[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 104 ... 120 Laatste
Acties:
  • 254.383 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Dan maak er ook maar 8 - 0 van zometeen.

Wat een lul die supporter, raakte daar nu iemand geblesseerd?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:52
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1wuMoWKEe-HhqIOHnk8vzJilc70=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3jJwIXmVRv0GClBrum1pOHns.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Hij heeft er geen datum bij genoemd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-09 16:50
Het zit Liverpool ook niet tegen, zeg. Pfff

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Pfff, Klopp had die gast graag gevierendeeld. Dat zijn het soort figuren die een levenslang stadionverbod verdienen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 5 maart 2023 @ 19:21:
Pfff, Klopp had die gast graag gevierendeeld. Dat zijn het soort figuren die een levenslang stadionverbod verdienen.
Dat krijgt hij ook, in de PL wel.

In de Eredivisie/Nederland kom je overal mee weg, daar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Okay maar was Liverpool nu zo goed of united zo slecht?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:38
Gunner schreef op zondag 5 maart 2023 @ 19:26:
Okay maar was Liverpool nu zo goed of united zo slecht?
United was in de tweede helft heel slecht.

Ik hoop dat het bij een incident blijft. Het programma blijft druk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Gunner schreef op zondag 5 maart 2023 @ 19:15:
Ok nu is het gewoon embarrassing.

“We voelen mee met ten hag” @ Viaplay.

Hmm nee hoor
Volgens mij wel, alleen een heel ander gevoel 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-09 13:11
Gunner schreef op zondag 5 maart 2023 @ 18:54:
Ben benieuwd hoe de Nederlandse media dit gaat spinnen in het voordeel van united.

Vast geen MOKERSLAG zoals ze bij Arsenal wel deden.
Bij Viaplay doen ze iig al een duit in het zakje. Het was vooral geluk dat bijv Salah steeds op de goede plek stond.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
ElPaco schreef op zondag 5 maart 2023 @ 19:36:
[...]

Bij Viaplay doen ze iig al een duit in het zakje. Het was vooral geluk dat bijv Salah steeds op de goede plek stond.
_O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:56

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
ElPaco schreef op zondag 5 maart 2023 @ 19:36:
[...]

Het kan natuurlijk wat geflatteerd zijn (heb het zelf niet live gezien) maar dan nog, van zo'n uitslag bij een topclub lig je wel even wakker.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

De Telegraaf leest hier mee en heeft het wel over een MOKERSLAG

https://www.telegraaf.nl/...t-zevenklapper-op-anfield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:40
Zo kennen we Erik ten Hag weer. Bij FCU en Ajax kreeg hij ook zo nu en dan een grote score tegen. Geen plan B of de competentie de wedstrijd dood te maken.

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-09 13:11
Gonadan schreef op zondag 5 maart 2023 @ 19:50:
[...]

Het kan natuurlijk wat geflatteerd zijn (heb het zelf niet live gezien) maar dan nog, van zo'n uitslag bij een topclub lig je wel even wakker.
Na de 3-0 gingen de kopjes hangen bij United en maakten ze overal verkeerde keuzes (moeilijke pass door het midden die nooit aan kan komen en dus onderschept wordt bijvoorbeeld).

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

ElPaco schreef op zondag 5 maart 2023 @ 19:54:
[...]

Na de 3-0 gingen de kopjes hangen bij United en maakten ze overal verkeerde keuzes (moeilijke pass door het midden die nooit aan kan komen en dus onderschept wordt bijvoorbeeld).
Blijft mentaal nog wat fragiel dus. Daar is dan werk aan de winkel.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Gunner schreef op zondag 5 maart 2023 @ 19:52:

Ik las ook al over Koning Gakpo. De rioolbingo kan weer op tafel.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online

Goh, hebben ze al genoemd wat voor een verschrikkelijke manager EKT is?

Doet mij denken aan dat filmpje van Klikbeet, alles van de Telegraaf is verschrikkelijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
ephymerous schreef op zondag 5 maart 2023 @ 19:53:
Zo kennen we Erik ten Hag weer. Bij FCU en Ajax kreeg hij ook zo nu en dan een grote score tegen. Geen plan B of de competentie de wedstrijd dood te maken.
Wat een onzin, hij staat gewoon derde in de PL met dit materiaal en wint gewoon een beker. Volgens de kenners is het een beker van niets, maar ik zou er als supporter ook blij mee zijn. Dit allemaal in zijn eerste(!) seizoen, zonder veel geld en onrustig bestuur.

Het zijn alleen wel allemaal miskopen. Die Antony bijvoorbeeld, had beter naar La Liga kunnen gaan.

[ Voor 6% gewijzigd door HollowGamer op 05-03-2023 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:44

Zo rol je teams zoals ManU op.

Nu moeten ze natuurlijk niet gelijk in de stress schieten bij die club. ManU is best een goede club.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 11:58
ElPaco schreef op zondag 5 maart 2023 @ 19:54:
[...]

Dat was voor de 3-0 volgens mij. Die bal van Shaw waar drie spelers tussen hem en Casemiro instonden. (Of de 4-0 of de weetikhoeveel nul. :))

Verder trieste bedoening vooral bij United maar ook in dit topic. Janken om trolls en zelf lopen trollen als een malle.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Exactor it schreef op zondag 5 maart 2023 @ 20:35:
[...]

Verder trieste bedoening vooral bij United maar ook in dit topic. Janken om trolls en zelf lopen trollen als een malle.
Het is niet persoonlijk naar jou gericht als je dat soms denkt. I.I.g niet van mijn kant. Maar had je echt verwacht dat niemand hier wat van vond? ;) en zolang dat netjes gaat is dat dan zo’n probleem?

De 8-2 hebben ‘we’ ook tot in lengte van dagen moeten dragen.

Uithuilen en verder gaan (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:40
HollowGamer schreef op zondag 5 maart 2023 @ 19:58:
[...]

Wat een onzin, hij staat gewoon derde in de PL met dit materiaal en wint gewoon een beker. Volgens de kenners is het een beker van niets, maar ik zou er als supporter ook blij mee zijn. Dit allemaal in zijn eerste(!) seizoen, zonder veel geld en onrustig bestuur.

Het zijn alleen wel allemaal miskopen. Die Antony bijvoorbeeld, had beter naar La Liga kunnen gaan.
Hoezo onzin? Zeven tegendoelpunten is ongehoord en onnodig. De 3-0 viel in de 50e minuut en dan weet je dat je geen resultaat halen. Dicht timmeren die hap.

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 11:58
Gunner schreef op zondag 5 maart 2023 @ 21:57:
[...]

Het is niet persoonlijk naar jou gericht als je dat soms denkt. I.I.g niet van mijn kant. Maar had je echt verwacht dat niemand hier wat van vond? ;) en zolang dat netjes gaat is dat dan zo’n probleem?

Ik neem niks persoonlijks. Dat kan je tzt uitten in een TR. Ik ben er weg van.

[ Voor 7% gewijzigd door Outerspace op 05-03-2023 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Gunner schreef op zondag 5 maart 2023 @ 21:57:
[...]

Ja, en daarna vertrokken onze beste spelers en gingen we eindelijk kopen. Maar we hebben ook genoeg ander grote verliezen gehad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Zojuist de samenvatting van Liverpool tegen United gezien maar het zat Liverpool niet tegen zeg. Doet uiteraard niets af aan het pak slaag maar er waren toch wel een aantal doelpunten waar de afvallende bal of ketser anderszijds toch weer lekker voor de voetjes van een speler kwam die hem er dan in kon frommelen. Echt níets lukte bij United zo te zien.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:04
Gonadan schreef op zondag 5 maart 2023 @ 23:15:
Zojuist de samenvatting van Liverpool tegen United gezien maar het zat Liverpool niet tegen zeg. Doet uiteraard niets af aan het pak slaag maar er waren toch wel een aantal doelpunten waar de afvallende bal of ketser anderszijds toch weer lekker voor de voetjes van een speler kwam die hem er dan in kon frommelen. Echt níets lukte bij United zo te zien.
Klopt, 3-4 doelpunten valleen precies goed voor liverpool spelers terwijl je eigenlijk op de 0-1 van United zat te wachten in het begin.

Bizarre tweede helft, heb echt met verbazing zitten kijken.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
8 ballen binnen de palen, 7 gaan erin. United was de tweede helft bizar slecht, maar deze statistiek geeft aan dat het Liverpool ook niet tegen zat. Na rust gaat het binnen 7 minuten van 1-0 naar 3-0, dan knakt er wel wat. Op zich niet erg om dan de spelers te laten voelen wat er gebeurt als je je taken niet uitvoert, dan hoef je dat op maandagochtend ook niet meer uit te leggen. Focus op de volgende wedstrijd (donderdag komt Betis op bezoek), en benadrukken dat ze al die keren dat ze wel hun taken uitvoerden er ook gewoon goed gespeeld en gewonnen werd.

Overigens onzin dat Ten Hag geen plan B zou hebben. Hij is de afgelopen weken meermalen geroemd in Engeland omdat hij in de rust aanpassingen doet die de wedstrijd hun kant op laat vallen. Gisteren was er gewoon geen eer mee te behalen, en na de eerste helft was er ook geen reden om echt grote aanpassingen te doen.

Wel moet hij stoppen met Bruno op de vleugels te proberen. Op rechts gaat het nog wel, maar gisteren op links was het niks. Hij verdedigt halfbakken mee, en als je aan de andere kant Anthony hebt die dat dit keer ook niet goed deed (om het zacht uit te drukken), dan kan Liverpool op de vleugels lekker zijn gang gaan ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
autje schreef op maandag 6 maart 2023 @ 08:51:

Wel moet hij stoppen met Bruno op de vleugels te proberen. Op rechts gaat het nog wel, maar gisteren op links was het niks. Hij verdedigt halfbakken mee, en als je aan de andere kant Anthony hebt die dat dit keer ook niet goed deed (om het zacht uit te drukken), dan kan Liverpool op de vleugels lekker zijn gang gaan ja.
Dat is juist precies de redenen waarom je Bruno niet centraal wilt hebben.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• autje
Bossie schreef op maandag 6 maart 2023 @ 09:04:
[...]

Dat is juist precies de redenen waarom je Bruno niet centraal wilt hebben.
Hangt een beetje van de wedstrijd af. Als je een tegenstander hebt die achterover leunt en er alleen bij de omschakeling met een paar man snel probeert uit te komen, en je restverdediging staat goed, dan hoeft Bruno niet elke keer mee te verdedigen. Dan is hij in zijn positie ijzersterk.

Het probleem komt pas tegen een team als Liverpool, zeker op Anfield. Dan snap ik wel dat hij Weghorst op 10 zet, maar Liverpool is gevaarlijk met zijn vleugelverdedigers. Stel hem dan gewoon helemaal niet op.

Overigens blijft voetbal een raar spelletje. Bij 0-0 krijgt United twee keer een 1-op-1 kans. Schieten ze er daar één van in heb je kans dat juist Liverpool instort (al denk ik niet zo dramatisch als United nu).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
autje schreef op maandag 6 maart 2023 @ 09:16:
[...]

Hangt een beetje van de wedstrijd af. Als je een tegenstander hebt die achterover leunt en er alleen bij de omschakeling met een paar man snel probeert uit te komen, en je restverdediging staat goed, dan hoeft Bruno niet elke keer mee te verdedigen. Dan is hij in zijn positie ijzersterk.

Het probleem komt pas tegen een team als Liverpool, zeker op Anfield. Dan snap ik wel dat hij Weghorst op 10 zet, maar Liverpool is gevaarlijk met zijn vleugelverdedigers. Stel hem dan gewoon helemaal niet op.

Overigens blijft voetbal een raar spelletje. Bij 0-0 krijgt United twee keer een 1-op-1 kans. Schieten ze er daar één van in heb je kans dat juist Liverpool instort (al denk ik niet zo dramatisch als United nu).
Ik blijf van mening dat iemand als WH gewoon niet thuishoort bij een top club als Man Utd.
Zelfde met Antony, Martinez kan ik nog begrijpen, al hebben ze daar ook veel te veel voor betaald.

Ze moeten echt iets aan hun scouting gaan doen, kijk naar LIV die wel een speler kopen die in de spits kan spelen in diezelfde rol en ook nog veel bewegelijker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
HollowGamer schreef op maandag 6 maart 2023 @ 11:43:
[...]

Ik blijf van mening dat iemand als WH gewoon niet thuishoort bij een top club als Man Utd.
Zelfde met Antony, Martinez kan ik nog begrijpen, al hebben ze daar ook veel te veel voor betaald.

Ze moeten echt iets aan hun scouting gaan doen, kijk naar LIV die wel een speler kopen die in de spits kan spelen in diezelfde rol en ook nog veel bewegelijker is.
EtH wilde Nunez ook. EtH wilde deze winter ook Gakpo. Maar er was geen geld in januari (zegt het management), en dan kom je dus bij Weghorst uit.

Weghorst is trouwens wel belangrijk als hij niet aan de bal is: trekt gaten, zet voortdurend druk. Hij knapt een hoop vuil werk op, maar dat valt niet zo op.

Anthony is tot nu toe geen groot succes, al denk ik dat die jongen wel het talent heeft om het op dit niveau te halen. Maar hij lijkt niet lekker in zijn vel te zitten. Hij is wel belangrijk aan de bal in de zin dat hij hem goed vast kan houden zodat er bijgesloten kan worden.

Martinez is één van de beste centrale verdedigers van de PL dit jaar (gisteren even niet :P). Ze hebben zeker te veel betaald, maar dat doet United al jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
autje schreef op maandag 6 maart 2023 @ 09:16:
Probleem is dat wat er op de bank zit nou niet echt een versterking is. Afgelopen zomer heeft Ten Hag zich voornamelijk moeten richten op versterken van de basis 11, komende zomer zal ie ongetwijfeld gaan voor een bredere selectie (naast een echte spits)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
toolkist schreef op maandag 6 maart 2023 @ 13:12:
[...]

Probleem is dat wat er op de bank zit nou niet echt een versterking is. Afgelopen zomer heeft Ten Hag zich voornamelijk moeten richten op versterken van de basis 11, komende zomer zal ie ongetwijfeld gaan voor een bredere selectie (naast een echte spits)
Daarom hoopt een groot deel van de fans op de komst van Qatar nog voor de zomer (morele vraag daargelaten). Als de Glazers er van de zomer nog zitten, maar ze zijn druk bezig met de verkoop van de club, hoeveel gaan ze dan nog investeren? Al zullen mensen als Murtough en Arnold er nog zitten, dus ze zullen linksom of rechtsom te veel betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
autje schreef op maandag 6 maart 2023 @ 14:05:
[...]

Daarom hoopt een groot deel van de fans op de komst van Qatar nog voor de zomer (morele vraag daargelaten). Als de Glazers er van de zomer nog zitten, maar ze zijn druk bezig met de verkoop van de club, hoeveel gaan ze dan nog investeren? Al zullen mensen als Murtough en Arnold er nog zitten, dus ze zullen linksom of rechtsom te veel betalen.
Ik mag toch hopen dat ze meer hopen op die Engelse miljardair die ook geïnteresseerd is? Die van Ineos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
toolkist schreef op maandag 6 maart 2023 @ 14:21:
[...]

Ik mag toch hopen dat ze meer hopen op die Engelse miljardair die ook geïnteresseerd is? Die van Ineos
Ik denk dat die niet genoeg geld heeft om alles te doen wat nodig is, ten eerste het wegwerken van de schuld van 500 miljoen pond en het vernieuwen van het stadion. De Qatari hebben al aangegeven die schuld meteen af te betalen en dat stadion ook te gaan regelen. Daarnaast zal Ineos garant staan voor de aankoop, maar ik neem aan dat de aandeelhouders van Ineos toch ook op een gegeven moment geld terug willen zien. Voor de Qatari is het een speeltje, die gooien er gewoon nog een miljard tegenaan. En dan hebben we het niet eens over spelers aankopen.

Het is het kiezen tussen veel geld waar een randje aan zit, en weinig geld wat wel helemaal helder is (hoewel Ineos qua investeringen in fossiele industrieën ook niet echt brandschoon is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik zei het zaterdag al maar Graham Poll bevestigd het nog eens.
Bournemouth spelers stonden bij de aftrap op de Arsenal-helft. Dus die goal had de VAR moeten checken.

Plaatje in de eerste tweet.

[ Voor 18% gewijzigd door Gunner op 06-03-2023 15:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Knap hoe je dat als VAR kunt missen als er welgeteld 9 seconden aan beeldmateriaal is wat je moet checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 26-09 19:49
autje schreef op maandag 6 maart 2023 @ 15:18:
[...]

Ik denk dat die niet genoeg geld heeft om alles te doen wat nodig is, ten eerste het wegwerken van de schuld van 500 miljoen pond en het vernieuwen van het stadion. De Qatari hebben al aangegeven die schuld meteen af te betalen en dat stadion ook te gaan regelen. Daarnaast zal Ineos garant staan voor de aankoop, maar ik neem aan dat de aandeelhouders van Ineos toch ook op een gegeven moment geld terug willen zien. Voor de Qatari is het een speeltje, die gooien er gewoon nog een miljard tegenaan. En dan hebben we het niet eens over spelers aankopen.

Het is het kiezen tussen veel geld waar een randje aan zit, en weinig geld wat wel helemaal helder is (hoewel Ineos qua investeringen in fossiele industrieën ook niet echt brandschoon is).
Denk dat Ratcliff wel vermogend genoeg is, daarbij denk ik dat United genoeg geld binnenharkt via sponsordeals en dergelijke.
Is ook algemeen geweten dat de Glazzers geld uit United halen ipv er in steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 26-09 20:53
Chelseamarre123 schreef op maandag 6 maart 2023 @ 16:08:
[...]

Denk dat Ratcliff wel vermogend genoeg is, daarbij denk ik dat United genoeg geld binnenharkt via sponsordeals en dergelijke.
dat denk ik ook United staat in de top 5 rijkste clubs geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

toolkist schreef op maandag 6 maart 2023 @ 15:24:
Knap hoe je dat als VAR kunt missen als er welgeteld 9 seconden aan beeldmateriaal is wat je moet checken.
Denk dat de VAR nog ff naar de bank was om z'n oliedollars te storten.

/s dus...

[ Voor 4% gewijzigd door London op 06-03-2023 17:20 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Speler die grensrechter een duw geeft uit frustratie: FA geeft aan dit te laten varen
Spelers die na de winnende goal vieren: FA geeft aan dit te gaan onderzoeken

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
Chelseamarre123 schreef op maandag 6 maart 2023 @ 16:08:
[...]

United heeft in 2020 en 2021 100M verlies gedraaid. Corona-jaren, maar toch. Over 2022 wordt er ongeveer 100M winst verwacht. Als je dan ziet dat ze ruim 500M schuld hebben (die Ratcliffe niet gaat aflossen) dan gaat het niet hard natuurlijk. Hij heeft het geld om de club te kopen, maar kan daarna niet veel doen.

Dat de Glazers de club leegzuigen is een feit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Zag net een terugblik van de rode kaart van Moise Kean. Op papier terecht natuurlijk vanwege schoppen, maar kan die andere knakker niet even zes wedstrijden schorsing aan de broek krijgen vanwege onsportief gedrag? Wat een verschrikking zeg.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
autje schreef op maandag 6 maart 2023 @ 21:11:
[...]

United heeft in 2020 en 2021 100M verlies gedraaid. Corona-jaren, maar toch. Over 2022 wordt er ongeveer 100M winst verwacht. Als je dan ziet dat ze ruim 500M schuld hebben (die Ratcliffe niet gaat aflossen) dan gaat het niet hard natuurlijk. Hij heeft het geld om de club te kopen, maar kan daarna niet veel doen.

Dat de Glazers de club leegzuigen is een feit.
De meeste clubs hebben wel schuld hé. Tis niet dat je perse 0 moeten hebben, maar moet ook niet zo de spuigaten uitlopen zoals bij Barca.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
JeroenNietDoen schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 09:44:
[...]

De meeste clubs hebben wel schuld hé. Tis niet dat je perse 0 moeten hebben, maar moet ook niet zo de spuigaten uitlopen zoals bij Barca.
Niet zoveel schuld. Vergeet niet dat je daar rente over moet betalen.

Hier een overzicht van de PL clubs dit jaar. De schuld van Spurs is zo hoog omdat er een nieuw stadion is gekomen. Kijk ook even naar waar Chelsea en Newcastle staan.

Linksom of rechtsom, met Qatar begin je met een schone lei en een nieuw stadion (moet nog wel even gebouwd worden natuurlijk), met Jim Ratcliffe krijg je een eigenaar die het beste met de club voorheeft maar je financieel niet meteen een stap laat maken.

Aan de andere kant: met Qatar krijg je een eigenaar die er qua mensenrechten e.d. op zijn zachtst gezegd niet heel goed op staat, met Jim Ratcliffe krijg je een 'local boy' met een hoge likeability factor.

Lastige keuze, maar aangezien in het voetbal geen geweten bestaat zal het waarschijnlijk Qatar worden.

[ Voor 11% gewijzigd door autje op 07-03-2023 11:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

JeroenNietDoen schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 09:44:
Schulden zijn niet erg, zolang er maar iets van waarde tegenover staat. Torenhoge leningen die de waarde van de eigendommen als grond, stadioncomplex en selectie ontstijgen, waarbij de bank garant staat omdat die toevallig van iemand met invloed is is geen gezonde situatie.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Interessant. Nottingham Forest wil mogelijk een officiele klacht indienen over het niveau van de scheidsrechters.

Nottingham Forest to make official complaint about standard of referees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
autje schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 11:39:
[...]

Niet zoveel schuld. Vergeet niet dat je daar rente over moet betalen.

Hier een overzicht van de PL clubs dit jaar. De schuld van Spurs is zo hoog omdat er een nieuw stadion is gekomen. Kijk ook even naar waar Chelsea en Newcastle staan.

Linksom of rechtsom, met Qatar begin je met een schone lei en een nieuw stadion (moet nog wel even gebouwd worden natuurlijk), met Jim Ratcliffe krijg je een eigenaar die het beste met de club voorheeft maar je financieel niet meteen een stap laat maken.

Aan de andere kant: met Qatar krijg je een eigenaar die er qua mensenrechten e.d. op zijn zachtst gezegd niet heel goed op staat, met Jim Ratcliffe krijg je een 'local boy' met een hoge likeability factor.

Lastige keuze, maar aangezien in het voetbal geen geweten bestaat zal het waarschijnlijk Qatar worden.
Ratcliff heeft een vermogen van 15miljard schijnt. Dus dan zijn die schulden peanuts als die dat wil betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-09 13:16

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Gunner schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 18:28:
Voor diegene die de All or Nothing-documentaire hebben gezien. niet veel denk ik :P

[Afbeelding]
@Gunner Ik was even nieuwsgierig, wie is man met baard :?
ik herken wel Arteta, die staat daar achter.

en na het afgelopen weekend mis ik Foxgamer, was een vaste klant hier in dit topic ??

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

JAN-B schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 14:37:
[...]
@Gunner Ik was even nieuwsgierig, wie is man met baard :?
ik herken wel Arteta, die staat daar achter.
Stuart MacPharlane, clubfotograaf.
en na het afgelopen weekend mis ik Foxgamer, was een vaste klant hier in dit topic ??
Heeft een nickchange gedaan naar @HollowGamer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wout Weghorst onder vuur bij fans United na ‘heiligschennis’ in stadion Liverpool
Een camera van Liverpool TV, verdekt opgesteld, legde vast hoe Wout Weghorst zondagmiddag twee keer met een hand tikte tegen het magische bord This is Anfield voor het betreden van het veld. De onschuldige oprisping van de spits van Manchester United ging niet ongemerkt voorbij. Ruim twee miljoen keer werd de clip van de schending van een traditie bekeken. Alleen spelers van Liverpool mogen het schild aanraken.
Hmm ik wist ook niet dat dit niet 'mocht' trouwens.

Afbeeldingslocatie: https://images0.persgroep.net/rcs/OFRaUvLr9oSTA8GZAX29IGXWY0E/diocontent/228342086/_fitwidth/694/?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.8&desiredformat=webp

[ Voor 55% gewijzigd door Gunner op 07-03-2023 14:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bossie
Ik ook niet, maar ik heb ook nog niet op Anfield gespeeld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Heeft Weghorst een transfer request ingediend? :p

[ Voor 44% gewijzigd door gambieter op 07-03-2023 17:40 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Niet doorvertellen. ;)
Alleen spelers van Liverpool mogen het schild aanraken.
Tja, ik ben niet zo gelovig, maar voetballers zijn dat over het algemeen wel.

Schoonmakers mogen het embleem dus ook niet aanraken? :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:53
Ach, Woutje is af en toe ook maar een toerist die zich in een droom waant. Is zelf een groot fan van Liverpool en natuurlijk als je zo dik op je broek krijgt dan wordt dit eruit gepakt. Was t 1-0 of 2-0 geworden had hier geen haan naar gekraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 13:35:
[...]

Ratcliff heeft een vermogen van 15miljard schijnt. Dus dan zijn die schulden peanuts als die dat wil betalen
Hij heeft al aangegeven de bestaande schuld te laten bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12:49
Hup Dortmund! Wedstrijd begint wel wat later ivm later arriveren van Dortmund, hopen dat ze zich wel rustig kunnen voorbereiden.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Verdiende voorsprong van Chelsea bij de rust. Makkelie fluit wel dramatisch, fluit voor elk contact.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:29
makkelie wil een nieuwe tesla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-09 13:15
Bizarre beslissingen deze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Nou mij schoten soortgelijke gedachten door het hoofd. Dit is gewoon zoeken naar een reden om hem nog een keer op de stip te kunnen leggen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Dolfje Higler zet de Nederlanders weer lekker op de kaart.. wat een clown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Fluit deze dan ook af voor het onderbreken van de aanloop, dit kan ik echt niet meer één beweging noemen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:42

Superkiwi

Hoi doei

Sjongejonge, wat een mierenneukerij bij Chelsea. Trouwens, moet de aanloop niet vloeiend zijn? Met zo'n aanloop zou je de penalty toch ook gewoon over moeten laten nemen :/

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 26-09 06:09
Wat een ontzettende kut beslissing weer. Hij schiet ‘m notabene ook nog op de paal terwijl de keeper de andere hoek in duikt 🙄

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:48
Belachelijk om die strafschop over te nemen, die Chelsea-spelers lopen sneller in dan de rest. Als die bal erin was gegaan had er niemand naar gekeken. Maar goed, denk dat ze het sowieso wel gewonnen hadden, maar dit is weer zo'n trieste boel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Lullige fase voor Dortmund maar volgens de regels is wat Sule doet fout.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Wat Havertz doet is ook fout.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Het zal volgens de regels allemaal best wel kloppen maar als ze na de 1e penalty gewoon doorgevoetbald hadden, had niemand hier iets over gezegd.

Het voelt gewoon erg onterecht en vergezocht

[ Voor 14% gewijzigd door forzav op 07-03-2023 22:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Haha Danilo rollen, heeft heel veel pijn. Spelen ze gewoon door sluit hij binnen twintig seconden weer aan. Het is ook zo voorspelbaar. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:09

Quad

Doof

Wtf De Ligt, wat een fenomenale redding!

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Pff de Ligt staat echt als een baas te spelen zeg.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Quad schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 21:38:
Wtf De Ligt, wat een fenomenale redding!
Aboluut, een echte abwehrchef!

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
Mattaaaaa! d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Tweede helft mag Bayern wel wat gevaarlijker worden en liefst scoren, de marge is me te dun.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Gonadan schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 21:50:
Tweede helft mag Bayern wel wat gevaarlijker worden en liefst scoren, de marge is me te dun.
Van mij ook! Maar ben bang dat als er teveel ruimte komt, die 2 voorin bij PSG het te makkelijk gaan krijgen.

Jaa! *O*

-O-

[ Voor 3% gewijzigd door Quad op 08-03-2023 22:10 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Wat is die Choupo Moting toch een houthakker in de spits.. En dan hadden ze Lewandowski..
Hopelijk halen ze in de zomer weer een echte kwaliteits spits

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Nu wel.
Jaa! *O*

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:04
Nou, ze mogen toch eindelijk een doelpunt bijschrijven.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:55

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Durf het nu pas te zeggen, maar toch de verdiende goal voor Bayern.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
Dat psg is ook een voetbalclub met van die zielepoten die keihard huilen en na een nat sponsie Usain bolt eruit lopen.
Mag hopen dat Bayern ze zo volledig vernederd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Speelt die Messi ook nog mee bij PSG?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-09 15:54
Je ziet het verschil tussen een team wat voor elkaar wil vechten en wat collectief blij is als iets lukt en een bijeengeraapt zooitje sterren.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
carpebios schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 22:22:
Nee die ligt alleen op de grond.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Sané, oogkleppen af en je teamgenoot maakt 2-0....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
toolkist schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 22:26:
[...]

Die staat nog steeds naar van Gaal te wijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Daar had meer ingezeten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Megupe schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 22:27:
[...]

Die staat nog steeds naar van Gaal te wijzen
En Weghorst uit te schelden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

toolkist schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 22:26:
[...]

Die neemt de rol van zijn geblesseerde maatje Neymar over :)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Lekker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-09 15:54
Heerlijk hoor, en weer een jaartje wachten voor PSG. Dat er nog vele mogen volgen.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Lekker! Miljarden in een team stoppen en geen CL. Mooi zo.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Tjonge, ik durf nu gewoon pas te geloven dat Bayern het echt wel gaat redden.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat PSG is drie keer niets. En Bayern ziet er goed uit.

Donnaruma bij die tweede goal??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
carpebios schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 22:22:
Ik zag hem het rustig wandelen rond de middencirkel, beetje de sprints elheid van Blind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Jammer, bijna 4-0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Gonadan schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 22:49:
Tjonge, ik durf nu gewoon pas te geloven dat Bayern het echt wel gaat redden.
Bayern doet het gewoon goed. Sterren als Messi of Mbappe komen totaal niet in stelling. :)

Tweakers Discord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
Nog fans van Messi?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m7RLnQVavyvOREqbYnWqymfEAew=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u7ktu1rdwlunu1uv3YFSlTK4.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 91% gewijzigd door carpebios op 08-03-2023 22:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

tweakduke schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 22:53:
[...]

Bayern doet het gewoon goed. Sterren als Messi of Mbappe komen totaal niet in stelling. :)
Bayern doet het prima, maar je zag vorige week hoeveel kansen PSG in korte tijd kan hebben als het even niet goed staat.

Fijn hoor, weer geen CL voor de Qatari's.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Pagina: 1 ... 104 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken