Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 6 7 8 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Terryb47
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 15:45
Deadsy schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 18:15:
[...]

Vraag me af of dat deel van de de aanhang die zo negatief over Wenger was dit nog steeds is.
Ja, want die heeft de club dood laten bloeden. (beetje als ferguson die een bak met schijt achterliet) Emery is niet een geschikte kandidaat gebleken en ik denk dat de volgende trainer het net zo moeilijk zal krijgen.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

apis29 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:14:
8) Copa Libertadores finale op BBC 2 morgen: https://www.bbc.com/sport/football/50506012

Edit: uitzending vanaf 2045u. dus.
Typisch Zuid-Amerikaans voetbal. Weinig kansen, veel gerol en vervelende overtredingen, en twee rode kaarten aan het einde. Flamengo verdiende de overwinning niet, maar scoorde 2x in de laatste minuten en zo 2-1.

++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start.

• apis29
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
Viel nog wel mee met dat gerol. Slecht in beeld gebracht en slechte beeldkwaliteit was je nog vergeten op het lijstje :D .

River Plate spelers leken al te denken dat ze het over de streep hadden getrokken nadat ze een iets van 10 minuten aan Flamengo druk hadden doorstaan tot zo'n 5 minuten voor tijd. Ook een vreemde wissel van Gallardo om die bonkige slome spits in te brengen en die 19-jarige heb ik ook totaal niet gezien. Hadden veel meer kansen kunnen creëren op de counter ...
Felipe Luis bij Flamengo misschien wel zn slechtste wedstrijd ooit, een 2 als cijfer zou niet misstaan.
Echt gestolen deze overwinning ...

Persoonlijk vind ik hem ook totaal geen trainer voor Barcelona waar hij aan gelinkt werd. Hoe goed hij het ook gedaan heeft bij River, veel van de successen zijn met 'counter' voetbal gehaald. Voor Argentinië zou nog kunnen maar onlogisch in zijn situatie ...

apis29 wijzigde deze reactie 24-11-2019 00:22 (17%)

• loekf2
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 12:49
Verdediger Jones van ManU (4 miljoen per jaar, https://www.spotrac.com/epl/manchester-united-f.c/payroll/ ) gaat ff dramatisch de fout in.

https://streamja.com/Z0dz

Sheffield 2-0 tegen ManU nu. Dramatisch weer voor ManU.

loekf2 wijzigde deze reactie 24-11-2019 18:39 (6%)

iMac 27" 2019 | HTPC (i5, GTX1650) | iPhone XS 256GB | iPad Pro 11" 256GB 4G | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Onkyo TX-NR686 | Shield TV | PS4 Pro/PS VR | Xbox One S | Echo (WeMO, Netatmo, Canary) | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 (XS4ALL)

• exactor it
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 17:35

exactor it

Moderator Spielerij
loekf2 schreef op zondag 24 november 2019 @ 18:38:
Verdediger Jones van ManU (4 miljoen per jaar, https://www.spotrac.com/epl/manchester-united-f.c/payroll/ ) gaat ff dramatisch de fout in.

https://streamja.com/Z0dz

Sheffield 2-0 tegen ManU nu. Dramatisch weer voor ManU.
Terwijl ik typte 'Jezus wat zijn we weer slecht' scoorde Brandon Williams een snoeiharde goal. Inmiddels 2-2. Twee jeugdspelers hebben gescoord. En er staan alleen maar aanvallers op het veld. Belooft nog wat de laatste 12 minuten.

Edit: 2-3 Rashford.

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• Deadsy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 13-12 21:45
Damn dat team van United is jong.
Jammer dat er geen echt goede ervaren spelers bij zijn die het team kunnen dragen en de jonge spelers beter maken.

• DoeEensGek
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 17:10
Martinusz schreef op donderdag 21 november 2019 @ 20:42:
[...]

Jep, paar jaar geleden naar Barca - Milan geweest voor de CL. Je kunt gewoon kaartjes kopen via de Barca site :)
Had jij ook dat je alleen een vak kon kiezen en niet je stoel?

@Erapaz Je kan de wedstrijd opzoeken en als er nog geen normale kaarten te koop zijn, gewoon je mail invullen. Ik kreeg vorige week mail dat vior de wedstrijd die ik ga bezoeken te koop waren.

• loekf2
  • Laatst online: 12:49
Deadsy schreef op zondag 24 november 2019 @ 19:10:
Damn dat team van United is jong.
Jammer dat er geen echt goede ervaren spelers bij zijn die het team kunnen dragen en de jonge spelers beter maken.
Kuch..Harry Macguire is al 26 hoor, zou je toch wel beetje sturing mogen verwachten. Zeker voor 80+ miljoen en als je hem met Van Dijk vergelijkt.

Edit: gerechtigheid 3-3

loekf2 wijzigde deze reactie 24-11-2019 19:18 (3%)

iMac 27" 2019 | HTPC (i5, GTX1650) | iPhone XS 256GB | iPad Pro 11" 256GB 4G | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Onkyo TX-NR686 | Shield TV | PS4 Pro/PS VR | Xbox One S | Echo (WeMO, Netatmo, Canary) | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 (XS4ALL)

• Martinusz
  • Registratie: december 2006
  • Nu online
DoeEensGek schreef op zondag 24 november 2019 @ 19:14:
[...]

Had jij ook dat je alleen een vak kon kiezen en niet je stoel?

@Erapaz Je kan de wedstrijd opzoeken en als er nog geen normale kaarten te koop zijn, gewoon je mail invullen. Ik kreeg vorige week mail dat vior de wedstrijd die ik ga bezoeken te koop waren.
Volgens mij wel stoelen kunnen kiezen destijds, weet wel dat we de kaartjes bij het stadion moesten ophalen, en dat dat beetje onduidelijk was waar precies.

Float like a butterfly, sting like a bee.

• toolkist
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
loekf2 schreef op zondag 24 november 2019 @ 18:38:
Verdediger Jones van ManU (4 miljoen per jaar,
Die heeft bij de eigen fans niet voor niets de bijnaam "Calamity Jones". Is erg vaak bij dit soort fouten betrokken.

• exactor it

exactor it

Moderator Spielerij
toolkist schreef op zondag 24 november 2019 @ 19:24:
[...]

Die heeft bij de eigen fans niet voor niets de bijnaam "Calamity Jones". Is erg vaak bij dit soort fouten betrokken.
Dit was zijn laatste wedstrijd gok ik. Totaal geen zelfvertrouwen meer. Lijkt op een amateur zoals hij aan de verkeerde kant verdedigde. Niet alleen bij de goal overigens.

Wel zonde want toen hij kwam was hij een prima speler. Heeft goed gespeeld als centrale verdediger maar ook als verdedigende middenvelder. Ging nooit een topper worden maar had zeker beter dan dit kunnen worden.

exactor it wijzigde deze reactie 24-11-2019 19:59 (7%)

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

toolkist schreef op zondag 24 november 2019 @ 19:24:
Calamity, dat was vroeger de bijnaam van Engeland-keeper David James: Calamity James ;)

Het was gerechtigheid dat de 3-3 gescoord werd, ManU was nergens voor 85 van de 90 minuten, maar in die 5 minuten scoorden ze 3x.

• Pompi
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 16:29
Vond het afgelopen weekend erg apart dat er opeens geen Engels commentaar meer mogelijk was bij Ziggo terwijl bij La Liga en de Serie A het nog gewoon kon, gisteravond dus even gegoogled en kwam toen deze thread tegen op het Ziggo forum met wat ik vind een ontzettend slecht en slap verhaal.

Eerst werd er het volgende gereageerd op de vraag waarom het niet meer kon:
Ik heb navraag voor jullie gedaan! Het klopt dat er geen Engels commentaar meer aanwezig is bij de Premier League wedstrijden. Wij mogen de Premier League wedstrijden alleen nog maar aanbieden met Nederlands commentaar. Het Engelse commentaar is dus helaas niet meer beschikbaar.
Toen werd er gevraagd waarom het niet meer mocht en toen kwam dit antwoord:
We waren in de veronderstelling dat we dit mochten aanbieden maar dit is niet toegestaan. We mogen Premier League wedstrijden alleen nog maar aanbieden met Nederlands commentaar.
Je kan mij niet wijs maken dat 3 jaar nadat je begint met het uitzenden van de Premier League zij er "opeens" midden in het seizoen achter komen dat je ook Engels commentaar uitzend wat niet zou mogen, zeker als je dit dus al sinds het begin doet. Daarnaast, waarom zou de Premier League de audiostroom van het Engelse commentaar mee zenden met de internationale broadcast als het niet uitgezonden mag worden, dan zouden ze wel alleen het stadiongeluid doorzetten. Want zoals ik al zei zenden La Liga en de Serie A op hun internationale broadcast nog steeds Engels commentaar uit. Dit klinkt meer alsof Ziggo niet meer wil betalen voor Engels commentaar of dat ze perse willen dat mensen naar de door hun betaalde Nederlandse commentatoren luisteren, wat ik persoonlijk zeer slecht kan aangezien zij nooit even hun mond kunnen houden maar perse altijd willen praten al gaat het over nonsens dingen

• mavaros
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 07:55
Mensen, veel plezier vanavond met het CL voetbal. oOo

Ik kijk wel uit naar Juve tegen Atletico Madrid. Ze kunnen beiden goed verdedigend spelen. Dat maakt een voorspelling best moeilijk. iets in me zegt dat het geen gelijkspel gaat worden. We zien wel.

• toolkist
  • Niet online
Pompi schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 12:05:
Vond het afgelopen weekend erg apart dat er opeens geen Engels commentaar meer mogelijk was bij Ziggo terwijl bij La Liga en de Serie A het nog gewoon kon, gisteravond dus even gegoogled en kwam toen deze thread tegen op het Ziggo forum met wat ik vind een ontzettend slecht en slap verhaal.

Eerst werd er het volgende gereageerd op de vraag waarom het niet meer kon:

[...]

Toen werd er gevraagd waarom het niet meer mocht en toen kwam dit antwoord:

[...]

Je kan mij niet wijs maken dat 3 jaar nadat je begint met het uitzenden van de Premier League zij er "opeens" midden in het seizoen achter komen dat je ook Engels commentaar uitzend wat niet zou mogen, zeker als je dit dus al sinds het begin doet. Daarnaast, waarom zou de Premier League de audiostroom van het Engelse commentaar mee zenden met de internationale broadcast als het niet uitgezonden mag worden, dan zouden ze wel alleen het stadiongeluid doorzetten. Want zoals ik al zei zenden La Liga en de Serie A op hun internationale broadcast nog steeds Engels commentaar uit. Dit klinkt meer alsof Ziggo niet meer wil betalen voor Engels commentaar of dat ze perse willen dat mensen naar de door hun betaalde Nederlandse commentatoren luisteren, wat ik persoonlijk zeer slecht kan aangezien zij nooit even hun mond kunnen houden maar perse altijd willen praten al gaat het over nonsens dingen
Lijkt me heel erg ver gezocht. De PL zal wel 1 versie incl audio stream doorgeven waarvoor Ziggo niet betaalt, wat er bij een controle uit is gekomen.

• Pompi
Te veel leuke/interessante potten vanavond, ben nu maar tussen 3 verschillende aan het zappen.

• Deadsy
Bij Atalanta een scheids met ballen.

Penalty maar geen kaart.

• Maarten_E
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 16:14
Tottenham 2-0 achter tegen Olympiakos.
Aaaaah The Special One...

• Sleehond
  • Registratie: februari 2008
  • Nu online
OEF die goal van Dyballa!

Wat een baas!

• Giel1
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 13-12 21:41
Haha wat een goal, zo hard ingeschoten ook, prachtig! Oblak heeft die bal alleen maar voorbij horen zoeven, was m helemaal kwijt.

• Harry Nak
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 17:01
Matig van Oblak hoor...

• Ramzzz
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Moderator General Chat

Ziet alles :|

Sleehond schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 21:47:
OEF die goal van Dyballa!

Wat een baas!
Heerlijk. _/-\o_

Ik zat bij die vrije trap van Ronaldo op zoiets te wachten.

Matige wedstrijd, maar het hoogtepunt hebben we nu wel gehad.

/off

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Exocet
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Hoeveel heeft Real dit keer betaald?
https://twitter.com/Crypt.../1199430918013956102?s=19

• Deadsy
Link doet niets.

Die doelman van Tottenham is ook maar een grabbelaar.

• Quad
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 17:55

Quad

Selectief doof

Lewandowski is wel een baas hoor, 27 goals dit seizoen in 20 wedstrijden.

Tottenham hersteld zich van een 0-2 achterstand.

Ik heb geen schoonmoeder, maar een trouwma. ✓✓
Have you tried turning it off and on again? ✓✓
Ik ben niet raar, ik ben alleen heel bijzonder. ✓✓

• Bossie
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 17:44

Bossie

PSN = Patje_b_

Ramzzz schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 22:05:
[...]

Heerlijk. _/-\o_

Ik zat bij die vrije trap van Ronaldo op zoiets te wachten.

Matige wedstrijd, maar het hoogtepunt hebben we nu wel gehad.

/off
Ik ben na 15 minuten op de iPad verder gaan kijken naar Real - PSG, tot nu toe nog steeds een leuke pot.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• Ramzzz
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Moderator General Chat

Ziet alles :|

Bossie schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 22:39:
[...]

Ik ben na 15 minuten op de iPad verder gaan kijken naar Real - PSG, tot nu toe nog steeds een leuke pot.
Hahaha, dan noem je dus even 2 van mijn meest 'gehate' clubs op. _O-

Die gun ik allebei 0,0.

En ernaar kijken al helemaal niet.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Holkers
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 17:04
De Ligt moet vanavond op z’n rug slapen na die geweldige ingreep in z’n eigen 16

• Maarten_E
Jammer, Tottenham op winst.
Niks tegen Tottenham, maar wel tegen Mourinho.

• Gonadan
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Holkers schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 22:41:
De Ligt moet vanavond op z’n rug slapen na die geweldige ingreep in z’n eigen 16
Dat was wel weer een goede actie inderdaad, echt weer een gedecideerde ingreep zoals we voorgaande jaren zo van hem gewend waren.

Canon 70D ~ 10-18 IS STM ~ 18-135 IS STM ~ 24 f/2.8 STM ~ 50 f/1.8 STM ~ 430EX II
Sigma 100-400 DG OS HSM Contemporary

• knakworst
  • Registratie: november 1999

knakworst

Get Dilberted!

Zo wat is Real ineens de weg kwijt?

• Holkers
Water is nat, gras is groen, De Ligt maakt hands

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Holkers schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 22:47:
Water is nat, gras is groen, De Ligt maakt hands
Hands? Ik heb geen hands mee gekregen. :?

Canon 70D ~ 10-18 IS STM ~ 18-135 IS STM ~ 24 f/2.8 STM ~ 50 f/1.8 STM ~ 430EX II

• mavaros
Dat Bayern kan zich nooit inhouden heb ik het idee.

Vroeger verpestte ze de afscheidswedstrijd van Cruijff, nu slopen ze de grootste club uit Servië. Ze hadden ook gewoon een beschaafde 3-0 kunnen maken, om de Servische trots wat minder te krenken.

Ik heb geen wedstrijd gezien, maar teletekst zegt me dat het 6-0 is geworden. Of ze wervelend hebben gespeeld ga ik nog wel terugkijken.

• Holkers
Gonadan schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 23:05:
[...]

Hands? Ik heb geen hands mee gekregen. :?
Paar minuten later kreeg hij een duw in de 16 en kreeg de bal daardoor op zn arm. Was niet zoveel aan de hand (huhuhuh) dus het spel ging door. Hij speelde sterk, tot een best wel grote fout in de 90+2de minuut waarbij hij 2 keer verkeerd instapte en alleen omdat Morata niet z'n voet tegen de bal aan zette kwam hij ermee weg. Ben fan van hem en meen dat hij te snel afgerekend wordt op kleine foutjes die elke verdediger maakt, maar dit was meer geluk dan wijsheid :D

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Holkers schreef op woensdag 27 november 2019 @ 09:09:
Paar minuten later kreeg hij een duw in de 16 en kreeg de bal daardoor op zn arm. Was niet zoveel aan de hand (huhuhuh) dus het spel ging door.
Ofwel, het was geen hands. Van alle keren dat in de media verscheen dat hij vermeend hands gemaakt zou hebben is het slechts in twee (?) gevallen daadwerkelijk hands geweest. ;)
Hij speelde sterk, tot een best wel grote fout in de 90+2de minuut waarbij hij 2 keer verkeerd instapte en alleen omdat Morata niet z'n voet tegen de bal aan zette kwam hij ermee weg. Ben fan van hem en meen dat hij te snel afgerekend wordt op kleine foutjes die elke verdediger maakt, maar dit was meer geluk dan wijsheid :D
Feitelijk doe je dat dan nu zelf ook, want achteraf zag ik nog een compilatie van al zijn ingrepen en dat was echt niet mis.

• Pompi
Holkers schreef op woensdag 27 november 2019 @ 09:09:
[...]

Paar minuten later kreeg hij een duw in de 16 en kreeg de bal daardoor op zn arm. Was niet zoveel aan de hand (huhuhuh) dus het spel ging door. Hij speelde sterk, tot een best wel grote fout in de 90+2de minuut waarbij hij 2 keer verkeerd instapte en alleen omdat Morata niet z'n voet tegen de bal aan zette kwam hij ermee weg. Ben fan van hem en meen dat hij te snel afgerekend wordt op kleine foutjes die elke verdediger maakt, maar dit was meer geluk dan wijsheid :D
Bij die kans van Morata nam hij wel de goede keuze in mijn optiek en was het geen grote fout. Het was namelijk zo dat Khedira zijn mannetje op de rand van het penaltygebied liet lopen en deze speler anders een vrije schotkans had gehad, hij moest dus wel instappen en hopen dat de Siglio zijn mannetje overnam.

De Spaanse clubs gaan deze week voor de misser van de week, gister Morata en nu Maxi Gomez bij Valencia. Beide zijn volgens mij lastiger te missen dan raak te schieten dus erg knap van ze.

Pompi wijzigde deze reactie 27-11-2019 19:16 (9%)

• Harribo
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 17:52
Valencia grossiert weer in duikelen, irritant

• Pompi
Harribo schreef op woensdag 27 november 2019 @ 19:16:
Valencia grossiert weer in duikelen, irritant
De scheids gaat er ook weer in mee, al houd hij nu nog wel zijn kaarten op zak.

• Harribo
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 17:52
Pompi schreef op woensdag 27 november 2019 @ 19:17:
[...]

De scheids gaat er ook weer in mee, al houd hij nu nog wel zijn kaarten op zak.
Ja vaak wel.
Irritant dat ze vaak bezig zijn de tegenstander een kaart aan te naaien.
Hoop dat ze daarom niet doorgaan, gelukkig staan ze nu achter

• foxgamer2019
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online
Ongelofelijk hoe die scheidsrechters en VAR zo'n hele wedstrijd chaotisch kunnen maken. Wel vermakelijk.

• Gunner
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Gunner

#EmeryGone

BREAKING Unai Emery: Arsenal sack boss after 18 months in charge

And he's gone......

@Kaap @JAN-B @iPodKiller @Slasher @Angeloonie

Dit zegt waarom;

Gunner wijzigde deze reactie 29-11-2019 11:19 (108%)

Ezechiël 25:17 | 10x295wp Pal Zuid | PVoutput

• Outerspace
  • Laatst online: 15:54

Outerspace

Moderator General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

En hier de officiële berichtgeving van Arsenal zelf:
https://www.arsenal.com/news/unai-emery-leaves-club

Ik ben benieuwd wie er voor in de plaats komt. Ik hoop niet weer een passief aanvallend ingestelde coach. Arsenal stond bij mij bekend als het kort 'tiki-takka' achtig voetbal met altijd de drang naar voren. Ik ben benieuwd wie weer zo gaat spelen.

Ljungberg als interim. Die kent het voetbal als geen ander, maar geen ervaring als hoofdcoach.
Wie weet.

Outerspace wijzigde deze reactie 29-11-2019 11:20 (13%)

LinkedIn | Tweakers Gallery | Spotify!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

#EmeryGone

Outerspace schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:19:
En hier de officiële berichtgeving van Arsenal zelf:
https://www.arsenal.com/news/unai-emery-leaves-club

Ik ben benieuwd wie er voor in de plaats komt. Ik hoop niet weer een passief aanvallend ingestelde coach. Arsenal stond bij mij bekend als het kort 'tiki-takka' achtig voetbal met altijd de drang naar voren. Ik ben benieuwd wie weer zo gaat spelen.
Geruchten gaan dat ze Nuno Flores willen (doet nu Wolves).

Maar er gaan inmiddels zoveel namen de ronde... Benitez heb ik al gelezen, Eddie Howe doet al jaren de ronde..... de naam van Arteta wederom.

• Outerspace
  • Laatst online: 15:54

Outerspace

Moderator General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Arteta lijkt mij de voornaamste kandidaat, Guardiola houdt al rekening met een vertrek las ik recentelijk. Natuurlijk nooit hoofdcoach geweest, maar met een goed team erom heen... Ik ga het zien ;)

LinkedIn | Tweakers Gallery | Spotify!

• foxgamer2019
  • Niet online
Gunner schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:20:
[...]

Geruchten gaan dat ze Nuno Flores willen (doet nu watford).

Maar er gaan inmiddels zoveel namen de ronde... Benitez heb ik al gelezen, Eddie Howe doet al jaren de ronde..... de naam van Arteta wederom.
Eddie zou ik fantastisch vinden, die heeft echte leuke dingen laten zien met Bournemouth. :)
Arteta mag opzicht wel als ex-gunner en hij was een goede aanvoerder. Maar of hij zich als manager staande houdt..

Ik gok helaas op een naam waar we niet echt op zitten te wachten. Benitez eventueel tot het einde van het seizoen, maar ook Allegri ben ik niet zo kapot van, dat is ook vooral op de counter spelen.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

#EmeryGone

Outerspace schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:31:
Arteta lijkt mij de voornaamste kandidaat, Guardiola houdt al rekening met een vertrek las ik recentelijk. Natuurlijk nooit hoofdcoach geweest, maar met een goed team erom heen... Ik ga het zien ;)
Ik ben er niet zo zeker van. Komt over als een stil maar intelligent persoon. En geen ervaring is nu juist niet wat benodigd is.

• foxgamer2019
  • Niet online
Gunner schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:42:
[...]

Ik ben er niet zo zeker van. Komt over als een stil maar intelligent persoon. En geen ervaring is nu juist niet wat benodigd is.
Arteta lijkt me daarom wel geschikt, die Emery stond altijd als een gek langs de lijn te wijzen - maar niemand begreep wat hij bedoelde (ook bij de besprekingen denk ik). Als Arteta het goed kan overbrengen en (wel) logische beslissingen maakt, ben ik tevreden. :)

CL zit er echt niet meer in, tenzij 'we' nog flink gaan investeren in de winterperiode. Met de verkoop van Mustafi en mogelijke andere (Emery mag Xhaka meenemen naar zijn nieuwe club in Spanje), zit er misschien nog één verdediger in.

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 17:26

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Howie en Nuno moeten eerst nog eens een stapje omhoog, een Everton of Leicester. Arteta moet eerst maar eens uberhaupt een eigen team gaan runnen.

Ljungberg heeft trouwens nog niet alle papieren, dus das echt interim.

Alleen Allegri is echt beschikbaar.

"Oooh Jeroen!"

• foxgamer2019
  • Niet online
Kaap schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:48:
Howie en Nuno moeten eerst nog eens een stapje omhoog, een Everton of Leicester. Arteta moet eerst maar eens uberhaupt een eigen team gaan runnen.

Ljungberg heeft trouwens nog niet alle papieren, dus das echt interim.

Alleen Allegri is echt beschikbaar.
Hoe kan hij dan manager zijn? Zijn die papieren/licentie niet een verplichting? Of mag het intern/tijdelijk?

Denk dat je Howe onderschat, die doet het toch echt al 2/3 seizoenen goed met beperkt materiaal. Spelen ook leuk voetbal.

Allegri is echt geen goede upgrade, die speelt precies hetzelfde voetbal als Emery.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Het is niet alleen het kunnen trainen. Naar een grote club betekent grote namen met allerlei randzaken wat je moet kunnen managen. Transfers bepalen voor 80M is ook iets anders dan spelers van 5M.

Het vergt veel meer en daarom is het belangrijk stapje voor stapje omhoog te gaan. Vandaar dat ik zeg dat Howe en Nuno naar een Everton of Leicester moeten alvorens naar top 6.

Ik weet ook niet of Allegri de juiste keus is, maar is wel beschikbaar. Pochettino trouwens ook.

"Oooh Jeroen!"

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 12:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik zag dat ze gisteren aan het winnen waren.. Zat al te balen, maar gelukkig hebben ze alsnog verloren.

Als we gewonnen hadden was er vast weer een lulverhaal gekomen dat we de goede kant op gaan en had hij kunnen blijven. Dus prima dat we verloren en nu eindelijk Emery de deur uit is, veel te laat om nog iets te kunnen dit seizoen. Enige hoop is EL winnen, maar dat zie ik ook echt niet gebeuren.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Slasher
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Kaap schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:54:
Het is niet alleen het kunnen trainen. Naar een grote club betekent grote namen met allerlei randzaken wat je moet kunnen managen. Transfers bepalen voor 80M is ook iets anders dan spelers van 5M.

Het vergt veel meer en daarom is het belangrijk stapje voor stapje omhoog te gaan. Vandaar dat ik zeg dat Howe en Nuno naar een Everton of Leicester moeten alvorens naar top 6.

Ik weet ook niet of Allegri de juiste keus is, maar is wel beschikbaar. Pochettino trouwens ook.
Ik zie Pochettino echt niet komen, ten eerste omdat hij bij de “verkeerde” club vandaan komt en omdat hij uiteindelijk ook niets heeft bereikt bij die club.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Slasher schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 17:15:
[...]

Ik zie Pochettino echt niet komen, ten eerste omdat hij bij de “verkeerde” club vandaan komt en omdat hij uiteindelijk ook niets heeft bereikt bij die club.
Hmm kwa speelstijl denk ik wel dat hij een goede keus is. Hij heeft ook een goede leeftijd. Verkeerde club, dat vonden we ook van Campbell en Luiz. Graham ging ook daarheen. En Mourinho wou ook wel naar Arsenal.

Sentiment is een supporterdingetje, op dergelijk zakelijk niveau is dat niet aan de orde.

"Oooh Jeroen!"

• Gunner
  • Niet online

Gunner

#EmeryGone

The following is a message from Unai Emery:

It has been an honour to be the Arsenal head coach.

To all the fans, I want to thank you all from the bottom of my heart for helping me to understand and feel the greatness of Arsenal. To all of you who have supported us from every corner of the globe, all of you who have come to the Emirates, all of you who have waited in the rain and cold just to greet me after a game. I want to tell all of you that I have worked with passion, with commitment and with effort.

I would have liked nothing more than to have achieved better results for you.

I also want to send a message of gratitude to all Arsenal employees for the way they have treated me. The greatness of Arsenal is in every director, executive, employee, assistant and volunteer.

In particular, I want to highlight Ivan Gazidis, who welcomed me to the club, and Raul Sanllehi, Edu and Vinai Venkatesham for their respect, companionship and help. Until the very last minute I have been treated with honour and honesty. And of course, I send my sincere gratitude to the Kroenke family, for their trust.

It has been a year and a half full of emotions, of great moments and some other more bitter ones, but not a single day has gone by without me stopping to think about how lucky I have been to work for this club with these players and their professional and personal qualities.

They have always honoured the shirt they wear. They deserve your support.

I had already experienced a lot in football, but I have enjoyed and learned a lot in England, in the Premier League, about respect for professionals and about the purity of football.

My best wishes always.

COYG
Toch stijlvol zo’n afscheidsbrief. Geregisseerd of niet. d:)b

• Qu3st
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 11:56
Bizarre actie van Becker, terecht met rood ervan af. En daarna staat Adrian niet op te letten en is het 2-1, hele goede minuten van Liverpool....

When something is important enough, you do it even if the odds are not in your favor. -Elon Musk-

• JAN-B
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 17:51

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Ja, dat had ik na donderdagavond wel verwacht;
eigenlijk wel uniek bij Arsenal, een trainer ontslaan, misschien wel 40+ jaar geleden, als ik George Graham even niet meetel, maar die had wat geld aangenomen :(
lees net dat Mertesacker is toegevoegd als assistent _/-\o_
(ik heb hier de naam Henry nog niet zien voorbij komen :? Thierry bedoel ik dus :9 )

Gaia : She is going to die, unless..... ( song by Valensia )

• polopolo150
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 17:50
Heeft Ziggo Sport niet meer de rechten op het originele Engelse commentaar op Premier Legaue wedstrijden? Zit nu Southampton - Watford te kijken maar op het tweede audio kanaal is er ook Nederlandse commentaar.

Nintendo Switch | Xbox One S | Surface Pro 2 | Honor 9X 128 GB | AOC Q3279VWFD8 | Google Home Max | OnePlus Bullets Wireless | Audio-Technica ATH-M50X | Samsung Galaxy Watch

• Maarten_E
Beste is nog dat ManC weer puntverlies heeft opgelopen! *O*
En moet je nagaan dat Liverpool met gemak die wedstrijd ook nog gelijk had kunnen spelen door divers gegrabbel en klungeligheid van de keepers. Geluk van de kampioen?

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Hoop het, ik wacht er al even op. :P

Vorig jaar was het rond kerst ook een mooie voorsprong maar die verdampte ook ineens weer snel. Je kunt nooit genoeg punten voorsprong hebben.

• Quad
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 17:55

Quad

Selectief doof

Virgil van Dijk matchwinner bij Liverpool gisteren. *O*

Ik heb geen schoonmoeder, maar een trouwma. ✓✓
Have you tried turning it off and on again? ✓✓
Ik ben niet raar, ik ben alleen heel bijzonder. ✓✓

• Gunner
  • Niet online

Gunner

#EmeryGone

polopolo150 schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 19:45:
Heeft Ziggo Sport niet meer de rechten op het originele Engelse commentaar op Premier Legaue wedstrijden? Zit nu Southampton - Watford te kijken maar op het tweede audio kanaal is er ook Nederlandse commentaar.
Klopt. Ik heb onlangs ergens gelezen dat ze dat überhaupt nooit mochten maar dat niet wisten.

• polopolo150
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 17:50
[@Gunner jammer :(

Bij Formule 1 vond ik het al erg dat er geen keuze meer ervoor is maar nu is het wel heel armoedig, vanuit een verwend "vroeger was alles beter" perspectief.

Nintendo Switch | Xbox One S | Surface Pro 2 | Honor 9X 128 GB | AOC Q3279VWFD8 | Google Home Max | OnePlus Bullets Wireless | Audio-Technica ATH-M50X | Samsung Galaxy Watch

• DoeEensGek
Lijkt erop dat Messi weer een prijs kan toevoegen aan zijn lijstje.

Bron:
https://www.givemesport.c...l-messi-has-won-the-award

• Typhone
  • Laatst online: 11:03
Als Messi die wint zou wel nep zijn. Zat genoeg in de lappenmand afgelopen jaar. Maar goed daar zit een marketingmachine achter. Nee geen Oranje bril hier maar er zijn echt wel betere spelers geweest over een heel jaar gemeten. Messi was er zeker geen van.

• Pompi
polopolo150 schreef op zondag 1 december 2019 @ 08:58:
[@Gunner jammer :(

Bij Formule 1 vond ik het al erg dat er geen keuze meer ervoor is maar nu is het wel heel armoedig, vanuit een verwend "vroeger was alles beter" perspectief.
Even mijzelf quoten:

• Maarten_E
Laten we positief zijn: 3 Nederlanders in die top-10! *O*
Maar inderdaad, Messi heeft niet heel veel beter gespeeld dan eerdere jaren, waar bijvoorbeeld een Van Dijk toch echt wel prgressie heeft laten zien, zowel bij Liverpool als bij het NLs elftal.
Finale Nations League, CL-gewonnen..

Messi: Copa Liberadores eruit in de halve finale, eruit in de halve finale tegen Liverpool...

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Gaat het om teamprestaties of de kwaliteit van de voetballer op zich? Dat zijn in mijn ogen wel twee verschillende dingen.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Haha die Krul, grote arrogante man uithangen met aan de lat hangen, de penaltynemer proberen op te naaien. Mooie reactie van Aubameyang met het vingertje tegen de lippen.

"Oooh Jeroen!"

• Vos
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 16:00

Vos

AFCA

En weer achter tegen de nr19. Wat een droevig team.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Daar komt Arsenal nog goed weg dankzij Leno en Torreira.

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Nou, het resultaat valt nog tegen :(
maar het positieve is dat Aubameyang weer gaat scoren, die was toch uit vorm, had ik het idee.

Dit snap ik even niet hoor: waarom nu wisselen in de 89e minuut - Ozil eruit en Martinelli erin 8)7
terwijl het na 57 min. 2 - 2 staat.
en de Man van 80 miljoen: 90 min. op de bank.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

VAR drama in de laatste minuut bij Leicester City-Everton. Ihaenacho scoort de 2-1 in de laatste minuut, maar de grensrechter vlagde al voor buitenspel. Bleek toch een millimeter niet-buitenspel te zijn....

• foxgamer2019
  • Niet online
We hebben vandaag een nieuw Arsenal gezien. :9

Dit was echt niks, met geluk haal je nog één punt, maar je speelt wel tegen de nummer 19 van de PL.. daar moet je toch wel van kunnen winnen?

Ljungberg deed ook wel hele rare wissels en Torreira speelde weer niet op zijn positie. :S

Welke manager denken jullie dat de opvolger wordt van Emery? Zal Pochettino echt haalbaar zijn?
Persoonlijk zou ik voor Howe of Rodgers gaan en hopen dat die laatste spelers meeneemt. :)

@gambieter Die VAR in de PL is echt waardeloos en gaat veel te ver. Ik vind best dat er een marge is mag zitten, want dit is gewoon niet te zien. Best vreemd dat ze goals wel terugkomen, maar op corners niet. Voor mij mogen ze die grensrechters ook gewoon vervangen met een VAR of iets beters.

foxgamer2019 wijzigde deze reactie 01-12-2019 19:48 (23%)

• Pompi
Ow god Sierd zelfs op de alternatieve audio kanaal, wordt lastig de wedstrijd kijken zo

Edit: Pfoe ze switchen net na het typen toch naar Engels, gelukkig

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Wie is greyesman? :+

• Mapro
  • Registratie: juni 2019
  • Laatst online: 13-12 20:59
Zat vandaag in de taxi in liverpool en de chauffeur zei dat het rodgers gaat worden.
Wat een slechte wedstrijd van Liverpool zeg gisteren

• Luxicon
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 12-12 20:50
Hoezo werd Kluivert gewisseld in de 35e minuut? Hij heeft de 1-0 gescoord, geblesseerd?

PS4 & Racen? Doe mee met Project Cars 2 & zie PSNRacing.nl voor een league

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Publiekswissel.

• mavaros
Wel een lekkere afsluiting van een voetbaldag.

Ik zie een soortig Ajax in het geel worstelen tegen een Atletico dat ook maar wat loopt aan te klooien. Dat Atletico speelt trouwens helemaal niet zo slecht.

• Miki
  • Registratie: november 2001
  • Nu online
Messi speelt als een natte krant. Buitenspelers durven daarbij de backs niet voorbij te gaan. Steeds weer terugleggen om vervolgens weer om te gooien naar de andere kant waar precies hetzelfde gebeurd. Dan eist Messi de bal op die vervolgens door 5 Atletico spelers omcirkeld wordt.

Wedstrijd is niet best, beroerd bij vlagen.

PVOutput

• Miki
  • Registratie: november 2001
  • Nu online
En dan toch scoren :D

PVOutput

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
En toch legt hij hem er weer in. :D

Ik zat juist te twijfelen tussen afkijken en naar bed.

• DarkUnreal
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 14:40

DarkUnreal

Postmaster General

worden nog een paar spannende slot minuten, Atletico dringt gelijk weer aan

• DoeEensGek
Tis echt een prachtig doelpunt van Messi.
https://streamable.com/ilqd6

• Harry Nak
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 17:01
En Atletico valt weer tegen. Soms spelen ze zo goed, zoals in de laatste minuten maar alles daarvoor was zo log als maar kan. Dan lijkt er totaal geen creativiteit te zijn.

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Nu online
Het scorend vermogen is er niet.
Nou speelde Ter Stegen ook erg goed, maar een echte topper die aan 1 kans genoeg heeft hebben ze niet meer.

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• Bossie
  • Registratie: juli 2001

Bossie

PSN = Patje_b_

Harry Nak schreef op maandag 2 december 2019 @ 01:41:
En Atletico valt weer tegen. Soms spelen ze zo goed, zoals in de laatste minuten maar alles daarvoor was zo log als maar kan. Dan lijkt er totaal geen creativiteit te zijn.
Athletico was de hele wedstrijd beter, maar mist idd een afmaker.

Met een echte spits die er 20-30 per jaar inprikt dan worden ze simpelweg Spaans kampioen en is het top 5 Europa.

Diego Costa viel helaas tegen, maar het mag toch geen verassing zijn dat Morata te licht is.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

foxgamer2019 schreef op zondag 1 december 2019 @ 19:46:
We hebben vandaag een nieuw Arsenal gezien. :9
Nou, ik niet hoor :(
Ljungberg deed ook wel hele rare wissels
Zoals ik al eerder zei: waarom pas wisselen in de 89e minuut, als het na 1 uur 2 - 2 staat :?
Welke manager denken jullie dat de opvolger wordt van Emery?
bij Napoli is het crisis, dus wellicht komt Ancelotti op termijn vrij???

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Rodgers zou gek zijn als hij naar Arsenal gaat. Hij heeft iets dat heel goed is nu, en zou dan een ruine erven van slechte aankopen en slechte coaching. Enige voordeel is dat het seizoen voor Arsenal al stuk is en hij tijd zou moeten hebben.

• foxgamer2019
  • Niet online
Het was ook sarcastisch bedoeld. ;)

Waarom is er crisis bij Napoli? Ligt dat aan de trainer of het bestuur?
Ik volg de Serie A niet.

• mavaros
Een vraag aan de Engelse voetbalkenners hier.

Klopt het dat Tottenham Hotspur intern in oorlog is?

Ik las op een of andere schunnige site, dat er in het rond geneukt wordt. De ene speler loopt de andere spelersvrouw voort te duwen. Daarom speelt TH als een vaatdoek en is Mourinho gekomen.

Klopt dit gerucht?

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Wil je daar echt antwoord op hebben?

• mavaros
gambieter schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 00:01:
Wil je daar echt antwoord op hebben?
Ja.

Ik wil graag weten hoe Mourinho zich overal in het Engelse clubvoetbal weet in te werken. Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die daar een antwoord op kan geven. En nu heb ik een gerucht. De pest is, dat ik geen volger van het Engelse voetbal ben.

• mavaros
foxgamer2019 schreef op maandag 2 december 2019 @ 15:10:
[...]

Het was ook sarcastisch bedoeld. ;)

Waarom is er crisis bij Napoli? Ligt dat aan de trainer of het bestuur?
Ik volg de Serie A niet.
De maffia?

In die contreien moet je er serieus rekening mee houden. Misschien zet de maffia het bestuur onder druk. Je weet het niet, als het om voetbalclubs gaat. <+:)

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

mavaros schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 00:07:
Ja.

Ik wil graag weten hoe Mourinho zich overal in het Engelse clubvoetbal weet in te werken. Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die daar een antwoord op kan geven. En nu heb ik een gerucht. De pest is, dat ik geen volger van het Engelse voetbal ben.
Mourinho is een coach die succes brengt, meestal op korte termijn (niet op lange termijn). En de rest van je post is dermate onzin dat je beter andere websites kunt gaan op zoeken.

Probeer het niveau een beetje hoger te houden, boven het riool?

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Dat gerucht heeft overigens niks met Mourinho te maken. Die gaat al wat langer rondt.

"Oooh Jeroen!"

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Kaap schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 05:58:
Dat gerucht heeft overigens niks met Mourinho te maken. Die gaat al wat langer rondt.
Waarbij opmerking als "Mourinho screws over player" niet letterlijk moeten worden genomen ;)

• exactor it

exactor it

Moderator Spielerij
gambieter schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 01:40:
[...]

Mourinho is een coach die succes brengt, meestal op korte termijn (niet op lange termijn). En de rest van je post is dermate onzin dat je beter andere websites kunt gaan op zoeken.

Probeer het niveau een beetje hoger te houden, boven het riool?
Er zijn 29 managers die leiding namen over drie of meer premier league clubs. Zo bijzonder is José zijn derde club niet eens. Ik heb met redelijk wat plezier deze quiz gedaan. (10 goed, vooral omdat ik niet kan spellen. :))

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

foxgamer2019 schreef op maandag 2 december 2019 @ 15:10:

Waarom is er crisis bij Napoli?
Ik volg de Serie A niet.
ik las op een voetbal site dat er crisis is, dus dan zeg ik dat na :P
vorig jaar als 2e geeindigt, nu staan ze 7e en het draait niet zo lekker, vandaar.
maar ik zou de Serie A eens volgen, best spannend tussen Inter en Juve.

nog even 1 vraag:
wie was die oud voeballer die gisteravond die Ballon presenteerde :? (kan even niet op zijn naam komen)

Pagina: 1 ... 6 7 8 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True