Dragon's Lair vroeger op de Commodore Amiga gespeeld. Eigenlijk alleen "uitgespeeld" omdat ik graag wilde zien hoe het afliep. Maar was best frustrerend/tijdrovend om elke keer opnieuw te moeten beginnen als je een foute input gaf. Eigenlijk een soort memory-game/simon says.Fireshade schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 16:00:
[...]
Wel weer wat spul voor de backlog, zie ik zo
Voor de liefhebbers (met kids bijv.) kan ik Riverbond aanbevelen (local co-op).
Jemig, ik wist niet dat Dragon's Lair en Space Ace op de Xbox beschikbaar waren...
https://www.xbox.com/en-i...Lair-Trilogy/9N5PZVL9QNN6
Echte trip down memory lane in de arcade hallen
Zijn er hier mensen die Starfield al via game cloud geprobeerd hebben op de one?
Ben wel benieuwd naar de ervaringen, maar kan bv op youtube weinig vinden.
Input lag schijnt in het algemeen wel een ding te zijn, maar aangezien dit me een redelijk langzame game is de impact mogelijk beperkt?
Input lag schijnt in het algemeen wel een ding te zijn, maar aangezien dit me een redelijk langzame game is de impact mogelijk beperkt?
[ Voor 59% gewijzigd door Charly op 19-09-2023 16:10 ]
Je hebt geen game pass? Want dan kun je het natuurlijk zelf proberen. Mss nog ergens een actie met 14 dagen gratis game pass?Charly schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 16:05:
Zijn er hier mensen die Starfield al via game cloud geprobeerd hebben op de one?
Ik heb hem even opgestart, begin werkte gewoon goed. Het is niet mijn soort game, dus na 15 minuten weer uit gezet.
Black Friday sale:
https://www.trueachieveme...-with-over-1200-discounts
https://www.trueachieveme...-with-over-1200-discounts
Rotterdam
De countdown sale:
https://www.trueachieveme.../xbox-countdown-sale-2023
https://www.trueachieveme.../xbox-countdown-sale-2023
Rotterdam
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Het is weer Dinsdag die ons weer nieuwe deals brengt!
[ Voor 67% gewijzigd door G_Dragon op 23-01-2024 08:24 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
M'n zoon heeft onze XONE (OG) gekregen op z'n kamer. Hij heeft nog geen UTP kabel, dus deze is verbonden met wifi.
Op zich is het wifi bereik prima te noemen. Heb zelfs een nieuw AP (U6+) op de eerste verdieping gehangen om er voor te zorgen dat het 5GHz signaal meer dan voldoende is.
Toch verbind de XONE continu met een 2.4GHz signaal en is de up- en download enorm langzaam (<10Mbps). Wanneer ik het 2.4GHz signaal uit zet verbind de XONE gewoon hiermee en kan die met 100+Mbps zowel up- en downloaden. Band steering staat aan op alle APs in huis en het signaal is ook meer dan prima.
Ik had eigenlijk verwacht dat de XONE wel automatisch zou overschakelen (zeker met band steering aan) op het 5GHz signaal wanneer dit beschikbaar is, maar helaas. Ook al het 2.4 signaal op Low gezet en 5 op High, maar dat mocht niet baten.
Er gaat binnenkort wel een U6 In-Wall komen op de eerste verdieping en vanuit daar trek ik dan een UTP kabel naar z'n kamer (vervangt de ongebruikte COAX kabel die er nu loopt), maar dat duurt nog even.
We hebben ook al andere locaties in de kamer geprobeerd, maar dat mocht niet baten. Het AP is sowieso 'maar' 4 meter van de XONE verwijderd (met 1 muur er tussen).
Ik vermoed dat het probleem niet verholpen kan worden, maar wellicht heeft iemand hier nog een suggestie die we kunnen proberen.
Op zich is het wifi bereik prima te noemen. Heb zelfs een nieuw AP (U6+) op de eerste verdieping gehangen om er voor te zorgen dat het 5GHz signaal meer dan voldoende is.
Toch verbind de XONE continu met een 2.4GHz signaal en is de up- en download enorm langzaam (<10Mbps). Wanneer ik het 2.4GHz signaal uit zet verbind de XONE gewoon hiermee en kan die met 100+Mbps zowel up- en downloaden. Band steering staat aan op alle APs in huis en het signaal is ook meer dan prima.
Ik had eigenlijk verwacht dat de XONE wel automatisch zou overschakelen (zeker met band steering aan) op het 5GHz signaal wanneer dit beschikbaar is, maar helaas. Ook al het 2.4 signaal op Low gezet en 5 op High, maar dat mocht niet baten.
Er gaat binnenkort wel een U6 In-Wall komen op de eerste verdieping en vanuit daar trek ik dan een UTP kabel naar z'n kamer (vervangt de ongebruikte COAX kabel die er nu loopt), maar dat duurt nog even.
We hebben ook al andere locaties in de kamer geprobeerd, maar dat mocht niet baten. Het AP is sowieso 'maar' 4 meter van de XONE verwijderd (met 1 muur er tussen).
Ik vermoed dat het probleem niet verholpen kan worden, maar wellicht heeft iemand hier nog een suggestie die we kunnen proberen.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Verschillende SSID aanmaken voor je 2.4 en 5ghz wifi? quick and dirtyJan_V schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 11:28:
M'n zoon heeft onze XONE (OG) gekregen op z'n kamer. Hij heeft nog geen UTP kabel, dus deze is verbonden met wifi.
Het Pinball FX topic is up to date gebracht met alle recente informatie, nieuwe flipperkasten, enz. En alle achterhaalde informatie is verwijdert. Neem even een kijkje
Robolokotobo in "[Multi] Pinball FX"
Ryzen 7 5700X 16GB RTX 4060 1TB NVMe
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Xbox Ultimate Game Sale: https://www.trueachieveme...x-ultimate-game-sale-2024
Rotterdam
€9,99
"When you grow up your heart dies"
Je blijft trouw doorgaan he Makko!
En daar ben ik wel blij mee, toch steeds even kijken of er wat tussen zit en soms best leuke puzzel games o.a. gevonden voor weinig.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
haha, ja zeker. Soms wat vroeger, soms wat later.nexhil schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 14:02:
Je blijft trouw doorgaan he Makko!
Op deze pagina - waar verder niets gebeurd - is het snel te vinden en als ik dan toch zelf kijk kan ik het net zo goed plaatsen.
Waarvoor dank!MakkoF schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:15:
haha, ja zeker. Soms wat vroeger, soms wat later.
Op deze pagina - waar verder niets gebeurd - is het snel te vinden en als ik dan toch zelf kijk kan ik het net zo goed plaatsen.
Let op:
- Voor xCloud is er een specifiek topic gemaakt :)
- Discussie en speculatie nieuwe Xbox: Xbox Series X topic - deel 1
- Geen XBOX vs PS4 discussies;
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires Console Budget Gaming topic
- Geen discussies over TV's en monitoren, daar zijn andere subfora voor;
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.
- Voor xCloud is er een specifiek topic gemaakt :)
- Discussie en speculatie nieuwe Xbox: Xbox Series X topic - deel 1
- Geen XBOX vs PS4 discussies;
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires Console Budget Gaming topic
- Geen discussies over TV's en monitoren, daar zijn andere subfora voor;
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.