[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 120 Laatste
Acties:
  • 254.259 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 23:19
Eindelijk Lewandowski

En nu ook 2-7

[ Voor 28% gewijzigd door SpeedQber op 14-08-2020 22:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:11
je krijgt bijna medelijden

bijna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Zo ontzettend gemakkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

Lol coutinho maakt er ook nog 1tje.. 7-2... Wat een afgang.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Heerlijk deze vernedering. Wat een machine dit Bayern.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:59

Polycom

Poes van goud

Hoop gaspedalen in Duitsland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:37
2-7....in een wedstrijd. Niet over 2 wedstrijden, geen 7 tegen in een poule, nee gewoon 7 tegengoals in een wedstrijd. En als het 2-10 was geweest was het ook terecht geweest. Wow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:22
Ze blijven ook maar gewoon doorgaan, niks rustig aan doen met een comfortabele voorsprong.

En ze hebben nog een paar minuten...

Edit: en daar is ie al

[ Voor 9% gewijzigd door Sjurm op 14-08-2020 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
tien
tien
tien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Volgens BT sport de eerste keer sinds 1949 dat ze 7 goals in een wedstrijd tegen krijgen in welke competitie dan ook.

En 2-8 intussen...

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
Lijkt wel het Juventus uit 1996, die bleven ook maar gaan. Wil verder niks beweren, maar toch...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
Die Coutinho zou Barca wel kunnen gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08:10

Wokschotel

Op 6 wielen

Dit gaat echt helemaal nergens meer over.

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Wut.. coutinho doet huidoge werkgever even potje pijn ahha 8-2...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:01
En dan stuurt Bayern dadelijk Coutinho terug naar Barca omdat ze hem niet goed genoeg vinden _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Bossie op 14-08-2020 22:45 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
Deadsy schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 22:45:
:+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:59

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Deadsy schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 22:45:
Die ironie is hoog in deze haha, wat een afgang dit zeg ongelofelijk en bayern gaat maar door en terecht op naar de 10

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het enige wat de wedstrijd mooier had gemaakt was rood voor Suarez en voor Vidal.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:01
gambieter schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 22:48:
Het enige wat de wedstrijd mooier had gemaakt was rood voor Suarez en voor Vidal.
En Alba

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Als de wedstrijd een paar minuten langer had geduurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
Zingo schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 22:43:
2-7....in een wedstrijd. Niet over 2 wedstrijden, geen 7 tegen in een poule, nee gewoon 7 tegengoals in een wedstrijd. En als het 2-10 was geweest was het ook terecht geweest. Wow.
Ik heb de eerste 10 minuten gemist. Maar ik heb het gevoel dat ik naar een derde klasser zat te kijken.

Ze oogde niet fit. De back werd met twee vingers in de neus voorbij gelopen en er ewrd niet ingegrepen.

Als het Ajax was geweest had er gestaan zwak ajax afgeslacht door Bayern.

Barcelona is toch het lievelingetje want halverwege werd vooral de aandacht gelecht op een goed Bayern, en terecht. maar Barca was op 10 minuten na ook gewoon erg zwak.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Je zou ze als club toch bijna niet meer willen hebben?

Zo irritant om als toeschouwer naar te kijken.

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:05
Ik ben benieuwd wie er eerder uitvliegt, de trainer of de voorzitter. Corona of niet maar ik vermoed dat ze morgen de straat op gaan in Barcelona.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Tijd om bij Barca alle 30+ ers eruit te bokken, inclusief Messi.
Alleen... daar krijg je bij elkaar net 100m voor en daar koop je tegenwoordig 1 misschien 2 spelers voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 19:35

Mystikal

It never hurts to help!

En geel voor Messi in de eerste helft..

