Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Bij servus tv zijn ze het hier volledig mee eens.toolkist schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 22:12:
Wat is die Choupo Moting toch een houthakker in de spits.. En dan hadden ze Lewandowski..
Hopelijk halen ze in de zomer weer een echte kwaliteits spits
Fijne zender wel , itt Ziggo 90% voetbal ipv reclame, duidelijke en heldere analyses.
[ Voor 14% gewijzigd door London op 09-03-2023 07:54 ]
Tesla M3LR '21
Laat hem er lekker zitten, ik vind het geweldig.London schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 07:54:
Tottenham ook weer ouderwets bezig geweest. Wanneer wordt Conte ontslagen? Ik hoop nooit uiteraard.
PSN: Alvanosa
PSN: bollsie
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
ClubliefdeGunner schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 09:33:
Dat Kane daar maar blijft zitten vind ik nog het meest vreemde.
Er gaan genoeg foto's rond van een jonge Harry op Highbury in volledig Arsenal-tenue.
Dat zal het dus niet zijn
En Richarlison dan?JeroenNietDoen schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 11:29:
Als Kane vertrekt zie ik tottenham terugvallen naar de middenmoot.
[ Voor 29% gewijzigd door Gunner op 09-03-2023 12:11 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
City, Utd (als ze zijn overgenomen), PSG, RM, Newcastle, Arsenal (grapje - maar was zijn favoriete club volgens sommige).sjufke schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 10:15:
Waar moet hij heen dan? Iedere transferperiode zijn er genoeg geruchten rond zijn persoontje, maar geen enkele (top)club pakt door op hem.
Verwacht dat hij komende zomer weggaat, denk City.
Aldus mijn glazen bol.
De PL verlaten voor een B competitie.Mosin schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 16:34:
Begreep dat Bayern in Kane geïnteresseerd is, maar geen idee of dat nu nog zo is.
Zeker als ze Conte blijven houden, wat een saai en eentonig speelt hij zeg.JeroenNietDoen schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 11:29:
Kane is natuurlijk wel diegene die spurs in de top heeft gespeeld en gehouden. Sure, ook Son heeft daar een aandeel in. Als Kane vertrekt zie ik tottenham terugvallen naar de middenmoot.
Zo blij dat wij toen niet voor hem, die van AM en die van JUV zijn gegaan.
Tesla M3LR '21
Wordt hij in ieder geval wel eens kampioen.
City denk ik niet, die hebben Haaland. Dan eerder United.
Het ligt helemaal aan zijn doelstelling. Wilt hij de PL graag winnen, dan heeft hij niets te zoeken bij Bayern.
Tja, tenzij RM of PSG met een dikke zak geld langskomen.JeroenNietDoen schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 18:09:
Kane zal in de EPL blijven om het doelpunten record te pakken. Als hij vertrekt dan denk ik dat hij naar ManU gaat.
Gezien de lineup denk ik dat het vooral duidelijk is waar de prioriteit ligt bij ArsenalHollowGamer schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 18:59:
Op ESPN speelt SPO - ARS, tot nu toe gaat het gelijk op.
Benieuwd hoe onze nieuwe CB is en ook andere die een kans krijgen. Denk dat Arteta de EL ziet als een bonus, ik eigenlijk ook wel.

Tesla M3LR '21
Kane's doelstelling is om topscorer aller tijden te worden in de PL, dus die blijft in Engeland (maar niet per se bij Spurs).Mosin schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 18:00:
[...]
Het ligt helemaal aan zijn doelstelling. Wilt hij de PL graag winnen, dan heeft hij niets te zoeken bij Bayern.
Nu hopen dat het thuis afmaken, ook uitkomt.London schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 19:50:
Gelijkspel eruit slepen en thuis afmaken is prima. Maar winst nu zou ook wel fijn zijn natuurlijk
United comfortabel op 4-1.
⏩ PVOutput☀️
Denk niet dat de thuiswedstrijd een groot probleem gaat zijn. Maar ook niet teveel energie verspelen. Ze missen wel twee basisspelers o.a Coates.London schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 19:50:
Gelijkspel eruit slepen en thuis afmaken is prima. Maar winst nu zou ook wel fijn zijn natuurlijk
Klopt, maar als je daarmee zonder een enkele (club) prijs eindigt in je carrière dan is dat toch jammerVos schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 12:37:
Het heeft ook wel weer wat dat een speler lang (of altijd) bij een club blijft.
Dan kan ‘ie beter bij Spurs blijven of regelt zijn zaakwaarnemer een transfer naar Arsenal. Als hij daar supporter van is en er zijn record kan pakken, waarom niet. Dat is dubbel zo mooi voor hemautje schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 20:24:
[...]
Kane's doelstelling is om topscorer aller tijden te worden in de PL, dus die blijft in Engeland (maar niet per se bij Spurs).
Voor wie Match of the Day kijkt, Gary Lineker is geschorst omdat hij het aangedurft heeft het haatvolle taalgebruik van de regering aangaande vluchtelingen aan te kaarten.
Dat andere presentatoren volop propaganda voor de Tories mogen plegen of zoals eentje gisteren huwelijks geweld door de vader van Boris Johnson verdedigde met "hij heeft haar neus maar 1x gebroken", nee, het mag alleen niet als de regering bekritiseerd wordt.
Intussen hebben Ian Wright en Alan Shearer al aangegeven dat ze niet meewerken met MotD zonder Lineker.
Intussen is de voorzitter van de BBC een Tory die Boris Johnson aan een lening van 8 ton heeft geholpen en flink doneert aan de Tories, is de directeur van de BBC iemand die al 4 ton gedoneerd heeft aan de Tories en kandidaat heeft gestaan voor ze. Heel onpartijdig, nietwaar? Ook probeerden ze het eerst te presenteren alsof Lineker zelf had besloten om terug te treden, om daarna toe te geven dat ze hem geschorst hebben.
[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 10-03-2023 19:50 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ook dat van Clarkson, excuses aangeboden, maar geen enkele zender durft hem meer aan te nemen.
Diep triest.
Edit: weggehaald van NOS, daar spelen toch wat meer dingen.
[ Voor 60% gewijzigd door HollowGamer op 11-03-2023 14:27 ]
Het voelt zoals Top Gear.. we weten allemaal hoe dat is afgelopen.Gunner schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 20:18:
Triest. Waardevol trio en match of the day is niet meer hetzelfde zonder hen.
Dat is waar, maar het laat wel zien hoe ver en lang je gecanceld kan worden.Gunner schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 20:24:
@HollowGamer of de vergelijking met clarkson terecht is weet ik niet. Dat is wel een lompe boer. Lineker is dat niet.
Maar zonde dat je daarom meteen gecanceld wordt.
Mag toch hopen dat de BBC zelf door het stof gaat en dit weer terugdraait.
De BBC zit zo fout...
[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 11-03-2023 02:05 ]
Overigens neem ik mijn woorden terug over de NOS, daar schijnt toch wat meer aan de hand te zijn, dan enkel onschuldig bedoelde opmerkingen.
Goed dat iedereen wel MOTD boycot, want die beslissing slaat nergens op. Schijnen ook mensen van politiek in het board van de BBC te zitten.
Spelers en de FA schijnen de BBC ook te boycotten.gambieter schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 02:04:
Commentatoren weigeren ook te werken voor MotD morgen, spelers weigeren geinterviewd te worden door de BBC en niemand wil het programma presenteren, er gaan geen pundits, commentaar of analysezijn.
De BBC zit zo fout...
Alleen vrees ik dat het niet veel uitmaakt. Er zitten daar schijnbaar mensen in het bestuur, die gewoon pro regering zijn, een erg schrikbarende ontwikkeling.
Maar goed, hier in NL is het niet beter. Hier zitten vertrouwenspersonen ook op plekken waarbij de partner ook werkt.
Achja, als dit Arsenal zou zijn, dan was dit nooit een penalty geweest.gambieter schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 14:58:
Wow, Salah en de slechtste penalty van de laatste paar seizoenen...
Vond hem ook wat makkelijk gegeven.
Zeker weten.HollowGamer schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 14:59:
Vond hem ook wat makkelijk gegeven.
Bijna exact hetzelfde, maar nul penalty's en geen eens een VAR check
maar wel aandacht van de FA voor overdreven vieren van de winst. Gek he als je gedurende de wedstrijd minstens drie keer bestolen bent (deze penalty's, de openingsgoal die niet eens bekeken werd omdat er onreglementair werd agetrapt).
Very Appalling Refereeing.
[ Voor 3% gewijzigd door Gunner op 11-03-2023 15:06 ]
Is over dat laatste inmiddels al een update?Gunner schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 15:06:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Bijna exact hetzelfde, maar nul penalty's en geen eens een VAR check
maar wel aandacht van de FA voor overdreven vieren van de winst. Gek he als je gedurende de wedstrijd minstens drie keer bestolen bent (deze penalty's, de openingsgoal die niet eens bekeken werd omdat er onreglementair werd agetrapt).
De FA is ook geen zuivere koffie, schijnen echt veel te zitten die niets met Arsenal hebben. Nogal gek voor een organisatie dat neutraal moet zijn. Maar ja, bij de FIFA zijn ze ook Messi's beste vriend, en ook genoeg clubs hand boven het hoofd gehouden.
John Brooks, who gave that penalty for handball to Liverpool v Bournemouth after reviewing the monitor was VAR for Arsenal v Bournemouth.
— Daily Cannon (@DailyCannon) 11 maart 2023
Denk ervan wat je wil.
Ik denk dat hij iemand is die het spelletje neutraal ziet.
Fofana, Chillwell en in het verleden ook Kante.
Best wel tevreden, neem ik aan
Chelsea staat 1 - 3 voor, Mudryk in de basis begonnen, hoe is het mogelijk,
en al 3x op rij niet verloren.
Snap ik ook niet aangezien ze mega veel te veel geld voor ze hebben gekregen.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 16:58:
Wat een kansloos publiek dat Leicester. Je eigen ex spelers lopen uitfluiten.
Fofana, Chillwell en in het verleden ook Kante.
Tesla M3LR '21
Zo'n Fofana heeft die transfer er toch zelf min of meer doorheen gepushed?London schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 18:18:
[...]
Snap ik ook niet aangezien ze mega veel te veel geld voor ze hebben gekregen.
Echt alle ballen naar links op Kvaratskhelia, volgens mij kan Napoli niet zonder hem. Tikt nu ook de 1-0 in.
Net Schalke - Dortmund gezien. Ook een heerlijke pot voetbal. Uiteindelijk 2-2 geworden. Dortmund staat nu niet meer eerste. Bayern heeft met 5-3 van Augsburg gewonnen. Hopelijk haalt Dortmund ze wel nog in, zou mooi zijn een keer. Bundesliga blijf ik toch een zwak voor houden, heerlijke fans en sfeer altijd daar
Zeer tevreden inderdaad, mooie winst. Vertrouwen lijkt terug te komen, spel word ook beter.JAN-B schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 17:57:
@Chelseamarre123
Best wel tevreden, neem ik aan![]()
Chelsea staat 1 - 3 voor, Mudryk in de basis begonnen, hoe is het mogelijk,
en al 3x op rij niet verloren.
Mudryk speelde beetje onopvallend maar was ook aan Potter te danken. Hij speelde in de spits en liep verloren, Havertz kwam van de flank. Opmerkelijke keuze.
3 doelpunten gemaakt, wat een wonder. Geleden van Oktober en pas de derde keer dit seizoen.
Tesla M3LR '21
Agent lenoLondon schreef op zondag 12 maart 2023 @ 15:26:
Dit gaat makkelijk. Agent Leno doet zijn werk goed!

Var leek even de boel weer te verkloten.
[ Voor 11% gewijzigd door Gunner op 12-03-2023 15:34 ]
En Xhaka had wel 0-3 mogen maken, heerlijke aanval.
Tesla M3LR '21
Dat doen ze deze week bij United. Casemiro krijgt een gele kaart, maar de VAR zorgt er weer voor dat het (onterecht) rood wordt. Hij speelt de bal en raakt daarna de man. Stevige tackle, maar geen rood.
Volgens mij één.Gunner schreef op zondag 12 maart 2023 @ 15:50:
Hoeveel wedstrijden is dat? Drie?
Aardige dompert voor Erik in de race om de titel.
United wordt vlak voor rust ook neg een penalty onthouden. Gaat weer lekker met de arbitrage.
De titel was sowieso al uit het zicht.
[ Voor 6% gewijzigd door autje op 12-03-2023 15:52 ]
zeker weten? Felix kreeg er wel drie aan de broek toen op z’n debuut.autje schreef op zondag 12 maart 2023 @ 15:52:
[...]
Volgens mij één.
United wordt vlak voor rust ook neg een penalty onthouden. Gaat weer lekker met de arbitrage.
De titel was sowieso al uit het zicht.
Ik ben overduidelijk niet op de hoogte van de regels daaromtrent
[ Voor 8% gewijzigd door Gunner op 12-03-2023 15:54 ]
Tesla M3LR '21
Volgens mij is dat alleen voor "tackles that seriously endanger the player on the receiving end of it" (of vechten oid). Dat lijkt me hier wat overdreven. Maar we gaan het zien, het zal wel drie wedstrijden worden.Gunner schreef op zondag 12 maart 2023 @ 15:53:
[...]
zeker weten? Felix kreeg er wel drie aan de broek toen op z’n debuut.
Ik ben overduidelijk niet op de hoogte van de regels daaromtrent
De VAR is vandaag hetzelfde als de VAR die ervoor zorgde dat Casemiro eerder dit seizoen eruit werd gestuurd.
[ Voor 10% gewijzigd door autje op 12-03-2023 15:57 ]
Tesla M3LR '21
En de scheidsrechter daar is vandaag de VAR bij United...London schreef op zondag 12 maart 2023 @ 16:02:
Tis pure willekeur helaas, ongeacht de club. De tackle van Pereira op Felix gister was mijns inziens eerder rood dan deze en die werd niet eens bekeken door de VAR.
Rechtsreeks rood is altijd 3 wedstrijdenautje schreef op zondag 12 maart 2023 @ 15:56:
[...]
Volgens mij is dat alleen voor "tackles that seriously endanger the player on the receiving end of it" (of vechten oid). Dat lijkt me hier wat overdreven. Maar we gaan het zien, het zal wel drie wedstrijden worden.
De VAR is vandaag hetzelfde als de VAR die ervoor zorgde dat Casemiro eerder dit seizoen eruit werd gestuurd.
Dan hebben ze wel geleerd van hun foutautje schreef op zondag 12 maart 2023 @ 16:04:
[...]
En de scheidsrechter daar is vandaag de VAR bij United...
Tesla M3LR '21
Masterstroke signing.Leandro Trossard is the 11th player to set up three goals in the first half of a Premier League game.
But he is the first to do it in an away game.
Kennelijk zelfs vier wedstrijden omdat het zijn tweede rode kaart is.Chelseamarre123 schreef op zondag 12 maart 2023 @ 16:04:
[...]
Rechtsreeks rood is altijd 3 wedstrijden
Was mooi om te zien ja Mick op de tribune met z'n DILF petGunner schreef op zondag 12 maart 2023 @ 16:34:
Jesus komt erop
Dat applaus
En vandaag geleerd dat mick Jagger een Gooner is.
* Gunner zet de Stones op.
Zit eens te kijken naar de degradatiezone en dat is wel echt ontiegelijk spannend ook. Betekent dus ook dat iedere pot tegen zo'n ploeg een finale voor ze is dus hopelijk levert dat niet te veel problemen op voor Arsenal.
Hoop zelf dat Bournemouth, Southampton & Everton eruit gaan. Wel eens goed een jaartje Championship voor Everton. Misschien komt dat het beleid ten goede (maar ik verwacht het niet..).
Tesla M3LR '21
Scheids staat bij de middenstip, kan het niet goed zien geeft niets. VAR heeft de overduidelijke beelden, maar doet niets

Zo incompetent...
En Newcastle wint met 2-1.
[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 12-03-2023 19:53 ]
Nah niet Southampton.. Die proberen tenminste nog beleid te hebben/voeren door jonge spelers een kans te geven en ze dan met winst te verkopen.London schreef op zondag 12 maart 2023 @ 19:35:
[...]
Was mooi om te zien ja Mick op de tribune met z'n DILF pet![]()
Zit eens te kijken naar de degradatiezone en dat is wel echt ontiegelijk spannend ook. Betekent dus ook dat iedere pot tegen zo'n ploeg een finale voor ze is dus hopelijk levert dat niet te veel problemen op voor Arsenal.
Hoop zelf dat Bournemouth, Southampton & Everton eruit gaan. Wel eens goed een jaartje Championship voor Everton. Misschien komt dat het beleid ten goede (maar ik verwacht het niet..).
Waarom Bournemouth & Southampton? Dat zijn toch wel mooie clubs.London schreef op zondag 12 maart 2023 @ 19:35:
[...]
Was mooi om te zien ja Mick op de tribune met z'n DILF pet![]()
Heb simpelweg meer met de andere clubs en/of steden.HollowGamer schreef op zondag 12 maart 2023 @ 21:24:
[...]
Waarom Bournemouth & Southampton? Dat zijn toch wel mooie clubs.
Tesla M3LR '21
Ik eet liever ook een broodje gezond, dan andere broodjes.London schreef op zondag 12 maart 2023 @ 22:19:
[...]
Heb simpelweg meer met de andere clubs en/of steden.
Het zegt me niet zoveel haha.
After a surreal few days, I’m delighted that we have navigated a way through this. I want to thank you all for the incredible support, particularly my colleagues at BBC Sport, for the remarkable show of solidarity. Football is a team game but their backing was overwhelming. 1/4
— Gary Lineker (@GaryLineker) 13 maart 2023
I have been presenting sport on the BBC for almost 3 decades and am immeasurably proud to work with the best and fairest broadcaster in the world. I cannot wait to get back in the MOTD chair on Saturday. 2/4
A final thought: however difficult the last few days have been, it simply doesn’t compare to having to flee your home from persecution or war to seek refuge in a land far away. It’s heartwarming to have seen the empathy towards their plight from so many of you. 3/4
We remain a country of predominantly tolerant, welcoming and generous people. Thank you. ❤️ 4/4
BBC maakt excuses en Lineker is terug.
[ Voor 72% gewijzigd door Gunner op 13-03-2023 11:14 ]
Genieten weer. Hoe meer fouten daar gemaakt worden hoe beterGavi tekende onlangs een nieuw contract bij Barcelona, dat hem wilde belonen voor zijn stormachtige doorbraak. Door die nieuwe verbintenis lag de Spaanse international ook weer vast tot medio 2026, waardoor de Catalanen niet bang hoefden te zijn dat hij zou worden weggekaapt door een Europese topclub.
La Liga weigerde echter het nieuwe contract van Gavi goed te keuren, omdat Barcelona met zijn salarishuis boven het door de Spaanse competitie vastgestelde plafond uitkwam. De club tekende beroep aan en werd in het gelijk gesteld, maar nu heeft een rechter die beslissing volgens Spaanse media weer teruggedraaid.
Volgens de rechter heeft Barcelona een dag te laat beroep aangetekend tegen de beslissing van La Liga, waardoor Gavi nu weer staat ingeschreven als jeugdspeler. Het is nog onduidelijk welke consequenties dat precies heeft. Zijn oude contract liep komende zomer af, waardoor hij na dit seizoen in principe transfervrij zou kunnen vertrekken.
En er is schijnbaar ook onderzoek gedaan naar Europese wedstrijden waar discutabele beslissingen zijn geweest. Arsenal fans kunnen een rode kaart voor Robin van Persie misschien nog wel herinneren. En Chelsea fans hebben wel genoeg trauma's opgelopen tijdens hun ontmoetingen met Barcelona. En PSG en die "remontada" waarbij iedere schwalbe van Barcelona werd beloond...
Het hangt alleen nog wel allemaal op bewijs. Dat lijkt er nog niet echt te zijn, behalve van betalingen. Maar bewijs dat er ook daadwerkelijk scheidsrechters zijn omgekocht is er nog niet.
[ Voor 38% gewijzigd door JanW op 14-03-2023 08:27 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Grindtegel op 14-03-2023 21:21 ]
⏩ PVOutput☀️
Eerder een brandstof gestookte autoGrindtegel schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 21:21:
scheids wil nieuwe tesla
Tja... begrijpt u het nog?
Edit: Waarvoor kreeg Werner nou geel?
[ Voor 3% gewijzigd door The Realone op 14-03-2023 21:35 ]
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
yup, mar ederson had ook echt geel moeten krijgen, die nam vliegende keep wel heel serieusQuad schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 21:36:
Werner geel om z'n reactie denk ik.
[ Voor 5% gewijzigd door Jeroenvde89 op 14-03-2023 21:49 ]
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken