Hét grote motortopic - Deel 24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 504 Laatste
Acties:
  • 2.016.646 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Echt, hoe je die 2 woorden in één zin krijgt. man, man, man 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:18

Vrijdag

De Zwarte

wimmel_1 schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 23:16:
[...]

Cultuur Barbaar. :( Als je überhaupt al met bier gaat gooien dan doe je dat gewoon 'Normaal'.... Én dus met "Grolsch". :*)
Ja maar dat gaat oerend hard. En dat vind ik eng ;(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

sypie schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 23:20:
[...]

Echt, hoe je die 2 woorden in één zin krijgt. man, man, man 8)7
Je had 't woord 'gooien' niet gezien? :9

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Niet online
wimmel_1 schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 23:21:
[...]
Je had 't woord 'gooien' niet gezien? :9
Dat maakt geen verschil. Het feit dat je "Grolsch" onder bier schaart is al een ernstige belediging. Of je besluit om er mee te gooien of niet doet daar weinig aan af. Blègh, wat een bocht.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• InZane
  • Laatst online: 13:15
sypie schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 23:25:
[...]

Dat maakt geen verschil. Het feit dat je "Grolsch" onder bier schaart is al een ernstige belediging. Of je besluit om er mee te gooien of niet doet daar weinig aan af. Blègh, wat een bocht.
Grolsch is prima te doen. Beter dan dat Heineken slootwater.

* InZane neemt ondertussen een slokje van z'n Kornuit

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik vind Grolsch Kanon anders best prima :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

[...]

Ik drink wel eens "Kanon" van Grolsch .... Da's écht wel een lekker Biertje, hoor >:)

Ik denk dat je 't 'Pilsner' nu aan't verwarren bent met Bier (een goed 'pilsje' is ook wel ooit lekker maar daarmee is 't nog geen Bier).

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12
Met dit weer ben ik toch echt een wijf en pak ik een radler :P Tijd voor guur weer, dan kan ik tenminste ongegneerd donker zwaar bier drinken *O*

---

27° onderweg om 0730, wie verzint dat... 8)7 Nieuwe achterbandje is wel meteen ingereden, hij heeft geen enkel stapje opzij gedaan ondanks dat ik in de laatste paar bochten toch redelijk op het gas ging :P

[ Voor 42% gewijzigd door Chakotay op 26-07-2019 07:50 ]

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Zelfs als je stilstaat zweet die band nog :+

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chakotay
Joopieboy schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 07:58:
Zelfs als je stilstaat zweet die band nog :+
Ik gok inderdaad dat die bij het in de tuin staan gisteravond al lekker uitgezweet is :P

Voor de terugrit met >35°C vanmiddag heb ik er deze keer gelukkig wel aan gedacht om mijn coolvest in de tas te gooien *O*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Vrijdag schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 22:14:
[...]

:?

* Vrijdag gooit net zijn blik Gulpener Gladiator in de prullenbak

Gaat prima heur :9B
Ben al overgevoelig voor de warmte en droog snel uit :P alcohol helpt daar niet mee. Dus nope, als het boven de 30 graden is kan ik beter niet drinken.

Enneuh @wimmel_1 Pilsener is toch echt bier. Maar niet alle bier is pilsener... iets met alle koeien zijn runderen maar niet alle runderen koeien...

[ Voor 17% gewijzigd door SmurfLink op 26-07-2019 08:22 ]

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:18
Hiephoi, op vrijdag is mevrouw Melkunie vrij. Guess who heeft vandaag een autootje met airco!
*O* *O* *O*

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:01

_Apache_

For life.

Melkunie schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 08:24:
Hiephoi, op vrijdag is mevrouw Melkunie vrij. Guess who heeft vandaag een autootje met airco!
*O* *O* *O*
Mevrouw Melkunie.. ik dacht dat je vrouw borstvoeding gaf.. dáárna las ik pas jouw nickname..

:+

Zelf pak ik een iets andere route naar huis, het is toch rustig, dus het rijdt nu wel door op knp clausplein, dus qua kilometers iets om, maar wel sneller thuis, en vooral wat meer windkoeling.

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Pils is gewoon een biersoort:

Wikipedia: Pils

Verder is er weinig mis met Grolsch al blijf ik Hertog Jan het beste NL pils vinden. Met dit weer drink ik het liefst of een Jopen Mooie Nel of een Erdinger Hefe Weizen :)

Overigens vandaag pak ik lekker de auto met airco in plaats van de motor slecht slapen, hitte en motorrijden is geen goed idee voor een motor rit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Niet online
Ik mag zo op pad om een paar nieuwe bandjes te laten monteren. Daarna meteen door naar Datona in Haulerwijk om te kijken of mijn motor in een motorlift gaat passen. Als dat gaat passen dan bestel ik 'm en dan mag de postbezorger er mee sjouwen. (ding is ook niet mee te nemen op de motor)

Bandjes zijn zo'n 30.000 km oud. Dat is toch een aardige prestatie denk ik. De banden die er onder komen zijn dan ook de opvolgers van wat er nu onder zit. Als die hetzelfde halen dan teken ik er voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:32

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Vanochtend een nat shirtje ff in de vriezer gelegd (mega extra koud) alle ritsen open (behalve de grote) en rijden maar.
Tegen de tijd dat ik op werk was, was het shirtje droog.

Het is even naar met aantrekken maar zodra je rijdt is het hemels. Tzt maar eens kijken naar een koelvest o.i.d.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
@sypie netjes! Welke zitten er nu onder? Mijn Michelin Road 5 heeft het achter zo'n 17k volgehouden, dat is echter wel met een 1000cc V-Twin waarmee ik niet al te zuinig met het gas ben. Ook best netjes vind ik :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Niet online
Er zitten nu Bridgestones Battlax onder. Exacte type weet ik zo niet (en ik ben te lui om naar buiten te lopen...) Volgens mij komen er nu de Bridgestones T31 onder. Bij mij zitten ze onder een 1300cc waar ik ook niet zuinig mee rijdt.

Net even in de schaduw het windscherm vervangen. Met een streeploos resultaat. Nu heb ik vast een beter uitzicht dan voorheen.

[ Voor 24% gewijzigd door sypie op 26-07-2019 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Chakotay schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 06:39:
27° onderweg om 0730, wie verzint dat... 8)7 Nieuwe achterbandje is wel meteen ingereden, hij heeft geen enkel stapje opzij gedaan ondanks dat ik in de laatste paar bochten toch redelijk op het gas ging :P
Ik heb geen thermometer op motor dus hoe warm/koud het was vanochtend weet ik niet.
Maar het was goed te doen op de motor vond ik, heerlijk zelfs.
Ben benieuwd straks naar huis, hopelijk is het net zo rustig in de stad als gisteren dan kan ik tenminste een beetje door rijden in plaats van stilstaan.

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
@Bommes vanochtend was prima te doen inderdaad, al is het wel apart om 's ochtends om 0700 al alle ventilatie e.d. in de jas open te hebben :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:40
Ik vond het wel frappant dat ik vanmorgen terwijl ik in de file stond (ik vertrek ook een keer een uurtje later... :/ ) er niet één motorrijder voorbij is gekomen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thoit
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18:37
sypie schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 22:48:
[...]

Plaats hier eens een foto, er zijn vast Tweakers die de connector herkennen zodat je mogelijk weer een andere kabel kunt bestellen.
Het is de kabel die @Joepla laat zien. Normaal is één kabel geen probleem, alleen met de vakantie is het bij aankomst direct een helm aan de lader en na het eten ofzo de andere opladen. Moet ook wel zeggen dat ik het bijv. In de Eifel eerder nodig heb dan Noorwegen. Hier is het vaak één weg die je hoeft te volgen.
sypie schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 08:40:
[...]
Er zitten nu Bridgestones Battlax onder. Exacte type weet ik zo niet (en ik ben te lui om naar buiten te lopen...) Volgens mij komen er nu de Bridgestones T31 onder. Bij mij zitten ze onder een 1300cc waar ik ook niet zuinig mee rijdt.

Net even in de schaduw het windscherm vervangen. Met een streeploos resultaat. Nu heb ik vast een beter uitzicht dan voorheen.
De vorige eigenaar zat op st1300 forum? Daar kijken ze namelijk nog altijd wat Honda 15 jaar geleden voorschreef, en vervolgen praat iedereen elkaar vrolijk na :X

[ Voor 36% gewijzigd door Thoit op 26-07-2019 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

lolgast schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 08:46:
Ik vond het wel frappant dat ik vanmorgen terwijl ik in de file stond (ik vertrek ook een keer een uurtje later... :/ ) er niet één motorrijder voorbij is gekomen ;)
Viel mij gisteren ook op ja, op een paar korte broek en teenslipper figuren binnendoor na dan gister laat :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bommes
  • Nu online
Chakotay schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 08:44:
@Bommes vanochtend was prima te doen inderdaad, al is het wel apart om 's ochtends om 0700 al alle ventilatie e.d. in de jas open te hebben :P
Ik heb me als een echte roofboxer gedragen.
Systeem helm opengeklapt, sportschoenen, jeans en t-shirt.

Oh nee wacht ik had wel mijn handschoenen aan, en beide wielen op de grond ;)
En dat terwijl ik niet eens op mijn Vespa was. :P

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichielK71
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-08 22:40
Ik ben vandaag ook met de auto (en airco). Het was gisteren vanuit Heerlen naar Nijmegen haast niet te doen op de snelweg. Ben uiteindelijk een stuk van de snelweg afgegaan en 'binnendoor' gaan rijden. Dat schiet ook niet op met alle dorpjes waar je dan doorheen moet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Bommes schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 09:31:
[...]

Ik heb me als een echte roofboxer gedragen.
Systeem helm opengeklapt, sportschoenen, jeans en t-shirt.

Oh nee wacht ik had wel mijn handschoenen aan, en beide wielen op de grond ;)
En dat terwijl ik niet eens op mijn Vespa was. :P
Brag&Bommes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Vandaag helaas vrij, op het werk hebben ze een geweldige airco namelijk... Ik was wel blij dat ik niet op de motor was, was een bermbrand en om nou met 38graden te gaan filteren... 8)7

Oh, die nieuwe Daytona: Do want :9~

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Als deze weer trend elk jaar zo door gaat krijgen we een motorzomerstop naast de reguliere motorwinterstop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pagman
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-07-2024
Mischien moeten mensen minder zwart gaan dragen, en meer wit dat scheelt al een stuk warmte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pagman schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 10:10:
Mischien moeten mensen minder zwart gaan dragen, en meer wit dat scheelt al een stuk warmte.
White Power :X :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Dat is een top idee op de motor, moet je dagelijks je kleding gaan wassen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chakotay
darkkingll schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 09:56:
Vandaag helaas vrij, op het werk hebben ze een geweldige airco namelijk... Ik was wel blij dat ik niet op de motor was, was een bermbrand en om nou met 38graden te gaan filteren... 8)7

Oh, die nieuwe Daytona: Do want :9~
Met deze temperaturen ga ik juist overal en nergens filteren... Stilstaan / stapvoets rijden wil ik nu echt niet :X
Joopieboy schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 10:13:
[...]

Dat is een top idee op de motor, moet je dagelijks je kleding gaan wassen :+
Ik heb inderdaad bewust de zwarte ipv witte versie van het pak dat ik laatst gekocht heb gekozen... Dat witte is leuk als het nieuw is, maar na een maandje woonwerk is het net zo zwart als de andere versie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 11:29
Youk schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 17:37:
In de terugrit van werk naar huis een nieuwe rare gewaarwording. Ik moest mijn vizier dicht (jaja, dicht/gesloten dus) doen om het "frisser" te hebben. 8)7

Het was dus echt warme lucht die ik in mijn blije bakkes kreeg. Er stond dan ook 44°C op mijn dashboard af te lezen.
Dat klopt helemaal. Hele week al het vizier dicht en alleen bij het stoplicht even open.
Ik rij verder altijd in volledig pak maar vandaag zonder motorbroek, omdat het nog niet droog was van gister. :/
Gelukkig geen snelweg vandaag gereden maar het voelt niet helemaal veilig.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Nog wat handige tips van Pavlin Zhelev.over motorrijden met dit weer (leuk youtube channel):

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
  • Laatst online: 18:44
Dat is een foute aanname, in witte of zwarte kleding maakt de warmte niet uit.
Kijk maar naar de Bedoeïenen in de woestijn: allemaal donkerblauwe gewaden.
Je moet meer in laagjes denken, al is dat gevoelsmatig ook niet fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:05
Chakotay schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 08:35:
@sypie netjes! Welke zitten er nu onder? Mijn Michelin Road 5 heeft het achter zo'n 17k volgehouden, dat is echter wel met een 1000cc V-Twin waarmee ik niet al te zuinig met het gas ben. Ook best netjes vind ik :)
Dan ben ik behoorlijk onder de indruk. Ter vergelijking: als ik je zeg dat ik ze na 8000 km op de slijtblokjes heb...?
En het michelin mannetje was ook al lang vertrokken, dus echt niet alleen in het middenvlak versleten.

Ik moet overigens zeggen: de Anakee Adventure valt me tot nu toe niet tegen. Nou ja, het rijgedrag is iets anders. Ik heb iets meer overtuiging nodig in de bochten, waar de Road5 uit zichzelf de bocht in leek te willen.
Grip is wel prima met dit weer. Afgelopen weekend een stepje aan de grond.
Het zingen onder lichte hellingshoek wordt wel soms irritant trouwens.

Al met al: de Road5 past beter bij mijn persoonlijke rijstijl. De Anakee Adventure past beter bij de motor. :P
De slijtage is nog afwachten. Ik verwacht dat de levensduur langer gaat zijn dan de Road5, en dat ik dan ook bij de Anakee blijf.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
@DrivinUCrazy het is wel voornamelijk woonwerk-verkeer, veel constante snelheid & filerijden dus. Daarvan slijt het niet zo hard. Het handjevol bochten dat ik tegenkom gaat echter wel het gas er goed op, daardoor (en de veel zachtere compound op de zijkanten) is de slijtage nog redelijk uniform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Melk in je tank :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chakotay
@Vrijdag melk, de witter motor!

Bestaat die slogan nog? :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:36

Destruction

(ex-)Automonteur

Chakotay schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 11:16:

Ik zei ooit: VFR, de witte motor!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/2JJkTlGbhvP1nyZwHCWZKBxK/full.jpg
Inmiddels staat dat ding al een jaar bij een motorzaak die hem voor ruim het dubbele van de waarde probeert te verkopen :X :P Benieuwd wanneer dat kwartje valt 8)7

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 23-08 17:09
klassieker jonge :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:18
_Apache_ schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 08:26:
[...]
Mevrouw Melkunie.. ik dacht dat je vrouw borstvoeding gaf.. dáárna las ik pas jouw nickname.. :+
Haha nope, geen kids hier :+
Nickname was ooit 'vrij', omdat Campina gestopt was met de merknaam. En toen begonnen ze er in 2012 ineens weer mee, klootzakken :P
Chakotay schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 11:16:
Wat gaat het veel over melk vandaag hier ineens :9

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/WPGn2tq.jpg

AL HET GOEIE KOMT VAN MELKUNIE KOEIE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Mja, dit model VFR kun je momenteel voor 5-600 euro kopen. Die motorzaak however.. Die wil 1250 euro 8)7

Ze zullen er wel aan gehecht zijn :P

Ik zou voor de 3e keer eigenaar van 't ding zijn geworden, maar ik heb dus nog contact met ze gehad over de VFR. Ze noemen het nog een budget bike ook :D

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Wil er toch nog wel een keer 1 hebben, geniale motoren die oude vfr’s

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Nou met deze warmte zou ik toch met liefde een bommetje maken ;)

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booyaa
  • Niet online
Streepje schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 12:26:
Wil er toch nog wel een keer 1 hebben, geniale motoren die oude vfr’s
Wat is er geniaal aan dan.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:09
Melkunie schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 11:37:
[...]

Haha nope, geen kids hier :+
Nickname was ooit 'vrij', omdat Campina gestopt was met de merknaam. En toen begonnen ze er in 2012 ineens weer mee, klootzakken :P

[...]

Wat gaat het veel over melk vandaag hier ineens :9

[Afbeelding]

AL HET GOEIE KOMT VAN MELKUNIE KOEIE
de witte motor.. ;)

enne geen bommetje :P

Omdat het @Vrijdag is..
Afbeeldingslocatie: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/6c/87/9e/6c879e25c4a970c64fb9f17cf24ad5f9--classic-motorcycle-motorcycle-girls.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/f9/c9/50/f9c9508c7a665fd11cdda41681397c15.jpg

Afbeeldingslocatie: https://bikeglam.com/wp-content/uploads/2015/12/Hot-biker-girls-8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.b4bike.com/wheels/wp-content/uploads/biker-chicks-in-jeans.jpg
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://davescove.com/knightspiritimages/AnnaBelle/annabelle104m.jpg

Afbeeldingslocatie: https://3.bp.blogspot.com/_OuewUENaelQ/TFrhqWedapI/AAAAAAAAAfw/rHEeImBCCtY/s1600/GSX-R750R-sexy-girl.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door tweakduke op 02-08-2019 09:52 . Reden: spoiler gezet ]

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• The1WhoKnockz
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17-08 16:28
Ik zal mij hier ook maar eens officieel aanmelden, na al een poosje actief mee te lezen.

Gisteren heb ik mijn AVB examen gehad.
Tijdens de les voorafgaand aan het examen had het CBR nog gebeld dat het examen waarschijnlijk niet door zou gaan door de hitte.
Uiteindelijk toch, op eigen risico, gaan rijden. Ik had er een dag vrij voor genomen dus wilde ook wel graag examen doen.
Ik heb het examen gelukkig gehaald! :*)
Het was wel écht enorm warm..
In augustus even op vakantie en dan in september door voor de AVD.

Ondertussen alvast aan het zoeken naar een eerste motor. In eerste instantie een A2, tot in ieder geval april volgend jaar. Belangrijkste criterium is niet te duur: mocht ik er nog een keer mee onderuit gaan door een stuk onervarenheid ben ik blij als het geen enorm gat in de portemonnee is. Suggesties zijn welkom!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pagman
@The1WhoKnockz Gefeliciteerd met de AVB je hebt vast moeten zwemmen :P.

Een goede eerste A2 motor is denk ik toch wel een Suzuki Hayabusa in het rood met verlengde achterbrug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chakotay
@The1WhoKnockz gefeliciteerd! Als je met dit weer komt opdagen voor een AVB-examen vind ik dat ze je per definitie al moeten laten slagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitssz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21:47
The1WhoKnockz schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 13:13:
Ik zal mij hier ook maar eens officieel aanmelden, na al een poosje actief mee te lezen.

Gisteren heb ik mijn AVB examen gehad.
Tijdens de les voorafgaand aan het examen had het CBR nog gebeld dat het examen waarschijnlijk niet door zou gaan door de hitte.
Uiteindelijk toch, op eigen risico, gaan rijden. Ik had er een dag vrij voor genomen dus wilde ook wel graag examen doen.
Ik heb het examen gelukkig gehaald! :*)
Het was wel écht enorm warm..
In augustus even op vakantie en dan in september door voor de AVD.

Ondertussen alvast aan het zoeken naar een eerste motor. In eerste instantie een A2, tot in ieder geval april volgend jaar. Belangrijkste criterium is niet te duur: mocht ik er nog een keer mee onderuit gaan door een stuk onervarenheid ben ik blij als het geen enorm gat in de portemonnee is. Suggesties zijn welkom!
Gefeliciteerd! Weet je wat voor soort motor je wilt? Naked, racer, chopper,tour,etc..

Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018 | Kia Ceed SW PHEV 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:22
Hebben we geen @Vrijdag plaatjes met vrouwen, motoren EN ijs(jes)? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The1WhoKnockz
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17-08 16:28
Pagman schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 13:20:
@The1WhoKnockz Gefeliciteerd met de AVB je hebt vast moeten zwemmen :P.

Een goede eerste A2 motor is denk ik toch wel een Suzuki Hayabusa in het rood met verlengde achterbrug.
De rode gaan het hardste, toch? >:)
Mitssz schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 13:26:
[...]

Gefeliciteerd! Weet je wat voor soort motor je wilt? Naked, racer, chopper,tour,etc..
Een naked / racer. Voor de occasional snelweg misschien met een ruitje op een naked, maar een full-blown tourmotor gaat me, voor hoe ik verwacht te gaan rijden, wat ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
  • Laatst online: 19:07
@Vrijdag Welke motor had jij nou staan naast je Hawk? En in hoe verre is die motor rijdend of op te knappen?

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitssz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21:47
The1WhoKnockz schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 13:40:

Een naked / racer. Voor de occasional snelweg misschien met een ruitje op een naked, maar een full-blown tourmotor gaat me, voor hoe ik verwacht te gaan rijden, wat ver.
Kijk eens naar de MT-03/R3 Z300/400 Ninja300/400. Leuke beginnersmotoren die vrij nieuw zijn en waar weinig fout mee kan gaan :)
Op de "racer" varianten zit de zithouding tussen een naked en een echte racer. Maar meer richting een naked.

Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018 | Kia Ceed SW PHEV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S4All
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Chakotay schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 10:16:
[...]
Ik heb inderdaad bewust de zwarte ipv witte versie van het pak dat ik laatst gekocht heb gekozen... Dat witte is leuk als het nieuw is, maar na een maandje woonwerk is het net zo zwart als de andere versie :P
Valt best mee, ik heb de witte versie.
Vooral de onderkant van mijn pijpen en in het kuiltje van mijn ellebogen is het pak grijs aan het worden na 4 maanden.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Laatst online: 15:09
TheBrut3 schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 13:27:
Zijn genoeg plaatjes te vinden van vrouwen op motoren die ergens aan likken, maar die zijn niet voor hier :+
Dit is technisch ook een motor 150cc
Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/b8/42/5e/b8425e29da7bcf7fc40466bafe1936fb.jpg

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mr_zippey schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 16:13:
[...]

Zijn genoeg plaatjes te vinden van vrouwen op motoren die ergens aan likken, maar die zijn niet voor hier :+
Dit is technisch ook een motor 150cc
[Afbeelding]
Ik heb nog nooit aan mijn motor gelikt kan mij ook niet voorstellen dat een motor lekker smaakt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bommes
  • Nu online
Zo! Heftig warm in de stad net op de terug weg. :o
2 Andere rijders gespot, die net als ik een jeans, T-shirt, handschoen en helm aan/op hadden.

Eentje op een matzwarte Suzuki SV 650 in naked uitvoering, best een tof ding om te zien, maar echt te laag/klein voor mij.

Gelukkig was het erg rustig en was ik in 10 minuten thuis om daar meteen een ijskoude Radler open te trekken en in mijn zwembadje te springen 8)

[ Voor 18% gewijzigd door Bommes op 26-07-2019 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Verwijderd schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 16:42:
[...]

Ik heb nog nooit aan mijn motor gelikt kan mij ook niet voorstellen dat een motor lekker smaakt :+
Njah, er zijn liedjes over mensen die aan fietsen likken.... 8)7

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• xos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 12:41

xos

Zou het een beetje warm zijn 8)7.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/KG8Pv61/67627989-2425768604325651-8094930754913435648-o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Booyaa schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 12:59:
[...]

Zo'n V4? Mooi geluid, koppel, rauw. Met de juiste uitlaat erop bijna porno :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xos

xos

Het onderhoud aan zo'n ding is door de combinatie v4, vtec en onlogische opbouw een ware nachtmerrie heb ik me laten vertellen door een lokale dealer. Die kerel heeft voor HRC in Japan gewerkt en is dus best wel bekend met de technologie. Die vertelde dat hij niet meer sleutelt aan VFR blokken. De reden is dat hij niet goed aan eigenaren uitgelegd krijgt waarom het onderhoud zo ontiegelijk duur is omdat alles onlogisch is aan dat ding en dus nodeloos veel tijd kost om onderhoud op uit te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
Nieuw record, 41° op mijn dashboard zien staan op een flink stuk van de A12 vandaag... 8)7 Zowaar nog best goed te doen met het vers gevulde coolvest, en thuis in Alphen was het met 32°C heerlijk koel :+
S4All schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 16:01:
[...]

Valt best mee, ik heb de witte versie.
Vooral de onderkant van mijn pijpen en in het kuiltje van mijn ellebogen is het pak grijs aan het worden na 4 maanden.
Hm, bij watvoor gebruik is dat? Ik heb een keer eerder een witte jas gehad, die was met dagelijk woonwerk door weer en wind na een paar maanden echt wel grijs.

@xos heb je nou een Michelin Road 5 onder die V4R gehangen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:22

Youk

Volvo For Life

Heb zelf slechts 35°C zien passeren op mijn dashboard. Kon zelfs mijn vizier terug open laten staan en het was nog een beetje verkoelend op de koop toe. 8)

Enkel stilstaan blijft k*t. :(

Volvo Classic Club Belgium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
@Youk dat was een duidelijk verschil inderdaad... Die 40° voelde echt warm aan met het vizier open, zodra het weer onder de 37° kwam voelde dat opeens verkoelend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:22

Youk

Volvo For Life

@Chakotay inderdaad, had gisteren echt zo iets van: hu, wat is dit, mijn vizier staat open en toch niks als warmte. Hoe kan dit? :?

Volvo Classic Club Belgium

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• xos

xos

Chakotay schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 19:56:

@xos heb je nou een Michelin Road 5 onder die V4R gehangen? :+
Neuh, daar liggen Conti TKC70 op, las er hier goede verhalen over. Goede grip en levensduur schijnbaar. Ben benieuwd hoe ze bevallen volgende week :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoit
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18:37
xos schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 20:05:
[...]

Neuh, daar liggen Conti TKC70 op, las er hier goede verhalen over. Goede grip en levensduur schijnbaar. Ben benieuwd hoe ze bevallen volgende week :).
Misschien is de Michelin anakee adventure ook het proberen waard. Kan je in Imola gewoon rechtdoor in de chicanes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
@xos dat is ook een manier om te winnen, je tegenstanders bekogelen met rondvliegende blokken rubber :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

xos schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 19:06:
Het onderhoud aan zo'n ding is door de combinatie v4, vtec en onlogische opbouw een ware nachtmerrie heb ik me laten vertellen door een lokale dealer. Die kerel heeft voor HRC in Japan gewerkt en is dus best wel bekend met de technologie. Die vertelde dat hij niet meer sleutelt aan VFR blokken. De reden is dat hij niet goed aan eigenaren uitgelegd krijgt waarom het onderhoud zo ontiegelijk duur is omdat alles onlogisch is aan dat ding en dus nodeloos veel tijd kost om onderhoud op uit te voeren.
Hoe het met de Vtec modellen zit weet ik niet precies, de RC24 (die ik had) heeft het niet. Volgens mij is dat iets van de latere modellen, en inderdaad... Dat onderhoud is aardig duurder.

Het sleutelen aan een V4 is wat lastiger, sommige klusjes zijn moeilijker, dat klopt allemaal wel. Als ik binnenkort weer de carburateurs van de Magna af moet gaan halen is dat al een geklooi omdat de carburateurs min of meer klem zitten tussen de cilinders en inlaatrubbers, maar als hij weer gemonteerd moet worden zal dat niet gaan zonder het nodige getier en gevloek :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pagman
Ik kwam net op de N11 onderweg naar huis iemand tegen op een MP3 die met een gangetje van 120 vooruit tufte. De beste man reed lekker zomers rond in een t-shirt,korte broek en teenslippers. Nou vind ik dat nog niet zo erg omdat het zijn eigen keuze is als die volledig open op het asfalt ligt. Maar waar ik wel raar van op keek was dat zijn kind achterop zat ik gok een jaar of 10 in dezelfde outfit als zijn vader. En dan denk je toch echt van 8)7 |:( |:(

Het lijkt mij dat je met een MP3 net zo hard onderuit kan gaan als op een motor?

Verder was het lekker cool in de airco :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Jammer voor de mensen die het wel goed willen doen, maar die MP3 moet zsm van de weg af of worden verboden met B rijbewijs te besturen. Dan is het gekloot met die mafkezen ook mooi weer afgelopen.

Ik zou een kind niet meenemen achterop, maar als ik dat al zou doen dan alléén als dat kind full gear aan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SniperGuy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:31
De hele week al op de motor woon-werk :9
's ochtens goed te doen, alleen 's middags wel erg heet. Zo heet dat ik zelfs m'n scheenbeen verbrand heb door de hitte van het motorblok, de warmte buiten en net 10 cm2 onbedekte huid (uiteraard wel netjes in gear)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chakotay
@Destruction mee eens, en dan meteen hetzelfde voor brommobielen zonder invaliden-noodzaak. Als je motor wilt rijden haal je maar een motorrijbewijs, als je auto wilt rijden haal je maar een autorijbewijs. Lukt dat niet? Jammer joh *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Destruction schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 20:46:
Jammer voor de mensen die het wel goed willen doen, maar die MP3 moet zsm van de weg af of worden verboden met B rijbewijs te besturen. Dan is het gekloot met die mafkezen ook mooi weer afgelopen.

Ik zou een kind niet meenemen achterop, maar als ik dat al zou doen dan alléén als dat kind full gear aan heeft.
Niet iedereen met een B rijbewijs mag dat ding rijden. Er was tijdelijke een maas in de wet die al lang aangepast is. Heb je het B rijbewijs voor 2013 dan mag je er op rijden, anders niet. Dus dat scheelt sowieso een hoop 18 jarige ventjes die dat ding nooit mogen rijden zonder motorrijbewijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S4All
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
@Chakotay : Dat is woon-werkverkeer (87km enkele reis) over de A7 + A5 + A4 + A13 😎.
Veel snelweg dus en tussen de file door.

Maar moet er wel bij zeggen dat wij de afgelopen maanden natuurlijk maar weinig regen heben gehad😋

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maegrim
xos schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 19:06:
daarom zijn VFR's tot en met 2001 ook geweldig, en alles erna te moeilijk, te zwaar, te duur :+

de mijne gaat eruit binnenkort ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
@S4All ah, redelijk vergelijkbaar met mijn gebruik dan :)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Leviathius
  • Laatst online: 19:07
Hoezo een Goldwing is saai? Ik zie een motor voor later @HTT-Thalan

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

PilatuS schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 21:39:
[...]

Niet iedereen met een B rijbewijs mag dat ding rijden. Er was tijdelijke een maas in de wet die al lang aangepast is. Heb je het B rijbewijs voor 2013 dan mag je er op rijden, anders niet. Dus dat scheelt sowieso een hoop 18 jarige ventjes die dat ding nooit mogen rijden zonder motorrijbewijs :)
Dat weet ik, maar dat neemt niet weg dat er nogsteeds een hoop petjes of bontkraagjes zijn die op zo'n ding rond scheuren zonder dat ze hebben geleerd hoe je zo'n ding netjes/goed bestuurt, zoals je leert tijdens... je weet wel, motorrijlessen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Destruction schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 02:01:
[...]

Dat weet ik, maar dat neemt niet weg dat er nogsteeds een hoop petjes of bontkraagjes zijn die op zo'n ding rond scheuren zonder dat ze hebben geleerd hoe je zo'n goed netjes/goed bestuurt, zoals je leert tijdens... je weet wel, motorrijlessen :P
Je had over dat het verboden zou moeten worden met een B rijbewijs, dat is dus al zo voor veel mensen, vandaar de reactie :) Je kan ook niet iets wat eerst legaal was door een fout in de wet zomaar verbieden, dat is niet eerlijk voor de mensen die zo'n ding hebben gekocht.

Wat betreft de mensen die er op rijden. Gelukkig zal je er alleen mensen van 24 jaar of ouder op zien, dus dat scheelt al en er komen ook geen nieuwe mensen meer bij die het mogen zonder motorrijbewijs.

Verder is netjes en goed besturen meestal meer iets van de persoon die er op rijd, met of zonder motorrijbewijs. Genoeg idioten die les hebben gehad en het rijbewijs hebben gehaald die alsnog als een mongool rijden. Zolang iedereen het rijbewijs mag halen kom je daar toch niet vanaf.

Geen idee hoe het in ander regio's is, maar waar ik woon kom ik voor iedere idioot op een MP3 minimaal 4 andere idioten tegen op iets als een R1 of GSRX-1000.

Dus ja, die gasten kunnen inderdaad irritant zijn. Waar ik woon weet ik er sowieso 1tje die niets liever doet dan de halve avond vol gas rondjes door de stad rijden. Daar het motorrijbewijs voor nodig hebben zal vast wel wat schelen, maar zulke mensen hou je toch. Gelukkig zit die maas in de wet al sinds 2013 dicht :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

TheBrut3 schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 13:27:
Video ook okee?

@ 0:07, 0:24, 0:54 en 1:09

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Booyaa schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 12:59:
[...]

V4 ze schijnen best goed te sturen, de single sided swingarm

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:48
Leviathius schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 22:12:

[YouTube: Goldwing Motocross]
Schouder/rib is bijna genezen :Y dus zodra we terug zijn kan ik weer los :Y. Momenteel zijn we ter hoogte van Fjällbacka. Morgen Karlstad waarschijnlijk :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Niet online
Brrr. Roep je op een dedicated motor forum dat je geen ruimte hebt voor een heftafel maar dat je een lift wilt aanschaffen krijg je allerlei excuses om wél een heftafel aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Das toch logisch? Op het internet is een andere oplossing dan de reeds voorgestelde altijd beter! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waaj
  • Registratie: Januari 2019
  • Niet online
@lolgast Dat komt omdat er alleen maar experts op internet zitten :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 21:59
Leviathius schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 22:12:

[YouTube: Goldwing Motocross]
Bedankt heb me ermee vermaakt. En nog meer toen ik hem deelde op de goldwingclub pagina :D

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
Maegrim schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 21:54:
[...]

daarom zijn VFR's tot en met 2001 ook geweldig, en alles erna te moeilijk, te zwaar, te duur :+

de mijne gaat eruit binnenkort ;(
Binnenkort inruilen voor een Triumph Sprint 1050 uit 2007 *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
@Maegrim Die heeft mijn pa sinds een jaar. Die heeft even een VFR gereden maar dat vond hij niet veel. De Sprint vindt hij inmiddels de fijnste motor die hij gehad heeft.

Wel wat issues met relays gehad (waardoor de gehele motor at random uitviel), die geheel in Engelse stijl nét iets anders zijn dan de gangbare door een ingebouwde diode :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chakotay
@sypie je kunt beter twee heftafels installeren, dan heb je een reserve! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Chakotay schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 18:48:
@sypie je kunt beter twee heftafels installeren, dan heb je een reserve! :+
Of een heftafel en een lift :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etwintje
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-09 21:21
lolgast schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 17:48:
@Maegrim Die heeft mijn pa sinds een jaar. Die heeft even een VFR gereden maar dat vond hij niet veel. De Sprint vindt hij inmiddels de fijnste motor die hij gehad heeft.

Wel wat issues met relays gehad (waardoor de gehele motor at random uitviel), die geheel in Engelse stijl nét iets anders zijn dan de gangbare door een ingebouwde diode :/
Ingebouwde diodes zijn vrij gangbaar hoor (tegenwoordig). Wel een leuke fiets, zeker de eerste generatie met de drie uitlaten onder het kontje! En de Triumph driepitters zijn super soepel en lineair.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sypie
  • Niet online
@Chakotay en @Destruction : Jullie zijn al net zo verschrikkelijk...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Destruction schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 18:54:
[...]

Of een heftafel en een lift :P
Een heftafel óp een lift. Dat is sleutelen op hoog niveau 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booyaa
  • Niet online
Vandaag even wezen kijken voor een aprilia shiver 750 en gelijk even proefzitten. Door die hitte had ik geen zin om mijn motorpak etc mee te nemen en aan te doen daar :P.

Helaas kwam ik wel tot de conclusie dat ik met mijn benen tegen die rand van de tank kwam en toch niet helemaal optimaal kon zitten op de shiver.
Daarin tegen nog wel op een suzuki gsr 600 gezeten en dat ging toch net iets beter.
Ik blijf het lastig vinden om een naked bike van ongeveer 4k te vinden die mij redelijk comfortabel laat zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Booyaa schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 20:58:
Vandaag even wezen kijken voor een aprilia shiver 750 en gelijk even proefzitten. Door die hitte had ik geen zin om mijn motorpak etc mee te nemen en aan te doen daar :P.

Helaas kwam ik wel tot de conclusie dat ik met mijn benen tegen die rand van de tank kwam en toch niet helemaal optimaal kon zitten op de shiver.
Daarin tegen nog wel op een suzuki gsr 600 gezeten en dat ging toch net iets beter.
Ik blijf het lastig vinden om een naked bike van ongeveer 4k te vinden die mij redelijk comfortabel laat zitten.
Welk bouwjaar Shiver heb je op gezeten?

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Booyaa
  • Niet online
ephymerous schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 21:10:
[...]

Welk bouwjaar Shiver heb je op gezeten?
2009. Dus dat is nog wel het grotere model. Misschien maar eens gaan proefrijden en kijken of het echt zo hinderlijk is

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Booyaa schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 20:58:

Ik ben 186cm en zit prima op een Speed Triple 1050, je zou ook eens naar de Speed Triple 675 kunnen kijken, die past volgens mij wel in je budget en is wat minder heftig. :)

Vandaag de 1000 bochten route door de Eifel gereden samen met mijn vader (BMW K1600GTL), vooraf het hele weekend regen voorspeld maar wonder boven wonder vrijwel het de hele dag droog gehouden. Alleen tijdens de lunch een flinke bij, maar toen zaten we toch binnen te eten. Veel wegen droogde snel op en met een graad of 24 was het echt perfect om te rijden. d:)b
Pagina: 1 ... 13 ... 504 Laatste

Dit topic is gesloten.