Ik vind het interessant om de 500gb one S van mijn zoon in te ruilen, het ding heeft gare wifi, en ik heb er destijds maar 155 voor betaald ofzo. heb ik op die prijs bijna 30 eruo winst terwijl hij 2 jaar hier gestaan heeft ofzo?
Enige is dat, tot nu toe, hij er weinig op speelt, dan vind ik 300 toch een hoop geld om uit te geven (don't get mad guys maar) ik vermoed dat hij voordat geld veel liever een switch of ps4 krijgt. En andere is dat ik nog wel 300 euro moet bijbetalen. Is toch geld, helemaal met bovenstaande in acht nemend, dus ik laat het lekker zo.
Dan mezelf.....gisteren dus eindelijk weer is wat geprobeerd. Yoku's island. De flipper platformer......interessant concept maar kweenie....het heeft niet de hook waardoor ik er verder mee wil. Begrijp me niet verkeerd het is absoluut een leuk en degelijk tot misschien wel goed spel (ik ben uiteraard ook niet heel ver, misschien 30 mins gespeeld), dus gevalletje 'its not you, its me :P' Maar alleen al in gamepass meer interesse in een snake pass/path of zelfs super lucky......
Daarna, slay the spire. Ik snap nu heel goed het 'one more go' gevoel wat ik hier vaker terug las, het is absoluut interessant. Maar ook hier, kweenie, misschien is het heel simpel dat ik zelf meer voldoening haal uit actie games dan strategie? Ik ben iig halverwege de 3e spire en goed spoilers voor de zekerheid
spoiler:na de 3e krijg je volgens mij toegang tot een ander char, dat wil ik dan op zijn minst ook wel even proberen
Dus ik hou mijn definitieve mening hierover nog even voor me, al hoewel ik verwacht dat ook dit niet een game gaat worden die echt mijn aandacht vasthoudt.
En dat zoek ik dus wel soort van, nadat ik met horizon chase turbo echt een goto game had (en zelfs die speelde ik dan niet 'elke' kans die ik had, maar het was wel soort van altijd in mijn achterhoofd aanwezig

)
DMC dus doordat mij 'spire' run wat langer duurde dan verwacht niet gespeeld, daar ben ik ook nog steeds erg benieuwd naar!
@uchiha tijntje jaja 10 second ninja, ik weet het