Maar wat bedoel je dan wel?ChronoTtrigger schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 15:37:
[...]
Citeer me maar. Maar het lijkt me duidelijk dat ik dat dus niet bedoel door het woord nee te zeggen?
In dit stuk is vooral deze zin het belangrijkst.ChronoTtrigger schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 15:27:
Mijn ervaring me de 5700 XT nitro was enigszins belabberd te noemen. En heb eigenlijk ook meer het idee dat het voornamelijk voortkomt uit users die twee schermen gebruiken.
Bij opstarten Warhammer total war 2 niks aan de hand maar zodra ik een game start in de multiplayer lobby kreeg ik 2 blackscreens dus allebei monitoren alles liep door geluid etc waar na een aantal seconden de schermen weer aangingen waarop ik het bericht van amd.gpu.driver kreeg te zien dat hij was gecrashed en daarna succesvol zichzelf heeft hersteld. Helaas gebeurde dit niet alleen met opstarten met games maar ook vaak als ik naar mijn 2de non game scherm ging met de muis en iets moest intypen. Bij Remnant from the ashes had ik vaak gewoon complete vastlopers of crashes naar desktop. Meeste dingen moest ik inderdaad zelf oplossen rollback van meerdere driver versies waarop ik zelf uitkwam dat voor mij 19.12.1 het meest stabiel was. Overigens heb ik dan ook echt alle functies van Amd moeten uitzetten freesync,antilag,etc
Al met al een hoop gedonder voor een kaart die destijds 515,- heeft gekost en dat geeft wel een nare bijsmaak in de mond. Gelukkig is voor mij de situatie wel opgelost door een andere kaart van een ander merk erin te doen. Ik ben blij voor de mensen die probleemloos zijn maar die mensen moeten zich ook kunnen voorstellen dat als anderen dat niet hebben toch wel zeer problematisch is want je kunt immers niet genieten van je nieuwe kaart waar je hard voor hebt gewerkt om aan te kunnen schaffen. In mijn ogen is dit net zo slecht als de problemen Nvidia had met de launch van de RTX kaarten met het geheugen wat links en rechts aan het afsterven was alleen die producten kun je RMA sturen en driver problemen dus niet.
Je zegt hier dat je problemen weg zijn nadat je videokaart RMA is gegaan en een andere hebt. Dan is de enige logische conclusie wat mij betreft een defecte videokaart. Ik heb ook wel eens een defecte videokaart gehad die de driver liet crashen, weinig bijzonders aan. Ook wel een ander defect onderdeel die een driver liet crashen. Defecte onderdelen die driver laten crashen is gewoon weinig bijzonder.Gelukkig is voor mij de situatie wel opgelost door een andere kaart van een ander merk erin te doen.
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic