Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• mavaros
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 14:35
Ik zat er weer helemaal naast met mijn voetbalkennis. 8)7

• Deadsy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 22:48
mavaros schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 22:40:
Ik zat er weer helemaal naast met mijn voetbalkennis. 8)7
Dat heb ik elk weekend

• snmght
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 16:55
Zuur voor die keeper van Lokomotiv, stond goed te keepen maar in een paar minuten is daar niets meer van over.

go forget who we are, yeah

• Deadsy
Dit Real Madrid gaat niet ver komen in de CL.

• mavaros
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 14:35
Als je nog een glazen bol zoekt of een stel dobbelstenen, je mag ze gratis komen ophalen. ;)

• Deadsy
mavaros schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 23:04:
[...]

Als je nog een glazen bol zoekt of een stel dobbelstenen, je mag ze gratis komen ophalen. ;)
Neh ik heb al eentje die kapot is.

• JAN-B
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 23-01 23:11

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Ook niet slecht van PSG hoor: 0 - 5 ! uit bij Brugge :P
Hattrick van Mbappe - na een invalbeurt nog wel - en 2x Icardi _/-\o_

Gaia : She is going to die, unless..... ( song by Valensia )

• DoeEensGek
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 23:26
Barca is er vroeg bij. Wel beetje donker daar aan 1 kant.

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Gunner schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:16:
van Emery vraag ik me af of hij wel een Plan A heeft" .
Ik heb wel een plan A: Laat Ozil eens spelen, of in ieder geval invallen, als het niet lekker loopt of we staan achter.....
ik heb een voorgevoel dat het vanavond weer lekker gaat, als Emery slim is laat hij dat Braziliaanse jochie :9 -ben zijn naam even vergeten - weer spelen.

• PSV-EHV
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 23:44
JAN-B schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 13:52:
[...]
Ik heb wel een plan A: Laat Ozil eens spelen, of in ieder geval invallen, als het niet lekker loopt of we staan achter.....
ik heb een voorgevoel dat het vanavond weer lekker gaat, als Emery slim is laat hij dat Braziliaanse jochie :9 -ben zijn naam even vergeten - weer spelen.
Martinelli bedoel je denk ik ;) Ik vraag me af waar dit Arsenal heen gaat onder Emery. Als ik kijk naar Lampard en wat voor progressie je ziet in die ploeg (zelfs zonder aankopen), dan lijkt Emery in vergelijking weinig voor elkaar te krijgen. Onder Wenger vond ik Arsenal meestal wel verzorgd spelen, maar miste ze felheid (vooral in grote duels). Bij Emery vind ik het voetballende vermogen van de ploeg zelfs niet indrukwekkend én zit er nog steeds geen pit in.

Samsung Galaxy S10+ | Google Home Mini | PS4 | Surface GO | FIFA | FM

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Ja, Martinelli bedoelde ik dus :P ( en vanavond weer gescoord )

NOU NOU, onze vriend Pepe gaat scoren _/-\o_
3 - 2 gewonnen -tot de 80e minuut nog achterstaan met 1 - 2.

• Vos
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 22:14

Vos

AFCA

Poeh Arsenal met hakken over de sloot winst, zondag in het echie kijken bij ze. Eindelijk :D O+

• Gunner
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Gunner

#ArtetaIn

JAN-B schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 23:28:
Ja, Martinelli bedoelde ik dus :P ( en vanavond weer gescoord )

NOU NOU, onze vriend Pepe gaat scoren _/-\o_
3 - 2 gewonnen -tot de 80e minuut nog achterstaan met 1 - 2.
Ben om 22.30 naar bed gegaan met hoofdpijn door o.a die wedstrijd :P

Maar ik had tegen m'n vrouw gezegd dat dit zo'n wedstrijd was die je best met 3-2 alsnog kan winnen. Groot was dus m'n verbazing toen ik FT uitslag zag. :P

Die twee vrije trappen van Pepe waren echt prima.

Ezechiël 25:17 | 10x295wp Pal Zuid | PVoutput

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Vos schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 07:37:
zondag in het echie kijken bij ze. Eindelijk :D O+
OK, een Londense Derby: Arsenal - Crystal Palace :w

• Nieuwevolger
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 17:31
Pff weer zit de ligt te knoeien bij een tegengoal. Begin mij zorgen te maken om zijn basis plaats.

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 01:13
Hij heeft mazzel dat Chiellini nog geblesseerd is, anders was de keus snel gemaakt.

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• Qu3st
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 19:37
Weer een handsbal, maar kom op wat kan ie er nu aan doen? Bal komt in de kluts tegen zn arm, gewoon ongelukkig, het zit hem niet mee.

offtopic:
Als iemand weet hoe je dit moet embedden, zou fijn zijn als ie het me even kan uitleggen ;)

When something is important enough, you do it even if the odds are not in your favor. -Elon Musk-

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 22:25
Qu3st schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 16:58:
Weer een handsbal, maar kom op wat kan ie er nu aan doen? Bal komt in de kluts tegen zn arm, gewoon ongelukkig, het zit hem niet mee.

offtopic:
Als iemand weet hoe je dit moet embedden, zou fijn zijn als ie het me even kan uitleggen ;)
Inderdaad gewoon pech, maar het is momenteel hip om bij elk "foutje" op De Ligt te gaan zeiken. Werkt ook goed voor de views van de media, dus die gaan lekker door

• toolkist
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
Qu3st schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 16:58:

offtopic:
Arm langs het lichaam, in NL krijg je die normaliter niet eens.

• Qu3st
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 19:37
Terranova schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 17:11:
[...]

Inderdaad gewoon pech, maar het is momenteel hip om bij elk "foutje" op De Ligt te gaan zeiken. Werkt ook goed voor de views van de media, dus die gaan lekker door
Daar heb je helemaal gelijk in, ik zit nu de opstelling te kijken van Inter, en ik zie dat Stefan de Vrij op de bank zit. Iemand meer info? Rust? Niet fit?
toolkist schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 17:15:
[...]

Arm langs het lichaam, in NL krijg je die normaliter niet eens.
Ik vind hem zelf ook wel erg zwaar bestraft.

Qu3st wijzigde deze reactie 26-10-2019 17:16 (20%)

When something is important enough, you do it even if the odds are not in your favor. -Elon Musk-

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Qu3st schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 17:15:
ik zit nu de opstelling te kijken van Inter, en ik zie dat Stefan de Vrij op de bank zit. Iemand meer info? Rust?
ik denk dat dat hij wat rust krijgt, Ronaldo speelde ook niet trouwens.
Als Inter wint zijn ze weer koploper ;)

• Gonadan
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
dutchgio schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 16:50:
Hij heeft mazzel dat Chiellini nog geblesseerd is, anders was de keus snel gemaakt.
Nee dat is juist de pech. Dan had hij rustig kunnen wennen en gespeeld wanneer hij echt klaar was, nu moet hij er elke week staan en ligt hij continu onder een vergrootglas.

@Leon Zwiers hier loopt meestal die discussie. ;)

Canon 70D ~ 10-18 IS STM ~ 18-135 IS STM ~ 24 f/2.8 STM ~ 50 f/1.8 STM ~ 430EX II
Sigma 100-400 DG OS HSM Contemporary

• Gunner
  • Niet online

Gunner

#ArtetaIn

Terranova schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 17:11:
[...]

Logisch toch. Op Ronaldo na is hij de best verdienende speler van de Serie A. Daar mag je toch wel wat van verwachten? Zelf snap ik niet dat Juventus zoveel voor hem heeft uitgegeven, vrij weinig ervaring of gepresteerd, ja dan krijg je dit soort kritiek.

Niets nieuws verder hoor. Bergkamp kreeg 25 jaar geleden dezelfde soort kritiek toen hij en Jonk naar Inter gingen.

Gunner wijzigde deze reactie 27-10-2019 09:04 (9%)

• Vos

Vos

AFCA

Gunner schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 09:02:
[...]

Logisch toch. Op Ronaldo na is hij de best verdienende speler van de Serie A. Daar mag je toch wel wat van verwachten? Zelf snap ik niet dat Juventus zoveel voor hem heeft uitgegeven, vrij weinig ervaring of gepresteerd, ja dan krijg je dit soort kritiek.

Niets nieuws verder hoor. Bergkamp kreeg 25 jaar geleden dezelfde soort kritiek toen hij en Jonk naar Inter gingen.
Weinig gepresteerd? Finale EL, halve finale CL. Waar hij een grote bijdrage aan had. En dat op die leeftijd. Had hem graag bij Arsenal gezien ;)

• ephymerous
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 23:35
[...]

Haha ben je serieus? Ga zijn statistieken voor de grap eens bekijken. Op zijn leeftijd meer Europees gespeeld dan veel speler in hun hele carrière spelen. En niet onverdienstelijk ook ;)

• Gunner
  • Niet online

Gunner

#ArtetaIn

Vos schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 09:56:
[...]

Weinig gepresteerd? Finale EL, halve finale CL. Waar hij een grote bijdrage aan had. En dat op die leeftijd.
Dat is leuk voor de statistiek, maar ik herinner me die halve finale vooral vanwege de gemiste kans om de finale te halen. Goed dat is niet perse aan hem te wijten volgens mij maar goed.
Had hem graag bij Arsenal gezien ;)
Alles beter dan Mustafi/Sokratis :+

Veel plezier vanmiddag. Laat ons weten wat je er van vond. d:)b

* Gunner is lang geleden voor het laatste geweest.

Gunner wijzigde deze reactie 27-10-2019 11:11 (10%)

• Terranova
  • Laatst online: 22:25
[...]

Opzich logisch idd, maar het blijft niet alleen bij Juventus.

In de wedstrijd van Nederland tegen Wit-Rusland maakte Van Dijk een fout waaruit Wit-Rusland scoorde, maar na de wedstrijd hoorde je alleen maar dingen over kleine foutjes van De Ligt. Dat is een beetje hoe het nu gaat in de media. Bijna niemand speelt foutloos, maar als De Ligt dat niet doet wordt het nu meteen uitgelicht

• Bossie
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 23:52

Bossie

PSN = Patje_b_

Terranova schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 11:36:
[...]

In de wedstrijd van Nederland tegen Wit-Rusland maakte Van Dijk een fout waaruit Wit-Rusland scoorde, maar na de wedstrijd hoorde je alleen maar dingen over kleine foutjes van De Ligt. Dat is een beetje hoe het nu gaat in de media. Bijna niemand speelt foutloos, maar als De Ligt dat niet doet wordt het nu meteen uitgelicht
Idd, daarnaast is de huidige regel belachelijk.

Ziggo doet ook vrolijk mee, pure clickbait:
YouTube: DE LIGT VEROORZAAKT PENALTY | Lecce vs Juventus | Serie A 2019/20 | ...

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Gunner schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 11:10:

Dat was zeker nog het oude Highbury ;)
(Bergkamp / Henry nog zien spelen :? )

• Gunner
  • Niet online

Gunner

#ArtetaIn

JAN-B schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 12:27:
[...]
Dat was zeker nog het oude Highbury ;)
(Bergkamp / Henry nog zien spelen :? )
Slechts een keer helaas op het oude Highbury geweest, in 2002. Bergkamp speelde in ieder geval. Was wel een indrukwekkende ervaring. Daarna een flink aantal keer naar Ashburton Grove geweest.
Clickbait? Technisch gezien niet; de scheids heeft de overtreding blijkbaar als handsbal geinterpeteerd dus op basis van dat is de titel juist. Of je het ermee eens bent is een tweede.
Terranova schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 11:36:
[...]

Bottomline is dat verdedigers (inclusief doelmannen) afgerekend worden op hun foutjes. Een spits kan en mag een kans missen maar bij een verdediger heeft het vaak grotere impact.

Gunner wijzigde deze reactie 27-10-2019 13:58 (68%)

• Slasher
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

ephymerous schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 10:42:
[...]

Haha ben je serieus? Ga zijn statistieken voor de grap eens bekijken. Op zijn leeftijd meer Europees gespeeld dan veel speler in hun hele carrière spelen. En niet onverdienstelijk ook ;)
Leuk die statistieken, maar gewonnen internationale prijzen = 0

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Als je zo redeneert bereiken bijna alle voetballers helemaal niets in hun carrière. :D

Canon 70D ~ 10-18 IS STM ~ 18-135 IS STM ~ 24 f/2.8 STM ~ 50 f/1.8 STM ~ 430EX II

• Gunner
  • Niet online

Gunner

#ArtetaIn

Gonadan schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 15:31:
Als je zo redeneert bereiken bijna alle voetballers helemaal niets in hun carrière. :D
Dat is waar. En toch kan je geen wedstrijd van Arsenal bekijken zonder gezeur van de commentator (of ook toch best vaak op dit forum) over dat ze ‘nooit prijzen winnen’. Ene kant kan je blij zijn doordat je nog steeds als topclub gezien wordt blijkbaar. . Aan de andere kant voldoende reden om maar weer eens op de MUTE knop te drukken.

Vaak gezegd maar over Liverpool hoor je nooit dat ze nog nooit de premier league gewonnen hebben

Gunner wijzigde deze reactie 27-10-2019 16:30 (10%)

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Komt omdat het bij Liverpool al zo lang geleden is dat men überhaupt niet meer weet dat ze ooit kampioen zijn geweest. :P

• Gunner
  • Niet online

Gunner

#ArtetaIn

Gonadan schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 16:36:
Komt omdat het bij Liverpool al zo lang geleden is dat men überhaupt niet meer weet dat ze ooit kampioen zijn geweest. :P
Ah het is nog steeds beter dan een Spurs-supporter te zijn. Toen was alles nog in zwart-wit :+

• Jadero
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 24-01 12:43
@Gunner je zei eerder twee dingen:

1. Vrij weinig ervaring
2. Weinig gepresteerd

Je kunt discussiëren over wat “veel” en wat “weinig” is. Feiten zijn de volgende cijfers:

238 wedstrijden totaal gespeeld
Bijna 20.000 speelminuten gemaakt
Wedstrijden gespeeld in de Europa League en Champions League en niet alleen in voorrondes / groepsfases.
Ook heeft hij interlands gespeeld
Hij was captain van Ajax

Verder heeft hij het gepresteerd om uitgeroepen tot Golden Boy, net als oa Messi, Mbappe en Pogba.

Ook een “prestatie” om als verdediger voor Zoveel geld verkocht te worden.

Dit alles op of voor zijn 20e(!)

Heeft hij alleen maar uitmuntend gepresteerd? Nee. Heeft hij bovengemiddeld goed gepresteerd? Absoluut.

Ik heb nog gekeken wie je hiermee kunt vergelijken en kwam op Militao van Madrid. Ter vergelijking die heeft 99 wedstrijden in de benen en 8300 minuten gemaakt. Veel minder dus.

Je kunt dus wel stellen dat jouw stellingen onzin zijn.

Alle cijfers komen van transfermarkt.nl

2x edit: ik quote de verkeerde 😀

Jadero wijzigde deze reactie 27-10-2019 17:09 (10%)

• Gunner
  • Niet online

Gunner

#ArtetaIn

@Ghengis 238 wedstrijden? We hebben het over De Ligt toch? Volgens wikipedia staat ie op 17 wedstrijden voor Jong Ajax en 77 voor Ajax 1.

Wikipedia: Matthijs de Ligt
Ghengis schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 17:06:
Je kunt dus wel stellen dat jouw stellingen onzin zijn.
Ben nog niet geheel overtuigd ;)

Goed, we kunnen er lang en breed overpraten (en soms heb ik het idee dat vooral Ajax-fans hem sterk verdedigen. niets mis mee; doe ik met spelers van mijn favoriete club meestal ook, maar is er iets mis met een beetje een tegengeluid?) maar ik blijf erbij dat vooral verdedigers veelal afgerekend worden op hun foutjes.

Gunner wijzigde deze reactie 27-10-2019 17:15 (66%)

• Napo
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 22:44

Napo

[Oo[:::|:::]oO]

Gunner schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 17:12:
@Ghengis 238 wedstrijden? We hebben het over De Ligt toch? Volgens wikipedia staat ie op 17 wedstrijden voor Jong Ajax en 77 voor Ajax 1.

Wikipedia: Matthijs de Ligt
https://www.transfermarkt...atenverein/spieler/326031

jouw 77 is enkel de eredivisie ;)

Maar goed, 238 is een lichtelijke overstatement en zo ook de 20.000 speelminuten.

ugh, nederlands elftal gemist :+

Napo wijzigde deze reactie 27-10-2019 17:17 (11%)

[Oo[:::|:::]oO]

• Gunner
  • Niet online

Gunner

#ArtetaIn

Napo schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 17:15:

Maar goed, 238 is een lichtelijke overstatement en zo ook de 20.000 speelminuten.
Wou net zeggen. We gaan toch serieus niet U19,U23 en wat europese jeugdtoernooien zwaar meerekenen om een punt te maken?

Arsenal al 2-0 voor binnen 9 minuten. Dat hebben we al heel lang niet meer meegemaakt *O*

Gunner wijzigde deze reactie 27-10-2019 17:41 (16%)

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Gunner schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 17:17:

Arsenal al 2-0 voor binnen 9 minuten. Dat hebben we al heel lang niet meer meegemaakt *O*
en gescoord door 2 verdedigers 8) (en dat met de beste aanvallers in de PL 8) )

• Gunner
  • Niet online

Gunner

#ArtetaIn

JAN-B schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:10:
[...]

en gescoord door 2 verdedigers 8) (en dat met de beste aanvallers in de PL 8) )
Martin Atkinson verpest het weer eens. 3-2 werd afgekeurd terwijl er genoeg geschoffeld werd door palace spelers.

Woy Hodgson vond het prima allemaal vanaf z'n rustige zetel.
Vervelende ploegen om tegen te spelen... :|

Gunner wijzigde deze reactie 27-10-2019 19:31 (10%)

• Terryb47
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 20-01 01:06
Die 3-2 had nooit afgekeurd mogen worden, zo ook die schwalbe van Zaha :(

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• Noiz
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 23-01 21:06
Terryb47 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:45:
Die 3-2 had nooit afgekeurd mogen worden, zo ook die schwalbe van Zaha :(
Schwalbe? Het is gewoon een overtreding.
Gaat wel weer lekker bij Arsenal, nu ook weer Xhaka met zijn maniertjes.

Ook al was het tegen een mindere tegenstander ben ik blij op de manier waarop United weer eens een uit-overwinning heeft gepakt. En gelukkig is Martial terug, wat een verschil in de manier waarop United aanvalt.

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 25-01 00:45

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik snap echt _niet_ dat bij een VAR-beslissing die om een goal gaat de scheidsrechter niet standaard verplicht naar de TV gaat kijken, ipv maar aanhoren wat een beslissing is en dat volgt. Dat kan bij een andere overtreding misschien nog wel, maar zeker zoals de goal van Sokratis gisteren is dat echt onvergefelijk. Die eikel heeft ons 2 punten gekost (daarmee bedoel ik de scheids, niet Emery :+)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Tja, die scheids had niet zijn beste dag. Die pingel was een overduidelijke, Ghendouzi had rood moeten hebben aan het einde, en die 3-2 had gewoon goedgekeurd moeten worden.

++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start.

• Bossie
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 23:52

Bossie

PSN = Patje_b_

Noiz schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 10:36:
[...]

Denk niet dat Arsenal er zwakker op word als Xhaka in de winter ergens anders heen gaat, blijft het altijd een negatief opvallende speler vinden.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• exactor it
  • Laatst online: 00:27

exactor it

Moderator Spielerij
Noiz schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 10:36:
[...]

Ook al was het tegen een mindere tegenstander ben ik blij op de manier waarop United weer eens een uit-overwinning heeft gepakt. En gelukkig is Martial terug, wat een verschil in de manier waarop United aanvalt.
United's beste elftal is best aardig. Als zij 38 potjes spelen worden ze 3e of 4e. Maar de spoeling is veel te dun. 1 of 2 blessures en het lijkt nergens meer op.

Fred en McTominay speelden fijn gisteren. Ik zou als Pogba terug is hem op 10 willen zien met deze spelers om hem heen.

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Gunner schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 13:56:
Daarna een flink aantal keer naar Ashburton Grove geweest.
Ik moet je even corrigeren: in eerste instantie zou het zo gaan heten, maar officieel is het toch echt Emirates Stadium ;)
(maar jij als ECHTE fan mag het wel Ashburton Grove noemen :Y

• Aquila
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 20:27
Ik begrijp dat Ibrahimovic terug naar Spanje gaat. Zou hij bij de club van Ronaldo El Fenomeno gaan spelen? Real Valladolid ofzo. Aangezien hij groot fan was van hem.

\\ XBOX // AMD \\ VoetbalShirtjes Topic // FC Bayern \\

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Xhaka doet niet mee tegen Liverpool en het is de vraag of hij aanvoerder mag blijven. Oud spelers hebben natuurlijk allang weer een mening klaar maar wat vinden de fans hier?

• Gunner
  • Niet online

Gunner

#ArtetaIn

Gonadan schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 17:37:
Xhaka doet niet mee tegen Liverpool en het is de vraag of hij aanvoerder mag blijven. Oud spelers hebben natuurlijk allang weer een mening klaar maar wat vinden de fans hier?
Het is een ‘liability’. Dus geen geschikte keus als aanvoerder. Verder zie ik liever torreira ergens op het middenveld indien tactisch mogelijk.

Dat ie niet bij de selectie zit heeft niets met zondag te maken. Het gaat immers om de league cup.
JAN-B schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:48:
[...]
Ik moet je even corrigeren: in eerste instantie zou het zo gaan heten, maar officieel is het toch echt Emirates Stadium ;)
(maar jij als ECHTE fan mag het wel Ashburton Grove noemen :Y
Dat weet ik. Daarom noem ik het ook bewust zo ;)

Gunner wijzigde deze reactie 29-10-2019 20:17 (35%)

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Gunner schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 20:15:
[...]

Het is een ‘liability’. Dus geen geschikte keus als aanvoerder. Verder zie ik liever torreira ergens op het middenveld indien tactisch mogelijk.

Dat ie niet bij de selectie zit heeft niets met zondag te maken. Het gaat immers om de league cup.
Het artikel wat ik las citeerde Emery op een wijze wat dat wel suggereerde. Tendentieus geschreven dan begrijp ik?

• Gunner
  • Niet online

Gunner

#ArtetaIn

Gonadan schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 20:37:
[...]

Het artikel wat ik las citeerde Emery op een wijze wat dat wel suggereerde. Tendentieus geschreven dan begrijp ik?
Mijn info haal ik meestal bij de bbc vandaan. Al 25 jaar m’n bron voor vrij betrouwbare informatie :)

https://www.bbc.com/sport/football/50225445
Xhaka is not in Arsenal's squad for Wednesday's clash with Liverpool, however Emery suggested that was always going to be the case as he makes changes for the game.

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Gunner schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 20:40:
[...]

Mijn info haal ik meestal bij de bbc vandaan. Al 25 jaar m’n bron voor vrij betrouwbare informatie :)

https://www.bbc.com/sport/football/50225445

[...]
Lekker selectief over genomen weer door onze clickbaitvrienden. :')

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

in ieder geval geen aanvoerder meer zijn :(

• Vos

Vos

AFCA

Die Aad de Mos kan toch echt niet!? Sepp de Jonge? Mustafa? Pepe is met een blinddoek gescout?

Wat praat hij veel poep!
Gunner schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 11:10:
[...]

Dat is leuk voor de statistiek, maar ik herinner me die halve finale vooral vanwege de gemiste kans om de finale te halen. Goed dat is niet perse aan hem te wijten volgens mij maar goed.

[...]

Alles beter dan Mustafi/Sokratis :+

Veel plezier vanmiddag. Laat ons weten wat je er van vond. d:)b

De wedstrijd was overigens geweldig! Niet de uitslag maar de hele beleving wel! :*) Het ging goed los bij de VAR momenten en de actie van Xhaka. De hele beleving van die Engelsen is top.

Ons plekje:

Vos wijzigde deze reactie 30-10-2019 21:31 (76%)

• Gunner
  • Niet online

Gunner

#ArtetaIn

Vos schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 21:20:
Die Aad de Mos kan toch echt niet!? Sepp de Jonge? Mustafa? Pepe is met een blinddoek gescout?

Wat praat hij veel poep!

[...]

De wedstrijd was overigens geweldig! Niet de uitslag maar de hele beleving wel! :*) Het ging goed los bij de VAR momenten en de actie van Xhaka. De hele beleving van die Engelsen is top.

Ons plekje:
[Afbeelding]
Mooie plek!

En ja ik zat me ook al flink te ergeren aan aadje. Wat een bagger krijgt deze man uit z’n mond }:|

Edit. Als je net dacht dat alleen Arsenal slecht kan verdedigen. Bij Liverpool is het deze avond ook dikke bagger.

Gunner wijzigde deze reactie 30-10-2019 21:43 (8%)

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Haha wat is er aan de hand joh, ik baal gewoon dat ik het niet kan zien. :D

Edit:
Ik kom er nu achter dat het wel gewoon kan. :(

Edit2:
Haha wat is dit joh, schiet maar raak voor een knaak?:D

Gonadan wijzigde deze reactie 30-10-2019 21:59 (47%)

• Vos

Vos

AFCA

Wat een pot :D

• Slasher
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

4-5 inmiddels :D

• Gunner
  • Niet online

Gunner

#ArtetaIn

Gonadan schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 21:48:

Edit2:
Haha wat is dit joh, schiet maar raak voor een knaak?:D
lijkt erop. Van beide kanten wordt er slecht verdedigd maar Liverpool valt me op dat ze echt heel veel dom balverlies leiden.

• exactor it
  • Laatst online: 00:27

exactor it

Moderator Spielerij
De commentator bij Chelsea-United riep net op om te zappen naar Arsenal-Liverpool. :)

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Gunner schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 22:04:
[...]

lijkt erop. Van beide kanten wordt er slecht verdedigd maar Liverpool valt me op dat ze echt heel veel dom balverlies leiden.
Het is wel weer eens lekker Oud Engels ren-en-vliegwerk. Niet goed, wel leuk om te zien. :D

• Gunner
  • Niet online

Gunner

#ArtetaIn

Gonadan schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 22:06:
[...]

Het is wel weer eens lekker Oud Engels ren-en-vliegwerk. Niet goed, wel leuk om te zien. :D
Echt hè. 5-5 in blessuretijd :(

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Gonadan schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 22:06:
Dat tweede garnituur van Liverpool kan niet verdedigen, maar wel aanvallen: 5-5 in blessuretijd _o-

• Vos

Vos

AFCA

Gunner schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 22:22:
[...]

Echt hè. 5-5 in blessuretijd :(
On-ge-lo-fe-lijk

• Maarten_E
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 22:24
Er zit een Belchinees heeeeel rijk te worden vanavond.
Of het is Lieven Vandenborre uit Knokke die dronken zijn Toto heeft ingevuld. :+

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Er zaten trouwens wel heel fraaie goals tussen.

En de eerste zes pingels zijn foutloos. En dan de commentators curse... :p

gambieter wijzigde deze reactie 30-10-2019 22:33 (47%)

• Gunner
  • Niet online

Gunner

#ArtetaIn

Als dus klopp in beeld is knijp ik m’n ogen dicht. Wat kan ik die vent slecht verteren. Met z’n vieze baard en overdreven gedoe de hele tijd.

• Vos

Vos

AFCA

Classic Arsenal, 3x voor staan en nog weg geven.

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Gunner schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 22:34:
Als dus klopp in beeld is knijp ik m’n ogen dicht. Wat kan ik die vent slecht verteren. Met z’n vieze baard en overdreven gedoe de hele tijd.
En omdat 'ie wéér gewonnen heeft? ;)

• Gunner
  • Niet online

Gunner

#ArtetaIn

Gonadan schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 22:39:
[...]

En omdat 'ie wéér gewonnen heeft? ;)
Nee daar lig ik niet wakker van; voetbal is gelukkig maar een bijzaak in het leven. Ik kijk over het algemeen niet naar andere wedstrijden waar ze spelen, dus zo vaak hoef ik het gelukkig niet te zien. Anyway... 5 keer scoren op Anfield en niet winnen. Ook ergens knap.

Die Martinelli gaan we nog wel wat plezier aan beleven verwacht ik. dat is echt een talent. Dat die vorig jaar nog in de vierde divisie in brazilie speelde is niet voor te stellen.

Gunner wijzigde deze reactie 31-10-2019 08:16 (4%)

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Klopp overweegt om Liverpool terug te trekken uit League cup :( (door het drukke programma)
Had hij dat niet 2 dagen geleden kunnen doen :9

in de League cup wordt toch vaak een B team opgesteld :? waarom niet een A team?? heb je toch meer kans om te winnen, bijv. Auba, Lacca, Martinelli en Pepe; en Ozil, die stond weer eens in de basis _/-\o_
hadden we wellicht nog meer doelpunten gescoord 8)

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Xhaka morgen weer buiten de selectie. Lijkt dus er dus toch op dat het wel degelijk een disciplinaire maatregel is.

• Quad
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 22:32

Quad

Selectief doof

Samenvatting van Ziggo Sport.

De actie van Origi, de 5-4 van Arsenal. Wat een goals zeg!

Ik heb geen schoonmoeder, maar een trouwma. ✓✓
Have you tried turning it off and on again? ✓✓
Ik ben niet raar, ik ben alleen heel bijzonder. ✓✓

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Net gelijk gemaakt door Wolves bij Arsenal :(

Veel verassingen:
Bayern verliest met 5 - 1; Man United verliest met 1 - 0; Parijs verliest met 2 - 1;
Liverpool staat 1 - 0 achter; Man City staat nog 1 - 1.
oh, Barcelona staat ook achter, 3 - 1.

JAN-B wijzigde deze reactie 02-11-2019 17:45 (8%)

• Fleximex
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 21:24
Beide Engelse hebben het omgedraaid ;)

• Vos

Vos

AFCA

Arsenal being Arsenal. Wat slecht weer. Gekke wissels ook weer.

City en Liverpool winnen hun kut potjes gewoon. Duidelijk de beste team.

Vos wijzigde deze reactie 02-11-2019 17:57 (9%)

• Mapro
  • Registratie: juni 2019
  • Laatst online: 22:39
Vos schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 17:56:
Arsenal being Arsenal. Wat slecht weer. Gekke wissels ook weer.

City en Liverpool winnen hun kut potjes gewoon. Duidelijk de beste team.
Dat Liverpool dat maar blijft toen. Heb nog een wedstrijd op Anfield op het programma staan dit jaar

• Deadsy
De Ligt maakt de 0-1

• Fleximex
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 21:24
Memphis ook weer lekker met 2 goals voor Lyon. De laatste 90+5 geheel eigenhandig waarmee hij 3 punten pakt. Toch geweldig om tegenwoordig weer Nederlandse spelers met een hoofdrol bij hun clubs in het buitenland te zien.

• Quad

Quad

Selectief doof

Toch gaaf voor hem dat hij matchwinner is, kon hij gebruiken!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Quad schreef op zondag 3 november 2019 @ 09:55:
[...]

Lukaku was ook matchwinner bij Inter, zelfs 2x gescoord _/-\o_
dat wordt nog spannend in de Serie A, Juve of Inter :?

• Deadsy
Quad schreef op zondag 3 november 2019 @ 09:55:
[...]

Hoop dat hij nu in een lekkere Flow komt

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Op zich ging het de laatste paar wedstrijden ook prima. Alleen de focus op al die handsballen (waarvan maar twee daadwerkelijk hands) vertekenen dat beeld ook wat.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Auw met Gomes bij Everton-Spurs. De tackle van Son viel wel mee, de val was heel ongelukkig. Minimaal beenbreuk.

Son was zelf in tranen, zat andere spelers compleet ondersteboven. Scheids had gele kaart in handen, veranderde die in rood voor Son.

• Maarten_E
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 22:24
JAN-B schreef op zondag 3 november 2019 @ 12:48:
[...]

Lukaku was ook matchwinner bij Inter, zelfs 2x gescoord _/-\o_
dat wordt nog spannend in de Serie A, Juve of Inter :?
Dan hoop ik op Inter, heb een hekel aan dominantie. En mag Ronaldo ook niet, dus dat is mooi meegenomen. :+

• Vos

Vos

AFCA

gambieter schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:54:
Auw met Gomes bij Everton-Spurs. De tackle van Son viel wel mee, de val was heel ongelukkig. Minimaal beenbreuk.

Son was zelf in tranen, zat andere spelers compleet ondersteboven. Scheids had gele kaart in handen, veranderde die in rood voor Son.
Bah, zijn voet stond compleet haaks op zijn been. Hopen dat die er weer goed bovenop komt.

Vos wijzigde deze reactie 03-11-2019 20:07 (4%)

• toolkist
  • Niet online
Vos schreef op zondag 3 november 2019 @ 20:07:
[...]

Bah, zijn voet stond compleet haaks op zijn been. Hopen dat die er weer goed bovenop komt.
Vast wel.
Heeft een collega van mij paar maanden terug ook gehad, maar dan met rugby. Loopt nu alweer zonder gips.

• Deadsy
https://www.vi.nl/nieuws/bayern-munchen-breekt-met-kovac

Kovac is dus weg bij Bayern.
Word het Mourinho of Ten Hag.

Ik ben anti Bayern (zo ben ik opgevoed) dus ik hoop Mourinho.

• loekf2
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 24-01 20:03
Deadsy schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:05:

Ik wil The Chosen One wel eens een Tiger zien parkeren in Duitsland.

(over Ten Hag, tja ... kan ie niet maken)

iMac 27" 2019 | HTPC (i5, GTX1650) | iPhone XS 256GB | iPad Pro 11" 256GB 4G | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Onkyo TX-NR686 | Shield TV | PS4 Pro/PS VR | Xbox One S | Echo (WeMO, Netatmo, Canary) | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 (XS4ALL)

• Deadsy
loekf2 schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:28:
[...]

Ik wil The Chosen One wel eens een Tiger zien parkeren in Duitsland.

(over Ten Hag, tja ... kan ie niet maken)
Zo een trein komt maar 1x voorbij, en dan is dit geeneens Valencia

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op zondag 3 november 2019 @ 21:05:

Ten Hag of Pochettino. Ik verwacht de laatste (en dan zouden de Spurs zich ook wel eens kunnen melden voor Ten Hag).

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 01:13
Ik zie m niet nu opstappen, hooguit na dit seizoen.
Poch lijkt inderdaad ook steeds meer op weg naar een einde bij Spurs, die zou ook goed kunnen.
En Bayern zou Bayern niet zijn als het niet weer een trainer uit de eigen competitie haalt.

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 25-01 11:35

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

https://mobile.twitter.co...tatus/1191097925964709889 :X :X (nsfw)

(In hoeverre is dit plaatje van gomes echt btw?)

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 22:45

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Lijkt mij niet echt. Zijn voet stond 90 graden naar buiten gedraaid. Deze voet staat meer naar binnen. Daarnaast is die foto uit een kleedkamer en ik verwacht dat Gomes direct naar het ziekenhuis is vervoerd.

"Oooh Jeroen!"

• JeroenNietDoen
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 22:45

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

gambieter schreef op zondag 3 november 2019 @ 19:54:

Het vervelende is dat die tackle gebeurd vlak nadat Son een elleboog in zijn gezicht kreeg van Gomes waardoor het in ieder geval de schijn had van payback. Dat dit het effect is dat was zeker niet de bedoeling. Ik vermoed ook dat de combinatie is waarom Son direct rood kreeg.

Ik keek live mee maar bij het zien van die voet moest ik toch even wegpuffen brrrrr

"Oooh Jeroen!"

• DarkUnreal
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 15:29

DarkUnreal

Postmaster General

Was dat nou nodig daar Mister Shakira?

• Pompi
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 22-01 23:33
Die commentator heeft echt boter op zijn kop, eerste helft zeggen dat het een penalty is en niet zien dat de arm tegen lichaam geklemd is wat dus nooit een penalty is en nu net met het buitenspel. Had al voor het bewijs van buitenspel gezien dat Messi's linkervoet net buitenspel stond, maar hij zeggen dat het dit jaar een complot is. Hij kijkt volgens mij naar dezelfde beelden als wij vanuit zijn hok dus begrijp niet dat hij zo slecht is.

• Quad

Quad

Selectief doof

Barcelona laat weinig zien vanavond. Wel bijzonder dat Messi Griezmann nauwelijks wil aanspelen, zo lijkt het.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True