Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

TweakerVincent schreef op donderdag 26 september 2019 @ 23:30:
Ik wil 2 cheap controllers bijkopen voor 4 player multiplayer. Ik baal dat ik weer losse extra controllers moet kopen. Mijn 2 pc logitech usb controllers werken niet. 4 nintendo controllers ook niet en ps3 controllers ook niet.

Blijf kopen :(

Wat is de goedkoopste manier om 2 controllers te kopen?
Bedoel je voor de Xbox? Alleen controllers die aangeven dat ze op de One werken, gaan werken. Nintendo en Playstation controllers gaan niet werken. PDP maakt aardige controllers. Niet erg geschikt als je eigen controller maar voor simpele games met vrienden zijn ze prima.

____

Dirt Rally 2 is geweldig (moeilijk)! Ik heb lamme armen van de force feedback en heb nog geen rally uitgereden maar het is erg tof!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:55

Meneer iCy

swarma

TweakerVincent schreef op donderdag 26 september 2019 @ 23:30:
Ik wil 2 cheap controllers bijkopen voor 4 player multiplayer. Ik baal dat ik weer losse extra controllers moet kopen. Mijn 2 pc logitech usb controllers werken niet. 4 nintendo controllers ook niet en ps3 controllers ook niet.

Blijf kopen :(

Wat is de goedkoopste manier om 2 controllers te kopen?
Marktplaats staan ze vaak wel voor 20 a 25 euro (originele).

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

uchiha tijntje schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:43:
Misschien even wachten op november. Kun je twee nieuwe elites kopen!
Cheap en Elite controller? Grapjas aan zeker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:42

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2019 @ 20:35:
[...]

Tembo the bad ass elephant is tof!
Deze lijkt me ook leuk! zin in.
En dan dit......de tering waar moet ik de tijd vandaan halen :(

was net van plan me nu echt is op 10s ninja te storten weer nu mijn retro achievements sf2 'projectje' klaar is....maar veel te veel leuke dingen in gamepass, en natuurlijk ook games die er nu in zitten en er vast ooit wel uit zullen gaan........

[ Voor 57% gewijzigd door Sagat op 27-09-2019 12:29 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-10 15:49

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

1 maand proefversie game pass :)

T3HFD-RJ9JF-MDYXH-DFD64-6PQ3Z

https://card.exophase.com/1/1116015.png

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13:04
Ik ga mijn xbox s verkopen en een x kopen 2e hands. Kan ik gewoon easy alles migreren naar de x? Saves etc?

En kan ik probleemloos een x overnemen van iemand zonder gedoe met authenticatie oid of profielen? Gewoon factory reset en alles overzetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Iemand Hitman 1 Patient Zero nog wel eens gedaan?

Eventueel spoilers voor een game van een paar jaar terug desnoods: Het is extra DLC voor Hitman 1 destijds waarbij de laatste missie een virus rondgaat welke je moet inperken. Wel geinig gedaan en gaat ook erg rap. Ik heb nog niet een eerste outfit of het gaat alweer als een lopend vuurtje door de hele facility heen. Sure je kunt een guide kijken hoe het, moet maar na het voor de zoveelste keer te verneuken dacht ik: "fuck it, dan maar alles een keer afmaken". Waarna de missie eindigde met 0/5 sterren, maar wel 102 geïnfecteerden afgemaakt en nog 10 extra gasten (there are no witnesses, when there is nobody to witness). De overige missies zijn ook wel leuk, maar telkens die minpunten als je iemand zomaar afmaakt is toch wel minder. En nu mag het een keer. Dus helemaal los gaan. Heel gaaf.

Sowieso zit er toch aardig wat content in die hitman 1 en 2 games (waarbij ik nu Hitman 1 maps via Hitman 2 doe waarvoor ik inmiddels Year 1 Gold oid en Year 2 season pass heb aangeschaft).

Speel overigens gewoon op easy mode. Geen zin om het allemaal met meer handicaps te doen. Vermaak me er zo ook een stuk meer mee dan dat je met 1 kogel alweer dood bent...En dan ga je nog eens echt experimenteren dan proberen een map te halen zoals je zeker weet dat het moet gaan lukken. Heb nu ook geen guides nodig of whatever. Denk niet dat ik alle achievements ga halen, maar denk er toch wel een paar mee te kunnen nemen die een beetje leuk zijn om te doen. Bij de meeste nieuwe maps ben ik ook altijd al wel een uur bezig om te kijken hoe ie in elkaar zit en wat voor manieren er zijn. En er zijn naast de main story nog een aantal andere missies (volgens mij heb je dan wel season pass nodig).

Hij zal komende tijd wel weer in de aanbieding raken, bv met kerst. Ik kan de hele rambam wel aanraden. Blijft toch wel leuk om zo wat uurtjes mee te vullen. Volgens mij was deel 1 een tijd terug ook bij Gold of Game Pass oid

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 22-09 00:56
fifa 20 is qua gameplay enorm traag en mooiste dat je instellingen worden overgenomen. commentaar in de game is een drama.
TweakerVincent schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 00:58:
Ik ga mijn xbox s verkopen en een x kopen 2e hands. Kan ik gewoon easy alles migreren naar de x? Saves etc?

En kan ik probleemloos een x overnemen van iemand zonder gedoe met authenticatie oid of profielen? Gewoon factory reset en alles overzetten?
Alle info van je profiel + saves worden naar de cloud gesaved. Je kan veilig je eigen x1s leeg gooien en op een x1x, zal degene die hem verkoopt hem ook leegegooid hebben, gewoon aanloggen.

ik weet niet hoeveel games je hebt maar het kan handig zijn om alles van je interne hd naar usb te verplaatsen en dan aan je x1x te hangen. Scheelt heel veel downloaden (niet dat verplaatsen een leuk karwei is maar goed mijn 2e x1x is al paar dagen bezig met downloaden van > 1 tb aan games)
Martinspire schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 01:15:
Iemand Hitman 1 Patient Zero nog wel eens gedaan?
Voor hitman 2 moest ik nog wel de hitman 1 upgrade oid kopen om deze daarin te kunnen downloaden.. maar moet hem nog steeds spelen (als zoveel dingen in hitman 2, zo'n type spel kost serieus veel tijd, ook op easy is moeilijkheidsgraad in meeste level erg hoog)

[ Voor 20% gewijzigd door quorumz op 28-09-2019 07:49 ]

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

quorumz schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 07:47:
[...]

Alle info van je profiel + saves worden naar de cloud gesaved. Je kan veilig je eigen x1s leeg gooien en op een x1x, zal degene die hem verkoopt hem ook leegegooid hebben, gewoon aanloggen.

ik weet niet hoeveel games je hebt maar het kan handig zijn om alles van je interne hd naar usb te verplaatsen en dan aan je x1x te hangen. Scheelt heel veel downloaden (niet dat verplaatsen een leuk karwei is maar goed mijn 2e x1x is al paar dagen bezig met downloaden van > 1 tb aan games)

[...]

Voor hitman 2 moest ik nog wel de hitman 1 upgrade oid kopen om deze daarin te kunnen downloaden.. maar moet hem nog steeds spelen (als zoveel dingen in hitman 2, zo'n type spel kost serieus veel tijd, ook op easy is moeilijkheidsgraad in meeste level erg hoog)
Heb zelf niet zoveel problemen met ‘her’ downloaden. Een of twee nachtjes zou toch een hoop games moeten opleveren? Ik vermaak me tijdens dl en installs ook altijd wel met mijn andere consoles of desnoods even tv kijken (of tweakers checken B) )
Noresponse schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 01:41:
fifa 20 is qua gameplay enorm traag en mooiste dat je instellingen worden overgenomen. commentaar in de game is een drama.
Pes wellicht een optie? Dat was een aantal jaar terug ook niet best (bovenop de eeuwige licentie issues) maar de laatste paar delen waren dacht ik best sterk!
(Disclaimer speel zelf al jaren geen pes meer en fifa nooit leuk gevonden :X )

[ Voor 17% gewijzigd door Sagat op 28-09-2019 08:23 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:56
Dat het commentaar slecht zou zijn was natuurlijk bekend toen ze Sierd de Vos aantrokken om het commentaar te in te spreken, inclusief het typische Sierd de Vos commentaar want anders zou EA een andere commentator aanstellen. Ik herinner mij nog de opmerkingen bij het nieuwsbericht met de strekking: "Het zijn vrijwel allemaal standaard (spelsituatie) zinnen". Een hele koude kermis.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Eindelijk dmc5 even gespeeld, nu speel ik veel en voornamelijk retro games en retro inspired, dus an sich niet heel veel gewend qua gfx maar WOW ziet er echt mooi uit, zelfs op mijn lowly full hd scherm! Gameplay beviel ook hoewel maar kort gespeeld. Goed gedaan capcom!

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:31

sjaool

Every life should have 9 cats

sekeroglan schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 21:57:
1 maand proefversie game pass :)

T3HFD-RJ9JF-MDYXH-DFD64-6PQ3Z
Alleen voor mensen die nog geen Game Pass hebben, first time users dus. ;)

"When you grow up your heart dies"

• TweakerVincent
Zo nieuwe xbox x is lekker aan het downloaden. Ik kreeg bij de s een optie om 4k content te downloaden. Bij de x zie ik dat nergens? Ik heb x op 4k ingesteld, hoe weet ik zeker dat ik alle 4k content heb?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dirt Rally 2 is erg leuk om te spelen. En erg lastig. En erg zwaar. Ik heb sinds kort een stuurtje (logitech 920). Langer dan 3 stages houd ik niet vol. :) Er zit een hele steile leercurve in dit spel. Ik ben nu op het punt dat ik hele rally's uit kan rijden met hardcore damage. Maar dan kan ik niet voluit dus word ik erg heel erg laatste. Maar wel elke keer minder ver achteraan. :)

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 23:01:
Zit nu gears te spelen, maar ipv een normale Ping van <10 zit ik al de hele avond boven de 80... iemand hetzelfde?
Dat was gisteren (en vanochtend) ook toch? Dat mis schieten komt volgens mij niet door de ping. :) Sowieso heb ik ook in eerdere delen van gears nooit last van lag gehad. In BF en COD heb je echt last van hoge ping (in COD zit het zelfs als je op 1 console splitscreen tegen elkaar speelt). Maar in gears lijkt het altijd wel goed geregeld. Alleen de problemen met connectie houden tussen de potjes blijft irritant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 23:27:
[...]

Dat was gisteren (en vanochtend) ook toch? Dat mis schieten komt volgens mij niet door de ping. :) Sowieso heb ik ook in eerdere delen van gears nooit last van lag gehad. In BF en COD heb je echt last van hoge ping (in COD zit het zelfs als je op 1 console splitscreen tegen elkaar speelt). Maar in gears lijkt het altijd wel goed geregeld. Alleen de problemen met connectie houden tussen de potjes blijft irritant.
Ik schiet ook niet mis, maar vraag het met name voor mijn teamies die daar wel last van hebben. :+

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na gears of war 5 nog een kans te hebben gegeven is het voor mij einde verhaal en verwijderd van de harde schijf.. wat hebben ze deze game slecht gemaakt ondanks het verhaal best leuk is,

Ik zit nu bij het stuk
spoiler:
Some Assembly Required, waar je naar het Cosmonaut training facility toe moet gaan nadat je de brug naar beneden hebt gehaald, eerst bleef de cutscene hangen en nu kan ik Jack niet door het gat in de muur sturen wat bij het exploren wel werkte.

Sorry maar dit mag en kan gewoon niet want ik heb alles geprobeerd wat ik kan en geef het op, eerst veel progress verloren en nu dit?

Ik weet dat ik het chapter kan reloaden, heb geen zin om alle upgrades te verliezen waar ik hard voor gewerkt heb.

[ Voor 8% gewijzigd door G_Dragon op 29-09-2019 16:38 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foxtrot81
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 09:10
Gears of war 5 is voor mij ook een no go geworden.........
10x liever bf5

Carpe scrotum

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op zondag 29 september 2019 @ 16:37:
Na gears of war 5 nog een kans te hebben gegeven is het voor mij einde verhaal en verwijderd van de harde schijf.. wat hebben ze deze game slecht gemaakt ondanks het verhaal best leuk is,

Ik zit nu bij het stuk
spoiler:
Some Assembly Required, waar je naar het Cosmonaut training facility toe moet gaan nadat je de brug naar beneden hebt gehaald, eerst bleef de cutscene hangen en nu kan ik Jack niet door het gat in de muur sturen wat bij het exploren wel werkte.

Sorry maar dit mag en kan gewoon niet want ik heb alles geprobeerd wat ik kan en geef het op, eerst veel progress verloren en nu dit?

Ik weet dat ik het chapter kan reloaden, heb geen zin om alle upgrades te verliezen waar ik hard voor gewerkt heb.
idd... troep.. (en eerlijk gezegd is het verhaal ook niet boeiend, eind boss net als in deel 4 makkelijker dan rest van het spel en door alle bugs, ze hebben 4 dagen lang kans gehad maar ze vonden weekend vieren belangrijker dan het spel fixen... en als er een fix komt het nog meer sloopt..)

probeer de open beta van Breakpoint (tm vanavond?) dat kan zomaar eens een hele goede (geen erin rennen zoals the division 2 maar wel combi van assassins creed/wildlands/the division erin) shooter kunnen worden. zitten wel grote verschillen met closed en open beta...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
quorumz schreef op zondag 29 september 2019 @ 19:41:
[...]

probeer de open beta van Breakpoint (tm vanavond?) dat kan zomaar eens een hele goede (geen erin rennen zoals the division 2 maar wel combi van assassins creed/wildlands/the division erin) shooter kunnen worden. zitten wel grote verschillen met closed en open beta...
Heel de dag niet kunnen inloggen op de Beta van Breakpoint. Ook de alpha was niet echt super, ik hou mijn hart vast voor de release....

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Jammer dat sommigen hier een slechte ervaring hebben met Gears 5. Het is vervelend als je inderdaad dit soort bugs tegen komt. Zelf heb ik geen bugs meegemaakt in de campaign nadat de eerste patch is uitgebracht voor die collectibles.

Zelf vind ik Gears 5 echt een pareltje. Zowel Versus, Campaign en Escape. Horde heb ik nog niet aangeraakt, maar dat wil ik deze week gaan oppakken.

Ik vind het verhaal en de sfeer van de Campaign tof, maar ik ben dan ook sinds Gears 1 wel een fan van de lore.

Versus is echt bijzonder vermakelijk en af en toe ook rage inducing, maar dat heb ik bij elke MP game :+ Liefst speel ik gewoon team deathmatch. Daar ben je nog het minste afhankelijk van andere teamies en is het tempo wat lager dan bijvoorbeeld in King of the Hill. Maar nu ik steeds beter word in de gnasher wordt King of the Hill ook een stuk leuker :).

En dat voor iets in Gamepass. Ik heb er maar wel wat geld tegen aan gegooid voor ingame credits. Normaliter ben ik daar wel op tegen, maar dat is bij full priced games die daarna nog teren op ingame credits. Ik speel nu zowel Forza als Gears voor noppes. Dan mogen ze van mij echt nog wel wat cash hebben. Ergens moeten die games van gemaakt worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
quorumz schreef op maandag 30 september 2019 @ 08:38:
[...]
Hm nergens last van gehad, meerdere keren in het weekend gespeeld, vriend van me ook..
Heel de zondag volgende error gehad: error silent 30086, zelfs na herinstall. Maakt nu toch niet meer uit :)

[ Voor 3% gewijzigd door harrytasker op 30-09-2019 10:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TweakerVincent
Ben erg blij met mijn Xbox X. Red Read 2 is super mooi op HDR TV. Ook tof dat ik eindelijk eens ga leren schieten met een controller. Vond dat altijd een hel maar nu gaat het best goed. Tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerrymcburg
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-10 09:29
Weet niet of veel mensen nog kopen in buitenlandse xbox stores (de prijsverschillen zijn niet meer zo groot). Maar had nog wat USD tegoed echter niet genoeg voor een aanschaf. Daarom ging ik op zoek naar giftcard shop, dat is niet meer zo makkelijk als het voorheen was. Offgamers was altijd mijn shop, maar is wel erg prijzig geworden.

Vond een goede aanbieding bij Gamivo. Echter na bestelling en betaling vage verificatie email met verzoek voor volledig kopie van ID bewijs. Niet gedaan, veel gezeur met support voor een refund

Daarna via ENEBA besteld, zag er betrouwbaar uit met goede scores. Na betaling geen keys, na contact met support bleek de automatische uitgifte niet gelukt te zijn, daarna waren de keys opeens niet meer op voorraad. Wacht nog op een refund.

Tot slot besteld via Nokeys, direct levering , werkend codes, geen gezeur. (met code DR krijg je nog 5% korting).

Bovenstaande is natuurlijk geen garantie, alleen maar mijn ervaring.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-10 08:33
Gister begonnen met a Plague Tale: Innocence prachtige game. Had niet verwacht dat het grafisch zo mooi zou zijn.
Level based games kunnen het niveau toch nog wat hoger leggen als de open world games.
Ook is de drie dimensionaliteit van de bladeren en vegetatie is erg indrukwekkend.
Afbeeldingslocatie: https://www.pcgames.de/screenshots/430x/2019/02/aplaguetaleinnocence05-pc-games.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SecondGuess schreef op maandag 30 september 2019 @ 10:57:
Gister begonnen met a Plague Tale: Innocence prachtige game. Had niet verwacht dat het grafisch zo mooi zou zijn.
Level based games kunnen het niveau toch nog wat hoger leggen als de open world games.
Ook is de drie dimensionaliteit van de bladeren en vegetatie is erg indrukwekkend.
[Afbeelding]
Ik was ook wel impressed. Had het niet verwacht. Ben nu tot chapter 4 gekomen. Moet een keertje verder spelen, maar een aantal andere games hebben mijn aandacht opgeeist :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-10 21:53
jerrymcburg schreef op maandag 30 september 2019 @ 10:55:
Weet niet of veel mensen nog kopen in buitenlandse xbox stores (de prijsverschillen zijn niet meer zo groot). Maar had nog wat USD tegoed echter niet genoeg voor een aanschaf. Daarom ging ik op zoek naar giftcard shop, dat is niet meer zo makkelijk als het voorheen was. Offgamers was altijd mijn shop, maar is wel erg prijzig geworden.

Vond een goede aanbieding bij Gamivo. Echter na bestelling en betaling vage verificatie email met verzoek voor volledig kopie van ID bewijs. Niet gedaan, veel gezeur met support voor een refund

Daarna via ENEBA besteld, zag er betrouwbaar uit met goede scores. Na betaling geen keys, na contact met support bleek de automatische uitgifte niet gelukt te zijn, daarna waren de keys opeens niet meer op voorraad. Wacht nog op een refund.

Tot slot besteld via Nokeys, direct levering , werkend codes, geen gezeur. (met code DR krijg je nog 5% korting).

Bovenstaande is natuurlijk geen garantie, alleen maar mijn ervaring.
Zelf haal ik altijd bij seagm.com. Nooit problemen gehad en vind ze ook betrouwbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-07 22:06
Mijn X (Scorpio versie) heeft het gisteren ook begeven :-(

Ik had bijna alle games op een externe harde schijf staan, maar wou weer Destiny 2 spelen en deze opnieuw geïnstalleerd op de interne schijf. Twee weken terug was Destiny ineens corrupt; dus weer opnieuw installeren...
Gisteren weer Destiny opgestart, nog even wat dingen afronden dacht ik voordat dinsdag de nieuwe content beschikbaar komt. De game startte op, maar na het inloggen bleef het character scherm als destinations scherm blanco... Dat leek niet goed, dus dacht misschien netwerk problemen. Dus op naar Settings -> Network -> Network Settings, klapt gelijk terug naar Home... Dat is niet goed dacht ik, dus denk misschien helpt een reboot van de console.
Nou dit resulteerde in System Error E102; try an offline update. Een update bestand downloaden van 5 GB duurde een uur (heb Ziggo met 500 Mbit)! Update proberen uit te voeren, bijna direct de melding: System Error E101. Een mogelijke oplossing is hetzelfde als E102...
Beide heeft dus niet geholpen, dan maar een service order aanmaken en de boel opsturen :-(

Lees nu ook op meerdere punten dat de eerste serie van de X een brakke Seagate hebben...

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SecondGuess schreef op maandag 30 september 2019 @ 10:57:
[Afbeelding]
Dit is zeker een pareltje, geniet ervan! :)
Hopelijk gaan we meer van zulke pracht single player games krijgen in de toekomst _/-\o_
R0SSI schreef op maandag 30 september 2019 @ 12:05:
Mijn X (Scorpio versie) heeft het gisteren ook begeven :-(

Ik had bijna alle games op een externe harde schijf staan, maar wou weer Destiny 2 spelen en deze opnieuw geïnstalleerd op de interne schijf. Twee weken terug was Destiny ineens corrupt; dus weer opnieuw installeren...
Gisteren weer Destiny opgestart, nog even wat dingen afronden dacht ik voordat dinsdag de nieuwe content beschikbaar komt. De game startte op, maar na het inloggen bleef het character scherm als destinations scherm blanco... Dat leek niet goed, dus dacht misschien netwerk problemen. Dus op naar Settings -> Network -> Network Settings, klapt gelijk terug naar Home... Dat is niet goed dacht ik, dus denk misschien helpt een reboot van de console.
Nou dit resulteerde in System Error E102; try an offline update. Een update bestand downloaden van 5 GB duurde een uur (heb Ziggo met 500 Mbit)! Update proberen uit te voeren, bijna direct de melding: System Error E101. Een mogelijke oplossing is hetzelfde als E102...
Beide heeft dus niet geholpen, dan maar een service order aanmaken en de boel opsturen :-(

Lees nu ook op meerdere punten dat de eerste serie van de X een brakke Seagate hebben...
Ja klopt het is een wereldwijd probleem, heb mijn de 3e Xbox One X al en deze is ook al voor reparatie opgestuurd geweest en werkt tot nu toe weer. Heb toen ook heel veel onderzoek gedaan en overal lees je dezelfde E102 of E105 code, hoop dat ze hem maken en het probleem weg blijft. Want zelfs na reparatie las ik verhalen dat het probleem terugkwam bij sommige 8)7 ..

Waar je het probleem aan kan herkennen is dat de console steeds een beetje trager word met het dashboard/games/opnames en vaker vast gaat lopen en vervolgens de Save Game error gaat weergeven en daarna komt vaak de E foutcode

[ Voor 16% gewijzigd door G_Dragon op 30-09-2019 13:42 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Sierd de Vos is juist heerlijk 8)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
G_Dragon schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:41:
[...]

Ja klopt het is een wereldwijd probleem, heb mijn de 3e Xbox One X al en deze is ook al voor reparatie opgestuurd geweest en werkt tot nu toe weer. Heb toen ook heel veel onderzoek gedaan en overal lees je dezelfde E102 of E105 code, hoop dat ze hem maken en het probleem weg blijft. Want zelfs na reparatie las ik verhalen dat het probleem terugkwam bij sommige 8)7 ..

Waar je het probleem aan kan herkennen is dat de console steeds een beetje trager word met het dashboard/games/opnames en vaker vast gaat lopen en vervolgens de Save Game error gaat weergeven en daarna komt vaak de E foutcode
Het is een simpel probleem; Seagate harde schijven... Deze krijgen dus snel bad sectors en dan houdt het gauw op. Vaak geeft een sector met data een error, maar een tweede keer lezen werkt wel -> kleine hiccup. Maar bij teveel fouten geeft de schijf aan doe het zelf maar :P
Dus als ik hem terug heb, en alles werkt weer, vervang ik de disk door een SSD. Als ik de resultaten online zie, scheelt dat in laadtijden, maar ook de response van het dashboard.

Hoe lang duurde het bij jou en wanneer was je laatste keer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
R0SSI schreef op maandag 30 september 2019 @ 14:24:
[...]

Het is een simpel probleem; Seagate harde schijven... Deze krijgen dus snel bad sectors en dan houdt het gauw op. Vaak geeft een sector met data een error, maar een tweede keer lezen werkt wel -> kleine hiccup. Maar bij teveel fouten geeft de schijf aan doe het zelf maar :P
Dus als ik hem terug heb, en alles werkt weer, vervang ik de disk door een SSD. Als ik de resultaten online zie, scheelt dat in laadtijden, maar ook de response van het dashboard.

Hoe lang duurde het bij jou en wanneer was je laatste keer?
Ah bedankt voor uw uitleg, zolang er garantie op zit stuur ik hem telkens weer op.
Na mijn garantie ga ik er ook een SSD ingooien, alleen ik heb dan wel een tip voor je.

Gooi er minimaal een SSD van 1TB in, in mijn eerste One X had ik een SSD van 500GB gedaan en dat veroorzaakte veel problemen. Er is door modders nu ontdekt dat de One X geen vervangende HDD / SSD onder de 1tb ondersteunt ( bron Gbatemp ), had bijv dat de dvd drive vaak niet werkte en soms na herstart wel.

Bij mij duurde het 3 tot 4 weken tot ik mijn console terughad :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0SSI
G_Dragon schreef op maandag 30 september 2019 @ 14:28:
[...]

Ah bedankt voor uw uitleg, zolang er garantie op zit stuur ik hem telkens weer op.
Na mijn garantie ga ik er ook een SSD ingooien, alleen ik heb dan wel een tip voor je.

Gooi er minimaal een SSD van 1TB in, in mijn eerste One X had ik een SSD van 500GB gedaan en dat veroorzaakte veel problemen. Er is door modders nu ontdekt dat de One X geen vervangende HDD / SSD onder de 1tb ondersteunt ( bron Gbatemp ), had bijv dat de dvd drive vaak niet werkte en soms na herstart wel.

Bij mij duurde het 3 tot 4 weken tot ik mijn console terughad :)
Zolang onderweg :'(

500 GB kan nu wel met het aangepaste script op gbatemp, maar ik stop er alsnog 1 TB in. Ik wil minimaal Destiny, Assassins Creed en Halo erop hebben en dan heb ik aan 500 GB waarschijnlijk net te weinig :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
R0SSI schreef op maandag 30 september 2019 @ 15:06:
[...]

Zolang onderweg :'(

500 GB kan nu wel met het aangepaste script op gbatemp, maar ik stop er alsnog 1 TB in. Ik wil minimaal Destiny, Assassins Creed en Halo erop hebben en dan heb ik aan 500 GB waarschijnlijk net te weinig :P
Ja het kan wel even duren , ik bedoel dan met 4 weken dat je hem weer terug hebt van reparatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0SSI
G_Dragon schreef op maandag 30 september 2019 @ 15:29:
[...]

Ja het kan wel even duren , ik bedoel dan met 4 weken dat je hem weer terug hebt van reparatie.
Veel geduld hebben dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of minecraft op de Nintendo Switch kopen, dat heb ik toen wel gedaan haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0SSI
G_Dragon schreef op maandag 30 september 2019 @ 16:08:
[...]

Of minecraft op de Nintendo Switch kopen, dat heb ik toen wel gedaan haha
Haha, helaas heb ik alleen de Xbox om te gamen... Anders komt er commentaar van de vrouw :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R0SSI schreef op maandag 30 september 2019 @ 16:16:
[...]

Haha, helaas heb ik alleen de Xbox om te gamen... Anders komt er commentaar van de vrouw :+
Aha ja dat kan je beter niet hebben, de mijnde kwam zelf met het idee dat ik anders minecraft wel kon halen.
Wij spelen ook vaak Cod4 in split-screen en gaan straks ook die nieuwe Modern Warfare samen vanaf de bank spelen :D..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
:+ Die vind het niets aan haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorelord
  • Laatst online: 02-08 13:03
Vraagje, is xbox live account migration nog (steeds) een ding om goedkoper aankopen te doen?

https://live.xbox.com/AccountMigration

De betalingswijze welke je aan het account koppelt moet dan ook gelieerd zijn aan het land. Tips en truucs graag. In dollar is het bijvoorbeeld goedkoper. Waar hebben jullie je live account op staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ligt het aan mij of is Cuphead gewoon frustrerend moeilijk? Game ziet er erg mooi uit en de muziek is gaaf. Bosses zijn nog wel te doen maar de levels vind ik echt frustrerend tot het punt dat ik er gewoon geen zin meer in heb. Waarom hebben ze in vredesnaam niet wat verschillende niveau's ingebouwd qua moeilijkheid zeg 8)7
En nee ik ben geen "nieuwe" gamer heb vroeger op de Megadrive & SNES ontelbare games compleet uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rev! schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 11:46:
Ligt het aan mij of is Cuphead gewoon frustrerend moeilijk? Game ziet er erg mooi uit en de muziek is gaaf. Bosses zijn nog wel te doen maar de levels vind ik echt frustrerend tot het punt dat ik er gewoon geen zin meer in heb. Waarom hebben ze in vredesnaam niet wat verschillende niveau's ingebouwd qua moeilijkheid zeg 8)7
En nee ik ben geen "nieuwe" gamer heb vroeger op de Megadrive & SNES ontelbare games compleet uitgespeeld.
Is heel moeilijk inderdaad. Het herkennen van patronen en daar op inspelen kost veel moeite en tijd. Staat Cuphead ook wel om bekend. Zag overigens dat deze nu 5 miljoen keer verkocht is. En in de V10 update van Tesla zit hij nu ook .. 8)7

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rev! schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 11:46:
Het is moeilijk maar het is zeker te doen. Het is echt een kwestie van de movementset van de bosses en ook van de normale levels leren. Heb zelf de run and gun levels ook op pacifist uitgespeeld. Al die levels hebben een bepaald ritme en als je die doorhebt vlieg je er door heen.

Kan niet wachten op de nieuwe DLC, maar dat duurt nog wel even helaas.

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 01-10-2019 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik lees net op xbox.com dat de Elite Controller Series 2 maar een 2,7m USB-C Kabel krijgt meegeleverd, had gehoopt op minimaal 3 meter. Nu moet zelf een andere kabel aanschaffen voor het geval dat hij tijdens het gamen leegraakt, want met 2,7m kan ik niet ontspannen op de bank verder gamen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-10 08:33
Tientallen keren doodgaan om een level/boss te leren is doodnormaal.
Ik had zelf de meeste moeite met de casino boss.
Honderden keren op opnieuw gedaan voordat ik die gehaald had.
Het spel draait om patronen , ontwijken en die sprong op de roze bullets.
Kijk een op youtube een perfect run als je niet achter komt waar een safe space us bij een bepaalde aanval.
Dat helpt echt als je vastzit op een stuk.

Er is ook nog een upgrade om een extra hartje te krijgen.

Verder moet dit soort spel je wel liggen.
Hoe frustrerend het ook was, het level halen en verder komen vond ik toch leuk.
Ik wacht al tijden op de dlc.
Maar alle levels op s halen is niet aan mij besteed.
Dat is een heel ander soort masochisme.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:25

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Omdat de kerstdagen er weer aankomen, speciaal voor @uchiha tijntje, @exactor it en alle andere achievement hunters, de foute kersttrui :D

Afbeeldingslocatie: http://www.numskull.com/wp-content/uploads/XBOX-Achievement-Unlocked-Xmas-Jumper-NS-01.jpg

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 15:37:
Omdat de kerstdagen er weer aankomen, speciaal voor @uchiha tijntje, @exactor it en alle andere achievement hunters, de foute kersttrui :D

[Afbeelding]
Voor hoeveel en waar te bestellen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

[Afbeelding]
Waar te koop :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

G_Dragon schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 15:44:
[...]

Voor hoeveel en waar te bestellen _/-\o_
@Meneer iCy

Inclusief verzenden omgerekend een kleine 50 euro vanuit de UK:

https://www.geekstore.com...er?variant=30333806477389

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat word een dure!
Maar wat een baas sweater _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

G_Dragon schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 15:49:
[...]

Dat word een dure!
Maar wat een baas sweater _/-\o_
Ja vind je dat duur ? Vind het nog wel mee vallen. Misschien ook wel een leuk troost kadootje voor Mr Blueboy himself, @bram1984 nu TLOU2 geen MP heeft :9

Hier staan er overigens nog meer: http://www.numskull.com/christmas-jumpers-sweaters/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[Afbeelding]
Dit is briljant! Ik stuur je net voor kerst mijn adresgegevens. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

World War Z komt in de gamepass. Weer een spel wat ik heb gekocht en niet veel uren in heb gestoken, bij gebrek aan onzin.

Kan beter geen twijfel games kopen. :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
MRE-Inc schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 15:57:
[...]

Ja vind je dat duur ? Vind het nog wel mee vallen. Misschien ook wel een leuk troost kadootje voor Mr Blueboy himself, @bram1984 nu TLOU2 geen MP heeft :9

Hier staan er overigens nog meer: http://www.numskull.com/christmas-jumpers-sweaters/
Multiplayer? Wat is dat? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Meneer iCy schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 16:02:
World War Z komt in de gamepass. Weer een spel wat ik heb gekocht en niet veel uren in heb gestoken, bij gebrek aan onzin.

Kan beter geen twijfel games kopen. :')
ja idd... best leuk spel..., hij was niet duur, scheelt weer dan... ik heb ergere/duurdere miskopen gehad die in de gamepass zitten :/

Afbeeldingslocatie: https://static.trueachievements.com/customimages/098788.jpg

de 6e titel is fallout New Vegas

[ Voor 3% gewijzigd door quorumz op 01-10-2019 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

uchiha tijntje schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 18:58:
Vraagje, ik heb mijn oude elite controller weggegeven aan een pc gamer. Hij vroeg zich af of hij ook die elite draadloos kan verbinden met zijn pc. Ik zelf zou niet weten hoe, omdat de elite V1 geen bluetooth heeft.

Iemand een idee hoe het wel kan? Misschien via een of andere dongle ofzo. Of is dat niet mogelijk.
pricewatch: Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10 Zwart

Zou toch net zoals elke controller op deze manier moeten werken?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

uchiha tijntje schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 19:02:
[...]

Ja dat vroeg ik me dus af. Met name vanwege het bluetooth verhaal. Maar mocht dit werken is dat een prima oplossing!
Ik heb mijn zwarte controller die ook geen bluetooth heeft ermee verbonden en dat werkt prima.

Geen Elite maar denk dat de Elite niet alleen op de console werkt :+

[ Voor 9% gewijzigd door Touchdomex op 01-10-2019 19:05 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer mensen last van updates die niet automatisch zijn gebeurd? Ik start Dirt Rally 2 op: 10GB. Gears 2,9. Had best gekund terwijl ik sliep en op mijn werk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 19:25:
Meer mensen last van updates die niet automatisch zijn gebeurd? Ik start Dirt Rally 2 op: 10GB. Gears 2,9. Had best gekund terwijl ik sliep en op mijn werk was.
dat gaat al een tijdje ruk, daarom ga ik altijd maar naar mijn games & apps voor het zoeken maar... dat hele mechanisme moet gewoon op de schop. als je veel games hebt is hij minuten aan het zoeken, je ziet dat er een titel klaar staat en maar wachten tot hij gaat updaten, dit zorgt er ook nog eens voor dat games/apps vertragingen krijgen met opstarten...(alsof je heel xbox gelocked staat)..

dus ik weet niet wanneer dat nieuwe dashboard komt maar mag hopen dat hier ook naar gekeken wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quorumz schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 20:11:
[...]

dat gaat al een tijdje ruk, daarom ga ik altijd maar naar mijn games & apps voor het zoeken maar... dat hele mechanisme moet gewoon op de schop. als je veel games hebt is hij minuten aan het zoeken, je ziet dat er een titel klaar staat en maar wachten tot hij gaat updaten, dit zorgt er ook nog eens voor dat games/apps vertragingen krijgen met opstarten...(alsof je heel xbox gelocked staat)..

dus ik weet niet wanneer dat nieuwe dashboard komt maar mag hopen dat hier ook naar gekeken wordt...
Wel jammer want het werkte aan het begin super. Op zich is even wachten niet erg maar als er bij drie games op rij een update nodig is, ben ik wel even klaar. Maar goed, Gears is klaar dus de kettingzaag kan aan!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 19:25:
Had best gekund terwijl ik sliep en op mijn werk was.
Sleeping on the job? Lekker hoor! :z
Ben capcom fanboy maar dikke trailer hoor. Mk heeft beste dlc chars voor scifi/horror movie fans!

[ Voor 45% gewijzigd door Sagat op 01-10-2019 20:22 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes91
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 25-02-2020
Gister heb ik nog even FIFA 20 gespeeld, zonder problemen. Vanavond al een uur aan het prutsen maar krijg hem niet werkend. Bij het scherm dat het spel gestart is en ik op A druk valt het spel uit. Spel al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ook al op zowel de HDD als de SSD geprobeerd. Probleem blijft hetzelfde. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-10 08:58
Hm ok, Xbox One dus in de pocket. Modem van T-Mobile zorgt voor een gemiddelde NAT, ik geloof dat dit ook de reden is dat ik met een aantal games geen multiplayer kan spelen. Uiteraard doe ik een poging om dit op te lossen. Er is een redelijk duidelijke stappenplan op de site van Xbox te vinden en ik besluit deze te volgen; https://support.xbox.com/...ards/000-Mumbai-wizard-QA.

Via command heb ik de gegevens al weten te halen van mijn netwerk;
IPv4 address (or IP address)
Subnet mask
Default gateway
DNS server(s)

Via geavanceerde netwerkinstelling op de Xbox bovenstaande gegevens ingevuld, na het instellen blijft hij bezig met verbinding controleren en geeft hij aan dat hij niet meer verbonden is met het netwerk: 'Je netwerk is niet geconfigureerd'.

Wat ik heb geprobeerd is de modem/router even uit te zetten, dit heeft geen effect gehad. Xbox ook even uit gezet, het mag niet verrassend wezen dat dit ook niet heeft geholpen. Nu ben ik dus alleen maar verder van huis :)

Iemand een idee wat ik fout heb gedaan en/of hoe ik dit weer terug kan zetten naar de standaard settings?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Blaauw87 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 21:48:
Hm ok, Xbox One dus in de pocket. Modem van T-Mobile zorgt voor een gemiddelde NAT, ik geloof dat dit ook de reden is dat ik met een aantal games geen multiplayer kan spelen. Uiteraard doe ik een poging om dit op te lossen. Er is een redelijk duidelijke stappenplan op de site van Xbox te vinden en ik besluit deze te volgen; https://support.xbox.com/...ards/000-Mumbai-wizard-QA.

Subnet mask
Default gateway
DNS server(s)

Via geavanceerde netwerkinstelling op de Xbox bovenstaande gegevens ingevuld, na het instellen blijft hij bezig met verbinding controleren en geeft hij aan dat hij niet meer verbonden is met het netwerk: 'Je netwerk is niet geconfigureerd'.

Wat ik heb geprobeerd is de modem/router even uit te zetten, dit heeft geen effect gehad. Xbox ook even uit gezet, het mag niet verrassend wezen dat dit ook niet heeft geholpen. Nu ben ik dus alleen maar verder van huis :)

Iemand een idee wat ik fout heb gedaan en/of hoe ik dit weer terug kan zetten naar de standaard settings?
Je schrijft dat je de gegevens van cmd /ipconfigall hebt overgenomen. Dat is niet exact wat je moet doen. Je moet die gegevens gebruiken als basis voor je instellingen in je modem/router en xbox (zie vooral het stukje over een uniek ip adres voor je xbox zelf bedenken. Ik denk dat je daar overheen gelezen hebt.) . Ik zou je modem hard resetten en de stappenplan opnieuw doorlopen.

Of beter:de modem terug naar fabrieksinstellingen en upnp aanzetten. Dat lost bijna alles op tegenwoordig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 19:02:
[...]

Ja dat vroeg ik me dus af. Met name vanwege het bluetooth verhaal. Maar mocht dit werken is dat een prima oplossing!
Ja dat werkt, ik gebruik mijn elite controller op de PC met zo'n stickie.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Blaauw87 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 21:48:

Subnet mask
Default gateway
DNS server(s)

euhmz.. :/ :/

je xbox weer terug op dhcp zetten (je modem heeft dhcp en geen een ip adres uit, dhcp lease is vaak lang genoeg als je de xbox regelmatig aan hebt.)

wat voor merk modem heb je? zijn verschillende manieren.. xbox op 1 van de porten hangen en er een dmz van maken, bij een fritzbox zoals ik heb moet je port sharing enablen (dan zie je op de xbox test ook nat moderated naar nat open gaan (wel reboot nodig van je xbox!)

dus merk modem is essentieel....daarna kijken hoe dat type upnp toelaat/port 4warden doet/dmz config...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-10 08:58
Verwijderd schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 22:32:
[...]

Je schrijft dat je de gegevens van cmd /ipconfigall hebt overgenomen. Dat is niet exact wat je moet doen. Je moet die gegevens gebruiken als basis voor je instellingen in je modem/router en xbox (zie vooral het stukje over een uniek ip adres voor je xbox zelf bedenken. Ik denk dat je daar overheen gelezen hebt.) . Ik zou je modem hard resetten en de stappenplan opnieuw doorlopen.

Of beter:de modem terug naar fabrieksinstellingen en upnp aanzetten. Dat lost bijna alles op tegenwoordig.
Reset heeft inderdaad geholpen, kan nu wel weer verbinden maar NAT staat nog steeds op gemiddeld. UPnP staat inderdaad op niet succesvol. In de modem kan ik dit aanzetten en dan nog twee extra opties selecteren.

Enable UPnP Service [ ]
- Enable Connection Control Service []
- Enable Connection Status Service []

Control en status service aanzetten?
quorumz schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 22:56:
[...]

euhmz.. :/ :/

je xbox weer terug op dhcp zetten (je modem heeft dhcp en geen een ip adres uit, dhcp lease is vaak lang genoeg als je de xbox regelmatig aan hebt.)

wat voor merk modem heb je? zijn verschillende manieren.. xbox op 1 van de porten hangen en er een dmz van maken, bij een fritzbox zoals ik heb moet je port sharing enablen (dan zie je op de xbox test ook nat moderated naar nat open gaan (wel reboot nodig van je xbox!)

dus merk modem is essentieel....daarna kijken hoe dat type upnp toelaat/port 4warden doet/dmz config...
Het is een Draytek Vigor 2132 series. Wat bedoel je met er een DMZ van maken? Dit is voor mij echt 20 jaar geleden, sinds Xboxconnect eigenlijk nauwelijks aan mijn netwerk moeten pielen om fatsoenlijk te kunnen gamen _O-

[ Voor 11% gewijzigd door Blaauw87 op 01-10-2019 23:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Blaauw87 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 23:19:
[...]

Reset heeft inderdaad geholpen, kan nu wel weer verbinden maar NAT staat nog steeds op gemiddeld. UPnP staat inderdaad op niet succesvol. In de modem kan ik dit aanzetten en dan nog twee extra opties selecteren.

Enable UPnP Service [ ]

[...]

Het is een Draytek Vigor 2132 series. Wat bedoel je met er een DMZ van maken? Dit is voor mij echt 20 jaar geleden, sinds Xboxconnect eigenlijk nauwelijks aan mijn netwerk moeten pielen om fatsoenlijk te kunnen gamen _O-
Ik heb geen idee wat die opties doen. De handleiding van je router legt dat niet uit. Ik zou het gewoon proberen met de verschillende opties aan en uit. Wel steeds je xbox opnieuw opstarten als je een wijziging in je routerinstellingen wil testen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Blaauw87 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 23:19:
[...]

Enable UPnP Service [ ]

[...]

Ik weet niet in hoeverre de gui en opties al die jaren zijn veranderd maar hier leggen ze de settings uit die je nodig hebt voor open nat voor drayteks:

http://www.i-helpdesk.com...crosoft-xbox-live-service

Wat handig kan zijn is je xbox one een vast ip adres geven. (meest veilige manier en minste werk is: kijk in je router/modem wat de dhcp scope is bv 192.168.1.128 tm 192.168.1.91 (192.168.1.128/26). Je netwerk thuis zal dan bv 192.168.1.0/24 zijn (192.168.1.0-192.168.1.255).en geef je xbox een ip adres uit je dhcp scope en in je ip range bv 192.168.1.200. met 255.255.255.0 (er vanuit gaande dat je netwerk /24 is)

dns zou ik aanpassen als 1e 8.8.8.8 (google dns) en 2e pas je dns van tmobile (dat kan ook voor je dhcp scope trouwens).

Een andere manier is een ip adres uit je dhcp scope te pakken en kijken of je die in je modem kan reserveren.

Als je xbox, xbox-2019 heet zal je hem in de lijst terug zien komen met het ip wat je gegeven hebt, dan zou je naar de instellingen van dat artikel kunnen kijken

(als je geen vast ip geeft heb je een minimale kans dat een ander apparaat dat ip adres krijgt en werkt het weer niet, sommige dhcp scopes noemen ze het geen reserveren maar dan verloopt de lease tijd niet (let op dit is ook gevaariljk want hier kan je dhcp scope vollopen (visitie die op je netwerk zitten krijgen dhcp adres maar wordt niet vrij gegeven...)

goed hoop netwerk gereutel...give it a go.. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint Launch Trailer

en volgens mij heb ik hem niet voorbij zien komen maar per 1 oktober is Destiny 2, Destiny 2 New Light geworden en daarmee gratis voor iedereen. Voor de gameplay zou ik graag met Stonekeep beginnen maar ik lees net dat we net als Fortnite en Apex gratis en betaalde challenges/seasons gaan krijgen. Dat zou prima zijn als Forsaken er nog in zou zitten. Deze lijk je helaas niet (meer) standalone te kunnen kopen waardoor je de full edition moet kopen (die had ik al betaald (destiny 2 deluxe met expansion I en expansion II) en is zelfs nu gratis... dus rare strategie..)

Voorlopig ben ik nog wel zoet met Warframe, Borderlands 3 en Breakpoint...

[ Voor 64% gewijzigd door quorumz op 02-10-2019 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fikkie007
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:37
Je bedoelt dat die vastloopt tijdens het aanmelden bij de EA server/account? Had hier ook steeds last van, nu druk ik op annuleren terwijl die probeert aan te melden, dan kan ik wel verder!
wjsiebes91 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 20:35:
Gister heb ik nog even FIFA 20 gespeeld, zonder problemen. Vanavond al een uur aan het prutsen maar krijg hem niet werkend. Bij het scherm dat het spel gestart is en ik op A druk valt het spel uit. Spel al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ook al op zowel de HDD als de SSD geprobeerd. Probleem blijft hetzelfde. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes91
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 25-02-2020
Fikkie007 schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 09:11:
Je bedoelt dat die vastloopt tijdens het aanmelden bij de EA server/account? Had hier ook steeds last van, nu druk ik op annuleren terwijl die probeert aan te melden, dan kan ik wel verder!

[...]
Ja inderdaad. Net ook al op Google zitten zoeken en daar meer over dit probleem gevonden.
Bedankt voor je respons!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
Hoe zit het met garantie? Ik heb een xbox one x overgenomen van iemand die tot nov garantie heeft (jaar) maar eu geeft 2 jr aan. Bol.com

Een mnd geleden heb ik gezeur gehad met een webshop die maar 1 jaar wilde geven op airpods.

Bol zegt 1 jaar maar ging het uitzoeken, uiteraard niks meer gehoord.

Wat denken jullie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
TweakerVincent schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 00:14:
Hoe zit het met garantie? Ik heb een xbox one x overgenomen van iemand die tot nov garantie heeft (jaar) maar eu geeft 2 jr aan. Bol.com

Een mnd geleden heb ik gezeur gehad met een webshop die maar 1 jaar wilde geven op airpods.

Wat denken jullie?
Even serienummer checken op site van microsoft, dan weet je precies hoe het er voor staat, mits de xbox geregistreerd is anders ben je aan de bol.com-goden overgeleverd...

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

TweakerVincent schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 00:14:

Wat denken jullie?
Je hebt minimaal 2 jaar garantie vanuit EU-wetgeving. Dat geldt ook voor die airpods.

Leesvoer: https://www.consuwijzer.n...ts-gekocht-maar-het-kapot

https://europa.eu/youreuright/content/know-youreuright-5_nl

Lees even goed de stukken over verkopers- en fabrieksgarantie op de site van de consumentenbond.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Let wel, als iets zakelijk gekocht is geldt maar 1 jaar garantie. Als particulier consument geldt wel die twee jaar.

Ben overigens best wel gevorderd met Rage 2, maar speel op een rustig tempo. Blijf de combinatie van Doom en Mad Max echt wel tof vinden eigenlijk. Geeft wel voldoening om in overdrive een heel kamp uit te moorden eigenlijk. Alleen dat zoeken naar alle boxen is wel eens langdradig.

Enige jammere is wel dat de game zelf zo instabiel als iets iets. De helft van de keren dat ik mijn voertuig wil upgraden crasht de game. Of wanneer ik in zo'n pod een upgrade wil halen, laadt de verplichte testruimte niet door. Dat haalt wel spelplezier weg en had ik eigenlijk ook niet verwacht.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Mensen hier die Netflix kijken via de XBox ?

Mijn TV staat dus in Game mode als de Xbox aanstaat. Die mode schakelt dus van alles uit. Laatst tijdens het kijken naar een Netflix serie viel het me dus op dat het beeld wat minder was. Komt natuurlijk door die game mode.

Er zijn 2 oplossingen:
1. Netflix via de tv app te kijken
2: De hdmi poort waar de xbox op zit van game mode te halen en ergens anders op te zetten, cinema of levendig of hoe die settings ook heten.

Oplossing 1 vind ik kut want tv uit 2013 dus redelijk traag geworden die app.
Oplossing 2 kost me weer 6 handelingen op mijn afstandsbediening.

Iemand een oplossing hiervoor om toch via de Xbox Netflix te kijken en snel te kunnen schakelen naar een andere tv mode ?

[ Voor 8% gewijzigd door MRE-Inc op 03-10-2019 17:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-10 10:43
MRE-Inc schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 17:01:

Iemand een oplossing hiervoor om toch via de Xbox Netflix te kijken en snel te kunnen schakelen naar een andere tv mode ?
Geen oplossing via xbox, maar ik zou een chromecast kopen, desnoods 2e hands.. Kost bijna niks en een eigen HDMI poort ervoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
[...]

Misschien heeft je tv via de afstandsbediening een shortcut om snel bij de verschillende tv modes te komen? Ik kan bijvoorbeeld via de instellingen voor energiebesparing snel bij de beeldinstellingen komen bij mijn Philips-tv.
Groene knop van de teletekst ingedrukt houden > OK op energiebesparing > omhoog voor Game > omhoog voor Cinema > OK.
Dat zijn maar 5 handelingen, die ik bijna blindelings kan uitvoeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Mijn TV staat dus in Game mode als de Xbox aanstaat. Die mode schakelt dus van alles uit. Laatst tijdens het kijken naar een Netflix serie viel het me dus op dat het beeld wat minder was. Komt natuurlijk door die game mode.

Er zijn 2 oplossingen:
2: De hdmi poort waar de xbox op zit van game mode te halen en ergens anders op te zetten, cinema of levendig of hoe die settings ook heten.

HDMI switch aan de Xbox hangen.
1 poort naar hdmi (1) op de tv , andere naar hdmi (2) op de tv
Poort 1 op game mode, poort 2 op cinema.
Dan voor netflix even switchen en voor games weer terug switchen.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 19:33:
[...]

HDMI switch aan de Xbox hangen.
1 poort naar hdmi (1) op de tv , andere naar hdmi (2) op de tv
Poort 1 op game mode, poort 2 op cinema.
Dan voor netflix even switchen en voor games weer terug switchen.
4k hdmi switches zijn wel duur en vaak niet eens 60fps (dat is vooral een probleem met zoeken naar zo'n ding). Trust me, I know...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:55

Er zijn 2 oplossingen:

Herkenbaar probleem. Die ik zelf enkel weet op te lossen door inderdaad van beeldmodus te veranderen. Ik heb het inmiddels al zo vaak gedaan dat het op zich wel vrij vlot gaat :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Martinspire schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 19:54:
[...]

4k hdmi switches zijn wel duur en vaak niet eens 60fps (dat is vooral een probleem met zoeken naar zo'n ding). Trust me, I know...
Volgende aanbieding dus gewoon een tweede Xbox kopen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

MartijnS72 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 19:17:
[...]

Misschien heeft je tv via de afstandsbediening een shortcut om snel bij de verschillende tv modes te komen? Ik kan bijvoorbeeld via de instellingen voor energiebesparing snel bij de beeldinstellingen komen bij mijn Philips-tv.
Groene knop van de teletekst ingedrukt houden > OK op energiebesparing > omhoog voor Game > omhoog voor Cinema > OK.
Dat zijn maar 5 handelingen, die ik bijna blindelings kan uitvoeren.
Even gekeken. Ja dus. Een knopje genaamd Q-menu. Dan krijg ik idd een optie om ten switchen tussen Uit, Game en Bioscoop. Je ziet ook duidelijk een verschil tussen de drie opties. In het volledige menu staan overigens veel meer optie zoals levendig, bioscoop en nog een paar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:25

Notna

Where are you?®

Er zijn 2 oplossingen:

Optie 3: koop een chromecast :Y

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Notna schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 07:12:
[...]

Optie 3: koop een chromecast :Y
Vind ik persoonlijk toch echt geen vergelijkbare oplossing... Althans, niet in vergelijking met een Xbox met media remote. Vind het maar onhandig om je telefoon te moeten pakken en scherm aanzetten om de film bijvoorbeeld op pauze te zetten of even een stukje terug te gaan. Mijn tweede Xbox opmerking was natuurlijk een grapje (en zou niet eens goed werken met een remote tenzij je bij een het ir oogje afdekt), maar als je er geld tegenaan gaat gooien zou ik eerder kijken voor een beetje goede Android box. Chromecast is wel goedkoop, maar onhandig imho.

Pagina: 1 ... 17 ... 83 Laatste

Let op:
- Voor xCloud is er een specifiek topic gemaakt :)

- Discussie en speculatie nieuwe Xbox: Xbox Series X topic - deel 1
- Geen XBOX vs PS4 discussies;
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires Console Budget Gaming topic
- Geen discussies over TV's en monitoren, daar zijn andere subfora voor;
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.