[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 120 Laatste
Acties:
  • 254.251 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Als je bij Ziggo zit misschien. Op mijn ITV-kastje van KPN zijn er geen mogelijkheden om van audiostream te wisselen

bron van drie jaar geleden maar er is in de tussentijd niets veranderd.

verder is voetbal hetgene wat ik nog het minste mis in deze tijd

[ Voor 6% gewijzigd door Gunner op 25-05-2020 19:19 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 14:18
Gunner schreef op maandag 25 mei 2020 @ 19:18:
[...]

Als je bij Ziggo zit misschien. Op mijn ITV-kastje van KPN zijn er geen mogelijkheden om van audiostream te wisselen

Volgens de VI is het zo dat FOX Sports 1 het met "nep" geluid heeft en FOX Sports 4(?) het zonder heeft. Dus de mensen die echt een abonnement hebben kunnen kiezen maar diegene die 1 gratis hebben via KPN niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:55

gws24

Thinking is hard!

Gunner schreef op maandag 25 mei 2020 @ 19:18:
[...]

Je wisselt niet van audiostream maar van zender ;)
Ook FOX Sports 1 biedt de Nederlandse kijkers nu dus die mogelijkheid. Kijkers die het duel tussen de titelkandidaten liever zonder audiotoevoeging kijken, kunnen afstemmen op FOX Sports 4.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

gws24 schreef op maandag 25 mei 2020 @ 19:23:
[...]
Je wisselt niet van audiostream maar van zender ;)

[...]
Ha dat heb ik niet goed gelezen. mea culpa.

Dan is het nog steeds een klacht tegen KPN dat je niet van audiostream kan wisselen. in m'n UPC-tijd was dat altijd wel prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Vind het neppe gejuich nog niet eens zo erg, maar ze mogen wel kappen met steeds dat onnodige uit gefluit als Bayern spelers de bal hebben. Als supporters het doen is het al een beetje irritant, maar nu het door een man achter een mixpaneel wordt gedaan is het helemaal irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pompi schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 19:19:
maar nu het door een man achter een mixpaneel wordt gedaan is het helemaal irritant.
Haha, je moet er niet teveel bij nadenken. Snap je goed, maar ik schakel gewoon uit dat er iemand achter een knopje de sfeer bepaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 19:38:
[...]

Haha, je moet er niet teveel bij nadenken. Snap je goed, maar ik schakel gewoon uit dat er iemand achter een knopje de sfeer bepaald.
Naja het is voornamelijk dat het alleen voor de tv er bij wordt gemixt, de spelers in het stadion horen het niet eens dus waarom zou je zo'n negatief geluid spelen als je ook alleen maar van die opjagende opnames kan afspelen. In het echt kunnen de spelers nog onder de indruk raken van het gefluit maar nu echt niet hoor :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Voor iemand die FC Bayern niet echt bemind vind ik het gefluit juist wel leuk. :P

Elke week in het voetbalstadion gaan fluiten samen met je kameraden als er iets gebeurd vind ik ook leuk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 23:29
Ik vond Haaland echt op Sigthorsson lijken. Wel een betere versie, maar ik zag nou deze wedstrijd niet waarom hij zo bijzonder is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:11
Als Boateng al duikend met zijn elleboog een schot van Haaland net naast het doel laat gaan, dan is dat toch duidelijk een strafschop? Of mis ik wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:31

Vos

AFCA

Harribo schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 20:23:
Als Boateng al duikend met zijn elleboog een schot van Haaland net naast het doel laat gaan, dan is dat toch duidelijk een strafschop? Of mis ik wat?
Inderdaad. Hoe duidelijk moet het zijn? Beweegt arm naar bal, bal gaat daardoor naast. Hoe!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Vos schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 20:25:
[...]

Inderdaad. Hoe duidelijk moet het zijn? Beweegt arm naar bal, bal gaat daardoor naast. Hoe!?
Je krijgt dan toch echt het idee dat er geld achterlangs gaat of niet?
Vreemd hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:34
En een rode kaart voor Boateng. Onbegrijpelijk dat dit niet is gegeven. Er is toch ook gewoon weer een VAR nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Opvallend nieuws:
https://nos.nl/artikel/23...s-trainer-hoffenheim.html
Trainer Alfred Schreuder is per direct vertrokken bij de Duitse voetbalclub TSG 1899 Hoffenheim. Volgens de clubleiding is een verschil van mening over de te volgen koers reden voor de breuk met Schreuder.

Het contract van de 47-jarige Schreuder liep nog door tot medio 2022, maar is ontbonden. Ook assistent-trainer Dick Schreuder, de broer van Albert, vertrekt.

.....
Daar zal wel wat meer achter zitten zou je zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
Bij ziggo sport is nu sevilla fc tegen real betis met virtueel publiek. Het is niet echt spectaculair maar zonder is ook niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
DoeEensGek schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 22:12:
Bij ziggo sport is nu sevilla fc tegen real betis met virtueel publiek. Het is niet echt spectaculair maar zonder is ook niks...
De kwaliteit viel mij heel erg tegen.
Leek wel een oude jaren 90 voetbal spel

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Mars18 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 13:33:
[...]

De kwaliteit viel mij heel erg tegen.
Leek wel een oude jaren 90 voetbal spel
Had er ook iets meer van verwacht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pompi
Straks op het Youtube kanaal van de Serie A een live stream van de Coppa Italia wedstrijd tussen Juventus en AC Milan. Kan op zich nog wel een leuke wedstrijd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een gekke wedstrijd tot nu toe. Twijfelachtige penalty gemist, direct erna rood door een karatetrap ala Nigel de Jong en daarna opnieuw een flinke overtreding van een AC Milan speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 21:22:
Wat een gekke wedstrijd tot nu toe. Twijfelachtige penalty gemist, direct erna rood door een karatetrap ala Nigel de Jong en daarna opnieuw een flinke overtreding van een AC Milan speler.
Vond het een 50/50 penalty, een beslissing beide kanten op had ik kunnen begrijpen. Het was van erg dichtbij maar je zag wel een beweging met de elleboog naar de bal dus het had wel invloed, al maakt CR7 daarna ook nog hands.

En inderdaad Rebic wou alvast het 10 jarig bestaan van de Nigel de Jong karatetrap vieren, al had hij beter tot later deze maand kunnen wachten volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
AC Milan lijkt echt veel gevaarlijker dan Juve te zijn, dat terwijl ze al sinds ongeveer de 15de minuut met een man minder spelen. Juve maakt echt totaal niet gebruik van de man meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:03

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Pompi schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 20:09:
Kan op zich nog wel een leuke wedstrijd worden.
Lees net dat het toch tegenviel; geen Zlatan en Ronaldo die zwaar ondermaats speelde :(

Misschien vanavond beter: Napoli tegen Inter;
Napoli won 0-1 in San Siro, dus ik hoop op een paar uitdoelpunten ( van Lukaku ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
JAN-B schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 18:01:
[...]

Lees net dat het toch tegenviel; geen Zlatan en Ronaldo die zwaar ondermaats speelde :(

Misschien vanavond beter: Napoli tegen Inter;
Napoli won 0-1 in San Siro, dus ik hoop op een paar uitdoelpunten ( van Lukaku ;) )
Het helpt niet als in de +/- 15de min een rode kaart valt en Juve aan de 1-1 van de heenwedstrijd genoeg heeft, maar vergeleken met het Duitse voetbal denk ik dat het vooral kwam doordat ze pas net zijn gaan trainen en het daarom onwennig was want de Bundesliga was al veel langer aan het trainen voordat er een wedstrijd was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Napoli-Inter is best aardig. Fout van de Napoli keeper (Ospina) bij de goal van Inter, maar een werkelijk flitsende en perfect geplaatste uittrap voor de gelijkmaker, vlijmscherpe counter. En Mertens is nu topscorer aller tijden voor Napoli.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Inderdaad, snelle goal, na 2 minuten! een ouderwetse inswinger van Eriksen :P
maar het valt me wederom op dat het rendement van Inter zo matig is :(
hoe vaak staat Lukaku niet vrij, en ze zien hem niet staan; maar goed, volgend seizoen gaat Martinez toch naar Barca, wellicht ruilen met Griezman, die speelt ook niet echt lekker daar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Dafuq, tijdens Mallorca-Barcelona supportersgejuich uit de speakers. Wat een gesteriliseerde onzin is dat, voor mij is het voetbal nog even hartstikke dood zolang er geen echte supporters aanwezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Vincent Dave schreef op maandag 15 juni 2020 @ 18:37:
Dafuq, tijdens Mallorca-Barcelona supportersgejuich uit de speakers. Wat een gesteriliseerde onzin is dat, voor mij is het voetbal nog even hartstikke dood zolang er geen echte supporters aanwezig zijn.
Inderdaad waarom laten ze niet 10 toeschouwers naar binnen, of 100, of 1000 :?
in een stadion van 50 of 60.000 heb je toch genoeg ruimte? of een paar supporters in een rolstoel/ die ziek zijn, hebben die ook een leuk uitje 8) volgens mij een kleine moeite omdat te organiseren.(maar het zal wel te veel moeite zijn :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
JAN-B schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 12:13:
[...]

Inderdaad waarom laten ze niet 10 toeschouwers naar binnen, of 100, of 1000 :?
in een stadion van 50 of 60.000 heb je toch genoeg ruimte? of een paar supporters in een rolstoel/ die ziek zijn, hebben die ook een leuk uitje 8) volgens mij een kleine moeite omdat te organiseren.(maar het zal wel te veel moeite zijn :( )
Geen idee, nu gaan er tevens een aantal zakenmannetjes een slaatje slaan uit de absentie van supporters middels kunststof portretten van mensen. Alsjeblieft zeg, een klein kind ziet hoe nep dat is (gelukkig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Vincent Dave schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 12:39:
[...]

Geen idee, nu gaan er tevens een aantal zakenmannetjes een slaatje slaan uit de absentie van supporters middels kunststof portretten van mensen. Alsjeblieft zeg, een klein kind ziet hoe nep dat is (gelukkig).
Dat zag er idd niet uit |:(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Zat 'ie erin of niet? Bal lijkt over de lijn/achter de paal, horloge niet waterproof?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Hij (die keeper) houd zelfs de bal nog een poosje tegen de achterkant van de paal gedrukt 8)7

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Op Sky zeggen ze dat het horloge van de scheidsrechter afging terwijl hij in de kleedkamer zat, dwz, het signaal wordt via een router op Mars verstuurd. Echt te idioot voor woorden, vooral dat VAR ook aan het slapen was.

Echt te zot voor woorden.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Hey, Tierney is een keer fit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00

Nibbz

Postmaster General

Ik vond de confetti van ziggo nog wel aardig ok! (was even wennen, maar na een half uurtje was het eigenlijk wel prima!). Maar die rode vlaggen nu bij Juve die leiden aardig af. Iets teveel van het goede!

Dan maar iets meer naar city kijken :p

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
naitsoezn schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 19:59:
[Twitter]
Hij (die keeper) houd zelfs de bal nog een poosje tegen de achterkant van de paal gedrukt 8)7
Hoe dan? :|

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/0c6j5li0ui551.png

[ Voor 8% gewijzigd door DoeEensGek op 17-06-2020 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Voor de liefhebbers: een nieuw dieptepunt voor de Eurosport programmering, de Noorse competitie live op Eurosport 1 :+ . Haugesund tegen Brann d:)b , wel met publiek op corona afstand op de tribunes. Dan heb je dat iig al gezien ...

[ Voor 31% gewijzigd door apis29 op 17-06-2020 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
apis29 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 21:45:
Voor de liefhebbers: een nieuw dieptepunt voor de Eurosport programmering, de Noorse competitie live op Eurosport 1 :+ . Haugesund tegen Brann d:)b
Op zich wel slim want ze weten dat toch niemand kijkt met Man City-Arsenal op Ziggo en Napoli-Juve op youtube. Dan kan je beter een goedkope wedstrijd uitzenden dan een duurdere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Pompi schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 21:47:
[...]

Op zich wel slim want ze weten dat toch niemand kijkt met Man City-Arsenal op Ziggo en Napoli-Juve op youtube. Dan kan je beter een goedkope wedstrijd uitzenden dan een duurdere.
Ze hadden nog geen twee jaar geleden de rechten op de Serie A, Ligue 1, MLS en Bundesliga(?). Die hebben ze allemaal weg laten lopen in ruil voor nog meer wielrennen en motorsport (en de Spelen natuurlijk waar ze groots mee wilden uitpakken). Nu er niks uit te zenden is komen ze met dit aanzetten :D

[ Voor 5% gewijzigd door apis29 op 17-06-2020 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00

Nibbz

Postmaster General

Snappen ze in Italie niet hoe je een mondkapje moet dragen? Heb nog niemand gezien die hem, daadwerkelijk goed op had.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lGHiVNUsbK0zbjC98ko41lGHhxk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7F6iQzK8eZMc0JiyruqspCbR.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 58% gewijzigd door Nibbz op 17-06-2020 21:53 ]

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Blijkbaar werd het zicht van de hawk eye camera's van alle kanten geblokkeerd door scheids en spelers, waardoor die camera's het niet hebben kunnen zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 18:50
Arsenal, Taylor, sjah daar kon je vooraf een wedje op zetten. Zeker dat ie in de 1ste helft een dergelijke overtreding op een doorgebroken speler wegwuivt.

[ Voor 4% gewijzigd door JeroenNietDoen op 17-06-2020 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

David Luiz, rot zo snel mogelijk op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Vos schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 22:29:
Domme overtreding, maar hoe vaak word voor zoiets nu ook meteen rood gegeven ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Bossie schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 22:32:
[...]

Domme overtreding, maar hoe vaak word voor zoiets nu ook meteen rood gegeven ?
In strafschopgebied zonder intentie van bal spelen is dan rood in zo'n geval toch? Als je nog poging doet dmv sliding ofzo kan het met geel af.

[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 17-06-2020 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Vos schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 22:33:
[...]

In strafschopgebied zonder intentie van bal spelen is dan rood in zo'n geval toch? Als je nog poging doet dmv sliding ofzo kan het met geel af.
Het is gewoon vasthouden en naar beneden trekken toch, dat gebeurt zovaak zonder dat er rood word gegeven.

Het nadeel is dat geen wedstrijd meer is, hoewel Arsenal met 11 ook een kansloze pot speelde.

[ Voor 11% gewijzigd door Bossie op 17-06-2020 22:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Bossie schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 22:36:
[...]

Het is gewoon vasthouden en naar beneden trekken toch, dat gebeurt zovaak zonder dat er rood word gegeven.

Het nadeel is dat geen wedstrijd meer is, hoewel Arsenal met 11 ook een kansloze pot speelde.
Maar niet als de speler doorgebroken is, dan volgt er vaak rood. Al moet ik zeggen dat het, sinds ze die dubbele straf eruit proberen te halen mbt penalty's, ik geen idee meer heb wanneer zo'n overtreding wel of geen rood is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
toolkist schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 22:00:
[...]

Blijkbaar werd het zicht van de hawk eye camera's van alle kanten geblokkeerd door scheids en spelers, waardoor die camera's het niet hebben kunnen zien.
Typisch iets dat 1 keer moet gebeuren om vervolgens vanuit de VAR rekening mee te houden. Balen voor de gedupeerde club, maar shit happens ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
P.O. Box schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 22:44:
[...]

Typisch iets dat 1 keer moet gebeuren om vervolgens vanuit de VAR rekening mee te houden. Balen voor de gedupeerde club, maar shit happens ;)
Blijkbaar toch terecht:
Het gaat slechts om een kleine spelregelwijziging. Een opzettelijke handsbal, duwen, vasthouden of een tackle zonder intentie om de bal te spelen, waarbij een scoringskans ontnomen wordt in het strafschopgebied, dienen nog altijd bestraft te worden met een rode kaart. Alleen een tackle mét intentie om de bal te spelen of onopzettelijk hands zullen voortaan met een gele kaart worden bestraft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:28
Zometeen penalties bij Juventus - Napoli in de finale van de Copa Italia:

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:38
En Napoli wint, mooi! :D

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Vos schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 22:29:
Daar wilde de scheidsrechter wel mee helpen. Waarom ze dat wrak gekocht hebben, Chelsea moet zich kapot gelachen hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:34
Nibbz schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 21:52:
Snappen ze in Italie niet hoe je een mondkapje moet dragen? Heb nog niemand gezien die hem, daadwerkelijk goed op had.[Afbeelding]
Opvallend dat mensen van de medische staf zelfs niet weten hoe ze mondkapjes moeten dragen. Half op, neus over het mondkapje heen. Hoe moeilijk kan zoiets nou zijn? :X

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/SotCa4p.png

Dat David Luiz zo loopt te schutteren is dan weer niet opvallend.

[ Voor 3% gewijzigd door JanW op 18-06-2020 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
JanW schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 08:38:
[...]

Opvallend dat mensen van de medische staf zelfs niet weten hoe ze mondkapjes moeten dragen. Half op, neus over het mondkapje heen. Hoe moeilijk kan zoiets nou zijn? :X

[Afbeelding]
Wat ik opvallender vind is die schorten die ze aan hebben, alsof ze in een veldhospitaal een been gaan amputeren. Want zoveel spuitende wonden gaan de verzorgers toch niet op het voetbalveld tegen komen? Heb ze volgens mij ook nergens anders gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

ik wilde gisteren nog schrijven: zal wel 3 of 4 - 0 worden, en wellicht een rode kaart voor een verdediger (echt waar), en ik zat er dus echt niet ver naast 8)
zal toch wel een verloren seizoen worden,(of is het al) eerst nog 2 uit wedstrijden, nog Spurs uit en nog tegen Liverpool; en we staan slechts 9e; ik denk dat zelfs bij de top 6 niet meer lukt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
F*ck je kan niet meer naar La Liga kijken met Engels commentaar, omdat ze nu op het alternatieve kanaal het zonder nep supportersgeluid uitzenden. Maakt het helaas voor mij beetje onmogelijk om het te kijken want kan zoooo ontzettend slecht tegen die Sierd de Vos die over alles en niks praat behalve de wedstrijd en ook niet eventjes zijn mond kan houden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Pompi schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 22:07:
F*ck je kan niet meer naar La Liga kijken met Engels commentaar, omdat ze nu op het alternatieve kanaal het zonder nep supportersgeluid uitzenden. Maakt het helaas voor mij beetje onmogelijk om het te kijken want kan zoooo ontzettend slecht tegen die Sierd de Vos die over alles en niks praat behalve de wedstrijd en ook niet eventjes zijn mond kan houden.
als ik moet kiezen tussen sierd en niet kijken, dan kijk ik liever helemaal niet :)
zonder fifa geluid is wel saai maar te doen vind ik.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

En hop, Leno waarschijnlijk zwaar geblesseerd eraf. Zit het ook een keer mee bij Arsenal?

Auw auw dat zag er pijnlijk uit.

En ook niks geen kaart, weer niet.

[ Voor 36% gewijzigd door Vos op 20-06-2020 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Vos schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 16:38:
En hop, Leno waarschijnlijk zwaar geblesseerd eraf. Zit het ook een keer mee bij Arsenal?

Zag er inderdaad niet goed uit, zal wel een spierscheuring zijn en dan kan hij zomaar ook begin van volgend seizoen missen.

Van reddit:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen

Tis de hele wedstrijd al schoppen van de kant van Brighton maar zoals gewoonlijk grijpt de ons nooit gezinde arbitrage niet adequaat in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Zit het ook een keer mee bij Arsenal?
:( ik wou net zeggen: we staan met 1 - 0 voor, maar helaas, alweer een tegendoelpunt; ik had nog zo gehoopt op een overwinning..........

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

En verlies in de allerlaatste seconde :X

Echt gewoon te slecht. Ik ga maar supporter van Chelsea worden.

[ Voor 49% gewijzigd door Slasher op 20-06-2020 17:58 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Wat een drama: 2 - 1 in de 95 e minuut :( :(

en de rol van Ozil is zeker uitgespeeld, mag geen minuut meer spelen / invallen :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

David Luiz: Arsenal defender signs new one-year contract at club
Dat snap ik dan niet. Aan de ene kant wordt er gezegd dat Arteta een grote schoonmaak/opruiming wil doen (en er zijn genoeg spelers die of gewoon niet goed genoeg zijn, of geen zin hebben moeite te doen), maar om dan Calamity Luiz een jaar extra te houden? Dan moet je toch wel wanhopig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Wat een drama in San Siro :(

Inter - Sassuolo: 0 - 1 in de 4e minuut, kan gebeuren, dan 2 -1 voorkomen,dan een Gigantische blunder van Gagliardini, voor een open doel op de lat schieten 8)7
dan nog 3 - 2 voorkomen en in de 89e minuut uiteraard nog de 3 - 3 :(
Oh ja,ook nog een rode kaart in blessuretijd....

zie net Atalanta - Lazio = 3 - 2 geworden, Juve staat 4 punten los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:38
Heb zin in volgende week, City-Liverpool.. :D
Hoop stiekem dat "ze" het gewoon op het veld laten zien, al zal ik niet klagen als City punten laat liggen tegen Chelsea.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Mooie pot Chelsea City, nu 2-1!

FerHandinho :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Chelsea-Man City is een leuke wedstrijd, zelfs zonder publiek. City sterker, maar Mendy blundert twee keer in 10 sec waardoor Chelsea 1-0 voorkomt, prachtige vrije trap van De Bruyne voor de 1-1, Gabriel Jesus op de paal, en daarna meerdere kansen voor Chelsea. En dan een stiekeme handsbal op de lijn van Fernandinho, vroeger had dat gewerkt, met VAR niet meer. 2-1 voor Chelsea, die de punten zelf hard nodig hebben in de strijd om de CL-kwalificatie.

VAR had nog lang nodig, zeg, voor zo'n overduidelijk geval.

@Harribo : Badumm Tsss ;)

Edit: Liverpool kampioen. Broeva Haro.

[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 25-06-2020 23:17 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
Na al die jaren is mijn favoriete buitenlandse club eindelijk weer eens kampioen.
Wel jammer dat dit midden in Corona tijd gebeurt, had een groter feest verdient.

Afbeeldingslocatie: https://sportnieuws.nl/app/uploads/2019/05/GettyImages-1147631706-e1557266396727-756x422.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ook humor van Sky Sports:

(op de link klikken en filmpje kijken ;) )

[ Voor 18% gewijzigd door gambieter op 26-06-2020 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Vlassie1980 schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 23:33:
Na al die jaren is mijn favoriete buitenlandse club eindelijk weer eens kampioen.
Wel jammer dat dit midden in Corona tijd gebeurt, had een groter feest verdient.

[Afbeelding]
Nou, welkom bij de club van Premier League winnaars :+ Oh, de ENGELSE Premier League hé ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abracadaniel
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 07-09-2023
Liverpool tegelijk de vroegste en laatste kampioen ooit. Iedere tegenstander in de League minimaal 1x geKloppt.

Piece together what could never be.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:53

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Vlassie1980 schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 23:33:

[Afbeelding]
Eens, maar toch blij dat ze het af kunnen maken. Het was nog veel zuurder geweest als de PL nu geen kampioen had gekend en volgend jaar City ineens weer top is. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
Ik hoop niet dat City überhaupt in een dezer jaren kampioen wordt.
Met hun extreem dure aankopen halen ze de toch wat de charme van een voetbal club af. Koopclub. Het komt niet sympathiek over.
Onderbuikgevoelens.

Prachtig dat Liverpool toch officieel kampioen geworden is! Leuk voor van Dijk en Wijnaldum.

[ Voor 22% gewijzigd door Harribo op 27-06-2020 06:43 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gynnad
Harribo schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 06:42:
Ik hoop niet dat City überhaupt in een dezer jaren kampioen wordt.
Met hun extreem dure aankopen halen ze de toch wat de charme van een voetbal club af. Koopclub. Het komt niet sympathiek over.
Onderbuikgevoelens.

Prachtig dat Liverpool toch officieel kampioen geworden is! Leuk voor van Dijk en Wijnaldum.
Ik wil geen discussie starten, maar elke topclub in de Premier League is toch een koopclub?

Spelers die uit de jeugdopleiding van Liverpool komen:
- Trent John Alexander-Arnold
- Curtis Jones

Ik denk niet dat de overige spelers zijn komen aanwaaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Gynnad schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 06:57:
[...]

Ik wil geen discussie starten, maar elke topclub in de Premier League is toch een koopclub?

Spelers die uit de jeugdopleiding van Liverpool komen:
- Trent John Alexander-Arnold
- Curtis Jones

Ik denk niet dat de overige spelers zijn komen aanwaaien :)
Met het verschil dat Liverpool al voor die overnames van bijvoorbeeld Chelsea, City, PSG etc... al een gevestigde topclub was, dat was Manchester City zeker niet. Die hebben zelfs nog lange tijd in het Premiership gespeeld.

In Frankrijk was het voor de overname van PSG altijd Olympique Lyonnais dat kampioen werd, PSG was zeer wisselvallig toen en was ook minder als Olympique Marseille.

In dit geval praten we meer over een "overgenomen club" dan een koopclub want dat doen ze inderdaad allemaal.

We zien wat voor shit het heeft gebracht voor Ado.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
Persoonlijk vind ik het weinig uitmaken of je bent overgenomen of niet, als je beide een negatieve transferbalans hebt van enkele honderden miljoenen dan ben je een koopclub.

Zie hier de transferbalans sinds 2000: https://www.transfermarkt...sse=&w_s=&leihe=&intern=0. Staan ze op een nette 4e plek.

Wat een verschil met Nederland trouwens: https://www.transfermarkt...sse=&w_s=&leihe=&intern=0

[ Voor 20% gewijzigd door Gynnad op 27-06-2020 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Gynnad schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 09:29:
Persoonlijk vind ik het weinig uitmaken of je bent overgenomen of niet, als je beide een negatieve transferbalans hebt van enkele honderden miljoenen dan ben je een koopclub.

Zie hier de transferbalans sinds 2000: https://www.transfermarkt...sse=&w_s=&leihe=&intern=0. Staan ze op een nette 4e plek.

Wat een verschil met Nederland trouwens: https://www.transfermarkt...sse=&w_s=&leihe=&intern=0
De hele noodzaak om een positieve transferbalans te draaien is ook niet te vergelijken met de Nederlandse competitie. Waar je daar al een miljoen of 80 krijgt als je meedoet kom je daar bij lange na niet aan in de eredivisie. Een negatieve sluitpost op transfers in Nederland heeft derhalve een veel grotere impact dan in bijvoorbeeld Engeland.

Uiteindelijk zijn er bijzonder weinig niet koopclubs. Deels doordat de club niet de absolute top is en derhalve maar een tussenstap en voor de absolute top is het een risico om een niet bewezen speler op te stellen waardoor je als jongeling minder kansen krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlassie1980
Gynnad schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 09:29:
Eens, maar zie mijn eerdere reactie hierboven. Je hebt clubs die veel kopen maar je hebt ook clubs die voor een overname door een suikeroom niet zo veel voorstelden en daarna alsnog gaan kopen en na een tijdje structureel meedraaien in de top van de competitie.

Het meeste actuele voorbeeld is nu RB Leipzig. Dat speelde een aantal jaren geleden een paar divisies lager en nu staan ze al een paar seizoenen 2e of 3e. En alle andere supporters hebben echt een schijthekel aan ze :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:55

gws24

Thinking is hard!

Vlassie1980 schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 16:17:
[...]

Eens, maar zie mijn eerdere reactie hierboven. Je hebt clubs die veel kopen maar je hebt ook clubs die voor een overname door een suikeroom niet zo veel voorstelden en daarna alsnog gaan kopen en na een tijdje structureel meedraaien in de top van de competitie.

Het meeste actuele voorbeeld is nu RB Leipzig. Dat speelde een aantal jaren geleden een paar divisies lager en nu staan ze al een paar seizoenen 2e of 3e. En alle andere supporters hebben echt een schijthekel aan ze :P
RB Leipzig vind ik dan nog wel van een andere orde dan bijvoorbeeld PSG en City. Bij RB zit er een plan achter en komt jong talent, al dan niet aangekocht, gewoon door terwijl bij die andere 2 er geen plan is en ze gewoon maar de beste spelers kopen voor belachelijke bedragen en hopen dat ze het daar mee redden.

Alle transfer bedragen opgeteld in deze link: https://www.transfermarkt...ig/transfers/verein/23826 is bij elkaar nog niet eens één speler bij PSG of City :P

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:00
Pff Schalke heeft echt nul fut gehad.

Niet alleen dat ze sinds de hervatting veel verloren hebben maar dan ook nog eens dik verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Nou, winnen we eens een keer, geen reactie alhier; maar goed, met dank aan de Southampton keeper :P
trouwens die reserve keeper - Martinez - (uit Zuid-Amerika ergens :? ) had een paar goeie reddingen, vind ik wel goed.
Bijna vergeten, we zitten nog in de FA cup, vanmiddag 14.00 uit tegen Sheffield Un;

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
JAN-B schreef op zondag 28 juni 2020 @ 12:24:
Nou, winnen we eens een keer, geen reactie alhier; maar goed, met dank aan de Southampton keeper :P
trouwens die reserve keeper - Martinez - (uit Zuid-Amerika ergens :? ) had een paar goeie reddingen, vind ik wel goed.
Bijna vergeten, we zitten nog in de FA cup, vanmiddag 14.00 uit tegen Sheffield Un;
Komt Arsenal goed weg, buitenspel goal van Sheffield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Gynnad schreef op zondag 28 juni 2020 @ 14:10:

Komt Arsenal goed weg, buitenspel goal van Sheffield
_/-\o_
inderdaad, ik zag na 8 minuten 1 - 0 staan, even later weer 0 - 0, en toen was het 0-1.
net thuis en Hoera: 1 - 2 gewonnen :)
ben wel benieuwd naar de tegenstander: Man United kan, maar ook Man City of Chelsea...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ze hadden de scheids niet tegen. Net voor hij scoorde had Ceballos een pingel tegen noeten krijgen ipv een vrije trap mee. Je ziet bij corners steeds vaker spelers bezig met anderen belemmeren zonder naar de bal te kijken, mag de bal direct voor op de stip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Vlassie1980 schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 08:53:
[...]

Met het verschil dat Liverpool al voor die overnames van bijvoorbeeld Chelsea, City, PSG etc... al een gevestigde topclub was, dat was Manchester City zeker niet. Die hebben zelfs nog lange tijd in het Premiership gespeeld.

In Frankrijk was het voor de overname van PSG altijd Olympique Lyonnais dat kampioen werd, PSG was zeer wisselvallig toen en was ook minder als Olympique Marseille.

In dit geval praten we meer over een "overgenomen club" dan een koopclub want dat doen ze inderdaad allemaal.

We zien wat voor shit het heeft gebracht voor Ado.
PSG was in de jaren '90 al een topclub maar toen niet met oliegeld maar dat van RTL. Sowieso hangt/hing veel succes af van de zakken van de eigenaar, in Frankrijk bijv. hing het succes van wel meer dan één club af van de zakken van de man die hier op het shirt staat

Afbeeldingslocatie: https://t.resfu.com/media/img_news/goal_zinedine-zidane-bordeaux_1m9d5xggrmrzq1k4cjqkkk6ego.jpg?size=776x&q=60

City mag dan wel meer geld hebben uitgegeven maar zoveel mislukkelingen als waar Liverpool het aan heeft uitgegeven (onder Houilier/Benitez/Dalglish) is het bij lange na niet. Is ook een leuk stuk scorebord journalistiek: waar het bij City veelal draait om simpelweg de afkoopsom in het contract betalen (edit: de laatste paar jaar tenminste, in het begin: je bent rijk dus betaald de hoofdprijs) zit er bij bijv. Tottenham eentje die in de laatste minuut nog eens 5 euro wil afpingelen bij wijze van. Kant-en-klare top wereldspelers hebben ze nog nooit gehaald bij City, het dichtsbij kan je dan nog spreken over de transfers van de Bruyne en in wat mindere mate Sterling (het grootste deel van de jaren te danken aan het ontbreken van de reputatie die nu in één klap een boost had gekregen door de komst van Guardiola).

[ Voor 6% gewijzigd door apis29 op 28-06-2020 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
apis29 schreef op zondag 28 juni 2020 @ 21:21:
City mag dan wel meer geld hebben uitgegeven maar zoveel mislukkelingen als waar Liverpool het aan heeft uitgegeven (onder Houilier/Benitez/Dalglish) is het bij lange na niet. Is ook een leuk stuk scorebord journalistiek: waar het bij City veelal draait om simpelweg de afkoopsom in het contract betalen zit er bij bijv. Tottenham eentje die in de laatste minuut nog eens 5 euro wil afpingelen bij wijze van. Kant-en-klare top wereldspelers hebben ze nog nooit gehaald bij City, het dichtsbij kan je dan nog spreken over de transfers van de Bruyne en in wat mindere mate Sterling (het grootste deel van de jaren te danken aan het ontbreken van de reputatie die nu in één klap een boost had gekregen door de komst van Guardiola).
In plaats daarvan betaalt Man City regelmatig de hoofdprijs om 'middelmaat' (in ieder geval voor dat geld) te halen. 70m voor Rodri, 65m voor Cancelo, 60m voor Mendy, 53m voor Walker, 45m voor Mangala, etc.

En natuurlijk haalde Man City geen mislukkelingen... Mangala, topper.. Rodwell, speelt nu 3e divisie? Nastacic, Sinclair, wereldspelers! Jovetic, Negredo, grote successen! Bony, ook al zo'n topper. Stones, onbetwiste basisspeler. Mendy, drukker met twitteren dan met voetballen.
Nee City heeft het echt niet beter gedaan dan Liverpool qua aankopen.

De voorzitter van de Spurs is inderdaad de reden dat ze nooit een echte topclub zullen worden. Die durft niet door te pakken als het moment daar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 28 juni 2020 @ 21:40:
[...]

In plaats daarvan betaalt Man City regelmatig de hoofdprijs om 'middelmaat' (in ieder geval voor dat geld) te halen. 70m voor Rodri, 65m voor Cancelo, 60m voor Mendy, 53m voor Walker, 45m voor Mangala, etc.

En natuurlijk haalde Man City geen mislukkelingen... Mangala, topper.. Rodwell, speelt nu 3e divisie? Nastacic, Sinclair, wereldspelers! Jovetic, Negredo, grote successen! Bony, ook al zo'n topper. Stones, onbetwiste basisspeler. Mendy, drukker met twitteren dan met voetballen.
Nee City heeft het echt niet beter gedaan dan Liverpool qua aankopen.

De voorzitter van de Spurs is inderdaad de reden dat ze nooit een echte topclub zullen worden. Die durft niet door te pakken als het moment daar is.
Niet vergeten dat ik al bijna mn hele leven Liverpool supporter ben (met zelfs nog vage herinneringen aan de Hillsborough wedstrijd [van tv dan], al was lange tijd het enige wat bijgebleven was de kleur blauw maar dat bleek van het stadion te zijn), die lijst van Liverpool is nog een heel stuk langer ;) (edit: en een stuk minder getalenteerd). City was aan dat niveau spelers gebonden omdat ze zoals ik boven al schreef nog niet de reputatie hadden van de gevestigde clubs (Liverpool ook overigens omdat ze geen geld hadden om de salarissen te evenaren/benaderen of geen CL speelden).
En idd betalen ze de hoofdprijs voor spelers die nog niet 'af' zijn maar toch wordt gedaan alsof ze kant en klaar succes kopen omdat ze zoveel geld uitgeven. Hetzelfde type spelers waar andere clubs misschien de helft voor betalen en waar je niemand over hoort omdat het bedrag niet duizelt (dat is het punt wat ik probeer te maken)

Edit: toch ook wel een aardig lijstje voor City ja, deze twee nog niet eens genoemd:Maar er is ook een tijd geweest, rond/ vlak voor het oliegeld, dat ze de beste jeugd van Engeland hadden met Stuart Pearce nog als coach [van de jeugd]

Wel grappig dat de huidge keeper van RBL [en het daar niet onverdienstelijk doet tegenwoordig] van Liverpool afkomstig was: https://www.transfermarkt...acsi/profil/spieler/57071
Nu ik de hele lijst doorwerk valt het qua aantallen idd nog best mee bij Liverpool, het valt alleen meer op omdat er zo weinig geld uit te geven was. Vanaf 08/09 toch best veel busts van de grote aankopen en onder Brendan Rodgers wel heel triest (met €46 miljoen voor Benteke als topper).

[ Voor 25% gewijzigd door apis29 op 28-06-2020 23:53 . Reden: 'toelichtingen' ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
Barca doet het weer eens goed op de transfer markt.
Groot talent Arthur inruilen voor de 30 jarige Pjanic en 17mln.

Voetbal verstand hoef je niet te hebben met die korte termijn visie van hun

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op maandag 29 juni 2020 @ 19:02:
Barca doet het weer eens goed op de transfer markt.
Groot talent Arthur inruilen voor de 30 jarige Pjanic en 17mln.

Voetbal verstand hoef je niet te hebben met die korte termijn visie van hun
Schijnt een paniek actie te zijn om aan de FFP te voldoen.
Ze kunnen de boekwinst voor de verkoop van Arthur meteen nemen, terwijl de kosten van de aanschaf van Pjanic over z'n contractduur verspreid mogen worden.

Blijkbaar is dit ook de manier hoe Juve zoveel uit kan geven. Die deden vorig jaar hetzelfde met Man City met de ruil van Cancelo en Danilo (of een andere back van City)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op maandag 29 juni 2020 @ 20:19:
[...]

Schijnt een paniek actie te zijn om aan de FFP te voldoen.
Ze kunnen de boekwinst voor de verkoop van Arthur meteen nemen, terwijl de kosten van de aanschaf van Pjanic over z'n contractduur verspreid mogen worden.

Blijkbaar is dit ook de manier hoe Juve zoveel uit kan geven. Die deden vorig jaar hetzelfde met Man City met de ruil van Cancelo en Danilo (of een andere back van City)
Ja dat las ik ook, dan nog is het gewoon zo dom.
En is dan het gevolg van hun eerdere domme aankopen.

Hun domme aankopen die ze dank het hoge salaris niet kwijt komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:53

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Heerlijk toch? Boekhoudkundige trucs met spelers uithalen om aan de fair play regels te voldoen. Veel gekker moet het toch niet worden. 8)7

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Dat laat weer zien hoe krom het systeem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Geruchten gaan dat Arsenal Weghorst wil kopen, dat zou toch wel verrassend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Gynnad schreef op maandag 29 juni 2020 @ 22:32:
Geruchten gaan dat Arsenal Weghorst wil kopen, dat zou toch wel verrassend zijn.
Als Arsenal nog het oude Arsenal zou zijn wel ja.
Met het huidige vind ik het niet echt verrassend, van sub topper naar sub topper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Deadsy schreef op maandag 29 juni 2020 @ 22:47:
[...]

Als Arsenal nog het oude Arsenal zou zijn wel ja.
Met het huidige vind ik het niet echt verrassend, van sub topper naar sub topper.
Geeft ook vooral het verval in financiele daadkracht van Arsenal aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Bossie schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 12:57:
[...]

Geeft ook vooral het verval in financiele daadkracht van Arsenal aan.
Het is vooral het gebrek aan goed scouten.
Er is echt wel genoeg geld aanwezig om talenten te halen maar dit word niet gedaan.

Te veel korte termijn denken. Als het nog een paar jaar zo door gaat zullen de haters Wenger nog gaan missen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Voor diegene die het over de fouten van David Luiz hadden onlangs; kijk eens een samenvatting van Arsenal - Norwich. Een verdedigingstrainer van een hoofdklasser zou zich zelfs schamen voor de fouten die daar gemaakt worden door Norwich.

Twee keer als (doel)verdediger de bal in de voeten van Auba spelen. Dat moet je gewoon niet doen :D

Nou ja misschien komen ze er in de Championship wel mee weg.

4-0 winst. Winnen is fijn. Zouden we vaker moeten doen.

[ Voor 7% gewijzigd door Gunner op 01-07-2020 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Altijd leuk die kenners die geen fan van de club zijn maar wel effe doen vertellen hoe en wat het zit kwa beleid etc :+

Anyway, heerlijke pot gezien en gezien de tegenstander natuurlijk een leuke uitslag. Succes in de Championship :W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Vlassie1980 schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 16:17:
[...]

...maar je hebt ook clubs die voor een overname door een suikeroom niet zo veel voorstelden en daarna alsnog gaan kopen en na een tijdje structureel meedraaien in de top van de competitie.
je bedoelt clubs al chelsea? :) velen weten niet eens meer dat voor de komst van abramovich chelsea niets meer dan een middenmotor was. En plots haalden ze doodleuk spelers van 30m voor op de bank, (in 2020 stelt dat weinig voor, maar 15 jaar geleden was dat erg veel geld) en werden ze met regelmaat kampioen. Hoezo succes gekocht? Ik durf te beweren dat zonder chelsea had financial fairplay niet eens bestaan.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Gunner schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 20:32:

4-0 winst. Winnen is fijn. Zouden we vaker moeten doen.
Inderdaad _/-\o_

en West Ham wint van Chelsea, mooi, dat gun ik ze wel :9

en vanavond nog Sheffield - Spurs, dus 1 v/d 2 verliest punten of nog beter een gelijkspel, dan staan we 7e /8e, gelijk in punten met Spurs.
en Zaterdag uit tegen Wolves, zou mooi wezen als we die winnen, komen we toch een beetje in de buurt van Top 5 .....
Pagina: 1 ... 16 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken