Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 23-06 19:29

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Klein vraagje:

Mijn vriendin vraagt mij welke game lekker simpel racen is zonder teveel story en makkelijke besturing, we hebben net Burnout Paradise geinstalleerd en die beviel haar sowieso wel! Maar NFS Rivals dan weer niet vanwege het slechte sturen ( NFS Payback beviel haar bijv wel) , hebben jullie nog aanraders?

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• PdeBie
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 23-06 19:54
Denk dat ze de Forza Horizon reeks dan wel leuk vind. Mijn favoriet is deel 2. Lekker scheuren door Frankrijk en Italië.

——————

Zelf vandaag via Gamepass Dead Cells ontdekt. Wat een pareltje zeg! Ben normaal gesproken helemaal niet van dit soort platformers, maar deze is toch wel erg leuk. Elke ronde een nieuwe wereld en net weer een tandje verder komen en net weer stukje sterker.
G_Dragon schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 22:05:
Klein vraagje:

Mijn vriendin vraagt mij welke game lekker simpel racen is zonder teveel story en makkelijke besturing, we hebben net Burnout Paradise geinstalleerd en die beviel haar sowieso wel! Maar NFS Rivals dan weer niet vanwege het slechte sturen ( NFS Payback beviel haar bijv wel) , hebben jullie nog aanraders?
NFS Heat beviel mij erg goed.
Lekker arcade zonder veel rompslomp.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 23-06 19:29

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

justifire schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 23:02:
[...]

NFS Heat beviel mij erg goed.
Lekker arcade zonder veel rompslomp.
Sorry voor mijn late reactie!
Ja NFS Heat was zeker een leuke game, net zoals Payback!
Mijn vriendin vind momenteel Burnout Paradise Remastered lekker weg spelen, ik vraag mij alleen nog af hoe die Need for Speed: Hot Pursuit Remastered speelt vergeleken met Burnout. Zelf vond ik hem geen groot succes toen die uitkwam voor de Xbox 360, maar dat is ook alweer een tijd geleden.

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• squizur
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 23-06 12:19
G_Dragon schreef op maandag 7 december 2020 @ 13:07:
[...]

Mijn vriendin vind momenteel Burnout Paradise Remastered lekker weg spelen, ik vraag mij alleen nog af hoe die Need for Speed: Hot Pursuit Remastered speelt vergeleken met Burnout. Zelf vond ik hem geen groot succes toen die uitkwam voor de Xbox 360, maar dat is ook alweer een tijd geleden.
Het is precies de zelfde game met extreem minimale grafische verbeteringen, die kun je beter laten liggen denk ik...

• steefje
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 23-06 14:15
Groot gelijk hebben jullie om nog even te wachten op een Series X. Ik heb hem in een impulsieve bui gekocht, maar er is niet iets dat "jullie"missen. Quick Resume, is erg fijn..dat wel. Games die echt goed gebruik maken van de nieuwe power zijn er nog niet en wat resteert zijn marginale updates (naar mijn idee)

PSN ID Binloading_nl

• squizur
steefje schreef op maandag 7 december 2020 @ 15:25:
Groot gelijk hebben jullie om nog even te wachten op een Series X. Ik heb hem in een impulsieve bui gekocht, maar er is niet iets dat "jullie"missen. Quick Resume, is erg fijn..dat wel. Games die echt goed gebruik maken van de nieuwe power zijn er nog niet en wat resteert zijn marginale updates (naar mijn idee)
Ik ben anders SUPER blij, maar ik kom ook van de originele Xbox One af. Dan is het verschil ineens wel erg groot. Bovendien is 120 fps bij Ori and the will of the wisps wel echt watertandend. Ook de upgrade van Gears 5 is een groot verschil. Dus het ligt er maar aan wat je wilt :) Het eerste jaar is altijd maar minimale verbeteringen, daarna gaat het pas los.

• PurpleBlue
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
Ik wil binnenkort mijn Xbox One X voorzien van een SSD, en nieuwe koelpasta.
Maat het nog uit welke SSD ik pak?
Zat zelf te denken aan deze: pricewatch: Samsung 860 EVO 1TB

• LuisjeNL
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 00:18
PurpleBlue schreef op maandag 7 december 2020 @ 17:16:
Zolang je niet meer dan 1tb erin zet lukt alles :)

Lichtpuntje... (xbone: LuisjeNL)

• PurpleBlue
  • Niet online
LuisjeNL schreef op maandag 7 december 2020 @ 18:10:
[...]

Top!

Maakt het type/snelheid nog uit voor performance?

• Master FX
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 23-06 18:22
LuisjeNL schreef op maandag 7 december 2020 @ 18:10:
[...]

Waarom niet meer dan 1TB? Heb wel eens tutorials gezien met 2TB ssd.

Stay safe

• LuisjeNL
@Master FX omdat er orgineel ook niet meer dan 1tb in zit, het kan wel, maar met 500gb/1tb is het het makkelijkste vervangen :)

@PurpleBlue de Xbox haalt toch niet alle snelheid eruit, zo'n Samsung is meer dan prima, had er zelf een 840 of 850 inzitten

• Redje
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 22-06 16:01
PurpleBlue schreef op maandag 7 december 2020 @ 17:16:
Ik zou er een Crucial MX500 in zetten omdat deze vaak goedkoper is. De Samsung is beter maar dat ga je niet merken in een One X. (Een BX500/QVO zou ik niet kiezen)
Als de prijs gelijk is dan is Samsung de beste optie.
Ik had met de Black Friday een 2TB MX500 (160,-) in een USB caddy gekoppeld aan de One X.
Het is iets sneller en verschilt per game. Intern of extern maakt ook niet zoveel uit.

[Voor 4% gewijzigd door Redje op 08-12-2020 13:36]

• Redje
G_Dragon schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 22:05:
Klein vraagje:

No brainer: Forza Horizon 4
Misschien is CTR een leuke optie, niet super simpel maar wel fun.
https://www.xbox.com/nl-N...-team-racing-nitro-fueled

Rivals moet je ook niet sturen maar meer driften, beetje zoals Hot Pursuit. Ik vond het zeer vermakelijk.
Payback en alles daarna is toch wel meer een slap Forza aftreksel imho :X

• nexhil
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 21:21

nexhil

BAM!

G_Dragon schreef op maandag 7 december 2020 @ 13:07:
[...]

Ik zelf heb paradise altijd een grafgame gevonden vergeleken met Burnout revenge:
YouTube: Burnout Revenge - Xbox One X Gameplay (1080p/60FPS)

https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab
Snap ook nooit waarom iedereen zo blij wordt van Paradise. Lege grauwe wereld met minder spektakel dan de eerdere games in die serie. Is ook inmiddels natuurlijk een vrij oude game ondertussen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• nexhil

nexhil

BAM!

Wom schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 14:11:
[...]

Snap ook nooit waarom iedereen zo blij wordt van Paradise. Lege grauwe wereld met minder spektakel dan de eerdere games in die serie. Is ook inmiddels natuurlijk een vrij oude game ondertussen.
Wat ik het meeste miste was die ongelukken veroorzaken en dan zoveel mogelijk schade in $$ veroorzaken.
De simpele dingen in het leven zeg maar

Crash mode!
nexhil schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 14:14:
[...]

Wat ik het meeste miste was die ongelukken veroorzaken en dan zoveel mogelijk schade in $$ veroorzaken.
De simpele dingen in het leven zeg maar

Crash mode!
[YouTube: Burnout Revenge - Crash - Drain Damage]
Later is er nog een game uitgekomen die puur alleen rond die Crash modus draaide. Ben de naam alleen even kwijt. Was wel minder goed uitgewerkt dan hoe Criterion dit deed.

• Radko
  • Laatst online: 23-06 16:02
Wom schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 14:22:
[...]

Later is er nog een game uitgekomen die puur alleen rond die Crash modus draaide. Ben de naam alleen even kwijt. Was wel minder goed uitgewerkt dan hoe Criterion dit deed.
Bedoel je misschien "Burnout Crash"? Overigens wel van Criterion. Maar dit was een "Xbox Arcade" game. Erg veel plezier mee gehad overigens.

• Redje

• loekf2
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 07:35
Redje schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 16:05:
[...]

Ben ook nog zeer tevreden met de One X.
De cross-gen games zijn niet het overstappen waard.
Wacht wel op een 2TB SX, 1TB is echt te weinig imho.
Ik heb er nou zo'n veel te dure Seagate Memory Expansion card in zitten. Beetje verbaasd dat de Xbox die ziet als een losse disk. Had verwacht dat het een "unified" 1.8 TB zou worden.

Heb het liefst alles op de interne SSD(s) staan, en met Cyberpunk om de hoek..

iMac 27" 2019 | HTPC (i5, GTX1650) | iPhone 12 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 6 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Onkyo TX-NR686 | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 (XS4ALL)

• ArthurMorgan
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
loekf2 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 14:43:
[...]

Ik heb er nou zo'n veel te dure Seagate Memory Expansion card in zitten. Beetje verbaasd dat de Xbox die ziet als een losse disk. Had verwacht dat het een "unified" 1.8 TB zou worden.

Heb het liefst alles op de interne SSD(s) staan, en met Cyberpunk om de hoek..
Ja dat dacht ik eerst ook, maar het idee is dat je naadloos van de ene series naar de andere series moet kunnnen gaan met je games. En dat kan dan natuurlijk niet.

I got a bad feeling about this.

Radko schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 14:33:
[...]

Bedoel je misschien "Burnout Crash"? Overigens wel van Criterion. Maar dit was een "Xbox Arcade" game. Erg veel plezier mee gehad overigens.

[Afbeelding]
Oh, deze kende ik geeneens. Had het over andere game in ieder geval. Denk dat die van de video onder jouw reactie inderdaad.

• Arjan90
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 07:32
squizur schreef op maandag 7 december 2020 @ 15:30:
[...]

Ik ben anders SUPER blij, maar ik kom ook van de originele Xbox One af. Dan is het verschil ineens wel erg groot. Bovendien is 120 fps bij Ori and the will of the wisps wel echt watertandend. Ook de upgrade van Gears 5 is een groot verschil. Dus het ligt er maar aan wat je wilt :) Het eerste jaar is altijd maar minimale verbeteringen, daarna gaat het pas los.
Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten. Vanaf de One X kan ik me voorstellen dat de stap maar klein is, maar vanaf de originele Xbox One is het een enorme stap qua gebruikerservaring door de laadtijden. Ik kan veel makkelijker "even" een potje spelen. De grafische kwaliteit in veel games gaat ook flink omhoog, doordat ze de "One X" modus gebruiken: die had ik nog niet dus dat verbetert de kwaliteit al enorm. Gears 5 is een hele mooie game, waren we van het weekend druk mee in de Horde modus (splitscreen). Ik heb geen spijt, ben er erg blij mee. Ook bij games als Overcooked 2 is het verschil groot doordat er zo goed als geen laadtijden meer zijn, de animaties duren langer dan het laden :D

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• elpino.rv
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 23-06 13:06
Zie nu ineens dat Control in game pass zit! Yeahhhhh

• aeensing
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 23-06 14:56
Vandaag cyberpunk 2077 binnen. Wel een leuke game maar echt wreed erge crashes en aparte bugs. Soms als je bij iemand in de auto zit en ze maken een scherpe bocht zie je ze niet aan het stuur draaien maar hem bewegen alsof ze over een rechte baan gaan.

Door night city rijden zorgt soms voor erge frame drops. Soms hangt het hele spel en moet je de xbox knop indrukken om vervolgens weer terug naar de game te gaan zodat je in het pauze menu komt.

Mensen praten maar de mond beweegt niet.
Mensen kijken je aan maar hun ogen zijn compleet wit. Zo heb je nog veel meer idiote dingen.

Mijn one x is met een interne ssd uitgerust. Ik denk dat als je de 5400rpm hdd er in hebt dat je nu echt flink aan de beurt bent met de game.

Ik heb de 43gb update er ook op trouwens. Ik vraag me af hoe die zou draaien zonder de patch....

Xbox: J3THPA1N

• nexhil

nexhil

BAM!

EVIL DEAD!!

• Robolokotobo
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 01:31
Ik heb de startpost van het pinball video games topic geupdate voor mensen die willen weten hoe het er voor staat en wat er gaat komen volgend jaar. Pinball Video Games (FX3/TPA/SPA)

i5 3470 8GB GTX 1650 - Xbox Series S

• PurpleBlue
  • Niet online
Redje schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 13:20:
[...]

Ik zou er een Crucial MX500 in zetten omdat deze vaak goedkoper is. De Samsung is beter maar dat ga je niet merken in een One X. (Een BX500/QVO zou ik niet kiezen)
Als de prijs gelijk is dan is Samsung de beste optie.
Ik had met de Black Friday een 2TB MX500 (160,-) in een USB caddy gekoppeld aan de One X.
Het is iets sneller en verschilt per game. Intern of extern maakt ook niet zoveel uit.
Zo, Series X ondertussen geïnstalleerd, en tijd voor de SSD. :)

Nu werd ik nog geattendeerd op de Kingston A400 960GB (72 euro nu)
Is dat ook een optie, of toch beter voor de Samsung/Crucial gaan?

• Redje
PurpleBlue schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 08:41:
[...]

Zo, Series X ondertussen geïnstalleerd, en tijd voor de SSD. :)

Nu werd ik nog geattendeerd op de Kingston A400 960GB (72 euro nu)
Is dat ook een optie, of toch beter voor de Samsung/Crucial gaan?
Een A400 (Of Crucial BX) heeft geen DRAM cache en is daarom iets trager dan een EVO/QVO/Sandisk Ultra/Crucial MX500.
Of je dat gaat merken in een console is de vraag.
De MX500 2TB is bij Amazon nu 170,-.

• PurpleBlue
  • Niet online
Redje schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 11:02:
[...]

Een A400 (Of Crucial BX) heeft geen DRAM cache en is daarom iets trager dan een EVO/QVO/Sandisk Ultra/Crucial MX500.
Of je dat gaat merken in een console is de vraag.
De MX500 2TB is bij Amazon nu 170,-.
Thanx.

1TB is ruim genoeg voor in een 2e XBOX :P

• Woolfy681
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 22-06 23:11
Vraagje.

Graag dit soort vragen in dit topic plaatsen:
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen

Ook duidelijk aangeven wat er nu precies wel of niet lukt, foutmeldingen en wat je zelf al geprobeerd hebt.

[Voor 76% gewijzigd door Sagat op 22-12-2020 13:28]

• Jackssonss
  • Registratie: december 2011
  • Nu online
Vraagje:
Ik heb een Xbox one X met spellen Forza Horizon 4 en Lego Champions verkocht via Marktplaats. Beide spellen moest ik downloaden met een code. Zijn die spellen daarmee overdraagbaar op de koper?

[Voor 13% gewijzigd door Jackssonss op 21-12-2020 20:57]

Jackssonss schreef op maandag 21 december 2020 @ 20:49:
Vraagje:
Ik heb een Xbox one X met spellen Forza Horizon 4 en Lego Champions verkocht via Marktplaats. Beide spellen moest ik downloaden met een code. Zijn die spellen daarmee overdraagbaar op de koper?
Nee, die zijn gebonden aan jouw account, niet aan de console.
In principe zou je je account mee kunnen verkopen, maar natuurlijk alleen als er verder niks van jou aan hangt (andere Microsoft producten) en ik vermoed dat het ook wel de voorwaarden zal overtreden.

Gamertag: Finraziel42

• GS88
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 16-06 14:56

GS88

π raat

Rotterdam

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 23-06 13:56

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Nou....hell has frozen over, ik heb cuphead gekocht. Deze game en ori deden me echt een xb1 willen...heeft even geduurd maar hij is van mij! (En dan in januari wsl in gamepass :+ ) gfx en vibe echt tof en ja ook echt moeilijk! Wel erg leuk!

10 second ninja DONE

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 23-06 13:56

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 12:29:
[...]

Succes! :) Echt een geweldige platformer.
Ja vind hem heel tof, maar valt ie niet meer in run n gun? Ala contra en metal slug?

10 second ninja DONE

• Tiny
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 18-06 08:34

Tiny

Wat eten we?

Van het weekend begonnen met Watch Dogs Legion..... ik moet zeggen, speelt lekker weg!

• GS88

GS88

π raat

X1 sales: https://www.trueachieveme...oundup-december-29th-2020

5 jan. '21: https://www.trueachieveme...-roundup-january-5th-2021

Games with Gold 1 t/m 15 jan. '21:

[Voor 73% gewijzigd door GS88 op 05-01-2021 11:07]

Rotterdam

• elpino.rv
Iemand interesse in een gratis 7-daagse Xbox Game Pass Ultimate code?
[edit] hij is weg...

[Voor 21% gewijzigd door elpino.rv op 07-01-2021 14:41]

• squizur
Nogmaals dankjewel! Een goede vriend van mij zal hier blij mee zijn als zijn series X komt binnenkort :)

• janvanmil
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 22-06 17:05
Weet er iemand waarom de garantie van een controller maar 1 jaar is? Ik heb in april 2019 een one s met extra controller aangeschaft. Nu is van deze extra controller de audio jack blijkbaar kapot, waardoor deze geen geluid meer doorgeeft (speakers en microfoon). Microsoft geeft aan dat de Xbox zelf nog garantie heeft, maar de controller niet.

• LuisjeNL
@janvanmil gekocht bij een winkel? Dan gewoon daar aankloppen

• GS88

GS88

π raat

Rotterdam

• janvanmil
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 22-06 17:05
LuisjeNL schreef op maandag 11 januari 2021 @ 18:28:
@janvanmil gekocht bij een winkel? Dan gewoon daar aankloppen
Rechtstreeks bij Microsoft.

• elpino.rv
Wederom: iemand interesse in een gratis 7-daagse Xbox Game Pass Ultimate code?
[edit] hij is weg!

[Voor 19% gewijzigd door elpino.rv op 14-01-2021 14:27]

• GS88

GS88

π raat

Rotterdam

• Sokucho
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 21:40
Hoe zit het met garantie van xbox controllers met stick drift? Doen ze hier moeilijk over? Kun je meteen bij amazon zelf terecht als je die daar hebt gekocht of moet dit bij Microsoft gedaan worden? Heb een controller van 6 maanden en nu al stick drift.
BlackBarryNL schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 22:06:
Hoe zit het met garantie van xbox controllers met stick drift? Doen ze hier moeilijk over? Kun je meteen bij amazon zelf terecht als je die daar hebt gekocht of moet dit bij Microsoft gedaan worden? Heb een controller van 6 maanden en nu al stick drift.
Microsoft is vrij coulant met garantieregelingen. Normaal gezien moet je eerst gaan waar je hem gekocht heb, maar heb hier ook al gelezen dat mensen hem direct bij Microsoft aanmelden, zonder al te veel problemen. Persoonlijk nog geen issues mee gehad, dus kan niet uit eigen ervaring spreken.

Gaat het om een Elite controller of een standaard?

• Sokucho
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 21:40
Wom schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 12:39:
[...]

Microsoft is vrij coulant met garantieregelingen. Normaal gezien moet je eerst gaan waar je hem gekocht heb, maar heb hier ook al gelezen dat mensen hem direct bij Microsoft aanmelden, zonder al te veel problemen. Persoonlijk nog geen issues mee gehad, dus kan niet uit eigen ervaring spreken.

Gaat het om een Elite controller of een standaard?
Standaard controller ik ga hem straks even aanmelden en kijken hoe het gaat.

• abc874
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 21-06 21:41
Ik heb een Xbox One gekocht (2e hands). De controller verliest wel vaak de verbinding. Misschien komt dit door de batterijen, maar met 3 setjes batterijen heb ik steeds dit issue. Twee van die setjes zouden gewoon vol moeten zijn. Is dit een bekend issue?

Verder wil ik een andere oplossing dat steeds batterijen kopen. Wat raden jullie aan, een charging dock of gewoon oplaadbare batterijen?

• Rye
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 21-06 11:20
abc874 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 13:21:
Ik heb een Xbox One gekocht (2e hands). De controller verliest wel vaak de verbinding. Misschien komt dit door de batterijen, maar met 3 setjes batterijen heb ik steeds dit issue. Twee van die setjes zouden gewoon vol moeten zijn. Is dit een bekend issue?

Verder wil ik een andere oplossing dat steeds batterijen kopen. Wat raden jullie aan, een charging dock of gewoon oplaadbare batterijen?
Ik heb alleen problemen met de verbinding als de batterijen op "sterven na dood" leeg zijn.
Misschien dat je met een andere controller (lenen?) kunt testen?
Iig geen van mijn 4 controllers vertoont zulke problemen.

https://www.ikea.com/nl/n...adbare-batterij-70303876/
Kan je geen buil aan vallen. Doen het bij mij prima.
Ik heb ook een accu pack maar die natuurlijk altijd (bijna) leeg als het niet uitkomt.

www.ping-win.nl

• MartijnS72
  • Registratie: augustus 2000
  • Niet online
abc874 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 13:21:

Is de laatste controller-firmware geïnstalleerd? Misschien voor de zekerheid updaten met usb-kabel als de controller erg vaak zomaar de verbinding verliest.
Je Xbox draadloze controller bijwerken

Verliest de controller de verbinding, of gaat hij helemaal uit? Ik had een controller waar de batterijen bij iets te heftige bewegingen losschoten. De oplossing was de lipjes van de batterijcontacten iets verder uit te buigen.

Ik gebruik zelf naar tevredenheid low self-discharge oplaadbare batterijen: Panasonic Eneloop/IKEA LADDA.

• abc874
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 21-06 21:41
MartijnS72 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 22:31:
[...]

Is de laatste controller-firmware geïnstalleerd? Misschien voor de zekerheid updaten met usb-kabel als de controller erg vaak zomaar de verbinding verliest.
Je Xbox draadloze controller bijwerken

Verliest de controller de verbinding, of gaat hij helemaal uit? Ik had een controller waar de batterijen bij iets te heftige bewegingen losschoten. De oplossing was de lipjes van de batterijcontacten iets verder uit te buigen.

Ik gebruik zelf naar tevredenheid low self-discharge oplaadbare batterijen: Panasonic Eneloop/IKEA LADDA.
Thanks. De firmware was up to date, dus daar ligt het niet aan helaas.
En het gekke is, de controller verliest alleen de verbinding en gaat dus niet helemaal uit. Ik kan vrijwel altijd meteen op A drukken en doorspelen. Maar soms verliest hij wel langer de verbinding (gebeurt 1 van de 10 keer ongeveer).

Ik ga op zoek naar de oplaadbare batterijen.
abc874 schreef op zondag 24 januari 2021 @ 09:38:
[...]

Thanks. De firmware was up to date, dus daar ligt het niet aan helaas.
En het gekke is, de controller verliest alleen de verbinding en gaat dus niet helemaal uit. Ik kan vrijwel altijd meteen op A drukken en doorspelen. Maar soms verliest hij wel langer de verbinding (gebeurt 1 van de 10 keer ongeveer).

Ik ga op zoek naar de oplaadbare batterijen.
Even niet zeker of het al gevraagd was, maar je hebt niet je WiFi accesspoint vlakbij je Xbox staan of zo? Als wel, probeer eens even uit te zetten om te kijken of het probleem dan weg is.

• GS88

GS88

π raat

Rotterdam

• Westland1940
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 23-06 15:17
Is mijn One X ineens stuk gegaan? Een paar dagen geleden deed ie het nog, en als ik nu op de Xbox aan knop tik dan geeft hij wel dat aan geluidje en knippert 1x kort, en gaat uit. Ook hoor ik een soort tik vanuit de console.

Ik heb de kabels er al uit gehaald en weer erin, hielp niks.

[Voor 12% gewijzigd door Westland1940 op 29-01-2021 11:10]

• aeensing
Westland1940 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 11:08:
Is mijn One X ineens stuk gegaan? Een paar dagen geleden deed ie het nog, en als ik nu op de Xbox aan knop tik dan geeft hij wel dat aan geluidje en knippert 1x kort, en gaat uit. Ook hoor ik een soort tik vanuit de console.

Ik heb de kabels er al uit gehaald en weer erin, hielp niks.
Voedingsbron?

• Westland1940
@aeensing Ja, die heb ik er minuten lang uitgehaald, hielp niet.

• sjaool
  • Laatst online: 02:22

sjaool

Every life should have 9 cats

Westland1940 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 13:08:
@aeensing Ja, die heb ik er minuten lang uitgehaald, hielp niet.
Je hebt geen externe schijf aangesloten? Dus opstarten zonder accessoires aangesloten.
Maar ik vrees dat je voeding de geest gegeven heeft.

"When you grow up your heart dies"

• Frank1973
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 23-06 19:08

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Zijn de uitbreidingen van dead cells de moeite waard?? Ben verrassend positief van de main game, lees zeer verslavend.. 😋

• Westland1940
sjaool schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 09:39:
[...]

Je hebt geen externe schijf aangesloten? Dus opstarten zonder accessoires aangesloten.
Maar ik vrees dat je voeding de geest gegeven heeft.
Nee, geen externe dingen aangesloten. Als het alleen de voedingkabel is kan ik wel een nieuwe halen. En helemaal stuk is de Xbox niet, als ik op de knop klik blingt hij 1x met geluid.

• GS88

GS88

π raat

Rotterdam

• Westland1940
Ik heb een nieuwe voedingskabel erin gedaan en helaas gaat de One X nog steeds niet aan. Zelfde verhaal, als ik op de aan knop klik brandt het logo 1x en hoor je dat startup geluidje.

Edit; Ik zie dat ook geen garantie meer heb :+

[Voor 12% gewijzigd door Westland1940 op 04-02-2021 13:55]

• sjaool

sjaool

Westland1940 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 12:59:
Ik heb een nieuwe voedingskabel erin gedaan en helaas gaat de One X nog steeds niet aan. Zelfde verhaal, als ik op de aan knop klik brandt het logo 1x en hoor je dat startup geluidje.

Edit; Ik zie dat ook geen garantie meer heb :+
Dit ook al geprobeerd?

1. Power off your console, and then unplug the power cord to ensure that the console is completely powered off.
2. Wait 30 seconds, and then plug the power cord back in.
3. Press and hold the BIND button (located below the Xbox button on the console) and the EJECT button (located on the front of the console), and then press the Xbox button on the console.
4. Continue holding the BIND and EJECT buttons for 10-15 seconds.
Listen for two “power-up” tones a couple of seconds apart. You can release the BIND and EJECT buttons after the second power-up tone.
5. The console should power up and take you directly to the Xbox Startup Troubleshooter.
Here you will choose to perform a Soft Factory Reset (while keeping games and apps)
Before resetting your console make sure of the following:
There is a stable network connection.
The information for all profiles is known (email and passwords)

[Voor 10% gewijzigd door sjaool op 06-02-2021 01:39]

• Westland1940
@sjaool Ja, werkt niet. Ik kom nog steeds niet verder dan slechts dat 'beep' geluidje en 1x dat het logo knippert.

• LuisjeNL
Westland1940 schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 10:44:
@sjaool Ja, werkt niet. Ik kom nog steeds niet verder dan slechts dat 'beep' geluidje en 1x dat het logo knippert.
Zit er geen garantie meer op?
Dan de HDD eruit halen en aansluiten op een pc om te kijken of die kapot is. Je kunt hem dan altijd wissen en opnieuw installeren via de pc en dan terug plaatsen.

En terwijl je wacht maak je je Xbox stofvrij :)

• aeensing
Of direct vervangen met een ssd. YouTube how to ernaast en gaan met die banaan!

[Voor 43% gewijzigd door aeensing op 06-02-2021 12:56]

• Westland1940
Ik zal is kijken wat ik kan doen. Dus het kan wellicht liggen aan de HDD? Ik hoop dan niet dat ik al me gegevens kwijt ben. Ik hoor wel een soort tik nadat ik de start knop aanklik van de Xbox.

https://imgur.com/p97Bh2L

• LuisjeNL
Dikke kans als hij maar zo ver met booten komt (helemaal nergens dus)

• sjaool

sjaool

Westland1940 schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 13:18:
Ik zal is kijken wat ik kan doen. Dus het kan wellicht liggen aan de HDD? Ik hoop dan niet dat ik al me gegevens kwijt ben. Ik hoor wel een soort tik nadat ik de start knop aanklik van de Xbox.

https://imgur.com/p97Bh2L
Al je gegevens staan als het goed is in je Xbox account. Dus als het een beetje meezit ben je wat games aangaat niks kwijt.

• Westland1940
LuisjeNL schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 16:35:
Dikke kans als hij maar zo ver met booten komt (helemaal nergens dus)
Pff dit valt me best tegen van Xbox. Garantie pleite... de 360 en de OG One zonder kleerscheuren overleefd en nu na 1,5 jaar is de One X defect na amper gebruik. 450 euro weg.

• 404error
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 20:55

404error

Page Not Found

Westland1940 schreef op zondag 7 februari 2021 @ 13:24:
[...]

Pff dit valt me best tegen van Xbox. Garantie pleite... de 360 en de OG One zonder kleerscheuren overleefd en nu na 1,5 jaar is de One X defect na amper gebruik. 450 euro weg.
Na 1,5 jaar heb je gewoon wettelijke garantie via de winkel waar je hem gekocht hebt!

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

• Westland1940
@404error Hoo, toch iets langer als 1,5 jaar. Ik zie dat ik hem in November 2018 gekocht heb via Bol.com. Er staat ook bij "Garantie: 1 jaar fabrieksgarantie (!)".

Ik ken dit verder niet maar Bol.com doet ook aan een reparatieservice. In de Xbox doos zie ik geen bon of iets dergelijks meer, niks met garantie. Ik kan wel online nog de factuur downloaden.

• voog
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 23-06 13:21
Westland1940 schreef op zondag 7 februari 2021 @ 14:04:
@404error Hoo, toch iets langer als 1,5 jaar. Ik zie dat ik hem in November 2018 gekocht heb via Bol.com. Er staat ook bij "Garantie: 1 jaar fabrieksgarantie (!)".

Ik ken dit verder niet maar Bol.com doet ook aan een reparatieservice. In de Xbox doos zie ik geen bon of iets dergelijks meer, niks met garantie. Ik kan wel online nog de factuur downloaden.
Garantie kun je op Microsoft.com terugvinden volgens mij, ze krijgen vaak meer dan 2 jaar van Microsoft. Kijk ff in je online omgeving, misschien dat je nog net garantie hebt. Series X krijgt ook ruim 2 jaar mee.

• Westland1940
voog schreef op zondag 7 februari 2021 @ 16:35:
[...]

Garantie kun je op Microsoft.com terugvinden volgens mij, ze krijgen vaak meer dan 2 jaar van Microsoft. Kijk ff in je online omgeving, misschien dat je nog net garantie hebt. Series X krijgt ook ruim 2 jaar mee.
Motherfucker... "Garantie geëindigd op 8-1-2021" 8)7

• aeensing
Alsof het gepland is. Hdd swap tijd

• MartijnS72
  • Registratie: augustus 2000
  • Niet online
Westland1940 schreef op zondag 7 februari 2021 @ 13:24:
[...]

Westland1940 schreef op zondag 7 februari 2021 @ 14:04:

Reparatie onder garantie is wel het makkelijkst, maar in Nederland hebben wij eigenlijk niets te maken met fabrieksgarantie: we hebben recht op een deugdelijk product. Overigens niet altijd even eenvoudig om bij de verkoper je recht te halen, ook al omdat je na 6 maanden na aankoop zelf moet bewijzen dat je het probleem niet hebt veroorzaakt...
Geen idee hoe makkelijk je bol.com kunt overtuigen, maar volgens de UNETO-VNI Tabel met gemiddelde
gebruiksduurverwachtingen
mag je van een Computer (pc, notebooks, tablets, gameconsoles) met een aankoopprijs van €300 of meer verwachten dat die 3 jaar/36 maanden meegaat.

Techniek Nederland - Gebruiksduurverwachting

• Torwar
  • Registratie: april 2020
  • Laatst online: 06-04 11:33
Heeft er hier iemand ervaring met de officiële play and charge kit? Zijn die tweedehands een risico, qua levensduur of is het beter om een nieuw setje aan te schaffen? Nu weet ik dat (oplaadbare) batterijen ook een optie zijn, maar play/charge of non-merk accu's beviel me bij de vorige Xbox beter.
Torwar schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 00:03:
Heeft er hier iemand ervaring met de officiële play and charge kit? Zijn die tweedehands een risico, qua levensduur of is het beter om een nieuw setje aan te schaffen? Nu weet ik dat (oplaadbare) batterijen ook een optie zijn, maar play/charge of non-merk accu's beviel me bij de vorige Xbox beter.
Tweedehands is altijd een risico natuurlijk, zou ik met accu's niet zo snel doen... Maar op zich gaan de officiële wel heel lang mee. Die van mij doet het na 4,5 jaar nog prima, al ben ik nu net overgestapt op oplaadbare AA's (IKEA ladda's). Die gaan wel langer mee (op 1 charge bedoel ik). Maar dat overstappen komt ook doordat andere apparaten hier naar USB c over zijn en mijn elite nog op micro USB zit en ik geen zin meer had in twee kabels hier hebben liggen of steeds te moeten wisselen.

Acties:
  • +1Henk 'm!
  • Pinned

• GS88

GS88

π raat

X1 sales: https://www.trueachieveme...roundup-february-9th-2021

@Westland1940 een 2tb SSD is natuurlijk ook heel interessant :9

[Voor 67% gewijzigd door GS88 op 09-02-2021 09:29]

Rotterdam

• wjsiebes
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 06:03
Zie dat GTA4 en GTA San Andreas voor weinig te koop zijn nu. Is dat nog een aanrader?

• GS88

GS88

π raat

wjsiebes schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:51:
Zie dat GTA4 en GTA San Andreas voor weinig te koop zijn nu. Is dat nog een aanrader?
San Andreas wel. GTA4 heb ik eigenlijk nooit gespeeld en daar kan ik dus weinig zinnigs over zeggen :D

Rotterdam

Pagina: 1 ... 77 78 79 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True