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:42
Poeh, dat had echt dubbele cijfers kunnen zijn. Barca komt met 8-2 nog goed weg...
Hopen dat ze de CL gaan winnen, maja met 2 wedstrijden die over 1 wedstrijd gaan. Het hoeft maar 1 x tegen te zitten. In ieder geval wel de grote favoriet, zeker na vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik zou als ik Messi was mooi een transfer regelen. Dit is een dreun die nog wel even pijnlijk blijft. Entien exit, tijd voor schoon schip en de bezem erdoorheen. Ook Ter Stegen kan zijn ambities voor die Mannschaft in de koelkast zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 05:34
Wat een heerlijke wedstrijd zeg.

Nagel in de kist van Barca's voorzitter en ik denk ook wel definitieve stempel dat deze selectie aan zijn einde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
toolkist schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 22:51:
Alleen... daar krijg je bij elkaar net 100m voor en daar koop je tegenwoordig 1 misschien 2 spelers voor.
Met een beetje geluk is de naam Messi nu nog iets waard in de voetbal wereld.

Snel Barca! Nu kun je er nog wat voor vangen.

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

De "beste speler ter wereld" heeft weer eens bewezen te kunnen opstaan als z'n team hem echt nodig heeft. Wat een aanfluiting..

Snel alle deadwood lozen bij Barcelona. Dat is wel duidelijk.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:14
toolkist schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 22:51:
Ik moet t nog zien. De spelerswaardes na corona zullen wel instorten. Teams hebben niet zoveel geld meer. Komt veel minder binnen. Denk ook dat de lonen weleens iets normaler kunnen worden.
Alhoewel het ergens ook 'hopen' is..

De situatie de laatste 5-10 jaar begon echt abnormaal te worden.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zul je zien dat Messi en/of Cristiano Ronaldo toch weer genomineerd gaan worden voor de Gouden Bal. Ze horen dit jaar niet eens thuis op de nominatielijst.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:32

Vos

AFCA

Dit kunnen heel wat prijsloze jaren worden voor Barca.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
gambieter schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 23:00:
Zul je zien dat Messi en/of Cristiano Ronaldo toch weer genomineerd gaan worden voor de Gouden Bal. Ze horen dit jaar niet eens thuis op de nominatielijst.
was die niet gecancelled? waar men in Polen tot aan de regering aan toe boos over was ivm de kansen van Lewandovski. of haal ik nu wat van die subjectieve prijzen door elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
P.O. Box schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 23:02:
[...]

was die niet gecancelled? waar men in Polen tot aan de regering aan toe boos over was ivm de kansen van Lewandovski. of haal ik nu wat van die subjectieve prijzen door elkaar?
yup, de corrupte bobo's zijn natuurlijk gewend om dik centjes te krijgen en die arme polen hebben dat niet dus dan ook geen feestje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14-09 19:38
Wedstrijd gemist, was moe, had even een dutje gedaan.
What. The. Actual. Hell. Happened?!

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjurm
gambieter schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 23:00:
En toch is Messi weer ontzettend belangrijk geweest met 25 goals (topscorer) en 21 assists (ook nr. 1) in La Liga dit jaar. Messi kan nog steeds erg belangrijk zijn, al kan hij dat niet meer elke wedstrijd laten zien.

Vooral spelers als Pique (altijd een matige verdediger gevonden), Busquets, Rakitic, Suarez, Alba zijn aan vervanging toe. Vooral achterin moet er echt iets veranderen bij Barca.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Majin Buu
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Maarten_E schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 23:11:
Wedstrijd gemist, was moe, had even een dutje gedaan.
What. The. Actual. Hell. Happened?!
Nou... dit in ieder geval niet: https://www.ad.nl/dossier...favoriet-bayern~a2333485/
:9

Ultra 7 265K / GB B860 AORUS ELITE / RTX 5070 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
woehahaha die journalist, is zeker een barca fanboy, dan heb je pas een bord voor je kop, maar geheel in lijn met de prestatie van de catalanen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Sjurm schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 23:16:
[...]

En toch is Messi weer ontzettend belangrijk geweest met 25 goals (topscorer) en 21 assists (ook nr. 1) in La Liga dit jaar. Messi kan nog steeds erg belangrijk zijn, al kan hij dat niet meer elke wedstrijd laten zien.

Vooral spelers als Pique (altijd een matige verdediger gevonden), Busquets, Rakitic, Suarez, Alba zijn aan vervanging toe. Vooral achterin moet er echt iets veranderen bij Barca.
Hij was vandaag duidelijk ook een van de weinige spelers waar nog wel wat gevaar vanuit ging. Je kan dit absoluut Messi niet aanrekenen of zeggen dat het zijn fout is. Het hele team was gewoon enorm outclassed en dan kan zelfs Messi dat niet meer rechtbreien. Ben zelf niet eens zo'n enorme fan van de man, maar het was duidelijk dat hij zo'n beetje de enige was die nog met iets kwam.

Ik vrees echt voor Barca wanneer Messi er echt mee kapt op gewoon vertrekt. Nou ben ik ook geen enorm fan van Barca, dus in principe heb ik daar geen problemen mee. Maar de posts eerder dat dit door de decline van Messi zou komen. Nee, dat zie ik nog niet zo echt. Alles rond hem heen was gewoon bagger.

Verder zal Barca nu wel de rekening krijgen om het hele team om 1 speler heen te bouwen. Ze hebben tijd zat gehad om het allemaal om te gooien, maar ze hebben gewoon helemaal niks gedaan. Die rekening is dan ook helemaal terecht zou ik zeggen. Ik hoop ergens wel dat ze gewoon het nieuwe Manchester United van Spanje gaan worden :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 14:18
En dan te bedenken dat Barca net een 24 jarige voor een andere bejaarde met Juve geruild heeft. Je zou bijna denken dat de president er iets aan verdiend als Barca verliest of geld verspeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:56

Hupske

AFCA

Trainer is ook gelijk ontslagen.
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=375696

Edit: eerst artikel lezen hupske.
Valt nog mee |:(

[ Voor 61% gewijzigd door Hupske op 14-08-2020 23:55 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 08:03

s0kkie

Cowabunga

Mag ook wel een keer, altijd middelmatig geweest en speelt er al vanaf jaar 0 :p

[ Voor 5% gewijzigd door s0kkie op 15-08-2020 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:59
Kijken of Koeman deze trein laat langsdenderen zonder erop te springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14-09 19:38
Sjah schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 00:32:
Kijken of Koeman deze trein laat langsdenderen zonder erop te springen.
Goeie inderdaad. Denk dat ze bij de KNVB nu wel wat rustiger slapen.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Pompi schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 23:37:
En dan te bedenken dat Barca net een 24 jarige voor een andere bejaarde met Juve geruild heeft. Je zou bijna denken dat de president er iets aan verdiend als Barca verliest of geld verspeeld.
Dat schijnt dus een truc te zijn geweest om niet in de problemen te komen met de FFP.
Op Arthur kunnen ze een flinke boekwinst schrijven die dit jaar meetelt, terwijl de aanschaf van Pjanic verdeeld wordt over z'n contractjaren.
Nieuwste trucje van Juve om de regels te omzeilen, deden ze het jaar ervoor ook al met Man City (Cancelo<->Danilo, waarom zou je 2 gelijke spelers ruilen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
Liever vandaag als morgen, die speelt er ook al veelste lang terwijl het beste er vanaf is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:15

ZieMaar!

Moderator General Chat
Setien zal heus wel vertrekken, maar gisteren werd in mijn ogen vooral pijnlijk duidelijk dat de manier van selectie opbouw het grote probleem is bij Barca. Waar bij Bayern alles complementair aan elkaar is en er echt een idee achter zit, koopt Barca spelers die ze al hebben, hebben ze verdedigers zoals wij ze vroeger in Nederland hadden (wel goed aan de bal, zwak in de duels), etc.

Wellicht is dit wel het moment voor de ommekeer. Sinds het vertrek van Pep is de club wat onherkenbaar geworden en werd er gegokt op de brille van Messi en Suarez. Beiden staan te ver van de goals af en worden steeds meer momenten voetballers.

Ik ben benieuwd wat Messi gaat doen. Tot nu toe is hij vooral bij barca goed (en niet in de nationale ploeg), dus hij loopt risico als hij naar een andere club gaat. Hij heeft echter wel gevoel voor ruimte, een hele goede techniek dus misschien dat iets verder van de goal, maar in een meer spelverdelende rol met goede rugdekking hij nog bepalend kan worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:44
ZieMaar! schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 08:23:
Ik ben benieuwd wat Messi gaat doen. Tot nu toe is hij vooral bij barca goed (en niet in de nationale ploeg), dus hij loopt risico als hij naar een andere club gaat. Hij heeft echter wel gevoel voor ruimte, een hele goede techniek dus misschien dat iets verder van de goal, maar in een meer spelverdelende rol met goede rugdekking hij nog bepalend kan worden...
Ajax zoekt nog zo'n speler...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 21:20
Barca heeft het niet makkelijk nu.
Er worden veranderingen verwacht in deze krappe corona periode. Vrees dat het wat te hoog gegrepen is nu.

Frenkie de Jong heeft ook wel goede dingen gedaan. Het blijft alleen irritant dat hij weigert wat dieper te spelen.

Tis toch een team sport en dat liet Bayern goed zien. Allemaal keihard werken en rennen. Bij Barca lijken ze vooral statisch te zijn en wachten op Messi

[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 15-08-2020 10:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
De trainer gaat er uiteraard eerst uit, en naar verluid Abidal als TD ook.

Dat Barca een keer om zou vallen was al wel duidelijk, maar nu ging het wel heel erg hard.
Bayern heeft een zelfde crisis gehad waarbij iedereen te oud en passé is, maar die zijn daar vrij snel uitgekomen en nu draait het als een machine.

Messi hoeft echt niet weg, maar de alle ballen op Messi tactiek misschien wel. Tegen Napoli was hij geweldig, maar die houdt dat geen 40 wedstrijden in een seizoen meer vol. De rest van het elftal is lui geworden. Daar moet je doorselecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06:40
Leuke reacties allemaal! Daar kan ik wel van genieten :)
Voor de volgende ronde ben ik eigenlijk ook niet zo bang voor City. Van Lyon weet ik eigenlijk niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 05:34
dutchgio schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 10:51:
Messi hoeft echt niet weg, maar de alle ballen op Messi tactiek misschien wel. Tegen Napoli was hij geweldig, maar die houdt dat geen 40 wedstrijden in een seizoen meer vol. De rest van het elftal is lui geworden. Daar moet je doorselecteren.
Zijn contract loopt zomer 2021 af. Ik denk dat er dan eigenlijk ook wel een einde gaat komen aan dat tijdperk. Als je dan toch een dikke revamp moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
autje schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 10:03:
[...]

Ajax zoekt nog zo'n speler...
1 die het verrekt om 1 stap te zetten als de bal niet in de buurt is of de tegenstander de bal heeft? Nah, kan ie nog zo goed zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Zou leuk zijn als een speler als messi eens bij een klein team gaat spelen. Voor het geld hoeft het niet meer neem ik aan. Lekker bij minder team voor bescheiden salaris spelen en dan eens zien of hij het dan nog kan.( Gaat natuurlijk nooit gebeuren, kijk ronaldo gaat naar juventus en verdiend nog steeds bakken.)

Is helaas best snel berg afwaarts aan het gaan met messi.. weet nog de guardiola dagen was messi echt niet tegen te houden. Erna al minder maar tegenwoordig zie je nog zelden zulke geniale momenten.

