[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 120 Laatste
Acties:
  • 254.249 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
JAN-B schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 18:05:
[...]

OK, liever niet LM, laat die maar blijven waar die nu zit :P
Datzelfde heb ik nou met Neymar. Laat die maar weg rotten in Frankrijk

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Tot zo ver de positieve 'vibe' waarin Liverpool zich bevond. Werktijdverkorting aanvragen voor kantoorpersoneel |:( |:( |:(
En dat terwijl je captain druk bezig is om van alles en nogwat te organiseren mbt salarisverlaging van alle PL spelers.
Ze zouden zich dood moeten schamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
En de soap in Engeland gaat doorrrrrr.....

https://www.dailymail.co....losing-1-137-billion.html

https://www.dailymail.co....ed-impose-30-pay-cut.html

Geloof dat de PL iets van 800 miljoen GBP moet terugbetalen als het seizoen nu over is.

En Boris Johnson ligt in het ziekenhuis met corona sinds vanavond btw.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

JAN-B schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 17:38:
[...]

Ja, het gerucht is dat ze LM willen kopen als opvolger als die andere LM ooit eens stopt :?
en dan is er ook nog een gerucht dat ze N Jr willen kopen :?
LM?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:34
Een van dei LM's is Lionel Messi, maar LM kopen als opvolger voor die andere LM... :? Luka Modric is een andere LM die ik nog kan bedenken, maar verder zou ik toch opteren voor volledige namen in plaats van afkortingen @JAN-B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Een linker middenvelder vervangen voor een linker middenvelder is toch gewoon logisch :+
Je kan er moeilijk een GK gaan neerzetten, of mja. Kan wel maar of het zal renderen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Napo schreef op maandag 6 april 2020 @ 08:33:
[...]

Een linker middenvelder vervangen voor een linker middenvelder is toch gewoon logisch :+
Je kan er moeilijk een GK gaan neerzetten, of mja. Kan wel maar of het zal renderen _O-
Volgens mij ging het om een afkorting van een naam. Laten we gewoon de volledige namen doen, wel zo makkelijk :)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JanW schreef op maandag 6 april 2020 @ 08:30:
Een van dei LM's is Lionel Messi, maar LM kopen als opvolger voor die andere LM... :? Luka Modric is een andere LM die ik nog kan bedenken, maar verder zou ik toch opteren voor volledige namen in plaats van afkortingen @JAN-B
99% zeker: Lautaro Martinez, spits van Inter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:49

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Slasher schreef op maandag 6 april 2020 @ 08:38:

Volgens mij ging het om een afkorting van een naam. Laten we gewoon de volledige namen doen, wel zo makkelijk :)
@iedereen: Kom aan, het was maar een grapje, een soort voetbalquiz :9
moet toch kunnen in deze crisis tijd.
Maar zoals Toolkist al zei hierboven _/-\o_ : natuurlijk bedoelde ik Lautaro Martinez, de spits van Inter, die samen met Lukaku een geweldig duo vormt dit seizoen.(alhoewel ik denk dat ze toch geen kampioen waren geworden)
valt een beetje tegen dat sommige kenners alhier niet op de juiste naam kwamen 8)
en N Jr = natuurlijk Neymar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

toolkist schreef op zondag 5 april 2020 @ 09:32:
Tot zo ver de positieve 'vibe' waarin Liverpool zich bevond. Werktijdverkorting aanvragen voor kantoorpersoneel |:( |:( |:(
Het is inderdaad een beetje wrang als je zo prat gaat op "You'll never walk alone" 8)7

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Ik zit nu voor het eerst te kijken naar een wedstrijd in Wit-Rusland waar ze maar niks willen weten van ophouden. Hoe fout dit ook is, het feit dat ik naar een live voetbal wedstrijd kijk voelt enorm, echt enorm fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:32
Goed, UEFA club ranking gebruiken voor het verdelen va de Europese tickets. V.w.b. de PL, de UEFA club ranking:

6 Manchester City FC
8 Liverpool FC
9 Manchester United FC
10 Arsenal FC
13 Tottenham Hotspur
14 Chelsea FC

Ik ben voor d:)b

[ Voor 6% gewijzigd door JeroenNietDoen op 24-04-2020 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:28
Dat is niet het geval toch, heb je een bron?
De UEFA heeft donderdagmiddag een statement naar buiten gebracht met informatie over de Champions League- en Europa League-jaargang 2019/2020. Volgens de Europese voetbalbond zou de stand van de nationale competities bepalend moeten zijn voor de verdeling van de Europese tickets, ook als die niet afgemaakt kunnen worden.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gynnad schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 07:54:
Dat is niet het geval toch, heb je een bron?

[...]
Tis maar net hoe de messenger het interpreteert. De UEFA wil dat als het seizoen niet afgemaakt kan worden dat er op basis van sportieve prestaties gekeken wordt wie welke Europese tickets krijgt. Welke prestaties dit dan zijn moet elke voetbalbond zelf bedenken. Het hanteren van de stand van het huidige seizoen is een optie.

De Spaanse bond heeft in het grote UEFA overleg al uitgesproken dat UEFA club coëfficiënt de voorkeur geniet. Diverse britse media suggereren dat de FA dat voorbeeld ook zal volgen. Club coëfficiënt is een resultaat van de sportieve prestaties over de afgelopen 5 seizoenen.

De UEFA heeft ook aangegeven te controleren en eventueel te blokkeren wanneer het het niet eens is met de geboden oplossing en selectie van de bonden. De UEFA zal nooit een selectie op basis van eigen coëfficiënt weigeren, het is immers haar eigen tooling. Daarom is het aannemelijk dat veel competities zullen kiezen voor die UEFA coëfficiënt.

[ Voor 108% gewijzigd door JeroenNietDoen op 24-04-2020 08:28 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Liverpool gaat kijken of de regering nalatig is geweest en de CL wedstrijd Liverpool - Atletico Madrid eventueel zonder publiek gespeeld had moeten worden:

https://nos.nl/artikel/23...lle-tribunes-cl-duel.html

Ik begrijp niet waarom het altijd noodzakelijk is om schuldigen aan te wijzen. Het is een speciale situatie en de meeste landen hebben het onderschat. In Nederland was het virus er begin Februari al, dus hadden ze eigenlijk toen al diverse evenementen (carnaval bijv.) moeten aflasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinuz___
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 14:38
Heeft de UEFA eigenlijk al ideeën over het huidige en komende CL/EL seizoen? Kan er geen nieuwsfeed over vinden, maar het lijkt me onderhand onmogelijk worden om èn de huidige editie tot een fatsoenlijk einde te brengen en "op tijd" aan een nieuw seizoen te beginnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Erapaz schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 10:05:
Liverpool gaat kijken of de regering nalatig is geweest en de CL wedstrijd Liverpool - Atletico Madrid eventueel zonder publiek gespeeld had moeten worden:

https://nos.nl/artikel/23...lle-tribunes-cl-duel.html

Ik begrijp niet waarom het altijd noodzakelijk is om schuldigen aan te wijzen. Het is een speciale situatie en de meeste landen hebben het onderschat. In Nederland was het virus er begin Februari al, dus hadden ze eigenlijk toen al diverse evenementen (carnaval bijv.) moeten aflasten.
Eens.

Als ze zelf voortvarend hadden gehandeld, hadden ze niet met vingertjes hoeven wijzen.

Shit rolls downhill, blame goes uphill.

publiek -> club -> bond -> UEFA

en/of

publiek -> lokale overheid -> landelijke overheid

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
https://www.vi.nl/nieuws/...zelfde-vraagstuk-als-knvb

De competitie in Frankrijk is dus ook afgelopen.
De overheid staat pas in augustus weer wedstrijden toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Deadsy schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 15:44:
https://www.vi.nl/nieuws/...zelfde-vraagstuk-als-knvb

De competitie in Frankrijk is dus ook afgelopen.
De overheid staat pas in augustus weer wedstrijden toe.
Ik zit met verbazing nog steeds het getrut in Engeland (en ook Duitsland) te lezen. Ik kan me niet voorstellen dat er in Duitsland voor september gevoetbald gaat worden, omdat de Duitse RIVM al een week roept dat de R-factor rond de 1.0 schommelt.

In Engeland gaan ze nog even door:

https://www.dailymail.co....lubs-return-training.html

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
loekf2 schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 16:14:
[...]

Ik zit met verbazing nog steeds het getrut in Engeland (en ook Duitsland) te lezen. Ik kan me niet voorstellen dat er in Duitsland voor september gevoetbald gaat worden, omdat de Duitse RIVM al een week roept dat de R-factor rond de 1.0 schommelt.

In Engeland gaan ze nog even door:

https://www.dailymail.co....lubs-return-training.html
Puur om het geld en de faillissementen.
Vraag me af hoe ze denken dit te gaan doen en of ze nog goed bij hun hoofd zijn om de spelers zo zwaar te belasten.
Seizoen af maken, direct daarna het nieuwe seizoen en dan direct het EK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 08:02:Daarom is het aannemelijk dat veel competities zullen kiezen voor die UEFA coëfficiënt.
Ik denk dat dat toch bij voor jou wenselijk blijft (in het geval PL). De PL gaat echt geen andere eindstand bedenken dan 1 waarbij Liverpool bovenaan staat.
In Spanje gaan ze never nooit Real boven Barca laten eindigen terwijl Barca 2 punten los staat.
Duitsland gaat Leipzig niet achter Leverkusen laten eindigen, en ga zo maar door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:43
toolkist schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 18:14:
[...]

Ik denk dat dat toch bij voor jou wenselijk blijft (in het geval PL). De PL gaat echt geen andere eindstand bedenken dan 1 waarbij Liverpool bovenaan staat.
In Spanje gaan ze never nooit Real boven Barca laten eindigen terwijl Barca 2 punten los staat.
Duitsland gaat Leipzig niet achter Leverkusen laten eindigen, en ga zo maar door.
Gaat natuurlijk alleen om plaatsing voor de CL/ UC
En Atletico heeft natuurlijk zitten lobbyen voor de uefa-ranking als plaatsingsmechenisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
toolkist schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 18:14:
[...]

Hoezo voor mij wenselijk blijft? Dit gaat over Europese ticketverdeling, niet over eindstand competitie. Seizoen moet gewoon niet afgemaakt worden.

[ Voor 10% gewijzigd door JeroenNietDoen op 28-04-2020 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
rik86 schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 19:11:
[...]

Gaat natuurlijk alleen om plaatsing voor de CL/ UC
En Atletico heeft natuurlijk zitten lobbyen voor de uefa-ranking als plaatsingsmechenisme
De Spaanse bond heeft het zelfs als voorstel gedaan op de laatste video-conference. De UEFA heeft dit afgewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 19:37:
[...]

Hoezo voor mij wenselijk blijft? Dit gaat over Europese ticketverdeling, niet over eindstand competitie. Seizoen moet gewoon niet afgemaakt worden.
Dan nog is er geen reden om Leipzig bv niet de CL in te sturen. Of Leicester.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Deadsy schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 17:59:
[...]

Puur om het geld en de faillissementen.
Vraag me af hoe ze denken dit te gaan doen en of ze nog goed bij hun hoofd zijn om de spelers zo zwaar te belasten.
Seizoen af maken, direct daarna het nieuwe seizoen en dan direct het EK.
PL mag anders 800 miljoen pond terugstorten aan BT, Sky en buitelandse zenders....

Denk alleen dat er nog steeds niet gespeeld wordt als er gezond verstand neerdaalt in Engeland. Zou goed als er op de rem getrapt wordt in voetbal. Is nog niet helemaal ingedaald.

Zie PSG waar spelers geen salariskorting willen, anders kant de sjeiks met honderden miljarden trekken aan de touwtjes. Weet even niet of PSG ook hun normale personeel ook in “furlough” geplaatst hebben (deeltijd WW).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
loekf2 schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 21:12:
[...]

PL mag anders 800 miljoen pond terugstorten aan BT, Sky en buitelandse zenders....

Denk alleen dat er nog steeds niet gespeeld wordt als er gezond verstand neerdaalt in Engeland. Zou goed als er op de rem getrapt wordt in voetbal. Is nog niet helemaal ingedaald.

Zie PSG waar spelers geen salariskorting willen, anders kant de sjeiks met honderden miljarden trekken aan de touwtjes. Weet even niet of PSG ook hun normale personeel ook in “furlough” geplaatst hebben (deeltijd WW).
Alsof Neymar salaris korting zou accepteren.

Als ze het in Engeland echt willen zou ik alle selecties volledig afzonderen, en dat zolang de competitie niet af is.
Inclusief staf en iedereen die bij de wedstrijd is of bij de spelers.
Corona test aan het begin en dan iedereen opsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Deadsy schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 23:33:
[...]

Alsof Neymar salaris korting zou accepteren.

Als ze het in Engeland echt willen zou ik alle selecties volledig afzonderen, en dat zolang de competitie niet af is.
Inclusief staf en iedereen die bij de wedstrijd is of bij de spelers.
Corona test aan het begin en dan iedereen opsluiten.
Dat is ook exact het plan als ik de tabloids mag geloven. Clubs spelen met spelers, staf, TV crew en wat journalisten alleen in kleine groep geselecteerde stadions achter gesloten deuren.

Ik hoop dat ze er wat achtergrond geluid bij zetten, want de laatste wedstrijd die ik op TV zag was geloof ik Juve tegen Inter op 8 maart zonder publiek. Da's echt geen porum. Net of je naar een wedstrijd uit het amateur voetbal zit te kijken, waarbij je vergeet dat het miljonairs zijn.

Ik vrees dat die wedstrijdjes op schaak wedstrijden gaan lijken. Geen inspiratie. Futloos en waarom zou je risico nemen. Probleem is alleen dat de PL nog denkt 9 rondes uit te spelen. Dat wordt zwaar....

[ Voor 10% gewijzigd door loekf2 op 29-04-2020 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
toolkist schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 19:43:
[...]

Dan nog is er geen reden om Leipzig bv niet de CL in te sturen. Of Leicester.
Vanuit een Premier League perspectief ben ik het daar niet mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op woensdag 29 april 2020 @ 08:22:
[...]

Vanuit een Premier League perspectief ben ik het daar niet mee eens.
Dat mag uiteraard, maar vind ik redelijk apart. Leicester staat 8 punten los tov de niet CL plaatsen, de goede kant op. Arsenal staat 8 punten los van de CL voorronde en het zou wel logisch zijn om hen dan de CL in te sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
toolkist schreef op woensdag 29 april 2020 @ 10:05:
[...]

Dat mag uiteraard, maar vind ik redelijk apart. Leicester staat 8 punten los tov de niet CL plaatsen, de goede kant op. Arsenal staat 8 punten los van de CL voorronde en het zou wel logisch zijn om hen dan de CL in te sturen?
Nee, ik vind dat dus niet logisch. Jij vind het zelf ook niet logisch, je vind het eerlijker voor Wolves en Leicester die tot nu toe een goed seizoen gedraaid hebben. Maar is het wel zo eerlijk?

In de PL is er 3/4de seizoen gespeeld. Er zijn nog 10 wedstrijden te spelen. Dat zijn 30 punten. Zeker in de PL kan er van alles nog gebeuren, je ziet in zoveel seizoenen 1 of 2 van de traditionele top 6 sloom starten en aan het eind van de rit gewoon aangesloten zijn. Als we het dus over eerlijk hebben, moeten we ook zo eerlijk zijn dat elke ploeg de kansen volledig heeft kunnen benutten. Het seizoen dient dan uitgespeeld te worden om de werkelijke sportieve prestaties van het huidige seizoen zo eerlijk mogelijk te beoordelen.

Tenslotte hoor je aan de andere kant wel iedereen roepen dat we geen clubs moeten laten degraderen want dat is niet eerlijk omdat ze het seizoen niet af hebben kunnen maken en ervoor hebben kunnen vechten ;)

Als dat seizoen niet afgemaakt wordt, dan is een verdeling van CL/UEFA tickets op basis van de sportieve prestaties over de laatste 5 seizoenen, de officiële UEFA club ranking, mijn inziens een eerlijkere optie.

[ Voor 7% gewijzigd door JeroenNietDoen op 29-04-2020 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op woensdag 29 april 2020 @ 15:28:
[...]

Nee, ik vind dat dus niet logisch. Jij vind het zelf ook niet logisch, je vind het eerlijker voor Wolves en Leicester die tot nu toe een goed seizoen gedraaid hebben. Maar is het wel zo eerlijk?
Het is in ieder geval stukken eerlijker dan een club die 16 punten goed moet maken op de ander voorrang te geven. Jij weet ook wel dat dat never nooit zou gebeuren.
Voor mij zijn er 2 opties als het seizoen niet uitgespeeld wordt:
1. Dit is de eindstand. Met alle gevolgen van dien als ware het seizoen wel volledig gespeeld
2. Het seizoen wordt als niet gespeeld geacht. Met als gevolg dat de clubs die na vorig seizoen Europa in gingen dat komend seizoen weer doen.

Niet een mengelmoesje om een andere club, die de afgelopen 2 seizoenen niet presteert, toch maar Europa in te krijgen. Lijkt de Spaanse liga wel (zie Atletico).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06:49

gws24

Thinking is hard!

[...]

Als dat seizoen niet afgemaakt wordt, dan is een verdeling van CL/UEFA tickets op basis van de sportieve prestaties over de laatste 5 seizoenen, de officiële UEFA club ranking, mijn inziens een eerlijkere optie.
Vooropgesteld, elke 'oplossing' bij het niet afmaken van een competitie is oneerlijk en in die zin is er geen goede oplossing (daarom ook al die discussies hier :P ).

Jouw oplossing vind ik oneerlijker dan gewoon de huidige stand nemen. Waarom? Heel simpel omdat europese tickets altijd worden toegekend aan de hand van één seizoen en niet over 5 seizoenen. Dat zou namelijk anders in het algemeen betekenen dat een club die nooit europees haalt maar er nu goed voorstaat keihard gen****d wordt en dat clubs die er een potje van maakten dit seizoen maar wel een hoge ranking hebben gematst worden.

Jouw oplossing zou kunnen als er maar weinig van de competitie was gespeeld, zeg <50%, maar in de meeste competities is >75% gespeeld en dan kan je die resultaten niet zo maar opzij schuiven. Allemaal imho natuurlijk ;)

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hoe durft Leicester City dan ook de titel een paar jaar terug te pakken, kleintjes moeten terug in de doos en alleen grote clubs mogen geld krijgen van de CL. Dat is de onzin van het gebruiken van de UEFA club ranking, dat is niet gebaseerd op de sportieve prestatie in het seizoen.

We hebben het niet over de ranglijst na de 1e ronde, zeker de top 3 heeft duidelijk op een veel hoger niveau gepresteerd dan de rest.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
toolkist schreef op woensdag 29 april 2020 @ 16:47:
[...]

Het is in ieder geval stukken eerlijker dan een club die 16 punten goed moet maken op de ander voorrang te geven. Jij weet ook wel dat dat never nooit zou gebeuren.
Voor mij zijn er 2 opties als het seizoen niet uitgespeeld wordt:
1. Dit is de eindstand. Met alle gevolgen van dien als ware het seizoen wel volledig gespeeld
2. Het seizoen wordt als niet gespeeld geacht. Met als gevolg dat de clubs die na vorig seizoen Europa in gingen dat komend seizoen weer doen.
gws24 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 17:09:
[...]

Vooropgesteld, elke 'oplossing' bij het niet afmaken van een competitie is oneerlijk en in die zin is er geen goede oplossing (daarom ook al die discussies hier :P ).

Jouw oplossing vind ik oneerlijker dan gewoon de huidige stand nemen. Waarom? Heel simpel omdat europese tickets altijd worden toegekend aan de hand van één seizoen en niet over 5 seizoenen. Dat zou namelijk anders in het algemeen betekenen dat een club die nooit europees haalt maar er nu goed voorstaat keihard gen****d wordt en dat clubs die er een potje van maakten dit seizoen maar wel een hoge ranking hebben gematst worden.
Je ziet dan bijvoorbeeld in Nederland wel dat men van mening is dat degraderen niet eerlijk zou zijn omdat die clubs hun kans niet optimaal hebben kunnen benutten, maar diezelfde kansen optimaal benutten geldt dan niet richting kwalificatie voor Europees voetbal.

Ik persoonlijk zou het ook prima vinden om het seizoen als niet gespeeld te beschouwen. Beschouw je het als wel gespeeld, dan ook degradatie, promotie en kampioenschap formeel toepassen.
gambieter schreef op woensdag 29 april 2020 @ 17:13:
Hoe durft Leicester City dan ook de titel een paar jaar terug te pakken, kleintjes moeten terug in de doos en alleen grote clubs mogen geld krijgen van de CL.
Ik beschouw dit maar gewoon als een troll.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op woensdag 29 april 2020 @ 17:42:
Je ziet dan bijvoorbeeld in Nederland wel dat men van mening is dat degraderen niet eerlijk zou zijn omdat die clubs hun kans niet optimaal hebben kunnen benutten, maar diezelfde kansen optimaal benutten geldt dan niet richting kwalificatie voor Europees voetbal.

Ik persoonlijk zou het ook prima vinden om het seizoen als niet gespeeld te beschouwen. Beschouw je het als wel gespeeld, dan ook degradatie, promotie en kampioenschap formeel toepassen.
Dat is inderdaad het kromme van de beslissing in Nederland, van beiden een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
toolkist schreef op woensdag 29 april 2020 @ 16:47:
[...]

De UEFA wil dat de tickets verdeeld worden op basis van de sportieve prestaties van het seizoen 2019/20.

..to select clubs for the UEFA club competitions 2020/21 on the basis of sporting merit in the 2019/20 domestic competitions

Dit is wel voorgesteld door de Spaanse bond op de vergadering van vorige week donderdag.

The Spanish Football Association suggested places being allocated on the basis of club coefficient, which calculates performance in European club competitions over a five year period.

Club Brugge zou dan geen groepsfase CL krijgen maar 3e voorronde EL..

In Frankrijk bespreken ze naar verluid drie scenario's voor de verdeling van de Europese tickets.

- eindstand op puntengemiddelde
- stand zonder de laatste onvolledige speelronde 28
- stand na een half seizoen

Bij alle drie scenario's blijft de top 4 hetzelfde.

De tickets van de twee bekerfinales gaan de competitie, maar er zijn met deze scenario's vijf mogelijke kandidaten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
strafschop schreef op woensdag 29 april 2020 @ 18:31:
[...]

De UEFA wil dat de tickets verdeeld worden op basis van de sportieve prestaties van het seizoen 2019/20.

..to select clubs for the UEFA club competitions 2020/21 on the basis of sporting merit in the 2019/20 domestic competitions

[...]

Dit is wel voorgesteld door de Spaanse bond op de vergadering van vorige week donderdag.

The Spanish Football Association suggested places being allocated on the basis of club coefficient, which calculates performance in European club competitions over a five year period.

Club Brugge zou dan geen groepsfase CL krijgen maar 3e voorronde EL..

In Frankrijk bespreken ze naar verluid drie scenario's voor de verdeling van de Europese tickets.

- eindstand op puntengemiddelde
- stand zonder de laatste onvolledige speelronde 28
- stand na een half seizoen

Bij alle drie scenario's blijft de top 4 hetzelfde.

De tickets van de twee bekerfinales gaan de competitie, maar er zijn met deze scenario's vijf mogelijke kandidaten.
Dat voorstel van de Spaanse bond/liga was dus ook precies wat ik al noemde, een poging om Atletico alsnog de CL in te krijgen. En is volgens mij al afgeschoten door de UEFA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

JeroenNietDoen schreef op woensdag 29 april 2020 @ 17:42:
Ik beschouw dit maar gewoon als een troll.
Nee, dat is het niet. Jij wilt alleen de rijke clubs belonen en individuele seizoensprestaties negeren. Niet elke club heeft de rijkdom om maar geld te blijven rondstrooien en zo hoger te eindigen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op woensdag 29 april 2020 @ 20:11:
[...]
individuele seizoensprestaties negeren.
Je leest selectief. Ik heb gewoon een scenario geschetst waarin de individuele seizoenprestaties worden gebruikt, mits dan ook compleet gespeeld zodat elke club de maximale kansen heeft kunnen benutten. Als we eerlijk aan de ene kant zijn, dan ook in alle facetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op woensdag 29 april 2020 @ 20:52:
[...]

Je leest selectief. Ik heb gewoon een scenario geschetst waarin de individuele seizoenprestaties worden gebruikt, mits dan ook compleet gespeeld zodat elke club de maximale kansen heeft kunnen benutten. Als we eerlijk aan de ene kant zijn, dan ook in alle facetten.
En jij kiest dan selectief iets wat Arsenal goed uitkomt en dat is wel ok? ;)
Als je al iets wil doen met standen van vorige seizoenen, dan is de ranglijst van de PL 10 keer logischer dan prestaties in Europa. En dan zie ik ook niet in waarom het 5 jaar zou moeten zijn, 2-3 lijkt me meer dan voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

toolkist schreef op donderdag 30 april 2020 @ 10:45:
Als je al iets wil doen met standen van vorige seizoenen, dan is de ranglijst van de PL 10 keer logischer dan prestaties in Europa. En dan zie ik ook niet in waarom het 5 jaar zou moeten zijn, 2-3 lijkt me meer dan voldoende.
Zelfs dat is het bevoordelen van de clubs die geld rondstrooien. Als je niet presteert dit seizoen, pech gehad. Dat "grote" clubs als Spurs en Arsenal dan mistasten, hadden ze maar beter moeten presteren dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
toolkist schreef op donderdag 30 april 2020 @ 10:45:
[...]
Nee, want als we het seizoen mogen uitspelen zodat iedereen een "eerlijke" kans heeft gehad dan telt het resultaat van de ranglijst en daar heb ik vrede mee. Dat zijn dan de sportieve prestaties van dit seizoen. Niet van 3/4de seizoen.

Maar goed, wanneer je een club aanhangt en je mening daardoor altijd gekleurd zal zijn kunnen we wellicht beter beide voetbaltopics sluiten of een topicwarning hanteren "Neutrals Only".
gambieter schreef op donderdag 30 april 2020 @ 11:34:
[...]
hadden ze maar beter moeten presteren dit seizoen.
Seizoen is alleen niet klaar. Valt niets over te zeggen als er nog 30 punten te behalen zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door JeroenNietDoen op 30-04-2020 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

JeroenNietDoen schreef op donderdag 30 april 2020 @ 12:03:
Maar goed, wanneer je een club aanhangt en je mening daardoor altijd gekleurd zal zijn kunnen we wellicht beter beide voetbaltopics sluiten of een topicwarning hanteren "Neutrals Only".
Nee, je moet je clubkleur alleen niet leidend maken. Je huidige pogingen zijn krampachtige pogingen om Arsenal te bevoordelen ten nadele van clubs die wel gepresteerd hebben dit seizoen, en dat is echt overduidelijk. En kansloos.
Seizoen is alleen niet klaar. Valt niets over te zeggen als er nog 30 punten te behalen zijn.
En 27 voor de meeste andere teams. De club op de 9e plaats heeft gewoon niets in Europa te zoeken, niets afgedwongen, onvoldoende gepresteerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op donderdag 30 april 2020 @ 12:24:
[...]
Je huidige pogingen zijn krampachtige pogingen om Arsenal te bevoordelen ten nadele van clubs die wel gepresteerd hebben dit seizoen, en dat is echt overduidelijk. En kansloos.
Omdat ik het hanteren van de stand na een niet volledig gespeeld seizoen niet eerlijk / voldoende vind om de sportieve prestaties van een heel seizoen te beoordelen? Sorry, dat is gewoon een redelijke ongekleurde mening om te hebben.

Je focust alleen maar op dat stukje van UEFA Club Ranking en negeert voor het gemak al het andere. Snap ik, dat past niet binnen je doelstelling.
gambieter schreef op donderdag 30 april 2020 @ 12:24:
[...]
De club op de 9e plaats heeft gewoon niets in Europa te zoeken, niets afgedwongen, onvoldoende gepresteerd.
Dat is inderdaad de conclusie wanneer er 38 wedstrijden gespeeld zijn. Volledig mee eens.

[ Voor 53% gewijzigd door JeroenNietDoen op 30-04-2020 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op woensdag 29 april 2020 @ 10:05:
[...]

Zelfs nog meer als City niet de CL in mag. Want dan zou plek 5 recht geven op CL voetbal .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ligue 1: Paris St-Germain awarded French title as season finished early

PSG is dus tot kampioen verklaard, 12 punten + 1 wedstrijd minder voorsprong. In Frankrijk heeft de overheid het seizoen als afgelopen verklaard, dwz geen toestemming om nog verder te gaan. In het VK wil men het nog proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
gambieter schreef op donderdag 30 april 2020 @ 18:37:
Ligue 1: Paris St-Germain awarded French title as season finished early

PSG is dus tot kampioen verklaard, 12 punten + 1 wedstrijd minder voorsprong. In Frankrijk heeft de overheid het seizoen als afgelopen verklaard, dwz geen toestemming om nog verder te gaan. In het VK wil men het nog proberen.
Lorient in de Ligue 2 wordt door dezelfde beslissing ook kampioen en promoveert samen met RC Lens.

1 Lorient 54 punten
2 Lens 53
3 Ajaccio 52
4 Troyes 51
5 Clermont 50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

strafschop schreef op donderdag 30 april 2020 @ 18:42:
Lorient in de Ligue 2 wordt door dezelfde beslissing ook kampioen en promoveert samen met RC Lens.

1 Lorient 54 punten
2 Lens 53
3 Ajaccio 52
4 Troyes 51
5 Clermont 50
De stand is gebaseerd op het punten per wedstrijd gemiddelde om te corrigeren voor het aantal gespeelde wedstrijden.

Als ze dat in Engeland doen, komt Arsenal wel boven Spurs (dat willen ze graag) en beiden buiten de plekken die Europees voetbal geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
gambieter schreef op donderdag 30 april 2020 @ 18:51:
[...]

De stand is gebaseerd op het punten per wedstrijd gemiddelde om te corrigeren voor het aantal gespeelde wedstrijden.

Als ze dat in Engeland doen, komt Arsenal wel boven Spurs (dat willen ze graag) en beiden buiten de plekken die Europees voetbal geven.
Klopt. Mijn reactie is meer gericht op een ieder die focust op de titel van PSG en de 12 punten voorsprong.

In de Ligue 2 staan ze allemaal op 28 wedstrijden

In de Ligue 1 was de wedstrijd Strasbourg - PSG als enige niet gespeeld. Strasbourg stond 11e en gaat nu naar plek 10, maar heeft evenveel verliespunten als de nummer 5 en 6 die nu wel Europa ingaan met de tickets voor de bekerfinales.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op donderdag 30 april 2020 @ 18:51:
[...]

Neem aan van wel, zou anders weer erg krom zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

strafschop schreef op donderdag 30 april 2020 @ 19:06:
In de Ligue 1 was de wedstrijd Strasbourg - PSG als enige niet gespeeld. Strasbourg stond 11e en gaat nu naar plek 10, maar heeft evenveel verliespunten als de nummer 5 en 6 die nu wel Europa ingaan met de tickets voor de bekerfinales.
Dat middenveld daar zit inderdaad wel heel erg compact met bijna geen verschil tussen de nr 5 en nr 11. Kan gebeuren, pech gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op donderdag 30 april 2020 @ 19:32:
[...]

Dat middenveld daar zit inderdaad wel heel erg compact met bijna geen verschil tussen de nr 5 en nr 11. Kan gebeuren, pech gehad.
De kans dat ze van PSG wonnen was natuurlijk ook niet heel groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
toolkist schreef op donderdag 30 april 2020 @ 20:35:
[...]

De kans dat ze van PSG wonnen was natuurlijk ook niet heel groot.
Strasbourg doet het thuis in de competitie beter tegen PSG dan Fc Utrecht thuis tegen Ajax.

Van de laatste zes werden twee gewonnen en drie gelijkgespeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
Nou het is officieel, in Duitsland gaan ze weer voetballen.
https://www.voetbalprimeu...-gaat-weer-van-start.html
Datum zal waarschijnlijk 15 of 22 mei zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-08 16:30

Jelte,89

Woodworking

DoeEensGek schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 15:44:
Nou het is officieel, in Duitsland gaan ze weer voetballen.
https://www.voetbalprimeu...-gaat-weer-van-start.html
Datum zal waarschijnlijk 15 of 22 mei zijn.
15 dus...

https://www.vi.nl/nieuws/...er-negen-dagen-herstarten

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gruben.david
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 11-05-2021
Liverpool verdiend het kampioenschap aangezien die al zo ver voor staan dat valt niet meer in te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gruben.david schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 10:12:
Liverpool verdiend het kampioenschap aangezien die al zo ver voor staan dat valt niet meer in te halen
Tuurlijk. Maar als je Liverpool kampioen noemt zul je ook een uitspraak moeten doen over degradatie en Europese plekken. Zo ver zijn ze nog niet. Er wordt na de VK persconferentie vandaag verder gesproken over hervatting van de PL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Heel technisch gezien is dat onjuist. Anders waren ze immers al kampioen gekroond. De kans is klein maar in theorie zou het nog kunnen. Als je liverpool kampioen maakt ga je geheid gezeik krijgen van een andere club.

[ Voor 18% gewijzigd door Gunner op 07-05-2020 10:44 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
En wat vind je van de stand onderin. Welke clubs verdienen het om te degraderen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QNb4u9a7F_HyV1XtqohpHnNLKXQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/F6iZFp97S6isQpjk3PAr4GGF.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
strafschop schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 11:00:
[...]

En wat vind je van de stand onderin. Welke clubs verdienen het om te degraderen?

[Afbeelding]
Mijn voorkeur geniet niet het hanteren van een ranglijst van een seizoen dat niet afgemaakt is, maar als het dan toch met de huidige stand moet dan gewoon de clubs op plaats 18, 19 en 20 laten degraderen. Want, ik quote:
gewoon niets Europa in de PL te zoeken, niets afgedwongen, onvoldoende gepresteerd.
.
Als het argument gegeven wordt dat het niet eerlijk zou zijn omdat die clubs niet hebben kunnen knokken voor die laatste 27 punten dan kun je vanwege datzelfde argument ook geen Europese tickets verdelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

JeroenNietDoen schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 13:43:
[...]

[...]
.
Als het argument gegeven wordt dat het niet eerlijk zou zijn omdat die clubs niet hebben kunnen knokken voor die laatste 27 punten dan kun je vanwege datzelfde argument ook geen Europese tickets verdelen.
Dan is Liverpool ook geen kampioen.

Eerlijk gezegd vind ik dat als een seizoen niet afgemaakt wordt er ook geen consequenties aan het seizoen gehangen mogen worden (degradatie, kampioenschap, El plekken). Het enige dat ik reëel vind klinken is uitbreiding van de EPL met de twee clubs die in de Championship zo ver voor staan. Maar dat is eigenlijk krom.

Edit: Ik ben trouwens United supporter en stiekem voorstander van afmaken competitie ook al betekent dat promotie voor Leeds en kampioenschap Liverpool. Dat zou namelijk allebei verdiend zijn. Als het niet verdiend wordt (doordat de competitie niet afgemaakt wordt) zal ik wel grinniken (en mijn twee ooms die voor Liverpool zijn op een opbeurend telefoontje (20 times) trakteren. :+

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2020 15:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
gewoon niets Europa in de PL te zoeken, niets afgedwongen, onvoldoende gepresteerd.
Dat argument houdt natuurlijk geen stand als je na ongelijk programma met nog negen speelronden op een doelpunt degradeert.

En je moet het los zien van de verdeling van de UEFA tickets. Dat gaat puur op de eisen van de UEFA.
.. the special circumstances justifying such premature termination and to select clubs for UEFA club competitions 2020-21 on the basis of sporting merit in the 2019-20 domestic competitions
Verwijderd schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 14:00:
[...]
Het enige dat ik reëel vind klinken is uitbreiding van de EPL met de twee clubs die in de Championship zo ver voor staan. Maar dat is eigenlijk krom.
Vier extra speelronden. Zou dat lukken voor 31 mei 2021 als ze pas 1 september beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 14:00:
Eerlijk gezegd vind ik dat als een seizoen niet afgemaakt wordt er ook geen consequenties aan het seizoen gehangen mogen worden (degradatie, kampioenschap, El plekken). Het enige dat ik reëel vind klinken is uitbreiding van de EPL met de twee clubs die in de Championship zo ver voor staan. Maar dat is eigenlijk krom.
Als je het seizoen nu afmaakt, gaan de laatste 9 of 10 wedstrijden onder zulke andere omstandigheden gespeeld worden (misschien zelfs minder speeltijd) dat het nog steeds appels met peren vergelijken blijft. De huidige speelrondes zijn tenminste onder gelijke omstandigheden gespeeld, de laatste 9 a 10 zullen sommige clubs zwaar bevoordelen en andere clubs zwaar benadelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gambieter schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 23:15:
[...]

Als je het seizoen nu afmaakt, gaan de laatste 9 of 10 wedstrijden onder zulke andere omstandigheden gespeeld worden (misschien zelfs minder speeltijd) dat het nog steeds appels met peren vergelijken blijft. De huidige speelrondes zijn tenminste onder gelijke omstandigheden gespeeld, de laatste 9 a 10 zullen sommige clubs zwaar bevoordelen en andere clubs zwaar benadelen.
Een potje voetballen in andermans stadion zonder publiek is nog steeds meer potje voetballen dan geen potje meer voetballen toch? :o Lijkt mij eerlijker dan gewoon potjes schrappen.

Argumenten over ongelijke omstandigheden hoor je alleen van de degradatiekandidaten niet van de clubs die voor CL gaan.

@strafschop 31 mei is niet heilig lijkt me. Er is genoeg belang bij Uefa en de landen zelf om langer door te ballen volgend seizoen.

Edit: Het lijkt te hervatten in juni om in juli klaar te zijn: Premier League clubs discuss kick-off times and free-to-air games - http://www.bbc.com/sport/football/52571598

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2020 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
strafschop schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 22:47:
[...]

Dat argument houdt natuurlijk geen stand als je na ongelijk programma met nog negen speelronden op een doelpunt degradeert.
Klopt, zo zie ik dat ook. Maar exact hetzelfde argument geldt ook voor clubs die spelen voor Europese tickets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:21
strafschop schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 22:47:
Vier extra speelronden. Zou dat lukken voor 31 mei 2021 als ze pas 1 september beginnen?
Wil de UEFA niet voor 31 mei weten hoe je het gaat oplossen, maar nog niet wie er aangewezen worden? Als je voor 31 mei laat weten dat je de competitie uitspeelt, of iets anders, dan is het goed. Als je niet meer voetbalt dan moet je laten weten wie de gelukkigen zijn.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-09 21:29
ph4ge schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 08:48:
[...]

Wil de UEFA niet voor 31 mei weten hoe je het gaat oplossen, maar nog niet wie er aangewezen worden? Als je voor 31 mei laat weten dat je de competitie uitspeelt, of iets anders, dan is het goed. Als je niet meer voetbalt dan moet je laten weten wie de gelukkigen zijn.
De quote gaat over 31 mei 2021, dus volgend jaar. Nog twee extra ploegen erbij maakt het sowieso al drukke PL programma nog drukker. En 1 juni 2021 lopen er weer contracten af en zo. Om over het EK 2021 nog maar te zwijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:21
autje schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 09:29:
[...]

De quote gaat over 31 mei 2021, dus volgend jaar. Nog twee extra ploegen erbij maakt het sowieso al drukke PL programma nog drukker. En 1 juni 2021 lopen er weer contracten af en zo. Om over het EK 2021 nog maar te zwijgen.
Ok, excuses, verkeerd begrepen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:08

odan

The dark side is within all!

ook in spanje gaan ze waarschijnlijk verder met de competitie:

https://www.tubantia.nl/b...-20-juni-hervat~a04caf8a/

Als straks de grote competities (Duitsland, Spanje, Engeland en Italië) allemaal wel hervat worden en Nederland blijft stug vasthouden om het niet te doen, wil ik echt nog wel eens zien wat de eufa gaat doen met Europese plekken voor competities die niet volledig afgerond zijn.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 14:18
Jongens en heren er is weer voetbal!!! Het is dan wel in Zuid-Korea maar toch, het wordt zelfs live op youtube en twitch met als het goed is engels commentaar uitgezonden.
[YouTube: [Worldwide Live] Hana1Q K LEAGUE 1 2020 Jeonbuk vs Suwon presented by HanaBank]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
odan schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 11:32:
o wil ik echt nog wel eens zien wat de eufa gaat doen met Europese plekken voor competities die niet volledig afgerond zijn.
Daar heeft de UEFA al lang antwoord opgegeven. Lees zelf het document.

De bonden hebben ook een aparte brief gekregen dat het ticket van een niet gespeelde bekerfinale verdeeld moet worden via de competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bundesliga: Dynamo Dresden's entire squad in isolation just a week before restart
Dynamo Dresden, who play in the second tier of German Football, have put their entire squad and coaching staff into two-week isolation after two players tested positive for coronavirus.

The Bundesliga and Bundesliga 2 are due to restart on Saturday, 16 May. It is set to be the first European league to restart following the coronavirus shutdown.

"The fact is that we can neither train nor participate in a game in the next 14 days," said Dynamo.
[...]
But on Saturday Dresden, who are bottom of Bundesliga 2, said they would be unable to fulfil the initial fixtures.
Ik verwacht dat dit in alle competities gaat gebeuren: teams die zich terug moeten trekken omdat ze in isolate moeten als er spelers positief testen. Die competities gaan dan toch vastlopen of vervalst worden door reglementaire winsten.

In Bundesliga restart blow after entire Dynamo Dresden team quarantined wordt aangegeven dat het geen beslissing van de club was, zoals de tekst op de BBC suggereert, maar van de lokale autoriteiten in Dresden:
However, the question of how to respond to positive tests is out of the hands of the league as German law states any response to cases is a matter for the local health authority.

[ Voor 21% gewijzigd door gambieter op 10-05-2020 00:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

gambieter schreef op zondag 10 mei 2020 @ 00:25:
[...]

Ik verwacht dat dit in alle competities gaat gebeuren: teams die zich terug moeten trekken omdat ze in isolate moeten als er spelers positief testen. Die competities gaan dan toch vastlopen of vervalst worden door reglementaire winsten.

[...]
In Spanje nu ook weer een aantal positief getest: https://www.nu.nl/voetbal...r-hervatting-la-liga.html. Wel zou daar de competitie pas 20 juni beginnen dus nog tijd zat om in quarantaine te gaan etc.

edit: blijkbaar ook in Engeland en Portugal nieuwe besmettingen bij voetballers:
Bij Premier League-club Brighton kwam zaterdag een derde besmettingsgeval aan het licht. De speler, van wie de naam niet bekend is gemaakt, gaat nu veertien dagen in quarantaine. In maart en april werden twee andere Brighton-spelers al positief getest.

Brighton had de training alweer opgepakt. De spelers deden individueel hun oefeningen. Volgens de club kan dat, ondanks de positieve coronatests, gewoon doorgaan. De Premier League heeft nog geen datum voor de hervatting van de competitie genoemd, maar hoopt dat ergens in juni de bal weer kan gaan rollen. Het voetbal in Engeland ligt sinds 13 maart stil.

In Portugal, waar de competitie eind mei wordt hervat, zijn drie coronabesmettingen gemeld. Het betreft spelers van Guimarães. De Portugese club noemt geen namen en meldt dat de spelers in quarantaine gaan.
bron: https://nos.nl/collectie/...niets-aan-herstartplannen

[ Voor 45% gewijzigd door gws24 op 10-05-2020 15:44 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-08 16:30

Jelte,89

Woodworking

Ik kijk echt wel weer uit naar zaterdag, gelijk een derby schalke - dortmund :)

Zit echt weer te wachten op echt voetbal (Wit rusland/Vietnam/Z Korea is geen 'echt' voetbal) maar ben toch bang dat een spookwedstrijd ook begint te vervelen.

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De premier league zet, met support van de overheid, in op 13 juni voor hervatting. Hetlijkt erop dat de verdeeldheid tussen de clubs minder is geworden. Dat zal maandag moeten blijken na de volgende PL meeting waarin alle clubs zitten (als ik het goed begrijp).

Football in England: Government 'opens door for safe return in June' - http://www.bbc.com/sport/football/52665805

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2020 22:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Jelte,89 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 23:56:
Zit echt weer te wachten op echt voetbal (Wit rusland/Vietnam/Z Korea is geen 'echt' voetbal) maar ben toch bang dat een spookwedstrijd ook begint te vervelen.
Ik ben iemand die door is gegaan met sport kijken die tijdens Corona wel door zijn gegaan. Ik kan je zeggen: het went. Het is heel raar in het begin maar ik ben van mening dat de huidige situatie een blijvertje is. Dus het enige wat je echt kan doen is wennen.

Ik zit nu as-we-speak voetbal uit Wit-Rusland te kijken en mij viel het gebrek van publiek me niet eens meer op tot ik je post zag. Zo erg ben ik er gewend aan geraakt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De Bundesliga begint weer. Voor hen die nog een team moeten kiezen:

Het grote plaatje achter een thumbnail:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wsMpl8lz40I3kCLsXx86lg5kvBU=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5npqRD3x7bf0DSeIxPneKvJq.jpg?f=fotoalbum_medium

:p :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zouden via de speakers eigenlijk het lawaai van het publiek moeten laten afspelen. Dus oudere wedstrijden en daar het geluid van kopiëren en plakken ;) Voor iets meer sfeer.

Alleen de doelpunten even eruit halen dus haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 23:29
Verwijderd schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 15:30:
Ze zouden via de speakers eigenlijk het lawaai van het publiek moeten laten afspelen. Dus oudere wedstrijden en daar het geluid van kopiëren en plakken ;) Voor iets meer sfeer.

Alleen de doelpunten even eruit halen dus haha.
Het klinkt nu echt als een zaalvoetbal wedstrijd. Galmt hard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terranova schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 15:34:
[...]

Het klinkt nu echt als een zaalvoetbal wedstrijd. Galmt hard
Ja, klopt. Wel leuk om de spelers te kunnen horen, maar het publiek mis ik wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zet een gast met een keyboard en publiekgeluiden bij elke wedstrijd om de sfeer te maken!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
gambieter schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 16:07:
Zet een gast met een keyboard en publiekgeluiden bij elke wedstrijd om de sfeer te maken!

Dit? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mef
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12-09 19:19

Mef

Het lijkt wel een pre-season oefenwedstrijd met al dat gehalm. Wedstrijdjes zonder veel inzet zeker? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
https://streamable.com/gphs24
Ondertussen staat Dortmund met 2-0 voor. Hierboven de mooie 1-0.
https://streamable.com/d60mv4

Dat galmen moeten ze opvangen door doeken over de stoelen neer te leggen.

[ Voor 15% gewijzigd door DoeEensGek op 16-05-2020 16:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

_o-

Gebruik oude opnames van het publiek van de twee teams voor goals en algemeen publiekgeluid tussendoor. Beetje gefluit en zo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En VAR is back, de winnende goal van Freiburg afgekeurd op de gebruikelijke millimeter... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:10
Ben ik de enige die verheugd is dat sport in weekend terug is? De Duitsers flikken het toch maar. Het is voetbal zonder voetbalsfeer, maar toch, beter iets dan niets ter ontspanning, of haalde iemand serieus zijn vermaak uit de 143e herhaling van de Ek88..
En de Duitsers doen aan goodwill opbouw, ik zal nu met meer sympathie naar Die Mannschafft kijken....zolang ze maar pas in 2058 weer een wereldtitel winnen. ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09:50
Geluid van supporters uit de speakers is nog geen slecht idee imo, zou mooi zijn mochten ze dat voor elkaar krijgen. Komt wellicht wat videogameachtig over, maar beter dan niks denk ik zo.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Maarten_E schreef op zondag 17 mei 2020 @ 01:40:
Komt wellicht wat videogameachtig over, maar beter dan niks denk ik zo.
Welllicht kunnen ze dat extra afmaken met cardboard cutouts van de seizoenskaarthouders. Die dan meedraaien met de positie van de bal. :+

edit: of sexpoppen, dat kan ook natuurlijk: https://twitter.com/WhoAt...us/1262068981546000386?10

[ Voor 14% gewijzigd door Gaius op 18-05-2020 10:55 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Deadsy
Celtic is in Schotland uitgeroepen tot kampioen.
Kunnen ze dat niet ook alvast voor komend seizoen doen, scheelt tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:11
Davy Klaassen bij Werder aan het kijken.
Komt overal te laat. Heeft zijn beste tijd ook gehad ondanks zijn mooie assist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Maarten_E schreef op zondag 17 mei 2020 @ 01:40:
Geluid van supporters uit de speakers is nog geen slecht idee imo, zou mooi zijn mochten ze dat voor elkaar krijgen. Komt wellicht wat videogameachtig over, maar beter dan niks denk ik zo.
Blijkbaar hebben ze geluisterd :9 .
https://streamja.com/y3avJ
Viel me toevallig op, scheelt alweer een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
DoeEensGek schreef op zondag 24 mei 2020 @ 19:35:
[...]

Kijk eens aan!
Dat scheelt al een flinke slok op een borrel als je het mij vraagt.
Je ziet natuurlijk wel de lege stoeltjes, maar als je de wedstrijd aan het kijken bent is dat vaak toch een rood/paars/blauw vlak gevuld met fans, dus zoveel maakt dat ook niet uit.

Bundesliga, 10% aub. :+

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Maarten_E schreef op zondag 24 mei 2020 @ 19:37:
[...]

Kijk eens aan!
Dat scheelt al een flinke slok op een borrel als je het mij vraagt.
Je ziet natuurlijk wel de lege stoeltjes, maar als je de wedstrijd aan het kijken bent is dat vaak toch een rood/paars/blauw vlak gevuld met fans, dus zoveel maakt dat ook niet uit.

Bundesliga, 10% aub. :+
Hmmm als ik fox kijk is het weer een kale boel. Maar als ik hier de 1-0 kijk is er achtergrond geluid. Zou Bein dit eronder zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
DoeEensGek schreef op zondag 24 mei 2020 @ 19:42:
[...]

Hmmm als ik fox kijk is het weer een kale boel. Maar als ik hier de 1-0 kijk is er achtergrond geluid. Zou Bein dit eronder zetten?
Zit toevallig de samenvatting van Fox te kijken op YT, daar zit het er inderdaad niet onder.
Misschien dat het door de streamer zelf wordt toegevoegd?
Of anders vanuit de de Bundesliga, en niet via FOX?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Maarten_E schreef op zondag 24 mei 2020 @ 19:53:
[...]

Zit toevallig de samenvatting van Fox te kijken op YT, daar zit het er inderdaad niet onder.
Misschien dat het door de streamer zelf wordt toegevoegd?
Of anders vanuit de de Bundesliga, en niet via FOX?
Nee zit alleen onder de Bein zender helaas. Kijkt een stuk beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:12
DoeEensGek schreef op zondag 24 mei 2020 @ 19:35:
[...]

Kunnen ze de sound-engine van Fifa-20 misschien gebruiken :).

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Morgen kan je bij Fox kiezen of je stadion geluid er bij wil: https://www.voetbalprimeu...bayern-met-fangeluid.html

Pagina: 1 ... 15 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken