++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

Battlenet: Gold#21419
Samengevat: Haaland.Grindtegel schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 22:17:
eh hallo, ik kijk ook effe 15 minuten naar porto-inter, en nu is het ineens 6-0 wtf?

Weg, toekomstvisie om het Europese voetbal op te schudden.
Vrij herkenbaar, bedenk ik me ineens.
[Voor 11% gewijzigd door gambieter op 14-03-2023 22:57]
Wil het nog wel eens zien op een regenachtige woensdagavond tegen Stoke

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
U bent niet de enige, die wat wild rondloopt met die vraag in het hoofd.Gunner schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 08:52:
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar bij dit soort uitslagen vraag ik me af was City/Haaland nu zo goed of dat hele leipzig zo slecht
Was ManC zo goed, of was RBL gewoon heel slecht. Zelfs de vraag of RBL is omgekocht door ManC is nog enigzins te begrijpen.
Is die Haaland echt zo goed? Conform scorebordjournalistiek wel als ik het zie. Maar als ik dan beelden zie denk ik; end of the day is het een vent met een knotje🤡Gunner schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 08:52:
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar bij dit soort uitslagen vraag ik me af was City/Haaland nu zo goed of dat hele leipzig zo slecht
Nee zonder gekkigheid mooi dat er iemand in de leegte van Messi/Ronaldo springt. Mbappe natuurlijk ook. Alleen jammer dat de clubs waarbij ze zitten zo ongelofelijk fout zijn.
1e helft: City was beter, maar werd erg in het zadel geholpen door de vreselijk slechte scheidsrechter, die de 1-0 kado gaf met de belachelijke pingel, daarna weigerde Ederson minstens geel (maar mogeljk rood) te geven, en daarna Grealish niet te bestraffen voor een overduidelijke schwalbe. De benadeling kwam RBL niet meer te boven, en na de 3-0 stortten ze in.mavaros schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 12:05:
Was ManC zo goed, of was RBL gewoon heel slecht.
Beetje Manu tegen Liverpool. Op een bepaald moment waren ze gebroken,
In het licht van het onderzoek van de PL vraag ik me af of het niet net zo gaat aflopen als dat van drie jaar geleden. Ook daar waren de reacties "leegloop. puntenaftrek. degradatie" . Ik lees al dat de uitspraak makkelijk tot 2027 op zich kan laten wachten.
[Voor 10% gewijzigd door Gunner op 15-03-2023 13:43]
Zal ook nog wel jaren duren voor daar iets uitkomt, maar wel interessant.
Kip Ei verhaal vaak helaas die clubs zoveel geld omdat ze fout zijn ;-)Deruxian schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 12:19:
[...]
Is die Haaland echt zo goed? Conform scorebordjournalistiek wel als ik het zie. Maar als ik dan beelden zie denk ik; end of the day is het een vent met een knotje🤡
Nee zonder gekkigheid mooi dat er iemand in de leegte van Messi/Ronaldo springt. Mbappe natuurlijk ook. Alleen jammer dat de clubs waarbij ze zitten zo ongelofelijk fout zijn.
[Voor 36% gewijzigd door Quad op 15-03-2023 20:46]
Pfff, grote Europese clubs krijgen toch uberhaupt geen gepaste straffen? Want ja geen €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€ = heel veel huilen.Gunner schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 13:43:
Ik lees net even terug in dit topic over een fopstraf wat City drie jaar geleden kreeg. Uitsluiting europees voetbal.
In het licht van het onderzoek van de PL vraag ik me af of het niet net zo gaat aflopen als dat van drie jaar geleden. Ook daar waren de reacties "leegloop. puntenaftrek. degradatie" . Ik lees al dat de uitspraak makkelijk tot 2027 op zich kan laten wachten.
Scheids kijkt, en zegt dan "geen pingel" . Staat die VAR scheids terecht voor lul. Had die gast bij City moeten doen.
Niet dat het uitmaakte, laatste minuut en Real 1-0 (6-2) voor.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Benieuwd of ze hun 2 goudhaantjes in de zomer kunnen behouden.
Ze krijgen tegenwoordig geldboetes voor overheden FFP...Mosin schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 21:46:
[...]
Pfff, grote Europese clubs krijgen toch uberhaupt geen gepaste straffen? Want ja geen €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€ = heel veel huilen.
Arsenal: Ramsdale, Tomiyasu, Saliba, Gabriel, Zinchenko, Jorginho, Xhaka, Vieira, Martinelli, Nelson, Jesus
Impacters: Turner, Hillson, Tierney, White, Partey, Saka, Odegaard, Smith Rowe, Kiwior, Holding, Trossard
[Voor 30% gewijzigd door Gunner op 16-03-2023 20:18]
Jesus basis, ole!Gunner schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 19:52:
Basisplaats voor Jesus vanavond tegen sporting Te zien op espn1 voor de connoisseur
[...]
Ten Hag heeft het gejinxed met z’n comments.
Twente komt eraan!

Wedstrijd is op ESPN (1)
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Ja, die was wel heel fraai, zie hem pas net.Grindtegel schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 22:59:
zo he die goal van sporting, fantastisch
Pingels ... ik hoop dat de schopploeg portugal verliestgws24 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 23:20:
En nu hopen dat Arsenal Sporting veslaat zodat de coefficienten strijd is gewonnen.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
ik hoop dat de verlenging schop ploeg verliest,
helaas zijn pingels een loterij.
nogal iddtoolkist schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 23:46:
Daar zitten toch best wat houdbare penalty's tussen..
Hoop dat het uitstel van executie is.
Beide wedstrijden waren goed vertier, twee uitstekende ploegen die er keihard voor vochten.

Nu maar vol voor de PL gaan dan.
"Oooh Jeroen!"
Crystal Palace Football Club can confirm that Patrick Vieira has left his post as First Team Manager.#CPFC
— Crystal Palace F.C. (@CPFC) 17 maart 2023
Jammer! Maar ik hoop niet dat er weer een soort van 'new manager bounce' ontstaat.

"Oooh Jeroen!"
Maar het is blijkbaar nog genoeg reden om hier te komen trollen. Buiten dat is het gewoon onwaar, zeker met de recente FA Cup-wins, waar Arsenal ook nog eens recordhouder is qua aantal bekers.
[Voor 17% gewijzigd door Gunner op 18-03-2023 11:48]
Tuurlijk wel, maar wat Gunner zegt is dat er eigenlijk onder de Arsenal fans niet echt teleurstelling heerst. Ja, natuurlijk wil je die UEFA cup winnen, maar als je na penalties eruit vliegt, daar is niks ergs aan en er is daarnaast nog zoveel, momenteel belangrijkers, om voor te spelen.toolkist schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 12:00:
Ach kom op man, je kunt je als Arsenal toch zeker wel op 2 prijzen richten?
Het doel was, en is nog steeds, dit seizoen Champions League voetbal te behalen. Het moet erg gek lopen wil dat doel niet behaald worden.
"Oooh Jeroen!"

They're used to it here. Don't play for something important. They don't want to play under pressure or under stress. Tottenham's story is this. 20 years there is the owner & they never won something. Why?
"Oooh Jeroen!"
Kom op hey.. Als jullie hadden gewonnen en door waren, was je echt wel blij. Zeg nou eens eerlijk? Nu heb je verloren en ben je uitgeschakeld en is het opeens niet erg want competitie belangrijker. Ik geloof dat niet. En die zogenaamde "onnodige belasting" is ook niet waar want als je een topploeg bent, wil je gewoon om alle prijzen meedoen. Andere topploegen spelen ook 100 wedstrijden per jaar. Die hoor je toch ook niet zeuren? Die gasten verdienen miljoenen. Kom op man!Gunner schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 11:46:
Ik heb nog geen enkele Arsenal-fan gehoord die echt heartbroken is door de uitschakeling. Het is en blijft een onnodige distracite voor de Premier League-race. Juventus, daarna een mogelijke halve finale tegen United. Ik kan er prima zonder.
Die goal van Sporting was idd een beauty.

En dat is precies het probleem van de laatste jaren. Niet ambitieus genoeg op alle fronten. Als echte topclub zou je ontzettend balen met deze uitschakeling. Nu is er berusting.Gunner schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 11:46:
Ik heb nog geen enkele Arsenal-fan gehoord die echt heartbroken is door de uitschakeling. Het is en blijft een onnodige distracite voor de Premier League-race. Juventus, daarna een mogelijke halve finale tegen United. Ik kan er prima zonder.
Maar het is blijkbaar nog genoeg reden om hier te komen trollen. Buiten dat is het gewoon onwaar, zeker met de recente FA Cup-wins, waar Arsenal ook nog eens recordhouder is qua aantal bekers.
Voor zover nog niet duidelijk was dat ie niet gaat blijven....

Waarom in vredesnaam.
Vieira zou te lief zijn geweest voor de spelers. Dus willen ze weer een ouderwetse hardlinerGunner schreef op zondag 19 maart 2023 @ 10:32:
Lees net dat Palace Roy Hodgson weer wil terughalen.
Waarom in vredesnaam.
Arsenal heeft niet de bank van City, de 2e garnituur is grotendeels beduidend minder. En de focus ligt gewoon op de competitie, is de waarheidchim0 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 07:30:
[...]
Kom op hey.. Als jullie hadden gewonnen en door waren, was je echt wel blij. Zeg nou eens eerlijk? Nu heb je verloren en ben je uitgeschakeld en is het opeens niet erg want competitie belangrijker. Ik geloof dat niet. En die zogenaamde "onnodige belasting" is ook niet waar want als je een topploeg bent, wil je gewoon om alle prijzen meedoen. Andere topploegen spelen ook 100 wedstrijden per jaar. Die hoor je toch ook niet zeuren? Die gasten verdienen miljoenen. Kom op man!
Die goal van Sporting was idd een beauty.

Als het zo belangrijk was dan waren de sterkste 11 wel opgesteld?saert schreef op zondag 19 maart 2023 @ 07:48:
[...]
En dat is precies het probleem van de laatste jaren. Niet ambitieus genoeg op alle fronten. Als echte topclub zou je ontzettend balen met deze uitschakeling. Nu is er berusting.
City heeft ook de CL nog niet gewonnen. Had ook allang moeten gebeuren met deze trainer en dit materiaal, dus dat zegt niks. Maar het gaat mij om de reacties van de fervente Arsenal supporters hier. Die zijn zo overdreven en obsessief, dat past meer op een Arsenal forum. Niemand hier gives a rat's ass om Arsenal net zomin als om City of Real dus je moet wel een beetje kunnen relativeren. Die club wordt door sommigen zo verheerlijkt alsof het het 8ste wereldwonder is en bij verlies of kritiek schiet men gelijk in de verdediging, daar kan Italiaans voetbal nog een puntje aan zuigen. Schei eens uit. Arsenal is traditioneel gezien gewoon een topclub en hoort bij de eerste 5 vind ik, dus je mag best wel kritisch zijn toch? Maar voor sommigen lijkt het wel e.o.a. zeldzaam kunstwerk wat absoluut niet aangeraakt mag worden. Je mag best fanatiek zijn, snap ik allemaal wel, maar je mag best een beetje relativeren en een beetje kunnen incasseren.Vos schreef op zondag 19 maart 2023 @ 10:43:
[...]
Arsenal heeft niet de bank van City, de 2e garnituur is grotendeels beduidend minder. En de focus ligt gewoon op de competitie, is de waarheid. En dat was al voor de wedstrijd bekend
Zo, dat was mijn rant voor vandaag. Ik trek vanavond weer m'n Real shirt aan.

Natuurlijk mag je kritisch zijn. Echter er wordt (al maanden) gezegd dat de focus op de competitie ligt, wat gewoon zo ischim0 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 11:00:
[...]
City heeft ook de CL nog niet gewonnen. Had ook allang moeten gebeuren met deze trainer en dit materiaal, dus dat zegt niks. Maar het gaat mij om de reacties van de fervente Arsenal supporters hier. Die zijn zo overdreven en obsessief, dat past meer op een Arsenal forum. Niemand hier gives a rat's ass om Arsenal net zomin als om City of Real dus je moet wel een beetje kunnen relativeren. Die club wordt door sommigen zo verheerlijkt alsof het het 8ste wereldwonder is en bij verlies of kritiek schiet men gelijk in de verdediging, daar kan Italiaans voetbal nog een puntje aan zuigen. Schei eens uit. Arsenal is traditioneel gezien gewoon een topclub en hoort bij de eerste 5 vind ik, dus je mag best wel kritisch zijn toch? Maar voor sommigen lijkt het wel e.o.a. zeldzaam kunstwerk wat absoluut niet aangeraakt mag worden. Je mag best fanatiek zijn, snap ik allemaal wel, maar je mag best een beetje relativeren en een beetje kunnen incasseren.
Zo, dat was mijn rant voor vandaag. Ik trek vanavond weer m'n Real shirt aan.![]()

En het is toch wel leuk dat er fervente fans zitten hier? Misschien zitten ze ook wel op een Arsenal forum

[Voor 3% gewijzigd door Vos op 19-03-2023 11:10]
Je kan er niet meer naast zitten. Niet voor iedereen in dit topic geldt "de buitenlandse club voor erbij" naast Ajax, Feyenoord of whatever. Sommigen supporten enkel en alleen een buitenlandse club. Ik kan niet voor allemaal spreken maar @Slasher @Gunner en ik supporten enkel Arsenal.chim0 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 11:00:
[...]
Niemand hier gives a rat's ass om Arsenal net zomin als om City of Real dus je moet wel een beetje kunnen relativeren.
Waar ik een beetje schijtziek van wordt is dat omdat wij in de meerderheid zijn we onze bek maar moeten houden omdat het onderwerp Arsenal anders teveel de boventoon voert.
Kom er maar in met die modbreak...
Perfecte bevestiging van punt hierboven.chim0 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 11:00:
[...]
Zo, dat was mijn rant voor vandaag. Ik trek vanavond weer m'n Real shirt aan.![]()
"Oooh Jeroen!"
Volgens mij is er geen echt Arsenal forum meer. Heel vroeger had je het Arseblog forum. Tegenwoordig zit alles in Facebook groepen denk ik maar dan zit je tevens met hele hordes Afrikaanse fans en die zijn gewoon heel anders. Tevens heb ik geen feestboekVos schreef op zondag 19 maart 2023 @ 11:09:
[...]
En het is toch wel leuk dat er fervente fans zitten hier? Misschien zitten ze ook wel op een Arsenal forum

"Oooh Jeroen!"
Begrijp ik allemaal. Is ook allemaal prima en je hoeft van mij niet "je bek te houden" alleen bij sommigen mag je helemaal niks zeggen over Arsenal want dat is de heilige graal en dat is niet realistisch, vind ik. Ja, op een Arsenal forum misschien maar niet hier. Want zeg nou zelf waar gaat het uiteindelijk over? Nergens over. Het is maar voetbal. Maandag moeten we allemaal gewoon werken en dat is de realiteit. Ik snap fanatisme, ik snap clubliefde, is allemaal prima alleen wees een beetje realistisch. En dat kan idd op een Arsenal forum, alleen hier moet je misschien je reacties aanpassen want ik geef daar echt niet om maar het is wel vervelend lezen elke keer. Ik heb het niet specifiek over jou hoor maar goed.JeroenNietDoen schreef op zondag 19 maart 2023 @ 11:50:
[...]
Je kan er niet meer naast zitten. Niet voor iedereen in dit topic geldt "de buitenlandse club voor erbij" naast Ajax, Feyenoord of whatever. Sommigen supporten enkel en alleen een buitenlandse club. Ik kan niet voor allemaal spreken maar @Slasher @Gunner en ik supporten enkel Arsenal.
Waar ik een beetje schijtziek van wordt is dat omdat wij in de meerderheid zijn we onze bek maar moeten houden omdat het onderwerp Arsenal anders teveel de boventoon voert.
Niet meteen zo maat. We praten gewoon. Niks aan de hand!Kom er maar in met die modbreak...

Haha niet letterlijk hoor, alleen bij CL finale of bekerfinale. Maar ik ben gewoon 'fan' geen supporter. Supporter ben je pas als je ook daadwerkelijk naar de wedstrijden gaat, vind ik.Perfecte bevestiging van punt hierboven.
Maar goed laten we maar ophouden en weer over voetbal praten. Vanmiddag Palace thuis toch? Die moet je kunnen pakken.
Ik vind dat je gewoon zeker je ding moet blijven zeggen. Enkel zo zal er discussie blijven ontstaan. Laat ik het zo zeggen, als ik ooit iemand de indruk heb gegeven dat er niks negatiefs over Arsenal gezegd mag worden, dat is nooit mijn bedoeling. In tegendeel, ik hou wel van een stevige discussie en zal juist waarderen als iemand kritiek uit. Ik kan mezelf voorstellen dat door fanatisme de reacties op kritiek fel zijn, maar ervaar het niet als dat kritiek niet gewenst is. Kijk, er loopt hier ook iemand rond die gewoon zwaar anti is, die krijgt dan ook gewoon die behandeling.chim0 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 12:06:
[...]
alleen bij sommigen mag je helemaal niks zeggen over Arsenal want dat is de heilige graal en dat is niet realistisch, vind ik.
Ja ik begrijp het punt wel, we zijn nou eenmaal met een man of 7-8, maar dat zou toch niet moeten betekenen dat we maar moeten indimmen. Dat is toch ergens ook zonde. Van Ajax fans in het Eredivisie topic wordt dat ook niet verwacht lijkt me. Zij kunnen het ook niet helpen dat er meer Ajax fans zijn in verhouding.chim0 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 12:06:
[...]
Ik snap fanatisme, ik snap clubliefde, is allemaal prima alleen wees een beetje realistisch. En dat kan idd op een Arsenal forum, alleen hier moet je misschien je reacties aanpassen want ik geef daar echt niet om maar het is wel vervelend lezen elke keer.
Excuus, het zat me dwars. Ik ben eigenlijk ook niet deze Chim0 gewend. Vroeger was je vele malen fellerchim0 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 12:06:
[...]
Niet meteen zo maat. We praten gewoon man. Niks aan de hand!

"Oooh Jeroen!"
Dank je en je hoeft geen sorry te zeggen hoor! Tja, wijsheid komt de jaren zeggen ze toch? Alleen duurde het bij mij misschien iets langer.JeroenNietDoen schreef op zondag 19 maart 2023 @ 12:18:
Excuus, het zat me dwars. Ik ben eigenlijk ook niet deze Chim0 gewend. Vroeger was je vele malen feller

Maar je hebt gelijk hoor. Ik ben idd anders geworden door de afgelopen jaren en ik ben niet meer zo fanatiek meer bezig met voetbal moet ik zeggen. Voetbal zelf ook niet meer sinds vorig jaar (elftal is uit elkaar gevallen) dus wellicht moet ik mijn mond maar houden.

Zometeen Palace thuis. Saliba geblesseerd uitgevallen, hopelijk hebben we die terug voor de pot tegen Liverpool. Benieuwd of de ''no manager bounce'' te zien zal zijn bij Palace. Blijf het opzienbarend vinden dat ze Vieira hebben ontslagen, qua positie staan ze best ok. Selectie vind ik ook helemaal niet slecht. Heb er wel een leuke game mee gehad in Football Manager

Verder wil ik het hier graag gezellig houden, maar er is niet een mening die alleen maar geldig is.
@Gunner Nou, echt blij was ik niet donderdag avond; zat op mijn telefoon de strafschoppenserie te volgen, en ja hoor > Martinelli mist penaltyGunner schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 11:46:

ik zat stiekum te denken aan Arsenal - Feyenoord

Trouwens, die 2 ploegen hebben Europees nog nooit tegen elkaar gespeeld, hoe is dat mogelijk

@JeroenNietDoen Dat wist ik dus niet, iedereen heeft toch ook een favoriete club in Nederland ?JeroenNietDoen schreef op zondag 19 maart 2023 @ 11:50:
Niet voor iedereen in dit topic geldt "de buitenlandse club voor erbij" naast Ajax, Feyenoord of whatever. Sommigen supporten enkel en alleen een buitenlandse club. Ik kan niet voor allemaal spreken maar @Slasher @Gunner en ik supporten enkel Arsenal.
maar voor wie zijn jullie vanmiddag dan

[Voor 3% gewijzigd door JAN-B op 19-03-2023 12:57]
Voor de hulpdiensten en de stewardsJAN-B schreef op zondag 19 maart 2023 @ 12:50:
[...]
@JeroenNietDoen Dat wist ik dus niet, iedereen heeft toch ook een favoriete club in Nederland ?
maar voor wie zijn jullie vanmiddag dan

Je hebt een DM

[Voor 27% gewijzigd door London op 19-03-2023 13:45]
[Voor 100% gewijzigd door JeroenNietDoen op 19-03-2023 19:22]
"Oooh Jeroen!"
[Voor 99% gewijzigd door JeroenNietDoen op 19-03-2023 19:22]
"Oooh Jeroen!"

Als ik het zo lees, een makkelijke overwinning;
Saka, de grote man > 2 doelpunten + 1 assist.
Ook goed voor het doelsaldo.JAN-B schreef op zondag 19 maart 2023 @ 17:44:
Arsenal - Cr. Palace: 4 - 1![]()
Als ik het zo lees, een makkelijke overwinning;
Saka, de grote man > 2 doelpunten + 1 assist.

Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Klinkt als een Fulham wat op tilt geslagen was na een (zoals ik het lees) terechte VAR interventie?
Dat is inderdaad de korte samenvatting.toolkist schreef op zondag 19 maart 2023 @ 22:13:
[...]
Klinkt als een Fulham wat op tilt geslagen was na een (zoals ik het lees) terechte VAR interventie?
Willian maakt hands op de doellijn. Scheids loopt naar de monitor, Silva (Fulham manager) zegt iets en krijgt rood, scheids geeft de pingel en rood aan Willian, Mitrovic flipt en duwt de scheids en krijgt ook rood

@JeroenNietDoen Waarom heb je dit bericht 100 % verwijderd

waarin je schreef dat je uit Zeeland komt, en wat betekent n.m. ???
En nadat hij rood kreeg, was Mitrovic de scheidsrechter nog aan het belagen, en moest weggetrokken worden. Tijd voor een lange schorsing.dcell schreef op zondag 19 maart 2023 @ 22:17:
Dat is inderdaad de korte samenvatting.
Willian maakt hands op de doellijn. Scheids loopt naar de monitor, Silva (Fulham manager) zegt iets en krijgt rood, scheids geeft de pingel en rood aan Willian, Mitrovic flipt en duwt de scheids en krijgt ook rood![]()
![]()
1-2. En Southgate stelt Maguire nog steeds op

Maguire, en Philips, en Pickford, etc.gambieter schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 22:38:
Italie-Engeland heeft een scheidsrechter die traag ingooien met geel bestraft. Fijn om te zien, Shaw kreeg zo geel bij een ingooi en zijn tweede geel minuten later bij een vervelende overtreding. Mogen meer scheidsrechters gaan doen, vanaf de 1e minuut.
1-2. En Southgate stelt Maguire nog steeds op
En een speler als Foden op de bank zetten...
Met zo'n team zo'n bondscoach is eigenlijk gewoon schandalig.
Zou Nagelsmann niet zin hebben om naar Ajax te komen?Quad schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 23:17:
Wut, Nagelsmann is ontslagen bij Bayern Munchen.
Tuchel lijkt hem te gaan opvolgen.

Nou.. Hij heeft met Hoffenheim en RB Leipzig goede resultaten gedraaid, speelt graag aanvallend, en met zn Duits geen grote cultuurschok.toolkist schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 23:19:
[...]
Zou Nagelsmann niet zin hebben om naar Ajax te komen?
Geen gekke gedachte.
Alleen dat salaris... Bayern haalde hem voor 24m weg bij RB, dus hij zal echt niet minder dan 10 per jaar verdiend hebben daar. Los van dat ie ongetwijfeld ook naar PSG of de PL kan.Quad schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 23:26:
[...]
Nou.. Hij heeft met Hoffenheim en RB Leipzig goede resultaten gedraaid, speelt graag aanvallend, en met zn Duits geen grote cultuurschok.
Geen gekke gedachte.
Afkoopsom is nu niet nodig, maar als een Bergwijn al een grootverdiener is en >30mil heeft gekost, kan je die salariskosten ook wel over x aantal jaren uitsmeren.toolkist schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 23:37:
[...]
Alleen dat salaris... Bayern haalde hem voor 24m weg bij RB, dus hij zal echt niet minder dan 10 per jaar verdiend hebben daar. Los van dat ie ongetwijfeld ook naar PSG of de PL kan.
Maar ik ben het met je eens dat PL of PSG of misschien wel een Real Madrid betere papieren hebben.
Salariskosten uitsmeren wordt lastig, want die komen al jaarlijks terugQuad schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 23:41:
[...]
Afkoopsom is nu niet nodig, maar als een Bergwijn al een grootverdiener is en >30mil heeft gekost, kan je die salariskosten ook wel over x aantal jaren uitsmeren.
Maar ik ben het met je eens dat PL of PSG of misschien wel een Real Madrid betere papieren hebben.

Ja ik bedoel ipv een transfersom.toolkist schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 00:00:
[...]
Salariskosten uitsmeren wordt lastig, want die komen al jaarlijks terug

Maar goed, 30 mil voor een coach is natuurlijk van de zotte voor de NL competitie voor 3 jaar.
@toolkist uit met 1 - 2 winnen van Italie lijkt mij een prima resultaat.toolkist schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 23:16:
Met zo'n team zo'n bondscoach is eigenlijk gewoon schandalig.
Scorebord journalistiekJAN-B schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 11:49:
[...]
@toolkist uit met 1 - 2 winnen van Italie lijkt mij een prima resultaat.

Wat zou Bayern er nou toe gezet hebben om Nagelsman ineens zo te ontslaan?
Even op de 2e plek staan kan daar toch nooit alleen de oorzaak van zijn? 25m om hem te halen, blijkbaar 10m per contractjaar (dus 30m) aan ontslagvergoeding... Daar moet toch wel iets meer gebeurd zijn...
Uiteraard maar wild speculeren, maar zou hij 1 van degenen zijn die zoveel lekte aan de pers ofzo? Waar ze eerder dit jaar zo kwaad over waren?
Rommelt intern enorm, spelersgroep ook niet tevreden over hem.toolkist schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 16:01:
Ik zat vanochtend nog eens te denken..
Even op de 2e plek staan kan daar toch nooit alleen de oorzaak van zijn? 25m om hem te halen, blijkbaar 10m per contractjaar (dus 30m) aan ontslagvergoeding... Daar moet toch wel iets meer gebeurd zijn...
Uiteraard maar wild speculeren, maar zou hij 1 van degenen zijn die zoveel lekte aan de pers ofzo? Waar ze eerder dit jaar zo kwaad over waren?
Met die slahahamzidzic mogen ze zichzelf eerst eens aankijken. Die kerel heeft toch al wat gezeik veroorzaakt in zoverre ik me de tijd onder hem kan herinneren. Hij had al problemen met Flick, die gewoon letterlijk fantastisch werk heeft geleverd. Beter kon het niet.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 16:02:
[...]
Rommelt intern enorm, spelersgroep ook niet tevreden over hem.
Interland voetbal intereseert mij totaal niet, al heeft Ziggo dacht ik wel een leuk schakel programma?
Omdat BAY van gekkigheid niet meer weten wat ze moeten doen?toolkist schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 16:01:
Ik zat vanochtend nog eens te denken..
Ze willen elk jaar kampioen worden, halen spelers van hun directe concurrent en kunnen bakken met geld uitgeven.
Het is allang geen beleid meer dat ze daar voeren. Het is gewoon Chelsea 2.0.
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken