Dat is alleen iets dat je voor enthousiast level moederborden zal krijgen. Buiten de hero's heeft volgens mij geen enkel ASUS AM4 bord dat.Tweakriez schreef op zondag 21 juli 2019 @ 11:35:
[...]
Ja idd. Ik vind het wel jammer dat Gigabyte geen vooraf gedefinieerde overclock profielen heeft voor het geheugen, dat had Asus wel en volgens mij MSI ook wie weet dat zoiets nog toegevoegd wordt.
Ligt eraan wat je wil. Ik hoop dat komende week de MSI B450 refesh bordjes komen waardoor je weer de gehele bios UI hebt. Vervolgens is het de vraag wanneer AMD met een volgende, stabielere AGESA komt en wanneer die geïmplementeerd kan worden. Dan heb je een stabiele basis voor de 99% van de mensen die toch niks overclocken. Die laatste procent, tja wij moeten denk ik wat langer wachten.DeArmeStudent schreef op zondag 21 juli 2019 @ 11:48:
[...]
Weet jij hoe lang zoiets meestal duurt? want ik durf nu bijna niemand een AMD Ryzen 5 3000 serie aan te raden met een B450 moederboard, omdat ik hier op tweakers vaak lees over instabiele systemen.
Heeft er iemand ervaring met een setup met een B450 moederboard, welke na biosupdate wel stabiel een Ryzen 5 3000 draait. En welk moederboard is dit dan?
Verder is het niet zo alsof elk systeem nu niet zal werken. De mensen die je hoort klagen, zullen echt niet de meerderheid zijn.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.