Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Lyon [2] - 0 Benfica | Memphis Depay 33'
Liverpool [1] - 0 Genk | Wijnaldum 14'
[Streamable: https://streamable.com/rxexn]https://streamable.com/rxexn
[ Voor 10% gewijzigd door DoeEensGek op 05-11-2019 21:58 ]
[ Voor 74% gewijzigd door ephymerous op 05-11-2019 22:21 ]
XXXVI
Dus ik kijken op Fox of ze het uitzenden.... ja!....

Op Fox Sports 4......

Waarom niet op FS1? Als je ziet wat hun programmering is op dat tijdstip

[ Voor 13% gewijzigd door Gunner op 06-11-2019 08:42 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Waarschijnlijk omdat ze willen dat je betaalt voor Fox, zelfde reden waarom ze Ajax PSV en Feyenoord nog maar zelden op Fox 1 uitzenden.Gunner schreef op woensdag 6 november 2019 @ 08:42:
Vanmiddag vroege pot in de Europa Leauge.... 16.50....
Dus ik kijken op Fox of ze het uitzenden.... ja!....![]()
Op Fox Sports 4......![]()
Waarom niet op FS1? Als je ziet wat hun programmering is op dat tijdstip
ongetwijfeld is dat het idee, maar het maakt me eigenlijk dwarser om zo'n abo juist niet af te nemen.toolkist schreef op woensdag 6 november 2019 @ 09:36:
[...]
Waarschijnlijk omdat ze willen dat je betaalt voor Fox, zelfde reden waarom ze Ajax PSV en Feyenoord nog maar zelden op Fox 1 uitzenden.
(en dan heb ik nog de mazzel dat ik FS1 gratis mag kijken van m'n provider KPN)
[ Voor 10% gewijzigd door Gunner op 06-11-2019 10:08 ]
Bij Veronica? Elke ronde weten ze wel de spannendste potten uit te kiezen jaInflatable schreef op woensdag 6 november 2019 @ 21:17:
Goed bezig..

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Alsnog via hands, terecht.
Haha en naast.
[ Voor 37% gewijzigd door Gonadan op 06-11-2019 21:44 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
NOS zegt dat er in San Siro wordt gespeeld.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Het eigen stadion wordt verbouwd, het voldoet ook niet aan de eisen van de UEFA.Maarten_E schreef op woensdag 6 november 2019 @ 21:55:
Is het stadion van Atalanta niet geschikt voor CL voetbal?
Nope mogen ze niet spelen.Maarten_E schreef op woensdag 6 november 2019 @ 21:55:
Is het stadion van Atalanta niet geschikt voor CL voetbal?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ederson wordt gewisseld, Bravo komt op en pakt rood?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Lijkt er meer op dat als er ergens een verdwaalde Nederlander speelt/ coacht dat ze vinden dat ze die moeten uitzendenMaarten_E schreef op woensdag 6 november 2019 @ 21:30:
Veronica heeft de gewoonte puur de grootste naam uit te kiezen, en niet te kijken naar de gelijkwaardigheid van de tegenstanders.
[ Voor 10% gewijzigd door apis29 op 07-11-2019 11:21 ]
Ik kan er nog steeds niet bij dat er geen abonnementen zijn waarbij je jouw club altijd kan zien.
Zit er ook weer aan te denken om dat te doen. Formule 1 kan ik ook wel kijken op RTL+Kaap schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 06:22:
Daarom heb ik ook Ziggo Sport opgezegd. Te weinig dat mijn club uitgezonden wordt om dat bedrag te verantwoorden.
15 euro p/maand en dan krijg je Olav Moll en Sierd de Vos voor je kiezen. Je zou eigenlijk geld toe moeten krijgen voor die bak ellende.
Zou een goede zijn.Ik kan er nog steeds niet bij dat er geen abonnementen zijn waarbij je jouw club altijd kan zien.
Dit weekend laatste wedstrijd van Emery als er verloren wordt, wat denk je @Kaap ?
[ Voor 11% gewijzigd door Gunner op 08-11-2019 09:27 ]
Als we verliezen dan denk ik dat dat het einde van Emery is. De fans zijn er al een wedstrijd of 4-5 klaar mee. Geen structuur, geen gameplan, vreemde selecties en elke wedstrijd is het anders.Gunner schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:25:
[...]
Dit weekend laatste wedstrijd van Emery als er verloren wordt, wat denk je @Kaap ?
En vergeet Aad de Mos natuurlijk niet! Dat is zo slecht.Gunner schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:25:
[...]
Zit er ook weer aan te denken om dat te doen. Formule 1 kan ik ook wel kijken op RTL+
15 euro p/maand en dan krijg je Olav Moll en Sierd de Vos voor je kiezen. Je zou eigenlijk geld toe moeten krijgen voor die bak ellende.

Ohja. Aadje Afkoopsom.... daar heb ik laatst al over geklaagd; zie Gunner in "[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020"Harry Nak schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 16:12:
[...]
En vergeet Aad de Mos natuurlijk niet! Dat is zo slecht.
[ Voor 9% gewijzigd door DoeEensGek op 09-11-2019 17:23 ]

Ik had ze graag zien scoren want dat verdienen ze, maar niet middels een buitenspel goal...
En die commentator kan er maar niet over ophouden, dus einde wedstrijd voor mij.
Hij staat niet buitenspel. Dit kan je ook niet zien omdat een camera onder een hoek staat. De var moet ingrijpen bij duidelijk buitenspel. Niet bij mm gevallen, die je nooit 100% correct kan beoordelen. Bij twijfel altijd voordeel aan aanvaller is ook verdwenen.toolkist schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 17:25:
Wie is die commentator bij Spurs-Sheffield die graag inconsequente beslissingen wil hebben mbt buitenspel? Oh nu is het zielig voor Sheffield dus dan moet het maar goedgekeurd worden terwijl die gast dus buitenspel blijkt te staan?![]()
Ik had ze graag zien scoren want dat verdienen ze, maar niet middels een buitenspel goal...
En die commentator kan er maar niet over ophouden, dus einde wedstrijd voor mij.
Even geen betere beschikbaar.
Edit. Betere versie gevonden.
[ Voor 3% gewijzigd door DoeEensGek op 09-11-2019 17:51 ]
Wordt wel moeilijk, Leicester City uitGunner schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:25:
Dit weekend laatste wedstrijd van Emery als er verloren wordt, wat denk je ?
Eigenlijk hoop ik van niet, we zijn geen club - Chelsea / Man U. / of Bayern - die maar trainers ontslaat als het een poosje niet draait.
Je mag er toch best vanuit gaan dat die techniek van het lijntjes zetten klopt en geen scheve lijnen trekt, dus dan staat ie gewoon net buitenspel. Het beeld was ook gewoon op het juiste moment stop gezet...DoeEensGek schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 17:34:
[...]
Hij staat niet buitenspel. Dit kan je ook niet zien omdat een camera onder een hoek staat. De var moet ingrijpen bij duidelijk buitenspel. Niet bij mm gevallen, die je nooit 100% correct kan beoordelen. Bij twijfel altijd voordeel aan aanvaller is ook verdwenen.
[Streamable] https://streamable.com/br10r
Even geen betere beschikbaar.
De lijnen zijn recht maar de VAR moet zelf het punt bepalen waaruit ze rekenen. En daar zitten ze fouttoolkist schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 17:39:
[...]
Je mag er toch best vanuit gaan dat die techniek van het lijntjes zetten klopt en geen scheve lijnen trekt, dus dan staat ie gewoon net buitenspel. Het beeld was ook gewoon op het juiste moment stop gezet...

De schouder en hoofd van Dier spelen de Sheffield spelen onside. Erg slecht dat de VAR vergeten is dat die ook tellen en niet alleen benen.
[ Voor 6% gewijzigd door Pompi op 09-11-2019 17:44 ]
Ik kijk ook niet naar gele lijn maar de zwarte die aan zou geven dat de speler buitenspel staat. Verder zag je in het live beeld dat ze alleen keken naar de knie en niet eens de schouder of hoofd probeerde.toolkist schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 17:51:
Dat kun je alleen zo niet stellen door te kijken of de schouder nu over het gele lijntje is of niet. Dit beeld vertekent de positie van hoofd en schouders tov die lijn.
Je geeft het nu zelf al aan, je kan het niet precies zien omdat het vertekend.toolkist schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 17:51:
Dat kun je alleen zo niet stellen door te kijken of de schouder nu over het gele lijntje is of niet. Dit beeld vertekent de positie van hoofd en schouders tov die lijn.
Een voet die niet op het gras is maar iets erboven lijkt ook verder dan dat hij daadwerkelijk is. Gaat het over 10tallen centimeters buitenspel is er niks aan de hand, maar bij situatie's van enkele centimeters/millimeters kan je dat niet constateren en ga je mee in de beslissing van de grensrechter.
Die grens die niet meer mag vlaggen doordat de VAR ernaar kijkt?DoeEensGek schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 17:55:
[...]
Je geeft het nu zelf al aan, je kan het niet precies zien omdat het vertekend.
Een voet die niet op het gras is maar iets erboven lijkt ook verder dan dat hij daadwerkelijk is. Gaat het over 10tallen centimeters buitenspel is er niks aan de hand, maar bij situatie's van enkele centimeters/millimeters kan je dat niet constateren en ga je mee in de beslissing van de grensrechter.
Een grens mag nogsteeds vlaggen! Hij moet alleen langer wachten tot de actie is afgelopen, zodat mocht het een goal worden en hij zit er erg naast dan kan de var nog overrulen en goedkeuren.toolkist schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 17:59:
[...]
Die grens die niet meer mag vlaggen doordat de VAR ernaar kijkt?
[ Voor 3% gewijzigd door DoeEensGek op 09-11-2019 18:02 ]
Maak me maar wakker als ze bovenaan staan.Kaap schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 11:48:
[...]
Als we verliezen dan denk ik dat dat het einde van Emery is. De fans zijn er al een wedstrijd of 4-5 klaar mee. Geen structuur, geen gameplan, vreemde selecties en elke wedstrijd is het anders.
Ben er klaar mee.
Tot in 2065!Gunner schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 20:18:
[...]
Maak me maar wakker als ze bovenaan staan.
Ben er klaar mee.
Ik denk dat het over en uit Emery is rond kerst.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Die wedstrijd was gisteren toch wel krankzinnig hoor. Dortmund geen 1x op goal geschoten, als ik me niet vergis. En ook helemaal naar de klote gespeeld.Harry Nak schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 22:36:
En weer eens het nieuwe trainer-effect bij Bayern München, goed werk van Flick, gelijk even Dortmund van de kaart geveegd met 4-0.
Müller liet direct even zien waarom hij erin moet staan.
Staat los van de trainer gok ik zo. Dit is het type wedstrijd waarvoor de spelers zich zonder enige hulp kunnen motiveren.Harry Nak schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 22:36:
En weer eens het nieuwe trainer-effect bij Bayern München, goed werk van Flick, gelijk even Dortmund van de kaart geveegd met 4-0.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Heerlijk dit, meteen vol uithalen tegen één van je grootste concurrenten. Nu alleen voor Liverpool dat ze niet later in de competitie weer terugzakken door blessures en dergelijke
Geen buitenspel van Salah?Youp1e schreef op zondag 10 november 2019 @ 17:44:
Wát een goal zeg van Liverpool!
De eerste had een pingel moeten zijn voor City.
Nee en neestrafschop schreef op zondag 10 november 2019 @ 17:58:
[...]
Geen buitenspel van Salah?
De eerste had een pingel moeten zijn voor City.
Was hands van city speler en Salah stond achter de laatste verdediger
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Die Mane is echt goed
[ Voor 21% gewijzigd door loekf2 op 10-11-2019 18:58 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Silva kreeg inderdaad de bal ook tegen de arm, maar dat is in tegenstelling tot wat ook Jan van Halst beweerde, niet altijd hands. Ook niet met de nieuwe regels.Holkers schreef op zondag 10 november 2019 @ 18:26:
[...]
Nee en nee
Was hands van city speler en Salah stond achter de laatste verdediger
Bij het VAR-lijntje heeft Robertson de bal nog aan de voet.
Bewust of niet, arm langs het lichaam dus Guardiola moet ff normaal doen en anders een enkeltje tribune krijgen.Deadsy schreef op zondag 10 november 2019 @ 19:12:
Dit deed Sterling echt wel bewust. Van die afstand
Heb het gevoel dat hij misschien wel eens een enkeltje Spanje krijgt aan het einde van het seizoentoolkist schreef op zondag 10 november 2019 @ 19:13:
[...]
Bewust of niet, arm langs het lichaam dus Guardiola moet ff normaal doen en anders een enkeltje tribune krijgen.
Welnee, naar Amsterdam als Ten Hag vertrektDeadsy schreef op zondag 10 november 2019 @ 19:15:
[...]
Heb het gevoel dat hij misschien wel eens een enkeltje Spanje krijgt aan het einde van het seizoen
...
Niet PSV?Luxicon schreef op zondag 10 november 2019 @ 19:15:
[...]
Welnee, naar Amsterdam als Ten Hag vertrekt
Alsjeblieft niet. Moeten we eerst 200m uitgeven voordat hij wat kan presteren.Luxicon schreef op zondag 10 november 2019 @ 19:15:
[...]
Welnee, naar Amsterdam als Ten Hag vertrekt
Heeft ie al gezeten. Dan zie ik hem nog eerder terug gaan naar Barcelona.DoeEensGek schreef op zondag 10 november 2019 @ 19:18:
En waarom niet naar Bayern?
En dan pakt hij alleen de titel en beker en geen CLtoolkist schreef op zondag 10 november 2019 @ 19:16:
[...]
Alsjeblieft niet. Moeten we eerst 200m uitgeven voordat hij wat kan presteren.
toolkist schreef op zondag 10 november 2019 @ 19:13:
[...]
Bewust of niet, arm langs het lichaam dus Guardiola moet ff normaal doen en anders een enkeltje tribune krijgen.

Langs het lichaam?
Nog nooit een voetballer zijn arm gekrampt tegen zijn lijf zien houden, helemaal niet op zo'n afstand.
Dit zie ik als langs het lichaam, is een heel normale houding.
[ Voor 3% gewijzigd door apis29 op 10-11-2019 22:34 ]
Ze staan soms met de armen achter de rug en dat zie ik best vaak voorkomen. Daarnaast moet je ook even kijken naar hoe TAA eerst stond. Daarna begon hij te zwaaien omdat Bernardo de bal tegen zijn arm kreeg. Ik vind dit wel degelijk hands.Maarten_E schreef op zondag 10 november 2019 @ 19:31:
Hij steekt hem toch niet bewust uit?
Nog nooit een voetballer zijn arm gekrampt tegen zijn lijf zien houden, helemaal niet op zo'n afstand.
Liverpool vs Manchester City
Aguero was trouwens oerdom bezig, afleggen en Sterling had 'm naar binnen kunnen rossen.

[YouTube: BIZAR | Stoppen slaan door bij aanvoerder Eintracht Frankfurt]
Mag toch hopen dat die dwaas tot de winterstop klaar is met voetballen.Qu3st schreef op maandag 11 november 2019 @ 12:54:
Het ging lekker gisteren in Duitsland bij Freiburg tegen Frankfurt:
Nou Nou @Gunner, het komt wel goed, hoop ikGunner schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 20:18:
Maak me maar wakker als ze bovenaan staan.
Ben er klaar mee.
en we staan bovenaan in Groep F (EL)

Bizarre actie van de aanvoerder, maar waarom moest hier nou weer de VAR ingrijpen?Qu3st schreef op maandag 11 november 2019 @ 12:54:

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Hem bevalt niet helemaal hoe ze over bepaalde dingen praten betreffende Bayern in een live programma.
Dus gaat hij effe Thomas Helmer bellen die er zit zodat hij Live in het programma alles even kan uitleggen.
De man is nooit echt normaal geweest maar dit is echt niveau Trump.
Jingle Bells jingle Bells...Holkers schreef op maandag 11 november 2019 @ 12:59:
[...]
Mag toch hopen dat die dwaas tot de winterstop klaar is met voetballen.
https://www.vi.nl/nieuws/...ft-na-omver-lopen-trainer
Hahaha die Zlatan is erg grappig, hij vertrekt bij Los Angeles Galaxy en zegt:
"Ik kwam, ik zag, ik overwon", meldt Ibrahimovic op Twitter. "Bedankt LA Galaxy voor het geven van het gevoel dat ik leef. Aan de fans: jullie wilden Zlatan en ik heb jullie Zlatan gegeven, graag gedaan. Mijn verhaal gaat voort, jullie mogen weer naar honkbal kijken."
[ Voor 7% gewijzigd door DaniëlWW2 op 14-11-2019 14:25 ]
Sta er niet van te kijken dat net die trainer omver gekegeld wordtQu3st schreef op maandag 11 november 2019 @ 12:54:
Zal tijd worden, dat rammelde al wel even.Deadsy schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 20:45:
Tottenham ontslaat Pochetino
https://www.vi.nl/nieuws/...-zet-pochettino-op-straat
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Niet alleen bij deze club.Gonadan schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 20:49:
[...]
Zal tijd worden, dat rammelde al wel even.
Verwacht in de maand Januari ook nog bij andere clubs ontslagen - zo gaat dat nu eenmaal in de PL.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
kan hij mooi naar Bayern en Ten Hag bij Ajax blijvenDeadsy schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 20:45:
Tottenham ontslaat Pochetino
https://www.vi.nl/nieuws/...-zet-pochettino-op-straat
Waar ik vooral heel erg tegenop zie is het anti voetbal wat Mourinho de laatste keren heeft laten zien.
To dare is to do
Spurs in één klap de meest onsympathieke club van Engeland geworden
Want mourinho wil echt wel veel spelers gaan kopen.
Jammer dat het de Spurs moet overkomen.
15 miljoen GBP per jaar, Pep is goed voor 20 miljoen.Maarten_E schreef op woensdag 20 november 2019 @ 12:49:
Iedere mogelijkheid om Mourinho op zijn bek te zien gaan is meegenomen.
Jammer dat het de Spurs moet overkomen.
Kijken of ie de 2 jaar vol maakt. Ik vind het een clown, soort karikatuur van zichzelf. Kijken of Kane nu wel naar een rammelende zak geld uit bv. Madrid luistert.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Het zal wel een ultieme poging zijn om Kane binnen te houden. 'Kijk, we hebben een coach gehaald die weet hoe je prijzen moet pakken'.Gunner schreef op woensdag 20 november 2019 @ 08:38:
Mourinho volgt hem op..... zien eigenaren niet dat deze man echt z'n 'beste' tijd wel gehad heeft?
En een leuke quiz over de beledigingen van Mourinho richting andere coaches
https://www.bbc.co.uk/sport/football/50485485
[ Voor 27% gewijzigd door gambieter op 20-11-2019 19:28 ]
Briljant. Check ook de nummerplaat van de taxi: 2CL 3PLgambieter schreef op woensdag 20 november 2019 @ 17:28:
Wat een goed getimede reclame:
[YouTube: Jose Mourinho – Paddy Power Games – Don’t think you’re special]
ha, die was me nog niet eens opgevallenloekf2 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 21:15:
Briljant. Check ook de nummerplaat van de taxi: 2CL 3PL

Verwijderd
Het boek 'the three season' is ook erg fijn.gambieter schreef op woensdag 20 november 2019 @ 17:28:
Ik ben erg benieuwd naar José bij Spurs. Als hij die club een titel kan laten winnen is hij weer the special one. Zorgt in ieder geval weer voor spektakel. Spurs speelt tegen United en Chelsea in december.
Oei...gambieter schreef op woensdag 20 november 2019 @ 17:28:
Your score: 7 / 8
Back of the net! You and Mourinho are practically best mates, you know him that well.
Morgen even een kop koffie met 'm gaan drinken
Jep, paar jaar geleden naar Barca - Milan geweest voor de CL. Je kunt gewoon kaartjes kopen via de Barca siteErapaz schreef op donderdag 21 november 2019 @ 18:21:
Iemand hier ervaring met het kopen van tickets voor Barcelona? Ik zou volgend jaar graag met wat vrienden een wedstrijd bezoeken. Bij Ajax is bijvoorbeeld alles snel uitverkocht en moet je minimaal een clubcard hebben om überhaupt kans te maken.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Te werken met de jeugd.
Heeft hij zijn hoofd gestoten of wil hij zijn carrière uit het slop trekken.
Al die dikke ontslag vergoedingen... Moeilijk om daar van te leven.
7 van de 8gambieter schreef op woensdag 20 november 2019 @ 17:28:

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
Edit: uitzending vanaf 2045u. dus.
[ Voor 19% gewijzigd door apis29 op 23-11-2019 00:19 ]
Lacazette redt nog puntje lijkt het.
[ Voor 56% gewijzigd door Vos op 23-11-2019 17:57 ]
Vraag me af of dat deel van de de aanhang die zo negatief over Wenger was dit nog steeds is.Vos schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 17:55:
Doei Emery? Thuis verliezen van de nr laatst. Alles zit ook tegen, maar dan nog is het schandalig slecht.
Lacazette redt nog puntje lijkt het.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken