[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 120 Laatste
Acties:
  • 254.256 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:05
Geen beste VAR avond, bij zowel Inter tegen Roma en Leganes tegen Real Madrid zijn er zeer opmerkelijke beslissingen genomen. Je gaat je bijna afvragen waarom we een VAR hebben als het geheel niets toevoegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:01
gambieter schreef op zondag 19 juli 2020 @ 22:01:
De Gea begint echt af te takelen van tijd tot tijd. Niet meer de sterke goalkeeper, tijd voor verandering? Bij de eerste goal was hij zwak, de tweede heel slecht en de derde matig.
Ik vind het nogal een beetje overdreven, alleen de tweede goal is vervelend omdat deze ook meteen bepalend is voor de wedstrijd. Als je vervolgens de herhaling ziet dan heeft de bal ook een vervelende stuiter.

Bij 1e/3e goal kun aanmerkingen hebben mbt de keeper, maar als je verdedigers de tegenstanders van <3-5m laat inschieten dan kun je als keeper vrij weinig.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
JeroenNietDoen schreef op zondag 19 juli 2020 @ 15:04:
Ja die nieuwe nickname is wel een terechte. Ferguson zelf zit tegenwoorden in het VAR hok.

Jammer dat er altijd zo pietje precies op elitair niveau gediscussieerd dient te worden.
Tja, je krijgt de beslissingen mee en je krijgt ze tegen. Uiteindelijk zal je over een heel seizoen gekeken even veel mee als tegen hebben gehad. Alleen lijken mensen alleen de beslissingen die United mee krijgen te herinneren en de beslissingen die tegen zitten worden voor het gemak buiten beschouwing gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:30
Noiz schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 15:52:
[...]

Tja, je krijgt de beslissingen mee en je krijgt ze tegen. Uiteindelijk zal je over een heel seizoen gekeken even veel mee als tegen hebben gehad. Alleen lijken mensen alleen de beslissingen die United mee krijgen te herinneren en de beslissingen die tegen zitten worden voor het gemak buiten beschouwing gelaten.
Dan zou ik toch nog even naar dat plaatje kijken wat eerder gepost is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
JeroenNietDoen schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 16:12:
[...]

Dan zou ik toch nog even naar dat plaatje kijken wat eerder gepost is ;)
Een plaatje zonder verder context? Alleen dat ze meer penalties hebben gekregen? Kan in mijn ogen ook betekenen dat er in het verleden dus blijkbaar veel momenten gemist zijn en dat dat nu eindelijk afgelopen is? Volgens mij zijn er maar nauwelijks onterechte penalties geweest in al die momenten. Hier een overzicht over een langere periode. Zijn andere clubs in het verleden dat ook altijd bevoordeeld door de arbitrage als ze meer penalties in een seizoen meekregen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sUFN5Xauo6mzClvHfjotHoA3f1w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ywGZsUtQrn50pUITs8Vov3rK.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Of je gaat normaal een discussie aan, of je trekt je terug. Dit soort kleuterachtige reacties mag je achterwege laten

[ Voor 80% gewijzigd door Outerspace op 22-07-2020 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Als het plaatje waar je naar refereert het enige argument is waarom je de nickname terecht vind geeft aan dat men niet echt argumenten heeft maar dat het meer een gevoel van jaloezie lijkt te zijn (uiteindelijk zul je vaker penalties gaan krijgen als je je als ploeg vaker in de 16 begeeft). Ofwel dat United weer steeds beter begint te voetballen, danwel dat de eigen club de VAR tegen zich heeft (en waar United uiteindelijk vrij weinig aan kan doen).

[ Voor 8% gewijzigd door Outerspace op 22-07-2020 13:19 . Reden: Quote aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Bizar hoe Chelsea hier ff genaait word zeg, je zou toch juist verwachten dat ze dan ook juist even met de VAR terugkijken.

Ipv gele kaart Mane is het nu gewoon 2-0.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 14:18
Bossie schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 21:55:
Bizar hoe Chelsea hier ff genaait word zeg, je zou toch juist verwachten dat ze dan ook juist even met de VAR terugkijken.

Ipv gele kaart Mane is het nu gewoon 2-0.
Had inderdaad niet een vrije trap moeten zijn, maar inmiddels toch al 3-0 dus veel had het niet uitgemaakt. Het wordt wel ontzettend spannend voor de laatste CL's plaatsen in de PL, beter dan als de laatste wedstrijd om niks had gegaan. Was nog leuker geweest als Man Utd had verloren want dan hadden er nog 4 ploegen op evenveel punten kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Pompi schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 22:03:
[...]

Had inderdaad niet een vrije trap moeten zijn, maar inmiddels toch al 3-0 dus veel had het niet uitgemaakt. Het wordt wel ontzettend spannend voor de laatste CL's plaatsen in de PL, beter dan als de laatste wedstrijd om niks had gegaan. Was nog leuker geweest als Man Utd had verloren want dan hadden er nog 4 ploegen op evenveel punten kunnen komen.
idd, ik snap alleen niet dat als er dusdanig veel spelers protesteren dat de scheids dan niet gewoon even op het schermpje kijkt.

3-1 inmiddels, maar eigenlijk scoort Liverpool een goede goal en krijgen ze er twee cadeau :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:43
Wat ik begrijp, wordt de beker na deze match uitgereikt. Ga er alvast voor zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
Bossie schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 22:06:
[...]

idd, ik snap alleen niet dat als er dusdanig veel spelers protesteren dat de scheids dan niet gewoon even op het schermpje kijkt.
Dat komt omdat de Engelsen zich weer eens qua voetbal beter voelde dan de rest van de wereld, aan het begin van het jaar had de PL dus besloten dat de scheidsrechters niet naar de beeldschermen zouden gaan omdat het "te veel tijd" zou kostten en omdat de VAR ook prima de beslissing zou kunnen nemen zodat er vaart in de wedstrijd zou blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:00
En Frank de Boer is per direct weg bij zijn club.

Vraag me af waar zijn volgende klus is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:51
Deadsy schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 21:00:

Als het het Nederlands elftal maar niet is. Die moet eerst maar weer eens een leuke eredivisie club gaan trainen. Opnieuw beginnen en leren.

[ Voor 16% gewijzigd door D-e-n op 25-07-2020 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:03

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Miki schreef op zondag 19 juli 2020 @ 22:58:
Geen beste VAR avond, bij Inter tegen Roma zijn er zeer opmerkelijke beslissingen genomen.
@Miki was even nieuwsgierig: bedoelde je die overtreding op Moses vlak voor tijd en daarna de penalty van Lukaku :?
was wel een complete mis trap van die Roma verdediger, trouwens.

Lekker opstootje gisteravond na de aanslag op Mbappe; na 30 / 40 seconden komt er eindelijk eens een verzorger kijken, en geen van de spelers heeft belangstelling voor hem, terwijl hij toch redelijk geblesseerd op de grond ligt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:05
JAN-B schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 17:54:
[...]
@Miki was even nieuwsgierig: bedoelde je die overtreding op Moses vlak voor tijd en daarna de penalty van Lukaku :?
was wel een complete mis trap van die Roma verdediger, trouwens.

Lekker opstootje gisteravond na de aanslag op Mbappe; na 30 / 40 seconden komt er eindelijk eens een verzorger kijken, en geen van de spelers heeft belangstelling voor hem, terwijl hij toch redelijk geblesseerd op de grond ligt :(
Het is de trap op de hakken van Martinez, vlak voor rust waar vlak daarna een doelpunt uitviel in het nadeel van Inter. Bij Madrid tegen Leganes kreeg Jovic een bal op zijn arm. De VAR zag er geen penalty in en zo degradeerde Leganes. Was het andersom geweest dan had Madrid uiteraard een penalty gehad. Maar goed dit is wel oud hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:05
Deadsy schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 21:00:

Opvolger van Dickie? Heeft toch buiten Ajax -met tranentrekkend voetbal- nergens wat gepresenteerd.

[ Voor 14% gewijzigd door ephymerous op 25-07-2020 22:54 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
Die staat bij Feyenoord bij voorbaat al buiten de deur, dat het m echt niet worden.
Volgens mij heeft hij na zijn tijd bij Inter aangegeven dat Nederland anders dan Ajax voor hem sowieso geen optie is, ook toen is toch hij weer aan een club gekomen.
Dat zal nu ook vast wel weer lukken bij een middelmatige club in het buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:56

ZieMaar!

Moderator General Chat
Frank de Boer zal inderdaad niet naar Feyenoord gaan. Hij is wel vier keer kampioen met Ajax geworden, maar ergens is dat ook gewoon de ondergrens met Ajax, tenzij PSV, AZ of Feyenoord een jaar heeft waar alles op zijn plek valt, maar anders...Ten Hag doet het met aantrekkelijk voetbal, daar kon je de Boer niet echt op betrappen...Dus zo knap vond ik zijn prestatie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
ZieMaar! schreef op zondag 26 juli 2020 @ 08:20:
.. Hij is wel vier keer kampioen met Ajax geworden, maar ergens is dat ook gewoon de ondergrens met Ajax, ....Dus zo knap vond ik zijn prestatie niet.
Wat was er mis met het voetbal in de eerste seizoenen? Het werd pas minder toen na Alderweireld en Eriksen in 2013 alle kwaliteit uit het elftal was verdwenen.

Vier landstitels dat zijn er net zoveel als in de 15 seizoenen voor F.de Boer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Laatst online: 20:56

ZieMaar!

Moderator General Chat
strafschop schreef op zondag 26 juli 2020 @ 10:13:
[...]

Wat was er mis met het voetbal in de eerste seizoenen? Het werd pas minder toen na Alderweireld en Eriksen in 2013 alle kwaliteit uit het elftal was verdwenen.

Vier landstitels dat zijn er net zoveel als in de 15 seizoenen voor F.de Boer.
Ik kan me niet elk seizoen meer helemaal voor de geest halen, maar in mijn hoofd speelde Ajax toen vooral de lange bal, gokkend op de afvallende bal. Veel geschuif tussen de centrale verdedigers, dat ook...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Zit naar Ziggo te kijken vanwege de laatste ronde van de PL.

God wat een leeg gezwets.
Een half uur vullen door niets te zeggen, geen mening, dingen die idereen weet en dingen die niet kloppen.

geluid op 0 en muziek aan tot de wedstrijden beginnen.

De presentator zit te proberen om iets te starten maar dan heb je met Gullit de verkeerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Deadsy schreef op zondag 26 juli 2020 @ 16:52:
Een half uur vullen door niets te zeggen
Dat lijkt mij nogal saai >:)

Maar goed: we staan al op 1 - 0, penalty > Auba :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

JAN-B schreef op zondag 26 juli 2020 @ 17:22:
[...]

3-0 inmiddels. Mooie (halve?) omhaal van abua

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
ZieMaar! schreef op zondag 26 juli 2020 @ 10:39:
[...]

Ik kan me niet elk seizoen meer helemaal voor de geest halen, maar in mijn hoofd speelde Ajax toen vooral de lange bal, gokkend op de afvallende bal. Veel geschuif tussen de centrale verdedigers, dat ook...
Het was juist tikkie takkie voetbal van de bovenste plank...

... alleen dan het soort tikkie takkie achteruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Gunner schreef op zondag 26 juli 2020 @ 17:40:

3-0 inmiddels. Mooie (halve?) omhaal van abua
Ja, Auba kan nog topscorer worden (misschien)
ik lees net dat Vardy - Leicester - op 23 staat, Auba staat nu op 22 doelpunten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
JAN-B schreef op zondag 26 juli 2020 @ 17:55:
[...]

Ja, Auba kan nog topscorer worden (misschien)
ik lees net dat Vardy - Leicester - op 23 staat, Auba staat nu op 22 doelpunten :)
Vardy staat tegen 2-3 trage verdedigers, die gaat zeker nog kansen krijgen als united meer risico gaat nemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
JAN-B schreef op zondag 26 juli 2020 @ 17:22:
[...]

Die kop van Mike Dean was alles zeggend :')

[ Voor 13% gewijzigd door JeroenNietDoen op 26-07-2020 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:40
Kom op West Ham, Bournemouth moet blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Evans helpt United

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Gaan ze nog kijken of niet de bal geraakt werd :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Manu heeftl een nieuw record, meeste gekregen penalties in 1 seizoen.

Ik zeg niets :X

[ Voor 69% gewijzigd door JeroenNietDoen op 26-07-2020 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De pingel was terecht, maar verder mag ManU niet klagen over de scheids, floot alles af in het ManU strafschopgebied en was te laf om Maguire het tweede geel te geven.

Zonde voor Leicester, ze hadden pech met blessures, zeker met zoveel wedstrijden in korte tijd.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 26 juli 2020 @ 18:57:
De pingel was terecht, maar verder mag ManU niet klagen over de scheids, floot alles af in het ManU strafschopgebied en was te laf om Maguire het tweede geel te geven.

Zonde voor Leicester, ze hadden pech met blessures, zeker met zoveel wedstrijden in korte tijd.
Als je ziet wat er bij hun vandaag niet kon spelen, dat kan zo'n team niet hebben helaas. Het zegt al genoeg dat ze Morgan weer op moesten stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:20
Wat een top speler is die Zlatan nog steeds.
Maakt de 1-0 en een bekeken kop assist bij de 2-0. Prachtige speler

Edit: nu de 3-0

Hoor net dat hij in oktober 39 wordt. Tjonge

[ Voor 22% gewijzigd door Harribo op 29-07-2020 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:57
Groot nieuws uit Engeland: Nathan Aké is op weg naar Manchester City. Bournemouth heeft een megabod van de runner-up van de Premier League geaccepteerd, meldt de BBC.

Het gaat volgens een verslaggever van de Britse omroep om een bedrag van ruim 45 miljoen euro.
Zou een mooie stap voor hem zijn, hopelijk komt hij ook aan spelen toe, dat zou mooi nieuws zijn met het oog op het EK! Dan zitten er toch behoorlijk wat Nederlandse verdedigers in topcompetities:

Virgil van Dijk (Liverpool)
Mathijs de Ligt (Juventus)
Hans Hateboer (Atalanta)
De Vrij (Internationale)
Ake (Manchester City)

Aangevuld natuurlijk nog met de verdedigers uit de Nederlandse competitie en evt. verdedigers die de wat kleinere clubs in de topcompetities spelen.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wow, Ake naar ManCity? Dat zou een mogelijke droomtransfer zijn als hij speeltijd krijgt. Enige risico is dat hij daarna weer uitgeleend wordt, maar voor £45m lijkt me dat niet de bedoeling van Pep.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Gynnad schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 12:42:
[...]

Zou een mooie stap voor hem zijn, hopelijk komt hij ook aan spelen toe, dat zou mooi nieuws zijn met het oog op het EK! Dan zitten er toch behoorlijk wat Nederlandse verdedigers in topcompetities:

Virgil van Dijk (Liverpool)
Mathijs de Ligt (Juventus)
Hans Hateboer (Atalanta)
De Vrij (Internationale)
Ake (Manchester City)

Aangevuld natuurlijk nog met de verdedigers uit de Nederlandse competitie en evt. verdedigers die de wat kleinere clubs in de topcompetities spelen.
In ieder geval beter dan Man Utd waar hij vandaag in The Times met werd gelinked. De naam van Man Utd is misschien beter maar als je naar de selecties kijkt en het beleid de afgelopen jaren is City wel de betere keuze. Opvallend dat Chelsea geen gebruik maakt van hun terugkoop clausule, want zij konden op zich ook nog wel een goede CV gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
gambieter schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 12:44:
Wow, Ake naar ManCity? Dat zou een mogelijke droomtransfer zijn als hij speeltijd krijgt. Enige risico is dat hij daarna weer uitgeleend wordt, maar voor £45m lijkt me dat niet de bedoeling van Pep.
City speelde uit nood met middenvelder Fernandinho centraal achterin door de blessure van Laporte, waar later ook Stones nog eens uitviel en alleen Otamendi als centrale verdediger overbleef.
Dat heeft ze de nodige punten gekost, het zijn routiniers die niet snel genoeg zijn voor het tempo van de PL.

Ake wordt de derde CV, en met de vele wedstrijden en blessuregevoeligheid van Stones en Laporte zal die echt wel minuten gaan maken, die wordt niet uitgeleend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
dutchgio schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 13:38:
[...]

City speelde uit nood met middenvelder Fernandinho centraal achterin door de blessure van Laporte, waar later ook Stones nog eens uitviel en alleen Otamendi als centrale verdediger overbleef.
Dat heeft ze de nodige punten gekost, het zijn routiniers die niet snel genoeg zijn voor het tempo van de PL.

Ake wordt de derde CV, en met de vele wedstrijden en blessuregevoeligheid van Stones en Laporte zal die echt wel minuten gaan maken, die wordt niet uitgeleend.
Stones staat al geruime tijd op de nominatie om verkocht te worden, dus dan zou hij mogelijk zelfs al meteen starter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
Dit is eigenlijk voor volgend seizoen maar dit kan nog wel eens chaos worden in België:

https://www.ad.nl/buitenl...n-belgie-spelen~a56a13f1/

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 13-09 15:53
SnowDude schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 14:20:
Dit is eigenlijk voor volgend seizoen maar dit kan nog wel eens chaos worden in België:

https://www.ad.nl/buitenl...n-belgie-spelen~a56a13f1/
Wilde het net posten, wat een zootje maken ze er van daar. Dwangsom van 2.5 miljoen per wedstrijd als de Pro League zich er niet aan houdt. En beginnen ze daar dus echt volgende week al??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Hoort dit hier of in een ander topic?? Vind de keuze maar lastig

Zwitserse justitie opent strafrechtelijke procedure tegen FIFA-baas Infantino

De 50-jarige Infantino wordt er onder meer van beschuldigd werknemers van de Zwitserse openbaar aanklager ertoe te hebben aangezet hun ambt te misbruiken. Infantino zou ontmoetingen hebben gehad met de aanklager, terwijl er een onderzoek liep naar corruptie binnen de FIFA.
https://nos.nl/artikel/23...-fifa-baas-infantino.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Pompi schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 13:40:
Stones staat al geruime tijd op de nominatie om verkocht te worden, dus dan zou hij mogelijk zelfs al meteen starter worden.
En van Otamendi weten ze ook dat die niet echt meer voldoet. De enige redenen dat Stones er nog zit, is dat hij nog maar een fractie van de transferwaarde heeft, en Pep niet graag toegeeft een fout te hebben gemaakt.

Ik denk dat ze nog wel een andere CV en verdere verdedigers gaan kopen, en een spits zoeken. Aguero zit te veel in de lappenmand, en Gabriel Jesus is te onregelmatig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
gambieter schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 15:05:
[...]

En van Otamendi weten ze ook dat die niet echt meer voldoet. De enige redenen dat Stones er nog zit, is dat hij nog maar een fractie van de transferwaarde heeft, en Pep niet graag toegeeft een fout te hebben gemaakt.
Volgens mij meer omdat hij homegrown is en ze daardoor voldoen aan die regel, maar Ake speelt daar al zo lang dat hij ook als homegrown geld.
Ik denk dat ze nog wel een andere CV en verdere verdedigers gaan kopen, en een spits zoeken. Aguero zit te veel in de lappenmand, en Gabriel Jesus is te onregelmatig.
De geruchten zijn dat ze ook Koulibaly willen halen. En mogelijk Kane als hij beslist te vertrekken.

[ Voor 3% gewijzigd door Pompi op 30-07-2020 15:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Pompi schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 15:07:
Volgens mij meer omdat hij homegrown is en ze daardoor voldoen aan die regel, maar Ake speelt daar al zo lang dat hij ook als homegrown geld.
Dat zou ook kunnen, of een combinatie van al die redenen. Maar dat Stones door het ijs is gezakt is duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Beetje te hoog gegrepen voor Aké misschien.
Van de andere kant, die er nu staan, zijn zeker niet beter en bakten er weinig van.
Dus fijn voor Aké.

Verdedigers, middenvelders zat voor Oranje.
Paar echte top aanvallers zou mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Pompi schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 12:44:
[...]

In ieder geval beter dan Man Utd waar hij vandaag in The Times met werd gelinked. De naam van Man Utd is misschien beter maar als je naar de selecties kijkt en het beleid de afgelopen jaren is City wel de betere keuze. Opvallend dat Chelsea geen gebruik maakt van hun terugkoop clausule, want zij konden op zich ook nog wel een goede CV gebruiken.
Ik denk dat ie bij United veel meer aan spelen toe zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry Nak
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 05-08 01:15
Pompi schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 12:44:
[...]

Chelsea is tot nu toe met van alles bezig behalve een CV. Zo vind ik de komst van Havertz ook niet per se nodig want Mount stond daar prima. Als back up had je Gilmour en Barkley nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:38
Harribo schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 21:27:
Beetje te hoog gegrepen voor Aké misschien.
Van de andere kant, die er nu staan, zijn zeker niet beter en bakten er weinig van.
Dus fijn voor Aké.

Verdedigers, middenvelders zat voor Oranje.
Paar echte top aanvallers zou mooi zijn.
Stel je voor dat je dit team had+ Robben/Sneijder/Van Persie van rond 2010...

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:43
Van Persie? Ondanks hem hebben we 't in 10/14 goed gedaan, wat heeft die nou bijgedragen in de beslissende duels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
toolkist schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 00:01:
[...]

Ik denk dat ie bij United veel meer aan spelen toe zou komen.
Bij City zal ie kijkende naar de huidige selecties meer spelen. Alleen Laporte is daar van het niveau dat Guardiola wil hebben. Garcia doet het wel aardig maar Aké zou gewoon 2e verdediger zijn bij City. Bij United zou ie nog steeds achter Maguire en Lindelof staan.

Neemt niet weg dat ik hem er graag bij gehad bij United. Geeft meer opties en gezien de blessuregevoeligheid van Bailly en Tuanzebe is er simpelweg nog een CV nodig van kwaliteit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

FA cup finale: De eerste helft van de eerste helft (pre-drinkpauze) was voor Chelsea met een nette goal van Pulisic, maar het tweede deel is duidelijk voor Arsenal. De pingel was dom van Azpilicueta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Als dat een Arsenal speler was die een doorgebroken speler in de 16 neerhaalt... :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

2-1 prachtige goal Auba :)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Hey de VAR een keer mee @JeroenNietDoen ;) Was voor mij een overtreding van Bellerin... Speelt de bal niet en raakt Christensen wel vol in z'n rug
Noiz schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 14:53:
[...]

Bij City zal ie kijkende naar de huidige selecties meer spelen. Alleen Laporte is daar van het niveau dat Guardiola wil hebben. Garcia doet het wel aardig maar Aké zou gewoon 2e verdediger zijn bij City. Bij United zou ie nog steeds achter Maguire en Lindelof staan.

Neemt niet weg dat ik hem er graag bij gehad bij United. Geeft meer opties en gezien de blessuregevoeligheid van Bailly en Tuanzebe is er simpelweg nog een CV nodig van kwaliteit.
Probleem is dat die Laporte op zijn plek staat en volgens mij stijf links is.

[ Voor 68% gewijzigd door toolkist op 01-08-2020 20:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Precies, dat leek me ook een overtreding, doorgaan van Bellerin op Kristensen. En nu ook nog eens een blunder van de scheidsrechter aangaande de tweede gele kaart van Kovacic, dat was echt aanstelleritis van Xhaka en die Ceballos mag van mij heel hard rood krijgen. Hij smeert eerst Mount geel aan in de eerste helft, en nu dat gezeik hier.

Jammer dat de scheidsrechter zo door het ijs zakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

gambieter schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 20:07:

Jammer dat de scheidsrechter zo door het ijs zakt.
Ik zeg net tegen @JeroenNietDoen dat taylor eindelijk eens goed fluit :P

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:32

Vos

AFCA

Het zit Arsenal een keer mee met scheids, ook wel fijn ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Fijne camera beelden ook. 100.000 camera's in dat stadion en geen 1 die ze laten zien om duidelijk te maken of die keeper wel of geen hands maakt. Leek er toch heel erg op van wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tja, dat VAR in de Engelse competities de slechtst mogelijke implementatie is, dat is wel bekend. Castrato als het gaat om belangrijke beslissingen, maar lekker millimeteren op buitenspel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 20:16:
Tja, dat VAR in de Engelse competities de slechtst mogelijke implementatie is, dat is wel bekend. Castrato als het gaat om belangrijke beslissingen, maar lekker millimeteren op buitenspel.
en dat gaan we in NL ook krijgen komend seizoen, zo'n fijn systeem met van die lijnen :(

Barkley had er nu dan best weer af gemogen, noppen op de enkel...

[ Voor 8% gewijzigd door toolkist op 01-08-2020 20:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ik zal heel eerlijk zijn, TV uitgezet bij de 1-0.

Aangenaam verrast met Arsenal hun winst vandaag. Hele mooie goal ook van Auba.

Wil nog steeds niet zeggen dat er een flinke bezem door sommige spelers moet dit zomer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
iPodKiller schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 20:40:
Ik zal heel eerlijk zijn, TV uitgezet bij de 1-0.
Shame :Y
Gunner schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 20:09:
[...]

Ik zeg net tegen @JeroenNietDoen dat taylor eindelijk eens goed fluit :P
toolkist schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 20:03:
Hey de VAR een keer mee @JeroenNietDoen ;) Was voor mij een overtreding van Bellerin... Speelt de bal niet en raakt Christensen wel vol in z'n rug
Het mag ook wel eens een keer meezitten!

Slecht seizoen met een dikke setback. Toch Europees weten veilig te stellen met een prijs! Wat fijn voor Arteta om in je 1ste seizoen zo'n prijs te pakken _/-\o_

Oh ja, en aan de haters: :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

JeroenNietDoen schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 21:01:
[...]

Shame :Y

[...]

[...]

Het mag ook wel eens een keer meezitten!

Slecht seizoen met een dikke setback. Toch Europees weten veilig te stellen met een prijs! Wat fijn voor Arteta om in je 1ste seizoen zo'n prijs te pakken _/-\o_

Oh ja, en aan de haters: :+
Zal heel eerlijk met je zijn, ben helemaal niet blij of boos. Ik voel er helemaal niks voor op dit moment.

Gun het Arteta van harte, maar op dit moment heb ik er geen vertrouwen in. Ben benieuwd wat ze zullen doen tijdens deze transfer window. Arteta kan het, nu nog de juiste versterkingen halen en een paar spelers wegdoen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bossie
Jeroen, niet doen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Je weet wie het zijn/is :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Het maakt een verder prima post meteen zo kinderachtig, dat moet je volgens mij helemaal niet willen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
De Vrij verdediger van het seizoen in de Serie A. Wel verrassend dat hij in het Nederlands elftal wordt afgetroefd door De Ligt dan.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Laatst online: 22:57
Dubbel

[ Voor 146% gewijzigd door JanW op 05-08-2020 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Laatst online: 22:57
toolkist schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 22:37:
[...]

Het maakt een verder prima post meteen zo kinderachtig, dat moet je volgens mij helemaal niet willen.
Jij bent nieuw hier? :+ Dit is de standaard modus operandi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Zou Man City al spijt hebben van de aankoop van Ferran Torres? Allemachtig zeg wat een houding. Hij wilde wel blijven, Valencia hoefde alleen maar aan 2 van deze 3 eisen te voldoen:
"Ten eerste wilde ik dat Peter Lim (de eigenaar van de club, red.) betrokken was bij mijn nieuwe contract, om te laten zien dat ik belangrijk was voor de club."

"Een andere was om tot aanvoerder te worden benoemd, dat was een droom van mij. Ik had ook gezien dat andere clubs dit hebben gedaan om talenten uit de eigen opleiding, zoals Mikel Oyarzabal (Real Sociedad, red.) en Fernando Torres (Atlético Madrid, red.), aan boord te houden. En de derde was om bij de bestbetaalde spelers van de selectie te gaan horen. Twee van de drie was genoeg geweest en aan geen enkele werd voldaan…"
En dat voor een manneke van 20 met niet bepaald indrukwekkende statistieken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Zit ff Donetsk - Wolfsburg te kijken.
Vraag me af wat die verdediger Brooks bij zo'n club als Wolfsburg doet.... Wat een slechte verdediger zeg

Weghorst doet zijn best maar krijgt geen fatsoenlijke bal

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 05-08-2020 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Harribo schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 20:25:
Zit ff Donetsk - Wolfsburg te kijken.
Vraag me af wat die verdediger Brooks bij zo'n club als Wolfsburg doet.... Wat een slechte verdediger zeg

Weghorst doet zijn best maar krijgt geen fatsoenlijke bal
Wolfsburg stelt ook gewoon geen zak voor.
Bal vooruit en hopen op het beste en dat Weghorst het over de streep trekt, haal hem weg en ze zakken in de Bundesliga ook flink weg.

Kunnen nog wel eens wat doen op strijtlust maar komen kwalitatief gewoon te kort. In de wedstrijd liepen er ook een paar rond alsof ze op de bus zaten te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Voor degenen die, net als ik, Koert Westerman niet uit kunnen staan.. Canvas zendt Inter-Getafe ook uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 00:00

Nibbz

Postmaster General

(jarig!)
Is de staff van Lask Linz duits? Ik hoor veel duits geroep bij United - Lask

13:37

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
Deadsy schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 20:56:
[...]

Wolfsburg stelt ook gewoon geen zak voor.
Bal vooruit en hopen op het beste en dat Weghorst het over de streep trekt, haal hem weg en ze zakken in de Bundesliga ook flink weg. .
Inderdaad. Ze mogen blij zijn met Weghorst, ik vind het team verder niet zo geweldig.
Zit nu Inter te kijken, maken ook een hoop fouten.
Qua niveau had Ajax hier makkelijk mee gekund maar enfin
Nibbz schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 21:24:
Is de staff van Lask Linz duits? Ik hoor veel duits geroep bij United - Lask
Oostenrijk toch? Daar spreken ze Duits ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Harribo op 05-08-2020 21:30 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 00:00

Nibbz

Postmaster General

(jarig!)
Harribo schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 21:30:
idd!.. ik dacht ff dat ze uit Denemarken kwamen.

13:37

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deadsy
Harribo schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 21:30:
[...]

Inderdaad. Ze mogen blij zijn met Weghorst, ik vind het team verder niet zo geweldig.
Zit nu Inter te kijken, maken ook een hoop fouten.
Qua niveau had Ajax hier makkelijk mee gekund maar enfin

[...]

De hele subtop van de Bundesliga stelt kwalitatief zeer weinig voor.
Het gat met de jongens met veel geld is gewoon te groot.

Wolfsburg teert bij veel mensen nog steeds op de tijd dat ze mee deden om de prijzen maar dat was in een tijd dat er bakken met geld vanuit VAG richting Wolfsburg gingen en die tijd is al een tijdje voorbij.

Ze hebben mazzel dat de concurrentie zo zwak is. Want qua potentie en aanhang zijn er diverse clubs die een stuk groter dan Wolfsburg zijn, maar die hebben allemaal hetzelfde probleem. @$%@ beleid.

@Nibbz
Ik weet het ook alleen omdat er tijdens de wedstrijden tegen PSV en AZ zoveel gepraat werd over dat we moesten winnen omdat Linz uit Oostenrijk kwam en dat is een van de landen die niet al te ver onder ons staat op de ranking.

[ Voor 11% gewijzigd door Deadsy op 05-08-2020 21:40 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:27
Je zou toch denken dat de voetbalclubs hun pauze gebruikt hadden om beter te worden in het spelletje.

Inter kan nog steeds niet voetballen en Getafe hoort daar niet te staan, maar hadden de mazzel dat Ajax er een potje van maakte.

Het is lachwekkend om te zien, dat Inter een soort Barcelona probeert te zijn, terwijl het van origine uit de verdediging speelt, zoals een PSV. Dan kan je niet ineens met 10 man op de helft van de tegenstander verdedigen. Dat is een voetbalkunst die maar weinig ploegen bezitten. Inter kan dat helemaal niet.

Dan hebben we dat stelletje mafklappers uit Spanje. Die hebben hooguit 1 bekertje in de prijzenkast staan en schoffelen zich een weg door Europa heen. Het zijn van die bloedzuigertjes, die de scheidsrechter lopen te beïnvloeden omdat ze niks anders kunnen.

Verder moeten ze die nepsupporters beter africhten. Ik hoor regelmatig een hoop boegeroep, terwijl je juist gejuich verwacht en de zingende massa zet iedere keer op het foute moment het zingen in.

Maar goed, we zijn weer aan het ballen, da's al heel wat. :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
toolkist schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 20:59:
Voor degenen die, net als ik, Koert Westerman niet uit kunnen staan.. Canvas zendt Inter-Getafe ook uit.
Nu je het zegt... Koert Westerman... Vreselijk!
Zo ongeloofwaardig, pretendeert een goede commentator te zijn maar voegt absoluut niks toe. Open deuren, flauwekul en ongeloofwaardige stemmingmakerij. Zo matig.

Zeker een contract dat ze hem er niet uit kunnen wippen....

Toch fijn dat Getafe eruit ligt, dat gevoel lag er nog :)
Tis niet allemaal van het hoogste niveau vanavond

[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 05-08-2020 23:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Aké nu officieel naar Man City.
Wie had dat gedacht, dat Nederland nu opeens bij 4 grote topclubs verdedigers rond heeft lopen. (Juve, Liverpool, Man C, Inter)
En dat voor een land dat bekend staat om zijn aanvallend voetbal. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Iets anders, is die de Vrij nu echt zo'n verdedigende topper?
Ik zie alleen deze wedstrijd nu en zie dat hij uit de duels blijft en Godin het vieze werk laat opknappen...
Zijn opbouw is wel goed
Maarten_E schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 23:03:
Aké nu officieel naar Man City.
Wie had dat gedacht, dat Nederland nu opeens bij 4 grote topclubs verdedigers rond heeft lopen. (Juve, Liverpool, Man C, Inter)
En dat voor een land dat bekend staat om zijn aanvallend voetbal. :D
Ja doen we heel goed!
Nu nog een paar top spitsen erbij

Aké heeft voor 5 seizoenen getekend, mooi binnen (y)

[ Voor 55% gewijzigd door Harribo op 05-08-2020 23:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
Harribo schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 23:06:
Iets anders, is die de Vrij nu echt zo'n verdedigende topper?
Ik zie alleen deze wedstrijd nu en zie dat hij uit de duels blijft en Godin het vieze werk laat opknappen...
Zijn opbouw is wel goed

[...]

Ja doen we heel goed!
Nu nog een paar top spitsen erbij

Aké heeft voor 5 seizoenen getekend, mooi binnen (y)
Hij is uitgeroepen tot verdediger van het seizoen, boven De Ligt en Bonucci.
En dat in de Serie A, wel veelzeggend imo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Maarten_E schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 23:10:
[...]

Hij is uitgeroepen tot verdediger van het seizoen, boven De Ligt en Bonucci.
En dat in de Serie A, wel veelzeggend imo.
Ja dat weet ik. Maar het viel mij qua verdedigend niet op vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Mooi die shirts van Real Madrid . Real Zuurstok .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Dang it, 1-1 bij Juve-Lyon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zou Varane een contractaanbieding van ManCity hebben? :p

Grote fout van Varane maar zeer goed van Gabriel Jesus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Eerst mis koppen en daarna klaar leggen voor Jesus. Geen beste beurt, Ramos wordt weer gemist in een CL return. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 21:57
Ongelooflijk zeg - die zou je toch meteen wisselen..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gynnad schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 22:31:
Ongelooflijk zeg - die zou je toch meteen wisselen..
Meer verdedigers hebben ze niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02:34
Dat 'fake audience' is wel heel raar, leeg stadion met veel geluid.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Leuk feitje: Dit is de eerste keer dat Zidane wordt uitgeschakeld in de Champions League.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
gambieter schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 22:47:
[...]

Meer verdedigers hebben ze niet :p
Nacho zit nog op de bank. ;)

City speelt met middenvelder Fernandinho achterin terwijl ze Garcia, Otamendi en Stones op de bank hebben zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Lyon door, heel heel gaaf! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
leuk voor Memphis, minder voor Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
P.O. Box schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 23:03:
[...]

leuk voor Memphis, minder voor Ajax.
Verwacht je dat Lyon in de finale komt dan?
(Want Lyon moet de CL winnen om gevolgen te hebben voor de CL-kwalificatie toch?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Maarten_E schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 23:06:
[...]

Verwacht je dat Lyon in de finale komt dan?
(Want Lyon moet de CL winnen om gevolgen te hebben voor de CL-kwalificatie toch?)
nee,maar wat mij betreft is dat zo snel mogelijk zeker (idem voor Napoli)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Volgens mij is dat al niet meer relevant, door ontwikkelingen in de EL:
https://www.ad.nl/europee...streeks-naar-cl~a2f2acc3/
Pagina: 1 ... 18 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken