60? dat krijgt Messi zowat alleen al bruto.Joostje123 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 20:37:
Met Messi, suarez, vidal, rakitic die weggaan komt er wel 60miljoen vrij aan salaris..
En met griezmamn en coutinho heb je natuurlijk al twee prima aanvallers.
Pep, City gok ikSjah schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 20:46:
Waar zou die heen gaan? Argentinie...?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Als je hem zag voetballen in de CL de laatste wedstrijd dan zag je ook duidelijk dat er iets mis was.Gynnad schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 20:31:
Barcelona schijnt bevestigd te hebben dat Messi idd zijn vertrek wens heeft ingediend, dat wordt dan bijna een compleet nieuwe aanval, aangezien ze zelf van Suarez af willen.
Hij was gewoon slecht, ongeintereseerd.
Dat heeft hij wel vaker gehad als het niet goed gaat. Maar dit was wel heel erg. Maar wie wil hem nog hebben. Ik vraag me af of hij een team echt beter kan maken.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Denk dat dit het beste is dat Koeman kon overkomen.
Anders was hij verplicht geweest om het elftal weer om Messi heen te bouwen, terwijl de jus er bij de Argentijn overduidelijk wel af is. Tenminste bij Barcelona.
Nu kan hij 'noodgedwongen' met een relatief schone lei aan de slag en zal het verwachtingspatroon iets (niet veel
) minder zijn.
Anders was hij verplicht geweest om het elftal weer om Messi heen te bouwen, terwijl de jus er bij de Argentijn overduidelijk wel af is. Tenminste bij Barcelona.
Nu kan hij 'noodgedwongen' met een relatief schone lei aan de slag en zal het verwachtingspatroon iets (niet veel
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Zeker als dit 1 van de redenen is dat ie weg wil:
Dat de afgelopen jaren het team om hem heen gebouwd werd is prima. Maar als hij minder wordt is het toch ook echt logisch dat die privileges verdwijnen.Inmiddels sijpelen ook steeds meer details door over het gesprek dat Messi had met Koeman. Verschillende media weten het zeker: dat onderhoud (waarvoor Messi eerder terugkwam van vakantie) was voor de Argentijn de druppel die de emmer deed overlopen. De ex-bondscoach van Oranje zou namelijk hebben gezegd dat Messi 'geen privileges' meer krijgt en zich zal moeten schikken naar het teambelang.
Juve. Hij en Cristiano Ronaldo in 1 teamSjah schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 20:46:
Waar zou die heen gaan? Argentinie...?
[ Voor 13% gewijzigd door toolkist op 25-08-2020 22:20 ]
Besiktas ligt al uit de CL in de 2e voorronde tegen PAOK.
Dit omdat er slechts 1 wedstrijd is.
Dit omdat er slechts 1 wedstrijd is.
Messi is mi nog steeds wereldtop maar je kunt niet verwachten dat hij bijv. Bayern in zijn eentje vloert.alexbl69 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 22:09:
Denk dat dit het beste is dat Koeman kon overkomen.
Nu kan hij 'noodgedwongen' met een relatief schone lei aan de slag en zal het verwachtingspatroon iets (niet veel) minder zijn.
Zeker niet met matige spelers om zich heen zoals Rakitic, Semedo, Vidal oa
Ik vind ook griezman daar zeer overbodig en Suarez is ook wat minder
Messi is nog niet weg, Koeman zal daar wel met een bloemetje en wat m&m's voor de deur staan
[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 26-08-2020 08:24 ]
Las vanochtend dat hij 700 miljoen moet kosten voor clubs uit de 5 grote competities in Europa.Harribo schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 08:19:
[...]
Messi is mi nog steeds wereldtop maar je kunt niet verwachten dat hij bijv. Bayern in zijn eentje vloert.
Zeker niet met matige spelers om zich heen zoals Rakitic, Semedo, Vidal oa
Ik vind ook griezman daar zeer overbodig en Suarez is ook wat minder
Messi is nog niet weg, Koeman zal daar wel met een bloemetje en wat m&m's voor de deur staan
Dus tenzij hij bereid is komend jaar in de eredivisie te spelen is de kans inderdaad groot dat hij nog een jaartje blijft. Er zijn genoeg clubs die bulken van het geld, maar zelfs voor die clubs is 700 miljoen voor een speler die over 1 jaar transfervrij is wellicht iets teveel van het goede.
Dan kun je beter nu al een persoonlijke deal met hem maken dat hij volgend jaar 250 miljoen tekengeld krijgt
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Spaanse clubs zijn verplicht om transferclausules op te nemen in contracten, dus heeft elke speler een onrealistisch hoog bedrag daar staan wat op een enkele oliesjeik na nooit iemand gaat betalen.
Er komt al juridisch getouwtrek aan of de eenzijdige optie van Messi om zijn contract op te zeggen die naar verluid 1 juli afliep nog geldig is nu de competities langer door gingen.
Je zou nu nog wel een aanzienlijke transfersom kunnen vangen, ondanks een 1 jarig contract is Messi nog altijd veel geld waard. Als hij echt weg wil kun je dat beter nu doen dan volgend jaar.
Er komt al juridisch getouwtrek aan of de eenzijdige optie van Messi om zijn contract op te zeggen die naar verluid 1 juli afliep nog geldig is nu de competities langer door gingen.
Je zou nu nog wel een aanzienlijke transfersom kunnen vangen, ondanks een 1 jarig contract is Messi nog altijd veel geld waard. Als hij echt weg wil kun je dat beter nu doen dan volgend jaar.
Ik meen te lezen dat ze de vraagprijs bepaald hebben op 222.000.001, 1 euro meer dan de transfer van Neymar.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Als Messi het echt goed wil doen moet hij simpelweg hetzelfde doen als Bale, lekker een jaartje trainen/golfen/salaris opstrijken en dan alsnog transfervrij de deur uit lopen.dutchgio schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 08:37:
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat Messi nog extra geld nodig heeft?
Wel matig als hij nu werkelijk weg wil. Zo'n groot barca hart heeft hij dus niet (meer).
Het zit meneer wat tegen en hij steunt zijn club niet meer. Van een Suarez verwacht je dat, maar van een mister Barca toch niet
Wel matig als hij nu werkelijk weg wil. Zo'n groot barca hart heeft hij dus niet (meer).
Het zit meneer wat tegen en hij steunt zijn club niet meer. Van een Suarez verwacht je dat, maar van een mister Barca toch niet
Als ik deze rel zo een beetje volg, dan denk ik eigenlijk dat het vertrek van Messi goed zou zijn. Het lijkt er namelijk op dat Koeman gewoon de hele oude garde wil vervangen en Messi wil dat ze blijven. Dat zou best zijn als het team zou draaien, maar daar is geen sprake van. Dan kan je wel van trainer blijven wisselen, maar dat gaat natuurlijk niet werken.
Als Messi dan dwars gaat liggen en denkt de baas te zijn in de kleedkamer, nou adieu ermee. Zorg dat je er een enorm bedrag voor krijgt en koop er jongere spelers van. Je hoeft niet de beste speler ter wereld in je team te hebben om te winnen, zie Bayern München.
Daarna gaat de pil nog bitter worden voor Messi want het is twijfelachtig of die bij een nieuwe club net zo'n status en invloed kan opbouwen in zijn laatste paar jaren. Het zou zomaar kunnen dat hij er niks mee opschiet.
Als Messi dan dwars gaat liggen en denkt de baas te zijn in de kleedkamer, nou adieu ermee. Zorg dat je er een enorm bedrag voor krijgt en koop er jongere spelers van. Je hoeft niet de beste speler ter wereld in je team te hebben om te winnen, zie Bayern München.
Daarna gaat de pil nog bitter worden voor Messi want het is twijfelachtig of die bij een nieuwe club net zo'n status en invloed kan opbouwen in zijn laatste paar jaren. Het zou zomaar kunnen dat hij er niks mee opschiet.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En dan komt het moment van de waarheid. Welke club zou er serieus geld voor Messi neer willen tellen. Voor de naam heeft een club misschien nog wel wat over, als speler vind ik Messi maar vrij beperkt en over zijn top. (Hij kan een paar dingen heel goed maar hij is alles behalve een complete voetballer en hij is afhankelijk van een team dat hem kan laten shinen)
alles kan off-topic
Idd, ik neem aan dat hij ook Ronaldo heeft gevolgd de afgelopen twee jaren.DaniëlWW2 schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 10:14:
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Slechte keuze geweest voor Koeman om op dit moment naar Barca te gaan, dat was het al voor die Messi soap maar nu helemaal. Zeker als er volgend jaar een nieuwe voorzitter komt dan denk ik niet dat hij er 2 jaar zit.
Wbt Messi, die gedraagt zich wel erg kinderachtig als kind van de club, na zo veel jaar komt er een trainer en zegt tegen zn 33 jarige ster speler dat niet alles meer om hem draait en meneer wil weg. Miljoenen verdiend aan Barca en z'n ego kan het niet eens aan. Misschien even in de spiegel kijken waarom het afgelopen seizoen zo slecht ging en aan Koeman een beginnerslesje verdedigen vragen
Wbt Messi, die gedraagt zich wel erg kinderachtig als kind van de club, na zo veel jaar komt er een trainer en zegt tegen zn 33 jarige ster speler dat niet alles meer om hem draait en meneer wil weg. Miljoenen verdiend aan Barca en z'n ego kan het niet eens aan. Misschien even in de spiegel kijken waarom het afgelopen seizoen zo slecht ging en aan Koeman een beginnerslesje verdedigen vragen
[ Voor 48% gewijzigd door GrooV op 26-08-2020 11:40 ]
Als een kleine club slim is, slingeren ze nu een onzinbod de wereld in. "Sparta Praag biedt 16 miljoen en een Skoda Superb voor Messi." Aandacht gegrandeerd!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dat Messi er nu al een groot punt van maakt kan een voordeel voor Koeman zijn. Dan begint hij direct zonder hem en kan hij de Messi rel als iets van voor zijn tijd afschuiven.GrooV schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 11:37:
Slechte keuze geweest voor Koeman om op dit moment naar Barca te gaan, dat was het al voor die Messi soap maar nu helemaal. Zeker als er volgend jaar een nieuwe voorzitter komt dan denk ik niet dat hij er 2 jaar zit.
Wat betreft Messi.... die vergooit nu zijn status van eeuwige Barca held. Hij kan beter gewoon stoppen en icoon blijven.
alles kan off-topic
Even los van zijn eigen privileges. Leuk dat hij voor Suarez opkomt maar als Messi niet begrijpt dat een aantal van die oude gasten nu vervangen moet worden dan snapt hij het gewoon niet helemaal volgens mij.
Wie zegt dat Messi weg wil door de komst van Koeman of het vertrek van Suarez? Dit speelt allemaal al veel langer.
Messi loopt er precies al een paar jaar ongelukkig bij. Eerder deze zomer, toen Barça de titelstrijd verloor, heeft Messi al eens uitgehaald naar de club, dat het team gewoon te zwak is.
Is helemaal niks kinderachtige aan. Als hij weg wil dan is dat zijn keuze. Prima toch
Messi loopt er precies al een paar jaar ongelukkig bij. Eerder deze zomer, toen Barça de titelstrijd verloor, heeft Messi al eens uitgehaald naar de club, dat het team gewoon te zwak is.
Is helemaal niks kinderachtige aan. Als hij weg wil dan is dat zijn keuze. Prima toch
Klopt, dat Messi bezig was met zijn vertrek was al eerder duidelijk. Misschien dat met de komst van Koeman er (ook vanuit het bestuur) iets duidelijker gecommuniceerd is dat het tijd is voor een verjonging en dat de bijzondere status van de sterren van voorheen wat duidelijker over is.Anton.net schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 11:55:
Wie zegt dat Messi weg wil door de komst van Koeman of het vertrek van Suarez? Dit speelt allemaal al veel langer.
Messi heeft er gewoon moeite mee om te erkennen dat hij oud wordt.
alles kan off-topic
Ik denk dat Messi zijn carriere simpelweg wilde beeindiging bij Barcelona maar dat door het beleid van de afgelopen jaren het team dusdanig is verzwakt dat het niet meer voldoet aan zijn eisen om tot het einde voor alle prijzen te kunnen spelen.Ankona schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 12:01:
[...]
Klopt, dat Messi bezig was met zijn vertrek was al eerder duidelijk. Misschien dat met de komst van Koeman er (ook vanuit het bestuur) iets duidelijker gecommuniceerd is dat het tijd is voor een verjonging en dat de bijzondere status van de sterren van voorheen wat duidelijker over is.
Messi heeft er gewoon moeite mee om te erkennen dat hij oud wordt.
Wat er nu simpelweg gebeurt is een politiek spel waarbij Bartemue probeert de marktwaarde van Messi te verzilveren om het team te verjongen en gelijktijdig zijn bizar salaris vrij te spelen op de balans. Koeman is simpelweg een pion in dit spel, maar wel een pion dat eventueel geslachtofferd kan worden.
Dat Messi hier tegen in gaat is logisch, maar het beleid > Messi waarbij de pogingen om dit stapsgewijs te implementeren ondanks de investeringen toch behoorlijk heeft gefaald.
Het is vooral leuk dat dit spel via de media gespeeld word wat misschien ook een indicator is dat de invloed van Messi bij Barcelona buiten het veld veel kleiner is dan dat sommige denken.
Messi is misschien een geweldige voetballer. Maar heeft (vind ik) ongeveer 0 uitstraling. Hij maakt een team niet beter (als in dat hij andere ook beter laat voetballen).Bossie schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 12:15:
[...]
Ik denk dat Messi zijn carriere simpelweg wilde beeindiging bij Barcelona maar dat door het beleid van de afgelopen jaren het team dusdanig is verzwakt dat het niet meer voldoet aan zijn eisen om tot het einde voor alle prijzen te kunnen spelen.
Wat er nu simpelweg gebeurt is een politiek spel waarbij Bartemue probeert de marktwaarde van Messi te verzilveren om het team te verjongen en gelijktijdig zijn bizar salaris vrij te spelen op de balans. Koeman is simpelweg een pion in dit spel, maar wel een pion dat eventueel geslachtofferd kan worden.
Dat Messi hier tegen in gaat is logisch, maar het beleid > Messi waarbij de pogingen om dit stapsgewijs te implementeren ondanks de investeringen toch behoorlijk heeft gefaald.
Het is vooral leuk dat dit spel via de media gespeeld word wat misschien ook een indicator is dat de invloed van Messi bij Barcelona buiten het veld veel kleiner is dan dat sommige denken.
Ik zou serieus 2x nadenken voor ik hem zou aantrekken. Je bent misschien wel de coach die zegt je bent niet meer goed genoeg.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Als Messi zijn carrière bij Barcelona wil afmaken moet hij ook accepteren dat zijn status verandert naar mate hij ouder wordt. Er gaat geen team meer om hem heen gebouwd worden, hij is niet meer onaantastbaar. En hij zal zeker in het huidige voetbal ook bereid moeten zijn om af en toe vuil werk te doen. Het lijkt er op dat hij dat niet wilde accepteren.Bossie schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 12:15:
Ik denk dat Messi zijn carriere simpelweg wilde beeindiging bij Barcelona maar dat door het beleid van de afgelopen jaren het team dusdanig is verzwakt dat het niet meer voldoet aan zijn eisen om tot het einde voor alle prijzen te kunnen spelen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
En wie zegt dat hij niet voor het team wil werken?ph4ge schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 13:23:
[...]
Er gaat geen team meer om hem heen gebouwd worden, hij is niet meer onaantastbaar. En hij zal zeker in het huidige voetbal ook bereid moeten zijn om af en toe vuil werk te doen. Het lijkt er op dat hij dat niet wilde accepteren.
Waarschijnlijk realiseert hij gewoon dat het team de komende 2 jaar niet sterk genoeg is om mee te doen voor de prijzen, en beslist daarom om naar een team te gaan waar dat wel kan...
Hij heeft nog 2-3 sterke jaren. Wil hij die verspillen bij de heropbouw van Barca of strijden bij een topteam als City? Dat is de keuze die hij moet maken.
Messi moet zich echt niet verantwoorden voor een eventueel vertrek. Er is bijna geen enkele speler tegenwoordig die ZO loyaal is geweest aan zijn club als Messi. Hij is echt al een uitzondering
[ Voor 23% gewijzigd door Anton.net op 26-08-2020 13:57 ]
Loyaal blijven aan één van de grootste clubs ter wereld, is dan ook niet zo moeilijkAnton.net schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 13:52:
[...]
Messi moet zich echt niet verantwoorden voor een eventueel vertrek. Er is bijna geen enkele speler tegenwoordig die ZO loyaal is geweest aan zijn club als Messi. Hij is echt al een uitzondering
Totti en de Rossi, dat noem ik pas loyale voetballers.
Ik wilde al zeggen, Messi verdient 30 miljoen euro per jaar bij Barcelona. Pittig om loyaal te blijven als bestbetaalde speler ter wereld (of één van de) bij een team dat ieder jaar om de prijzen speelt. Wat dat betreft heb ik dan wat meer respect voor spelers als Totti of Matt Le Tissier.remco112 schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 14:04:
[...]
Loyaal blijven aan één van de grootste clubs ter wereld, is dan ook niet zo moeilijk
Totti en de Rossi, dat noem ik pas loyale voetballers.
Anyway, Barcelona speelt al een paar jaar "Alle ballen op Messi". Het is koffiedik kijken natuurlijk, en Messi is nog steeds één van de beste spelers ter wereld (zo niet de beste) dus het zal sowieso pijnlijk zijn als hij weggaat. Maar wellicht is het beter voor het nieuwe team dat gebouwd moet worden als dat niet ook weer vervalt tot "Alle ballen op Messi". Ze hebben bovendien met Griezmann, Coutinho en Dembele (mits fit) prima aanvallers waar dik geld voor betaald is. En ja, die hebben tot nog toe niet geïmponeerd, maar als je geen rekening hoeft te houden met Suarez en Messi zijn ze vast wel in te passen in een team.
Ik ben benieuwd naar komend seizoen iig.
Messi heb ik altijd iemand gevonden die een gespreid bedje heeft gehad, maar hij maakte het wel waar met zijn goals..
Nu het schip zinkt wil die weg, dus nee ik zou hem niet loyaal noemen, meer een verwende vent.
Nu het schip zinkt wil die weg, dus nee ik zou hem niet loyaal noemen, meer een verwende vent.
Messi heeft in 20 jaar nog nooit een minuut voor het team gewerkt. Hij was altijd in de positie dat een goed draaiend team om hem heen gebouwd was en hij de krenten uit de pap mocht vissen.Anton.net schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 13:52:
[...]
En wie zegt dat hij niet voor het team wil werken?
Waarschijnlijk realiseert hij gewoon dat het team de komende 2 jaar niet sterk genoeg is om mee te doen voor de prijzen, en beslist daarom om naar een team te gaan waar dat wel kan...
Hij heeft nog 2-3 sterke jaren. Wil hij die verspillen bij de heropbouw van Barca of strijden bij een topteam als City? Dat is de keuze die hij moet maken.
En het feit dat hij nu nog zit bij de club die hem als jeugdspeler gehaald heeft zegt niet zoveel over hem. Meer over het feit dat hij vanaf het begin bij een top club zat. Juist nu het geen absolute top meer is wil meneer weg. Noem dat maar loyaal....
alles kan off-topic
De berichten zijn anders toch redelijk duidelijk, meneer was het er niet mee eens dat Koeman hem vertelde dat ie geen speciale privileges meer krijgt. En er zijn genoeg voorbeelden van spelers die al tig jaar bij 1 club spelen.Anton.net schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 13:52:
[...]
En alle berichten in de media zijn volledig waar?toolkist schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 15:10:
[...]
De berichten zijn anders toch redelijk duidelijk, meneer was het er niet mee eens dat Koeman hem vertelde dat ie geen speciale privileges meer krijgt. En er zijn genoeg voorbeelden van spelers die al tig jaar bij 1 club spelen.
Messi was al langer ongelukkig in een team dat niet draait en heel slechte transfers doet. De komst van Koeman is echt niet de reden lijkt mij
Tot nu toe lekt er genoeg uit wat waar lijkt te zijn, dus ik zie geen reden om dit deel wel te betwijfelen.Anton.net schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 15:15:
[...]
En alle berichten in de media zijn volledig waar?
Messi was al langer ongelukkig in een team dat niet draait en heel slechte transfers doet. De komst van Koeman is echt niet de reden lijkt mij
Eens, hoewel het me ook niet zal verbazen als door dit media circus de voorzitter gaat en Messi blijft.Anton.net schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 13:52:
[...]
Het probleem momenteel bij Barcelona lijkt me meer met de trainers en het transferbeleid, ik volg ze niet actief maar de paar wedstrijden die ik langs heb zien komen lijken vrijwel elke meer met een ander systeem, formatie of meerdere gewisselde spelers te zijn.
Persoonlijk vond ik het ook bijzonder dat Coutinho de beste Barcelona speler was tijdens de 8-2 tegen Bayern
https://www.vi.nl/nieuws/...s-dringen-camp-nou-binnen
Koeman zal wel blij zijn dat er geen toeschouwers aanwezig zullen zijn aan het begin van het seizoen
Koeman zal wel blij zijn dat er geen toeschouwers aanwezig zullen zijn aan het begin van het seizoen
Koeman is niet heel handig bezig, als ik de geruchten moet geloven.Deadsy schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 22:24:
https://www.vi.nl/nieuws/...s-dringen-camp-nou-binnen
En als je hoort dat hij dan Wijnaldum, van de Beek en Depay wilt halen
[ Voor 23% gewijzigd door remco112 op 27-08-2020 15:00 ]
Waarom is Koeman niet handig bezig? Volgens die geruchten is Messi boos dat Suarez weg moet. Als ik naar Barca kijk met al die dertigplussers zal er drastisch verjongd moeten worden. En dan lijkt me Suarez laten gaan een hele logische beslissing. Of zou jij Messi wegdoen en Suarez houden? Nog jaren met die twee door kan niet.remco112 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 14:55:
[...]
Koeman is niet heel handig bezig, als ik de geruchten moet geloven.
Dat hij dan weer zo nodig naar Guardiola moet is overigens ook weer best treurig.
Edit:
Dat dan weer alle spelers genoemd worden waar hij mee gewerkt heeft is dan weer niet zo vreemd.
[ Voor 7% gewijzigd door D-e-n op 27-08-2020 15:05 ]
Lijkt me ook niet meer dan normaal dat Suarez weg moet, hij komt voor een echte topploeg (als Barca)op dit moment denk ik gewoon te kort tbh. Geweldige speler, maar de tijd begint duidelijk zijn invloed te hebben. Hoop eigenlijk ook dat Messi gewoon naar Man City gaat. Ben benieuwd wat hij er daar van gaat bakken (niet negatief bedoeld verder).D-e-n schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 15:03:
[...]
Waarom is Koeman niet handig bezig? Volgens die geruchten is Messi boos dat Suarez weg moet. Als ik naar Barca kijk met al die dertigplussers zal er drastisch verjongd moeten worden. En dan lijkt me Suarez laten gaan een hele logische beslissing. Of zou jij Messi wegdoen en Suarez houden? Nog jaren met die twee door kan niet.
Dat hij dan weer zo nodig naar Guardiola moet is overigens ook weer best treurig.
Edit:
Dat dan weer alle spelers genoemd worden waar hij mee gewerkt heeft is dan weer niet zo vreemd.
Ik zou zowel Suarez als Messi (proberen te) behouden. Opeens wordt er gedaan alsof Suarez één of andere koekenbakker is, terwijl hij bij 24 goals (in 28 wedstrijden) betrokken is geweest dit seizoen. Dat zijn gewoon nog prima statistieken. En ja, door Suarez te behouden, is de kans dat Messi blijft, ook stukken groter. Nu moet Barcelona hopen dat Griezmann, Fati en Dembele de kar gaan trekken. Zie ik totaal niet gebeuren.D-e-n schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 15:03:
[...]
Waarom is Koeman niet handig bezig? Volgens die geruchten is Messi boos dat Suarez weg moet. Als ik naar Barca kijk met al die dertigplussers zal er drastisch verjongd moeten worden. En dan lijkt me Suarez laten gaan een hele logische beslissing. Of zou jij Messi wegdoen en Suarez houden? Nog jaren met die twee door kan niet.
Edit:
En het domste wat Koeman kan doen, is een blik Nederlanders open trekken. Mocht het de eerste wedstrijden niet lopen, krijg je gegarandeerd gezeik.
Mee eens dat Nederlanders sowieso een slecht idee zijn, zoveel goeie zijn er niet en een Memphis ofzo.... Tsjah, daar zou ik zeker niet op gokken. Zou me niks verbazen als hij net als bij United weer geen deuk in een pakje boter schiet (en laten we eerlijk zijn ook bij Lyon heeft hij het behalve 1 goede periode niet eens zo geweldig gedaan).remco112 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 15:21:
[...]
Ik zou zowel Suarez als Messi (proberen te) behouden. Opeens wordt er gedaan alsof Suarez één of andere koekenbakker is, terwijl hij bij 24 goals (in 28 wedstrijden) betrokken is geweest dit seizoen. Dat zijn gewoon nog prima statistieken. En ja, door Suarez te behouden, is de kans dat Messi blijft, ook stukken groter. Nu moet Barcelona hopen dat Griezmann, Fati en Dembele de kar gaan trekken. Zie ik totaal niet gebeuren.
En het domste wat Koeman kan doen, is een blik Nederlanders open trekken. Mocht het de eerste wedstrijden niet lopen, krijg je gegarandeerd gezeik.
Suarez lijkt (imo) zijn snelheid echter wel een beetje kwijt te zijn en die zou ik wel vervangen. Messi uiteraard behouden als 't kan, maar als 'ie t zelf niet wil, dan zou ik er niet te hard meer aan trekken denk ik. Barca kan het geld ook goed genoeg gebruiken.
Ze zullen toch aan een nieuw team moeten bouwen, dan kunnen ze daar beter nu gewoon mee beginnen i.p.v. het weer een paar jaar op de lange baan te schuiven. Met de hoeveelheid talent die er rondloopt zou dat toch wel goed moeten komen zou je zeggen.
Het laatste wat je moet doen is nu een blik Nederlanders opentrekken. Bij Barcelona onder Rijkaard pakte dat evenmin goed uit.
Gewoon bepalen wat goede spelers zijn voor het systeem wat je wil spelen. Ooit zal FCB moeten doorselecteren, waarom daar nu geen begin mee maken? Als je nu nog wat kan vangen voor een paar spelers, doe dat vooral.
Gewoon bepalen wat goede spelers zijn voor het systeem wat je wil spelen. Ooit zal FCB moeten doorselecteren, waarom daar nu geen begin mee maken? Als je nu nog wat kan vangen voor een paar spelers, doe dat vooral.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Memphis heeft het bij het Nederlands elftal goed gedaan, maar bij Lyon valt hij vaker tegen dan dat hij positief opvalt. Denkt van zichzelf wel dat hij een superster is.Snowdog schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 15:29:
[...]
Mee eens dat Nederlanders sowieso een slecht idee zijn, zoveel goeie zijn er niet en een Memphis ofzo.... Tsjah, daar zou ik zeker niet op gokken. Zou me niks verbazen als hij net als bij United weer geen deuk in een pakje boter schiet (en laten we eerlijk zijn ook bij Lyon heeft hij het behalve 1 goede periode niet eens zo geweldig gedaan).
Suarez lijkt (imo) zijn snelheid echter wel een beetje kwijt te zijn en die zou ik wel vervangen. Messi uiteraard behouden als 't kan, maar als 'ie t zelf niet wil, dan zou ik er niet te hard meer aan trekken denk ik. Barca kan het geld ook goed genoeg gebruiken.
Ze zullen toch aan een nieuw team moeten bouwen, dan kunnen ze daar beter nu gewoon mee beginnen i.p.v. het weer een paar jaar op de lange baan te schuiven. Met de hoeveelheid talent die er rondloopt zou dat toch wel goed moeten komen zou je zeggen.
Denk dat er maar een aantal Nederlanders goed genoeg zullen zijn voor Barcelona: van Dijk, de Vrij en de Ligt. Maar de Ligt en van Dijk zullen veel te duur zijn en de Vrij en Koeman hebben niet de beste relatie, heb ik zo'n idee
Ben benieuwd hoe Koeman het aan gaat pakken, voorlopig lijkt hij gewoon een pion van Bartomeu.
Over welke Nederlanders heb je het?Maarten_E schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 15:30:
Het laatste wat je moet doen is nu een blik Nederlanders opentrekken. Bij Barcelona onder Rijkaard pakte dat evenmin goed uit.
Giovanni van Bronckhorst, Edgar Davids en Mark van Bommel zijn toch de enige Nederlanders die onder Rijkaard hebben gespeeld?
Oeps, bedoelde Van Gaal.remco112 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 15:41:
[...]
Over welke Nederlanders heb je het?
Giovanni van Bronckhorst, Edgar Davids en Mark van Bommel zijn toch de enige Nederlanders die onder Rijkaard hebben gespeeld?
Een Zenden, Cocu, en Reiziger zijn toch niet bepaald de crème de la crème.
Geen slechte spelers, maar had Van Gaal die ook gehaald als ze Duits, Pools of Frans waren geweest?
Eerste jaar onder Rijkaard bij Barcelona had je ook nog Reiziger, Cocu, Kluivert en Overmars, zie bv Wikipedia: FC Barcelona in het seizoen 2003/04. Maar goed die waren na het eerste jaar weg.remco112 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 15:41:
[...]
Over welke Nederlanders heb je het?
[ Voor 4% gewijzigd door gws24 op 27-08-2020 16:06 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
haha dacht alMaarten_E schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 16:00:
[...]
Oeps, bedoelde Van Gaal.
Een Zenden, Cocu, en Reiziger zijn toch niet bepaald de crème de la crème.
Geen slechte spelers, maar had Van Gaal die ook gehaald als ze Duits, Pools of Frans waren geweest?
Cocu heeft het echt heel goed gedaan bij Barcelona trouwens. Je speelt niet voor niets 205 wedstrijden.
Vind Koeman sowieso ongeschikt voor een club zoals Barca.remco112 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 14:55:
[...]
Koeman is niet heel handig bezig, als ik de geruchten moet geloven.
En als je hoort dat hij dan Wijnaldum, van de Beek en Depay wilt halenDat zijn toch geen Barcelona-waardige voetballers, Wijnaldum misschien, maar die heeft in twee seizoenen geen enkele assist(!!!) gegeven bij Liverpool in de PL.
Misschien was het halen van hem onkunde van het bestuur of ze zien hem als iemand die ze puur gehaald hebben om spelers eruit te werken zodat wanneer hij klaar is ze hem kunnen ontslaan.
Laat ik even twee dingen zeggen, Koeman was toen hij naar Oranje kwam gewoon de meest logische keuze.
Er waren betere opties maar die waren gewoon onhaalbaar.
Het is geen slechte trainer, maar ook geen top trainer. Wat Koeman bij Oranje gedaan heeft was geen wereld wonder. Het belangrijkste wat hij gedaan heeft was de meest logische spelers oproepen. Iets waar zijn 2 voorgangers moeite mee hadden.
De spelers die Koeman in de basis zette waren grotendeels spelers waar de media (en wij) al maanden om zaten te roepen.
@D-e-n
Verhaal gaat ook dat Messi niet blij is met de manier hoe het gesprek tussen hem en Koeman gegaan is.
Er word gezegd dat Koeman aan Messi gezegd heeft dat zijn privileges voorbij zijn.
Als dit klopt is het natuurlijk volledig afhankelijk van hoe Koeman dit gezegd heeft. Want er zijn diverse manieren hoe je dit kunt zeggen.
Ik zou Suarez er gewoon bij houden. Afhankelijk van zijn salaris zou ik dit wel opnieuw onderhandelen en ook met hem bespreken dat als hij blijft men wat vaker de kans aan jonge spelers gaat geven.
Hetzelfde zou ik met Messi bespreken, van we willen je behouden maar kun je wat salaris inleveren en tegen de mindere ploegen zullen we je niet altijd in de basis zetten.
@remco112
Vond Koeman qua transfers nooit echt een topper dus ik geloof de verhalen wel over de spelers die hij wil halen.
En inderdaad, Wijnaldum is van die 3 de enige waarvan ik echt denk dat die goed genoeg is. vd Beek alleen als je de tactiek aanpast.
Depay? Nee. Wil je het beste uit hem halen dan moet je het team in dienst van hem laten spelen. En zoals je al aangeeft, daar is hij niet goed genoeg voor.
Kan iemand 500.000 per week aan auba aanbieden?
Merci.
Merci.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
@Gunner ik las onlangs dat hij heeft bijgetekend voor +- €280.000 / weekGunner schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 17:44:
Kan iemand 500.000 per week aan auba aanbieden?
Merci.
dus ik snap je opmerking even niet, maar misschien is het wel een grapje o.i.d.
Omdat ik daar nog geen officiële bevestiging van gezien heb. Ik geloof het wanneer ik dat op arsenal.com lees.JAN-B schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 17:57:
[...]
@Gunner ik las onlangs dat hij heeft bijgetekend voor +- €280.000 / week(Prima toch)
dus ik snap je opmerking even niet, maar misschien is het wel een grapje o.i.d.
Wie maakt even wat ruimte in de prijzenkast #northlondonisred
Je zal maar je eerste baan als hoofd trainer halen, bij een club welke zijn slechtste seizoen ooit beleeft maar uiteindelijk binnen 10 maanden 2 prijzen weet te pakken.
Het is een fijn gevoel om weer eens te geloven

Prijzen winnen verveelt nooit. Zelfs de Community ShieldJeroenNietDoen schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 00:19:
Je zal maar je eerste baan als hoofd trainer halen, bij een club welke zijn slechtste seizoen ooit beleeft maar uiteindelijk binnen 10 maanden 2 prijzen weet te pakken.

Meer prijzen in een maand dan Tottenham in 21 jaar. #JustArtetaThings
Zelfs El Neny had een goeie wedstrijd
Tesla M3LR '21
Dat vind ik sowieso een nuttige speler. Geen top maar met de juiste inzet komt ie een eind. Vond het wel verrassend om hem na zo lang weggeweest te zijn direct in de basis te zien.London schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 10:45:
Meer prijzen in een maand dan Tottenham in 21 jaar. #JustArtetaThings
@JeroenNietDoen Inderdaad, maar ik neem aan dat je toch niet de landstitel bedoeltJeroenNietDoen schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 00:19:
als het echt doorgaat dat Messi naar Man City gaat, kunnen we dat wel vergeten.
het enige wat ik nu lees is dat er een goede Braziliaanse verdediger komt van Liile, prima natuurlijk, maar echte topaankopen verwacht ik niet.
Eerst maar eens CL kwalificatie dan zien we wel verder.
Ik wil wel es zien hoe ze dat kwa FFP erdoor krijgen. Ze zullen dan toch echt een aantal van hun topspelers moeten verkopen.
La Liga schaart zich achter Barcelona: https://www.voetbalprimeu...statement-van-laliga.html
Ben benieuwd hoe dit uiteindelijk afloopt, zeker gezien het feit dat hij zich vandaag niet gemeld heeft voor de medische keuring.
Ben benieuwd hoe dit uiteindelijk afloopt, zeker gezien het feit dat hij zich vandaag niet gemeld heeft voor de medische keuring.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
@Gunner Net gelezen op Arsenal.com: Gabriel heeft getekend en ook Willian is nu officieelGunner schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 18:07:
Ik geloof het wanneer ik dat op arsenal.com lees.
Gunner
Dat ging me meer over het contract van AubameyangJAN-B schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 17:48:
[...]
@Gunner Net gelezen op Arsenal.com: Gabriel heeft getekend en ook Willian is nu officieel
Gunner
Maar dit is ook leuk. Misschien wordt het wel wat dit seizoen.
Alexis Sanchez on joining Manchester United: “After the first training session, I realised many things & when I got back home, I told my agent if I could cancel the contract & go back to Arsenal.” [@patopeloteros - translation via @OsmanZtheGooner] #afc pic.twitter.com/xfvVWKPDO2
— afcstuff (@afcstuff) 3 september 2020

Koeman heeft nu al heimwee?
Hoe kun je ooit aankomen met namen als Wijnaldum en Depay.......
Ze zijn natuurlijk niet slecht. Hoewel ik Depay wisselvallig vind en Wijnaldum mij te vaak op safe speelt.remco112 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 10:49:
Koeman heeft nu al heimwee?
Koeman wil zijn droom verwezenlijken met Nederlandse spelers.
Je kunt hem niet verwijten dat hij er geen kijk op heeft toch? Dus ben benieuwd
Ik weet niet hoe de situatie van Wijnaldum is bij Liverpool maar ik zou liever blijven bij een topclub waar het lekker gaat dan het risico te nemen dat je elders afbrandt.
En anders gezellig het EK weer met Koeman
[ Voor 19% gewijzigd door Harribo op 04-09-2020 11:01 ]
Zonder Koeman zouden die spelers nooit in aanmerking komen voor Barcelona.
Wijnaldum zit in zijn laatste contractjaar. Liverpool wil Thiago van Bayern halen, dan zou Wijnaldum ook niet veel meer aan spelen toe komen.
Memphis zit ook in zijn laatste jaar volgens mij en mikt op een stap hogerop, maar dan zou ik eerder kijken naar een Dortmund dan Barcelona.
Het zijn wel relatief goedkope spelers, maar op de lange termijn wordt Barca hier niet echt beter van.
Wijnaldum zit in zijn laatste contractjaar. Liverpool wil Thiago van Bayern halen, dan zou Wijnaldum ook niet veel meer aan spelen toe komen.
Memphis zit ook in zijn laatste jaar volgens mij en mikt op een stap hogerop, maar dan zou ik eerder kijken naar een Dortmund dan Barcelona.
Het zijn wel relatief goedkope spelers, maar op de lange termijn wordt Barca hier niet echt beter van.
Heeft het gewoon erg goed gedaan als bondscoach. Die rol was hem op het lijf geschreven, denk ik. Nu je ziet dat hij aankopen mag doen, komt hij dus met namen als Depay en WijnaldumHarribo schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 10:58:
[...]
Je kunt hem niet verwijten dat hij er geen kijk op heeft toch?

Nog steeds leeft het beeld alsof Koeman één of andere top-coach is, mede doordat Oranje weer in de lift zat, maar is bij meerdere clubs echt keihard gefaald!
Wijnaldum begrijp ik wel. Is geen absolute top maar wel een zeer goede speler, maar wel iets te aanvallend.
Depay aan de andere kant is te wisselvallig, heeft te veel kansen nodig en speelt alleen goed als je mensen in dienst van hem laat spelen. En daar is hij juist niet goed genoeg voor.
Voor wie gaat Koeman nu? Babel? Of toch Strootman?
Dacht dat ze juist wilden verjongen.
En de verdediging is juist de linie die een kwaliteitsinjectie nodig heeft.
Depay aan de andere kant is te wisselvallig, heeft te veel kansen nodig en speelt alleen goed als je mensen in dienst van hem laat spelen. En daar is hij juist niet goed genoeg voor.
Dacht dat ze juist wilden verjongen.
En de verdediging is juist de linie die een kwaliteitsinjectie nodig heeft.
Hahaha ja... Of van der Wiel...[b]Deadsy schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 12:23:[/b
Uh... Koeman heeft het volgens mij op veel plekken goed gedaan...
[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 04-09-2020 12:30 ]
Messi blijft toch! Voorlopig dan haha
Wat een soap.
Wat een soap.
Zo een hoge afkoopsom is leuk maar kan je in zo’n situatie ook aardig in de kont bijten.remco112 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 16:53:
Messi blijft toch! Voorlopig dan haha
Wat een soap.
Wie wil nou 700(?) miljoen betalen voor iemand van 33. En als een club je dan aan je contract houdt....
[ Voor 7% gewijzigd door Gunner op 04-09-2020 17:12 ]
En ook op genoeg plekken slecht.Harribo schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 12:29:
[...]
Hahaha ja... Of van der Wiel...
Uh... Koeman heeft het volgens mij op veel plekken goed gedaan...
Oranje ging goed, Everton ging slecht, Southampton ging goed, Feyenoord goed, AZ Slecht, Valencia slecht, PSV goed, Benfica slecht
Dus het word weer eens tijd om het slecht te doen.
Blijkbaar was het idee om hem 250m tekengeld te geven als hij na 3 jaar City nog 2 jaar voor de Amerikaanse tak zou tekenen. Alsof die laatste 2 jaar 125m per jaar waard zouden zijn..JeroenNietDoen schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 12:48:
Ik wil wel es zien hoe ze dat kwa FFP erdoor krijgen. Ze zullen dan toch echt een aantal van hun topspelers moeten verkopen.

En dan tekent ie straks bij voor nog een extra jaar bij bij Barcelona en dan is de cirkel weer compleet...
Waar wordt eigenlijk het Nederlands elftal cq nations league besproken/topic ?
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 04-09-2020 21:04 ]
Nergens, heb jij ook een ruis door het geluid ?Harribo schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 21:04:
Waar wordt eigenlijk het Nederlands elftal cq nations league besproken/topic ?
Nee. Of je moet het achtergrond geluid van het publiek bedoelen? Ik vind dat geen ruisBossie schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 21:11:
[...]
Nergens, heb jij ook een ruis door het geluid ?
Veltman mag nu dan wel in het buitenland spelen, Oranje is voor het andere topic volgens mij @Harribo
Het klinkt inderdaad als een soort ruis op de achtergrond, en bij een actie van Nederland drukt er iemand op een knopje om het publiekgeluid aan te zetten. Want dat is ineens veel harder.
Het klinkt inderdaad als een soort ruis op de achtergrond, en bij een actie van Nederland drukt er iemand op een knopje om het publiekgeluid aan te zetten. Want dat is ineens veel harder.
Ik heb een Nederlands elftal topic ff snel aangemaakt:
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2016268
WE GAAN DAAR VERDER!
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2016268
WE GAAN DAAR VERDER!
[ Voor 28% gewijzigd door Harribo op 04-09-2020 21:28 ]
Denk dat dat de airco's zijn die je hoort. Of in ieder geval iets met ventilatie. Klinkt bijna als ruis ja, dankzij jou let ik er nu opBossie schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 21:11:
[...]
Nergens, heb jij ook een ruis door het geluid ?
Alweer goed nieuwsGunner schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 18:07:
Ik geloof het wanneer ik dat op arsenal.com lees.
Ceballos wordt nog een seizoen gehuurd, vind ik een goeie speler.
Nog meer goed nieuws: Memphis Depay gaat (wellicht)naar Barca, prima, dus dat betekent dat ze Lautaro Martinez (Inter) niet gaan kopen
Depay naar Barcelona?
Als hij dezelfde speelstijl gaat hanteren als bij Oranje dan past dat uiteraard goed bij Depay, maar ik denk dat dat laffe spel niet in de smaak zal vallen in Barcelona.
Als hij dezelfde speelstijl gaat hanteren als bij Oranje dan past dat uiteraard goed bij Depay, maar ik denk dat dat laffe spel niet in de smaak zal vallen in Barcelona.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Phil Foden (Man City) en Mason Greenwood (Man United) hebben de Covid-19 guidelines van het Engelse team hebben gebroken en zijn naar huis gestuurd. Geruchten zijn feestje met andere mensen en externe dames.
Engelse voetballers en intelligentie. Eerst Harry Maguire in Griekenland gearresteerd etc en nu deze dombo's.
Engelse voetballers en intelligentie. Eerst Harry Maguire in Griekenland gearresteerd etc en nu deze dombo's.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Intens dom ja. Je debuut maken (in een draak van een wedstrijd die een blessuretijd penalty nodig had om te winnen) en dat zo dom vierengambieter schreef op maandag 7 september 2020 @ 14:56:
Phil Foden (Man City) en Mason Greenwood (Man United) hebben de Covid-19 guidelines van het Engelse team hebben gebroken en zijn naar huis gestuurd. Geruchten zijn feestje met andere mensen en externe dames.
Southgate vat het goed samen;
"Obviously they have been naive. We have dealt with it appropriately. I recognise their age but the whole world is dealing with this pandemic.}
Die wedstrijd was nog erger dan een draak. De pingel voor Engeland was voor een keihard schot tegen een liggende speler met een halve meter afstand, en geen overduidelijke handsbal, dus echt belachelijk dat daar pingel + 2e geel voor kwam. En direct na de 0-1 bij de eerste aanval van IJsland kregen die een pingel die iets meer leek maar ook niet overtuigd was, maar hard overgeschoten werd.Gunner schreef op maandag 7 september 2020 @ 17:31:
Intens dom ja. Je debuut maken (in een draak van een wedstrijd die een blessuretijd penalty nodig had om te winnen) en dat zo dom vieren
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Er was een ding nog erger dan dat. Het commentaar van Sierd de Vos (dat heb jij gelukkig gemist)gambieter schreef op maandag 7 september 2020 @ 17:37:
[...]
Die wedstrijd was nog erger dan een draak. De pingel voor Engeland was voor een keihard schot tegen een liggende speler met een halve meter afstand, en geen overduidelijke handsbal, dus echt belachelijk dat daar pingel + 2e geel voor kwam. En direct na de 0-1 bij de eerste aanval van IJsland kregen die een pingel die iets meer leek maar ook niet overtuigd was, maar hard overgeschoten werd.
Zoals je misschien had gezien was het donker aan een kant van het stadion. Hij begon een heel verhaal over een 'shader' die dat bij kan werken ofzo. En dat die man in slaap was gevallen ofzo. Om er aan toe te voegen "Black Lights Matter"

Gunner schreef op maandag 7 september 2020 @ 18:10:
Er was een ding nog erger dan dat. Het commentaar van Sierd de Vos (dat heb jij gelukkig gemist)

Missen is niet het juiste woord
Auw. Is er al bij de NOS gedemonstreerd?Zoals je misschien had gezien was het donker aan een kant van het stadion. Hij begon een heel verhaal over een 'shader' die dat bij kan werken ofzo. En dat die man in slaap was gevallen ofzo. Om er aan toe te voegen "Black Lights Matter"![]()
Geen idee wat ze daar moeten
Oeps. Kan je zien hoe lang ik al uit Nederland weg ben... (meer dan 13 jaar).Gunner schreef op maandag 7 september 2020 @ 18:15:
Geen idee wat ze daar moeten, het werd op Ziggo Sport uitgezonden
Supporters die klagen over Coutinho en Dembele, krijgen ze Depay in de maag gesplitstOPSLAGHOND schreef op zondag 6 september 2020 @ 11:24:
Depay naar Barcelona?
En Vidal laten gaan om Wijnaldum te halen, zo heel erg veel verschil zit er toch ook niet tussen die 2 (behalve leeftijd dan)?
En zijn rendement is ook veel te laag om daar de hele tactiek op aan te passen.OPSLAGHOND schreef op zondag 6 september 2020 @ 11:24:
Depay naar Barcelona?
Zo, de Premier League is weer begonnen; ik kom vanmiddag thuis om 14.15, staan we al met 1 -0 voor
(Laca);
2 -0 Gabriel en 3 - 0 Auba; Willian was bij alle doelpunten betrokken
ben wel benieuwd hoe het tegen de topploegen gaat, want Fulham was natuurlijk nog geen serieuze tegenstander.
ik vond het wel verrassend dat Leno in het doel stond, en niet Martinez, die het de laatste tijd zo goed deed.
2 -0 Gabriel en 3 - 0 Auba; Willian was bij alle doelpunten betrokken
ben wel benieuwd hoe het tegen de topploegen gaat, want Fulham was natuurlijk nog geen serieuze tegenstander.
ik vond het wel verrassend dat Leno in het doel stond, en niet Martinez, die het de laatste tijd zo goed deed.
Leno toch weer terug? Onverdiend en daarmee zeg je tegen Martinez dat hij nooit nr 1 zal worden. Zeer zwak.
Leno keepte voor zijn blessure heel goed. Dus hoezo onverdiend? Die is te goed (en duur) om 2e viool te spelen. En Martinez is verkochtgambieter schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 18:10:
Leno toch weer terug? Onverdiend en daarmee zeg je tegen Martinez dat hij nooit nr 1 zal worden. Zeer zwak.
[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 12-09-2020 18:25 ]
Heb ik gemist dat Martinez verkocht is?Vos schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 18:24:
Leno keepte voor zijn blessure heel goed. Dus hoezo onverdiend? Die is te goed (en duur) om 2e viool te spelen. En Martinez is verkochtzal wel afgesproken werk zijn ofzo.

Zo goed was Leno niet in mijn herinnering, teveel fouten.
En Leeds met een mooie goal terug op 1-1. Saai is het niet.Napo schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 18:35:
In ieder geval een overtuigend ingeschoten strafschop door Salah!
Martinez wil garantie voor nummer 1. Arteta wil dat niet geven. Zie ook liever martinez maar dit is zoals het gaat. Gelukkig is z’n transferwaarde gestegen sinds hij inviel. Laag contract dus gaat een aardige stap maken.gambieter schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 18:46:
[...]
Heb ik gemist dat Martinez verkocht is?![]()
Zo goed was Leno niet in mijn herinnering, teveel fouten.
Hoogstwaarschijnlijk naar villa voor 20 miljoen.
[ Voor 10% gewijzigd door Gunner op 12-09-2020 18:49 ]
2-1 nu dus door van Dijk.gambieter schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 18:47:
[...]
En Leeds met een mooie goal terug op 1-1. Saai is het niet.
Goed tempo en daarmee ook een leukere wedstrijd dan verwacht met de regerend kampioen tegen een promovendus.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken