[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 110 ... 120 Laatste
Acties:
  • 254.384 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-09 19:34
HollowGamer schreef op donderdag 20 april 2023 @ 11:20:
[...]
Nu moeten wij met Arteta ook niet zoveel zeggen, soms denk ik ook dat hij aan de energiedrank zit of iets anders, want anders houd je 90min. niet vol aan de zijlijn met dat gedrag.
Dat lijkt de laatste serie wedstrijden een heel stuk minder heb ik het idee. Niet meer of minder dan andere managers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
gambieter schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 01:15:
[...]

Beiden. De Gea een knuppel voor het nog niet doorhebben dat Maguire trager is dan een verdoofde schildpad, en Maguire voor het trager zijn dan een verdoofde schildpad.

De Gea gaf ze ook nog de 3-0. En Maguire was niet best bij de heenwedstrijd 2-1 en 2-2. En daar hebben ze 80 miljoen of zo voor betaald :X
Het is toch gewoon een ziekte van keepers en trainers dat er maar opgebouwd moet worden? Maguire is niet de beste voetballer, maar staat gedekt door 3 man. Hoe durf je hem dan nog in te spelen? Ros hem lekker lang.

Maguire was vorige week prima, maar kreeg een ongelukkige bal tegen z'n hoofd waardoor hij verantwoordelijk was voor de 2-1. De 2-2 was een grote fout van Malacia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
JeroenNietDoen schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 06:27:
[...]

Ik begrijp ook niet goed waarom ze bij United terugpakken naar Maguire. Keer op keer zakt die vent door het ijs. Die is echt af. Nou heb ik niet de blessures gevolgd bij ManU, maar waren er geen alternatieven :?
Varane, Martinez en Jones zijn allemaal geblesseerd. Dan ontkom je er niet meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 14:13
De Gea lijkt ook een totaal andere keeper als Maguire en Lindelof spelen ipv Martinez en Varane.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wow, wat een begin bij Arsenal - Southampton. Bovenaan tegen onderaan, maar na 15 minuten 0-2. Arsenal heeft intussen de 1-2 gemaakt, maar Ramsdale heeft een hoop te doen en red net weer fraai.

Dit kan nog alle kanten op...

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ja bizar begin zeg. En dat terwijl Arsenal bij winst vanavond de doelstelling voor dit seizoen, CL kwalificatie, zou afvinken.

[ Voor 13% gewijzigd door JeroenNietDoen op 21-04-2023 21:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-09 13:39
1-3 …dubbel feest in Qatar (ook suikerfeest) vandaag

[ Voor 7% gewijzigd door loekf2 op 21-04-2023 22:32 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
loekf2 schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 22:31:
3-1, dubbel feest in Qatar (ook suikerfeest) vandaag
_O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Die eerste goal van Southampton was nog erger dan De Gea gisteren, dat juist Ramsdale daar de fout in ging is zuur gezien hij Arsenal zo vaak gered heeft met sublieme reddingen.

Bij die 1-3 staan Zinchenko en Saka echt te slapen. Wel netjes opgezet en afgemaakt door Southampton.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Toch nog spannend met de 2-3. En de 3-3, zot.

En dan zie je waarom Southampton een degradatie kandidaat is. De verdediging is gammel. Nog 6 minuten te gaan, dat kan nog.

3-3. Als voetballiefhebber heb ik genoten, maar de fans van beide clubs zullen hier niet gelukkig mee zijn.

[ Voor 82% gewijzigd door gambieter op 21-04-2023 23:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Erg zuur dit, maar goed, in ieder geval doelstelling voor dit seizoen behaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ben benieuwd of de Gea nog steeds een contract verlenging krijgt als 1e keeper, schijnbaar 5 grote fouten (a la donderdag) gemaakt dit seizoen. Rijkelijk dure keeper om op de bank te zetten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 23:18:
Erg zuur dit, maar goed, in ieder geval doelstelling voor dit seizoen behaalt.
Ja, ik ben blij dat ik de wedstrijd niet heb kunnen zien, al schijnt het voor de neutrale kijker wel een leuke wedstrijd te zijn geweest.

CL, dat was de doelstelling. De PL winnen was niet onze doelstelling, en City heeft gewoon een betere selectie en killers zoals Haaland. Snapte al dat optimisme al niet, meeste fans zijn realistisch, leek eerder de media die ons al naar een kampioenschap praatte.

Tuurlijk vind ik het jammer en ben ik teleurgesteld, maar ben ook blij dat we eindelijk weer CL spelen en weer terug zijn aan de top.. want we waren echt een beetje het lachertje geworden van de PL.

Krijg hetzelfde gevoel als bij Oranje, we konden die finale winnen, maar we waren gewoon niet goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
toolkist schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 08:30:
Ben benieuwd of de Gea nog steeds een contract verlenging krijgt als 1e keeper, schijnbaar 5 grote fouten (a la donderdag) gemaakt dit seizoen. Rijkelijk dure keeper om op de bank te zetten.
Als ik mij niet vergist, zou hij bij een contract verlenging wel een salarisvermindering krijgen, i.p.v. een verhoging.

Maar ik had hem al eerder vervangen of een concurrent voor hem gehaald. Hebben ze niet al een talentvolle keeper op de bank zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:29
HollowGamer schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 10:58:
[...]

Als ik mij niet vergist, zou hij bij een contract verlenging wel een salarisvermindering krijgen, i.p.v. een verhoging.

Maar ik had hem al eerder vervangen of een concurrent voor hem gehaald. Hebben ze niet al een talentvolle keeper op de bank zitten?
Ik vind hem eigenlijk prima keepen als het team staat, maar als er tweede garnituur (Lindelof, Maguire, McFred) staat dan word hij ook merkbaar onzeker/onbetrouwbaar.

Lastig idd, een echte upgrade zal niet goedkoop zijn. Hebben ze de tweede keeper van vorig jaar nu verhuurt of verkocht?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Bossie schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 11:24:
[...]

Ik vind hem eigenlijk prima keepen als het team staat, maar als er tweede garnituur (Lindelof, Maguire, McFred) staat dan word hij ook merkbaar onzeker/onbetrouwbaar.

Lastig idd, een echte upgrade zal niet goedkoop zijn. Hebben ze de tweede keeper van vorig jaar nu verhuurt of verkocht?
Bij Ten Hag moet ie meer doen dan keepen, en dat kan ie niet. Nou zullen ze komende zomer misschien hogere prioriteiten hebben, maar als Ten Hag de keuze heeft dan weet ik zeker dat het niet De Gea is.

[edit] en heerlijk hoe Tuchel weer verliest, na 1-0 voor, met een of andere kansloze 5-3-2 opstelling.

[ Voor 8% gewijzigd door toolkist op 22-04-2023 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:40
*pakt knuppel, loopt naar hoenderhok*

Ik begrijp het enthousiasme in de pers en op internet rondom de promotie van Wrexham naar de 2nd Division niet zo goed.

Het recept: Een rijk persoon koopt een kleine voetbalclub en laat die promoveren door miljoenen erin te pompen. Niemand vindt dat leuk behalve de fans van die club, maar nu is het helemaal geweldig omdat het Ryan Reynolds is?

Nog erger: Een club die het een stuk meer on merit doet, Notts County (de oudste club ter wereld) en waarschijnlijk had gewonnen met 106 (!!) punten als Wrexham niet zoveel geld erin had gepompt, speelt nu playoffs. Schandelijk.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Maarten_E schreef op zondag 23 april 2023 @ 08:59:
*pakt knuppel, loopt naar hoenderhok*

Ik begrijp het enthousiasme in de pers en op internet rondom de promotie van Wrexham naar de 2nd Division niet zo goed.

Het recept: Een rijk persoon koopt een kleine voetbalclub en laat die promoveren door miljoenen erin te pompen. Niemand vindt dat leuk behalve de fans van die club, maar nu is het helemaal geweldig omdat het Ryan Reynolds is?

Nog erger: Een club die het een stuk meer on merit doet, Notts County (de oudste club ter wereld) en waarschijnlijk had gewonnen met 106 (!!) punten als Wrexham niet zoveel geld erin had gepompt, speelt nu playoffs. Schandelijk.
Ik las net op de NOS een berichtje hierover en zat het juiste topic te zoeken om hierover wat te posten. Nu betrap ik de NOS niet zelden op het slechts beperkt delen van hapklaar nieuws zonder verder enig journalistiek gedegen onderzoek maar zo op het eerste gezegd vond ik het een leuk berichtje. Ryan Reynolds vind een wel een hele toffe gast, vooral daarom.

Een rijke stinkerd koopt een armoedige club en behaalt succes. Hoe is de club er verder onder? Blijft er wat over van de historie? Hoe wordt omgegaan met het personeel? Hoe doet de club is zijn maatschappelijke functie? Weet jij daar zo wat van? Omdat ik Ryan Reynolds wel een toffe gast vind hoop ik oprecht dat het een een sprookje is (maar goed, die bestaan niet ...;))

Jammer dat BV Veendam niet op deze manier gered is. Wat zou het equivalent van Ryan Reynolds zijn geweest voor BV Veendam?

[ Voor 4% gewijzigd door Deruxian op 23-04-2023 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Deruxian schreef op zondag 23 april 2023 @ 09:08:
[...]

Ik las net op de NOS een berichtje hierover en zat het juiste topic te zoeken om hierover wat te posten. Nu betrap ik de NOS niet zelden op het slechts beperkt delen van hapklaar nieuws zonder verder enig journalistiek gedegen onderzoek maar zo op het eerste gezegd vond ik het een leuk berichtje. Ryan Reynolds vind een wel een hele toffe gast, vooral daarom.

Een rijke stinkerd koopt een armoedige club en behaalt succes. Hoe is de club er verder onder? Blijft er wat over van de historie? Hoe wordt omgegaan met het personeel? Hoe doet de club is zijn maatschappelijke functie? Weet jij daar zo wat van? Omdat ik Ryan Reynolds wel een toffe gast vind hoop ik oprecht dat het een een sprookje is (maar goed, die bestaan niet ...;))

Jammer dat BV Veendam niet op deze manier gered is. Wat zou het equivalent van Ryan Reynolds zijn geweest voor BV Veendam?
Ik volg het ook niet zo diep, dat zeg ik er meteen bij. Maar het frustreert mij wat dat Wrexham ons door de strot geduwd wordt met zulke artikels " rYaN rEyNoLdS iS bEtRoKkEn" en een serie op Netflix, terwijl vlak daarachter een ander team vrijwel dezelfde prestatie neerzet (4 punten verschil op 110 punten) en daadwerkelijk wat betekend heeft voor het Engels voetbal, en vrijwel volkomen wordt genegeerd. Ik neem aan dat Reynolds een coole gozer is, heb ook niks tegen die man, laat dat duidelijk zijn. Maar hij kan met zijn "merk" veel meer aandacht en fondsen brengen naar Wrexham dan bijv. een Notts County kan.

Ik hoorde vorige week dat RBC Roosendaal promoveert naar de 2e Divisie dacht ik. Zou een tof projectje zijn voor Frans Bauer. (komt uit Roosendaal schijnbaar)

Edit: Ondertussen zijn er in Dortmund geluiden om Tüchel tot medewerker van de maand uit te roepen.
*O*

[ Voor 3% gewijzigd door Maarten_E op 23-04-2023 10:06 ]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-09 13:16

JAN-B

525 Wp op mijn dak

mavaros schreef op donderdag 6 april 2023 @ 11:13:

Overigens hoop ik dat die tweede gele kaart wordt ingetrokken, en dan heeft hij dus ook geen rode kaart verdiend. Het is namelijk goed te begrijpen dat Lukaku helemaal gek werd door die nare spreekkoren, en daar zou iets tegen gedaan moeten worden.
@mavaros Je hebt het goed voorspelt _/-\o_

Lukaku was aanvankelijk geschorst voor Inter - Juve woensdag, maar lees net dat die schorsing niet door gaat.( terecht natuurlijk ;))

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Maarten_E schreef op zondag 23 april 2023 @ 09:16:
Ik volg het ook niet zo diep, dat zeg ik er meteen bij. Maar het frustreert mij wat dat Wrexham ons door de strot geduwd wordt met zulke artikels " rYaN rEyNoLdS iS bEtRoKkEn" en een serie op Netflix, terwijl vlak daarachter een ander team vrijwel dezelfde prestatie neerzet (4 punten verschil op 110 punten) en daadwerkelijk wat betekend heeft voor het Engels voetbal, en vrijwel volkomen wordt genegeerd. Ik neem aan dat Reynolds een coole gozer is, heb ook niks tegen die man, laat dat duidelijk zijn. Maar hij kan met zijn "merk" veel meer aandacht en fondsen brengen naar Wrexham dan bijv. een Notts County kan.
Reynolds en Rob McElhenney doen het dan ook handiger dan vele rijke weldoeners. Wrexham was ook nog eens een club die door de supporters overeind was gehouden, en Reynolds/McElhenney hebben de club meer zichzelf laten blijven.

Vergelijk dat met een Boehly en Chelsea. Ik las elders dat Tuchel's ontslag volgde op Boehly die het in zijn domme kop had gekregen om met gasten naar de kleedkamer te gaan in de rust van een PL wedstrijd, om zo mee te doen in de teamtalk, en Tuchel hem niet had binnengelaten. Dan ben je echt een randdebiel als eigenaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ondertussen.... Newcastle 4 - 0 tottenham, na 18 minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Die assist van Willock, holy shit! Wat een goal _O_

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
JeroenNietDoen schreef op zondag 23 april 2023 @ 15:19:
Ondertussen.... Newcastle 4 - 0 tottenham, na 18 minuten
Correctie, 5-0

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik dacht eerst even Formule E te kijken, maar WTF, 5-0 na 20 minuten???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Maar Conte was het probleem toch... Die vent had gewoon gelijk met die rant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:34

Vos

AFCA

gambieter schreef op zondag 23 april 2023 @ 15:22:
Ik dacht eerst even Formule E te kijken, maar WTF, 5-0 na 20 minuten???
Zie het net ook, wtf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op zondag 23 april 2023 @ 15:26:
Maar Conte was het probleem toch... Die vent had gewoon gelijk met die rant.
Conte was gewoon ook het probleem hoor, alleen maar zeuren en heel slecht voetbal spelen.

Die manager paste ook voor geen meter bij Spurs, maar je hoort mij niet klagen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Vos schreef op zondag 23 april 2023 @ 15:41:
[...]

Zie het net ook, wtf...
5-1, NEW zakt wat in. :/

Correctie.. lol

[ Voor 5% gewijzigd door HollowGamer op 23-04-2023 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
HollowGamer schreef op zondag 23 april 2023 @ 16:24:
[...]

Conte was gewoon ook het probleem hoor, alleen maar zeuren en heel slecht voetbal spelen.

Die manager paste ook voor geen meter bij Spurs, maar je hoort mij niet klagen. :)
Klopt, Conte is een winnaar en Spurs komt gewoon structureel to kort om mee te doen voor de prijzen.

Ben benieuwd wat er met Conte was afgesproken aan het begin mbt beleid/aankopen wat je weet toch wat je met hem in huis haalt?

Zonder Kane/Son is het een middenmoter met een te groot stadion. Dacht juist dat ze nu door wilden pakken.

Misschien kan hij terug naar Chelsea :p

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Bossie schreef op zondag 23 april 2023 @ 17:11:

Klopt, Conte is een winnaar
Misschien kan hij terug naar Chelsea :p
@Bossie Nee, Conte zit volgend seizoen bij Inter, of ze moeten stunten en de CL winnen, maar daar ga ik niet van uit; Inzaghi is op zich een goeie trainer, maar laatst die terugval van de 2e naar de 5e plaats :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Brighton vs ManU (halve finale FA cup) was een zouteloze 0-0, maar de pingels worden perfect genomen. Al 12 stuks (6-6), waarbij de keeper 1x de bal kon aanraken.

En dan de 13e is hoog over... helaas, ManU in de finale. Een Manchester derby.

[ Voor 11% gewijzigd door gambieter op 23-04-2023 20:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 07:57
Godver, had Brighton graag in de finale gezien. Spelen echt fantastisch voetbal.
Manchester Derby is anders ook wel mooi.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 26-09 06:09
https://www.voetbalzone.n...tief-en-gaan-viral/418092

En dan nog zo uitbundig juichen ook nog

Twente komt eraan!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Hoe sneller die club helemaal kapot gaat hoe beter.
Cruijff sr zou zich kapot geschaamd hebben maar z'n zoon laat het allemaal gebeuren. En dan uiteraard niet alleen dit maar alle dubieuze acties van Barcelona

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 23 april 2023 @ 20:18:
Brighton vs ManU (halve finale FA cup) was een zouteloze 0-0, maar de pingels worden perfect genomen. Al 12 stuks (6-6), waarbij de keeper 1x de bal kon aanraken.

En dan de 13e is hoog over... helaas, ManU in de finale. Een Manchester derby.
Zoutloos viel toch alles mee? Ik vond het een vermakelijke wedstrijd voor een 0-0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
De scheidsrechter fluit ook dat de vrije trap genomen mag worden? Je kunt het ook van de andere kant bekijken, waarom moeten die spelers allemaal naar de kant voor tactische aanwijzingen, dat is ook onzin toch?

Sportief is het zeker niet, maar gezien de scheidsrechter fluit mag het gewoon, dat de spelers er zelf voor kiezen om bij de zijlijn te gaan staan, dat is hun keuze.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Stellini ontslagen bij Spurs. Oftewel de interim-manager vervangen door een andere interim-manager...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
spurs heeft dit seizoen meer managers dan Richarlison doelpunten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
gambieter schreef op maandag 24 april 2023 @ 19:50:
Stellini ontslagen bij Spurs. Oftewel de interim-manager vervangen door een andere interim-manager...
Volgens de comments op VZ, heeft deze al eens aan het roer gestaan en ging dat niet zo goed..

Dit is ook hilarisch als je een Spurs fan bent: https://www.mirror.co.uk/...-chelsea-manager-29800844

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
HollowGamer schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 08:57:
[...]

Volgens de comments op VZ, heeft deze al eens aan het roer gestaan en ging dat niet zo goed..

Dit is ook hilarisch als je een Spurs fan bent: https://www.mirror.co.uk/...-chelsea-manager-29800844
Weet niet of ik moet lachen of huilen met Pochentino bij Chelsea :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 12:39:
[...]

Weet niet of ik moet lachen of huilen met Pochentino bij Chelsea :'(
Snap hem, zo goed vond ik hem nu ook weer niet. Er zijn betere trainers, hadden ze zo goed Potter kunnen aanhouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:23
De toptrainers lijken niet bij Chelsea in willen stappen, en dan moet je wat.
Bij Spurs waarschijnlijk net zo, en die zouden ook zo weer bij Poch uit kunnen komen. Dat is Chelsea nu voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
dutchgio schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 12:56:
De toptrainers lijken niet bij Chelsea in willen stappen, en dan moet je wat.
Bij Spurs waarschijnlijk net zo, en die zouden ook zo weer bij Poch uit kunnen komen. Dat is Chelsea nu voor.
Het enige verschil is dat er bij Chelsea wel geld is, tevens gaat de beste speler, Kane, niet weg.

Ik gok dat Kane weggaat naar Man Utd of iets als Real Madrid of PSG. Kan mij toch niet voorstellen dat ze hem gratis de deur uit laten gaan?

... ze zijn toch niet zo stom als ons?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

HollowGamer schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 12:58:

@HollowGamer
Ik ben heel benieuwd wat ons gaan doen morgenavond :?
Wordt het een afgang of blijft het toch nog een beetje spannend in de PL ??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
JAN-B schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 15:03:
[...]
@HollowGamer
Ik ben heel benieuwd wat ons gaan doen morgenavond :?
Wordt het een afgang of blijft het toch nog een beetje spannend in de PL ??
Ik heb mij al neergelegd bij geen kampioenschap voor ons (helaas). :/
Zeker nu spelers uitvallen, zoals Saliba.

Man City kan gewoon spelers kopen die voor veel geld op de bank worden gezet. Of een topscoorder aantrekken met een dik salaris, dat kunnen we gewoon niet.

Ik heb meer respect voor Newcastle, die lijken gewoon een goed plan te hebben. Vind het natuurlijk jammer, wij hebben ook een geldschieter, maar tegen al dat geweld (oneindig geld) kan je gewoon niet opboksen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:53
HollowGamer schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 15:13:
[...]

Ik heb mij al neergelegd bij geen kampioenschap voor ons (helaas). :/
Zeker nu spelers uitvallen, zoals Saliba.

Man City kan gewoon spelers kopen die voor veel geld op de bank worden gezet. Of een topscoorder aantrekken met een dik salaris, dat kunnen we gewoon niet.

Ik heb meer respect voor Newcastle, die lijken gewoon een goed plan te hebben. Vind het natuurlijk jammer, wij hebben ook een geldschieter, maar tegen al dat geweld (oneindig geld) kan je gewoon niet opboksen.
Meer respect voor die andere Qatar-club, goed bezig man. Dit heeft ook niks met dit topic te maken, dus lijkt me niet heel relevant. Wel jammer man, jullie geen geldschieter van een kut regime, maar het is wel weer allemaal duidelijk waar de prioriteiten liggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Snowdog schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 15:19:
[...]

Meer respect voor die andere Qatar-club, goed bezig man. Dit heeft ook niks met dit topic te maken, dus lijkt me niet heel relevant. Wel jammer man, jullie geen geldschieter van een kut regime, maar het is wel weer allemaal duidelijk waar de prioriteiten liggen.
Ik heb nergens gezegd dat ik de eigenaren steun of Qatar een geweldig land vind, of wel?
Verder snap ik niet waarom je zegt dat dit offtopic zou zijn.

Ook onze geldschieter is niet schoon, ik ben tenminste zo eerlijk om dat toe te geven.
Ik steun mijn club door onze jeugd-academy en hoe wij de club runnen.

[ Voor 7% gewijzigd door HollowGamer op 25-04-2023 15:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:53
HollowGamer schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 15:28:
[...]

Ik heb nergens gezegd dat ik de eigenaren steun of Qatar een geweldig land vind, of wel?
Verder snap ik niet waarom je zegt dat dit offtopic zou zijn.

Ook onze geldschieter is niet schoon, ik ben tenminste zo eerlijk om dat toe te geven.
Ik steun mijn club door onze jeugd-academy en hoe wij de club runnen.
Je hebt gelijk, my bad...
Maar ik denk wel dat het gevaarlijk is om bewondering uit te spreken voor clubs die duidelijk gefinancierd worden door "bad money". Dat is echt niet positief, maja.. Voetbal is geld these days...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Snowdog schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 15:40:
[...]

Je hebt gelijk, my bad...
Maar ik denk wel dat het gevaarlijk is om bewondering uit te spreken voor clubs die duidelijk gefinancierd worden door "bad money". Dat is echt niet positief, maja.. Voetbal is geld these days...
Als je mij dat had gevraagd, dan had ik gewoon gezegd daar mee eens te zijn. :)

Ik haat clubs als PSG, Man City, Real Madrid, Barca, etc. die gewoon kopen om te kopen.
Dat is wat ik bedoel met Newcastle, ik steun niet hun eigenaren (vind ze verschrikkelijk - haat ook het hele regime), maar ze kopen niet Chelsea spelers die ze niet nodig hebben, andere te dwarsbomen, of niet passen in het systeem.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:56
Girona - Real 2-0
23e minuut
:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:40

Quad

Doof

4-1 al.
Eerste helft was wel 50-50 maar sinds de rust is Real Madrid al met de gedachten thuis.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-09 21:21
Real krijgt een Jantje. Die Castellanos speelt volgend jaar vast ergens anders 😜

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Laat Manchester City de kampioensdroom van Arsenal vanavond uiteen spatten?

Voor als je toegang hebt tot AD Premium-artikelen toch best een aardig stuk.

Vanavond is alles beter dan een verlies mooi meegenomen, maar vergeet niet; ook bij een verlies nog steeds bovenaan maar gaat het wel enorm lastig worden. Misschien onmogelijk.

Gary Neville kijkt tevreden toe;
Zo ziet het verspelen van een kampioenschap eruit”, sneerde Gary Neville. Minder bevooroordeelde commentatoren merkten iets anders op. Het oliegeld van City blaast de romantiek van Arsenal omver, al beklijft de aangewakkerde liefde.

[ Voor 19% gewijzigd door Gunner op 26-04-2023 11:01 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 12:58:
[...]

Het enige verschil is dat er bij Chelsea wel geld is, tevens gaat de beste speler, Kane, niet weg.

Ik gok dat Kane weggaat naar Man Utd of iets als Real Madrid of PSG. Kan mij toch niet voorstellen dat ze hem gratis de deur uit laten gaan?

Moet nog maar eens zien of Kanté blijft, anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gunner schreef op woensdag 26 april 2023 @ 10:58:
Gary Neville kijkt tevreden toe;
[...]
Sjah, Neville, wilde al heel het seizoen geen enkele credits aan Arsenal geven. Die man zit zo vol haat dat ie liever zijn stadsgenoot ziet winnen.

Wat grappig zou zijn is als City de triple wint en dan vervolgens gestript wordt van de titel en FA Cup door die 115 breaches :+ Echter hoeft die titel voor mij persoonlijk dan ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

JeroenNietDoen schreef op woensdag 26 april 2023 @ 11:19:
[...]

Sjah, Neville, wilde al heel het seizoen geen enkele credits aan Arsenal geven. Die man zit zo vol haat dat ie liever zijn stadsgenoot ziet winnen.
Ja triest is dat he. Niet te vergeten de rest van social media die het 'choken' maar al te mooi vinden, maar blijkbaar liever een club als city kampuoen zien worden. Ik begrijp het niet. In het AD-artikel staat een quote van een spurs-fan die voor Arsenal is de komende tijd. Het kan dus gelukkig wel.
Wat grappig zou zijn is als City de triple wint en dan vervolgens gestript wordt van de titel en FA Cup door die 115 breaches :+ Echter hoeft die titel voor mij persoonlijk dan ook niet.
Het is m'n grootste nachtmerrie, zo'n titel zonder glans. laat maar zitten dan idd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik ben voorlopig super tevreden met dit seizoen. De volgende stap gezet, CL gekwalificeerd, eindigen in top 2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mijn favoriete twitter duo wordt regelmatig ingehuurd door PaddyPower. Ik denk dat er een triggerwarning bijhoort voor Arsenal fans ;)

Ik kijk uit naar de wedstrijd van vanavond. De twee beste teams, die beiden graag druk zetten, balbezit hebben, maar toch een verschillend concept hebben dit seizoen, met Haaland als groot verschil.

Het doet me denken aan eerdere seizoenen waar twee clubs elkaar tot grootse prestaties dwingen, City-Liverpool een paar jaar terug, het Aaaaguerooooo seizoen. Stuff of legends. Ik gun het beide teams.

[ Voor 20% gewijzigd door gambieter op 26-04-2023 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
gambieter schreef op woensdag 26 april 2023 @ 12:00:
[..]

Ik kijk uit naar de wedstrijd van vanavond. De twee beste teams, die beiden graag druk zetten, balbezit hebben, maar toch een verschillend concept hebben dit seizoen, met Haaland als groot verschil.

Het doet me denken aan eerdere seizoenen waar twee clubs elkaar tot grootse prestaties dwingen, City-Liverpool een paar jaar terug, het Aaaaguerooooo seizoen. Stuff of legends. Ik gun het beide teams.
Ik weet nu al dat we gaan verliezen, dus wellicht kijk ik naar andere wedstrijden die bezig zijn, onderin is het bijvoorbeeld erg spannend.

Misschien ben ik dan geen echte fan, maar heb me voorgenomen dat ik niet mijn leven door voetbal ga verpesten. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:56
Ik vrees het ergste voor Arsenal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Harribo schreef op woensdag 26 april 2023 @ 12:37:
Ik vrees het ergste voor Arsenal
Yes, maar goed het target was CL voetbal en dat hebben we gehaald. :)

We hebben een goed seizoen gedraaid zonder Jesus en nu Saliba.
Dus we mogen ook zeker trots zijn. Volgend seizoen wordt weer moeilijk, dus denk dat we voorlopig niet (meer) kampioen worden, dus dit is wel de kans.

Maar je moet ook realistisch zijn, City heeft meer spelers en kwaliteit. Jammer, maar helaas.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op woensdag 26 april 2023 @ 12:33:
[...]

Ik weet nu al dat we gaan verliezen, dus wellicht kijk ik naar andere wedstrijden die bezig zijn, onderin is het bijvoorbeeld erg spannend.

Misschien ben ik dan geen echte fan, maar heb me voorgenomen dat ik niet mijn leven door voetbal ga verpesten. :)
Als Utd van City kan winnen, dan kan Arsenal dat toch zeker ook? Misschien geen hele grote kans, maar wedstrijden kunnen soms raar verlopen. Ik zou dus zeker wel gaan kijken, weg zappen kan altijd nog

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:19

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ik kan het aannemen van de underdogpositie om teleurstelling te voorkomen en de recente focus op de eigenlijke doelen voor dit jaar wel begrijpen, maar kom op. Het is toch gewoon ruk dat je zo'n voorsprong had en een kans op het kampioenschap en je nu vanavond moet billenknijpen dat je niet in de achtervolging moet?

Natuurlijk heb ik ook zo'n neiging tot berusting van 'ja hoor, City weer', maar ik ga me er niet bij neerleggen. Het is gewoon ruk als Arsenal nu geen kampioen wordt, dus hup, vanavond erop en erover.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Gonadan schreef op woensdag 26 april 2023 @ 13:49:
Ik kan het aannemen van de underdogpositie om teleurstelling te voorkomen en de recente focus op de eigenlijke doelen voor dit jaar wel begrijpen, maar kom op. Het is toch gewoon ruk dat je zo'n voorsprong had en een kans op het kampioenschap en je nu vanavond moet billenknijpen dat je niet in de achtervolging moet?

Natuurlijk heb ik ook zo'n neiging tot berusting van 'ja hoor, City weer', maar ik ga me er niet bij neerleggen. Het is gewoon ruk als Arsenal nu geen kampioen wordt, dus hup, vanavond erop en erover.
Ja, het is zeker ruk, maar je moet ook gewoon realistisch zijn. We mogen al van geluk spreken dat we eerste staan, vooral omdat andere als Chelsea, Liverpool en Man Utd (op het begin) niet goed zijn dit seizoen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Gonadan schreef op woensdag 26 april 2023 @ 13:49:
Natuurlijk is er wel iets van teleurstelling. Zeker na de laatste twee gelijke spelen. Doe daar die twee punten die er bij hadden gekund tegen Brentford en had er beter uit kunnen zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:19

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
HollowGamer schreef op woensdag 26 april 2023 @ 13:52:
Ja, het is zeker ruk, maar je moet ook gewoon realistisch zijn. We mogen al van geluk spreken dat we eerste staan, vooral omdat andere als Chelsea, Liverpool en Man Utd (op het begin) niet goed zijn dit seizoen.
Dat is altijd bij elke koploper of kampioen. Je profiteert toch ergens van waar de concurrenten het laten liggen. Dat doet niets af aan je eigen prestaties.
Ze stonden zo verdiend op ruime voorsprong, daarom baal ik als een stekker dat het nu inzakt het dat lichtblauwe tuig er toch weer mee aan de haal lijkt te gaan. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Kan iemand ff een poll opzetten hoevaak city gaat scoren vanavond van 1 tot 10?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Bossie schreef op woensdag 26 april 2023 @ 18:24:
Kan iemand ff een poll opzetten hoevaak city gaat scoren vanavond van 1 tot 10?
http://poll.dezeserver.nl/index.cgi
👍

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Dat was een penalty voor City, komen we goed weg.

Wel slecht begonnen.. maar dat geldt voor nog een ploeg lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

City vol erop. Benieuwd hoe Arsenal ermee om gaat.

Niet goed, 1-0.

[ Voor 15% gewijzigd door Quad op 26-04-2023 21:07 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Gefeliciteerd City met jullie sneren niet nodig kampioenschap, knip

[ Voor 36% gewijzigd door Outerspace op 26-04-2023 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Laatst online: 00:45
Wat een baas die Debruyne schitterend (maar wel een beetje zwak verdedigd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Grindtegel schreef op woensdag 26 april 2023 @ 21:08:
Wat een baas die Debruyne schitterend (maar wel een beetje zwak verdedigd)
We hebben toch een opvolger gekocht voor Holding? Waarom speelt die nooit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Chokers. Lekker verdedigd ook weer. Voorspelbaar verder..

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:40

Polycom

Poes van goud

Wat een heerlijke goal zeg.
Daar gaan de titel dromen van Dergelijke trollen zijn overbodig.

[ Voor 24% gewijzigd door Outerspace op 26-04-2023 23:01 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Polycom schreef op woensdag 26 april 2023 @ 21:11:
Wat een heerlijke goal zeg.
Daar gaan de titel dromen van <knip>.
Tottenham speelt morgen pas hoor :F

[ Voor 4% gewijzigd door Outerspace op 26-04-2023 23:02 . Reden: Quote aangepast ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Is het verval van Arsenal nou eigenlijk begonnen met de blessure van de Japanse(?) verdediger? Die was dan wel heel erg belangrijk blijkt nu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Grindtegel schreef op woensdag 26 april 2023 @ 21:14:
Is het verval van Arsenal nou eigenlijk begonnen met de blessure van de Japanse(?) verdediger? Die was dan wel heel erg belangrijk blijkt nu
Saliba is een Fransman. ;)

De Japanner (Tomiyasu) was niet zo belangrijk, hij is te langzaam voor RWB (waar hij voor is gekocht) en niet goed genoeg als CB. Voor mij mag hij worden verkocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Jammer dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Ik doelde idd op Tomiyasu, is die tegelijk met Saliba uitgevallen dan? Die fransman zegt me eigenlijk niks (sorry volg Arsenal niet heel erg )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Dan maar hopen dat de andere "onverwachte" ploegen in Europa het wel waar kunnen maken. Ben zo toe aan een seizoen waar de underdogs (Arsenal, Dortmund, Napoli, Feyenoord) kampioen worden. Alleen maar goed als het wat dichter bij elkaar komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Grindtegel schreef op woensdag 26 april 2023 @ 21:18:
Ik doelde idd op Tomiyasu, is die tegelijk met Saliba uitgevallen dan? Die fransman zegt me eigenlijk niks (sorry volg Arsenal niet heel erg )
Nee, al veel eerder. Hij was niet zo top dit seizoen, daarom speelt White nu als RWB.
Ik zie nog liever Tierney als RWB, dan Tomiyasu.. dat zegt genoeg. ;)

Saliba was de belangrijkste man, hij vormt het hart van de verdediging samen met Gabriel.
Daarom is het nu ook uit elkaar gevallen, Holding is niet genoeg.

Dat is gewoon het verschil met City, die kunnen gewoon een CB kopen van 70 miljoen+ voor op de bank.
Al snap ik niet dat wij een opvolger voor Holding kopen, en vervolgens hem niet opstellen.

[ Voor 6% gewijzigd door HollowGamer op 26-04-2023 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
City pakt de treble, beste team van Europa. Eigenlijk te gek dat ze in de PL zoveel punten hebben laten liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Het is een wonder dat het nog 1-0 staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op woensdag 26 april 2023 @ 21:32:
City pakt de treble, beste team van Europa. Eigenlijk te gek dat ze in de PL zoveel punten hebben laten liggen
Maakt het niet uit? Ze gaan nu over ons heen en ook kampioen worden.

Wij Arsenal fans zijn realistisch, nog altijd doet het pijn, maar je weet het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Op dit moment met afstand het sterkste team in Europa idd, maar toch zie ik Real Madrid met al hun ervaring er weer sneakysneaky van winnen in de 1/2 finale.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Grindtegel schreef op woensdag 26 april 2023 @ 21:34:
Op dit moment met afstand het sterkste team in Europa idd, maar toch zie ik Real Madrid met al hun ervaring er weer sneakysneaky van winnen in de 1/2 finale.
Wat hoop ik dat Real een pak slaag krijgt van City. Zijn echt zo matig. Dit seizoen tegen het slechtste Chelsea ooit en een slecht Liverpool uitgekomen. Vorig seizoen ook in elke ronde geluk gehad. Hadden er elke ronde kunnen uitgaan toen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
Jammer dat er tussen RM-Man C een winnaar moet komen, gun het ze geen van beiden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:23
Tja Arsenal heeft het lang volgehouden maar nu het even tegenzit en City weer in vorm is is het verschil gewoonweg te groot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
Chelseamarre123 schreef op woensdag 26 april 2023 @ 21:36:
[...]

Wat hoop ik dat Real een pak slaag krijgt van City. Zijn echt zo matig. Dit seizoen tegen het slechtste Chelsea ooit en een slecht Liverpool uitgekomen. Vorig seizoen ook in elke ronde geluk gehad. Hadden er elke ronde kunnen uitgaan toen.
irritant he, en toch winnen ze altijd als het er op aan komt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

City is zo sterk en machtig. Het voelt echt als een David vs Goliath. Dus laten we hopen dat Arsenal nog een goede slinger kan geven.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimflix
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 08-12-2024
City mist wel enige kwaliteit om echt het verschil te maken. Nu ook weer het had allang 3-0 á 4-0 moeten staan. Denk ook dat ze straks nat gaan tegen Real. Real is kwalitatief veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Nimflix schreef op woensdag 26 april 2023 @ 21:44:
City mist wel enige kwaliteit om echt het verschil te maken. Nu ook weer het had allang 3-0 á 4-0 moeten staan. Denk ook dat ze straks nat gaan tegen Real. Real is kwalitatief veel beter.
Tis dat Haaland wat pech heeft met de afwerking anders stond het hier 4-0. Is gewoon een kwestie van tijd voor hij er 1 in legt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
2-0, oververdiend. Doodsteek denk ik voor de rust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Zo vrijheid, blijheid. Knappe vrije trap.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:40

Polycom

Poes van goud

Gelukkig weten ze bij Arsenal hoe je met tegenslagen moet omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op woensdag 26 april 2023 @ 21:48:
2-0, oververdiend. Doodsteek denk ik voor de rust.
Ik heb de stream uitgezet, ga wat LTT kijken.

Mijn humeur en gezondheid, ga ik niet meer op spel zetten voor mijn club.
Mensen noemen mij een plastic fan, maar ik wist gewoon dat we dik gingen verliezen en City 10x beter zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Wat een aansteller die White, hoezo krijgt Dias daar nu geel voor en is de vrije trap voor City
Pagina: 1 ... 110 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken