I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Heeft het bestuur gisteren unaniem hun vertrouwen in hem uitgesproken dan?RodeStabilo schreef op maandag 8 november 2021 @ 08:44:
Ben benieuwd of Solksjaer vandaag de zak krijgt.
Helaas. Tot dit seizoen was ik wel positief over OGS. Hij is geen topper maar leek zich te ontwikkelen en het voetbal was veel beter dan de verschrikkelijke jaren onder LvG en José. Hij lijkt nu tactisch juist slechter (352 tegen Atalanta en City is zo ongelofelijk dom) en hij lijkt de spelers kwijt te zijn.
"Über sechs Jahre (bis 2028 ca. 2,37 Milliarden Euro) wären das rund 395 Millionen Euro pro Spielzeit der englischen Eliteliga. Zum Vergleich: Die Übertragungsrechte der Bundesliga, die ESPN+ in den USA besitzt, belaufen sich auf ca. 35 Millionen Euro pro Saison."
Dat krijgen de meeste competities nog niet eens van de zendgerechtigde(n) in eigen land

Hij staat weer 2-0 achter tegen Watford.RodeStabilo schreef op maandag 8 november 2021 @ 08:44:
Ben benieuwd of Solksjaer vandaag de zak krijgt.

Hoe kan OGS nog het vertrouwen krijgen van het bestuur?
Verbaast me dat hij in de rust niet naar huis is gegaab, wat een slap gedoe bij man-united.Harry Nak schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:50:
[...]
Hij staat weer 2-0 achter tegen Watford.
Hoe kan OGS nog het vertrouwen krijgen van het bestuur?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Een flinke domper voor Agüero en Barca.

Na deze uitslag denk je van wel toch. Zeker omdat z'n favoriete speler om te negeren een fantastische inval beurt heeft(ondanks die zware nederlaag)HollowGamer schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 17:30:
Ik hoop dat ze Olie ontslaan, dat zou ook goed zijn voor het Nederlandse voetbal.
Of juist gunstig voor Barcelona, scheelt een hoop salaris voor een routinier die tot dusver ook alleen maar geblesseerd was.HollowGamer schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 17:32:
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=396633 - Sergio Agüero moet punt zetten achter voetballoopbaan
Een flinke domper voor Agüero en Barca.
Het felste gevecht was tussen Arteta en Klopp. Beiden geel.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Moet Barcelona dan niet z'n salaris gewoon doorbetalen? Neem aan dat bij een normale blessure dat gewoon doorbetaald moet worden. Ok, nu wellicht geen reguliere blessure maar kan me niet voorstellen dat z'n contract opeens verscheurd wordt nu.dutchgio schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 18:14:
[...]
Of juist gunstig voor Barcelona, scheelt een hoop salaris voor een routinier die tot dusver ook alleen maar geblesseerd was.
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
Dat zou Barcelona wel met een clausule of verzekering afgedekt hebben toch?evleerdam schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 19:38:
[...]
Moet Barcelona dan niet z'n salaris gewoon doorbetalen? Neem aan dat bij een normale blessure dat gewoon doorbetaald moet worden. Ok, nu wellicht geen reguliere blessure maar kan me niet voorstellen dat z'n contract opeens verscheurd wordt nu.
Volg Aguero al jaren, dit is wel heel teleurstellend
In de wedstrijd waarin dit gebeurde liet hij meermaals zien dat hij een veel betere spits voor Barca is dan Memphis.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Hij was ook gehaald om Messi te behalen.. maar aan de andere kant, hij is gewoon een topspits.dutchgio schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 18:14:
Of juist gunstig voor Barcelona, scheelt een hoop salaris voor een routinier die tot dusver ook alleen maar geblesseerd was.
Zou sowieso niet als basiskracht gehaald zijn, toch?
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=396641
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Denk dat ze voorin met hem, Depay en fati wilden spelen.HollowGamer schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 20:11:
[...]
Hij was ook gehaald om Messi te behalen.. maar aan de andere kant, hij is gewoon een topspits.
Zou sowieso niet als basiskracht gehaald zijn, toch?
Bevestigd inmiddels op meerdere sites.Quad schreef op zondag 21 november 2021 @ 00:32:
Solksjaer zou ontslagen zijn vanavond na de 4-1 nederlaag tegen Watford.
JammerQuad schreef op zondag 21 november 2021 @ 00:32:
Solksjaer zou ontslagen zijn vanavond na de 4-1 nederlaag tegen Watford.
Tesla M3LR '21
Hij gaf wel meerdere spelers geen kans, die uiteindelijk ergens anders wel prima speelde.gambieter schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:09:
Zoals elders werd gezegd: ironisch dat Vd Beek, de speler die hij geen kans gaf, de laatste goal van het Solksjaer tijdperk heeft gemaakt.
Wij hebben hetzelfde met Arteta, die geeft ook bepaalde spelers geen speelminuten en andere (onterecht) weer wel.
vd/Beek speelde sowieso prima.gambieter schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:09:
Zoals elders werd gezegd: ironisch dat Vd Beek, de speler die hij geen kans gaf, de laatste goal van het Solksjaer tijdperk heeft gemaakt.
Er stond een overzichtje van ingaande transfers tijdens Solksjear op bbc football, toch bizar dat Magiere bovenaan staat en Ronaldo onderaan.
Magiere ook vrijwel 2x de prijs van Fernandes

Nou, ik hoop dat FC Koln verliest
Tot nu toe nog slordig van beide kanten
13:37
Mooi dat hij gelijk in de basis mag. Nu moet hij het wel waar gaan maken..Nibbz schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 19:13:
Wat hoop ik toch dat Donnie een hattrick maakt vandaag...
Tot nu toe nog slordig van beide kanten
⏩ PVOutput☀️
True!Quad schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 19:14:
[...]
Mooi dat hij gelijk in de basis mag. Nu moet hij het wel waar gaan maken..
Hij moet natuurlijk wel eerst een 100% kans missen
13:37
Dat komt wel grotendeels door de middelmaat om hem heen, daar zit weinig creativiteit in hoorGrindtegel schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 19:31:
Ik geloof niet dat Vd Beek Fernandez er op de lange termijn uit gaat spelen, daar is Fernandez toch echt wel te goed voor. Overigens is het nou niet zo dat Vd Beek zo briljant speelt vanavond, hij wordt meer overgeslagen dan dat ie de bal krijgt. doet niks verkeerd maar ook niks goeds, een beetje op zijn Frenkie de Jong maar dan veel minder aan de bal
o ja zeker, het is verschrikkelijk matig wat ManU laat zien. Villareal overigens ook, vallen me ook behoorlijk tegen. Het is maar een zaadpot eerlijk gezegdExocet schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 19:34:
[...]
Dat komt wel grotendeels door de middelmaat om hem heen, daar zit weinig creativiteit in hoor
Het is een hele verbetering op de laatste 3 potjes. Zo staan ze nog niet met 2-0 of 4-0 achter bij rust.Grindtegel schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 19:35:
[...]
o ja zeker, het is verschrikkelijk matig wat ManU laat zien. Villareal overigens ook, vallen me ook behoorlijk tegen. Het is maar een zaadpot eerlijk gezegd
Ik geloof nog steeds dat ze het middenveld anders moeten inrichten en met Donny/Pogba naast Bruno moeten spelen ipv met twee controleurs. (al zie ik Pogba liever ergens anders spelen)
https://www.nos.nl/l/m/2406818
Zonet via pushbericht ontvangen.
Was ook een onbegrijpelijke stap, maar goed.
⏩ PVOutput☀️
Twente komt eraan!
Had toch graag Donny samen met Fernandes zien spelen
Blunder achterin en Ronaldo wéér.
⏩ PVOutput☀️
Carrick's at the wheel!Quad schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 20:28:
Ook niet goed dat United nu op voorsprong komt.
Blunder achterin en Ronaldo wéér.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik hoop toch wel dat Advocaat iets van geld meekrijgt, die arme man doet zoveel goede gebaren voor de sport, maar leeft met een hele kleine portemonnee.Quad schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 20:11:
Bondscoach Advocaat stapt per direct op bij Irak
https://www.nos.nl/l/m/2406818
Zonet via pushbericht ontvangen.
Was ook een onbegrijpelijke stap, maar goed.
Maar serieus, Advocaat, van Marwijk, zelfs Wenger.. waarom in godsnaam ga je voor dit soort landen aan de slag als je goed gevuld bent?
Carrick is ook zo'n behoudende trainer, het is jammer want dat maakt het voetbal een beetje stuk in mijn ogen.Exocet schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 20:22:
Je ziet van de Beek steeds vrij lopen, als ie de bal krijgt 1 keer raken, maar vervolgens gaan de anderen met de bal lopen of spelen ze naar achter.
Ze verdienden de overwinning niet, maar het is (helaas) succesvol door te wachten op een foutje van de tegenstander.
Carrick heeft niet veel keus momenteel. Het centrale middenveld is te matig om aanvallend te spelen. McFred (McTominay en Fred) is kwalitatief hooguit een middenmoot middenveld en dus niet topploegwaardig.HollowGamer schreef op woensdag 24 november 2021 @ 10:53:
[...]
Carrick is ook zo'n behoudende trainer, het is jammer want dat maakt het voetbal een beetje stuk in mijn ogen.
Ze verdienden de overwinning niet, maar het is (helaas) succesvol door te wachten op een foutje van de tegenstander.
Bovendien is er geen duidelijk systeem aanwezig bij United met voetballende patronen. Het is wat mannetjes neerzetten op elke linie en hopen op een geniale ingeving van iemand voorin. Dat is zo'n beetje altijd de speelwijze geweest van Solskjaer en Carrick was zijn assistent dus waarschijnlijk medeplichtig aan die speelwijze.
Om een beetje systematiek in het spel te krijgen ben je maanden verder dus Carrick kan ook geen wonderen verrichten in 2 dagen. Dan zou ik als ik hem was ook op safe spelen. De punten binnenharken is namelijk de volgende ronde halen. Als interim kan je toch niet bouwen voor de lange termijn, dan gaat het echt om het resultaat.
Carrick al heel lang op de bank gezeten (bij drie managers dacht ik?), dus zou hij de spelers wel moeten kennen. Maar kan je inderdaad dan beter spelen op safe.dcell schreef op woensdag 24 november 2021 @ 12:09:
[...]
Carrick heeft niet veel keus momenteel. Het centrale middenveld is te matig om aanvallend te spelen. McFred (McTominay en Fred) is kwalitatief hooguit een middenmoot middenveld en dus niet topploegwaardig.
Bovendien is er geen duidelijk systeem aanwezig bij United met voetballende patronen. Het is wat mannetjes neerzetten op elke linie en hopen op een geniale ingeving van iemand voorin. Dat is zo'n beetje altijd de speelwijze geweest van Solskjaer en Carrick was zijn assistent dus waarschijnlijk medeplichtig aan die speelwijze.
Om een beetje systematiek in het spel te krijgen ben je maanden verder dus Carrick kan ook geen wonderen verrichten in 2 dagen. Dan zou ik als ik hem was ook op safe spelen. De punten binnenharken is namelijk de volgende ronde halen. Als interim kan je toch niet bouwen voor de lange termijn, dan gaat het echt om het resultaat.
Ik ben wel benieuwd wat ze gaan doen in de winter, ze hebben al heel veel geld uitgegeven en Solskjaer's exit heeft ook veel geld gekost. Bovendien hebben ze net als iedere club, last van corona dat veel impact heeft op de koopkracht van clubs.
Nu eerst een nieuwe manager met visie en dan de juiste spelers (ver)kopen.
Ik geloof dat het ontbreken van een systeem een groter probleem is dan McFred. Zij zijn absoluut geen wereldtop maar juist je middenveld is gezien als er geen ingesleten systeem is. Kijk maar eens naar Liverpool. Henderson (net als Milner overigens) is een beperkte voetballer maar is uitstekend in zijn rol vervullen in het systeem bij Liverpool. Zet hem bij United in de basis en hij speelt net als McFred.dcell schreef op woensdag 24 november 2021 @ 12:09:
[...]
Carrick heeft niet veel keus momenteel. Het centrale middenveld is te matig om aanvallend te spelen. McFred (McTominay en Fred) is kwalitatief hooguit een middenmoot middenveld en dus niet topploegwaardig.
Edit: wat ik het meest bizarre vind is dat United precies de goede spelers heeft om verdedigend achterover te leunen, zoals bijvoorbeeld Leicester, en juist niet de spelers om met een hoge lijn te spelen. En wat doen ze al ongeveer een jaar? Proberen te spelen als City en Liverpool maar dan zonder overgave in zo een systeem en zonder tactisch inzicht. Het enige dat dat oplevert is dat Maguire constant moet draaien en rennen (dat is nou niet bepaald wat hij kan) en dat de backs altijd uit positie zijn en het middenveld overlopen wordt omdat McFred samen geen 50m veld kunnen beheersen.
[ Voor 17% gewijzigd door Exactor it op 24-11-2021 12:35 ]
Ik denk dat Henderson een prima versterking is voor Man-United. Dat team heeft juist iemand nodig zoals Hendo om al die *** 90 minuten te pushen om het maximale te geven/opdrachten uit te voeren etc.Exactor it schreef op woensdag 24 november 2021 @ 12:31:
[...]
Ik geloof dat het ontbreken van een systeem een groter probleem is dan McFred. Zij zijn absoluut geen wereldtop maar juist je middenveld is gezien als er geen ingesleten systeem is. Kijk maar eens naar Liverpool. Henderson (net als Milner overigens) is een beperkte voetballer maar is uitstekend in zijn rol vervullen in het systeem bij Liverpool. Zet hem bij United in de basis en hij speelt net als McFred.
Het huidige systeem lijkt idd te vaak op het verdedigend neer te zetten en hopen op een creatieve ingeving van de grootverdieners. Het blijft wel ironisch dat ze zwaar op hun verdediging leunen terwijl daar juist de zwakste spelers staan
@Exactor it precies dat
Mee eens, er is geen duidelijk systeem aanwezig bij United. Bovendien zijn de verdedigende spelers voetballend gezien erg matig. Wan-Bissaka kan alleen tacklen en kan aanvallend nauwelijks een bijdrage leveren.Exactor it schreef op woensdag 24 november 2021 @ 12:31:
[...]
Ik geloof dat het ontbreken van een systeem een groter probleem is dan McFred. Zij zijn absoluut geen wereldtop maar juist je middenveld is gezien als er geen ingesleten systeem is. Kijk maar eens naar Liverpool. Henderson (net als Milner overigens) is een beperkte voetballer maar is uitstekend in zijn rol vervullen in het systeem bij Liverpool. Zet hem bij United in de basis en hij speelt net als McFred.
Edit: wat ik het meest bizarre vind is dat United precies de goede spelers heeft om verdedigend achterover te leunen, zoals bijvoorbeeld Leicester, en juist niet de spelers om met een hoge lijn te spelen. En wat doen ze al ongeveer een jaar? Proberen te spelen als City en Liverpool maar dan zonder overgave in zo een systeem en zonder tactisch inzicht. Het enige dat dat oplevert is dat Maguire constant moet draaien en rennen (dat is nou niet bepaald wat hij kan) en dat de backs altijd uit positie zijn en het middenveld overlopen wordt omdat McFred samen geen 50m veld kunnen beheersen.
Maguire en Lindelof hebben altijd momenten waarin ze fouten maken. De Gea kan fantastisch keepen maar ook hij maakt blunders. Shaw is de ene periode wereldtop en een andere periode weer shit dus niet consistent genoeg. De backups zijn niet veel beter.
Vorig seizoen speelden ze alleen met een hoge lijn tegen de zwakkere broeders. Ze hadden vorig seizoen met name moeite met de 'zwakkere' tegenstanders. Als die met een low block spelen was het spel van United te traag om het open te breken.
Tegen de 'sterkere' tegenstanders speelde United voornamelijk op de counter. Dan waren zij degene die met een low block speelden. Als de tegenstander dan met een hoge linie speelde dan kwam er genoeg ruimte voor de snelheid van Rashford, Martial etc.
Genoeg werk aan de winkel voor de volgende coach
nah, die moet gewoon van Man-U een omschakelploeg maken idd.dcell schreef op woensdag 24 november 2021 @ 12:43:
[...]
Mee eens, er is geen duidelijk systeem aanwezig bij United. Bovendien zijn de verdedigende spelers voetballend gezien erg matig. Wan-Bissaka kan alleen tacklen en kan aanvallend nauwelijks een bijdrage leveren.
Maguire en Lindelof hebben altijd momenten waarin ze fouten maken. De Gea kan fantastisch keepen maar ook hij maakt blunders. Shaw is de ene periode wereldtop en een andere periode weer shit dus niet consistent genoeg. De backups zijn niet veel beter.
Vorig seizoen speelden ze alleen met een hoge lijn tegen de zwakkere broeders. Ze hadden vorig seizoen met name moeite met de 'zwakkere' tegenstanders. Als die met een low block spelen was het spel van United te traag om het open te breken.
Tegen de 'sterkere' tegenstanders speelde United voornamelijk op de counter. Dan waren zij degene die met een low block speelden. Als de tegenstander dan met een hoge linie speelde dan kwam er genoeg ruimte voor de snelheid van Rashford, Martial etc.
Genoeg werk aan de winkel voor de volgende coach
Real Madrid met Ronaldo had een fantastisch team, maar waar mogelijk zakten ze ook gewoon in de verdedigende organisatie om vervolgens met 2/3 passes Ronaldo voor de goal te kunnen zetten
Ik vind hem overigens geen slechte speler. Wellicht niet direct een basisklant, maar prima om erbij te hebben in de PL waar je al heel veel wedstrijden speelt.dcell schreef op woensdag 24 november 2021 @ 12:43:
[...]
Mee eens, er is geen duidelijk systeem aanwezig bij United. Bovendien zijn de verdedigende spelers voetballend gezien erg matig. Wan-Bissaka kan alleen tacklen en kan aanvallend nauwelijks een bijdrage leveren.
Hij heeft ook genoeg wedstrijden gespeeld waar hij wel klasse liet zien (ook aanvallend), dus hem zomaar wegdoen lijkt me ook niet verstandig.
Je zou eigenlijk op elke positie er min. twee moeten hebben, een wereldklasse - andere iets minder.
Tenzij je Man City heet en iemand van +60 miljoen op de bank/reserve kunt zetten.
Of ze stoppen met lopen... Sancho speelt in, Donny kaast de bal voorbij de tegenstander terug, de ruimte in zodat Sancho alleen maar door hoeft te lopen. Maarja die was al meteen gestopt met lopen waardoor het lijkt alsof Donny dr geen reet van snapt.Exocet schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 20:22:
Je ziet van de Beek steeds vrij lopen, als ie de bal krijgt 1 keer raken, maar vervolgens gaan de anderen met de bal lopen of spelen ze naar achter.
idd, dat ging tegen watford wel goed waardoor er erg veel ruimte/kansen kwamen uit zijn passes.toolkist schreef op woensdag 24 november 2021 @ 18:45:
[...]
Of ze stoppen met lopen... Sancho speelt in, Donny kaast de bal voorbij de tegenstander terug, de ruimte in zodat Sancho alleen maar door hoeft te lopen. Maarja die was al meteen gestopt met lopen waardoor het lijkt alsof Donny dr geen reet van snapt.
Het is gewoon een gebrek aan vertrouwen want bij Fernandes word er wel gelopen.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Geen idee, maar ze ziggo verslaggever benoemde het ook constant.Malfunctions schreef op donderdag 25 november 2021 @ 12:47:
Ik zat gisteren naar het schakelprogramma CL te kijken en heb me zitten verbazen over het spel van Messi. Bij Barca wandelde hij veel, maar gisteravond deed hij ook in balbezit geen enkele moeite om mee te doen met het spel. Is er iemand die PSG volgt en weet of dit altijd zo is? Want dan is het gewoon afgelopen met hem. Zo is zelfs Messi niet te handhaven voor een trainer.
Wat dat betreft wat Zidane “mits de geruchten waar zijn” hier aan gaat doen.
En nog staat hij op allerlei lijstjes als beste speler van de wereld enzo, echt niet te volgen.Malfunctions schreef op donderdag 25 november 2021 @ 12:47:
Ik zat gisteren naar het schakelprogramma CL te kijken en heb me zitten verbazen over het spel van Messi. Bij Barca wandelde hij veel, maar gisteravond deed hij ook in balbezit geen enkele moeite om mee te doen met het spel. Is er iemand die PSG volgt en weet of dit altijd zo is? Want dan is het gewoon afgelopen met hem. Zo is zelfs Messi niet te handhaven voor een trainer.

Het is ook wel de tendens van hoe het (niet) loopt bij PSG, de beste voorhoede maar ze spelen erg op zeker en niet al te aanvallend.
3 voorop die alleen aanvallen en dan het liefst zonder moe te worden. 8 erachter die de boel tegen mogen houden doordat die 3 voorop geen steek uitvoerendutchgio schreef op donderdag 25 november 2021 @ 16:02:
Zo kennen we Messi nog van de periode toen Koeman net begon bij Barcelona, ongemotiveerd.
Het is ook wel de tendens van hoe het (niet) loopt bij PSG, de beste voorhoede maar ze spelen erg op zeker en niet al te aanvallend.
Omdat die 3-5 acties per wedstrijd er ongeacht het resultaat er altijd goed uit zien in de samenvattingElPaco schreef op donderdag 25 november 2021 @ 15:40:
[...]
En nog staat hij op allerlei lijstjes als beste speler van de wereld enzo, echt niet te volgen.

Tuchel moet zich gewoon beheersen, dat wordt van coaches verwacht. Die gele kaart was volledig terecht. En CR7 heeft nog niet geleerd dat hij de baas niet meer is.toolkist schreef op zondag 28 november 2021 @ 19:21:
Het teken van een zwakke en onzekere scheids, die kaarten voor Cristiano Ronaldo en Tuchel
Je mag ook wel verwachten dat beslissingen geaccepteerd worden.
Je mag idd verwachten dat beslissingen geaccepteerd worden, maar bij de situatie dat tot de kaart voor Tuchel leidde zat de scheidsrechter behoorlijk mis.gambieter schreef op zondag 28 november 2021 @ 19:26:
[...]
Tuchel moet zich gewoon beheersen, dat wordt van coaches verwacht. Die gele kaart was volledig terecht. En CR7 heeft nog niet geleerd dat hij de baas niet meer is.
Je mag ook wel verwachten dat beslissingen geaccepteerd worden.
De actie was buitenspel en mag doorgaan, vervolgens krijg je uit dezelfde situatie ook nog een corner tegen.
Je zou daardoor maar alsnog een tegengoal krijgen (maar dan doet de var wel weer een check

Daar is niks nieuws aan, dat lukte ze vorig seizoen ook tegen de grote clubs die het spel maken. Waar het toen ook mis ging was wanneer ze zelf het spel moesten maken dus wat dat betreft is er nog niks veranderd ...Exactor it schreef op zondag 28 november 2021 @ 19:43:
United speelde een stuk minder idioot slecht dan ik vooraf had gedacht. Dit counter voetbal met iets van druk naar voren lijkt deze selectie wel te passen.
Oh zeker! Het was een beetje een cynische opmerking van een United supporter die ziet hoe goed dit United zou kunnen zijn als ze een beetje gecoached werden en tactisch goed neergezet zouden worden.apis29 schreef op zondag 28 november 2021 @ 20:12:
[...]
Daar is niks nieuws aan, dat lukte ze vorig seizoen ook tegen de grote clubs die het spel maken. Waar het toen ook mis ging was wanneer ze zelf het spel moesten maken dus wat dat betreft is er nog niks veranderd ...
Grootste verschil is dat ze nu bijna geen penalty's meer meekrijgen als iemand over z'n eigen voeten struikelt of een hand op de schouder voelt en dan spontaan omvalt alsof ie neergeschoten is.apis29 schreef op zondag 28 november 2021 @ 20:12:
[...]
Daar is niks nieuws aan, dat lukte ze vorig seizoen ook tegen de grote clubs die het spel maken. Waar het toen ook mis ging was wanneer ze zelf het spel moesten maken dus wat dat betreft is er nog niks veranderd ...
Nee, de scheids en VAR konden niet anders, zie de uitleg van Ref Watch. De grensrechter vlagde niet voor buitenspel.Bossie schreef op zondag 28 november 2021 @ 19:44:
Je mag idd verwachten dat beslissingen geaccepteerd worden, maar bij de situatie dat tot de kaart voor Tuchel leidde zat de scheidsrechter behoorlijk mis.
De actie was buitenspel en mag doorgaan, vervolgens krijg je uit dezelfde situatie ook nog een corner tegen.
Je zou daardoor maar alsnog een tegengoal krijgen (maar dan doet de var wel weer een check).
Dus juist GEEN fout van de scheidsrechter. Wel eentje van de vlaggenist.
En dit is het probleem met de huidige regel dat de vlag niet gewapperd wordt bij buitenspel totdat de kans vergaan is of de goal gescoord. Iedereen verwachtte dat de grensrechter de vlag naar beneden hield tot de kans weg was, maar toen bleek het dat hij de vlag naar beneden hield omdat hij het buitenspel had gemist. Als Ronaldo gescoord had, dan was het afgekeurd via de VAR, maar nu kon VAR niet ingrijpen.
[ Voor 24% gewijzigd door gambieter op 29-11-2021 16:58 ]
Aanvullend: als United uit de corner had gescoord was er geen var check geweest naar de beslissing om een corner te geven. Tuchel zijn woede was hierom totaal begrijpelijk. De gele kaart was dat ook. Woedend zijn is geen vrijbrief om volledig uit je plaat te gaan tegen de 4e official.gambieter schreef op maandag 29 november 2021 @ 16:07:
[...]
Nee, de scheids en VAR konden niet anders, zie de uitleg van Ref Watch. De grensrechter vlagde niet voor buitenspel.
Natuurlijk begrijp ik dat hij erg kwaad is. Maar you win some, you lose some. Carrick was het niet eens met de penalty, elke coach heeft het recht zich belachelijk te maken. Maar er benne grenze, dus helemaal eens. Kwaad ja, uit je dak gaan, nee.Exactor it schreef op maandag 29 november 2021 @ 16:16:
Aanvullend: als United uit de corner had gescoord was er geen var check geweest naar de beslissing om een corner te geven. Tuchel zijn woede was hierom totaal begrijpelijk. De gele kaart was dat ook. Woedend zijn is geen vrijbrief om volledig uit je plaat te gaan tegen de 4e official.
We zitten op dezelfde lijn. Wat mij betreft krijgen spelers en managers die zich als kleuters gedragen sneller geel. Of een goed gesprek, dat live uitgezonden wordt, zoals bij rugby.gambieter schreef op maandag 29 november 2021 @ 16:55:
[...]
Natuurlijk begrijp ik dat hij erg kwaad is. Maar you win some, you lose some. Carrick was het niet eens met de penalty, elke coach heeft het recht zich belachelijk te maken. Maar er benne grenze, dus helemaal eens. Kwaad ja, uit je dak gaan, nee.
Dat Carrick het geen penalty vond, vind ik als verstokte United fan idioot. Veel duidelijker ga je ze niet zien.

[ Voor 91% gewijzigd door Hackus op 30-11-2021 16:14 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Man. United - Arsenal
Als we die winnen staan we 4e (maar dat zie ik nog niet gebeuren)
En nog één vanavond bij de oosterburen: Dortmund - Bayern
Altijd wel spektakel en Haaland is weer fit, geloof ik.
[ Voor 5% gewijzigd door Mosin op 04-12-2021 17:05 ]
Mooi ook dat hij zelf aangaf dat hij hem eigenlijk wilde voorzetten. West Ham is wel een leuke ploeg geworden onder Moyes.Mosin schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 16:42:
Sodeju, die linksback van West Ham had een lekkere goal gemaakt tegen Chelsea
De speler schrok er zelf ook van, volgens mij. Ondanks dat is het wel een heerlijke pegel.Exactor it schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:28:
[...]
Mooi ook dat hij zelf aangaf dat hij hem eigenlijk wilde voorzetten. West Ham is wel een leuke ploeg geworden onder Moyes.
Ik volg West Ham en de PL niet echt, dus ik heb geen idee hoe het voorheen was.
[ Voor 20% gewijzigd door Mosin op 05-12-2021 10:51 ]
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
ze hebben nog een transfer schuld bij Ajax. Dus ze mogen van mij winnenHanG-BuiK-ZwijN schreef op woensdag 8 december 2021 @ 21:00:
Ik hoop op een 7-0 voor Bayern voor schuldclub barca
Dat is ook de reden dat Ajax voor alle transfers al jaren het principe cash of bankgarantie hanteert.Deadsy schreef op woensdag 8 december 2021 @ 21:14:
[...]
ze hebben nog een transfer schuld bij Ajax. Dus ze mogen van mij winnen
Ik weet, maar heb liever dat het gewoon betaald word dan dat je bij de bank moet aankloppen.Sempy schreef op woensdag 8 december 2021 @ 21:18:
[...]
Dat is ook de reden dat Ajax voor alle transfers al jaren het principe cash of bankgarantie hanteert.
Klote Benfica staat voor.
⏩ PVOutput☀️
Ik heb gehoord dat Ajax het geld via een derde partij al betaald gekregen heeft met een percentage voor dat bedrijf van o.a. Frenkie. zal eens zoeken... kwn het zo snel niet vinden maar benfica op 2-0 dus barca zal moeten winnen. vooralsnog had het al 1-0 kunnen worden voor bayern.Deadsy schreef op woensdag 8 december 2021 @ 21:14:
[...]
ze hebben nog een transfer schuld bij Ajax. Dus ze mogen van mij winnen
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Ze hadden van Benfica moeten winnen toen, nu is de situatie hopeloos
Oh klopt, is al een jaartje geleden bekend geworden oid. Doet Ajax bij elke grote transfer blijkbaar, 't heet factoringHanG-BuiK-ZwijN schreef op woensdag 8 december 2021 @ 21:29:
[...]
Ik heb gehoord dat Ajax het geld via een derde partij al betaald gekregen heeft met een percentage voor dat bedrijf van o.a. Frenkie. zal eens zoeken... kwn het zo snel niet vinden maar benfica op 2-0 dus barca zal moeten winnen. vooralsnog had het al 1-0 kunnen worden voor bayern.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ter Stegen is ook niet meer wat het was net als wat andere vedetten.
Geen snelle en goede opbouw en de kwaliteit is er ook niet meer.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ze hebben geprobeerd te concureren met de premier league zonder na te denken over de inkomstenkant van commercieel voetbal. Sportief lukte dat de afgelopen 15 jaar prima. Nu zie je het resultaat ervan. Niet dat ik de geldschieters van Chelsea, City etc ook maar iets gun hoor.Agent47 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 21:51:
Lekker voor dat Barca. Gun die club niks. Staan honderden miljoenen in de schuld, net zoals half Spanje trouwens. Met zulke schulden zou het verboden moeten zijn om spelers te kopen/ verkopen voor debiele bedragen. Fix eerst je financiën maar voordat je mag aantreden aan zo’n toernooi.
ja maar hoe moet ik anders weten dat Muller een goede speler is net als Coman.Grindtegel schreef op woensdag 8 december 2021 @ 21:57:
ziggo kijken daar zit vd vaart, die praat tenminste geen poep
ja dat is inderdaad belangrijke info, goed gezien van kuytDeadsy schreef op woensdag 8 december 2021 @ 22:03:
[...]
ja maar hoe moet ik anders weten dat Muller een goede speler is net als Coman.
Dat die man geen scout is voor City of PSG.Grindtegel schreef op woensdag 8 december 2021 @ 22:04:
[...]
ja dat is inderdaad belangrijke info, goed gezien van kuyt
Dat PSV maar gehakt maakt van dit barca in de Europa League
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken