[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 120 Laatste
Acties:
  • 254.245 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 17:37

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Nu ben ik geen fan van de Wolves, maar wat spelen die toch goed - vorig seizoen ook al; nu weer 2 - 3 (uit) gewonnen bij Spurs :9
In de EL ook een ronde verder, oa. 4 - 0 thuis tegen Espanyol; nu in de 1/8 finale tegen Olympiakos :(
die Grieken mogen van mij (uiteraard) verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 14:18
Sinds wanneer is er opeens ook geen Engels commentaar meer bij Spaanse wedstrijden, want ik kan niet tegen Sierd en dan was dat Engelse commentaar op het alternatieve kanaal stukken beter maar daar zit nu ook sierd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Pompi schreef op zondag 1 maart 2020 @ 21:44:
Sinds wanneer is er opeens ook geen Engels commentaar meer bij Spaanse wedstrijden, want ik kan niet tegen Sierd en dan was dat Engelse commentaar op het alternatieve kanaal stukken beter maar daar zit nu ook sierd...
Mag niet meer. Rechtenkwestie.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Gunner schreef op zondag 1 maart 2020 @ 21:44:
[...]

Mag niet meer. Rechtenkwestie.
Dat was toch alleen de PL? Want Italie en Spanje hadden tot zeker een week geleden nog gewoon Engels op alternatief kanaal maar de PL had het al sinds oktober niet meer.

Edit:
Kijk maar alleen PL
Ik heb navraag voor jullie gedaan! Het klopt dat er geen Engels commentaar meer aanwezig is bij de Premier League wedstrijden. Wij mogen de Premier League wedstrijden alleen nog maar aanbieden met Nederlands commentaar. Het Engelse commentaar is dus helaas niet meer beschikbaar.

[ Voor 33% gewijzigd door Pompi op 01-03-2020 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Pompi schreef op zondag 1 maart 2020 @ 21:45:
[...]

Dat was toch alleen de PL? Want Italie en Spanje hadden tot zeker een week geleden nog gewoon Engels op alternatief kanaal maar de PL had het al sinds oktober niet meer.
Zie net dat je het over Spaans voetbal hebt. Wat ik zei bedoelde ik idd over Engels voetbal. Zou net zo goed dezelfde verhaal kunnen zijn. En ja. Sierd is irritant en vooral vol van zichzelf. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Gunner schreef op zondag 1 maart 2020 @ 21:48:
[...]

Zie net dat je het over Spaans voetbal hebt. Wat ik zei bedoelde ik idd over Engels voetbal. Zou net zo goed dezelfde verhaal kunnen zijn. En ja. Sierd is irritant en vooral vol van zichzelf. :P
Het is dat het nu El Classico is maar een andere wedstrijd had ik uitgezet of met geluid uit gekeken want dat zou nog beter zijn dan naar al zijn nutteloze weetjes en zijn mond niet kunnen houden moeten luisteren. Als Engels commentaar niet meer mag zet dan op alternatieve kanaal het stadiongeluid zonder commentaar door, dan kan ik gewoon een wedstrijd kijken zonder me te ergeren en ik zie op de Ziggo community boards dat meer mensen daar om vragen.

Edit:
WTF nu met begin 2de helft is er opeens wel Engels commentaar 8)7 . Prik mij maar lek, ik begrijp er niks van.

[ Voor 7% gewijzigd door Pompi op 01-03-2020 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:03
Pompi schreef op zondag 1 maart 2020 @ 21:52:
[...]

Het is dat het nu El Classico is maar een andere wedstrijd had ik uitgezet of met geluid uit gekeken want dat zou nog beter zijn dan naar al zijn nutteloze weetjes en zijn mond niet kunnen houden moeten luisteren. Als Engels commentaar niet meer mag zet dan op alternatieve kanaal het stadiongeluid zonder commentaar door, dan kan ik gewoon een wedstrijd kijken zonder me te ergeren en ik zie op de Ziggo community boards dat meer mensen daar om vragen.

Edit:
WTF nu met begin 2de helft is er opeens wel Engels commentaar 8)7 . Prik mij maar lek, ik begrijp er niks van.
Dat verslag tijdens Ajax - Getafe was nog veel irritanter dan dit.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 23:48
Barcelone dik verdiend verloren, het enige wat ze de laatste tijd goed kunnen is eindeloos breien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:35

Quad

Doof

Pompi schreef op zondag 1 maart 2020 @ 21:44:
Maar goed dat smaken verschillen, ik kan juist weer erg genieten van Sierd de Vos. Maar ik hou dan wel van wat feitjes en "wist-je-datjes", ik kan zelf ook wel zien en bepalen wat er op het veld gebeurd. :P
Overigens was Barcelona niet veel waard vanavond. Zelfs Messi had een overtreding op de middenlijn nodig met de gele kaart als gevolg.

[ Voor 11% gewijzigd door Quad op 01-03-2020 22:55 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Portsmouth - Arsenal 0-2

Ondanks Mike Dean (waarom geen gele kaart voor de aanslag op de enkels van Torreira? :?) .

Best een aardige wedstrijd gespeeld met weer een paar hoofdrollen voor de jongere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:28
En dan die Jermaine Jenas bij BTsport als commentator. Mijn god, wat een verbitterde zure vent zeg. Ik vond Jan van Halst al zo negatief, maar Jenas slaat echt alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Jenas :') Een voetballer die totaal niets bereikt heeft een platform geven. WTF :')

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

JeroenNietDoen schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 09:57:
En dan die Jermaine Jenas bij BTsport als commentator. Mijn god, wat een verbitterde zure vent zeg. Ik vond Jan van Halst al zo negatief, maar Jenas slaat echt alles.
Luister eens naar Aad de Mos en kom bij me terug aub. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

https://www.theguardian.c...rpool-arsenal-invincibles

De David Squires cartoon in de Guardian is weer briljant deze week, vooral de Pep stukjes. Vegen uit de pan voor City, Newcastle, Liverpool, Villa en de uitsmijter voor Arsenal, in een herhaling van dit topic :+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Flinke kritiek op Frenkie:
Stevige kritiek op Frenkie de Jong: 'Jeugdigheid is omgeslagen in naïviteit' - https://nos.nl/l/2325607

Zie alleen samenvattingen, maar is ie echt zo slecht als ze schrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyPinguin
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 10:27
In de FA cup na 70 minuten spelen, Chelsea - Liverpool nu 2-0. Liverpool met vlagen erg rommelig, Chelsea maakt degelijk af. Ben benieuwd of Liverpool nog wat terug kan doen.

Edit: Nee dus. Liverpool uitgeschakeld.

[ Voor 10% gewijzigd door HappyPinguin op 03-03-2020 22:40 . Reden: Wedstrijd afgelopen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Exocet schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 20:38:
Stevige kritiek op Frenkie de Jong: 'Jeugdigheid is omgeslagen in naïviteit' - https://nos.nl/l/2325607

Hij speelt lang niet zo goed als bij Ajax, maar hij wordt ook totaal niet gebruikt op de plek/rol waar hij goed is. Hij wordt ergens links op de vleugel neergezet en zo ver naar voren dat ie zowat in de spits staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Penaltykiller Tim Krul kan het nog. In de FA cup bij de penalty shootout twee pingels gestopt van Spurs (met Vorm in goal), waardoor Norwich City doorgaat naar de kwartfinales. Krul was weer volop bezig met treiteren, uitdagen en psychologische oorlogsvoering, en stond ruim voor de lijn. Maar ja, de beste scheids van Engeland en zijn assistent lieten het gaan :p

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
:+

@toolkist @Gunner @Slasher @iPodKiller sorry jongens, ik geloof dat er geen DVD uit gaat komen eind dit seizoen.

Toegegeven, Mourinho heeft het nog steeds....niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

JeroenNietDoen schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 06:55:
:+

@toolkist @Gunner @Slasher @iPodKiller sorry jongens, ik geloof dat er geen DVD uit gaat komen eind dit seizoen.

Toegegeven, Mourinho heeft het nog steeds....niet
Ik heb vooral medelijden met diegene die hun prijzenkast moet afstoffen. Ik bedoel. die league cup uit 2008 heeft ook zo weinig cachet.

[ Voor 7% gewijzigd door Gunner op 05-03-2020 08:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Gunner schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 08:01:
[...]

Ik heb vooral medelijden met diegene die hun prijzenkast moet afstoffen. Ik bedoel. die league cup uit 2008 heeft ook zo weinig cachet.
Komt zeker beter uit voor je argument dat je de Audi Cup vergeet? :/ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik las ergens op Twitter dat de Spurs-Arsenal rivaliteit tussen fans er eentje is die tussen twee terminale bejaarden met vergane glorie bestaat, terwijl de andere clubs buiten aan aan het voetballen zijn ;) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gaius schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 09:44:
[...]

Komt zeker beter uit voor je argument dat je de Audi Cup vergeet? :/ :+

Audi cup? Is dat niet een of ander vriendschappelijk toernooitje? Of kop ik em nu juist mooi in voor je?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

gambieter schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 09:56:
Ik las ergens op Twitter dat de Spurs-Arsenal rivaliteit tussen fans er eentje is die tussen twee terminale bejaarden met vergane glorie bestaat, terwijl de andere clubs buiten aan aan het voetballen zijn ;) .
Glorie? Bij spurs? :?
Heb ik iets gemist? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
toolkist schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 10:17:
[...]

Audi cup? Is dat niet een of ander vriendschappelijk toernooitje? Of kop ik em nu juist mooi in voor je?
Goooooooaaaaal *O* d:)b _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:35

Quad

Doof

gambieter schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 00:27:
Penaltykiller Tim Krul kan het nog. In de FA cup bij de penalty shootout twee pingels gestopt van Spurs (met Vorm in goal), waardoor Norwich City doorgaat naar de kwartfinales. Krul was weer volop bezig met treiteren, uitdagen en psychologische oorlogsvoering, en stond ruim voor de lijn. Maar ja, de beste scheids van Engeland en zijn assistent lieten het gaan :p
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ah7D7DmxbwLYubpHvA38DJ9UZf4=/f/image/zhEViz12ke1CuKTgOo8DsN34.jpg

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Zou ik goed genoeg zijn voor een plek in de spits bij Arsenal? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
toolkist schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 13:35:
[...]

Met Auba, Laca, Martinelli en Nketiah voorzien. Ik zou het es proberen bij die club in onze schaduw. Daar krijgen ze niks meer van de grond zonder Son en Kane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 13:37:
[...]

Met Auba, Laca, Martinelli en Nketiah voorzien. Ik zou het es proberen bij die club in onze schaduw. Daar krijgen ze niks meer van de grond zonder Son en Kane.
En toch scoren ze tot nu toe in de PL meer dan Arsenal doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Exocet schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 20:38:

Hij doet eigenlijk gewoon niks op het veld, beetje dienende rol en houding (net als bij Ajax in de eerste jaren overigens).
toolkist schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 09:51:
[...]

Hij speelt lang niet zo goed als bij Ajax, maar hij wordt ook totaal niet gebruikt op de plek/rol waar hij goed is. Hij wordt ergens links op de vleugel neergezet en zo ver naar voren dat ie zowat in de spits staat.
Eigenlijk wel grappig dat dit zo vaak ook in de diverse tv programma's aangehaald wordt terwijl hij zelf (een jaar, of twee, geleden) nummer 10 z'n favoriete positie heeft genoemd en vondt dat hij meer goals moest maken. En dan roepen ze in koor bij bijv. VI dat ie daar niet thuis hoort maar de 'kritiek' (/kritische noot) tijdens Ajax en Oranje was dat ie het allemaal kon omdat ie zoveel ruimte had daar achterin tussen de verdedigers en het maar eens hoger op het veld moest aantonen. Staat ie eindelijk meer naar voren, roepen ze weer dat het niet z'n plek is O-) .

[ Voor 4% gewijzigd door apis29 op 05-03-2020 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:35

Vos

AFCA

toolkist schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 13:35:
[...]

Je kan beter achterin plaatsnemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
apis29 schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 16:32:
[...]

Hij doet eigenlijk gewoon niks op het veld, beetje dienende rol en houding (net als bij Ajax in de eerste jaren overigens).

[...]

Eigenlijk wel grappig dat dit zo vaak ook in de diverse tv programma's aangehaald wordt terwijl hij zelf (een jaar, of twee, geleden) nummer 10 z'n favoriete positie heeft genoemd en vondt dat hij meer goals moest maken. En dan roepen ze in koor bij bijv. VI dat ie daar niet thuis hoort maar de 'kritiek' (/kritische noot) tijdens Ajax en Oranje was dat ie het allemaal kon omdat ie zoveel ruimte had daar achterin tussen de verdedigers en het maar eens hoger op het veld moest aantonen. Staat ie eindelijk meer naar voren, roepen ze weer dat het niet z'n plek is O-) .
Op 10 of op linksbuiten is nogal een verschil he ;)
Wat betreft die dienende rol, niet heel vreemd als je in een team komt met spelers die al jaren lang in de Europese top spelen. Of had ie op z'n Nederlands Messi op z'n plek moeten zetten bv?
Begin van het seizoen had ik overigens sterk het idee dat er wat ervaren krachten bezig waren om Busquets terug het team in te krijgen. Frenkie kon nog zo vrij staan, de bal kwam niet. Alleen Pique speelde hem wel vaak in.
Dat het allemaal niet zo sprankelend was als bij Ajax vorig jaar klopt natuurlijk en daar heeft ie zelf ook een rol in, maar toch zijn ze blijkbaar goed tevreden anders had ie niet zoveel gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Is ook niet vreemd nee dat hij nu nog dienend bezig is maar de 'kritiek' is wel dat hij nu niet zoveel van z'n dribbels laat zien als 'ze' op hadden gehoopt na hem vorig jaar aan het werk gezien te hebben. Linksbuiten is ook licht overdreven natuurlijk, hij staat gewoon op de plek van Iniesta die op papier ook vaak genoeg linksbuiten was. (volgens mij is Vidal overigens op papier nu één van de drie aanvallers de laatste tijd).
Maar er klopt sowieso al een paar jaar geen moer meer van, die budget aankopen die er totaal niet thuishoren zijn ongetwijfeld het resultaat van de salarissen van Messi & Co. en meer kunnen ze gewoon niet betalen.
Ze hadden gewoon alles in het werk moeten stellen om iig Neymar terug te halen, die had je voor het geld van Coutinho en Griezman toch wel gekocht moeten kunnen hebben O-) .
En zoals Busquets de laatste tijd speelt zie ik hem volgend jaar ook nog niet verdwijnen, is gewoon nog steeds errug goed. Als Guardiola er zou zijn had je iig nog kans gehad dat ie hem in de verdediging gezet zou hebben (net als nu met Fernandinho en Rodri af en toe en bij Bayern met Martinez) dan was die plek wel vrijgekomen voor de Jong.

[ Voor 15% gewijzigd door apis29 op 05-03-2020 22:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Hehe, eindelijk: Arsenal - West Ham: 1 - 0. ;) Goal van Laca _/-\o_
(ik hoop geen tegendoelpunt meer.....)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

JAN-B schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 17:46:
Hehe, eindelijk: Arsenal - West Ham: 1 - 0. ;) Goal van Laca _/-\o_
(ik hoop geen tegendoelpunt meer.....)
Eindelijk eens de VAR in ons voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Kansloos weer die VAR. Dat moment met die pingel en dan 5 minuten lijntjes trekken terwijl zelfs Stevie Wonder zag dat het geen buitenspel was.

Enfin, 3 punten op zak, aangesloten bij ManU en spurs, 3 punten vanaf plek 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

JeroenNietDoen schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 18:04:
Kansloos weer die VAR. Dat moment met die pingel en dan 5 minuten lijntjes trekken terwijl zelfs Stevie Wonder zag dat het geen buitenspel was.

Enfin, 3 punten op zak, aangesloten bij ManU en spurs, 3 punten vanaf plek 5
OK, maar het schema is niet erg makkelijk, eerst 3 uitwedstrijden, Woensdag al Man City, en ook nog Wolves, Spurs, Leicester > concurrenten voor Europees voetbal < en Liverpool > maar die zijn op 2 Mei al kampioen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
Chaos in Italie:

https://www.ad.nl/buitenl...maal-stilgelegd~aa8b5d55/

Ploegen stonden al in een leeg stadion op het veld, maar minister van sport wil de hele Serie A platgooien.

Vanmiddag is er ook nog Juve - Inter geloof ik.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

loekf2 schreef op zondag 8 maart 2020 @ 13:02:

Vanmiddag is er ook nog Juve - Inter geloof ik.
Ja, vanavond 20.45 uur;
AC Milan verliest thuis - leeg San Siro - van Genoa, leuk hakballetje van Schone ;)
en nog een goal van Zlatan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ederson heeft het De Gea virus en geeft ManU een doelpunt kado. Geen onaardige wedstrijd tot nu toe, ManU is zeker niet slechter dan City.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ik zet em net aan en het eerste wat ik zie is een overtreding op Fred waarvoor hij zelf geel krijgt ipv een penalty 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door toolkist op 08-03-2020 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toolkist schreef op zondag 8 maart 2020 @ 18:13:
Ik zet em net aan en het eerste wat ik zie is een overtreding op Fred waarvoor hij zelf geel krijgt ipv een penalty 8)7
Ongelofelijk. En var checkte hem ook nog. Saillant detail: de ziggo commentator vindt Mike Dean een goede scheids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Tja John van Vliet. Die is de laatste jaren flink afgegleden qua niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Elke voetballiefhebber vind Mike Dean geen goede scheidsrechter. Mike Dean geeft maar om 1 ding, zichzelf in de schijnwerper zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeroenNietDoen schreef op zondag 8 maart 2020 @ 18:27:
Elke voetballiefhebber vind Mike Dean geen goede scheidsrechter. Mike Dean geeft maar om 1 ding, zichzelf in de schijnwerper zetten.
Hij was zelfs te gast in that Peter Crouch podcast. Saaie vent. (leuke podcast)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
toolkist schreef op zondag 8 maart 2020 @ 18:17:
Tja John van Vliet. Die is de laatste jaren flink afgegleden qua niveau.
Aad de Mos had dezelfde mening, geen idee hoe hij het voor elkaar krijgt om vaak bij de grote wedstrijden als "2de" commentator neer gezet te worden want hij voegt 0,0 toe en probeert alleen maar de grote Aad de Mos show er van te maken.

Behalve Wietse is er jammer genoeg sowieso weinig vernieuwing qua nieuwe/jongere commentatoren, voornamelijk oudere mannen. Dit geldt niet alleen voor Ziggo maar voor alle sportzenders. Rtl is niks beter met hun Koert Westerman. Ik zou wel wat meer verjonging willen zien op deze posities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik heb daar wel es over nagedacht, lijkt me best lastig hoor, al die namen en ze ook nog snel herkennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
wow 2-0 in de extra tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je wel Ederson! Wel mooi afgemaakt door Scotty!

Edit: toen Igahlo erin kwam voor Bruno dacht ik dat het helemaal mis zou gaan omdat Bruno de enige was die iets met de bal leek te dien. Maar Igahlo hield alles vast. Mooi verhaal wel. Fan van United sinds zijn jeugd. 50% salaris ingeleverd om te komen. En het dan nog goed doen ook.

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2020 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Verwijderd schreef op zondag 8 maart 2020 @ 19:23:
Dank je wel Ederson! Wel mooi afgemaakt door Scotty!

Edit: toen Igahlo erin kwam voor Bruno dacht ik dat het helemaal mis zou gaan omdat Bruno de enige was die iets met de bal leek te dien. Maar Igahlo hield alles vast. Mooi verhaal wel. Fan van United sinds zijn jeugd. 50% salaris ingeleverd om te komen. En het dan nog goed doen ook.
Betaalt ManU zo slecht dan?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik moest gewoon schaterlachen bij de tweede goal :p . Geen beste dag voor Ederson, maar City was steriel vandaag. Verdiende winst voor United, ze wilden het meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Slasher schreef op zondag 8 maart 2020 @ 19:32:
[...]

In China betalen ze zo absurd goed.

Ze kunnen dan wel zeggen dat City zo slecht was omdat ze energie sparen voor de FA cup en CL maar dit was echt slecht van diverse spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsy schreef op zondag 8 maart 2020 @ 19:39:
[...]

In China betalen ze zo absurd goed.

Ze kunnen dan wel zeggen dat City zo slecht was omdat ze energie sparen voor de FA cup en CL maar dit was echt slecht van diverse spelers.
Nou ja, de laatste 20 minuten waren ze wel goed. Mahrez + Jesus waren goede wissels. Daarvoor was het drama.

Anderzijds: de 532 waarmee OGS opstelt tegen goede teams werkt wel prima. Het is erg lastig doorkomen terwijl United wel vooruit kan spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2020 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Verwijderd schreef op zondag 8 maart 2020 @ 19:41:
[...]

Nou ja, de laatste 20 minuten waren ze wel goed. Mahrez + Jesus waren goede wissels. Daarvoor was het drama.

Anderzijds: de 532 waarmee OGS opstelt tegen goede teams werkt wel prima. Het is erg lastig doorkomen terwijl United wel vooruit kan spelen.
hebben ook paar leuke jonge spelers. En de vechtlust helpt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op zondag 8 maart 2020 @ 19:07:
Ik heb daar wel es over nagedacht, lijkt me best lastig hoor, al die namen en ze ook nog snel herkennen
Als ze nou eens aanleren dat ze niet continu hoeven te praten... Een keer een minuut of twee stil kan ook echt geen kwaad.

Die Ederson is trouwens wel Onana² met z'n capriolen _O-
Slasher schreef op zondag 8 maart 2020 @ 19:32:
[...]

van 300k naar 200k per week, valt mee dus ;)

[ Voor 19% gewijzigd door toolkist op 08-03-2020 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij zat op £300k. Nu op £165k. Per week welteverstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09:50
Komt nu het kampioenschap van Liverpool ook weer een week dichterbij?

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Maarten_E schreef op zondag 8 maart 2020 @ 20:15:
Komt nu het kampioenschap van Liverpool ook weer een week dichterbij?
Ja en nee afhankelijk van je meetpunt, Liverpool heeft natuurlijk laatst ook een wedstrijd verloren. Afhankelijk van eigen resultaten (uitgaande van 2x zelf winnen) worden ze nu dus nog steeds kampioen in de wedstrijd voor de wedstrijd tegen Manchester city.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
AC Milan moet nu toch eens gaan nadenken.
Van de competities met 4 CL tickets is de Serie A de zwakste, ze geven flink wat geld uit en zullen gewoon weer buiten de top 4 eindigen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Napo schreef op zondag 8 maart 2020 @ 20:31:
[...]

Ja en nee afhankelijk van je meetpunt, Liverpool heeft natuurlijk laatst ook een wedstrijd verloren. Afhankelijk van eigen resultaten (uitgaande van 2x zelf winnen) worden ze nu dus nog steeds kampioen in de wedstrijd voor de wedstrijd tegen Manchester city.
Zeer waarschijnlijk moet City nu een erehaag vormen voor Liverpool. Dat is nog vervelender dan dat ze na eigen verlies tegen Liverpool moeten feliciteren.
____
Ik heb nog steeds een vrolijk gevoel door de manier waarop United gisteren won. Vol inzet, zelfvertrouwen en solide spel. Dat is lang geleden. Je ziet de tekens dat het beter gaat het hele seizoen, dit was de 'bekroning'. (Hoewel het dichtbij een rampje kwam met die rare VAR check op de buitenspel goal van Aguero. Ik ging er eigenlijk vanuit dat ze hem gingen goedkeuren. Zo raar is de VAR immers wel.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 9 maart 2020 @ 18:35:
[...]

Zeer waarschijnlijk moet City nu een erehaag vormen voor Liverpool. Dat is nog vervelender dan dat ze na eigen verlies tegen Liverpool moeten feliciteren.
ManCity speelt nu twee keer thuis, Arsenal en Burnley. Vervolgens mag Liverpool naar Everton en krijgt het thuis Crystal Palace. ManCity speelt in het weekend van Crystal geen competitie, maar FA cup.

Zes punten voor ManCity, vier voor Liverpool en een wedstrijd in Manchester die ze gewoon kunnen verliezen en een kampioenschapsfeest gaat al naar 12 april.

Met het oog op de CL, het EK en ook corona lijkt het wenselijk dat Liverpool zo snel mogelijk kampioen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Verwijderd schreef op maandag 9 maart 2020 @ 18:35:
[...]

____
Ik heb nog steeds een vrolijk gevoel door de manier waarop United gisteren won. Vol inzet, zelfvertrouwen en solide spel. Dat is lang geleden. Je ziet de tekens dat het beter gaat het hele seizoen, dit was de 'bekroning'. (Hoewel het dichtbij een rampje kwam met die rare VAR check op de buitenspel goal van Aguero. Ik ging er eigenlijk vanuit dat ze hem gingen goedkeuren. Zo raar is de VAR immers wel.)
Pogba verkopen (hoop dat ze er nog 100mln voor krijgen) en dan iemand halen waar je wel wat aan hebt.
Pogba is een goede speler maar heb hem altijd al flink overschat gevonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsy schreef op maandag 9 maart 2020 @ 20:07:
[...]

Pogba verkopen (hoop dat ze er nog 100mln voor krijgen) en dan iemand halen waar je wel wat aan hebt.
Hij heeft niet de juiste mentaliteit. Niet vanwege alle media aandacht en gedoe vanuit hemzelf maar van wat ik zie op het veld. Hij gaat continu op de grond liggen bij vermeende overtredingen ipv de bal terug pakken, rent nauwelijks terug en verspilt veel ballen op het middenveld met ego acties (over dat laatste kun je nog wel zeggen dat het aan beperkte spelers om hem heen ligt) . Hij is een zeer getalenteerde speler maar ik zie hem liever niet bij United.

@strafschop als Liverpool die twee wedstrijden winnen zijn ze kampioen. Ik zou eerder daarop inzetten dan op puntenverlies.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2020 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 9 maart 2020 @ 20:13:
[...]

@strafschop als Liverpool die twee wedstrijden winnen zijn ze kampioen. Ik zou eerder daarop inzetten dan op puntenverlies.
Van de vorige zeven Merseyside derby's op Goodison Park werden er zes gelijkgespeeld. De enige overwinning na 2011 was een 0-1 in 2016 met een doelpunt in blessuretijd van Mane. Sindsdien twee keer 0-0.

In dezelfde periode heeft Liverpool thuis vijf keer ruim gewonnen.

Dit is een wedstrijd waarop ik geen geld inzet.

[ Voor 7% gewijzigd door strafschop op 09-03-2020 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op maandag 9 maart 2020 @ 20:07:
[...]

Ik vond hem bij Juve echt fantastisch. Daar speelde hij alleen in een veel aanvallendere rol. Zet een type Kanté of Busquets achter hem en je hebt echt een wereldspeler. Tis alleen geen type die een heel team op sleeptouw neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op maandag 9 maart 2020 @ 20:58:
[...]

Ik vond hem bij Juve echt fantastisch. Daar speelde hij alleen in een veel aanvallendere rol. Zet een type Kanté of Busquets achter hem en je hebt echt een wereldspeler. Tis alleen geen type die een heel team op sleeptouw neemt.
Heb hem niet vaak gezien bij Juve maar in de paar keer dat ik hem zag vond ik hem in de toppers vaak onzichtbaar.

En je hebt gelijk, hij kan geen team op sleeptouw nemen, maar de hype rondom hem is wel dusdanig dat je dit zou verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toolkist schreef op maandag 9 maart 2020 @ 20:58:
[...]

Ergens ben ik benieuwd hoe hij zou spelen op de plek van Bruno met 2 van Fred (die erg goed speelt tegenwoordig), McT en Matic achter hem. Maar ik geloof dat Bruno daar veel nuttiger kan spelen. En een middenveld met minder dan twee DMs zie ik niet zitten met Pogba. Het enige is dat zonder Bruno United niet loopt. Backup is wel noodzakelijk. Ergens denk ik dat paperazzi Pogba niet backup wil spelen. :)

De Gea(Romero)
Wan Bissaka, Bailly(Lindelof) , Maguire, Shaw(Williams)
Fred McT(Matic)
Bruno
Martial Rashford James

Is best OK. Tegen de zwakke broeders kunnen Fred en McT wat meer naar voren spelen en tegen de topclubs 3 man centraal met een buitenspeler minder. Werkt prima allemaal (Al zie ik liever een standaardopstelling dat altijd gebruikt wordt. Je aanpassen aan de tegenstanders is niet tof.)

Alleen op de plek van James zou een betere speler gevonden moeten worden. Ondanks dat hij verrassend veel en goed speelt heeft hij denk ik onvoldoende in huis om echt goed te worden in het komende jaar. Hopelijk komt Sancho dit jaar. Ighalo is momenteel een prima backup voor de spits. /unitedlongpost :)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2020 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Wil je meedoen om het kampioenschap, dan heb je echt wel meer nodig dan een vervanger voor James. Bailly, Shaw, McT vind ik niet van het vereiste niveau en Martial past ook alleen in een heel verdedigende stijl, en dat gaat als Man Utd weer niet samen met kampioen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toolkist schreef op maandag 9 maart 2020 @ 23:39:
Wil je meedoen om het kampioenschap, dan heb je echt wel meer nodig dan een vervanger voor James. Bailly, Shaw, McT vind ik niet van het vereiste niveau en Martial past ook alleen in een heel verdedigende stijl, en dat gaat als Man Utd weer niet samen met kampioen worden.
Fred wel? Had ik vorig seizoen nooit gedacht.

Ik denk ook niet dat United volgend seizoen kampioen wordt. Wel denk ik dat ze een stuk dichterbij gaan komen. De basis van een goed team staat steeds meer. Hopelijk mag OGS daar verder op bouwen. Hopelijk gebeurt dat niet door 'vedettes' te kopen die niets om de club geven en wel door jonge spelers te kopen die ervoor willen gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
toolkist schreef op maandag 9 maart 2020 @ 23:39:
Ik vraag mij altijd af welke spelers men dan wel van het vereiste niveau vindt? Spelers die ook nog eens realistisch zijn om gehaald te kunnen worden.
En vind het wel grappig dat gezeur over de verdedigers van United. 1 van de betere defensieve stats in de Premier League (en Europa League) dit seizoen en van de laatste 10 wedstrijden 8 clean sheets (waarvan 2 wedstrijden tegen City en 1 tegen Chelsea). Shaw's spel is gigantisch vooruit gegaan sinds Williams is doorgebroken en waarschijnlijk was het die concurrentie net wat hij nodig had. Met Lindelof en Maguire heb je 2 geweldige CB's met daarbij Bailly en Tuanzebe nog. En dan hebben we het nog niet eens over Wan-Bissaka.
Het probleem bij United zit vooral in de creativiteit vanuit het middenveld en de nodige breedte voorin. Met Bruno Fernandes is al een belangrijke schakel toegevoegd en daar zullen nog versterkingen bij moeten komen. Bellingham en Sancho worden veel genoemd op het moment wat al 2 geweldige versterkingen zouden zijn in combinatie met wat nu al aanwezig is.

En is Martial niet juist beter in een aanvallende stijl? Hij is namelijk beter in de kleine ruimte dan wanneer hij voorin veel runs moet maken/de bal moet vasthouden. Ighalo is wat dat betreft geschikter voor een defensieve stijl met spelers als Rashford en James ernaast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Noiz schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:30:
[...]

Ik vraag mij altijd af welke spelers men dan wel van het vereiste niveau vindt? Spelers die ook nog eens realistisch zijn om gehaald te kunnen worden.
En vind het wel grappig dat gezeur over de verdedigers van United. 1 van de betere defensieve stats in de Premier League (en Europa League) dit seizoen en van de laatste 10 wedstrijden 8 clean sheets (waarvan 2 wedstrijden tegen City en 1 tegen Chelsea). Shaw's spel is gigantisch vooruit gegaan sinds Williams is doorgebroken en waarschijnlijk was het die concurrentie net wat hij nodig had. Met Lindelof en Maguire heb je 2 geweldige CB's met daarbij Bailly en Tuanzebe nog. En dan hebben we het nog niet eens over Wan-Bissaka.
Het probleem bij United zit vooral in de creativiteit vanuit het middenveld en de nodige breedte voorin. Met Bruno Fernandes is al een belangrijke schakel toegevoegd en daar zullen nog versterkingen bij moeten komen. Bellingham en Sancho worden veel genoemd op het moment wat al 2 geweldige versterkingen zouden zijn in combinatie met wat nu al aanwezig is.

En is Martial niet juist beter in een aanvallende stijl? Hij is namelijk beter in de kleine ruimte dan wanneer hij voorin veel runs moet maken/de bal moet vasthouden. Ighalo is wat dat betreft geschikter voor een defensieve stijl met spelers als Rashford en James ernaast.
Oh ja, die wedstrijd tegen Chelsea die je had moeten verliezen ware het niet dat de VAR en scheids er anders over dachten ;)
Met Burnley en Liverpool erbij zou dat 1 uit 4 geweest zijn.

En qua realistisch om te halen. Als je 120m voor Sancho kunt betalen en met de salarissen die Man Utd betaalt, is nagenoeg elke speler realistisch. Alleen spelers van Liverpool, City en Messi niet.

Maar goed, prima als jullie als fans tevreden zijn, ik zou op Wan Bissaka na de hele verdediging vervangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noiz
toolkist schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 11:15:
[...]

Oh ja, die wedstrijd tegen Chelsea die je had moeten verliezen ware het niet dat de VAR en scheids er anders over dachten ;)
Met Burnley en Liverpool erbij zou dat 1 uit 4 geweest zijn.

En qua realistisch om te halen. Als je 120m voor Sancho kunt betalen en met de salarissen die Man Utd betaalt, is nagenoeg elke speler realistisch. Alleen spelers van Liverpool, City en Messi niet.

Maar goed, prima als jullie als fans tevreden zijn, ik zou op Wan Bissaka na de hele verdediging vervangen.
Tja, geld alleen maakt een transfer niet realistisch. Een Ramos zal Spanje nooit verlaten (wellicht voor de MLS in zijn nadagen), Bonucci geldt hetzelfde voor. Ik kan natuurlijk ook wel Van Dijk gaan roepen nu, maar die zal Liverpool niet verlaten voor United. Daarom dat ik vraag om realistische voorbeelden.

En kijkende naar de stijgende lijn en wat er aan lijkt te komen stemt de fans zeker tevreden. We zijn er zeker nog niet, maar de verdediging lijkt 1 van de minste zorgen te zijn op dit moment. Spelen meer en meer samen en raken steeds meer op elkaar ingespeeld. En nu het middenveld beter in orde is heb je ook de bescherming van voren beter.

Overigens staat United op #4 wat betreft tegendoelpunten in de PL na Liverpool, Leicester en Sheffield. Nu kan ik mij niet voorstellen dat je de verdedigers van Leicester (wellicht Chilwell) of Sheffield gaat noemen als spelers die het niveau voor United hebben.De rest uit de PL is slechter dan wat ze nu hebben. Dus ik ben nog altijd zeer benieuwd naar realistische aankopen die volgens jou dit United verder zouden moeten en kunnen helpen. En ik ben benieuwd waarom jij de huidige verdediging (buiten 1 persoon) volledig zou vervangen. Heb je daar statistieken voor? Voorbeelden/filmpjes van zaken die al de gehele carrière fout gaan en waar geen enkele verbetering in zit?

Ik heb geen enkele moeite om kritisch te zijn op spelers wanneer het terecht is. Fred en Shaw waren 2 spelers die van mij hadden mogen vertrekken voor dit seizoen omdat er geen enkele vooruitgang in zat. Maar enkele nieuwe aankopen, iets ander type voetbal, wellicht meer vertrouwen van de trainer gekregen en je ziet een wereld van verschil. En uiteindelijk ga je wel tijdelijk succes krijgen door alleen maar toppers te kopen maar voor de lange termijn werkt dat niet. Het is een kwestie van de juiste mix vinden van toppers en spelers die ook graag voor de club willen spelen en niet enkel voor het geld willen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-09 15:32

Qu3st

In Italië zijn ze nu aan het nadenken over hoe ze de competitie na 3 april, als het mag, weer door te laten gaan of een winnaar te kiezen. Er zijn 3 opties:

1) Geen winnaar
2) Play-offs voor het kampioenschap en voor de degradatie
3) Huidige ranglijst gebruiken voor kampioenschap en degradatie

We zullen het vast binnenkort horen, maar mij lijkt het play-offs systeem nu wel het eerlijkst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

_o-

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ESw7GwIWkAQ0JqG.jpgAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ESw7H84WAAUPNRl.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door gambieter op 10-03-2020 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:03
Het is wachten tot Alli of een andere gefrustreerde tottenham speler rood pakt.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Noiz schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 11:49:
[...]

Tja, geld alleen maakt een transfer niet realistisch. Een Ramos zal Spanje nooit verlaten (wellicht voor de MLS in zijn nadagen), Bonucci geldt hetzelfde voor. Ik kan natuurlijk ook wel Van Dijk gaan roepen nu, maar die zal Liverpool niet verlaten voor United. Daarom dat ik vraag om realistische voorbeelden.

En kijkende naar de stijgende lijn en wat er aan lijkt te komen stemt de fans zeker tevreden. We zijn er zeker nog niet, maar de verdediging lijkt 1 van de minste zorgen te zijn op dit moment. Spelen meer en meer samen en raken steeds meer op elkaar ingespeeld. En nu het middenveld beter in orde is heb je ook de bescherming van voren beter.

Overigens staat United op #4 wat betreft tegendoelpunten in de PL na Liverpool, Leicester en Sheffield. Nu kan ik mij niet voorstellen dat je de verdedigers van Leicester (wellicht Chilwell) of Sheffield gaat noemen als spelers die het niveau voor United hebben.De rest uit de PL is slechter dan wat ze nu hebben. Dus ik ben nog altijd zeer benieuwd naar realistische aankopen die volgens jou dit United verder zouden moeten en kunnen helpen. En ik ben benieuwd waarom jij de huidige verdediging (buiten 1 persoon) volledig zou vervangen. Heb je daar statistieken voor? Voorbeelden/filmpjes van zaken die al de gehele carrière fout gaan en waar geen enkele verbetering in zit?

Ik heb geen enkele moeite om kritisch te zijn op spelers wanneer het terecht is. Fred en Shaw waren 2 spelers die van mij hadden mogen vertrekken voor dit seizoen omdat er geen enkele vooruitgang in zat. Maar enkele nieuwe aankopen, iets ander type voetbal, wellicht meer vertrouwen van de trainer gekregen en je ziet een wereld van verschil. En uiteindelijk ga je wel tijdelijk succes krijgen door alleen maar toppers te kopen maar voor de lange termijn werkt dat niet. Het is een kwestie van de juiste mix vinden van toppers en spelers die ook graag voor de club willen spelen en niet enkel voor het geld willen komen.
Ik ga zeker geen spelers van Sheffield Leicester noemen voor Man Utd nee, heeeel misschien die Turk (naam kwijt) maar verder zie je daar met name dat de speelstijl het doet lijken alsof de speler zo geweldig is. Datzelfde heb ik met Lindelof, Bailly en Shaw. Die hebben veel meer wedstrijden laten zien van totaal niet het gewenste niveau te zijn, dan dat ze dat nu laten zien wel te zijn.
Waarom zou je 120m voor Sancho gaan betalen als je voor precies dezelfde plek al Rashford hebt en Martial ook graag op die plek speelt.
Als je dan toch gekke bedragen gaat betalen, en dat is Man Utd blijkbaar van plan als ze tientallen miljoenen willen betalen voor dat manneke van Birmingham (ook hier, naam kwijt) denk dan aan Skriniar van Inter, die kan jullie nieuwe Vidic worden. Gaya van Valencia linksback. Soumare van Lille op het middenveld, met Savic Milinkovic ipv Pogba. Neves van de Wolves mag ook, of Zaniolo van Roma. Wil je graag meer Britse spelers, Grealish en Rice. Heel eventueel zelfs Coutinho, maar ik weet niet hoe gemotiveerd die gast nog is.
Rechtsbuiten? Willian. Echt een prima speler die gratis op te halen is (nou ja, zal flink wat tekengeld bij moeten). Heb je geld over, kun je aan Traore van de Wolves halen voor een supersnelle aanval al zou ik James een kans geven.

Zeker niet goedkoop (en ze hoeven ook echt niet allemaal te komen), maar stukken beter dan de middelmaat waaraan de laatste jaren veel te veel geld is uitgegeven en met een goed verhaal + de salarissen die Man Utd kan betalen zijn die spelers stuk voor stuk haalbaar. Afhankelijk van of je Pogba weet te verkopen wellicht niet in 1 transferwindow

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Goed, Manchester City - Arsenal is afgelast i.v.m. het coronavirus. Niet zozeer dat er geen wedstrijd gespeeld mag worden maar omdat de eigenaar van Olympiakos waar Arsenal vorige week tegen speelde deze de diagnose heeft gekregen. Omdat staf en spelers in de buurt van die persoon zijn geweest is besloten staf en spelers in quarantaine te zetten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 08:13

Typhone

Who Dares Wins

Tottenham eruit, Valencia eruit.
* Typhone heeft goed geslapen vannacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 07:25:
Goed, Manchester City - Arsenal is afgelast i.v.m. het coronavirus. Niet zozeer dat er geen wedstrijd gespeeld mag worden maar omdat de eigenaar van Olympiakos waar Arsenal vorige week tegen speelde deze de diagnose heeft gekregen. Omdat staf en spelers in de buurt van die persoon zijn geweest is besloten staf en spelers in quarantaine te zetten.
En de Wolves moeten gewoon spelen van de UEFA, tegen Olympiakos... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Typhone schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 08:21:
Tottenham eruit, Valencia eruit.
* Typhone heeft goed geslapen vannacht
Waarom precies deze twee clubs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

RodeStabilo schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 08:40:
[...]

Waarom precies deze twee clubs?
Tottenham na hun grapje tegen Ajax afgelopen jaar. Valencia om dezelfde reden.
Ja sportieve plicht etc etc maar ik ben rancuneus :+ ;)

Mocht je aanhanger van één van deze clubs zijn niet persoonlijk opvatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
Typhone schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 08:42:
[...]

Tottenham na hun grapje tegen Ajax afgelopen jaar. Valencia om dezelfde reden.
Ja sportieve plicht etc etc maar ik ben rancuneus :+ ;)

Mocht je aanhanger van één van deze clubs zijn niet persoonlijk opvatten.
Nee ben ik niet. maar ik snap de rancune niet zo goed. Als je iemand de schuld wil geven van het verlies van ajax vorig jaar moet je toch echt bij je eigen keeper zijn. als die niet had tijdgerekt had spurs de winnende niet kunnen scoren in de extra extra tijd die de scheids gaf ;)

(verder wordt het in het nationale topic ook niet zo op prijs gesteld als je een dag na een ajax-verlies zegt dat je er blij mee bent maar dat geheel terzijde)

[ Voor 11% gewijzigd door RodeStabilo op 11-03-2020 08:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ik mag toch hopen dat iedereen ziet dat dat een grapje was ;). Los van het verlies van Valencia vind ik Atalanta wel een knappe prestatie geleverd hebben. Dat begon eigenlijk thuis al met dat sterke optreden tegen Valencia. Gisteren gewoon compleet voltooid. Nette prestatie. RB Leipzig is niet mijn meest favoriete club (getuige waar ze vandaan komen en hoe) maar het is wel eens een verademing om te zien hoe die spelen.

Onbegrijpelijk dat Dortmund elk jaar zo weinig goede spelers weet te behouden en dat veel spelers daar Bayern gewoon nog als een opstap zien naar hoger. Anders waren dat wel écht sterke teams.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Zelf heb ik ook altijd wel een zwak voor de underdog en opportunistisch voetbal, maar om nu te zeggen dat voetbaluitslagen van invloed zijn op mijn slaap? Weinig kans. :D
RodeStabilo schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 08:43:
Nee ben ik niet. maar ik snap de rancune niet zo goed. Als je iemand de schuld wil geven van het verlies van ajax vorig jaar moet je toch echt bij je eigen keeper zijn. als die niet had tijdgerekt had spurs de winnende niet kunnen scoren in de extra extra tijd die de scheids gaf ;)
offtopic:
Niet alleen de keeper, het hele elftal. Als je zo kinderlijk eenvoudig een ruime voorsprong weggeeft moet je niet aan het eind bij je keeper gaan klagen dat die óók een fout maakt. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:11
Typhone schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 08:50:
Ik mag toch hopen dat iedereen ziet dat dat een grapje was ;).
Ik wel.
Beetje humor moet kunnen toch?
En als je blij bent dat Ajax verliest, moet je dat toch ook kunnen zeggen hier?
Zolang je maar niet doorslaat in heftige onzinnige discussies, mensen persoonlijk aanvalt en jezelf met een knipoog neemt 🙂
Mijn mening

In het kader van humor, nog een keer mijn held Veltman, nu op de tribune :
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/VSbvW4V/JNm-Si-Ib-A6mnap4xi-OL.gif

[ Voor 17% gewijzigd door Harribo op 11-03-2020 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
edit : verkeerde topic

[ Voor 87% gewijzigd door Exocet op 11-03-2020 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
toolkist schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 00:50:
[...]

Ik ga zeker geen spelers van Sheffield Leicester noemen voor Man Utd nee, heeeel misschien die Turk (naam kwijt) maar verder zie je daar met name dat de speelstijl het doet lijken alsof de speler zo geweldig is. Datzelfde heb ik met Lindelof, Bailly en Shaw. Die hebben veel meer wedstrijden laten zien van totaal niet het gewenste niveau te zijn, dan dat ze dat nu laten zien wel te zijn.
Waarom zou je 120m voor Sancho gaan betalen als je voor precies dezelfde plek al Rashford hebt en Martial ook graag op die plek speelt.
Als je dan toch gekke bedragen gaat betalen, en dat is Man Utd blijkbaar van plan als ze tientallen miljoenen willen betalen voor dat manneke van Birmingham (ook hier, naam kwijt) denk dan aan Skriniar van Inter, die kan jullie nieuwe Vidic worden. Gaya van Valencia linksback. Soumare van Lille op het middenveld, met Savic Milinkovic ipv Pogba. Neves van de Wolves mag ook, of Zaniolo van Roma. Wil je graag meer Britse spelers, Grealish en Rice. Heel eventueel zelfs Coutinho, maar ik weet niet hoe gemotiveerd die gast nog is.
Rechtsbuiten? Willian. Echt een prima speler die gratis op te halen is (nou ja, zal flink wat tekengeld bij moeten). Heb je geld over, kun je aan Traore van de Wolves halen voor een supersnelle aanval al zou ik James een kans geven.

Zeker niet goedkoop (en ze hoeven ook echt niet allemaal te komen), maar stukken beter dan de middelmaat waaraan de laatste jaren veel te veel geld is uitgegeven en met een goed verhaal + de salarissen die Man Utd kan betalen zijn die spelers stuk voor stuk haalbaar. Afhankelijk van of je Pogba weet te verkopen wellicht niet in 1 transferwindow
Is het niet altijd zo dat de speelstijl bij een speler moet passen om er voor te zorgen dat hij goed presteert? Daarnaast zijn medespelers ook erg belangrijk. United is crap geweest de laatste jaren. Daar hoeven we niet moeilijk over te doen. Maar het is ook wat makkelijk om spelers volledig af te schrijven door die periode.

Lindelöf bijvoorbeeld heeft een centrum moeten vormen met Smalling, Jones of Rojo voor langere tijd. Je ziet nu Maguire er naast staat dat het spel van Lindelöf er ook sterk op vooruit is gegaan. Zeker bij CB's zie je juist dat de combinatie erg sterk is omdat ze vaker elkaar complementeren. Bailly heeft tot nu toe vooral veel blessures gehad waardoor het lastig wordt om het te beoordelen. Hij heeft in ieder geval wel rare fratsen af en toe, maar ook genialiteit. Juist de combinatie met (alweer) Maguire zorgt er voor dat Bailly ook sterker voor de dag komt.
Wat betreft transfers zie je sinds OGS er zit wel een bepaald plan. Ja, er wordt nog steeds veel geld uitgegeven maar dat is jammer genoeg ook hoe de markt is tegenwoordig. De focus zit veel meer op de lange termijn met jonge Britse talenten gecombineerd met enkele buitenlandse toppers. Bellingham (dat manneke van Birmingham) is 1 van de talenten die ze graag willen aantrekken en waar inderdaad veel geld voor betaald zal moeten worden. Zal altijd een gok zijn maar als het goed uitpakt hoor je over een paar jaar niemand meer erover. Spelers als Ferdinand en Rooney waren ook gigantisch duur in de periode dat ze gekocht werden.

Skriniar zou ik zeker geen verkeerde aankoop vinden, maar kijkende naar de progressie van Lindelöf (en Bailly en Tuanzebe daarachter) moet je je afvragen of men 80m+ moet besteden aan nog een CB op dit moment (zelfde met Gaya nu zichtbaar is dat Shaw veel meer laat zien met de concurrentie van Williams). Dat geld kan beter besteed worden aan posities waar de noodzaak groter is op dit moment.
Sancho lijkt de gewenste kandidaat te zijn voor de RW positie (waar Rashford en Martial niet spelen) en zal zoals het er naar uit ziet een flink bedrag moeten kosten. Willian past niet in het beleid dat ze op dit moment voeren (buiten het feit dat ik sowieso geen fan van hem ben / hem niet zo geweldig vindt) en zou alleen voor het geld komen. Hopelijk hebben we geleerd van Sanchez om dat niet meer te doen. Daarnaast zal een nieuwe DM ook benodigd zijn. Matic speelt de afgelopen periode weer sterk maar wordt ook ouder. Buiten dat is het toch veelal de selectie breder maken. Veel van de middenvelders die jij noemt worden nu veelvuldig met United in verband gebracht of zijn dat in het verleden al gedaan. Met 3 of 4 gerichte aankopen erbij (afhankelijk van de verkoop van Pogba) zal United weer een erg sterk team hebben.

Overigens kan er ik niet bij waarom je Coutinho zou noemen. Sinds zijn vertrek bij Liverpool heeft hij niks meer laten zien terwijl hij meer dan genoeg kansen heeft gehad. Heb niet het gevoel dat hij zou passen in het voetbal dat United voor ogen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
Typhone schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 08:50:
Ik mag toch hopen dat iedereen ziet dat dat een grapje was ;).
Zo'n opmerking komt ergens vandaan en dat is blijkbaar het verlies van ajax van vorig jaar tegen deze club. Dus ja, het is wel rancuneus om ze graag te zien verliezen.

[ Voor 19% gewijzigd door RodeStabilo op 11-03-2020 11:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

RodeStabilo schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 11:04:
[...]

Zo'n opmerking komt ergens vandaan en dat is blijkbaar het verlies van ajax van vorig jaar tegen deze club. Dus ja, het is wel rancuneus om ze graag te zien verliezen.
Het was een grap. En niet de schuld van de keeper want die schoot de bal niet in eigen goal in de 95e minuut. Moura did.
Typhone wrote:
Ja sportieve plicht etc etc maar ik ben rancuneus
En nu -anno 2020- ligt Tottenham eruit en spelen ze nergens meer voor. Ik hoop ook dat Atletico en Barcelona eruit vliegen. Dat is overigens geen grap en ook niet gebaseerd op enige rancune maar ik vind Atletico verschrikkelijk om naar te kijken en dat is gewoon een persoonlijke mening. Don't shoot me for it! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Noiz schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 11:01:
[...]

Is het niet altijd zo dat de speelstijl bij een speler moet passen om er voor te zorgen dat hij goed presteert? Daarnaast zijn medespelers ook erg belangrijk. United is crap geweest de laatste jaren. Daar hoeven we niet moeilijk over te doen. Maar het is ook wat makkelijk om spelers volledig af te schrijven door die periode.

Lindelöf bijvoorbeeld heeft een centrum moeten vormen met Smalling, Jones of Rojo voor langere tijd. Je ziet nu Maguire er naast staat dat het spel van Lindelöf er ook sterk op vooruit is gegaan. Zeker bij CB's zie je juist dat de combinatie erg sterk is omdat ze vaker elkaar complementeren. Bailly heeft tot nu toe vooral veel blessures gehad waardoor het lastig wordt om het te beoordelen. Hij heeft in ieder geval wel rare fratsen af en toe, maar ook genialiteit. Juist de combinatie met (alweer) Maguire zorgt er voor dat Bailly ook sterker voor de dag komt.
Je wil vooral betrouwbaarheid centraal achterin en dat is nou net wat Bailly niet is. Hij heeft dit seizoen al wel 4 wedstrijden gespeeld waarvan 1 zonder Maguire naast hem, dus stellen dat hij sterker voor de dag komt, of dankzij Maguire, is denk ik iets wat je vooral graag denkt te willen zien want dat kun je na zo weinig wedstrijden nooit stellen.
Wat betreft transfers zie je sinds OGS er zit wel een bepaald plan. Ja, er wordt nog steeds veel geld uitgegeven maar dat is jammer genoeg ook hoe de markt is tegenwoordig. De focus zit veel meer op de lange termijn met jonge Britse talenten gecombineerd met enkele buitenlandse toppers. Bellingham (dat manneke van Birmingham) is 1 van de talenten die ze graag willen aantrekken en waar inderdaad veel geld voor betaald zal moeten worden. Zal altijd een gok zijn maar als het goed uitpakt hoor je over een paar jaar niemand meer erover. Spelers als Ferdinand en Rooney waren ook gigantisch duur in de periode dat ze gekocht werden.
Geloof jij dat Man Utd, of OGS, nog een paar jaar de tijd krijgt van de supporters zonder noemenswaardige successen? Ik niet.
Skriniar zou ik zeker geen verkeerde aankoop vinden, maar kijkende naar de progressie van Lindelöf (en Bailly en Tuanzebe daarachter) moet je je afvragen of men 80m+ moet besteden aan nog een CB op dit moment (zelfde met Gaya nu zichtbaar is dat Shaw veel meer laat zien met de concurrentie van Williams). Dat geld kan beter besteed worden aan posities waar de noodzaak groter is op dit moment.
We verschillen van mening, maar ik ben ervan overtuigd dat het blijkbaar betere spel van Shaw een 'incident' is. Hoezo maakt zou hij nu wel het licht gezien hebben met een jeugdspeler achter hem, en niet toen Young er nog liep en een veel grotere bedreiging voor z'n basisplaats was?
Sancho lijkt de gewenste kandidaat te zijn voor de RW positie (waar Rashford en Martial niet spelen) en zal zoals het er naar uit ziet een flink bedrag moeten kosten. Willian past niet in het beleid dat ze op dit moment voeren (buiten het feit dat ik sowieso geen fan van hem ben / hem niet zo geweldig vindt) en zou alleen voor het geld komen. Hopelijk hebben we geleerd van Sanchez om dat niet meer te doen.
Ik vraag me zeer af of Sancho wel naar Man Utd wil komen als die geen CL spelen. Ik zie hem zelf eerder naar Chelsea gaan.
Daarnaast zal een nieuwe DM ook benodigd zijn. Matic speelt de afgelopen periode weer sterk maar wordt ook ouder. Buiten dat is het toch veelal de selectie breder maken. Veel van de middenvelders die jij noemt worden nu veelvuldig met United in verband gebracht of zijn dat in het verleden al gedaan. Met 3 of 4 gerichte aankopen erbij (afhankelijk van de verkoop van Pogba) zal United weer een erg sterk team hebben.

Overigens kan er ik niet bij waarom je Coutinho zou noemen. Sinds zijn vertrek bij Liverpool heeft hij niks meer laten zien terwijl hij meer dan genoeg kansen heeft gehad. Heb niet het gevoel dat hij zou passen in het voetbal dat United voor ogen heeft.
Omdat hij bij Liverpool heeft laten zien een heel erg goede speler te zijn, die ook al aangepast is aan het Premier League voetbal. Als je hem voor 70m kunt halen zou ik dat zeker doen.

Wat denk jij/vind jij dat het type voetbal is wat Man Utd voor ogen heeft/moet hebben? Ik hoop zelf op het aanvallende voetbal van vroeger met pressing naar voren. Dat zie ik OGS echt never nooit voor elkaar krijgen. Onder hem denk ik dat Man Utd niet verder komt dan achterin de boel dichttimmeren en de spitsen het maar uit laten zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
toolkist schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 11:47:
Je wil vooral betrouwbaarheid centraal achterin en dat is nou net wat Bailly niet is. Hij heeft dit seizoen al wel 4 wedstrijden gespeeld waarvan 1 zonder Maguire naast hem, dus stellen dat hij sterker voor de dag komt, of dankzij Maguire, is denk ik iets wat je vooral graag denkt te willen zien want dat kun je na zo weinig wedstrijden nooit stellen.
Bailly is in mijn ogen nooit zo slecht voor de dag gekomen op de 1e plaats. Ja, hij heeft zijn fratsen maar met een juiste CV naast hem is dat op te vangen en worden zijn sterke punten nog beter. Overigens kan ik maar weinig centrale duo's op dit moment aanwijzen waarbij beide van topniveau zijn zonder dergelijke fratsen te hebben. Bonucci/Chiellini is het enige duo wat ik mij zo kan bedenken.
Geloof jij dat Man Utd, of OGS, nog een paar jaar de tijd krijgt van de supporters zonder noemenswaardige successen? Ik niet.
Nee, dat denk ik ook niet. Maar ik denk ook niet dat het nog jaren zal duren voordat er noemenswaardige successen geboekt gaan worden als ze de huidige lijn door trekken (Europa League dit seizoen is een reële mogelijkheid). Het is met name de wisselvalligheid tegen lagere/slechtere teams dat zorgt voor de huidige situatie. Meedoen om de Premier League zal nog een 2 tot 3 jaar duren verwacht ik en veel United supporters lijken dat ook wel door te hebben. Belangrijk tot die tijd is natuurlijk wel dat er een stijgende lijn zichtbaar blijft (in spel, resultaten, inzet, etc).
We verschillen van mening, maar ik ben ervan overtuigd dat het blijkbaar betere spel van Shaw een 'incident' is. Hoezo maakt zou hij nu wel het licht gezien hebben met een jeugdspeler achter hem, en niet toen Young er nog liep en een veel grotere bedreiging voor z'n basisplaats was?
Daar zou ik je geen antwoord op kunnen geven. Shaw heeft bij Southampton en zijn beginperiode bij United zijn talent laten zien. Na zijn blessure (dubbele beenbreuk) is het inderdaad een stuk minder geworden en heeft in die periode ook regelmatig met blessures aan de kant gestaan. Tel daarbij een coach op die weinig vertrouwen in je uitspreekt/laat zien en ik kan mij voorstellen dat het er niet beter op zal worden. En veel concurrentie had hij lange tijd niet, ook niet van Young aangezien hij meer op rechts stond in de afgelopen 2 jaar.
Omdat hij bij Liverpool heeft laten zien een heel erg goede speler te zijn, die ook al aangepast is aan het Premier League voetbal. Als je hem voor 70m kunt halen zou ik dat zeker doen.
Ik denk alleen niet dat Coutinho de juiste mentaliteit heeft en voornamelijk voor het geld zou komen. Dan toon je ook niet de juiste inzet op het veld dat geregeld nodig is. Geef mij liever maar een iets mindere speler met de juiste inzet. Iets teveel voorbeelden de laatste jaren van dergelijke spelers die zeker goed zijn, maar voor het geld zijn gekomen en uiteindelijk vrij weinig hebben laten zien (Di Maria, Sanchez, Lukaku).
Wat denk jij/vind jij dat het type voetbal is wat Man Utd voor ogen heeft/moet hebben? Ik hoop zelf op het aanvallende voetbal van vroeger met pressing naar voren. Dat zie ik OGS echt never nooit voor elkaar krijgen. Onder hem denk ik dat Man Utd niet verder komt dan achterin de boel dichttimmeren en de spitsen het maar uit laten zoeken.
Nou denk ik niet dat OGS de meest geschikte trainer is voor United, maar tot nu toe lijkt het wel een meer dan geschikte manager te zijn (vertrouwen geven aan spelers, een beleid op voetbalgebied uitstippelen met het hoger management, zorgen dat de fans zich weer achter het team scharen). Tactisch heeft hij nogal wat steken laten vallen door verkeerde opstellingen tegen bepaalde teams of door tactische omzettingen die te laat werden doorgevoerd in een wedstrijd.
Maar met jouw laatste opmerking denk ik wel dat je OGS te kort doet. Ik denk niet dat een andere trainer gedurende deze periode veel beter had gepresteerd met hetzelfde spelersmateriaal dat hij ter beschikking had en daarbij ook het nodige blessureleed (aangezien de spelersgroep toch vrij krap is geweest in deze periode, zeker op het middenveld en in de aanval). Je ziet nu ook dat met de toevoeging van Bruno (waar eerst Pereira/Lingard speelden) het niet alleen maar lange bal naar voren is en laat de spitsen het maar uitzoeken, maar dat ze wel proberen om meer verzorgd aanvallend voetbal te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
1000 man bij voetbalwedstrijd kan niet dus PSG - Dortmund is zonder toeschouwers. Buiten het stadion staan er 10.000 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

JeroenNietDoen schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 21:03:
1000 man bij voetbalwedstrijd kan niet dus PSG - Dortmund is zonder toeschouwers. Buiten het stadion staan er 10.000 :+
Tis net een oefenwedstrijd op een trainingskamp in de winterstop.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Hup Liverpool, hup Dortmund!

Trouwens: Op een schaal van 1-10, hoe hypocriet is het dat ik stiekum een zwak heb voor Leipzig maar een hekel heb aan PSG en City? :+

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Maarten_E schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 21:25:
Hup Liverpool, hup Dortmund!

Trouwens: Op een schaal van 1-10, hoe hypocriet is het dat ik stiekum een zwak heb voor Leipzig maar een hekel heb aan PSG en City? :+
Ik zou niet weten waarom :? Omdat Leipzig een gemaakte club is? Wellicht, maar geen Qatar koopclub. Leipzig heeft geweldig scoutsysteem en utiliseert dat prima. Valt niks op aan te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
JeroenNietDoen schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 21:31:
[...]

Ik zou niet weten waarom :? Omdat Leipzig een gemaakte club is? Wellicht, maar geen Qatar koopclub. Leipzig heeft geweldig scoutsysteem en utiliseert dat prima. Valt niks op aan te merken.
Dat is waar, en ben ook blij dat (voormalig) Oost-Duitsland een club heeft dat het goed doet in de Bundesliga.
Gelukkig is Union Berlin ook weer gepromoveerd, en met plek 11 doen die het ook niet slecht.
De clubs die overbleven na de hereniging (Energie Cottbus, Dynamo Dresden, Carl Zeiss Jena), zijn allemaal weer afgezakt naar het tweede of derde niveau, en soms zelfs erger.

En sjit, Neymar scoort. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
En Wijnaldum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mooi. Het blessures simuleren en duikelen van Atletico moet niet beloond worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
Ik vind Makkelie goed fluiten, weinig op aan te merken en dat is de laatste tijd wel anders geweest met scheidsrechters in de CL. Nu moet hij nog alleen altijd dit niveau in de Eredivisie halen.
Pagina: 1 ... 13 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken