Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 13-11 19:17
kevlar01 schreef op maandag 9 september 2019 @ 13:41:
Iemand een tip om Pouncers te overleven in de campaign van Gears 5? Wil hem op Insane uitspelen, maar begint vrij frustrerend te worden.
ACT I chapter 3 (het gedeelte nadat je op de turret alle drones hebt afgeslacht).
De AI helpt ook hier bijna niet, en 1 hit van die stekels is genoeg om dood te gaan...

[YouTube: Gears 5 - Act I - Chapter 3: This is War]
@20:30 ongeveer.

Die streamer speelt duidelijk niet op Insane, gezien hoe nonchalant hij uit cover daar rondloopt. Op Insane echt onmogelijk.
Haha nou pouncer tot daaraan toe. Ik kan je vertellen dat op solo insane pouncers nog wel meevallen als je het vergelijk met die snatchers :|

EDIT: Ik zie dat je een snatcher bedoeld ipv een pouncher :+ Ja die zijn super kut, maar er komt een nog kuttere snatcher plek aan, dus kan je alvast oefenen :9

I ColoSsuZz I wijzigde deze reactie 09-09-2019 15:15 (11%)

Xbox one: I ColoSsuZz I - PS4: I-ColoSsuZz-I

• quorumz
  • Laatst online: 08:17
gelukkig hebben we iets om naar uit te kijken om die vieze nasmaak van een Gears 5 (gelukkig geen xbox one x2 release titel) weer snel te vergeten: [game pass delivers voor gow5 dan _/-\o_ ]

quorumz wijzigde deze reactie 09-09-2019 19:46 (6%)

• Peter_Aragorn
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 13-11 18:36
quorumz schreef op maandag 9 september 2019 @ 18:19:
gelukkig hebben we iets om naar uit te kijken die vieze nasmaak van een Gears 5 (gelukkig geen xbox one x2 release titel) weer snel te vergeten: [game pass delivers voor gow5 dan _/-\o_ ]

[YouTube: Borderlands 3 - Official Cinematic Launch Trailer: "Let's Make Some Mayhem"]
Hier heb ik ook veel zin in :D!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 13-11 20:08

Geronimous

Moderator Spielerij
Wil er niemand een Gears 5 topic starten? Het algemene topic sneeuwt wat onder zo...

FT-17 FTW!

uchiha tijntje schreef op maandag 9 september 2019 @ 07:30:
[...]

Haal de DLC maar eventjes en dan gaan we samen de boss killen! Jij met je two hander en ik met mijn schild zodat ik je kan reviven :+

Als je hem gaat halen dan wacht ik nog even met mijn Cissna run. Als je hem niet gaat halen dan ga ik proberen een andere cooppartner te regelen :P Laat maar even weten. :)

Oja, en wil even iedereen _/-\o_ voor @exactor it. Hij is een beest in Slay the Spire! Respect!
Lees enkel maar negatieve feedback over de dlc, dus laat deze even aan mij voorbijgaan, pik hem misschien nog wel eens uit een sale.
Zonde, Ashen zelf is echt een steengoede game, jammer dat er plots zo'n cashgrab gedaan word door A44.

@exactor it _/-\o_

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• timmie271
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 13-11 17:22
Geronimous schreef op maandag 9 september 2019 @ 20:48:
[mbr]Wil er niemand een Gears 5 topic starten? Het algemene topic sneeuwt wat onder zo...[/]
Zal mij er wel eventjes de maandagavond mee vermaken :)

XBOX live: timmie271 add me for FM7 and other games :)

justifire schreef op maandag 9 september 2019 @ 21:10:
[...]

Lees enkel maar negatieve feedback over de dlc, dus laat deze even aan mij voorbijgaan, pik hem misschien nog wel eens uit een sale.
Zonde, Ashen zelf is echt een steengoede game, jammer dat er plots zo'n cashgrab gedaan word door A44.

@exactor it _/-\o_
Lol, nu we een slay the spire topic hebben, hoef ik het hier niet vol te gooien met superlatieven voor dat spel.

Misschien is een apart topic ook een idee voor Gears of niet? Ik heb geen tijd om er 1 te maken. Maar als iemand zich geroepen voelt, kan ik vrijdag wat opsmuk doen indien nodig. Edit: ik zie de oproep van @Geronimous net na mijn post. Aanbod blijft. :)

Net trouwens probleemloos een potje online gedaan. Niet met anderen overigens. En juist samen spelen werkte pet.

exactor it wijzigde deze reactie 09-09-2019 21:20 (4%)

Dutch: That is a fine place for it, the best...

justifire schreef op maandag 9 september 2019 @ 21:10:
[...]

Wat voor negatieve feedback? Vond hem echt prima! :)

En een cashgrab, Mwoah, heb er nooit voor betaald anders dan gamepass :p. Dus ik gun ze die 10 euro (of wat er voor ze overblijft) graag. :)

360Gamertag.....PSN ID

• timmie271
exactor it schreef op maandag 9 september 2019 @ 21:17:
[...]
Misschien is een apart topic ook een idee voor Gears of niet? Ik heb geen tijd om er 1 te maken. Maar als iemand zich geroepen voelt, kan ik vrijdag wat opsmuk doen indien nodig. Edit: ik zie de oproep van @Geronimous net na mijn post. Aanbod blijft. :)
timmie271 schreef op maandag 9 september 2019 @ 21:11:
[...]

Zal mij er wel eventjes de maandagavond mee vermaken :)
:z :z :z :z :P :P

@exactor it aanvullen/opleuken mag altijd natuurlijk :)

timmie271 wijzigde deze reactie 09-09-2019 21:56 (20%)

justifire schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 00:02:
Voor de gein de dlc van Metro Exodus opgestart.
Ben aangenaam verrast !
Gewoon weer ouderwets lineair door de tunnels heen.
En het ziet er adembenemend mooi uit :9~
Aanrader voor wie de seasonpass heeft !
Ik ben nog steeds niet verder gekomen dan chapter 3 ofzo van de base game. Denk in het najaar eens de game weer oppakken. :)

360Gamertag.....PSN ID

• timmie271
justifire schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 19:11:
Pfff wat is dat met Gears 5 joh ?!
Ping 120-200 8)7
Onspeelbaar, dat het maar snel vrijdag mag zijn !
[Xbox One/Windows 10] Gears 5

:z :P

Maar dan ga je toch eerst verder met de campaign? :)

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 13-11 18:59
Ik stop met het spelen van Gears Of War 5 tot er een patch of optie komt om solo te spelen voor de campain, wou gisteren verder met het verhaal. Helaas was ik 3 levels teruggezet en later op de avond had ik 2 keer een disconnect melding en moest level 3 steeds weer overnieuw doen, dit kan gewoon niet..

Bij Gears Of War 1,2,3 en 4 kon je de campain teminste solo spelen en werd er niet gelijk een lobby gemaakt, hoop dat ze snel met een oplossing komen want anders raak ik Gears Of War 5 nooit meer aan..

• kevlar01
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

justifire schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 19:11:
Pfff wat is dat met Gears 5 joh ?!
Ping 120-200 8)7
Onspeelbaar, dat het maar snel vrijdag mag zijn !
Had gisteren tijdens Horde gewoon een ping van 25(stabiel).
Laagste ping van de hele lobby, de rest zat rond de 40/50.

Heb Ziggo, Xbox bekabeld aangesloten.
kevlar01 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 09:11:
[...]

Had gisteren tijdens Horde gewoon een ping van 25(stabiel).
Laagste ping van de hele lobby, de rest zat rond de 40/50.

Heb Ziggo, Xbox bekabeld aangesloten.
Hier ook Ziggo 500 Mbit, bekabeld, Xbox regio op Nederland, alles open.
In andere games zit ik altijd tussen de 8-12 ms ping.
Als ik Gears speel, speel ik meestal KOTH, zo ook gisteren.
Heb het gisteravond laat nog eens geprobeerd, weer ping rond de 120 ms 7(8)7
Zie dat er ondertussen een Gears 5 topic is, dus zal het hier maar bij laten.

Gisteren gegonnen aan Blair Witch, best vermakelijk :)
Tesamen met de Metro Exodus Two Collonels dlc nog genoeg vertier tot vrijdag.
Kan Gears 5 lekker in de stront zakken.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• harrytasker
  • Registratie: oktober 2002
  • Niet online
justifire schreef op woensdag 11 september 2019 @ 09:48:
[...]
Gisteren gegonnen aan Blair Witch, best vermakelijk :)
Ja, alleen koppijn van de framerate. Triest!

• CallmeGod
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 01:37
G_Dragon schreef op woensdag 11 september 2019 @ 08:13:
Ik stop met het spelen van Gears Of War 5 tot er een patch of optie komt om solo te spelen voor de campain, wou gisteren verder met het verhaal. Helaas was ik 3 levels teruggezet en later op de avond had ik 2 keer een disconnect melding en moest level 3 steeds weer overnieuw doen, dit kan gewoon niet..

Bij Gears Of War 1,2,3 en 4 kon je de campain teminste solo spelen en werd er niet gelijk een lobby gemaakt, hoop dat ze snel met een oplossing komen want anders raak ik Gears Of War 5 nooit meer aan..
Hier ook ben gestopt , na telkens vastlopers level 2 part 4 opnieuw moeten doen totaal geen zin meer in.
Jammer en zonde.

• G_Dragon
CallmeGod schreef op woensdag 11 september 2019 @ 18:16:
[...]

Hier ook ben gestopt , na telkens vastlopers level 2 part 4 opnieuw moeten doen totaal geen zin meer in.
Jammer en zonde.
Gelukkig ben ik niet de enige, erg vervelend inderdaad. Hoop dat er snel een oplossing komt of dat je de campain ook zonder lobby kan spelen zoals de vorige delen.

• quorumz
G_Dragon schreef op woensdag 11 september 2019 @ 19:03:
[...]

Gelukkig ben ik niet de enige, erg vervelend inderdaad. Hoop dat er snel een oplossing komt of dat je de campain ook zonder lobby kan spelen zoals de vorige delen.
Ik heb ineens sinds maandag avond last geen problemen meer ervaren (alsof er ineens genoeg capaciteit op Azure beschikbaar gemaakt was voor de release van de normale versie). Zie wel dat door de crashen alle collectibles van Chapter 2 leeg zijn. Snap eigenlijk ook niet waarom zie die ping lijst naar verschillende azure locaties hebben staan.. zijn gewoon vaste gegevens die ze uit een tabel gevist hebben,, maar goed nog maar 1 dag!: BL3!

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 08:15

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

quorumz schreef op donderdag 12 september 2019 @ 07:07:
[...]

Ik heb ineens sinds maandag avond last geen problemen meer ervaren (alsof er ineens genoeg capaciteit op Azure beschikbaar gemaakt was voor de release van de normale versie). Zie wel dat door de crashen alle collectibles van Chapter 2 leeg zijn. Snap eigenlijk ook niet waarom zie die ping lijst naar verschillende azure locaties hebben staan.. zijn gewoon vaste gegevens die ze uit een tabel gevist hebben,, maar goed nog maar 1 dag!: BL3!
Ik moet zeggen dat het me enorm verbaasd dat een van de belangrijkste launches op xb dus zo een slechte nasmaak geeft, helemaal vlak voordat we allemaal weer mogen kiezen of next gen wel bij dit platform blijven.
En helemaal(er? :+ ) omdat ms juist met azure altijd adverteert dat het zo makkelijk zou moeten kunnen bijschalen wanneer de load hoger word.....

En ja ik snap het boventstaande volkomen (dus gewoon naar de BL overstappen), de hardcore gears spelers zullen vast wel offline spelen, wachten op de patch over proberen door de bugs heen te bijten, maar voor de gewone fan of gamer in het algemeen is het logisch om de game (in het meest gunstige geval 'nog') niet te spelen en voor wat anders te kiezen.

Als ik naar mezelf kijk begon ik ook wel hyped te raken, helemaal na het zien van het DF filmpje, maar door deze ellende ook heel bewust gekozen om te wachten......

Oh het kan natuurlijk ook gewoon dat je/men borderlands sowieso al interssanter vind dan gears, daar is naar mijn mening ook helemaal niets mis mee he.

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

• I ColoSsuZz I
G_Dragon schreef op woensdag 11 september 2019 @ 08:13:

Ik had deze problemen ook, maar sinds zondagavond is het bij mij allemaal gefixt.
Behalve dan het feit dat ik gisteren met wat moeite eindelijk de campaign solo op insane heb uitgespeeld, en die achievements niet heb gekregen... Zou 4 chaptes niet gecomplete hebben volgens de game |:(

Precies de chapters die ik zaterdag/zondag gedaan heb.. jammer weer.

I ColoSsuZz I wijzigde deze reactie 12-09-2019 09:57 (3%)

• Peter_Aragorn
justifire schreef op donderdag 5 september 2019 @ 18:36:
En Remnant : From The Ashes op 1000G :*)
Wat een game _/-\o_
Dat doe je goed! Ik heb de game gisteren voor het eerste een goede kans kunnen geven. Voor nu nog even vast bij de eerste boss, maar wel een fijne game zeg!

I ColoSsuZz I schreef op donderdag 12 september 2019 @ 09:57:
[...]

Ik had deze problemen ook, maar sinds zondagavond is het bij mij allemaal gefixt.
Behalve dan het feit dat ik gisteren met wat moeite eindelijk de campaign solo op insane heb uitgespeeld, en die achievements niet heb gekregen... Zou 4 chaptes niet gecomplete hebben volgens de game |:(

Precies de chapters die ik zaterdag/zondag gedaan heb.. jammer weer.
Solo op Insane? Maar geen achievement om het te bewijzen... :+

Haha, nee hoor, erg nice! Lijkt me een flinke uitdaging! Ben nog even niet begonnen aan de campaign vanwege deze problemen en omdat Trials Rising mijn tijd weer vergt... :)

360Gamertag.....PSN ID

• I ColoSsuZz I
uchiha tijntje schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:56:
[...]

Haha, nee hoor, erg nice! Lijkt me een flinke uitdaging! Ben nog even niet begonnen aan de campaign vanwege deze problemen en omdat Trials Rising mijn tijd weer vergt... :)
Eerlijk gezegd is insane solo makkelijker dan coop :+
Met solo gaan je AI teamgenoten down ipv direct dood.

I ColoSsuZz I schreef op donderdag 12 september 2019 @ 15:03:
[...]

Eerlijk gezegd is insane solo makkelijker dan coop :+
Met solo gaan je AI teamgenoten down ipv direct dood.
En toch ben je een held!

Als ik de updates op het Gears forum mag geloven worden missende Achievements en missend progress in waves gefixt. Zo houd ik ook hoop dat ranked progress een keer voor me gefixt wordt...

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• JSchut
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 07:06

JSchut

.....

uchiha tijntje schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:56:
[...]

Solo op Insane? Maar geen achievement om het te bewijzen... :+

Holy Shit wat een tijd heb jij op dat eerste duel neergezet. Kom er niet aan :D Zal wel een truukje zijn met de twee balken waar je compleet moet afremmen. Ik kan hem alleen niet vinden. Kom 6 tiende te kort... En dat is veel.

Xbox: JSchut82 |  MBP 15" 2018 i7-2.6GHz/16GB/512GB Space Gray |  iPhone X 64GB Space Gray

• G_Dragon

Take my money!
Dag na mijn verjaardag is gewoon de release, mijn Xbox gaat het zwaar krijgen als deze game uitkomt.

Edit; heb hem besteld

G_Dragon wijzigde deze reactie 12-09-2019 20:09 (3%)

JSchut schreef op donderdag 12 september 2019 @ 16:16:
[...]

Holy Shit wat een tijd heb jij op dat eerste duel neergezet. Kom er niet aan :D Zal wel een truukje zijn met de twee balken waar je compleet moet afremmen. Ik kan hem alleen niet vinden. Kom 6 tiende te kort... En dat is veel.
Dat duel? Is dat mijn Diamond track van 35.1XX? :) Zo ja, dan wil je niet weten hoeveel tijd ik daar aan heb besteed :P. Zal zo even mijn filmpje posten :) Ik verloor het meeste tijd vaak in t laatste gedeelte met die twee hellingen waar ik iedere keer veel te veel airtime had.

Nu op naar de 4 extreme tracks. :)

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 12-09-2019 20:22 (7%)

360Gamertag.....PSN ID

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 08:14

Notna

Where are you?®

G_Dragon schreef op donderdag 12 september 2019 @ 19:40:
[YouTube: Dragon Ball Z: Kakarot - TGS 2019 Pre-Order Trailer | PS4]

[Afbeelding]

Take my money!
Dag na mijn verjaardag is gewoon de release, mijn Xbox gaat het zwaar krijgen als deze game uitkomt.

Edit; heb hem besteld
En dan link je niet eens even naar de shop? :N

Holy fuckballs; €230 euro :X

https://store.bandainamco...ollector-s-edition-xbxone

Notna wijzigde deze reactie 12-09-2019 20:21 (12%)

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

• G_Dragon
Notna schreef op donderdag 12 september 2019 @ 20:19:
[...]

En dan link je niet eens even naar de shop? :N

Holy fuckballs; €230 euro :X

https://store.bandainamco...ollector-s-edition-xbxone
Sorry! Was die vergeten :)
Maar is veel geld inderdaad, denk alleen dat dit snel uitverkocht is en als grote grote dragonball fan wil ik deze set niet laten gaan.. zelfs niet voor deze prijs :)

• JSchut
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 07:06

JSchut

.....

uchiha tijntje schreef op donderdag 12 september 2019 @ 20:15:
[...]

Dat duel? Is dat mijn Diamond track van 35.1XX? :) Zo ja, dan wil je niet weten hoeveel tijd ik daar aan heb besteed :P. Zal zo even mijn filmpje posten :) Ik verloor het meeste tijd vaak in t laatste gedeelte met die twee hellingen waar ik iedere keer veel te veel airtime had.

Nu op naar de 4 extreme tracks. :)

[YouTube: Trials Rising, diamond]
Jep die! Idd bij die twee balken daar win je ten opzichte van mij. Erg netjes!

Voorlopig even geen Trials meer. Borderlands 3 tijd!

Xbox: JSchut82 |  MBP 15" 2018 i7-2.6GHz/16GB/512GB Space Gray |  iPhone X 64GB Space Gray

Peter_Aragorn schreef op donderdag 12 september 2019 @ 10:18:
[...]

Dat doe je goed! Ik heb de game gisteren voor het eerste een goede kans kunnen geven. Voor nu nog even vast bij de eerste boss, maar wel een fijne game zeg!
Remnant : From The Ashes is inderdaad een hele fijne game :Y
En toevallig komt vandaag ook nog eens de eerste gratis uitbreiding uit (adventure mode, nieuwe dungeon, nieuwe boss en nieuwe armor)
Daarnaast een flinke balance update en uitbreiding van (set-)skills.
Devs luisteren goed naar feedback van de community, reageren vlot terug op reddit en doen hun stinkende best om deze parel nog harder te laten glimmen _/-\o_

Patch notes : https://www.reddit.com/r/..._mode_update_patch_notes/

• Peter_Aragorn
justifire schreef op donderdag 12 september 2019 @ 22:46:
[...]

Remnant : From The Ashes is inderdaad een hele fijne game :Y
En toevallig komt vandaag ook nog eens de eerste gratis uitbreiding uit (adventure mode, nieuwe dungeon, nieuwe boss en nieuwe armor)
Daarnaast een flinke balance update en uitbreiding van (set-)skills.
Devs luisteren goed naar feedback van de community, reageren vlot terug op reddit en doen hun stinkende best om deze parel nog harder te laten glimmen _/-\o_

Patch notes : https://www.reddit.com/r/..._mode_update_patch_notes/
Ah kijk eens aan! Ik ben nog niet zo ver, dus dat komt goed uit. Net de eerste baas verslagen, Shroud. Vond het toch best een lastige...

Wat is Gears 5 toch een fijne MP game. Gisteren lekker een potje of 8 gespeeld met @exactor it (all hail Slay the Spire king) waarvan 2 verloren. Teamplay is toch wel erg prettig.

Dit weekend wat verder spelen en Trials weer op 100% zetten.

360Gamertag.....PSN ID

• G_Dragon
uchiha tijntje schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 10:18:
Wat is Gears 5 toch een fijne MP game. Gisteren lekker een potje of 8 gespeeld met @exactor it (all hail Slay the Spire king) waarvan 2 verloren. Teamplay is toch wel erg prettig.

Dit weekend wat verder spelen en Trials weer op 100% zetten.
Als ze nu de Single player even fixen met een patch zou fijn zijn, fijn om te horen dat de multiplayer wel goed werkt. Heb de multiplayer zelf nog niet aangeraakt naast de story :)
Peter_Aragorn schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 08:26:
[...]

Ah kijk eens aan! Ik ben nog niet zo ver, dus dat komt goed uit. Net de eerste baas verslagen, Shroud. Vond het toch best een lastige...
Wees blij dat je Gorefist niet had als eerste baas, die is vele malen pittiger !
Have fun !! \[T]/

*

Vannacht even aan de slag gegaan met Borderlands 3.
Gekozen voor resolutie mode en man wat is dat een feest voor de ogen :9
Snelle gameplay, krankzinnige wapens, gortdroge humor, me like !
Ga hier veel uurtjes insteken de komende tijd :)

• Peter_Aragorn
justifire schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 10:39:
[...]

Wees blij dat je Gorefist niet had als eerste baas, die is vele malen pittiger !
Have fun !! \[T]/

*

Vannacht even aan de slag gegaan met Borderlands 3.
Gekozen voor resolutie mode en man wat is dat een feest voor de ogen :9
Snelle gameplay, krankzinnige wapens, gortdroge humor, me like !
Ga hier veel uurtjes insteken de komende tijd :)
Ooh tuurlijk! Die zijn ook random...

BL3 wil ik ook nog halen, maar wil dan ook eigenlijk wel met wat mensen in een groep spelen. Vrijwilligers?

• quorumz
G_Dragon schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 10:24:
[...]

Als ze nu de Single player even fixen met een patch zou fijn zijn, fijn om te horen dat de multiplayer wel goed werkt. Heb de multiplayer zelf nog niet aangeraakt naast de story :)
ik kan je vertellen (want bij trueachievements wisten ze het ook niet zeker) dat als je denkt een chapter opnieuw te doen (want er zijn 3 bugged en niet afgevinkt dus die mag ik opnieuw doen) je NIET je bestaande save game moet gebruiken. Ik heb geen idee hoe het wel zou moeten en wel je upgrades houden (hm copy actie save game zou handig zijn + gewoon niet uitgelegd hoe dan wel) maar ik ben mooi alle upgrades van Jack kwijt. Kansloos gedaan dit. Ik wil die 3 chapters nog even snel doen en gooi ik die bagger snel van mijn HD

• G_Dragon
quorumz schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 11:16:
[...]

ik kan je vertellen (want bij trueachievements wisten ze het ook niet zeker) dat als je denkt een chapter opnieuw te doen (want er zijn 3 bugged en niet afgevinkt dus die mag ik opnieuw doen) je NIET je bestaande save game moet gebruiken. Ik heb geen idee hoe het wel zou moeten en wel je upgrades houden (hm copy actie save game zou handig zijn + gewoon niet uitgelegd hoe dan wel) maar ik ben mooi alle upgrades van Jack kwijt. Kansloos gedaan dit. Ik wil die 3 chapters nog even snel doen en gooi ik die bagger snel van mijn HD
Jammer dat ze hun Xbox Exclusive zo slecht hebben gemaakt, want ik begrijp dat je zelfs bij mission reload de upgrades van Jack kan verliezen? Of begrijp ik uw verkeerd

• quorumz
G_Dragon schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 11:27:
[...]

Jammer dat ze hun Xbox Exclusive zo slecht hebben gemaakt, want ik begrijp dat je zelfs bij mission reload de upgrades van Jack kan verliezen? Of begrijp ik uw verkeerd
na het uitspelen deed ik chapter select en koos ik mijn orginele save (hoe zou je anders moeten weten dat je Jack al geupgrade is, bij een lege save zowieso niet...) en overschrijven is ook redelijk normaal (doet hij ook bij degene die joined bv).. maar ik starte chapter 2 hoofdstuk 3 met een niet geupgrade Jack

• G_Dragon
quorumz schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 12:54:
[...]

na het uitspelen deed ik chapter select en koos ik mijn orginele save (hoe zou je anders moeten weten dat je Jack al geupgrade is, bij een lege save zowieso niet...) en overschrijven is ook redelijk normaal (doet hij ook bij degene die joined bv).. maar ik starte chapter 2 hoofdstuk 3 met een niet geupgrade Jack
Ik snap hem, dat is zeker heel slecht gedaan van de makers!
Had namelijk verwacht dat je de upgrades van Jack bleef houden, juist om die reden probeer ik ook alles te halen voordat ik verder ga met de missie.

• I ColoSsuZz I
quorumz schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 12:54:
[...]

Hopelijk hoef je de chapters niet opnieuw te doen, ik zit met het zelfde probleem maar wacht toch onderstaand even af :)

https://twitter.com/Coali...tatus/1171952626520317952

• quorumz
I ColoSsuZz I schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 13:21:
[...]

Hopelijk hoef je de chapters niet opnieuw te doen, ik zit met het zelfde probleem maar wacht toch onderstaand even af :)

https://twitter.com/Coali...tatus/1171952626520317952
helaas wat een bende na de update... het lijkt moeilijker geworden te zijn. de AI schiet helemaal niet meer mee.. de coop speler die jack speelt kan niet van power wisselen en ziet niet goed de upgrades (moet dus steeds uit het spel en weer terug)..

gaaaaap..

gloeiende gloeiende.. net 3 chapters uit act ii opnieuw gedaan, gekeken weer niet gemarkeerd als gehaald
en uninstall

oh wacht even horde of escape doen met coop vriend... euh...en ik zit alleen erin en de rest wordt eruit gezet... 8)7 |:(

quorumz wijzigde deze reactie 13-09-2019 23:12 (17%)

Net chapter 1 en 2 gespeeld van act 1. Ga eventjes wachten totdat de grootste problemen gefixt zijn, maar man wat speelt Gears weer lekker en wat ziet het er absurd goed uit in het donker op mijn tv’tje :)

360Gamertag.....PSN ID

• Origins
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 13-11 09:00
justifire schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 10:04:
Wat een verademing is Borderlands 3 na de grote Gears 5 domper <3
Zo blij met game pass, met de nadruk op pass _O-
Eens, ik vind Borderlands 3 een heerlijke game, ik zal Gears 5 zeker wel aanraken binnenkort maar het hoeft allemaal niet meer bij die game.
Borderlands 3 komt precies op het juiste moment.

PSN: TheMallakai / XBL Mallakai NL

• G_Dragon
Weet niet of dit het juiste topic is om te vragen :)
Maar heeft een van jullie ooit al iets bij game-outlet iets besteld?

Heb gisteren voor 150 euro de nieuwe Xbox Elite Controller series 2 besteld nadat ik me eigen Elite verkocht had voor 108 euro en zag dat de shop een 9 kreeg op budgetgaming, maar wat zijn de meningen hier?

G_Dragon wijzigde deze reactie 14-09-2019 11:26 (8%)

• joey82
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 13-11 13:59
Origins schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 10:09:
[...]

Eens, ik vind Borderlands 3 een heerlijke game, ik zal Gears 5 zeker wel aanraken binnenkort maar het hoeft allemaal niet meer bij die game.
Borderlands 3 komt precies op het juiste moment.
ik loop een beetje achter met games,

wat is er mis met gears 5?

• G_Dragon
joey82 schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 12:07:
[...]

Dat wanneer je de campain wil spelen je verplicht een lobby aanmaakt en daardoor altijd met online verbonden bent, daardoor ben ik al meerdere malen progressie verloren en missies over moeten doen. Ik wacht op een fix voor de campain
joey82 schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 12:07:
[...]

Veel bugs die het uitspelen van de solo/coop irritant kunnen maken, maar het valt mijns inziens nog wel mee als je goed oplet. Dus dat ie wel goed aan het autosaven is en je bij solo beter offline kunt gaan. Maar die fix zal nog wel snel komen gok ik. Ook kan het soms voorkomen dat progressie niet triggered en je dus vast zit (waardoor autosave erg belangrijk wordt)

Borderlands zit verder niet in gamepass dus wat daarmee verder is weet ik niet...
G_Dragon schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 12:14:
[...]

Dat wanneer je de campain wil spelen je verplicht een lobby aanmaakt en daardoor altijd met online verbonden bent, daardoor ben ik al meerdere malen progressie verloren en missies over moeten doen. Ik wacht op een fix voor de campain
Gewoon je console offline zetten. Of kabeltje eruit trekken, of bij netwerk settings offline gaan. Werkt dan gewoon prima qua saving. Wel blijven opletten of ie inderdaad saved, maar verder zou het moeten werken.

Martinspire wijzigde deze reactie 14-09-2019 12:16 (40%)

Martinspire - PC, PS4, X1

• G_Dragon
Martinspire schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 12:14:
[...]

Veel bugs die het uitspelen van de solo/coop irritant kunnen maken, maar het valt mijns inziens nog wel mee als je goed oplet. Dus dat ie wel goed aan het autosaven is en je bij solo beter offline kunt gaan. Maar die fix zal nog wel snel komen gok ik. Ook kan het soms voorkomen dat progressie niet triggered en je dus vast zit (waardoor autosave erg belangrijk wordt)

Borderlands zit verder niet in gamepass dus wat daarmee verder is weet ik niet...

[...]

Gewoon je console offline zetten. Of kabeltje eruit trekken, of bij netwerk settings offline gaan. Werkt dan gewoon prima qua saving. Wel blijven opletten of ie inderdaad saved, maar verder zou het moeten werken.
Bedankt voor de tip :)
Maar dat gaat toch veel te ver? Dit hoort een ingame keus te zijn voor de speler, hoop dat ze dit ook gaan toevoegen via een patch.
G_Dragon schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 12:18:
[...]

Bedankt voor de tip :)
Maar dat gaat toch veel te ver? Dit hoort een ingame keus te zijn voor de speler, hoop dat ze dit ook gaan toevoegen via een patch.
Als je geen verbinding hebt, gaat ie gewoon offline verder, dus ik zie het probleem niet echt? Dat het nu fout gaat omdat de server overbelast is, was natuurlijk te verwachten en vind ik van Microsoft ook een hele domme fout, maar het is wat het is. Voor coop mag ik hopen dat ie wel online gaat om een lobby op te zetten, maar daar gaat het nu ook fout mee.

Martinspire wijzigde deze reactie 14-09-2019 12:24 (9%)

• G_Dragon
Martinspire schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 12:23:
[...]

Als je geen verbinding hebt, gaat ie gewoon offline verder, dus ik zie het probleem niet echt? Dat het nu fout gaat omdat de server overbelast is, was natuurlijk te verwachten en vind ik van Microsoft ook een hele domme fout, maar het is wat het is. Voor coop mag ik hopen dat ie wel online gaat om een lobby op te zetten, maar daar gaat het nu ook fout mee.
Ik bedoel dat de speler ingame de keus moet hebben of hij / zij wel of niet in een online lobby wil, dit word in gears 5 voor je gemaakt. Daar ben ik meer verbaast over en dat de mensen die echt zonder online willen spelen het dan alleen kunnen fixen door zelf hun console op offline te zetten.

Dat gaat in mijn ogen te ver en is het een soort van verplicht om de campain op online servers te doen, Campain hoort gewoon ten alle tijden offline speelbaar te zijn als er een storymode inzit.

Begrijp me niet verkeerd :)
Ik neem je tip zeker mee en zal als ze niks verranderen hem op offline mode moeten uitspelen helaas :)
G_Dragon schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 12:27:
[...]

Ik bedoel dat de speler ingame de keus moet hebben of hij / zij wel of niet in een online lobby wil, dit word in gears 5 voor je gemaakt. Daar ben ik meer verbaast over en dat de mensen die echt zonder online willen spelen het dan alleen kunnen fixen door zelf hun console op offline te zetten.

Dat gaat in mijn ogen te ver en is het een soort van verplicht om de campain op online servers te doen, Campain hoort gewoon ten alle tijden offline speelbaar te zijn als er een storymode inzit.

Begrijp me niet verkeerd :)
Ik neem je tip zeker mee en zal als ze niks verranderen hem op offline mode moeten uitspelen helaas :)
Er zijn meer games die online zijn als ze verbinding hebben, zonder dat het echt wat toevoegt. Veel Ubi-games bijvoorbeeld. Mij maakt het werkelijk niks uit. Ik heb verbinding, dus gebruik hem maar. Ik vind het vooral irritant als het dingen achter online verbergt die daar niks te zoeken hebben. Zie Hitman 1 en 2 waar de halve game achter een filter is gezet wat werkelijk onnodig is.

Als de verbinding wegvalt of als servers niet bereikt kunnen worden, moet het wel gewoon werken en dát is met Gears mis. Als het verder gewoon had gewerkt, hadden jij en ik deze discussie waarschijnlijk niet gehad. En veel devs moeten hier echt beter werk van maken

• G_Dragon
Martinspire schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 12:42:
[...]

Er zijn meer games die online zijn als ze verbinding hebben, zonder dat het echt wat toevoegt. Veel Ubi-games bijvoorbeeld. Mij maakt het werkelijk niks uit. Ik heb verbinding, dus gebruik hem maar. Ik vind het vooral irritant als het dingen achter online verbergt die daar niks te zoeken hebben. Zie Hitman 1 en 2 waar de halve game achter een filter is gezet wat werkelijk onnodig is.

Als de verbinding wegvalt of als servers niet bereikt kunnen worden, moet het wel gewoon werken en dát is met Gears mis. Als het verder gewoon had gewerkt, hadden jij en ik deze discussie waarschijnlijk niet gehad. En veel devs moeten hier echt beter werk van maken
Helemaal met u eens dat die discussie er dan niet was geweest :). Ben misschien ouderwets in mijn denkwijze in een wereld waar online de meerderheid heeft maar zal altijd van mening zijn dat story en online gescheiden moeten blijven. Of dat de campain moet blijven werken als de servers wegvallen :)

Maar ik ga uw tip zeker gebruiken :)
Thanks daarvoor!

• LuisjeNL
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 08:02
@G_Dragon mooi prijsje! En zeker ook voor jou 2e hands elite v1. Goede tip

Lichtpuntje... (xbone: LuisjeNL)

• G_Dragon
LuisjeNL schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 22:37:
@G_Dragon mooi prijsje! En zeker ook voor jou 2e hands elite v1. Goede tip
Dank je :)
Ga je hem daar ook halen?

• Chabio
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 20:48
Martinspire schreef op zondag 15 september 2019 @ 00:39:
Als het goed is zit Anthem nu in EA Access. Dus mocht je de game nog willen spelen en je hebt toevallig dat abonnement...
Heb mijn 10 gratis uur nog niet opgespeeld bij EA Acces. Zegt mij persoonlijk genoeg. Prachtige game, het vliegen werkt erg goed, maar t pakt me niet.

In tegenstelling tot die andere uitgekotste EA game: Battlefront 2. Vermaak me daar al een tijdje uitstekend mee. Wederom prachtig, visueel en geluidstechnisch. Zowel single als multi genoeg te beleven voor een Star Wars fanboy *O*
Chabio schreef op zondag 15 september 2019 @ 12:10:
[...]

Heb mijn 10 gratis uur nog niet opgespeeld bij EA Acces. Zegt mij persoonlijk genoeg. Prachtige game, het vliegen werkt erg goed, maar t pakt me niet.

In tegenstelling tot die andere uitgekotste EA game: Battlefront 2. Vermaak me daar al een tijdje uitstekend mee. Wederom prachtig, visueel en geluidstechnisch. Zowel single als multi genoeg te beleven voor een Star Wars fanboy *O*
Mja ach, ik vind het wel prima. Maar coop is ie sowieso wel leuk om te doen...

• Tomba
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 07:50

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Bijzonder, heb een Xbox One S waar al tijden een Touro S 7200rpm USB3 harddisk aan hangt. Omdat die vol begon te raken heb ik een SSD die ik over had in een USB3 enclosure gestoken en aangesloten. Nu krijg ik echter de melding ‘We see your external storage but the connection is too weak to use’, ook als ik alleen de HDD aangesloten heb (en die deed t dus al 3 jaar gewoon wel) Als ik beide disks na opstarten van de Xbox aansluit werken ze wel allebei. Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Tomba schreef op zondag 15 september 2019 @ 13:05:
Bijzonder, heb een Xbox One S waar al tijden een Touro S 7200rpm USB3 harddisk aan hangt. Omdat die vol begon te raken heb ik een SSD die ik over had in een USB3 enclosure gestoken en aangesloten. Nu krijg ik echter de melding ‘We see your external storage but the connection is too weak to use’, ook als ik alleen de HDD aangesloten heb (en die deed t dus al 3 jaar gewoon wel) Als ik beide disks na opstarten van de Xbox aansluit werken ze wel allebei. Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
Zijn de kabels wel geschikt voor USB3? Probeer eens wat andere kabels. En als je een aansluiting daarvoor hebt, een extra stroomvoorziening?

• Tomba
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 07:50

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Martinspire schreef op zondag 15 september 2019 @ 17:13:
[...]

Zijn de kabels wel geschikt voor USB3? Probeer eens wat andere kabels. En als je een aansluiting daarvoor hebt, een extra stroomvoorziening?
Ik heb 3 (identieke) microUsb 3.0 kabels die alle 3 hetzelfde gedrag vertonen. Het zijn 2.5” disks dus er zit verder geen extra stroom voorziening op, enige optie zou dan een powered USB hub zijn, maar wat ik niet snap is dat de 2.5” harddisk het 3 jaar (eerst op mijn OG Xbone en nu op mijn S) prima heeft gedaan en nu ineens ook niet meer wil werken. Ook het feit dat zowel HDD als SSD gelijktijdig werken als ik ze pas aansluit ná opstarten kan ik niet plaatsen.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• Exorcist
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

G_Dragon schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 12:51:
[...]

Helemaal met u eens dat die discussie er dan niet was geweest :). Ben misschien ouderwets in mijn denkwijze in een wereld waar online de meerderheid heeft maar zal altijd van mening zijn dat story en online gescheiden moeten blijven. Of dat de campain moet blijven werken als de servers wegvallen :)

Maar ik ga uw tip zeker gebruiken :)
Thanks daarvoor!
Je hebt gewoon groot gelijk. Het is in veel gevallen helemaal niet nodig om online verbonden te zijn, zeker niet voor single player content. Games die dan alsnog (te) veel leunen op de Internetverbinding...nee bedankt.

Toppunt (PS4 weliswaar) voor mij is Gran Turismo Sport. Je kunt zonder verbinding niet eens saven. Als je te laat doorhebt dat je niet verbonden bent, ben je je progressie gewoon kwijt.
Tomba schreef op zondag 15 september 2019 @ 18:41:
[...]

Ik heb 3 (identieke) microUsb 3.0 kabels die alle 3 hetzelfde gedrag vertonen. Het zijn 2.5” disks dus er zit verder geen extra stroom voorziening op, enige optie zou dan een powered USB hub zijn, maar wat ik niet snap is dat de 2.5” harddisk het 3 jaar (eerst op mijn OG Xbone en nu op mijn S) prima heeft gedaan en nu ineens ook niet meer wil werken. Ook het feit dat zowel HDD als SSD gelijktijdig werken als ik ze pas aansluit ná opstarten kan ik niet plaatsen.
Hmm, mja dan lijkt het me een probleem met het systeem of met de schijf. Kun je wellicht een controle doen in Windows of iets dergelijks? Daar kun je in ieder geval de SMART uitlezen om te kijken of er misschien foute sectoren zijn.

Anders zou ik er misschien voor kiezen om gewoon te formatteren en opnieuw te proberen en kijken of het dan wel werkt. Overigens is het geen gegeven dat 2,5 inch geen stroom nodig zou hebben, maar de meeste kabels zijn daar wel goed genoeg voor. Al heb je soms nog wel eens wat problemen, maar de X1 moet genoeg stroom leveren om het normaal aan te kunnen, dat is zeker.

• G_Dragon
Hoe groot is de kans dat in invoerkosten moet gaan betalen bij mijn collectors editie van Dragon Ball Z Kakarot? Aangezien ik hem https://store.bandainamco...ollector-s-edition-xbxone hier heb besteld.

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

G_Dragon schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:08:
Hoe groot is de kans dat in invoerkosten moet gaan betalen bij mijn collectors editie van Dragon Ball Z Kakarot? Aangezien ik hem https://store.bandainamco...ollector-s-edition-xbxone hier heb besteld.
Kijk hier even...
https://www.belastingdien...j_invoer_internetaankopen

Geen idee of ze dit bij de douane er uit pikken? Anders moet je mogelijk nog 21 % bijbetalen, maar waar dat dat dan op gebaseerd wordt is mij ook onduidelijk.... Of is het verplicht om de factuur mee te leveren bij het pakket?

• MartijnS72
  • Registratie: augustus 2000
  • Niet online
G_Dragon schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:08:
Het lijkt erop dat je het in de Europese store hebt besteld? Die is volgens de Terms & Conditions gevestigd/geregistreerd in Frankrijk en dan heb je gewoonlijk geen invoerkosten.

Is er op je rekening een prijs inclusief BTW (of eventueel de Franse TVA) gespecificeerd?

• G_Dragon
MartijnS72 schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:49:
[...]

Het lijkt erop dat je het in de Europese store hebt besteld? Die is volgens de Terms & Conditions gevestigd/geregistreerd in Frankrijk en dan heb je gewoonlijk geen invoerkosten.

Is er op je rekening een prijs inclusief BTW (of eventueel de Franse TVA) gespecificeerd?
Dit?

G_Dragon wijzigde deze reactie 18-09-2019 09:52 (5%)

• MartijnS72
  • Registratie: augustus 2000
  • Niet online
Volgens mij hoef je niet bang te zijn voor invoerkosten. Je hebt al Franse BTW betaald.

Tenzij je het buiten de EU laat bezorgen, maar dan zou er als het goed geen BTW (taxes) berekend zijn:
[quote]
When ordering Products from the Reseller for delivery outside of the European Union you may be subject to import duties and taxes, which are levied once the package reaches the specified destination.
[/quote]

MartijnS72 wijzigde deze reactie 16-09-2019 15:58 (4%)

• G_Dragon
MartijnS72 schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:55:
[...]

Volgens mij hoef je niet bang te zijn voor invoerkosten. Je hebt al BTW betaald.

Tenzij je het buiten de EU laat bezorgen, maar dan zou er als het goed geen BTW (taxes) berekend zijn:
[quote]
When ordering Products from the Reseller for delivery outside of the European Union you may be subject to import duties and taxes, which are levied once the package reaches the specified destination.
[/quote]
Ah dank u wel want maakte me daar wel zorgen om, heb ook pokemon sword in het buitenland besteld.
Zal gelijk kijken bij die order

• LuisjeNL
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 08:02
@G_Dragon
En besteld ;)

Lichtpuntje... (xbone: LuisjeNL)

Tip voor mensen met Gamepass:

Creature in the Well.

Prima titel voor een paar uur vermaak. Denk dat de game een uurtje of 6 duurt.

360Gamertag.....PSN ID

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

aangezien ik een cheap bastard ben bestel ik vrijwel nooit iets, maar vind het toch altijd leuk om even te kijken wat er is :D
uchiha tijntje schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 08:23:
Tip voor mensen met Gamepass:

Creature in the Well.

Prima titel voor een paar uur vermaak. Denk dat de game een uurtje of 6 duurt.

[YouTube: Creature in the Well - Gameplay Trailer - Nintendo Switch]
haha en dit dus voor gratis (niet echt natuurlijk, heb ook betaald voor gampass maar omdat dit al gebeurd is voelt alles wat ik extra krijg als gratis :*) ) tof! ik klik deze via de app gelijk aan, thanks voor de tip!

edit:
Uhm maar sommige dingen vind ik zelfs voor 'gratis' niet interessant, bus simulator?!

Sagat wijzigde deze reactie 17-09-2019 10:09 (4%)

• I ColoSsuZz I
Ik vraag mij altijd af welke plezier je kunt halen uit dergelijke games? Ik zou mij denk na 5 min al vervelen :+
Wat is daar dan zo leuk aan? (oprechte vraag)

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Nu online

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

I ColoSsuZz I schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 10:11:
[...]

Ik vraag mij altijd af welke plezier je kunt halen uit dergelijke games? Ik zou mij denk na 5 min al vervelen :+
Wat is daar dan zo leuk aan? (oprechte vraag)
Als je het echt wil weten: [SIM] Euro Truck Simulator 2

Lees en kijk daar. Dit soort dingen doen zijn leuk maar het wisselt echt heel erg per spel hoe leuk het is.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• I ColoSsuZz I
justifire schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 11:10:
[...]

Als jij als buschauffeur aan het eind van de dag achter het stuur vandaan kruipt is het toch heerlijk als je weet dat je thuis ook nog een paar uurtjes mag ? :+
Zou dat het zijn? :+ Wellicht is het gewoon een passie ding, want als ik ook dat topic door kijk/lees wat hierboven wordt gemeld krijg ik het er ook niet warm (of koud) van.

Bijzonder hoe smaken toch zo veel kunnen verschillen :9

* SinergyX kijkt nog een keer naar de kalender.
* SinergyX kijkt naar bv FIFA 2020, of andere X 2019/2020 games.

Asjemenou? :P Slecht gekozen nummer :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

SinergyX schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 11:45:
[...]

* SinergyX kijkt nog een keer naar de kalender.
* SinergyX kijkt naar bv FIFA 2020, of andere X 2019/2020 games.

Asjemenou? :P Slecht gekozen nummer :P
opendeur mode

Bussen zijn altijd laat

/opendeurmode

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

I ColoSsuZz I schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 11:15:
[...]

Zou dat het zijn? :+ Wellicht is het gewoon een passie ding, want als ik ook dat topic door kijk/lees wat hierboven wordt gemeld krijg ik het er ook niet warm (of koud) van.

Bijzonder hoe smaken toch zo veel kunnen verschillen :9
Is volgens mij echt gewoon een kwestie van smaak inderdaad. De een kan urenlang in een Euro Truck Simulator zich vermaken, de ander in Farm Simulator, Minecraft, SimCity of Candy Crush.

Gelukkig is er voor ieder wat wils zo'n beetje tegenwoordig :)

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

kevlar01 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 13:35:
[...]

Is volgens mij echt gewoon een kwestie van smaak inderdaad. De een kan urenlang in een Euro Truck Simulator zich vermaken, de ander in Farm Simulator, Minecraft, SimCity of Candy Crush.

Gelukkig is er voor ieder wat wils zo'n beetje tegenwoordig :)
QFT :)

Ik heb nu als mijn mijn fix snes sf2, omdat er nu achievements support is,
En ik begrijp volkomen dat retro niet voor iedereen is, zelfde geld voor fighters en dus helemaal fighers op een retro systeem :P

Maar als het klaar is wil ik weer terug naar current gen, mogelijk wel met retroish game 10 second ninja, maar nog steeds zin in dmc5 op mijn xboxie 1 ook! (en 9134791491 andere games...dat ook)

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Sagat schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 14:43:
[...]

QFT :)

Ik heb nu als mijn mijn fix snes sf2, omdat er nu achievements support is,
En ik begrijp volkomen dat retro niet voor iedereen is, zelfde geld voor fighters en dus helemaal fighers op een retro systeem :P

Maar als het klaar is wil ik weer terug naar current gen, mogelijk wel met retroish game 10 second ninja, maar nog steeds zin in dmc5 op mijn xboxie 1 ook! (en 9134791491 andere games...dat ook)
Sinds gisteren is Tekken Tag Tournament 2 ook bij Games with Gold (X360 game).
Misschien ook wel een leuke fighter :)

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

kevlar01 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 14:48:
[...]

Sinds gisteren is Tekken Tag Tournament 2 ook bij Games with Gold (X360 game).
Misschien ook wel een leuke fighter :)
Yup! ik wil tekken 7 ook nog, maar voor 'weinig' gezien het maar zo zou kunnen dat ik hem niet heel veel ga spelen, games with gold prijs is ideaal :D

Holy shit. Die DLC van AC Odyssey is van soortgelijke grootte als de main game. Weer grote landen om te bezoeken en meer missies te doen, elk weer met eigen gesprekken, cinematics en objectives. Ik zit nu op 110+ uur. 80 voor de main game of zo en nu alweer 30 uur in de eerste map van de DLC gezeten. Deel 2 nu bezig en dat is weer een huge ass map. De flying fuck, die gasten zitten echt niet stil bij Ubisoft. Kan EA nog wat van leren qua hoeveelheid leveldesign+afwerking+gameplay afgezet over de ontwikkeltijd.

En ik heb dus werkelijk nog geen missie overnieuw gedaan voor bv XP of iets dergelijks en ook geen daily missions met alleen maar tekst. Puur en alleen story missions en side missions met dus intro, 1 of meerdere objectives met 1 of meer vervolg cinematics. Meerdere antwoorden die je ook kunt geven in de gesprekken dus wie weet hoeveel mogelijkheden ze vervolgens nog hebben uitgewerkt.

Ik sta echt versteld van hoeveel content in deze game zit. En sure, het is niet allemaal even afwisselend, maar de game geeft je genoeg nieuwe dingen om mee te spelen en maakt de game ook elke keer net effe wat lastiger (zonder overdreven lastig te zijn). Verhaal gaat maar door en maar door, maar is niet irritant of iets. Gewoon top geschreven. En het neemt je mee naar hele mooie werelden met veel afwisseling

Martinspire wijzigde deze reactie 17-09-2019 18:02 (3%)

• giantgiantus
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 07:43
@Martinspire ik vind die lange levensduur juist een groot negatief punt. Ik vind de wereld mooi en vind dergelijke games echt wel leuk, maar na een uurtje of 20 ben ik er helemaal klaar mee. Soms denk ik ook dat dergelijke games gevuld worden met een algoritme, het is allemaal zo repetitief.

• Kalkie
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 07:44

Kalkie

NLMP

Martinspire schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 18:01:
Holy shit. Die DLC van AC Odyssey is van soortgelijke grootte als de main game. Weer grote landen om te bezoeken en meer missies te doen, elk weer met eigen gesprekken, cinematics en objectives. Ik zit nu op 110+ uur. 80 voor de main game of zo en nu alweer 30 uur in de eerste map van de DLC gezeten. Deel 2 nu bezig en dat is weer een huge ass map. De flying fuck, die gasten zitten echt niet stil bij Ubisoft. Kan EA nog wat van leren qua hoeveelheid leveldesign+afwerking+gameplay afgezet over de ontwikkeltijd.

En ik heb dus werkelijk nog geen missie overnieuw gedaan voor bv XP of iets dergelijks en ook geen daily missions met alleen maar tekst. Puur en alleen story missions en side missions met dus intro, 1 of meerdere objectives met 1 of meer vervolg cinematics. Meerdere antwoorden die je ook kunt geven in de gesprekken dus wie weet hoeveel mogelijkheden ze vervolgens nog hebben uitgewerkt.

Ik sta echt versteld van hoeveel content in deze game zit. En sure, het is niet allemaal even afwisselend, maar de game geeft je genoeg nieuwe dingen om mee te spelen en maakt de game ook elke keer net effe wat lastiger (zonder overdreven lastig te zijn). Verhaal gaat maar door en maar door, maar is niet irritant of iets. Gewoon top geschreven. En het neemt je mee naar hele mooie werelden met veel afwisseling
Ik dacht ook, ik speel de DLC even tussendoor .. en dacht er na 20 uur door te zijn, totdat ik doorhad dat ik net klaar was met Episode 1. Soms repetitief, maar een streling voor het oog op de LG C9.

XBL: Kalkie PSN: KalkieNL

• quorumz

En gelukkig gaat Ubisoft alleen maar door met dit soort grote Open Wereld games! De volgende die deze opzet heeft is Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint (goede beta!) en daarna Watch Dogs Legions (heb 127 uur oid in Origins en 150 uur in Odyssey)

Iedereen klaagt over content in games (ik ook zoals over Anthem of The Division 2 of Destiny) en juist hier hebben ze genoeg ruimte tussen de grote DLC chapters en af en toe "een gratis" missie tussen door

(hmm geen achievements voor volgen van de discovery toer zoals in Origins :) )

Ubisoft is goed bezig

• G_Dragon

Dat heb je mooi omschreven, precies zoals het is _/-\o_
Ik kan je vertellen dat je er nog lang niet bent als je net voorbij DLC1 bent.
quorumz schreef op woensdag 18 september 2019 @ 06:35:
[...]

En gelukkig gaat Ubisoft alleen maar door met dit soort grote Open Wereld games! De volgende die deze opzet heeft is Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint (goede beta!) en daarna Watch Dogs Legions (heb 127 uur oid in Origins en 150 uur in Odyssey)

Iedereen klaagt over content in games (ik ook zoals over Anthem of The Division 2 of Destiny) en juist hier hebben ze genoeg ruimte tussen de grote DLC chapters en af en toe "een gratis" missie tussen door

(hmm geen achievements voor volgen van de discovery toer zoals in Origins :) )

Ubisoft is goed bezig
Ik sluit me aan bij jou mening :), ben ontzettend blij met Odyssey.
Jaren geleden dat ik zoveel uur in een open world single player heb gestoken (160 uur) en dat er zo'n goede single player game uitgekomen is. Laat Ubisoft maar doorgaan zoals ze bezig zijn _/-\o_

Tegenwoordig speel je helaas een single player al uit in 20 tot 30 uur 8)7

G_Dragon wijzigde deze reactie 18-09-2019 08:38 (43%)

Pfff, wat is Mixer toch een datavreter zeg... Gisteren een uurtje of 2 wat geklungel gekeken in Slay the Spire, maar dat koste me 4 gig aan mobiele data.... :P Had ik niet door totdat ik een melding kreeg dat ik op 80% van mijn dataverbruik zat :P

360Gamertag.....PSN ID

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

justifire schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 16:55:
[...]

Houd je er rekening mee dat Tekken 7 op 720p draait (ook op de One X)
Op een 4K scherm ziet het er echt niet uit met die rare schaling :r
Nee, dan liever een SoulCalibur VI of nog beter Dead or Alive 6 :9
Wow dat verbaasd me, denk wel dat de meeste fanatiekere fighting game fans wel heel gevoellig zijn voor lag en dus doorgaans op 1080p schermen (vaak monitoren) zullen spelen.

Ikzelf ben meer casual fan, maar in dit geval is het dus een voordeel om nog steeds 1080p peasant te zijn! :+

===

Ik zal het ook nog wel posten in het fighting games forum, maar mensen hier die de game tekken tag 2 (want backwards compat toch?) gaan spelen? Zou het wel leuk vinden om wat te prutsen met tweakers, note amper tekken ervaring dus ben de noobiest noob die er is :$

En nog even checken of ik iets van een mike kan fixen. Ik speel weinig online en als ik dat doe is het meestal op ps4, puur omdat ik daar wat tweakers ken, en voor 2d fighers op dat platform speciale fightpad heb :)

Pagina: 1 ... 15 ... 23 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True