Donny, ga es warm lopen jongenAnkona schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 23:53:
Moeten zo de keepers en de coaches er ook een nemen?
Zometeen de zijn de fysio's aan de beurt
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Haha De Gea. Jammer..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Met stijl, De Gea is de man van de penalties
alles kan off-topic
Balen voor PSV!
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Nou, ze hebben er toch nog een spannend slotje van gemaakt. Het is Villarreal gegund, voetballen naar hun mogelijkheden.
De kwaliteit van de pingels was zeer hoog, weinig kansen voor de keepers.
De wedstrijd zelf daarentegen was bagger. Ik ben na de gelijkmaker in slaap gevallen en werd pas zo rond de 90e minuut weer wakker.
De wedstrijd zelf daarentegen was bagger. Ik ben na de gelijkmaker in slaap gevallen en werd pas zo rond de 90e minuut weer wakker.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Mwah voor PSV geen ramp, 1 extra voorronde toch? Als je iets wil moet je zo'n 2e voorronde toch ook wel kunnen overleven... Vind het wel mooi dat Villareal hem wint
Ik weet niet meer van wie het lumineuze idee ooit gekomen is, maar ik ga het herhalen:
Bij wedstrijden die beslist moeten worden, moet je de penalties aan het begin nemen. Dan weet je dat je moet voetballen om te winnen. Dit is toch waardeloos en voetbal-onwaardig?
Bij wedstrijden die beslist moeten worden, moet je de penalties aan het begin nemen. Dan weet je dat je moet voetballen om te winnen. Dit is toch waardeloos en voetbal-onwaardig?
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Scheelt inderdaad 1 voorronde. Het is wel zo dat als Man U had gewonnen PSV gegarandeerd groepsfase Europees voetbal had gehaald. Nu kan PSV in theorie na 3 voorrondes klaar zijn..Snowdog schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 00:00:
Mwah voor PSV geen ramp, 1 extra voorronde toch? Als je iets wil moet je zo'n 2e voorronde toch ook wel kunnen overleven... Vind het wel mooi dat Villareal hem wint
Nouja, dan krijg je nog meer wedstrijden waarin de kans groot is dat er maar 1 team wil voetballen. Of dat nou de oplossing is? Ik vind de huidige oplossing wel ok eigenlijk en beter dan het door jou voorgestelde alternatief.DirtyBird schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 00:00:
Ik weet niet meer van wie het lumineuze idee ooit gekomen is, maar ik ga het herhalen:
Die van United zeker, Villa Real had er ook een paar zwakke tussen zitten die een keeper had moeten pakken.gambieter schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 23:59:
De kwaliteit van de pingels was zeer hoog, weinig kansen voor de keepers.
alles kan off-topic
Ooit, lang geleden deden ze dan gewoon een toss om de winnaar aan te wijzen. Eigenlijk heeft dat ook wel iets.DirtyBird schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 00:00:
alles kan off-topic
Yea, maar goed, dat is alleen het geval als ze die alle 3 verliezen toch? Als ze nu 2e voorronde CL winnen hebben ze ook die groepsfase en als ze er ook in die andere voorrondes uitvliegen, nouja, dan hebben ze in Europa ook weinig te zoeken.ElPaco schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 00:01:
[...]
Scheelt inderdaad 1 voorronde. Het is wel zo dat als Man U had gewonnen PSV gegarandeerd groepsfase Europees voetbal had gehaald. Nu kan PSV in theorie na 3 voorrondes klaar zijn..
Ik heb alleen de verlenging van deze wedstrijd gezien, en er werd door beiden niet gevoetbald. Als er nog een had willen spelen is dat een hoop winst.Snowdog schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 00:01:
[...]
Nouja, dan krijg je nog meer wedstrijden waarin de kans groot is dat er maar 1 team wil voetballen. Of dat nou de oplossing is? Ik vind de huidige oplossing wel ok eigenlijk en beter dan het door jou voorgestelde alternatief.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Ik had sterk het idee dat Rulli te vroeg van z'n lijn afging, maar geen goede herhaling kunnen zien.
Dat meende ik ook, helaas geen replay.toolkist schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 00:04:
Ik had sterk het idee dat Rulli te vroeg van z'n lijn afging, maar geen goede herhaling kunnen zien.
Ik heb nog nooit zo’n penaltyreeks gezien… 21 op rij erin!
Die roemruchte finale van de Africa Cup werd er volgens mij over en weer wat gemist.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Helemaal waar, en toch is garantie op een Europese groepsfase wel fijn. Hoewel met al die voorrondes spelen ze net zo veel wedstrijden als dat je normaal in de groepsfase doet.Snowdog schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 00:03:
[...]
Yea, maar goed, dat is alleen het geval als ze die alle 3 verliezen toch? Als ze nu 2e voorronde CL winnen hebben ze ook die groepsfase en als ze er ook in die andere voorrondes uitvliegen, nouja, dan hebben ze in Europa ook weinig te zoeken.
Het is Villareal gegund. Die hebben de wedstrijd gespeeld zoals ze het moesten doen. Dat Rashford niet gewisseld werd was ook van de zotte. Die gozer is al een half seizoen geblesseerd maar wordt telkens weer opgesteld. Tijdens deze pot raakt hij weer geen knikker.
Haal hem er af, zet Donny er in het midden en verschuif Pogba naar de linkerkant. Solskjaer is zo slecht met wisselen. Er lijkt geen plan B te zijn tegen low-block teams. Het hele seizoen al niet.
En De Gea is echt bizar slecht met penalties
Haal hem er af, zet Donny er in het midden en verschuif Pogba naar de linkerkant. Solskjaer is zo slecht met wisselen. Er lijkt geen plan B te zijn tegen low-block teams. Het hele seizoen al niet.
En De Gea is echt bizar slecht met penalties
Waarom?remco112 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 23:57:
Goed voor Feyenoord!
Wel een bizarre penalty reeks. Zal het eens terug kijken
[ Voor 18% gewijzigd door Vos op 27-05-2021 07:21 ]
Villarreal
Mooi dat ze gewonnen hebben en wat een penaltyserie
Allemaal goed ingeschoten. Rulli zat er een paar keer dicht bij, Villarreal had 't eerder beslist kunnen hebben als hij z'n hand wat strakker hield.
Vooral in de extra tijd was Villarreal wel de betere van United, die kwamen er niet meer uit. En wat speelde Rashford als een natte krant. Die heeft werkelijk niks goed geraakt. McTominay was daarentegen de beste man op 't veld. Bij Villarreal was 't wel een echte teamprestatie, mooi om te zien was 't niet, maar wel bijzonder knap.

Vooral in de extra tijd was Villarreal wel de betere van United, die kwamen er niet meer uit. En wat speelde Rashford als een natte krant. Die heeft werkelijk niks goed geraakt. McTominay was daarentegen de beste man op 't veld. Bij Villarreal was 't wel een echte teamprestatie, mooi om te zien was 't niet, maar wel bijzonder knap.
toolkist schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 00:04:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kuUOIam0QMUYQuQOYkmQSLVq.jpg?f=user_large)
De rechtervoet van Rulli stond nog op het krijt. En door de commentator was het van tevoren uitgelegd dat ten minste één voet de lijn moest aanraken op het moment dat de bal gespeeld werd. Dus dan zou de penalty terecht zijn goedgekeurd.
Verder een bizarre reeks. Veel goed in geschoten penalty's. De Gea vond ik de reeks niet zo goed keepen. Hij leek besluiteloos, een beetje in lijn met zijn genomen penalty.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
De meeste penalty's werden dusdanig goed ingeschoten dat ze onhoudbaar waren. Bij degene die dat niet waren zaten ze er dichtbij of werden ze nog aangeraakt. De Gea schoot hem wel echt slecht in, en dan gaat het ook meteen mis.
Die Pogba moet toch wel de meest overschatte speler zijn die bestaat. Niets bijzonders aan, dramatisch in de passing, geen tempo in, vertraagd het spel en ondanks zijn fysiek slap in duels.
Dat Gravenberch de nieuwe Pogba zou worden is een belediging voor Gravenberch zelf.
Dat Gravenberch de nieuwe Pogba zou worden is een belediging voor Gravenberch zelf.
Heel United is overschat. Je kan het team gerust FC Fernandes noemen, de enige speler die ver boven zijn niveau uit is gestegen en de rest van het team op sleeptouw heeft genomen. De enige reden dat ze zo hoog zijn geëindigd is omdat hij excelleerde. Oh en omdat ze verreweg de meeste pingels hebben gekregen én VAR beslissingen mee. En die Noorse clown maar lachen, ongelooflijk. Je gaat nog bijna geloven dat het een goede trainer is ook..VDS91 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 09:22:
Die Pogba moet toch wel de meest overschatte speler zijn die bestaat. Niets bijzonders aan, dramatisch in de passing, geen tempo in, vertraagd het spel en ondanks zijn fysiek slap in duels.
Jammer genoeg ben je bij een penalty shoot-out afhankelijk van medespelers. Dat De Gea de beslissende penalty mist kun je hem niet verwijten. Maar niet 1 van de voorgaande 10 stoppen is ronduit schandalig (ook voor zijn collega overigens), helemaal wetende dat hij sinds 2016 geen pingel meer heeft gepakt.
[ Voor 9% gewijzigd door London op 27-05-2021 09:50 ]
Tesla M3LR '21
Ja klopt, maar het blijft dan - net als met buitenspel - lastig te zien omdat in jouw screenshot de bal nog niet eens geschoten is. Sterker nog, de bal wordt nog helemaal niet geraakt. Maar goed, sowieso was het een zwakke penalty van De Gea.Herman schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 08:57:
[...]
[Afbeelding]
De rechtervoet van Rulli stond nog op het krijt. En door de commentator was het van tevoren uitgelegd dat ten minste één voet de lijn moest aanraken op het moment dat de bal gespeeld werd. Dus dan zou de penalty terecht zijn goedgekeurd.
Wat is er toch met coaches in wannabee-Super League clubs aan de hand ?
- Barcelona : Koeman op de wip (Laporta, hoi Ronald, ik ga eerst ff shoppen de komende 15 dagen, misschien vind ik iemand die het nog slechter doet dan jij en die ik zowiezo niet kan betalen)
- Real : Zidane ... nou doei, ik ga wat anders doen
- Inter Milan: Conte .. jullie zoeken het maar uit
- Juventus : Pirlo, sorry ik was er nog niet aan toe
- PSG : Poch : leuk dat het geld in de gangen ligt, maar ik wil meer inspraak
- Tottenham : Levi .. wil er nog echt niemand ?
- Barcelona : Koeman op de wip (Laporta, hoi Ronald, ik ga eerst ff shoppen de komende 15 dagen, misschien vind ik iemand die het nog slechter doet dan jij en die ik zowiezo niet kan betalen)
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Kanttekening: PSG was geen Super League wannabee. Zij (en Bayern) zaten niet bij de 12.loekf2 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:09:
Wat is er toch met coaches in wannabee-Super League clubs aan de hand ?
Ik ken de regels. Ik dacht alleen dat ik hem met beide voeten vooruit zag 'hoppen', verkeerd gezien dus. Thanks voor de still dus, is dat ook weer duidelijk voor meHerman schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 08:57:
[...]
[Afbeelding]
Verder een bizarre reeks. Veel goed in geschoten penalty's. De Gea vond ik de reeks niet zo goed keepen. Hij leek besluiteloos, een beetje in lijn met zijn genomen penalty.
https://www.ad.nl/europee...ijn-de-gevolgen~a1d4f9a5/
Ben benieuwd wat dit gaat worden
Zelf vind ik het altijd wel een extra dynamiek geven.
Enige wat ik nooit begrepen heb is dat het ook nog geldig was in de verlenging.
Beide clubs hebben dan al 90 min voordeel gehad en dan heeft 1 club er nog eens 30 minuten extra voordeel van (bijv halve finale AZ in 2005)
Beide clubs hebben dan al 90 min voordeel gehad en dan heeft 1 club er nog eens 30 minuten extra voordeel van (bijv halve finale AZ in 2005)
Lijkt mij prima, en dan geen verlengen maar gewoon gelijk penaltiesTogi schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 16:57:
Float like a butterfly, sting like a bee.
Dus 2 teams scoren evenvaak, maar toch gaat er eentje door. Ik hoop dat deze regel echt verdwijnt.Togi schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 16:57:
In het verleden gaf het uit teams een extra motivatie om aan te vallen ipv verdedigen maar de laatste jaren (denk sinds ontstaan champions league en het grote geld) zorgt het voor het tegenovergestelde.
Thuis spelende clubs zetten de bus voor de deur om maar niks tegen te krijgen.
Het geeft volgens mij wel wat dynamiek want je ziet wel wat ander spel dan in bijv een normale competitie wedstrijd of een beker
Thuis spelende clubs zetten de bus voor de deur om maar niks tegen te krijgen.
Het geeft volgens mij wel wat dynamiek want je ziet wel wat ander spel dan in bijv een normale competitie wedstrijd of een beker
Voordeel is dat de return wedstrijd maar een neutrale stand kent. Bijna altijd moet er wel een club jagen. Nadeel is dat er ook bijna altijd een club is die de boel op slot kan gooien.
Eigenlijk zou er bij een gelijke stand over twee wedstrijden een derde beslissingswedstrijd op neutraal terrein moeten volgen..... maar organisatorisch is het dan handiger om die eerste twee wedstrijden over te slaan en mis je de inkomsten van het thuispubliek.
Eigenlijk zou er bij een gelijke stand over twee wedstrijden een derde beslissingswedstrijd op neutraal terrein moeten volgen..... maar organisatorisch is het dan handiger om die eerste twee wedstrijden over te slaan en mis je de inkomsten van het thuispubliek.
alles kan off-topic
Dat is wat ze in het hockey inmiddels doen volgens mij. Het meest eerlijk, maar ik weet niet of het past in de drukke voetbalkalender.Ankona schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 22:27:
Eigenlijk zou er bij een gelijke stand over twee wedstrijden een derde beslissingswedstrijd op neutraal terrein moeten volgen.
En als het dan weer gelijk is? Nog een duel en nog 1 en nog 1?Ankona schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 22:27:
Voordeel is dat de return wedstrijd maar een neutrale stand kent. Bijna altijd moet er wel een club jagen. Nadeel is dat er ook bijna altijd een club is die de boel op slot kan gooien.
Gewoon penalties en dus geen verlenging, ben je in kwartiertje klaar
Float like a butterfly, sting like a bee.
Andere optie, bij sport telt alleen de winnaar!
Dus bij gelijkspel heb je geen winnaar en gaat niemand door.
Dus bij gelijkspel heb je geen winnaar en gaat niemand door.
alles kan off-topic
Ja alleen bij hockey is er nooit een gelijkspel in de knock out fase. Dus gelijke stand na 70 minuten is direct shoot outs, waardoor het meer een best of 3 is en doelsaldo niet relevant is. Ik denk inderdaad niet dat het echt in de drukke kalender past.ElPaco schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 23:04:
[...]
Dat is wat ze in het hockey inmiddels doen volgens mij. Het meest eerlijk, maar ik weet niet of het past in de drukke voetbalkalender.
Bij Barca wordt het met de dag gekker ondertussen. Laporta beweert dat Koeman met spoed zou zijn opgenomen in het ziekenhuis met een paniekaanval, maar blijkt onzin. Routine check-up en Koeman zit gewoon kiplekker in het vliegtuig naar Nederland.
https://www.ad.nl/sport/z...ta-totale-onzin~a99c468b/
[ Voor 18% gewijzigd door Henkie_NtA op 28-05-2021 14:44 ]
Waar of niet, klinkt wel alsof de situatie behoorlijk zorgwekkend is voor Koeman en ze hem liever kwijt zijn.Henkie_NtA schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 14:43:
Bij Barca wordt het met de dag gekker ondertussen. Laporta beweert dat Koeman met spoed zou zijn opgenomen in het ziekenhuis met een paniekaanval, maar blijkt onzin. Routine check-up en Koeman zit gewoon kiplekker in het vliegtuig naar Nederland.
Ja dat is wel duidelijk. Die Laporta wil gewoon per se zelf een eigen trainer neerzetten.Exocet schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 14:48:
[...]
Waar of niet, klinkt wel alsof de situatie behoorlijk zorgwekkend is voor Koeman en ze hem liever kwijt zijn.
Hij is momenteel gewoon 2e keus, als er binnen 2 weken geen andere kandidaat is mag hij blijven.Henkie_NtA schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 14:43:
Ik zou de deur achter me dichttrekken, Barca heeft sowieso qua respect bij mij ingeboet door die achterlijke Super League ideeën.
Jup, even met vakantie en dan een prima opvolger van ene FdB na een dramatisch verlopen EK.Vlassie1980 schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 16:33:
[...]
Hij is momenteel gewoon 2e keus, als er binnen 2 weken geen andere kandidaat is mag hij blijven.
Ik zou de deur achter me dichttrekken, Barca heeft sowieso qua respect bij mij ingeboet door die achterlijke Super League ideeën.
En de (ongetwijfeld stevige) afkoopsom mislopen? Hij is niet gek.Vlassie1980 schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 16:33:
[...]
Hij is momenteel gewoon 2e keus, als er binnen 2 weken geen andere kandidaat is mag hij blijven.
Dit, dit dit!Schnater schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 16:41:
[...]
Jup, even met vakantie en dan een prima opvolger van ene FdB na een dramatisch verlopen EK.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Nee, nee nee!
Zelf Oranje in de steek laten, om vervolgens met hangende pootjes terug te komen. Hoeft van mij niet. Tevens was het spel onder Koeman ook vaak niet om aan te gluren.
Zijn resultaten waren anders prima, heb meer vertrouwen in Koeman als Frank de Boer.remco112 schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 19:34:
[...]
Nee, nee nee!
Zelf Oranje in de steek laten, om vervolgens met hangende pootjes terug te komen. Hoeft van mij niet. Tevens was het spel onder Koeman ook vaak niet om aan te gluren.
Maar ja, eigen keus. Hij heeft besloten om naar zijn geliefde club te gaan, en daar is het nou eenmaal roerig als het niet naar wens gaat. Houdbaarheid als trainer van Barcelona is nou eenmaal laag met al die megalomane voorzitters die altijd een vinger in de pap willen hebben.
Er wordt wel verschrikkelijk gezeuld met Koeman zeg. Koeman ondergaat het maar omdat het Barcelona is.
Maar Barcelona laat zich van zijn slechtste kant zien.
Een trainer met minder ambities met Barcelona was al lang opgestapt natuurlijk.
Ik gun Koeman Barcelona maar oh wat zou ik hem graag terugzien bij Oranje ipv de Boer
Niet vergeten vanavond te kijken om 21 uur welke miljonair met zijn club de CL pakt!
Ik gun Koeman Barcelona maar oh wat zou ik hem graag terugzien bij Oranje ipv de Boer
Niet vergeten vanavond te kijken om 21 uur welke miljonair met zijn club de CL pakt!
[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 29-05-2021 10:14 ]
En om 15.00, als het tenminste in NL uitgezonden wordt, wie de 200m prijs wint (play offs voor promotie naar Premier League)Harribo schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 10:07:
Er wordt wel verschrikkelijk gezeuld met Koeman zeg. Koeman ondergaat het maar omdat het Barcelona is.
Schandalig maar waar: die Championship wedstrijd wordt niet in Nederland uitgezondentoolkist schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 11:04:
[...]
En om 15.00, als het tenminste in NL uitgezonden wordt, wie de 200m prijs wint (play offs voor promotie naar Premier League)
Hoop dat Brentford gaat promoveren. Leuk team onder aanvoering van Toney. En met de afbraakploegen Norwich & Watford zou Brentford een frisse wind zijn. En nog een Londense ploeg, dus dan ben ik sowieso voor
Niets tegen Swansea verder overigens.
[ Voor 5% gewijzigd door London op 29-05-2021 11:15 ]
Tesla M3LR '21
Die bedragen zijn echt bizar. Met zo'n bedrag zou iedere ploeg hier in NL meedoen om de titel. Begrotingen van de top 5 van NL (seizoen 2019/2020):toolkist schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 11:04:
[...]
En om 15.00, als het tenminste in NL uitgezonden wordt, wie de 200m prijs wint (play offs voor promotie naar Premier League)
Ajax | 110 miljoen euro |
PSV | 78,5 miljoen euro |
Feyenoord | 68 miljoen euro |
Vitesse | 26 miljoen euro |
AZ | 25,5 miljoen euro |
200m gaat wel over 2-3 seizoen heElPaco schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 11:36:
[...]
Die bedragen zijn echt bizar. Met zo'n bedrag zou iedere ploeg hier in NL meedoen om de titel. Begrotingen van de top 5 van NL (seizoen 2019/2020):
Ajax 110 miljoen euro PSV 78,5 miljoen euro Feyenoord 68 miljoen euro Vitesse 26 miljoen euro AZ 25,5 miljoen euro
100m tv geld in PL seizoen, en daarna nog ik meen 2 jaar "parachute payments" voor het geval je degradeert.
Eigenlijk raar dat de, qua financiën, belangrijkste voetbalwedstrijd van de wereld niet uitgezonden wordt.London schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 11:14:
[...]
Schandalig maar waar: die Championship wedstrijd wordt niet in Nederland uitgezonden
Hoop dat Brentford gaat promoveren. Leuk team onder aanvoering van Toney. En met de afbraakploegen Norwich & Watford zou Brentford een frisse wind zijn. En nog een Londense ploeg, dus dan ben ik sowieso voor![]()
Niets tegen Swansea verder overigens.
Iemand die Norwich City dit seizoen als afbraakploeg beschrijft, heeft alleen naar de uitslagen gekeken, niet naar het voetbal 
Brentford was zeer aan of uit; als het werkte waren ze erg leuk om te zien, maar hun off-dagen waren niet best
Brentford was zeer aan of uit; als het werkte waren ze erg leuk om te zien, maar hun off-dagen waren niet best
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dan laat ik me graag verrassen. Maar vanuit het verleden heb ik weinig positiefs te melden over Norwich. Op de FPL-helden Pukki en Cantwell na dan.gambieter schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 12:38:
Iemand die Norwich City dit seizoen als afbraakploeg beschrijft, heeft alleen naar de uitslagen gekeken, niet naar het voetbal
Tesla M3LR '21
Oh nee, dan stelt het niks voor neetoolkist schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 12:31:
[...]
200m gaat wel over 2-3 seizoen he
100m tv geld in PL seizoen, en daarna nog ik meen 2 jaar "parachute payments" voor het geval je degradeert.
Mooi, Brentford al een terechte pingel na 10 minuten. De Swansea aanvoerder mocht al blij zijn dat hij alleen geel kreeg na een eerdere smerige tackle, en de pingel was mooi combinatievoetbal.
Swansea gaat het schoppend proberen als we naar de overtredingen kijken.
En al 2-0 en Toney schiet ook nog eens met een mooie volley op de lat. Dit kan een slachting worden.
En al 2-0 en Toney schiet ook nog eens met een mooie volley op de lat. Dit kan een slachting worden.
[ Voor 16% gewijzigd door gambieter op 29-05-2021 16:27 ]
Waar hebben we het over?gambieter schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 16:15:
Mooi, Brentford al een terechte pingel na 10 minuten. De Swansea aanvoerder mocht al blij zijn dat hij alleen geel kreeg na een eerdere smerige tackle, en de pingel was mooi combinatievoetbal.
Elect a clown, expect a circus.
Promotie en heeeeel veel geld.
Brentford heeft nog nooit in de PL gespeeld. Club die talenten produceert, zoals vorig jaar Ben-Ramah en Watkins, en dit jaar Ivar Toney. Ze hebben al 80+ jaar niet meer op het hoogste niveau gespeeld.
Brentford heeft nog nooit in de PL gespeeld. Club die talenten produceert, zoals vorig jaar Ben-Ramah en Watkins, en dit jaar Ivar Toney. Ze hebben al 80+ jaar niet meer op het hoogste niveau gespeeld.
[ Voor 85% gewijzigd door gambieter op 29-05-2021 17:08 ]
Ik zag het duel langskomen, helaas zag ik niet meteen een kanaal waar deze op te zien wasElPaco schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 16:51:
Promotie duel voor de Premier League.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Mooi man Brentford
Hopelijk kan ik snel een wedstrijdje gaan bezoeken weer!
Tesla M3LR '21
Whahaha, mooi voor Brentford, heel tof!
Gaat mijn FC Emmen van de PL worden komend seizoen.
En vanavond de CL-finale. Kan alleen maar hopen dat Chelsea wint. Ik weet het, geld tegen nog meer geld, maar gun het Chelsea toch wat meer. En wil vooral het gezicht van Guardiola zien als het net niet lukt. Niks tegen Guardiola zelf, maar hij zal niet weten wat nu nog te moeten doen om de CL te winnen met City gok ik.
Maar bovenal hoop ik op een leukere finale dan die van de afgelopen 2 jaar. Want wat een snoozefest waren die zeg.
Gaat mijn FC Emmen van de PL worden komend seizoen.
En vanavond de CL-finale. Kan alleen maar hopen dat Chelsea wint. Ik weet het, geld tegen nog meer geld, maar gun het Chelsea toch wat meer. En wil vooral het gezicht van Guardiola zien als het net niet lukt. Niks tegen Guardiola zelf, maar hij zal niet weten wat nu nog te moeten doen om de CL te winnen met City gok ik.
Maar bovenal hoop ik op een leukere finale dan die van de afgelopen 2 jaar. Want wat een snoozefest waren die zeg.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Het zijn allebei geldapen clubs, heb een lichte voorkeur voor Chelsea omdat dat nog enigszins een subtopper was in de Premier League voor de overname van Abramovich terwijl City echt jarenlang een Premiership club was voor ze werden overgenomen.Harribo schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 10:07:
Denk alleen dat City ermee aan de haal gaat.
Ik doe een voorspelling: Een ploeg in een blauw shirt wint!
Het ene shirt is meer cyaan...Maarten_E schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 21:04:
Ik doe een voorspelling: Een ploeg in een blauw shirt wint!
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Volgens mij staat is Timo Werner een pseudoniem van D. Van De Beek.
Er zitten 15.000 man maar volgens mij zit ik nog steeds naar een bandje met 'publiek geluid' te luisteren...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Het is toch echt het geluid van het publiek, die wedstrijden zonder publiek en afgedekte stoelen met reclame vond ik altijd verschrikkelijk.hoevenpe schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 21:21:
Er zitten 15.000 man maar volgens mij zit ik nog steeds naar een bandje met 'publiek geluid' te luisteren...
Mooie finale tot nu toe, behoorlijk open gespeeld, niet bepaald afwachtend itt vorige finales.
El Sierd moet wat meer los commentaar geven, hij is een beetje netjes vandaag. Misschien was het beter geweest als eht een Spaanse finale was geweest
Ahh, ik kijk bij SBS, met Wietze de Jager. Hoor hem een stuk liever dan El Sierd.Vlassie1980 schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 21:31:
El Sierd moet wat meer los commentaar geven, hij is een beetje netjes vandaag. Misschien was het beter geweest als eht een Spaanse finale was geweest
Het gaat nu over wie van de eigenaren de grootste boot heeft hahaMaarten_E schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 21:35:
[...]
Ahh, ik kijk bij SBS, met Wietze de Jager. Hoor hem een stuk liever dan El Sierd.
Smerige overtreding van Gundogan, wat mij betreft had rood ook gekunnen. Hoe ie z'n voet nog net even anders 'positioneert' als ie ziet dat ie de bal niet meer haalt
En vanwege zulke onzin van hem heb ik een hekel aan hem. Ik kijk naar een finale van een Europese competitie, niet naar een Facebook-post van Abrahamovic.Vlassie1980 schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 21:37:
[...]
Het gaat nu over wie van de eigenaren de grootste boot heeft haha
Shit, Thiago Silva eraf bij Chelsea.
Edit: YES YES CHELSEA!!!
Verdiend op basis van de eerste helft.
[ Voor 7% gewijzigd door Maarten_E op 29-05-2021 21:44 ]
1-0 Chelsea
Geen naam verbasteringen aub.
Geen naam verbasteringen aub.
[ Voor 68% gewijzigd door tweakduke op 30-05-2021 12:27 ]
Als keeper hem gehad was dit rood geweest toch? Waarom nu niet op zijn minst geel?
Op basis van de eerste helft verdient City nauwelijks iets. Wel kansen gehad maar Chelsea had duidelijk het betere spel, zelfs met een noodgedwongen wissel voor Silva. Chilwell is letterlijk overal bij betrokken. Heel tof.
Omdat ze scoren? Tis niet en-en.Montaner schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 21:44:
Als keeper hem gehad was dit rood geweest toch? Waarom nu niet op zijn minst geel?
Lekker weer zonder spits spelen, prima plan PepMaarten_E schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 21:51:
Op basis van de eerste helft verdient City nauwelijks iets. Wel kansen gehad maar Chelsea had duidelijk het betere spel, zelfs met een noodgedwongen wissel voor Silva. Chilwell is letterlijk overal bij betrokken. Heel tof.
Iemand een gok hoeveel geld City deze zomer gaat uitgeven?
De bankrekening van de sjeik Abu Dhabi en het BNP van Mozambique.Deadsy schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 21:52:
Iemand een gok hoeveel geld City deze zomer gaat uitgeven?
Voordeel op een overtreding.. scoren sluit dat niet ineens uit.. wel de direct rood vanwege ontnemen scoringskans.. maar hands blijft hands en dus eigenlijk geel.
Naja toch wel vreemd imo, als iemand een dikke overtreding maakt en er voordeel wordt gegeven, dan wordt daarna toch ook alsnog die kaart gegeven, waarom hier niet?
Dat doet het dus wel.Montaner schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 21:56:
[...]
Voordeel op een overtreding.. scoren sluit dat niet ineens uit.. wel de direct rood vanwege ontnemen scoringskans.. maar hands blijft hands en dus eigenlijk geel.
Of hij fluit en bestraft, of doelpunt en verder niks. Enige uitzondering is gemeen spel
Prachtige finale tot nu toe. Verdiend op voorsprong, Pep weer tactisch aan het falen.
De Bruyne raakt geen bal en ze missen Fernandinho op de 6. Bij Chelsea klopt de tactiek volledig
De Bruyne raakt geen bal en ze missen Fernandinho op de 6. Bij Chelsea klopt de tactiek volledig
Guardiola: "Waarom makkelijk doen als het ook volkomen onlogisch en naïef kan?"
[ Voor 13% gewijzigd door Maarten_E op 29-05-2021 22:14 ]
Die Zinchenko heeft zich wel goed ontwikkeld trouwens imo, vond hem bij PSV weinig speciaals, maar hij speelt bij Man City in de wedstrijden die ik zie meestal wel vrij goed. Toch apart hoe zo'n speler in zo'n goed team dan ineens tot zijn recht komt.
Inderdaad, heel typisch.Snowdog schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 22:16:
Die Zinchenko heeft zich wel goed ontwikkeld trouwens imo, vond hem bij PSV weinig speciaals, maar hij speelt bij Man City in de wedstrijden die ik zie meestal wel vrij goed. Toch apart hoe zo'n speler in zo'n goed team dan ineens tot zijn recht komt.
Moet zeggen dat ik helemaal vergeten wa dat Zinchenko onder contract bij PSV heeft gestaan, de naam zei me iets maar kon het niet plaatsen. Net zoals een Mount die bij Vitesse zich ook heeft ontwikkeld als een dolle.
Gabriel Jesus erin bij City voor De Bruyne.
Yikes, wel te doen met De Bruyne, en ook met die speler van Chelsea eerder. Zeker als je er zelf niet zo heel veel aan kan doen.
[ Voor 9% gewijzigd door Maarten_E op 29-05-2021 22:19 ]
brrr smerige overtreding van Rudiger.. zo bewust zo hard mogelijk opvangen...
Maar Mount was bij Vitesse al wel een uitblinker, ik had van die Zinchecko eigenlijk helemaal niks meer verwacht, vond hem echt tegenvallen eigenlijk. Maar goed, ben benieuwd of Man City het vanavond nog weet recht te breien...Maarten_E schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 22:18:
[...]
Inderdaad, heel typisch.
Moet zeggen dat ik helemaal vergeten wa dat Zinchenko onder contract bij PSV heeft gestaan, de naam zei me iets maar kon het niet plaatsen. Net zoals een Mount die bij Vitesse zich ook heeft ontwikkeld als een dolle.
Gabriel Jesus erin bij City voor De Bruyne.
Zo lomp opvangen is meer een 6e reserve klasse overtredingtoolkist schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 22:18:
brrr smerige overtreding van Rudiger.. zo bewust zo hard mogelijk opvangen...

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Voor mij verreweg de zwakste schakel bij City. Op een heel enkele keer na komt er niet meer uit dan pasjes opzij/achteruit.Snowdog schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 22:16:
En bij Ajax was dit een penalty tegen
Dat is waar. Zag hem wel eens invallen die Zinchenko maar was niet veel. Grappig om te zien.Snowdog schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 22:19:
[...]
Maar Mount was bij Vitesse al wel een uitblinker, ik had van die Zinchecko eigenlijk helemaal niks meer verwacht, vond hem echt tegenvallen eigenlijk. Maar goed, ben benieuwd of Man City het vanavond nog weet recht te breien...
En inderdaad, vaak verzuipen spelers in een bepaald type spel of tactiek, om dan weer op te leven bij een trainerswissel of tactische verandering.
Waarom zijn 9/10 finales altijd kut?
Je zou bijna Fernandinho brengen met maar 1 missie. Zo hard raken dat dat masker afvliegt. Maar goed ook dat is meer iets voor de 6e reserve klasseBossie schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 22:20:
[...]
Zo lomp opvangen is meer een 6e reserve klasse overtreding
Van deze finale kan het me niets schelen wie er wint. Maar ik ben absoluut voor een regel die stelt dat je er zelf ook af moet als je je tegenstander uit het veld schopt.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Bij een bewuste overtreding zoals deze kan ik me dasr helemaal in vinden.
Maar goed eigenlijk moet de VAR hier gewoon wakker worden en de scheids vertellen dat ie bewust de speler zo hard mogelijk raakt en die wellicht rood moet zijn.
Maar goed eigenlijk moet de VAR hier gewoon wakker worden en de scheids vertellen dat ie bewust de speler zo hard mogelijk raakt en die wellicht rood moet zijn.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken