I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik snap je punt, maar ik heb hetzelfde met het nationale voetbaltopic. Dat voelt ook aan als een Ajax-topic. Uiteindelijk is het aan de posters om dat te veranderengws24 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 00:42:
offtopic:
Is dit het Arsenal topic gezien al het ge we en wij wat er gebruikt wordt? Neem dit aub niet te zwaar op maar elke keer als ik lurk in dit topic lijkt het wel alsof er alleen Arsenal supporters posten en het viel mij gewoon op. Moet namelijk af en toe uit de context proberen te halen wie we zijn alhoewel dat inmiddels wel duidelijk is
.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik heb al twee keer gehad dat ik het topic niet vind omdat ik denk dat deze van afgelopen seizoen is, en ik denk dat ik daarin niet de enige ben.
Er is allang voorgesteld om de topictitel aan te passen, maar de mods hebben het te drukIThom schreef op woensdag 30 september 2020 @ 16:15:
Even tussendoor, is het geen tijd voor een nieuw topic, seizoen 2019/2020 is nu wel over toch?
Ik heb al twee keer gehad dat ik het topic niet vind omdat ik denk dat deze van afgelopen seizoen is, en ik denk dat ik daarin niet de enige ben.
Ik heb een TR geplaatst met dat voorstel.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat is inderdaad even blijven liggen, bij deze gefixed.gambieter schreef op woensdag 30 september 2020 @ 16:38:
[...]
Er is allang voorgesteld om de topictitel aan te passen, maar de mods hebben het te druk
Ik heb een TR geplaatst met dat voorstel.
[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 30-09-2020 21:32 ]
Helemaal eens natuurlijk, maar het was gewoon een lekkere goalHarribo schreef op woensdag 30 september 2020 @ 21:31:
Ja heel goed maar zie tegelijkertijd ook dat Lazio. Wat een slechte pruts verdediging.
Ja, excuses, ik denk dat ik de schuldige bengws24 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 00:42:
offtopic:
Is dit het Arsenal topic gezien al het ge we en wij wat er gebruikt wordt? Neem dit aub niet te zwaar op maar elke keer als ik lurk in dit topic lijkt het wel alsof er alleen Arsenal supporters posten en het viel mij gewoon op. Moet namelijk af en toe uit de context proberen te halen wie we zijn alhoewel dat inmiddels wel duidelijk is
.
maar het viel mij meteen op toen ik hier ging lezen, dat er vrijwel alleen Arsenal supporters hier op dit forum zitten, vandaar. en wij hebben niks tegen de andere clubs, behalve af en toe een grapje over de Spurs
Trouwens, zit net Liverpool - Arsenal te kijken (beetje laat ja), maar was dat geen rode kaart voor Mane > 2e minuut
...
net gewonnen van Liverpool na strafschoppen: 5 - 4; het schijnt dat Leno fantastisch heeft gekeept;
over de CL loting: wel een paar leuke wedstrijden, oa. Juventus - Barca en Inter - Real Madrid.
Denk dat het iets te vroeg is om na 2 wedstrijden een conclusie te trekken. Maar ze gingen er vanavond iig wel voor, ook niet zo gek na een rode kaart though.Luxicon schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 23:31:
Barcelona is een stuk leuker kijken dan met de voorgaande trainers.. eindelijk zit er weer variatie in het spel.
Ja, ben benieuwd hoe ze het straks tegen Juventus > Ronaldo gaan doen in de CL.Snowdog schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 23:35:
Denk dat het iets te vroeg is om na 2 wedstrijden een conclusie te trekken. Maar ze gingen er vanavond iig wel voor, ook niet zo gek na een rode kaart though.
Jawel, maar Luis Enrique deed het prima, de trainers daarna waren behoorlijk ondermaats. Dat zag je vanaf het begin dat ze er stonden. Een creativiteit van 0.Snowdog schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 23:35:
[...]
Denk dat het iets te vroeg is om na 2 wedstrijden een conclusie te trekken. Maar ze gingen er vanavond iig wel voor, ook niet zo gek na een rode kaart though.
...
Hebben ze direct wat ervaring erbij.
Luis Enrique had dan ook een Messi, Xavi en Iniesta in prime time. Veel meer dan die 3 opstellen hoefde hij niet te doen.Luxicon schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 23:41:
[...]
Jawel, maar Luis Enrique deed het prima, de trainers daarna waren behoorlijk ondermaats. Dat zag je vanaf het begin dat ze er stonden. Een creativiteit van 0.
Jawel, maar Valverde haalde niks uit de spelers. Ik zou eigenlijk niet zo 1,2,3 iemand kunnen noemen wie er beter is geworden. Er loopt genoeg talent rond, maar bij nagenoeg niemand kwam het eruit. Kort gezegd was zijn manier van coachen erg inspiratieloos. Het spel bleef eigenlijk teren op de manier van Luis Enrique, maar dan een soort van statische / levenloze variant ervan. Tenminste, zo komt het bij mij over. Ik begrijp nog steeds niet wat Valverde van plan was.toolkist schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 23:24:
[...]
Luis Enrique had dan ook een Messi, Xavi en Iniesta in prime time. Veel meer dan die 3 opstellen hoefde hij niet te doen.
[ Voor 7% gewijzigd door Luxicon op 04-10-2020 00:03 ]
...

Dit is ook wel schrijnend om te zien. Hoe beide Manchesters de verdediging niet op orde krijgen.
[ Voor 65% gewijzigd door Harry Nak op 04-10-2020 17:35 ]
Inderdaad, 3 Punten
Inderdaad, na 7 minuten al 1 - 2
Trouwens, in de PL kan ook alles, Leicester was koploper, verliezen ze thuis met 0 - 3 van West Ham. (knap hoor, van de Hammers
en als Aston Villa vanavond van Liverpool wint - met die keeper die ze van Arsenal hebben gekocht - lach ik me rot
Daarom contracteer je ook Cavani voor een seizoenHarry Nak schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 17:35:
De man van 80 miljoen.
Dit is ook wel schrijnend om te zien. Hoe beide Manchesters de verdediging niet op orde krijgen.

Van de Beek weer op de bank, mag ie blij mee zijn. Bergwijn op de tribune tussen de afgedekte stoeltjes.
Hoppa en rood voor Martial ? Lamela slaat ook. Scheids weer lekker bezig.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
geel voor Lamela blijkbaar, maar waarbij alles in de Premier League kapot-ge-var-ed word, word er hier niet eens gekeken. Daarnaast voor dit soort toneel mag Lamela ook meteen rood hebbenloekf2 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 17:59:
[...]
Daarom contracteer je ook Cavani voor een seizoen![]()
Van de Beek weer op de bank, mag ie blij mee zijn. Bergwijn op de tribune tussen de afgedekte stoeltjes.
Hoppa en rood voor Martial ? Lamela slaat ook. Scheids weer lekker bezig.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ze slaan elkaar: eentje krijgt geel, de ander rood. Dat is een blunder. De regie had de herhaling al laten zien voordat het spel verder ging. Wat heb je dan nog aan een VAR?toolkist schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 18:03:
Dit kun je toch geen blunder meer noemen? Zo overduidelijk
Cavani gelukkig gratis en net als van de Beek voor de roulatie. Ze hebben gewoon betere op hun plek.loekf2 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 17:59:
[...]
Daarom contracteer je ook Cavani voor een seizoen![]()
Kane is erg goed vandaag, lekker hangend op 10.
Ik denk dat Cavani vooral voor de basis is, ervaren target-man in de 4231 waarbij het bij de eeuwige talenten altiid per wedstrijd afwachten is of ze zich laten zien.Harry Nak schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 18:16:
[...]
Cavani gelukkig gratis en net als van de Beek voor de roulatie. Ze hebben gewoon betere op hun plek.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Maar wat een instorting van ManU. Los zand. Heel erg duur los zand.
Gratis? 10m salaris en tekengeld waar je U tegen zegt....Harry Nak schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 18:16:
[...]
Cavani gelukkig gratis en net als van de Beek voor de roulatie. Ze hebben gewoon betere op hun plek.
Kane is erg goed vandaag, lekker hangend op 10.
Als Klaassen bij Ajax net zo gaat spelen als vroeger, erg domme beslissing van vd Beek. Die kan het EK op z’n buik schrijven.Bossie schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 18:19:
[...]
Ik denk dat Cavani vooral voor de basis is, ervaren target-man in de 4231 waarbij het bij de eeuwige talenten altiid per wedstrijd afwachten is of ze zich laten zien.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
[Twitter: https://twitter.com/OnlyFans____/status/1312800082744442882?s=19]loekf2 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 19:48:
[...]
Als Klaassen bij Ajax net zo gaat spelen als vroeger, erg domme beslissing van vd Beek. Die kan het EK op z’n buik schrijven.

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ze krijgen aardig KloppQuad schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 20:56:
Wow, 38 minuten nu gespeeld bij Aston Villa - Liverpool, 4-1..

Wat is er trouwens in ItaIië aan de gang ? Gaan ze echt Napoli pakken omdat ze niet wilden afreizen?
⏩ PVOutput☀️
En dan wel 72% balbezit voor Klopp en de zijnen, wel dominant aan de bal maar er geen bal mee doen. Iek.
[ Voor 30% gewijzigd door Maarten_E op 04-10-2020 21:49 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Blijkbaar komt naast Idrissie ook nog Rekik naar Sevilla.
Ik weet wat er gebeurde. Maar als ze de een wel bestraffen en de ander niet is het geen blunder meer maar pure onkunde of gewoon bewust iets negeren. En ik krijg sterk het gevoel het 2e, want een andere verklaring zie ik echt niet.Tk55 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 18:05:
[...]
Ze slaan elkaar: eentje krijgt geel, de ander rood. Dat is een blunder. De regie had de herhaling al laten zien voordat het spel verder ging. Wat heb je dan nog aan een VAR?
Ik zit al "tien, tien, tien" te roepen

⏩ PVOutput☀️

Onvoorstelbaar.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Ik herinner me nog vaag een bepaalde 8-2 maar vraag me niet naar de details.Quad schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 21:52:
7-2, historisch toch?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dat heet de uitgeknepen citroen syndroom. Dat overkomen meerdere ploegen die na enkele ongekende seizoenen volledig imploderen.Maarten_E schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 21:58:
En dan vooral als landskampioen met net niet het hoogste puntenaantal ooit.
Hij lijkt mij veel te oud om in de basis te gaan spelen. Werd bij PSG ook al gepasseerd. Ben benieuwd.Bossie schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 18:19:
[...]
Ik denk dat Cavani vooral voor de basis is, ervaren target-man in de 4231 waarbij het bij de eeuwige talenten altiid per wedstrijd afwachten is of ze zich laten zien.
Geen transfersom.toolkist schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 19:15:
[...]
Gratis? 10m salaris en tekengeld waar je U tegen zegt....
Zou hij al spijt hebben?
En wanneer gaan ze De Gea op de bank zetten?
Elect a clown, expect a circus.
Sportief wellicht wel, financieel niet. Maar het was ook niet zo dat hij de clubs voor uitkiezen had toch? Wie waren er uberhaubt concreet voor hem?Slasher schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 22:39:
[...]
Zou hij al spijt hebben?
En wanneer gaan ze De Gea op de bank zetten?
Als we over dat shirtje trekken van Luiz hebben (de commentator ging er ook nog serieus een half uur over door) dan ga ik beginnen over die tackle op Aubamayang. Dat had ook best meer dan geel mogen zijn.gambieter schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 00:40:
Ik zie net de Arsenal samenvatting, dat David Luiz geen rood kreeg was echt te zot voor woorden. Dat mag VAR niet missen, de scheids ook niet. Lamela, Luiz, Shaw, zoveel gemiste rode kaarten.
Schalke - Bayern 0-8
Barcelona - Bayern 2-8
Man Utd - Tottenham 1-6
Aston Villa - Liverpool 7-2
Zou me niks verbazen als we een 'vreemde kampioen' zien in Engeland, Duitsland en in de Champions League.
[ Voor 13% gewijzigd door Typhone op 05-10-2020 10:16 ]
En dat zou ik helemaal niet erg vinden, verandering van spijs doet eten.Typhone schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 10:16:
Ik ben benieuwd in hoeverre het gebrek aan publiek meespeelt bij dit soort wedstrijden / uitslagen. Stiekem denk ik dat dat een veel grotere rol speelt dan gedacht. In Duitsland kan het er soms ook hard op gaan maar niet zo relatief vaak als de laatste tijd.
Schalke - Bayern 0-8
Barcelona - Bayern 2-8
Man Utd - Tottenham 1-6
Zou me niks verbazen als we een 'vreemde kampioen' zien in Engeland, Duitsland en in de Champions League.
Ben erg benieuwd naar Tottenham dit jaar, zou het echt lachen vinden als zij opeens kampioen worden.
Dat was eind van vorig seizoen ook al zichtbaar, met regelmatig korfbaluitslagen. Blij voor de mensen die er gelukkig mee zijn maar ik vind die neppe, publiekloze stadions geen reet aan. Een FIFA spelletje straalt nog meer authenticiteit uit.Typhone schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 10:16:
Ik ben benieuwd in hoeverre het gebrek aan publiek meespeelt bij dit soort wedstrijden / uitslagen. Stiekem denk ik dat dat een veel grotere rol speelt dan gedacht. In Duitsland kan het er soms ook hard op gaan maar niet zo relatief vaak als de laatste tijd.
Schalke - Bayern 0-8
Barcelona - Bayern 2-8
Man Utd - Tottenham 1-6
Ja en Fox Sports (Eredivisie in dit geval) snapt de kunst van het geluid eronder mixen niet. Dat voegt niet zoveel toe aan het geheel.Vincent Dave schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 13:07:
[...]
Dat was eind van vorig seizoen ook al zichtbaar, met regelmatig korfbaluitslagen. Blij voor de mensen die er gelukkig mee zijn maar ik vind die neppe, publiekloze stadions geen reet aan. Een FIFA spelletje straalt nog meer authenticiteit uit.
in de CL weet ik het echt niet, maar in Duitsland is het toch Bayern of Dortmund> vergeet niet: die hebben HalandTyphone schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 10:16:
en in Engeland:Misschien worden wij (sorry - Arsenal) wel kampioen
maar het zal wel een race worden tussen Liverpool / Man City / Arsenal en wellicht Spurs (mag ik eigenlijk hier niet zeggen), maar vergeet niet, die hebben Bale gehuurd - heeft in Madrid enkele prijzen gewonnen - en dan heb je nog Chelsea / Leicester - vergeet ik er nog 1
Everton / Villa staan nu bovenaan, maar gaan nog wel zakken.
Zoals ik eerder zei: in de PL kan iedereen van iedereen winnen
Ja was wel weer humor hoe de pundits door bleven zagen over shirtje trekken en geen één zijn bek opentrok over die tackle met 2 benen. Oh wee als Aubameyang die tackle gedaan zou hebben...Gunner schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 08:02:
[...]
Als we over dat shirtje trekken van Luiz hebben (de commentator ging er ook nog serieus een half uur over door) dan ga ik beginnen over die tackle op Aubamayang. Dat had ook best meer dan geel mogen zijn.
TSG 1899 Hoffenheim slaat vorige week Bayern met 4-1 om de oren. Dat ze ooit verliezen gebeurt wel eens maar afgelopen weekend kregen ze weer veel goals om de oren.JAN-B schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 13:17:
[...]
in de CL weet ik het echt niet, maar in Duitsland is het toch Bayern of Dortmund> vergeet niet: die hebben Haland![]()
en in Engeland:Misschien worden wij (sorry - Arsenal) wel kampioen![]()
maar het zal wel een race worden tussen Liverpool / Man City / Arsenal en wellicht Spurs (mag ik eigenlijk hier niet zeggen), maar vergeet niet, die hebben Bale gehuurd - heeft in Madrid enkele prijzen gewonnen - en dan heb je nog Chelsea / Leicester - vergeet ik er nog 1![]()
Everton / Villa staan nu bovenaan, maar gaan nog wel zakken.
Zoals ik eerder zei: in de PL kan iedereen van iedereen winnen
Niet dus
[ Voor 11% gewijzigd door Angeloonie op 06-10-2020 12:51 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik zat me er ook over te verbazen. Geen publiek meer: instant record loss.Typhone schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 10:16:
Schalke - Bayern 0-8
Barcelona - Bayern 2-8
Man Utd - Tottenham 1-6
1x is toeval, correlatie.
Meerdere keren hetzelfde gaat wel richting causaal verband.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Bron? Op NU.nl lees ik dit:Angeloonie schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:42:
Depay naar Barca, had ik niet verwacht. Leuke move en alles is beter dan Frankrijk
'Dembélé blijft bij Barça, streep door transfer Memphis'
De transfer van Memphis Depay naar FC Barcelona lijkt van de baan te zijn. Volgens Franse media ziet Ousmane Dembélé af van een transfer naar Manchester United, waardoor er geen plek meer lijkt te zijn voor de aanvaller. Barcelona moet eerst spelers verkopen voordat er nieuwe spelers kunnen worden aangetrokken. De 26-jarige Memphis is persoonlijk al wel akkoord met de Catalaanse club. (Bron: RMC Sport)
https://www.goal.com/en/n...nl7u3ka9rn761tis7tk8ngifj
Heerlijke transfer voor Arsenal, die beest op het middenveld die ze zo hard misten.
Ze leren het echt nooit he.Tammy Abraham, Ben Chilwell and Jadon Sancho have been told to delay their arrival at England's training camp.
It is understood a group of more than six people, including Chilwell and Sancho, attended a surprise party for Abraham's 23rd birthday on Saturday.
Gatherings of more than six people are banned in England amid the coronavirus pandemic.
England say the move is a precaution while it is assessed if there is any risk to the wider group.
Chelsea forward Abraham said he was unaware the party was planned but "deeply regrets" it and has apologised for "the naivety shown".
Reports zijn 50 miljoen euro (release clause) en ook nog eens 250K GBP per week. Waar halen ze dat geld allemaal vandaan....iPodKiller schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 15:50:
Partey naar Arsenal volgens Goal:
https://www.goal.com/en/n...nl7u3ka9rn761tis7tk8ngifj
Heerlijke transfer voor Arsenal, die beest op het middenveld die ze zo hard misten.
Niet verwacht? Vanaf dag 1 dat Koeman bij Barcelona zat gingen de geruchten over Depay meteen.Angeloonie schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:42:
Depay naar Barca, had ik niet verwacht. Leuke move en alles is beter dan Frankrijk
Elect a clown, expect a circus.
VerbaasdAngeloonie schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:42:
Depay naar Barca, had ik niet verwacht.
dit riep ik weken geleden al
Klopt, alleen waren dat in eerste instantie wel de media die op klikjes uit waren. Voordat Koeman überhaupt kon bepalen wie hij interessant vond waren alle kranten al met opties gevuld.Slasher schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 17:24:
Niet verwacht? Vanaf dag 1 dat Koeman bij Barcelona zat gingen de geruchten over Depay meteen.
Moet overigens nog maar zien of het daadwerkelijk gebeurt, hoop het eigenlijk niet. Denk dat dat voor zovel Koeman als Depay beter is.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Klopt. Deal is uiteindelijk geklapt.Gonadan schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 17:48:
Moet overigens nog maar zien of het daadwerkelijk gebeurt, hoop het eigenlijk niet. Denk dat dat voor zovel Koeman als Depay beter is.
Uit de TelegraafMaar de Spaanse Liga als toezichthouder namens de Spaanse overheid weigert toestemming te geven, omdat de Catalanen hun financiën niet op orde hebben. Een grote transfer zou ruimte scheppen om Depay alsnog op te halen. Hoewel Koeman tot maandagavond hoopte op Depay – tegen Sevilla stond zelfs Frenkie de Jong even in de spits – liepen de onderhandelingen tussen Barcelona en Manchester United over Ousmane Dembélé vast. De aanvaller wil niet naar Engeland, zodat de extra financiële armslag achterwege blijft.
[ Voor 48% gewijzigd door Gunner op 06-10-2020 08:50 ]
Aouar naar Arsenal ging niet door omdat de onderhandelingen zo stroef liepen en Vrijdag de speler besloot om te blijven.
Jeff Adelaine zou naar Herta gaan, maar dat ging niet door omdat Arsenal Guendouzi verhuurde aan Herta.
Depay ging niet door omdat Barca Dembele niet wist te lozen.
Had Lyon nou maar gewoon de 40M+10M van Arsenal aangenomen... Vind het wel leuk voor die president van Lyon. Lekker arrogant in de media, hardball willen spelen, en vervolgens niets verkopen en in de problemen komen.
+ Aubameyang bijgetekend
+ Gabriel gehaald en is meteen van waarde geblekne
+ Partey
+ Willian
+ Ceballos nog een seizoen gehuurd
+ Mari definitief vastgelegd
+ Martinez voor een mooi bedrag verkocht
+ Guendouzi verhuurd
+ Torreira verhuurd
+ Mkhitaryan weg (helaas gratis)
? Runnarson als vervanging Martinez.. Totaal onbekende keeper, maar we gaan het merken
? Soares. geen idee wat ik er van moet vinden maar lijkt niet echt een grote aanwinst
? Elneny terug van verhuur, niet verkocht maar maakt op zich wel indruk tot dusverre. Benieuwd hoe dit gaat met Partey erbij.
- Saliba niet verhuurd, nog niet klaar voor de EPL, dus gaat nu waarschijnlijk naar de Championship oid.
- Ozil
- Martinez was een goede backup.
- Torreira/Guendouzi niet verkocht maar verhuurd
---- Gunnersaurus ontslagen
Volgende probleem voor Arteta: 17 non-homegrown spelers selecteren, terwijl er nu 19 zijn
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
:fill(white):strip_exif()/f/image/eBZtYsun5UCF8VqXZEFPfmEt.png?f=user_large)
De fans vinden het niet leuk: https://www.skysports.com...ub-gofundme-page-launched
Moest wel lachen om Sevilla:
while Spanish club Sevilla even joked on social media that they want to sign the cuddly reptile on Transfer Deadline Day.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Goede vraag. Ik weet het ook niet zeker. Ene kant is hij heel wisselvallig, zeker in grote wedstrijden waar je toch wat meer verwacht van je beste en duurst betaalde speler, maar heb ook wel eens gelezen dat Arteta van hogerhand opdracht heeft gekregen hem niet meer op te stellen. Om hem op die manier weg te krijgen maar hij buigt niet daarvoor.Gonadan schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 13:45:
Wat is dat toch met Özil? Hoe is hij zo buitenspel komen te staan bij Arsenal? Het was echt wel een goede voetballer maar het is nu een beetje het lachertje van Londen geworden.
Hij doet een Winston Bogarde (en andere voorbeelden in dit artikel). Hij traint, doet alles wat zijn contract vereist maar het is aan de coach om hem in de selectie op te nemen en op te stellen. Waarschijnlijk heeft men hem weg proberen te krijgen vanwege zijn idioot hoge salaris, maar blijft hij lekker zitten.Gonadan schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 13:45:
Wat is dat toch met Özil? Hoe is hij zo buitenspel komen te staan bij Arsenal? Het was echt wel een goede voetballer maar het is nu een beetje het lachertje van Londen geworden.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De contractverlenging is echt een groot ding geweest destijds. Als hij toch weg zou gaan (voor nop)... paniek!Gonadan schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 14:02:
Dus in feite is hij gewoon slachtoffer van hoe men hem binnen heeft gehaald? Want zo'n salaris heeft toch iemand bij de club voor getekend lijkt mij. Ik vind het gewoon zonde, in zijn hoogtijdagen kon ik echt wel van hem genieten als voetballer.
wat er allemaal daarna is gebeurd (intern?) weet ik niet. Maar er is iets 180 graden veranderd.
Goed, maar daarvoor met Van Persie ook zoiets vreemds. Hoorde hem onlangs eens zeggen ergens dat hij nooit een nieuw contract heeft gehad en daardoor vertrokken is. Wat daarvan waar is. Geen idee. Ik haal dat hier niet uit.
[ Voor 18% gewijzigd door Gunner op 08-10-2020 14:10 ]
Hij heeft meerdere keren verklaard dat hij topfit is en bereid is om 100 % en meer voor de club te geven, dus als de trainer hem nooit opstelt, ja wat moet je danGonadan schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 13:45:
en las vanmorgen dat hij ook niet in de EL selectie zit.
het lachertje
Even iets anders: Bellerin is niet alleen een hele goeie voetballer, het schijnt dat hij ook heel millieu bewust is, zo laat hij na elke winst wedstrijd 3000 bomen planten en is mede eigenaar van een duurzame ? voetbalbal ploeg;
Geweldig
Grapt iemand op Twitter dat dit betekent dat de helft van de Wolves selectie nu in isolatie moet
De quarantine regels zijn ook totaal bizar in Engeland, Kieran Tierny die terugkomt van Schotse elftal moet 14 dagen in quarantine omdat een ploeggenoot coronavirus had opgelopen. Maar Thiago Alcantara die notabene zelf coronavirus heeft opgelopen hoeft zelf maar 10 dagen in quarantine, terwijl z'n ploeggenoten gewoon vrij en blij mogen doorvoetballen. Schiet mij maar lek
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Ja, die ziet elke aanvaller als een Griekse politieagentGunner schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:14:
@gambieter onze vriend maguire laat zich ook weer van zijn beste kant zien
En waarom Pickford nog steeds in het doel staat bij Engeland, die maakt zoveel fouten en slechte beslissingen, de pingel was zijn schuld.
gambieter schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:16:
[...]
Ja, die ziet elke aanvaller als een Griekse politieagent

Dat is normaal in Engeland, net als dat bedrag van Van Dijk nergens op sloeg.JanW schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 08:37:
Wie ooit heeft bedacht dat 80M een redelijk bedrag was voor MaguireWat een beperkte voetballer. De verdediging van United was al redelijk ondermaats, dus iedere houthakker zag er al beter uit dan wat er stond natuurlijk, maar het is toch echt onbegrijpelijk dat een grote club als Manchester United zoveel moeite moet doen om een goede verdediger te vinden, en dan uiteindelijk daar niet eens in slaagt.
Dat bedrag voor Van Dijk blijkt een geweldige deal te zijn geweest voor Liverpool, hoezo sloeg dat bedrag nergens op?Vincent Dave schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 09:04:
Dat is normaal in Engeland, net als dat bedrag van Van Dijk nergens op sloeg.
Een belangrijke reden dat Maguire zo duur was betreft de 'Homegrown Player Rule' in de Premier League.
In een selectie van 25 spelers moeten minstens 8 homegrown spelers zijn, wat ervoor zorgt dat Engelse spelers enorm duur zijn voor de interne transfermarkt.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken