Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-10 11:43
G_Dragon schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 13:17:
[...]

oh sorry ja ik hoop zijn keuze :)
Weet jij toevallig ook of je hem gewoon kan verlengen met een normale 12 maanden Xbox Live Gold als er een jaar om is?
Als het goed is zul je hem straks moeten verlengen met een Ultimate als je weer hetzelfde wil hebben.
Voor alleen gamepass haal je de gamepass verlenging.
Voor alleen xbox live haal je de xbox live verlenging.

Zou het alleen wel pas tegen het aflopen van de Ultimate uittesten voor het geval er iets mis gaat :P

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-10 10:43
quorumz schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 10:03:
Hm "iedereen" heeft het hier over Blair Witch.... maar hoeveel hebben het er daadwerkelijk ook gespeeld?.. :)
Vind het maar ruk lopen, niet onder de indruk van de graphs (hoe moeilijk kan het zijn 4k hdr etc...)
te lange check points en na al dat dwalen in het bos geloof je het wel....
ik had PRECIES hetzelfde.. wil nog wel een poging wagen, maar tot nu toe exact hetzelfde gevoel.
Had gehoopt op een 2e Alan Wake, maar dat is het echt niet (tot nu dan)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
timmie271 schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 13:20:
[...]

Als het goed is zul je hem straks moeten verlengen met een Ultimate als je weer hetzelfde wil hebben.
Voor alleen gamepass haal je de gamepass verlenging.
Voor alleen xbox live haal je de xbox live verlenging.

Zou het alleen wel pas tegen het aflopen van de Ultimate uittesten voor het geval er iets mis gaat :P
Haha ik was alleen zo slim om voor 3 jaar Xbox Live Gold te kopen en toen kon er maar 2 gebruiken omdat ik aan het limiet zat, heb er nog een over en wou die ergens volgend jaar erop gooien maar ik kan inderdaad beter wachten tot het bijna afloopt. want als ik de betaling nu niet automatisch laat doorlopen vervalt mijn ultimate over 3 jaar en dan ga ik weer door met normaal gold tot er weer zo'n actie komt

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
elpino.rv schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 13:22:
[...]

ik had PRECIES hetzelfde.. wil nog wel een poging wagen, maar tot nu toe exact hetzelfde gevoel.
Had gehoopt op een 2e Alan Wake, maar dat is het echt niet (tot nu dan)
Jij had wel hele hoge verwachtingen.
We hebben het over een spel van bloober team, zowel Layers of Fear als >Observer_ liepen grafisch volkomen ruk.
Neemt niet weg dat dat beide titels verder erg goed in elkaar staken :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10 20:10

v8power67

Psn: Mausosaurus

G_Dragon schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 12:46:
[...]

Je weet dat je erg goedkoop 3 jaar had kunnen krijgen?
Ja ik weet dat deze actie er is. Maar zoals al gezegd ik ben een PlayStation gamer voornamelijk. Letterlijk de Xbox dit jaar denk ik 2x aangezet. Maar nu de ps4 pro kapot is( lees zelf gemolt..) ga ik komende 2 maanden meer op de xbox en pc spelen. Tot ik weer een werkende ps4 heb.
En ook next gen denk ik niet dat Xbox mijn main platform word dus dan ga ik geen 120 euro gokken erop.
Maar wie weet, nu eerst eens wat gamepass spellen spelen. Heb ook gamepass op pc nu dus genoeg te doen.

Moet zeggen horizon 4 is wel weer effe leuk om te doen. Hoop nieuwe autos en uitbreidingen( al zie ik mezelf de lego uitbreiding niet echt spelen).
Heb ook outer worlds gedownload, en doom en nog veel meer. Dus ja genoeg te doen.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-10 10:43
justifire schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 13:35:
[...]

Jij had wel hele hoge verwachtingen.
We hebben het over een spel van bloober team, zowel Layers of Fear als >Observer_ liepen grafisch volkomen ruk.
Neemt niet weg dat dat beide titels verder erg goed in elkaar staken :)
Ik vind het grafische zelf nog niet het belangrijkste. Het gaat meer om het gevoel en hoe lekker het speelt. Dat vind ik tegenvallen. Had meer spanning verwacht, maar loop 1,5 uur (werkelijke tijd) in een donker bos zonder dat er echt iets gebeurt. Controls om iets op te pakken/te gebruiken zijn niet echt lekker, ook wanneer je iets kan oppakken moet je best moeite voor doen (beetje een muis cursor die je moet laten bewegen).
Ben wel wat verder, en las net dat het vanaf chapter 5 toch nog spannender wordt. Daar ben ik gestopt. Dus daarom ga ik het echt nog wel een kans geven.

Misschien niet goed om het met Alan Wake te vergelijken, maar dat was het 1e gevoel dat ik kreeg toen ik de trailer zag. Helaas is dat dus niet het geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-10 21:53
Lees nu in jullie berichten over een gamepass ultimate aanbieding. Wat moet ik daarvoor doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:47

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Schimanski schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 14:58:
Lees nu in jullie berichten over een gamepass ultimate aanbieding. Wat moet ik daarvoor doen?
Een zoekmachine kunnen gebruiken :>

https://www.pcworld.com/a...me-pass-ultimate-tip.html

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schimanski
Thnx!! Zat tussen opruimen schoonmaken en kid eten te geven te lezen 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:22

Zeddicius

Conscience do cost

Dit 'trucje' werkt zo te lezen niet als je een recuring subscription hebt zeker? Dan kan ik beter mijn huidige abonnement stopzetten en lost Xbox live tegoed kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Zeddicius schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 15:12:
Dit 'trucje' werkt zo te lezen niet als je een recuring subscription hebt zeker? Dan kan ik beter mijn huidige abonnement stopzetten en lost Xbox live tegoed kopen?
Dan werkt het voor die ene maand en word het daarna omgezet naar de 13 euro versie.

Gaat om het huidige tegoed wat je nog hebt staan voor x aantal maanden van beide.

Weet alleen niet of het nog steeds werkt eigenlijk? Was toen een tijdelijk actie vanuit Microsoft net na het introduceren ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius

Zeddicius

Conscience do cost

timmie271 schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 15:15:
[...]

Dan werkt het voor die ene maand en word het daarna omgezet naar de 13 euro versie.

Gaat om het huidige tegoed wat je nog hebt staan voor x aantal maanden van beide.

Weet alleen niet of het nog steeds werkt eigenlijk? Was toen een tijdelijk actie vanuit Microsoft net na het introduceren ervan.
Ah ja, zie nu de datum van het gelinkte artikel. Ik was van de actie op de hoogte, alleen dacht ik dat ze de actie nu weer verlengd hadden. Ben ik toch te laat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeddicius schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 15:18:
[...]

Ah ja, zie nu de datum van het gelinkte artikel. Ik was van de actie op de hoogte, alleen dacht ik dat ze de actie nu weer verlengd hadden. Ben ik toch te laat :P
Ik heb het vorige week donderdag nog gedaan, 3 jaar gold gekocht en toen omgezet.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeddicius

Zeddicius

Conscience do cost

G_Dragon schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 15:42:
[...]

Ik heb het vorige week donderdag nog gedaan, 3 jaar gold gekocht en toen omgezet.
Hmm, dan ga ik het toch maar proberen. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeddicius schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 15:44:
[...]

Hmm, dan ga ik het toch maar proberen. d:)b
Kan zijn dat het nu wel weg is hoor, aangezien het dinsdag is en dat dan de deals met gold ook vernieuwen.
Hoop dat je het lukt 8), let me know

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 14:55

Meneer iCy

swarma

Is ergens nog de xbox elite controller v1 te bestellen voor 150 euro? Kameraad heeft zijn geld teruggekregen maar heeft eigenlijk geen zin om 2 maand te wachten op de v2.

Ik zie hem ook zo vlug nergens meer op voorraad.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

uchiha tijntje schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 16:11:
[...]

Mediamarkt heeft er altijd een paar liggen is mijn ervaring.
Website gaf aan van niet, maar kan altijd een telefoontje wagen. De lokale gameshop niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:58

Sagat

Is pappa x2!

I ColoSsuZz I schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 13:19:
Ik kan er niet echt een topic over vinden, maar zijn er tweakers die ervaring hebben met een brook adapter?
Om bijv je xbox (elite) controller te gebruiken op je PS4?

Adapter; https://www.amazon.com/On...67163660&s=gateway&sr=8-4
De brooks aandelen zijn aardig gestegen sinds ik het bedrijf ken ;)

Ik heb een adaper van ps4 joypad naar megadrive/pc engine en (wsl iets relevanter voor jou (ps3 naar ps4)

Ik heb overwogen om een x360 naar one te kopen, zodat ik dan mijn 8bit do m30 wireless zou moeten kunnen gebruiken op de one (en eventueel mijn mad catz x360 fight pad) maar gekozen om fighting games maar op pc en ps4 (en x360) te blijven spelen.

Maar over het algemeen maakt het bedrijf naar mijn mening goede spullen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
G_Dragon schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 13:17:
[...]

oh sorry ja ik hoop zijn keuze :)
Weet jij toevallig ook of je hem gewoon kan verlengen met een normale 12 maanden Xbox Live Gold als er een jaar om is?
Een 12 maanden Xbox Live Gold kaart wordt toegevoegd als 4 maanden Games Pass Ultimate bij een lopend abonnement, volgens de veelgestelde vragen op https://www.xbox.com/nl-NL/xbox-game-pass.
Kan ik, als ik Xbox Game Pass Ultimate heb, nog steeds Xbox Live Gold- en Xbox Game Pass-codes inwisselen?

Wanneer je een Xbox Game Pass Ultimate-abonnement hebt, kun je doorgaan met het inwisselen van Xbox Live Gold- en Xbox Game Pass-codes. Deze codes worden automatisch omgezet naar Xbox Game Pass Ultimate met een ratio die gebaseerd is op de ERP (Estimated Retail Price) van deze codes.

Token zegt… 12 maanden Gold
Je krijgt… 4 maanden Ultimate
Misschien gewoon eerst laten verlopen om tegen die tijd te zien wat de voorwaarden (en beschikbare games) van Game Pass zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MartijnS72 schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 17:52:
[...]

Een 12 maanden Xbox Live Gold kaart wordt toegevoegd als 4 maanden Games Pass Ultimate bij een lopend abonnement, volgens de veelgestelde vragen op https://www.xbox.com/nl-NL/xbox-game-pass.

[...]

Misschien gewoon eerst laten verlopen om tegen die tijd te zien wat de voorwaarden (en beschikbare games) van Game Pass zijn.
Ah! Bedankt voor je reactie, dan laat ik mijn Xbox Live Gold abbo eerst verlopen en zodat ik weer opnieuw kan beginnen met normaal xbox live gold

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:41

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Inruil actie bij Gamemania. Voor 79 een nieuwe Xbox One X Gears 5 bundel als je je huidige X inlevert. Das tenminste echt 4k gamen :P

https://www.gamemania.nl/info/Xbox-one-x-gears5-inruilactie

Bij inlevering van deze console......ontvang ik een korting van dit bedrag...en betaal ik dit bedrag
Xbox One X 1 TB€ 400€ 79
PlayStation 4 Pro 1 TB€ 350€ 129
PlayStation 4 1 TB€ 250€ 229
PlayStation 4 500 GB€ 230€ 249
Xbox One S 1 TB€ 200€ 279
Xbox One S 500 GB€ 180€ 299
Xbox One 1 TB€ 180€ 299
Xbox One 500 GB€ 150€ 329
Switch€ 270€ 209

Ga het zelf niet doen aangezien ik volgend jaar toch de nieuwe XBox haal en momenteel een Scorpio Edition heb.

[ Voor 36% gewijzigd door MRE-Inc op 04-09-2019 00:11 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus je betaald gewoon 79 euro voor Gears 5 en je hebt een nieuwe XBX? :P

Heb net een gemaakte Scorpio, die doe ik niet weg :D

[ Voor 47% gewijzigd door SinergyX op 04-09-2019 00:43 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

justifire schreef op woensdag 4 september 2019 @ 01:03:
Geen zin in Gears 5, anders zou ik het wel doen :+
Ik vind het interessant om de 500gb one S van mijn zoon in te ruilen, het ding heeft gare wifi, en ik heb er destijds maar 155 voor betaald ofzo. heb ik op die prijs bijna 30 eruo winst terwijl hij 2 jaar hier gestaan heeft ofzo?

Enige is dat, tot nu toe, hij er weinig op speelt, dan vind ik 300 toch een hoop geld om uit te geven (don't get mad guys maar) ik vermoed dat hij voordat geld veel liever een switch of ps4 krijgt. En andere is dat ik nog wel 300 euro moet bijbetalen. Is toch geld, helemaal met bovenstaande in acht nemend, dus ik laat het lekker zo.

Dan mezelf.....gisteren dus eindelijk weer is wat geprobeerd. Yoku's island. De flipper platformer......interessant concept maar kweenie....het heeft niet de hook waardoor ik er verder mee wil. Begrijp me niet verkeerd het is absoluut een leuk en degelijk tot misschien wel goed spel (ik ben uiteraard ook niet heel ver, misschien 30 mins gespeeld), dus gevalletje 'its not you, its me :P' Maar alleen al in gamepass meer interesse in een snake pass/path of zelfs super lucky......

Daarna, slay the spire. Ik snap nu heel goed het 'one more go' gevoel wat ik hier vaker terug las, het is absoluut interessant. Maar ook hier, kweenie, misschien is het heel simpel dat ik zelf meer voldoening haal uit actie games dan strategie? Ik ben iig halverwege de 3e spire en goed spoilers voor de zekerheid
spoiler:
na de 3e krijg je volgens mij toegang tot een ander char, dat wil ik dan op zijn minst ook wel even proberen

Dus ik hou mijn definitieve mening hierover nog even voor me, al hoewel ik verwacht dat ook dit niet een game gaat worden die echt mijn aandacht vasthoudt.

En dat zoek ik dus wel soort van, nadat ik met horizon chase turbo echt een goto game had (en zelfs die speelde ik dan niet 'elke' kans die ik had, maar het was wel soort van altijd in mijn achterhoofd aanwezig ;) )

DMC dus doordat mij 'spire' run wat langer duurde dan verwacht niet gespeeld, daar ben ik ook nog steeds erg benieuwd naar!

@uchiha tijntje jaja 10 second ninja, ik weet het :>

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeddicius

Zeddicius

Conscience do cost

G_Dragon schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 15:51:
[...]

Kan zijn dat het nu wel weg is hoor, aangezien het dinsdag is en dat dan de deals met gold ook vernieuwen.
Hoop dat je het lukt 8), let me know
Actie loopt nog steeds, gisteravond gebruik van kunnen maken d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeddicius schreef op woensdag 4 september 2019 @ 07:52:
[...]

Actie loopt nog steeds, gisteravond gebruik van kunnen maken d:)b
Dat is fijn om te horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

@G_Dragon Ho, wacht eens even ? Dus als je in juni zoals ik gedaan heb, gebruik hebt gemaakt van de $1 optie om Xbox Live Gold om te zetten naar Game Pass Ultimate en je hebt NIET het maximaal aantal maanden welke je kunt stacken gebruikt, dan kun je dus nu nog een jaar Xbox Live Gold kopen en toevoegen, welke dan 1 op 1 worden overgezet naar Game Pass Ultimate ?

Van mij loopt Game Pass Ultimate nu tot 6-5-2021. Laatste opwaardering met € 1,00 op 10-6-2019

Je kan 3 jaar stacken dus 36 maanden. Voor mijn eigen gemak even rekenen vanaf de datum dat ik het heb ingeschakeld, 10-6-2019 tot het einde van 6-5-2021. Dan kom ik op

7 maanden 2019
12 maanden 2020
5 maanden 2021

Totaal 24 maanden. Ik zou dus nog 1 jaar Xbox Live Gold kunnen kopen en toevoegen om tot het maximale van 36 maanden te komen.

Klopt dit ? En als je dus nu een Xbox Live Gold koopt voor 12 maanden en deze toe gaat voegen aan je account, dan zou mijn Game Pass Ultimate moeten lopen tot 6-5-2022 ? Of zie ik het verkeerd en maak ik ergens een denk foutje ? Zo niet, dan haal ik nog even een jaartje Gold.

@justifire Gears 5 komt in Gamepass toch direct bij de release. Althans als ik in de Gamepass app kijk, zie ik Gears 5 daar staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 13:16
Sagat schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 17:29:
[...]

De brooks aandelen zijn aardig gestegen sinds ik het bedrijf ken ;)

Maar over het algemeen maakt het bedrijf naar mijn mening goede spullen.
Goed om te horen, ik ben ook wel van plan zo'n x one naar ps4 adapter te kopen, ik wacht heel even af tot de elite v2 controller uitgekomen is :)

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

I ColoSsuZz I schreef op woensdag 4 september 2019 @ 09:41:
[...]

Goed om te horen, ik ben ook wel van plan zo'n x one naar ps4 adapter te kopen, ik wacht heel even af tot de elite v2 controller uitgekomen is :)
Een tip hierover, kijk wel goed of jouw 'doel controller' in de supported hardware zit. Dit is wel het enige waar ik je voor wil waarschuwen. Want doorgaans kun je wel firmware updates uitvoeren, maar voor mijn 'retro' convortor' is er een zeer logische feature nog steeds niet ingebouwd.

Maar hoe populairder je hardware is, hoe meer kans dat dit er snel inkomt (indien niet al aanwezig).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 4 september 2019 @ 09:40:
@G_Dragon Ho, wacht eens even ? Dus als je in juni zoals ik gedaan heb, gebruik hebt gemaakt van de $1 optie om Xbox Live Gold om te zetten naar Game Pass Ultimate en je hebt NIET het maximaal aantal maanden welke je kunt stacken gebruikt, dan kun je dus nu nog een jaar Xbox Live Gold kopen en toevoegen, welke dan 1 op 1 worden overgezet naar Game Pass Ultimate ?

Van mij loopt Game Pass Ultimate nu tot 6-5-2021. Laatste opwaardering met € 1,00 op 10-6-2019

Je kan 3 jaar stacken dus 36 maanden. Voor mijn eigen gemak even rekenen vanaf de datum dat ik het heb ingeschakeld, 10-6-2019 tot het einde van 6-5-2021. Dan kom ik op

7 maanden 2019
12 maanden 2020
5 maanden 2021

Totaal 24 maanden. Ik zou dus nog 1 jaar Xbox Live Gold kunnen kopen en toevoegen om tot het maximale van 36 maanden te komen.

Klopt dit ? En als je dus nu een Xbox Live Gold koopt voor 12 maanden en deze toe gaat voegen aan je account, dan zou mijn Game Pass Ultimate moeten lopen tot 6-5-2022 ? Of zie ik het verkeerd en maak ik ergens een denk foutje ? Zo niet, dan haal ik nog even een jaartje Gold.

@justifire Gears 5 komt in Gamepass toch direct bij de release. Althans als ik in de Gamepass app kijk, zie ik Gears 5 daar staan.
Volgens mij is die actie alweer afgelopen toch?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +2 Henk 'm!

7 maanden 2019
12 maanden 2020
5 maanden 2021

Nee helaas je kan nu niet 12 maanden toevoegen en 12 maanden ontvangen, want 12 maanden worden dan omgezet naar 4 maand Xbox Live Gold Ultimate. ( zie foto )

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/B2Zhz4p/xbox-ult.png
Bron: Klik hier

Ik zelf laat in 2022 wel mijn Xbox Live Ultimate abonnement verlopen en ga dan verder met het normale Xbox Live abonnement want heb dit puur gedaan omdat het spotgoed koop was voor 3 jaar.

Net nog even uitgezocht en je kan inderdaad wel weer terug naar normaal gold als je Xbox Live Ultimate verloopt:
You can, however, rejoin Xbox Live Gold or Xbox Game Pass when your Xbox Game Pass Ultimate subscription ends

[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 04-09-2019 10:11 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Gears 5 early access is beschikbaar om twee uur in de nacht van donderdag op vrijdag als mijn rekenwerk klopt. Komt een roostervrije dag icm kinderen op school met aansluitend kinderfeestje even goed uit. Komt mijn nieuwe ritme van 6 uur opstaan ook weer eens van pas buiten werkdagen. :)

Zijn er mensen die zin hebben om vrijdag overdag de nieuwe escape modus samen te doen? Of eventueel wat campaign op insane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 4 september 2019 @ 10:11:
Gears 5 early access is beschikbaar om twee uur in de nacht van donderdag op vrijdag als mijn rekenwerk klopt. Komt een roostervrije dag icm kinderen op school met aansluitend kinderfeestje even goed uit. Komt mijn nieuwe ritme van 6 uur opstaan ook weer eens van pas buiten werkdagen. :)

Zijn er mensen die zin hebben om vrijdag overdag de nieuwe escape modus samen te doen? Of eventueel wat campaign op insane.
We hebben er zin in! :)
Ben alleen bang dat ik dan al ver weg ben :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I

Volgens mij klopt dat niet hoor.

Gears 5 komt uit de 5e 9PM local region time. Oftewel 21:00 ;) Je kan uiteraard wel je region van je xbox aanpassen naar Nieuw Zeeland en dan 14 uur eerder spelen, dus op zijn vroegst donderdagochtend 7 uur :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jazeker, Gears 5 Ultimate staat hier al geinstalleerd (55GB) via game pass.
Kan er echter nog niet hyped van worden.
Heb de beta gespeeld en vond het maar mehh...
En breek me de bek niet open over die robotjes :r , had gehoopt dat ze daarmee hun lesje wel hadden geleerd in Gears 4.

Gisteren bezig geweest met de Code Vein demo, weet nog niet goed wat ik daar van moet vinden, vind het systeem erg chaotisch.
Het ziet er wel super gelikt uit overigens :9~

Nog negen dagen tot Borderlands 3 oOo

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

G_Dragon schreef op woensdag 4 september 2019 @ 10:08:
[...]

Nee helaas je kan nu niet 12 maanden toevoegen en 12 maanden ontvangen, want 12 maanden worden dan omgezet naar 4 maand Xbox Live Gold Ultimate. ( zie foto )

[Afbeelding]
Bron: Klik hier

Ik zelf laat in 2022 wel mijn Xbox Live Ultimate abonnement verlopen en ga dan verder met het normale Xbox Live abonnement want heb dit puur gedaan omdat het spotgoed koop was voor 3 jaar.

Net nog even uitgezocht en je kan inderdaad wel weer terug naar normaal gold als je Xbox Live Ultimate verloopt:

[...]
Duidelijk !! _/-\o_ Zal tegen die tijd wel weer een actie zijn. Ik laat het zo even. Mei 2021 is nog ver weg. Hoop overigens wel dat Xcloud ook in Game Pass ultimate komt of Xbox Live Gold. Dat laaste zal wel niet, maar je kan straks toch vanaf je eigen console streamen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Count me in! :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:58

JSchut

.....

Bijna Borderlands tijd idd!

Ga denk ik toch maar op een 27 inch 4k momnitor spelen ipv op de tv beneden. Kan ik het vaker spelen zonder mijn vrouw tot last te zijn :P

Normaal kies ik altijd voor performance mode. Ben benieuwd hoe 4k 30fps bevalt.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

vrijdag overdag
:/
En dan zeuren dat je niet tijd genoeg hebt om te gamen ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
I ColoSsuZz I schreef op woensdag 4 september 2019 @ 10:21:
[...]

Gears 5 komt uit de 5e 9PM local region time. Oftewel 21:00 ;) Je kan uiteraard wel je region van je xbox aanpassen naar Nieuw Zeeland en dan 14 uur eerder spelen, dus op zijn vroegst donderdagochtend 7 uur :+
Staat gewoon wanneer je naar je xbox store gaat: 21:00 idd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Gears 5 ook starten vrijdag, maar difficult op Insane is vooralsnog to much! mochten er nog casuals zijn? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

I ColoSsuZz I schreef op woensdag 4 september 2019 @ 10:21:
[...]

Dus gewoon 21:00 NL tijd donderdagavond? Goed nieuws!

@Origins lager is ook goed hoor. Iets minder frustrerend waarschijnlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Verwijderd schreef op woensdag 4 september 2019 @ 12:33:
[...]

Dus gewoon 21:00 NL tijd donderdagavond? Goed nieuws!

@Origins lager is ook goed hoor. Iets minder frustrerend waarschijnlijk. :)
Ja of donderdagochtend 7 uur nederlandse tijd als je je xbox op nieuw Zeeland zet :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

I ColoSsuZz I schreef op woensdag 4 september 2019 @ 12:38:
[...]

Ja of donderdagochtend 7 uur nederlandse tijd als je je xbox op nieuw Zeeland zet :)
Ik denk dat ik ga werken overdag. :)

@uchiha tijntje Yes! We zien vrijdag wel wie er online is en los wil. Als mensen mee willen doen, geef een gil zodat uchiha dat kan organiseren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 4 september 2019 @ 12:42:
[...]

@uchiha tijntje Yes! We zien vrijdag wel wie er online is en los wil. Als mensen mee willen doen, geef een gil zodat uchiha dat kan organiseren. :)
Top! Ik neem de organisatie wel op mij. Als eerste punt als organisator adviseer ik jullie om @exactor it toe te voegen en hem een DM'tje te sturen!

:+

Nee, mocht iemand mee willen doen, voeg me maar toe op Live. Zie linkje naar profiel hieronder :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Verwijderd schreef op woensdag 4 september 2019 @ 12:42:
[...]

Verkeerde prioriteiten ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil best wat nieuws proberen maar kan niet garanderen dat de kettingzaag alleen op enemies gebruikt wordt :+
uchiha tijntje schreef op woensdag 4 september 2019 @ 12:39:
[...]

Campaign is volgens mij 2 player.
Serieus? Met 4 man was juist zo tof aan deze game (en handig voor revives) -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Martinspire schreef op woensdag 4 september 2019 @ 12:55:
[...]
Ik wil best wat nieuws proberen maar kan niet garanderen dat de kettingzaag alleen op enemies gebruikt wordt :+

[...]
Serieus? Met 4 man was juist zo tof aan deze game (en handig voor revives) -O-
Het is max 3 players :)

Bron: https://screenrant.com/gears-5-no-4-player-coop-campaign/

[ Voor 8% gewijzigd door I ColoSsuZz I op 04-09-2019 13:24 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kalkie
  • Laatst online: 16:07

Kalkie

NLMP

Gears of War @casual aanwezig morgen om 21.00 :)

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bierkwadraat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 13:54
PhyrexMusic voor Insane :)

Helemaal ontgaan dat Gears er bijna is, heb toevallig vrijdag vrij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Kalkie schreef op woensdag 4 september 2019 @ 13:45:
Gears of War @casual aanwezig morgen om 21.00 :)
oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalkie
  • Laatst online: 16:07

Kalkie

NLMP

En als 't niks is gaan we gewoon weer een keer Halo doen toch D-Ed :)

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Schimanski
Volgens mij heb ik na wat gepruts die ultimate deal. Hij geeft aan in mijn gegevens dat de eerstvolgende afschrijving in 2021 is. We gaan het zien! 🤪
Bedankt voor de tip en het op weg helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Zo vandaag eens begonnen aan crackdown 3. Stond al sinds release op mn pc geïnstalleerd maar nooit gespeeld.
Moet zeggen vermaak me opzich best ermee.
Luister absoluut niet naar de missie verhaal dingen.
Nee ren gewoon door de map en zie wel wat ik tegenkom en dat blaas ik dan op.
Heb er al paar uurtjes inzitten en die gingen snel voorbij dus dat is altijd positief.
Alleen draait spel niet altijd smooth. Zit op dik 90fps altijd maar toch last van hickups.
Het is echt een simpele game verder maar best te doen.
Weet niet of dit nog lang leuk blijft zo maar dat zien we wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Kalkie schreef op woensdag 4 september 2019 @ 16:30:
[...]

En als 't niks is gaan we gewoon weer een keer Halo doen toch D-Ed :)
De eerste én laatste game die ik op de Xbox speel! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-10 20:30
Is de Xbox game pass ultimate actie nog steeds geldig? Dat als je 12 maanden gold hebt (of meer of minder) en je upgrade voor 1 euro gamepass ultimate, je dan alle maanden krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swoutr schreef op woensdag 4 september 2019 @ 20:55:
Is de Xbox game pass ultimate actie nog steeds geldig? Dat als je 12 maanden gold hebt (of meer of minder) en je upgrade voor 1 euro gamepass ultimate, je dan alle maanden krijgt?
1 pagina terug: G_Dragon in "[XBO] Xbox One - Deel 7" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
Oh apart, ik wil namelijk as we speak upgraden voor 2 euro in totaal 2 maanden game pass ultimate. (heb geen gold, nog niet)

en krijg deze melding

"Uw lidmaatschap upgraden
Als u zich aanmeldt voor Xbox Game Pass Ultimate worden uw resterende Xbox Live Gold-lidmaatschap of Xbox Game Pass-lidmaatschap omgezet in Xbox Game Pass Ultimate voor dezelfde duur van maximaal 36 maanden in totaal. Alle conversies zijn definitief en de conversieverhouding kan worden gewijzigd. Zie xbox.com/gamepass"

Waar Exactor it op doelt is volgens mij NADAT je xbox game pass ultimate al hebt geactiveerd, en daarna gold toevoegd. Andersom lijken dus nog wel alle maanden om te worden gezet.

[ Voor 11% gewijzigd door swoutr op 04-09-2019 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gears 5 krijgt prima reviews. Heb er zin in!

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
En inderdaad de game pass ultimate actie geld nog steeds. Heb net eerst gold van 6 maanden afgesloten, daarna voor 1 euro gamepass ultimate afgesloten en mijn volgende facturatie datum is

"volgende opwaardering op 3-5-2020"

Verwijderd

swoutr schreef op woensdag 4 september 2019 @ 21:26:
[...]

Oh apart, ik wil namelijk as we speak upgraden voor 2 euro in totaal 2 maanden game pass ultimate. (heb geen gold, nog niet)

en krijg deze melding

"Uw lidmaatschap upgraden
Als u zich aanmeldt voor Xbox Game Pass Ultimate worden uw resterende Xbox Live Gold-lidmaatschap of Xbox Game Pass-lidmaatschap omgezet in Xbox Game Pass Ultimate voor dezelfde duur van maximaal 36 maanden in totaal. Alle conversies zijn definitief en de conversieverhouding kan worden gewijzigd. Zie xbox.com/gamepass"

Waar Exactor it op doelt is volgens mij NADAT je xbox game pass ultimate al hebt geactiveerd, en daarna gold toevoegd. Andersom lijken dus nog wel alle maanden om te worden gezet.
Oh cool. Verkeerd begrepen (of eigenlijk gelezen) van mijn kant. Goede vondst van je. Mijn broertje wordt blij met dit nieuws. :)

• Schimanski
Iemand anders opeens last van hoge ping in Battlefield 5? Lijkt sinds de update te zijn. Altijd strak 20 nu rond de 60. Medespelers 50 tot 200 😱
Modem al gereset en netwerk controle in de Xbox is super.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Schimanski schreef op donderdag 5 september 2019 @ 09:49:
Iemand anders opeens last van hoge ping in Battlefield 5? Lijkt sinds de update te zijn. Altijd strak 20 nu rond de 60. Medespelers 50 tot 200 😱
Modem al gereset en netwerk controle in de Xbox is super.
Ik zou het even in het BF5 topic vragen.

Kwam dit net toevallig tegen:

• Schimanski
MRE-Inc schreef op donderdag 5 september 2019 @ 10:11:
[...]

[Twitter]
Wist niet van het bestaan van een BF5 topic 😁
Zo vaak hoef ik het niet over BF5 te hebben hoor 😁. Viel me gewoon op.
Zal het linkje even checken.
In ieder geval bedankt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op donderdag 5 september 2019 @ 10:11:
[...]

[Twitter]
Die discussie eronder is wellicht ook het vermelden waard:

[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 05-09-2019 11:04 ]

• timmie271
@exactor it/@uchiha tijntje morgen vanaf 16:00 uur ben ik pas beschikbaar ivm school :+ en zaterdag wel de hele dag vrij :z

• I ColoSsuZz I
Reviews van Gears 5 zijn erg lovend :D Iemand al begonnen?

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

I ColoSsuZz I schreef op donderdag 5 september 2019 @ 11:49:
Reviews van Gears 5 zijn erg lovend :D Iemand al begonnen?
Wij kunnen vanavond om 21.00 pas spelen. De reviewers hebben een eerdere versie gekregen uiteraard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Meneer iCy schreef op donderdag 5 september 2019 @ 11:50:
[...]

Wij kunnen vanavond om 21.00 pas spelen. De reviewers hebben een eerdere versie gekregen uiteraard.
Nee hoor, xbox even op regio nieuw zeeland zetten en je kan sinds vanmorgen 07:00 spelen ;)

Dit las ik op facebook :

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/wgbGZh5/20190905-115137.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door G_Dragon op 05-09-2019 11:52 ]

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

I ColoSsuZz I schreef op donderdag 5 september 2019 @ 11:51:
[...]

Nee hoor, xbox even op regio nieuw zeeland zetten en je kan sinds vanmorgen 07:00 spelen ;)
:o :o :o :o

Vanavond na de verjaardagsboodschappen maar even doen, maar als ik pas om 20.30 klaar ben dan wacht ik nog wel even een halfuurtje. :9

• timmie271
Heb zelf verder geen haast, want anders start ik het op samen met mijn neef (ergens in oktober of november):+ maar als ik toch met andere mee kan spelen dan is dat altijd prima :P

[ Voor 9% gewijzigd door timmie271 op 05-09-2019 11:54 ]

I ColoSsuZz I schreef op donderdag 5 september 2019 @ 11:51:
[...]

Sinds wanneer werkt dat dan? Want voor zover ik weet gaat het unlocken van games op de store waar je hem hebt aangeschaft, niet op welke tijd je console staat?

Verder nog een aantal andere games in gamepass nu en binnenkort:
https://news.xbox.com/en-...e-pass-console-september/

September 5: Deadcells & Metal Gear Solid HD Edition: 2 & 3
September 6: Creature in the Well & Gears 5
September 12: Enter the Gungeon & Gonner

Er gaan ook nog een aantal games UIT gamepass:
  • Onrush (September 4)
  • LEGO Batman 2 (September 6)
  • Joy Ride Turbo (September 6)
  • Splosion Man (September 6)
  • The Maw (September 6)
  • LEGO Indiana Jones (September 30)
  • Shantae: Half-Genie Hero (September 30)
  • Split/Second (September 30)
  • Ninja Gaiden Black (September 30)
  • theHunter: Call of the Wild (September 30)
GamePass voor PC krijgt verder nog deze maand Bad North & Shadow Warrior 2

Zal vanavond/middag maar even Gears 4 nog uitspelen, zodat ik weer helemaal bij ben :P

[ Voor 58% gewijzigd door Martinspire op 05-09-2019 12:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Martinspire schreef op donderdag 5 september 2019 @ 12:35:
[...]

September 12: Enter the Gungeon
Oeh nice, wou deze laatst ook op de xbox aanschaffen gezien ik niet meer game op de pc. Niet meer nodig dus. :+

Erg leuk spel en al aan aantal uurtjes in gestoken. :+

[ Voor 11% gewijzigd door Meneer iCy op 05-09-2019 13:04 ]

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

uchiha tijntje schreef op donderdag 5 september 2019 @ 12:38:
[...]

Wellicht verschillend met gamepass?
Klopt, de ultimate editie van gears 5 is alleen beschikbaar in de gamepass ultimate. Als je de normale gamepass heb, dan krijg je de normale gears 5 ter beschikking en die is nog niet te bespelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Meneer iCy op 05-09-2019 13:27 ]

• JSchut

JSchut

.....

Vraagje over Xbox One X met een 4k tv/scherm. In dit geval LG 27UK850.

Als ik een game speel in performance mode (1080p 30fps) gaat de Xbox dan upscalen naar 4k? Ziet het er dan nog een beetje uit? Of moet je op een 4k tv/scherm altijd de 4k versie kiezen?
[...]
Hell yeah! *O*

[ Voor 27% gewijzigd door JSchut op 05-09-2019 13:47 ]

• bierkwadraat
JSchut schreef op donderdag 5 september 2019 @ 13:41:
Vraagje over Xbox One X met een 4k tv/scherm. In dit geval LG 27UK850.

Als ik een game speel in performance mode (1080p 30fps) gaat de Xbox dan upscalen naar 4k? Ziet het er dan nog een beetje uit? Of moet je op een 4k tv/scherm altijd de 4k versie kiezen?

[...]

Hell yeah! *O*
De 1080 modus wordt gewoon opgeschaald, wat uiteindelijk minder scherp is dan native 4k. Dit heb ik meestal wel als voorkeur, aangezien 1080 er vaak nog heel goed uit ziet.
Echter viel het mij op dat Oblivion er in perfomance mode beter uit ziet en loopt.

• JSchut

JSchut

.....

bierkwadraat schreef op donderdag 5 september 2019 @ 15:05:
[...]

De 1080 modus wordt gewoon opgeschaald, wat uiteindelijk minder scherp is dan native 4k. Dit heb ik meestal wel als voorkeur, aangezien 1080 er vaak nog heel goed uit ziet.
Echter viel het mij op dat Oblivion er in perfomance mode beter uit ziet en loopt.
Minder scherp dan 4k is geen probleem. Maar wel mooien of in ieder geval even mooi als 1080 op een 1080 scherm?

[...]

Sinds wanneer werkt dat dan? Want voor zover ik weet gaat het unlocken van games op de store waar je hem hebt aangeschaft, niet op welke tijd je console staat?

Verder nog een aantal andere games in gamepass nu en binnenkort:
https://news.xbox.com/en-...e-pass-console-september/

September 5: Deadcells & Metal Gear Solid HD Edition: 2 & 3
September 6: Creature in the Well & Gears 5

Er gaan ook nog een aantal games UIT gamepass:
  • Onrush (September 4)
  • LEGO Batman 2 (September 6)
  • Joy Ride Turbo (September 6)
  • Splosion Man (September 6)
  • The Maw (September 6)
  • LEGO Indiana Jones (September 30)
  • Shantae: Half-Genie Hero (September 30)
  • Split/Second (September 30)
  • Ninja Gaiden Black (September 30)
  • theHunter: Call of the Wild (September 30)
GamePass voor PC krijgt verder nog deze maand Bad North & Shadow Warrior 2

Zal vanavond/middag maar even Gears 4 nog uitspelen, zodat ik weer helemaal bij ben :P
Noo niet " • theHunter: Call of the Wild (September 30) " net alle dlcs gekocht omdat ik 3 jaar lang gamepass heb en zo mooi kon spelen 8)7

• bierkwadraat
JSchut schreef op donderdag 5 september 2019 @ 16:02:
[...]

Minder scherp dan 4k is geen probleem. Maar wel mooien of in ieder geval even mooi als 1080 op een 1080 scherm?
Denk dat je in meeste gevallen het niet eens door hebt; al helemaal niet tijdens het spelen.
JSchut schreef op donderdag 5 september 2019 @ 16:02:
[...]

Betreffende Gears 5: wat een prachtig spel zeg. Ondanks dat ik de sfeer van het eerste deel heilig blijf vinden, is deel 5 echt geen tegenvaller. Op een 4k tv met hoge framerate is dit toch wel een dikke winnaar.

Coop is trouwens niet volwaardig voor 3 spelers, eerder een 2+1. Derde speler heeft een support role.

• v8power67

v8power67

Domme vraag misschien maar is het nodig om vorige gears of war games gespeeld te hebben om deze te kunnen spelen ? Verhaal technisch dan ?
Heb ooit lang geleden wel eens gears 1 gespeeld maar alleen online geloof ik.
Verder nooit gespeeld vandaar. Heb nu ultimate game pass dus wil hem wel keer proberen.

v8power67 schreef op donderdag 5 september 2019 @ 18:01:
Domme vraag misschien maar is het nodig om vorige gears of war games gespeeld te hebben om deze te kunnen spelen ? Verhaal technisch dan ?
Heb ooit lang geleden wel eens gears 1 gespeeld maar alleen online geloof ik.
Verder nooit gespeeld vandaar. Heb nu ultimate game pass dus wil hem wel keer proberen.
Het is wel het mooiste want zelfs in gears 4 komen er dingen terug uit deel 1, 2 en 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

G_Dragon schreef op donderdag 5 september 2019 @ 18:13:
[...]

Het is wel het mooiste want zelfs in gears 4 komen er dingen terug uit deel 1, 2 en 3
Hmm okee ze staan allemaal in gamepass dus ik kijk dan wel keertje.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:09
Zin in! Nu als Founders Edition voor 3 tientjes.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Vind die training in het begin van Gears 5 wel een lachertje, geen enkele Gears heeft een training lol :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

G_Dragon schreef op donderdag 5 september 2019 @ 21:42:
Vind die training in het begin van Gears 5 wel een lachertje, geen enkele Gears heeft een training lol :)
Het allerergste isw, ik had hem ook al in de beta gedaan. Ik kan nu wel weer active reloaden :)
Verwijderd schreef op donderdag 5 september 2019 @ 21:50:
[...]

Het allerergste isw, ik had hem ook al in de beta gedaan. Ik kan nu wel weer active reloaden :)
Heb nu al medeleiden met je :p
Ik ben er gelukkig nu doorheen, ben verrast dat ze dit hebben toegevoegd na 6 games.

Pagina: 1 ... 13 ... 83 Laatste

Let op:
- Voor xCloud is er een specifiek topic gemaakt :)

- Discussie en speculatie nieuwe Xbox: Xbox Series X topic - deel 1
- Geen XBOX vs PS4 discussies;
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires Console Budget Gaming topic
- Geen discussies over TV's en monitoren, daar zijn andere subfora voor;
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.