Ik ben ook deze games niet de hele tijd aan het doen. Ik wissel af met andere games, want soms heb je even genoeg van de combat. Al moet ik zeggen dat ik het binnen de games wel prima kan afwisselen eigenlijk. En de missies zijn voldoende aangekleed om niet aan te voelen als verplichtingen. Ook is eindelijk de hoeveelheid fetch-missies kleiner geworden (waarbij je vooral aan het reizen bent ipv op je bestemming zoals GTA te vaak doet). En omdat er dus gewoon stemmen ingesproken zijn en cinematics bij zitten, voelt het al een stuk beter aan. Er zal vast wat gegenereerd worden om een level op te zetten, maar vervolgens zijn de assets er mooi in geplaatst en verbaas ik me er soms over hoe groots sommige locaties zijn. Er zit echt meer werk in dan je denkt.giantgiantus schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 18:47:
@Martinspire ik vind die lange levensduur juist een groot negatief punt. Ik vind de wereld mooi en vind dergelijke games echt wel leuk, maar na een uurtje of 20 ben ik er helemaal klaar mee. Soms denk ik ook dat dergelijke games gevuld worden met een algoritme, het is allemaal zo repetitief.
Ik vind verder 20 uur al best veel, maar het is inderdaad niet voor iedereen weggelegd. Ik ben alleen van AC games (en andere SP games) gewend dat je een main story hebt met hier en daar een keer een cutscene, maar daarnaast vooral veel herhalende missies en dat gevoel heb ik nu niet. Je doet veel verschillende dingen en het voelt niet aan alsof de inspiratie op was. Vooral de missies met dat kleine meisje zijn gewoon top uitgewerkt.
Deze laatste 2 AC games laten mij zien wat je kunt maken als je echt met een groot team aan werkt, daar waar andere games nog wel eens de indruk geven dat het met 50 man ook wel gemaakt had kunnen worden. Deze laatste zal misschien nog wel de game zijn met de meeste gesproken tekst, als ik zo kijk wat ik allemaal al gezien heb. En dat 1 jaar na de release van Origins. Bizar gewoon.
Kijk inderdaad uit naar deze 2 games. Vooral Watch Dogs 3.quorumz schreef op woensdag 18 september 2019 @ 06:35:
[...]
En gelukkig gaat Ubisoft alleen maar door met dit soort grote Open Wereld games! De volgende die deze opzet heeft is Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint (goede beta!) en daarna Watch Dogs Legions
Nou is content voor een shooter ook wel wat lastiger dan voor een singleplayer rpg, maar Ubisoft draait hier echt rondjes om wat er voor dit soort games mogelijk is.Iedereen klaagt over content in games (ik ook zoals over Anthem of The Division 2 of Destiny) en juist hier hebben ze genoeg ruimte tussen de grote DLC chapters en af en toe "een gratis" missie tussen door