Is zeker waar, daarom heeft het mijn voorkeur.Tommie12 schreef op maandag 9 september 2024 @ 15:26:
[...]
Je kan niet beter af zijn dan de fiets bij je buurman te kopen. Ga maar eens proef rijden, en ik zou alleen elders kopen als die fiets echt niet past, of de prijs totaal fout zit.
Proefrijden maar!! Panasonic is een prima motor hoor.
Er is ook een Gotour 7.23. De geometrie is exact hetzelfde als de Upstreet (volgens de website), maar dan met Bosch motor. Zo te zien is er verder geen enkel ander verschil. Leuk, kan ik kiezen
@GeorgeBfast Dit is zeker een soort fiets dat ik zoek. Een Morena Pro, zo te zien? Ik ben wel een beetje huiverig voor Stella met hun eigen verkoop- en servicekanaal. Het is een goedkoper alternatief, maar ik heb ook wel gehoord van andere fietsenmakers dat ze die fietsen ook niet in willen ruilen. Prijs vind ik niet het allerbelangrijkste criterium overigens.
Overigens is zoals veel fietsenfabrikanten Stella ook niet al te positief in het nieuws qua financiële prestaties. Bij een Stella fiets is dat nog een iets groter probleem dan bij andere merken, vermoed ik.
[ Voor 9% gewijzigd door JanHenk op 09-09-2024 16:31 ]
skoda enyaq 80 | holtkamper aero | fiscalist én techneut