Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-10 11:43
G_Dragon schreef op donderdag 5 september 2019 @ 21:42:
Vind die training in het begin van Gears 5 wel een lachertje, geen enkele Gears heeft een training lol :)
Naar mijn weten hadden gears 1 ook een training (kan een andere zijn geweest), maar je kon die gewoon gelijk skippen :)

Gamertag: timmie271

timmie271 schreef op donderdag 5 september 2019 @ 22:02:
[...]

Naar mijn weten hadden gears 1 ook een training (kan een andere zijn geweest), maar je kon die gewoon gelijk skippen :)
Oh really? Kan me het in ieder geval niet herinneren :p
Deeltje 5 verrast me gigantisch, wat een kwaliteit en wat loopt de game soepel op 60 fps. Speel hem toevallig omdat hij in gamepass zit , anders zou ik hem nooit nu al spelen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:44
Vind die training in het begin van Gears 5 wel een lachertje, geen enkele Gears heeft een training lol :)
Die heb ik dan ook meteen geskipped.
Xgar schreef op donderdag 5 september 2019 @ 22:18:
[...]

Hoe? :p

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xgar
hamburger knop en quit to main menu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Xgar schreef op donderdag 5 september 2019 @ 22:21:
[...]

hamburger knop en quit to main menu.
Lol! Ik maar zoeken naar skip xD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Xgar schreef op donderdag 5 september 2019 @ 22:18:
[...]

Maar de 5 gamerscore dan? :)

Net een potje versus gedaan. Je merkt wel dat er Gears veteranen meedoen. En dat de time to kill erg laag is. Shotguns zijn dichtbij even sterk maar op een metertje of 8 al nauwelijks effectief meer. Althans als ik ze vast heb. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moet er morgen vroeg uit dus tegen mijzelf gezegd dat ik hem niet ga opstarten. Maar morgenavond heb ik de oppas, dus ik denk dat een zeker anderhalf jarig jongetje heel vroeg zijn bed in moet :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xgar
Verwijderd schreef op donderdag 5 september 2019 @ 22:33:
[...]

Maar de 5 gamerscore dan? :)

Net een potje versus gedaan. Je merkt wel dat er Gears veteranen meedoen. En dat de time to kill erg laag is. Shotguns zijn dichtbij even sterk maar op een metertje of 8 al nauwelijks effectief meer. Althans als ik ze vast heb. :)
Dan moet ik er toch maar aan geloven. 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:10

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Ja maar, ja maar, ja maar.... de beste hardware hebben is helemaal niet belangrijk :')

Maar ligt het aan mij, of ziet de normale Xbox One versie er ook prima uit ?

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:37

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

MRE-Inc schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 08:10:
[...]

Ja maar, ja maar, ja maar.... de beste hardware hebben is helemaal niet belangrijk :')

Maar ligt het aan mij, of ziet de normale Xbox One versie er ook prima uit ?
Het ligt aan jou (:+ ) , aan gezien het verschil toch echt wel opvallend is (zelfs als je niet specifiek op details gaat letten). Maar ik vind het wel erg netjes dat de FPS zo mooi stabiel blijft op beide systemen. En het is niet alsof je naar een hele lelijke game kijkt op de non-X

Maar de One X is toch allemaal net een (heel) stuk gelikter. Mooi hoor :Y

[ Voor 5% gewijzigd door Notna op 06-09-2019 08:19 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wat ben ik blij dat ik op de One Xbox X speel, keek me ogen uit gisteren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-10 17:08

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Notna schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 08:13:
[...]

Het ligt aan jou (:+ ) , aan gezien het verschil toch echt wel opvallend is (zelfs als je niet specifiek op details gaat letten). Maar ik vind het wel erg netjes dat de FPS zo mooi stabiel blijft op beide systemen. En het is niet alsof je naar een hele lelijke game kijkt op de non-X

Maar de One X is toch allemaal net een (heel) stuk gelikter. Mooi hoor :Y
Heb deel 4 nooit op de One X gespeeld (alleen op de PC eigenlijk) maar voor mijn gevoel is 5 helemaal niet zoveel mooier als 4?. Niet dat ik deze direct na elkaar gespeeld heb.

Moet zeggen dat hij zowel op de PC (1440p) als XB1X echt als een zonnetje draait, alleen zijn mijn shooter skills op de Xbox niet bestaand :d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tortelli schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 09:21:
[...]

Heb deel 4 nooit op de One X gespeeld (alleen op de PC eigenlijk) maar voor mijn gevoel is 5 helemaal niet zoveel mooier als 4?. Niet dat ik deze direct na elkaar gespeeld heb.

Moet zeggen dat hij zowel op de PC (1440p) als XB1X echt als een zonnetje draait, alleen zijn mijn shooter skills op de Xbox niet bestaand :d.
Gezien ik gister Gears 4 vanaf Act 3 helemaal uitgespeeld heb: Zo mooi is die game niet nee. Vergezichten zijn vooral heel matig (gebrek aan objecten waarschijnlijk) en de levels zelf zijn vrij beperkt in wat je kunt zien en doen (al weet ik niet hoe deel 5 daarmee is)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-10 17:08

Tortelli

mixing gas and haulin ass

@Martinspire waarschijnlijk was het in mijn hoofd beter dan de werkelijkheid, speel de game overigens voornamelijk op de PC maar moet zeggen dat hij op de XB1X er erg goed uitziet. Vooral ook omdat je HDR hebt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Tortelli schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 09:21:
[...]

Ik heb het dan ook over het verschil tussen 5 op de OG One en 5 op de X ;)

Tussen 4 en 5; geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderdw
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:18
sanderdw schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 09:48:
Ik heb geen Xbox, dus hierbij, Xbox Live Gold 3 maanden €11,99 (in plaats van €19,99):

[ Voor 62% gewijzigd door sanderdw op 06-09-2019 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Tortelli schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 09:30:
@Martinspire waarschijnlijk was het in mijn hoofd beter dan de werkelijkheid, speel de game overigens voornamelijk op de PC maar moet zeggen dat hij op de XB1X er erg goed uitziet. Vooral ook omdat je HDR hebt natuurlijk.
Ik speel op een 27 inch 4K monitor zónder HDR en het ziet er ook ongelofelijk mooi uit, en ook stukken mooier dan deel 4 op deze monitor ;) (het betreft de Philips 276E8VJSB overigens)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
D-Ed schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 10:20:
[...]

Ik speel op een 27 inch 4K monitor zónder HDR en het ziet er ook ongelofelijk mooi uit, en ook stukken mooier dan deel 4 op deze monitor ;) (het betreft de Philips 276E8VJSB overigens)
Ik moet mezelf dan zeker nog laten verrassen, had net alleen de tutorial gedaan en die zag er net zo minder mooi uit als in de beta. Dus hopelijk mooier beeld in de rest van het spel.

Ondertussen deze snel even gestart: (het ziet er mooi uit maar naar mijn gevoel niet scherp..... niet zoals wildlands maar goed het is beta)

1e 15 mins dat ik gespeeld heb: love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
quorumz schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 10:23:
[...]

Ik moet mezelf dan zeker nog laten verrassen, had net alleen de tutorial gedaan en die zag er net zo minder mooi uit als in de beta. Dus hopelijk mooier beeld in de rest van het spel.

Ondertussen deze snel even gestart: (het ziet er mooi uit maar naar mijn gevoel niet scherp..... niet zoals wildlands maar goed het is beta)

1e 15 mins dat ik gespeeld heb: love it!

[YouTube: Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint: The Pledge Ft. Jon Bernthal | Live Action Trailer Ubisoft [NA]]
Het totaalplaatje doet echt heerlijk aan.. De visuals (waar ik een tijd geleden over twijfelde, niet meer zo grauw maar meer kleurrijk komt wat mij betreft goed uit de verf). De areas waarin je terecht komt zitten goed in elkaar, je ziet gewoon ver weg met retestrak beeld. Super soepel allemaal en gameplay loopt 'lekkerder' naar mijn gevoel..

Komende dagen weinig tijd om verder te spelen en daar baal ik dan wel van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21:54
Hu, raar. Toen ik pas mijn Xbox One X had, heb ik Gears of War 4 getest. Vond die toen op een LCD 4K het mooiste game dat ik toen gespeeld had. Tomb Raider 2 en Shadow of Mordor 2 waren toen ook toppers, dacht ik.
Gears 4 wel nooit meer ver gespeeld, dus kan me vergissen.

Wat zijn atm de mooiste games voor Xbox One X? Morgen een OLED-tv, wil meteen wat goeds testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tits schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 10:34:
Hu, raar. Toen ik pas mijn Xbox One X had, heb ik Gears of War 4 getest. Vond die toen op een LCD 4K het mooiste game dat ik toen gespeeld had. Tomb Raider 2 en Shadow of Mordor 2 waren toen ook toppers, dacht ik.

Wat zijn atm de mooiste games voor Xbox One X? Morgen een OLED-tv, wil meteen wat goeds testen.
OLED ? Hollow Knight ! Inside !!
Dan zie je goed dat zwart ook echt zwart is :)

Ga je grafisch kijken zou ik gaan voor een Gears 4 of 5, Forza 7 / Horizon 4, Mortal Kombat 11, Ghost Recon Wildlands of een Red Dead Redemption 2

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:09

Elke game gaat er (flink) op vooruit met een OLED. Ik zag zelfs op bakstenen meer detail in BF V toen ik vorig jaar overging. De kleuren in Overwatch en vooral Plants vs Zombies spatten van je scherm af. GoW is ook een genot om te zien op OLED, net als Forza.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Wel even wennen dat de chainsaw nu naar RB is verhuisd in Gears.
Had even gekeken, maar je kan het niet aanpassen met de default scheme layouts. Bij Judgment hadden ze ook al zo'n verandering doorgevoerd voor het switchen van het wapen.

Op zich goed dat ze het loskoppelen van de B knop, nu kan je jabben met B en zagen met RB. Voorheen moest je B iets langer inhouden waardoor je moeilijker kon timen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Ziet er leuk uit zo een traile rmaar geeft je echt geen idee wat je aan gameplay mag verwachten :+ Het is dus een RPG:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bierkwadraat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 13:54

Sinds gisteren Gears 5 aan het spelen, en dat is toch grafisch echt wel stap verder dan deeltje 4. Ziet er erg goed uit op OLED 4k 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelv5
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-07-2024
De eerste gears zat ook een training. Je kon deze dan wel skippen maar het was wel mogelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mikkelodeon
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-04-2024
Ik mag vanaf 10 september bij de GameMania mijn nieuwe one X ophalen a.d.h.v. de huidige inruilactie. Deze versie komt met downloadcodes voor de gehele GoW serie (deel 1 t/m 5), maar gezien ik deze games niet ga spelen doe ik ze weg.
Iemand interesse, stuur maar een PM voor de details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook hier positieve eerste indruk van Gears 5 na uurtje of vier spelen. Nét niet het detailniveau van Wolfenstein Youngblood, maar het knalt behoorlijk je scherm uit. Gameplay voelt iets logger aan, vind ik niet vervelend. Erg benieuwd naar de rest in ieder geval! Hopelijk nog een review op T.net, gezien dit eén van de titels voor Xbox dit jaar is. En eentje die de verwachtingen waar lijkt te maken 😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

De netwerk drops in gears zijn wel echt spel verpestend. Vandaag heb ik even lang naar laadschermen gekeken als gespeeld lijkt het.

Maar als je erin zit: tof! Speelt heerlijk weg. En ziet er aardig uit. :)

Verder is slay the spire vrij van storingen en vol actie. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:37

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 01:10:
De netwerk drops in gears zijn wel echt spel verpestend. Vandaag heb ik even lang naar laadschermen gekeken als gespeeld lijkt het.

Ben tegenwoordig meer verrast als netwerk infra een gamelaunch goed doorstaat dan iets als dit. Oh well ga het toch niet spelen, heel misschien op pc als ik de mijne upgrade. Of nog heel misschiener :P als mijn zoon het ooit leuk gaat vinden. Maar gezien zijn leeftijd eerst maar is halo damendoen (of toch fortnite :| )

Verder gister nog diverse potjes spire gedaan en was er eigenlijk wel klaar mee, maar toch die overexplained video gekeken waarmee het eigenlijk niet eens heel lastig lijkt...dus wellicht toch nog is proberen

Oh en over gs. Ik geb schijnbaar ooit ergens 1gs mee verdiend! Laatste cijfer momenteel een 6 bij mij.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 01:10:

Gisterenavond singleplayer (in mijn eentje : :+ ) zitten spelen. Om het half uur zag ik dat de connectie verbroken werd idd maar kon ik gelukkig wel doorspelen.. Avond ervoor met drie personen hetzelfde gehad..

Dus voorlopig maar even focus op (erg toffe) singleplayer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
Wom schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 23:56:
Ook hier positieve eerste indruk van Gears 5 na uurtje of vier spelen. Nét niet het detailniveau van Wolfenstein Youngblood, maar het knalt behoorlijk je scherm uit. Gameplay voelt iets logger aan, vind ik niet vervelend. Erg benieuwd naar de rest in ieder geval! Hopelijk nog een review op T.net, gezien dit eén van de titels voor Xbox dit jaar is. En eentje die de verwachtingen waar lijkt te maken 😀

Net niet het niveau van Young Blood? Kwa graphics of kwa gameplay? Smaken verschillen natuurlijk. Maar Gears 5 is toch echt wel een paar stappen hoger. Maar ik vind Young Blood persoonlijker ook echt stukker minder dan zn voorganger. Het verhaal kan me niet echt bekoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Ramon27 , grafisch detailniveau bedoel ik. Verder is Gears duidelijk de betere game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 10:47:
[...]

Heb je dan wel SP achievements unlocked?
Geen idee eigenlijk.. Als ik ergens niet mee bezig ben dan zijn het wel achievements.. Io verwacht sowieso dat ik de singleplayer nog wel een keer ga doen 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-10 20:09
Charter 2.1 aangekomen in Gears 5 en speel dit solo. Ik heb een hekel aan rushen in games want ik wil elke kamer rond zoeken naar upgrades.

Hoe is jullie ervaring met meerdere spelers campaign te spelen met random people?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-10 20:09
Notna schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 14:31:
[...]

Ziet er leuk uit zo een traile rmaar geeft je echt geen idee wat je aan gameplay mag verwachten :+ Het is dus een RPG:

[YouTube: GreedFall - Official Gameplay Overview Trailer]
Wat gameplay beelden gezien , ik twijfel heel erg om deze te kopen. Ik wacht nog even de review,s af.

Gears 5 spelen en Borderlands 3 op 13 September.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• timmie271
justifire schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 12:28:
[...]

FF serieus.... speel jij het spel puur voor het spel zelf ? :o
Dus net als vroeger toen we het nog leuk vonden om een spel daadwerkelijk te spelen ipv urenlang te grinden voor die laatste achievement ? _/-\o_
;)
Daarover gesproken. Hier eindelijk Halo 5 op 100% gezet na meer dan anderhalfjaar bezig te zijn geweest met die laatste bugged achievement te halen *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 13:33:
Zojuist begonnen aan de DLC van Ashen. Wat is dat toch een geweldige game. :) Vanavond weer snel verder en hopen op een goede coop partner zoals ik zojuist had... want Cessna mode is erg pittig..

Voor een ieder. De base game zit in gamepass!
Ik maak eerst ff slay the spire af om daarna aan je volgende tip te beginnen. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:37

Sagat

Is pappa x2!

[...]

Dus net als vroeger toen we het nog leuk vonden om een spel daadwerkelijk te spelen ipv urenlang te grinden voor die laatste achievement ? _/-\o_
;)
En die’ouwe meuk’ heeft tegenwoordig ook achievements! https://retroachievements.org

Maar idd het heeft ook wel wat om zonder te spelen :)

Ashen was toch een soort dark souls maar dan in de toekomst?
Verwijderd schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 13:38:
[...]

Ik maak eerst ff slay the spire af om daarna aan je volgende tip te beginnen. :o
‘Ff’
Uhuh, tot over een maand :P

[ Voor 18% gewijzigd door Sagat op 07-09-2019 14:05 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 14:04:
[...]

En die’ouwe meuk’ heeft tegenwoordig ook achievements! https://retroachievements.org

Maar idd het heeft ook wel wat om zonder te spelen :)

Ashen was toch een soort dark souls maar dan in de toekomst?
Nee, jij hebt het over Remnant : From The Ashes, dat speelt zich af na de verwoesting van de aarde.

Ashen speelt zich af in een andere dimensie, in een tijd dat personages nog geen gezichten hadden en communiceerden via pulse.

Beide games zijn wel Souls-like :Y

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Laatst online: 02-09 20:37
Ik had een Gold abo lopen tot juli 2020. Deze heb ik toen met de actie voor € 1.- omgezet naar Game Pass Ultimate en nu zie ik dat ik tot juli volgend jaar Game Pass Ultimate heb... Er is verder niks meer afgeschreven (paypal) en automatisch vernieuwen staat uit.

Heb ik nu bijna 12 maanden Game Pass gratis gehad ? Ik snap het niet..

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/pnHKTPB/Naamloos.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Benny op 07-09-2019 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Benny schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 14:48:
Ik had een Gold abo lopen tot juli 2020. Deze heb ik toen met de actie voor € 1.- omgezet naar Game Pass Ultimate en nu zie ik dat ik tot juli volgend jaar Game Pass Ultimate heb... Er is verder niks meer afgeschreven (paypal) en automatisch vernieuwen staat uit.

Heb ik nu bijna 12 maanden Game Pass gratis gehad ? Ik snap het niet..

[Afbeelding]
Je hebt nu de ultimate versie tot die einddatum en daar zit xbox live en game pass in. Alles wat je had werd opgeteld tot een maximum van 3 jaar voor die ene euro :Y

Dus tot november 2020 heb je ultimate. Daarna verloopt ie en kun je los kiezen of alsnog ultimate nemen.

[ Voor 6% gewijzigd door timmie271 op 07-09-2019 14:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Benny
timmie271 schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 14:51:
[...]

Je hebt nu de ultimate versie tot die einddatum en daar zit xbox live en game pass in. Alles wat je had werd opgeteld tot een maximum van 3 jaar voor die ene euro :Y

Dus tot november 2020 heb je ultimate. Daarna verloopt ie en kun je los kiezen of alsnog ultimate nemen.
Zozo.. dat is aardig van ze :) Bijna een jaar game pass voor 1 eurie..
Dus als ik met prepaid kaarten m’n Gold abo had verlengd met 2 jaar had ik tot 2022 game pass voor € 1 ? Wat een bizarre aanbieding zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Benny schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 15:13:
[...]

Zozo.. dat is aardig van ze :) Bijna een jaar game pass voor 1 eurie..
Dus als ik met prepaid kaarten m’n Gold abo had verlengd met 2 jaar had ik tot 2022 game pass voor € 1 ? Wat een bizarre aanbieding zeg
Yups. En dit is ook een aanbieding die straks niet meer geld he :P

Maar voor zover als je hem had kunnen verlengen is het een leuke deal inderdaad :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Benny
Ik dacht dat ik 1 maandje game pass zou krijgen voor die ene euro :p

Ik dacht op werk ik ga vandaag gears 5 maar eens aanschaffen maar dat is dus niet meer nodig :) lekker zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Benny schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 15:33:
Ik dacht dat ik 1 maandje game pass zou krijgen voor die ene euro :p

Ik dacht op werk ik ga vandaag gears 5 maar eens aanschaffen maar dat is dus niet meer nodig :) lekker zeg
Sterker nog je hebt nu zelf de beschikking over de ultimate edition van Gears 5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat crashed Gears 5 vaak? Telkens bij hervatten van console is die applicatie gesloten en net ook al in een pauzemenu (even iets kijken van racing). Verder ook al een keer gehad dat ie niet verder ging omdat ie hing bij het opslaan. Niet gewend van een Microsoft titel...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
[...]

;)
Ja sorry, Ik ben ergens blijven hangen denk ik :+

Vind het altijd wel leuk als ze zo plots in beeld verschijnen maar dat is het dan wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:51
Kan je nog steeds gebruik maken van die 1€ deal voor ultimate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuidJ
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22:10
Zojuist voor 2 euro 2 maanden Xbox Live Ultimate aangeschaft, als ik het goed begrijp kan ik dan de rest van het weekend Gears 5 spelen. Ben benieuwd was namelijk niet van plan deze aan te gaan schaffen, las positieve reacties dus wilde zelf ook aan de slag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ZuidJ schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 18:35:
Zojuist voor 2 euro 2 maanden Xbox Live Ultimate aangeschaft, als ik het goed begrijp kan ik dan de rest van het weekend Gears 5 spelen. Ben benieuwd was namelijk niet van plan deze aan te gaan schaffen, las positieve reacties dus wilde zelf ook aan de slag.
En daarna ook nog. Zo lang je gamepass (ultimate) hebt, kun je Gears 5 spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-10 19:00
Martinspire schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 17:52:
Wat crashed Gears 5 vaak? Telkens bij hervatten van console is die applicatie gesloten en net ook al in een pauzemenu (even iets kijken van racing). Verder ook al een keer gehad dat ie niet verder ging omdat ie hing bij het opslaan. Niet gewend van een Microsoft titel...
Hier ook. Game ziet er erg mooi uit maar in de single player had ik ook al een vervelende bug. Eén keer kon ik niet verder en bleef het opslaanicoontje de hele tijd in beeld. Toen ik probeerde de vorige save te herladen kwam ik een soort van ongeladen map terecht waar alles wit was en verscheen er meteen game over. Toen opnieuw het spel geladen en het was weer meteen game over. De enige oplossing was om het spel af te sluiten en opnieuw op te starten.

Na het opnieuw starten bleken de collectibles niet verzameld te zijn en bleef het 'totaal' van collecties op 0% staan. De upgrades voor Jack bleven wel verzameld maar die kon ik meteen nog een 2e (en 3e keer) verzamelen. Ok startte ik niet aan het laatste checkpoint maar er nog net voor waardoor ik een stukje spel en een aantal filmpjes opnieuw mocht spelen/kijken.

Wat later was er een gevecht in een soort van theaterzaal, na het gevecht begint het spel op te slaan en bevriest mijn karakter. De rest van de wereld gaat verder, enkel ik kan niets meer. Ook dan moest ik het spel afsluiten. Heb toen de Xbox maar uitgezet.

Het spel valt me voorlopig niet tegen, typisch GoW weer met dezelfde gameplay als de andere delen maar het moeten herspelen en de bugs waardoor je het game moet verlaten storen me toch wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Hier alleen maar wat disconnects maar geen van de fouten zoals hierboven omschreven (Xbox One X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog nul errors of fouten gezien bij Gears 5. Zal wel geluk hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-10 08:33
Ik had wel een bug,
in een side mission bij het ijs level, wilde een kick knopje niet spawnen op een deur bij een trein.
Heb mijn checkpoint herladen de side mission opnieuw moeten doen. Toen was hij er wel.
Maar sinds dat gebeurt is twijfel ik soms als ik niet duidelijk zie wat ik moet doen of ik weer een glitch heb.

Beetje irritant maarja,

Een andere die ik heb gehad was bij de woestijn heb ik toen ik de nieuwe jack upgrade hijack kreeg jack meteen opgeleveld.
Wat blijkbaar de vooruitgang van die quest glitched.
Heb ik ook de last checkpoint kunnen loaden.

Verder is het echt een goede Gears, maar er zijn zeker quest brekende bugs aanwezig.
Het kan zijn dat je hierdoor soms een stukje opnieuw spelen moet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Fucking hoerenzooi. Een uur of 2 a 3 voortgang weg bij Gears 5 (achteraf gezien ook niet zo super zinvol op de moeilijkheidsgraad die ik speel, maar toch).
Bij act 2, chapter 4
spoiler:
Dat open werelddeel. Had alles gedaan in dat stuk, alle upgrades, kom bij het laatste stuk om de toren in te gaan en leek niet verder te kunnen (niet de eerste keer trouwens). Reload checkpoint. Blijkt ie ergens voorin te zijn blijven hangen en is alles weg. Supergaaf...

Wie heeft die game (niet) getest? Echt niet gewend van MS. Breng hem dan lekker een week of 2 later uit. Er is totaal geen concurrentie voor AAA games dit najaar...

[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 07-09-2019 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonde ja. Van mijn feest(vrije)dag met de nieuwe Gears was weinig over (wel veel slay the spire voortgang :)).

Dit soort ellende ken ik vooral van Battlefield. Maar stiekem: Ook van MS. Halo MCC was ook te gaar voor woorden bij release. Bij gears 5 weet je in ieder geval wel dat als het werkt, het tof gaat zijn. Dat heeft bij BF3 en 4 en de MCC (vooral deze) heel lang geduurd. Duimen maar voor Gears. Zou zonde zijn als deze game door server problemen geteisterd blijft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hmm nou vind Gears 5 maar middelmatig. Serieus wat bugs in het spel. Crashen, geluid weg vallen. Het spel staat notabene op friends of invite only en plop 3e random erbij (zie ook de optie public niet)j.Karakters die niet meer willen stoppen met lopen.Uit het spel "gekicked" worden. Had gehoopt op wat "spannende"momenten zoals deel 1 maar dat lijkt ze niet te lukken..Beetje Mwoah gevoel erover. Ach hij zit in de game pass :)

Mee eens @Martinspire had niet wakker gelegen van wat weken later bij dit spel, nu speelt het frustrerend en geeft het een nare nasmaak

Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint Beta is best vermakelijk (combi Wildlands, The division (survival)) waar ik naar verwacht serieus veel tijd aan kwijt denk te zijn...

[ Voor 29% gewijzigd door quorumz op 08-09-2019 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bierkwadraat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 13:54
Martinspire schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 22:59:
Fucking hoerenzooi. Een uur of 2 a 3 voortgang weg bij Gears 5 (achteraf gezien ook niet zo super zinvol op de moeilijkheidsgraad die ik speel, maar toch).
Bij act 2, chapter 4
spoiler:
Dat open werelddeel. Had alles gedaan in dat stuk, alle upgrades, kom bij het laatste stuk om de toren in te gaan en leek niet verder te kunnen (niet de eerste keer trouwens). Reload checkpoint. Blijkt ie ergens voorin te zijn blijven hangen en is alles weg. Supergaaf...

Wie heeft die game (niet) getest? Echt niet gewend van MS. Breng hem dan lekker een week of 2 later uit. Er is totaal geen concurrentie voor AAA games dit najaar...
Hier precies hetzelfde. Heb het spel uitgespeeld en alle collectables gevonden , maar Act 2 kan ik helemaal overnieuw doen...

Update: de collectables kan ik ook niet nogmaals oppakken. Zie ze wel liggen maar kan er verder niks mee..

[ Voor 5% gewijzigd door bierkwadraat op 08-09-2019 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Tot nu toe Act 1 gedaan met co op, degene wordt gedisconnect (staat dat ik haar eruit heb gekicked) en vervolgens staat mijn scherm vast. kon niets anders doen dan game opnieuw starten en alle components en collectibles kwijt..

Sorry hoor maar hier krijg ik dan echt de schijt van, het nodigt echt niet uit om co op te doen.
Game speelt wel lekker weg maar verder heb ik geen WoW bij de game, maar dat kan omdat ik nog maar bij Act 1 ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ashen is echt het beste spel met de meest slechte AI coop partner. Mijn god, als die een IQ test moet afleggen dan denk ik dat die een all time low gaat halen...

———-

[rant]Nou, soms is de AI nog beter dan echte coop partners. We hadden de eindbaas makkelijk kunnen killen als die gewoon zijn schild gebruikt in plaats van hem two handed te willen aanvallen. Wat zijn er toch veel idioten zonder ook maar enige vorm van inzicht. [/rant]

[ Voor 47% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-09-2019 14:01 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 8 september 2019 @ 12:25:
Ashen is echt het beste spel met de meest slechte AI coop partner. Mijn god, als die een IQ test moet afleggen dan denk ik dat die een all time low gaat halen...

———-

[rant]Nou, soms is de AI nog beter dan echte coop partners. We hadden de eindbaas makkelijk kunnen killen als die gewoon zijn schild gebruikt in plaats van hem two handed te willen aanvallen. Wat zijn er toch veel idioten zonder ook maar enige vorm van inzicht. [/rant]
Mocht iemand de dlc spelen. Ik houd me aanbevolen voor

Aah dubbelpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10 20:10

v8power67

Psn: Mausosaurus

Afgelopen dagen spintires mudrunner zitten spelen op de xbox one. Moet zeggen zou nooit gekocht hebben maar zat in gamepass en vermaak me er prima mee. Lekker door de modder rossen. Eens op pc proberen want enigste nadeel vind ik de framerate op de originele x one. Die is soms wel dramatisch... Maar moet eerlijk zeggen gamepass begin ik steeds meer te waarderen. Binnenkort gears 5 eens proberen op mn pc, zal mn pctje niet in dank afnemen denk hahah schijnt een beest van een game te zijn op pc qua max(insane)settings.
Krijgt zelfs een 2080ti op zn knieën op 4k insane.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Ik kan Gears 5 niet eens opstarten, omdat de console zegt dat ik nog te vroeg ben... -_-

Edit: Aaah, ik mag dus met de gewone game pass pas de 10e los. Beetje lame, maar prima

[ Voor 33% gewijzigd door Peter_Aragorn op 08-09-2019 19:31 ]

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Peter_Aragorn schreef op zondag 8 september 2019 @ 19:23:
Ik kan Gears 5 niet eens opstarten, omdat de console zegt dat ik nog te vroeg ben... -_-

Edit: Aaah, ik mag dus met de gewone game pass pas de 10e los. Beetje lame, maar prima
Je kan hem alleen spelen als je Ultimate Game Pass hebt, de rest (pc pass ook) iets later..

ach net 40% van de tijd gekloot met coop en steeds eruit knallen, kansloos dit voor zon grote titel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennos1
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:16
Horde mode bij Gears 5 verliest vaak de verbinding als een potje klaar is. Alles dan voor niks 😡

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 8 september 2019 @ 12:25:

———-

Schild ? 7(8)7
Two hander (Zweihander) for life :Y
What's death can't kill you :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 9 september 2019 @ 00:05:
[...]

Schild ? 7(8)7
Two hander (Zweihander) for life :Y
What's death can't kill you :+
Haal de DLC maar eventjes en dan gaan we samen de boss killen! Jij met je two hander en ik met mijn schild zodat ik je kan reviven :+

Als je hem gaat halen dan wacht ik nog even met mijn Cissna run. Als je hem niet gaat halen dan ga ik proberen een andere cooppartner te regelen :P Laat maar even weten. :)

Oja, en wil even iedereen _/-\o_ voor @exactor it. Hij is een beest in Slay the Spire! Respect!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:12
Peter_Aragorn schreef op zondag 8 september 2019 @ 19:23:

Zet je locatie sowieso op Nieuw-Zeeland, dan kun je in ieder geval vandaag al los. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op maandag 9 september 2019 @ 08:22:
[...]

Zet je locatie sowieso op Nieuw-Zeeland, dan kun je in ieder geval vandaag al los. ;)
Huh moet de game nog uitkomen? dacht dat de release vrijdag al was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-10 08:33
Voor Gears of war 5 is Early acces voor mensen met gamepass ultimate. Of een pre order van de mega gold edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Rivanov schreef op maandag 9 september 2019 @ 08:22:
[...]

Smart ;)!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nadat ik al een paar uur was teruggezet bij Gears, bleek dat het niet genoeg was om via die checkpoint verder te gaan. Niet veel later kwam ik erachter dat ook die bugged was en omdat je dan vast zit, moet je de hele chapter overnieuw doen. Oftewel nog een uur of 2 erbij. Waarom dat ding niet gewoon zelf ook is opgedeeld in een afct met meerdere chapters snap ik niet. Dat is werkelijk de moeite van het programmeren niet en haalt veel frustratie weg als shit gewoon niet werkt.

Voor degenen die nog moeten beginnen: wacht echt op de eerste patch voor Gears 5. Dat scheelt je straks echt veel frustratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Martinspire schreef op maandag 9 september 2019 @ 10:13:
Nadat ik al een paar uur was teruggezet bij Gears, bleek dat het niet genoeg was om via die checkpoint verder te gaan. Niet veel later kwam ik erachter dat ook die bugged was en omdat je dan vast zit, moet je de hele chapter overnieuw doen. Oftewel nog een uur of 2 erbij. Waarom dat ding niet gewoon zelf ook is opgedeeld in een afct met meerdere chapters snap ik niet. Dat is werkelijk de moeite van het programmeren niet en haalt veel frustratie weg als shit gewoon niet werkt.

Voor degenen die nog moeten beginnen: wacht echt op de eerste patch voor Gears 5. Dat scheelt je straks echt veel frustratie
Of speel offline. Dit is allemaal omdat de servers het zwaar te verduren hebben, en campaign is ook online (je start een online lobby op als je campaign start). Super irritant.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op maandag 9 september 2019 @ 10:13:

Speel je met vrienden of solo?
Want ik speel zelf de story helemaal solo om dit gedoe te voorkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

G_Dragon schreef op maandag 9 september 2019 @ 11:25:
[...]

Speel je met vrienden of solo?
Want ik speel zelf de story helemaal solo om dit gedoe te voorkomen :)
Solo is nog steeds online. Of je moet je console offline gezet hebben.

Ik speel het ook solo en heb ook al meerdere keren een "checkpoint crash" gehad, en daarnaast zie ik alle collectibles niet die ik wel degelijk gepakt heb. Offline las ik vandaag las tip, dus dat ga ik vanavond eens testen. Toen ik net begon, donderdagavond 21:00 met Act 1, ging alles super vloeiend, niks geen bugs. Pas afgelopen weekend ging het los.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 13:16
Same here. Speel ook solo, maar inmiddels ook al zo'n 6-7x de saving checkpoint bug gehad. En collectibles worden helaas ook niet opgeslagen.

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Willybubba schreef op maandag 9 september 2019 @ 11:49:
[...]

Solo is nog steeds online. Of je moet je console offline gezet hebben.

Ik speel het ook solo en heb ook al meerdere keren een "checkpoint crash" gehad, en daarnaast zie ik alle collectibles niet die ik wel degelijk gepakt heb. Offline las ik vandaag las tip, dus dat ga ik vanavond eens testen. Toen ik net begon, donderdagavond 21:00 met Act 1, ging alles super vloeiend, niks geen bugs. Pas afgelopen weekend ging het los.
Oh dat meen je? leuk dat ze de keus voor je maken :/
En dat je niet offline de story kan doen.
Had dit serieus niet door, bedankt :).

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 09-09-2019 11:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

G_Dragon schreef op maandag 9 september 2019 @ 11:57:
[...]

Oh dat meen je? leuk dat ze de keus voor je maken :/
En dat je niet offline de story kan doen.
Had dit serieus niet door, bedankt :).
Kijk maar eens als je je campaign weer start.. "Creating Lobby" of iets in die strekking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Willybubba schreef op maandag 9 september 2019 @ 11:23:
[...]

Of speel offline. Dit is allemaal omdat de servers het zwaar te verduren hebben, en campaign is ook online (je start een online lobby op als je campaign start). Super irritant.
Ik denk dat de meeste issues die ik heb gehad, niet met online/offline te maken hebben. Als een checkpoint niet saved, dan ligt dat echt lokaal. Ook niet verder kunnen omdat de game iets niet triggered, lijkt me geen online/offline issue maar een game issue.

Ik zal het verder wel proberen, maar verwacht dat de game gewoon buggy blijft.

Eind van act 2 spoiler
spoiler:
Ik vond die matriarch wel erg frustrerend trouwens. De 2 instakill aanvallen zijn solo gewoon rete irritant omdat die AI geen ene flikker uitvoert. Waarom doet die gozer niks in veel gevechten? Erg frustrerend. Zeker als het de eerste keer bijna lukt en ie met 10% te gaan je ineens in 2en scheurt. Was ook fijn geweest als duidelijk was dat ie dat kon doen. En qua difficulty is er vrijwel geen verschil, merkte ik... :/

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 09-09-2019 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speel ook alleen, maar zie regelmatig de melding staan dat Online coop niet meer kan inderdaad. Verder ben ik zelf nog geen collectibles verloren en ook geen problemen met de savegames gelukkig. Want als ik ergens een hekel aan heb is hetzelfde stuk opnieuw te moeten doen.

Moet zeggen dat ik grafisch wel onder de indruk ben van de levels in de sneeuw. Het wegschieten van het ijs en hoe dit terug dichtgroeit vond ik wel een leuke vondst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Willybubba schreef op maandag 9 september 2019 @ 12:02:
[...]

Kijk maar eens als je je campaign weer start.. "Creating Lobby" of iets in die strekking.
Kan je dan ook echt nergens ervoor kiezen hoe je de story wil spelen?
Bijv. bij dead island moest kon je daar wel voor kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Martinspire schreef op maandag 9 september 2019 @ 12:04:
[...]

Ik denk dat de meeste issues die ik heb gehad, niet met online/offline te maken hebben. Als een checkpoint niet saved, dan ligt dat echt lokaal. Ook niet verder kunnen omdat de game iets niet triggered, lijkt me geen online/offline issue maar een game issue.

Ik zal het verder wel proberen, maar verwacht dat de game gewoon buggy blijft.
Jawel, die checkpoints worden ook online gedaan... Heeft met seamless co-op te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 13:16
Martinspire schreef op maandag 9 september 2019 @ 12:04:
[...]

Eind van act 2 spoiler
spoiler:
Ik vond die matriarch wel erg frustrerend trouwens. De 2 instakill aanvallen zijn solo gewoon rete irritant omdat die AI geen ene flikker uitvoert. Waarom doet die gozer niks in veel gevechten? Erg frustrerend. Zeker als het de eerste keer bijna lukt en ie met 10% te gaan je ineens in 2en scheurt. Was ook fijn geweest als duidelijk was dat ie dat kon doen. En qua difficulty is er vrijwel geen verschil, merkte ik... :/
Eens, je hebt zeker in dat gevecht helemaal niks aan die AI. Hij loopt alleen maar rondjes zonder ook maar te schieten :/

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Iemand een tip om Pouncers te overleven in de campaign van Gears 5? Wil hem op Insane uitspelen, maar begint vrij frustrerend te worden.
ACT I chapter 3 (het gedeelte nadat je op de turret alle drones hebt afgeslacht).
De AI helpt ook hier bijna niet, en 1 hit van die stekels is genoeg om dood te gaan...

@20:30 ongeveer.

Die streamer speelt duidelijk niet op Insane, gezien hoe nonchalant hij uit cover daar rondloopt. Op Insane echt onmogelijk.

[ Voor 29% gewijzigd door kevlar01 op 09-09-2019 13:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kevlar01 schreef op maandag 9 september 2019 @ 13:41:
Iemand een tip om Pouncers te overleven in de campaign van Gears 5? Wil hem op Insane uitspelen, maar begint vrij frustrerend te worden.
ACT I chapter 3 (het gedeelte nadat je op de turret alle drones hebt afgeslacht).
De AI helpt ook hier bijna niet, en 1 hit van die stekels is genoeg om dood te gaan...

[YouTube: Gears 5 - Act I - Chapter 3: This is War]
@20:30 ongeveer.

Die streamer speelt duidelijk niet op Insane, gezien hoe nonchalant hij uit cover daar rondloopt. Op Insane echt onmogelijk.
Ik weet wel dat
spoiler:
Je niet geraakt wordt als je in cover zit. Loop/sta je dan is het altijd raak. Zelfs als je wegduikt (iets wat bij de matriarch wel werkt). Ik vind sowieso insta-kills erg flauw bij dit soort bosses, maar bij niet-insane overleef je deze pouncers wel. Matriarch is dodelijk zelfs op beginner.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 09-09-2019 14:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Martinspire schreef op maandag 9 september 2019 @ 14:27:
[...]
Ik weet wel dat
spoiler:
Je niet geraakt wordt als je in cover zit. Loop/sta je dan is het altijd raak. Zelfs als je wegduikt (iets wat bij de matriarch wel werkt). Ik vind sowieso insta-kills erg flauw bij dit soort bosses, maar bij niet-insane overleef je deze pouncers wel. Matriarch is dodelijk zelfs op beginner.
Nadeel is wel dat als ik in cover zit, die pouncer naar de andere kant springt. Dan moet ik wel nieuwe cover zoeken, en dan pakt hij me meestal. :X
Ach ja, old skool Gears checkpoints grinden dan maar. Vertik het om difficulty omlaag te zetten. :7
Pagina: 1 ... 14 ... 83 Laatste

Let op:
- Voor xCloud is er een specifiek topic gemaakt :)

- Discussie en speculatie nieuwe Xbox: Xbox Series X topic - deel 1
- Geen XBOX vs PS4 discussies;
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires Console Budget Gaming topic
- Geen discussies over TV's en monitoren, daar zijn andere subfora voor;
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.