:12:
Ole out? Spelen lekker dat Atalanta
Penalty door Lewandowski was wel een en al treurnis.
Barcelona is zonder Koeman nog steeds knudde.
Lewandowski nadert Haller met als topscorer van deze CL editie.
Atalanta staat mooi weer op voorsprong.
Donny vd Beek mag warmlopen, 5 euro dat hij niet mag invallen, Solskjaer haalt vaker een grapje met 'm uit.
[ Voor 49% gewijzigd door Quad op 02-11-2021 22:37 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Donny toch nog ingevallen.
Maar echt, 2-1 achter en dan pas in minuut 86 wisselen.
Maar echt, 2-1 achter en dan pas in minuut 86 wisselen.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Was donny niet hoor, haha.
Edit, je bent me voor.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2021 22:54 ]
Wat een goal weer.. niet normaal die vent..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Je zou maar MUN supporter zijn, met zoveel geluk alsnog de avond redden maar verder helemaal niks klaarspelen.
Vroeger was MUN nog een leuke ploeg om naar te kijken, maar dit betonvoetbal is gewoon niet leuk.
Vroeger was MUN nog een leuke ploeg om naar te kijken, maar dit betonvoetbal is gewoon niet leuk.
Lewandowski is de nieuwe topscorer CL, staat nu op 8 doelpunten, na z'n hattrick vanavond.
@Verwijderd ja in de herhaling zag ik het ook. Werd afgeleid door de commentator.
@Verwijderd ja in de herhaling zag ik het ook. Werd afgeleid door de commentator.
⏩ PVOutput☀️
Wat had ik Conte graag bij United gezien
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Liverpool - Atletico is de Makkelie show geworden bij de 2-0 stand. Atletico speler weigert naar Makkelie te komen om een kaart te krijgen naar een professionele overtreding, na 3x fluiten van "kom hier" geeft Makkelie hem rood, geel aan Suarez voor protesteren, en bij de volgende Liverpool overtreding gaan ze geljk om een kaart zeuren, weer een gele kaart voor Atletico.
En ik geef hem groot gelijk. Die ploeg verdient zoveel extra kaarten, vieze, vervelende ploeg en trainer.
En ik geef hem groot gelijk. Die ploeg verdient zoveel extra kaarten, vieze, vervelende ploeg en trainer.
[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 03-11-2021 21:43 ]
Verrassend van PSG, zou Spurs hem teruggaan halen of gaat hij naar Newcastle?
Vind hem niet echt een top manager, maar beter is dat TH niet naar een van die clubs gaat.
Vind hem niet echt een top manager, maar beter is dat TH niet naar een van die clubs gaat.
Huh?HollowGamer schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:58:
Verrassend van PSG, zou Spurs hem teruggaan halen of gaat hij naar Newcastle?
Sorry, ik heb het over de manager van PSG die al weken onder druk staat.
Als PSG hem eruit knikkert zie ik hem wel naar United gaan. Het zou dan vooral, na vorig seizoen, hilarisch zijn als hij dan met United CL wint.HollowGamer schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:09:
[...]
Sorry, ik heb het over de manager van PSG die al weken onder druk staat.
Als United fan wil ik Poch overigens niet. Conte wilde ik ook niet. Mijn idijle hoop is dat de Glazers opzouten en Ten Hag naar United komt.
[ Voor 8% gewijzigd door Exactor it op 03-11-2021 23:35 ]
Conte bij Spurs gaat ook niks worden, die gast laat een soort voetbal spelen wat de supporters niet aanstaat
Maar wel resultaat opleverttoolkist schreef op donderdag 4 november 2021 @ 01:24:
Conte bij Spurs gaat ook niks worden, die gast laat een soort voetbal spelen wat de supporters niet aanstaat
Dat is maar de vraag. Er gaat weer geen transferbudget zijn zolang Levy eigenaar is. Conte gaat zwaar gefrustreerd zijn en is snel weer weg.Chelseamarre123 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 01:38:
Maar wel resultaat oplevert
Dat is een andere vraag. Maar Conte heeft met zijn spelopvatting wel veel resultaat geleverd.gambieter schreef op donderdag 4 november 2021 @ 01:47:
[...]
Dat is maar de vraag. Er gaat weer geen transferbudget zijn zolang Levy eigenaar is. Conte gaat zwaar gefrustreerd zijn en is snel weer weg.
Heb enorm genoten van hem toen hij trainer was bij Chelsea. Hij zal ook wel serieuze eisen gesteld hebben qua transfers anders begint die er niet aan.
Benieuwd wie hij tot nieuwe Victor Moses omtoverd als wingback ofzo

Heb het gevoel dat Mourinho vroeg of laat ook weer beschikbaar zal zijn
Mourinho is al jaren voorbij. Conte pakt met al zijn clubs prijzen.
Als ie maar ik weet niet hoeveel miljoen uit mag geven ja, net als Mourinho dus.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 15:09:
[...]
Mourinho is al jaren voorbij. Conte pakt met al zijn clubs prijzen.
Maar je zou toch maar Utd fan zijn zeg. In een thuiswedstrijd met 8, 5 man in eigen 16 hangen en nog geen bal naar elkaar kunnen passen, en dat na die honderden miljoenen. Vooral lekker door laten klooien die Solskjaer...
Man City hoeft niet eens zoveel te doen. Eerste goal een eigen goal van Bailly (onhandig), De Gea red ManU daarna een paar keer, en dan net voor de rust is Shaw te lui om de bal weg te schoppen en ziet Bernardo Silva opeens opduiken.
Ronaldo 1x zichtbaar, sjokt lui rond, Bruno Fernandes werkt hard maar niet nuttig, en verder is het armoedig.
Donny vd Beek mag het mogelijk gaan proberen, is zich warm aan het lopen.
Ronaldo 1x zichtbaar, sjokt lui rond, Bruno Fernandes werkt hard maar niet nuttig, en verder is het armoedig.
Donny vd Beek mag het mogelijk gaan proberen, is zich warm aan het lopen.
Celta v Barcelona was een mooi pot zeg
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Kan iemand Frenkie eens vertellen dat ie moet stoppen met janken?Hackus schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 18:12:
Vooral als je dan ziet dat ze in de extra tijd 3 gele kaarten pakken... Tuurlijk krijg je dan extra extra tijd.De Jong was kritisch op de arbitrage. Aanvankelijk werd vijf minuten blessuretijd aangegeven, maar Iago Aspas maakte in de zesde minuut van de extra tijd de gelijkmaker. 'Wanneer wij achter staan komen er altijd maar twee of drie minuten bij. Nu vijf en dan wordt er opeens ook een minuut bij opgeteld...'
Ik denk dat dat meer een Barca-dingetje is.toolkist schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 19:32:
[...]
Kan iemand Frenkie eens vertellen dat ie moet stoppen met janken?
Zou Xavi al gepolst hebben bij de materiaalman of ze nog een paar in zijn maat hebben...? Het zou helpen...Hackus schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 18:12:
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Norwich City wint de eerste wedstrijd van het seizoen (1-2 bij Brentford), en ontslaat gelijk de coach (Daniel Farke). Ook een manier om de feestvreugde gelijk af te kappen 
Een dagje wachten was te veel moeite.
Begrijpelijk, hoe haalde die trainer het in zijn hoofd om de serie om zeep te helpen.gambieter schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 22:18:
Norwich City wint de eerste wedstrijd van het seizoen (1-2 bij Brentford), en ontslaat gelijk de coach (Daniel Farke). Ook een manier om de feestvreugde gelijk af te kappen
De eigenaar wilde alles verliezen
Volgens https://www.bbc.co.uk/sport/football/59194369 had het bestuur al besloten hem te ontslaan, hebben hem niets verteld, zelfs de interviews laten doen na de wedstrijd, en het hem toen verteld. Hard...Deadsy schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 22:21:
Begrijpelijk, hoe haalde die trainer het in zijn hoofd om de serie om zeep te helpen.
De eigenaar wilde alles verliezen
Ik zat even naar de stand > PL te kijken; als Arsenal vanmiddag wint (of gelijkspeelt) tegen Watford, staan we op 11 - 20 (of 11 - 18) en hebben we Man. United en Brighton ingehaald, en staan we 5e
Hoe snel kan het gaan? enige tijd geleden was het nog 20e
Hoe snel kan het gaan? enige tijd geleden was het nog 20e
Dat is koud, ijskoud.gambieter schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 22:23:
[...]
Volgens https://www.bbc.co.uk/sport/football/59194369 had het bestuur al besloten hem te ontslaan, hebben hem niets verteld, zelfs de interviews laten doen na de wedstrijd, en het hem toen verteld. Hard...
Hoop dat ze hem een leuke zak met geld mee moeten geven.
Maakt niets uit wie je daar als trainer neerzet, het is gewoon een slechte selectie.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken