Hoewel het voor Feyenoord gunstiger zou zijn als City de CL wint en kampioen word.Harribo schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 21:32:
Ik hoop zo dat City verliest
Heeft mijn persoonlijke voorkeur ook dat Real City verslaat.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Hoewel het voor Feyenoord gunstiger zou zijn als City de CL wint en kampioen word.Harribo schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 21:32:
Ik hoop zo dat City verliest
[ Voor 62% gewijzigd door gambieter op 09-05-2023 21:39 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
Waarom onverdiend?Chelseamarre123 schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 21:39:
Pff onverdiende voorsprong ook weer.
Tjah, als je spelers tot zeker 2 keer toe worden gespaard ( Carvagal was echt een duidelijke gele kaart) dan snap ik wel dat je klaagt, een Carvagal met een gele kaart maakt het een stuk lastiger voor Real namelijk.Verwijderd schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 21:32:
Wat kan ik toch genieten van een Ancelotti ten opzichte van Guardiola.
Ancelotti gewoon rustig langs het veld, niet bezig houden met de scheids of 4de man maar gewoon kalm.
En dan Guardiola die weer als een mafkees tekeer gaat en al 5 keer bij de 4de man heeft geklaagd.
Verwijderd
Daar in tegen had Bernardo Silva ook wel een donkergele kaart mogen krijgen voor die trap OP de kuit van de Real Speler.jbdeiman schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 21:42:
[...]
Tjah, als je spelers tot zeker 2 keer toe worden gespaard ( Carvagal was echt een duidelijke gele kaart) dan snap ik wel dat je klaagt, een Carvagal met een gele kaart maakt het een stuk lastiger voor Real namelijk.
Ik heb wel het idee dat Real niet veel recht van klagen heeft gehad tot nog toe, maar wel een goede goal van ze.
En dan te bedenken dat Bernardo Silva eigenlijk al nooit op het veld had mogen staan gezien zijn overtreding tegen Bayern.Verwijderd schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 21:43:
[...]
Daar in tegen had Bernardo Silva ook wel een donkergele kaart mogen krijgen voor die trap OP de kuit van de Real Speler.![]()
Heft elkaar weer een beetje op zo.
Oh, zeker zijn er andersom ook wel momentjes geweest, maar als daarvoor wel heel zou zijn gegeven was dat helemaal schandalig geweest.Verwijderd schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 21:43:
[...]
Daar in tegen had Bernardo Silva ook wel een donkergele kaart mogen krijgen voor die trap OP de kuit van de Real Speler.![]()
Heft elkaar weer een beetje op zo.
Mooi doelpunt maar thuis als titelverdediger zo de bus parkeren.Verwijderd schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 21:41:
[...]
Waarom onverdiend?
Ja, City heeft de bal meer maar meer dan een paar slappe schotjes op doel zijn ze niet gekomen.
Leuk dat je zoveel de bal heb, maar als je er niets mee doet maakt het allemaal geen donder uit.
En dat zeg jij als Chelsea fan?Chelseamarre123 schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 21:46:
[...]
Mooi doelpunt maar thuis als titelverdediger zo de bus parkeren.
[Afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door tweakduke op 09-05-2023 21:49 ]
en Grealish niet dan? 1e minuut al en daarna nog 3x enorm janken tegen de scheids. Die mag blij zijn dat ie er nog in staat.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 21:48:
Carvajal zo een smerige speler ook. Hoezo heeft die nog geen geel.
Mwah, was toch ook smerig van Carvagal en nu ook weer? Hij houdt gewoon niet zo van dat gedrag, geprovoceer en van dat theater. I.m.o. had de commentator hierin echt gelijktoolkist schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 21:47:
Brrr wat is die commentator bij Ziggo pro City...
Schouderduw.. fair en square.jbdeiman schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 21:49:
[...]
Mwah, was toch ook smerig van Carvagal en nu ook weer? Hij houdt gewoon niet zo van dat gedrag, geprovoceer en van dat theater. I.m.o. had de commentator hierin echt gelijk
Ja joh, schouder tegen schouder is schouderduw, niet schouder tegen rug, zoals hier het idee was. Je kan gewoon zien wat Carvagal wil bereiken hier.
Hier was echt geen sprake van hoor.Met de schouderduw wordt bedoeld, het schouder tegen schouder duwen, met de ogen gericht op de bal, waarbij beide spelers de bal kunnen spelen. De bal moet namelijk binnen het bereik zijn van de spelers
Hij had eerder grenzen moeten duidelijk maken, nu is te laat daar alsnog aan te beginnen.joostmakaay schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 21:51:
Scheids is het helemaal kwijt, constant doen alsof er sancties zitten op commentaar op de leiding, maar uiteindelijk niets geven
Klopt, had enkele gele kaarten moeten trekken en deed dat niet.jbdeiman schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 21:54:
[...]
Hij had eerder grenzen moeten duidelijk maken, nu is te laat daar alsnog aan te beginnen.
Het is oprecht altijd hetzelfde verhaal met de scheidsrechters:joostmakaay schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 21:51:
Scheids is het helemaal kwijt, constant doen alsof er sancties zitten op commentaar op de leiding, maar uiteindelijk niets geven
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Vrij bizar hé? Pakt werkelijk elke mogelijkheid om iets negatiefs te benoemen bij Real.toolkist schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 21:47:
Brrr wat is die commentator bij Ziggo pro City...
1e minuut Grealish tegen Rodrigo..Chelseamarre123 schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 21:58:
[...]
Klopt, had enkele gele kaarten moeten trekken en deed dat niet.
Silva, Carvajal(2x), Rudiger.
Enkel bij Kroos kon die echt niet anders
[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 09-05-2023 22:09 ]
Als het El Sierd is dan kan ik het wel verwachten.saert schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 22:03:
[...]
Vrij bizar hé? Pakt werkelijk elke mogelijkheid om iets negatiefs te benoemen bij Real.
Is El Sierd ook niet, die heeft het ook eerder over zijn voorkeur voor een restaurantNimflix schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 22:15:
[...]
Als het El Sierd is dan kan ik het wel verwachten.
Maar die is het nietNimflix schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 22:15:
[...]
Als het El Sierd is dan kan ik het wel verwachten.
tja spanjaarden, die doen het allemaal in extremis, en dan is Real nog een van de minste zeurploegen in spanje kun je nagaan. een van d eredenen waarom ik niet graag naar de spaanse competitie kijk, een groot toneelspel met drama en gedoedr.lowtune schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 22:30:
Als je dit ziet, dan valt het NL wel weer mee met toneel en huilen naar de scheidsrechter. Dat eeuwige gejank om kaarten van Real….
[ Voor 98% gewijzigd door Mosin op 09-05-2023 22:45 ]
Real gevaarlijker, City net de gelijkmaker kort na die bijzondere fopduik daar van Kroos. Erg jammer vind ik, ik heb met beide ploegen niet zoveel, maar dat soort dingen zijn i.m.o. niet nodig. Net als het bij alle ballen op buikhoogte zo doen alsof het allemaal hands is en daarover zeuren.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 22:28:
Uit het niks 1-1. Lekkere trap wel van een zeer matige De Bruyne.
De bekerfinale niet gezien zeker.dr.lowtune schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 22:30:
Als je dit ziet, dan valt het NL wel weer mee met toneel en huilen naar de scheidsrechter. Dat eeuwige gejank om kaarten van Real….
Zeker wel, maar dat viel in vergelijking met dit reuze mee……
Mee eens. Moet ik wel zeggen een paar aanvallen van real, met heel snelle balcirculatie is wel mooi om te zien, verder is het allemaal best afwachtend en reactief, dus is er buiten toneelspel en de goals ook niet heel veel meer te vertellen.Harribo schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 22:35:
No offense maar het is best wel jammer dat we het meer hebben over de arbitrage en het toneelspel dan over het voetbal zelf.
Dat zegt wat over dit soort wedstrijden of de Spanjaarden
[ Voor 111% gewijzigd door Mosin op 09-05-2023 22:45 ]
Zo kansloos was het niet want hij kreeg m mee. Maar had inderdaad niet het idee dat hij werd geraakt.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 22:45:
Heerlijke dribbel van Vini gevolgd door een kansloze schwalbe van Camavinga
Nee, liever dat valsspelend City eruit dondert natuurlijk. Die hadden nog steeds geschorst moeten zijn door alle financiële overtredingen die ze begaan hebben maar die zogenaamd verjaard waren waardoor ze geen straf meer kregenSjah schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 23:10:
/Mooizo, laat dat Real ermaar uitgegooid worden met hun belachelijk aantal titels.
Ach, beide clubs hebben zo hun problemen gehad in het verleden, en Real heeft ook nog enorme (langlopende) schulden, o.a. ivm het stadion. Dus tjah, ik heb met beide clubs niet zoveel.toolkist schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 07:44:
[...]
Nee, liever dat valsspelend City eruit dondert natuurlijk. Die hadden nog steeds geschorst moeten zijn door alle financiële overtredingen die ze begaan hebben maar die zogenaamd verjaard waren waardoor ze geen straf meer kregen
Real en Barcelona hebben al zolang staatssteun, krijgen belachelijk meer geld van La Liga en hebben ook ontzettend grote schulden en hebben de transfermarkt al decenna verpest. Geen fan van City, maar doen alsof alleen City de duivel is, is gewoon zielig.toolkist schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 07:44:
Nee, liever dat valsspelend City eruit dondert natuurlijk. Die hadden nog steeds geschorst moeten zijn door alle financiële overtredingen die ze begaan hebben maar die zogenaamd verjaard waren waardoor ze geen straf meer kregen
Schulden hebben is niet erg, zolang je ze terug kunt betalen en dat kan Real. De inkomsten van Real zijn ook niet opgeblazen doordat hun eigenaar toevallig prins of wat dan ook van een heel land is, Real heeft gewoon heel erg veel fans.jbdeiman schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 08:48:
[...]
Ach, beide clubs hebben zo hun problemen gehad in het verleden, en Real heeft ook nog enorme (langlopende) schulden, o.a. ivm het stadion. Dus tjah, ik heb met beide clubs niet zoveel.
Los van dat Bayern vaak hun grootste concurrent verzwakken (of verzwakten) door de beste spelers daar weg te kopen, is dat in elk geval een financieel gezonde club. M.a.w. een bedrijf dat financieel erg gezond is en met eigen middelen handelt ipv overal enorm voor te lenen.
Overigens wel eens hoor met deze gevallen van eerder, die verjaard zijn blijkbaar, maar door dit soort excessen steeds niet aan te willen pakken blijven verkeerde signalen en precedenten geschapen worden, waardoor het steeds lastiger wordt het een keer wel echt aan te pakken.
Dat is geen gejank dat is gewoon de realiteit. En we zien wat Barcelona momenteel aan hulp krijgt, helemaal niks.gambieter schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 11:29:
[...]
Real en Barcelona hebben al zolang staatssteun, krijgen belachelijk meer geld van La Liga en hebben ook ontzettend grote schulden en hebben de transfermarkt al decenna verpest. Geen fan van City, maar doen alsof alleen City de duivel is, is gewoon zielig.
Kan dat gejank over City niet eens een keer ophouden?
Is dit al de return? Ik heb het helemaal niet meer gevolgd.Harribo schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 19:59:
Ik denk dat vanavond die club uit Milaan wint ..
returns zijn volgende week!HollowGamer schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 20:19:
[...]
Is dit al de return? Ik heb het helemaal niet meer gevolgd.
Twente komt eraan!
Dan hoeft er geen Italiaanse ploeg dus te winnen vanavond.
Twente komt eraan!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Daardoor ging het spel met name in de eerste helft wel lekker op en neer. Vond het veel leuker om naar te kijken dan Real - City.floriz87 schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 21:52:
Niet echt de kwaliteit die je van een halve finale CL zou verwachten. Erg rommelig en weinig organisatie, met name bij AC.
Dan zeiden ze gisteren bij RTL7 niet. Ze hebben niet eens een analyse gedaan.Agent47 schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 21:15:
Lekkere wedstrijd
Je bedoelt geitenkaas neem ik aan.tweakduke schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 21:11:
Wat is dit? Heeft Milan de koffie wel op, dit gaat veel te makkelijk, gatenkaas achterin.
Dank, kende dit niet. Echt genieten. Maar das 'logisch'.desmond schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 15:25:
[...]
Je bedoelt geitenkaas neem ik aan.
spoiler:Bekijk filmpje met fragmenten in paragraaf 6.
Verwijderd
Even een paar wedstrijden omdraaien in deze fase van het seizoen? Het enige alternatief wat waarschijnlijk op tafel heeft gelegen zal vrijdagavond zijn geweest.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 13:59:
Typisch ook weer. City speelt pas morgen op Everton omdat Eurosong vanavond in Liverpool plaatsvind.
Hierdoor een dag minder recuperatie voor de halve finale van de Cl.
Is het dan zo moeilijk om dit maanden op voorhand aan te passen dat er geen voetbal wedstrijd dit weekend in Liverpool kan plaats vinden?
[ Voor 15% gewijzigd door gambieter op 14-05-2023 15:42 ]
Dit Everton heeft 1x goed gepresteerd dit seizoen, helaas was dat op 4-2-23.HollowGamer schreef op zondag 14 mei 2023 @ 15:41:
Dit EVE kan helemaal niets, ze verdienen het om te degraderen.
Tesla M3LR '21
Vorige week nochtans 1-5 gaan winnen op BrightonLondon schreef op zondag 14 mei 2023 @ 15:47:
[...]
Dit Everton heeft 1x goed gepresteerd dit seizoen, helaas was dat op 4-2-23.
Dat maakt weinig uit voor mijn clubChelseamarre123 schreef op zondag 14 mei 2023 @ 15:54:
[...]
Vorige week nochtans 1-5 gaan winnen op Brighton
Tesla M3LR '21
[ Voor 17% gewijzigd door Vos op 14-05-2023 18:45 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Tesla M3LR '21
[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 15-05-2023 14:04 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq