[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 120 Laatste
Acties:
  • 254.231 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Even op de achtergrond Ziggo Sport aangezet, Brighton and Hove Albion tegen Tottenham. Zie ik op 3 minuten na t begin van de wedstrijd de eerste goal, leuk! Vervolgens zie ik in de herhaling de elleboog van Lloris de verkeerde kant op buigen :(

[ Voor 9% gewijzigd door Tk55 op 05-10-2019 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tk55 schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 13:40:
Even op de achtergrond Ziggo Sport aangezet, Brighton and Hove Albion tegen Tottenham. Zie ik op 3 minuten na t begin van de wedstrijd de eerste goal, leuk! Vervolgens zie ik in de herhaling de elleboog van Lloris de verkeerde kant op buigen :(
Dat was inderdaad een heel erg auw moment. Spurs heeft alles tegen momenteel.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10:02
gambieter schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 13:44:
[...]

Dat was inderdaad een heel erg auw moment. Spurs heeft alles tegen momenteel.
Het lijkt ook weer nergens op vandaag. :(

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Heeft iemand Liverpool tegen Leicester gezien? Scheen een mooie pot te zijn maar na de strafschop op het eind werd het toch even onvriendelijk? Was die niet terecht?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:05
De Duitse competitie wordt leuker en leuker!
Bayern verliest met 1-2 thuis tegen Hoffenheim, de top 4 hebben op dit moment hetzelfde punten aantal maar Mönchengladbach, Schalke en Wolfsburg (!) kunnen de koppositie overnemen.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Genoa voor tegen Milan. Door een, jaja, vrije trap van Schöne. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:18
Maarten_E schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 18:21:
De Duitse competitie wordt leuker en leuker!
Bayern verliest met 1-2 thuis tegen Hoffenheim, de top 4 hebben op dit moment hetzelfde punten aantal maar Mönchengladbach, Schalke en Wolfsburg (!) kunnen de koppositie overnemen.
Het tijdperk van de oude garde aan clubs in Europa is voorbij. Dat zie je in de competities en dat zie je heel duidelijk in Europese wedstrijden.

Dat is een natuurlijk proces, dus er is niet veel schokkends aan de hand. Het meest verbijsterende van de laatste jaren vond ik wel de overwinning van Feijenoord tegen Porto. Dat lag totaal niet in de lijn der verwachtingen.

Voor het algemene voetbal is dit alleen maar goed. Eindelijk eens echt voetbal op leven en dood, in plaats van een soort breipartijm waardoor je automatisch in slaap valt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
mavaros schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 22:46:
[...]

Het tijdperk van de oude garde aan clubs in Europa is voorbij. Dat zie je in de competities en dat zie je heel duidelijk in Europese wedstrijden.

Dat is een natuurlijk proces, dus er is niet veel schokkends aan de hand. Het meest verbijsterende van de laatste jaren vond ik wel de overwinning van Feijenoord tegen Porto. Dat lag totaal niet in de lijn der verwachtingen.

Voor het algemene voetbal is dit alleen maar goed. Eindelijk eens echt voetbal op leven en dood, in plaats van een soort breipartijm waardoor je automatisch in slaap valt. ;)
We zijn ook nog maar in oktober, verwacht dat een Wolfsburg of Leverkusen ook weer terugvalt naar P6/7 over het seizoen.
Maar wel verrassend dat door heel Europa de traditionele clubs het zwaar hebben, vind ik niet erg, hoe kleiner de underdog, hoe leuker! Leicester staat ook weer derde in de PL.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
Maarten_E schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 22:53:
[...]

We zijn ook nog maar in oktober, verwacht dat een Wolfsburg of Leverkusen ook weer terugvalt naar P6/7 over het seizoen.
Maar wel verrassend dat door heel Europa de traditionele clubs het zwaar hebben, vind ik niet erg, hoe kleiner de underdog, hoe leuker! Leicester staat ook weer derde in de PL.
Ik denk dat de Fifa/Uefa heeft ingegrepen. Die organisaties denken alleen in poen.

Kijk naar zo'n Real Madrid zonder Ronaldo. Over een half jaar komt er geen Aziaat meer op vakantie om naar Real te kijken. Dus minder shirtverkoop, etc. Datzelfde geldt in mindere mate voor de andere half dode topclubs die lopen te spartelen.

Nee, dan de nieuwe prooien. Vlug, tactisch vaardiger en amusant om naar te gluren. Ook voor de verstokte Bayernfan. Daar valt nu veel meer te halen, als het om toekomstige inversteringen gaat.

Ik ben het er wel helemaal mee eens, dat het dit seizoen nog iets te vroeg is, om echt alle topclubs af te schrijven. Juventus en Atletico zijn altijd gevaarlijk. De rest is erg kwetsbaar, maar niet verloren. Het blijft voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
(Voor mij) de clubs die eerder tobclubs dan topclubs zijn op dit moment:

Spanje: Real Madrid, Valencia
Italië: AC Milan,
Frankrijk:Olympique Lyon
Engeland: Manchester United, Chelsea, (Tottenham)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Gonadan schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 22:01:
Genoa voor tegen Milan. Door een, jaja, vrije trap van Schöne. :D
En vervolgens de kans op een gelijkmaker verprutst door in blessuretijd en strafschop te missen. :D :F

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 17:37

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Vanavond de Topper in Italie: Inter - Juventus; zou mooi wezen als Inter wint, 7 x op rij :*)
alleen heb ik geen idee of Lukaku speelt :?
ik kan nergens vinden of hij nou geblesseerd is ??

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Woeps... gaat city daar 0-2 de boot in tegen WOlves..... :X

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Gunner schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 16:54:
Hiephoi! *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

JAN-B schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 12:47:
Vanavond de Topper in Italie: Inter - Juventus; zou mooi wezen als Inter wint, 7 x op rij :*)
alleen heb ik geen idee of Lukaku speelt :?
ik kan nergens vinden of hij nou geblesseerd is ??
Ik zie hem in de 'mogelijke opstelling', maar dat zegt vast niet veel.
Persoonlijk hoop ik dat Juventus wint, maar dat is met omdat ik graag heb dat De Ligt zich positief blijft ontwikkelen. Dan heeft oranje een mooi blok.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Gonadan schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 17:20:

Ik zie hem in de 'mogelijke opstelling', maar dat zegt vast niet veel.
Persoonlijk hoop ik dat Juventus wint, maar dat is met omdat ik graag heb dat De Ligt zich positief blijft ontwikkelen. Dan heeft oranje een mooi blok.
Persoonlijk hoop ik dat Inter wint :9
maar het wordt wel een duel Stefan de Vrij - de Ligt; volgens mij wordt de Ligt overschat en de Vrij Onderschat, als je elke week in de basis van Inter staat d:)b

Arsenal - Bournemouth: 1 - 0 met zomaar een assist van Pepe ;) en 1e goal van Luiz :*)

[ Voor 7% gewijzigd door JAN-B op 06-10-2019 18:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

JAN-B schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 17:48:
Persoonlijk hoop ik dat Inter wint :9
maar het wordt wel een duel Stefan de Vrij - de Ligt; volgens mij wordt de Ligt overschat en de Vrij Onderschat, als je elke week in de basis van Inter staat d:)b
Dat eerste weet ik nog zo net niet, maar dat tweede ben ik wel met je eens. Ook al is het niet meer het Inter van vroeger, als je daar vaste man bent doe je het goed.

Edit:
@JAN-B Lukaku speelt.

Edit 2:
En al 0-1.

[ Voor 5% gewijzigd door Gonadan op 06-10-2019 20:52 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-09 15:32

Qu3st

Lekker doelpuntje van Suarez!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:53
Inter - Juve, heeerlijke pot. Lekker fel en snel :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Qu3st schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 21:30:
Lekker doelpuntje van Suarez!
Zekers

Ondertussen al 3-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En de droevenis bij ManU gaat door, bijna geen kans gecreerd tegen Newcastle United, terwijl die meerdere keren de lat raakten en verdiend gewonnen hebben. Ik denk niet dat Solksjaer de kerst haalt, het is nog veel droever dan bij Van Gaal en Mourinho.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Bij Barca rood voor Araujo, en vanwege protesteren nog wat extra kaarten voor Barca.
Waardoor ze nu met 9 man staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
gambieter schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 21:57:
[...]

En de droevenis bij ManU gaat door, bijna geen kans gecreerd tegen Newcastle United, terwijl die meerdere keren de lat raakten en verdiend gewonnen hebben. Ik denk niet dat Solksjaer de kerst haalt, het is nog veel droever dan bij Van Gaal en Mourinho.
Ik dacht ook al waar is Pogba, maar die is blijkbaar geblesseerd. Zo veel geld in Manchester, maar wat een armoe op het veld.

Barca ook lekker bezig in de laatste minuten, Dembele piepelt de scheids, krijgt geel en dus rood. Waarom ? De speler van Sevilla naait iemand anders een rode kaart aan, waardoor ze met 9 man staan. Kan Frenkie ook geen laatste man spelen ? Was vorig jaar groot succes tegen PSV geloof ik.

Luuk de Jong beetje sneu...

De Ligt ook goed bezig weer, veroorzaakte penalty.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:55
Exocet schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 21:37:
[...]

Zekers

[Embed]

Ondertussen al 3-0
Wat een rare pot ook, had na 20m 3-0 voor Sevilla moeten zijn en dan opeens uit het niets legt Barca er twee in.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:40
Mooi weekend voor ons. 3de met 1 puntje achter city.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Kaap schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 06:08:
[...]

mjah dat is het enige positieve. de wedstrijd zelf was niet om aan te gluren.
Ik denk niet dat Solksjaer de kerst haalt, het is nog veel droever dan bij Van Gaal en Mourinho.
Hij had een erg goede start maar de laatste tijd is het echt niet om aan te zien.

[ Voor 37% gewijzigd door Gunner op 07-10-2019 07:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Het middenveld was echt tenenkrommebd slecht. Fred heeft iets zestig miljoen pond gekost. Dan zou hij iets moeten kunnen denk je. Wat dat dan is, is nog niet boven tafel. Het ging zo traag en houterig. Daniel James (18 jaar) lijkt de enige die iets van een idee heeft hoe je moet aanvallen.

Of OGS eruit, verbetering oplevert, weet ik niet. Het probleem zit vooral in een gebrek aan visie vanuit de club en daarmee het spelersmateriaal en minder in wat de trainer allemaal doet. Het meest idiote is dat deze club twee jaar geleden tweede is geworden (met anti-voetbal dat niet bij de club past) en daar totaal niet opgebouwd heeft. Dat is natuurlijk ook moeilijk omdat er geen richting is om heen te bouwen.

@Gunner Ik ben halverwege Addicted. Goed boek!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2019 12:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
Verwijderd schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 12:53:
[...]

Het middenveld was echt tenenkrommebd slecht. Fred heeft iets zestig miljoen pond gekost. Dan zou hij iets moeten kunnen denk je. Wat dat dan is, is nog niet boven tafel. Het ging zo traag en houterig. Daniel James (18 jaar) lijkt de enige die iets van een idee heeft hoe je moet aanvallen.

Of OGS eruit, verbetering oplevert, weet ik niet. Het probleem zit vooral in een gebrek aan visie vanuit de club en daarmee het spelersmateriaal en minder in wat de trainer allemaal doet. Het meest idiote is dat deze club twee jaar geleden tweede is geworden (met anti-voetbal dat niet bij de club past) en daar totaal niet opgebouwd heeft. Dat is natuurlijk ook moeilijk omdat er geen richting is om heen te bouwen.
Een gedeelte is ook gewoon aan OGS aan te rekenen al weet ik niet of OGS vervangen ook maar enige invloed gaat hebben op de sportieve (wan)prestaties. Waarom vast blijven houden aan Fred (wat was deze man weer slecht, volgens mij geen enkele pass naar voren) en Mata (veel te traag voor het voetbal dat OGS wil spelen)? Waarom Rashford in de spits blijven opstellen terwijl meer dan duidelijk is dat hij daar niet op zijn plek staat? Dan maar spelen met Greenwood, Gomes en Garner (speelt al lange tijd zeer sterk in de U23). Ja, ze zijn erg jong en het kan funest zijn voor hun ontwikkeling, maar het kan ook goed uitpakken en veel slechter dan nu kan het al niet worden.

Daarnaast is er nu wel een bepaalde visie wat betreft de tactiek (4-2-3-1) en het type spelers wat gehaald wordt, maar is er op transfergebied slecht gehandeld. De aankopen die zijn gedaan zijn meer dan prima, maar de vertrokken spelers zijn niet opgevangen. Geen nieuwe middenvelder terwijl Fellaini en Herrera vertrokken zijn en geen extra aanvallers terwijl je Sanchez en Lukaku last minute laat gaan.
De hoeveelheid blessures van key spelers blijft mij verbazen. Nu Pogba, Martial en Wan-Bissaka weer. En het is al 2-3 seizoenen gaande dat key spelers constant geblesseerd zijn. Bij de andere topclubs lijkt dit nauwelijks voor te komen. Dus wellicht dat ze ook eens aanpassingen moeten aanbrengen bij het medische team.

Uiteindelijk is er 1 hoofdverdachte aan te wijzen voor de sportieve malaise waarin United verkeerd en dat is Ed Woodward. Hopelijk gaan de Glazers ook inzien dat als hij er een potje van blijft maken dat het financieel ook gevolgen gaat hebben, want die leuke contracten die zijn afgesloten hebben vaak als voorwaarde dat er wel CL gespeeld wordt. Daarnaast lijkt hij alles in eigen hand te willen houden en de reden dat er nog steeds geen technisch directeur is aangesteld voor het transferbeleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Kaap schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 06:08:

Inderdaad, maar.... 9 punten achter op Liverpool;
kunnen we (iemand?) dat nog inlopen :?
oei, 1/8 Finale League Cup > Liverpool uit :(
en leuke discussie over Ozil: opstellen / niet opstellen ?? wie het weet, mag het zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
https://www.vi.nl/nieuws/...iampaolo-alweer-ontslagen

AC Milan heeft alweer een trainer ontslagen.
Vraag me af hoeveel geld ze daar de afgelopen 5 jaar hebben moeten betalen aan ontslag vergoedingen etc

Dit was de 8e trainer sinds 2014

[ Voor 7% gewijzigd door Deadsy op 08-10-2019 20:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 12:53:
Of OGS eruit, verbetering oplevert, weet ik niet.
Humor on Twitter:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EGYKMeeX0AEMsha.jpg

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Lees her en der wat dingetjes over Müller en Bayern.. Zou toch een schande zijn. Misschien wat voor Ajax. Die gozer maakt oorlog voorin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Mosin schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 17:59:
Lees her en der wat dingetjes over Müller en Bayern.. Zou toch een schande zijn. Misschien wat voor Ajax. Die gozer maakt oorlog voorin.
her en der?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
Hij gaat in de winter weg doordat hij niet speelt bij Bayern.
Lijkt me onhaalbaar, die heeft toch niks met Ajax?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
dutchgio schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 18:22:
Ja dat begrijp ik wel.
Hoezo niet? Denk dat hij sowieso wel naar het buitenland gaat of hij moet naar Dortmund willen. Alhoewel dat nog minder waarschijnlijker is dan naar Ajax. Ajax speelt tenminste goed voetbal en bij andere top clubs moet hij het ook nog maar zien te doen, bij Ajax krijgt hij iets sneller een kans en status.

@Napo
Hier en daar. Zal wel ‘n limburgs dingetje te zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

dutchgio schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 18:22:
Eerder lekker geld opstrijken in de VS ofzo. Nee ik zie hem ook niet naar Ajax komen. Met zijn 30 is ie wel een erg ervaren kracht, maar nog niet gelijk helemaal afgeschreven. Maar hij gaat qua salaris veels te veel vragen, kunnen ze wat mij betreft lekker in een jeugdspeler of een nieuwe Tagliafico steken.

[ Voor 26% gewijzigd door Qu3st op 09-10-2019 22:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Mosin schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 21:34:
Hier en daar. Zal wel ‘n limburgs dingetje te zijn :+
Overal en nergens, synoniemen zat maar ben geen Limbo. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
@Noiz
Je weet dat het financiële succes grotendeels te danken is aan Woodward?

Probleem is dat de afgelopen paar trainers de volledige controle hadden over transfers.
Tegen het einde van de tijd van Mourinho begin Woodward de transfer wensen te blokkeren.
Sindsdien zijn ze ook al opzoek naar een td, waarom dit zo lang moet duren is de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Gonadan schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 22:09:
[...]

Overal en nergens, synoniemen zat maar ben geen Limbo. :P
Jij hebt goed opgelet, haha :*) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Deadsy schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 00:33:
@Noiz
Je weet dat het financiële succes grotendeels te danken is aan Woodward?

Probleem is dat de afgelopen paar trainers de volledige controle hadden over transfers.
Tegen het einde van de tijd van Mourinho begin Woodward de transfer wensen te blokkeren.
Sindsdien zijn ze ook al opzoek naar een td, waarom dit zo lang moet duren is de vraag.
Dat weet ik. Maar hij is ook verantwoordelijke voor de sportieve malaise waarin United verkeerd nu. Er is geen duidelijke visie vanuit de top over het type voetbal wat men wil spelen, welke spelers aangetrokken moeten worden, etc. Iets wat met het aantrekken van een TD al lang opgelost had kunnen worden. Het probleem hierin alleen is, is dat Woodward zijn 'macht' niet uit handen wil geven (dat werd ook duidelijk n.a.v. Van der Sar's commentaar op de geruchten dat hij TD zou worden). Woodward wil graag zelf de uiteindelijke beslissing houden over transfers, waardoor een TD alleen een marionet zou zijn van Woodward.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Om het bij de plaatjes te houden, check de salaris groei van manchaster united, ondanks hun dramatische resultaten. (linker kant is in miljoenen)
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EFsYfEcXUAAmJS6.jpg

en ook hoeveel geld Barcalona heeft uitgegeven de laatste 4 jaar, Barcca heeft ook veel matige transfers gedaan.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EG0j7-VX0AAXzmD?format=jpg&name=900x900

Volgende keer graag meteen in het juiste topic.

[ Voor 6% gewijzigd door Ramzzz op 14-10-2019 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 16:38

snmght

imho dan he

Nieuwevolger schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 14:07:
Om het bij de plaatjes te houden, check de salaris groei van manchaster united, ondanks hun dramatische resultaten. (linker kant is in miljoenen)
[Afbeelding]

en ook hoeveel geld Barcalona heeft uitgegeven de laatste 4 jaar, Barcca heeft ook veel matige transfers gedaan.
[Afbeelding]
Mooie grafieken; verbaast mij ook dat MU zoveel meer uitgeeft aan salaris dan MC. En die uitgaven van Barcelona zijn natuurlijk bizar. Maar Coutinho, Dembele, De Jong alleen al tikt aardig aan.

Met De Jong hebben ze wel alweer de volgende Balon d'Or winnar binnen gehaald natuurlijk. Dat geld is goed besteed. ;)

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Manchaster united heeft zoveel miskopen gedaan sinds ferguson weg is en betaald zulke hoge lonen aan matige spelers, dan het momenteel de grootste club van de wereld kapot heeft gemaakt. Hoofd sponser Chevrolet gaat z'n contract ook niet meer verlengen na de dramatische resultaten.

Barcalona heeft na het weggaan van Neymar ook maar matige aankopen gedaan, Dembele kan zich totaal niet laten onderscheiden, Coutinho heeft het matig gedaan (terwijl die bij bayern munchen weer opleeft) en Griezman lijkt niet in de tactiek te passen (komt het best uit z'n voeten in een 2 spitsen systeem), Frenkie de Jong lijkt wel de perfecte Barca speler en wordt ook goed ontvangen, maar voor hem is het hopen dat Barcalona in z'n geheel beter gaat spelen. Momenteel zijn het Suarez en Messi die met individuele acties wedstrijden beslist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:32
Nieuwevolger schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 14:07:
[Afbeelding]

[Afbeelding]
350 miljoen aan salarissen alleen al, dat is meer dan alle eredivisie begrotingen bij elkaar zo'n beetje 8)7

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Martinusz schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 14:22:
[...]

350 miljoen aan salarissen alleen al, dat is meer dan alle eredivisie begrotingen bij elkaar zo'n beetje 8)7
Bij manchaster united krijg je al snel 200k per week als je 10 goeie wedstrijden hebt gespeeld. Het is wel heel pijnlijk dat je meer salaris betaald dan clubs gefinancieerd met geld uit olie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Nieuwevolger schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 14:21:
Manchaster united heeft zoveel miskopen gedaan sinds ferguson weg is en betaald zulke hoge lonen aan matige spelers, dan het momenteel de grootste club van de wereld kapot heeft gemaakt. Hoofd sponser Chevrolet gaat z'n contract ook niet meer verlengen na de dramatische resultaten.
Wellicht dat je je beter moet inlezen aangaande Chevrolet. Het was min of meer al bekend dat ze niet zouden gaan verlengen vanaf het moment dat er getekend was. De top van General Motors was toen niet al te blij met de deal die uiteindelijk is getekend, zie ook https://www.latimes.com/b...fired-20120730-story.html.

En korte uitleg vanuit de United Reddit:
The Chevy deal is unique for a number of reasons. David Gill did his Chevrolet counterpart so badly during negotiations that the poor guy got sacked. I am not sure if that is going to happen again.

Secondly, the deal was designated in dollars ($80m a year approx), not pound sterling. The deal was worth £52m back in 2015 when the pound was trading at over $1.5, but it's worth £64m a year now. The dollar was a lot weaker back in 2012, and nobody could have predicted Brexit or the pound collapsing so badly, two things that worked in our favour in this deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
In Bulgarije is het ook gezellig.
https://www.mirror.co.uk/...cial-forces-raid-20585357

Vandaag een politie inval daar. Benieuwd wat hieruit gaat komen.
According to Reuters, sources close to the situation claimed officers were searching for documents related to Bulgarian referees.

[ Voor 28% gewijzigd door DoeEensGek op 16-10-2019 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Je gaat je afvragen wat de rol van de VAR is in Engeland, als ze zelfs een 100% penalty na een sliding van Vertonghen niet geven...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Zo, 4 minuten voor tijd de 1 - 1 bij Spurs - Watford :(
je zal maar verliezen van de nr laatst in de PL......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

JAN-B schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 17:54:
Zo, 4 minuten voor tijd de 1 - 1 bij Spurs - Watford :(
je zal maar verliezen van de nr laatst in de PL......
haha nou ja gelijkspelen is ook niet best.... net zoals arsenal uit deed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
En uit de beker gegooid door een Vierdeklasser.
Ik weet niet of het ontzettend grappig is of heel triest.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Eentje uit de oude doos;

Als iemand me vraagt waarom ik nog steeds van Arsenal hou;

deze video laat je zien waarom;

De soundtrack van Radiohead eronder... je moet weten dat ik deze aflevering van MOTD ergens op videoband heb...... kippenvel.... tranen in m'n ogen.... wat een tijden.... _/-\o_ O+

Bergkamp O+
Overmars O+ (die goal tegen united uit.... een van de beste ooit)
Petit O+
Anelka O+
Wenger O+
Adams O+
Seaman O+
Manninger O+ (goede cup run tijdens blessure)

* Gunner is in een emotionele bui

[ Voor 22% gewijzigd door Gunner op 19-10-2019 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Gisteren toch wel van Frenkie de Jong kunnen genieten bij Barca. Hij oogt altijd zo rustig. Aantal goede passes gegeven.
De Ligt droomt ondertussen van een carriere als handballer volgens mij :') :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Een carriereswitch als keeper kan ook nog. :)
Kwam inderdaad goed weg, je had hem kunnen geven.

United zwaar gehavend. Old Trafford is speciaal maar het lijkt me sterk dat Liverpool niet 'gewoon' wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Sassuolo - Inter : 3 - 4, na een 1 - 4 voorsprong!
2 doelpunten Lukaku _/-\o_ en 2x Martinez; (allebei 1 penalty)
ik dacht dat altijd 1 speler de penalty,s nam, maar bij Inter nemen 2 spelers de penalty 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:15
Mosin schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 16:20:
Gisteren toch wel van Frenkie de Jong kunnen genieten bij Barca. Hij oogt altijd zo rustig. Aantal goede passes gegeven.
De Ligt droomt ondertussen van een carriere als handballer volgens mij :') :+
Ja hij was gisteren goed, hij speelde enorm relaxed als of hij iedere steeds 5 seconden extra bedenktijd had aan de bal. Verder was de pot niet heel boeiend al bood Eibar flink weerstand en moest Barcelona vaak terug.

De Ligt tja, ik hoop dat hij in Italië de tijd krijgt om zich aan te passen en te wennen aan alles. Het is sneu om te zien dat zo'n talentvolle jongen vooral met zichzelf worstelt en af en toe ook met de bal terwijl iedereen weet dat hij echt zoveel beter kan. Ik denk dat hij bij Barcelona en de Spaanse competitie beter uit de voeten had gekund. Ik vraag me ook echt af of de keuze voor Raiola wel zo verstandig is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Miki schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 17:28:
[...]

Ja hij was gisteren goed, hij speelde enorm relaxed als of hij iedere steeds 5 seconden extra bedenktijd had aan de bal. Verder was de pot niet heel boeiend al bood Eibar flink weerstand en moest Barcelona vaak terug.

De Ligt tja, ik hoop dat hij in Italië de tijd krijgt om zich aan te passen en te wennen aan alles. Het is sneu om te zien dat zo'n talentvolle jongen vooral met zichzelf worstelt en af en toe ook met de bal terwijl iedereen weet dat hij echt zoveel beter kan. Ik denk dat hij bij Barcelona en de Spaanse competitie beter uit de voeten had gekund. Ik vraag me ook echt af of de keuze voor Raiola wel zo verstandig is geweest.
Hier kan ie alleen maar sterker uit komen. Kwestie van wennen en veel spelen zoals hij nu doet. Bij Barca had ie nog niet eens in de basis gestaan, daar staat ene Pique op z'n plek. En mocht het uiteindelijk niet lukken, dan halen wij hem toch voor de helft van het geld terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
dutchgio schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 16:38:
Een carriereswitch als keeper kan ook nog. :)
Kwam inderdaad goed weg, je had hem kunnen geven.

United zwaar gehavend. Old Trafford is speciaal maar het lijkt me sterk dat Liverpool niet 'gewoon' wint.
Moet het nog zien. Jan van Halst geeft nu zelfs een compliment aan "top" aankoop Fred. Moet niet gekker worden.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
loekf2 schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 17:54:
[...]

Moet het nog zien. Jan van Halst geeft nu zelfs een compliment aan "top" aankoop Fred. Moet niet gekker worden.
Tja hij heeft 3x naar iemand met het juiste shirtje gespeeld.

Brrrr Jan van Halst :X
Dan maar Engels commentaar.

Duidelijke overtreding op Origi, maar ja zo gebruiken ze de VAR niet in Engeland. Daar kijken ze alleen of er echt dingen gemist zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door toolkist op 20-10-2019 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als United fan heb ik een nieuwe liefde. VAR.

(De eerste had afgekeurd moeten worden. Al was het wel fijn om Rashford iets goeds te zien doen.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Jantje die het wel begrijpt dat ze hem afkeuren omdat er iets van voordeel aan zit. Beste Jan, als aanvallende partij is hands sowieso hands!!!! Leer nou eens de regels.

@toolkist niet aan Engels commentaar gedacht, ik switch ook!

[ Voor 16% gewijzigd door Qu3st op 20-10-2019 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Mané had beter kunnen gaan liggen, best een reele kans op rood dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Sta wel een beetje te kijken van United.
Doen het vrij goed, had verwacht dat ze afgemaakt zouden worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Kom op Liverpool, nu even echt het gas erop. Niet nu al punten laten liggen want ik vind city veel te eng.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Liverpool speelt armoedig. Eerst 16x breien rond de 30m zone en dan losse flodders in de 16 terwijl de ManU spelers op hun dooie akkertje kunnen wachten op de ingespeelde bal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Miki schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 19:06:
Liverpool speelt armoedig. Eerst 16x breien rond de 30m zone en dan losse flodders in de 16 terwijl de ManU spelers op hun dooie akkertje kunnen wachten op de ingespeelde bal.
Inderdaad. Qua veldspel is het verschil enorm, maar zodra het strafschopgebied in de buurt komt lijkt het nergens meer op.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Alsjeblieft Liverpool, wiiiin!
Jullie hebben kunnen zien hoe bloody AZ bijna weet te winnen, dan moeten Klopp en co. dat toch ook kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
He he, eindelijk valt ie goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 23:05
Zonde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Vd Vaart is ook niet de snuggerste. Over het interview van Klopp:
'hij is milder door die 1-1. Bij 1-0 hadden we hier nog gestaan'.
Ehm, ok.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
Oh help, ik voel enige sympathie voor Luuk de Jong. Scoorde eindelijk voor Sevilla de 1-0 in de 86e minuut tegen Levante.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Miki schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 17:28:
[...]

Had ‘m ook liever bij Barca gezien. Maar ja, hij maakt uiteindelijk de keuze om daarheen te gaan en dan doet ‘ie het er maar mee. Ik heb geen medelijden met het geklungel van hem.
Als ik z’n houding zie moet ik altijd lachen, dan kijk ik toch liever naar zo’n speler als Frenkie. Lachend en dansend over het veld. Die keuze had ook fout kunnen uitpakken, maar gelukkig gaat het hem wel goed af.
Geluk moet je ook wel hebben, alleen De Ligt moet gewoon heel hard aan de bak daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

@Aquila: ik was even nieuwsgierig waarom er bij je onderschrift FC Bayern staat en op die foto zie ik een voetballer in een Inter shirt :? ( kan even niet zien wie het nu is ??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
JAN-B schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 13:10:
[...]

@Aquila: ik was even nieuwsgierig waarom er bij je onderschrift FC Bayern staat en op die foto zie ik een voetballer in een Inter shirt :? ( kan even niet zien wie het nu is ??)
Ronaldo met nummer 9. Prachtig shirt en speler, komt omdat ik ook shirtjes verzamel.
Snap dat je het misschien apart vind uitzien, maar dan zul je wel helemaal doordraaien als je mn collectie ziet :p
Het is toeval dat het een juve speler is.

[ Voor 5% gewijzigd door Mosin op 21-10-2019 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Mosin schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 13:13:

Het is toeval dat het een juve speler is.
die snap ik even niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Nevermind, dacht zelf iets te snel na bij het schrijven :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Gunner schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 18:04:

Als iemand me vraagt waarom ik nog steeds van Arsenal hou;
Nou, nou, na gisteravond nog steeds :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

JAN-B schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:48:
[...]
Van Arsenal denk ik wel, maar Emery denk ik niet, toch @Gunner ? :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JAN-B schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:48:
[...]
Waarom niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

De Braziliaanse Ronaldo, da's de echte. :9

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Angeloonie schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:52:
[...]

Van Arsenal denk ik wel, maar Emery denk ik niet, toch @Gunner ? :P
@JAN-B Op een facebook-pagina zei ik "Van wenger vroegen we ons af waarom hij geen plan B heeft, van Emery vraag ik me af of hij wel een Plan A heeft" .

Tsjah, vooraf weet je dat (met 25 jaar Arsenal kijk-ervaring) dat je tegen zo'n club gewoon een klote wedstrijd gaat spelen. Het is lang geleden dat je zo'n championship club uit een staalstadje gewoon op 0-3 voor rust gaat zetten. Nee, je geeft ze teveel ruimte en verdedigd slecht waardoor je al op 1-0 tegen komt.

Ja, en die fans... je sterspeler krijgt een vliegende tackle tegen en ze gaan gelijk (heel origineel hoor) "Same ol Arsenal always cheating" zingen... hypocriete lui. :z Ze zingen wel voor hun spelers die shirtje trekken, veel overtredingen maken..... en Arsenal speelt vals? 7(8)7

Nu wil ik zeker niet de schuld bij de scheidsrechter leggen maar erg consequent is hij niet. Een dive van hun speler geen geel, en Saka wel. Shirtje trekken in penalty gebied was gewoon een overduidelijke penalty. Maar ja Sokratis heeft dan denk ik zijn reputatie niet mee. Een var werd vreemd genoeg ook niet eens geconsulteerd.

Tweede helft was iets beter. Maar niet goed genoeg. Alleen Guendouzi zou een voldoende krijgen. Die ging er de hele wedstrijd voor.

[ Voor 8% gewijzigd door Gunner op 22-10-2019 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
https://www.vi.nl/nieuws/...-bayern-loopt-uit-de-hand

Ben benieuwd of de UEFA eens wat gaat doen aan die Griekse clubs door ze een aantal jaren uit te sluiten van Europees voetbal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Juve is nou niet echt aantrekkelijk om te kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Allemaal de schuld van De Ligt dat Juve nu achter staat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Atalanta verrassend op voorsprong bij Manchester, Juve ook verrassend achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

DoeEensGek schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 21:33:
Atalanta verrassend op voorsprong bij Manchester, Juve ook verrassend achter.
En Bayern ook. Bizarre tussenstanden eigenlijk.

Inmiddels gelijk :+

[ Voor 5% gewijzigd door Qu3st op 22-10-2019 21:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Qu3st schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 21:35:
[...]

Als dat de eindstanden waren dan zou je flink kunnen scoren in de toto

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Qu3st schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 21:35:
[...]

Inmiddels gelijk :+
Alweer gelijk inderdaad. Ook city weer gelijk.

[ Voor 4% gewijzigd door DoeEensGek op 22-10-2019 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Qu3st schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 21:31:
Allemaal de schuld van De Ligt dat Juve nu achter staat :+
Gapend gat achterin volgens mij. De Ligt was nog bezig terug te lopen na die corner en vrije trap.

Saaie pot dat wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Het ziggo commentaar is ook om te huilen. Tottenham speelt sinds tijden een fatsoenlijke wedstrijd en de commentator spreekt van een “weer ouderwets Tottenham”

Om nou van ouderwets te spreken na 1 leuk seizoen in de CL gaat me wel heel erg ver.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

loekf2 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 21:36:
[...]

Gapend gat achterin volgens mij. De Ligt was nog bezig terug te lopen na die corner en vrije trap.

Saaie pot dat wel
Hij dekte nog door op het middenveld maar uiteindelijk ging net de bal over hem heen. Maar er was de afgelopen weken zoveel commentaar op die jongen, hij kon niks goed doen, vandaar een cynische post ;)

Ik vind nu niet echt de schuld van De Ligt dat ze achterstaan, er werd nog wel goed mee gelopen door de middenvelders toen ze door hadden dat hij door dekte, maar uiteindelijk konden zij er niets meer aan doen.
En nu ik het terug zie is Bonucci eerder schuldig door zo vaag verdedigen dan wie dan ook.

[ Voor 25% gewijzigd door Qu3st op 22-10-2019 22:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Slasher schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 21:38:
Het ziggo commentaar is ook om te huilen. Tottenham speelt sinds tijden een fatsoenlijke wedstrijd en de commentator spreekt van een “weer ouderwets Tottenham”

Om nou van ouderwets te spreken na 1 leuk seizoen in de CL gaat me wel heel erg ver.
Die schellevis bij city is anders ook rete irritant! 2-1 inmiddels voor city.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
DoeEensGek schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 21:40:
[...]

Die schellevis bij city is anders ook rete irritant! 2-1 inmiddels voor city.
Maar die kan er niks aan doen, die is altijd zo als ie geen Italiaans voetbal mag doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
Toch knap dat Ronaldo nog steeds de vrije trappen mag nemen, niemand die het aandurft dat op te eisen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:55
dutchgio schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 22:10:
Toch knap dat Ronaldo nog steeds de vrije trappen mag nemen, niemand die het aandurft dat op te eisen. :)
Eerste helft zag ik Dybala ze nemen, en Pjanic in de competitie.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
Juventus kan gewoon het spel niet bepalen. Dat zit niet in hun DNA.

Ze moeten nu het spel maken, maar krijgen met veel moeite 4 man voor de goal en dat mislukt ook nog. Het is een heel statische ploeg, of hoe zeg je dat. Er zit dus geen speelsheid in.

Die Russen hangen lekker achterover en zitten hun tijd gewoon uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 16:38

snmght

imho dan he

Zo die Cuadrado vliegt er lekker in!

[ Voor 14% gewijzigd door snmght op 22-10-2019 22:28 ]

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50
Ja idd had rood mogen zijn.

Bij welke Italiaanse ploeg zit dat wel in het DNA, als dit het beste is wat Italië te bieden heeft, is dat eigenlijk best matig te noemen. Als Juve bij een wonder door komt hoop ik dat ze weer Ajax loten. Goede kans dat we weer door komen. Als je het alleen van Ronaldo moet hebben. Verdedigend niet sterk, opbouwend niet sterk en in de 16 geen spits om het af te maken.

Nu is LMO een stugge ploeg, maar niet onverslaanbaar.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
dutchgio schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 22:10:
Zal wel in zijn contract staan.
Zullen weer de CL niet winnen, daar is maar 1 oplossing voor. Komende zomer nog eens 100+mln uitgeven.

Ziet er trouwens wel goed uit voor ons (Nederland)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50
Niet geheel terecht dit, twee keer schieten uit de 2de lijn. En Cuandrado die er al af had gemoeten met rood..

discogs

Pagina: 1 ... 4 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken