Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik kan het wel waarderen.
Tesla M3LR '21
⏩ PVOutput☀️
En dat met zo'n nickname.London schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 22:47:
Bizar, gewoon geen Engelse of Spaanse teams meer in de CL.
Ik kan het wel waarderen.
Begint op een sprookje te lijken voor Lyon, maar Bayern zal wel te sterk zijn.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Whaha, als m'n eigen teams nog kans hadden gemaakt had ik er anders over gedacht uiteraardph4ge schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 22:48:
[...]
En dat met zo'n nickname.![]()
Begint op een sprookje te lijken voor Lyon, maar Bayern zal wel te sterk zijn.
Bayern gaat Lyon zwaar overklassen natuurlijk.
Tesla M3LR '21
XXXVI
Nee toch? Heb werkelijk niks bijzonders zien spelen bij Lyon.toolkist schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 22:55:
Matig? Die hebben een aantal spelers rondlopen die binnen 2 jaar bij de absolute top rondlopen.
Het is vooral fysiek en op werklust.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Dit is toch 100% aan te rekenen aan Guardiola die had besloten het vandaag eens anders te doen?Snowdog schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 22:53:
Damn Lyon is echt het oude PSV van de Champions League. Doet me er echt enigszins aan denken, spelen bagger voetbal maar winnen wel. Wie had dit zien aankomen? Dit moet toch wel pijn doen bij Guardiola, dit Lyon is echt een fkn matige ploeg, hoe kun je daar met een ploeg als City in godsnaam van verliezen.
City was onherkenbaar en omschakelen naar hun regulier systeem lukte ook niet echt in de tweede helft.
Vervelend voor City, maar het werd daardoor ook een erg saaie pot.
@Hupske Dembele en Aouar om er meer eens twee te noemen.
[ Voor 4% gewijzigd door Bossie op 15-08-2020 23:01 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Was de 3e volgens mij.Starbucks schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 22:57:
Toch wel een flinke fout van de arbitrage bij dat 2e doelpunt van Lyon. Sowieso maakte die doelpuntenmaker een overtreding en volgens mij wordt dat overstapje ook als buitenspel gezien.
City mag dit echt zichzelf aanrekenen. Lyon is echt gewoon heel matig, maar wat City vanavond liet zien was zowaar nog slechter.
Edit: was idd de 2e. Mah bad.
[ Voor 3% gewijzigd door Snowdog op 15-08-2020 23:01 ]
Aouar en Dembele zeker. Depay staat ook weer onder interesse van diverse grote clubs.Hupske schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 22:58:
[...]
Nee toch? Heb werkelijk niks bijzonders zien spelen bij Lyon.
Het is vooral fysiek en op werklust.
Op basis van het spel vanavond zou je je alleen afvragen waarom (tenzij het van FC Volendam is).toolkist schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 23:03:
[...]
Aouar en Dembele zeker. Depay staat ook weer onder interesse van diverse grote clubs.
Je zegt het zelf al, omdat die clubs wat langer kijken dan 1 wedstrijdSnowdog schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 23:04:
[...]
Op basis van het spel vanavond zou je je alleen afvragen waarom (tenzij het van FC Volendam is).
Nouja, blijft dan toch een halve gok. Wat (imo) wel duidelijk is, is dat dit Lyon echt totaal geen eenheid is. Ze winnen weer met geluk door wat lange ballen, maar een goed uitgespeelde aanval komt er niet uit.toolkist schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 23:07:
[...]
Je zegt het zelf al, omdat die clubs wat langer kijken dan 1 wedstrijd
Ik vond het echt een bijzonder slecht potje voetbal (eigenlijk wel uitzonderlijk voor City imo) waar weinig lijn in te ontdekken viel. Ik heb wel eens vaker samenvattingen van Lyon bekeken, maar ik heb eigenlijk altijd het idee dat al die spelers maar gewoon wat doen
Volgens mij heeft Memphis vandaag ook de hele wedstrijd niet een fatsoenlijke bal gehad en eigenlijk kan ik voor de rest van de "talenten" weinig meer positiefs schrijven. Ze hebben gewoon een lucky win gepakt, maar meer valt er eigenlijk niet te zeggen.
Ik kan me dan ook moeilijk voorstellen (of gezien het verleden met gekke bedragen misschien ook wel) dat een club veel gaat betalen voor die spelers.
Ik denk dat je dan alweer snel op het punt terugkomt waar de CL bedoeld is voor clubs die hun landskampioenschap winnen. Probleem is alleen dat de geldverdeling daarin niet meer helemaal eerlijk is.gambieter schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 23:19:
Van mij mogen ze de CL na de groepfase op deze manier doen, 1 wedstrijd per ronde.
Eigenlijk komt het erop neer dat dat dus niet gaat gebeuren omdat het grote geld de sport regeert. Een goeie ploeg over 1 wedstrijd verslaan is nog best mogelijk, maar over 2 wedstrijden helaas een stuk lastiger.
It's all about the money en helaas staan we het allemaal toe omdat het zo langzaam gebeurt allemaal.
Zeker, minder = meer. Doet me denken aan een interland Hongarije - Nederland voor de Wk86-kwali in 85, na zo een superwedstrijd kon je er weer een half jaar tegen.gambieter schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 23:19:
Van mij mogen ze de CL na de groepfase op deze manier doen, 1 wedstrijd per ronde.
Maar Uefa en de clubs willen het geld, en smeren het liever over 2 wedstrijden uit, en, kapitaal bepaalt.
Leuk allemaal voor Lyon, mooie spannende pot, maar ik kijk vnl naar Depay voor het EK 2021.
Als dat de spits moet zijn voor oranje dan is het op dit moment droef gesteld met de oranje aanval
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 15-08-2020 23:29 ]
En niet echt leuk voor de fans in het stadion. Loten om wie de thuisploeg is, is niet echt eerlijk en fans continue laten reizen naar een neutraal stadium gaat ook niet werken.Snowdog schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 23:27:
[...]
Ik denk dat je dan alweer snel op het punt terugkomt waar de CL bedoeld is voor clubs die hun landskampioenschap winnen. Probleem is alleen dat de geldverdeling daarin niet meer helemaal eerlijk is.
Eigenlijk komt het erop neer dat dat dus niet gaat gebeuren omdat het grote geld de sport regeert. Een goeie ploeg over 1 wedstrijd verslaan is nog best mogelijk, maar over 2 wedstrijden helaas een stuk lastiger.
It's all about the money en helaas staan we het allemaal toe omdat het zo langzaam gebeurt allemaal.
Maar lekkere CL hervatting zo
Nouja wat ik er meer uithaal is, Memphis is alleen dicht bij de goal actief (vandaag iig). Vandaag kreeg hij daar 0 ballen, dus deed hij ook geen drol. Ben het met je eens dat hij daarin verbeteringen kan maken, maar ik denk wel dat hij een speler met grote klasse is en die aanpassingen kan maken. Heb hem iig nog niet afgeschrevenHarribo schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 23:29:
Memphis heeft inderdaad weinig bruikbare ballen gehad en toch zie van een Cornet meer dreiging uit gaan.
Leuk allemaal voor Lyon, mooie spannende pot, maar ik kijk vnl naar Depay voor het EK 2021.
Als dat de spits moet zijn voor oranje dan is het op dit moment droef gesteld met de oranje aanval
Liever de groepsfase eruit en alles knockout over 2 wedstrijden.gambieter schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 23:19:
Hoeveel geld hebben ze al uitgegeven aan spelers en hoeveel CL finales gewonnen?
Zo heel veel wedstrijden in de knock-out zijn er eigenlijk toch niet? Neutraal terrein = 40% kaarten voor beide ploegen.RobbertC schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 23:30:
[...]
En niet echt leuk voor de fans in het stadion. Loten om wie de thuisploeg is, is niet echt eerlijk en fans continue laten reizen naar een neutraal stadium gaat ook niet werken.
Maar lekkere CL hervatting zoArrogante (Barcelona) en olieclubs (Man City) mogen altijd uitgeschakeld worden
Maar goed, dit format is spannender, maar over 2 wedstrijden financieel aantrekkelijker, sponsoren en adverteerders komen zo 2x in beeld ipv eenmalig.
⏩ PVOutput☀️
Inderdaad.Snowdog schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 23:32:
[...]
Nouja wat ik er meer uithaal is, Memphis is alleen dicht bij de goal actief (vandaag iig). Vandaag kreeg hij daar 0 ballen, dus deed hij ook geen drol. Ben het met je eens dat hij daarin verbeteringen kan maken, maar ik denk wel dat hij een speler met grote klasse is en die aanpassingen kan maken. Heb hem iig nog niet afgeschreven
Ik heb hem ook nog niet afgeschreven maar voor oranje hebben we dus nu slechts 1 spits van niveau waarbij je nog maar moet afwachten of hij het brengen kan.
Die Dembele komt erin en is gevaarlijker in een kortere tijd.
Ok, tis nog een jaar, maar hoop toch echt dat er naast memphis nog 1 of 2 anderen gaan opstaan.
Anders worden het moeilijke potten volgend jaar op het ek
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 16-08-2020 10:02 ]
Nee dank je. Dan krijg je Juventus, Real, Bayern, Liverpool en PSG als enige krakers. Niemand zit te wachten op de kampioen van Letland anders dan de supporters van die club zelf.Snowdog schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 23:27:
[...]
Ik denk dat je dan alweer snel op het punt terugkomt waar de CL bedoeld is voor clubs die hun landskampioenschap winnen.
Ze moeten de naam Champions League veranderen naar iets als Super League ofzo zodat mensen niet langer de associatie maken met kampioenen. Het gaat natuurlijk om een competitie met de grootste clubs uit de grootste voetballanden.
Nouja, zitten we wel te wachten op een competitie met de grootste clubs uit de grootste voetballanden dan? Dat betekent eigenlijk alleen Engeland en Spanje en een paar clubs die op bedenkelijke wijze geld binnenkrijgen (hallo Juventus en PSG). Persoonlijk hoef ik dat ook niet te zien, dan heb ik liever een echte Champions League. Maak het single elimination (zoals nu) en dan kunnen er ook nog verrassingen komen.JeroenNietDoen schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 11:08:
[...]
Nee dank je. Dan krijg je Juventus, Real, Bayern, Liverpool en PSG als enige krakers. Niemand zit te wachten op de kampioen van Letland anders dan de supporters van die club zelf.
Ze moeten de naam Champions League veranderen naar iets als Super League ofzo zodat mensen niet langer de associatie maken met kampioenen. Het gaat natuurlijk om een competitie met de grootste clubs uit de grootste voetballanden.
Dat is nu de Champions League. De hele wereld kijkt daar naar. Daarom dat ik zei, pas de naam aan.Snowdog schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 11:17:
[...]
Nouja, zitten we wel te wachten op een competitie met de grootste clubs uit de grootste voetballanden dan? Dat betekent eigenlijk alleen Engeland en Spanje en een paar clubs die op bedenkelijke wijze geld binnenkrijgen (hallo Juventus en PSG).
Fans van clubs uit kleinere competities die met regelmaat kampioen worden zijn altijd voorstander van een echt kampioenenbal. Ik durf er van uit te gaan dat van iedereen die geen club aanhangt die met regelmaat kampioen wordt de meerderheid zal kiezen voor het zien van grote clubs tegen elkaar.Snowdog schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 11:17:
[...]
Persoonlijk hoef ik dat ook niet te zien, dan heb ik liever een echte Champions League. Maak het single elimination (zoals nu) en dan kunnen er ook nog verrassingen komen.
Komt de meerderheid niet uit kleine landen tho? Ik bedoel stel dat we de klok 30 jaar terug konden draaien, was de CL of Europa Cup 1 toen niet veel beter? Ik bedoel voor mensen buiten Europa is dit vast leuker en lucratiever, maar is dat niet juist het hele punt? Dat ze geld boven alles stellen?JeroenNietDoen schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 11:32:
[...]
Dat is nu de Champions League. De hele wereld kijkt daar naar. Daarom dat ik zei, pas de naam aan.
[...]
Fans van clubs uit kleinere competities die met regelmaat kampioen worden zijn altijd voorstander van een echt kampioenenbal. Ik durf er van uit te gaan dat van iedereen die geen club aanhangt die met regelmaat kampioen wordt de meerderheid zal kiezen voor het zien van grote clubs tegen elkaar.
Nee, die meerderheid is niet beperkt tot alleen Europese landen. Grote clubs hebben bizar veel fans over de hele wereld.Snowdog schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 11:39:
[...]
Komt de meerderheid niet uit kleine landen tho? Ik bedoel stel dat we de klok 30 jaar terug konden draaien, was de CL of Europa Cup 1 toen niet veel beter? Ik bedoel voor mensen buiten Europa is dit vast leuker en lucratiever, maar is dat niet juist het hele punt? Dat ze geld boven alles stellen?
Dat het voor de organisaties om geld draait, dat ontken ik niet, maar fans kijken niet voor het geld maar voor het voetbal. Die willen op woensdagavond gewoon een Europese topwedstrijd op tv zien.
Daar ben ik me maar al te goed bewust van, woon zelf in een niet-voetballand waar de CL wel op prijs wordt gesteld, maar door te cateren op dat verlangen maak je het Europese voetbal dus wel kapot en kan je eigenlijk net zo goed een Europese Super League beginnen (wat jij vast ook een goed idee vindt dan).JeroenNietDoen schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 11:49:
[...]
Nee, die meerderheid is niet beperkt tot alleen Europese landen. Grote clubs hebben bizar veel fans over de hele wereld.
Dat het voor de organisaties om geld draait, dat ontken ik niet, maar fans kijken niet voor het geld maar voor het voetbal. Die willen op woensdagavond gewoon een Europese topwedstrijd op tv zien.
Ik zie dat anders en daarnaast zijn de fans in het (verre) buitenland sowieso niet zo kritisch over het algemeen. Of ze nu een Barcelona of Real Madrid tegen FC Knudde of een fatsoenlijk team zien spelen, het verschil zien ze over het algemeen niet eens (uitzonderingen daargelaten).
@Sjah je info klopt even nietSjah schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 23:28:
Doet me denken aan een interland Hongarije - Nederland voor de Wk86-kwali in 85, na zo een superwedstrijd kon je er weer een half jaar tegen.
je bedoelt die wedstrijd met dat beroemde doelpunt van Rob de Wit
het is een feit dat Nederland in die periode zeer slecht speelde, alhoewel we Gullit, v Basten en Rijkaard al hadden;
dankzij de 0 - 1 in Hongarije kwam er een barragewedstrijd tegen Belgie, en daar hebben sommige mensen nog steeds een trauma van > wie weet het nog ??
in Brussel: 4e minuut rode kaart voor Wim Kieft en 1 - 0 verliezen en in de Kuip het beruchte uitdoelpunt - 85e minuut - van Georges Grun;
Drama > geen WK 86 in Mexico voor Nederland.
dus: hoezo kon je er weer een half jaar tegen

Er zouden dan 15 knockout wedstrijden zijn. Dus 15 keer fans die door Europa heen moeten reizen (gemiddeld 25000 per club per wedstrijd ofzo?). Dan ga je dus bijv. altijd naar je clubje met de fiets/metro/bus/whatever en dan voor de mooiste wedstrijden moet je ineens flink gaan reizen. Zou ik niet blij mee zijn. Naast dat het een hoop geld en tijd kost, is het in deze tijden ook niet erg milieubewust (+ nu nog Covid-19 risico's natuurlijk).Quad schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 00:08:
[...]
Zo heel veel wedstrijden in de knock-out zijn er eigenlijk toch niet? Neutraal terrein = 40% kaarten voor beide ploegen.
Maar goed, dit format is spannender, maar over 2 wedstrijden financieel aantrekkelijker, sponsoren en adverteerders komen zo 2x in beeld ipv eenmalig.
En sowieso gaat de UEFA dat nooit doen, want geld... zoals je zegt
Mijn info zal voor jou niet kloppen omdat je er ziek van was na Belgie. Maar die wedstrijd met Rob de Wit staat voor mij persoonlijk als een wedstrijd waarin ik zoveel blijdschap voelde, ik kwam net kijken man, en ja na zo een wedstrijd kon je er weer tegen, toevallig was de barrage tegen de Belgen pakweg half jaar later.JAN-B schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 12:35:
[...]
@Sjah je info klopt even niet![]()
je bedoelt die wedstrijd met dat beroemde doelpunt van Rob de Wit![]()
het is een feit dat Nederland in die periode zeer slecht speelde, alhoewel we Gullit, v Basten en Rijkaard al hadden;
dankzij de 0 - 1 in Hongarije kwam er een barragewedstrijd tegen Belgie, en daar hebben sommige mensen nog steeds een trauma van > wie weet het nog ??
in Brussel: 4e minuut rode kaart voor Wim Kieft en 1 - 0 verliezen en in de Kuip het beruchte uitdoelpunt - 85e minuut - van Georges Grun;
Drama > geen WK 86 in Mexico voor Nederland.
dus: hoezo kon je er weer een half jaar tegen
En ik weet niet of NL zo slecht speelde, Ek was in 84 ook op een haar na gemist, en toen was het veel moeilijker allemaal met zo weinig landen die naar Ek/Wk gingen.
En waarom is dat beter? In de vijf seizoenen voor de EC1 winst van PSV in 1988 kwam de Nederlandse kampioen niet voorbij de eerste ronde.toolkist schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 23:38:
[...]
Liever de groepsfase eruit en alles knockout over 2 wedstrijden.
Ajax en PSV hebben in de jaren tachtig met drie finales respectievelijk 38 en 43 Europese wedstrijden gespeeld. De afgelopen tien seizoenen waren dat er 103 en 88..
If Lyon do not win the 2019–20 UEFA Champions League, due to "adaptive re-balancing", Ajax will be moved to the group stage, and Slavia Prague and Olympiacos will be moved to the play-off round (Champions Path)
Here's to you Nicola and Bart
Die mag van mij er ook als eerste uit maar eigenlijk moet je ook van een aantal ongemogelijkheden af zien te geraken.toolkist schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 23:38:
[...]
Liever de groepsfase eruit en alles knockout over 2 wedstrijden.
- Potindelingen maken het voor goed presterende teams per defintie makelijker omdat ze andere hoog gekwalificeerde teams ontlopen. De kans om de groupsfase door te komen was al groot maar hierdoor nog groter (en dus lastiger voor kleine teams).
- Teams kunnen niet in een group komen met teams uit hun eigen land wat weer voordelen voor de grotere competities geeft
- Door de groupsfase is het eveneens lastiger om te stunten als kleiner team, één of twee uitstekende wedstrijden kan je nog steeds uitschakelen
Leek mij inderdaad ook geen penalty...Grindtegel schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 21:08:
Goh, ManU krijgt weer ens een discutabele pingel mee, wat een verrassing
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Hij raakt hem toch gewoon nadat de bal al gespeeld is ?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Enfin, wel leuk tot nu toe
Ongelooflijk die statistiek.
Toch mooi dat de arbitrage er dan iedere wedstrijd voor zorgt dat de tactische onkunde van Solskjaer niet zichtbaar wordt.
[ Voor 35% gewijzigd door London op 16-08-2020 21:20 ]
Tesla M3LR '21
Vraag me nog steeds af wat die Fred daar doet, vind ik geen hoogvlieger.
Leuk, teams aan elkaar gewaagd

Vind je het gek dat mensen denken dat voetbal een mietjes sport is, dit was een armpje in de nek, amper een overtreding.
Edit: Ook mooi theater van Greenwood
[ Voor 9% gewijzigd door Terranova op 16-08-2020 21:44 ]
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Heeft wedstrijd niet nodig, leuk genoeg
Nee, je bent niet de enige. Het wordt maar geaccepteerd door de massa want, ja, beter dan geen voetbal. Mijn vraag is echter, is dat geluid in het stadium te horen of enkel voor de kijkers? Ben er nog niet helemaal over uit.hoevenpe schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 22:05:
Ben ik de enige die zich enorm stoort aan het 'nep-publiek-geluid'?
Het commentaar helpt overigens ook niethoevenpe schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 22:05:
't meeste commentaar is ruk. Voor mij persoonlijk zou het commentaar gewoon direct moeten zijn. Niet met een "persoonlijkheid" gewoon lekker to the point, geen verhalen, geen overduidelijk meningen, gewoon het play-by-play commentaar en klaar.
Maar de zenders hebben blijkbaar het idee dat het commentaar zoals nu goed is, dus dat zal de grote massa ook wel vinden.
Ik vind het wel fijn eigenlijk.hoevenpe schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 22:05:
Anders wordt het een dooie boel.
Erger me meer aan allerlei spelers met hun acteerwerk. Mogen ze wat mij betreft sneller kaarten voor trekken. Gewoon spel bederf.
Op een gegeven moment wordt er net zoveel geacteerd als gevoetbald
[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 16-08-2020 22:28 ]
Is niet te horen in het stadion nee. Een beetje fatsoenlijke zender biedt twee audiosporen aan (mits toegestaan en beschikbaar) maar dat geluk hebben we ook niet. Is ook op Canvas te zien overigens ...Vincent Dave schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 22:14:
[...]
Nee, je bent niet de enige. Het wordt maar geaccepteerd door de massa want, ja, beter dan geen voetbal. Mijn vraag is echter, is dat geluid in het stadium te horen of enkel voor de kijkers? Ben er nog niet helemaal over uit.
Allee! Ga ik daar kijken!
Ben dat amateur commentaar van rtl wel beu.
Thnx
Edit: Luukie!
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 16-08-2020 22:37 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Absoluut, wel mooi voor Luuk, koud in het veld.Grindtegel schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 22:38:
mooi voor luuk maar wat was dat slecht verdedigd zeg
En gun het Sevilla ook meer.
Edit: Wat is Maguire een waardeloze speler voor wat hij moest kosten. Lijkt niet veel te doen.
[ Voor 16% gewijzigd door Maarten_E op 16-08-2020 22:46 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
13:37
Heb je hem bij PSV ooit hard zien lopen dan?apis29 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 22:56:
'Kan toch niet vermoeid zijn, Luuk de Jong', dat dacht ik al een paar minuten zoals ie aan het sprinten was. Zeker zo'n dodgy covid testkit gebruikt daaro
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Manchester had de kansen moeten afmaken
Leuk voor Sevilla
[ Voor 40% gewijzigd door Harribo op 16-08-2020 22:58 ]
Uiteraard, zó traag is ie echt niet. Vaak ook bij afjagen betrokken maar hier liep ie te sjokken alsof ie al vanaf minuut 1 op het veld stond (die minuten voorafgaand aan die uitbraak).Maarten_E schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 22:56:
[...]
Heb je hem bij PSV ooit hard zien lopen dan?
Je mist wel de sfeer die de spelers ervaren, of beter gezegd het ontbreken ervan.Harribo schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 22:28:
Ik vind het wel fijn eigenlijk.
Anders wordt het een dooie boel.
Herinner me nog de laatste wedstrijden in maart, de stilte was echt opmerkelijk.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Helemaal eensapis29 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 23:01:
[...]
Uiteraard, zó traag is ie echt niet. Vaak ook bij afjagen betrokken maar hier liep ie te sjokken alsof ie al vanaf minuut 1 op het veld stond (die minuten voorafgaand aan die uitbraak).
Net voor dat doelpunt dacht ik, Luuk, nu moet je bij de goal staan. En daar stond ie en een doelpunt. Na een fraaie assist.
Maar ik heb meer momenten gezien dat ik dacht, nu moet je daar ook staan en daar stond hij dan niet, terwijl hij wel de tijd had gehad om er te staan.
En dan die ene bal die hij op het laatst verovert bij de zijlijn, dan moet hij de bal toch wat beter afleggen bij het doel.
Ik wil maar zeggen dat het nog wel beter kan bij hem mi.
Hij doet het goed als zijn team dominant is want dan blijft hij gewoon in het strafschopgebied staan maar in de tegen stoot mag hij er wel meer energie in steken en beter anticiperen
Mijn idee
Logisch, maar dat Koeman daar nu instapt kan ik echt niet geloven. Volgens een Spaans/Catalaanse twitteraar zou Koeman voor een jaar tekenen met een optie op een tweede.
Elke trainer die daar nu instapt is knettergek. Je weet dat er (begin) volgend jaar presidentsverkiezingen zijn en tot dan is die club een zooitje. Er is ook geen technisch beleid, want de technische manager is ook al weg. Zou beste zijn als Bartemeu nu ook opstapt.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Liefde maakt blind - wellicht dat Koeman verwacht dat als hij het nu niet doet, het nooit meer gebeurd (bijv. omdat dan de baan wordt vergeven aan een Xavi, Henry)loekf2 schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 08:36:
https://www.ad.nl/buitenl...n-bij-barcelona~ac997068/
Logisch, maar dat Koeman daar nu instapt kan ik echt niet geloven. Volgens een Spaans/Catalaanse twitteraar zou Koeman voor een jaar tekenen met een optie op een tweede.
Elke trainer die daar nu instapt is knettergek. Je weet dat er (begin) volgend jaar presidentsverkiezingen zijn en tot dan is die club een zooitje. Er is ook geen technisch beleid, want de technische manager is ook al weg. Zou beste zijn als Bartemeu nu ook opstapt.
Ja maar een succesploeg uit brandhout maken ? Barcelona zit financieel ook aan de grond. Geloof dat ze van alle clubs het grootste percentage aan salarissen uitgeven. Flink verkopen is de enige manier om nieuwe spelers te halen en om het salarishuis op te schonen.BoB_HenK schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 08:40:
[...]
Liefde maakt blind - wellicht dat Koeman verwacht dat als hij het nu niet doet, het nooit meer gebeurd (bijv. omdat dan de baan wordt vergeven aan een Xavi, Henry)
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Henry? die heeft nou niet echt een bepaald succesvolle trainerscarriereBoB_HenK schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 08:40:
[...]
Liefde maakt blind - wellicht dat Koeman verwacht dat als hij het nu niet doet, het nooit meer gebeurd (bijv. omdat dan de baan wordt vergeven aan een Xavi, Henry)
Elect a clown, expect a circus.
Ik zou er ook niet zo snel instappen, maar wanneer het een club is die aan het hart gaat kan het ook juist een reden zijn om er in te stappen wanneer het slecht gaat.loekf2 schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 08:46:
[...]
Ja maar een succesploeg uit brandhout maken ? Barcelona zit financieel ook aan de grond. Geloof dat ze van alle clubs het grootste percentage aan salarissen uitgeven. Flink verkopen is de enige manier om nieuwe spelers te halen en om het salarishuis op te schonen.
Helemaal met je eens, maar dat heeft Barca in het verleden ook niet tegengehoudenSlasher schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 08:55:
[...]
Henry? die heeft nou niet echt een bepaald succesvolle trainerscarriere
Tuurlijk, zou kunnen, maar zo duidelijk is het nog niet meteen dat Koeman daar heen gaat.
Hij zou idd gek zijn als hij het nu deed maar ja zo vaak komt die optie niet voorbij en hij wil wel denk ik
[ Voor 22% gewijzigd door Harribo op 17-08-2020 09:49 ]
Ja, maar stel hij doet het. Grote kans dat ie de kerst niet haalt. Zit je met je afkoop som en een ander die het EK mag doen. Hoewel EK in 2021 ik ook nog moet zien, maar misschien haalt de UEFA adem en wordt het gewoon zonder publiek gespeeld in een soort CL 2020 formaat. No way, dat je overal en nergens in Europa wedstrijden kan geen spelen, zeker met supporters. Alleen gecontrolleerd en/of zonder publiek.Harribo schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 09:48:
Ja Koeman is gezien daar maar hij heeft ook oa een huis in Barcelona. De media maakt er meteen wat van.
Tuurlijk, zou kunnen, maar zo duidelijk is het nog niet meteen dat Koeman daar heen gaat.
Hij zou idd gek zijn als hij het nu deed maar ja zo vaak komt die optie niet voorbij en hij wil wel denk ik
(zelfde geldt voor de OS, ook die zie ik somber in)
Float like a butterfly, sting like a bee.
Messi moet lekker naar Argentinië gaan om af te bouwen. Beste is er ook wel vanaf.Martinusz schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 10:12:
Had Messi geen zin in Koeman? Die heeft wel wat te vertellen daar
Kan Ronaldo mooi nog ff een jaartje shinen in Europa
Tesla M3LR '21
Volgens mij kan hij prima een jaartje in een duo rol aan de slag bij zowel Oranje als Barca.
Dus zo te zien Sevila-Inter in de finale, of ze moeten Shaktar nog kunnen reanimeren in de laatste 20 minuten.
Edit: nee dus, nu al 5-0.
Dit is de samenvatting van de wedstrijd: YouTube: Stop, Stop! He's Already Dead (FULL SCENE)
[ Voor 27% gewijzigd door gambieter op 17-08-2020 22:39 ]
Ik zie Koeman op Twitter in en uit vliegtuigen stappen. Quarantaine regels gelden niet als je Koeman heet, in een prive vliegtuig duikt ?Harribo schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 09:48:
Ja Koeman is gezien daar maar hij heeft ook oa een huis in Barcelona. De media maakt er meteen wat van.
Sorry moest even deze slechte grap maken...
Fenomenaal hakje van Neymar, ongelooflijk knap
Nog geen kans gezien van Leipzig, ze wachten steeds net zo lang tot het weer vol staat. Het had daarentegen ook makkelijk 0-4 kunnen staanMiki schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 21:45:
Blijkbaar wordt de druk teveel voor RBL, twee fouten worden door PSG genadeloos afgestraft. Zonde want gezien het spelbeeld is dat nergens voor nodig, met het korte en felle combinatiespel breken ze geregeld door de defensie van PSG.
correctie: 0-6
Als ik het 1 club niet gun.
Fixed

Slecht voorbeeld dat hij geeft natuurlijk maar het blijft tot nu toe een dringend advies tot vrijwillige quarantaine... Daarnaast heeft hij corona al gehad dus ik verwacht dat hij er van uitgaat dat hij nu immuun is ondanks dat dat nog onzeker is.loekf2 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 17:18:
[...]
Ik zie Koeman op Twitter in en uit vliegtuigen stappen. Quarantaine regels gelden niet als je Koeman heet, in een prive vliegtuig duikt ?
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ik denk dat ie eind september in de basis staat, er vanuit gaande dat Vd Beek verkocht wordt.P.O. Box schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 19:45:
[...]
inderdaad. Die Kudus is een fijne speler. Taylor verbaast me ook wel enigszins trouwens.
Anthony, tsja, die gaat denk ik voorlopig nog geen basisplaats claimen.
Antony - Tadic - Neres met Promes erachter,
of Neres - Antony - Promes met Tadic erachter
Stel Suarez komt, ja dan zou het wat lastiger kunnen worden om meteen een basisplek te veroveren.
Aangezien hij ook nog naar 1 jaar weer op straat kan worden gegooid als nieuwe voorzitter xavi wilt.
Kan hij ruim voor het ek weer ontslagen worden met dit matige team.
Als de knvb nu ff een interim aanstellen kan Koeman straks zo weer terugstromen
En lees dat de nieuwe eventuele president van Barcelona niet met Koeman in zee wil. Dus gaat goed komen voor Oranje
[ Voor 24% gewijzigd door Harribo op 19-08-2020 09:04 ]
Klopt die woont in Qatar geloof ik en is vriendjes met Xavi, die zich al warmloopt om de kar te trekken in 2021. Ik geef Koeman tot de kerst of maximaal een seizoen. Of hij krijgt de boel ook niet op gang of wordt slachtoffer van de presidentsverkiezingen.Harribo schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 09:01:
Mooi moment voor Oranje dat Koeman nu in Barcelona stapt.
Kan hij ruim voor het ek weer ontslagen worden met dit matige team.
Als de knvb nu ff een interim aanstellen kan Koeman straks zo weer terugstromen
En lees dat de nieuwe eventuele president van Barcelona niet met Koeman in zee wil. Dus gaat goed komen voor Oranje![]()
Gok dat de leden Bartemeau wippen in Februari.
Nu ook bv. een baan als TD accepteren in Barcelona is gekkenwerk.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken