[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 120 Laatste
Acties:
  • 254.277 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:07
Overigens is dat voor United niet direct een issue, ze hebben van de top 5 competities het grootste aantal 'homegrown' spelers in de eerste selectie zitten:
https://onefootball.com/e...y-club-in-europe-30148569
Lijkt me dan ook niet erg handig om om die reden zoveel voor Maguire te betalen, ze hadden dat beter uit kunnen geven aan een speler met meer kwaliteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Baseman77 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 09:36:
[...]

Dat bedrag voor Van Dijk blijkt een geweldige deal te zijn geweest voor Liverpool, hoezo sloeg dat bedrag nergens op?

Een belangrijke reden dat Maguire zo duur was betreft de 'Homegrown Player Rule' in de Premier League.
In een selectie van 25 spelers moeten minstens 8 homegrown spelers zijn, wat ervoor zorgt dat Engelse spelers enorm duur zijn voor de interne transfermarkt.
Afgezien van die homegrown regel wordt er doorgaans meer neergeteld voor binnenlandse transfers. En 40 miljoen was al veel geweest voor een gehypete speler als Van Dijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
C. Ronaldo is ook lekker bezig. Eerst het hotel niet uit mogen, en toch afreizen voor een interland. Om vervolgens positief getest te zijn. Om vervolgens retour te reizen naar zijn club. Met het idee tegen Barcelona te spelen. Maar goed, zijn familie denkt dat corona een verzinsel is. Maar in Italie gaat hij vervolgens wel in zelfisolatie. Zo geeft hij zelf aan dat de vlucht naar Italie eigenlijk niet door de beugel kon, gezien zijn positieve test. Eerlijk gezegd is een wedstrijd met C. Ronaldo wel mooier, zeker tegen Barca.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
dutchgio schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 10:46:
Overigens is dat voor United niet direct een issue, ze hebben van de top 5 competities het grootste aantal 'homegrown' spelers in de eerste selectie zitten:
https://onefootball.com/e...y-club-in-europe-30148569
Lijkt me dan ook niet erg handig om om die reden zoveel voor Maguire te betalen, ze hadden dat beter uit kunnen geven aan een speler met meer kwaliteiten.
Dat deden ze toch ook alleen omdat Maguire enorm gehyped werd door de Engelse pers tijdens het vorige WK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Luxicon schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 00:09:
C. Ronaldo is ook lekker bezig. Eerst het hotel niet uit mogen, en toch afreizen voor een interland. Om vervolgens positief getest te zijn. Om vervolgens retour te reizen naar zijn club. Met het idee tegen Barcelona te spelen. Maar goed, zijn familie denkt dat corona een verzinsel is. Maar in Italie gaat hij vervolgens wel in zelfisolatie. Zo geeft hij zelf aan dat de vlucht naar Italie eigenlijk niet door de beugel kon, gezien zijn positieve test. Eerlijk gezegd is een wedstrijd met C. Ronaldo wel mooier, zeker tegen Barca.
Die wedstrijd tegen Barca is pas de 28e, zal die toch wel halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Donkerrood lijkt me dat voor Pickford? Buitenspel of niet, als je zo als een debiel uitkomt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:06
toolkist schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 13:39:
Donkerrood lijkt me dat voor Pickford? Buitenspel of niet, als je zo als een debiel uitkomt....
Yep, dat dacht ik ook.
Sowieso lijkt VVD buitenspel door zijn arm en niet door zijn voeten in de herhaling/var?

Misschien moeten ze daar nog een kleine regelwijzing voor maken, want dit lijkt een beetje op een get out of jail free card in een situatie die regelmatig terugkeerd.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:39
Ik hoorde dat keeper Adrian weer een blunder maakte?
De zoveelste bij hem. Dat hij daar nog steeds keept.
Die mag van mij er wel in staan tegen Ajax

Edit : blunder valt mee

Balen voor van Dijk

[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 17-10-2020 14:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bossie schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 14:11:
Yep, dat dacht ik ook.
Sowieso lijkt VVD buitenspel door zijn arm en niet door zijn voeten in de herhaling/var?

Misschien moeten ze daar nog een kleine regelwijzing voor maken, want dit lijkt een beetje op een get out of jail free card in een situatie die regelmatig terugkeerd.
Bij BTSport hebben ze ex-scheids Peter Walton, en die gaf aan dat dit een fout van de VAR was, en dat dit gewoon rood had moeten zijn. Het buitenspel heft dat niet op.

Er zal wel een excuustruus berichtje komen van de VAR.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:00
Heel vervelend dat ‘stadion geluid’, of het steeds een loopje is met een hikje erin bij EVE - LIV :/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Fraaie goal van Mo Salah, zijn 100e voor Liverpool.

Op zich heb ik geen sterke voorkeur in de Merseyside derby, maar na die aanslag van Pickford hoop ik dat everton verliest.

Edit: f*ckaduck. Calvert-Lewin 2-2.

Pickford maakt meerdere saves en de Liverpool verdediging is duidelijk minder zonder VVD, zeker tegen een kopsterke spits. Daarmee heeft Everton dubbel voordeel van die aanslag van Pickford.

Edit2: weer een aanslag, deze keer door Richarlison op Thiago. Deze keer wel rood.

Edit3: het is eVARton vandaag. Millimeter buitenspel VAR beslissing. VAR op zijn slechts vandaag.

[ Voor 57% gewijzigd door gambieter op 17-10-2020 15:33 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harry Nak
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 05-08 01:15
Oh nee, wat een klungelgoal weer bij Chelsea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ongelofelijk zeg. Maar ja ze vragen erom als je na vorig seizoen zo weinig (3 mutaties was veel te weinig) verandert achterin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:28

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Nou, ben benieuwd:
Vanavond 18.30: Man City - Arsenal.
Wordt het kansloos of :?

Oh leuk: in de laatste minuut nog 3 -3 bij Chelsea - Southampton :P
(met invalbeurt voor Ziyech)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:09

Polycom

Poes van goud

Wat is de Premier League toch een heerlijke competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Hoezo is dat geen penalty? Voet zo hoog....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:37

Vos

AFCA

De knieblessure die Virgil van Dijk zaterdag opliep tegen Everton (2-2) blijkt ernstig. De verdediger van Liverpool heeft volgens beIN Sports zijn voorste kruisband afgescheurd en is naar verwachting zeven tot acht maanden uitgeschakeld. Dat blijkt uit de MRI-scan die zaterdagavond werd uitgevoerd in het ziekenhuis.
Auw, dat is wel heel zuur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxicon
Ongelooflijk dat Pickford geen rood ontvangen heeft met zo'n 'tackle'. Dat is normaal gesproken in alle situaties een diep rode kaart. Zuur voor Virgil van Dijk, Liverpool en het Nederlands elftal.

...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Voor degenen die het gemist hebben, zo kwam Pickford in. Niet heel raar dat die knie kapot is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IURYLhcPW2iKOcPxWSPt4yKdrxg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/227OuFvjX8GtHp6FXwR5YZ3e.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
toolkist schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 20:10:
Voor degenen die het gemist hebben, zo kwam Pickford in. Niet heel raar dat die knie kapot is.

[Afbeelding]
Die is duidelijk, deze geeft ook een beeld van de 'tackle'. Ik mag toch hopen dat hij alsnog vele wedstrijden geschorst gaat worden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-zofmR59XrbDiGRwDikp2uV_sg8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lojNNBoX1M3GSTsy3OfhcrwP.jpg?f=fotoalbum_large

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Bewegende beelden geven wel wat meer duidelijkheid over de situatie dan een enkele afbeelding;

Geen idee waar Pickford naar toe probeert te springen. Compleet de bal missen en uiteindelijk enkel de speler bespringen, beetje het niveau van Waterreus vroeger. Knie naar voren en als je de bal niet hebt blesseer je potentieel de speler :|

[ Voor 5% gewijzigd door Napo op 17-10-2020 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Het mooiste nog.. Dan gaat de VAR kijken, maar gaan ze lijntjes trekken voor evt buitenspel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Hopelijk weet Virgil van Dijk zich goed te herstellen.

Om 21.00 uur Barcelona - Getafe, met Dest in de basis. Real Madrid heeft net met 0-1 verloren van Cadiz. In eigen huis dus. Barcelona laat ook vaak punten liggen na de interland periode. Ik ben benieuwd of ze vanavond weten te winnen.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Het gaat al even rond, maar nu heb ik het ook goed gezien. Wat een tackle en zelfs met VAR niet eens een kaart terwijl dit hartstikke rood zou moeten zijn. :N

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
Kan zo een doelman nou achteraf een schorsing krijgen? Of is dat niet mogelijk om dat de situatie al beoordeeld is tijdens de wedstrijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Misschien is het leuker Barca kijken als de verslaggever niet constant de ploeg de grond in praat.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Bossie schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 22:55:
Misschien is het leuker Barca kijken als de verslaggever niet constant de ploeg de grond in praat.
Het was niet geweldig, maar het is ook een heel ander team aan het worden. Na de interland periode hebben de spelers het blijkbaar extra zwaar. Anders dan met Europese wedstrijden.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Luxicon schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 23:00:
[...]

Het was niet geweldig, maar het is ook een heel ander team aan het worden. Na de interland periode hebben de spelers het blijkbaar extra zwaar. Anders dan met Europese wedstrijden.
klopt, maar dat azijn van een verslaggever daar kijk je ook niet voor toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Bossie schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 23:02:
[...]

klopt, maar dat azijn van een verslaggever daar kijk je ook niet voor toch ?
Geen idee, ik keek met Spaans commentaar. Gaat het om Ziggo?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Luxicon schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 23:03:
[...]

Geen idee, ik keek met Spaans commentaar. Gaat het om Ziggo?
idd, maar het was niet Siert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Son en Kane scoren ook weer volop, al 3 - 0 bij Spurs - West Ham :(

en ben wel benieuwd naar Leicester - Aston Villa vanavond; nr 3 tegen nr 4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

JAN-B schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 17:58:
Son en Kane scoren ook weer volop, al 3 - 0 bij Spurs - West Ham :(
En in de laatste 10 minuten van 3-0 naar 3-3, gelijkmaker in de laatste secondes :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 20:02:
[...]

En in de laatste 10 minuten van 3-0 naar 3-3, gelijkmaker in de laatste secondes :p
Dit seizoen lijken voorheen onmogelijke come-backs toch vaker voor te komen. Blijft toch bijzonder dat een 3-0 voorsprong niet uitgespeeld lijkt te kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
gambieter schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 20:02:
[...]

Napo schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 20:20:
[...]

Dit seizoen lijken voorheen onmogelijke come-backs toch vaker voor te komen. Blijft toch bijzonder dat een 3-0 voorsprong niet uitgespeeld lijkt te kunnen worden.
Vrijwel iedereen kwijlt om dit soort scenario's, niet wetende dat men de voetbalsport nog meer kapot aan het maken is door te voetballen zonder publiek (mijn stokpaardje). We zien tegenwoordig alleen maar meer bizarre scoreverlopen wat voor een groot deel te maken heeft met de absentie van publiek. Een comeback voor de thuisploeg is statistisch aannemelijker mét publiek en aannemelijker voor de uitploeg zónder publiek. Zeker met die naargeestige 'uncanny valley'-achtige nepsfeer die er hangt.

Laat clubs maar failliet raken, dan leert men een keer wat échte prioriteiten zijn ipv de rijke clubs maar te steunen tot het niet meer kan.

/einde rant (niet persoonlijk opvatten gaarne)

[ Voor 13% gewijzigd door Vincent Dave op 19-10-2020 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Pickford gaat vrijuit. Heel apart, want als spelers of anderen iets buiten het spel om verkeerd doen, worden er ook gele en rode kaarten uitgedeeld.

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Luxicon schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 11:36:
Pickford gaat vrijuit. Heel apart, want als spelers of anderen iets buiten het spel om verkeerd doen, worden er ook gele en rode kaarten uitgedeeld.
https://www.skysports.com...virgil-van-dijk-challenge
Inderdaad, en nog erger:
Pickford's challenge on Van Dijk was reviewed by VAR and deemed not a red card offence
En dat is gedaan door een PL-scheidsrechter. Met dergelijke blunders zou ik zeggen: nooit meer op de velden toelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Was toch wederom die Coothe, die al zo gigantisch veel VAR blunders op z'n naam heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

toolkist schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 14:39:
Was toch wederom die Coothe, die al zo gigantisch veel VAR blunders op z'n naam heeft?
Yep. Waarom die nog uberhaupt PL-referee is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 15:54:
[...]

Yep. Waarom die nog uberhaupt PL-referee is...
Nu fluit ie Leeds-Wolves. Ik heb er nog geen 10 minuten van gezien, maar hij mist alweer duidelijk natrappen van Jimenez in z'n val.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:59
Neem aan dat de bijnaam van ManU de zebra's is?

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:32

Quad

Doof

Ziggo Sport select voor het switchkanaal. :)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Quad schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 21:00:
Ziggo Sport select voor het switchkanaal. :)
Ja irritant zo'n switch kanaal.

Kijk wel Psg - manutd, rare wedstrijd.
Rare scheids ook, Mbappe werd gewoon weg geduwd.

Trouwens knappe overwinning Club Brugge op Zenit

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
Prachtige assist van De Jong :Y

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Harribo schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 21:41:
[...]

Ja irritant zo'n switch kanaal.
ik vind het ideaal, geen enkele wedstrijd interesseert mij echt, op die manier zie ik 'live' de hoogtepunten en hoef ik geen samenvattingen te zien na de wedstrijden. Morgen is het een ander verhaal uiteraard. ;)
Kijk wel Psg - manutd, rare wedstrijd.
Rare scheids ook, Mbappe werd gewoon weg geduwd.

Trouwens knappe overwinning Club Brugge op Zenit
Jammer van de eigen goal bij Man United, net daarvoor wel een geweldige kans voor Mbappé.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:31

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Pique. :F

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
En Barca verder met 10 man.
Pique rood en penal tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:51

ST10©DE

Dus.............

Heeft Pogba wat kilo’s gewonnen?

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
ST10©DE schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 22:42:
Heeft Pogba wat kilo’s gewonnen?
Strepen maken dikker ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Bossie schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 22:43:
[...]

Des te meer ik dat lelijke shirt zie des te meer vind ik dat we in Nederland nooit meer mogen klagen over de uit shirts van onze clubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Bossie schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 22:43:
[...]

Dat is alleen bij horizontale strepen, verticale strepen maken slanker. Tip voor als je partner vraagt hoe het gestreepte kledingstuk staat ;-)

Sneller is hij ook niet geworden volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
ST10©DE schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 22:45:
[...]

Dat is alleen bij horizontale strepen, verticale strepen maken slanker. Tip voor als je partner vraagt hoe het gestreepte kledingstuk staat ;-)

Sneller is hij ook niet geworden volgens mij.
Maar deze zijn diagonaal !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

United op 1-2 en Donny vd Beek mag even meedoen.

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
Dit is toch genieten.

https://streamable.com/ae1zvg

[ Voor 8% gewijzigd door DoeEensGek op 21-10-2020 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Bossie schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 22:47:
[...]

Maar deze zijn diagonaal !
Daarom mijn vraag, ik ben helemaal in de war.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Goede loopactie van Fati, die aangever geeft em nog bijna te hard ook

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
Niet alleen vanwege de goal maar ik denk dat ik toch 10x liever een Rashford dan een Neymar in de ploeg heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Tjonge jonge sbs66 heeft bedacht om nu ff twee pulp programma's nu te doen en dan pas na half 12 de overige samenvattingen... Daaaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Harribo schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 22:55:
Tjonge jonge sbs66 heeft bedacht om nu ff twee pulp programma's nu te doen en dan pas na half 12 de overige samenvattingen... Daaaag
Dit doen ze al 25jaar. Ze onderbreken nog net niet de wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Barcelona verlengt een paar spelers, waaronder Frenkie de Jong
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EkzW8DOXgAc49F3?format=jpg&name=360x360

[ Voor 34% gewijzigd door Exocet op 21-10-2020 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
Exocet schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 08:51:
Barcelona verlengt een paar spelers, waaronder Frenkie de Jong
[Afbeelding]

[Twitter]
Pique (en Lenglet) begrijp ik dan wat minder. Ze moeten echt investeren in fatsoenlijke verdedigers met een beetje snelheid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• T-MOB
  • Laatst online: 21:11
Sjurm schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 09:00:
[...]

