Waarschijnlijk vanwege tot een poging tot natrappen.Chelseamarre123 schreef op woensdag 26 april 2023 @ 21:51:
Wat een aansteller die White, hoezo krijgt Dias daar nu geel voor en is de vrije trap voor City
Dit was helaas te verwachten... Jammer.
Wel mooi dat Gakpo scoort voor Liverpool
Wel mooi dat Gakpo scoort voor Liverpool
[ Voor 36% gewijzigd door Harribo op 26-04-2023 22:02 ]
Ruben Dias is oerdom (niet de eerste keer) en White is aan het janken. Deed me hieraan denken:
Om in AITA taal te blijven: Everyone sucks.
Om in AITA taal te blijven: Everyone sucks.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Het is jammer voor Arsenal dat ze weer net te kort komen maar van mij mag De Bruyne alles winnen wat er te winnen valt. Wat een supervoetballer is dat toch, kan werkelijk alles en is daarnaast ook een keiharde werker èn sympathiek. Daar kun je toch niet anders als fan van zijn zelfs al speelt ie voor " de vijand" ?
Hoe goed is Lampard?Chelseamarre123 schreef op woensdag 26 april 2023 @ 21:51:
Wat een aansteller die White, hoezo krijgt Dias daar nu geel voor en is de vrije trap voor City
De Bruyne is inderdaad een sympathieke speler, maar hij speelt ook voor City omdat ze miljoenen aan hem betalen. Dat kunnen veel clubs gewoon niet betalen, tenminste niet op een eerlijke manier.Grindtegel schreef op woensdag 26 april 2023 @ 22:03:
Het is jammer voor Arsenal dat ze weer net te kort komen maar van mij mag De Bruyne alles winnen wat er te winnen valt. Wat een supervoetballer is dat toch, kan werkelijk alles en is daarnaast ook een keiharde werker èn sympathiek. Daar kun je toch niet anders als fan van zijn zelfs al speelt ie voor " de vijand" ?
Dus ja, De Bruyne vind ik ok, City? Nee, die kunnen mij net als PSG ..
Pfft, Haaland scoort áltijd uit alle hoeken en standen. Vanavond 2 a 3 enorme kansen en niet goed.
En de Bruyne met een briljant doelpunt..
En de Bruyne met een briljant doelpunt..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
White is geen aansteller namelijk, ik heb ze bij City in de eerste helft ook 10x om een penalty/vrijetrap/kaart zien vragen. Zelfs bij gewoon een geldige tackle.
Slecht in de wedstrijd zitten en nog 2 assists geven.
Nu zijn de rollen omgedraaid en maakt De Bruyne het af, ook wel een fenomeen.
Nu zijn de rollen omgedraaid en maakt De Bruyne het af, ook wel een fenomeen.
In de eredivisie zou het een penalty zijn.
En Lampard blijft falen, Brentford alweer 0-2 voor en het spel van Chelsea is niet om aan te zien.
Gakpo weer eens scherp voor Liverpool.
[ Voor 17% gewijzigd door gambieter op 26-04-2023 22:22 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Het was ook echt een stomme move, hadden net zo goed die Potter kunnen houden.gambieter schreef op woensdag 26 april 2023 @ 22:21:
En Lampard blijft falen, Brentford alweer 0-2 voor en het spel van Chelsea is niet om aan te zien.
Gelukkig volg ik social media niet, maar ik weet dat er Chelsea fans zijn, die nu lachen met ons (omdat we het kampioenschap verspelen), terwijl ze zich beter kunnen richten op hun eigen problemen.
Ongeloofelijke opstelling ook. Enkel Sterling als aanvaller/winger, voor de rest allemaal verdedigers of centrale middenvelders.gambieter schreef op woensdag 26 april 2023 @ 22:21:
Zit ook totaal geen idee bij zijn aanstelling, had op zijn minst verwacht dat hij jongens die volgend jaar het moeten doen nu kansen zou geven zoals Badiashille, Mudryk, Madueke, D.Fofana, Mendy...
lampard doet het express, beetje wraak nemen om zijn eerdere ontslaggambieter schreef op woensdag 26 april 2023 @ 22:21:
Ik herhaal deze maar, dit verklaart allesChelseamarre123 schreef op woensdag 26 april 2023 @ 22:24:
Ongeloofelijke opstelling ook. Enkel Sterling als aanvaller/winger, voor de rest allemaal verdedigers of centrale middenvelders.
:fill(white):strip_exif()/f/image/ivFInJXaV7kjQQYhMB4julBW.png?f=user_large)
Thomas Frank wint vanavond
Bizar hoe groot het verschil is vandaag tussen City en Arsenal.. Hele wedstrijd niet het idee gehad dat Arsenal iets kon inbrengen
Lekker sportieve gast die Ederson, met z'n huilie huilie gebaren richting de Arsenal fans. Mag hopen dat ie ervoor aangeklaagd wordt of anders een keer hard tegen zn eigen doelpaal aan klapt met zn telefoon botje.
Gister met een vriend wezen borrelen. Die afspraak had ik gemaakt en zag later dat deze wedstrijd er was. De afspraak laten staan en dat was maar goed ook, dat was een stuk leuker dan deze wedstrijd. 
Nou ja niet echt een verrassende uitslag.
Nou ja niet echt een verrassende uitslag.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik heb ook niet gekeken. Ik had in een game een event geplant, en dit biljoenenelftal is zo in vorm, daar kunnen gewone teams amper van winnen, dus gewoon met event meegedraaid. Toen ik klaar was zag ik dat het 3-1 stond, meh lekker uitlaten die TV 
Verbaast me niets.toolkist schreef op donderdag 27 april 2023 @ 08:36:
Lekker sportieve gast die Ederson, met z'n huilie huilie gebaren richting de Arsenal fans. Mag hopen dat ie ervoor aangeklaagd wordt of anders een keer hard tegen zn eigen doelpaal aan klapt met zn telefoon botje.
Bij Martinez werd ook niets gedaan, maar zo mogen hier inderdaad flink voor straffen. Niet in geld, dat hebben ze genoeg, maar desnoods met een schorsing.toolkist schreef op donderdag 27 april 2023 @ 08:36:
Viel me vanmorgen op dat Chelsea nog niet eens degradatie ontweken heeft. Chelsea heeft volgens mij nog 8 punten nog om degradatie te voorkomen. Everton staat er het gunstigst voor onderaan.Chelseamarre123 schreef op woensdag 26 april 2023 @ 22:24:
[...]
Ongeloofelijke opstelling ook. Enkel Sterling als aanvaller/winger, voor de rest allemaal verdedigers of centrale middenvelders.
Zit ook totaal geen idee bij zijn aanstelling, had op zijn minst verwacht dat hij jongens die volgend jaar het moeten doen nu kansen zou geven zoals Badiashille, Mudryk, Madueke, D.Fofana, Mendy...
Chelsea's programma:
Arsenal uit
Bournemouth uit
Forest thuis
City uit
ManU uit
Newcastle thuis
Dat wordt nog lastig, en ik vrees dat je misschien meer afhankelijk bent van de onderste 3 om punten te laten liggen.
[ Voor 24% gewijzigd door JeroenNietDoen op 27-04-2023 11:51 ]
Maar ja, dat geldt ook voor de nummers 12,13,14 etc. Doen die clubs het dan ook afschuwelijk? Normaal gesproken staat het verder uit elkaar in deze fase van het seizoen, met 1-2 duidelijk zwakkere broeders. Chelsea heeft de pech dat dat nu niet het geval is. Natuurlijk zijn ze daar zelf medeschuldig aan met hun beleid dat nergens op slaat maar 32 punten is een redelijke graadmeter om te hebben om veilig te zijn. Chelsea staat daar 7 punten boven.JeroenNietDoen schreef op donderdag 27 april 2023 @ 11:46:
[...]
Viel me vanmorgen op dat Chelsea nog niet eens degradatie ontweken heeft. Het is voor Chelsea nog 6 wedstrijden, maar op dit moment kan de nr. 20 zelfs nog Chelsea inhalen.
Das toch wel ernstig...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Voor Chelsea is dat ver en ver onder de maat ja. Die horen gewoon in een top 6 mee te draaien.Maarten_E schreef op donderdag 27 april 2023 @ 11:53:
[...]
Doen die clubs het dan ook afschuwelijk?
Tuurlijk. Maar heb het nu even over dat men nog potentieel kan degraderen. Het is ver onder de maat, maar normaal gesproken zou een club die op P11 staat in deze fase van het seizoen niet meer moeten kunnen degraderen. Daar heeft Chelsea wel pech, ook al is het aan henzelf te wijten.JeroenNietDoen schreef op donderdag 27 april 2023 @ 11:59:
[...]
Voor Chelsea is dat ver en ver onder de maat ja. Die horen gewoon in een top 6 mee te draaien.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Tja dan zou waarschijnlijk iedereen onder hun vrijwel alles moeten winnen en zij zelf alles moeten verliezen.
Hoewel ze niet officieel veilig zijn lijkt dat me geen realistisch scenario.
Ja, zou moeten, maar heb je dan ook de edit van mijn oorspronkelijke bericht gelezen hoe hun speelschema eruit ziet?Maarten_E schreef op donderdag 27 april 2023 @ 12:04:
[...]
Tuurlijk. Maar heb het nu even over dat men nog potentieel kan degraderen. Het is ver onder de maat, maar normaal gesproken zou een club die op P11 staat in deze fase van het seizoen niet meer moeten kunnen degraderen. Daar heeft Chelsea wel pech, ook al is het aan henzelf te wijten.
Kijk eens naar hun speelschema... Thuis tegen Forest, die lijkt me dat ze die winnen ja.dutchgio schreef op donderdag 27 april 2023 @ 12:09:
Tja dan zou waarschijnlijk iedereen onder hun vrijwel alles moeten winnen en zij zelf alles moeten verliezen.
Het gat is nu 9/10 punten, dat zie ik een Leeds, Nottingham, én Leicester niet alledrie inlopen in 5 wedstrijden. En dan eindig je dus niet onder de streep.JeroenNietDoen schreef op donderdag 27 april 2023 @ 12:12:
[...]
Kijk eens naar hun speelschema... Thuis tegen Forest, die lijkt me dat ze die winnen ja.
Forrest won gisteren anders wel makkelijk van Brighton.JeroenNietDoen schreef op donderdag 27 april 2023 @ 12:12:
[...]
Kijk eens naar hun speelschema... Thuis tegen Forest, die lijkt me dat ze die winnen ja.
ManU dacht de 2e helft op 60% uit te kunnen voetballen, erg naief en superslecht, de eerste helft waren ze heer en meester om het dan op zo'n slappe manier weg te geven.
Die ongelijk aantal gespeelde wedstrijden geven wel een vertekend beeld zeg.
Ervan uitgaande dat United en Newcastle niet al te veel punten meer morsen lijkt de top 4 wel compleet, en is het vooral de strijd om plek 5/6 die nog in volle gang is.
Ervan uitgaande dat United en Newcastle niet al te veel punten meer morsen lijkt de top 4 wel compleet, en is het vooral de strijd om plek 5/6 die nog in volle gang is.
Wou net hetzelfde posten, hoezo heeft Brighton 2 tot 3 wedstrijden minder gespeeld als de ploegen boven hun?dutchgio schreef op donderdag 27 april 2023 @ 23:05:
Die ongelijk aantal gespeelde wedstrijden geven wel een vertekend beeld zeg.
Ze hebben volgens mij de bekerwedstrijden tegelijkertijd met de competitiewedstrijden gespeeld, in plaats van in een weekend met enkel bekerwedstrijden.Chelseamarre123 schreef op donderdag 27 april 2023 @ 23:14:
[...]
Wou net hetzelfde posten, hoezo heeft Brighton 2 tot 3 wedstrijden minder gespeeld als de ploegen boven hun?
Waarschijnlijk komt het door het WK dat er daar geen tijd voor is.
@Chelseamarre123 Wou ook net hetzelfde posten
Maar volgende week speelt Man. City 2x en Arsenal 1x, dus dat is dan weer iets overzichtelijker.
En ik denk dat Southampton > weer verloren met 0 - 1, er uit gaat.
De Spurs gingen ook wel 2-3x beter spelen dan in de 1e helft, dat scheelde ook welGrindtegel schreef op donderdag 27 april 2023 @ 22:55:
ManU dacht de 2e helft op 60% uit te kunnen voetballen, erg naief en superslecht, de eerste helft waren ze heer en meester om het dan op zo'n slappe manier weg te geven.
Whoopsiedaisy Dortmund....
1-0 achter tegen Bochum na 5 minuten. Môgge.
1-0 achter tegen Bochum na 5 minuten. Môgge.
De 1-2 is een kwestie van tijd in ieder geval voor BVB
Twente komt eraan!
Nou niet dus. Die willen gewoon heel graag tweede worden.
De VAR begint alweer lekker. Eerst 5 minuten kijken of de goal van Brighton echt geen buitenspel was, wat iedereen allang had gezien. Paar minuten later slaat Diego Costa een verdediger en de VAR vindt het niks...
Ik kan mij niet voorstellen dat Diego Costa iemand zou slaan. Goede actie van de uitstekende Engelse VAR dus.toolkist schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:13:
De VAR begint alweer lekker. Eerst 5 minuten kijken of de goal van Brighton echt geen buitenspel was, wat iedereen allang had gezien. Paar minuten later slaat Diego Costa een verdediger en de VAR vindt het niks...
M'n sarcasme meter sloeg nogal ver uit, kijk je een beetje uit dat ie niet stuk gaat?Megupe schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 16:42:
[...]
Ik kan mij niet voorstellen dat Diego Costa iemand zou slaan. Goede actie van de uitstekende Engelse VAR dus.
Brighton maakt gehakt van Wolves, heerlijke pot zeg!
Tesla M3LR '21
Salernatina maakt gelijk in de 84ste minuut tegen Napoli. Die stond niet in de draaiboeken denk ik zo.
5 minuten gespeeld en Liverpool-Spurs staat al 2-0. Meer gaten dan kaas in de Spurs verdediging.
Blijkt dat Newcastle geen incident was.gambieter schreef op zondag 30 april 2023 @ 17:37:
5 minuten gespeeld en Liverpool-Spurs staat al 2-0. Meer gaten dan kaas in de Spurs verdediging.
*Ziet scheidsrechter*.. 'oh, dat is die nooit kaarten geeft'.
Had al twee keer geel kunnen geven. Maar goed, hij geeft gelukkig wel een penalty.
Edit: 3-0, ik voelde mij niet super dit weekend, dit helpt wel.
Had al twee keer geel kunnen geven. Maar goed, hij geeft gelukkig wel een penalty.
Edit: 3-0, ik voelde mij niet super dit weekend, dit helpt wel.
[ Voor 19% gewijzigd door HollowGamer op 30-04-2023 17:45 ]
3-0. Doei Spurs.
Als het zo doorgaat geen Europees.Maarten_E schreef op zondag 30 april 2023 @ 17:45:
3-0. Doei Spurs.
Ben blij dat wij CL hebben gehaald, want ik vrees ook voor ons een neerwaartse spiraal.
Volgend seizoen gaat erop of eronder worden voor Liverpool, ze hebben zich redelijk kunnen herstellen van een dramastart dit seizoen, maar in de zomer moet echt worden doorgepakt met aanwinsten, met name op het middenveld en de verdediging. De aanval lijkt inmiddels redelijk te gaan draaien.HollowGamer schreef op zondag 30 april 2023 @ 17:46:
[...]
Als het zo doorgaat geen Europees.
Ben blij dat wij CL hebben gehaald, want ik vrees ook voor ons een neerwaartse spiraal.
Intussen 3-2 met nog een kwartier te spelen. De Liverpool verdediging zegt "hold my beer" voor gatenkaas.
Dit Liverpool.. ongelofelijk. Dit wordt 3-3.
Dat had rood moeten zijn.
Dat had rood moeten zijn.
[ Voor 24% gewijzigd door HollowGamer op 30-04-2023 19:09 ]
En dan breng je Richarlison eropgambieter schreef op zondag 30 april 2023 @ 19:08:
Intussen 3-2 met nog een kwartier te spelen. De Liverpool verdediging zegt "hold my beer" voor gatenkaas.
EDIT: jinxed it
[ Voor 4% gewijzigd door JeroenNietDoen op 30-04-2023 19:21 ]
En die scoort dan de 3-3
Muhahaha. Moura met de assist voor de 4-3, over weggeven gesproken

[ Voor 77% gewijzigd door gambieter op 30-04-2023 19:23 ]
Richarlison die scoort, dat geeft hoop, wonderen zijn de wereld nog niet uit
[ Voor 6% gewijzigd door JeroenNietDoen op 30-04-2023 19:23 ]
Lekker! Ook voor die spits van Spurs, wat een irritante gozer is dat zeg.
Even teruggekeken. Shirt uittrekken alsof ie de wereldbeker heeft beslist. Maar het contact met z’n hoofd was echt minimaal.HollowGamer schreef op zondag 30 april 2023 @ 19:22:
Lekker! Ook voor die spits van Spurs, wat een irritante gozer is dat zeg.
Klopp die even provocerend ging juichen richting de Spurs dug-out en gelijk gestraft wordt met een verrekte spier en een gele kaart...
Hahaha vond het wel mooi. Sowieso stiekem best fan van Klopp en hoop ook dat ze geen afscheid van hem nemen. Mooie shot aan het eind toen 'ie het publiek nog ff aan het opzwepen was ook.gambieter schreef op zondag 30 april 2023 @ 19:32:
Klopp die even provocerend ging juichen richting de Spurs dug-out en gelijk gestraft wordt met een verrekte spier en een gele kaart...
En natuurlijk heerlijk dat Spurs uiteindelijk nog nat gaat
Tesla M3LR '21
St Totheringhams Day is dat al geweest?London schreef op zondag 30 april 2023 @ 19:46:
[...]
En natuurlijk heerlijk dat Spurs uiteindelijk nog nat gaat
Mooie assist van die rechtsback van Spurs bij de 4-3 van Liverpool.

https://www.voetbalzone.n...ring-met-arbitrage/418384
Dit noemen ze karma.
Ik zag de beelden, maar Klopp mag voor mij best gestraft worden. Niet alleen hem, zag het gisteren ook bij de bekerfinale, wat heeft het voor zin om tegen de 4de man te zeiken? Als ik 4de man was, dan liep ik weg of schold ik terug.
Dit noemen ze karma.
Ik zag de beelden, maar Klopp mag voor mij best gestraft worden. Niet alleen hem, zag het gisteren ook bij de bekerfinale, wat heeft het voor zin om tegen de 4de man te zeiken? Als ik 4de man was, dan liep ik weg of schold ik terug.
Daar gaat LEI, ongelofelijk, een club dat nog niet zo super lang geleden kampioen werd.
Niets meer van over..
Niets meer van over..
sow he die overtreding van Lei op de aanvoerder van everton, en dan met geel wegkomen... die heeft of zijn been of zijn knie gebroken
Ja, het verbaast mij dat die commentator zo rustig blijft. Ik kon het niet aanzien, maar wij hebben dit met zowel Ramsey, Eduardo, en Wilshere meegemaakt.Grindtegel schreef op maandag 1 mei 2023 @ 21:48:
sow he die overtreding van Lei op de aanvoerder van everton, en dan met geel wegkomen... die heeft of zijn been of zijn knie gebroken
Echt niet prettig om te zien.
Was het niet vooral ongelukkig? Zoals ik het zag vond ik het geen ernstig gemeen spel.
Ramsey of Eduardo oogde echt vele malen erger en waren ook echt smerige overtredingen.
Ramsey of Eduardo oogde echt vele malen erger en waren ook echt smerige overtredingen.
[ Voor 34% gewijzigd door Vos op 01-05-2023 21:54 ]
ik vond hem toch wel superlomp inkomen, kon ook niet naar de 2e herhaling kijken om het goed te beoordelen zo ranzig zag het er uit
Dacht ik ook. Het ging fout omdat de voet van Coleman bleef steken in het gras. Lomp, maar niet kwaadaardig.Vos schreef op maandag 1 mei 2023 @ 21:52:
Was het niet vooral ongelukkig? Zoals ik het zag vond ik het geen ernstig gemeen spel.
Waarom Leicester nog steeds Maddison pingels laat nemen, zo slecht.
[ Voor 4% gewijzigd door gambieter op 01-05-2023 21:57 ]
Ik weet het niet, twijfel namelijk. Hij neemt de speler volledig mee en zijn knie draait helemaal. Nogal wazig dat ze het meerdere keren lieten zien, dat doen ze niet vaak.Vos schreef op maandag 1 mei 2023 @ 21:52:
Het ging mij nog niet eens zo om de overtreding, maar bedoelde die beelden. Mijn hele maag draait om.
Verder mooi om de ouwe Vardy weer even te zien, dat was weer eventjes 2016.
Die Madison is ook afgegleden zegt. Dat was toch een van de grootste Engelse talenten?gambieter schreef op maandag 1 mei 2023 @ 21:56:
[...]
Dacht ik ook. Het ging fout omdat de voet van Coleman bleef steken in het gras. Lomp, maar niet kwaadaardig.
Waarom Leicester nog steeds Maddison pingels laat nemen, zo slecht.
Penalty vond ik makkelijk gegeven, dus zo erg vond ik het niet dat hij miste.
Blijf het apart vinden dat een keeper van de nr 19 eerste keus is in de Nationale 11.HollowGamer schreef op maandag 1 mei 2023 @ 22:46:
Pickford blijft een matige keeper. Ramsdale schat ik hoger in, maar heeft ook zijn fouten. Geen idee wie daarna komt als Engelse keeper?
Allebei de ploegen lijken me moe. Wel spannend!
Niet dat je dan meteen een keeper moet kiezen die in de bovenste regionen speelt, maar als je met je club tegen degradatie speelt heb je geen goed seizoen.
Elect a clown, expect a circus.
Er zullen altijd spelers zijn die 100% geven, ook al spelen ze voor degradatie.Slasher schreef op maandag 1 mei 2023 @ 22:51:
[...]
Blijf het apart vinden dat een keeper van de nr 19 eerste keus is in de Nationale 11.
Niet dat je dan meteen een keeper moet kiezen die in de bovenste regionen speelt, maar als je met je club tegen degradatie speelt heb je geen goed seizoen.
Maar ik vind het inderdaad hetzelfde met iemand als Gelissen selecteren, ik vind ook dat er best naar andere gekeken mogen worden.
Nick Pope (Newcastle). Zonder Pickford zou Everton nog onder Southampton staan, goede lijn/reflexkeeper.
Pope zou altijd nr 1 moeten zijnHollowGamer schreef op maandag 1 mei 2023 @ 22:46:
Pickford blijft een matige keeper. Ramsdale schat ik hoger in, maar heeft ook zijn fouten. Geen idee wie daarna komt als Engelse keeper?
Allebei de ploegen lijken me moe. Wel spannend!
Denk dat Pope en Ramsdale ongeveer gelijkwaardig zijn. Pope is wat constanter overall gezien. Dat Pickford nog altijd eerste keus is nationaal is denk ik omdat 'ie belastende foto's van Southgate of z'n vrouw heeft, anders zou ik het ook niet weten..
Lijkt overigens inmiddels wel redelijk zeker te gaan worden dat er toch wat ''vaste'' PL krachten eruit gaan. Everton eruit lijkt me stiekem wel geinig, ook omdat dat een leuke Football Manager game oplevert
Lijkt overigens inmiddels wel redelijk zeker te gaan worden dat er toch wat ''vaste'' PL krachten eruit gaan. Everton eruit lijkt me stiekem wel geinig, ook omdat dat een leuke Football Manager game oplevert
Tesla M3LR '21
Je krijgt als keeper wel veel meer te doen. Wat voor een keeper natuurlijk alleen maar prima is. Beter dan Onana op bepaalde momenten bij Ajax, die dan maar op zowat de middenlijn ging staan om een keer een bal in de voeten te krijgen.Slasher schreef op maandag 1 mei 2023 @ 22:51:
[...]
Blijf het apart vinden dat een keeper van de nr 19 eerste keus is in de Nationale 11.
Southgate is heel erg trouw aan zijn vaste krachten en aartsconservatief; hij stelt Harry Maguire en Raheem Sterling ook nog steeds op. Dat is meer beschamend dan welke belastende foto dan ook.London schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 07:29:
Denk dat Pope en Ramsdale ongeveer gelijkwaardig zijn. Pope is wat constanter overall gezien. Dat Pickford nog altijd eerste keus is nationaal is denk ik omdat 'ie belastende foto's van Southgate of z'n vrouw heeft, anders zou ik het ook niet weten..
Zal je zien dat Chelsea vanavond ineens zichzelf overtreft en Arsenal van de mat speelt. Zo eeuwig zonde dat Arsenal het niet tot het einde heeft volgehouden, krijgen we weer dat stink City als kampioen.
Ja ik weet het, kan nog alle kanten op.. Maar ik ben er bang voor
Twente komt eraan!
Mag toch hopen dat de FA Klopp voor de rest van het seizoen op de tribune parkeert en dat Liverpool hem een gigantische boete geeft... Gaan staan juichen voor de 4e official als je in de extra tijd een goal scoort... wat een kind bahbah
Leeds United wil van hun 3e coach (Bielsa, interim, Gracia) af, en denkt aan aan Big Sam Allardyce...

Het filmpje in deze tweet is erg grappig:

If Sam Allardyce had changed his name to Samuel Allardici he'd have 7 Premier Leagues and a World Cup by now. pic.twitter.com/ZXw54nDFsI
— The Exploding Heads (@Exploding_Heads) 2 mei 2023
[ Voor 26% gewijzigd door gambieter op 02-05-2023 16:19 ]
Ook alleen omdat ze het effect van Hodgson bij CP gezien hebbengambieter schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 16:13:
Leeds United wil van hun 3e coach (Bielsa, interim, Gracia) af, en denkt aan aan Big Sam Allardyce...
[Afbeelding]
[Twitter]
Van dit chelsea verliezen?JoteW schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 10:58:
Zal je zien dat Chelsea vanavond ineens zichzelf overtreft en Arsenal van de mat speelt. Zo eeuwig zonde dat Arsenal het niet tot het einde heeft volgehouden, krijgen we weer dat stink City als kampioen.
Dan koop ik een Spurs shirt met Kane/Richarlison erop en post ik een foto hier.
spoiler:
Nee dat doe ik natuurlijk niet echt er zijn grenzen wat iemand kan weerstaan
[ Voor 14% gewijzigd door Gunner op 02-05-2023 17:41 ]
Daar is de willekeur weer, gisteren wel een penalty nu niet.
Hand was niet langs het lichaam.
Prima overigens, geen penalty, maar de willekeur is vervelend.
Hand was niet langs het lichaam.
Prima overigens, geen penalty, maar de willekeur is vervelend.
[ Voor 25% gewijzigd door Vos op 02-05-2023 21:29 ]
Odegaard wordt wel twee keer heel vrij gelaten en en scoort twee keer heel fraai.
Die bestelling voor dat Spurs shirt hoeft nog niet de deur uit.
Chelsea is wel erg zwak
Die bestelling voor dat Spurs shirt hoeft nog niet de deur uit.
Chelsea is wel erg zwak
2-0 voor, lekker. Echter juich ik niet meer te vroeg 
En 3-0
En 3-0
[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 02-05-2023 21:34 ]
Tongejonge Chelsea wordt geslacht door Arsenal wat een verschil. Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat Chelsea met zulke goede voetballers zo onveranderd zwak blijft voetballen wie er dan ook aan het roer staat. Het zijn al het hele seizoen lang 11 individuen waarvan het lijkt alsof ze voor het eerst met elkaar spelen.
Daar moet toch echt een goed team van te smeden zijn? onbegrijpelijk
Joh, ze hebben bij Chelsea op de training bij de trainingspotjes wissels, zegt genoeg toch. Veel te grote selectie waarvan zoveel spelers in de afgelopen 3 transferperiodes gehaald en er dus nog voor lange tijd zitten. En dan met het vooruitzicht op geen Europees voetbal krijgen zovelen strakjes amper speeltijd. Het wordt nog veel negatiever daar tenzij ze 10ish spelers kunnen kwijtraken.Grindtegel schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 21:37:
Tongejonge Chelsea wordt geslacht door Arsenal wat een verschil. Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat Chelsea met zulke goede voetballers zo onveranderd zwak blijft voetballen wie er dan ook aan het roer staat. Het zijn al het hele seizoen lang 11 individuen waarvan het lijkt alsof ze voor het eerst met elkaar spelen.
Dat was toch onze TD in beeld? Wie zat naast hem? Die persoon ken ik niet.
Wel goed om het bestuur te zien zitten.
Niet dat de commentator dat ziet.. weer te druk met tegen zichzelf lullen.
Wel goed om het bestuur te zien zitten.
Niet dat de commentator dat ziet.. weer te druk met tegen zichzelf lullen.
Er is nog een 2de helft.Grindtegel schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 21:37:
Toch knap dat Lampard ze nog slechter weet te laten spelen dan Potter.
Ze hadden ook gewoon Potter moeten laten zitten.gambieter schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 21:46:
Die Lampard heb ik nooit leuke dingen zien doen.
Misschien kan Boehly allardyce nog wegkapen?gambieter schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 21:46:
Met nog 5 wedstrijden te gaan staat PSG 5 punten voor op OM en 6 op Lens, je vraag je af hoe dat in hemelsnaam mogelijk is. Zou de giller van de eeuw zijn als ze dat weggeven, ook niet alsof de teamspirit daar nu zo geweldig is.
Laten we het hopen.Maarten_E schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 21:48:
Met nog 5 wedstrijden te gaan staat PSG 5 punten voor op OM en 6 op Lens, je vraag je af hoe dat in hemelsnaam mogelijk is. Zou de giller van de eeuw zijn als ze dat weggeven, ook niet alsof de teamspirit daar nu zo geweldig is.
Net zoals bij City, Bay, RM, Barca .. al die ploegen mogen voor mij wel eens afhaken. Ze smijten met ongelofelijk veel geld, en kopen de beste spelers weg.
Die Mudryk toch, je ziet hem gewoon ongelukkig zijn op de bank. Uiteindelijk blij dat we niet grof geld voor hem hebben betaald, weet niet of hij Pepe 2.0 zou worden, maar dit gun je hem ook niet.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken