Acties:
  • +1 Henk 'm!
giantgiantus schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 18:47:
@Martinspire ik vind die lange levensduur juist een groot negatief punt. Ik vind de wereld mooi en vind dergelijke games echt wel leuk, maar na een uurtje of 20 ben ik er helemaal klaar mee. Soms denk ik ook dat dergelijke games gevuld worden met een algoritme, het is allemaal zo repetitief.
Ik ben ook deze games niet de hele tijd aan het doen. Ik wissel af met andere games, want soms heb je even genoeg van de combat. Al moet ik zeggen dat ik het binnen de games wel prima kan afwisselen eigenlijk. En de missies zijn voldoende aangekleed om niet aan te voelen als verplichtingen. Ook is eindelijk de hoeveelheid fetch-missies kleiner geworden (waarbij je vooral aan het reizen bent ipv op je bestemming zoals GTA te vaak doet). En omdat er dus gewoon stemmen ingesproken zijn en cinematics bij zitten, voelt het al een stuk beter aan. Er zal vast wat gegenereerd worden om een level op te zetten, maar vervolgens zijn de assets er mooi in geplaatst en verbaas ik me er soms over hoe groots sommige locaties zijn. Er zit echt meer werk in dan je denkt.

Ik vind verder 20 uur al best veel, maar het is inderdaad niet voor iedereen weggelegd. Ik ben alleen van AC games (en andere SP games) gewend dat je een main story hebt met hier en daar een keer een cutscene, maar daarnaast vooral veel herhalende missies en dat gevoel heb ik nu niet. Je doet veel verschillende dingen en het voelt niet aan alsof de inspiratie op was. Vooral de missies met dat kleine meisje zijn gewoon top uitgewerkt.

Deze laatste 2 AC games laten mij zien wat je kunt maken als je echt met een groot team aan werkt, daar waar andere games nog wel eens de indruk geven dat het met 50 man ook wel gemaakt had kunnen worden. Deze laatste zal misschien nog wel de game zijn met de meeste gesproken tekst, als ik zo kijk wat ik allemaal al gezien heb. En dat 1 jaar na de release van Origins. Bizar gewoon.
quorumz schreef op woensdag 18 september 2019 @ 06:35:
[...]

En gelukkig gaat Ubisoft alleen maar door met dit soort grote Open Wereld games! De volgende die deze opzet heeft is Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint (goede beta!) en daarna Watch Dogs Legions
Kijk inderdaad uit naar deze 2 games. Vooral Watch Dogs 3.
Iedereen klaagt over content in games (ik ook zoals over Anthem of The Division 2 of Destiny) en juist hier hebben ze genoeg ruimte tussen de grote DLC chapters en af en toe "een gratis" missie tussen door
Nou is content voor een shooter ook wel wat lastiger dan voor een singleplayer rpg, maar Ubisoft draait hier echt rondjes om wat er voor dit soort games mogelijk is.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:09
26 september komt Dirt Rally 2.0 in GamePass. Echt top!!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Verwijderd

Nice Dirt Rally 2! Ik geloof niet dat ik ooit nog ouderwets een game ga kopen. :)

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:47

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ugh, LEGO Worlds in de gamepass. Hele tijd geleden gekocht maar amper gespeeld :')

Xbox Live ID:Notna8310

Notna schreef op woensdag 18 september 2019 @ 18:10:
Ugh, LEGO Worlds in de gamepass. Hele tijd geleden gekocht maar amper gespeeld :')
ik zou hem ook overslaan. the lego games gaan de verkeerde kant op ondertussen... (the lego movie 2 is bv gebaseerd op dit spel.. (wtf een editor gebruiken en dan als spel releasen)). het tracht een minecraft achtig iets te zijn van lego maar het speelt gewoon niet fijn...

• Rivanov
Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2019 @ 17:48:
[...]

Nice Dirt Rally 2! Ik geloof niet dat ik ooit nog ouderwets een game ga kopen. :)
Inderdaad. Had twee weken geleden nog bijna deze game gekocht. Top om deze al zo snel in GP te zien. Niet verwacht.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:26

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

For shizzle my missile :)
Erg leuke reclame inderdaad.

Your Friendly Neighborhood Moderator

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:42

Sagat

Is pappa x2!

Bloodstained::
blij mee, had ik anders wsl wel gekocht met discount kan hem nu iig even testen
jumpforce:
wel interesse in, maar door eerder ervaring met 'stadium' fighters had ik hem normaal geskipped wederom tof dat ie nu te testen is
Dirt:
zal ik wellicht ook nog wel even starten :)
Bad north: zegt me dan weer helemaal niets.....maar jotun editie......er was wel een ander spel die ook zo'n subtitel had (valhalla ofzo?) mogelijk ook nog wel iets voor mij als het van die makers is.

10 second ninja DONE

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Iemand hier met iPhones en iPads thuis die gebruik maken van de app AirServer in combinatie met Ziggo Go app ?

https://www.airserver.com/Xbox
https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

Gisteravond even de trial versie geinstalleerd. Echter krijg ik bij het streamen van de Ziggo Go app (via de interne airplay functionaliteit van de Ziggo Go app zelf) geen beeld. Mijn iPhone en iPad zien wel de Xbox als airplay/AppleTV apparaat, maar het beeld vanaf de Ziggo Go app streamen lukt niet.

Probeer ik het met de Youtube app en druk ik in de Youtube app op het Airplay icoontje, dan werkt het vlekkeloos.

Anders moet ik een Apple TV kopen :) Voordat ik 20 euro voor de app uitgeef, wil ik wel weten of het uberhaupt gaat werken met oa de Ziggo Go app of die van Canal Digitaal. Die laatste hebben een App Only abonnement van 10 euro. Ziggo is bijna 20 euro. Als dat allemaal met deze app werkt vanaf iOS apparaten, dan zou dat mooi zijn.

XBL: MRE Inc

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-10 07:18

nexhil

BAM!

MRE-Inc schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:16:
Iemand hier met iPhones en iPads thuis die gebruik maken van de app AirServer in combinatie met Ziggo Go app ?

https://www.airserver.com/Xbox
https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

Gisteravond even de trial versie geinstalleerd. Echter krijg ik bij het streamen van de Ziggo Go app (via de interne airplay functionaliteit van de Ziggo Go app zelf) geen beeld. Mijn iPhone en iPad zien wel de Xbox als airplay/AppleTV apparaat, maar het beeld vanaf de Ziggo Go app streamen lukt niet.

Probeer ik het met de Youtube app en druk ik in de Youtube app op het Airplay icoontje, dan werkt het vlekkeloos.

Anders moet ik een Apple TV kopen :) Voordat ik 20 euro voor de app uitgeef, wil ik wel weten of het uberhaupt gaat werken met oa de Ziggo Go app of die van Canal Digitaal. Die laatste hebben een App Only abonnement van 10 euro. Ziggo is bijna 20 euro. Als dat allemaal met deze app werkt vanaf iOS apparaten, dan zou dat mooi zijn.
Volgens mij kan airserver geen beschermd/beveiligd materiaal afspelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Voor de Narcos liefhebbers....

Herfst 2019

En voor de iPhone bezitters, ios13 is uit en je kam je Xbox One controller via Bluetooth koppelen. Dat werk prima met oa de OneCast app. Zowel view WiFi als 4g kun je nu lekker gamen (wel via VPN naar huis).

[ Voor 45% gewijzigd door MRE-Inc op 20-09-2019 00:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:39:
Iemand de open beta van CoD gespeeld? Denk dat ik Gears 5 en CoD ga spelen dit najaar in combinatie met de nodige kleine / indy games. Zie niet zo heel veel spannends meer uit komen :)
Yes ik heb de beta gespeeld, wat een geweldige comeback van de oude franchise.
Moest erg wennen aan de mappen en nieuwe controls aangezien ik na cod4 geen enkele meer heb gespeeld.
Hoever ben je met Gears 5 ? ik wacht nog steeds op een fix voor de single player

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:57:
[...]

Ghost Recon Breakpoint, Code Vein, Ice Age, Outer Worlds, Doom Eternal, Gods & Monsters, Cyberpunk 2077 ?
Ghost Recon ben ik niet zo van. Code Vein ben ik wel benieuwd naar.. Vanavond streamt RKG Code Vein, dus ga ik even kijken of het wat is, maar heb zo nog mijn twijfels. Ice Age hoorde ik laatst ook wat over, maar nog weinig van gezien. Outer Worlds is een game waar ik denk ik te weinig geduld voor heb :P. Doom Eternal komt een keer in de aanbieding. Gods & Monsters ken ik helemaal nog niet. En Cyberpunk is weer in het voorjaar :P
G_Dragon schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:56:
[...]

Yes ik heb de beta gespeeld, wat een geweldige comeback van de oude franchise.
Moest erg wennen aan de mappen en nieuwe controls aangezien ik na cod4 geen enkele meer heb gespeeld.
Hoever ben je met Gears 5 ? ik wacht nog steeds op een fix voor de single player
Ben nu in act 2, chapter 2. :) De collectibles tellen nu goed mee en ook de andere achievements zijn volgens mij gefixt.
Ik speel vooral s'avonds als het donker is. Komen de graphics en sfeer echt tot zijn recht. Verder vermaak ik me enorm met de arcade mode.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:15:
[...]

Ghost Recon ben ik niet zo van. Code Vein ben ik wel benieuwd naar.. Vanavond streamt RKG Code Vein, dus ga ik even kijken of het wat is, maar heb zo nog mijn twijfels. Ice Age hoorde ik laatst ook wat over, maar nog weinig van gezien. Outer Worlds is een game waar ik denk ik te weinig geduld voor heb :P. Doom Eternal komt een keer in de aanbieding. Gods & Monsters ken ik helemaal nog niet. En Cyberpunk is weer in het voorjaar :P

[...]

Ben nu in act 2, chapter 2. :) De collectibles tellen nu goed mee en ook de andere achievements zijn volgens mij gefixt.
Ik speel vooral s'avonds als het donker is. Komen de graphics en sfeer echt tot zijn recht. Verder vermaak ik me enorm met de arcade mode.
Oh wat onwijs fijn, dan zal ik de game na de beta van Modern Warfare weer oppakken.
Als ik nu nog een keer progressie verlies gaat de game van me xbox af.

Sorry maar wat is arcade mode? :)
Heb van alle games alleen nog maar de campain gespeeld.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!
G_Dragon schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:17:
[...]

Oh wat onwijs fijn, dan zal ik de game na de beta van Modern Warfare weer oppakken.
Als ik nu nog een keer progressie verlies gaat de game van me xbox af.

Sorry maar wat is arcade mode? :)
Heb van alle games alleen nog maar de campain gespeeld.
Die flop van een Gears 5 is allang uninstalled hier :) Borderlands 3 GOTY!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
quorumz schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:17:
[...]

Die flop van een Gears 5 is allang uninstalled hier :) Borderlands 3 GOTY!
BL3 GOTY? Zeker niet. Verhaaltechnisch matig op z'n best, gametechnisch met behoorlijk wat irritaties, het is borderlands, maar daar houd het ook op.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:17
Nice,

Hoop op nieuwe sniper levels. Die vind ik het leukste

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Borderlands 3 is als vanouds zeer vermakelijk :)
Maar GOTY blijft hier vooralsnog toch echt Remnant : From The Ashes.
Gisteren weer even in rondgehobbeld, heerlijk !
Klein dev-team met hart voor hun product en dat straalt het ook aan alle kanten uit.
Ligt nog een hoop moois in het verschiet voor deze serie, kan ik me nu al op verheugen.
Had FROM hun naam aan deze titel gehangen, had het op zeker tienen en bakken met sterren geregend in de reviews :9

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Ik kan niet wachten tot die nieuwe elite uitkomt. Mijn elite heeft wat kuren gekregen door FIFA... :+

Oja, CoD moet de grote ground wars over laten aan Battlefield. Wat een ongeorganiseerde bugfest was dat zeg. Doe mij maar gewoon kleine schaal. Daarin zijn ze gewoon wel goed.

Heb mijn pre order maar gecanceld. Ik wacht wel tot de reviews er zijn. :)

[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-09-2019 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Gisteren bij een vriend even BL3 op PS4 coop gespeeld, dat blijkt vrijwel onspeelbaar te zijn, als een speler het menu opent dan is er flinke lag, daarnaast is het alleen horizontale splitscreen met een bizar hoge FOV.

Iemand hier ervaring op de Xbox, dezelfde problemen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-10 20:09
Ben aan het wachten voor project xcloud van Microsoft. Ben zeer benieuwd wanneer dit van start zal gaan , hopen dat Oktober nog steeds de maand van release zal zijn.

Ik lees er nog vrij weinig over terwijl het bijna Oktober is.

Voorbereiding al getroffen door extra draadloze controller te kopen ( deal Amazon des tijds €28 ) en via AliExpress 2 telefoon houders te kopen.

€ 1,45 24%OFF | Universele Telefoon Mount Bracket Gamepad Controller Clip Holder xbox Een Game Handvat
https://s.click.aliexpress.com/e/KZ5qmGLq

[ Voor 40% gewijzigd door CallmeGod op 22-09-2019 09:52 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ik ben echt groot fan geworden van Gears 5. Helaas te weinig mensen in mijn friendslist die het spelen. Alleen @exactor it volgens mij. Dus meer mensen die actief Gears 5 spelen, voeg me maar toe. Ben in voor zowel versus, escape als horde. :) Enige nadeel van Gears zijn de achievements :+ Die zijn me wat te gortig en te grindy.

Zowel de campaign vind ik tof, met name qua sfeer (ben sinds GoW1 wel een beetje fan van de 'lore'. En met de Versus mode heb ik weer een toffe MP game in handen. Moet wel zeggen dat ik een stuk meer houd van modi als arcade, team deathmatch en guardian dan van de gnashers heavens zoals king of the hill. :) Kon ik vroeger nog redelijk wall bouncen met de shotgun, ben ik dat helaas nu afgeleerd. :P

Ook de pre-order van Call of Duty gecanceld. Had er wel weer zin in, maar de beta was redelijk bagger. Zowel graphics wise als de 'nieuwe' gameplay. Het was weer hetzelfde als vanouds. Dat is me niet weer 60 euro waard.

Verder eind oktober komt Afterparty uit op Gamepass. Dat is van dezelfde makers als Oxenfree. Een wandelsimulator dus :P

[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-09-2019 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn Rage 2 crasht elke keer, ook de oude savepunten. Grmbl. Zal eens nieuwe installatie moeten proberen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Gamevice.com. Ook via Amazon naar NL. Enige nadeel is dat de ABXY knoppen op de verkeerde plek zitten ten op zichte van de normale Xbox controller waar ze boven de thumb sticks zitten.

[YouTube: Gamevice MFi controller for iPhone 7 - turn your phone into a handheld console!]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Haha ik miste je al op dinsdagochtend :P

Begreep dat er vanavond een Xbox Inside is ofzo, waarin wat meer info komt over Xcloud. Benieuwd of er ook snel IOS ondersteuning komt...

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-09-2019 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 23:36
Ik ben heeeeel blij verrast dat mijn Xbox one s 4k aan kan??? Tijd niet gebruik en sloot mijn 4k scherm aan bleek dat hij het gewoon ondersteunde inc. hdr10/freesync enzo.

Ik dacht altijd dat alleen de X 4k kon? Is dit gewijzigd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

TweakerVincent schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 12:30:
Ik ben heeeeel blij verrast dat mijn Xbox one s 4k aan kan??? Tijd niet gebruik en sloot mijn 4k scherm aan bleek dat hij het gewoon ondersteunde inc. hdr10/freesync enzo.

Ik dacht altijd dat alleen de X 4k kon? Is dit gewijzigd?
S doet aan 4k upscaling, waar de X true 4k is ;)

Maar dat kan de S al heeeel lang hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
Notna schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 12:31:
[...]

S doet aan 4k upscaling, waar de X true 4k is ;)

Maar dat kan de S al heeeel lang hoor :+
ah dus dan doet de xbox aan 4k upscaling EN mijn tv ook. Wat is dan beter? Xbox laten upscalen en tv signaal laten ontvangen of 1080 en TV (Q90R samsung) laten upscalen?

Dacht al zoiets.

En is de X dan veel beter nog wbt 4k? of is scaling prima? Ik doel dan op spellen als fifa 20/xcom GEEN shooters (want die kan ik niet spelen met zo'n controller en heb ik mijn PC voor)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

TweakerVincent schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 12:34:
[...]

ah dus dan doet de xbox aan 4k upscaling EN mijn tv ook. Wat is dan beter? Xbox laten upscalen en tv signaal laten ontvangen of 1080 en TV (Q90R samsung) laten upscalen?

Dacht al zoiets.

En is de X dan veel beter nog wbt 4k? of is scaling prima? Ik doel dan op spellen als fifa 20/xcom GEEN shooters (want die kan ik niet spelen met zo'n controller en heb ik mijn PC voor)
Ik zou de bron altijd laten upscalen, hoewel dat bij bijv. de Next (Ziggo set-top box) dat weer bar slecht doet. Ik zou het gewoon eens even aankijken wat er beter uitziet :)

En beter is relatief. Wat de S doet is (Full) HD materiaal upscalen naar 4k. De X pompt gewoon direct 4k signaal uit. Visueel zal dat er altijd beter uitzien, nog afgezien van de performance verbeteringen in de X vs de S.

Of jij dat als eindgebruiker echt een toegevoegde waarde vindt, is een ander verhaal :)

[ Voor 6% gewijzigd door Notna op 24-09-2019 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
Notna schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 12:40:
[...]

Ik zou de bron altijd laten upscalen, hoewel dat bij bijv. de Next (Ziggo set-top box) dat weer bar slecht doet. Ik zou het gewoon eens even aankijken wat er beter uitziet :)

En beter is relatief. Wat de S doet is (Full) HD materiaal upscalen naar 4k. De X pompt gewoon direct 4k signaal uit. Visueel zal dat er altijd beter uitzien, nog afgezien van de performance verbeteringen in de X vs de S.

Of jij dat als eindgebruiker echt een toegevoegde waarde vindt, is een ander verhaal :)

[YouTube: FIFA 18 | Xbox One X VS Xbox One S | 4K Graphics Comparison **Is It Worth To Upgrade**]

[YouTube: Gears of War 4 Xbox One S vs Xbox One X 4K Graphics Comparison]
Ok helder, dan laat ik xbox upscalen. Ik vind Mortal kombat echt super mooi bv nu al. Ik upgrade wel over een tijdje.

EA Access heb ik nu even ivm fifa 20 maar eigenlijk best tof wat je allemaal krijgt. Zag dat je voor 20 euro een jaar abo kan pakken, dat is natuurlijk helemaal niks voor al die games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:17

BM

Moderator Spielerij
Gister 1e paar chapters Gears 5 gespeeld. Pfoe, dat is toch wel weer erg lekker hoor :) Zal de MP niet (veel) spelen, maar SP is tot nu toe wederom een pareltje.

Zelfs op mijn OG X1 ziet het er fantastisch uit, en speelt het heerlijk vloeiend.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:50
Na de Modern Warfare beta vandaag maar weer eens BF4 gespeeld. Dan kom je er ineens achter dat je de beste shooter van deze generatie een launch game vindt. Modern Warfare is ook zo leuk omdat de modern setting voor shooters gewoon meer diversiteit biedt. De chaos met helikopters en vliegtuigen is toch heel anders dan dat BF5 rolt. Ik mis sowieso de voertuigen wel in BF5, hopelijk komt Dice eindelijk weer terug met de XB2 en launch game BFBC3 of BF remaster van 2,3 en 4. Zou ik ook wel heel tof vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mobygo76 schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 14:59:
Na de Modern Warfare beta vandaag maar weer eens BF4 gespeeld. Dan kom je er ineens achter dat je de beste shooter van deze generatie een launch game vindt. Modern Warfare is ook zo leuk omdat de modern setting voor shooters gewoon meer diversiteit biedt. De chaos met helikopters en vliegtuigen is toch heel anders dan dat BF5 rolt. Ik mis sowieso de voertuigen wel in BF5, hopelijk komt Dice eindelijk weer terug met de XB2 en launch game BFBC3 of BF remaster van 2,3 en 4. Zou ik ook wel heel tof vinden.
Hoe vond jij de ground war mode? Ik vond het zo'n ontzettende chaos met slechte fps / lag. Echt een let down, waardoor ik ook mijn pre-order voorlopig heb gecanceld. De gameplay van CoD is in mijn optiek gewoon niet geschikt voor een mode met meer dan 8 vs 8. De 32-32 modes horen gewoon bij de BF serie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:50
uchiha tijntje schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 15:24:
[...]

Hoe vond jij de ground war mode? Ik vond het zo'n ontzettende chaos met slechte fps / lag. Echt een let down, waardoor ik ook mijn pre-order voorlopig heb gecanceld. De gameplay van CoD is in mijn optiek gewoon niet geschikt voor een mode met meer dan 8 vs 8. De 32-32 modes horen gewoon bij de BF serie.
Helemaal eens. Het laat ook direct het verschil zien tussen bf en cod franchise. Hoop nog altijd dat ww3 op de Xbox uit komt. Codmw zal ik vooral in domination gaan spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-10 08:58
Zijn er hier mensen die een Xbox one S all digital hebben? Voor de prijs van 177 euro is het een makkelijke aanschaf, ik mis het casual gamen nu toch steeds meer nu er 's avonds toch wat tijd vrij komt ivm een vriendin in avond en nachtdiensten.

Een X vind ik te duur voor de tussenperiode die er nu is tot de volgende Xbox. Een normale S versie met drive is 70 euro duurder, niet perse het bedrag dat een probleem vormt maar het scheelt dan toch wel weer.... Zeker in combinatie met gamepass. Zijn er mensen die een all disc versie hebben en achteraf balen dat zij geen disc hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
Ik wil goedkope wired controllers (logitec F310) toevoegen maar lukt niet? Gewoon 2x via usb. X en d modus werken beide niet?
https://www.google.nl/amp...tech_f310_on_an_xbox_one/ :(

[ Voor 38% gewijzigd door TweakerVincent op 24-09-2019 19:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:11

Convoy

g44p

uchiha tijntje schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 18:36:
Aaargh. Dacht dat de nieuwe elite al in oktober kwam maar die komt pas in november :(
Verkrijgbaar vanaf 4 november 2019

https://www.xbox.com/nl-N...eless-controller-series-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:09
Erg benieuwd naar project xcloud. Lijkt me fijn om Xbox gamed te kunnen spelen zonder weer een console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
giantgiantus schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 19:31:
Erg benieuwd naar project xcloud. Lijkt me fijn om Xbox gamed te kunnen spelen zonder weer een console.
Volgens mij start de stream om 0:00 Xbox insider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-10 17:46

The Chosen One

Zie signature!

De controller zal vast heel vet zijn maar heilige poep €180,- vet? 8)7

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 22-09 00:56
Vraag: Ik wil een tweede xbox kopen op zolder voor de kids en wil een enkel account gebruiken.

A: is dit mogelijk en hoe it het met mijn ultimated account
B: is het mogelijk om dezelfde games te downloaden en te gamen
C: kun je game A online spelen beneden en game B boven online spelen.
D: zijn er dingen waar ik rekening moet houden of kan doen om het wel werkend te krijgen?

[ Voor 5% gewijzigd door Noresponse op 24-09-2019 22:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:36
:) 160 euro voor de V2, al een kleine maand, staat ook in de pricewatch

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 06-10 20:39
Noresponse schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 22:21:
Vraag: Ik wil een tweede xbox kopen op zolder voor de kids en wil een enkel account gebruiken.

A: is dit mogelijk en hoe it het met mijn ultimated account
B: is het mogelijk om dezelfde games te downloaden en te gamen
C: kun je game A online spelen beneden en game B boven online spelen.
D: zijn er dingen waar ik rekening moet houden of kan doen om het wel werkend te krijgen?
A: ja, alleen moeten deze volgens mij wel gedownload worden vanaf het Ultimate account.
B: ja
C: ja
D: https://www.google.com/am...eshare-on-xbox-one/%3famp. Vooral payment / acces instellingen zijn belangrijk. Er vanuit gaande dat je niet wilt dat kids spellen kopen vanaf jou account.

Succes!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
Ik heb een xbox one en zoon de xbox s. Ik moet dus mijn eigen account als tweede account invoeren op de xbox s en mijn zoon zijn account op de xbox one. Beide inloggen en vervolgens de xbox s van mijn zoon die ingelogd is met mijn account moet dus de home box worden.

Als ik dat heb gedaan dan moet ik mijn eigen xbox one weer automatisch in loggen op mijn eigen profiel en de xbox S moet inloggen op zijn eigen account.

Nu kan ik nog steeds via mijn eigen xbox one games kopen en downloaden en die kan hij vervolgens ook spelen.

Dat is alles of vergeet ik iets.

! Is het wel nodig dat ik zijn account (zoon xbox s) ook op mijn xbox one toevoeg??? Volgens mij is mijn account op zijn xbox S en die home box te maken voldoende. Ik moet dan opstarten met zijn account en die van mij blijft onveranderd.

Volgens mij is het vet gedrukte al voeldoende toch.

[ Voor 21% gewijzigd door Noresponse op 24-09-2019 23:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-10 22:55

TheVMaster

Moderator WOS
Project xCloud Public Preview gaat live in oktober 2019 in US / UK en KOREA voor Android tablets en smartphones. Aanmelden kan via https://www.xbox.com/en-US/xbox-game-streaming

[ Voor 5% gewijzigd door TheVMaster op 25-09-2019 10:16 ]

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

JackSparrow schreef op woensdag 25 september 2019 @ 00:20:
Project xCloud Public Preview gaat live in oktober 2019 in US / UK en KOREA voor Android tablets en smartphones. Aanmelden kan via https://xbox.com/gamestraming
Waarom nou weer geen iOS devices ? Link werkt overigens niet omdat de pagina nog niet live is wellicht. Verder weer vreemd dat ze alleen in de US en UK een test houden.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 22:15:
[...]

Heb nog geen seconde spijt gehad van mijn huidige elite van 150. En heb nogal wat batterijen versleten. Dus 180 vind ik prima. Zeker omdat die ook compatible is met de volgende xbox.
Bizar als je er echt over nadenkt. Duurder dan een Xbox One S digital met 3 spellen.

Ik heb ook een Elite, 99 euro voor betaald en zelfs dat vind ik nog aan de dure kant. Zeker gezien hoe fragiel het ding is. De meerwaarde is minimaal tenzij je echt een extreme hardcore gamer bent.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Phusebox schreef op woensdag 25 september 2019 @ 06:45:
[...]

Bizar als je er echt over nadenkt. Duurder dan een Xbox One S digital met 3 spellen.

Ik heb ook een Elite, 99 euro voor betaald en zelfs dat vind ik nog aan de dure kant. Zeker gezien hoe fragiel het ding is. De meerwaarde is minimaal tenzij je echt een extreme hardcore gamer bent.
Als ik ga kijken hoeveel uur ik dat ding in mijn hand heb per jaar dan vind ik het elke euro waard. :)

Ik heb heel af en toe nog een launch controller vast. Echt zo'n wereld van verschil. Ik zou niet meer terug kunnen. En de meerwaarde minimaal? Tja, dat is per persoon verschillend. Als je de backpaddles niet gebruikt of wisselt tussen de thumbsticks, dan kan ik me er wellicht iets bij voorstellen.

---------------

Ik las dat spec ops survival mode in CoD MW een jaar lang exclusief is voor de PS4. Ik heb volgens mij toch echt vaak gehoord dat timed exclusiviteit kopen ongehoord was :+

Zelf ga ik CoD denk ik links laten liggen na het spelen van de beta. Dit bericht draagt er niet aan bij dat ik meer zin krijg in het spel. Ik vind timed exclusivity op zich niet heel verkeerd met name voor kleinere games en ontwikkelstudio's, maar een jaar lang een modus in een CoD game exclusief maken is toch wel het toppunt van gierigheid :P Lang leve cross gameplay :+

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-10 14:55

Meneer iCy

swarma

Noresponse schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 23:39:
! Is het wel nodig dat ik zijn account (zoon xbox s) ook op mijn xbox one toevoeg??? Volgens mij is mijn account op zijn xbox S en die home box te maken voldoende. Ik moet dan opstarten met zijn account en die van mij blijft onveranderd.

Volgens mij is het vet gedrukte al voeldoende toch.
Nee is niet nodig. Als jij jouw spellen en live wil delen met je zoon moet je enkel jouw account aanmelden op zijn xbox en dan als home aanmerken. Als je zoon op jouw xbox spellen wil spelen moet jouw account actief zijn in de achtergrond, gezien je eigen xbox geen home xbox is.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op woensdag 25 september 2019 @ 07:34:
[...]

Als ik ga kijken hoeveel uur ik dat ding in mijn hand heb per jaar dan vind ik het elke euro waard. :)

Ik heb heel af en toe nog een launch controller vast. Echt zo'n wereld van verschil. Ik zou niet meer terug kunnen. En de meerwaarde minimaal? Tja, dat is per persoon verschillend. Als je de backpaddles niet gebruikt of wisselt tussen de thumbsticks, dan kan ik me er wellicht iets bij voorstellen.
De paddles gebruikte ik alleen om de tijd te overbruggen dat ik geen stuurtje had, nu met wat ik verder nog speel heb ik ze er af gehaald (en weet niet eens meer waar ze zijn gebleven :X). Thumbsticks nog nooit eraf gehad, zelfs niet om te proberen.

Het materiaal is wel fijner, maar ja dat gaat dan weer binnen een jaar kapot door slijtage. De bumpers zijn nog steeds crap. Zijn die bij de V2 beter?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Phusebox schreef op woensdag 25 september 2019 @ 06:45:
[...]

Niet zo over nadenken dus :+

Maar wat Tijntje zegt, het is gewoon persoonlijk of het het waard is voor je. Ik heb hetzelfde en kan (ok wil) ook niet meer terug naar een reguliere controller. Het wisselen van de sticks en de pedals achterop zijn voor mij eigenlijk onmisbaar geworden. En daarnaast voelt hij gewoon zoveel fijner.

En dit is met alles zo... Zo heb ik ook een objectief veel te dure Kindle Oasis gekocht jaren geleden terwijl hij eigenlijk maar een paar dingen net iets beter doet dan een Paperwhite die destijds 1/3 van de prijs was. Maar die paar dingen waren (en zijn nog) belangrijk voor mij en ik lees veel, dus voor mij was het het geld waard om elke dag net wat fijner te kunnen lezen. Andere mensen geven bijvoorbeeld weer heel veel geld uit aan hun auto terwijl mijn Yaris die ik 2,5 jaar geleden voor 1600 gekocht heb me net zo goed overal naar toe rijdt. Het is allemaal persoonlijk waar je je prioriteiten legt.

Gamertag: FinrazielNL

Phusebox schreef op woensdag 25 september 2019 @ 08:26:
[...]

De paddles gebruikte ik alleen om de tijd te overbruggen dat ik geen stuurtje had, nu met wat ik verder nog speel heb ik ze er af gehaald (en weet niet eens meer waar ze zijn gebleven :X). Thumbsticks nog nooit eraf gehad, zelfs niet om te proberen.

Het materiaal is wel fijner, maar ja dat gaat dan weer binnen een jaar kapot door slijtage. De bumpers zijn nog steeds crap. Zijn die bij de V2 beter?
Ik ga ervanuit dat ze geleerd hebben van V1. Dus dat het materiaal minder snel slijt/los laat en dat de bumpers steviger zijn :)

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Blaauw87 schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 16:17:
Zijn er hier mensen die een Xbox one S all digital hebben? Voor de prijs van 177 euro is het een makkelijke aanschaf, ik mis het casual gamen nu toch steeds meer nu er 's avonds toch wat tijd vrij komt ivm een vriendin in avond en nachtdiensten.

Een X vind ik te duur voor de tussenperiode die er nu is tot de volgende Xbox. Een normale S versie met drive is 70 euro duurder, niet perse het bedrag dat een probleem vormt maar het scheelt dan toch wel weer.... Zeker in combinatie met gamepass. Zijn er mensen die een all disc versie hebben en achteraf balen dat zij geen disc hebben?
Bizarre deal... Ik heb al een originele Xbox One in huis staan, die ik nooit meer gebruik. Forza Horizon 3 wilde ik altijd al eens spelen.

Heb direct de bundel van 177 euro net gekocht, gaat boven in de slaapkamer neergezet worden.
De bundel kost 177 euro. Dat is al iets minder dan dat je normaal betaalt en dat is dus een voordeel. Bij de bundel krijg je gelijk drie downloadcodes in de vorm van Forza Horizon 3, Sea of Thieves en Minecraft. Dat zijn op zich al goede games. Verder krijg je ook nog een maand Xbox Live Gold er bij. Maar als een bonus, scoor je nu ook nog eens een downloadcode voor FIFA 20. Als je dan kijkt wat je allemaal krijgt, dan is de spelcomputer gratis.
Xbox One S All Digital

FIFA 20 heeft een waarde van 62,99 euro. Minecraft kost nog altijd 18,99 euro. Forza Horizon 3 heeft een waarde van 37,99 euro en Sea of Thieves is te scoren voor 36,95 euro. Tel daar nog een maand Xbox Live Gold van 9,99 euro bij op en je hebt in totaal een waarde van 166,91 euro aan content die je krijgt.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

[...]

---------------

Ik las dat spec ops survival mode in CoD MW een jaar lang exclusief is voor de PS4. Ik heb volgens mij toch echt vaak gehoord dat timed exclusiviteit kopen ongehoord was :+

Zelf ga ik CoD denk ik links laten liggen na het spelen van de beta. Dit bericht draagt er niet aan bij dat ik meer zin krijg in het spel. Ik vind timed exclusivity op zich niet heel verkeerd met name voor kleinere games en ontwikkelstudio's, maar een jaar lang een modus in een CoD game exclusief maken is toch wel het toppunt van gierigheid :P Lang leve cross gameplay :+
Idem. Was voor mij elke euro waard. Onlangs nog de bumpers en grips vervangen en dat ging ook prima. Ja na 2 jaar elke dag spelen begint het wel wat te slijten, maar dan nog, ik heb er zoveel plezier van in diverse games. Even van profiel switchen en je back paddles zijn uitgeschakeld. Een goede app op Xbox en PC om eea te customizen. Had alleen graag nog gezien dat het delen van configs wat meer ging leven in de community.

Toevallig gisteren nog terug gegaan naar mijn Scorpio Edition controller. Dat was idd even wennen. Maar goed de huidige Elite heeft geen BT zodat je die kunt koppelen aan een iPad of iPhone. Wilde ook nog mijn DS4 controller koppelen aan de iPad, maar toen ik die oppakte.... :') Snel weer terug gelegd

Met de komst van iOS13.1 en iPadOS 13.1 kun je nu je Xbox controller aansluiten op je iDevices. Dat werkt prima.

Kleine tip, om je controller uit te zetten wanneer deze gekoppeld is met een iDevice, druk de Xbox Guide button 6 seconden in. Daar kwam ik ook te laat achter. :9

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
MRE-Inc schreef op Wednesday 25 September 2019 @ 01:04:
[...]

Waarom nou weer geen iOS devices ? Link werkt overigens niet omdat de pagina nog niet live is wellicht. Verder weer vreemd dat ze alleen in de US en UK een test houden.
Vaag, die url lijkt het niet te doen inderdaad. Probeer deze eens : https://www.xbox.com/en-US/xbox-game-streaming

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

JackSparrow schreef op woensdag 25 september 2019 @ 10:17:
[...]

Vaag, die url lijkt het niet te doen inderdaad. Probeer deze eens : https://www.xbox.com/en-US/xbox-game-streaming
Ja dat werkt wel, maar zodra je telkens door klikt op links ga je weer naar de nl-NL pagina. Je moet dus elke keer nl-NL in de url vervangen door en-US. Dat had ik gisteren overigens geprobeerd, maar dan met en-GB, maar dat werkte toen ook niet.

Ben wel benieuwd wat er gebeurd als je een vpn opzet naar de UK of US en dan een registratie doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 25 september 2019 @ 10:29:

Ben wel benieuwd wat er gebeurd als je een vpn opzet naar de UK of US en dan een registratie doet.
Registratie kan je gewoon doen zonder VPN:
Thanks for registering for the Project xCloud (Preview)
We have successfully received your information and will send you a confirmation email to the address on file.

Daarna wordt het denk ik een probleem :+

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Noresponse
Meneer iCy schreef op woensdag 25 september 2019 @ 07:48:
[...]

Nee is niet nodig. Als jij jouw spellen en live wil delen met je zoon moet je enkel jouw account aanmelden op zijn xbox en dan als home aanmerken. Als je zoon op jouw xbox spellen wil spelen moet jouw account actief zijn in de achtergrond, gezien je eigen xbox geen home xbox is.
Dus alleen mijn account bij hem invoeren en als home activeren en dan weer inloggen met zijn account is dus idd voldoende. Tenzij hij nog op mijn xbox wil spelen zijn eigen account toevoegen. Right

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
SinergyX schreef op Wednesday 25 September 2019 @ 10:35:
[...]

Registratie kan je gewoon doen zonder VPN:
Thanks for registering for the Project xCloud (Preview)
We have successfully received your information and will send you a confirmation email to the address on file.

Daarna wordt het denk ik een probleem :+
Hmm....toch maar even proberen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-10 14:55

Meneer iCy

swarma

Noresponse schreef op woensdag 25 september 2019 @ 10:39:
[...]

Dus alleen mijn account bij hem invoeren en als home activeren en dan weer inloggen met zijn account is dus idd voldoende. Tenzij hij nog op mijn xbox wil spelen zijn eigen account toevoegen. Right
Klopt, maar als hij op jouw xbox wil spelen moet jouw account ook actief zijn (tegelijkertijd met de zijne uiteraard).

Kwestie van jouw account aanmelden, wisselen (niet afmelden!) en dan zijn account aanmelden.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:09
[...]

Door dit soort deals gaat MS op den duur hun investeringen in marketing deals weer heroverwegen.
En dan schreeuwt iedereen moord en brand omdat MS het doet.

Survival mode terzijde, lees op reddit dat er wapens gaan komen in lootboxes. We zijn weer terug naar pay2win. Goed bezig Activision.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 25 september 2019 @ 10:47:
Snap niet waarom IOS niet direct ondersteunt wordt.
Omdat iOS met preview apps niet fijn werkt (lees: kost geld). Bij Android kun je gewoon sideloaden. Zie hoe Fortnite op Android wordt gezet (om buiten de Play Store om te gaan)

[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 25-09-2019 11:38 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Rivanov
Had gehoopt dat Dirt Rally 2.0 al te downloaden was via Nieuw Zeeland, maar zie ‘m helaas nog niet verschijnen.

• CallmeGod
Gehoopt dat er meer nieuws naar voren zal komen voor Xcloud helaas. Is het enige nieuws dat preview gaat starten in Oktober voor USA, China?

Dus wij mogen nog aantal maanden wachten.

• TweakerVincent
Ik heb een Q90r qled tv gekocht, 65 inch. Mooie tv en werkt Leuk met een xbox s. Nu is de x ook uit, ga ik dit erg merken als ik upgrade? Speel veel fifa 20 en xcom 2. Ik kees wisselende berichten? Wil best de s verkopen voor 125 oid en dan nieuwe x kopen voor paar honderd euros, maar dan moet het we uit aken :D.

Neem aan dat alle digitale games gekoppeld zijn aan je account en je zo over kan naar de x, inclusief save games?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wjsiebes91
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 25-02-2020
TweakerVincent schreef op woensdag 25 september 2019 @ 23:44:
Ik heb een Q90r qled tv gekocht, 65 inch. Mooie tv en werkt Leuk met een xbox s. Nu is de x ook uit, ga ik dit erg merken als ik upgrade? Speel veel fifa 20 en xcom 2. Ik kees wisselende berichten? Wil best de s verkopen voor 125 oid en dan nieuwe x kopen voor paar honderd euros, maar dan moet het we uit aken :D.

Neem aan dat alle digitale games gekoppeld zijn aan je account en je zo over kan naar de x, inclusief save games?
Ik heb een 4k Sony tv ben ben overgestapt van een one S naar een One X. Dat verschil is best goed zichtbaar. Naast dat het goed zichtbaar is heb ik het gevoel dat de laadtijden ook sneller zijn op de one X. Misschien is het een idee om een actie van Game Mania af te wachten? Die hebben vaak inruilacties. Zo heb ik mijn One bij GameStop in Duitsland ingeleverd en voor €50 meer een nieuwe One X meegekregen. Daar ging (gelukkig voor mij) wat verkeerd in de winkel.

Je digitale games en save games staan inderdaad allemaal op je account

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rivanov
Dirt Rally 2.0 is te downloaden! :D

wjsiebes91 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 06:11:
[...]

Ik heb een 4k Sony tv ben ben overgestapt van een one S naar een One X. Dat verschil is best goed zichtbaar. Naast dat het goed zichtbaar is heb ik het gevoel dat de laadtijden ook sneller zijn op de one X. Misschien is het een idee om een actie van Game Mania af te wachten? Die hebben vaak inruilacties. Zo heb ik mijn One bij GameStop in Duitsland ingeleverd en voor €50 meer een nieuwe One X meegekregen. Daar ging (gelukkig voor mij) wat verkeerd in de winkel.

Je digitale games en save games staan inderdaad allemaal op je account
Dat gevoel heb je omdat het zo is :) de sata controller van de x1x is sneller dan van de x1/x1s
quorumz schreef op donderdag 26 september 2019 @ 07:01:
[...]

Dat gevoel heb je omdat het zo is :) de sata controller van de x1x is sneller dan van de x1/x1s
En de cpu ook, die heeft ook aardig wat invloed op de laadtijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-10 21:53
TweakerVincent schreef op woensdag 25 september 2019 @ 23:44:

Ik zou bij Gamemania even binnenlopen en vragen of je hem kan inruilen.
Misschien dat op dit moment de actie niet loopt maar je weet nooit of ze zo gek zijn om het toch te doen.

Veel plezier met je nieuwe tv.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Schimanski schreef op donderdag 26 september 2019 @ 15:23:
[...]

Ik zou bij Gamemania even binnenlopen en vragen of je hem kan inruilen.
Misschien dat op dit moment de actie niet loopt maar je weet nooit of ze zo gek zijn om het toch te doen.

Veel plezier met je nieuwe tv.
Ja dat kan wel, maar je krijgt dan een vrij belabberde inruilwaarde. Ik heb destijds bij een actie twee consoles ingeleverd, een One en een One S. Oorspronkelijk was me gezegd dat ik voor beide consoles de geldende actiewaarde zou krijgen (ik geloof 179 en 199 respectievelijk of zo). Maar uiteindelijk bleek dat ze het toch maar voor één console (per verkochte X) mochten doen en toen kreeg ik nog maar iets van 77 euro voor de One. Waarschijnlijk zul je er nu dus ook niet veel meer voor krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wom schreef op maandag 23 september 2019 @ 21:38:
Mijn Rage 2 crasht elke keer, ook de oude savepunten. Grmbl. Zal eens nieuwe installatie moeten proberen.
Voor wie het wil weten. Herinstall hielp precies helemaal niks. Daarna maar potje Gears 5 online gedaan en niet meer aan gedacht. Gisteravond de Xbox aangezet en toen was alles terug in orde. Geen idee waarom dus, maar ik kan terug Goons afknallen.

Hoewel Rage 2 wisselende reviews kreeg is het wel een game die mij erg ligt. Heb Mad Max ook helemaal kapot gespeeld en dit is gewoon en spirtueel opvolger daar van. Maar dan met veel dikkere first person shooter actie, want potdomme dat is dik _/-\o_

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Wom schreef op donderdag 26 september 2019 @ 15:47:
[...]

Voor wie het wil weten. Herinstall hielp precies helemaal niks. Daarna maar potje Gears 5 online gedaan en niet meer aan gedacht. Gisteravond de Xbox aangezet en toen was alles terug in orde. Geen idee waarom dus, maar ik kan terug Goons afknallen.

Hoewel Rage 2 wisselende reviews kreeg is het wel een game die mij erg ligt. Heb Mad Max ook helemaal kapot gespeeld en dit is gewoon en spirtueel opvolger daar van. Maar dan met veel dikkere first person shooter actie, want potdomme dat is dik _/-\o_
En vandaag komt de eerste dlc uit oOo

Update : rolt nu binnen (25.68 GB) :9

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 26-09-2019 18:54 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS

• CallmeGod

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

• TweakerVincent
Ik wil 2 cheap controllers bijkopen voor 4 player multiplayer. Ik baal dat ik weer losse extra controllers moet kopen. Mijn 2 pc logitech usb controllers werken niet. 4 nintendo controllers ook niet en ps3 controllers ook niet.

Blijf kopen :(

Wat is de goedkoopste manier om 2 controllers te kopen?

• Amdk6II
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-09 14:49
Weet iemand of de pc-adapter voor Kinect ook werkt op een Xbox one met dedicated kinect poort? Dan zou ik hem op een van de USB poorten aansluiten; puur met het doel om de xbox wat verder bij de Kinect vandaan te zetten.

Ik kan een Xbox one (niet S of X) kopen voor weinig geld. De standaard Kinect kabel is maar 3 meter; terwijl je met de Xbox S/X/pc adapter er nog 2 meter bij krijgt (3 meter orginele kabel; kastje en dan usb kabel van 2 meter. Eigenlijk is 5 meter alsnog te kort; mogelijk dat ik besluit om de xbox toch maar te verplaatsen (maar dan zit ik weer met aansluiten op de versterker... aargh).

Er zijn ook gemodde Kinects te koop en dat hoeft niet heel veel duurder te zijn dan een standaard 2e handse. De gemodde versie kan je alleen niet meer op een Kinect aansluiting zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chabio
  • Registratie: Oktober 2015
  • Nu online
Deadcells is echt fantastisch. Wilde hem al tijdje voor de switch halen, maar nu hij (al weer een tijdje) in Gamepass zit speel ik hem maar op de XOX. Uitdagend, vette wapens en speelt heerlijk.
Pagina: 1 ... 16 ... 83 Laatste

Let op:
- Voor xCloud is er een specifiek topic gemaakt :)

- Discussie en speculatie nieuwe Xbox: Xbox Series X topic - deel 1
- Geen XBOX vs PS4 discussies;
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires Console Budget Gaming topic
- Geen discussies over TV's en monitoren, daar zijn andere subfora voor;
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.