Hoe dan ook bayern is met stip de favoriete dit jaar. Echt een monster team! Leek ook alsof ze niet eens op 100% speelde ging zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 18:11
Nog naast het feit dat Bayern oppermachtig lijkt en dus favoriet is voor de CL eindzege, is het ook de enige ploeg die nog in de race is die ik het ook daadwerkelijk gun. Leipzig, PSG, City, allemaal clubs die niet op eigen kracht zo groot zijn geworden, maar alleen door enorme kapitaalinjecties. Ik ben niet extreem 'against modern football' ofzo, maar ik gun het de clubs die het op eigen houtje doen toch veel meer. En ja, dat is allemaal relatief natuurlijk, maar toch. Lyon gun ik het niet i.v.m. de directe plaatsing voor Ajax.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 20:39

gws24

Thinking is hard!

@Jorizzz Grotendeels met je eens behalve dat ik het Leipzig ook nog wel gun. Ja, ze hebben kapitaalinjecties gehad maar volgens mij niet zoals PSG en City met hun zandbak geld. Daarnaast hebben ze vind ik een goed voetbal plan en doen ze niet al te gek met transfers en doen ze redelijk veel met jeugd.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 21:20
v8power67 schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 13:40:
Zou leuk zijn als een speler als messi eens bij een klein team gaat spelen. Voor het geld hoeft het niet meer neem ik aan. Lekker bij minder team voor bescheiden salaris spelen en dan eens zien of hij het dan nog kan.
Ja kom bij Groningen!
Is helaas best snel berg afwaarts aan het gaan met messi..
Niet eens. Maar je kunt niet verwachten dat 1 Messi bijvoorbeeld dat hele Bayern plat legt.
Hij is afhankelijk van zijn team en dat heeft weinig toppers meer.
Vind Suarez wel minder geworden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

gws24 schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 14:34:
@Jorizzz Grotendeels met je eens behalve dat ik het Leipzig ook nog wel gun. Ja, ze hebben kapitaalinjecties gehad maar volgens mij niet zoals PSG en City met hun zandbak geld. Daarnaast hebben ze vind ik een goed voetbal plan en doen ze niet al te gek met transfers en doen ze redelijk veel met jeugd.
Ik denk dat RB Leipzig beter opgezet is dan de top Premier League clubs en veel minder geld over de balk gooit aan transfers. Die PL clubs krijgen veel te veel geld en weten dan van de gekte niet meer wat ze moeten doen, aankopen om te laten zien dat je wat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Harribo schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 19:24:
[...]

Ja kom bij Groningen!

[...]

Niet eens. Maar je kunt niet verwachten dat 1 Messi bijvoorbeeld dat hele Bayern plat legt.
Hij is afhankelijk van zijn team en dat heeft weinig toppers meer.
Vind Suarez wel minder geworden
Mja vroeger had hij nog wel zijn solo acties maar zelfs dat lukt niet meer. Lijd tegenwoordig zelfs balverlies. Dat was juist zijn ding heel balvast en heel accuraat met passing. Maar wel mee eens, in je eentje een team dragen dat is praktisch onmogelijk. Maar toch verwacht ik wel meer met zijn kwaliteiten. Naja laten we hopen dat we zsm messi weer zien zoals we gewend waren. Bizarre solos en passes en acties.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GAIAjohan
v8power67 schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 20:06:
[...]

Mja vroeger had hij nog wel zijn solo acties maar zelfs dat lukt niet meer. Lijd tegenwoordig zelfs balverlies. Dat was juist zijn ding heel balvast en heel accuraat met passing. Maar wel mee eens, in je eentje een team dragen dat is praktisch onmogelijk. Maar toch verwacht ik wel meer met zijn kwaliteiten. Naja laten we hopen dat we zsm messi weer zien zoals we gewend waren. Bizarre solos en passes en acties.
Hij is 33.. bij sommigen komt de aftakeling spontaan en heel snel..
In Nederland weten we dat ook maar al te goed met van der Vaart en Heitinga.

Ik denk dat Messi er niet gauw bovenop komt.. op een bepaald moment is het klaar en moet het stokje doorgegeven worden

[ Voor 8% gewijzigd door GAIAjohan op 15-08-2020 20:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowdog
v8power67 schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 20:06:
[...]

Nouja, Messi was vrij balvast toch? Ik heb Messi niet zoveel ballen zien verspelen. De bizarre solos en passes, ja die waren er niet echt, maar er waren wel een paar momentjes. Het is natuurlijk ook lastiger als je tegenstander weet dat jij het enige gevaar vormt.

Verder wel met @GAIAjohan eens dat hij niet het oneindige leven heeft. Maar hij is zeker geen vd Vaart of Heitinga, Messi is nog altijd fkn goed (zou die comments bijna een belediging voor Messi noemen en ehhhh... sowieso was Heitinga ooit zo goed?)... Tegen een team als Bayern komt Messi er alleen niet aan te pas omdat zij precies weten welk gevaar van hem uitgaat en zij dat gevaar simpelweg neutraliseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Mja misschien als team weer beter is messi ook weer opleeft. Nu is het echt armoedig, en zou me niks verbazen als messi terug naar Argentinië gaat zoals die schijnbaar belooft heeft en daar gaat ballen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAIAjohan
Snowdog schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 20:43:
[...]

Nouja, Messi was vrij balvast toch? Ik heb Messi niet zoveel ballen zien verspelen. De bizarre solos en passes, ja die waren er niet echt, maar er waren wel een paar momentjes. Het is natuurlijk ook lastiger als je tegenstander weet dat jij het enige gevaar vormt.

Verder wel met @GAIAjohan eens dat hij niet het oneindige leven heeft. Maar hij is zeker geen vd Vaart of Heitinga, Messi is nog altijd fkn goed (zou die comments bijna een belediging voor Messi noemen en ehhhh... sowieso was Heitinga ooit zo goed?)... Tegen een team als Bayern komt Messi er alleen niet aan te pas omdat zij precies weten welk gevaar van hem uitgaat en zij dat gevaar simpelweg neutraliseren.
Mja, ik vergelijk hen ook niet met Messi, maar gaat me meer om hoe snel aftakeling kan plaatsvinden. Zie van der Vaart, ene moment nog bij Real, paar jaar later op de tribune van een Deense club.

Wat Messi betreft, ja hij is nog goed, maar niet meer alle wedstrijden in een seizoen, en tegenstanders kunnen in bepaalde gevallen vat op hem krijgen, iets wat in het verleden veel minder was.
Al komt ook dat ook door het slechtere team. Zodra het team minder is, kunnen tegenstanders ook meer tijd aan Messi besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbucks
Saaie wedstrijd vergeleken met die van gisteren. Hopelijk brandt het zo los!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Vind het eigenlijk wel bijzonder hoe verdedigend City speelt. Initiatief ligt geheel bij Lyon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

En lyon voor, net geen buitenspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ondanks dat dit wellicht ongunstig kan aflopen voor Ajax vind ik deze tussenstand toch wel heel leuk. Hup Lyon werk die cheaters eruit!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:40
toolkist schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 21:34:
Ondanks dat dit wellicht ongunstig kan aflopen voor Ajax vind ik deze tussenstand toch wel heel leuk. Hup Lyon werk die cheaters eruit!
Ik sowieso niet, het is niet gunstig voor Ajax en na het knipoogkroaat incident vertrouw ik Lyon ook niet :+ Dus die gun ik sowieso niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Scheids is wel weer lekker partijdig met zn gele kaarten.
Keer hard schreeuwen bij Man City is meteen geel voor Lyon en als Man City ooit een overtreding maakt is het geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Terranova schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 21:38:
[...]

Ik sowieso niet, het is niet gunstig voor Ajax en na het knipoogkroaat incident vertrouw ik Lyon ook niet :+ Dus die gun ik sowieso niets
Bayern wint echt wel van Lyon, PSG idem.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:59
toolkist schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 21:42:
[...]

Bayern wint echt wel van Lyon, PSG idem.
Ik heb liever vanavond de zekerheid van de poulefase ;)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
ephymerous schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 21:45:
[...]

Ik heb liever vanavond de zekerheid van de poulefase ;)
Zo makkelijk is het om bedenkelijke geldstromen het voordeel van de twijfel te geven ;)
Maar tegelijkertijd wel verwachten dat iedereen Ajax steunt als het opnemen tegen diezelfde belachelijke geldstromen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
Normaal gesproken ben ik meestal ook wel voor de underdog zeker als er nederlanders bij spelen maar ik gun DeBruyne echt een dik succes dat is zo'n geweldenaar en het lijkt em ook nog eens een heel bescheiden mens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
DeBruyne gun ik het zeker, alleen moet ie dan ff naar een club die niet cheat met zogenaamde sponsorinkomsten etc. Dat FFP gekunstel van Juve vergroot de gunfactor bv ook niet ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Wat valt City tegen zeg. Zetten totaal geen druk naar voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Hupske schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 22:10:
Wat valt City tegen zeg. Zetten totaal geen druk naar voren.
Met maar 3 aanvallend ingestelde spelers is dat niet heel vreemd lijkt me?
Ok nu 4 met Mahrez, maar dan nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

toolkist schreef op zaterdag 15 augustus 2020 @ 22:17:
[...]

Met maar 3 aanvallend ingestelde spelers is dat niet heel vreemd lijkt me?
Ok nu 4 met Mahrez, maar dan nog.
Zeker met verdedigende spelers kan je heus wel druk op de bal zetten. Maar dat gebeurd niet. Lyon telkens alle tijd.
Tempo ligt ook gewoon laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Druk op de bal kan wel ja, maar daarna? Daar heb je toch echt creatieve aanvallend ingestelde spelers voor nodig.
Nu is het hopen dat de Bruyne iets verzint of Sterling per ongeluk een ingeving heeft. Naja dit dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starbucks
Eindelijk!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De Bruyne raakt hem eindelijk eens goed, zoveel lukte hem eerder niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Komen ze goed weg, genoeg scheidsrechters die em na zulk contact wel op de stip leggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ouch voor Man City. Ik had verwacht dat deze afgekeurd ging worden, maar nee. 1-2.

Met de huidige interpretatie van de buitenspelregel dus geen buitenspel, al moet de speler zijn benen openen om de bal door te laten.

[ Voor 47% gewijzigd door gambieter op 15-08-2020 22:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowdog
Oef, dat leek me geen goal eigenlijk.
Hinderlijk buitenspel, maar dat telt hier blijkbaar niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:32

Vos

AFCA

Die City speler wordt gewoon gehaakt en valt, duidelijke overtreding?

En ook nog hinderlijk buitenspel.

[ Voor 21% gewijzigd door Vos op 15-08-2020 22:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:48
Heel bedenkelijke goal dit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 07:30
Over de bal stappen is meedoen aan het spel toch?
Plus die overtreding (?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:40
En dan te bedenken dat Dick Jol dacht dat Makkelie een Nederlandse club zou kunnen bevoordelen en daarom dit niet mocht fluiten :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Makkelie en z'n assistenten doen er alles aan om te voorkomen dat het erop lijkt dat ze NL bevoordelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllesIsVoorbij
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-08 14:25
Leek meer alsof hij zichzelf haakte in de herhaling, waarschijnlijk niet genoeg voor de VAR om de beslissing op het veld terug te draaien. Hinderlijk buitenspel geldt volgens mij alleen als je de keeper in de weg loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ohohoh

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

How krijg je die over... Hoe... Serieus hoe..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjurm
Sterling :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
En klaar, ouch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Over, out. Hoe klungelig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grindtegel
sjesus, nou met zulke missers zijn de voetbalgoden voor lyon, dat is duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Triest van City. Dacht vooraf dat het nog wel 3/4-0 zou worden. Niks is minder waar.

1-3. En nog aardig verdiend ook.

Pagina: 1 ... 21 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken