@
JAN-B Op een facebook-pagina zei ik "Van wenger vroegen we ons af waarom hij geen plan B heeft, van Emery vraag ik me af of hij wel een Plan A heeft" .
Tsjah, vooraf weet je dat (met 25 jaar Arsenal kijk-ervaring) dat je tegen zo'n club gewoon een klote wedstrijd gaat spelen. Het is lang geleden dat je zo'n championship club uit een staalstadje gewoon op 0-3 voor rust gaat zetten. Nee, je geeft ze teveel ruimte en verdedigd slecht waardoor je al op 1-0 tegen komt.
Ja, en die fans... je sterspeler krijgt een vliegende tackle tegen en ze gaan gelijk (heel origineel hoor) "Same ol Arsenal always cheating" zingen... hypocriete lui.

Ze zingen wel voor hun spelers die shirtje trekken, veel overtredingen maken..... en Arsenal speelt vals?
Nu wil ik zeker niet de schuld bij de scheidsrechter leggen maar erg consequent is hij niet. Een dive van hun speler geen geel, en Saka wel. Shirtje trekken in penalty gebied was gewoon een overduidelijke penalty. Maar ja Sokratis heeft dan denk ik zijn reputatie niet mee. Een var werd vreemd genoeg ook niet eens geconsulteerd.
Tweede helft was iets beter. Maar niet goed genoeg. Alleen Guendouzi zou een voldoende krijgen. Die ging er de hele wedstrijd voor.
[
Voor 8% gewijzigd door
Gunner op 22-10-2019 15:42
]