Het grote elektrische fietsen topic deel 3 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 242 243 Laatste
Acties:

• g00gle
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23:29
noodgang schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 06:42:
[...]

Ik heb een Cube Supreme. Hier heb ik de Thule Yepp met framehouder op gezet. Dit werkt echt prima en er is zelfs nog ruimte over voor fietstassen.
Thanks, van welk jaar is je fiets en zou je voor mij misschien is willen meten wat de afmetingen van die drager zijn? Breedte en buis diameter? Dan kan ik alvast wat voor speurwerk doen welke rack mount stoeltjes geschikt zijn.

Ik had gelezen dat die frame mount niet helemaal top is en je het risico kan lopen dat je het frame afbreekt omdat die in het midden dunner is als aan de eindes.

Wat betreft de keuringen TUV etc had ik het gelezen en snap ik dat cube zegt mag niet. Maar het is voor sporadisch gebruik maar wil het wel zo veilig mogelijk doen en de sterkste weg kiezen (frame mount of rack mount dus).

Cube heeft zelfs nu ook fietsstoeltjes
https://www.cube.eu/nl-en/equipment/kids-bike-seat

Maar wel jammer dat voor zover ik kan vinden is dit een universele oplossing, dus niet een MIK achtige oplossing specifiek voor Cube dragers.

Maar volgens mij schroef je een thule yepp rackmount ook in een paar seconde op je fiets. In iedergeval bedankt voor jullie reacties! 👌

• brogel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:59
Peatsmoke schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 17:15:
[...]

Dat zijn ook mooie fietsen! Wel bijzonder dat jij de 2027 modellen al in huis hebt, mij werd bij de Cubestore verteld dat ik er niet op moest rekenen om voor oktober een 2027 model te kunnen krijgen.
Ik heb met 2 winkels contact gehad rond 20 Juli en beide vertelde me dat over enkele weken de nieuwe zouden beschikbaar zijn, besteld en zaterdag kunnen gaan ophalen.
Ik woon in het heuvelland
Ooh, ik heb net de fietsen op de drager gezet, wij gaan 3 daagjes naar Ieper en omstreken om te fietsen. Ook een dagje echt Heuvelland gepland (als je een leuke route weet 40-50km mag je me een DM sturen, nu staat deze op de planning)
Christiano007 schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 18:28:
[...]

Wat is het verschil tussen 2026 en 27 ?
Grootste voor mij is de verende zadelpen, echt zalig ding. De 2026 versie heeft een gewone rechte maar deze is zo een parallelogram versie.

Verder heeft deze intuvia 200 scherm. Weet eerlijk gezegd niet wat de 2026 versie juist heeft. Vind dat scherm niet zo belangrijk, zijn in mijn ogen allemaal domme dingen. Tenzij misschien die kiox 500, die heeft nog wat navigatie mogelijkheid.
Tranquility schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 16:20:
[...]

Gefeliciteerd met deze mooie fiets! Welke kleur heb je?
Dank je! Is de grijze geworden. Geen flashy kleurtjes voor mij. De andere kleur was ook nog niet direct beschikbaar volgens de FM.

[ Voor 5% gewijzigd door brogel op 12-08-2026 21:59 ]

wp:Pana 9H pv: 13.4kWp

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:13
brogel schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 20:48:
Ik heb met 2 winkels contact gehad rond 20 Juli en beide vertelde me dat over enkele weken de nieuwe zouden beschikbaar zijn, besteld en zaterdag kunnen gaan ophalen.
Dat hoorde ik ook van de store in Hoorn, maar wilde er niet op gokken en vond de kleuren niet mooi.
Dank je! Is de prijzen geworden. Geen flashy kleurtjes voor mij. De andere kleur was ook nog niet direct beschikbaar volgens de FM.
Wat is de “prijzen” voor kleur? Of bedoel je grijze? Ik viel juist voor de azuurblauwe/zwarte kleur van de Kathmandu 2026. De rode 2025 die ik had was ook erg mooi.
Grootste voor mij is de verende zadelpen, echt zalig ding. De 2026 versie heeft een gewone rechte maar deze is zo een parallelogram versie.
De zadelpen is bij de Kathmandu juist het verschil met de 2025 en 2026 versie. De 2025 die ik had, had de gewone verende zadelpen terwijl de 2026, die ik als het goed is a.s. zaterdag kan ophalen, de parallelogram zadelpen heeft. Die veerde tijdens de proefrit echt heerlijk, dus zeker een mooie upgrade. Ook de remmen waren wat verbeterd.

[ Voor 26% gewijzigd door Tranquility op 12-08-2026 21:12 ]

• brogel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:59
Wat is de “prijzen” voor kleur? Of bedoel je grijze? Ik viel juist voor de azuurblauwe/zwarte kleur van de Kathmandu 2026. De rode 2025 die ik had was ook erg mooi.
Haha inderdaad grijs. Ben niet zo voor rood,blauw,groen, geel, gelukkig heeft zo iedereen zijn dingetjes :)

wp:Pana 9H pv: 13.4kWp

Pagina: 1 ... 242 243 Laatste

Let op:
In Nederland is bij wet vastgelegd dat een e-bike geen ondersteuning mag geven boven de 25 km/u en een speed-pedelec geen trapondersteuning mag geven boven de 45km/u: Welke regels gelden voor mijn elektrische fiets (e-bike)?

Het vragen om, of bespreken/geven van tips & tricks om deze beperkingen te omzeilen wordt gezien als opvoeren en is, net als software cracks, illegaal en niet toegestaan op het forum. Dergelijke berichten worden derhalve direct (en doorgaans volledig) verwijderd.

Wordt een vraag gesteld ivm het omzeilen van deze beperkingen, rapporteer dan het betreffende bericht en ga er niet inhoudelijk op in. Hierdoor voorkomen we discussies over het grijze gebied en of de betreffende inhoud wel/niet ok is.

Het delen van referrals is op Tweakers.net niet toegestaan en iedere referral zal direct worden verwijderd.
Het algemeen beleid #verbodenspam