Pique (en Lenglet) begrijp ik dan wat minder. Ze moeten echt investeren in fatsoenlijke verdedigers met een beetje snelheid.
Het gaat om aangepaste contracten waarbij er nu salaris wordt ingeleverd, wat dan later wordt gecompenseerd. Dat geeft de club wat ruimte in coronatijd. Pique zal wel niet weinig verdienen...

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Harribo schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 22:55:
Dit is de eerste keer dat je in aanraking komt met SBS6? Dit is hun normale werkwijze. Spelen ze een film af dan mag je een "hart van Nederland" aanzien om toch nog het einde mee te krijgen. Ik zou haast durven te beweren dat - als ze er mee weg zouden komen - zelfs in CL voetbal bij minuut 70 een break in zouden lassen voor "hart van Nederland". Tragische zender :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Napo schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 10:12:
[...]

Dit is de eerste keer dat je in aanraking komt met SBS6?
Ja ik wist nooit ook wat een tv was :p
Dit is hun normale werkwijze. Spelen ze een film af dan mag je een "hart van Nederland" aanzien om toch nog het einde mee te krijgen. Ik zou haast durven te beweren dat - als ze er mee weg zouden komen - zelfs in CL voetbal bij minuut 70 een break in zouden lassen voor "hart van Nederland". Tragische zender :+
Inderdaad. Dat hart van Nederland schijnt nogal heilig te zijn. Vraag me dan ook af voor wie maar dat terzijde...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:59
Harribo schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 10:47:

[...]

Inderdaad. Dat hart van Nederland schijnt nogal heilig te zijn. Vraag me dan ook af voor wie maar dat terzijde...
De doelgroep van HvN kan niet zo goed tegen veranderingen, stel je eens voor dat het programma eerder of later begint. :+ (Waarschijnlijk is het gewoon om de voetbalkijkers mee te trekken in de kijkcijfers voor HvN, "KIJK EENS HOE POPULAIR ONS PROGRAMMA IS, WIJ STAAN MET DE THERMOMETER IN DE SAMENLEVING!!!" Als ze dit niet zouden doen zouden ze nauwelijks 200000 kijkers halen gok ik.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:50
Harribo schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 10:47:
[...]

Ja ik wist nooit ook wat een tv was :p

[...]

M'n schoonvader valt al jaren in slaap bij Hart van Nederland, dus voor hem is het zeer belangrijk. Ze willen waarschijnlijk niet op hun geweten hebben dat mensen ineens pas om half 12 in slaap vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ja hebben jullie gelijk in, had ik nog geen rekening mee gehouden :*)

Edit :
Real gaat lekker, 0-3 achter nu

[ Voor 28% gewijzigd door Harribo op 21-10-2020 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Gaat idd lekker :9 , net de 0-3 nog meegepakt (leek even of ie het ging verpesten maar nog mooi onder de voet van Marcelo langs) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Roepen ze, straks meer red bull-lokomotiv moskou.

Ik kan niet wachten.... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

2-3, wat een weggever van Sjaktar.

En 2-3 gebleven, gelijkmaker in de laatste minuut afgekeurd (buitenspel). Terecht imo.

[ Voor 56% gewijzigd door gambieter op 21-10-2020 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 15-09 05:34
Vind Liverpool nou niet heel sterk hoor. Ook tekenend dat Klopp de gehele aanval wisselt. Er moet toch wel een punt te halen vallen voor Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Sampdoria mist net een penalty tegen Atlanta.. de stand is nu Atlanta 0-1 Sampdoria. Sam Lammers staat in de basis bij Atlanta.. Hateboer niet.. Ik ken hun standaard basisspelers niet, maar misschien is Atlanta spelers aan het sparen.

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Real Madrid al na 5 minuten op een 0-1 voorsprong. 2 minuten later maakt Barcelona al de gelijkmaker via Fati.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Quad schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:09:
Real Madrid al na 5 minuten op een 0-1 voorsprong. 2 minuten later maakt Barcelona al de gelijkmaker via Fati.
Je zal hem net tien minuten te laat aan zetten. }:|

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ik dacht al, waar heeft 'ie het over. _O-

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Gonadan schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:56:
Ik dacht al, waar heeft 'ie het over. _O-
Zo zitten we maanden zonder sport en zo wordt alles tegelijk uitgezonden. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Madrid blijft de penalties makkelijk krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Exocet schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:22:
Madrid blijft de penalties makkelijk krijgen
Tja, deze was wel duidelijk met het short vasthouden. Gewoon erg dom van de verdediger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

DoeEensGek schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:11:
Zo zitten we maanden zonder sport en zo wordt alles tegelijk uitgezonden. ;)
Ja, kom er net achter dat ik ook gewoon Ajax kan kijken. }:|

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Premier League blijft leuk: Aston Villa verliest thuis 0 -3 van Leeds (3 x Bamford in 19 ! minuten)

Vanavond nog Man. United - Chelsea en morgen Arsenal - Leicester ;)
ik lees alleen maar positieve verhalen over Partey, is die echt zo goed :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Zwakke aanval vandaag, en aan het einde verdedigend ook niet veel soeps bij Barcelona.

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Gonadan schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:35:
[...]

Ja, kom er net achter dat ik ook gewoon Ajax kan kijken. }:|
Je mist niks. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

El Clasico was El Slaapico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Luxe bij United, van de Beek en Pogba niet in de basis.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Maguire die een speler met 2 armen omhelst en er wordt niet eens gekeken door de VAR?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Was overgeschakeld hoor. Doelpunten in het tempo van eurogoals van vroeger kan ik wel waarderen. :Y)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
toolkist schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 19:15:
Maguire die een speler met 2 armen omhelst en er wordt niet eens gekeken door de VAR?
Heel apart inderdaad. Zag nu die herhaling pas, maar dit is overal een 100% penalty. Kans ontnomen en compleet in een wurggreep genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
Sjoerd, ben jij het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Alles is relatief: vergeleken met ManU vs Chelsea was Barca-Real absoluut fantastisch, een echte klassieker

Ik ben in slaap gevallen de tweede helft en zou nu nog slapen als er niet gebeld was.

[ Voor 28% gewijzigd door gambieter op 24-10-2020 21:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Pfff, Arsenal-Leicester is net zo'n zaaddodende pot als ManU-Chelsea. Enige verschil is voorlopig de goal van Vardy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

https://www.theguardian.c...hing-act-zidane-finds-way
Ik had gemist dat Koeman gelijk crybaby is gegaan na El Clasico, het is nu Penalty Polemica :+

(het was gewoon een pingel, erg dom van de verdediger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Eindelijk, Bartomeu is nu helemaal zeker weg bij Barcelona. :)
Hopelijk zorgt het ervoor dat de club nu de goede richting weer op kan gaan.
Het kan een nadeel voor Koeman zijn, omdat de resultaten voor een groter deel aan hem gelinkt worden.
(terwijl Koeman nou eenmaal te maken krijgt met dit Barcelona, net als van Gaal met Manchester United)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Stadion van Krasnodar is aardig gevuld.
Ook twee oude bekenden in het basis elftal, Tonny Vilhena en Marcus Berg.
Verder Ziyech in de basis bij Chelsea.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxicon
Iemand van Krasnodar krijgt net een elleboogstoot in zijn nek. Krijgt Chelsea een penalty tegen? Nee...maar ze kregen eerder deze wedstrijd wel een penalty mee. Later in de wedstrijd nog een penalty. Zij hebben niets te klagen over de arbitrage. Zelf mogen ze ongestraft overtredingen maken. Waar Ajax ook bekend mee is. :+
Ziyech scoorde netjes! Maar eerlijk, toen de goalkeeper uittrapte, beukte iemand van Chelsea een speler van Krasnodar opzichtig in zijn rug en kopte. Vanuit dat balbezit werd 10 seconden later gescoord (door Ziyech).

[ Voor 88% gewijzigd door Luxicon op 28-10-2020 20:33 ]

...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

En Donny van de Beek eindelijk in de basis bij Manchester United, aanvallende middenvelder als positie achter de 2 spitsen.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Ziyech lekker bezig bij Chelsea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

OGS leek helemaal niet blij met het doelpunt, of zat hij gewoon op zekerheid van de VAR te wachten?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:07

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Nou als het to close to call is dan tel die goal toch gewoon. Zo zit het Barcelona niet tegen.

Tweakers Discord

Pagina: 1 ... 28 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken