[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 49 ... 120 Laatste
Acties:
  • 253.848 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
jbdeiman schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 09:07:
Hoe dan? Ik las ook 'omdat ze voor x miljoen (veel minder dan wat ze aan Mbappe willen uitgeven) haddden verkocht dat ze daarom 160 miljoen konden uitgeven. Wat is dat voor een vreemde regel, die er eigenlijk op neer komt, dat je je verder in de schulden mag steken, maar niet teveel tegelijk ofzo?
Omdat ze in hun budget waarschijnlijk al genoeg ruimte hadden om voor een 100m aan spelers te kunnrn halen.
Dat hoeft dus totaal niks met nog meer schulden te maken te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:20
Pompi schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 09:35:
[...]

Maar dan kan je toch praktisch de competitie opdoeken? Al zijn 2 van de 3 dan binnenkort weg als de Conmebol interlands gaat inhalen, terwijl de competitie loopt.
Terwijl de competitie loopt?
Brazilie en Argentinie zullen zich zonder Neymar en Messi ook wel kunnen plaatsen, dat lijkt me aannemelijker.

Engelse clubs houden spelers die de komende interlandperiode naar 'rode landen' zouden moeten afreizen ook bij de club, omdat ze anders 10 dagen in quarantaine moeten bij terugkomst wanneer de competitie weer verder gaat.
Dat zie ik in dit geval ook wel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-07 18:44
dutchgio schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 09:46:
[...]

Terwijl de competitie loopt?
Brazilie en Argentinie zullen zich zonder Neymar en Messi ook wel kunnen plaatsen, dat lijkt me aannemelijker.

Engelse clubs houden spelers die de komende interlandperiode naar 'rode landen' zouden moeten afreizen ook bij de club, omdat ze anders 10 dagen in quarantaine moeten bij terugkomst wanneer de competitie weer verder gaat.
Dat zie ik in dit geval ook wel gebeuren.
Ja weet even niet meer over welke speler het ging, maar las eerder deze week dat een speler met zijn land op vrijdag moest spelen en de club op zaterdag ook speelde. Dit is blijkbaar omdat Conmebol dus interlanden moet inhalen en het niet anders kan. Daarom had Messi's contract ook dat wedstrijden van Argentinie voor wedstrijden van PSG gingen.

Edit: ik zoek nog even verder naar over welke speler het ging maar blijkbaar heeft de NY Times er gister/vandaag ook artikel over geschreven. https://www.nytimes.com/2...-qualifying-conmebol.html

[ Voor 12% gewijzigd door Pompi op 25-08-2021 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:05
London schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 09:00:
[...]

Eerlijk is eerlijk, die geldclubs zijn verschrikkelijk maar ik ga toch wel heel erg lekker op een voorhoede CR7, Neymar, Messi :9
Moet het eerst nog zien.

Deze spelers (en zo zijn er meer bij PSG) zijn gewend geraakt in een elftal te spelen dat om hun persoontje gemodelleerd is. Ben wel benieuwd wat er gebeurt als al die ego's samen moeten spelen.

Je kunt maar 1 of 2 sterren in een elftal hebben, geen 11.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:57
Nu bevestigd inderdaad, mooie twist zo opeens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:27
Ronaldoooooooo !!!!!! Eigenlijk heeft United sportief gezien een centrale middenvelder nodig maar commercieel zal dit wel waarschijnlijk een goede deal zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:25

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:32

Quad

Doof

Gave move hoor. Mooi!

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
Geweldig!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Verschrikkelijk dit :( Had zo gehoopt op City... Alles beter dan United. Misschien leuk vanuit nostalgisch oogpunt maar het feit dat United Varane + Ronaldo haalt voor minder geld dan Ben White is echt te pijnlijk voor woorden ;( :F

[ Voor 52% gewijzigd door London op 27-08-2021 19:07 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:09
Mooi! Was even bang dat hij naar City zou gaan. Geweldig om hem weer in de Premier League te zien en dat mag eigenlijk niet bij een andere club dan United

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
London schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 18:39:
Verschrikkelijk dit :( Had zo gehoopt op City... Alles beter dan United. Misschien leuk vanuit nostalgisch oogpunt maar het feit dat United Varane + Ronaldo haalt voor minder geld dan Ben White is echt te pijnlijk voor woorden ;( :F
Ze hebben vast wel een afdankertje klaarstaan die we dan voor 35m ophalen :') deadwood FC.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Terryb47 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 19:34:
[...]

Ze hebben vast wel een afdankertje klaarstaan die we dan voor 35m ophalen :') deadwood FC.
Chamakh 2020-2021 Skills Full HD Despacito Remix

Misschien mogen we Aouar nog ophalen voor een woekerbedrag :P

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

London schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 18:39:
Lokale transfer van een Engels talent equals price times two. Weet je ook wel.

En Ronaldo. Ach het zal allemaal wel of het nu city of United is :O

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
London schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 19:47:
[...]

Chamakh 2020-2021 Skills Full HD Despacito Remix

Neres? Al heb je op die plek Pepe natuurlijk al. Schijnbaar wil Leicester werk van Neres gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
London schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 19:47:
[...]

Die Aouar is voor 20m op te halen? maar dan hebben we natuurlijk geen interesse meer terwijl ie vorige zomer iets van 55m had moeten kosten. Naast die middenvelder moet er echt een goede rechtsback komen. Dat is al jaren een zwaktepunt.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:26

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wat ik nog het leukste van de hele week vind, de media :D CR gaat naar City, City bijna rond, City al in gesprek, City mag hem kopen, City betaald 25 miljoen, CR zeker naar City..

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Nou de tv kan alweer uit. 2-0 City binnen 15 minuten. Wat een dramatische verdediging toch.....

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:31

Vos

AFCA

London schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 13:43:
Nou de tv kan alweer uit. 2-0 City binnen 15 minuten. Wat een dramatische verdediging toch.....
Wat een treurnis pff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zelfs Norwich City verdedigde beter vorige week, en dat zegt wat...

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Goh Xhaka rood, dat gebeurt nooit. Wel wat zwaar.

[ Voor 18% gewijzigd door Vos op 28-08-2021 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

London schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 13:43:
3-0…. Ik ga Chelsea supporten geloof ik. Jammer na 25 jaar fan zijn. Dit gaat nooit meer wat worden.

[ Voor 5% gewijzigd door Slasher op 28-08-2021 14:20 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tja, alle spelers horen nu wel te weten dat niet mag tacklen met twee benen vooruit, volledig van de grond en noppen vooruit gericht. Als hij Torres raakt, dan is dat een gebroken been. Dat soort gevaarlijke tackles zijn rood.

Dom.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Vos schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:06:
Goh Xhaka rood, dat gebeurt nooit. Wel wat zwaar.
2 voeten vooruit, lijkt me dus niet zwaar maar gewoon terecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

toolkist schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:29:
[...]

Mja opzich alleen in de PL wordt het vaker met geel afgedaan.

Ach ja, wedstrijd was toch al gespeeld. Zal wel 6-0 worden nu.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulletdodger
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
Dit soort wedstrijden geven ook wel het verval aan in de PL. De clubs met het grote geld die zonder blikken of blozen 100m+ uitgeven. En de clubs die het niet doen.

Eigenlijk zijn er maar 2 clubs die strijden om de titel, Chelsea en City.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 23:23
Bulletdodger schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:39:
Dit soort wedstrijden geven ook wel het verval aan in de PL. De clubs met het grote geld die zonder blikken of blozen 100m+ uitgeven. En de clubs die het niet doen.

Eigenlijk zijn er maar 2 clubs die strijden om de titel, Chelsea en City.
Arsenal heeft 143 miljoen euro uitgegeven deze zomer.

Ik denk dat het nog te vroeg is om te zeggen wie om de titel strijden. Liverpool en United mogen nog niet uitgevlakt worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

toolkist schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:29:
[...]

Voor de man. Wordt vaak genoeg afgedaan met geel :). Twee voeten vooruit is niet standaard rood?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:51
heerlijke wedstrijd momenteel tussen Liverpool - Chelsea, die nu weggegooid word de door scheidsrechter :(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Wat een belachelijke scheids man. Fluit hele wedstrijd al zo slecht en gaat nu effe rood trekken voor een discutabele handbal imo. Was echt geen slaande beweging naar de bal.

Nu met geel lopen gooien naar elke Chelsea speler

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ongelooflijke rode kaart ook weer dit. Jammer, wedstrijd doodgemaakt nu.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
idd, je ziet ook in het stilstaand beeld dat de arm simpelweg in zijn beweging meegaat

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:35
London schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 19:21:
Ongelooflijke rode kaart ook weer dit. Jammer, wedstrijd doodgemaakt nu.
Discussie en gejammer achteraf is nutteloos, spelers snappen het echt niet. Scheidsrechter gaat echt geen kaarten terugdraaien.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
loekf2 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 19:23:
[...]

Discussie en gejammer achteraf is nutteloos, spelers snappen het echt niet. Scheidsrechter gaat echt geen kaarten terugdraaien.
Discussie en gejammer achter is nutteloos voor het moment, maar dit soort situaties laten overduidelijk zien dat dat deze regel nergens op slaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Scheids heeft gelijk met die kaarten. Mendy had rood kunnen krijgen, als hij Henderson raakt.

Hands op de doellijn bij het voorkomen van een doelpunt is gewoon rood. Rudiger moet zijn klep houden.

De manier waarop ze de scheids belaagden mogen ze blij zijn dat er niet meer kaarten gegeven werden. Tuchel zal ze afgekoeld moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Gewoon belachelijk dat je dubbel gestraft wordt als team. Penalty zou afdoende moeten zijn. Achteraf zeuren is zinloos inderdaad. Tis nu eenmaal de regel maar hoop dat ie snel verandert.

[ Voor 18% gewijzigd door London op 28-08-2021 19:28 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllesIsVoorbij
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-07 17:00
Bossie schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 19:25:
[...]

Discussie en gejammer achter is nutteloos voor het moment, maar dit soort situaties laten overduidelijk zien dat dat deze regel nergens op slaat.
Niet mee eens, met hands op de doellijn voorkom je een doelpunt, een penalty is geen 100% kans op een doelpunt dus geen afdoende straf. Met alleen rood beloon je ook nog steeds de overtreder want doelpunt is voorkomen. De regel rood + penalty is dus de enige manier waarop je dit afdoende kan straffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 19:20:
Wat een belachelijke scheids man. Fluit hele wedstrijd al zo slecht en gaat nu effe rood trekken voor een discutabele handbal imo. Was echt geen slaande beweging naar de bal.

Nu met geel lopen gooien naar elke Chelsea speler
Gelukkig maakt bewust of onbewust dan ook geen zak meer uit met de nieuwste regels...
En je mag van geluk spreken dat Rudiger er nog in staat.. Geel wegens penalty stip slopen, en als er iemand veel tegen de scheids aan het janken was was hij het wel. Die scheids heeft echt engelengeduld
gambieter schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 19:27:
Scheids heeft gelijk met die kaarten. Mendy had rood kunnen krijgen, als hij Henderson raakt.

Hands op de doellijn bij het voorkomen van een doelpunt is gewoon rood. Rudiger moet zijn klep houden.

De manier waarop ze de scheids belaagden mogen ze blij zijn dat er niet meer kaarten gegeven werden. Tuchel zal ze afgekoeld moeten krijgen.
Mendy was inderdaad ook lekker tilted...

[ Voor 28% gewijzigd door toolkist op 28-08-2021 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

toolkist schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 19:36:
Gelukkig maakt bewust of onbewust dan ook geen zak meer uit met de nieuwste regels...
En je mag van geluk spreken dat Rudiger er nog in staat.. Geel wegens penalty stip slopen, en als er iemand veel tegen de scheids aan het janken was was hij het wel. Die scheids heeft echt engelengeduld
Dat van de penaltystip had ik gemist, maar verbaast me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Steve Bruce, de manager van Newcastle, is ook een grapjas...
Over een penalty tegen:
Newcastle boss Steve Bruce speaking to BBC MOTD: "After watching it back, I think it is the right decision but it was a charade for VAR to give it. In my opinion this needs to be addressed.
Dus ja de penalty was terecht alleen mag de VAR em niet geven van hem 8)7
gambieter schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 19:38:
[...]

Dat van de penaltystip had ik gemist, maar verbaast me niet.
Stond in het live verslag op de BBC website

[ Voor 24% gewijzigd door toolkist op 28-08-2021 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
Wordt in het strafschopgebied hands gemaakt maar wordt daarmee geen scoringskans ontnomen, dan dient wel een penalty te worden toegekend maar staat hierop niet de sanctie van een rode kaart. Eventueel kan wel een gele kaart worden gegeven. Wordt de bal opzettelijk met de hand gespeeld en wordt daarmee een scoringskans ontnomen aan de aanvallende partij, dan volgt een dubbele sanctie: een rode kaart en een penalty.
James kreeg dus de bal via de dij/buik tegen zijn hand dus volgens mij niet opzettelijk.
Zeker niet zoals Suarez ooit eens een bal uit het doel sloeg op het WK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 19:43:
[...]

James kreeg dus de bal via de dij/buik tegen zijn hand dus volgens mij niet opzettelijk.
'It will also be deemed an offence if a player touches the ball with their hand/arm when it has made their body unnaturally bigger."

en, met de manier hoe ie z'n arm naar voren beweegt is het heel lastig geloofwaardig te maken dat ie het per ongeluk doet, hij slaat de bal zowat weg.

[ Voor 15% gewijzigd door toolkist op 28-08-2021 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Chelseamarre123 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 19:43:
Hij gebruikte die arm niet alleen om de bal te stoppen, maar ook weg van het doel te bewegen. Iets in je username zegt me dat je het absoluut rood+pingel had gevonden als het in het Liverpool doel was gebeurd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
gambieter schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 19:47:
[...]

Hij gebruikte die arm niet alleen om de bal te stoppen, maar ook weg van het doel te bewegen. Iets in je username zegt me dat je het absoluut rood+pingel had gevonden als het in het Liverpool doel was gebeurd ;)
Neen absoluut niet, aangezien die regel gewoon belachelijk is en waar al jaren discussie voor is.

Rood en penalty is gewoon te zwaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllesIsVoorbij
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 19:50:
[...]

Neen absoluut niet, aangezien die regel gewoon belachelijk is en waar al jaren discussie voor is.

Rood en penalty is gewoon te zwaar
Wat is het alternatief? Het lijkt me de enige manier om te voorkomen dat het overtredende team kans heeft voordeel te halen uit de overtreding. Doelpunt alsnog toekennen + geel?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
AllesIsVoorbij schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 19:57:
[...]

Wat is het alternatief? Het lijkt me de enige manier om te voorkomen dat het overtredende team kans heeft voordeel te halen uit de overtreding. Doelpunt alsnog toekennen + geel?
Geel en penalty had ook gekund natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllesIsVoorbij
toolkist schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 19:58:
[...]

Geel en penalty had ook gekund natuurlijk
Maar dan heb je dus als overtreder kans dat je er mee weg komt, dat is natuurlijk niet acceptabel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
AllesIsVoorbij schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:00:
[...]

Maar dan heb je dus als overtreder kans dat je er mee weg komt, dat is natuurlijk niet acceptabel.
Als het per ongeluk was vind ik dat prima acceptabel. Is het een bewuste handeling dan is rood en penalty voor mij geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Fabinho had allang geel moeten hebben en de scheids had meerdere pingels tegen Azpilicueta moeten geven bij corners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 23:23
gambieter schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 20:26:
Fabinho had allang geel moeten hebben en de scheids had meerdere pingels tegen Azpilicueta moeten geven bij corners.
Dat Fabinho geel had moeten hebben zeker. Ik vind dat Taylor veel te veel pikte zowel qua overtredingen als qua geklaag van spelers. Penalties ben ik niet mee eens. Dat was over en weer kloterij.

Als United fan en Engelsman vond ik het wel prachtig om Van Dijk weer zo te zien spelen. (Ik moet nu mijn mond gaan spoelen maar dit Liverpool vind ik het minst erge van de 'rivalen' en Van Dijk is gewoon magnifiek.)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-07 22:57
Mijn held Veltman mocht ook weer eens meedoen bij Brighton.

Maakt knullige overtreding, penalty voor tegenstander, goal.

Goh... Verrassend... :)
Zo kennen we hem weer, beperkte voetballer die toch aardig het maximale uit zijn carrière haalt

[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 29-08-2021 11:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:36

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Weer een doelpunt van Depay, doet het nog niet verkeerd. Al vond ik de keeper ook niet helemaal vrijuit gaan.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Gonadan schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:32:
Weer een doelpunt van Depay, doet het nog niet verkeerd. Al vond ik de keeper ook niet helemaal vrijuit gaan.
Tsjah totdat ze in La Liga weten hoe hij speelt. 1 zwaluw maakt nog geen zomer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Slasher schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 17:37:
Tsjah totdat ze in La Liga weten hoe hij speelt. 1 zwaluw maakt nog geen zomer.
Dat zien we dan wel weer. Vooralsnog doet hij het in ieder geval boven (mijn) verwachting. Of dat aan zijn kwaliteiten ligt of aan een gebrek bij de rest laat ik even in het midden. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1638126

Der VfL Wolfsburg hat einen perfekten Start in die Bundesliga-Saison 2021/22 hingelegt.

Van Bommel koploper in de Bundesliga. Drie wedstrijden negen punten. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Anoniem: 1638126 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 19:30:
Der VfL Wolfsburg hat einen perfekten Start in die Bundesliga-Saison 2021/22 hingelegt.

Wie had dat gedacht na die slechte voorbereiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Ja, die Messi gaat veel impact hebben in PSG dit seizoen. Zeker in de Franse competitie. Hij doet mee.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-07 09:48
Anoniem: 1638126 schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 19:30:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eb4eeK4uV6o2Si6EAJ2AuH7Lzwk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GnpYStJIZ4Ips4vdlYXq1qsv.jpg?f=user_large

Ongelukkig shot? :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Deed hij dit naar van Bommel? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-07 09:48
Exocet schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 06:33:
[...]

Deed hij dit naar van Bommel? :+
Haha geen idee, maar het ziet er een beetje raar uit. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:09

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Gunner schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:38:

Denk niet dat Arteta de kerst haalt. Komende twee matches is al lastig genoeg en voordat je het weet sta je 20e.
@Gunner Je had op vrijdag de 13e! wel een vooruitziende blik _/-\o_
maar had je ook een doelsaldo Min 9 verwacht :? + zelfs nog geen doelpunt in de PL!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Degradatie-zespunter met Norwich na de internationale pauze... ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

JAN-B schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 14:06:
[...]

@Gunner Je had op vrijdag de 13e! wel een vooruitziende blik _/-\o_
maar had je ook een doelsaldo Min 9 verwacht :? + zelfs nog geen doelpunt in de PL!
Ja was ook niet zo heel lastig te voorspellen :+

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:28
toolkist schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 20:37:
[...]

Van : Neymar Suarez Messi
Naar Depay De Jong Braithwaite

:X
Haha Barcelona wordt daarmee niets meer dan een Europese subtopper. Wat matig zeg :o

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:39
[...]

Zonder Berghuis erbij? Genoeg perspectief. En op 10 idem.

[...]

Dan 7,5m, ook prima.
Maar goed, kan volgend jaar ook nog ;)

Volgens geruchten Luuk de Jong wellicht naar Barca...
Dat zou toch wel echt de bevestiging van het einde van een tijdperk zijn..

:X
Ik ga er stiekem van uit dat dit een idee van Koeman is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
ephymerous schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 20:45:
[...]

Haha Barcelona wordt daarmee niets meer dan een Europese subtopper. Wat matig zeg :o
Luuk de Jong. 8)7

Ze hebben natuurlijk ook nog Aguero.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
Nog even en Barcelona gaat richting het kaliber Arsenal, Valencia etc. Man man man
De gesprekken tussen Atlético Madrid en Barcelona over Antoine Griezmann lopen volgens verschillende media nog steeds. Het zou nu echter niet meer om een ruildeal gaan, maar om een eenzijdige transfer. Barcelona zou genoegen nemen met een transfersom van 50 miljoen euro voor de Fransman, die twee jaar geleden nog voor 120 miljoen de omgekeerde weg bewandelde. João Felix blijft gewoon zitten waar hij zit; Barcelona gaat voor Luuk de Jong als nieuwe spits.
_O- _O- _O- _O- _O-

[ Voor 75% gewijzigd door JoteW op 31-08-2021 20:51 ]

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
JoteW schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 20:48:
Nog even en Barcelona gaat richting het kaliber Arsenal, Valencia etc. Man man man

[...]

_O- _O- _O- _O- _O-
Ze zijn ook bezig met Atletico om elkaars flop te ruilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Deadsy schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 21:00:
[...]

Ze zijn ook bezig met Atletico om elkaars flop te ruilen
Weten we ook meteen hoe Barca Athletico dit seizoen het kampioenschap schenkt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
Vd Beek wordt mi gewoon aan het lijntje gehouden bij man utd.
Gewoon als backup als een van de tot nu toe betere middenvelders geblesseerd raken of als risicoloze pion in een fa cup wedstrijd oid tegen een lager geklasseerde tegenstander.

Hij is er mooi klaar mee.
Toch vind ik vd Beek geen topspeler maar bij kan wel heel slim lopen, ruimtes trekken en spelen.
Enfin zijn geld blijft natuurlijk wel doorstromen daar

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:25
Luuk de Jong de nieuwe spits van FC Barcelona, de vervanger van Griezman die terug gaat naar Atletico.

Barcelona wordt toch flink uitgekleed qua topspelers..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:32

Quad

Doof

Belachelijk, Griezman inruilen voor een statische spits.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RegularJohn
  • Niet online
Volgens mij had Koeman Griezman ook weer redelijk aan het ballen gekregen... Blijkbaar is de geldnood heel groot bij Barca.

Gun het Luuk de Jong van harte, maar ik denk dat ie weinig zal gaan spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Gynnad schreef op woensdag 1 september 2021 @ 07:01:
Luuk de Jong de nieuwe spits van FC Barcelona, de vervanger van Griezman die terug gaat naar Atletico.

Barcelona wordt toch flink uitgekleed qua topspelers..
In elk transfer window zitten wel een paar verrassingen. Ik denk dat dit er een is, alleen niet in de zoals er normaal over gesproken wordt.

Een oude beperkte spits in een team in opbouw met top ambities. Ik vraag me af of iemand die aan zag komen.

alles kan off-topic

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Dit is toch wel de grootste transfergiller in jaren. Met alle respect voor De Jong.

Van Messi en Griezman naar Luuk de Jong. Veel sterkte Barca..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

RegularJohn schreef op woensdag 1 september 2021 @ 07:24:
Volgens mij had Koeman Griezman ook weer redelijk aan het ballen gekregen... Blijkbaar is de geldnood heel groot bij Barca.

Gun het Luuk de Jong van harte, maar ik denk dat ie weinig zal gaan spelen.
Dat is het absoluut. Compleet wanbeleid daar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 20:48
saert schreef op woensdag 1 september 2021 @ 07:35:
Dit is toch wel de grootste transfergiller in jaren. Met alle respect voor De Jong.

Van Messi en Griezman naar Luuk de Jong. Veel sterkte Barca..
Nouja Griezman heeft dan misschien een "grote naam", maar die heeft helemaal niks laten zien bij Barca en niks gebracht. Veel slechter zal de Jong het niet gaan doen, zou je zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Blijkbaar is het goedkoper om de prestaties te ondermijnen dan Koeman af te kopen? :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-07 16:56
Nou, zo erg is het toch niet dat ze van Griezmann af zijn? Denk alleen niet dat Luuk Barca materiaal is, al had ik hem graag bij PSV gezien.

Barca moet dit seizoen zorgen dat ze een CL plek halen en dan weer verder bouwen en stoppen met zo onnodig veel geld uit geven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Griezmann alleen niet, maar in z'n totaliteit kan je toch wel spreken van aardig uitkleden. Overigens ben ik er van overtuigd dat Griezmann beter was gaan renderen nu Messi weg is.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Financial Fair play is ook een giller.
Eerst meer dan één miljard schuld hebben maar ondertussen jarenlang alles gekocht wat ze wilden, nu een jaartje misschien twee of drie rustig aan doen en ze behoren weer tot de rijkste clubs ter wereld.
Geen enkele consequenties voor het hele wanbeleid behalve dat ze even niet met geld mogen smijten.
Het schijtbakkenvoetbal van Koeman in zijn volle glorie te zien bij Barcelona, ik ben benieuwd hoe lang de fans het gaan trekken.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
Braithwaite en Luuk de Jong...
De gloriedagen van Barcelona zijn wel voorbij.
Ook wel een behoorlijke Nederlandse enclave zo, dat wordt nog wat als het straks even tegenzit en Koeman wordt ontslagen omdat het bestuur nog steeds dezelfde prestaties verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:15
Luuk de Jong is toch niet voor de basis gehaald? Ik snap de reacties niet zo. Voor elke club, ook topclubs, is het een van de, zo niet de beste breekijzer die je kan hebben.
Dit is misschien wel de eerste keer in twintig jaar dat Barca een plan B kan hebben. Pique en Luuk de Jong in de 16 voor de laatste minuten wanneer ze achter staan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Dat is zeker waar, maar ik ben onderhand wel benieuwd of er nog een plan A is. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-07 11:51

Player1S

Probably out in the dark

dutchgio schreef op woensdag 1 september 2021 @ 08:44:
Braithwaite en Luuk de Jong...
De gloriedagen van Barcelona zijn wel voorbij.
Ook wel een behoorlijke Nederlandse enclave zo, dat wordt nog wat als het straks even tegenzit en Koeman wordt ontslagen omdat het bestuur nog steeds dezelfde prestaties verwacht.
Redding voor Koeman is dat er geen rooie cent is om hem een vergoeding te betalen, er is geen rode cent om hem door te betalen + nieuwe coach en dat op dit moment weinig coaches nu in Barca willen stappen :+

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
  • Laatst online: 23:06
[...]

Zonder Berghuis erbij? Genoeg perspectief. En op 10 idem.

De Jong is toch niet voor de basis gehaald. Die wordt alleen in het veld gezet als er in de 80e minuut nog iets geforceerd moet worden. In de ziekenboeg hebben ze nog Dembele, Aguero en Ansu Fati en als die fit zijn moet zelfd Depay nog gaan knokken voor zijn basisplaats, me dunkt.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Snowdog schreef op woensdag 1 september 2021 @ 07:55:
[...]

Nouja Griezman heeft dan misschien een "grote naam", maar die heeft helemaal niks laten zien bij Barca en niks gebracht. Veel slechter zal de Jong het niet gaan doen, zou je zeggen.
Alleen jammer dat Atletico hem niet gekocht heeft, maar zal wel een salaris dingetje zijn. Griezman speelde de laatste tijd als een stofzuiger op het middenveld, dus goed dat ze hem geloosd hebben.

Alleen jammer dat Coutingho er nog zit. Ook zo'n geval met te veel salaris en idiote transfersom (geloof dat Barcelona nog steeds bonussen moet betalen als ie meer dan 5x speelt). Liverpool heeft aan hem een CL te danken.

Volgens de berichten in Spanje, heeft Barca nu drie spelers toegevoegd aan de spelerslijst voor La Liga, incl. Aguero, dus er was weer ruimte in het spelersbudget.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:44
Vond het apart dat De Jong niet naar PSV terugkwam, lees ik dat hij naar Barcelona verkast. Spuwde mijn koffie nog net niet uit.

Maar Messi uit, De Jong in zag ik niet aankomen in Barcelona's transferwindow.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

loekf2 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 09:26:
Alleen jammer dat Atletico hem niet gekocht heeft, maar zal wel een salaris dingetje zijn. Griezman speelde de laatste tijd als een stofzuiger op het middenveld, dus goed dat ze hem geloosd hebben.
Er was toch een verplichte koop na één seizoen afgesproken?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Gonadan schreef op woensdag 1 september 2021 @ 10:24:
[...]

Er was toch een verplichte koop na één seizoen afgesproken?
Ik las ergens huren voor min 1, max 2 seizoenen en daarna kopen voor 40M:

https://www.reddit.com/r/...e_madrid_for_the_loan_of/

Huursom is 10M per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Maarten_E schreef op woensdag 1 september 2021 @ 10:01:
Vond het apart dat De Jong niet naar PSV terugkwam, lees ik dat hij naar Barcelona verkast. Spuwde mijn koffie nog net niet uit.

Heeft ie wel het maximale uit z'n carriere gehaald. Denk dat Barca wat dynamiet voor in zocht, totdat Aguero weer op de bank kan zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Barcelona zit financieel gewoon in zwaar weer.
Dan kom je, afgezien van Koeman, bij het niveau Luuk de Jong uit.

Het is gewoon even niet anders, de echt betere spelers zijn nu gewoon ff niet te halen. Pech voor Koeman maar op den duur zal het wel weer financieel beter gaan

[ Voor 42% gewijzigd door Harribo op 01-09-2021 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:44
loekf2 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 10:49:
[...]

Heeft ie wel het maximale uit z'n carriere gehaald. Denk dat Barca wat dynamiet voor in zocht, totdat Aguero weer op de bank kan zitten.
Oh, absoluut. Gun het hem ook zeker en ik hoop dat hij er wat kan laten zien. Maar nogmaals, de combi Luuk de Jong en FC Barcelona hadden niet veel mensen zien aankomen.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
loekf2 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 09:26:
[...]

Alleen jammer dat Coutingho er nog zit. Ook zo'n geval met te veel salaris en idiote transfersom (geloof dat Barcelona nog steeds bonussen moet betalen als ie meer dan 5x speelt). Liverpool heeft aan hem een CL te danken.

Volgens de berichten in Spanje, heeft Barca nu drie spelers toegevoegd aan de spelerslijst voor La Liga, incl. Aguero, dus er was weer ruimte in het spelersbudget.
Als ze Coutinho eindelijk eens goed gaan gebruiken dan is hij zo'n beetje de beste speler in de selectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-07 20:37
Die Luke de Jong zal denk ik tot een van de gelukkigste mensen op Aarde behoren. _O-

Dit lijkt me de kers op de taart, en het is hem gegund. Of hij veel zal spelen, weet ik niet, maar dat maakt denk ik niet uit. FC Barcelona is natuurlijk een grote club in het voetbal, en staat altijd goed op je cv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Maarten_E schreef op woensdag 1 september 2021 @ 10:01:

4D-spel door Atletico Madrid. Wachten tot Messi weg is en dan pas de bestbetaalde speler van Barca overnemen. Zeker met de loonoffers van diverse spelers en de transfers van Emerson Royal en Moriba zou het zomaar kunnen dat ze nu Messi wel hadden kunnen behouden. :+

Het wordt een interessant jaar in Spanje. Ben benieuwd naar hoe Atletico, Real en Barcelona het gaan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
toolkist schreef op woensdag 1 september 2021 @ 12:09:
[...]

Als ze Coutinho eindelijk eens goed gaan gebruiken dan is hij zo'n beetje de beste speler in de selectie.
Hetzelfde als met Griezmann, ondanks een paar bizar goede wedstrijden waarin hij door omstandigheden wel in zijn kracht werd gebruikt.

Het zijn puur financiele keuzes, dit Barcelona zal mee doen om de prijzen in La Liga, maar Europees waarschijnlijk weer een grote tik krijgen zodra ze tegen de bekende teams spelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deadsy
OPSLAGHOND schreef op woensdag 1 september 2021 @ 08:43:
Financial Fair play is ook een giller.
Eerst meer dan één miljard schuld hebben maar ondertussen jarenlang alles gekocht wat ze wilden, nu een jaartje misschien twee of drie rustig aan doen en ze behoren weer tot de rijkste clubs ter wereld.
Geen enkele consequenties voor het hele wanbeleid behalve dat ze even niet met geld mogen smijten.
Het schijtbakkenvoetbal van Koeman in zijn volle glorie te zien bij Barcelona, ik ben benieuwd hoe lang de fans het gaan trekken.
Wat dacht je dan van PSG met hun salarissen.
Tebas tweete er al over, maar is het toch onmogelijk dat hun Neymar, Messi, mbappe etc onder contract hebben?
Ja diverse spelers kwamen gratis, maar hebben flink wat teken geld gekregen en als bonus een ziekelijk salaris.

Tv geld is in Frankrijk niet zo hoog als in Spanje of Engeland.
Dus die sjeik zit er gewoon geld in te pompen.
Idem in city.
Pagina: 1 ... 49 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken