Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Dat zou heel apart zijn, aangezien Aguero volgens mij al getekend heeft en gepresenteerd is. Daar komen ze dan echt niet goedkoop van af.OMX2000 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 15:35:
Maar begrijp ik het nu goed dat contract van Aguero en Memphis op de tocht staan? Tenzij er een paar grootverdieners daar op gaan stappen?
Ik weet niet hoe betrouwbaar die bron is, maar dit dus : https://twitter.com/Trans.../1412388271330627591?s=20Pompi schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 15:37:
[...]
Dat zou heel apart zijn, aangezien Aguero volgens mij al getekend heeft en gepresenteerd is. Daar komen ze dan echt niet goedkoop van af.
Er zullen ongetwijfeld ontbindende voorwaarden zijn, maar dat zal ook wel weer geld kosten.
De contracten zijn al getekend, het gaat om inschrijven bij de competitie waar ze nu op vast lopen. Barcelona zal flink moeten verkopen om ruimte te maken in het salarishuis.
Zou dan alleen betekenen dat ze niet in LaLiga mogen spelen, dure spelers voor alleen de Champions League en de beker. Maar zoals ik al zei is het afkopen van het contract nog wel duurder dan ze alleen bepaalde potten laten spelen.OMX2000 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 15:38:
[...]
Ik weet niet hoe betrouwbaar die bron is, maar dit dus : https://twitter.com/Trans.../1412388271330627591?s=20
Ah ja, makes kinda sense. En ondanks dat ik wel voor Barcelona ben, vind ik het goed dat La Liga zo op haar strepen gaat staan. Die Spaanse financiele situatie was gewoon niet gezond.Pompi schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 15:42:
[...]
Zou dan alleen betekenen dat ze niet in LaLiga mogen spelen, dure spelers voor alleen de Champions League en de beker. Maar zoals ik al zei is het afkopen van het contract nog wel duurder dan ze alleen bepaalde potten laten spelen.
De Champions league heeft ook FFP regels. Ik kan me haast niet voorstellen dat die van Spanje dusdanig veel strenger zijn gezien de schulden die Barcelona en Real de afgelopen jaren hebben opgebouwd.Pompi schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 15:42:
[...]
Zou dan alleen betekenen dat ze niet in LaLiga mogen spelen, dure spelers voor alleen de Champions League en de beker. Maar zoals ik al zei is het afkopen van het contract nog wel duurder dan ze alleen bepaalde potten laten spelen.
Zit bij de FFP regels ook iets over salaris? Volgens mij ging die vooral over in- en uitkomsten van transfers. LaLiga heeft vorig jaar strengere salarisregels ingesteld omdat er anders clubs om zouden gaan vallen, dat is nu een probleem voor Barcadutchgio schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 16:10:
[...]
De Champions league heeft ook FFP regels. Ik kan me haast niet voorstellen dat die van Spanje dusdanig veel strenger zijn gezien de schulden die Barcelona en Real de afgelopen jaren hebben opgebouwd.
Sergio Ramos tekent voor 2 jaar bij PSG, volgens het AD voor 15 miljoen per jaar.
Ze zijn flink bezig daar. Bouwen ze ook een Barcelona-achtig salarishuis of mogen de eigenaren dat gewoon bijleggen (ik weet niet hoeveel inkomsten ze hebben en hoe het zit FFP enzo)?
Zo'n dingen begrijp ik niet helemaal en al helemaal niet dat een coach zich dáár voor leent. De jeugd heeft de toekomst, niet Lionel Messi.
Best wel tragisch, hoewel het sentiment rond Messi tot een niveau te begrijpen is blijft het maar een speler in de selectie. Dat er door Corona een geste aan de groep gevraagd is is niet geheel onlogisch (maar niet bijzonder wenselijk maar dat terzijden) maar dat ook doen om een speler te kunnen behouden is wel een dieptepunt (mag ik hopen).Typhone schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 11:26:
Ronald Koeman hoopt dat spelers van Barcelona salaris inleveren om het contract van Messi rond te krijgen. Als speler zou ik de vraag stellen of hij van de pot gerukt is. Wat is er mis om Messi op 15 miljoen ipv 73 miljoen te zetten? Sterker nog, wat is er mis met een jaarsalaris van 8 miljoen euro voor Messi? Qua sponsoring verdient hij nog een veelvoud daarvan maar dat heeft weer geen effect op de club zelf.
Zo'n dingen begrijp ik niet helemaal en al helemaal niet dat een coach zich dáár voor leent. De jeugd heeft de toekomst, niet Lionel Messi.
Als het niet in het salarishuis past en de speler wil niet voor een minder bedrag spelen houdt het gewoon op.
Ze moeten realistisch zijn en gewoon afscheid nemen van Messi, zodat ze weer kunnen beginnen met het opbouwen van een team in plaats alles om 1 oude speler heen te bouwen.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
En als je dan echt van die club houdt zeg je 'doe maar 1 euro'...
Nah, ze proberen nu Griezman en Saul te ruilen met Athletico aldus vi.nl. Na Athletico vorig kampioen gemaakt te hebben door Suarez te laten gaan, gaan ze dit kunstje blijkbaar nogmaals herhalentoolkist schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 14:53:
Messi, kies maar. Jij 80m bovenop de miljarden die je al verdiend hebt en de hele selectie moet inleveren, spelers gedwongen weg, etc. Of je accepteert 5m voor een jaar en je kunt nog een jaar spelen voor de club waar je zogenaamd zoveel van houdt...
En als je dan echt van die club houdt zeg je 'doe maar 1 euro'...
Griezmann is een fantastische speler, maar ik kan de wedstrijden waarin hij op de juiste manier gebruikt werd bij Barca op een hand tellen en uiteraard was het geen toeval dat hij uitblinkte in de betreffende potjes.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
En Saul was afgelopen seizoen geen schim van wat hij afgelopen jaren was.Bossie schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 10:16:
[...]
Nah, ze proberen nu Griezman en Saul te ruilen met Athletico aldus vi.nl. Na Athletico vorig kampioen gemaakt te hebben door Suarez te laten gaan, gaan ze dit kunstje blijkbaar nogmaals herhalen
Griezmann is een fantastische speler, maar ik kan de wedstrijden waarin hij op de juiste manier gebruikt werd bij Barca op een hand tellen en uiteraard was het geen toeval dat hij uitblinkte in de betreffende potjes.
Nog steeds een schande dat die voor Oranje is opgeroepen.Pompi schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 17:50:
Kunnen we al een poule gaan doen met hoe snel Promes de bak in verdwijnt, nu het OM heeft aangegeven hem te willen gaan vervolgen.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
[Streamable: di maria]
...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wiki: 2021 Copa América Final
De opstelling (beetje laat, het is rust..):
:fill(white):strip_exif()/f/image/NssjhfFfSA1sF2kTcHPsZaY8.png?f=user_large)
[ Voor 13% gewijzigd door Luxicon op 11-07-2021 02:58 ]
...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
[ Voor 18% gewijzigd door Luxicon op 11-07-2021 10:52 ]
...
was ook al kampioen met Internationale
Maar die Ederson - keeper van Brazilie; is dat ook niet de keeper van Man City
Heeft dus ook al de CL finale verloren.

🔟❤️ Lionel Messi, a corazón abierto: “Dios estaba guardando este momento para mí. Es una locura, inexplicable la felicidad que siento”https://t.co/vKPJLbVEJG
— Diario Olé (@DiarioOle) 11 juli 2021
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/oZToAAsaKYh549nK1G0waN9A.jpg?f=user_large)
¿Ya se van a dormir, che 🤔?#CopaAmérica 🇦🇷🏆 pic.twitter.com/2jZ6bjCxrt
— ESPN Argentina (@ESPNArgentina) 11 juli 2021
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cuyA3FVa3wZmEQgSLTLppqEx.jpg?f=user_large)
[ Voor 10% gewijzigd door apis29 op 11-07-2021 13:44 ]
😡 De emoties liepen hoog op bij de spelers van Boca Juniors na de uitschakeling in de Copa Libertadores...
— ESPN NL (@ESPNnl) 21 juli 2021
Let ook op Marcos Rojo in de tunnel 😳🧯 pic.twitter.com/QQRo66gk7B
Stuk voor stuk een jaar of 10 schorsen en voor de rechter laten komen voor openlijke geweldpleging?
Man o man. Dan denk je dat je het wel gehad hebt met enkel supporters die wat minder nadenken maar als je dan hier ziet dat zelfs politie(?) met traangas aan de gang gaat op een spelersgroeptoolkist schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 11:10:
Gezellig daar in Zuid Amerika...
[Twitter]
Stuk voor stuk een jaar of 10 schorsen en voor de rechter laten komen voor openlijke geweldpleging?
Op een spelersgroep die met hekken en brandblussers wil gooienNapo schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 11:15:
[...]
Man o man. Dan denk je dat je het wel gehad hebt met enkel supporters die wat minder nadenken maar als je dan hier ziet dat zelfs politie(?) met traangas aan de gang gaat op een spelersgroep

Was in Brazilië volgens mij (in ieder geval niet in Argentinië), de ambassadeur kwam later blijkbaar langs om te proberen om ze vrij te krijgen tegen betaling van een boete... Dus zelfs de overheid daar heeft een flinke plaat voor de kop.
Omdat ze daar vrij corrupt zijn.toolkist schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 11:36:
[...]
Op een spelersgroep die met hekken en brandblussers wil gooien![]()
Was in Brazilië volgens mij (in ieder geval niet in Argentinië), de ambassadeur kwam later blijkbaar langs om te proberen om ze vrij te krijgen tegen betaling van een boete... Dus zelfs de overheid daar heeft een flinke plaat voor de kop.
Bij dat programma over voetbal hooligans kwam het ook voorbij.
Dat de lokale gouverneur de leiders van de harde kern etc een hand boven het hoofd houd.
Hier lachen we al wanneer men een ploeg wil motiveren door te zeggen "we vreten ze op"
Maak daar maar 10 jaar voor de hele club van...toolkist schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 11:10:
Gezellig daar in Zuid Amerika...
[Twitter]
Ipv zichzelf dood te schamen geven ze gewoon de scheids de schuld...
In het statement van Boca Juniors, dat woensdagmiddag verscheen, wordt de schuld vooral in de schoenen geschoven bij de arbitrage. "Opnieuw zijn we geschaad door beslissingen die weinig met sport te maken hebben en veel met het willekeurig besturen van een competitie. Dit verdienen we niet", valt er onder meer te lezen.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
160 miljoen? dat is echt gewoon absurd. Nou ja Daily Mail nemen we even met een korreltje zout.loekf2 schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 10:00:
R.I.P Spurs, zit je met je dure stadion.
https://www.dailymail.co....ham-160m-deal-summer.html
En 20 miljoen per jaar salaris....Gunner schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 10:21:
[...]
160 miljoen? dat is echt gewoon absurd. Nou ja Daily Mail nemen we even met een korreltje zout.
Ik verwacht wel dat ie gaat trouwens. De "sjeiks" in Manchester en Parijs willen nu toch echt de Champions League winnen en Kane zelf wil prijzen pakken.
Zal je net zien dat ie in de halve finale of finale geblesseerd is. Kane heeft wat breekbare enkels.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Was dat niet al afbetaald?loekf2 schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 10:00:
R.I.P Spurs, zit je met je dure stadion.
https://www.dailymail.co....ham-160m-deal-summer.html
Tja de clubs met sjeiks hebben niet zo een last van corona en lege stadions.
Die gooien er gewoon nog een zak geld tegenaan, financial fair play is gewoon een grap voor hun.
Project kostte een miljard. Volgens WikipediaDeadsy schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 20:40:
[...]
Was dat niet al afbetaald?
Die gooien er gewoon nog een zak geld tegenaan, financial fair play is gewoon een grap voor hun.
In February 2021, a financial analysis indicated that the club had the biggest debt amongst all European clubs. The great portion of the estimated £1.177 billion debt was due to the construction of the stadium.[245]
Ze hebben wat geherfinancieerd:Deadsy schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 20:40:
[...]
Was dat niet al afbetaald?
https://www.tottenhamhots...-replaced-with-long-term/
Begin 2021, hadden ze iets van 1.17 miljard GBP schuld. 850 voor stadion.
Denk dat bv Real ook klem komt te zitten als dit jaar en volgend jaar niet in het stadion met volle capaciteit kunnen spelen. Real heeft recent nog weer een lening voor de verbouwing van Bernabeau genomen. Geloof dat er weer publiek in September in moet, maar het is nu een grote bouwput:
:strip_exif()/f/image/P9s7Qdk922C7Spn09u6mtx95.jpg?f=fotoalbum_large)
Geloof dat ze besloten begin dit jaar om ook maar alvast voor de beweegbare grasmat te gaan.
(voortgang te volgen op Skysrcrapercity )
Heeft Flo dat toevallig aan zichzelf uitbesteedloekf2 schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 20:56:
[...]
Ze hebben wat geherfinancieerd:
https://www.tottenhamhots...-replaced-with-long-term/
Begin 2021, hadden ze iets van 1.17 miljard GBP schuld. 850 voor stadion.
Denk dat bv Real ook klem komt te zitten als dit jaar en volgend jaar niet in het stadion met volle capaciteit kunnen spelen. Real heeft recent nog weer een lening voor de verbouwing van Bernabeau genomen. Geloof dat er weer publiek in September in moet, maar het is nu een grote bouwput:
[Afbeelding]
Geloof dat ze besloten begin dit jaar om ook maar alvast voor de beweegbare grasmat te gaan.
(voortgang te volgen op Skysrcrapercity )
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Damn, dacht dat ze dit volledig of grotendeels uit kas hadden betaaldGunner schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 20:54:
[...]
Project kostte een miljard. Volgens Wikipedia
[...]
Ga ik lezen, tegen Girona, een penalty. Dat was het. Pfff
Sorry hoor dat is geen topdebuut. Een penalty benutten...
Laat hij maar echt scoren
Penalty's.... Ze mogen wat mij betreft niet meer meegenomen worden in de statistieken van het totaal gemaakte aantal doelpunten van een speler.
Of apart vermelden.
Het zegt weinig over een speler maar kan wel de onkunde camoufleren.
En natuurlijk weer met de vingers in zijn oren. Schijnt te beteken dat hij doof is voor kritiek richting hem. Heeft hij last van een minderwaardigheidscomplex ofzo?Harribo schreef op zondag 25 juli 2021 @ 10:28:
Topdebuut Depay lees ik.
Penalty's.... Ze mogen wat mij betreft niet meer meegenomen worden in de statistieken van het totaal gemaakte aantal doelpunten van een speler.
Of apart vermelden.
de beste man blijft vervelende trekjes houden, alsof hij daar de grote man is daar.
Elect a clown, expect a circus.
Ach mijn moeder zei altijd : niks wezen en niks lijken is ook niksSlasher schreef op zondag 25 juli 2021 @ 10:40:
[...]
En natuurlijk weer met de vingers in zijn oren. Schijnt te beteken dat hij doof is voor kritiek richting hem. Heeft hij last van een minderwaardigheidscomplex ofzo?
de beste man blijft vervelende trekjes houden, alsof hij daar de grote man is daar.
Beetje doorheen prikken denk ik. Denk dat hij in werkelijkheid genoeg twijfel heeft.
Enfin, ik vind het teleurstellend dat hij steeds nog niet de spits is, waarvan we het hopen dat hij het kan zijn. Voorlopig is hij mij veel te wisselvallig.
De vele aandacht krijgt hij hier in Nederland ook bij gebrek aan andere nationale hoogvliegende spitsen.
Ik vind het fijn te zien dat hij eindelijk bij een betere topclub zit. Heel benieuwd of hij nu eindelijk de wisselvalligheid van zich af kan gooien. Aan de medespelers kan het nu niet meer zoveel liggen lijkt me.
Op basis van de intro van zijn documentare zou ik denken van wel, aangezien dat ook de reden is dat ik juist niet ben gaan kijken kan ik er verder weinig over zeggen.Slasher schreef op zondag 25 juli 2021 @ 10:40:
[...]
En natuurlijk weer met de vingers in zijn oren. Schijnt te beteken dat hij doof is voor kritiek richting hem. Heeft hij last van een minderwaardigheidscomplex ofzo?
Misschien heeft teveel van Zlatan overgenomen bij United
Ach wondercoach Koeman loopt er, dus dan komt het toch helemaal goed met Memphis.Harribo schreef op zondag 25 juli 2021 @ 10:28:
Topdebuut Depay lees ik.
Of apart vermelden.
Niet de eerste keer toch dat hij door een oud-bondscoach word gehaald en dan door het ijs gaatDoeEensGek schreef op zondag 25 juli 2021 @ 16:06:
[...]
Ach wondercoach Koeman loopt er, dus dan komt het toch helemaal goed met Memphis.
Tot zover de 'ik wil terug naar België zodat m'n kinderen daar naar school kunnen'Tottenham Hotspur bevestigt vertrek Toby Alderweireld richting Qatar
Keek net op buienradar - is daar 43 graden
Hoe kun je daar eigenlijk voetballen
je kunt niet eens buiten lopen, laat staan sporten.
Zou dat de reden zijn dat het wk in Qatar naar de winter is verplaatst?JAN-B schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 16:42:
[...]
Keek net op buienradar - is daar 43 graden
Hoe kun je daar eigenlijk voetballen![]()
je kunt niet eens buiten lopen, laat staan sporten.
Is toch eigenlijk lachwekkend dat ze dat achteraf nog even hebben moeten doen.Sempy schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 17:14:
[...]
Zou dat de reden zijn dat het wk in Qatar naar de winter is verplaatst?
Want toen Qatar hun bid deed en won dacht niemand hier aan.
Waren zeker te druk bezig het smeergeld te tellen.
De sjeiks zelf wisten het ook niet dat het dan te warm zou zijn, omdat ze zelden bij wedstrijden aanwezig zijn, vanwege de warmte.
Bukayo Saka: Arsenal and England forward left 'speechless' by fan wall of support

💬 "How do I even say thank you for all of this?"
— Arsenal (@Arsenal) 4 augustus 2021
Just look at the incredible love and support from our fans to @BukayoSaka87
Thank you ❤️ pic.twitter.com/vznIV7Ubmn
Dean Smith apparently unhappy: “I said signings, not sign Ings.”
— Jordie (@Joccki_FPL) 4 augustus 2021

ÚLTIMA HORA
— FC Barcelona (@FCBarcelona_cat) 5 augustus 2021
Leo Messi no continuarà lligat al FC Barcelona
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
De begrotingsregels van La Liga blokkeren het contract dat de Fc Barcelona en Messi overeen waren gekomen.
Als je het statement leest wouden ze eigenlijk wel door met elkaar, dus zou mij ook niks verbazen als ze opeens ergens geld vandaan halen en het magisch toch nog door gaat.Quad schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 20:04:
Einde soap, prima.
Maar ergens heb ik het gevoel dat Messi alleen nog maar meer en meer geld wil.Pompi schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 20:05:
[...]
Als je het statement leest wouden ze eigenlijk wel door met elkaar, dus zou mij ook niks verbazen als ze opeens ergens geld vandaan halen en het magisch toch nog door gaat.
⏩ PVOutput☀️
Weet het wel zeker, waarom zou hij anders niet kunnen blijven?Quad schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 20:07:
[...]
Maar ergens heb ik het gevoel dat Messi alleen nog maar meer en meer geld wil.
Verwijderd
Leo heeft ook vaste lasten.Exocet schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 20:07:
[...]
Weet het wel zeker, waarom zou hij anders niet kunnen blijven?
Als dat het geval is dan hoef je Messi nooit meer serieus te nemen met z'n zogenaamde clubliefde. Als hij echt van de club houdt dan zou die voor een symbolisch salaris van 1 euro blijven spelen, bij wijze van. Die gozer heeft zoveel verdiend dat 'ie nooit meer hoeft na te denken over geld.Verwijderd schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 20:04:
[...]
De begrotingsregels van La Liga blokkeren het contract dat de Fc Barcelona en Messi overeen waren gekomen.
Tesla M3LR '21
Kijken of ie nou:
A) Bij PSG gaat spelen. Zou niet anders weten welke club hem kan betalen. FFP bij PSG schijnt geen issue te zijn.
C) In de zandbak zijn zakken gaat vullen, bv bij de club van Xavi.
Tomorrow is not today!
Welke oudere club in Argentinië?Sydney08 schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 20:16:
Hij gaat terug naar Argentinië denk ik. Barcelona of zijn oudere club uit Argentinië. Denk niet dat hij snel naar een PSG of City gaat.
Ik vind dat dikke onzin, een man van zijn status moet gewoon het hoogste salaris krijgen bij Barcelona en niet voor ik zeg maar wat 1 miljoen per jaar.London schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 20:12:
[...]
Als dat het geval is dan hoef je Messi nooit meer serieus te nemen met z'n zogenaamde clubliefde. Als hij echt van de club houdt dan zou die voor een symbolisch salaris van 1 euro blijven spelen, bij wijze van. Die gozer heeft zoveel verdiend dat 'ie nooit meer hoeft na te denken over geld.
Gewoon belachelijk wanbeleid met al die mislukte dure aankopen en enorme dure contracten daar.
Newell's Old Boys. Dat gerucht heb ik wel vaker gelezen. Echter zien we elk jaar geruchten, dus zeg het maar...
Tomorrow is not today!
Eens met dat laatste hoor.Chelseamarre123 schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 20:19:
[...]
Ik vind dat dikke onzin, een man van zijn status moet gewoon het hoogste salaris krijgen bij Barcelona en niet voor ik zeg maar wat 1 miljoen per jaar.
Gewoon belachelijk wanbeleid met al die mislukte dure aankopen en enorme dure contracten daar.
Maar dat eerste gaat simpelweg niet op vanwege FFP. Dan is het of inbinden en het voor minder geld doen of wat er nu is gebeurd. Derhalve verwacht ik ook niet dat hij naar Argentinië zal gaan maar gewoon naar PSG of een andere geldclub om daar z'n zakken nog wat meer te gaan vullen.
Tesla M3LR '21
Als je werkgever Memphis als versterking presenteert dan snap ik heel goed dat je elders gaat voetballen
XXXVI
Het geeft het wanbeleid van Barca van de afgelopen jaren wel aan. Rare transfers en te dure contracten. Dan had je Memphis en een Aguero, Pjanic etc. die op hun retour zijn ook niet moeten halen, dan had je Messi nu nog gehad.
'sneu' voor Messi, die had volgens mij nog wel de intentie om bij te tekenen voor minder, maar laat ze het maar voelen.
Mochten ze er echt niet meer uitkomen dan zou het wel een olieclub worden.
Paris als Real Madrid Mbappe die nog een 1 jarig contract heeft overneemt of als City nog een annuleringsoptie op Grealish heeft.
https://nos.nl/artikel/23...rit-ooit-117-miljoen-euro
Niet eens het meest breaking news van de dag
Tesla M3LR '21
poeh

Ik hoop echt dat hij een mooie club kiest. Jammer dat Barcelona er zo'n potje van heeft gemaakt afgelopen jaren... Maar Messi is ook verandert, niet meer dat leuke knulletje wat fenomenaal kan voetballen. Laatste jaren begon ik me ook meermaals te ergeren aan hem, ondanks al zijn kwaliteiten. Blijft in mijn ogen toch de beste speler die ik ooit gezien heb.
Maar ja, de houdbaarheid van hem is op een gegeven moment ook voorbij.
⏩ PVOutput☀️
Ik vind het ronduit schandalig. Ergens anders vergaan ze van de hongerLondon schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 21:17:
Grealish voor 117 miljoen euro naar City.
Aderlating voor Barcelona.
En het siert Messi niet dat hij meer water bij de wijn doet. De man heeft toch inmiddels genoeg pingels?
Gezien zijn salariseisen valt er niet veel te kiezen. De keuze is dan een olieclub (Man City) of een olieclub (PSG). Wellicht dat er nog een olieclub is, die interesse toont (Chelsea).DoeEensGek schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 21:19:
[...]
Ik hoop echt dat hij een mooie club kiest.
En nee ik zie hem niet genoegen nemen met minder salaris waardoor er meer clubs in aanmerking komen voor zijn handtekening. Als hij voor zijn “liefde” Barcelona al niet voor significant minder wil gaan spelen waarom dan wel voor een andere random club.
Ze hebben het erover dat hij 50 tot 70 procent had willen inleveren. Dat is nogal wat natuurlijk.dcell schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 22:24:
[...]
Gezien zijn salariseisen valt er niet veel te kiezen. De keuze is dan een olieclub (Man City) of een olieclub (PSG). Wellicht dat er nog een olieclub is, die interesse toont (Chelsea).
En nee ik zie hem niet genoegen nemen met minder salaris waardoor er meer clubs in aanmerking komen voor zijn handtekening. Als hij voor zijn “liefde” Barcelona al niet voor significant minder wil gaan spelen waarom dan wel voor een andere random club.
⏩ PVOutput☀️
Hij had voor een jaarsalaris van -70m moeten gaan spelen kan ik me ergens voor de geest halen…dcell schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 22:24:
[...]
Gezien zijn salariseisen valt er niet veel te kiezen. De keuze is dan een olieclub (Man City) of een olieclub (PSG). Wellicht dat er nog een olieclub is, die interesse toont (Chelsea).
Dat zou wel heel veel clubliefde zijn
Dat denk ik niet;dcell schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 22:24:
Wellicht dat er nog een olieclub is, die interesse toont (Chelsea).
Chelsea schijnt interesse te hebben in Lukaku
een bod van 100 miljoen is al afgewezen, ze willen nu 130 !! miljoen bieden > en een weeksalaris van 250.000 €

Laat hem gewoon contributie betalen, puur als statement. Hij drinkt er geen biertje minder door. En ik betaal ook gewoon contributie aan mijn sportclubs terwijl ik er ook nog een baan bij moet hebben om de hypotheek te betalen en te zorgen dat er eten op tafel komt.
alles kan off-topic
Wat denk je van het aanbieden van een contract waarbij de club vooraf al weet dat ze er niet mee voldoen aan de eisen van La Liga ?Chelseamarre123 schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 20:19:
[...]
Ik vind dat dikke onzin, een man van zijn status moet gewoon het hoogste salaris krijgen bij Barcelona en niet voor ik zeg maar wat 1 miljoen per jaar.
De club lijkt hiermee simpelweg te proberen om Messi de schuld in de schoenen te schuiven en door middel van sentiment iets te willen forceren.
Echt bizar overpriced... de helft zou meer dan genoeg zijn geweestLondon schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 21:17:
Grealish voor 117 miljoen euro naar City.
Verwijderd
Welkom in 2022. Graelish tekent voor zes seizoenen. In die periode draait ManCity een omzet van minimaal £3.000.000.000, omdat jij, ik en iedereen hier op het forum toch ook stiekem ManCity kijkt.Harribo schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 21:52:
[...]
Ik vind het ronduit schandalig. Ergens anders vergaan ze van de honger
Nog steeds teveel om te voldoen aan de financiele reglementen van La LigaQuad schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 22:44:
[...]
Ze hebben het erover dat hij 50 tot 70 procent had willen inleveren. Dat is nogal wat natuurlijk.
Bovendien is het nogal dubieus. Een 5 jarig contract voor iemand van zijn leeftijd. Normaal gesproken zou een club hooguit een 2 jarig contract aanbieden. De totale package is nog steeds zeer royaal.
Dus? Als jouw werkgever zegt: Je hebt hier genoeg verdient, vanaf nu werk je voor ons zonder dat je salaris krijgt. Wat zou je daarvan vinden? Barcelona verdient vele malen meer geld dan ze als Messi aan salaris betalen, puur door Messi. En ja, hij zit misschien in de nadagen van zijn carrière, maar speelt nog steeds briljant.Ankona schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 00:04:
Ik snap Messi eigenlijk niet zo. Die jongen heeft alles aan Barcelona te danken en heeft daar meer geld verdiend dan hij en zijn kleinkinderen ooit op kunnen maken. Hij zit in de nadagen van zijn carrière en zijn club heeft het zwaar. Waarom zou hij niet gewoon nog een jaartje voor de lol mee blijven voetballen? Daar is hij de held. Moet hij nu perse verkassen om nog voor een paar rot centen elders proberen een status op te bouwen?
Laat hem gewoon contributie betalen, puur als statement. Hij drinkt er geen biertje minder door. En ik betaal ook gewoon contributie aan mijn sportclubs terwijl ik er ook nog een baan bij moet hebben om de hypotheek te betalen en te zorgen dat er eten op tafel komt.
Natuurlijk is het deels sentiment, want voetbal. Maar als de geruchten kloppen en hij al een groot deel van zijn salaris heeft willen inleveren… dan wordt hij hier gewoon genaaid door het management van de club. Niemand hoort dat te accepteren, zelfs een miljardair (?) niet.
Als mijn werkgever mij multimiljonair heeft gemaakt en daardoor in financieel wanbeleid is geraakt door de keuzes uit het verleden zou ik best mee willen werken aan een creatieve constructie.Tk55 schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 08:13:
[...]
Dus? Als jouw werkgever zegt: Je hebt hier genoeg verdient, vanaf nu werk je voor ons zonder dat je salaris krijgt. Wat zou je daarvan vinden? Barcelona verdient vele malen meer geld dan ze als Messi aan salaris betalen, puur door Messi. En ja, hij zit misschien in de nadagen van zijn carrière, maar speelt nog steeds briljant.
Natuurlijk is het deels sentiment, want voetbal. Maar als de geruchten kloppen en hij al een groot deel van zijn salaris heeft willen inleveren… dan wordt hij hier gewoon genaaid door het management van de club. Niemand hoort dat te accepteren, zelfs een miljardair (?) niet.
Er zijn zat mogelijkheden om toch iets te verdienen maar geen salaris te krijgen. Desnoods geven ze hem 100% van zijn eigen shirtverkoop
Zeker weten, als hij mij ruim financieel onafhankelijk heeft gemaakt, wil ik nog wel blijven werken als ik het werk nog steeds heel leuk vind.Tk55 schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 08:13:
[...]
Dus? Als jouw werkgever zegt: Je hebt hier genoeg verdient, vanaf nu werk je voor ons zonder dat je salaris krijgt. Wat zou je daarvan vinden? Barcelona verdient vele malen meer geld dan ze als Messi aan salaris betalen, puur door Messi. En ja, hij zit misschien in de nadagen van zijn carrière, maar speelt nog steeds briljant.
Hij wordt niet genaaid door de club, de club naait zichzelf door achterlijke bedragen te betalen voor spelers en ze vervolgens achterlijke salarissen te geven waardoor ze nu 70 miljoen over het salarisplafond zitten en geen nieuwe spelers kunnen registreren voor La Liga. Ik vraag me überhaupt af of Messi wel geregistreerd zou kunnen worden als hij gratis zou willen spelen, aangezien ze dan nog steeds 70 miljoen over het salarisplafond zitten.Tk55 schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 08:13:
[...]
Het probleem is dat ze destijds voor spelers als Griezmann, Dembele en Coutinho een fortuin hebben betaald, deze spelers niet renderen, maar wel een dusdanig hoog salaris hebben dat ze niet te verkopen zijn.
Anyway, als Messi nu naar PSG gaat wil ik eigenlijk ook Cristiano Ronaldo bij PSG zien, al was het maar voor één seizoen.
Alsof Jezus Christus is overleden
Wellicht wat problemen met relativeren.
Aan de andere kant, waarom zou Messi inleveren als ze Griezmann 45miljoen per jaar geven.
Puur wanbeleid
Eigenlijk hebben ze Messi ook niet nodig bij PSG of City. Iedereen is al maanden bezig met de selectie op orde te krijgen
Heeft dit eigenlijk nog gevolgen voor Depay en consorten die al gehaald zijn?
quote]Exocet schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 08:38:GrooV schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 08:37:
[...]
Als mijn werkgever mij multimiljonair heeft gemaakt en daardoor in financieel wanbeleid is geraakt door de keuzes uit het verleden zou ik best mee willen werken aan een creatieve constructie.
Er zijn zat mogelijkheden om toch iets te verdienen maar geen salaris te krijgen. Desnoods geven ze hem 100% van zijn eigen shirtverkoop
[...]
Zeker weten, als hij mij ruim financieel onafhankelijk heeft gemaakt, wil ik nog wel blijven werken als ik het werk nog steeds heel leuk vind.
[/quote]
Misschien zijn jullie (en ik) daarom geen multimiljonairs
Verder eens met @Gaius, het is gewoon oerstom van Barca, ze hebben zichzelf in deze (financiële) puinhoop gewerkt.
Verwijderd
Er staan berichten in de Spaanse media van vandaag dat de nieuwe aankopen nog niet speelgerechtigd zijn voor de competitie.GrooV schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 09:05:
@Gaius Je hebt gelijk, ze mogen niemand inschrijven.
Heeft dit eigenlijk nog gevolgen voor Depay en consorten die al gehaald zijn?
Dat hoeft mijn werkgever niet te zeggen, dat hoeft zijn werkgever ook niet te zeggen. Daar gaat het ook niet om.Tk55 schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 08:13:
[...]
En als je het perse op mij wil betrekken (dat schijnt retorisch altijd een sterk wapen te zijn) Ja. Volmondig JA. Ik werk niet voor salaris maximalisatie, ik werk voor een fijn leven. Als ik het geld kan missen (en dat is al wel een beetje het geval, ik werk nu ook niet voor maximaal salaris al heb ik wel inkomen nodig) maak ik andere keuzes.
En wat betreft Messi. Die kan voor zichzelf best besluiten dat hij het geld misschien wel binnen kan harken maar niet nodig heeft en er andere zaken in het leven belangrijk zijn. Hij heeft een mooi huis, is held bij Barcelona en wil graag nog even voetballen. Doe het lekker gratis, dan ben je over 100 jaar daar nog steeds een held en als het niet meer gaat/leuk is zit je ook aan geen enkel contract vast.
Zeker, inkomsten zijn er altijd nog te maken. Reclame spotje opnemen, merchandising, aan evenementen/tv programma's meewerken. (En voor die zaken verwacht ik dat hij meer waard is als ultieme held van Barca dan als dat kleine mannetje dat zijn club in de steek laat om nog even elders geluk te zoeken) Maar als je al zoveel hebt, zou dat dan nog nodig zijn?GrooV schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 08:37:
[...]
Als mijn werkgever mij multimiljonair heeft gemaakt en daardoor in financieel wanbeleid is geraakt door de keuzes uit het verleden zou ik best mee willen werken aan een creatieve constructie.
alles kan off-topic
Ze willen dus ook nog Kane voor nog meer geld? Hoe is dat te rijmen met financial fair play?toolkist schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 01:17:
[...]
Echt bizar overpriced... de helft zou meer dan genoeg zijn geweest
Het is wel bijzonder gemakkelijk om te stellen dat iemand meer kan inleveren en zelfs contributie betalen om er te mogen spelen zelfs al is het zijn beroep wat zijn primaire inkomsten opleveren.Ankona schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:22:
[...]
Dat hoeft mijn werkgever niet te zeggen, dat hoeft zijn werkgever ook niet te zeggen. Daar gaat het ook niet om.
Hij heeft toch aangeboden om significant in te leveren, hij doet het derhalve ook niet voor salarismaximalisatie en daarin heeft hij dus uiteindelijk een keuze gemaakt - en de club moeten maken door FF regels - dat Messi bij FC Barcelona niet meer passend is.En als je het perse op mij wil betrekken (dat schijnt retorisch altijd een sterk wapen te zijn) Ja. Volmondig JA. Ik werk niet voor salaris maximalisatie, ik werk voor een fijn leven. Als ik het geld kan missen (en dat is al wel een beetje het geval, ik werk nu ook niet voor maximaal salaris al heb ik wel inkomen nodig) maak ik andere keuzes.
Wellicht is hij nu even iets minder een held maar ik heb niet het idee dat Messi de status held bij FC Barcelona gaat kwijtraken. Als er iemand is die bij zichzelf te rade dient te gaan is het toch wel het bestuur van de club FC Barcelona. Op het hele vlak van compensaties die gegeven wordenEn wat betreft Messi. Die kan voor zichzelf best besluiten dat hij het geld misschien wel binnen kan harken maar niet nodig heeft en er andere zaken in het leven belangrijk zijn. Hij heeft een mooi huis, is held bij Barcelona en wil graag nog even voetballen. Doe het lekker gratis, dan ben je over 100 jaar daar nog steeds een held en als het niet meer gaat/leuk is zit je ook aan geen enkel contract vast.
over het schuingedrukte, het is eveneens altijd gemakkelijk om te stellen dat iemand die veel heeft inkomsten moet laten liggen want dat heeft hij/zij niet nodig. Vanuit iemand anders portemonee redeneren is te gemakkelijk
Verwijderd
Zelfs de Premier League heeft FFP regels. 100 miljoen afschrijven over 6 seizoenen met een jaaromzet van 500 miljoen pond lijkt mij geen probleem.Gunner schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 10:47:
[...]
Ze willen dus ook nog Kane voor nog meer geld? Hoe is dat te rijmen met financial fair play?
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken