Het grote elektrische fietsen topic deel 3 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 239 240 Laatste
Acties:

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:18
Tommie12 schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 12:48:
@Mad-Matt Je hebt hele goede FM en hele slechte, en alles wat daar tussen zit....
De goede kun je herkennen aan hoe druk hij het heeft.

Ik ga al heel lang naar dezelfde FM, je moet geen naast hebben :) Altijd mensen voor jou, kleine dingen wilt hij geen geld voor hebben. Ook na sluitingstijd kun je daar terecht. " Ja de lampen zijn uit in de winkel, maar je kan achterom naar de werkplaats" d:)b
Ze zijn met de zomer altijd een paar weken gesloten, precies toen was mijn achterrem op. Dus naar een andere FM. Geen klanten(bijna nooit) daar en de rem was waardeloos gemonteerd. Wat een spijt had ik daarvan.
Pagina: 1 ... 239 240 Laatste

Let op:
In Nederland is bij wet vastgelegd dat een e-bike geen ondersteuning mag geven boven de 25 km/u en een speed-pedelec geen trapondersteuning mag geven boven de 45km/u: Welke regels gelden voor mijn elektrische fiets (e-bike)?

Het vragen om, of bespreken/geven van tips & tricks om deze beperkingen te omzeilen wordt gezien als opvoeren en is, net als software cracks, illegaal en niet toegestaan op het forum. Dergelijke berichten worden derhalve direct (en doorgaans volledig) verwijderd.

Wordt een vraag gesteld ivm het omzeilen van deze beperkingen, rapporteer dan het betreffende bericht en ga er niet inhoudelijk op in. Hierdoor voorkomen we discussies over het grijze gebied en of de betreffende inhoud wel/niet ok is.

Het delen van referrals is op Tweakers.net niet toegestaan en iedere referral zal direct worden verwijderd.
Het algemeen beleid #verbodenspam