Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +1Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 8 juli 2019 @ 17:34:
[...]

Ik ken heel die game niet joh. Is die zo groot qua community? :)
Ga je schamen joh :P

De PC community is behooooorlijk groot, geen idee hoe de console omvang is, ik blijf erbij dat dit toch echt een game is gemaakt primair voor PC (qua controls). Ik speel het al sinds beta, je moet voor de grap eens de docu er over kijken, die gasten zijn nog steeds een voorbeeld voor de gameindustrie.
YouTube: The Story of Digital Extremes (Warframe Doc Part 1)
YouTube: The Rise of Warframe (Warframe Doc Part 2)

SinergyX wijzigde deze reactie 08-07-2019 18:09 (18%)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• quorumz
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 07:08
uchiha tijntje schreef op maandag 8 juli 2019 @ 17:34:
[...]

Ik ken heel die game niet joh. Is die zo groot qua community? :)
Zo jammer weer :)
https://www.pcgamesn.com/...ersary-50-million-players
(een jaar geleden 40 miljoen dus kan je nagaan)

Naast de PS4 en X1 (2 jaar geleden dacht ik 9 miljoen ps4 en 5.5 miljoen xbox one, wellicht is dit verdubbeld ondertussen) is het ook recentelijk uitgebracht op nintendo:
https://www.metacritic.com/game/switch/warframe

Denk 1 van de beste free 2 play games (enige waar je in theorie echt voor zou kunnen betalen zijn weapon en warframe sloten (wil je alles bewaren heb je sloten nodig)).

Er zijn regelmatig updates met:
* story content
* nieuwe prime karakter en wapens (dacht elke 3 maanden)
* nieuwe warframes
* nieuwe wapens
* wapens kan je kopen, als blueprint kopen en maken of blueprint maken in je dojo van je clan en dan maken
* diverse events die regelmatig voorbij komen
* continue graphs verbeteringen (special effects van wow, hdr label heeft het dacht ik nog niet maar is nog steeds oogverblindend)
* nieuwe nightwave challenges (vergelijk het met fortnite en apex legends challenges waar je goodies voor krijgt, oh wacht ..maar dit is gratis...oh wacht je kan zelfs wapen sloten en warframe sloten verdienen _/-\o_ )

* matchmaking hoort bij de beste...(zelfs anthem, destiny, the division matchmaken langzamer of slechter)
* het leuke is dat je gewoon ook even kort 30 minuutjes kan spelen
* mensen helpen je (is ook chat ingame)

Maar ook eerlijk zijn, het wordt niet altijd goed verteld wat je moet doen en wil je speciale items moet je serieus grinden (prime items, materiaal, of speciale mods)

Lang leve: https://warframe.fandom.com/wiki/WARFRAME_Wiki <- serieus goede site die je met alles helpt (waar je specifieke vijanden vindt voor mods, hoe events werken etcc)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Zo, Halo 2 uitgespeeld. Toch een beetje dezelfde klacht als de eerste: Sommige stukken zijn zo overweldigend dat je het gewoon opgeeft om te vechten en gewoon naar het einde probeert te rushen zonder te sterven. Verder prima game, alleen zeer vaag einde :)

Nu een paar missies ver in Halo 3. Afgaande op de missies die ik al gespeeld heb is dit nu al veruit mijn favoriet :D

*edit* zit overigens al een paar avonden men xbox naar men laptop te streamen terwijl vrouwtje tv kijkt. Het werkt echt veel beter dan ik had durven hopen. Voelt alsof ik native aan het spelen ben.

boe2 wijzigde deze reactie 08-07-2019 20:53 (28%)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0Henk 'm!
@warframe fans.. mijn excuses! :)

Ik denk dat ik al weet waarom ik er weinig van weet. Het is f2p en valt in het rijtje van Destiny en Arnhem gok ik? Die games staan totaal niet goed op mijn radar. :)

Maar heb even wat gameplay bekeken en dat ziet er best wel aardig uit. Doen ze het ook beter dan de Destinies en Anthems van deze wereld?

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • +3Henk 'm!

• quorumz
uchiha tijntje schreef op maandag 8 juli 2019 @ 21:13:
@warframe fans.. mijn excuses! :)

Ik denk dat ik al weet waarom ik er weinig van weet. Het is f2p en valt in het rijtje van Destiny en Arnhem gok ik? Die games staan totaal niet goed op mijn radar. :)

Maar heb even wat gameplay bekeken en dat ziet er best wel aardig uit. Doen ze het ook beter dan de Destinies en Anthems van deze wereld?
In de categorie free to play valt het in het rijtje Fortnite (spelers dalen ook wat) & Apex Legends (spelers dalen na initiele piek, net als Anthem, content is een issue en te dure season pass) en binnenkort Destiny 2 met eerste 2 dlc ook. (vind ik niet meetellen want een heleboel hebben natuurlijk dit betaald net als ik)

Destiny 1 was goed (makers Halo) en qua shooter echt super. Relatief hoge prijzen vergeleken met de content en niets vernieuwends tot Taken King dlc uitkwam.
Destiny 2, de hoop dat ze hadden geleerd maar helaas. Ook hier weer relatief hoge prijzen (1 van de dlcs in 3 uur gedaan bv) daarnaast word je door de makers qua levelling gelockt per week (kansloos). Men heeft wel goede hoop op de komende dlc (again best prijzig). Vergis je niet het is en blijft echt een goede shooter.
The Division 1, uniek in zijn besneeuwde omgeving en verlaten NY. Het spel heeft een grote dip gehad maar na update 1.81 is het serieus de goede kant op gegaan. Goede DLC, regelmatig terugkerende events met rewards. Mensen spelen dit nu zelfs ipv The Division 2.
The Division 2 (wisselend aantal spelers merk ik met matchmaking), het is zo goed begonnen... maar ze hebben eigenlijk veel problemen, te weinig content, geen reden voor year 1 pass holders, een raid die alleen met vrienden kan ipv matchmaking (dit gaat veranderen trouwens, de raid komt als story mode) teveel bugs, teveel focus op verkeerde dingen... het is maar afwachten hoe dit afloopt..
Anthem (serieus weinig spelers op het moment), tja, de blunder van 2019? Het begon met een private beta wat je gerust een alfa kon noemen. Het langzame laden, met iedereen moeten praten voordat je verder kan terwijl een team op je wacht.. ook hier te weinig content en weinig tot niets te doen als het uitgespeeld is. Drop kans van gele wapens is 1 op een miljard (en dan nog dubbele krijgen 8)7 ). Wachten al weken op nieuwe content (Cataclysm komt eraan met nieuwe en hogere gear (dat maakt dat je het wel moet spelen) maar het is weer een tijdelijk iets |:( ) Waarom toch af en toe starten? Ik kan zeggen dat dit 1 van de mooiste games op de xbox one x is waar special effecten van afspatten, het schiet als een bezetene (gaat hier om combi's van je powers en niet alleen je traditionele wapens) en tsja..vliegen als Iron Man... _/-\o_

Warframe.. Free to Play, grote community, steeds groter wordend universum met veel terugkerende events, veel loot, alles upgradable (je warframe, je wapens, de mods die je er op legt weer kan upgraden, je sentinels, je hond of kat :> ) de graphs die er steeds mooier uit zien. Is hier frustratie? Die is er.. soms is het (ook voor mij ..) niet duidelijk hoe ik aan bepaalde materialen kan komen. Standing verzamelen voor factions is regelmatig grinden. (je hebt syndicates die simpel zijn (gewoon syndicate missies doen)) maar standing voor mijn K-drive (hoverboard) nou kill me.. oneindig werk. Het spel is gewoon enorm groot en als je er nu in stapt is het echt..waar moet je beginnen... maar het is een aanrader want uiteindelijk doe je het spel nooit alleen (kan wel..)

* reclame uit :P *

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 09:21
quorumz schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 07:28:
[...]

...Apex Legends (spelers dalen na initiele piek, net als Anthem, content is een issue en te dure season pass) ...
Kan me niet voorstellen dat iemand heeft gezegd dat de season pass te duur zou zijn voor Apex. Rewards in season 1 waren wel vrij matig maar je kon vrij eenvoudig apex coins unlocken om season 2 te halen. 9 euro voor 2 seizoenen (half jaar) vind ik bijzonder goedkoop.

Ben sowieso biased want zelf redelijk hooked aan dit spel. Combinatie van Titanfall, Overwatch, beetje Halo en dat in een BR genre. Het is lang geleden dat ik me zo heb vermaakt met een Shooter.

Hoc non dicit nisi // XB1: Beltoon

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 16-07 19:12

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

boe2 schreef op maandag 8 juli 2019 @ 20:49:
*edit* zit overigens al een paar avonden men xbox naar men laptop te streamen terwijl vrouwtje tv kijkt. Het werkt echt veel beter dan ik had durven hopen. Voelt alsof ik native aan het spelen ben.
Beetje in het verlengde hiervan, zijn er mensen die ook streamen maar telefoon (specifiek iphone)? Gisteren bij de matties van Ali een stand besteld voor de S die mijn zoon gaat gebruiken, en ik zag ook een clip zodat je je telefoon boven je controller kan vast zetten. Als dat ook zo goed werkt als Boe hierboven beschrijft is dat nog wel een interesante optie!

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

Acties:
  • +1Henk 'm!
Sagat schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 09:52:
[...]

Beetje in het verlengde hiervan, zijn er mensen die ook streamen maar telefoon (specifiek iphone)? Gisteren bij de matties van Ali een stand besteld voor de S die mijn zoon gaat gebruiken, en ik zag ook een clip zodat je je telefoon boven je controller kan vast zetten. Als dat ook zo goed werkt als Boe hierboven beschrijft is dat nog wel een interesante optie!
Dat kan zo ver ik weet niet. Streamen naar verschillende devices (xcloud) komt in oktober. Nu kun je alleen streamen naar Windows 10 apparaten vanaf je xbox.

Dutch: That is a fine place for it, the best...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Sagat schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 09:52:
[...]

Kan... Heb ik hier al eens eerder laten zien:

App moet je wel installeren en kopen. Is niet goedkoop, maar werkt verder prima: https://onecast.me/

Enige nadeel is dat je in dezelfde kamer moet zitten als waar de xbox staat zodat je controller direct connectie kan maken met je xbox. Later dit jaar met iOS 13 heb je native ondersteuning voor Xbox controllers.

MRE-Inc wijzigde deze reactie 09-07-2019 12:38 (13%)

XBL: MRE Inc | PSN: MRE-Inc | Mixer: MRE-Inc

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: februari 2002
  • Nu online

JSchut

.....

MRE-Inc schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 12:37:
[...]

App moet je wel installeren en kopen. Is niet goedkoop, maar werkt verder prima: https://onecast.me/

Enige nadeel is dat je in dezelfde kamer moet zitten als waar de xbox staat zodat je controller direct connectie kan maken met je xbox. Later dit jaar met iOS 13 heb je native ondersteuning voor Xbox controllers.

[Afbeelding]
Dit heb ik laatst op de Mac geprobeerd. Had alleen elke minuut een lag van 2-3 seconden. ook liep het geluid niet synchroom.

Voor mij niet speelbaar genoeg. Anders had ik daar graag voor betaald. Het idee is exact wat ik zocht.

Geen ervaring met de iOs versie overigens. Die zou het natuurlijk een stuk beter kunnen doen.

JSchut wijzigde deze reactie 09-07-2019 13:18 (5%)

Xbox: JSchut82 |  MBP 15" 2018 i7-2.6GHz/16GB/512GB Space Gray |  iPhone X 64GB Space Gray

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

JSchut schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 13:18:
[...]

Dit heb ik laatst op de Mac geprobeerd. Had alleen elke minuut een lag van 2-3 seconden. ook liep het geluid niet synchroom.

Voor mij niet speelbaar genoeg. Anders had ik daar graag voor betaald. Het idee is exact wat ik zocht.

Geen ervaring met de iOs versie overigens. Die zou het natuurlijk een stuk beter kunnen doen.
Ik zit thuis op 5Ghz Wifi met mijn iPhone en de Xbox zit op 1Gbit bedraad. Via mijn iPhone 7 nergens last van lag. Heb zelf geen Mac, dus dat niet kunnen testen. Misschien eens testen of je alles wel optimaal hebt staan qua netwerk ? Het zal niet de eerste keer zijn dat ik (vooral zakelijk) tegen komt dat switches en netwerkkaarten keihard op 1000Gbit full duplex gezet moesten worden omdat je anders belabberde netwerksnelheiden had.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: februari 2002
  • Nu online

JSchut

.....

MRE-Inc schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 14:00:
[...]

Ik zit thuis op 5Ghz Wifi met mijn iPhone en de Xbox zit op 1Gbit bedraad. Via mijn iPhone 7 nergens last van lag. Heb zelf geen Mac, dus dat niet kunnen testen. Misschien eens testen of je alles wel optimaal hebt staan qua netwerk ? Het zal niet de eerste keer zijn dat ik (vooral zakelijk) tegen komt dat switches en netwerkkaarten keihard op 1000Gbit full duplex gezet moesten worden omdat je anders belabberde netwerksnelheiden had.
Netwerk snelheden zijn prima.Heb ik allemaal nagelopen. Het zit echt in Onecast. (Zijn meer mensen die dit probleem melden.)

Naar een windows pc heb ik met dezelfde Xbox geen enkele lag. (Windows PC op wifi)

Xbox: JSchut82 |  MBP 15" 2018 i7-2.6GHz/16GB/512GB Space Gray |  iPhone X 64GB Space Gray

Acties:
  • 0Henk 'm!
MRE-Inc schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 12:37:
[...]

[Afbeelding]
Dus het werkt niet dat je buiten of elders in huis kunt zitten gamen omdat je controller geen bereik heeft? Wel muf dan. Ik wil juist elders gamen...

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 22:45

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +1Henk 'm!

• quorumz
#EverythingIsAwesome..

Acties:
  • +3Henk 'm!
Die gast heeft bijna al z'n video's ook de tune geshared, 1x volgen bij de tunes, heb je een bak aan nieuwe tunes klaar staan, waaronder ook gewoon competitieve offroad/race tunes.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Homeland
  • Registratie: februari 2011
  • Niet online
Welke telefoonhouder is dat? Ziet er wel degelijk uit.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Homeland schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 11:00:
[...]

Welke telefoonhouder is dat? Ziet er wel degelijk uit.
https://nl.aliexpress.com...ce-4807-bae0-1760910a91da

Heb er destijds iets van 5 gekocht. Zijn wel redelijk degelijk idd. Straks met Xcloud kan zoiets nog wel eens van pas komen.

• Ereaser
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 11-07 13:15

Ereaser

XBL: Ereaser NL

quorumz schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 07:28:maar standing voor mijn K-drive (hoverboard) nou kill me.. oneindig werk.
Bedoel je affinity voor je K-drive of standing voor de vent kids?

Standing is redelijk makkelijk te grinden op de pijp buiten fortuna en de wat minder repetitieve optie is races doen (wat sinds ze dat hebben aangepast best snel gaat!).

Ereaser wijzigde deze reactie 10-07-2019 13:34 (6%)

• quorumz
Ereaser schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 13:33:
[...]

Bedoel je affinity voor je K-drive of standing voor de vent kids?

Standing is redelijk makkelijk te grinden op de pijp buiten fortuna en de wat minder repetitieve optie is races doen (wat sinds ze dat hebben aangepast best snel gaat!).
Je eigenlijk beide, het levellen van mijn K-drive duurt oneindig (yeah 20 pas..) en standing voor de vent kids..helemaal zucht... heb wat mods eerdergisteren gekocht (air time, extreme velocity, nitro boost) dus ik a een stuk harder. het is een achievement om alle races te doen dus wellicht dat ik daar me even mee bezig hou en dan standing idd krijg (heb net kaart uitgeprint om ze af te kunnen vinken)

• Ereaser

Ereaser

quorumz schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 14:54:
[...]

Je eigenlijk beide, het levellen van mijn K-drive duurt oneindig (yeah 20 pas..) en standing voor de vent kids..helemaal zucht... heb wat mods eerdergisteren gekocht (air time, extreme velocity, nitro boost) dus ik a een stuk harder. het is een achievement om alle races te doen dus wellicht dat ik daar me even mee bezig hou en dan standing idd krijg (heb net kaart uitgeprint om ze af te kunnen vinken)
Ah ok! Levellen van mijn K-drive zelf ben ik nog niet echt mee bezig geweest.

Er zijn trouwens best veel collectibles op de plains. Kwam er van de week achter dat er lore scan fragmenten zijn en somachord fragments zijn (voor degene die niet weten wat somachord fragments zijn, dat dingen die je vind en scant en als je ze allemaal hebt van een bepaald nummer dan unlock je dat nummer om af te spelen in je schip).

• quorumz
Ereaser schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 15:43:
[...]

Ah ok! Levellen van mijn K-drive zelf ben ik nog niet echt mee bezig geweest.

Er zijn trouwens best veel collectibles op de plains. Kwam er van de week achter dat er lore scan fragmenten zijn en somachord fragments zijn (voor degene die niet weten wat somachord fragments zijn, dat dingen die je vind en scant en als je ze allemaal hebt van een bepaald nummer dan unlock je dat nummer om af te spelen in je schip).
sucess met de 1.000.000 km op je k drive.. (zit pas op zon 300.000).. ik mis maar 5 achievements maar die zijn best moeilijk...

• Ereaser

Ereaser

quorumz schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 15:47:
[...]

sucess met de 1.000.000 km op je k drive.. (zit pas op zon 300.000).. ik mis maar 5 achievements maar die zijn best moeilijk...
Ik zit op 200.000 geloof ik. De enige die ik nog heb die echt moeilijk is is "No Brainer" waarbij je een voidfissure van lvl30+ met alleen headshots moet halen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• quorumz
Ereaser schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 15:50:
[...]

Ik zit op 200.000 geloof ik. De enige die ik nog heb die echt moeilijk is is "No Brainer" waarbij je een voidfissure van lvl30+ met alleen headshots moet halen.
Voor Sleds of Sunshine is een truukje... :) (einde van de kaart staan en als de missie is afgelopen en de teller loopt in de laatste 5 seconden een glide starten, je wordt naar het einde geteleporteerd en dat telt als 1 lange slide..)

ik zie het ja. had hem in 2016 gehaald maar 0,10% van de spelers gelukt :9

• Lekker Ventje
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 15-07 14:39
MRE-Inc schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 13:09:
[...]

https://nl.aliexpress.com...ce-4807-bae0-1760910a91da

Heb er destijds iets van 5 gekocht. Zijn wel redelijk degelijk idd. Straks met Xcloud kan zoiets nog wel eens van pas komen.
Zou je daar ook een Lumia 950 voor kunnen gebruiken? En zie je ook genoeg op een scherm of is het enkel voor bepaalde games geschikt?

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Lekker Ventje schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 17:06:
[...]

Zou je daar ook een Lumia 950 voor kunnen gebruiken? En zie je ook genoeg op een scherm of is het enkel voor bepaalde games geschikt?
Werkt die uberhaubt nog? Sinds de omzetting van die Xbox app naar companion, start hij niet eens meer op.

• Lekker Ventje
Ik kan de XBox app gewoon gebruiken. Zou mooi zijn want het een is mooi groot OLED scherm.

Mijn controller wordt niet herkend. Jammer maar helaas. Ik wacht wel op XCloud, dan kan ik de iPad als scherm gebruiken.

Lekker Ventje wijzigde deze reactie 11-07-2019 09:44 (40%)

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• MRE-Inc

MRE-Inc

Lekker Ventje schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 17:06:
[...]

Heb hier nog een Lumia 950XL liggen. Er is een project om daar de volledige Windows 10 Pro op te zetten. De ARM versie dus. Dat lijkt al volledig te werken echter moet je niet de laatste 2 updates geinstalleerd hebben staan.

https://www.woaproject.net/
https://github.com/WOA-Project/WOA-Deployer-Lumia

Dan heb je dus een full W10 op je lumia die je dan weer kan gebruiken als mini laptop en straks naar toe kan streamen. Zelf nog niet geprobeerd ivm tijdgebrek. Tevens moet je je Lumia terug flashen naar een versie zonder de laatste 2 updates.

Verder is Inside gratis met GwG. Gisteren gespeeld. Leuk puzzel spelletje. Aanrader.

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Wanneer ik op mijn telefoon naar mijn xbox accountinfo kijk zie ik onderaan een grote, omcirkelde "6" staan. Als ik mijn profile in mijn browser bekijk is dit nergens terug te vinden. Weet iemand wat dit juist betekent?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• joey82
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 11-07 13:45
wat is er waar van dat je geen game pass kunt activeren als je een lopende gold hebt?

dat kreeg ik gisteren te horen van livekaarten.nl

• PeterM007
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 16-07 10:48
boe2 schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 13:22:
Wanneer ik op mijn telefoon naar mijn xbox accountinfo kijk zie ik onderaan een grote, omcirkelde "6" staan. Als ik mijn profile in mijn browser bekijk is dit nergens terug te vinden. Weet iemand wat dit juist betekent?
Het aantal volledige jaren dat je lid bent van Xbox Live Gold.

Bron:

https://www.reddit.com/r/..._the_circled_number_mean/

• MartijnS72
  • Registratie: augustus 2000
  • Niet online
boe2 schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 13:22:
Is dat je Xbox Live "tenure", oftewel hoe lang je al Xbox Live Gold hebt?

• PeterM007
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 16-07 10:48
joey82 schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 13:25:
wat is er waar van dat je geen game pass kunt activeren als je een lopende gold hebt?

Lijkt me heel sterk. Met een lopend Gold abbo kon ik netjes een abbo op Game Pass nemen. Vervolgens heb kon ik deze consolideren tot Xbox Live Ultimate.
joey82 schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 13:25:

Gok dat zij gewoon 'starter' packs keys verkopen, die je bij een Xbox altijd erbij krijgt, die werken enkel als je nog geen actieve sub heb lopen.

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

PeterM007 schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 13:40:
[...]

Het aantal volledige jaren dat je lid bent van Xbox Live Gold.
https://www.reddit.com/r/..._the_circled_number_mean/
Niet aaneensluitend dan, want ik heb pas 2 weken terug gold, en de vorige keer was nog in het 360 tijdperk.
Nu ja, leuk dan om als xbox one noob 6 jaar te hebben staan :)

• mark777
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 06:40
vraagje: wordt microsoft Xcloud nu alleen voor de xbox of ook voor windows 10?
mark777 schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 16:29:
vraagje: wordt microsoft Xcloud nu alleen voor de xbox of ook voor windows 10?
'any compatible device', het is met Xcloud juist de focus zo'n beetje alles te gaan ondersteunen, mobiel, PC en consoles (humor, PS4 :P).

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

In de MCC gisteravond Halo 3 uitgespeeld. Wou aan ODST beginnen, maar die is betalend, zelfs met game pass :?
Dan maar Halo 4 gestart, chronologisch lijk ik niets te missen met ODST over te slaan? Ziet er grafisch wel enorm knap uit voor een 360 titel :D

• quorumz
boe2 schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 09:46:
In de MCC gisteravond Halo 3 uitgespeeld. Wou aan ODST beginnen, maar die is betalend, zelfs met game pass :?
Dan maar Halo 4 gestart, chronologisch lijk ik niets te missen met ODST over te slaan? Ziet er grafisch wel enorm knap uit voor een 360 titel :D
Dit was alleen gratis (2017, ook ter ere van de xbox one die kwam) voor spelers die MCC at launch hadden (2015?) samen met Halo 2A mp map. Ze hadden ook veel problemen aan het begin waardoor mensen het spel ook (tijdelijk) gratis als gift met kerst kregen (maar je moest spel wel voor bepaalde datum gespeeld hebben)

• Aquila
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 13-07 21:27
Je speelt als het ware in ODST als Orbital Drop Shock Trooper. Zijn normaal je gesproken je collega's waar je geen reet aan hebt :P
Speelt zich af ten tijde van Halo 3, als ik me niet vergis, ik persoonlijk vind het een leuke game die even voor wat afwisseling zorgde. Chronologisch gezien mis je in zoverre niets aan het verhaal, maar daar begreep ik sowieso al weinig van :')

\\ XBOX 360 & One X // AMD Ryzen 2600x \\ VoetbalShirtjes Topic// FC Bayern \\

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Weet niet of jij toevallig een xb zonder diskdrive gekozen had, maar moch het niet zo zijn, dan is het niet byzonder lastig om odst op disc aan te schaffen volgens mij. Ben het wel met je eens dat het vreemd is dat deze niet in de mcc zit.........ik heb hem zelf ooit is in games with gold gekregen geloof ik.........maar dat zal dan wel de campaign ed zijn :?

Oh en digital is ie 5 euro, hehe tsja, dat lijkt me ook een no brainer als je ze allemaal wil spelen.

Sagat wijzigde deze reactie 12-07-2019 15:09 (6%)

Pfff er komen bizar weinig games uit zeg. Zit zelf nu voornamelijk FIFA te spelen. Maar mijn god wat is dat een rage inducing spelletje... Pfff :) Wil gewoon lekker een Ori of Cuphead of nieuwe dlc van Trials...

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • +2Henk 'm!

• mark777
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 06:40
uchiha tijntje schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 12:20:
Pfff er komen bizar weinig games uit zeg. Zit zelf nu voornamelijk FIFA te spelen. Maar mijn god wat is dat een rage inducing spelletje... Pfff :) Wil gewoon lekker een Ori of Cuphead of nieuwe dlc van Trials...
Het is zomer wat dacht je van lekker buiten spelen?

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 07:59

sjaool

Every life should have 9 cats

Sagat schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 15:08:
[...]

Oh en digital is ie 5 euro, hehe tsja, dat lijkt me ook een no brainer als je ze allemaal wil spelen.
En zelfs maar €4,49 als je een Game Pass abonnement hebt. Dit is de uitbreiding voor de Halo: The Master Chief Collection. :P

De Halo: The Master Chief Collection is gratis speelbaar met Game Pass.

sjaool wijzigde deze reactie 13-07-2019 12:31 (26%)

"When you grow up your heart dies"

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Hoe heette dat nes inspired castevania spelletje ook al weer? Zat in gwg dus je hebt em. Kan me niet voorstellen dat je er niet een klein beetje lol uithaald!

• Wom
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 00:07
Eerstvolgende die hier in huis komt is de nieuwe Wolfenstein. Wilde eerst voor Rage 2 gaan, maar die ga ik later wel eens oppikken. Tot die tijd beetje Borderlands, hoe hoger je level des te leuker die toch wel wordt. Jammer dat het zo traag op gang komt.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +2Henk 'm!
mark777 schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 12:22:
[...]

:+ Wow nog niet aan gedacht! Als ik jou niet had!

*pakt snel wat waterballonnen!

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 13-07-2019 15:07 (7%)

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • +3Henk 'm!
mark777 schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 12:22:
[...]

Buiten spelen? Eh... Oh! Overschakelen naar [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4 bedoel je? :+

Gamertag: Finraziel42

Acties:
  • +1Henk 'm!
Als je nog eens een potje wil spelen tegen de rage hoor ik het graag. :o Ik speel fifa niet voor niets elk jaar minder. Ongelofelijke spel met ongelofelijke spelers.

Als je Dishonored goed vond, is Prey misschien wel wat. Ik heb hem laten liggen omdat ik er niks van snapte maar speel hem nu met een guide er naast voor waar ik als volgende heen moet (qua gebouw niet wat je exact moet doen) en het is best goed!

Oh en je hebt Gears 4 en MCC nog liggen. :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Pfff.... Mijn Elite controller heeft weer een probleem. Nu is de rechter bumper (RB) afgebroken. Werkt nog wel, maar er zit nu ruimte tussen en ik kan de RB er zo uit halen. Moet de grips ook nog vervangen, maar die heb ik al liggen.

Heb maar 2 vervangings setjes gehaald: voor wie intresse heeft: https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.6bae4c4d1dbR0u

• Tits
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 16-07 10:29
Sagat schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 15:08:
[...]

Weet niet of jij toevallig een xb zonder diskdrive gekozen had, maar moch het niet zo zijn, dan is het niet byzonder lastig om odst op disc aan te schaffen volgens mij. Ben het wel met je eens dat het vreemd is dat deze niet in de mcc zit.........ik heb hem zelf ooit is in games with gold gekregen geloof ik.........maar dat zal dan wel de campaign ed zijn :?

Was die niet gratis een tijdje?

Dacht dat ik ooit eentje er nog bijgekregen had.

Reach moet volgens mij nog komen, dus het moet ODST zijn. Ik heb wel een digitale versie vanaf de release.

• Beltoni
  • Registratie: maart 2015
MRE-Inc schreef op zondag 14 juli 2019 @ 11:01:
Pfff.... Mijn Elite controller heeft weer een probleem. Nu is de rechter bumper (RB) afgebroken. Werkt nog wel, maar er zit nu ruimte tussen en ik kan de RB er zo uit halen. Moet de grips ook nog vervangen, maar die heb ik al liggen.

Heb maar 2 vervangings setjes gehaald: voor wie intresse heeft: https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.6bae4c4d1dbR0u
Zijn die bumper eenvoudig te vervangen. Heb nog een (standaard) Titanfall controller liggen waarbij de RB niet meer werkt. Misschien kijken of ik die nog kan fixen.

Had toen nog garantie en aangezien de Titanfall editie niet meer verkrijgbaar was had MS zonder vragen een nieuwe controller opgestuurd.

Hoc non dicit nisi // XB1: Beltoon

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Lekker Ventje
*Announced* games by Xbox Game Studios coming to Game Pass in the next 18 months:
Gears 5
Gears Tactics
Halo Infinite
Battletoads
Ori WotW
Psychonauts 2
Wasteland 3
Wasteland 1 Remaster
The Outer Worlds
Bleeding Edge
MS Flight Simulator
Age of Empires 2 & 3 DE
Minecraft Dungeons

En FM8 zal er ook nog wel bijkomen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Beltoni schreef op maandag 15 juli 2019 @ 11:47:
[...]

Zijn die bumper eenvoudig te vervangen. Heb nog een (standaard) Titanfall controller liggen waarbij de RB niet meer werkt. Misschien kijken of ik die nog kan fixen.

Had toen nog garantie en aangezien de Titanfall editie niet meer verkrijgbaar was had MS zonder vragen een nieuwe controller opgestuurd.
Ja. Had een filmpje op youtube even gekeken. 5 torx schroefjes. Ja je moet even op letten op de kleine onderdelen zoals de sync button en bij de Elite controller ook nog op de profiel switch knop. Verder een klein beetje kracht om eea los te trekken en dat is het eigenlijk wel.

Voor de prijs van die onderdelen op Aliexpress, heb je dus zo weer een extra controller. Altijd makkelijk.

MRE-Inc wijzigde deze reactie 15-07-2019 12:42 (7%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 16-07 16:49
Thanks, deze was ik helemaal vergeten.Een goede platform game is nooit verkeerd.

Zit een beetje in een gameloze periode. Van het weekend Steam World Dig 2 uitgespeeld (lekkere game) en begonnen aan Dead Rising 4. Die valt wel wat tegen. Deel 1 was super tof, deze pakt me totaal niet.

PSN ID Binloading_nl

steefje schreef op maandag 15 juli 2019 @ 12:47:
[...]

Thanks, deze was ik helemaal vergeten.Een goede platform game is nooit verkeerd.

Zit een beetje in een gameloze periode. Van het weekend Steam World Dig 2 uitgespeeld (lekkere game) en begonnen aan Dead Rising 4. Die valt wel wat tegen. Deel 1 was super tof, deze pakt me totaal niet.
Unruly Heroes ga je geen spijt van krijgen.
Van het weekend nog even wat couch co-op gedaan :)
En de brawlmodus is hilarisch :9

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Nashle
  • Registratie: juli 2019
  • Nu online
Vorige week eerst Gold abbo verlengd naar 31 augustus 2020. Game pass liep nog tot 1 januari 2020. Daarna Game Pass Ultimate gekocht die nu tot 25 maart 2021 loopt. Hoe ik ook reken ik kom niet uit op die datum.

Via Microsoft helpdesk het nagevraagd. Engelse chatmedewerker was helemaal "apart" want volgens hem had ik maar recht tot september 2020. Gezegd dat is zeker niet goed.

Ging hij het aan zijn manager vragen hoe het zit met Ultimate daarna schreef ie dat het wel klopt en de hele tijd me irritant me toespreken my friend dit en dat. Op mijn verzoek voor een Nederlandse chat medewerker of mail adres kreeg ik 1 of andere vage link.

Dus wat is de juiste einddatum van mijn Ultimate?
En waar kan ik een klacht indienen bij Microsoft?

• MartijnS72
  • Registratie: augustus 2000
  • Niet online
Nashle schreef op maandag 15 juli 2019 @ 16:34:
Vorige week eerst Gold abbo verlengd naar 31 augustus 2020. Game pass liep nog tot 1 januari 2020. Daarna Game Pass Ultimate gekocht die nu tot 25 maart 2021 loopt. Hoe ik ook reken ik kom niet uit op die datum.

Via Microsoft helpdesk het nagevraagd. Engelse chatmedewerker was helemaal "apart" want volgens hem had ik maar recht tot september 2020. Gezegd dat is zeker niet goed.

Ging hij het aan zijn manager vragen hoe het zit met Ultimate daarna schreef ie dat het wel klopt en de hele tijd me irritant me toespreken my friend dit en dat. Op mijn verzoek voor een Nederlandse chat medewerker of mail adres kreeg ik 1 of andere vage link.

Dus wat is de juiste einddatum van mijn Ultimate?
En waar kan ik een klacht indienen bij Microsoft?
Welke datum had je zelf verwacht? Maart 2021 lijkt toch te kloppen?
Je had nog iets meer dan 13 maanden Live Gold en net geen 6 maanden Game Pass. Met omzetten is dat 13+6+1=20 maanden Game Pass Ultimate geworden.

Welke vervaldatum zie je op account.microsoft.com?

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 08:57
Wat stuur je mee als je Xbox One X onder garantie naar Microsoft verzonden worden?
Moet de stroomkabel erbij?

Acties:
  • +1Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 15 juli 2019 @ 19:56:
Wat stuur je mee als je Xbox One X onder garantie naar Microsoft verzonden worden?
Moet de stroomkabel erbij?
Hangt er vanaf wat is afgesproken, maar meestal staat dat in de mail die je krijgt. Je hoeft geen stroomkabel of iets mee te sturen. Mogelijk krijg je een nieuwe console opgestuurd (nogmaals, hangt even af van welke variant je kiest) maar dan kun je de nieuwe kabels weer gewoon mee terug sturen. Ik zou gewoon console opsturen met niks erbij als je de normale retour hebt gekozen.

Martinspire schreef op maandag 15 juli 2019 @ 20:03:
[...]

Hangt er vanaf wat is afgesproken, maar meestal staat dat in de mail die je krijgt. Je hoeft geen stroomkabel of iets mee te sturen. Mogelijk krijg je een nieuwe console opgestuurd (nogmaals, hangt even af van welke variant je kiest) maar dan kun je de nieuwe kabels weer gewoon mee terug sturen. Ik zou gewoon console opsturen met niks erbij als je de normale retour hebt gekozen.
Precies, lekker enhanced exchange aanvragen.
Nieuwe console uit de doos, oude erin en retour naar Microsoft :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• G_Dragon
Martinspire schreef op maandag 15 juli 2019 @ 20:03:
[...]

Net ingepakt zonder stroomkabel, dit is al mijn 4e Xbox One X die kapot gaat met dezelfde problemen.
Je speelt een spel, krijgt de melding " There is a problem with your local save games ".
Game loopt binnen 10 min vast, automatische reboot, E105 code en de xbox is dood.
Deze keer gelukkig onder garantie, hopen dat ze een wekende terugsturen die dit probleem niet meer krijgt in de toekomst. Ben er langzaam wel helemaal klaar mee..

Acties:
  • +1Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 15 juli 2019 @ 20:18:
[...]

Net ingepakt zonder stroomkabel, dit is al mijn 4e Xbox One X die kapot gaat met dezelfde problemen.
Je speelt een spel, krijgt de melding " There is a problem with your local save games ".
Game loopt binnen 10 min vast, automatische reboot, E105 code en de xbox is dood.
Deze keer gelukkig onder garantie, hopen dat ze een wekende terugsturen die dit probleem niet meer krijgt in de toekomst. Ben er langzaam wel helemaal klaar mee..
Hebben ze hem echt vervangen door een andere device of krijg je een "gerepareerde" terug (die blijkbaar niet werkt)?

Want dan zou ik inderdaad een advanced exchange aanvragen omdat ze hem dan echt inwisselen voor een ander. Moet je wel even een CC hebben waar ze wat mogen reserveren (waarde van de console, voor als je hem niet terugstuurt), maar het werkt wel veel makkelijker en veel sneller.

Als het al de 4e is met hetzelfde issue, zou ik het toch elders zoeken. Je netwerk bv. Of stroomvoorziening. Wellicht een accessoire die je moet vervangen oid. Want dit klinkt niet echt standaard

Martinspire wijzigde deze reactie 15-07-2019 20:40 (3%)

• MRE-Inc

MRE-Inc

Wat @Martinspire zegt. Het eerste wat in mij opkwam toen ik je verhaal las, was: Hoe dan ? HOe krijg je het 4x voor elkaar. Dat kan dus alleen als je elke keer dezelfde xbox hebt teruggekregen en dus geen Advanced Exchange hebt aangevraagd. Dat zou ik dus ook nu, net als anderen, zeer adviseren te doen. Dan krijg je dus een nieuwe thuis en hoef je de oude pas op te sturen als je die nieuwe hebt ontvangen.

MRE-Inc schreef op maandag 15 juli 2019 @ 20:47:
Wat @Martinspire zegt. Het eerste wat in mij opkwam toen ik je verhaal las, was: Hoe dan ? HOe krijg je het 4x voor elkaar. Dat kan dus alleen als je elke keer dezelfde xbox hebt teruggekregen en dus geen Advanced Exchange hebt aangevraagd. Dat zou ik dus ook nu, net als anderen, zeer adviseren te doen. Dan krijg je dus een nieuwe thuis en hoef je de oude pas op te sturen als je die nieuwe hebt ontvangen.
Voor de duidelijkheid: die advanced exchange bieden ze alleen aan via de chat, dus even via die manier je probleem behandelen.

Als iemand er effe een handig stuk van kan maken, dan kan ik die ook nog wel even in de TS vermelden

Martinspire wijzigde deze reactie 15-07-2019 20:56 (7%)

• MRE-Inc

MRE-Inc

Martinspire schreef op maandag 15 juli 2019 @ 20:55:
[...]

Voor de duidelijkheid: die advanced exchange bieden ze alleen aan via de chat, dus even via die manier je probleem behandelen.

Als iemand er effe een handig stuk van kan maken, dan kan ik die ook nog wel even in de TS vermelden
Is dat veranderd dan de laatste tijd ? Ik heb destijds een advanced repair voor oa mijn Surface Pro 3 gewoon via de website kunnen selecteren. Kwam geen chat aan te pas. Kan ook per produkt groep anders zijn en dan voor XBox je wel een chat moet starten. Mijn SP3 van destijds 1200 euro kon gewoon via de website van Microsoft.

• G_Dragon
Martinspire schreef op maandag 15 juli 2019 @ 20:40:
[...]

Hebben ze hem echt vervangen door een andere device of krijg je een "gerepareerde" terug (die blijkbaar niet werkt)?

Want dan zou ik inderdaad een advanced exchange aanvragen omdat ze hem dan echt inwisselen voor een ander. Moet je wel even een CC hebben waar ze wat mogen reserveren (waarde van de console, voor als je hem niet terugstuurt), maar het werkt wel veel makkelijker en veel sneller.

Als het al de 4e is met hetzelfde issue, zou ik het toch elders zoeken. Je netwerk bv. Of stroomvoorziening. Wellicht een accessoire die je moet vervangen oid. Want dit klinkt niet echt standaard
Helaas was de vorige buiten garantie en heb ik 4 maand geleden een nieuwe moeten kopen.
En wederom laat deze One X mij weer in de steek..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

G_Dragon schreef op maandag 15 juli 2019 @ 21:23:
[...]

Helaas was de vorige buiten garantie en heb ik 4 maand geleden een nieuwe moeten kopen.
En wederom laat deze One X mij weer in de steek..
Hoe kan een One X nou buiten garantie zijn ? Ding is nog niet eens 2 jaar op de markt. Ik heb mijn One X op de release dag in NL ontvangen, volgens mij was dat ergens rond 15 oktober 2017. Als ik nu kijk bij mijn microsoft account, dan staat er bij mijn destijds in oktober 2017 gekochte One X:
Manufacturer Warranty ends 01/29/2020
Ik weet zeker dat daar eerst oktober/november 2019 stond. Dat hebben ze nu blijkbaar iets aangepast. Dan vraag ik me af hoe lang je een "gratis" advanced repair kunt aanvragen. Wellicht dus binnen 1 jaar ?

• G_Dragon
MRE-Inc schreef op maandag 15 juli 2019 @ 21:33:
[...]

Hoe kan een One X nou buiten garantie zijn ? Ding is nog niet eens 2 jaar op de markt. Ik heb mijn One X op de release dag in NL ontvangen, volgens mij was dat ergens rond 15 oktober 2017. Als ik nu kijk bij mijn microsoft account, dan staat er bij mijn destijds in oktober 2017 gekochte One X:

[...]

Ik weet zeker dat daar eerst oktober/november 2019 stond. Dat hebben ze nu blijkbaar iets aangepast. Dan vraag ik me af hoe lang je een "gratis" advanced repair kunt aanvragen. Wellicht dus binnen 1 jaar ?
Omdat ik zelf zo dom was om hem de eerste keer los te halen en zelf de HDD te formateren 8)7 .
Weet het is niet slim geweest, maar als deze na reparatie weer moeilijk gaat doen.
Dan ga ik er waarschijnlijk een 1tb SSD ingooien.

Heb bij aanschaf van deze One X alle kabels vervangen, andere stroomblokken.
Echt alles gedaan wat ik kon doen en toch krijg ik de error weer.
Dit is echt een Xbox One X probleem..
G_Dragon schreef op maandag 15 juli 2019 @ 21:51:
[...]

Omdat ik zelf zo dom was om hem de eerste keer los te halen en zelf de HDD te formateren 8)7 .
Weet het is niet slim geweest, maar als deze na reparatie weer moeilijk gaat doen.
Dan ga ik er waarschijnlijk een 1tb SSD ingooien.

Heb bij aanschaf van deze One X alle kabels vervangen, andere stroomblokken.
Echt alles gedaan wat ik kon doen en toch krijg ik de error weer.
Dit is echt een Xbox One X probleem..
Xbox support geeft aan (in van die brakke Xbox forums) dat het aan externe opslag kan liggen. Heb je steeds dezelfde gebruikt? Of steeds dezelfde harddrive zelf erin gezet?

MRE-Inc schreef op maandag 15 juli 2019 @ 21:00:
[...]

Is dat veranderd dan de laatste tijd ? Ik heb destijds een advanced repair voor oa mijn Surface Pro 3 gewoon via de website kunnen selecteren. Kwam geen chat aan te pas. Kan ook per produkt groep anders zijn en dan voor XBox je wel een chat moet starten. Mijn SP3 van destijds 1200 euro kon gewoon via de website van Microsoft.
Ik kreeg bij aanvragen van garantie geen optie tot advanced repair. Wellicht zit het bij andere devices anders omdat er minder terug wordt gestuurd of omdat Xbox toch een andere divisie is (klinkt ook wel als een duur geintje). Maar zo is het nu in ieder geval ja.

• bierkwadraat
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 00:59
Met mazzel een gloednieuwe Pro controller weten te bemachtigen voor 55 euro. De paddles op de achterkant vind ik erg ontwennig, maar vind het wel een fijn ding. Vooral de pookjes zijn een pluspunt.

Ook de One X van de verticale stand gehaald. Scheelt merkbaar in temperatuur. Al heeft de console nog nooit gezeurd.

Dolby Atmos een kans gegeven, lijkt in Gears of War 4 wel alsof er andere geluidsbestanden worden gebruikt. Zo klinkt een stervende Juvie soms als een scatschende elpee en lijken geluidseffecten wat anders gemixt. Niet een verschil met koptelefoon waar ik van omver geblazen ben.

• G_Dragon
exactor it schreef op maandag 15 juli 2019 @ 22:18:
[...]

Xbox support geeft aan (in van die brakke Xbox forums) dat het aan externe opslag kan liggen. Heb je steeds dezelfde gebruikt? Of steeds dezelfde harddrive zelf erin gezet?
Nee ben zelfs overgestapt naar een andere Externe Hdd om dat uit te sluiten.
Als ik op google zoek op Xbox One X E105 and local save games, kom ik overal hetzelfde tegen.
Het een wereldwijd HDD probleem van de Xbox One X, ze noemen het ook wel de Red Ring Of Death van de Xbox One Series.

Ik hoop nu na reparatie dat er een andere HDD ingezet is en deze vernieuwd is en het probleem verholpen word..

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

bierkwadraat schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 01:31:
Dolby Atmos een kans gegeven, lijkt in Gears of War 4 wel alsof er andere geluidsbestanden worden gebruikt. Zo klinkt een stervende Juvie soms als een scatschende elpee en lijken geluidseffecten wat anders gemixt. Niet een verschil met koptelefoon waar ik van omver geblazen ben.
Ik ben wel overtuigd van Dolby Atmos. Speel vooral met hoofdtelefoon zodat ik mijn spel goed luid kan zetten zonder de rest te storen. Windows Sonic klinkt ronduit brak, alsof mijn geluid telefoonkwaliteit is. Stereo klinkt OK, maar is gewoon stereo. Dolby Atmos geeft echter zeer overtuigend 360 graden geluid. Mijn gratis trial loopt nog een week, maar ik ga daarna wel 17 euro neerleggen voor een volledige licentie.

En nu bij Halo 5 aanbeland. Het hele spelt voelt zowaar aan als UT2004 en dat is een dikke plus :)

• quorumz
boe2 schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 08:35:
[...]

Ik ben wel overtuigd van Dolby Atmos. Speel vooral met hoofdtelefoon zodat ik mijn spel goed luid kan zetten zonder de rest te storen. Windows Sonic klinkt ronduit brak, alsof mijn geluid telefoonkwaliteit is. Stereo klinkt OK, maar is gewoon stereo. Dolby Atmos geeft echter zeer overtuigend 360 graden geluid. Mijn gratis trial loopt nog een week, maar ik ga daarna wel 17 euro neerleggen voor een volledige licentie.

En nu bij Halo 5 aanbeland. Het hele spelt voelt zowaar aan als UT2004 en dat is een dikke plus :)
Apart, ik wist niet dat er "zoveel" (dat is een groot woord) games Dolby Atmos hebben: https://www.windowscentra...ne-dolby-atmos-games-list Voor ik weet zijn het er maar 2 die echt lijken te werken: Assassins creed Origins (het zit helaas niet in Odyssey) en Metro Exodus waar bij Metro serieus goed gedaan is. Bij Tombraider heb ik het nooit gemerkt, als het volgens die lijst er in zit.. en bij origins ook niet briljant uitgewerkt.

Voor wat betreft Halo 5, grafisch top, schieten top maar ik ben geen padvinder die alleen maar wapens aan het zoeken ben door te weinig ammo. Grootste afknapper van het hele spel. Hoop niet dat ze Halo Infinite op dezelfde manier aanvliegen..

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

quorumz schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 09:00:
[...]

Apart, ik wist niet dat er "zoveel" (dat is een groot woord) games Dolby Atmos hebben: https://www.windowscentra...ne-dolby-atmos-games-list Voor ik weet zijn het er maar 2 die echt lijken te werken: Assassins creed Origins (het zit helaas niet in Odyssey) en Metro Exodus waar bij Metro serieus goed gedaan is. Bij Tombraider heb ik het nooit gemerkt, als het volgens die lijst er in zit.. en bij origins ook niet briljant uitgewerkt.
Je game heeft geen dolby atmos ondersteuning nodig om voordeel te halen uit de 3D emulatie van Dolby Atmos for headphones. Het zal ongetwijfeld dan nog een stuk accurater klinken, maar als je spel Surround ondersteuning heeft zal je als hoofdtelefoongebruiker ook veel voordeel halen uit de atmos drivers.

Acties:
  • +3Henk 'm!
  • Pinned

• quorumz
De gold deals (zijn laat vandaag en ook niet op trueachievements)

https://majornelson.com/2...and-xbox-super-game-sale/

x1:
https://www.trueachievements.com/n38411/super-game-sale-2019

x360:
https://www.trueachieveme...-2019-backward-compatible

quorumz wijzigde deze reactie 16-07-2019 11:33 (32%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Spacewide
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 16-07 14:22
2 codes voor 14 dagen & 1 maand live trial, werkt enkel voor nieuwkomers.

Members only: title
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• bierkwadraat
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 00:59
boe2 schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 08:35:
[...]

In dat geval ga ik het zeker nog een kans geven met andere games :)

• G_Dragon
Aii.. ik lees ook verhalen op het internet dat mensen die hun console na reparatie terug krijgen de error na weken/maanden weer verschijnt, als dit voor de 4e keer gebeurd ben ik het vertrouwen in de One X kwijt en ga ik wel over op de One S.

Dan maar geen 4K kwaliteit.. :P

G_Dragon wijzigde deze reactie 16-07-2019 13:39 (6%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

G_Dragon schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 13:37:
Aii.. ik lees ook verhalen op het internet dat mensen die hun console na reparatie terug krijgen de error na weken/maanden weer verschijnt, als dit voor de 4e keer gebeurd ben ik het vertrouwen in de One X kwijt en ga ik wel over op de One S.

Dan maar geen 4K kwaliteit.. :P
Vervelend kerel, ik kan me niet herinneren dat ik er hier veel over gelezen heb en mijn eigen x-je doet het ook nog prima *klop klop*

=========

Ik vind de sale weer niet zo boeiend, denk dat ik asura's wrath nog maar meepik. Wilde ik aan de ene kant nog fysiek, maar 5 euro is wel mooie prijs en dan zowel beschikbaar op 360 als op mijn one :*)

• G_Dragon
Sagat schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 15:05:
[...]

Vervelend kerel, ik kan me niet herinneren dat ik er hier veel over gelezen heb en mijn eigen x-je doet het ook nog prima *klop klop*
Hoop dat Microsoft het gaat herkennen en er wat aan gaat doen , niet alleen voor mij maar juist voor iedereen.
Klopt maar af inderdaad, hoe staat jou Xbox One X trouwens?

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

G_Dragon schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 15:14:
[...]

Hoop dat Microsoft het gaat herkennen en er wat aan gaat doen , niet alleen voor mij maar juist voor iedereen.
Klopt maar af inderdaad, hoe staat jou Xbox One X trouwens?
Heel simpel als het een grootschalig issue is, dan moet er iets aan gedaan worden.
RROD was ellende natuurlijk, maar uiteindelijk wel goed opgelost wat mij betreft.

Mijn x staat horizontaal in mijn tv meubel, met redelijk wat ruimte er omheen.

• G_Dragon
Sagat schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 15:20:
[...]

Heel simpel als het een grootschalig issue is, dan moet er iets aan gedaan worden.
RROD was ellende natuurlijk, maar uiteindelijk wel goed opgelost wat mij betreft.

Mijn x staat horizontaal in mijn tv meubel, met redelijk wat ruimte er omheen.
Ja precies, maar dat doen ze niet tot wat ik lees op reddit en andere forums.
Mensen krijgen de error zelfs terug als hun console gerepareerd is door Microsoft.
Ze noemen dit ook de nieuwe RROD van de One X..

Jij hebt hem dus ook in een tv meubel staan, ik heb aan de achterkant ongeveer 7 cm ruimte en aan de zijkanten 6 tot 8 cm ruimte. Dit lijkt mij toch wel voldoende ruimte ? aangezien ik las dat de HDD door warmte kapot zou gaan 8)7

Acties:
  • +1Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 15:23:
[...]

Ja precies, maar dat doen ze niet tot wat ik lees op reddit en andere forums.
Mensen krijgen de error zelfs terug als hun console gerepareerd is door Microsoft.
Ze noemen dit ook de nieuwe RROD van de One X..
RROD was wel in iets grotere getalen aanwezig, ik speel met ~1500 man Fifa en heb dit slecht 2x gehoord, verder nog nooit iemand. Ergens zal er toch echt iets zijn waar het niet goed, zeker als jouw dit zelfs bij 2 verschillende xbo's overkomt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• quorumz
altijd een leuk nr.. (ook in that 70s show :) )

• ariekanari
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 22:38
Je kunt toch voorzichtig stellen dat de Xbox S All Digital Edition de prijsdruk wegneemt t.o.v. de reguliere Xbox S. De prijzen van de All Digital Edition liggen behoorlijk hoger dan de reguliere Xbox S ten tijde van Black Friday en Prime 2018.
Zelf heb ik tijdens Black Friday een Xbox S met 2 controllers aangeschaft voor 169,39.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• quorumz
yes...

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Dat zijn een paar stevige titels. Zowel MGS5 als RE4 staan al lange tijd op mijn "to play" list. Banner Saga 3 wil ik ook op zijn minst geprobeerd hebben :)
Je kunt toch voorzichtig stellen dat de Xbox S All Digital Edition de prijsdruk wegneemt t.o.v. de reguliere Xbox S. De prijzen van de All Digital Edition liggen behoorlijk hoger dan de reguliere Xbox S ten tijde van Black Friday en Prime 2018.
Die Digital Edition is veel te hoog geprijsd. Ik heb mijn One S tweedehands op de kop getikt voor 160 euro: Daarvoor kreeg ik een 1TB model van iemand die hem amper gebruikt heeft en 1 spel. Her en der zie ik mensen die zelfs betere deals tweedehands hebben kunnen krijgen. De digital edition met minder features wordt nieuw verkocht voor 250 euro.
OK, je krijgt er 3 games bij, maar als je van plan bent de game pass te gebruiken (waarvoor deze editie gemaakt lijkt) hebben deze nul toegevoegde waarde aangezien ze ook in de game pass zitten. Is toch wel een grote misser van Microsoft volgens mij.

boe2 wijzigde deze reactie 17-07-2019 09:30 (73%)

Pagina: 1 ... 5 6 7 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Televisies

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True