[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 120 Laatste
Acties:
  • 254.254 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 21:07:
Altijd leuk die kenners die geen fan van de club zijn maar wel effe doen vertellen hoe en wat het zit kwa beleid etc :+

Anyway, heerlijke pot gezien en gezien de tegenstander natuurlijk een leuke uitslag. Succes in de Championship :W
In dat geval ben ik heel benieuwd wat jij vindt van het beleid, of wat volgens jou het probleem is bij Arsenal (neem aan dat we het daar wel over eens zijn, dat er wat zaken structureel niet goed gaan).

Wel weer een aparte redenering overigens, dat alleen de fans wel zullen weten hoe het zit met het beleid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:30
toolkist schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 13:32:
[...]

In dat geval ben ik heel benieuwd wat jij vindt van het beleid, of wat volgens jou het probleem is bij Arsenal (neem aan dat we het daar wel over eens zijn, dat er wat zaken structureel niet goed gaan).
Iets met een organisatietransitie die sinds 2 seizoenen gaande is, een setback kreeg afgelopen najaar, en nog wel een seizoen of 2 zal duren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Dan bedoel je het vertrek van Wenger en het ontslag van z'n opvolger?
Na het vertrek van Wenger kon het toch alleen maar beter gaan was de tendens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 14:18
Wat een zwalkend team is Tottenham zeg, die mogen veel geld in hun verdediging gaan steken. Ook opvallend hoe middelmatige Engelse spelers continue basisplaatsen krijgen bij topclubs in de PL, want een Dier of een Phil Jones een paar jaar geleden kan toch echt gewoon niet.

Hahaha Ziggo heeft bij Atalanta-Napoli op het alternatieve audiokanaal op je L-kanaal het Italiaanse commentaar en op R-kanaal het Engelse commentaar, dus tegelijkertijd 2 verschillende talen op 1 kanaal. Knap persoon die daar niet gek van wordt.
Ook apart dat beide teams van de scheidsrechter in hun thuistenue mogen spelen, waardoor er nu dus 2 teams in blauw spelen. Okay het is wel donkerblauw tegen lichtblauw, maar dan als nog was een ander kleurtje wel duidelijker geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
toolkist schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 14:59:
Dan bedoel je het vertrek van Wenger en het ontslag van z'n opvolger?
Na het vertrek van Wenger kon het toch alleen maar beter gaan was de tendens?
:') Nieuwe manager en instant succes, dat is hoe het werkt. Dit is nou precies wat ik bedoelde met niet fans die denken de ins en outs te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Liverpool heeft er geen zin meer in? 3-0 achter bij de rust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Uiteindelijk 4-0 en eigenlijk 5-0 (die hands regel is echt te zot voor woorden). En het interview op Sky met Klopp is eh... interessant. Klopp is verdedigend en aanvallend, en niet zijn gebruikelijke zelf :p

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:38
Grmbl...
Jammer jammer jammer.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 20:59:
[...]

:') Nieuwe manager en instant succes, dat is hoe het werkt. Dit is nou precies wat ik bedoelde met niet fans die denken de ins en outs te weten.
Bedankt weer voor de constructieve manier van posten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:03

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Mooie 0 - 2 uit! overwinning _/-\o_
en wat ook opvalt: al 3 wedstrijden geen doelpunt tegen :*)
zelfs de mannen van MOTD waren best optimistisch dat het nu toch wel redelijk gaat draaien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:32

Vos

AFCA

JAN-B schreef op zondag 5 juli 2020 @ 12:42:
Mooie 0 - 2 uit! overwinning _/-\o_
en wat ook opvalt: al 3 wedstrijden geen doelpunt tegen :*)
zelfs de mannen van MOTD waren best optimistisch dat het nu toch wel redelijk gaat draaien.
Alleen wat laat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

OK, maar ik zie net dat Sheffield gelijk heb gespeeld, dus we staan (al) 7e ;)
(beter dan 11e...) en ik lees ook geen rot opmerkingen over Luiz (wel een gele kaart), dus dat is ook positief :P

en de Ligt, weer een handsbal :(
Maar ja, toch Kampioen in zijn 1e jaar bij Juve, wel jammer voor Inter, had iets meer verwacht van Lukaku en de Vrij...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Nu hopen dat we dinsdag tegen Leicester en volgend weekend tegen spurs 6 punten kunnen pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:01
JeroenNietDoen schreef op zondag 5 juli 2020 @ 18:19:
Nu hopen dat we dinsdag tegen Leicester en volgend weekend tegen spurs 6 punten kunnen pakken.
Ik ook, dat maakt de competitie nog spannender aangezien dan Chelsea/United/Arsenal dan vrijwel gelijk komen ?

Voornamelijk het winnen van Leicester :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

City verliest van Southampton (1-0). Mooie goal van Southampton, gebruik makend van de ver voor zijn doel staande Ederson.

Daarna een belegering van het Southampton doel, maar goed verdedigd.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Lijkt erop dat ze bij Barca eindelijk eens besloten hebben om Griezman op de juiste positie te zetten.
Leuke pot, misschien dadelijk ook eens Frenkie op CDM :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:00
Werder kruipt door het oog van de naald en blijft in de 1e liga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Man man man wat een afgang van de VAR weer zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat was rood. Noppen vooruit hoog inkomen, gewoon stompzinnig van Nketiah. En ze betalen er nu de prijs voor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Leicester 15 overtredingen, waaronder dat natrappen van Vardy, 0 kaarten. Nketiah maakt een overtreding, overduidelijk onbedoeld, scheids kijkt erop en beoordeeld dat zelf ook zo en geeft geel. Maar nee, "serious foul play", alsof het een crimineel is, waarna de VAR zelf ook twijfelt want ze durven de beslissing zelf niet te maken en leggen het terug bij de scheids.

1 - 1, 2 punten wederom door de FA ingehouden, en men vraagt zich af waarom de term agenda vaak door het stadion klinkt.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EcW3QlOXsAAkHb5?format=jpg&name=900x900

[ Voor 8% gewijzigd door JeroenNietDoen op 08-07-2020 06:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:57
Onbedoeld of niet, Nketiah gaat met gestrekt been en de noppen vooruit op iemands been in. Heb net de samenvatting teruggekeken op Youtube, maar die overtreding van Vardy staat er niet in :?

[ Voor 35% gewijzigd door JanW op 08-07-2020 07:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
JanW schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 07:38:
Onbedoeld of niet, Nketiah gaat met gestrekt been en de noppen vooruit op iemands been in.
Ik kan legio voorbeelden geven waar Arsenal spelers dergelijke overtredingen incasseren en er niet eens geel volgt.

Dit was slechts geel bijvoorbeeld:
Afbeeldingslocatie: https://c8.alamy.com/comp/RTK96W/danny-rose-of-tottenham-hotspur-1r-fouls-bernd-leno-the-goalkeeper-of-arsenal-2l-epl-premier-league-match-tottenham-hotspur-v-arsenal-at-wembley-stadium-in-london-on-saturday-2nd-march-2019-this-image-may-only-be-used-for-editorial-purposes-editorial-use-only-license-required-for-commercial-use-no-use-in-betting-games-or-a-single-clubleagueplayer-publications-pic-by-steffan-bowenandrew-orchard-sports-photographyalamy-live-news-RTK96W.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EcYar3JXQAIaNpm?format=jpg&name=medium
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EcYar3RXsAATSly?format=jpg&name=medium

Wij lijken wel vaak "correct" bestraft te worden. En daar ben ik wel een beetje klaar mee. Het lijkt wel een agenda. Let maar eens op hoe opvallend vaak Arsenal in de grote wedstrijden een rode kaart krijgt. Wat mij vooral irriteert is de inconsistentie van de arbitrage en de VAR. De VAR kwam om die inconsistentie van de arbitrage op te lossen maar in tegendeel, de VAR is een nieuwe inconsistente factor.

[ Voor 6% gewijzigd door JeroenNietDoen op 08-07-2020 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

JanW schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 07:38:
Onbedoeld of niet, Nketiah gaat met gestrekt been en de noppen vooruit op iemands been in. Heb net de samenvatting teruggekeken op Youtube, maar die overtreding van Vardy staat er niet in :?
Als je een samenvatting van de FA keek dan snap ik dat dat er niet in zat :P :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pNMZIFuYTOXrYaGyAIgJvm4j7R8=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hvfo8CCOg7PFQodK4JaQj9CR.jpg?f=fotoalbum_small

Klik voor groter.

Als die overtreding van nketiah rood was, dan was dit dat ook.

Maar goed, uiteindelijk heeft arsenal het in de eerste helft laten liggen. De rollen waren feitelijk omgedraaid in de tweede helft.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:57
Gunner schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 09:18:
[...]
Als je een samenvatting van de FA keek dan snap ik dat dat er niet in zat :P :+

...
Samenvatting van Ziggo, die kunnen een samenvatting van 12 minuten uploaden van Tottenham tegen Everton, waarin geen zak gebeurde, en dan nog geen 3 minuten voor deze wedstrijd :X

Heb inmiddels een video op Twitter gevonden. Bizar dat dit geen rode kaart voor Vardy was inderdaad. Hij valt, kijkt naar achter en maakt dan nog een onnatuurlijke beweging met z'n been richting Mustafi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

VAR had een slechte dag in de PL

Twee gegeven pingels hadden nooit gegeven mogen worden, eentje had gegeven moeten worden maar was het niet. De pingel voor ManU was echt belachelijk, en ook beslissend, want de stand was 0-0 en Aston Villa zat goed in de wedstrijd. Die Bruno Fernandes heeft behoorlijk last van de vallende ziekte en mag intussen wel het nadeel van de twijfel gaan krijgen. De onterechte pingel van Southampton werd gemist, dus minder van belang, en een pingel voor Harry Kane had Spurs de winst wel gebracht want Bournemouth scoort niet.

Bij buitenspel gaan ze op de millimeter, de rode kaarten doen ze zeer behoorlijk, maar met pingels is de VAR echt te slecht te woorden. Lafjes, durven niet te zeggen dat aanvallers het been opzoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

het goede nieuws: Spurs speelt gelijk, dus we staan nog boven ze;
Oh Ja, Zondag leuke derby in Noord - Londen >:)

het slechte nieuws: Inter speelt gelijk, natuurlijk 4 minuten voor tijd de 2 - 2, en vorig weekend al verloren van Bologna.
wat ik niet begrijp: ze wilden Eriksen zo graag hebben in de winterstop, en dan mag hij in de 88 e! minuut nog even invallen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Chelsea verliest en met wat pech spelen ze volgend seizoen gewoon EL als United morgen wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
Deadsy schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 20:52:
Chelsea verliest en met wat pech spelen ze volgend seizoen gewoon EL als United morgen wint.
Voorlopig is ManCity nog geschorst voor volgend seizoen. Dat geeft Chelsea een marge van 6 punten op Sheffield.

Daarnaast is Leicester ook niet bepaald in vorm en spelen zij op de laatste speeldag thuis tegen ManUtd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:40
Ben ik de enige die de commentator bij Juve - Atalanta zo verschrikkelijk slecht en vervelend vind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

strafschop schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 21:21:
Voorlopig is ManCity nog geschorst voor volgend seizoen. Dat geeft Chelsea een marge van 6 punten op Sheffield.

Daarnaast is Leicester ook niet bepaald in vorm en spelen zij op de laatste speeldag thuis tegen ManUtd.
Maandag is de uitspraak over het beroep van Man City, dan weten we meer.

Chelsea was zeer slecht vandaag, op alle fronten overklast door Sheffield United. Een team versus los zand. Ik gun het de Blades, die zijn de positieve verrassing van het seizoen. En Burnley (de eersten die dit seizoen Liverpool een gelijkspel hebben afgepakt) blijft ook prettig verrassen. Je hoeft geen sterspelers te kopen als je een team kunt smeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Zo Juventus komt goed weg tegen Atalanta, bijna was de Serie A nog spannend geworden.

Emiel Schelvis heeft mij na deze wedstrijd wel fan van Juventus gemaakt. Ik keek eigenlijk gewoon voor de Nederlandse spelers, maar na het vele klaarkomen van Schelvis op acties van Atalanta en het boos worden op de scheids bij nadelige beslissingen voor Atalanta hoop ik echt dat Juventus kampioen wordt.

Echt zeer onprofessioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Terranova schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 23:41:
Zo Juventus komt goed weg tegen Atalanta, bijna was de Serie A nog spannend geworden.

Emiel Schelvis heeft mij na deze wedstrijd wel fan van Juventus gemaakt. Ik keek eigenlijk gewoon voor de Nederlandse spelers, maar na het vele klaarkomen van Schelvis op acties van Atalanta en het boos worden op de scheids bij nadelige beslissingen voor Atalanta hoop ik echt dat Juventus kampioen wordt.

Was Netflix op?

(nog slapper geouwehoer dan tijdens de wedstrijd; maar hopen dat de Kleuter Kampioen Divisie gauw weer begint O-) . De Serie A was helemaal niet 'bijna weer spannend' gemaakt, die race is allang voorbij. Juventus speelt gewoon al een aantal jaar triest voetbal, als enige club met nog een zak geld hebben ze weinig concurrentie te duchten en dit wordt de 9e titel op rij. Die toestemming hebben ze echt niet nodig ;) )

[ Voor 18% gewijzigd door apis29 op 12-07-2020 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 22:35:
[...]

Maandag is de uitspraak over het beroep van Man City, dan weten we meer.
Ik heb €10,- gewed op dat ze toch wel vrijgesproken worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik ben bang dat je die gaat winnen, helaas. Aan de andere kant is het hoog tijd dat alle grote competities met suikeroompjes flink aangepakt gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

apis29 schreef op zondag 12 juli 2020 @ 00:13:
Juventus speelt gewoon al een aantal jaar triest voetbal, als enige club met nog een zak geld hebben ze weinig concurrentie te duchten en dit wordt de 9e titel op rij.
@apis29ik meen dat Inter ook wel te besteden had/heeft, met Lukaku hebben ze een Top aankoop gedaan, ze hebben ook nog ruime tijd op de 1e plaats gestaan in de Serie A, en hebben ook nog Eriksen en Young gekocht; voor volgend seizoen hebben ze -ben even zijn naam vergeten- die voetballer van Real, die verhuurd was aan Dortmund, gekocht;
maar op een of andere manier weet Conte het team niet goed draaiende te krijgen, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Terranova schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 23:41:

Schellevis is altijd onprofessioneel als er een Italiaans team bij betrokken is, brrrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abracadaniel
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 07-09-2023
De noord Londense derby start lekker
Eerst Lacazette vol in de kruising en dan doet David Luiz weer een David Luiz

Piece together what could never be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Abracadaniel schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:51:
De noord Londense derby start lekker
Eerst Lacazette vol in de kruising en dan doet David Luiz weer een David Luiz
Je bedoelt Kolasinaec die er voor kiest om de laatste man die gedekt wordt aan te spelen en dat vervolgens doet op een manier die Luiz nooit direct aan kan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op zondag 12 juli 2020 @ 11:20:
Ik ben bang dat je die gaat winnen, helaas. Aan de andere kant is het hoog tijd dat alle grote competities met suikeroompjes flink aangepakt gaan worden.
Zie het niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Arsenal heeft de overhand, maar goals en lat staan beiden 1-1. Wel aardig, niet groots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:32

Vos

AFCA

Tierney die Alderweireld moet verdedigen? Goede keus! Achterin weer het schutteren, as usual.

[ Voor 27% gewijzigd door Vos op 12-07-2020 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Luiz, Kola en Mustafi, allen zo slecht. Maar aan de andere kant te weinig kansen benut. We domineerden de 2de helft en over de gehele wedstrijd waren we beter. Maar we hadden het zelf moeten afmaken. En er had meer op die backs gespeeld moeten worden, ze hadden zoveel gele kaarten dat je makkelijk kon vissen naar rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik was bij de drinkpauze in slaap gevallen en werd de 90e minuut weer wakker. Dat zegt wel wat over de tweede helft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Over imploderen gesproken: Leicester City schoot zichzelf heel erg in de voet. Staan 0-1 voor bij degradatiekandidaat Bournemouth, die al wekenlang niet kunnen scoren, en dan blundert Schmeichel eerst bij een uittrap (penalty), staan ze te slapen bij een uitbraak (2-1 en Soyuncu wordt boos en trapt de tegenstander, rood), en het liep binnen een paar minuten tot 4-1 op en had nog erger kunnen worden. Complete instorting en het leken wel zoutzakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
gambieter schreef op zondag 12 juli 2020 @ 22:41:
Over imploderen gesproken: Leicester City schoot zichzelf heel erg in de voet. Staan 0-1 voor bij degradatiekandidaat Bournemouth, die al wekenlang niet kunnen scoren, en dan blundert Schmeichel eerst bij een uittrap (penalty), staan ze te slapen bij een uitbraak (2-1 en Soyuncu wordt boos en trapt de tegenstander, rood), en het liep binnen een paar minuten tot 4-1 op en had nog erger kunnen worden. Complete instorting en het leken wel zoutzakken.
Ik ben er blij mee, nu heeft Bournemouth nog een kans om erin te blijven(zeker gezien de wedstrijden van concurrenten Watford en West Ham) :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
Zoals al te verwachten heeft het grote geld weer gewonnen.
City mag gewoon Europees voetbal spelen en de boete wordt verlaagd naar 10 miljoen c.q. ze worden niet gestraft, dat voelen ze toch niet.

https://www.vi.nl/nieuws/...se-verbanning-van-de-baan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
dutchgio schreef op maandag 13 juli 2020 @ 10:42:
City mag gewoon Europees voetbal spelen en de boete wordt verlaagd naar 10 miljoen c.q. ze worden niet gestraft, dat voelen ze toch niet.

Bah bah...
Ik ben heel benieuwd naar de specifieke onderbouwing waarom ze niet schuldig zouden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:48
JeroenNietDoen schreef op zondag 12 juli 2020 @ 09:37:
[...]

Ik heb €10,- gewed op dat ze toch wel vrijgesproken worden.
En wat is de winst :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
toolkist schreef op maandag 13 juli 2020 @ 10:51:
[...]

Bah bah...
Ik ben heel benieuwd naar de specifieke onderbouwing waarom ze niet schuldig zouden zijn.
The CAS award emphasized that most of the alleged breaches reported by the Adjudicatory Chamber
of the CFCB were either not established or time-barred.

Binnen een paar dagen komt er meer informatie.

[ Voor 4% gewijzigd door strafschop op 13-07-2020 11:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Niet onverwacht, wel triest. Ach ja, Al Capone ging achter de tralies voor belastingontduiking, de moorden kreeg men nooit bewezen....

Het was mooi geweest als Man City als de eerste dominosteen was gevallen, in de hoop dat de Paris SG, Barcelona, Real Madrid etc ook zouden gaan. En dan weet je gelijk ook waarom het nooit ging gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:20
dutchgio schreef op maandag 13 juli 2020 @ 10:42:

Creatief boekhouden? Iemand omgekocht? :P

Eigenlijk moet er een limiet komen aan de bedragen die er worden uitgegeven. Dat zou zoveel beter zijn.
Toch absurd. In een wereld waarin ook mensen omkomen van de armoede is dit toch niet meer verdedigen?
Niet dat het grote bedragen mogen zijn maar bijvoorbeeld een max van 10 miljoen zou leuker zijn. Om maar iets te noemen.
Voetbal is wat verziekt door het grote geld.

Ik zit tegenwoordig, afgezien van deze affaire, gewoon altijd te hopen dat City steeds verliest als ze spelen.
Ik geniet ook niet van City. Ik zie geld wat rondloopt ipv passie.

Boete van 10 miljoen....wat een grap voor City...

[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 13-07-2020 11:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Mijn morgen was direct verpest toen ik het las.
Kan niet begrijpen hoe ze dit konden winnen zonder het Cas om te kopen.

Dit was niet een klein administratief foutje. Zo hebben flink gelogen over de betalingen van een sponsor en de eigenaar vulde het aan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
Deadsy schreef op maandag 13 juli 2020 @ 11:57:
[...]
Mijn morgen was direct verpest toen ik het las.
Kan niet begrijpen hoe ze dit konden winnen zonder het Cas om te kopen.

Dit was niet een klein administratief foutje. Zo hebben flink gelogen over de betalingen van een sponsor en de eigenaar vulde het aan
Uit de reactie van de UEFA

..and that many of the alleged breaches were time-barred due to the 5 year time period foreseen in the UEFA regulations.

[ Voor 13% gewijzigd door strafschop op 13-07-2020 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Dus na 5 jaar verjaart zoiets al bij de UEFA? 8)7
Dan willen ze (UEFA) dus niet dat iemand erop gepakt wordt.

[ Voor 37% gewijzigd door toolkist op 13-07-2020 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
5 jaar lang de boel geheim houden en je bent veilig. Wat een onzin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Het stinkt inderdaad een beetje...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
En Guardiola maar volhouden 'jamaar hullie (man utd, Arsenal) doen/deden het ook'...

Nee Pep, die verdienden hun geld wel zuiver

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gestrekt been, noppen op het scheenbeen van die Arsenal speler.. Dat is toch gewoon donkerrood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
toolkist schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 22:22:
Gestrekt been, noppen op het scheenbeen van die Arsenal speler.. Dat is toch gewoon donkerrood?
Nketiah kreeg daar rood voor ja, maar dat is Arsenal. Maar er is geen bias hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Liverpool heeft teveel naar Arsenal-Tottenham gekeken. ARS-LIV 0-1, 1-1 (Virgil van Dijk zeurt als een schoolmeisje om een vrije trap maar zijn blunder terugspeelbal), 2-1 (Allinson bagger uittrap).

Veel hulp van Liverpool, maar Arsenal maakte ze ook netjes af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

gambieter schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 22:25:

Veel hulp van Liverpool, maar Arsenal maakte ze ook netjes af.
Leuke overwinning, niet verdiend, maar toch :P

In Italie wordt het toch nog spannend (misschien), als Inter vanavond wint, is het verschil nog maar 6 punten met Juve , nog 5 wedstrijden te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

JAN-B schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 13:52:
Leuke overwinning, niet verdiend, maar toch :P
Zou Arsenal een bloemetje naar Maupay sturen? Martinez doet het erg goed als keeper, minder ups en downs dan Leno :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

gambieter schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 14:18:

Zou Arsenal een bloemetje naar Maupay sturen?
@gambieter Sorry, snap de grap even niet :? (heb het opgezocht, is een voetballer bij Brighton??)
JA, sorry, snap het nu :9 die van dat incident met Leno en dat doelpunt :(
Martinez doet het erg goed als keeper, minder ups en downs dan Leno :p
ja, straks krijg je de situatie dat de reserve keeper misschien wel beter (of net zo goed) is als de 1e keeper, wanneer die terugkomt van een blessure.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

JAN-B schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 17:46:
@gambieter Sorry, snap de grap even niet :? (heb het opgezocht, is een voetballer bij Brighton??)
JA, sorry, snap het nu :9 die van dat incident met Leno en dat doelpunt :(
Ik hoorde opeens een kwartje vallen van grote afstand :+
ja, straks krijg je de situatie dat de reserve keeper misschien wel beter (of net zo goed) is als de 1e keeper, wanneer die terugkomt van een blessure.
Ik denk dat Leno het wel eens moeilijk zal krijgen zijn plek terug te winnen als Martinez zo doorgaat. Zo is het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nou, in de grootste verrassing van de laatste weken, Real Madrid is voor de 34e keer kampioen geworden. Met weer een pingel voor Sergio Ramos, die overgenomen moest worden en toen mocht Benzema het doen?

En ManU kreeg behoorlijk hulp van de VAR vandaag. Schokkend, ik weet het. Van Aanholt leek een lelijke blessure te hebben na een ongelukkige botsing bij de 0-2 van Martial.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
gambieter schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 23:53:
Nou, in de grootste verrassing van de laatste weken, Real Madrid is voor de 34e keer kampioen geworden. Met weer een pingel voor Sergio Ramos, die overgenomen moest worden en toen mocht Benzema het doen?
Ik krijg de indruk dat je vindt dat Real de titel kado heeft gekregen van de arbitrage, maar dat vind ik iets te kort door de bocht. Ja het zat ze mee, maar het was toch voornamelijk Barca die het liet liggen en ze op geen enkele manier onder druk zette. Sinds Corona heb ik een paar keer Barca gekeken; dat was best schrikken. Als 2 mensen vrij staan en 1 van die 2 heet Messi, dan gaat de bal altijd naar hem. Ik snap het instinct, maar het is voor de tegenstander erg doorzichtig. Verder denkt Pique alles wandelend te kunnen afdoen en zijn zijn medeverdedigers ook geen topniveau, met name de rechtsachter heeft veel zwakke momenten. Griezmann heeft een chronisch gebrek aan zelfvertrouwen. De Jong wordt niet in zijn kracht gebruikt. Het klopte gewoon niet bij Barca (sinds de Coronastop,daarvoor heb ik geen wedstrijd van ze gezien)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 18:19:
[...]

Ik hoorde opeens een kwartje vallen van grote afstand :+

[...]

Ik denk dat Leno het wel eens moeilijk zal krijgen zijn plek terug te winnen als Martinez zo doorgaat. Zo is het leven.
Ik vind momenteel Martinez beter dan dat Leno ooit was. Martinez is een uitstekende shotstopper. Maar ja, een keeper die uitblinkt is een teken dat er iets schort aan zijn verdediging en dat blijft een probleem. Hopelijk dat dat na de zomer beter gaat als Saliba en Mari het centrum moeten vormen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

P.O. Box schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 09:13:
Ik krijg de indruk dat je vindt dat Real de titel kado heeft gekregen van de arbitrage, maar dat vind ik iets te kort door de bocht.
Nee, het gaat er meer om dat ik La Liga een nationale competitie vind waar het om 2.5 club draait die financieel alles mogen en de rest mag meeballen. Zeg maar a la Schotland waar het Celtic of Rangers is. Wat een verrassing als een van die twee kampioen wordt.

Het is gewoon geen interessante competitie wmb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:18
gambieter schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 11:54:
[...]

Nee, het gaat er meer om dat ik La Liga een nationale competitie vind waar het om 2.5 club draait die financieel alles mogen en de rest mag meeballen. Zeg maar a la Schotland waar het Celtic of Rangers is. Wat een verrassing als een van die twee kampioen wordt.

Het is gewoon geen interessante competitie wmb.
Zo is het toch bijna overal. Aan het eind van volgend seizoem staan Bayern Munchen, PSG, Juventus, Ajax/PSV bovenaan.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

T-MOB schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:06:
Zo is het toch bijna overal. Aan het eind van volgend seizoem staan Bayern Munchen, PSG, Juventus, Ajax/PSV bovenaan.
Het aantal verrassingen in Spanje is veel marginaler dan in die andere "grote" competities. Frankrijk even uitgezonderd daar dit opeens massaal vergiftigd is met Paris SG en de oliegelden.

Vandaar ook dat ik het meer een Mickey Mouse competitie vind als Schotland (of Nederland inderdaad).

[ Voor 11% gewijzigd door gambieter op 17-07-2020 12:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:18
gambieter schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 12:14:
[...]

Het aantal verrassingen in Spanje is veel marginaler dan in die andere "grote" competities. Frankrijk even uitgezonderd daar dit opeens massaal vergiftigd is met Paris SG en de oliegelden.

Vandaar ook dat ik het meer een Mickey Mouse competitie vind als Schotland (of Nederland inderdaad).
In Italie wordt Juve voor de 9e keer op rij kampioen dit jaar. In Duitsland is Bayern voor de 8e keer op rij kampioen geworden. Met 3 verschillende kampioenen in de laatste 10 jaar is La Liga nog behoorlijk gevarieerd. In de 10 voorgaande seizoenen was het trouwens Barça dat dominant was met 7 titels. Met een beetje goede wil is een titel voor Real zelfs een verrassing te noemen. Verder is La Liga geen premier league, maar ploegen als Atletico en Sevilla, Valencia zijn toch behoorlijk sterke clubs imho, clubs die in elk geval ook op topniveau meekomen in Europa. In Schotland zou ik je zonder wikipedia geen club kunnen noemen buiten Rangers en Celtic.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

T-MOB schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 13:04:

In Italie wordt Juve voor de 9e keer op rij kampioen dit jaar.
Nou, ik hoop van niet hoor :)
nog 5 wedstrijden en het verschil is 6 punten met Inter.
In Schotland zou ik je zonder wikipedia geen club kunnen noemen buiten Rangers en Celtic.
Aberdeen >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
JAN-B schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 14:31:
[...]
Nou, ik hoop van niet hoor :)
nog 5 wedstrijden en het verschil is 6 punten met Inter.
In de Serie A is het onderling resultaat voor doelsaldo. Dus Internazionale en Atalanta moeten respectievelijk 7 en 8 punten meer pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Eindelijk eens verstandige taal. Preses van Real.
https://www.vi.nl/nieuws/...e-situatie-is-heel-slecht
Zouden meer clubs moeten roepen, zeker gezien corona

[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 18-07-2020 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:05
Harribo schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 09:14:
Eindelijk eens verstandige taal. Preses van Real.
https://www.vi.nl/nieuws/...e-situatie-is-heel-slecht
Zouden meer clubs moeten roepen, zeker gezien corona
Ze hebben wel wat makkelijker praten als je gewoon een uitstekende en ook nog eens brede selectie hebt. Ze hebben ook aan jonge talenten meer dan genoeg rond lopen inclusief hetgeen wat ze nog eens verhuurd hebben denk bijvoorbeeld aan Odegaard en Kubo.
Met dat betreft hebben ze een goede weg ingeslagen door niet alleen maar te focussen op de grootste sterren maar ook de jonge laag eronder aan zich te binden.

Barcelona heeft een aardig probleem, Setien de trainer krijgt de boel maar niet draaiende en de selectie is in de breedte karig te noemen waarbij de ploeg een groot aantal vedetten heeft die op hun retour zijn. Aan talenten ontbreekt het niet ware het niet dat ze nog dusdanig jong zijn dat ze nog niet klaar zijn om dragende spelers te worden. Denk bijvoorbeeld maar aan Riqui Puig.

Nu ik dit trouwens zo opschrijf schiet me te binnen dat Chelsea uit noodzaak afgelopen jaar ook geen spelers mocht aantrekken. Toch heeft ze dat geen windeieren gelegd met Lampard aan het roer door de jeugdige talent volop de kans te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
JeroenNietDoen schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 11:42:
[...]

Ik vind momenteel Martinez beter dan dat Leno ooit was. Martinez is een uitstekende shotstopper. Maar ja, een keeper die uitblinkt is een teken dat er iets schort aan zijn verdediging en dat blijft een probleem. Hopelijk dat dat na de zomer beter gaat als Saliba en Mari het centrum moeten vormen.
Voor nu vind ik Emi de meest indrukwekkende keeper die we in jaren hebben gehad. Zijn baldistributie is beter en hij is er niet vies van om z'n eigen spelers bij te sturen/uit te schelden. Leno lijkt mij beetje in z'n eentje te voetballen en een tikkeltje arrogant in z'n speelwijze.

vanavond halve finale FA Cup tegen City, voorspelling? ik gok op een kleine nederlaag dit keer.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Leuk zo'n commentator die medelijden heeft dat Norwich al gedegradeerd is een daarom maar geen rood hoeft te krijgen. Hoe kan ie het hier nu niet mee eens mee zijn, duidelijkere elleboog situatie krijg je niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

toolkist schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 19:06:
Leuk zo'n commentator die medelijden heeft dat Norwich al gedegradeerd is een daarom maar geen rood hoeft te krijgen. Hoe kan ie het hier nu niet mee eens mee zijn, duidelijkere elleboog situatie krijg je niet
Alleen had die Burnley speler twee keer geel moeten krijgen: eerst voor het beetpakken en verhinderen dat hij kon gaan verdedigen, en daarna voor het jankerige schwalbe artiest gebeuren. Vieze speler die Westwood.

Hij kreeg niet eens geel. Wood struikelt over zijn eigen benen, probeert een pingel te krijgen, geen geel voor schwalbe. Burnley heeft de arbitrage flink mee.

Verder dom van Buendia en Drmic.

[ Voor 15% gewijzigd door gambieter op 18-07-2020 19:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Wie zijn deze spelers en wat hebben ze met Arsenal gedaan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
JeroenNietDoen schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 21:36:
Wie zijn deze spelers en wat hebben ze met Arsenal gedaan? :+
geen zorgen, wanneer ze PL spelen zal het weer bij het oude zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Ik ben blij verrast, arsenal had met 2-0 voor kunnen staan :)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het is niet mooi, maar wel effectief tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Terryb47 schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 21:52:
Er kan nog van alles gebeuren, zeker met deze verdediging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wat een negativiteit weer. Juist de defensie is wat de laatste tijd erg goed doet. Als de var of dr scheid gewoon zijn werk gedaan had tegen bv Leicester had Vardy gewoon rood gehad (zeker gezien de kaart die nkethiah wel kreeg) en was dat bv een hele andere wedstrijd kunnen zijn

Misschien minder teletekst kijken?

Hoppa 2-0

[ Voor 9% gewijzigd door Gunner op 18-07-2020 22:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Terryb47 schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 21:52:
Alstu :Y

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Mourinhoball zonder dat moeilijke hoofd aan de zijlijn, Arteta _O_

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Toe maar, 2-0. Dat was een vlijmscherpe aanval. En iedereen werkt keihard, dat is ook wel eens anders.

Met Chelsea of Man United in de andere halve finale, alles is nog mogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Mag toch hopen dat Chelsea vandaag wint van Manchester United. Londense finale, ik teken ervoor :)

[ Voor 10% gewijzigd door Outerspace op 19-07-2020 13:34 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
London schreef op zondag 19 juli 2020 @ 09:30:
Mag toch hopen dat Chelsea vandaag wint van Manchester United. Londense finale, ik teken ervoor :)
Idd, hoewel een Manchester derby ook niet verkeerd klonk :o

[ Voor 2% gewijzigd door Outerspace op 19-07-2020 13:35 . Reden: Quote aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

London schreef op zondag 19 juli 2020 @ 09:30:
Ja, mooi resultaat gisteravond ;)
Een Londense finale? Ja, zou leuk zijn, alhoewel sommige Gunners hier nog nachtmerrie,s hebben van die andere Finale, ruim 1 jaar geleden, brrrrr :(

[ Voor 1% gewijzigd door Outerspace op 19-07-2020 13:35 . Reden: Quote aangepast ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Doe even normaal zeg @Outerspace maar dit plaatje spreekt voor zich:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GsCRLMJ09map2rewAXKQ17JLHMs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OiKXyPxpZgGxG95NmhSvrqIa.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door Outerspace op 19-07-2020 13:43 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ja die nieuwe nickname is wel een terechte. Ferguson zelf zit tegenwoorden in het VAR hok.

Jammer dat er altijd zo pietje precies op elitair niveau gediscussieerd dient te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Oops verkeerde topic..

[ Voor 148% gewijzigd door London op 19-07-2020 15:14 . Reden: Verkeerde topic ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:16

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
P.O. Box schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 09:13:
Ik krijg de indruk dat je vindt dat Real de titel kado heeft gekregen van de arbitrage, maar dat vind ik iets te kort door de bocht. Ja het zat ze mee, maar het was toch voornamelijk Barca die het liet liggen en ze op geen enkele manier onder druk zette. Sinds Corona heb ik een paar keer Barca gekeken; dat was best schrikken. Als 2 mensen vrij staan en 1 van die 2 heet Messi, dan gaat de bal altijd naar hem. Ik snap het instinct, maar het is voor de tegenstander erg doorzichtig. Verder denkt Pique alles wandelend te kunnen afdoen en zijn zijn medeverdedigers ook geen topniveau, met name de rechtsachter heeft veel zwakke momenten. Griezmann heeft een chronisch gebrek aan zelfvertrouwen. De Jong wordt niet in zijn kracht gebruikt. Het klopte gewoon niet bij Barca (sinds de Coronastop,daarvoor heb ik geen wedstrijd van ze gezien)
Messi moet daar gewoon even uit gewieberd worden, die heeft zichzelf onderhand tot centrum van alles gemaakt en dat werkt gewoon niet meer. Zo'n Griezmann werd even te vrolijk binnen gehaald dus kreeg een tijdje geen bal tot hij nederig genoeg was en nu mag hij af en toe weer een doelpuntje maken van Messi. Het lijken wel de mechanismen van basisschooljongetjes op het plein.
Wellicht zit ik er naast hoor, maar zo komt het onderhand over. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

https://www.theguardian.c...el-pearson-sacked-watford

Wow. Watford stond hopeloos onderaan toen hij het roer overnam, heeft ze mogelijk veilig gekregen (alhoewel ze nog tegen Man City en Arsenal moeten), en dan nu ontslagen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
In de hoop een shockeffect te creëren wat kortstondig resultaat op kan leveren wellicht.
Al zal dat tegen City en Arsenal wel meevallen.

Erg netjes is het niet, houd hem dan die laatste twee wedstrijden ook nog aan en kijk dan verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

United valt hard door de mand. Jammer. heb een united supporterende vriend waar ik wel zin had in een leuke voetbalfinalemiddag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Hey United die een penalty krijgen, die kende we nog niet.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De Gea begint echt af te takelen van tijd tot tijd. Niet meer de sterke goalkeeper, tijd voor verandering? Bij de eerste goal was hij zwak, de tweede heel slecht en de derde matig.

Maar verder een volledig verdiende overwinning van Chelsea. Waren sterker op alle fronten.

[ Voor 20% gewijzigd door gambieter op 19-07-2020 22:08 ]

Pagina: 1 ... 17 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken