Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:28

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Westland1940 schreef op zondag 7 februari 2021 @ 13:24:
[...]

Pff dit valt me best tegen van Xbox. Garantie pleite... de 360 en de OG One zonder kleerscheuren overleefd en nu na 1,5 jaar is de One X defect na amper gebruik. 450 euro weg.
Mijn One X is onlangs ook stuk gegaan. Na de laatste systeem update van eind januari 2021. De update installeert tot ongeveer 83% en daarna krijg je zo'n E102 0x0000xxx error.

Offline update met USB stick werkt ook niet. HDD eruit gehaald en aan de laptop gehangen en helemaal geformatteerd (geen quick format, maar een volledige). Dat formatteren ging overigens zonder problemen. Daarna weer in de One X gehangen en de offline update opnieuw gestart. Ik kwam dit keer tot aan het scherm dat je een code krijgt om op je telefoon in de Xbox app in te voeren en vanuit daaruit al je instellingen terug te zetten. Daarna ging het weer mis. Geen verbinding tussen telefoon en xbox via het tijdelijke wifi netwerk.

Nog 3x gereboot maar uiteindelijk weer direct na het booten het zgn recovery scherm met de melding dat er iets mis is met de E102 0x00000 meldingen. Soms ook een E103 0x00000xxx melding.

Ding staat boven op de studeerkamer ter backup en beneden staat de Series X, dus gamen kan ik wel, maar vind het wel jammer. Heb ook niet het idee dat het aan de HDD ligt. Ik hoor die iig niet tikken bij mij en onder Windows 10 ging de format gewoon goed. De offline systeemupdate ging daarna ook goed.

Zit nu te twijfelen om er even een SSD van 250GB in te zetten en die te proberen of dat werkt, maar geen idee of de One X een SSD van 250GB pakt. Anders moet ik een SSD van 1TB gaan kopen voor 90 euro en dat vind ik dan weer zonde omdat er beneden ook een Series X en PS5 staan. Maar aan een defecte One X heb je ook niks ondanks dat het aantal uren dat er op gegamed wordt bijna nihil is.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +2 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:47:
[...]

Mijn One X is onlangs ook stuk gegaan. Na de laatste systeem update van eind januari 2021. De update installeert tot ongeveer 83% en daarna krijg je zo'n E102 0x0000xxx error.

Offline update met USB stick werkt ook niet. HDD eruit gehaald en aan de laptop gehangen en helemaal geformatteerd (geen quick format, maar een volledige). Dat formatteren ging overigens zonder problemen. Daarna weer in de One X gehangen en de offline update opnieuw gestart. Ik kwam dit keer tot aan het scherm dat je een code krijgt om op je telefoon in de Xbox app in te voeren en vanuit daaruit al je instellingen terug te zetten. Daarna ging het weer mis. Geen verbinding tussen telefoon en xbox via het tijdelijke wifi netwerk.

Nog 3x gereboot maar uiteindelijk weer direct na het booten het zgn recovery scherm met de melding dat er iets mis is met de E102 0x00000 meldingen. Soms ook een E103 0x00000xxx melding.

Ding staat boven op de studeerkamer ter backup en beneden staat de Series X, dus gamen kan ik wel, maar vind het wel jammer. Heb ook niet het idee dat het aan de HDD ligt. Ik hoor die iig niet tikken bij mij en onder Windows 10 ging de format gewoon goed. De offline systeemupdate ging daarna ook goed.

Zit nu te twijfelen om er even een SSD van 250GB in te zetten en die te proberen of dat werkt, maar geen idee of de One X een SSD van 250GB pakt. Anders moet ik een SSD van 1TB gaan kopen voor 90 euro en dat vind ik dan weer zonde omdat er beneden ook een Series X en PS5 staan. Maar aan een defecte One X heb je ook niks ondanks dat het aantal uren dat er op gegamed wordt bijna nihil is.
Als je ermee bezig gaat, neem hier even een kijkje: Xbox One Internal Hard Drive Upgrade or Repair: Build any size drive that works on any console

Hoop dat hier ook het antwoord op je vraag staat, want het ligt mij ergens bij dat de Xbox One X niet lager dan 1tb ondersteund, dat er juist problemen ontstaan als je er een onder de 1TB inzet. Maar misschien is dat alweer oude informatie :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 19:58

GS88

π raat

G_Dragon schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:52:
[...]

Als je ermee bezig gaat, neem hier even een kijkje: Xbox One Internal Hard Drive Upgrade or Repair: Build any size drive that works on any console

Hoop dat hier ook het antwoord op je vraag staat, want het ligt mij ergens bij dat de Xbox One X niet lager dan 1tb ondersteund, dat er juist problemen ontstaan als je er een onder de 1TB inzet. Maar misschien is dat alweer oude informatie :)
Bedankt voor de tip. Ik zal er in de toekomst nog wat aan hebben.

De series X vind ik voorlopig nog te duur... Ben van plan om op de termijn de One S te upgraden naar een one X en er vervolgens een SSD in te prikken, om er dan nog enkele jaren mee vooruit te kunnen (y)

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

G_Dragon schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:52:
[...]

Bedankt. Deze link had ik in een ver verleden al eens gezien, maar vorige week nooit meer aan gedacht.

Weet zelf ook niet of die scripts relevant zijn. Ik heb nu mijn HDD gewoon geformatteerd op de laptop en weer in de Xbox gezet. Daarna de usb disk eraan voor een offline update. Ik dacht namelijk dat die offline update gewoon zelf weer de gehele disk en layout qua partities aanmaakt en daarna de update/os installeert. Inloggen en gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oeh Immortals Fenyx Rising de Gold Edition in de aanbieding :o
Die vanavond maar even kopen via de Xbox Store Checker voor 40 euro _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 09-02-2021 13:20 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
GS88 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:34:
[...]

San Andreas wel. GTA4 heb ik eigenlijk nooit gespeeld en daar kan ik dus weinig zinnigs over zeggen :D
Ik vond San Andreas er toen ik hem een jaartje geleden of zo nog eens opstartte eigenlijk gewoon echt niet meer uitzien. Niet dat ik graphics het belangrijkste vind, maar in dit geval vond ik het echt te erg. Terwijl het vroeger mijn favoriete GTA was.

IV vond ik toen hij nieuw was al niet leuk. Heb er wel enkele tientallen uren in zitten want het was toch een GTA en ik weigerde in eerste instantie om op te geven... Maar toen ik op een gegeven moment in een moeilijke missie zat en voor de zoveelste keer Nico hoorde brullen realiseerde ik me ineens dat ik de game gewoon niet leuk genoeg vond voor alle kleine irritaties die er in zitten (zoals je sociale contacten met je vrienden moeten onderhouden, ugh dat was afgrijselijk).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torwar
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 10-08 11:51
Finraziel schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 07:43:
[...]

Tweedehands is altijd een risico natuurlijk, zou ik met accu's niet zo snel doen... Maar op zich gaan de officiële wel heel lang mee. Die van mij doet het na 4,5 jaar nog prima, al ben ik nu net overgestapt op oplaadbare AA's (IKEA ladda's). Die gaan wel langer mee (op 1 charge bedoel ik). Maar dat overstappen komt ook doordat andere apparaten hier naar USB c over zijn en mijn elite nog op micro USB zit en ik geen zin meer had in twee kabels hier hebben liggen of steeds te moeten wisselen.
Helder, bedankt voor de reactie. Dat is inderdaad een lange levensduur. Die Ladda batterijen ga ik onthouden, heb namelijk nog een tweede controller voor een gast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 16:14

nexhil

BAM!

wjsiebes schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:51:
Zie dat GTA4 en GTA San Andreas voor weinig te koop zijn nu. Is dat nog een aanrader?
Ja waarom niet?
Zijn echt 2 top games. Misschien dat inmiddels sommige liedjes niet meer in de digitale versies aanwezig zijn bij GTAIV vanwege verlopen licenties maar ik vind het best een vette game (De kenners wat minder, maar ik heb me in 2007 kostelijk vermaakt) en het ziet er nog prima uit voor iets uit die tijd. De radio stations van 4 vind ik persoonlijk beter dan in 5.

GTA V (xbox one versie) blijft gewoon een topper, wel een hele andere vibe dan GTA IV maar grafisch veel sterker.

Cyberpunk kan aan veel dingen in GTA 4 en 5 nog niet tippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 07:31
MRE-Inc schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:47:
[...]

Ik ga niet beginnen aan een HDD vervangen of iets dergelijks. Heb ook geen extra liggen. De service is belabberd van Microsoft. Je hebt geen eens een chat optie met mijn probleem (console defect)! Ik probeerde de console alsnog aan te melden voor reparatie.. valt ie dus net buiten, kost het me 263 euro... dikke later.

Via bol.com zelfde verhaal, kost gewoon geld. Maar dat van Microsoft valt me tegen, ik kan alleen chatten met een "Xbox-Gamer" die voor de 1000ste keer aan komt zetten met het riedeltje kabels eruit etc. Vermoeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Westland1940 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:29:
[...]

Ik ga niet beginnen aan een HDD vervangen of iets dergelijks. Heb ook geen extra liggen. De service is belabberd van Microsoft. Je hebt geen eens een chat optie met mijn probleem (console defect)! Ik probeerde de console alsnog aan te melden voor reparatie.. valt ie dus net buiten, kost het me 263 euro... dikke later.

Via bol.com zelfde verhaal, kost gewoon geld. Maar dat van Microsoft valt me tegen, ik kan alleen chatten met een "Xbox-Gamer" die voor de 1000ste keer aan komt zetten met het riedeltje kabels eruit etc. Vermoeiend.
Belabberd wil ik het niet noemen, maar het is zeker vreemd dat wanneer je console net buiten de garantie valt dat je dan 263 euro moet betalen, terwijl de door Microsoft gerefurbished One X consoles via Amazon.nl voor 273 van eigenaar wisselen, met garantie.

Val je binnen de garantie periode, dan kun je met een advanced repair/exchange zo een vervangende krijgen zonder extra kosten. Ik vind die 2 jaar ook kort aangezien zo'n produkt toch langer meer moet gaan, maar we gaan dit nog veel vaker tegen komen.

Kijk naar de Playstation 5. Daar zit de niet uitbereidbare SSD op het board gesoldeerd. Als die stuk gaat, kan je je hele console of in de prullenbak gooien als je buiten de garantie valt, of je mag minimaal 250 euro betalen, tenzij je zelf vrij handig bent met solderen, maar dat zijn de meesten niet.

• nedius004
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-09 18:17
Ik heb de audeuze Penrose x voor xbox series x sinds vandaag .Maar ik heb 1 probleem ik kan de microfoon niet voledig draadloos gebruiken. Als ik de micro in de headset steek gaat hij naar aux.En als ik een party start en hij is wireless verbonden dan zie ik geen geluid uit de micro komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
Ik probeer hier toch nog een poging om hulp met mijn defecte Xbox.

Mijn One X is uit het niets defect. Als ik de startknop aanklik 'bleept' ie 1x, lichtje brandt, en daarna niks. Garantie is 1 maand vervallen, contact met Microsoft is onmogelijk met mijn probleem (heel teleurstellend deze service), repareren kost 260 euro. Wat zou ik nu nog kunnen doen? Voel me toch wat genaaid, zeker omdat ik er niks aan kan doen, en het pech dat de garantie 1 maand geleden vervallen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:54
Westland1940 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 09:49:

Mijn One X is uit het niets defect. Als ik de startknop aanklik 'bleept' ie 1x, lichtje brandt, en daarna niks. Garantie is 1 maand vervallen, contact met Microsoft is onmogelijk met mijn probleem (heel teleurstellend deze service), repareren kost 260 euro. Wat zou ik nu nog kunnen doen? Voel me toch wat genaaid, zeker omdat ik er niks aan kan doen, en het pech dat de garantie 1 maand geleden vervallen is.
Dat antwoord heb je toch al gekregen? Even met je harde schijf aan de slag om te kijken of daar het probleem ligt. Kost je een kabeltje om uit te proberen nog geeneens een nieuwe schijf.

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
@LuisjeNL Die optie had ik het liefst niet gehad, maar goed. Ik zal hem is open maken en kijken wat ik kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Westland1940 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 09:49:

Wat bedoel je met "daarna niks" ?

Dus als je de Xbox aanzet, dan hoor het het bliep geluidje, krijg je daarna geen beeld of zet de Xbox zichzelf weer uit ?

Ik september had ik namelijk hetzelfde, wel het geluidje, geen beeld. Dat bleek achteraf de hdmi retimer chip te zijn die defect was wat vrij vaak voorkomt bij de One X. Als je zelf handig bent, dan zou je hem zelf kunnen vervangen. Ik heb het laten doen. 1x bij een of andere gast in Lelystad die het achteraf toch niet kon (no cure no pay) en toen heb ik hem naar mijn lokale gsm toko gebracht die ook console reparaties doen. Dat was 140 euro.

Mocht je remote play hebben ingesteld (oa mogelijk op iPhone middels de OneCast app) dan kun je proberen om je console zo te benaderen. Dat lukte bij mij toen namelijk wel. Ik zag gewoon mijn dashboard in de app waardoor ik al een idee had dat het wel eens aan de hdmi output zou kunnen liggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Westland1940
MRE-Inc schreef op maandag 15 februari 2021 @ 14:48:
[...]

Wat bedoel je met "daarna niks" ?

Dus als je de Xbox aanzet, dan hoor het het bliep geluidje, krijg je daarna geen beeld of zet de Xbox zichzelf weer uit ?

Ik september had ik namelijk hetzelfde, wel het geluidje, geen beeld. Dat bleek achteraf de hdmi retimer chip te zijn die defect was wat vrij vaak voorkomt bij de One X. Als je zelf handig bent, dan zou je hem zelf kunnen vervangen. Ik heb het laten doen. 1x bij een of andere gast in Lelystad die het achteraf toch niet kon (no cure no pay) en toen heb ik hem naar mijn lokale gsm toko gebracht die ook console reparaties doen. Dat was 140 euro.

Mocht je remote play hebben ingesteld (oa mogelijk op iPhone middels de OneCast app) dan kun je proberen om je console zo te benaderen. Dat lukte bij mij toen namelijk wel. Ik zag gewoon mijn dashboard in de app waardoor ik al een idee had dat het wel eens aan de hdmi output zou kunnen liggen.
Ik heb gefilmd wat er precies gebeurt > https://imgur.com/p97Bh2L

De Xbox zet zichzelf binnen 1 seconden weer uit, start niet verder op. Ik heb geprobeerd om de console open te krijgen maar dat lukte zelfs niet, zonder grappen, die schroeven zitten bij mij muur en muur vast. Stel ik kan hem via een of andere particulier laten repareren voor een redelijk bedrag, prima. Ik ga niet 100euro + uitgeven voor reparatie, dan houdt het voor mij op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

Westland1940 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 15:33:
[...]

De Xbox zet zichzelf binnen 1 seconden weer uit, start niet verder op. Ik heb geprobeerd om de console open te krijgen maar dat lukte zelfs niet, zonder grappen, die schroeven zitten bij mij muur en muur vast. Stel ik kan hem via een of andere particulier laten repareren voor een redelijk bedrag, prima. Ik ga niet 100euro + uitgeven voor reparatie, dan houdt het voor mij op.
ik zie denk ik 10% van een hoek van de video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Verticaal filmen is echt een no-go 8)7
Sorry :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Westland1940
@nexhil Dat is ook meer dan voldoende. Ik had best de interactie willen filmen hoe ik met mijn wijsvinger de startknop aanklik... Kijk hem met geluid, dat zegt voldoende. Meer gebeurt er ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie het probleem al, tijd voor een andere xbox, deze is afgeschreven.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2021 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

[...]

Ah duidelijk. Die gaat dus direct weer uit. Wellicht kun je nog een andere schijf proberen. Wel vreemd dat jouw schroeven muur vast zitten. Bij mij kwamen ze er zo uit namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

Westland1940 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 16:42:
@nexhil Dat is ook meer dan voldoende. Ik had best de interactie willen filmen hoe ik met mijn wijsvinger de startknop aanklik... Kijk hem met geluid, dat zegt voldoende. Meer gebeurt er ook niet.
heb je al een andere HDMI kabel geprobeerd?
(Edit: sorry als deze al een keer gevraagd is)

[ Voor 7% gewijzigd door nexhil op 16-02-2021 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Het is dat we geen geluid hebben op de computers op het werk, kan helaas niet beoordelen wat er precies gebeurd sorry :| . Maar een nieuwe HDD erin kost geen 260 euro ?

EDIT:

Dit al geprobeerd?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VJlMuH0E4PX6eRgFhEqrVAzrdk4=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/pfTOv8EPSTb0zsqIkgdLzH2s.png?f=fotoalbum_tile

[ Voor 25% gewijzigd door G_Dragon op 16-02-2021 09:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Westland1940
@MRE-Inc Ik doe vandaag nog een poging om de console open te krijgen.

@nexhil Yep, hielp niet. Had het ook met een nieuwe voedingskabel geprobeerd, zelfde verhaal.

@G_Dragon Ja, maar ik kan dat hele proces niet starten, daarvoor moet je console wel aan kunnen en daar houdt het bij die van mij al op. Reparatie via Microsoft kost mij nu 260 euro, hilarisch bedrag. Je koopt voor 200 met goed zoeken een prima 2e hands One X.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Westland1940 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:33:
@MRE-Inc Ik doe vandaag nog een poging om de console open te krijgen.

@nexhil Yep, hielp niet. Had het ook met een nieuwe voedingskabel geprobeerd, zelfde verhaal.

@G_Dragon Ja, maar ik kan dat hele proces niet starten, daarvoor moet je console wel aan kunnen en daar houdt het bij die van mij al op. Reparatie via Microsoft kost mij nu 260 euro, hilarisch bedrag. Je koopt voor 200 met goed zoeken een prima 2e hands One X.
Om safe te zijn al ik dan inderdaad voor een nieuwe console gaan, want ik wou al voorstellen dat je de hardeschijf vervangt maar wie weet lost het je probleem niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit soort opmerkingen voegen niet zoveel toe

[ Voor 68% gewijzigd door BM op 16-02-2021 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
@G_Dragon Als er niks anders op zit dan is dat de enige optie, of reparatie via een particulier. Zelf net de console toch open gekregen, vervolgens moet je 100 schroeven los draaien en dan met gekloot kan je de hardeschijf bereiken. Halverwege afgehaakt, ook al had ik de hardeschijf bereikt, had ik nog niks kunnen doen behalve wellicht iets van schade zien.

Deze HDD vervanging gaat een stuk makkelijker bij de concurrent als ik kijk op YT.

Overigens, nu nog een vervangende Xbox One X kopen is het ook niet waard nu de Series X er is. Allemaal wel heel toevallig ;) , nog nooit een defecte Xbox gehad sinds ik game op de Xbox (2002).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Westland1940 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:15:
@G_Dragon Als er niks anders op zit dan is dat de enige optie, of reparatie via een particulier. Zelf net de console toch open gekregen, vervolgens moet je 100 schroeven los draaien en dan met gekloot kan je de hardeschijf bereiken. Halverwege afgehaakt, ook al had ik de hardeschijf bereikt, had ik nog niks kunnen doen behalve wellicht iets van schade zien.

Deze HDD vervanging gaat een stuk makkelijker bij de concurrent als ik kijk op YT.

Overigens, nu nog een vervangende Xbox One X kopen is het ook niet waard nu de Series X er is. Allemaal wel heel toevallig ;) , nog nooit een defecte Xbox gehad sinds ik game op de Xbox (2002).
Zoveel werk is het niet om de Xbox One X los te halen, ik heb er inmiddels al 20 losgehaald.
Vaak is het nog geen 10 min werk, de eerste 3 keer was met youtube erbij.
Wel erg vervelend dat het allemaal zo tegenzit en niet lukt, want ik vraag me af of een nieuwe hardeschijf het probleem wel oplost. het is een poging sowieso waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

Westland1940 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:15:

Ik denk ook niet dat het de HDD is. want dat had je waarschijnlijk wel een foutmelding gehad.

[YouTube: Xbox one x turns on then off (plz help)]

in de comments staat een verotte HDMI chip op het moederbord (vandaar mijn vraag over de HDMI kabel eerder) of een defecte voeding (dat was eigenlijk mijn eerste hunch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88

GS88

π raat

Rotterdam

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

Ik heb zin in de volgende scrabble avond!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Westland1940
@G_Dragon Tja, het had in ieder geval een stuk makkelijker kunnen zijn :P

@nexhil Mee eens, mijn console wilt niet eens aan. Ik heb geen eens de kans gehad om een foutmelding of iets dergelijks te zien. De Xbox in dat filmpje houdt het nog langer vol als de mijne.

Had ik maar de OG Xbox One gehouden :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Nou mijn One X Scorpio Edition doet het weer. Disk er voor de 3e maal uitgehaald en helemaal geformatteerd en die scripts gebruikt die @G_Dragon eerder aanhaalde. Niet elke optie van dat script werkte en uiteindelijk de optie gekozen om de hele schijf te wissen inclusief GUIDs van de disk.

Toen de nieuwe OSU1 offline update gedownload en die bleek idd nieuwer te zijn (6 februari 2021) dan ik op usb stick had staan (6 januari 2021). Die van 6 januari leek het in eerste instantie te doen totdat de offline update aan het netwerk moet om de laatste updates binnen te halen. Daar ging het op 83% elke meer mis.

De nieuwe OSU1 hoefde niet meer te updaten. Kreeg uiteindelijk weer mijn dashboard voor me en nu wat games aan het kopieren van af de Series X.

Direct Smart Delivery kunnen testen met COD MW. Die had ik samen met junior gekocht als cross gen bundle. Die game kon ik dus niet van mijn Series X kopieren omdat daar dus de Series X versie op staat. Via de Store kreeg ik netjes de melding dat ik de normale versie (zonder Series X|S enhancements) moest instelleren "op basis van dit apparaat". Nou prima. Vanavond weer aan mn 4k Monitor hangen en dan is de werkplek op de studeerkamer weer helemaal op orde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voog
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:08
Westland1940 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:33:

Series S, lees ik net op het X en S topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

MRE-Inc schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:56:
Nou mijn One X Scorpio Edition doet het weer. Disk er voor de 3e maal uitgehaald en helemaal geformatteerd en die scripts gebruikt die @G_Dragon eerder aanhaalde. Niet elke optie van dat script werkte en uiteindelijk de optie gekozen om de hele schijf te wissen inclusief GUIDs van de disk.

Toen de nieuwe OSU1 offline update gedownload en die bleek idd nieuwer te zijn (6 februari 2021) dan ik op usb stick had staan (6 januari 2021). Die van 6 januari leek het in eerste instantie te doen totdat de offline update aan het netwerk moet om de laatste updates binnen te halen. Daar ging het op 83% elke meer mis.

De nieuwe OSU1 hoefde niet meer te updaten. Kreeg uiteindelijk weer mijn dashboard voor me en nu wat games aan het kopieren van af de Series X.

Direct Smart Delivery kunnen testen met COD MW. Die had ik samen met junior gekocht als cross gen bundle. Die game kon ik dus niet van mijn Series X kopieren omdat daar dus de Series X versie op staat. Via de Store kreeg ik netjes de melding dat ik de normale versie (zonder Series X|S enhancements) moest instelleren "op basis van dit apparaat". Nou prima. Vanavond weer aan mn 4k Monitor hangen en dan is de werkplek op de studeerkamer weer helemaal op orde :)
En weer stuk. HDD maakt verder geen gek geluid. Na wat verder onderzoek lijken er ook veel problemen te zijn met de kabels van de HDD naar het moederbord. Nu wil ik dat wel vervangen, maar ze zijn moeilijk te krijgen buiten AliExpress om. Via Ebay en Gamesrepair betaal je al snel 25$ ex verzendkosten en dan heb je een gebruikt exemplaar.

Dus wie kan een goede link vinden op AliExpress (of andere site) die wel nieuwe exemplaren verkopen ? Ik kan wel soortgelijke vinden, maar die hebben niet het kleine witte power connectortje maar de grote connectoren met 4 dikke witte pinnen ipv die hele kleine pinnetjes:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oyBtiRxImBp9_WRCGlJGOeBTZF8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m1hp1Y4xk0DGHNNrg9vPdHwN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
@MRE-Inc Die van jou start wel op? Of misschien beter om ook maar een 2e hands One X te kopen, of door te sparen voor een Series X.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Westland1940 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 14:12:
@MRE-Inc Die van jou start wel op? Of misschien beter om ook maar een 2e hands One X te kopen, of door te sparen voor een Series X.
Ja start wel op. Vergeten te vermelden, maar sinds vrijdag werkt mij One X weer.

Ik had nog een oude Xbox One Elite op zolder staan welke van mijn zoon was geweest, maar hij heeft ook al bijna 2 jaar een One X. Deze One Elite heeft ook nog eens een hybride SSHD. Soort van combo SSD en HDD. Die schijf heb ik nu in m’n One X gezet en de offline OSU1 update gedraaid. Dat werkte prima en de One X draait nu weer prima. Sneller ook dan met de oude disk die er in zat.

Dit was een Seagate 1TB SSHD welke ongeveer tussen de 50 en 70 euro kosten. Ze heten nu Seagate Firecuda of iets dergelijks.

Ik dacht eerst dat het probleem aan de bekabeling lag, ook omdat de disk verder geen rare geluiden maakte en ook geen fouten gaf als ik deze op fouten liet controleren onder Windows 10. Die leek dus toch niet helemaal lekker te zijn. De sata kabel van de One Elite was overigens net iets te kort en heeft geen haakse aansluiting/connector dus die kon eigenlijk niet lekker in de One X gezet worden. Dus vrijdag middag toch maar besloten om de disks te verwisselen en dat blijkt dus de oplossing te zijn.

Ik heb overigens een Series X beneden staan, maar vind het zonde om m’n oude One X niet meer te gebruiken, dus die staat op de studeerkamer aangesloten op een 4K HDR monitor. Kan m’n oudste zoon ook gamen als die er is in het weekend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GS88

GS88

π raat

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-09 17:11
Thanks! Origins Gold edition gekocht voor €9,15 uit de xbox Brazil store 8) Vorige keer was ik net te laat, maar gelukkig komt deze zo'n beetje elke maand weer in de sale. Kijken of dit nog een beetje draait op mijn One S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Vraagje: kan iemand uitleggen wat de groene sterren score op https://www.trueachievements.com/products/xbox-sales betekent?
Ik kan de betekenis nergens op de site vinden, en het lijkt ook geen 'review score'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GS88

GS88

π raat

Rotterdam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Westland1940
Mocht iemand hier overigens een Xbox One X te koop hebben voor 150 euro, let me know :) Ik ga mijn defecte One X niet meer repareren. En voorlopig zie ik nog geen reden om een Series aan te schaffen.

[ Voor 19% gewijzigd door Westland1940 op 05-03-2021 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radko
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 19:45
Westland1940 schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 19:19:
Mocht iemand hier overigens een Xbox One X te koop hebben voor 150 euro, let me know :) Ik ga mijn defecte One X niet meer repareren. En voorlopig zie ik nog geen reden om een Series aan te schaffen.
Je hebt een bericht :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GS88

GS88

π raat

X1 sales: https://www.trueachieveme...le-roundup-march-9th-2021

Ik had zelf gehoopt op CoD Black Ops 1 of 2.. Maar het zijn veelal de nieuwere CoDs :)

@ de bezitters van een One X mét SSD. merk je veel verschil met een hdd? Ik wil overstappen van een One S... Maar twijfel nog of ik niet gelijk 1tje wil met een SSD erin :D

[ Voor 33% gewijzigd door GS88 op 09-03-2021 07:33 ]

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GS88 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 07:31:
X1 sales: https://www.trueachieveme...le-roundup-march-9th-2021

Ik had zelf gehoopt op CoD Black Ops 1 of 2.. Maar het zijn veelal de nieuwere CoDs :)

@ de bezitters van een One X mét SSD. merk je veel verschil met een hdd? Ik wil overstappen van een One S... Maar twijfel nog of ik niet gelijk 1tje wil met een SSD erin :D
Ik merk het wel heel erg. Vooral nu ik verslaafd aan no man sky ben en alsmaar een savegame load om schepen te kopen om ze vervolgens te scrappen voor nanites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Mijn Gamepass Ultimate is na ruim 1,5 jaar afgelopen vorige week. Ik moet zeggen dat het ook wel even prima is zo, ik merk dat ik mijn games die ik daarvoor al had (in eigendom) minder heb gespeeld en best veel oppervlakkig aan het hoppen was in het Gamepass aanbod. Ga nu dus weer de focus leggen op de games die ik echt bezit. Tot nu toe mis ik nog niet veel, behalve misschien af en toe scheuren in FH4... (maar FH2 heb ik op disc en nog steeds niet uitgespeeld)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Westland1940
Eindelijk weer een werkende One X in huis! (Gold Rush kleurensetting, best mooi). Toch een gemis ook al deed ik er niet veel mee, het is onderhand een must have meubelstuk als compleet media apparaat.

Een Series S of X hoef ik voorlopig ik nog niet, op zijn vroeg ergens volgend jaar. Amper te krijgen, forse prijs, games zijn er niet. Dat zal allemaal een stuk makkelijker en aantrekkelijker worden naarmate de tijd verstrijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

Westland1940 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 17:01:
Eindelijk weer een werkende One X in huis! (Gold Rush kleurensetting, best mooi). Toch een gemis ook al deed ik er niet veel mee, het is onderhand een must have meubelstuk als compleet media apparaat.

Een Series S of X hoef ik voorlopig ik nog niet, op zijn vroeg ergens volgend jaar. Amper te krijgen, forse prijs, games zijn er niet. Dat zal allemaal een stuk makkelijker en aantrekkelijker worden naarmate de tijd verstrijkt.
Wat heb je nou met die defecte gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-09 15:45

sjaool

Every life should have 9 cats

draakhoofd schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 14:25:
Mijn Gamepass Ultimate is na ruim 1,5 jaar afgelopen vorige week. Ik moet zeggen dat het ook wel even prima is zo, ik merk dat ik mijn games die ik daarvoor al had (in eigendom) minder heb gespeeld en best veel oppervlakkig aan het hoppen was in het Gamepass aanbod. Ga nu dus weer de focus leggen op de games die ik echt bezit. Tot nu toe mis ik nog niet veel, behalve misschien af en toe scheuren in FH4... (maar FH2 heb ik op disc en nog steeds niet uitgespeeld)
Het bekende, hoe meer games je hebt, hoe minder je speelt. Het geldt eigenlijk voor alle dingen. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
nexhil schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 18:18:
[...]

Wat heb je nou met die defecte gedaan?
Die laat ik wegrotten, zoals ie verdiend. Eerste laagje stof ligt er al op.

edit; Nee, die ligt hier nu serieus wel stof te happen ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Westland1940 op 11-03-2021 21:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Westland1940 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 17:01:

Gold rush editie kwam met BF5 uit dacht ik. Mijn zoon heeft hem ook en ik vind hem echt mooi. Mooier dan mijn Scorpio Edition.

Mijn One X is weer defect. Afgelopen vrijdag aangezet en zag dat hij netjes alle games op de achtergrond had bijgewerkt, maar na een reboot toch weer E105 meldingen. Het enige wat ik nog kan doen, is de koelpasta weer vervangen. HDMI retimer chip is in september vervangen en daarvoor moet ook het koelblok van de cpu/gpu af. Het kan zomaar zijn dat ze bij de reparatie die koelpasta gewoon hebben laten zitten. Als hij dan nog E105 meldingen blijft geven, dan houdt het op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Niet online
sjaool schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:16:
[...]

Het bekende, hoe meer games je hebt, hoe minder je speelt. Het geldt eigenlijk voor alle dingen. ;)
Haha ja dat blijft echt zo. Dat effect had ik ook al toen ik in de jaren 90 van die 'Twilight' cd's te leen kreeg... In feite is dit niet anders, behalve dat het legaal is dan :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MakkoF
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 23-09 13:30
Normaal lees ik altijd mee met GS88
maar nu er midden op de dag nog geen bericht is:

https://www.trueachieveme...e-roundup-march-16th-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88

GS88

π raat

MakkoF schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 13:38:
Normaal lees ik altijd mee met GS88
maar nu er midden op de dag nog geen bericht is:

https://www.trueachieveme...e-roundup-march-16th-2021
Ha :9 ik bedacht het gister pas in de middag.. En toen zag ik jouw bericht ;).. Dacht nog dat niemand het zou missen

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MakkoF
GS88 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 15:26:
[...]

Ha :9 ik bedacht het gister pas in de middag.. En toen zag ik jouw bericht ;).. Dacht nog dat niemand het zou missen
ik kijk toch wel elke week voor goede deal hoor - al moet ik zeggen dat ik sommige aangekochte goede deals tòch nog niet heb gespeeld... hahahaha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GS88

GS88

π raat

Rotterdam

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik weet niet of het algemeen bekend is dus ik gooi het er toch even in, maar de Xbox controller werkt ook zonder batterijen als er maar stroom voeding aan zit. Omdat ik redelijk dicht naast mijn Xbox zit heb ik mijn controller altijd met kabel aangesloten op de front USB, zonder batterijen (Scheelt ook een beetje gewicht).
Geldt overigens ook als je hem aansluit op een externe voeding/ telefoonlader oid. Alleen powerbank werkt niet helemaal soepel haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GS88

GS88

π raat

Rotterdam

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
PurpleBlue schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 08:41:
[...]
Zo, Series X ondertussen geïnstalleerd, en tijd voor de SSD. :)

Nu werd ik nog geattendeerd op de Kingston A400 960GB (72 euro nu)
Is dat ook een optie, of toch beter voor de Samsung/Crucial gaan?
Tijd voor een update:
Mijn Xbox One X had toch best wat last van blazen tijdens gamen. Vooral met Warzone/Forza op een 4K scherm. Op een FullHD hoorde je hem ook, echter minder hard.

Voor de schijf upgrade ben ik voor de MX500 1TB gegaan, die was toen (december) onder de 100 euro (nu nog goedkoper)

De bestelde koelpasta (GD900) van Ali was eindelijk binnen gekomen en had een een weekendje de tijd gevonden om de operatie uit te voeren.

de IFixit handleiding hielp hier goed bij!

Na openmaken trof ik dit als "koelpasta"
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BUhuEBGODK-cL2Y-9SZJ9pjXugM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5NB0ij2t3bgwGoMUqmW9lfl7.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qxHPVZqOm7VLaBh6FPQsWowu0y4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/b3Xlc8rafQ6qnPPq3TqynGh7.jpg?f=fotoalbum_large

Alles schoongemaakt
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/42UmJpNu7Q4Re1NaIzKxK9E5hIk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WiZRNJOm6HR3Gg0GCVUWNsEL.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_UJcspHLsIBK9t_I__79Hb_s68c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TphhwOhYjN1c3baqZbTwoMqJ.jpg?f=fotoalbum_large

De XBOX blijft nu stil. (4K nog niet geprobeerd)
Tijdens gamen op FullHD hoor je hem niet! :)

De schijf was clonen vond ik wat spannend, maar dat ging prima via de nodige info op het internet, en het powershell script. d:)b
Je merkt vooral verschil bij laden van de games! *O* (Maar vergeleken bij de Series X nog steeds langzaam :+ )

[ Voor 11% gewijzigd door PurpleBlue op 30-03-2021 12:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 15:15
Ik heb hem ook van nieuwe koelpasta voorzien zo'n 2 maanden geleden! Had ik echt veeeeel eerder moeten doen. Wat scheelt dat veel qua fan lawaai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88

GS88

π raat

Ha, raar genoeg was dat de link vanochtend. Beide links werken iig 😁

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torwar
Sinds kort heb ik een Xbox One X in bezit. Tot nu bevalt deze prima.
Nu volg ik dit topic, toevallig zie ik berichten voorbijkomen over defecte exemplaren, koelpasta, etc.
Zijn er nog dingen aan de X die ik volgens jullie zou moeten nakijken of testen?
Of punten van aandacht bij de controllers? Link naar een topic of video is ook prima!
De mijne is tweedehands, zit wel een bon bij, met beperkte garantie.

Alvast bedankt.

[ Voor 8% gewijzigd door Torwar op 01-04-2021 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

Torwar schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:04:
Sinds kort heb ik een Xbox One X in bezit. Tot nu bevalt deze prima.
Nu volg ik dit topic, toevallig zie ik berichten voorbijkomen over defecte exemplaren, koelpasta, etc.
Zijn er nog dingen aan de X die ik volgens jullie zou moeten nakijken of testen?
Of punten van aandacht bij de controllers? Link naar een topic of video is ook prima!
De mijne is tweedehands, zit wel een bon bij, met beperkte garantie.

Alvast bedankt.
Mijne is nu 3 jaar oud en gaat nog als een tiet. Staat nu wel op zolder sinds series X gearriveerd is (game hok van mijn zoon). Misschien inderdaad binnenkort de koellades paar eens vervangen en misschien de harddisk upgraden naar een volledige SSD, maar verder maak ik me geen zorgen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dit word misschien een paar games goedkoop halen via het buitenland, als de giftcards niet opeens toevallig niet beschikbaar zijn O-)

EDIT:

Ah is er geen compleet pakket van Life Is Strange? :o

[ Voor 8% gewijzigd door G_Dragon op 02-04-2021 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torwar
nexhil schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 07:43:
[...]

Mijne is nu 3 jaar oud en gaat nog als een tiet. Staat nu wel op zolder sinds series X gearriveerd is (game hok van mijn zoon). Misschien inderdaad binnenkort de koellades paar eens vervangen en misschien de harddisk upgraden naar een volledige SSD, maar verder maak ik me geen zorgen :)
Dat klinkt prima. Bedankt voor de tips, de koellade(s) ga ik even na.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GS88

GS88

π raat

Rotterdam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

Torwar schreef op maandag 5 april 2021 @ 23:41:
[...]

Dat klinkt prima. Bedankt voor de tips, de koellade(s) ga ik even na.
Koellade was een autocorrect. Ik bedoelde de koelpasta :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torwar
nexhil schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 08:01:
[...]

Koellade was een autocorrect. Ik bedoelde de koelpasta :D
Koelpasta als zoekterm maakt het al makkelijker, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Iemand ervaring met het verticaal plaatsen van de One X? Ivm met ruimtegebrek wil ik hem rechtop zetten. Liefst met een originele stand, maar die zijn echt nergens te krijgen. Amazon heeft er wel 2 die erop lijken, maar ben vooral benieuwd of de X zijn warmte wel goed kwijt kan.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:35

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

BillSpaarbank schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 21:05:
Iemand ervaring met het verticaal plaatsen van de One X? Ivm met ruimtegebrek wil ik hem rechtop zetten. Liefst met een originele stand, maar die zijn echt nergens te krijgen. Amazon heeft er wel 2 die erop lijken, maar ben vooral benieuwd of de X zijn warmte wel goed kwijt kan.
Warmte van de One X gaat via de achterkant eruit; de zijkanten zijn intake. Dus je limiteert enkel de intake van koude lucht (aan 1 kant), afhankelijk vannhet design van de stand.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09 15:21
BillSpaarbank schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 21:05:
Ik liep tegen hetzelfde probleem aan, de originele is nergens meer te krijgen. Ik heb uiteindelijk deze bij Amazon.de besteld en die bevalt uitstekend. Zit strak aan de Xbox. Lijkt een exacte kopie te zijn van het origineel.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmevs
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 21-04-2021
*knip, enquete-spam*

[ Voor 98% gewijzigd door F_J_K op 09-04-2021 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23-09 16:25
jimmevs schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 12:39:
Heeeey PlayStation 4 en Xbox One gebruikers. Op dit moment ben ik bezig met een onderzoek naar de intentie van gamers om te switchen tussen de Xbox en PlayStation game consoles. Ik heb een (hele) korte survey gemaakt die gericht is op het testen van data items voor mijn hoofd onderzoek. Ik zou het enorm waarderen als je de tijd zou kunnen nemen om de vragen in deze korte survey te beantwoorden, het kost niet meer dan 5 minuten van je tijd. Dit is de link naar de enquête (hij is in het Engels). *knip, enquete-spam*
Nogmaals, ik waardeer de moeite enorm.
Met vriendelijke groet,
Jimme
Wat zijn de login gegevens?

[ Voor 6% gewijzigd door F_J_K op 09-04-2021 13:49 ]

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmevs
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 21-04-2021
*knip, enquete-spam*

[ Voor 95% gewijzigd door F_J_K op 09-04-2021 13:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GS88

GS88

π raat

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkehuus
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 13:22
Ik weet niet of het on-topic is, maar zit even met het volgende;

Sinds de kids FIFA20 spelen op de game-pass heb ik mijn paypall account gekoppeld aan de Microsoft store.
Aangezien ik een 2 staps verificatie op mijn paypall heb dacht ik dat ik veilig zat?
Nu heeft mijn zoon een voor zijn verjaardag wat Fifapoints kado gekregen en ik heb dat zelf op zijn account gezet. Maar tot mijn verbazing was het klikken en klaar. Geen 2 staps verificatie en/of zelf wachtwoord intikken.

In de instellingen van de Xbox zie ik zo niets wat ik aan kan passen.
Ik heb gegoogeld maar kon zo niets vinden (wellicht zoek ik verkeerd) en op mijn paypall kan ik dit niet zo aanzetten want daar zit het al goed met 2 stapsverificatie.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Rossi46 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 16:25:
[...]

Ik liep tegen hetzelfde probleem aan, de originele is nergens meer te krijgen. Ik heb uiteindelijk deze bij Amazon.de besteld en die bevalt uitstekend. Zit strak aan de Xbox. Lijkt een exacte kopie te zijn van het origineel.
Is er een rede dat de originele nergens meer te krijgen is? De originele standaard voor de S is nog enigszins verkrijgbaar maar voor de X is het nagenoeg onmogelijk.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• GS88

GS88

π raat

Rotterdam

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GS88

GS88

π raat

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuka
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-09 20:12
Als ik Disney blurays voor de kids op de Xbox One X (beneden) wil afspelen start deze standaard met het Disney kasteel met bewegend water. Dit is blijkbaar een filmpje van zo'n 50 minuten. Welke optie ik ook kies geen enkele brengt me naar aan menu van de bluray. Ik heb diverse Disney films geprobeerd. Frozen 1 en 2, Finding Nemo. Allemaal doen ze hetzelfde. Pak ik een niet Disney BluRay krijg ik wel een menu.

Als ik de Dinsey blurays afspeel op de Xbox Series X (die boven staat) verschijnt er wel het taalkeuze menu en kan ik ze verder afspelen.

Ik heb de permanente opslag van bluray meermaals gewist echter zonder resultaat. Zijn er nog meer mensen met een dergelijk probleem die mogelijk een oplossing hiervoor hebben? Een aparte Bluray speler is geen oplossing _/-\o_

Xbox Series X "The Tower Of Power" - Skoda Enyaq iV80 Sportline '22 "The Beast"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23-09 16:25
Had mijn Xbox Game Pass (bewust) laten verlopen. Xbox Live icm VPN route via de Copacabana werkt nog steeds. Eerstvolgende betaling op 29/04/2024.

[ Voor 3% gewijzigd door Master FX op 29-04-2021 20:10 ]

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23-09 15:44

Stimulate14

⭐⭐⭐

Jullie al ervaring met It Takes Two?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88

GS88

π raat

Balen :9 Ik dacht mooi Mortal Kombat XL te kunnen scoren voor 6 dollar. Maar ik kan alleen maar betalen met iDeal, en dat kan blijkbaar niet op de US-site (wil zelf geen creditcard of PayPal doen), op de Nederlandse gaat het wel.

Weet iemand of het wel werkt als je een tegoedkaart koopt en het daarmee aanschaft?

Rotterdam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Stimulate14 schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 12:34:
Jullie al ervaring met It Takes Two?
Ja, paar keer gedaan met verschillende vrienden. Geweldig spel. Qua plot, qua graphics, qua geluid, qua gameplay. Heb er tot nog toe letterlijk niets op aan te merken. Kopen, zeker voor dat geld (disc).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MakkoF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88

GS88

π raat

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23:18
Naja zeg ik had me One X naar beneden geschopt omdat ik zelf de Series X heb.. Ding is prima enzo en opeens vandaag gaat die niet meer op HDMI :( andere poorten enzo al geprobeerd en boven waar ik de Series X heb staan maar nee hoor..

I think it’s dead :’(.. Probeer ook zonder scherm hem te laten resetten via USB.. Maar lijkt niet te werken lol

[ Voor 14% gewijzigd door dglavimans op 05-05-2021 18:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

dglavimans schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 18:12:
Naja zeg ik had me One X naar beneden geschopt omdat ik zelf de Series X heb.. Ding is prima enzo en opeens vandaag gaat die niet meer op HDMI :( andere poorten enzo al geprobeerd en boven waar ik de Series X heb staan maar nee hoor..

I think it’s dead :’(.. Probeer ook zonder scherm hem te laten resetten via USB.. Maar lijkt niet te werken lol
je moet hem ook niet schoppen! >:)
Pagina: 1 ... 78 ... 83 Laatste

Let op:
- Voor xCloud is er een specifiek topic gemaakt :)

- Discussie en speculatie nieuwe Xbox: Xbox Series X topic - deel 1
- Geen XBOX vs PS4 discussies;
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires Console Budget Gaming topic
- Geen discussies over TV's en monitoren, daar zijn andere subfora voor;
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.