Van Dijk wordt te relaxed
Net als laatst tegen Italië
Net als laatst tegen Italië
[ Voor 37% gewijzigd door Harribo op 12-09-2020 19:01 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 37% gewijzigd door Harribo op 12-09-2020 19:01 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Al kan ik daar wel begrip voor hebben, als je dan rood krijgt, doe dan een uppercutAfter the match Neymar tweeted that his "only regret" was not hitting Alvaro Gonzalez in the face, having struck him on the back of the head.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ze zijn bezig met Mendy van Rennes, medische keuring is naar verluid al achter de rug dus een officiële mededeling zal niet lang meer duren.Harry Nak schreef op maandag 14 september 2020 @ 22:32:
Kepa weer zwak vandaag. Wanneer komt de vervanger?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Dan is Onana toch te licht bevonden voor Chelsea ? Ik krijg de indruk dat ie gewoon nog een seizoen in A'dam blijft.dutchgio schreef op maandag 14 september 2020 @ 22:34:
[...]
Ze zijn bezig met Mendy van Rennes, medische keuring is naar verluid al achter de rug dus een officiële mededeling zal niet lang meer duren.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Hoewel minder verrassend gaf dit ook enigszins dezelfde reactie:loekf2 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 11:20:
Ik verslikte me bijna in de aardbeien met yoghurt vanmorgen:
https://www.ad.nl/buitenl...len-op-bas-dost~a3f98cc8/
Zit je met Messi, Suarez, Memphis, Griezman, Ansu, Braithwaite (als joker ?) en Dembele.Napo schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 11:24:
[...]
Hoewel minder verrassend gaf dit ook enigszins dezelfde reactie:
https://www.vi.nl/nieuws/...-van-koeman-bij-barcelona
Als koeman idd 4231 gaat spelen met Barca dan heeft Memphis wel de kwaliteiten om als spits te spelen in dat systeem. Het is echter niet de naam die je bij Barca zou verwachten, hoewel vrijwel elke andere kandidaat waarschijnlijk onhaalbaar is.dutchgio schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 12:01:
Suarez gaat naar Juve, en Braithwaite is geen serieuze selectie speler natuurlijk.
Een aanvallende versterking is dan wel nodig, maar of je in Memphis daarin de juiste hebt...
[ Voor 14% gewijzigd door Bossie op 15-09-2020 13:05 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Gewoon Suarez laten staan? Ze hebben al geen geld, gaan ze 30m uitgeven om 15m salaris te besparen en dat voor een minder goede speler.Bossie schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 13:03:
[...]
Als koeman idd 4231 gaat spelen met Barca dan heeft Memphis wel de kwaliteiten om als spits te spelen in dat systeem. Het is echter niet de naam die je bij Barca zou verwachten, hoewel vrijwel elke andere kandidaat waarschijnlijk onhaalbaar is.
Ik zal waarschijnlijk wel een paar zondagavond potjes meepakken, maar Barca speelt vaak slaapverwekkend waarbij je hoopt dat 2-3 spelers iets bijzonders doen (nou ja, vooral eentje).
Da's gewoon tijdrekken, doet 'ie niet alleen ín de wedstrijd.loekf2 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 11:21:
[...]
Dan is Onana toch te licht bevonden voor Chelsea ? Ik krijg de indruk dat ie gewoon nog een seizoen in A'dam blijft.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Van wat ik zaterdag(?) zag bij de eerste oefenwedstrijd van Barca onder Koeman, wil hij inderdaad terug naar het snelle druk zetten van zijn team. Als de tegenstander aan de bal was doken er meteen 3 Barca spelers op af.loekf2 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 11:52:
[...]
Zit je met Messi, Suarez, Memphis, Griezman, Ansu, Braithwaite (als joker ?) en Dembele.
Koeman begint meestal met de boel achterin dicht te timmeren, dus zou zeggen koop eerst eens fatsoenlijke verdediger(s)... of hij gaat "Pep"/Bos/Ten Hag met de 5 seconden regel.
Ik lees dat Suarez een contract heeft tm 2021, waarschijnlijk is dat de voornaamste reden om dit nu te doen.toolkist schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 15:02:
[...]
Gewoon Suarez laten staan? Ze hebben al geen geld, gaan ze 30m uitgeven om 15m salaris te besparen en dat voor een minder goede speler.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
This is where you belong, Auba ❤️
— Arsenal (@Arsenal) 15 september 2020
🤝 @Aubameyang7 pic.twitter.com/sgViWSBYWf
Dat ben je al hoorI want to become an Arsenal legend
[ Voor 39% gewijzigd door Gunner op 15-09-2020 17:56 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
[ Voor 36% gewijzigd door Maarten_E op 17-09-2020 15:22 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
[ Voor 67% gewijzigd door Gynnad op 17-09-2020 19:42 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Mooi toch? Zou alleen maar pijnlijker zijn als ze bij 4-0 rond gaan spelen uit medelijden.Maarten_E schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 22:26:
Bayern weet echt niet wanneer ze moeten stoppen.
[ Voor 22% gewijzigd door Gunner op 19-09-2020 14:38 ]
Everton - WBA = 5 - 2 geworden; Everton staat bovenaan, na vanavond niet meer, hoop ikGunner schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 14:29:
Gibbs laat zich opnaaien door James en pakt rood bij EVEWBA.
Bilic beklaagt zich bij Dean en mag in de tweede helft op de tribune coachen.
Wow. WBA scoort even een loepzuivere vrije trap voor de 2-2 net na rust
Dat is correct en tevens juist.
Gibbs was wel erg dom. De meeste verdedigers doen erger tegen aanvallers bij zo ongeveer elke kans die ze hebben.Gunner schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 14:29:
Gibbs laat zich opnaaien door James en pakt rood bij EVEWBA.
Bilic beklaagt zich bij Dean en mag in de tweede helft op de tribune coachen.
Wow. WBA scoort even een loepzuivere vrije trap voor de 2-2 net na rust
Het gaat redelijk tot een meter of 20 van de goal, daarna is het zoeken naar een gaatje dat of niet gevonden wordt, of door onzorgvuldige passing niet wordt ingevuld. Ben benieuwd of vd Beek er nog in komt.Terranova schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 18:39:
United begint goed
Absoluut hij had zich niet moeten uitlokken door die vervelende James. Als hij slim was geweest ging hij zelf zuid Amerikaans gillend naar de grond. Zoals games deed.
[ Voor 33% gewijzigd door Gunner op 19-09-2020 19:58 ]
Onterecht is het niet echt, maarja die nieuwe regels zijn zeer frustrerend als je een penalty tegen krijgt zoals deze. Gaan we heel het seizoen wel ziengambieter schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 20:14:
Het is moeilijk om medelijden te hebben met United aangaande onterechte pingels. Op Sky liet Gary Neville daarna elke schijn van onpartijdigheid achterwege, heel zielig.
Palace helpt Donny vd Beek aan een goal, wat was dat slecht verdedigd.
United had vorig seizoen de penalty’s aardig mee. Penalty terecht of niet ze spelen dramatisch. Fergie op de tribune helpt ze ook niet.Terranova schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 20:17:
[...]
Onterecht is het niet echt, maarja die nieuwe regels zijn zeer frustrerend als je een penalty tegen krijgt zoals deze. Gaan we heel het seizoen wel zien
Dat is gewoon zo’n slechte grap dat hij gewoon goed isgambieter schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 20:22:
Misschien moeten ze Griekse politie in het stadion toelaten, dan laat hij wel passie zien
Denk dat ze die regel nog wel gaan herzien.Terranova schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 20:17:
[...]
Onterecht is het niet echt, maarja die nieuwe regels zijn zeer frustrerend als je een penalty tegen krijgt zoals deze. Gaan we heel het seizoen wel zien
Diogo Jota er ook nog bijtoolkist schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 08:58:
Hij had toch nog maar een contract voor een jaar? Prima prijs dan, vind ik.
En Klopp maar commentaar hebben op Chelseaapis29 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 21:03:
[...]
Diogo Jota er ook nog bij, maakt samen het geklungel rond Werner bijna goed ...
[ Voor 11% gewijzigd door London op 20-09-2020 11:13 ]
Tesla M3LR '21
[ Voor 22% gewijzigd door gambieter op 20-09-2020 18:52 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Harry Nak op 21-09-2020 03:24 ]
Een keeper van 28 met net 60 wedstrijden in de hoogste Franse divisie en uberhaupt maar 120 gespeelde wedstrijden ofzo. Ik ben heel benieuwd.Harry Nak schreef op maandag 21 september 2020 @ 03:19:.
Gelukkig is het keepersprobleem opgelost.
[Twitter]
Geen idee, maar het gebeurt wel vaker dat de kleinere wedstrijden niet worden uitgezonden. Wolves - City is zometeen wel te zien.Gunner schreef op maandag 21 september 2020 @ 19:51:
Heeft iemand enig idee waarom Ziggo de wedstrijd die momenten in de PL gespeeld wordt niet uitzendt?
Ze zenden letterlijk momenteel op alle kanalen herhalingen en hoogtepunten uit. Geen ruimte op de zender is het ook niet.Harry Nak schreef op maandag 21 september 2020 @ 19:55:
[...]
Geen idee, maar het gebeurt wel vaker dat de kleinere wedstrijden niet worden uitgezonden. Wolves - City is zometeen wel te zien.
Ja ze spreiden het dit seizoen wel heel dik uit over het hele weekend.toolkist schreef op maandag 21 september 2020 @ 21:04:
Dan zal het niet in het contract zitten. De PL heeft best wat aparte regels wat dat betreft.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
News that @Ibra_official has tested positive with Coronavirus. Thoughts are with the virus at this difficult time.
— Gary Lineker (@GaryLineker) 24 september 2020
“Zlatan, are you scared of Corona?” “No, the Corona is scared of me ... Because I’m a lion. Lions don’t get Corona”.
— Alex James Wright (@Alex2Wright) 24 september 2020
“But you tested positive for Covid”
“Wrong again. Covid tested positive for Zlatan”
I tested negative to Covid yesterday and positive today. No symptoms what so ever. Covid had the courage to challenge me. Bad idea
— Zlatan Ibrahimović (@Ibra_official) 24 september 2020
[ Voor 16% gewijzigd door gambieter op 24-09-2020 22:08 ]
[ Voor 62% gewijzigd door Maarten_E op 24-09-2020 23:12 ]
Als ze nu helemaal slim waren geweest, hadden ze in de rust even de doelen omgewisseld, had de thuisploeg het kleine doel en TH het grote.Mourinho grijpt in: lat in Skopje vijf centimeter te laag
In het topvoetbal draait het om details. Dat moet ook Tottenham Hotspur-trainer José Mourinho hebben gedacht donderdagavond vlak voor de uitwedstrijd tegen KF Shkëndija in de voorronde van de Europa League.
In Noord-Macedonië kwam Mourinho er namelijk achter dat de lat van het doel vijf centimeter te laag was. En dus werd vlak voor de aftrap het doel nog vervangen op verzoek van de UEFA.
"Voor de wedstrijd was er een grappige situatie, omdat de keepers - Hugo Lloris en Joe Hart - me vertelden dat het doel te klein was. Ik ben zelf gaan kijken en natuurlijk was het doel te klein", verklaarde Mourinho na de 3-1-overwinning.
"De keepers spenderen uren in het doel, dus zij voelen wel aan als ze niet met de juiste afmetingen te maken hebben. Ik ben geen keeper. Maar doordat ik al sinds ik jong ben met voetbal bezig ben, weet ik de afstand tot de lat zodra ik mijn armen strek. Ik voelde ook onmiddellijk dat er iets niet goed was."
"Ik heb het daarna de UEFA laten weten en die bevestigde het. Toen hebben ze het vervangen", aldus de Portugees.
Het duel werd gespeeld in de Tose Proeski Arena in Skopje, het stadion waar ook de nationale ploeg van Noord-Macedonië zijn thuiswedstrijden afwerkt. Het onderkomen van KF Shkëndija in Tetovo voldeed niet aan de richtlijnen van de UEFA.
[ Voor 4% gewijzigd door gambieter op 26-09-2020 15:30 ]
Tuurlijk mag dat, het ging om een situatie ervoor.gambieter schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:54:
Ik ben verrast dat VAR nog mag na het laatste fluitsignaal.
[ Voor 20% gewijzigd door Harry Nak op 26-09-2020 18:59 ]
En na 25 minuten staat het 3-0. Voor West BromHarry Nak schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 18:04:
Mooie opstelling van Chelsea. Caballero op doel, Thiago Silva debuut in de PL en Abraham in plaats van Jorghino.
Ik hoop het, vooral omdat we dan nog minimaal twee goals krijgen.IThom schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 20:00:
[...]
Gekke maar leuke pot tot nu toe, ben benieuwd of Chelsea de punten nog binnen kan halen!
Ongelooflijk, na alle handsballen van vandaag is dit geen hands.toolkist schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 20:24:
Lekker dan die VAR. ze wisten niet hoe snel ze em goed moesten keuren. Geeneens tijd gehad om de camera beelden van achter de goal te bekijken, 100% hands.
[ Voor 18% gewijzigd door Harry Nak op 26-09-2020 20:48 ]
Zelfs dan, zonder die handsbal was de bal achter gegaan.Harry Nak schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 20:38:
[...]
Ongelooflijk, na alle handsballen van vandaag is dit geen hands.
Enige manier om dit uit te leggen is dat het niet bij de nieuwe aanval hoorde.
Zo jammer weer, de bal vanachter tegen je arm aan gekopt en daarvoor een penalty krijgen. Net zoals gisteren bij United een totaal onverdiende uitslag.JAN-B schreef op zondag 27 september 2020 @ 17:35:
en Spurs in de laatste minuut Penalty tegen: 1 - 1; hoop commotie + rode kaart Harry Kane.
Vééél eerder in de wedstrijd was er precies eenzelfde situatie, ook een kopbal van een Newcastle speler op de bovenarm (triceps gebied) van een Spurs speler en toen werd ie niet gegevenHarry Nak schreef op zondag 27 september 2020 @ 17:56:
[...]
Zo jammer weer, de bal vanachter tegen je arm aan gekopt en daarvoor een penalty krijgen. Net zoals gisteren bij United een totaal onverdiende uitslag.
Idd, het systeem lijkt al redelijk duidelijk.Harribo schreef op zondag 27 september 2020 @ 21:20:
Barca al 2-0 voor
Lijkt goed begin voor meneer Koeman
[ Voor 9% gewijzigd door Wulfric92 op 27-09-2020 21:35 ]
Een nieuwe verdedigende middenvelder zou ook niet verkeerd zijn.Miki schreef op zondag 27 september 2020 @ 21:51:
Barca heeft eerder nog een goede centrum verdediger nodig dan weer aanvallende impuls zoals Depay. De Ligt of misschien de Vrij als zijn prijskaartje gunstiger is.
[ Voor 19% gewijzigd door Bossie op 27-09-2020 22:23 ]
Vorig seizoen zeker, nu in deze opstelling weet ik het nog niet zeker. Het staat best goed nu en tempo is fors opgeschroefd, het wandelvoetbal is er nagenoeg uit.Bossie schreef op zondag 27 september 2020 @ 22:21:
[...]
Een nieuwe verdedigende middenvelder zou ook niet verkeerd zijn.
Het mag overigens af en toe wel wat directer in de diepte, meermaals worden de loopacties wel gemaakt maar dan komt er weer dat oude vertrouwde balletje opzij.
[ Voor 9% gewijzigd door Miki op 27-09-2020 22:29 ]
Was overigens Pjanic helemaal vergeten.Miki schreef op zondag 27 september 2020 @ 22:28:
[...]
Vorig seizoen zeker, nu in deze opstelling weet ik het nog niet zeker. Het staat best goed nu en tempo is fors opgeschroefd, het wandelvoetbal is er nagenoeg uit.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq