Dan maak er ook maar 8 - 0 van zometeen.
Wat een lul die supporter, raakte daar nu iemand geblesseerd?
Wat een lul die supporter, raakte daar nu iemand geblesseerd?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat krijgt hij ook, in de PL wel.gambieter schreef op zondag 5 maart 2023 @ 19:21:
Pfff, Klopp had die gast graag gevierendeeld. Dat zijn het soort figuren die een levenslang stadionverbod verdienen.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
United was in de tweede helft heel slecht.Gunner schreef op zondag 5 maart 2023 @ 19:26:
Okay maar was Liverpool nu zo goed of united zo slecht?
Volgens mij wel, alleen een heel ander gevoel 😉Gunner schreef op zondag 5 maart 2023 @ 19:15:
Ok nu is het gewoon embarrassing.
“We voelen mee met ten hag” @ Viaplay.
Hmm nee hoor
Bij Viaplay doen ze iig al een duit in het zakje. Het was vooral geluk dat bijv Salah steeds op de goede plek stond.Gunner schreef op zondag 5 maart 2023 @ 18:54:
Ben benieuwd hoe de Nederlandse media dit gaat spinnen in het voordeel van united.
Vast geen MOKERSLAG zoals ze bij Arsenal wel deden.
ElPaco schreef op zondag 5 maart 2023 @ 19:36:
[...]
Bij Viaplay doen ze iig al een duit in het zakje. Het was vooral geluk dat bijv Salah steeds op de goede plek stond.
Het kan natuurlijk wat geflatteerd zijn (heb het zelf niet live gezien) maar dan nog, van zo'n uitslag bij een topclub lig je wel even wakker.ElPaco schreef op zondag 5 maart 2023 @ 19:36:
[...]
Bij Viaplay doen ze iig al een duit in het zakje. Het was vooral geluk dat bijv Salah steeds op de goede plek stond.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
XXXVI
Na de 3-0 gingen de kopjes hangen bij United en maakten ze overal verkeerde keuzes (moeilijke pass door het midden die nooit aan kan komen en dus onderschept wordt bijvoorbeeld).Gonadan schreef op zondag 5 maart 2023 @ 19:50:
[...]
Het kan natuurlijk wat geflatteerd zijn (heb het zelf niet live gezien) maar dan nog, van zo'n uitslag bij een topclub lig je wel even wakker.
Blijft mentaal nog wat fragiel dus. Daar is dan werk aan de winkel.ElPaco schreef op zondag 5 maart 2023 @ 19:54:
[...]
Na de 3-0 gingen de kopjes hangen bij United en maakten ze overal verkeerde keuzes (moeilijke pass door het midden die nooit aan kan komen en dus onderschept wordt bijvoorbeeld).
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik las ook al over Koning Gakpo. De rioolbingo kan weer op tafel.Gunner schreef op zondag 5 maart 2023 @ 19:52:
De Telegraaf leest hier mee en heeft het wel over een MOKERSLAG
https://www.telegraaf.nl/...t-zevenklapper-op-anfield
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Goh, hebben ze al genoemd wat voor een verschrikkelijke manager EKT is?Gunner schreef op zondag 5 maart 2023 @ 19:52:
Wat een onzin, hij staat gewoon derde in de PL met dit materiaal en wint gewoon een beker. Volgens de kenners is het een beker van niets, maar ik zou er als supporter ook blij mee zijn. Dit allemaal in zijn eerste(!) seizoen, zonder veel geld en onrustig bestuur.ephymerous schreef op zondag 5 maart 2023 @ 19:53:
Zo kennen we Erik ten Hag weer. Bij FCU en Ajax kreeg hij ook zo nu en dan een grote score tegen. Geen plan B of de competentie de wedstrijd dood te maken.
[ Voor 6% gewijzigd door HollowGamer op 05-03-2023 19:59 ]
Zo rol je teams zoals ManU op.Gunner schreef op zondag 5 maart 2023 @ 19:52:
Dat was voor de 3-0 volgens mij. Die bal van Shaw waar drie spelers tussen hem en Casemiro instonden. (Of de 4-0 of de weetikhoeveel nul.ElPaco schreef op zondag 5 maart 2023 @ 19:54:
[...]
Na de 3-0 gingen de kopjes hangen bij United en maakten ze overal verkeerde keuzes (moeilijke pass door het midden die nooit aan kan komen en dus onderschept wordt bijvoorbeeld).
Het is niet persoonlijk naar jou gericht als je dat soms denkt. I.I.g niet van mijn kant. Maar had je echt verwacht dat niemand hier wat van vond?Exactor it schreef op zondag 5 maart 2023 @ 20:35:
[...]
Verder trieste bedoening vooral bij United maar ook in dit topic. Janken om trolls en zelf lopen trollen als een malle.
Hoezo onzin? Zeven tegendoelpunten is ongehoord en onnodig. De 3-0 viel in de 50e minuut en dan weet je dat je geen resultaat halen. Dicht timmeren die hap.HollowGamer schreef op zondag 5 maart 2023 @ 19:58:
[...]
Wat een onzin, hij staat gewoon derde in de PL met dit materiaal en wint gewoon een beker. Volgens de kenners is het een beker van niets, maar ik zou er als supporter ook blij mee zijn. Dit allemaal in zijn eerste(!) seizoen, zonder veel geld en onrustig bestuur.
Het zijn alleen wel allemaal miskopen. Die Antony bijvoorbeeld, had beter naar La Liga kunnen gaan.
XXXVI
Ik neem niks persoonlijks. Dat kan je tzt uitten in een TR. Ik ben er weg van.Gunner schreef op zondag 5 maart 2023 @ 21:57:
[...]
Het is niet persoonlijk naar jou gericht als je dat soms denkt. I.I.g niet van mijn kant. Maar had je echt verwacht dat niemand hier wat van vond?en zolang dat netjes gaat is dat dan zo’n probleem?
De 8-2 hebben ‘we’ ook tot in lengte van dagen moeten dragen.
Uithuilen en verder gaan
[ Voor 7% gewijzigd door Outerspace op 05-03-2023 23:29 ]
Ja, en daarna vertrokken onze beste spelers en gingen we eindelijk kopen. Maar we hebben ook genoeg ander grote verliezen gehad.Gunner schreef op zondag 5 maart 2023 @ 21:57:
[...]
Het is niet persoonlijk naar jou gericht als je dat soms denkt. I.I.g niet van mijn kant. Maar had je echt verwacht dat niemand hier wat van vond?en zolang dat netjes gaat is dat dan zo’n probleem?
De 8-2 hebben ‘we’ ook tot in lengte van dagen moeten dragen.
Uithuilen en verder gaan
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Klopt, 3-4 doelpunten valleen precies goed voor liverpool spelers terwijl je eigenlijk op de 0-1 van United zat te wachten in het begin.Gonadan schreef op zondag 5 maart 2023 @ 23:15:
Zojuist de samenvatting van Liverpool tegen United gezien maar het zat Liverpool niet tegen zeg. Doet uiteraard niets af aan het pak slaag maar er waren toch wel een aantal doelpunten waar de afvallende bal of ketser anderszijds toch weer lekker voor de voetjes van een speler kwam die hem er dan in kon frommelen. Echt níets lukte bij United zo te zien.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dat is juist precies de redenen waarom je Bruno niet centraal wilt hebben.autje schreef op maandag 6 maart 2023 @ 08:51:
Wel moet hij stoppen met Bruno op de vleugels te proberen. Op rechts gaat het nog wel, maar gisteren op links was het niks. Hij verdedigt halfbakken mee, en als je aan de andere kant Anthony hebt die dat dit keer ook niet goed deed (om het zacht uit te drukken), dan kan Liverpool op de vleugels lekker zijn gang gaan ja.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Hangt een beetje van de wedstrijd af. Als je een tegenstander hebt die achterover leunt en er alleen bij de omschakeling met een paar man snel probeert uit te komen, en je restverdediging staat goed, dan hoeft Bruno niet elke keer mee te verdedigen. Dan is hij in zijn positie ijzersterk.Bossie schreef op maandag 6 maart 2023 @ 09:04:
[...]
Dat is juist precies de redenen waarom je Bruno niet centraal wilt hebben.
Ik blijf van mening dat iemand als WH gewoon niet thuishoort bij een top club als Man Utd.autje schreef op maandag 6 maart 2023 @ 09:16:
[...]
Hangt een beetje van de wedstrijd af. Als je een tegenstander hebt die achterover leunt en er alleen bij de omschakeling met een paar man snel probeert uit te komen, en je restverdediging staat goed, dan hoeft Bruno niet elke keer mee te verdedigen. Dan is hij in zijn positie ijzersterk.
Het probleem komt pas tegen een team als Liverpool, zeker op Anfield. Dan snap ik wel dat hij Weghorst op 10 zet, maar Liverpool is gevaarlijk met zijn vleugelverdedigers. Stel hem dan gewoon helemaal niet op.
Overigens blijft voetbal een raar spelletje. Bij 0-0 krijgt United twee keer een 1-op-1 kans. Schieten ze er daar één van in heb je kans dat juist Liverpool instort (al denk ik niet zo dramatisch als United nu).
EtH wilde Nunez ook. EtH wilde deze winter ook Gakpo. Maar er was geen geld in januari (zegt het management), en dan kom je dus bij Weghorst uit.HollowGamer schreef op maandag 6 maart 2023 @ 11:43:
[...]
Ik blijf van mening dat iemand als WH gewoon niet thuishoort bij een top club als Man Utd.
Zelfde met Antony, Martinez kan ik nog begrijpen, al hebben ze daar ook veel te veel voor betaald.
Ze moeten echt iets aan hun scouting gaan doen, kijk naar LIV die wel een speler kopen die in de spits kan spelen in diezelfde rol en ook nog veel bewegelijker is.
Probleem is dat wat er op de bank zit nou niet echt een versterking is. Afgelopen zomer heeft Ten Hag zich voornamelijk moeten richten op versterken van de basis 11, komende zomer zal ie ongetwijfeld gaan voor een bredere selectie (naast een echte spits)autje schreef op maandag 6 maart 2023 @ 09:16:
Het probleem komt pas tegen een team als Liverpool, zeker op Anfield. Dan snap ik wel dat hij Weghorst op 10 zet, maar Liverpool is gevaarlijk met zijn vleugelverdedigers. Stel hem dan gewoon helemaal niet op.
Daarom hoopt een groot deel van de fans op de komst van Qatar nog voor de zomer (morele vraag daargelaten). Als de Glazers er van de zomer nog zitten, maar ze zijn druk bezig met de verkoop van de club, hoeveel gaan ze dan nog investeren? Al zullen mensen als Murtough en Arnold er nog zitten, dus ze zullen linksom of rechtsom te veel betalen.toolkist schreef op maandag 6 maart 2023 @ 13:12:
[...]
Probleem is dat wat er op de bank zit nou niet echt een versterking is. Afgelopen zomer heeft Ten Hag zich voornamelijk moeten richten op versterken van de basis 11, komende zomer zal ie ongetwijfeld gaan voor een bredere selectie (naast een echte spits)
Ik mag toch hopen dat ze meer hopen op die Engelse miljardair die ook geïnteresseerd is? Die van Ineosautje schreef op maandag 6 maart 2023 @ 14:05:
[...]
Daarom hoopt een groot deel van de fans op de komst van Qatar nog voor de zomer (morele vraag daargelaten). Als de Glazers er van de zomer nog zitten, maar ze zijn druk bezig met de verkoop van de club, hoeveel gaan ze dan nog investeren? Al zullen mensen als Murtough en Arnold er nog zitten, dus ze zullen linksom of rechtsom te veel betalen.
Ik denk dat die niet genoeg geld heeft om alles te doen wat nodig is, ten eerste het wegwerken van de schuld van 500 miljoen pond en het vernieuwen van het stadion. De Qatari hebben al aangegeven die schuld meteen af te betalen en dat stadion ook te gaan regelen. Daarnaast zal Ineos garant staan voor de aankoop, maar ik neem aan dat de aandeelhouders van Ineos toch ook op een gegeven moment geld terug willen zien. Voor de Qatari is het een speeltje, die gooien er gewoon nog een miljard tegenaan. En dan hebben we het niet eens over spelers aankopen.toolkist schreef op maandag 6 maart 2023 @ 14:21:
[...]
Ik mag toch hopen dat ze meer hopen op die Engelse miljardair die ook geïnteresseerd is? Die van Ineos
Ex-referee Graham Poll has said Bournemouth’s opener against Arsenal shouldn’t have counted. VAR missed the fact that Bournemouth actually had a few players inside our half at the start of the match. If this was spotted, kick-off would have had to be retaken. [@ChrisWheatley] pic.twitter.com/9dDpN03CVn
— Gunners (@Gunnersc0m) 6 maart 2023
Bournemouth’s opener against Arsenal over the weekend shouldn’t have counted, says ex-referee Graham Pollhttps://t.co/60C9n1YMpW
— Chris Wheatley (@ChrisWheatley) 6 maart 2023
[ Voor 18% gewijzigd door Gunner op 06-03-2023 15:23 ]
Denk dat Ratcliff wel vermogend genoeg is, daarbij denk ik dat United genoeg geld binnenharkt via sponsordeals en dergelijke.autje schreef op maandag 6 maart 2023 @ 15:18:
[...]
Ik denk dat die niet genoeg geld heeft om alles te doen wat nodig is, ten eerste het wegwerken van de schuld van 500 miljoen pond en het vernieuwen van het stadion. De Qatari hebben al aangegeven die schuld meteen af te betalen en dat stadion ook te gaan regelen. Daarnaast zal Ineos garant staan voor de aankoop, maar ik neem aan dat de aandeelhouders van Ineos toch ook op een gegeven moment geld terug willen zien. Voor de Qatari is het een speeltje, die gooien er gewoon nog een miljard tegenaan. En dan hebben we het niet eens over spelers aankopen.
Het is het kiezen tussen veel geld waar een randje aan zit, en weinig geld wat wel helemaal helder is (hoewel Ineos qua investeringen in fossiele industrieën ook niet echt brandschoon is).
dat denk ik ook United staat in de top 5 rijkste clubs geloof ikChelseamarre123 schreef op maandag 6 maart 2023 @ 16:08:
[...]
Denk dat Ratcliff wel vermogend genoeg is, daarbij denk ik dat United genoeg geld binnenharkt via sponsordeals en dergelijke.
Is ook algemeen geweten dat de Glazzers geld uit United halen ipv er in steken.
Denk dat de VAR nog ff naar de bank was om z'n oliedollars te storten.toolkist schreef op maandag 6 maart 2023 @ 15:24:
Knap hoe je dat als VAR kunt missen als er welgeteld 9 seconden aan beeldmateriaal is wat je moet checken.
[ Voor 4% gewijzigd door London op 06-03-2023 17:20 ]
Tesla M3LR '21
United heeft in 2020 en 2021 100M verlies gedraaid. Corona-jaren, maar toch. Over 2022 wordt er ongeveer 100M winst verwacht. Als je dan ziet dat ze ruim 500M schuld hebben (die Ratcliffe niet gaat aflossen) dan gaat het niet hard natuurlijk. Hij heeft het geld om de club te kopen, maar kan daarna niet veel doen.Chelseamarre123 schreef op maandag 6 maart 2023 @ 16:08:
[...]
Denk dat Ratcliff wel vermogend genoeg is, daarbij denk ik dat United genoeg geld binnenharkt via sponsordeals en dergelijke.
Is ook algemeen geweten dat de Glazzers geld uit United halen ipv er in steken.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De meeste clubs hebben wel schuld hé. Tis niet dat je perse 0 moeten hebben, maar moet ook niet zo de spuigaten uitlopen zoals bij Barca.autje schreef op maandag 6 maart 2023 @ 21:11:
[...]
United heeft in 2020 en 2021 100M verlies gedraaid. Corona-jaren, maar toch. Over 2022 wordt er ongeveer 100M winst verwacht. Als je dan ziet dat ze ruim 500M schuld hebben (die Ratcliffe niet gaat aflossen) dan gaat het niet hard natuurlijk. Hij heeft het geld om de club te kopen, maar kan daarna niet veel doen.
Dat de Glazers de club leegzuigen is een feit.
Niet zoveel schuld. Vergeet niet dat je daar rente over moet betalen.JeroenNietDoen schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 09:44:
[...]
De meeste clubs hebben wel schuld hé. Tis niet dat je perse 0 moeten hebben, maar moet ook niet zo de spuigaten uitlopen zoals bij Barca.
[ Voor 11% gewijzigd door autje op 07-03-2023 11:43 ]
Schulden zijn niet erg, zolang er maar iets van waarde tegenover staat. Torenhoge leningen die de waarde van de eigendommen als grond, stadioncomplex en selectie ontstijgen, waarbij de bank garant staat omdat die toevallig van iemand met invloed is is geen gezonde situatie.JeroenNietDoen schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 09:44:
De meeste clubs hebben wel schuld hé. Tis niet dat je perse 0 moeten hebben, maar moet ook niet zo de spuigaten uitlopen zoals bij Barca.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ratcliff heeft een vermogen van 15miljard schijnt. Dus dan zijn die schulden peanuts als die dat wil betalenautje schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 11:39:
[...]
Niet zoveel schuld. Vergeet niet dat je daar rente over moet betalen.
Hier een overzicht van de PL clubs dit jaar. De schuld van Spurs is zo hoog omdat er een nieuw stadion is gekomen. Kijk ook even naar waar Chelsea en Newcastle staan.
Linksom of rechtsom, met Qatar begin je met een schone lei en een nieuw stadion (moet nog wel even gebouwd worden natuurlijk), met Jim Ratcliffe krijg je een eigenaar die het beste met de club voorheeft maar je financieel niet meteen een stap laat maken.
Aan de andere kant: met Qatar krijg je een eigenaar die er qua mensenrechten e.d. op zijn zachtst gezegd niet heel goed op staat, met Jim Ratcliffe krijg je een 'local boy' met een hoge likeability factor.
Lastige keuze, maar aangezien in het voetbal geen geweten bestaat zal het waarschijnlijk Qatar worden.
@Gunner Ik was even nieuwsgierig, wie is man met baardGunner schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 18:28:
Voor diegene die de All or Nothing-documentaire hebben gezien. niet veel denk ik
[Afbeelding]
Stuart MacPharlane, clubfotograaf.JAN-B schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 14:37:
[...]
@Gunner Ik was even nieuwsgierig, wie is man met baard![]()
ik herken wel Arteta, die staat daar achter.
Heeft een nickchange gedaan naar @HollowGameren na het afgelopen weekend mis ik Foxgamer, was een vaste klant hier in dit topic ??
Hmm ik wist ook niet dat dit niet 'mocht' trouwens.Een camera van Liverpool TV, verdekt opgesteld, legde vast hoe Wout Weghorst zondagmiddag twee keer met een hand tikte tegen het magische bord This is Anfield voor het betreden van het veld. De onschuldige oprisping van de spits van Manchester United ging niet ongemerkt voorbij. Ruim twee miljoen keer werd de clip van de schending van een traditie bekeken. Alleen spelers van Liverpool mogen het schild aanraken.
[ Voor 55% gewijzigd door Gunner op 07-03-2023 14:59 ]
Ik ook niet, maar ik heb ook nog niet op Anfield gespeeldGunner schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 14:57:
Wout Weghorst onder vuur bij fans United na ‘heiligschennis’ in stadion Liverpool
[...]
Hmm ik wist ook niet dat dit niet 'mocht' trouwens.
[Afbeelding]
Heeft Weghorst een transfer request ingediend?Gunner schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 14:57:
Wout Weghorst onder vuur bij fans United na ‘heiligschennis’ in stadion Liverpool
[...]
[ Voor 44% gewijzigd door gambieter op 07-03-2023 17:40 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Niet doorvertellen.
Gunner schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 14:57:
[...]
[Afbeelding]
Tja, ik ben niet zo gelovig, maar voetballers zijn dat over het algemeen wel.Alleen spelers van Liverpool mogen het schild aanraken.
Hij heeft al aangegeven de bestaande schuld te laten bestaan.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 13:35:
[...]
Ratcliff heeft een vermogen van 15miljard schijnt. Dus dan zijn die schulden peanuts als die dat wil betalen
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Twente komt eraan!
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 14% gewijzigd door forzav op 07-03-2023 22:40 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Aboluut, een echte abwehrchef!Quad schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 21:38:
Wtf De Ligt, wat een fenomenale redding!
Elect a clown, expect a circus.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Van mij ook! Maar ben bang dat als er teveel ruimte komt, die 2 voorin bij PSG het te makkelijk gaan krijgen.Gonadan schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 21:50:
Tweede helft mag Bayern wel wat gevaarlijker worden en liefst scoren, de marge is me te dun.
[ Voor 3% gewijzigd door Quad op 08-03-2023 22:10 ]
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Nee die ligt alleen op de grond.carpebios schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 22:22:
Speelt die Messi ook nog mee bij PSG?
Die neemt de rol van zijn geblesseerde maatje Neymar over
Elect a clown, expect a circus.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
⏩ PVOutput☀️
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik zag hem het rustig wandelen rond de middencirkel, beetje de sprints elheid van Blindcarpebios schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 22:22:
Speelt die Messi ook nog mee bij PSG?
Bayern doet het gewoon goed. Sterren als Messi of Mbappe komen totaal niet in stelling.Gonadan schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 22:49:
Tjonge, ik durf nu gewoon pas te geloven dat Bayern het echt wel gaat redden.
Bayern doet het prima, maar je zag vorige week hoeveel kansen PSG in korte tijd kan hebben als het even niet goed staat.tweakduke schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 22:53:
[...]
Bayern doet het gewoon goed. Sterren als Messi of Mbappe komen totaal niet in stelling.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq