dank u voor de tip. die kurt westerman is een verschrikking om naar te luisteren
Ja idd, net ook gezapt. Wat een droeftoeter is dat zeg...
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Met Ajax was waarschijnlijk exact hetzelfde gebeurt als met Shaktar in de vorige ronde.mavaros schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 21:22:
Hier had Ajax kunnen staan.
Twee kneuzenteams die nauwelijks weten wat echt voetbal is. Het is ronduit baggervoetbal.
Maarja, zo zie ik het. Anderen zullen nu wel lyrisch door hun huis lopen te lopen, want hun team loopt de sterren van de hemel te voetballen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ook net gezapt naar Canvas. Bedankt voor de tip mannen, zoveel beter commentaar!
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Haha die de jong...
Weer Luuk!
Top man!
Waarde de Jong inmiddels vertienvoudigd
Top man!
Waarde de Jong inmiddels vertienvoudigd

[ Voor 52% gewijzigd door Harribo op 21-08-2020 21:34 ]
Koeman let je op?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wat een goal van de Jong. Onwerkelijk haast dat hij 2x zulke goals weet te maken.
ik ook! stukken beter.gws24 schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 21:32:
Ook net gezapt naar Canvas. Bedankt voor de tip mannen, zoveel beter commentaar!
Die Luuk kan wel koppen
Ook zo mooi dat ze daar allemaal mooi op 1,5 meter zitten en bij de goal direct elkaar omhelzen
Ook zo mooi dat ze daar allemaal mooi op 1,5 meter zitten en bij de goal direct elkaar omhelzen
Lodeweges bedoel je?
De Jong gaat zich niet verlagen naar barca toe
Heel seizoen matig en dan in twee wedstrijden je geld terugverdienen
Tot zo ver, de mooiste finale (die ik gezien heb) ooit
(even niet denkend aan 2010)
@SirLenncelot , idd, fixed
@SirLenncelot , idd, fixed
[ Voor 31% gewijzigd door Nibbz op 21-08-2020 21:41 ]
13:37
Wow, 2-2 alweer. Wat een wedstrijd 
Het beste en het slechtste van Spaans en Italiaans voetbal in de etalage!
Het beste en het slechtste van Spaans en Italiaans voetbal in de etalage!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hallo,Nibbz schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 21:36:
Tot zo ver, de mooiste finale ooit(even niet denkend aan 2010)
Liverpool in 2005
United in 1999
Maar zeker leuk potje hoor
Ze dekken de Jong wel op anderhalf meterSjurm schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 21:35:
Nee hoor fraaie doelpunten van Luuk
Vind Sevilla het beter voetballende team maar Inter blijft gevaarlijk op de counter
Lol, aanvallers die verdedigen 😀
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Vind het spel van Inter vrij bedroevend als je ziet over welke aanvallers zeer beschikken
Hoe slecht was Shaktar wel niet als je dit Inter ziet. Mooi dat er 5 doelpunten zijn gevallen, maar het niveau is niet al te best.
sevilla is goed aan het tijdrekken met hun acteertalenten, vermoeiend hoor dat gedrag van spaanse teams, ze doen het allemaal slechte zaak
United in 99 was alleen bijzonder dankzij de laatste paar minuten, maar verder is er me niks van bijgebleven.SirLenncelot schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 21:40:
[...]
Hallo,
Liverpool in 2005
United in 1999
Maar zeker leuk potje hoor
Maar een Italiaans team aanvallend zien spelen? Bijzonder...
Mooi dat de Jong zich hiermee revancheert voor een slecht seizoen, ik gun het hem van harte.
Daarnaast mag Lopetegui op het podium straks de Spaanse voorzitter van de voetbalbond ontmoeten, die man die hem vlak voor het WK eruit geschopt had. Wordt mooie emo tv
Daarnaast mag Lopetegui op het podium straks de Spaanse voorzitter van de voetbalbond ontmoeten, die man die hem vlak voor het WK eruit geschopt had. Wordt mooie emo tv
Balen voor de Vrij. Had hem de overwinning zeker gegund. Maja super leuk voor de Jong ook. Mooi voor Makkelie dat hij deze pot succesvol heeft gefloten. Wel btje jammer dat een Belg dan weer de winnende goal maakt
Dat is ook lekker als Christian Eriksen, twee jaar achterelkaar je seizoen eindigen met een verloren finale
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Corona, wat is dat? 😇
We zullen het nooit weten, want Ajax al was uit de EL getrapt door die Spanjolen die niet kunnen voetballen.Bossie schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 21:31:
[...]
Met Ajax was waarschijnlijk exact hetzelfde gebeurt als met Shaktar in de vorige ronde.
Op een of andere manier is de afwerking van de Europacup eigenlijk helemaal niks aan. Ik had liever het echte werk gezien, maar we kunnen niet alles hebben.
Ik heb me vrijwel de hele wedstrijd geergerd aan het publiek, dat op commando ineens komt binnenvallen, terwijl er geen aanleiding toe is. Dan kijk je, maar blijken de tribunes helemaal leeg te zijn. Dat klopt helemaal niet. Het zal wennen zijn, maar dat is toch iets voor morgen ofzo.
Overigens gun ik het De Jong wel. 2x raak vandaag. Ik kan me nog goed herinneren dat ze hier in Eindhoven deze man figuurlijk aan een lantaarnpaal wilde opknopen. Die arme drommel kon niks goed doen.
Zit nog een samenvatting op YouTube te kijken, maar mijn god wat een stel aanstellende rollebollers zitten er in beide teams. Bij elke minimale aanraking doen alsof je zwaar mishandeld bent...
Wel duidelijk dat Inter op het verkeerde moment gepiekt heeft.
Mooi voor De Jong, vrijwel nergens succesvol geweest in het buitenland, komt weer tot leven bij PSV met een nette transfer tot gevolg; scoort hij 2 goals in zijn eerste Europese finale. Mooi hoor!
Mooi voor De Jong, vrijwel nergens succesvol geweest in het buitenland, komt weer tot leven bij PSV met een nette transfer tot gevolg; scoort hij 2 goals in zijn eerste Europese finale. Mooi hoor!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik ben van mening dat een var hier best wel wat inzicht in mag geven. Hoeft niet door officieel het spel stil te leggen, maar gewoon even een opmerking over of iemand wel of niet geraakt is en dat het vreemd is als iemand na een klein tikje op de buik bijna sterft van de pijn in zijn gezicht.Exocet schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 07:39:
Zit nog een samenvatting op YouTube te kijken, maar mijn god wat een stel aanstellende rollebollers zitten er in beide teams. Bij elke minimale aanraking doen alsof je zwaar mishandeld bent...
Die var moet gewoon veel soepeler ingezet worden om als een arbitrage team elkaar te helpen.
alles kan off-topic
Gun het hem, ook al is het een anti-voetballer die qua kopduels wereldklasse is.Maarten_E schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 10:53:
Wel duidelijk dat Inter op het verkeerde moment gepiekt heeft.
die 3e goal van Sevilla, ik zag overal staan doelpunt Carlos, maar nu zie ik toch officieel dat het een eigen doelpunt - og - van Lukaku was, ondanks dat hij de bal maar net aanraakte
die omhaal van Carlos was trouwens redelijk ver naast gegaan, maar ja.
wat ik wel een beetje schandalig vind - eerlijk gezegd - is dat Lukaku niet bij de ceremonie na afloop te zien was en zijn medaile kwam ophalen, zoals het hoort, ook als je verliest; Ja, hij was een beetje teleurgesteld, Ja logisch >> erg onsportief, volgens mij.
die omhaal van Carlos was trouwens redelijk ver naast gegaan, maar ja.
wat ik wel een beetje schandalig vind - eerlijk gezegd - is dat Lukaku niet bij de ceremonie na afloop te zien was en zijn medaile kwam ophalen, zoals het hoort, ook als je verliest; Ja, hij was een beetje teleurgesteld, Ja logisch >> erg onsportief, volgens mij.
Vanavond winnen de Duitsers met 9-3.
Als je 8-2 kan maken tegen Barcelona, dan mogen die Fransen geen probleem opleveren.
Als je 8-2 kan maken tegen Barcelona, dan mogen die Fransen geen probleem opleveren.
Finales vallen altijd tegen.
⏩ PVOutput☀️
Tegen die andere Fransen ging het een stuk lastigermavaros schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 19:53:
Vanavond winnen de Duitsers met 9-3.
Ik denk zelf dat een PSG er tegen Barcelona er ook een galashow van had gemaakt.
Geen 8-2, maar zeker een 4-0.
Ben voor Bayern, ook al ben ik normaal voor alles dat Frans is, kan ik mijn hekel aan PSG niet aan de kant zetten voor vanavond. Verwacht een 3-1 voor Bayern.
Geen 8-2, maar zeker een 4-0.
Ben voor Bayern, ook al ben ik normaal voor alles dat Frans is, kan ik mijn hekel aan PSG niet aan de kant zetten voor vanavond. Verwacht een 3-1 voor Bayern.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Die van de Europa League was toch leuk? (Ik heb m niet gezien)Quad schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 19:56:
Finales vallen altijd tegen.
Waar ik in zn Dortmund tijd Tuchel nog links en rechts zat te verdedigen is ie zich bij PSG toch regelmatig heel irritant aan het gedragen, gunfactor is iig een heel stuk afgenomen mocht het Bayern niet lukken
.

[ Voor 49% gewijzigd door apis29 op 23-08-2020 20:27 ]
Ik ook niet.Tk55 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 19:59:
[...]
Die van de Europa League was toch leuk? (Ik heb m niet gezien)
⏩ PVOutput☀️
Dit wordt een leuke finale denk ik, beide ploegen moeten het van het spel voorin hebben.
Ik ben heel benieuwd. Ik verwacht wel dat Bayern dit wint
Ik ben heel benieuwd. Ik verwacht wel dat Bayern dit wint
Pffff, moet zeggen dat ik nu het publiek toch wel mis. Ziet er wel heel kaal uit zo.
Zonder Lukaku was de bal naast gegaan. Brachten ze op Canvas uitgebreid in beeld.JAN-B schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 17:40:
die 3e goal van Sevilla, ik zag overal staan doelpunt Carlos, maar nu zie ik toch officieel dat het een eigen doelpunt - og - van Lukaku was, ondanks dat hij de bal maar net aanraakte
Waarom een hekel aan PSG? Omdat ze voor veel geld een ploeg samengesteld hebben? Dat doet de concurrentie ook hoor. City, Madrid en Barcelona voorop. Bayern koopt vaak bij directe concurrenten weg, zeker in de Bundesliga.Maarten_E schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 19:59:
kan ik mijn hekel aan PSG niet aan de kant zetten voor vanavond. Verwacht een 3-1 voor Bayern.
De enige topclub die het lange tijd niet Gedaan heeft is Arsenal, en kijk waar die staan na het vertrek van Wenger.
Anyway, ik vind PSG een mooie aanvallende ploeg hebben waar ze Neymar zover krijgen om mee te verdedigen.
Gaat mij niet om het kopen van spelers, gaat mij om het feit dat de club in handen is van Arabieren als speeltje van de rijken. De club is gekocht met de intentie geld te verdienen, niet uit clubliefde.SirLenncelot schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 21:10:
[...]
Waarom een hekel aan PSG? Omdat ze voor veel geld een ploeg samengesteld hebben? Dat doet de concurrentie ook hoor. City, Madrid en Barcelona voorop. Bayern koopt vaak bij directe concurrenten weg, zeker in de Bundesliga.
De enige topclub die het lange tijd niet Gedaan heeft is Arsenal, en kijk waar die staan na het vertrek van Wenger.
Anyway, ik vind PSG een mooie aanvallende ploeg hebben waar ze Neymar zover krijgen om mee te verdedigen.
En ja, dat geldt ook voor ManU en ManC en veel andere clubs, dat weet ik. Maar bij PSG ligt het er wel erg dik bovenop.
Verbaast mij dat dat nog niet is gebeurd met Hertha, als grootste club van Berlijn. Maar weet dat dat lastig is door regels van de Bundesliga.
[ Voor 7% gewijzigd door Maarten_E op 23-08-2020 21:18 ]
Ja de Bundesliga zit er wat strakker in. Maar goed, las ook ergens dat Bayern München inmiddels zo veel vastgoed en andere investeringen heeft dat je bijna niet meer van een voetbal vereniging kunt spreken.
Wel een toffe finale tot nu toe hoor 🙂
Wel een toffe finale tot nu toe hoor 🙂
Tot nu toe gebeurt er genoeg. Lewandowski de paal en Di Maria net over.
⏩ PVOutput☀️
Boateng eraf voor Süle, Boateng weer geblesseerd.
Wel leuke finale tot nu toe.
Wel leuke finale tot nu toe.
Vind het tot nu toe toch een alleraardigste finale hoor. Leuk tempo zit er in en toch wat leuke kansen van beide kanten.
Kan het nog geen saai schaakspel noemen, gelukkig! (Wat wel vaker geval is in finales)
Kan het nog geen saai schaakspel noemen, gelukkig! (Wat wel vaker geval is in finales)
Luuk de Jong had hem gemaakt 
Anyway.. ondanks deze dot van een kans vind ik PSG frisser en scherper ogen.
Anyway.. ondanks deze dot van een kans vind ik PSG frisser en scherper ogen.
[ Voor 56% gewijzigd door Miki op 23-08-2020 21:32 ]
Ligt het aan mij of is er nog niet veel aan...
Er was best veel aan, maar het wordt steeds minder aanDoeEensGek schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 21:38:
Ligt het aan mij of is er nog niet veel aan...
Dan heb ik dat een beetje gemist.Sjurm schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 21:39:
[...]
Er was best veel aan, maar het wordt steeds minder aan
Zo die had er wel in gemogen!
Bayern is niet scherp bij het verdedigen. Aanvallend hangt het vooral af van Lewandowski. Heeft PSG toch meer smaken om mee te kunnen scoren.
Tevens vind in het bizar dat ze zelfs fluitkoren afspelen in het stadion.
⏩ PVOutput☀️
Het is geluid uit Fifa 20Quad schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 21:50:
Bayern is niet scherp bij het verdedigen. Aanvallend hangt het vooral af van Lewandowski. Heeft PSG toch meer smaken om mee te kunnen scoren.
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Toch wel jammer in die "Bedankt" reclame van de UEFA dat Memphis niet "Da ge bedáánk zėt da witte" zegt.
Hoor net dat spelers het zelf dus niet horen.
⏩ PVOutput☀️
Bij Hertha is de zilvervloot ook al binnengezeild, maar wel uit de binnenwaterenMaarten_E schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 21:15:
[...]
Gaat mij niet om het kopen van spelers, gaat mij om het feit dat de club in handen is van Arabieren als speeltje van de rijken. De club is gekocht met de intentie geld te verdienen, niet uit clubliefde.
En ja, dat geldt ook voor ManU en ManC en veel andere clubs, dat weet ik. Maar bij PSG ligt het er wel erg dik bovenop.
Verbaast mij dat dat nog niet is gebeurd met Hertha, als grootste club van Berlijn. Maar weet dat dat lastig is door regels van de Bundesliga.
Als ze zoveel geld zouden verdienen dan zou FFP geen probleem moeten zijn en itt Man Utd en de Glazers is het ook niet met vreemd geld gefinancierd (dat zijn pas de echte parasieten)...
Bayern op 1-0!
⏩ PVOutput☀️
Denk je echt dat men met PSG of City ook maar 1 cent winst heeft gemaakt?Maarten_E schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 21:15:
[...]
Gaat mij niet om het kopen van spelers, gaat mij om het feit dat de club in handen is van Arabieren als speeltje van de rijken. De club is gekocht met de intentie geld te verdienen, niet uit clubliefde.
Aankoop bedrag + de bakken met geld voor transfers.
Met United zullen de Glazers geld verdienen. Die #$%@ gebruikt de club om zijn eigen lening af te betalen waarmee hij de club gekocht heeft
Sierd de Vos wrijft het er nog even in: "Cassilas-achtige" redding van Neuer met z'n been.
⏩ PVOutput☀️
tijd voor de man van 220mln om op te staan.
Heeft een top kans gehad maar vind hem toch vrij onzichtbaar.
Hij loopt zojuist vrijwel een directe rode kaart mis, hoewel het in de replay iets minder ernstig leekDeadsy schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 22:34:
tijd voor de man van 220mln om op te staan.
Die moet er toch gewoon in, anders win je nooit een toernooi.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zullen toch gemengde gevoelens blijven.
Blij dat PSG niet wint, maar aan de andere kant wint Bayern.
Straks eens kijken of Neymar een lang gezicht heeft. Dat zal veel goed maken.
Blij dat PSG niet wint, maar aan de andere kant wint Bayern.
Straks eens kijken of Neymar een lang gezicht heeft. Dat zal veel goed maken.
Wel de oscar voor beste acteur in een bijrol. Hoewel die Bayern spits er ook wat kan zeg.Harribo schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 22:44:
Neymar flink matig
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Bayern helaas maar wel terecht
Geen killers bij psg
Geen killers bij psg
Nu moet Neymar maar eens nadenken aan een nieuwe tattoo en een ander kapsel.
Misschien dat dit het verschil maakt.
Misschien dat dit het verschil maakt.
Kijken of de sjeik er nog een paar honderd miljoen via “sponsoring” bijstort.Harribo schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 22:53:
Bayern helaas maar wel terecht
Geen killers bij psg
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Terecht winnaar, maar erg matige en saaie wedstrijd. Had op meer gehoopt, maar helaas geen doelpuntenfestijn.
Nieuwe shirtsponsor voor op de achterkant van het shirt. 20mln per jaar van een ander vaag bedrijf uit de zandbak waar de sjeik echt niets mee te maken heeft, nee echt niet.loekf2 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 22:55:
[...]
Kijken of de sjeik er nog een paar honderd miljoen via “sponsoring” bijstort.
Tweede helft wel saai, eerste helft leuker.
Hopelijk volgend CL seizoen weer met publiek ieder geval de finale!
Hopelijk volgend CL seizoen weer met publiek ieder geval de finale!
Reclame...
Zat laatst EL finale op Canvas te kijken, helemaal geen reclame. Goh wat fijn was dat.
Dat kan dus wel.
Ff off topic
Ok, was mooie finale geen moment verveeld
Zat laatst EL finale op Canvas te kijken, helemaal geen reclame. Goh wat fijn was dat.
Dat kan dus wel.
Ff off topic
Ok, was mooie finale geen moment verveeld
[ Voor 21% gewijzigd door Harribo op 23-08-2020 23:00 ]
Barca Bayern vond ik een mooiere wedstrijd met meer spektakel. Het doelpunt is perfect uitgevoerd zo ingestudeerd uit het boekje.
Bayern had het overwicht en is meer een goed geoliede machine met Neuer en zijn rechterbeen twist als laatste redmiddel. Maar meh, Gnabry/Lewa/Neymar/Mbappe de vedetten van beide zijden konden het niet brengen vanavond.
Bayern had het overwicht en is meer een goed geoliede machine met Neuer en zijn rechterbeen twist als laatste redmiddel. Maar meh, Gnabry/Lewa/Neymar/Mbappe de vedetten van beide zijden konden het niet brengen vanavond.
Neuer wat mij betreft man van de wedstrijd. Heeft toch een paar goede reddingen verricht. Verdediging Bayern matig, aanval PSG matig. Verder weinig middenveld gezien.
⏩ PVOutput☀️
Neymar heeft wel erg veel steun nodig.
Heeft hij soms zitten janken of zo?
Tot nu toe is hij zijn prijskaartje nog absoluut niet waard geweest.
Zijn instelling is daar deels schuld aan als je ziet dat hij elk jaar wanneer zijn zus jarig is even een schorsing pakt of plots geblesseerd is.
Heeft hij soms zitten janken of zo?
Tot nu toe is hij zijn prijskaartje nog absoluut niet waard geweest.
Zijn instelling is daar deels schuld aan als je ziet dat hij elk jaar wanneer zijn zus jarig is even een schorsing pakt of plots geblesseerd is.
Een fatsoenlijke rechtsback zou al goed zijn. Kehrer was de zwakste van vanavond.loekf2 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 22:55:
[...]
Kijken of de sjeik er nog een paar honderd miljoen via “sponsoring” bijstort.
Houdoe en bedankt.Maarten_E schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 22:01:
Toch wel jammer in die "Bedankt" reclame van de UEFA dat Memphis niet "Da ge bedáánk zėt da witte" zegt.
Piece together what could never be.
De teller staat op 6 europacups voor Bayern. Voor Ajax op 4. Denk dat de prijzenkast van Bayern rustig zal doorgroeien, die van Ajax niet, laat staan Feyenoord of Psv. Moet echt wat veranderen.
Ik denk dat het inwoneraantal van Nederland en de welwillendheid van mensen om veel geld aan het kijken van het voetbal uit te geven, niet heel snel zal toenemen.Sjah schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 02:52:
De teller staat op 6 europacups voor Bayern. Voor Ajax op 4, Denk dat de prijzenkast van Bayern rustig zal doorgroeien, die van Ajax niet, laat staan Feyenoord of Psv. Moet echt wat veranderen.
Het is niet alleen dat. Het is ook de UEFA die de grote competitie en voorkeurs plek geeft met het idioot ticket systeem van ze.Exocet schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 09:44:
[...]
Ik denk dat het inwoneraantal van Nederland en de welwillendheid van mensen om veel geld aan het kijken van het voetbal uit te geven, niet heel snel zal toenemen.
Het zal voor de andere landen onmogelijk zijn om ooit de grote competities in te halen op de ranking.
En met de el2 erbij zal het alleen maar erger en oneerlijker worden.
In Spanje, Italië en Duitsland zul je twee of drie clubs krijgen die gewoon elk jaar groepsfase pakken.
Bij ons ga je dan clubs krijgen die blij zijn met el2.
Ja idd, er moet wat gedaan worden aan het pro-actief steunen van de rijke liga's.
Daarnaast, kan het helpen als wij hier aan de BeNeliga beginnen.
Daarnaast, kan het helpen als wij hier aan de BeNeliga beginnen.
Dat niet alleen, ook aan de financiële kant zit het systeem zo in elkaar dat de clubs met een hoger coëfficiënt en uit bepaalde competities meer prijzengeld krijgen dan anderen bij gelijke prestatie ( https://www.totalsportek....pions-league-prize-money/ ). Zo creër je dus een systeem waar de rijken alleen maar rijker worden en waar het voor de armen steeds lastiger wordt om het gat te dichten.Deadsy schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 14:39:
[...]
Het is niet alleen dat. Het is ook de UEFA die de grote competitie en voorkeurs plek geeft met het idioot ticket systeem van ze.
Het zal voor de andere landen onmogelijk zijn om ooit de grote competities in te halen op de ranking.
En met de el2 erbij zal het alleen maar erger en oneerlijker worden.
In Spanje, Italië en Duitsland zul je twee of drie clubs krijgen die gewoon elk jaar groepsfase pakken.
Bij ons ga je dan clubs krijgen die blij zijn met el2.
Mijns inziens is het aantrekkelijker als meer verschillende teams de CL kunnen winnen en moet je dus maar een systeem toe met een feedback loop erin die ervoor zorgt dat de teams qua budget dichter bij elkaar blijven. 2de keer achtereen de CL winnen is geen prijzengeld krijgen bijvoorbeeld. Daarnaast zou er juist meer geld naar de kleinere competities moeten dan minder geld.
Maar het is allemaal rap bergafwaarts gegaan in de jaren 90 met het schrappen van de regel dat er je maar een beperkt aantal buitenlandse spelers mocht hebben. Eigenlijk zou je gewoon minimaal 6 eigen jeugd spelers op het veld moeten hebben en maximaal 3 buitenlanders.
@Sjah Toen Ajax de 4de won stond Real pas op 6 en Barca op 1 (dankzij de Nederlanders, Cruijff en Koeman). Toen zei men al dat het uniek was en dat het gat met de top van Europa eigenlijk te groot was, in miljoenen euro’s is dat gaat inmiddels véél groter, er moet wat gebeuren ja, maar eigenlijk is het 25 jaar te laat.
[ Voor 64% gewijzigd door Erapaz op 24-08-2020 22:34 ]
Messi wil weg bij Barca schijnt...
Niet best voor Koeman
Niet best voor Koeman
Koeman word gebruikt om de grote namen weg te werken. En als het dan niet loopt mag hij vertrekken en halen ze Xavi.Harribo schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 19:52:
Messi wil weg bij Barca schijnt...
Niet best voor Koeman
Als Messi weggaat zal ik als ik koeman vragen of die assistent van Lodeweges mag worden...
En over 2 weken blijft’ie met alle liefde, moet het nog maar zien of hij écht weg gaat..
Twente komt eraan!
Nee, durf er vergif op in te nemen dat Koeman geen wonderen gaat verrichten. Denk dat hij een soort tussenpaus wordt á la Setien. Er gebeurt nu teveel rondom Barcelona om een goed resultaat te kunnen halen.
Juist niet. Hoe eerder Barca begint te werken aan de periode na Messi hoe beter voor ze. Bouw je dit seizoen een nieuw team om hem heen, heb je volgend jaar weer hetzelfde gezeik.Joostje123 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 19:59:
Als Messi weggaat zal ik als ik koeman vragen of die assistent van Lodeweges mag worden...
https://instagram.com/sto...share&igshid=rni7s427t7ak
Beste man heeft het vaak wel bij het juiste eind
Beste man heeft het vaak wel bij het juiste eind
[ Voor 6% gewijzigd door JoteW op 25-08-2020 20:31 ]
Twente komt eraan!
Barcelona schijnt bevestigd te hebben dat Messi idd zijn vertrek wens heeft ingediend, dat wordt dan bijna een compleet nieuwe aanval, aangezien ze zelf van Suarez af willen.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Maar als de fans dat niet begrijpen, de grote namen vertrekken en Barca niet meer standaard titelkandidaat en CL favoriet is.... dan is het exit en mag een volgende tussenpaus verder opbouwen.toolkist schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 20:29:
[...]
Juist niet. Hoe eerder Barca begint te werken aan de periode na Messi hoe beter voor ze. Bouw je dit seizoen een nieuw team om hem heen, heb je volgend jaar weer hetzelfde gezeik.
alles kan off-topic
Met Messi, suarez, vidal, rakitic die weggaan komt er wel 60miljoen vrij aan salaris..
En met griezmamn en coutinho heb je natuurlijk al twee prima aanvallers.
En met griezmamn en coutinho heb je natuurlijk al twee prima aanvallers.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken