Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Darow
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 08:22
Anoniem: 1409490 schreef op zondag 15 november 2020 @ 17:46:
[...]

Bedankt voor je antwoord. Ik had iets duidelijker moeten zijn, ik wil hem gewoon tweedehands overnemen :+
Dat had ik begrepen.

Ik bedoel ook meer te zeggen dat omdat hij slecht of niet meer verkrijgbaar in de winkel is de prijs voor een tweedehandse niet snel nog meer zal zakken.
Ben ik de enige die de vogel in assassins creed valhalla zoveel slechter vind werken dan de vorige 2 delen. Vogel van mij vindt gewoon helemaal niets.... (af en toe halve groene cirkel met pijltje maar geen markeringen van grotten, ondergrondse ingangen, spullen) Best vervelend daarom eigenlijk useless

(moeilijk tikken, typos aangepast)

[Voor 6% gewijzigd door quorumz op 16-11-2020 09:08]

• franssie
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 23-06 20:46

franssie

Save the albatross

@Anoniem: 1409490 ik denk dat je voor EUR150,- niet veel meer game power kan kopen dan de Xbox-one-X. Ding kan 4k aan en UHD bluerays afspelen (een UHD speler kost al meer)

Keep Calm, Carry On Een goed Probleem komt nooit alleen | Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Fender Guitar, Gibson Guitar, Goddamn Guitar

Anoniem: 1409490

franssie schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:23:
@Anoniem: 1409490 ik denk dat je voor EUR150,- niet veel meer game power kan kopen dan de Xbox-one-X. Ding kan 4k aan en UHD bluerays afspelen (een UHD speler kost al meer)
Precies, daarom vind ik hem ook erg aantrekkelijk. Vergeleken met de Series S kan deze console ook nog eens fysieke games slikken, wat mooi is als je tweedehands discs koopt en weer verkoopt. Dan kom je allround wel op een goede doch goedkope game-ervaring uit redeneerde ik, vooral gezien ik meer casual game.

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 1409490 op 15-11-2020 19:44]

• franssie
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 23-06 20:46

franssie

Save the albatross

Anoniem: 1409490 schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:40:
[...]

Precies, daarom vind ik hem ook erg aantrekkelijk. Vergeleken met de Series S kan deze console ook nog eens fysieke games slikken, wat mooi is als je tweedehands discs koopt en weer verkoopt. Dan kom je allround wel op een goede doch goedkope game-ervaring uit redeneerde ik.
Je kan dan wachten of er nog een tientje vanaf gaat maar voor het zelfde geld stijgt de prijs omdat de seris-X slecht leverbaar blijft. Ik heb de mijne nieuw gekocht voor 280 oid, en dat is ie op zich ook waard.
uiteindelijk betaal je gewoon de prijs waarvan jijzelf vind dat het het waard is of je koopt het niet (het 'wat de gek ervoor geeft' waardering principe). Zeker als je een full-HD scherm hebt lijkt mij de nieuwe series-X niet het overwegen waard voor de meerprijs en mogelijke kinderziektes.

Keep Calm, Carry On Een goed Probleem komt nooit alleen | Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Fender Guitar, Gibson Guitar, Goddamn Guitar

• Cyrax0508
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 20-06 22:15
Wilde een One Series S halen, tot een vriend van mij de Series X kocht en zijn One X Scorpio voor € 80,00 aanbood.

Dat gedaan want voorlopig komen de nieuwe games ook nog op de “ gewone” One uit. Gelijk de Ultimate gamepass gekocht en ik kan weer even voort. Top!

Dan maar de PS5 als next gen console en de One X voor games als Gears en Forza

• shyheim
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 22-06 11:02

shyheim

busta! straight busta!

Cyrax0508 schreef op zondag 15 november 2020 @ 20:23:
Wilde een One Series S halen, tot een vriend van mij de Series X kocht en zijn One X Scorpio voor € 80,00 aanbood.

Dat gedaan want voorlopig komen de nieuwe games ook nog op de “ gewone” One uit. Gelijk de Ultimate gamepass gekocht en ik kan weer even voort. Top!

Je eerste Xbox? Welkom!

Mocht je wat friends zoeken om dingen samen te spelen: https://docs.google.com/s...5KAb9UNvrh7Ph0/edit#gid=0
Lijstje Tweakers ;)

Gears en Forza zullen uiteraard ook gewoon beter lopen op de Series X - als dat iets voor jou zou uitmaken in je (toekomstige) keuze ;)
Maar ben in ieder geval wel benieuwd hoe lang die One X-support zal blijven lopen inderdaad. Avowed bijvoorbeeld komt al niet meer uit op One X, maar dat is nog wel even.

[Voor 18% gewijzigd door shyheim op 15-11-2020 21:30]

Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-

• ArthurMorgan
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Cyrax0508 schreef op zondag 15 november 2020 @ 20:23:

Veel plezier, blijft nog steeds een goede console natuurlijk. Hou er wel rekening mee dat niet 100% van de games er nog voor uitkomt. Voorbeeld is the Medium, die komt alleen uit voor de Series (en PC). Maar het zijn wel uitzonderingen voorlopig ja.

I got a bad feeling about this.

• PurpleBlue
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
Anoniem: 1409490 schreef op zondag 15 november 2020 @ 17:28:
Ik ben binnenkort in de markt voor een Xbox One X. Ik zie prijzen van om en nabij 150 euro voor een kale console met controller. Het blijft gokwerk, maar denken jullie dat de Xbox One X in de komende maanden verder snel in prijs zal zakken?
€150 voor een one X is netjes denk ik.(daar verkoop ik mijn One S voor, incl games en 2e controller voor)

Als je een X koopt, kun je altijd overwegen om de disk te vervangen voor een SSD, en de koelpasta te vervangen. (En gelijk schoonmaken van eventueel stof)
Daar wordt de One X stiller, en sneller van(laden van games iig)

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

aeensing schreef op zondag 15 november 2020 @ 14:03:
[...]

Ik heb hem net binnen en hij is aan het updaten dus ik ben benieuwd of ik nu de “verbeterde versie” heb.

Zodra ik er mee ga spelen en hij fatsoenlijk werkt post ik wel weer.
Bij Microsoft zelf wil de boel maar niet updagen :/

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

quorumz schreef op zondag 15 november 2020 @ 18:33:
Ben ik de enige die de vogel in assassins creed valhalla zoveel slechter vind werken dan de vofrige 2 delen. Vogel van mij vindt gewoon helemaal niets.... (af en toe halve groene cirkel met pijltje maar geen markeringen van grotten, ondergrondse ingangen, spullen) Best vervevelend en daarom eigenlijk useless
Hier ben ik het helemaal mee eens , heb hem in 25 uur spelen nog maar 2 keer gebruikt.. kan ook komen door het nieuwe loot systeem die ik zelf tot nu toe veel makkelijk vind, je ziet veel te snel waar alles ligt op de world map. Zelfs met exploration modes :o

[Voor 14% gewijzigd door G_Dragon op 16-11-2020 08:26]

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

Blijf mij er een beetje over verbazen hoe goed de controls bij een game als Gears Tactics werken. Dat gaat eigenlijk redelijk intuïtief, waar ik dit eigenlijk typische muis/keyboard gameplay vind.

Denk dat ik dan ook maar eens Planet Coaster ga proberen als ik Gears Tactics heb uitgespeeld (of niet meer verder geraak wegens gebrek aan skills). Want dat zou dan ook wel eens kunnen verrassen kwa controles denk ik.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• stijn1309
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 07:16
Wom schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:18:
Blijf mij er een beetje over verbazen hoe goed de controls bij een game als Gears Tactics werken. Dat gaat eigenlijk redelijk intuïtief, waar ik dit eigenlijk typische muis/keyboard gameplay vind.

Denk dat ik dan ook maar eens Planet Coaster ga proberen als ik Gears Tactics heb uitgespeeld (of niet meer verder geraak wegens gebrek aan skills). Want dat zou dan ook wel eens kunnen verrassen kwa controles denk ik.
Gisteren Planet Coaster opgestart, maar vind de controls ver van intuïtief. Zo ver zelfs dat ik het ook niet meer ga opstarten. Terwijl ik wel Prison Architect en City Skylines uren heb gespeeld.

Vind de menu's niet duidelijk, Y indrukken en dan zie je vaag boven in een menu dat je andere opties krijgt... Nee... Het was te onoverzichtelijk na mijn idee en een half uurtje spelen.

• wautah91
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 21-06 14:22
PurpleBlue schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 19:25:
[...]

@wautah91
Als je een toetsenbord/muis in je xbox stopt, kun je direct spelen met toetsenbord en muis.
Je controller wordt dan innactief, totdat je daar een knop van indrukt en visa versa. :)
Zie:
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Nice! Goed om te weten. Puntje erbij voor de XBOX. :) Kun je 'm dan ook naar je PC streamen?

Mijn blog over domoticz, Synology en Arduino/ESP8266

stijn1309 schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:34:
[...]

Gisteren Planet Coaster opgestart, maar vind de controls ver van intuïtief. Zo ver zelfs dat ik het ook niet meer ga opstarten. Terwijl ik wel Prison Architect en City Skylines uren heb gespeeld.

Vind de menu's niet duidelijk, Y indrukken en dan zie je vaag boven in een menu dat je andere opties krijgt... Nee... Het was te onoverzichtelijk na mijn idee en een half uurtje spelen.
Oh.. :/

Dat klinkt weinig hoopgevend. Maar met Game Pass kost proberen niks.

• PurpleBlue
  • Niet online
wautah91 schreef op maandag 16 november 2020 @ 12:53:
[...]
Nice! Goed om te weten. Puntje erbij voor de XBOX. :) Kun je 'm dan ook naar je PC streamen?
Ja, je kunt prima streamen naar pc via "Xbox console companion" app.
Ik stream regelmatig naar de desktop boven als de vrouw tv wil kijken beneden., en dat gaat prima (wellicht een kleine lag, maar speel dan geen spellen die daar hinder van hebben)
(Note: pc en Xbox zijn beide bekabeld verbonden, dus weet niet wat de stabiliteit is via wireless)

Zal nog even testen of je keyboard/muis ook remote werken

Edit: direct getest, en je moet je controller koppelen aan je pc/laptop.
Kan niet zo snel vinden of/hoe je keyboard/muis kan gebruiken bij streamen.. (reageert iig niet)
Iemand die dit wel weet?

[Voor 13% gewijzigd door PurpleBlue op 16-11-2020 13:09]

• Rck010
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 20-04 21:36
Toch weer eens aan Witcher 3 begonnen op de XSX en Gamepass.
Ik zie echter dat het Wild Hunt is en een aantal expansions/DLC's mist. Als ik nu een UK key koop online, en dan via UK VPN de key redeem op m'n xbox account, werkt dat? Voorheen nog nooit gedaan..

Edit: En als dit werkt, ben ik dan m'n savegame van m'n huidige game kwijt, of kan ik gewoon vrolijk verder?

[Voor 17% gewijzigd door Rck010 op 16-11-2020 13:18]

Rck010 schreef op maandag 16 november 2020 @ 13:12:
Toch weer eens aan Witcher 3 begonnen op de XSX en Gamepass.
Ik zie echter dat het Wild Hunt is en een aantal expansions/DLC's mist. Als ik nu een UK key koop online, en dan via UK VPN de key redeem op m'n xbox account, werkt dat? Voorheen nog nooit gedaan..

Edit: En als dit werkt, ben ik dan m'n savegame van m'n huidige game kwijt, of kan ik gewoon vrolijk verder?
The Witcher 3 zou toch ook nog een Series X upgrade krijgen ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Rck010
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 20-04 21:36
justifire schreef op maandag 16 november 2020 @ 13:26:
[...]

The Witcher 3 zou toch ook nog een Series X upgrade krijgen ?
Klopt, in 2021 ergens dacht ik.

Anoniem: 1409490

Ik koop binnenkort een tweedehands xbox one x. De verkoper zegt dat hij erg stil is. Hoe belangerijk is het om de xbox one x echt vanbinnenuit helemaal schoon te maken? Is puur de buitenzijde af en toe afstoffen/stofzuigen al meer dan voldoende qua onderhoud?

• aeensing
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 23-06 14:56
Hierbij een kleine update omtrent de elite series 2 controller.

Tot dusver doet hij wat hij moet doen. Ik heb de joysticks strak afgesteld en wat me wel opvalt is dat de magnetisering niet heel denderend is. De sticks vallen er niet van af maar het zegt ook niet echt “klik” als je ze erop zet.

Verder tot zo ver geen problemen maar ik weet niet of ik de nieuwe batch heb of de oude voorraad.

Xbox: J3THPA1N

• Cyrax0508
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 20-06 22:15
ArthurMorgan schreef op maandag 16 november 2020 @ 06:14:
[...]

Veel plezier, blijft nog steeds een goede console natuurlijk. Hou er wel rekening mee dat niet 100% van de games er nog voor uitkomt. Voorbeeld is the Medium, die komt alleen uit voor de Series (en PC). Maar het zijn wel uitzonderingen voorlopig ja.
Ja, uitzondering daargelaten uiteraard. Maar voor € 80,00 kon ik niet weigeren. Ik heb nog wel een blauwe maandag een One S gehad en daarvoor een 360 dus ik ben wel bekend met de Xbox.

Maar ik heb al jaren geen Xbox meer gehad, dus ik heb met die gamepass erbij genoeg te spelen. Ik wil slechts 1 nextgen console dus dat gaat dan nu een PS5 worden. Ik kan nog tijden vooruit met de One X, Gears 6 gaat nog wel even duren (favo Xbox exclusive) denk ik.

• PepieNL
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 23-06 14:21
One X momenteel voor 188,- bij de intertoys :
https://www.intertoys.nl/...ters/xbox-one-x-1tb-zwart

• nexhil
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 21:21

nexhil

BAM!

wow, geen geld voor zo'n sterke console!
Martinspire schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 12:28:
[...]

Nog even en je kunt 3 linkjes plaatsen, voor als de Series X ook aanbiedingen krijgt :P

Fifa 21 met 40% korting is wel een tip voor wie komende kerst/sint met de kids Fifa wil spelen
haha
dat zijn nog zo weinig games, die lijst kan je copy pasten O-)

laatste tom clancy ghost recon zou ook een series x update krijgen (zie hem nog niet als XS)

• MrBubbles
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 23:49

MrBubbles

Ik mis je

Wat een nette service van Microsoft! Mijn Xbox One deed niks meer (beeld bleef op zwart) en ik kon gewoon een nieuwe meenemen uit de winkel. Reparatie deden ze niet meer, het was voordeliger om klanten direct een nieuwe mee te geven. :D

I didn't ask for this, I was chosen.

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 06:52

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X

• Springbokkie
  • Registratie: oktober 2020
  • Laatst online: 08:35
quorumz schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 12:32:
[...]

laatste tom clancy ghost recon zou ook een series x update krijgen (zie hem nog niet als XS)
Breakpoint dus ;) en die enhancement komt er inderdaad aan.

Jammer dat die game zo slecht is ten opzichte van Wildlands.

Xbox Live: Springbok NL

• Rockvee2
  • Registratie: april 2008
  • Niet online
Alleen jammer dat de party app op Windows 10 zo brak is dat je niet samen kan chatten als de 1 op Windows 10 zit en de andere op de Xbox. Dit heb ik met meerdere personen (3 van de 5 personen waarmee het is getest). Dus dan wordt het alsnog op de PC spelen.

• Jan_V
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 08:35
Gisteren is een van m'n laptops overleden en daar zat nog een Crucial MX500 SSD in van 240GB.
Deze aangesloten op een USB<->SATA kabel op m'n OG en gelijk een spel op gemoved welke ik momenteel speel (Warhammer Inquisitor).

Gistermiddag heb ik dit spel gespeeld en irriteerde me enorm aan de lange laadtijden. Nadat het spel op deze, relatief oude, SSD is gezet zijn de laadtijden enorm verbeterd. Nu kan ik eindelijk het spel spelen in plaats van continu koffie moeten halen.

Jammer dat het spel zelf nog niet heel vloeiend speeld door de bugs die er in zitten, maar het blijft wel vermakelijk (is m'n eerste Warhammer 40K game).
Zometeen ga ik ook maar Shadow of War & Arkham Knight naar deze schijf kopieren. Met effectief ~220GB ruimte zal er niet veel op passen, maar praktisch gezien speel ik toch niet meer dan 1 a 2 games tegelijkertijd.
Waarschijnlijk moet Lego Ninjago er ook nog op komen te staan voor m'n zoontje, aangezien die game ook behoorlijk lang op zich laat wachten tussen de verschillende levels door.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Das wel een goeie match, die gameplay van Hitman in een 007 jasje. Dat zie ik zeker wel gebeuren!

• wimpie007
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 03:08
Pff het lukt niet. Ik probeer mijn Elite Controller 2 aan te melden voor omwisselen/reparatie maar in de laatste stap hangt ie, logt ie me uit en en begint de wizard weer van voor af aan......

Iemand hier ervaring mee?

• LuisjeNL
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 00:18
wimpie007 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:43:
Pff het lukt niet. Ik probeer mijn Elite Controller 2 aan te melden voor omwisselen/reparatie maar in de laatste stap hangt ie, logt ie me uit en en begint de wizard weer van voor af aan......

Iemand hier ervaring mee?
Gewoon via de chat doen dan :)

Lichtpuntje... (xbone: LuisjeNL)

• wimpie007
LuisjeNL schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:58:
[...]

Ja die zijn er nu niet meer :P

• wimpie007
LuisjeNL schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:58:
[...]

Telefoongesprekken en chats zijn niet beschikbaar voor dit probleem.....

Zucht

• LuisjeNL
@wimpie007 dat is ook bijzonder, vast al een keer op je mobiel/of ander apparaat geprobeerd buiten je eigen netwerk?

Of oincognito 8)

[Voor 8% gewijzigd door LuisjeNL op 20-11-2020 11:55]

• PurpleBlue
  • Niet online
Onlangs een Kinect gekocht voor de Xbox One ( met verloop adapter naar de One S/X )
We hebben nu alleen het spel "Kinect Sport Rivals", maar zoeken nog andere alternatieven.
Iemand nog tips voor leuke games?
Ik zag dat "Kinect Adventures" helaas niet backward compatible is :-(
Kids vonden die wel leuk van de 1x kinect.

Iemand nog een adresje voor FruitNinja 2? (buiten de store?)

• sparow
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 22-06 15:25
PurpleBlue schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 14:28:
Onlangs een Kinect gekocht voor de Xbox One ( met verloop adapter naar de One S/X )
We hebben nu alleen het spel "Kinect Sport Rivals", maar zoeken nog andere alternatieven.

Een echte aanrader is FRU, een heel leuke puzzel game met de Kinect!

[Voor 7% gewijzigd door sparow op 20-11-2020 15:20]

PurpleBlue schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 14:28:

Fantasia music evolved is erg leuk.

Gamertag: Finraziel42

• Tweaker_84
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 08:38
Zojuist gebruik gemaakt van de 3x 12 maanden Gold naar Ultimate update! Tot Nov. 2023 verzekerd van games..

FH4 is downloading!! _/-\o_

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 08:20

Notna

Where are you?®

Mijn zoon van 11 jaar oud is helemaal into co-op spellen oo het moment, dus we zijn bezig met:
  • Diablo 3
  • Strange Brigade + DLC
  • Minecraft Dungeons
  • Destiny 2 (niet echt co-op maar prima te doen met een fireteam)
  • Grounded
En vanochtend, om oude tijden te doen herleven, de Serious Sam Collection :D

Uren gespeeld met mijn vrienden een jaar of 20 geleden ( :| ) en voor 17 euro in Brazillië kon ik het niet laten liggen.

Net even The Second Encounter op Single Player gespeeld en het is wel een blast from the past. Wel op performance mode gezet, want het zal wel chaos worden op coop :+

Je merkt overigens wel aan het wapen selectie gedeelte dat de game verouderd is en een PC port. Het is erg omslachtig en zeker in een drukke battle gewoon niet handig.

[Voor 11% gewijzigd door Notna op 21-11-2020 09:55]

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

Wie heeft er toevallig Control Ultimate editie digitaal gekocht (en was toevallig ook eigenaar van Control)
Moest via de store downloaden maar dan download hij control 42gb, dan de ultimate editie maar 273mb en de 2 dlc elke 10mb (terwijl ik las dat het over de 50gb zou moeten zijn). Krijg die zooi dus niet geinstalleerd. Als je de series x ook wil starten (moet dus op interne drive staan) gaat hij weer naar de store.. kill me

• weststar
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 23-06 19:47
Vanmorgen een One S 1tb gescoord bij Intertoys voor 188,-
Zag zelfs dat ze online de One X ook voor 188,- verkopen maar dan moet hij maar net bij jouw filiaal op voorraad zijn. In Leeuwarden helaas niet...

Ryzen 5 3600 | Asrock B450m Steel Legend | Gigabyte Geforce GTX 1660 OC Gaming | Corsair 16Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb

quorumz schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 10:47:
Wie heeft er toevallig Control Ultimate editie digitaal gekocht (en was toevallig ook eigenaar van Control)
Moest via de store downloaden maar dan download hij control 42gb, dan de ultimate editie maar 273mb en de 2 dlc elke 10mb (terwijl ik las dat het over de 50gb zou moeten zijn). Krijg die zooi dus niet geinstalleerd. Als je de series x ook wil starten (moet dus op interne drive staan) gaat hij weer naar de store.. kill me
Dlc zal waarschijnlijk ingebakken zitten en door die 10mb unlocked worden ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

justifire schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 16:02:
[...]

Dlc zal waarschijnlijk ingebakken zitten en door die 10mb unlocked worden ?
nee de series x versie start hij gewoon niet, start gewoon de normale op.. hoezo triest dit
die 505 rukkers beweerden dat het allemaal niet kon en dan staat de dlc bij control en niet bij control ultimate
ze maken er zo een behoorlijke puinhoop van

• LuisjeNL
weststar schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 14:36:
Vanmorgen een One S 1tb gescoord bij Intertoys voor 188,-
Zag zelfs dat ze online de One X ook voor 188,- verkopen maar dan moet hij maar net bij jouw filiaal op voorraad zijn. In Leeuwarden helaas niet...
Kunnen ze dat niet naar jou vestiging sturen dan? Want je bent echt gek als je een one s neemt voor dezelfde prijs als een x. :+

Is echt een flink verschil

• weststar
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 23-06 19:47
LuisjeNL schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 16:19:
[...]

Kunnen ze dat niet naar jou vestiging sturen dan? Want je bent echt gek als je een one s neemt voor dezelfde prijs als een x. :+

Is echt een flink verschil
Zie maar eens te achterhalen op die site in welk filiaal de X wel op voorraad is. Ik kom er niet achter...

Daarnaast, deze One S is vooral voor de kinderen. Die maken zich niet druk over teraflops en laadtijden 🤪
Ik was op zoek naar een tweedehands model maar voor deze prijs (en dus nog met garantie) kon ik hem niet laten liggen.

[Voor 10% gewijzigd door weststar op 21-11-2020 19:14]

Ryzen 5 3600 | Asrock B450m Steel Legend | Gigabyte Geforce GTX 1660 OC Gaming | Corsair 16Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb

• wvkreg
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 23-06 18:01
Tweaker_84 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 09:23:
Zojuist gebruik gemaakt van de 3x 12 maanden Gold naar Ultimate update! Tot Nov. 2023 verzekerd van games..

FH4 is downloading!! _/-\o_
Waar vond je die aanbieding?
wvkreg schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:02:
[...]

Lees even in de startpost van dit topic: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

• Tweaker_84
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 08:38
wvkreg schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:02:
[...]

Het is niet echt een aanbieding, eerder een truc..
Je koopt (maximaal 3) Xbox live GOLD 12 maanden kaarten en deze activeer je in jouw account. Daarna doe je die upgrade van 1 euro om al je bestaande abonnementen om te zetten naar Xbox Live Ultimate..

Thats it, 3 jaar Ultimate voor 150 euro ipv 468 euro (36 x 12,99) _/-\o_

• PurpleBlue
  • Niet online
sparow schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:19:
[...]Een echte aanrader is FRU, een heel leuke puzzel game met de Kinect!
Ik zie dat deze games goed te vinden zijn via:
https://www.mtcgame.com/en-US/xbox-games/fru

Kan ik hem daar kopen, en dan via VPN direct claimen?
Of moet ik hiervoor eerst een giftcard kopen, en dan alles omzetten naar land van herkomst om te claimen?

edit:
Ik lees wel dat meerdere Tweakers daar iets vandaan halen?
Goede ervaringen mee dus?

[Voor 8% gewijzigd door PurpleBlue op 22-11-2020 08:32]

PurpleBlue schreef op zondag 22 november 2020 @ 08:31:
[...]

Ik zie dat deze games goed te vinden zijn via:
https://www.mtcgame.com/en-US/xbox-games/fru

Kan ik hem daar kopen, en dan via VPN direct claimen?
Of moet ik hiervoor eerst een giftcard kopen, en dan alles omzetten naar land van herkomst om te claimen?

edit:
Ik lees wel dat meerdere Tweakers daar iets vandaan halen?
Goede ervaringen mee dus?
je koopt het spel met bv je visa card, iets later krijg je de key, vpn naar brazilie (in dit geval voor de goedkoopste, ik weet niet of je dan ook een adres daar moet hebben) en redeemen, vpn weer uit

• PurpleBlue
  • Niet online
quorumz schreef op zondag 22 november 2020 @ 08:34:
[...]

je koopt het spel met bv je visa card, iets later krijg je de key, vpn naar brazilie (in dit geval voor de goedkoopste, ik weet niet of je dan ook een adres daar moet hebben) en redeemen, vpn weer uit
Dus hetzelfde als voor de gold-kaarten zegmaar? :)
Wellicht iets duurder dan via giftcards, maar wel een stuk makkelijker!

Update:

Gelukt, en ben nu voorzien van een extra aantal games :) d:)b

[Voor 8% gewijzigd door PurpleBlue op 22-11-2020 11:15]

• wvkreg
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 23-06 18:01
Tweaker_84 schreef op zondag 22 november 2020 @ 07:46:
[...]

Je koopt (maximaal 3) Xbox live GOLD 12 maanden kaarten en deze activeer je in jouw account. Daarna doe je die upgrade van 1 euro om al je bestaande abonnementen om te zetten naar Xbox Live Ultimate..

Niet heel bijzonder. Op cdkeys of andere legale sites koop je 1 jaar ultimate voor rond de 100 EUR.
wvkreg schreef op zondag 22 november 2020 @ 14:11:
[...]

Niet heel bijzonder. Op cdkeys of andere legale sites koop je 1 jaar ultimate voor rond de 100 EUR.
Inclusief gratis risico dat het toch niet helemaal zo werkt als je hoopte en je een hele tijd bij Microsoft in de chat mag hangen, hopend dat zij het voor je willen fixen (wat niet bij iedereen gelukt is). Ik heb het ook op die goedkope manier gedaan en ben er na contact met support goed van af gekomen maar ik raad die methode niet meer aan en zou het ook geen tweede keer doen.

Edit: sorry ik zie nu dat ik niet goed gelezen heb, ik dacht dat je refereerde aan de methode om voor rond de 100 euro 3 jaar gamepass te krijgen.
3 jaar gamepass voor 150 of voor 300 vind ik toch nog best een verschilletje hoor :)

[Voor 16% gewijzigd door Finraziel op 22-11-2020 15:07]

• Master FX
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 23-06 18:22
Tweaker_84 schreef op zondag 22 november 2020 @ 07:46:
[...]

Werkt dit ook als nog maanden tegoed hebt nu? Ik heb volgens mij nog tot apr 2021. MS support heeft mij destijds een beetje geholpen en toen is volgens mij dit trucje al eens toegepast.

Stay safe

• m-buurman
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 23-06 08:51

m-buurman

hmmm...coffee!!

Master FX schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:41:
[...]

Werkt dit ook als nog maanden tegoed hebt nu? Ik heb volgens mij nog tot apr 2021. MS support heeft mij destijds een beetje geholpen en toen is volgens mij dit trucje al eens toegepast.
Ik heb 3 kaarten á 12maanden geactiveerd afgelopen zondag, na de eerste kaart heb je dus al tegoed dus ik neem aan dat dat bij jou ook moet werken. Mocht je echter al een keer gebruik gemaakt hebben van de Game Pass Ultimate dan werkt het trucje niet meer
Master FX schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:41:
[...]

Als je nu een actief gamepass ultimate abonnement hebt dan nee, dan kan het pas als die verlopen is. Heb je gamepass (niet ultimate) of gold, dan kan het wel.
Maar zoals ik zei: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

• Master FX
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 23-06 18:22
Ik zal het maar rustig afwachten. De vraag is natuurlijk of deze 'actie' dan nog geldt.

Stay safe

• PurpleBlue
  • Niet online
sparow schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:19:
[...]
Een echte aanrader is FRU, een heel leuke puzzel game met de Kinect!
Deze van het weekend aangeschaft, en gespeeld met onze dochter van 4.
Zij maakte de poses, en ik liep door het veld!
Geniaal bedacht, en leuk om soms even "anders" te moeten denken :)

Ook Fruit Ninja 2 gekocht, en man wat gaan de kids er op los :D (En papa stiekem ook :+ )

• Darks
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 22-06 15:32
Ik heb sinds deze week een nieuwe tv maar loop tegen een issue met het geluid, iemand een idee;

- Xbox One X aangesloten via HDMI 2.1 op de tv.
- Via de eARC poort tv aangesloten op receiver.

De Xbox geeft echter een foutmelding wanneer ik 5.1 uncompressed audio wil doorsturen (receiver ondersteunt dit niet volgens de Xbox). Enkel bitstream (dolby digital of DTS) wil lukken.

Gamertag: I Darks I

Darks schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:30:
Ik heb sinds deze week een nieuwe tv maar loop tegen een issue met het geluid, iemand een idee;

- Xbox One X aangesloten via HDMI 2.1 op de tv.
- Via de eARC poort tv aangesloten op receiver.

De Xbox geeft echter een foutmelding wanneer ik 5.1 uncompressed audio wil doorsturen (receiver ondersteunt dit niet volgens de Xbox). Enkel bitstream (dolby digital of DTS) wil lukken.
welk merk en type tv dan?

• Darks
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 22-06 15:32
Samsung Q80T 55"
Receiver is Marantz NR1509

Ik heb het idee dat de Xbox niet 'begrijpt' dat er HDMI ARC gebruikt wordt voor de audio en dus de tv aanziet als een niet compatibele receiver.

Instellingen op de tv heb ik reeds gecontroleerd zodat EARC geactiveerd is.

Gamertag: I Darks I

Darks schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:12:
[...]

Samsung Q80T 55"
Receiver is Marantz NR1509

Ik heb het idee dat de Xbox niet 'begrijpt' dat er HDMI ARC gebruikt wordt voor de audio en dus de tv aanziet als een niet compatibele receiver.

Instellingen op de tv heb ik reeds gecontroleerd zodat EARC geactiveerd is.
en je receiver kan earc aan? Heb zelf de 75Q90T en moet tijdelijk xbox op hdmi port 4 van de samsung doen en via hdmi 3 terug naar receiver (dankzij dat gemekker dat series x compressed hdmi 2.1 beeld stuurt en je zwart beeld op 120hz krijgt)

maar jij hebt de one x, test die dan eens op hdmi port 1 of 2 van de tv? die andere is specifiek hdmi 2.1 namlijk

• timmie271
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 22:57
shyheim schreef op zondag 15 november 2020 @ 21:28:
[...]

Je eerste Xbox? Welkom!

Mocht je wat friends zoeken om dingen samen te spelen: https://docs.google.com/s...5KAb9UNvrh7Ph0/edit#gid=0
Lijstje Tweakers ;)
Ook maar even ingevuld. Ben de jongste (van degene die hun leeftijd in hebben gevuld) uit de lijst zie ik :+

XBOX live: timmie271 add me for FM7 and other games :)

• Lisadr
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 23-06 19:03
Excuses als dit een domme vraag is. Ik ben niet bekend in de console wereld.

Ik heb een Xbox 360 Slim die ik zelden gebruik, maar wel veel games. En als ik het gebruik is het met familie/vrienden voor de Kinect games.

Sinds kort heb ik ook een JBL 9.1 met Atmos, maar mijn TV is de beperking. Ook heeft mijn TV moeite met het afspelen van 4K video home video's op X.265.

Nu twijfel ik tussen een Xbox One X en een Shield TV Pro, die beiden (tweedehands) rond de 200 euro kosten. Op internet lees ik dat de Xbox One X Atmos en True Vision aankan en ook Netflix en Plex.

Is de Xbox One X een geschikte media player?

GoT, You have to love it!

timmie271 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 12:51:
[...]

Ook maar even ingevuld. Ben de jongste (van degene die hun leeftijd in hebben gevuld) uit de lijst zie ik :+
Eh, ik had niet eens gezien dat er nog meer kolommen waren verder naar rechts _O-

• shyheim
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 22-06 11:02

shyheim

busta! straight busta!

Finraziel schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 14:30:
[...]

Eh, ik had niet eens gezien dat er nog meer kolommen waren verder naar rechts _O-
Stond er oorspronkelijk niet in, maar is door anderen later toegevoegd :D

Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-

• LuisjeNL
Iedereen is op de series XS bezig :+

Lisadr schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 13:59:
Excuses als dit een domme vraag is. Ik ben niet bekend in de console wereld.

Ik heb een Xbox 360 Slim die ik zelden gebruik, maar wel veel games. En als ik het gebruik is het met familie/vrienden voor de Kinect games.

Sinds kort heb ik ook een JBL 9.1 met Atmos, maar mijn TV is de beperking. Ook heeft mijn TV moeite met het afspelen van 4K video home video's op X.265.

Nu twijfel ik tussen een Xbox One X en een Shield TV Pro, die beiden (tweedehands) rond de 200 euro kosten. Op internet lees ik dat de Xbox One X Atmos en True Vision aankan en ook Netflix en Plex.

Is de Xbox One X een geschikte media player?
De Shield heeft uitgebreidere ondersteuning voor media, dus dat zou de meer geschiktere optie zijn. Enkel als games zwaar wegen zou de One X een logische keuze worden.

• LopeZ
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 23-06 15:51

LopeZ

Too much is never enough

quorumz schreef op woensdag 2 december 2020 @ 08:13:
Is dit kanaal dood of zo... dan kan het beter met Series X samen gaan.. (zoals vele malen is voorgesteld)
Dat vroeg ik mij ook al af. Ik zal nog wel een jaar of wat op de One X blijven, mijn backlog is groot genoeg.
Ben ik daar enige in?

• mike0001
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 23-06 18:23
LopeZ schreef op donderdag 3 december 2020 @ 07:46:
[...]

Dat vroeg ik mij ook al af. Ik zal nog wel een jaar of wat op de One X blijven, mijn backlog is groot genoeg.
Ben ik daar enige in?
Nee ik blijf ook nog even op de one X.
Ik wacht volgend jaar wel af wat die doet. De schaarste zal dan ook weer meevallen en kan ik op mijn moment een aanschaffen ipv weken moeten wachten.

• Schimanski
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 18-06 15:34
Zelfde hier, was aan het kijken voor de combo series X, LG CX en Denon 2700.
Nog nooit zo'n goeie grap gehoord.
Wat een drama.
Ik wacht ook nog een jaar. Backlog en Warzone vermaak ik me nog wel even mee.

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 23-06 13:56

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Ik verwacht ook niet op korte termijn over te gaan, maar denk dat ‘we’ wel moeten accepteren dat het hier wat rustiger gaat zijn. Met gamepass blijft er sowieso nog wel een hoop te doen. En volgens mij was er aangekondigd dat iig 1e jaar na launch series xbox dat de games ook nog op onze generatie zou moeten werken.

10 second ninja DONE

• Redje
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 22-06 16:01
mike0001 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 08:24:
[...]
Nee ik blijf ook nog even op de one X.
Ik wacht volgend jaar wel af wat die doet. De schaarste zal dan ook weer meevallen en kan ik op mijn moment een aanschaffen ipv weken moeten wachten.
Ben ook nog zeer tevreden met de One X.
De cross-gen games zijn niet het overstappen waard.
Wacht wel op een 2TB SX, 1TB is echt te weinig imho.

• zzattack
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 23-06 19:03
Na inmiddels 3 Elite v2 controllers naar Bol te hebben teruggestuurd vanwege haperende A-knop heb ik een 4e via Microsoft.com zelf besteld, tegen beter weten in, en in de hoop dat ze daar recentere voorraad hebben. Tientje duurder, langere levertijd en uiteraard wederom met haperende A-knop... Klote dingen.
Na wat browsen lijkt het issue met mijn controllers niet te maken te hebben met lijmresten, maar met speling tussen de knop en z'n gat. Hier een beetje papier tussen frotten zou moeten helpen, en het hielp inderdaad. Ik heb daarom de controller opengemaakt en een dun stukje kapton tape om de A-knop gedaan. Wel een gedoe om de controller netjes open te maken, maar nu is het een hele fijne controller. Hopelijk blijft ie vrij van andere problemen..
Pagina: 1 ... 76 ... 79 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True