Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• SmurfLink
  • Registratie: juni 2016
  • Niet online
Frans92 schreef op maandag 13 januari 2020 @ 14:31:
[...]

Oei dat is wel echt hard. Ik ging al rillen bij de gedachte, maar ik denk dat je bij 163 km/h nog harder aan het (t)rillen bent ;)
Man dan tril ik spontaan die fiets af joh :+ Lijkt me ook weer niet de bedoeling.

• Melkunie
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 19:25
SmurfLink schreef op maandag 13 januari 2020 @ 14:54:
[...]

Man dan tril ik spontaan die fiets af joh :+ Lijkt me ook weer niet de bedoeling.
Dat is niet erg, net als bij de Bugatti Veyron. Die banden hielden het maar 20 minuten vol op maximale snelheid. Geen probleem, want de benzine was dan in 12 minuten op.

Voordat jij eraf trilt is de helft van de bouten al los :+

• Requiem19
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 13:08
HTT-Thalan schreef op maandag 13 januari 2020 @ 13:50:
[...]

Ik denk dat jullie allemaal maar eens een keer moete proefrijden op mijn alpje, ze gaan het jullie nog moeilijk maken denk ik :P. En dan kun je daarna gelijk een bod doen!
Ik kan op mijn AT maar weinig moderne motoren goed bijhouden...

Maar misschien ligt dat aan de berijder ;).

http://www.instagram.com/gravelforbreakfast

• HTT-Thalan
  • Registratie: juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Requiem19 schreef op maandag 13 januari 2020 @ 14:57:
[...]

Ik kan op mijn AT maar weinig moderne motoren goed bijhouden...

Maar misschien ligt dat aan de berijder ;).
Ik heb niet gezegd op wélke manier de Alp het mensen moeilijk maakt :P. Maar het zal zeker niet de duizelingwekkende snelheid zijn nee. Al kom ik zelden motorrijders tegen die een 'wedstrijdje' willen rijden, de meeste die ik om mij heen heb zijn ook gewoon 'op weg naar'.

"Four wheels will move the body. Only 2 wheels will move the soul".

• Booyaa
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 20:15
Nog mensen die naar de motorbeurs gaan dit jaar?

• Mitssz
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 10:25
SmurfLink schreef op maandag 13 januari 2020 @ 14:54:
[...]

Een vrouw met een hevig trillend ding tussen de benen is meestal toch een goeie combi?

Laat maar, het is nog geen @Vrijdag :+

Canon 5D Mark III - Canon 5D Mark II - 50 1.8 STM - 85 1.8 - 24-105 4L - DJI Mavic Pro

• The1WhoKnockz
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 14:55
Booyaa schreef op maandag 13 januari 2020 @ 15:21:
Ik denk dat ik er wel even heen ga! Een beetje afhankelijk van de planning nog, maar ik ben er nog nooit geweest. Dat moet ik dan toch een keer meemaken.

• darkkingll
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 27-02 16:40
Yes, waarschijnlijk de donderdag, mijn vader heeft 2 toegangskaartjes van de kerstman( O-) ) gekregen, en aangezien hij toch soort van met pensioen is en ik momenteel tussen 2 detacheringsopdrachten in zit(Hopelijk letterlijk, krijg deze week bericht over een erg tof project, waar 3 maanden screening aan vooraf gaat...)

Je kunt er vaak goede koopjes doen, dus wil een nieuw paar motorsneakers scoren en inspiratie opdoen voor mijn volgende vakantie.
Mitssz schreef op maandag 13 januari 2020 @ 15:22:
[...]

Een vrouw met een hevig trillend ding tussen de benen is meestal toch een goeie combi?

Als je er maar hard genoeg in gelooft is elke dag vrijdag ;)

darkkingll wijzigde deze reactie 13-01-2020 15:34 (20%)

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

[...]

Oh man, er zijn zoveel opmerkingen die we hier op zouden kunnen maken, dat ik niet kan kiezen.

• Noord27
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 20:55
Klopt het dat Hayes geen service/repair manual beschikbaar heeft voor de Yamaha FZ-1 vanaf 2006? Of heeft die motor een heel andere benaming in de UK gehad?

Noord27 wijzigde deze reactie 13-01-2020 16:29 (23%)

LG HM071M.U43 ☆ Daikin FTXM35M ☆ MaxiCool 200-LD4 ☆ (2x) SMA 5000 TL-21 + 9950Wp ☆ Nissan Leaf Tekna 30kWh ☆ Yamaha FZ-1 2008

• Patrock
  • Registratie: augustus 2011
  • Nu online

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

Van Hayes inderdaad nooit gevonden. Wel is het yamaha werkplaatshandboek makkelijk online te vinden.

Je zou kunnen zoeken naar fazer 1000 gen 2.

• NLDViane
  • Registratie: mei 2011
  • Nu online
Is wel de bedoeling, maar moet nog even kijken welke dag het wordt. School is traag met het rooster en in het weekend zie ik niet zitten, vond het op vrijdag na 15:00 al vies druk...
De merkenhal is wel iets beter gevuld dan vorig jaar begreep ik, Honda en Kawasaki zijn weer van de partij :Y En het proefrijden daar was ook vrij geslaagd dacht ik, ze gaan de goeie kant op :)

• Grubeater
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 20:13

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

Hier kunnen we wel een polletje tegenaan gooien.

Poll: Op welke dag ben jij op de Motorbeurs?
Donderdag
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
Niets
Tussenstand:
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=402381&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

| Mijn fotomeuk |

• Bommes
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 20:10

Bommes

Capo del formaggio

darkkingll schreef op maandag 13 januari 2020 @ 15:33:
[...]
Je kunt er vaak goede koopjes doen, dus wil een nieuw paar motorsneakers scoren en inspiratie opdoen voor mijn volgende vakantie.
Voor de inspiratie ;) :
https://www.motor-forum.n...r-de-winter-topic.439307/

Ik ben de 5de in de rij in de TS van dat topic met mijn verslagjes.. :+

life is what happens to you while you're busy making other plans ~ Lennon

• Noord27
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 20:55
Patrock schreef op maandag 13 januari 2020 @ 16:31:
Van Hayes inderdaad nooit gevonden. Wel is het yamaha werkplaatshandboek makkelijk online te vinden.

Je zou kunnen zoeken naar fazer 1000 gen 2.
In ieder geval iets waarin de standaard dingen beschreven staan. Filters, olie, lagers, bougies, ketting, etc..

LG HM071M.U43 ☆ Daikin FTXM35M ☆ MaxiCool 200-LD4 ☆ (2x) SMA 5000 TL-21 + 9950Wp ☆ Nissan Leaf Tekna 30kWh ☆ Yamaha FZ-1 2008

• SmurfLink
  • Niet online
[...]

Gevalletje I like my girls how I like my bikes? :9

@NLDViane Kawasaki was er vorig jaar toch gewoon? Of ben ik nou gek? :? Anders waren er iig genoeg dealers met Kawa's op de vloer, ik heb er toch op aardig wat gezeten... O-)

SmurfLink wijzigde deze reactie 13-01-2020 17:40 (22%)

• Destruction
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 21:58

Destruction

(ex-)Automonteur

HTT-Thalan schreef op maandag 13 januari 2020 @ 13:50:
[...]

Ik denk dat jullie allemaal maar eens een keer moete proefrijden op mijn alpje, ze gaan het jullie nog moeilijk maken denk ik :P. En dan kun je daarna gelijk een bod doen!
De laatste keer dat ik op een Alp reed is me dat smerig tegen gevallen. Als ik alleen al kijk hoe hard ik de voorrem moest in knijpen om überhaupt af te remmen.. Als ik dat op mijn (toen nog) DIversion 900 had gedaan zou ik over de kop geslagen zijn 8)7 Mogelijk was desbetreffende Alp dan niet in een geweldig goede staat, dat kan natuurlijk. Maar geef mij sowieso maar iets met wat meer vermogen :)

Ford Focus Wagon 1.6 16v '03 | Honda CBR600F '91 | Gravity is a myth, earth sucks.

• R0y.
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 20:56
Hoop dit jaar weer eens naar motor beurs te gaan. Brommers kieken :)
Destruction schreef op maandag 13 januari 2020 @ 17:39:
[...]

De laatste keer dat ik op een Alp reed is me dat smerig tegen gevallen. Als ik alleen al kijk hoe hard ik de voorrem moest in knijpen om überhaupt af te remmen.. Als ik dat op mijn (toen nog) DIversion 900 had gedaan zou ik over de kop geslagen zijn 8)7 Mogelijk was desbetreffende Alp dan niet in een geweldig goede staat, dat kan natuurlijk. Maar geef mij sowieso maar iets met wat meer vermogen :)
Gewoon afremmen met je voeten zoals je vroeger mogelijk wel eens op de fiets deed.

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Destruction schreef op maandag 13 januari 2020 @ 17:39:
[...]

Ja, de koppeling heeft veel mannenkracht nodig, maar de rem ook zeker :P. Ik sta evenwel net zo snel stil als de andere lessers met C-ABS op moderne motoren, ongeveer halverwege de noodstopafstand.

• CodeCaster
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

👌👀 good shit ✔💯

De motorbeurs was toch vorig jaar of het jaar daarvoor afgelast? Of ben ik nu in de war met de Kamasutra?

As always, we are nailed to a cross of our own construction.

• NLDViane
  • Nu online
@SmurfLink er waren wel veel dealers moet nieuwe modellen van Kawa, maar ze hadden hun eigen News Show op de oude luchtbasis in Soesterberg gehouden :Y Gratis entree voor iedereen met een motorrijbewijs en je kon gratis in het museum rondwandelen, vond het goed geregeld :)

@CodeCaster kan me niet voorstellen dat ik op de Kamasutra mijn eerste motor heb gekocht... het leren pak daarentegen... Liep er niet ook iemand met bodypaint rond? O-)

• SmurfLink
  • Niet online
NLDViane schreef op maandag 13 januari 2020 @ 18:04:
@SmurfLink er waren wel veel dealers moet nieuwe modellen van Kawa, maar ze hadden hun eigen News Show op de oude luchtbasis in Soesterberg gehouden :Y Gratis entree voor iedereen met een motorrijbewijs en je kon gratis in het museum rondwandelen, vond het goed geregeld :)

@CodeCaster kan me niet voorstellen dat ik op de Kamasutra mijn eerste motor heb gekocht... het leren pak daarentegen... Liep er niet ook iemand met bodypaint rond? O-)
Ah da's waar ook... ja die show zou ik heen gaan... maar toen werd m'n vriendin m'n ex dus gingen we niet meer... vind het nog zonde dat ik niet alleen ben gegaan. 't jaar ervoor stonden ze wel op de beurs, dat was mijn eerste keer daar, heb toen nog kwijlend op de Versys gezeten. :P Wel fijn dat ze er nu weer zijn dan.

Dit jaar maar weer eens gaan dan, ik vermaak me er eigenlijk prima tot nu toe. Dat niet alle merken er zijn maakt me op zich weinig uit, het is best een leuk uitje en als ik er nog een leuk koopje op de kop kan tikken, dikke prima. Zo niet, dan heb ik een gezellig dagje uit gehad met gezellige mensen.

• Dryhte
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 22:04
SmurfLink schreef op maandag 13 januari 2020 @ 17:36:
[...]

Gevalletje I like my girls how I like my bikes? :9
Groen, was 't toch? :+

Te koop: 2005 Ducati ST3, zilvergrijs, in .be - PM voor meer info

• Will_M
  • Registratie: maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Conwa schreef op zondag 12 januari 2020 @ 15:42:
Wow, er is gewoon een motor topic op tweakers!

Ik kan het niet laten om mijn andere hobby dan ook maar even te showen:

Ik rij sinds 4 jaar motor en heb net nr. 10 gekocht. Heb er momenteel 3, meer past niet in de box :)
Deze mogen ook toegevoegd worden aan topic start bericht @lolgast

Mijn Ducati Hypermotard 939 SP uit 2016:
[Afbeelding]
https://www.instagram.com/p/B5TH0hsldhO/?igshid=zmdkf2h9o2tg

Mijn husqvarna 701 uit 2017:
[Afbeelding]
https://www.instagram.com/p/B5hgfmQFRNZ/?igshid=pxebjvdbn6f6

En mijn Honda CB500 caferacer uit 1976:
[Afbeelding]
https://www.instagram.com/p/B5vgBI2lPmS/?igshid=vmshiqdnibn3
Aan de foto's te zien mogen we deze mooie machientjes toevoegen aan de regio.... 'Zuidpool'? >:)
Foto's zijn waarschijnlijk gemaakt op een zonnige doordeweekse dag terwijl de pinguïns weg waren voor de opnames van een nieuwe film in de Ice-Age serie... :*)

@lolgast is de laatste tijd overigens érg stil hier :| :| :?

Why do subtitles never really tell you what's going on?

• Conwa
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 27-02 00:11
wimmel_1 schreef op maandag 13 januari 2020 @ 18:23:
[...]

Aan de foto's te zien mogen we deze mooie machientjes toevoegen aan de regio.... 'Zuidpool'? >:)
Foto's zijn waarschijnlijk gemaakt op een zonnige doordeweekse dag terwijl de pinguïns weg waren voor de opnames van een nieuwe film in de Ice-Age serie... :*)

@lolgast is de laatste tijd overigens érg stil hier :| :|
Excuus haha, ik kom uit Haarlem, Noord-Holland. Super bedankt!

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 11:21

steveman

"Be curious"

Jeej! Tot op zand geboord \o/

Dat betekent dat het verzinken van m'n heftafel wel moet lukken :)

Voor de zekerheid nog op een paar plekken herhalen, iig een leuk projectje voor na de wintersport :9

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 20:43
[...]

Real men ride naked twins 🤘😎

Real women ride the Sybian 👌

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
@steveman Kijk, voordat je gaat 'slijpen' of 'zagen' even goed naar de werking van grondwater in je regio!! Als je 'zomaar' een gat in je vloer gaat maken dan heb je kans dat de rest van je garage/schuur, afhankelijk van het type fundering, gaat verzakken doordat 't grondwater een makkelijkere route naar boven gevonden heeft... Draagvlak van een vloer is dan wég....

• lolgast
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 21:37
@wimmel_1 Geen zorgen, ik leef nog. Te veel tijd kwijt met andere dingen helaas, ik kan niet eens zeggen dat ik nog wel meelees, want ook dat is niet het geval ;(

• botoo
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 21:43

botoo

💀 too old to die young

Call me crazy maar als ik m'n helm weer afzet dan is mijn (stekeltjes) haar platgeslagen en dan lijkt het ook nog eens veel grijzer :'( dus daar heb ik eenpassende oplossing voor gevonden (was nog ff goed speuren omdat overal uitverkocht):

Shrek op een ezel . . .

• JanPedaal
  • Registratie: november 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

wimmel_1 schreef op maandag 13 januari 2020 @ 19:04:
@steveman Kijk, voordat je gaat 'slijpen' of 'zagen' even goed naar de werking van grondwater in je regio!! Als je 'zomaar' een gat in je vloer gaat maken dan heb je kans dat de rest van je garage/schuur, afhankelijk van het type fundering, gaat verzakken doordat 't grondwater een makkelijkere route naar boven gevonden heeft... Draagvlak van een vloer is dan wég....
Het zou niet best zijn als de stabiliteit van de fundering afhankelijk is van de druk van het grondwater. Natte voeten zou kunnen gebeuren (ben je in je keldervloer aan het boren? :+ ) maar om de boel te laten verzakken moet je wel een heel groot gat maken; dusdanig groot dat de constructieve samenhang van de vloer weg is.

JanPedaal wijzigde deze reactie 13-01-2020 20:48 (0%)
Reden: Typo

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
JanPedaal schreef op maandag 13 januari 2020 @ 20:48:
[...]

Het zou niet best zijn als de stabiliteit van de fundering afhankelijk is van de druk van het grondwater. Natte voeten zou kunnen gebeuren (ben je in je keldervloer aan het boren? :+ ) maar om de boel te laten verzakken moet je wel een heel groot gat maken; dusdanig groot dat de constructieve samenhang van de vloer weg is.
Je wilt niet wéten wat er in Vinex wijken allemaal voor een 'schuurtjes' gezet zijn én worden door... Hobby-Bob de 'Bouwvakker' waarbij de 'fundering' voornamelijk bestaat uit stoepbanden waartussen wat goedkoop beton zónder wapening gestort is....

Plaat-Fundering is dan ineens érg letterlijk genomen.

Je hoeft niet, net al ik hier gedaan heb, 24 kuub (ruim 57 Ton) aan beton ónder de grond te werken voor een 'simpele' 6x5 Mtr. garage / schuur, maar....

• Waaj
  • Registratie: januari 2019
  • Niet online
wimmel_1 schreef op maandag 13 januari 2020 @ 20:54:
[...]

Je wilt niet wéten wat er in Vinex wijken allemaal voor een 'schuurtjes' gezet zijn én worden door... Hobby-Bob de 'Bouwvakker' waarbij de 'fundering' voornamelijk bestaat uit stoepbanden waartussen wat goedkoop beton zónder wapening gestort is....

Je hoeft niet, net al ik hier gedaan heb, 24 kuub (ruim 57 Ton) aan beton ónder de grond te werken voor een 'simpele' 6x5 Mtr. garage / schuur, maar....
In de gemiddelde Vinex-wijk mag je al blij zijn als er 57 ton beton voor de fundering van àlle schuurtjes van het project is gebruikt :X

Maarre .... heb je gelijk een schuilkelder mancave laten storten of had je een paar zakjes beton over die je kwijt moest want een plaat van 75cm dikte is ook weer enthousiast om je schoffels, een paar fietsen en een auto + motor op kwijt te kunnen :?

• JanPedaal
  • Registratie: november 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

wimmel_1 schreef op maandag 13 januari 2020 @ 20:54:
[...]

Dat wil ik inderdaad niet weten :)
Geprutst wordt er natuurlijk overal wel.
Gelukkig woon ik in een degelijke jaren 70 wijk op palen.

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Waaj schreef op maandag 13 januari 2020 @ 21:23:
[...]

In de gemiddelde Vinex-wijk mag je al blij zijn als er 57 ton beton voor de fundering van àlle schuurtjes van het project is gebruikt :X

Maarre .... heb je gelijk een schuilkelder mancave laten storten of had je een paar zakjes beton over die je kwijt moest want een plaat van 75cm dikte is ook weer enthousiast om je schoffels, een paar fietsen en een auto + motor op kwijt te kunnen :?
Nee hoor, nétjes gewapend gestort met een 'Olifantje' á 10 Kuub + een 15 Kuub's 3-Asser (én dan vervolgens één kuub overhouden én dus (gratis) moeten laten uitwassen voor hergebruik in de Beton Centrale).

Hele wijk staat hier op 'palen' dus je moet 'wat' als je niet wilt of mág laten heiën / boren .... :*)

• Joopieboy
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 18:52
botoo schreef op maandag 13 januari 2020 @ 20:46:
Call me crazy maar als ik m'n helm weer afzet dan is mijn (stekeltjes) haar platgeslagen en dan lijkt het ook nog eens veel grijzer :'( dus daar heb ik eenpassende oplossing voor gevonden (was nog ff goed speuren omdat overal uitverkocht):
[Afbeelding]
Ik heb een betere oplossing:

I7 9700K 5,1Ghz

• botoo
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 21:43

botoo

💀 too old to die young

Joopieboy schreef op maandag 13 januari 2020 @ 21:48:
[...]
Ik heb een betere oplossing:
Elke dag scheren? :N

Shrek op een ezel . . .

• Joopieboy
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 18:52
Om de dag, tien minuten onder de douche of even snel boven de wastafel. Zoveel haar heb ik niet dus valt reuze mee. :P Scheelt echt veel werk, 's ochtends grootste genot kop onder de kraan en door. :Y

I7 9700K 5,1Ghz

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Joopieboy schreef op maandag 13 januari 2020 @ 22:01:
[...]

Om de dag, tien minuten onder de douche of even snel boven de wastafel. Zoveel haar heb ik niet dus valt reuze mee. :P Scheelt echt veel werk, 's ochtends grootste genot kop onder de kraan en door. :Y
Doe dat petje af en je ogen open, kále sufkop.... >:)

• Chakotay
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 13:04

Chakotay

Lick here to continue

botoo schreef op maandag 13 januari 2020 @ 20:46:
[Afbeelding]
Direct bij aankoop zitten er al draden los bij dat petje, past wel goed bij Harley :P

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

• Raym09
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 18:39

Raym09

ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ

HTT-Thalan schreef op maandag 13 januari 2020 @ 09:34:
[...]
Leuke stress dus :P. Ik zit middenin het papierwerk voor taxatie, hypotheken etc...
Probeer eens 2 huizen in de verkoop (waarvan 1 net voor de 2e keer verkocht is na afbreken koop door ***** koper 1 en dus het hele circus opnieuw moet met koper 2 }:| ) en 1 in de aankoop. :P

Je moet wat voor een garage :+

The first 40 years of childhood are the hardest.

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 20:43
Schubert label op je voorhoofd plakken en je kan gewoon doen alsof je een witte helm op hebt :+

• Franklin82
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 21:14
Ja,

Ik heb in september 2019 mijn A rijbewijs gehaald en kan er daardoor op donderdag gratis naar binnen.

• noes
  • Registratie: augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Dat hoeft ook weer niet, iedere week tondeuse gaat ook prima :Y

K46/S1000RR, K26/R1200RT, E61/550i

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Ik wil ook een garage... Natte bende allemaal met in de regen de motor onder een hoes vandaan halen. Toch eens naar een nuttiger deel van het land verhuizen :P

• Osiris
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online
Of je ketting moeten smeren in de regen. Of je olie vervangen bij -1 °C.. Of of of.. :+

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

@Osiris ik heb laatst met dat lek aan mijn oliekoeler mijn olie vervangen bij een buitentemperatuur die niet veel hoger was dan dat.. Door het lek in de koeler kon ik de boel ook niet warm laten draaien, duurt best lang tot alle olie eruit gelopen is dan :+

• Osiris
  • Niet online
@Chakotay Gewoon even een verfafbrander tegen 't carter aanzetten. :+ Oh wacht, geen garage :+

• darkkingll
Bommes schreef op maandag 13 januari 2020 @ 17:20:
[...]

Voor de inspiratie ;) :
https://www.motor-forum.n...r-de-winter-topic.439307/

Ik ben de 5de in de rij in de TS van dat topic met mijn verslagjes.. :+
Thanks,

Ben van plan om een rondje Kroatie -> Bosnie -> Kroatie again --> Italie te doen. Vanaf Hamburg met de Urlaub Express naar Verona en dan op de motor verder. Op het eind een paar dagen supercar vally ;)

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Osiris schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 09:33:
@Chakotay Gewoon even een verfafbrander tegen 't carter aanzetten. :+ Oh wacht, geen garage :+
Gezien overal nog olie zat op plekken waar het niet hoorde door dat lek, weet je wel zeker dat de hele motor (en de tuin eromheen) daarna heel snel lekker warm is :+

• Osiris
  • Niet online
Chakotay schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 09:40:
[...]

Gezien overal nog olie zat op plekken waar het niet hoorde door dat lek, weet je wel zeker dat de hele motor (en de tuin eromheen) daarna heel snel lekker warm is :+
_O-

Dan weet ik 't ook niet meer behalve de zwaartekracht z'n werk te laten doen :+

• Tankiej
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 17:01
darkkingll schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 09:33:
[...]

Thanks,

Ben van plan om een rondje Kroatie -> Bosnie -> Kroatie again --> Italie te doen. Vanaf Hamburg met de Urlaub Express naar Verona en dan op de motor verder. Op het eind een paar dagen supercar vally ;)
Kroatië een Bosnië zijn wel mooi! Ik heb samen met iemand een 'snelle' trip daarheen gedaan paar jaar geleden, 8 dagen voor Nederland naar Bosnië en weer terug :+

• SniperGuy
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 14:45
Raym09 schreef op maandag 13 januari 2020 @ 23:38:
[...]

Probeer eens 2 huizen in de verkoop (waarvan 1 net voor de 2e keer verkocht is na afbreken koop door ***** koper 1 en dus het hele circus opnieuw moet met koper 2 }:| ) en 1 in de aankoop. :P

Je moet wat voor een garage :+
Haha herkenbaar:
  • Eerst veel rondkijken (filteren op garage leverde slechts 1 woning op, maar in eerste instantie was dat een NO-WAY vanwege de staat)
  • Oude toko verkopen (via makelaar), nieuwe toko kopen (via makelaar).
  • Nieuwe toko sleuteloverdracht + verbouwen (3 maanden), verhuizen, oude toko sleuteloverdracht.
Dat was bij ons de simpele versie, geen stress. Oja na verhuizen bleek een kleine op komst dus weeeer verven en werkkamer naar zolder verplaatsen :+ :D

SniperGuy wijzigde deze reactie 14-01-2020 10:55 (3%)

• SmurfLink
  • Niet online
Chakotay schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 09:40:
[...]

Hoef je daarna geen onderhoud meer uit te voeren iig. :9 Heb je geen garage meer nodig, problem solved!

SmurfLink wijzigde deze reactie 14-01-2020 12:57 (6%)

• Waaj
  • Registratie: januari 2019
  • Niet online
SmurfLink schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 12:57:
[...]

Hoef je daarna geen onderhoud meer uit te voeren iig. :9 Heb je geen garage meer nodig, problem solved!
En hij heeft dan gelijk de tuin bouwrijp gemaakt voor de bouw van een garage/schuur!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Prima oplossing, ik ga het meteen doen! :+

• aidanl
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 15:38
@Chakotay en dan wel een verslag (niveau @Bommes) van de fik :D

• timmie271
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 22:01
darkkingll schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 09:33:
[...]

Thanks,

Wij hadden ook even gekeken naar die trein, maar vonden de prijs te hoog tegenover auto + kar :+

XBOX live: timmie271 add me for FM7 and other games :)

• fdees
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 21:51

fdees

Trust me I'm an Engineer

timmie271 schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 16:52:
[...]

Wij hadden ook even gekeken naar die trein, maar vonden de prijs te hoog tegenover auto + kar :+
Hoe zetten ze een motor eigenlijk vast op de trein?

Althans ik hoop dat ze hem vast zetten. :/

The client is not always right. - Enzo Ferrari; Design the Future

• timmie271
fdees schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 17:37:
[...]

Hoe zetten ze een motor eigenlijk vast op de trein?

Althans ik hoop dat ze hem vast zetten. :/
Normaal wielklem en spanbanden oid? Net zoals op een karretje :P

• DrivinUCrazy
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 18:28

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Net als op een boot denk ik, met spanbandjes.

Laatst ook eens een keer naar zo'n trein gekeken. Ik rij zelf wel. :+ Zeker als je de beschikking hebt over een aanhangwagen en kunt afwisselen met rijden, lijkt me dat veel fijner.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• timmie271
DrivinUCrazy schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 17:43:

Laatst ook eens een keer naar zo'n trein gekeken. Ik rij zelf wel. :+ Zeker als je de beschikking hebt over een aanhangwagen en kunt afwisselen met rijden, lijkt me dat veel fijner.
Aanhanger moet nog geregeld worden, maar rij liever zelf dan dat bedrag te betalen :o en anders moesten we ook weer terug naar het noorden rijden :P

• mkrmr
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 16:58

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

timmie271 schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 17:41:
[...]

Normaal wielklem en spanbanden oid? Net zoals op een karretje :P
Autoslaaptrein (Dusseldorf-Innsbruck) was het op de midden standaard, en 2 banden aan de veerpoten voor, en 2 banden aan de passagiers voetsteunen. Geen wielklem in ieder geval.

• aidanl
Al was het de laatste keer met de boot ook wel interesant. Ik had hem met een paar bandjes vast gezet, stond stevig zat. Vent achter me had zijn hele motor volgehangen met spanbandjes, stond bij aankomst ook een half uur te hannesen om alles er af te halen |:( Overdrijven is ook een vak hé!

• Secsytime
  • Registratie: juli 2011
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

mkrmr schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 17:53:
[...]

Autoslaaptrein (Dusseldorf-Innsbruck) was het op de midden standaard, en 2 banden aan de veerpoten voor, en 2 banden aan de passagiers voetsteunen. Geen wielklem in ieder geval.
Met die Urlaub express? Vind de prijzen nogal.. hoog..

• tdw
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 20:39

tdw

Amai seg!

Secsytime schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 18:23:
[...]

Met die Urlaub express? Vind de prijzen nogal.. hoog..
Moet je nu eens uitrekenen wat je aan tol/benzine/afschrijving/onderhoud/tijd kwijt bent.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

• Secsytime
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

tdw schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 18:39:
[...]

Moet je nu eens uitrekenen wat je aan tol/benzine/afschrijving/onderhoud/tijd kwijt bent.
Geen 700€ per motor :p

• tdw

tdw

Amai seg!

Dan rij je een goedkope motor. Een retourtje Dusseldorf - Verona is 2000 km. Tickets zijn idd ca. 700 euro, dan kom je dus op 35 ct/km voor de trein. Nu een rekenvoorbeeldje met de motor.

Verbruik 10 ct/km (ca. 1:17 bij ca. 1,65 / liter) -> 200 euro
Onderhoud: 10ct/km -> 200 euro
Tolvignet Zwitserland -> 37 euro
Tol Italië (grens -> Verona) -> ca. 11 euro
2 overnachting/reisdag inleveren: 80 euro

Dan zit je ook al aan ruim 500 euro maar bespaart het je wel 22 uur aan snelweg (ca. 23-24 uur met stops). Ik heb hierbij nog geen afschrijving meegenomen want dat is bij iedere motor natuurlijk anders, maar het is zeker geen dure optie.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

• NLDViane
  • Nu online
@tdw de opties voor mij en @timmie271 waren: zelf rijden (vierkante banden, houten reet, 2x extra hotelovernachting), motor op de trein (700 euro per persoon), of karretje achter de auto en gruwelijk vroeg weggaan (+-450 euro totaal). Vond de trein een mooie optie omdat je daar kan slapen, en de volgende dag nog tijd zat hebt om rustig rond te toeren, maar dat is het geld niet waard voor mij

NLDViane wijzigde deze reactie 14-01-2020 19:18 (3%)

• tdw

tdw

Amai seg!

NLDViane schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 19:18:
[...] of karretje achter de auto en gruwelijk vroeg weggaan (+-450 euro totaal).
Waar bestaat die 450 euro uit?
Vond de trein een mooie optie omdat je daar kan slapen, en de volgende dag nog tijd zat hebt om rustig rond te toeren, maar dat is het geld niet waard voor mij
Dat kan. :P

~ James May

• NLDViane
  • Nu online
tdw schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 19:20:
[...]

Waar bestaat die 450 euro uit?
Brandstof, huur karretje, vignetten, bedankje voor het mogen lenen van de auto O-)

• tdw

tdw

Amai seg!

NLDViane schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 19:25:
[...]

Brandstof, huur karretje, vignetten, bedankje voor het mogen lenen van de auto O-)
Dus ook onderhoud en afschrijving niet meegenomen. Dan kunnen we wel bezig blijven maar dat wordt nooit een eerlijke vergelijking :P

~ James May

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

NLDViane schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 19:18:
@tdw de opties voor mij en @timmie271 waren: zelf rijden (vierkante banden, houten reet, 2x extra hotelovernachting), motor op de trein (700 euro per persoon), of karretje achter de auto en gruwelijk vroeg weggaan (+-450 euro totaal). Vond de trein een mooie optie omdat je daar kan slapen, en de volgende dag nog tijd zat hebt om rustig rond te toeren, maar dat is het geld niet waard voor mij
In een krat steken, naar een willekeurig antwoordnummer in Nederland sturen met je eigen huisadres als retouradres erop.

• timmie271
tdw schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 19:31:
[...]

Dus ook onderhoud en afschrijving niet meegenomen. Dan kunnen we wel bezig blijven maar dat wordt nooit een eerlijke vergelijking :P
Die wil ik best wel even opsommen hoor _O- _O-

@NLDViane met voldoende koffie kom je er altijd wel. En is maar ~15 uurtjes rijden door karretje :z
HTT-Thalan schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 19:36:
[...]

In een krat steken, naar een willekeurig antwoordnummer in Nederland sturen met je eigen huisadres als retouradres erop.
Moet oprecht menen dat die best wel slim bedacht is _/-\o_

timmie271 wijzigde deze reactie 14-01-2020 19:37 (27%)

• NLDViane
  • Nu online
tdw schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 19:31:
[...]

2 motoren rijden zal vrijwel altijd duurder zijn dan 1 auto met karretje. Maar goed, 2000km rijden, gooien we er 100 euro aan onderhoud bovenop. Zitten we op 550,- Komt dan neer op 1000 euro voor een beurt met 20000km interval, houd je nog wat geld over voor bandjes en de remmerij die wat langer meegaat :Y
en er natuurlijk van uit gaande dat het rubber niet van de weg komt

• Grubeater
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 20:13

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

HTT-Thalan schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 19:36:
[...]

Bij PostNL zijn de maximale afmetingen 100 * 50 * 50 cm bij een maximaal gewicht van 23 kilo. Je zult vanuit het buitenland je motor moeten demonteren en in meerdere pakketten versturen.

| Mijn fotomeuk |

• timmie271
Grubeater schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 19:51:
[...]

Bij PostNL zijn de maximale afmetingen 100 * 50 * 50 cm bij een maximaal gewicht van 23 kilo. Je zult vanuit het buitenland je motor moeten demonteren en in meerdere pakketten versturen.
Dan is het geen leuke oplossing meer :-( :-( :-( :-( :-(

• NLDViane
  • Nu online
timmie271 schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 19:56:
[...]

Dan is het geen leuke oplossing meer :-( :-( :-( :-( :-(
Dan is elk pakketje onderdeel van de puzzel en mag je zelf de oplossing bedenken :+

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Grubeater schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 19:51:
[...]

Je weet wie dit is, toch?

• harley
  • Registratie: augustus 1999
  • Laatst online: 21:28
NLDViane schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 19:57:
[...]

Dan is elk pakketje onderdeel van de puzzel en mag je zelf de oplossing bedenken :+
Leukste is als er 1 of 2 pakketjes ontbreken. Leuk puzzelen dan ;)

...

• SmurfLink
  • Niet online
Da's de kat van de oom en tante van @timmie271 !

• Osiris
  • Niet online
harley schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 20:01:
[...]

Pakket A is bezorgd bij de buren op nummer 12.
Pakket B is bezorgd bij de buren van een compleet andere straat op nummer 29.
Pakket C is bezorgd bij de buren ... :+

• timmie271
SmurfLink schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 20:02:
[...]

Da's de kat van de oom en tante van @timmie271 !
_O- _O- _O- _O- _O- _O-

timmie271 wijzigde deze reactie 14-01-2020 20:04 (18%)

• NLDViane
  • Nu online
harley schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 20:01:
[...]

gmbl, waar is die laatste drijfstang nou weer gebleven... Hoop dat ie niet bij het kommetje met remvloeistof in zat :+

@Osiris en jij zit opgescheept met het pakket van de andere buren...

NLDViane wijzigde deze reactie 14-01-2020 20:08 (10%)

• Secsytime
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

tdw schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 19:06:
[...]

Dan rij je een goedkope motor. Een retourtje Dusseldorf - Verona is 2000 km. Tickets zijn idd ca. 700 euro, dan kom je dus op 35 ct/km voor de trein. Nu een rekenvoorbeeldje met de motor.

Verbruik 10 ct/km (ca. 1:17 bij ca. 1,65 / liter) -> 200 euro
Onderhoud: 10ct/km -> 200 euro
Tolvignet Zwitserland -> 37 euro
Tol Italië (grens -> Verona) -> ca. 11 euro
2 overnachting/reisdag inleveren: 80 euro

Dan zit je ook al aan ruim 500 euro maar bespaart het je wel 22 uur aan snelweg (ca. 23-24 uur met stops). Ik heb hierbij nog geen afschrijving meegenomen want dat is bij iedere motor natuurlijk anders, maar het is zeker geen dure optie.
Verbruik op de snelweg is voor mij veel lager, gaat richting de 1:24 en onderhoud doe ik zelf dus daardoor valt het ook mee (ik vind het ook leuk om te doen, dus dat is geen straf. De motor heeft voor de echt grote “afschrijving klappen” al te veel kilometers gemaakt, deze “klap” schat ik zelf op 30.000 km. Want dan denken de meeste sjonnies dat een blok van een motor is afgereden.

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Die van mij is al over de 100k km en word volgend jaar 20, vanaf dan word een motor alleen maar meer waard toch? :+

• Youk
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 21:02

Youk

Volvo For Life

@Chakotay ook een 2001 modelletje, net als mijn Viffer d:)b

Maar is de mijne dan meer waard met z'n 155K+ km nu reeds?

Youk wijzigde deze reactie 14-01-2020 22:07 (49%)

Volvo Classic Club Belgium

• harley
  • Registratie: augustus 1999
  • Laatst online: 21:28
Kan me niet zo interesseren wat ie waard is verkopen doe ik de goldwing toch nooit. Heeft nu ongeveer 180.000km op de teller en is 31 jaar oud :)

...

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

@Youk ik heb iets met 2001 blijkbaar, dit is al mijn 3e motor uit dat bouwjaar... Alledrie heb ik over de 100k gereden ook, pirma duurzaam spul :)

• aidanl
@harley die Goldwings zijn ook wel iets speciaals, dat is gewoon cult. Kan me voorstellen dat (uitgaande van goed onderhoud) de waarde op een gegeven moment niet echt veel lager wordt.

• Kraanmachinist
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 00:35
Helemaal kut dit haha, ik reed net terug naar huis vanuit Groningen, verloor ik plots vermogen en stopt de motor er ineens mee vlak na Assen. Meteen de vluchtstrook/berm in gedoken en geprobeerd te starten op de reserve + choke. Hij bleef nog een tijdje raar lopen maar het heeft zichzelf weer opgelost volgens mij. Heb overigens het resterende deel binnendoor gereden, al met al was het 2 uur voor een rit dat 45 minuten had moeten duren :+

Een avontuur was het dan weer wel haha

• LankHoar
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 14:04

LankHoar

Professionele amateur

Mijn Harley hoopt 18 te worden dit jaar. Ze mag dus bijna motorrijden en kan niet wachten tot het zover is :+

• darkkingll
Tankiej schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 10:54:
[...]

Kroatië een Bosnië zijn wel mooi! Ik heb samen met iemand een 'snelle' trip daarheen gedaan paar jaar geleden, 8 dagen voor Nederland naar Bosnië en weer terug :+
Mjah, daarom neem ik die trein, heb ook maar iets van 10 dagen, maar de trein scheelt mij denk ik al wel zo-n 3-4 reisdagen. :)
DrivinUCrazy schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 17:43:

Kar e.d. kan ik ook wel regelen, maar dan zit ik nog steeds met heen en weer rijden. Zoals het nu lijkt ga ik in mijn uppie(tenzij er van hier mensen meewillen O-) ) dus de trein is wel zo makkelijk.

Qua prijs: Het is jammer dat ik waarschijnlijk niet in juni kan, retourtje vanuit Hamburg is dan zo'n 500 euro, dat is al haast goedkoper dan alleen de brandstof en overnachtingen die ik anders nodig zou hebben(km of 2500, ik rijd c.a. 1:15 dus dat tikt wel aan.

Globale plan is nu Hamburg --> Verona, dan dag 1 ri. Zagreb, daar 3 nachten camperen(plus uitje naar Plitvice), dan paar dagen Mostar, misschien nog 2 dagen Dubrovnik, terug richting Zagreb om met de boot naar Italie te gaan, paar daagjes Bologna en dan weer Verona --> Hamburg -->Huis

Hamburg ipv Dusseldorf omdat het mij 2-3 uur rijden op de snelweg scheelt.

In ander nieuws, de nieuwe Triumph Street Triple S O+

darkkingll wijzigde deze reactie 15-01-2020 10:27 (59%)

• Tankiej
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 17:01
darkkingll schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 10:13:
[...]

Mjah, daarom neem ik die trein, heb ook maar iets van 10 dagen, maar de trein scheelt mij denk ik al wel zo-n 3-4 reisdagen. :)
Wij hebben er 2 dagen over gedaan om in Italië te komen, als je dat in één nacht kan doen scheelt dat behoorlijk qua reistijd. Ik denk dat je wel wat hoger zit met kosten, maar de korte reistijd is ook wat waard natuurlijk :P

• darkkingll
Tankiej schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 10:27:
[...]

Wij hebben er 2 dagen over gedaan om in Italië te komen, als je dat in één nacht kan doen scheelt dat behoorlijk qua reistijd. Ik denk dat je wel wat hoger zit met kosten, maar de korte reistijd is ook wat waard natuurlijk :P
Mjah, vanaf mijn huis is het 12.5 uur rijden naar Verona, als je aan 1 stuk doorrijd + overal de snelheidslimiet..
Met een kar dus zeker 15 uur. + pauzes want ik ga geen 15 uur in 1 keer rijden(vroeger vaak genoeg gedaan wel). Dan maar wat meer betalen, maar wel uitgerust aankomen.

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Als je 'snel' met een aanhanger naar Italië wilt dan kun je beter via Frankrijk rijden. Op de Franse Péage heb je niks te maken met de Duitse 80Km/h regeling voor aanhangwagens en mag je gewoon 130Km/h rijden.

De meeste (huur?) motoraanhangwagens hebben géén 'Tempo 100' goedkeuring voor Duitsland maar dan nog is Frankrijk de snellere route (NIET goedkoper!!! Brandstofverbruik van je auto 'vliegt' omhoog met die snelheid + aanhangwagen én de Péage is ook precies niet helemaal gratuite :o ).

Een busje waar de motoren IN passen is vaak sneller / voordeliger :*)

Will_M wijzigde deze reactie 15-01-2020 13:16 (8%)

• Willem30
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 14:57
Vanochtend op de A1 in een beginnende file kwam ik achter een motorrijder van de marechaussee te rijden. Hij was in eerste instantie niet van plan om door de file heen te rijden en ging bijna stil staan achter de auto's. Op het moment dat ik hem wilde inhalen maakte hij een handgebaar dat ik achter hem moest blijven. :?

Vervolgens zette hij zijn oranje knipperlichtjes voor aan en ging hij door de file rijden. Ik er op gepaste afstand achteraan. De auto's gingen mooi aan de kant. :9 Of hij dat expres zo deed voor mij geen idee maar ben nog nooit zo soepel door de file gereden. :+
Na de file haalde ik hem netjes in en gaf ik een duimpje als dank. (y)

• Secsytime
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

darkkingll schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 10:29:
[...]

Mjah, vanaf mijn huis is het 12.5 uur rijden naar Verona, als je aan 1 stuk doorrijd + overal de snelheidslimiet..
Met een kar dus zeker 15 uur. + pauzes want ik ga geen 15 uur in 1 keer rijden(vroeger vaak genoeg gedaan wel). Dan maar wat meer betalen, maar wel uitgerust aankomen.
Je woont in het noorden toch? Dan is Hamburg toch niet sneller dan Dusseldorf?

• darkkingll
Secsytime schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 11:35:
[...]

Je woont in het noorden toch? Dan is Hamburg toch niet sneller dan Dusseldorf?
Verrek, je hebt helemaal gelijk, beide 3 uur rijden.
Ik was altijd in de veronderstelling dat Dusseldorf een stuk verder weg was |:(

• Secsytime
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

darkkingll schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 12:09:
[...]

Verrek, je hebt helemaal gelijk, beide 3 uur rijden.
Ik was altijd in de veronderstelling dat Dusseldorf een stuk verder weg was |:(
Ik zat gister namelijk ook al te kijken wat de beste opstapplek voor die trein is.. en ik woon in Groningen :P Heb je de motor wel geselecteerd in de kostencalculatie? Deze was ik in eerste instantie ook vergeten, toen viel de prijs me nog mee :+ Maar met motor is het toch best prijzig.. ik kwam rond de 700 € uit.
Pagina: 1 ... 75 ... 94 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True