Vind het wel een beetje sneu voor Lampard maar van de andere kant kiest hij er zelf voor. Ik zou eens beginnen met het nooit maar dan ook echt nooit meer opstellen van Raheem Stelring, die heeft op een paar jaar geleden na een goed seizoen bij ManC nog nooit wat laten zien. Overigens heb ik niks met Chelsea ofzo, maar ik kan er maar niet over uit hoe slecht ze met deze spelers presteren. Het zijn nou niet echt koekenbakkers die er rondlopen op een enkeling na.
Ondertussen in Parijs, Messi 2 weken geschorst ivm het zonder toestemming vertrekken naar Saudi Arabië voor een promotieactiviteit.Maarten_E schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 21:48:
Met nog 5 wedstrijden te gaan staat PSG 5 punten voor op OM en 6 op Lens, je vraag je af hoe dat in hemelsnaam mogelijk is. Zou de giller van de eeuw zijn als ze dat weggeven, ook niet alsof de teamspirit daar nu zo geweldig is.
Elect a clown, expect a circus.
Zal met name het Qatar Sports Investments fund heel tof vinden, die binding aan Saudi-Arabië.Slasher schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 22:17:
[...]
Ondertussen in Parijs, Messi 2 weken geschorst ivm het zonder toestemming vertrekken naar Saudi Arabië voor een promotieactiviteit.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Sommige zijn gewoon geen goede manager.Grindtegel schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 21:53:
Vind het wel een beetje sneu voor Lampard maar van de andere kant kiest hij er zelf voor. Ik zou eens beginnen met het nooit maar dan ook echt nooit meer opstellen van Raheem Stelring, die heeft op een paar jaar geleden na een goed seizoen bij ManC nog nooit wat laten zien. Overigens heb ik niks met Chelsea ofzo, maar ik kan er maar niet over uit hoe slecht ze met deze spelers presteren. Het zijn nou niet echt koekenbakkers die er rondlopen op een enkeling na.
Ook weer typisch voor ons om het weg te geven lol.
Wat een kinderlijk eenvoudig weggegeven goal weer, manmanman.
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 02-05-2023 22:24 ]
Beetje onsportief gedrag richting Mudryk. Boe-geroep en laserpennen. Terwijl Arsenal nooit een bod geaccepteerd heeft gehad.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Hmmm kunnen we die laserpointers aub thuis laten. La Liga taferelen

Boe-geroep kan, hij stond namelijk op het punt op te tekenen. Maar Chelsea kwam met nog een paar miljoen extra en alles in een beter package.Gunner schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 22:53:
Beetje onsportief gedrag richting Mudryk. Boe-geroep en laserpennen. Terwijl Arsenal nooit een bod geaccepteerd heeft gehad.
Op Reddit zie ik ook alleen maar afkeurende reacties van fans staan. Dit is gewoon erg laag en die persoon zullen ze echt wel vinden.
Onwaar. Het bod van Arsenal is nooit geaccepteerd door Shaktar. Ze hebben ons al die weken aan het lijntje gehouden in de hoop dat er een beter bod kwam, en die kwam.HollowGamer schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 23:14:
[...]
hij stond namelijk op het punt op te tekenen.
En ja hoor, Big Sam gaat Leeds United redden.gambieter schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 16:13:
Leeds United wil van hun 3e coach (Bielsa, interim, Gracia) af, en denkt aan aan Big Sam Allardyce...
[Afbeelding]
Het filmpje in deze tweet is erg grappig:
[Twitter]
[ Voor 87% gewijzigd door gambieter op 03-05-2023 12:19 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hij viel overigens wel goed in gisteren.JeroenNietDoen schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 08:14:
[...]
Onwaar. Het bod van Arsenal is nooit geaccepteerd door Shaktar. Ze hebben ons al die weken aan het lijntje gehouden in de hoop dat er een beter bod kwam, en die kwam.
Beetje teleurgesteld dat we tweedehelft zo slecht waren.
Is die man met die laser al opgepakt?
Edit: https://www.goal.com/en-g...ident/blt94d0a72cbfbe432a
Ja dus.
[ Voor 12% gewijzigd door HollowGamer op 03-05-2023 13:58 ]
Ben het op zich met je eens, maar Bay (neem aan dat je Bayern München bedoeld) vind ik niet echt in dat rijtje passen.HollowGamer schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 21:50:
[...]
Laten we het hopen.
Net zoals bij City, Bay, RM, Barca .. al die ploegen mogen voor mij wel eens afhaken. Ze smijten met ongelofelijk veel geld, en kopen de beste spelers weg.
Die Mudryk toch, je ziet hem gewoon ongelukkig zijn op de bank. Uiteindelijk blij dat we niet grof geld voor hem hebben betaald, weet niet of hij Pepe 2.0 zou worden, maar dit gun je hem ook niet.
Die kopen niet zomaar spelers, zit best wel strategie achter (ok, vorig seizoen hebben ze een paar missers gehad), maar van dat rijtje clubs is het de enige waar ze de financiële huishouding echt op orrde hebben en alles met eigen geld doen.
Ik zou dan bijvoorbeeld ManU daarvoor in de plaats willen zetten om zo maar een voorbeeld te geven.
Sane hoort er toch niet thuis? Verder ook veel overbodige spelers gekocht, ze hebben een enorme selectie en kopen altijd de beste spelers (van dat seizoen) van de concurrentie.jbdeiman schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 14:13:
[...]
Ben het op zich met je eens, maar Bay (neem aan dat je Bayern München bedoeld) vind ik niet echt in dat rijtje passen.
Die kopen niet zomaar spelers, zit best wel strategie achter (ok, vorig seizoen hebben ze een paar missers gehad), maar van dat rijtje clubs is het de enige waar ze de financiële huishouding echt op orrde hebben en alles met eigen geld doen.
Ik zou dan bijvoorbeeld ManU daarvoor in de plaats willen zetten om zo maar een voorbeeld te geven.
Nee, ben niet zo kapot van BAY.
Ieder zijn ding, ik vind dat als je het in elk geval zelf doet, ipv van via allerlei constructies en investeerders (lees: Olie-landen) die je allemaal geld toestoppen in elk geval anders.HollowGamer schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 14:14:
[...]
Sane hoort er toch niet thuis? Verder ook veel overbodige spelers gekocht, ze hebben een enorme selectie en kopen altijd de beste spelers (van dat seizoen) van de concurrentie.
Nee, ben niet zo kapot van BAY.
Ik snap daarnaast jou denk ik ook wel, omdat jij vind dat ze vnuit directe concurrenten spelers weghalen, waardoor zij sterker en de concurrenten zwakker worden en ze (mede) daardoor steeds relatief simpel kampioen worden?
Lionel Messi: Argentina forward to leave Paris St-Germain this summer
Zou hij ook in de zandbak gaan voetballen, om CR7 weer te overtreffen in salaris?
Verder lachen:
Zou hij ook in de zandbak gaan voetballen, om CR7 weer te overtreffen in salaris?
Verder lachen:
Dat noemen ze een 180 graden draaiingMessi is unconvinced the club can compete at the top of the European game, due to financial issues, while the French champions want to focus on developing young talent.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Mooi om te zien dat spelers die het al niet heel breed hebben zich toch blijven inzetten voor wereldverbetering door in up and coming landen te gaan voetballen. Chapeau!
Tesla M3LR '21
Tis dat Chelsea geen Europees voetbal haalt, maar anders had ik die eigenaar nog wel gek genoeg geacht...London schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 17:25:
Mooi om te zien dat spelers die het al niet heel breed hebben zich toch blijven inzetten voor wereldverbetering door in up and coming landen te gaan voetballen. Chapeau!
Sam Allardyce: Leeds boss says he is 'up there' with Jurgen Klopp & Pep Guardiola
.
Hij is helemaal niet arrogantNew Leeds United manager Sam Allardyce has said he is "up there" with any manager in the Premier League including Manchester City boss Pep Guardiola and Liverpool's Jurgen Klopp. Allardyce, who replaced Javi Gracia, said he may look "antiquated" but is the equal of any manager in the league.
"I'm 68 but there's nobody ahead of me in football terms. Not Pep, not Klopp, not [Mikel] Arteta," he said.
Jammer, had gehoopt dat City - West Ham 0 - 0 zou blijven, is 3 - 0 geworden 
de stand is nu 1 wedstrijd meer gespeeld en 1 punt minder.
de stand is nu 1 wedstrijd meer gespeeld en 1 punt minder.
@SjahSjah schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 08:20:
Napoli kan kampioen worden vandaag.
Nee, nog niet > Lazio won met 2 - 0.
Morgen uit bij Udinese waarschijnlijk wel.
En Haaland maakte nummer 35 vanavond, een recordaantal doelpunten in één Premier League seizoen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik krijg bij Haaland exact hetzelfde als wat ik bij Messi en Barcelona had. Het is te goed, te steriel, dan krijg ik er juist een aversie tegen.
Ik kijk ook liever naar een Henry of Bergkamp. Een Pires aan de zijkant.JeroenNietDoen schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 07:48:
Ik krijg bij Haaland exact hetzelfde als wat ik bij Messi en Barcelona had. Het is te goed, te steriel, dan krijg ik er juist een aversie tegen.
Nou ja.... gelukkig hebben we de VHS-tapes nog.
[ Voor 11% gewijzigd door Gunner op 04-05-2023 10:40 ]
Wacht ff, Henry of Bergkamp waren niet te goed?Gunner schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 10:39:
[...]
Ik kijk ook liever naar een Henry of Bergkamp. Een Pires aan de zijkant.![]()
Nou ja.... gelukkig hebben we de VHS-tapes nog.
Dat ze te goed zijn is de mening van @JeroenNietDoen . Ik vind het fijner om naar 'dat soort' spelers te kijken. Toch andere types.toolkist schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 10:41:
[...]
Wacht ff, Henry of Bergkamp waren niet te goed?
Ook al speelt hij bij City, ik vind het toch wel een prestatie hoor. Wat een machine die gast.
Die gaat nog eens heel goed worden..
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ik dacht dat jij erin mee ging wegens je 'ook' in je zinGunner schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 10:49:
[...]
Dat ze te goed zijn is de mening van @JeroenNietDoen . Ik vind het fijner om naar 'dat soort' spelers te kijken. Toch andere types.
Dat was een harde bal in de face voor de Gea.
Die Japanse speler is wel een sympathieke speler, vind hem ook wel een goede speler.
Die Japanse speler is wel een sympathieke speler, vind hem ook wel een goede speler.
Wat je vaak niet ziet bij grote spelers is dat ze snel zijn. Haaland heeft alles. Hij en mbappe zijn de nieuwe generatieMalfunctions schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 14:43:
Ook al speelt hij bij City, ik vind het toch wel een prestatie hoor. Wat een machine die gast.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Dat BHA heeft een leuk elftal!
Verdient gewonnen, er moeten echt spelers bij voor Man Utd.
Verdient gewonnen, er moeten echt spelers bij voor Man Utd.
De scheids beschermde ManU nog. Casemiro had minstens 3x geel verdiend, en Antony was een bontkraagje die hard rood had moeten krijgen.
Anthony had wel direct rood mogen zijn. Overigens, Shaw met die hands, die had al geel.gambieter schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 23:12:
De scheids beschermde ManU nog. Casemiro had minstens 3x geel verdiend, en Antony was een bontkraagje die hard rood had moeten krijgen.
Brighton wel verdient gewonnen. En door dit verlies van ManU heeft Arsenal nog 1 punt nodig om 2de plek veilig te stellen.
De strijd om plek 5 is wat dat betreft spannender

@HollowGamer
Waarom
Het gaat toch prima zo
Oh ja, en Napoli is vanavond Kampioen Serie A.
[ Voor 10% gewijzigd door JAN-B op 04-05-2023 23:30 ]
Ik had gister BHA - MUN aanstaan als achtergrond, waar ik op een mooi duel had gerekend. Blijkbaar heb ik de extra tijd niet afgewacht en lees ik later op Teletekst "Brighton in extremis langs United" 
Te vroeg gestopt voor het leukste gedeelte
Te vroeg gestopt voor het leukste gedeelte
Manchester is te wisselvallig en laat het soms afweten.
Ploeg is niet consistent. Ten Hag heeft nog genoeg te doen.
Een echte top spits zou goed zijn.
Ploeg is niet consistent. Ten Hag heeft nog genoeg te doen.
Een echte top spits zou goed zijn.
[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 05-05-2023 10:16 ]
Ik zie net de actie van Antony, dat is toch het schoolvoorbeeld van een rode kaart? Zelfs als je geen rood geeft voor die achterlijke schop had het 2x geel mogen zijn. Die reactie als ie geen vrije trap mee krijgt is op zichzelf al geel waard.gambieter schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 23:12:
Mooi dat Napoli kampioen is trouwens! Al twee jaar op rij geen Juventus als ik me niet vergis.
3 zelfs, Inter werd 2j geleden kampioenTyphone schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 11:06:
Mooi dat Napoli kampioen is trouwens! Al twee jaar op rij geen Juventus als ik me niet vergis.
Wel walgelijke praktijken op het veld na het fluitsignaal. Spelers werden hun kleren uitgetrokken.
Ik dacht eerst dat de Vesuvius was uitgebarsten, maar toen bleek Napoli kampioen te zijn geworden 
Hoe ist mogelijk, Chelsea heeft eens gewonnen, uit bij Bournemouth, 1 - 3 ;
is @Chelseamarre123 ook weer blij
City wint met 2 - 1 van Leeds > allebei 34 gespeeld, en 4 punten verschil
is @Chelseamarre123 ook weer blij
City wint met 2 - 1 van Leeds > allebei 34 gespeeld, en 4 punten verschil
Het is niet te geloven, ook nog eens 3 doelpunten gemaakt.
Nog 5 doelpunten en dan hebben we een positief doelsaldo

Die 2-1 winst van City had veel ruimer moeten zijn. Haaland had een off-day (paal, lat, struikelde over eigen benen, net naast, etc). Tien minuten voor tijd stond het 2-0 (2x Gundogan), City kreeg een pingel. Haaland is de aangewezen pingelnemer, maar aanvoerder Gundogan nam/kreeg de bal en schoot op de paal. Guardiola was laaiend!
Toen scoorde Leeds ook nog eens de 2-1 na een fout van Akanji. Gundogan werd gewisseld, kreeg geen hand van Pep of zelfs maar een blik
Toen scoorde Leeds ook nog eens de 2-1 na een fout van Akanji. Gundogan werd gewisseld, kreeg geen hand van Pep of zelfs maar een blik
En nog 1 punt nodig om degradatie te ontlopen. Theoretisch ofcourseChelseamarre123 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 18:15:
Het is niet te geloven, ook nog eens 3 doelpunten gemaakt.
Degradatie was denk ik niet meer mogelijk omdat alle ploegen niet meer het maximum konden halen omdat ze tegen mekaar nog uitkwamen dacht ik.JeroenNietDoen schreef op zondag 7 mei 2023 @ 10:53:
[...]
En nog 1 punt nodig om degradatie te ontlopen. Theoretisch ofcourse
Vanmiddag Newcastle - Arsenal;
Misschien weten de "echte fans" hier nog iets van die beroemde /beruchte wedstrijd van jaaren geleden: 4 - 4
Arsenal na 1 half uur met 0 - 4 voor, 2x van Persie, en dan de 2e helft: 2 - 4 en nog 3 - 4 en in de 87e minuut de 4 - 4; het schijnt een van de Greatest comebacks te zijn in de PL.
Arsene Wenger was razend.
Ik hoop dat het vanmiddag beter gaat
Misschien weten de "echte fans" hier nog iets van die beroemde /beruchte wedstrijd van jaaren geleden: 4 - 4
Arsenal na 1 half uur met 0 - 4 voor, 2x van Persie, en dan de 2e helft: 2 - 4 en nog 3 - 4 en in de 87e minuut de 4 - 4; het schijnt een van de Greatest comebacks te zijn in de PL.
Oh, ik keek gewoon naar diegene onder de streep die er het beste voor stond en nog de meeste punten zou kunnen halen in resterende wedstrijden. Dat zou Forest zijn die nog op 42 punten kunnen komen. Maar op doelsaldo staat Chelsea er beter voor. Dus je bent inderdaad al safe.Chelseamarre123 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 12:30:
[...]
Degradatie was denk ik niet meer mogelijk omdat alle ploegen niet meer het maximum konden halen omdat ze tegen mekaar nog uitkwamen dacht ik.
Leuk dat je kijkt naar "Hoe overleef ik de Bundesliga?"!
Les 1: Heb geen blauw-wit logo.
Les 1: Heb geen blauw-wit logo.
:fill(white):strip_exif()/f/image/wALvruQB8RAh4t9IfNlFfQiW.png?f=user_large)
[ Voor 29% gewijzigd door Maarten_E op 07-05-2023 18:15 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ja die staat nog op het netvliesJAN-B schreef op zondag 7 mei 2023 @ 12:32:
Vanmiddag Newcastle - Arsenal;
Misschien weten de "echte fans" hier nog iets van die beroemde /beruchte wedstrijd van jaaren geleden: 4 - 4![]()
Elect a clown, expect a circus.
Aan de andere kant ; pope liet zich aardig verrassen bij de 0-1Vos schreef op zondag 7 mei 2023 @ 18:23:
Poeh die laatste kans van Odegaard, die mag toch niet mis.
Denk dat het zicht ook slecht was? Was wel ver buiten zijn bereik. Maar kan kloppen hoor.Gunner schreef op zondag 7 mei 2023 @ 18:24:
[...]
Aan de andere kant ; pope liet zich aardig verrassen bij de 0-1
Ik was de wedstrijd vergeten, gelukkig kun je met ViaPlay terug seeken, dus ik zit nu nog in de 34min.
Zie jullie na de wedstrijd.
Zie jullie na de wedstrijd.
Malen weer belangrijk voor Dortmund met een goal, 3-0 voor tegen de nummer 7 einde eerste helft. Nice.
Echt bizar hoeveel overtredingen die Bruno Guimaraes al gemaakt heeft en nog steeds geen gele kaart gekregen.
Niet alleen hij. Schar komt ook weg met een duidelijke elleboogJeroenNietDoen schreef op zondag 7 mei 2023 @ 18:55:
Echt bizar hoeveel overtredingen die Bruno Guimaraes al gemaakt heeft en nog steeds geen gele kaart gekregen.
Nou, wat ik wel grappig vind, Newcastle speelt graag het fysieke spel, hoort bij ze. Maar in de eerste helft wanneer dan Arsenal spelers terug gaan uitdelen zijn ze verontwaardigd 
Desalniettemin moet Xhaka een kopje STFU nemen. Dat opgefokte werkt alleen maar tegen je.
Desalniettemin moet Xhaka een kopje STFU nemen. Dat opgefokte werkt alleen maar tegen je.
Hahah eigen goal
Karma deliveredGunner schreef op zondag 7 mei 2023 @ 19:00:
[...]
Niet alleen hij. Schar komt ook weg met een duidelijke elleboog
Mag ik zeggen dat ik eindelijk het goed vind dat we ons niet laten inpakken?JeroenNietDoen schreef op zondag 7 mei 2023 @ 19:01:
Nou, wat ik wel grappig vind, Newcastle speelt graag het fysieke spel, hoort bij ze. Maar in de eerste helft wanneer dan Arsenal spelers terug gaan uitdelen zijn ze verontwaardigd
Wat Xhaka doet is misschien overdreven, maar we zijn niet meer die 'lievers' van een aantal seizoenen geleden. Er zitten ook meer leiders in het team.
Morgen gaat er een extra belletje naar Riyad voor wat extra oliegeld. Boe hoe we kunnen het niet winnen van de echt goede ploegen
De commentator zei dat ze achter Neymar en Ronaldo aanzaten.. dat menen ze toch niet?Gunner schreef op zondag 7 mei 2023 @ 19:22:
Morgen gaat er een extra belletje naar Riyad voor wat extra oliegeld. Boe hoe we kunnen het niet winnen van de echt goede ploegen
Ik dacht namelijk dat NEW anders was, dat ze echt een idee hadden.
Nee, er zijn door de EPL bij de overname restricties gesteld aan de investeringen. Daarom kunnen ze niet op zijn Chelseas en Cities spenderen.HollowGamer schreef op zondag 7 mei 2023 @ 19:24:
[...]
Ik dacht namelijk dat NEW anders was, dat ze echt een idee hadden.
Op een enerverende beginfase na vond ik Newcastle niet zo heel geweldig
Tweede plaats is veilig.
Tweede plaats is veilig.
Wat een irritante speler is die Schar. Ook die LB.. bah.
Oh ja en Odegaard
De betere Noor.
De betere Noor.
Is Frank de Boer dronken of moe? Hij heeft wel humor, of heeft hij gewoon zoiets van ik ga nu echt zeggen wat ik denk?
Jorginho was ook goed vandaag dat mag gezegd wordenHollowGamer schreef op zondag 7 mei 2023 @ 19:57:
Leuk moment Rice met die mascotte (kid), stelt haar op het gemak.
Hoop echt dat we hem kunnen binnenhalen, lijkt me een goed voor roulatie met Xhaka.
Redelijk bevooroordeeld maar de 15 competitiegoals van Odegaard vind ik bijna nog indrukwekkender dan die van zijn landgenoot. Klasbak.
100m betalen goed voor roulatie?HollowGamer schreef op zondag 7 mei 2023 @ 19:57:
Leuk moment Rice met die mascotte (kid), stelt haar op het gemak.
Hoop echt dat we hem kunnen binnenhalen, lijkt me een goed voor roulatie met Xhaka.
Dan mag ie toch zeker wel zo'n beetje alles spelen mag ik hopen.
Xhaka doet het toch goed? Kijk naar City, daar hebben ze ook meerdere spelers die op een positie kunnen spelen.toolkist schreef op zondag 7 mei 2023 @ 21:12:
[...]
100m betalen goed voor roulatie?![]()
Dan mag ie toch zeker wel zo'n beetje alles spelen mag ik hopen.
Tuurlijk zal Rice dan het meeste spelen, maar je hebt nog de beker, CL, etc. Vergist je niet.
En onze traditie is dat onze belangrijke spelers altijd geblesseerd raken.
Rice speelt nu toch ook alles bij West Ham? En dus spelen ook Europees. Als je Xhaka prima vindt en er alleen iemand bij wil voor de roulatie zou ik toch naar goedkopere opties kijken.HollowGamer schreef op zondag 7 mei 2023 @ 21:23:
[...]
Xhaka doet het toch goed? Kijk naar City, daar hebben ze ook meerdere spelers die op een positie kunnen spelen.
Tuurlijk zal Rice dan het meeste spelen, maar je hebt nog de beker, CL, etc. Vergist je niet.
En onze traditie is dat onze belangrijke spelers altijd geblesseerd raken.
En City als voorbeeld nemen lijkt me niet handig, die kunnen 5x zoveel uitgeven
Met de resultaten van Newcastle en ManU vandaag is de strijd voor top 3/4 nog aardig open. Liverpool, Brighton en spurs dingen allemaal nog mee.
De Gea zorgt ervoor dat West Ham zo goed als veilig is. Wat een blunder.
Miskoop Martinez wordt met node gemist in Manchester.JeroenNietDoen schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:00:
Met de resultaten van Newcastle en ManU vandaag is de strijd voor top 3/4 nog aardig open. Liverpool, Brighton en spurs dingen allemaal nog mee.
XXXVI
Ik snap ook niet waarom ETH weghorst blijft opstellen.
In zijn Ajax periode bleef hij zo onder ander Promes en Labyad opstellen. Het duurt lang voordat ETH zijn idee opgeeft.Gunner schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:09:
XXXVI
Ongelooflijk dat die De Gea nog bij United speelt, zoveel blunders. Gisteren weer ferm naast de bal
Eddie Howe was blijkbaar gefrustreerd over het tijdrekken van Arsenal.
Nogal selectieve verontwaardiging want dat was exact hetzelfde wat Newcastle deed in de omgekeerde wedstrijd. En dat de hele wedstrijd lang.
Nogal selectieve verontwaardiging want dat was exact hetzelfde wat Newcastle deed in de omgekeerde wedstrijd. En dat de hele wedstrijd lang.

[ Voor 11% gewijzigd door Gunner op 08-05-2023 09:49 ]
Ik zie dat er vandaag PL wedstrijden zijn om 16.00u?
ETH is denk ik een goede people manager, maar tactisch niet super sterk. Hij doet mij denken aan Wenger, die stelde ook altijd dezelfde falende spelers op.Gunner schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:09:
Nogal gek dat hij als miskoop wordt bestempeld. Zo slecht vind ik hem niet, hij is beter dan die andere twee CBs die ze hebben.ephymerous schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:08:
[...]
Miskoop Martinez wordt met node gemist in Manchester.
Vergeet ook niet het wegvallen van Varrane.
Blijkbaar vanwege een bank holiday door de kroning van Charles.HollowGamer schreef op maandag 8 mei 2023 @ 12:59:
Ik zie dat er vandaag PL wedstrijden zijn om 16.00u?
EVERTON!!! 0-2 hoop zo dat erin blijven. Mooie club!
0-3 Jaaaa UP THE TOFFEES
0-3 Jaaaa UP THE TOFFEES
[ Voor 24% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 08-05-2023 19:10 ]
Tja, als je puur naar het beleid kijkt, dan verdienen ze het niet om erin te blijven.Lekkerboeie86 schreef op maandag 8 mei 2023 @ 19:05:
EVERTON!!! 0-2 hoop zo dat erin blijven. Mooie club!
0-3 Jaaaa UP THE TOFFEES
Maar inderdaad verder wel een mooie club.
Als je naar het beleid gaat kijken kan je de halve PL er wel uit flikkerenHollowGamer schreef op maandag 8 mei 2023 @ 19:12:
[...]
Tja, als je puur naar het beleid kijkt, dan verdienen ze het niet om erin te blijven.
Maar inderdaad verder wel een mooie club.
Tesla M3LR '21
0-4, zijn dat even belangrijke punten met het oog op een eventueel lijfsbehoud!
Twente komt eraan!
1-4 intussen. Vier vlijmscherpe counters van Everton, Brighton heeft weinig geluk.
Dit is heel pijnlijk voor Leicester City, die vandaag kansloos van Fulham verloren, de 5-3 eindstand was geflatteerd voor de Foxes. Ik ben bang dat ze gaan degraderen gezien hun tegenstanders in de laatste paar wedstrijden.
Dit is heel pijnlijk voor Leicester City, die vandaag kansloos van Fulham verloren, de 5-3 eindstand was geflatteerd voor de Foxes. Ik ben bang dat ze gaan degraderen gezien hun tegenstanders in de laatste paar wedstrijden.
https://nos.nl/artikel/24...d-seizoen-in-saudi-arabie
Messi naar de Saudis. Ik zie wel meer spelers daarnaar toe vertrekken gezien de bedragen die daar rond gaan.
Messi naar de Saudis. Ik zie wel meer spelers daarnaar toe vertrekken gezien de bedragen die daar rond gaan.
Ik snap het oprecht niet waarom grote voetballers als Messi en Ronaldo -die hun zakken voor de komende drie generaties allang gevuld hebben- daar zouden willen gaan voetballen. Doet wat mij betreft absoluut afbreuk aan hun reputatie.Tristan schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 12:29:
We hebben het hier bepaald niet over broodvoetballers van wie ik het wel kan begrijpen.
De nieuwe 'retirement league'.
China heeft het ook geprobeerd met doorsnee voetballers, dat is ook niet echt een succes gebleken.
China heeft het ook geprobeerd met doorsnee voetballers, dat is ook niet echt een succes gebleken.
Tja, ze worden natuurlijk ook gek gemaakt door makelaars. En geld doet ook vreemde dingen met mensen.Malfunctions schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 12:37:
[...]
Ik snap het oprecht niet waarom grote voetballers als Messi en Ronaldo -die hun zakken voor de komende drie generaties allang gevuld hebben- daar zouden willen gaan voetballen. Doet wat mij betreft absoluut afbreuk aan hun reputatie.
We hebben het hier bepaald niet over broodvoetballers van wie ik het wel kan begrijpen.
Als ze mij 400 miljoenen bieden p.j., dan zou ik ook gaan.
Bij 1 miljoen p.j. wil ik nog nadenken of ik moet gaan.
Maar als je al ettelijke honderden miljoenen op de bank hebt staan, waarom dan nog? Wat voegt 800 miljoen nog toe als je al ongeveer zo'n bedrag op de bank hebt staan?HollowGamer schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 13:31:
[...]
Tja, ze worden natuurlijk ook gek gemaakt door makelaars. En geld doet ook vreemde dingen met mensen.
Als ze mij 400 miljoenen bieden p.j., dan zou ik ook gaan.
Bij 1 miljoen p.j. wil ik nog nadenken of ik moet gaan.
Goh verrassend.. Totaal geen enkele emotie bij die gasten, het enige waar ze aan denken zijn dollartekens. want die hebben ze nog niet genoeg..Tristan schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 12:29:

Dat het een twijfelachtig land is, in een totaal zinloze competitie in de bloedhitte met alleen maar mannen in witte jurken op de tribune, het maakt ze geen moer uit. Totaal verkeerd voorbeeld voor de jeugd.
Als je je schaapjes nog niet op het droge hebt en je zo'n kans krijgt kan ik het nog begrijpen.. Maar als je al zoveel hebt ga dan de club waar je in je jeugd van droomde (in Portugal of Argentinië) hogerop helpen voor een bescheiden fooi.. Dan ben je, wat mij betreft, pas een hele grote.
[ Voor 20% gewijzigd door M@cer op 09-05-2023 13:41 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Tja, waarom willen rijken, nog rijker worden dan ze al zijn?Malfunctions schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 13:37:
[...]
Maar als je al ettelijke honderden miljoenen op de bank hebt staan, waarom dan nog? Wat voegt 800 miljoen nog toe als je al ongeveer zo'n bedrag op de bank hebt staan?
Geen idee, maar ik denk dat geld dat soort dingen met je doet.
Verwijderd
Wat kan ik toch genieten van een Ancelotti ten opzichte van Guardiola.
Ancelotti gewoon rustig langs het veld, niet bezig houden met de scheids of 4de man maar gewoon kalm.
En dan Guardiola die weer als een mafkees tekeer gaat en al 5 keer bij de 4de man heeft geklaagd.
Ancelotti gewoon rustig langs het veld, niet bezig houden met de scheids of 4de man maar gewoon kalm.
En dan Guardiola die weer als een mafkees tekeer gaat en al 5 keer bij de 4de man heeft geklaagd.
Ik hoop zo dat City verliest
Edit:Die Guardiola is bijna net zo'n neuroot als Tuchel. Nog een reden om te hopen dat City verliest
Edit:Die Guardiola is bijna net zo'n neuroot als Tuchel. Nog een reden om te hopen dat City verliest
[ Voor 65% gewijzigd door Harribo op 09-05-2023 21:34 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken