I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Zette het even aan met de verwachting dat de tweede helft zou beginnen maar de extra tijd van de eerste helft was 15 minuten.

@gambieter gefeliciteerd met je verjaardag!
[ Voor 7% gewijzigd door polopolo150 op 12-08-2021 01:25 ]
Nope, onmogelijk. Want nu zonder Messi en zonder Depay enzo schijnen ze nog op 97% (salarissen tov inkomsten) te zitten en daar moet naar ergens in de 70 meen ik. Depay is dus nog niet geregistreerd en bij Aguero zou dat gezien z'n blessure ook nog wel eens even kunnen gaan duren.KingKoning schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 10:11:
Wat overigens ook betekent dat het misschien wel mogelijk was geweest als Barca niet Memphis, Aguero had aangetrokken en anderen van de hand had gedaan. Op een bepaalde manier is het dus een bewuste keuze van de directie, die ze nu mooi kunnen afwentelen op de regels van La Liga, hulie, huilie. .
Ze hebben van alles geprobeerd (bv 2 jaar salaris over 5 jaar uitspreiden), antwoord van LaLiga was steeds weer: nee mag niet.Typhone schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 16:22:
[...]
Geen salaris, dat was niet verboden. Wellicht een regeling voor compensatie over 1-2 jaar of een andere regeling met de socio's. Ik weet alleen niet hoe het dan zit met een bod van een andere club uiteraard. Maar dan ga je juridisch verder dan wij allemaal kunnen gaan.
Alleen als het hem zo om Barcelona was te doen had hij eerder ook al salaris kunnen inleveren met het oog op het financiële plaatje.
Ja dat weet ik. Maar ik bedoelde in het stadium ervoor. Je weet welke regels er gelden. En je moet nooit koste wat kost een speler proberen te houden met een salaris wat de hele club kapot kan maken. Eigenlijk ging het niet fout in de periode tussen april en nu maar in de 3-4 jaar ervoor.toolkist schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 01:26:
[...]
Ze hebben van alles geprobeerd (bv 2 jaar salaris over 5 jaar uitspreiden), antwoord van LaLiga was steeds weer: nee mag niet.
En de omzetdaling door Corona heeft daar natuurlijk niet aan meegeholpen, dat is eigenlijk hetgeen je niet had aan kunnen zien komen (natuurlijk wel voor het huidige transferwindow)Typhone schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 08:47:
[...]
Eigenlijk ging het niet fout in de periode tussen april en nu maar in de 3-4 jaar ervoor.
En terecht, anders blijft zo'n club 5 jaar met de ellende zitten voor iemand die 2 jaar in de selectie zit. Als je zo'n speler niet kan betalen door je eigen stomme schuld, omdat je altijd maar toegeeft aan dat verwende gedrag om altijd maar meer en meer te willen, dan moet je hem gewoon laten gaan.toolkist schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 01:26:
[...]
Ze hebben van alles geprobeerd (bv 2 jaar salaris over 5 jaar uitspreiden), antwoord van LaLiga was steeds weer: nee mag niet.
Uiteindelijk zal Barcelona er sterker uitkomen. Misschien niet gelijk, maar op termijn wel.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 13-08-2021 14:44 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Vanavond TOTLgambieter schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 14:44:
Nou, de PL begint vanavond weer met Brentford - Arsenal. De Canaries mogen tegen Liverpool (zaterdagavond) en de topper in het eerste weekend is Spurs-City (zondag), terwijl Leeds-United (zaterdag begin vd middag) ook een aardig affiche is
[ Voor 20% gewijzigd door Slasher op 13-08-2021 20:03 ]
Elect a clown, expect a circus.
[ Voor 94% gewijzigd door Ankona op 13-08-2021 20:11 ]
alles kan off-topic
Je zit in het verkeerde topic denk ikAnkona schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 20:10:
Nou we zijn begonnen. Een wanhoopsschot ongelukkig van richting veranderd en we staan al achter.
Verrassende line up
Arsenal: Leno, Chambers, White, Mari, Tierney, Xhaka, Sambi, Smith Rowe, Pepe, Martinelli, Balogun.
Geen laca of auba. Maar gelukkig ook geen Willian
[ Voor 6% gewijzigd door Gunner op 13-08-2021 20:12 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Arsenal en de VAR mee? Haha..toolkist schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:35:
Nou, de VAR gaat lekker verder... Hoe ze die goal nou niet afkeuren?? Armen gewoon om de keeper heen binnen de 5 meter...
Desalniettemin gewoon terecht deze tussenstand.
Tesla M3LR '21
VAR of niet... je moet niet in deze situatie terecht komen inderdaad.London schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:37:
Desalniettemin gewoon terecht deze tussenstand.
Dit gaat weer een lang seizoen worden zo.
Denk niet dat Arteta de kerst haalt. Komende twee matches is al lastig genoeg en voordat je het weet sta je 20e.
Ik vind het zielig voor jongens als ESR en Saka, oprecht. Die verdienen zoveel meer dan dit achterlijke beleid.Gunner schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:38:
[...]
VAR of niet... je moet niet in deze situatie terecht komen inderdaad.
Dit gaat weer een lang seizoen worden zo.
Denk niet dat Arteta de kerst haalt. Komende twee matches is al lastig genoeg en voordat je het weet sta je 20e.
Tesla M3LR '21
Ik maak me meer zorgen om een aanvoerder die, na net een dik contract getekend hebbende, geen pepernoot meer raakt. Okay die malaria is/was een verzachtende omstandigheid maar toch....London schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:40:
[...]
Ik vind het zielig voor jongens als ESR en Saka, oprecht. Die verdienen zoveel meer dan dit achterlijke beleid.
ESR tekent z'n contract toch daar goed over nagedacht hebbende lijkt me.
Meneer good ebening was al 3x ontslagen en die deed het beter.
Tesla M3LR '21
Arteta en de Kerst? Pfff. Verder volledig terechte winst voor Brentford.
[ Voor 9% gewijzigd door gambieter op 13-08-2021 22:55 ]
Ik denk ook eerder op deze manier, maar dat was de uitdrukking toch? I.p.v de kalkoen?gambieter schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:53:
Arteta en de Kerst? Pfff.
Puur op basis van statistiek was hij inderdaad 'beter' dan Arteta, klopt.London schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:50:
Meneer good ebening was al 3x ontslagen en die deed het beter.
[ Voor 35% gewijzigd door Gunner op 13-08-2021 22:55 ]
Ja, geheel correct. De andere uitdrukking (turkeys voting for christmas) gaat hier niet op...Gunner schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:54:
Ik denk ook eerder op deze manier, maar dat was de uitdrukking toch? I.p.v de kalkoen?
Vergeleken met papa Wenger zijn ze allemaal knudde, wie had dat gedacht. Die haalde gewoon constant top 4 met Djourou, Bendtner en Alex SongGunner schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:54:
[...]
Ik denk ook eerder op deze manier, maar dat was de uitdrukking toch? I.p.v de kalkoen?
[...]
Puur op basis van statistiek was hij inderdaad 'beter' dan Arteta, klopt.
Tesla M3LR '21
Ironisch is dat he, dat we zelfs Wenger weer terug zouden willen zien. De gehate Fourth place trophy zien we maar wat graag terug.....London schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:57:
[...]
Vergeleken met papa Wenger zijn ze allemaal knudde, wie had dat gedacht. Die haalde gewoon constant top 4 met Djourou, Bendtner en Alex Song

Drie van de vier letters correctSlasher schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 19:54:
Vanavond TOTL
Inderdaad, eerst Chelsea thuis > speelt Lukaku dan al meeGunner schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:38:
Komende twee matches is al lastig genoeg en voordat je het weet sta je 20e.
en daarna Man.City uit > speelt Kane dan al mee
Maar even serieus: ze hadden een keer met geld moeten smijten en een topper moeten kopen.
Dat smijten is deels toch ook gedaan? 58m valt bij mij tenminste wel in die categorie.JAN-B schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 23:31:
[...]
Inderdaad, eerst Chelsea thuis > speelt Lukaku dan al mee![]()
en daarna Man.City uit > speelt Kane dan al mee
Maar even serieus: ze hadden een keer met geld moeten smijten en een topper moeten kopen.
Waarom moest Saka eigenlijk vanaf de bank starten? Dat lijkt me nou net zo'n speler die je zoveel mogelijk moet laten spelen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
En wat was er met Abaumeyang en Lacazette?toolkist schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 10:05:
[...]
Dat smijten is deels toch ook gedaan? 58m valt bij mij tenminste wel in die categorie.
Waarom moest Saka eigenlijk vanaf de bank starten? Dat lijkt me nou net zo'n speler die je zoveel mogelijk moet laten spelen.
Beiden 'ziek' naar verluid, terwijl ze een dag daarvoor nog meetrainen.Slasher schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 14:05:
[...]
En wat was er met Abaumeyang en Lacazette?
Er wordt waarschijnlijk gezinspeeld op een transfer, al gaat waarschijnlijk niemand die salarissen kunnen evenaren.
Pogba strooit met passes. Hij laat zelfs Fred (ja, echt waar, Fred) de 5-1 scoren....
[ Voor 10% gewijzigd door gambieter op 14-08-2021 15:02 ]
Maar, erg leuke 1e helft van de 2e helft gezien.
[ Voor 12% gewijzigd door toolkist op 14-08-2021 15:26 ]
Die zal wel nog niet fit zijn want die is net terug van vakantie na het EK.toolkist schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 10:05:
[...]
Verder dik verdiend verloren. Arsenal heeft een stel jonge talenten maar de rest zijn oudere spelers die niet goed genoeg (meer) zijn, of een stel bankzitters die nu plots basisspeler zijn omdat er niks beters is. Wat een bende.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
ik bedoelde natuurlijk een (echte) topspeler, niet Ben White, die gisteravond ook niet geweldig heeft gespeeld, neem ik aan; (Man. United koopt gewoon Varane, Ja, die heeft 4x de CL gewonnen + 1x WK)toolkist schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 10:05:
[...]
Dat smijten is deels toch ook gedaan? 58m valt bij mij tenminste wel in die categorie.
en 58m, daar red je het niet mee als je top 4 wil eindigen in de PL;
om 17.30 Spurs - Man. City, speelt Kane mee
dat lijkt me sterk, er zou deze week nog een superbod op hem komen - ik lees iets van 187 !!! milj €€...
(mag dat eigenlijk: spelen tegen 1 club, en dan de week erop naar die club overstappen ??)
Een akkoord over Kane lijkt nog ver weg, tenzij er echt zo'n megabedrag op tafel komt.
Edit: Kane doet niet mee.
[ Voor 7% gewijzigd door dutchgio op 15-08-2021 16:32 ]
Man, man, 100 miljoen voor die Grealish ? Serieus ? Ik had een engelse De Bruine verwacht, maar je krijgt dus een engelse vd Beek, of zoiets. Onzichtbaar.Quad schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 18:44:
Son opent de score tegen City. Prima goal.
1e helft vooral City de grote baas op het veld, na 20 minuten kwam Tottenham pas een beetje bij.
En nu krijgt Bergwijn dé kans op de 2-0.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Bergwijn helaas eraf, verwacht eerlijk gezegd niet dat hij naar Ajax gaat, als hij het vertrouwen van de coach krijgt.
En Tottenham wint met 1-0 van Manchester City.
Straks om 20u de 1e wedstrijd van Barcelona, ben benieuwd tegen Real Sociedad.
[ Voor 23% gewijzigd door Quad op 15-08-2021 19:27 ]
⏩ PVOutput☀️
Met succes, want hij verzorgt de assist op notabene Piqué.
⏩ PVOutput☀️
Dacht dat hij het over Pique had ?Slasher schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 20:28:
Sierd de Vos heeft zijn feiten ook lekker op zijn rijtje. Eric Garcia speelde voor United. Volgens mij is dat City.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Heb even teruggespoeld, ik wil natuurlijk wel mijn feiten op een rijtje hebben, hij had het echt over Garcia.
Scoort die Braithwaite ook nog. Wel een assist van Frenkie.
[ Voor 16% gewijzigd door Quad op 15-08-2021 20:49 ]
⏩ PVOutput☀️
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Anoniem: 1638126
[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 1638126 op 15-08-2021 21:12 ]
Assist, een voorassist, maakt acties, is aanspeelbaar, bedient andere spelers.Deadsy schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 21:07:
Hoe doet Depay het? Zet hem net pas op
Eigenlijk best wel goed.
⏩ PVOutput☀️
Ja ik zie het,Quad schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 21:25:
[...]
Assist, een voorassist, maakt acties, is aanspeelbaar, bedient andere spelers.
Eigenlijk best wel goed.
wel een paar keer onnodig bal verlies op het middenveld maar ik zie hem ook meer werk verrichten dan in Oranje.
Die Braithwaite staat ook net op de juiste plek bij die 3-0. Maar dat is ook een kwaliteit.
Zie het te vaak bij ploegen dat er niemand staat te wachten op een bal die afketst of terug gelegd word.
Verrassend, ik ben benieuwd of hij deze lijn kan doortrekkenQuad schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 21:25:
[...]
Assist, een voorassist, maakt acties, is aanspeelbaar, bedient andere spelers.
Eigenlijk best wel goed.
XXXVI
Niet in de basis voor grote wedstrijden bedoelde ik.Chelseamarre123 schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 11:28:
[...]
Hoezo, Chelsea speelt rond de 60 wedstrijden per jaar dus er is genoeg ruimte voor te rouleren.
Havertz zal sowieso wel basisspeler zijn in die 3 mansvoorhoede in de meeste matchen
Mount en Lukaku lijken mij de zekerheden. Dan heb je Ziyech, Pulisic, Havertz, Werner en Hudson-Odoi om te rouleren. Pittige concurrentie.
Dat heb ik echt nog nooit gezien.
Klik voor filmpje
[Twitter: https://twitter.com/FootballlForAll/status/1427365990002724870?s=19]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Filmpje werkt niet, deze vooralsnog wel.Gynnad schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 22:58:
Marcao (Galatasaray) er met rood vanaf nadat hij een eigen ploeggenoot aanvalt.
Dat heb ik echt nog nooit gezien.
Klik voor filmpje
[Twitter]
[Twitter: https://twitter.com/vidfooty1/status/1427367489198084102]
Geen idee wat de aanleiding is, maar ontslag lijkt mij voldoende.
⏩ PVOutput☀️
Ik geloof dat niemand het antwoord weet, of toch transfer gedoe??
Ik lees net dat Barca belangstelling heeft voor Auba
maar die heeft toch een mega salaris? kan Barca dat dan betalen?
Wellicht met een ruil > Coutinho, heeft die niet voor Liverpool ooit gespeeld?
Stel Auba + Lacca gaan weg, wie oh wie moet er dan gaan scoren??
1. De term "unwell" is gebruikt i.p.v. gewoon ill of sick. Daarmee wordt er gesuggereerd dat het om niet medische redenen ging.JAN-B schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 17:19:
[...]
Ik geloof dat niemand het antwoord weet, of toch transfer gedoe??
Ik lees net dat Barca belangstelling heeft voor Auba![]()
maar die heeft toch een mega salaris? kan Barca dat dan betalen?
Wellicht met een ruil > Coutinho, heeft die niet voor Liverpool ooit gespeeld?
Stel Auba + Lacca gaan weg, wie oh wie moet er dan gaan scoren??
2. Is al ontkracht.
3. Laca en Auba scoren nu al bagger. Samen goed voor slechts 32 goals in alle competities. Ze zijn ook al 31 en 30. Er zou een nieuwe spits moeten komen.
in mijn geval: Lukaku, speelt nu bij Chelsea, zoals jullie weten ben ik voor Arsenal, zal je net zien dat hij er Zondag een paar inschiet
Je zou verwachten dat Bayern wat schappelijker zou zijn nietwaar?
https://www.ad.nl/transfe...uropese-topclub~a9908db0/
Bayern zal waarschiijnlijk een vergelijkbaar bedrag moeten betalen als ze een vervanger moeten halen die in de buurt kan komen van Lewandowski. Uiteraard gaan die hoog in de boom zitten, zodat ze uiteindelijk rond de 85+ afscheid van hem zullen nemen en dan vallen de eventuele kosten voor zijn vervanger "relatief" meeBulletdodger schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 15:37:
Lewandowski wil een andere uitdaging, prima natuurlijk, maar 110m euro is wel gortig, dat verdien je toch niet echt terug voor een 33 jarige speler.
Je zou verwachten dat Bayern wat schappelijker zou zijn nietwaar?
https://www.ad.nl/transfe...uropese-topclub~a9908db0/
Geen idee wat ik hier van moet denken, heeft Odegaard zo goed gespeeld afgelopen seizoen. En Ramsdale is dat potentiële eerste keeper?
@Bulletdodger Mooi zo weg ermee! Heb nooit wat in die jongen gezien.Erling Braut Haaland is begonnen aan zijn laatste seizoen bij Borussia Dortmund. Real Madrid gaat profiteren van een clausule die in 2022 van kracht is en heeft al een persoonlijk akkoord met Haaland zelf bereikt. Tegen die tijd is hij voor een gelimiteerde transfersom van 'slechts' 75 miljoen euro op te halen.
Ondertussen heeft Benzema 2 jaar bijgetekend en Courtois 5 jaar.
ik vind Haaland toch wel erg wisselvallig, vanmiddag verloren bij Freiburg: 2 -1.
en de supercup ook al verloren van Bayern.
van Bommel koploper in de bundesliga, wie had dat verwacht
en Virgil is back...
Is denk ik toch ook hun eigen zwakke punt.Pompi schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 15:45:
[...]
Bayern zal waarschiijnlijk een vergelijkbaar bedrag moeten betalen als ze een vervanger moeten halen die in de buurt kan komen van Lewandowski. Uiteraard gaan die hoog in de boom zitten, zodat ze uiteindelijk rond de 85+ afscheid van hem zullen nemen en dan vallen de eventuele kosten voor zijn vervanger "relatief" mee
Dat er niemand anders in de selectie is die zijn plek qua goals kan overnemen.
Auba en Lacca waren dus wel ziek, allebei positief op corona getest, net als Willian trouwens.JeroenNietDoen schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 21:23:
1. De term "unwell" is gebruikt i.p.v. gewoon ill of sick. Daarmee wordt er gesuggereerd dat het om niet medische redenen ging.
Waarom zo geheimzinnig
Auba is hersteld en speelt misschien ? vandaag.
sorry, 0 - 1 bedoel ik...
[ Voor 16% gewijzigd door JAN-B op 22-08-2021 17:52 ]
Tesla M3LR '21
[ Voor 7% gewijzigd door Gunner op 22-08-2021 17:57 ]
"oh nee hij raakt em niet"
Geen idee waarom Holding nu geel krijgt, prachtig toneelstukje van Alonso die nog niet bijna geraakt werd...
?toolkist schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 18:17:
"Dit is een aanslag"
"oh nee hij raakt em niet"
Geen idee waarom Holding nu geel krijgt, prachtig toneelstukje van Alonso die nog niet bijna geraakt werd...
Zo inkomen met je voet zo hoog is gewoon geel
Over verdedigers gesproken. Die Saliba moet toch wel vreselijk slecht zijn als Rob Holding en Pablo Mari de kans krijgen voor hem en hij wederom uitgeleend wordt...
Komend weekend uit naar Man. CityBulletdodger schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 22:15:
@JeroenNietDoen na 2 wedstrijden is het in ieder geval weer een verloren seizoen voor Arsenal.
In verband met wet en regelgeving mag een club officieel niet zeggen wat de spelers mankeren als ze ziek zijn.JAN-B schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 12:46:
[...]
Auba en Lacca waren dus wel ziek, allebei positief op corona getest, net als Willian trouwens.
Waarom zo geheimzinnigen niet eerlijk melden wat ze mankeren?
Auba is hersteld en speelt misschien ? vandaag.
Wellicht wel als ze daarvoor tekenen overigens, maar ik weet niet exact hoe dat in de praktijk werkt bij voetbal clubs.
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
#ArtetaOut #BOTLJeroenNietDoen schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 22:19:
[...]
Komend weekend uit naar Man. City0 punten uit 3 wedstrijden.
𝗩𝗹𝗮𝗺 𝗶𝗻 𝗱𝗲 𝗽𝗮𝗻 🥵🇫🇷
— Ziggo Sport Voetbal (@ZS_Voetbal) 22 augustus 2021
Het gaat helemaal mis aan de Franse zuidkust. Fans van Nice gaan het veld op en proberen te vechten met spelers van Marseille... De wedstrijd ligt voorlopig stil.#ZiggoSport #Ligue1 #OGCNOM pic.twitter.com/44kBOf6ebX
Ook Marseille-coach Jorge Sampaoli moet in bedwang worden gehouden...#ZiggoSport #Ligue1 #OGCNOM pic.twitter.com/PIZolpewhZ
— Ziggo Sport Voetbal (@ZS_Voetbal) 22 augustus 2021
Elders werd gegrapt dat de enige unieke prestatie open voor Arteta is degradatie. De aankoop van Ramsdale als keeper helpt daar nietJeroenNietDoen schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 22:19:
Komend weekend uit naar Man. City0 punten uit 3 wedstrijden.
(goede keeper, ongelukkig met zijn clubs!)
Inderdaad. Je vraagt je af wat die heeft gedaan heeft om zo uitgerangeerd te worden. Nu snap ik best dat je Ramsdale en White wil halen om zodoende aan Homegrown-regels te voldoen maar het is wel veel geld bij elkaar.JeroenNietDoen schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 19:59:
Over verdedigers gesproken. Die Saliba moet toch wel vreselijk slecht zijn als Rob Holding en Pablo Mari de kans krijgen voor hem en hij wederom uitgeleend wordt...
We moeten de verwachtingen blijkbaar elk seizoen lager bijstellen. Kan het alleen maar meevallen.
[ Voor 12% gewijzigd door Gunner op 23-08-2021 08:33 ]
Wat een volk ook. De jongen met zijn witte shirt en zwarte petje dat omgeduwd wordt door iemand die vervolgens lijkt te reageren met "wat doe jij nou"

Blijft wel de tragiek van de voetbalwereld. "Supporters" die de tegenstander niet met rust kunnen laten (spullen gooien is altijd onacceptable, spreekkoren hebben ook grenzen) en dan verontwaardigd zijn dat er op ze gereageerd wordt indien ze op een plek (het veld) komen waar ze niet behoren te zijn.
De speler had niet zo moeten reageren en de club had tijdig moeten acteren door dit soort "supporters" te verwijderen maar ik mag hopen dat alle "supporters" die een voet op het veld hebben gezet een aanzienbare periode niet meer welkom zullen zijn in dit stadion.
Natuurlijk moeten de supporters (en spelers) zich inhouden, maar het verbaast me wel dat de supporters zo makkelijk het veld op kunnen komen.Napo schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 08:43:
[...]
Wat een volk ook. De jongen met zijn witte shirt en zwarte petje dat omgeduwd wordt door iemand die vervolgens lijkt te reageren met "wat doe jij nou"
Blijft wel de tragiek van de voetbalwereld. "Supporters" die de tegenstander niet met rust kunnen laten (spullen gooien is altijd onacceptable, spreekkoren hebben ook grenzen) en dan verontwaardigd zijn dat er op ze gereageerd wordt indien ze op een plek (het veld) komen waar ze niet behoren te zijn.
De speler had niet zo moeten reageren en de club had tijdig moeten acteren door dit soort "supporters" te verwijderen maar ik mag hopen dat alle "supporters" die een voet op het veld hebben gezet een aanzienbare periode niet meer welkom zullen zijn in dit stadion.
Er zitten er nu eenmaal een paar eencelligen tussen, dat weet je. En die zijn blijkbaar alleen in bedwang te houden met hoge hekken en netten zodat je niks op het veld kunt gooien. Zodra er 10 van die leeghoofden op het veld weten te komen doet de groepsdynamiek de rest en weet je dat je de situatie niet meer onder controle hebt.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Alsjeblieft geen hoge hekken en al dat soort toestanden, in zat stadions gaat het elk weekend prima.alexbl69 schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 08:46:
[...]
Natuurlijk moeten de supporters (en spelers) zich inhouden, maar het verbaast me wel dat de supporters zo makkelijk het veld op kunnen komen.
Er zitten er nu eenmaal een paar eencelligen tussen, dat weet je. En die zijn blijkbaar alleen in bedwang te houden met hoge hekken en netten zodat je niks op het veld kunt gooien. Zodra er 10 van die leeghoofden op het veld weten te komen doet de groepsdynamiek de rest en weet je dat je de situatie niet meer onder controle hebt.
Dit soort toestanden moet je uberhaupt niet tolereren, ik hoop dat de fans maar ook de club aangepakt worden voor het gedrag. Zij hadden veel eerder actie moeten ondernemen.
Voorzitter Nice snapt het niet.
Onze fans gooiden waterflessen, maar wat het kruit deed ontbranden was de reactie van de twee Marseille-spelers die meerdere flessen richting onze fans gooiden

Dan mag die voorzitter ook gestraft worden, mafkees.
Inderdaad, hekken is niet de oplossing. Ze moeten de club gewoon zwaar straffen, bijv. 3 wedstrijden zonder thuis publiek en degene die gooide/het veld op kwamen een stadionverbod van X-jaar.DoeEensGek schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 09:20:
[...]
Alsjeblieft geen hoge hekken en al dat soort toestanden, in zat stadions gaat het elk weekend prima.
Dit soort toestanden moet je uberhaupt niet tolereren, ik hoop dat de fans maar ook de club aangepakt worden voor het gedrag. Zij hadden veel eerder actie moeten ondernemen.
Payet overigens ook een schorsing op leggen, hoe begrijpelijk zijn reactie ook is, hij kon ook iemand raken die er niets mee van doen had.
En als de club moeite heeft met identificeren, tribunes dicht houden tot ze dit aanzienlijk verbeterd hebben.Gynnad schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 10:17:
[...]
Inderdaad, hekken is niet de oplossing. Ze moeten de club gewoon zwaar straffen, bijv. 3 wedstrijden zonder thuis publiek en degene die gooide/het veld op kwamen een stadionverbod van X-jaar.
Erapaz schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 10:43:
Beetje gek dat de supporters van Nice zich misdragen en dat vervolgens waarschijnlijk de overwinning naar Nice gaat omdat Marseille niet verder wilde spelen.
Ze hadden ook van tevoren moeten uitleggen dat het niet mochtDe veiligheidsdiensten garandeerden dat er de rest van de wedstrijd geen problemen zouden zijn", vertelde Jean-Pierre Rivère, de voorzitter van Nice, daarover later op de website van de club.
"Ik sprak met de supporters om hen te vertellen dat wat ze hadden gedaan op het gebied van flessengooien niet acceptabel was. Ze verzekerden me twee keer dat er geen problemen zouden zijn. Ik was ervan overtuigd dat het goed zou komen. Marseille wilde helaas niet doorgaan", aldus Rivère, die zegt niet goed te begrijpen waarom de bezoekers de resterende vijftien minuten niet wilden uitspelen.
En dan zou CR7 naar PSG gaan. Wie had ooit gedacht een voorhoede te zien van Neymar, CR7 en Messi. Vooral die laatste 2 had ik nooit samen zien spelen.
[ Voor 28% gewijzigd door Pompi op 24-08-2021 22:59 ]
Het is natuurlijk afwachten wat er van die geruchten waar is.Pompi schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:56:
In ander nieuws, Real Madrid zou €160 miljoen (!!!!) geboden hebben voor Mbappe die nog maar een jaarcontract heeft. Hoeveel zou hij wel niet waard zijn geweest als er nog meerdere jaren waren.
En dan zou CR7 naar PSG gaan. Wie had ooit gedacht een voorhoede te zien van Neymar, CR7 en Messi. Vooral die laatste 2 had ik nooit samen zien spelen.
Eerlijk is eerlijk, die geldclubs zijn verschrikkelijk maar ik ga toch wel heel erg lekker op een voorhoede CR7, Neymar, MessiPompi schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:56:
In ander nieuws, Real Madrid zou €160 miljoen (!!!!) geboden hebben voor Mbappe die nog maar een jaarcontract heeft. Hoeveel zou hij wel niet waard zijn geweest als er nog meerdere jaren waren.
Tesla M3LR '21
Inderdaad, dan kan Nice wel zeggen 'onze mensen zeggen dat het nu wel veilig kan', maar daar zou ik ook geen vertrouwen meer in hebben na het gebeurde. Je moet je op het voetbalveld toch echt wel veilig voelen, om je sport (goed) uit te kunnen oefenen.Erapaz schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 10:43:
Beetje gek dat de supporters van Nice zich misdragen en dat vervolgens waarschijnlijk de overwinning naar Nice gaat omdat Marseille niet verder wilde spelen.
Hoe dan? Ik las ook 'omdat ze voor x miljoen (veel minder dan wat ze aan Mbappe willen uitgeven) haddden verkocht dat ze daarom 160 miljoen konden uitgeven. Wat is dat voor een vreemde regel, die er eigenlijk op neer komt, dat je je verder in de schulden mag steken, maar niet teveel tegelijk ofzo?Pompi schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:56:
Wel leuk voor de marketingafdeling, maar denk dat je er verder niet zoveel aan hebt eerlijk gezegd. 3 mannetjes die zich ieder de beste vinden (al is Messi dan denk ik de meest bescheiden van de 3) en dat allemaal nog wel willen bewijzen. Moet een beste people / teammanager zijn om die in lijn te krijgen en er echt teamspirit in te creëren.London schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 09:00:
[...]
Eerlijk is eerlijk, die geldclubs zijn verschrikkelijk maar ik ga toch wel heel erg lekker op een voorhoede CR7, Neymar, Messi
Maar als je Ronaldo daar ook nog bij zet, jarenlang de grote rivaal van Messi en ze in één team moeten strijden voor dezelfde records, dat kan wel een lastig verhaal worden.
Het zou leuk zijn om te zien na al die jaren maar of het echt een groot succes wordt...
Anderzijds is het van Mbappe ook al wat vedette gedrag om niet bij te willen tekenen. De beste plek waar je nu kunt zitten is PSG, Real Madrid zonder Varane en Ramos is geen stap vooruit.
Maar dan kan je toch praktisch de competitie opdoeken? Al zijn 2 van de 3 dan binnenkort weg als de Conmebol interlands gaat inhalen, terwijl de competitie loopt.London schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 09:00:
[...]
Eerlijk is eerlijk, die geldclubs zijn verschrikkelijk maar ik ga toch wel heel erg lekker op een voorhoede CR7, Neymar, Messi
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken