Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 01:21:
[...]

Even gekeken. Ja dus. Een knopje genaamd Q-menu. Dan krijg ik idd een optie om ten switchen tussen Uit, Game en Bioscoop. Je ziet ook duidelijk een verschil tussen de drie opties. In het volledige menu staan overigens veel meer optie zoals levendig, bioscoop en nog een paar.
Heeft je tv geen netflix dan?.. Nvidia Shield TV is ook een optie, beste speler die bestaat met plex hardware coding ingebakken (voor de 50+gb 4k filmpjes enzo)

xbox / tv / nvidia shield doen in ieder geval allemaal netflix (netflix is een vervelende app en zet je tv al in hdr of dolby vision mode ook als de film dat dus niet is, daarnaast is de ondertiteling te wit waardoor je hdr/vision daar op reageert en donkere series daar op focussed..) /disney+/amazon prime/youtube/ (youtube lijkt op xbox nooit goed 4k te pakken... snap niet waarom dat niet herkent wordt en 4k prio wordt gegeven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:25

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Finraziel schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 07:39:
[...]

Vind ik persoonlijk toch echt geen vergelijkbare oplossing... Althans, niet in vergelijking met een Xbox met media remote. Vind het maar onhandig om je telefoon te moeten pakken en scherm aanzetten om de film bijvoorbeeld op pauze te zetten of even een stukje terug te gaan. Mijn tweede Xbox opmerking was natuurlijk een grapje (en zou niet eens goed werken met een remote tenzij je bij een het ir oogje afdekt), maar als je er geld tegenaan gaat gooien zou ik eerder kijken voor een beetje goede Android box. Chromecast is wel goedkoop, maar onhandig imho.
Chromecast :') Je bedoelt dat apparaatje waarin de DNS servers van Google hard gecodeerd zijn zodat je geen andere kan gebruiken (althans niet op een eenvoudige manier) en Google via deze DNS requests en bijbehordend source ip adres nog meer van je komt te weten. Nee, er komt hier zo min mogelijk Google rotzooi in huis. Ik heb een gruwlijke hekel aan advertenties en ga daarom niet als het niet per se hoeft, het grootste advertentie bedrijf sponsoren.

En zoals hierboven al gezegd, gebruik ik idd de officiele Media Remote bij mijn Xbox. Is echt een fantastisch dingetje. Oppakken en de knopjes worden verlicht, ligt verder heerlijk in de hand en is lekker klein, maar niet te klein. En met de programeerbare knoppen, is Netflix op de xbox met 1 druk op de knop gestart. Dus dan ga ik niet moeiljk doen met een telefoon en chromecast.

Overigens heet het de optie onder het Q-menu: AV Opties. Geen idee waar dat voor staat.
@quorumz : ja mijn tv heeft wel een netflix app, maar om daar te komen, moet ik ook weer 12x drukken op de AB. :/ Menu knop drukken, naar het 2e tabblad scrollen, dan de naar de app starten die op een grid van 4x4 staat en natuurlijk op de onderste rij helemaal rechts :/

Niet dat het kijken via de Xbox nou een minimaal knoppen druk festijn is, dankzij de prutsers bij Microsoft die nog steeds geen HDMI-CEC hebben ingebouwd in de Xbox, waar de PS4 dat wel gewoon heeft. En een kosten plaatje is het niet want resp. de OG PS4 en Pro zijn beide goedkoper dan de OG XBox en X.

Dan was het helemaal makkelijk geweest: Xbox remote oppakken, op de guide knop drukken en op de dedicated netflix knop drukken.

[ Voor 19% gewijzigd door MRE-Inc op 04-10-2019 09:10 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Gebrek aan CEC is de reden dat ik lekker bij mijn chromecast blijf. Bij het aanzetten van mijn xbox moet ik evengoed nog mijn tv afstandsbediening erbij nemen om de input te wijzigen en play/pause/next werkt ook niet zonder xbox hardware. Chromecast moet ik enkel de stream starten: tv gaat aan, switched naar juiste input en doe ik verder alles met 1 afstandsbediening.

[ Voor 69% gewijzigd door boe2 op 04-10-2019 10:22 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 09:01:
[...]

Chromecast :') Je bedoelt dat apparaatje waarin de DNS servers van Google hard gecodeerd zijn zodat je geen andere kan gebruiken (althans niet op een eenvoudige manier) en Google via deze DNS requests en bijbehordend source ip adres nog meer van je komt te weten. Nee, er komt hier zo min mogelijk Google rotzooi in huis. Ik heb een gruwlijke hekel aan advertenties en ga daarom niet als het niet per se hoeft, het grootste advertentie bedrijf sponsoren.

En zoals hierboven al gezegd, gebruik ik idd de officiele Media Remote bij mijn Xbox. Is echt een fantastisch dingetje. Oppakken en de knopjes worden verlicht, ligt verder heerlijk in de hand en is lekker klein, maar niet te klein. En met de programeerbare knoppen, is Netflix op de xbox met 1 druk op de knop gestart. Dus dan ga ik niet moeiljk doen met een telefoon en chromecast.

Overigens heet het de optie onder het Q-menu: AV Opties. Geen idee waar dat voor staat.
@quorumz : ja mijn tv heeft wel een netflix app, maar om daar te komen, moet ik ook weer 12x drukken op de AB. :/ Menu knop drukken, naar het 2e tabblad scrollen, dan de naar de app starten die op een grid van 4x4 staat en natuurlijk op de onderste rij helemaal rechts :/

Niet dat het kijken via de Xbox nou een minimaal knoppen druk festijn is, dankzij de prutsers bij Microsoft die nog steeds geen HDMI-CEC hebben ingebouwd in de Xbox, waar de PS4 dat wel gewoon heeft. En een kosten plaatje is het niet want resp. de OG PS4 en Pro zijn beide goedkoper dan de OG XBox en X.

Dan was het helemaal makkelijk geweest: Xbox remote oppakken, op de guide knop drukken en op de dedicated netflix knop drukken.
Wij kijken Netflix meestal via de KPN decoder. Via kanaal 200 kun je daar ook Netflix kijken. Wel is ie soms je login kwijt (1x per kwartaal is ie ineens foetsie) maar verder werkt dat gewoon prima. Daarnaast hebben we nog een Shield TV, al vind ik hem wat duur voor waar we hem voor gebruiken en zo heel handig is die afstandsbediening ook niet.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@R0SSI Hoe staat het ervoor met je Xbox bij repair? :)

[ Voor 8% gewijzigd door G_Dragon op 04-10-2019 11:29 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-07 22:06
G_Dragon schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 11:28:
@R0SSI Hoe staat het ervoor met je Xbox bij repair? :)
Ik kreeg vanochtend een berichtje dat ze order opgepakt hadden en net nog even gekeken en zag de status al verandert naar verzonden. Helaas nog geen track&trace ontvangen (of krijg je die ook niet?).
Kan niet wachten, wil Destiny doen hahaha :Y Maar eerst alles installeren en kijken of het allemaal werkt (en opstart tijd even meten voor de gein). Daarna de disk swappen met een SSD.

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R0SSI schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 12:13:
[...]

Ik kreeg vanochtend een berichtje dat ze order opgepakt hadden en net nog even gekeken en zag de status al verandert naar verzonden. Helaas nog geen track&trace ontvangen (of krijg je die ook niet?).
Kan niet wachten, wil Destiny doen hahaha :Y Maar eerst alles installeren en kijken of het allemaal werkt (en opstart tijd even meten voor de gein). Daarna de disk swappen met een SSD.
Huh als je Xbox terugkomt van repair ga je er direct een SSD inzetten?
Zonde toch van de garantie en welke SSD heb je gekocht :).
Ik kreeg wel een track and trace, die kwam erbij te staan op microsoft.com onder account/apparaten

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
G_Dragon schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 12:47:
[...]

Huh als je Xbox terugkomt van repair ga je er direct een SSD inzetten?
Zonde toch van de garantie en welke SSD heb je gekocht :).
Ik kreeg wel een track and trace, die kwam erbij te staan op microsoft.com onder account/apparaten
Garantie is bijna verlopen en als ik zie hoeveel sneller een SSD is, maak ik mij er niet druk om. Wel ga ik eerst testen of hij het wel doet hoor (wat games installeren en spelen). De Samsung 860 EVO 1TB gaat erin, voldoende opslag voor mij en de rest van de games stal ik op een externe schijf. Ik vind het onnodig om dingen opnieuw te moeten downloaden, gaat veel te langzaam ook al heb ik 500 Mbit wat bij lange na niet gehaald wordt.

T&T komt vast later op de dag, maandag pas binnen denk ik. UPS doet standaard niet aan zaterdag levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R0SSI schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 14:33:
[...]

Garantie is bijna verlopen en als ik zie hoeveel sneller een SSD is, maak ik mij er niet druk om. Wel ga ik eerst testen of hij het wel doet hoor (wat games installeren en spelen). De Samsung 860 EVO 1TB gaat erin, voldoende opslag voor mij en de rest van de games stal ik op een externe schijf. Ik vind het onnodig om dingen opnieuw te moeten downloaden, gaat veel te langzaam ook al heb ik 500 Mbit wat bij lange na niet gehaald wordt.

T&T komt vast later op de dag, maandag pas binnen denk ik. UPS doet standaard niet aan zaterdag levering.
Dat is een mooie SSD, ik zit er zelf ook over te denken om de interne hdd te vervangen wanneer de Xbox het begeeft op de Seagate HDD. De laadtijden zijn inderdaad een heel stuk sneller, heb ooit eerder een interne SSD in de one X gehad maar dat was toen een 500GB en had alleen maar problemen met de blu-ray drive. Nee klopt de ups levert niet op maandag, je hebt de xbox wel erg snel terug trouwens 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
G_Dragon schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 14:42:
[...]

Dat is een mooie SSD, ik zit er zelf ook over te denken om de interne hdd te vervangen wanneer de Xbox het begeeft op de Seagate HDD. De laadtijden zijn inderdaad een heel stuk sneller, heb ooit eerder een interne SSD in de one X gehad maar dat was toen een 500GB en had alleen maar problemen met de blu-ray drive. Nee klopt de ups levert niet op maandag, je hebt de xbox wel erg snel terug trouwens 8)7
Ik denk dat je zaterdag bedoelde en niet maandag :P Maandag ben ik toevallig wel thuis, dus ik hoop dat ie dan binnen is.

Het service type is "Same Unit Repair". Dus ik gok (hoop) dat ze nog wat Scorpio's op voorraad hadden en gewoon een andere terugsturen. Wat eigenlijk best slecht is, mijn garantie verloopt eind januari, de garantie van de vervanger verloopt begin januari... Ach ja, na het openen is die toch niet meer geldig :+

Dat is wel vervelend als de bluray problemen oplevert. Ik heb alles alleen digitaal aangeschaft, dus de bluray drive gebruik ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R0SSI schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 14:50:
[...]

Ik denk dat je zaterdag bedoelde en niet maandag :P Maandag ben ik toevallig wel thuis, dus ik hoop dat ie dan binnen is.

Het service type is "Same Unit Repair". Dus ik gok (hoop) dat ze nog wat Scorpio's op voorraad hadden en gewoon een andere terugsturen. Wat eigenlijk best slecht is, mijn garantie verloopt eind januari, de garantie van de vervanger verloopt begin januari... Ach ja, na het openen is die toch niet meer geldig :+

Dat is wel vervelend als de bluray problemen oplevert. Ik heb alles alleen digitaal aangeschaft, dus de bluray drive gebruik ik niet.
Ja klopt ik bedoelde zaterdag, sorry druk op me werk en reageren ging blijkbaar even niet samen :D.

Die blu-ray problemen kwamen door de 500GB SSD, het was toen nog niet bekend dat er geen HDD onder de 1tb in Xbox One X kon. Zoals begreep hebben ze dat nu achterhaalt en zelfs een fix voor uitgebracht, dus het zou nu wel moeten werken.

Ben benieuwd of je een andere Xbox One X toegestuurd hebt gekregen, als ik jou was zou ik het serie nummer van de console vergelijken met je toegestuurde om het zeker te weten. Bij mij had ik wel mijn eigen console terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
G_Dragon schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 15:09:
[...]

Ja klopt ik bedoelde zaterdag, sorry druk op me werk en reageren ging blijkbaar even niet samen :D.

Die blu-ray problemen kwamen door de 500GB SSD, het was toen nog niet bekend dat er geen HDD onder de 1tb in Xbox One X kon. Zoals begreep hebben ze dat nu achterhaalt en zelfs een fix voor uitgebracht, dus het zou nu wel moeten werken.

Ben benieuwd of je een andere Xbox One X toegestuurd hebt gekregen, als ik jou was zou ik het serie nummer van de console vergelijken met je toegestuurde om het zeker te weten. Bij mij had ik wel mijn eigen console terug.
Aah zo, ja nu kan je inderdaad wel 500GB gebruiken of zelfs 2TB.

Ik ga het wel controleren, al maak ik me er niet erg druk om.. In de 360 tijdperk hoopte je juist niet op dezelfde console of serie, want dan wist je zeker dat binnen een half jaar de console weer stuk was...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:52

LopeZ

Too much is never enough

uchiha tijntje schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 10:34:
Mensen hier die ook zin hebben in Yooka Laylee and the impossible lair? Lijkt weer een ouderwetse platformer te zijn ala donkey kong!

Verder iemand een idee hoe je in gears 5 de escape solo kunt opstarten? Wil lekker wat aankloten maar met twee onbekenden gaat dat niet.
Ja zeker, ik!

Deel 1 heb ik op 100% gezet. Wel ben ik benieuwd of de 2.5D camera hetzelfde gevoel gaat geven. Het lijkt er namelijk inderdaad op dat de stijl van Mario64 veranderd naar Donkey Kong Country.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Is er eigenlijk een website die mooi laat zien welke games wel en welke niet op 60FPS draaien op een bepaalde Xbox? Wil een nieuwe game kopen maar als die op de PC op 60FPS draait met de juiste settings en ik op de Xbox hem op 30FPS heb dan haal ik hem liever voor 60FPS :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 18:04:
Is er eigenlijk een website die mooi laat zien welke games wel en welke niet op 60FPS draaien op een bepaalde Xbox? Wil een nieuwe game kopen maar als die op de PC op 60FPS draait met de juiste settings en ik op de Xbox hem op 30FPS heb dan haal ik hem liever voor 60FPS :+
Weet geen website voor je, maar als je even aangeeft welke je bedoelt, dan kunnen we je wel helpen denk ik.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ik had een nieuwe winterjas gekocht. Eentje met een vrij grote binnenzak. Zo groot, dat mijn Xbox controller er in past. Aangezien ik vanavond naar het stadion moest om de lokale club te supporten en ik altijd ruim 20 minuten voor de wedstrijd op m’n plek zit, dacht ik die minuten eens te gebruiken voor een private xCloud test.

Met de OneCast app, een vpn naar huis en een iPhone houder dus eea maar eens opgestart en dat werkte eigenlijk zeer goed. Moet er wel bij zeggen dat ik 1000mbit glas heb liggen thuis, maar ik was wel afhankelijk van de 4G verbinding van T-mobile.

Raad de game die ik speel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 17:20:
DLC van Rage 2 opgepakt (Rise of the ghosts)
Damn wat een f#€king vette shooter is het toch :9~
DOOM on steroids, laat ze aub doorgaan met uitbrengen van zulke spellen !!
Loopt die bij jou stabiel? Rage 2 crasht hier regelmatig, helaas.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:44

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@MRE-Inc Iets van Lego Batman?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-10 16:27
@Touchdomex
Dan had je het geld voor de One X het beste in snellere hardware voor je pc kunnen steken :p

Volgens mij scheelt het deels ook op welke resolutie je speelt.

Zit er zelf aan te denken een One X te kopen en er nieuwe koelpasta op aan te brengen. Op mijn eigen vind ik het zo zonde, vanwege de lopende garantie. Het blijkt stukken koeler te werken, wat me toch wat fijner lijkt en ik heb tevens wat te knutselen :9

[ Voor 42% gewijzigd door Mosin op 05-10-2019 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Mosin schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 00:32:
@Touchdomex
Dan had je het geld voor de One X het beste in snellere hardware voor je pc kunnen steken :p

Volgens mij scheelt het deels ook op welke resolutie je speelt.
Naah speel op een 1080 scherm en bij een PC kun je altijd nog de grafische kwaliteit omlaag schroeven om de 60 te halen ;)

Als ik het geld over had voor een Xbox One X had ik mijn Switch niet kunnen kopen :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Deze ga ik (afhankelijk van reviews) wel spelen! Erg fijne serie. MHW heeft me al 400 uur plezier opgeleverd. Ik geloof dat ik daar wel klaar mee ben. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• [bassie]
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-10 23:14
Een vraagje.
Ik lees op de forum over xbox game pass truc verlengen met gold.
Ik ben sinds kort eigenaar van xbox one. En heb in de aanbieding ingegaan van de gamepass icm live. Deze loopt tot 1 januari.

Ik zou graag nog op de aanbieding in willen gaan 3 jaar gold te stacken naar ultimate. Omdat ik vrij nieuwe console heb, nieuwe gamertag en weinig spellen bezit (lees 1) vind ik het niet erg om een nieuw account aan te maken (xbox reset). Weet iemand of je via deze weg alsnog gebruik kan maken van deze mogelijkheid?
Gamepass tot 2022 lijkt mij ideaal.

Oh ja, heb een xbox one zonder drive. Heb fifa erbij gekocht (downloadable) kan ik deze evt overzetten naar nieuw account?

Thx voor meedenken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bierkwadraat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 13:54
MRE-Inc schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 23:10:
Ik had een nieuwe winterjas gekocht. Eentje met een vrij grote binnenzak. Zo groot, dat mijn Xbox controller er in past. Aangezien ik vanavond naar het stadion moest om de lokale club te supporten en ik altijd ruim 20 minuten voor de wedstrijd op m’n plek zit, dacht ik die minuten eens te gebruiken voor een private xCloud test.

Met de OneCast app, een vpn naar huis en een iPhone houder dus eea maar eens opgestart en dat werkte eigenlijk zeer goed. Moet er wel bij zeggen dat ik 1000mbit glas heb liggen thuis, maar ik was wel afhankelijk van de 4G verbinding van T-mobile.

Raad de game die ik speel :D

[Video: Xbox game streaming]
Dit is toch wel aardig de toekomst. Al blijft het natuurlijk een contrast qua beeldformaat. Erg vet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[bassie] schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 23:12:
Een vraagje.
Ik ben sinds kort eigenaar van xbox one. En heb in de aanbieding ingegaan van de gamepass icm live. Deze loopt tot 1 januari.

Ik zou graag nog op de aanbieding in willen gaan 3 jaar gold te stacken naar ultimate. Omdat ik vrij nieuwe console heb, nieuwe gamertag en weinig spellen bezit (lees 1) vind ik het niet erg om een nieuw account aan te maken (xbox reset). Weet iemand of je via deze weg alsnog gebruik kan maken van deze mogelijkheid?

Oh ja, heb een xbox one zonder drive. Heb fifa erbij gekocht (downloadable) kan ik deze evt overzetten naar nieuw account?

Thx voor meedenken.....
Gefeliciteerd met je Xbox-One aankoop!
Volgens mij kun je alleen gebruik maken van de aanbieding als je deze koppelt aan een nieuw Microsoft-account (dus nieuw outlook/hotmail adres). Het switchen of veranderen van gamertag/avatar is vermoedelijk onvoldoende (weet het echter niet zeker).

Als je de Xbox aan een nieuw (of meerdere) account(s) koppelt, dan kun je een gamekey (fifa licentie) die al is geactiveerd op het oude account niet overzetten naar het nieuwe account.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 08-10 19:37
Verwijderd schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 09:25:
[...]

Als je de Xbox aan een nieuw (of meerdere) account(s) koppelt, dan kun je een gamekey (fifa licentie) die al is geactiveerd op het oude account niet overzetten naar het nieuwe account.
Wat je wel kan doen, step op je oude account in dat dit je main-console is. Dan kunnen alle accounts op deze Xbox het spel gewoon spelen. Zal even een gids zoeken.

https://support.xbox.com/en-US/games/game-setup/my-home-xbox

[ Voor 7% gewijzigd door Beltoni op 07-10-2019 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 10:05:
Gears 5 had gisteren wat issues met het tracken van progress maar mijn hemel wat zijn fora op developers sites toch toxic zeg. Plaatsvervangende schaamte. Je zou haast als developer extra microtransactions toevoegen om die achterlijke club gamers nog meer geld af te troggelen...
Heb de game gisteren even snel uitgespeeld na het verlies van alle collectables door een fout van de makers, was er zo klaar mee. Deze Gears mag qua story misschien wel de beste zijn maar de uitwerking en fouten in de Single Player verpesten de speel ervaring. Snap uw frustraties heel goed, hoever bent u in de story? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qpido80
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-10 08:44
Ik zie op mijn Xbox bij game pass staan dat er "binnenkort" games gaan verdwijnen.
Kan ik ook ergens zien op de xbox op welke datum dit dan is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[bassie] schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 23:12:
Een vraagje.

Thx voor meedenken.....
zie https://support.xbox.com/nl-NL/games/game-setup/my-home-xbox

Heb je fifa al geredeemed? Zo ja met dat account inloggen op je xbox en hem home maken (zie url hierboven) zo nee dan redeemen op nieuwe aan te maken account

Als je zo ja koos, dan een 2e microsoft account aanmaken, op de xbox inloggen en je kan zorgen dat het 2e account altijd inlogt (ergens bij inloggen) Je kan dan fifa spelen doordat het 1e account je home xbox is en daarop fifa geactiveerd is en xbox live + aanbieding nemen

Zo nee, hoef je 1e account niet te gebruiken, gewoon een 2e account aanmaken, fifa redeemen en xbox live + aanbieding nemen (dan is home of inlog forceren niet relevant)

extra info inloggen: https://support.xbox.com/...change-signin-preferences

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 09:51:
[...]

Heb de game gisteren even snel uitgespeeld na het verlies van alle collectables door een fout van de makers, was er zo klaar mee. Deze Gears mag qua story misschien wel de beste zijn maar de uitwerking en fouten in de Single Player verpesten de speel ervaring. Snap uw frustraties heel goed, hoever bent u in de story? :)
De story de beste.... :9~ :9~ :9~ dat blijft dan toch deel 1...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 09:51:
[...]

Ik heb de story op intermediate uitgespeeld en ben nu in act 2 chapter 4 op insane solo. Gelukkig heb ik zelf nog geen problemen meegemaakt in de SP. :) Had na de eerste berichten dan ook bewust nog gewacht met de SP en heb ik lekker de MP gespeeld.

Ik heb dus zelf geen frustraties :)

Gisteren flink wat progress geboekt met de dubbele sterren die je kon krijgen met de daily challenges.

Het is echt een heel goed spel. Enige wat ik jammer vind is dat ze zoveel grind achievements erin hebben gestopt waardoor ik per definitie niet alle achievements ga halen, waardoor ik ook een beetje de uitdaging mis om de horde mode op master te gaan proberen.

Nu komen er deze maand nog wel een aantal andere games uit die de moeite waard zijn om te spelen. Dus zal af en toe wat andere games gaan spelen gok ik. Met name Yooka Laylee heb ik veel zin in.

Maar ben wel weer echt een Gears fan geworden. De gameplay blijft sterk overeind na al die jaren. Heb de serie na deel 3 een beetje verwaarloosd :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [bassie]
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-10 23:14
Verwijderd schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 09:25:
[...]

Gefeliciteerd met je Xbox-One aankoop!
Thx voor de reacties, ik ga jullie tips in beraad nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo jammer dat Microsoft Gears of War Ultimate Edition nooit X-enhanced heeft gemaakt.
Beste Gears uit de gehele reeks d:)b
Had beter nieuws geweest dan die buggy mess die ze met Gears 5 neergezet hebben }:|

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 07:48:
[...]

Zo jammer dat Microsoft Gears of War Ultimate Edition nooit X-enhanced heeft gemaakt.
Had beter nieuws geweest dan die buggy mess die ze met Gears 5 neergezet hebben }:|
inderdaad :) voor die 2,29 heb ik hem gekocht zodat de fysieke weg kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:52
Ik heb heel lang een Xbox One gehad. Afgelopen jaar niets en nu een x. Ik krijg telkens de aanbieding of ik game pass ultimum wil afsluiten voor 2 maanden. Nu begrijp ik ook dat een een aanbieding is die de normale game pas verlengt tot 2022 met ultimum? Klopt dit? En zo ja hoe kan ik daar gebruik van maken? Heb momenteel geen gamepass en ook geen gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 08:13:
Ik heb heel lang een Xbox One gehad. Afgelopen jaar niets en nu een x. Ik krijg telkens de aanbieding of ik game pass ultimum wil afsluiten voor 2 maanden. Nu begrijp ik ook dat een een aanbieding is die de normale game pas verlengt tot 2022 met ultimum? Klopt dit? En zo ja hoe kan ik daar gebruik van maken? Heb momenteel geen gamepass en ook geen gold.
Je moet eerst gold kopen 2 jaar + 1 jaar en dan upgraden (hoewel ik zelf alleen de upgrade aanbieding zie voor 1/2 euro voor 2 maanden ultimate)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

[...]

Hmmm, ik heb al zoveel games op de backlog en zie nu de don't starve mega pack staan. :X :X :X

Ach komt vast eind november ook in de aanbieding met de black friday deals. Voor nu maar even vermaken met wat ik heb.

Daarnaast heb ik Don't starve op de PC en Mobiel. :9 :9 :9

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Die buggy mess is volgens mij volledig gefixt. :)

Ik ben op zoek naar 2 en of 4 mensen die een keer een avondje gears willen spelen om wat achievements te halen:

In campaign heb ik 2 mensen nodig voor de volgende cheevo's.

-Jack of One Trade, complete an act of the Campaign as playable Jack
-It takes three to make a thing go right. complete an act of campaign in 3 player co-op

In escape heb ik 2 mensen nodig voor de volgende cheevo's.

-The three musketeers, inflict 9000 damage in escape while 3 ultimate abilities are active
-Indien het goed gaat ook Master of my domain (complete an escape hive on each difficulty) en Brought a knife to a gun fight (complete an escape hive without firing a shot on master difficulty.

In Horde heb ik 4 mensen nodig voor de volgende cheevo's.

-Withdrawal Symptoms, as a team collect power from all 4 power taps within one wave of horde
-And I'll form the head, kill a Boss in Horde while all 5 players have active abilities.

De horde achievements zijn vrij eenvoudig vanwege custom matches waar je meteen in wave 10 of wave 41 kunt starten.
Voeg me toe! :)

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-10-2019 10:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 09:59:
[...]

Ik ben op zoek naar 2 en of 4 mensen die een keer een avondje gears willen spelen om wat achievements te halen:

-It takes three to make a thing go right. complete an act of campaign in 3 player co-op

-The three musketeers, inflict 9000 damage in escape while 3 ultimate abilities are active
-Indien het goed gaat ook Master of my domain (complete an escape hive on each difficulty) en Brought a knife to a gun fight (complete an escape hive without firing a shot on master difficulty.

-Withdrawal Symptoms, as a team collect power from all 4 power taps within one wave of horde
-And I'll form the head, kill a Boss in Horde while all 5 players have active abilities.

De horde achievements zijn vrij eenvoudig vanwege custom matches waar je meteen in wave 10 of wave 41 kunt starten.
Als je dit op een donderdag, vrijdag of zaterdag organiseert ben ik er graag bij! Misschien handig om het in het topic van hey spel te vragen. Pc spelers kunnen ook meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:33

Sagat

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 09:59:
[...]

Nou mocht de nood heel hoog zijn dan ben ik ook wel bereid te joinen, maar denk dat mijn beste functie met gears spectator gaat zijn ;)

Kan dat overigens? dat je een party joined en met iemand kan meekijken of zelfs kan switchen tussen spelers? Lijkt me wel is gezellig om mee te maken

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 13:33:
[...]

Nou mocht de nood heel hoog zijn dan ben ik ook wel bereid te joinen, maar denk dat mijn beste functie met gears spectator gaat zijn ;)

Kan dat overigens? dat je een party joined en met iemand kan meekijken of zelfs kan switchen tussen spelers? Lijkt me wel is gezellig om mee te maken
Nee spectaten kan niet, behalve als iemand natuurlijk gaat streamen :).

En voor de horde mode is het niet heel noodzakelijk om goed te zijn. De escape mode is wel wat pittiger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 13:33:
[...]

dan moet iedereen in coop mixer streamen :) dat is best funny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Klopt het dat je tegenwoordig net zo goed je live kaarten in NL kunt kopen ipv (bijvoorbeeld) CDKeys? Ik krijg ze niet meer goedkoper (en betrouwbaar) gevonden dan €47,-.. Of ik zoek op de verkeerde plekken..

Zelf heb ik nog twee jaar ultimate maar check het even voor een zoontje van goede bekende van me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Updaten !!!!

https://news.xbox.com/en-...update-rolling-out-today/

Nieuwe system update. Helaas nog niet met de mogelijkheid om je eigen xbox als xcloud server te laten dienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

D-Ed schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 18:42:
Klopt het dat je tegenwoordig net zo goed je live kaarten in NL kunt kopen ipv (bijvoorbeeld) CDKeys? Ik krijg ze niet meer goedkoper (en betrouwbaar) gevonden dan €47,-.. Of ik zoek op de verkeerde plekken..

Zelf heb ik nog twee jaar ultimate maar check het even voor een zoontje van goede bekende van me ;)
Is mijn idee ook. Zelfs eBay valt tegen.

Heb nu een maand voor €7 bij Microsoft zelf gedaan 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Gunner op 08-10-2019 19:31 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quorumz schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 19:57:
[...]

https://support.xbox.com/...ng/co-stream-with-friends

geloof me het is echt heel cool (zeker met een spel als rainbow 6 en je met iedereen kan meekijken)...

ik ben trouwens op zoek naar 2 vrouwelijke gamers :P wil ook maar niet
Dat zou wel enorm schelen qua callouts. Als iemand dan roept hij zit rechts weet ik tenminste wat voor hem rechts is. :) Ziet er wel geinig uit eigenlijk. Thanks voor het delen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 20:05:
[...]

Dat zou wel enorm schelen qua callouts. Als iemand dan roept hij zit rechts weet ik tenminste wat voor hem rechts is. :) Ziet er wel geinig uit eigenlijk. Thanks voor het delen!
Hoezo zou dat schelen qua callouts?! Wtf is er mis met mijn callouts? Ik heb echt altijd hele zinnige callouts!!

Paar voorbeeldjes:

-*wijst naar het scherm* DAAAAR!!
-Links! (Terwijl ik tegenover hem sta)
-Kijk uit!! (zonder verder uitleg te geven)
-Hem uitlachen als die weer op Snowbound bevriest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 20:19:
[...]

Hoezo zou dat schelen qua callouts?! Wtf is er mis met mijn callouts? Ik heb echt altijd hele zinnige callouts!!

Paar voorbeeldjes:

-*wijst naar het scherm* DAAAAR!!
-Links! (Terwijl ik tegenover hem sta)
-Kijk uit!! (zonder verder uitleg te geven)
-Hem uitlachen als die weer op Snowbound bevriest..
Mijn Links! niet jouw Links!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maurieske72
  • Laatst online: 08-10 21:48
D-Ed schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 18:42:

Dit kost het nu bij Cdkeys:
https://www.cdkeys.com/xb...U-w0bqwCPlMBoCUUUQAvD_BwE
Met de 5% korting via Facebook betaal je €40,55 goedkoper vind ik ze nu niet meer helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-10 10:56
maurieske72 schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 22:52:
[...]Met de 5% korting via Facebook betaal je €40,55 goedkoper vind ik ze nu niet meer helaas.
Bij aankopen heb ik vele malen geprobeerd (5%) korting via Facebook te claimen maar kreeg dit nooit voor elkaar. Er is nergens een optie om een tijdelijke code te genereren [althans bij bij mij dan].

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
@G_Dragon De Xbox is vandaag bezorgd door UPS en kon hem weer opstarten. Hierna direct alles open geschroefd en de interne schijf vervangen door een SSD. Ik merkte direct al dat alles iets vlotter reageert, daarnaast laden games een stuk sneller :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 23:49:
[...]

Past er eigenlijk ook een NVMe in de Xbox ?
Zo ver ik weet niet, NVME heeft een M2 aansluiting en geen sata aansluiting. Normaal schroef je het einde van de nvme vast op je moederboard (want hij "veert" omhoog). Zou mooi zijn als next gen console een slot hier voor heeft waar je dat als gebruiker zelf in kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
quorumz schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 06:46:
[...]

Zo ver ik weet niet, NVME heeft een M2 aansluiting en geen sata aansluiting. Normaal schroef je het einde van de nvme vast op je moederboard (want hij "veert" omhoog). Zou mooi zijn als next gen console een slot hier voor heeft waar je dat als gebruiker zelf in kan doen.
Correct, zit gewoon een SATA aansluiting in. Met behulp van dat script van gbatemp de partities goed gezet en daarna de data gekopieerd met behulp van het script. Offline update werkte niet, waarschijnlijk was er een kleine update geweest op de Xbox en werkte mijn offline installatie usb niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R0SSI schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 23:22:
@G_Dragon De Xbox is vandaag bezorgd door UPS en kon hem weer opstarten. Hierna direct alles open geschroefd en de interne schijf vervangen door een SSD. Ik merkte direct al dat alles iets vlotter reageert, daarnaast laden games een stuk sneller :D
Wat een snelheidswinst he! _/-\o_
Werkt alles ook naar behoren, geen problemen meer zoals ik toen had? ( blu-ray drive bijv )
Sommige games kunnen wel 2 minuten sneller inladen, ben benieuwd of je bij Far Cry 3 nog wel eens een loading screen te zien krijgt want dat vliegt er nu al over met een gewone HDD. Had je trouwens nog maar kort garantie dan, omdat je hem direct open heb gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-10 11:43
uchiha tijntje schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 18:50:
[...]

Geen idee hoe dat werkt :P Ik ben gewoon op zoek naar 4 gamers :+
Hoe lang heb je nog geduld? :+ 19 oktober word ie hier opgestart met neef :Y

Verder gaat het gamen hier nog een beetje mondjesmaat, want iets met energie en de wil vinden voor de Xbox :)

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
  • Laatst online: 08-10 21:48
ariekanari schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 23:16:
[...]

Bij aankopen heb ik vele malen geprobeerd (5%) korting via Facebook te claimen maar kreeg dit nooit voor elkaar. Er is nergens een optie om een tijdelijke code te genereren [althans bij bij mij dan].
Ik zie die optie ook niet meer idd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:18
https://www.roadtovr.com/...at-patent-xbox-vr-headset

Hm.... toch n VR headset vor XBOne of de opvolger daarvan?

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
G_Dragon schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 08:41:
[...]

Wat een snelheidswinst he! _/-\o_
Werkt alles ook naar behoren, geen problemen meer zoals ik toen had? ( blu-ray drive bijv )
Sommige games kunnen wel 2 minuten sneller inladen, ben benieuwd of je bij Far Cry 3 nog wel eens een loading screen te zien krijgt want dat vliegt er nu al over met een gewone HDD. Had je trouwens nog maar kort garantie dan, omdat je hem direct open heb gehaald.
Ach nog een paar maanden en nu ik merk hoeveel het oplevert, echt wel waard!
Geen enkel probleem, moest wel gebruik maken van een backup van de oude schijf. Er was een update van het systeem en daardoor werkte offline update niet...
Speel zelf geen farcry, ben wel benieuwd naar assassins creed, die had ook lange laadtijden overal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R0SSI schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 14:16:
[...]

Ach nog een paar maanden en nu ik merk hoeveel het oplevert, echt wel waard!
Geen enkel probleem, moest wel gebruik maken van een backup van de oude schijf. Er was een update van het systeem en daardoor werkte offline update niet...
Speel zelf geen farcry, ben wel benieuwd naar assassins creed, die had ook lange laadtijden overal.
Oh voor die paar maand kan je beter voor zekerheid gaan, hopen dat je nu in de toekomst geen problemen gaat ondervinden. Die laadtijden geloof ik gelijk, daarvoor zijn SSD's ook goud waard :).

Welke assassins creed speelt u?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
G_Dragon schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 15:15:
[...]

Oh voor die paar maand kan je beter voor zekerheid gaan, hopen dat je nu in de toekomst geen problemen gaat ondervinden. Die laadtijden geloof ik gelijk, daarvoor zijn SSD's ook goud waard :).

Welke assassins creed speelt u?
Bezig met afronden van syndicate. Paar maanden niet gegamed, eerste koop huis en nog veel moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R0SSI schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 15:26:
[...]

Bezig met afronden van syndicate. Paar maanden niet gegamed, eerste koop huis en nog veel moeten doen :)
Ah mooie game! Ga je nog beginnen aan orgins of odyssey? Ah gefeliciteerd met uw koophuis, alles is nu wel af aan het huis?

We zouden een keer in party kunnen gaan als je dat leuk lijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
G_Dragon schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 15:43:
[...]

Ah mooie game! Ga je nog beginnen aan orgins of odyssey? Ah gefeliciteerd met uw koophuis, alles is nu wel af aan het huis?

We zouden een keer in party kunnen gaan als je dat leuk lijkt?
Haha, meestal ben ik alleen in een party als ik met mensen speel.. Als er weer eens een aanbieding komt, schaf ik ze aan, heeft geen haast..
Een huis is nooit af, je bedenkt altijd wel iets haha. Maar we kunnen er al fijn wonen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:09

R.G

Hoe zit het met de game pass quests?
Krijg je alleen punten Al's game pass eigenaar niet als game share user?

Plus je zou 50 punten krijgen Al's je een shocktober game speelt
Net wwz gedaan eerste episode uitgespeeld met elke episode 4 survivors overleefd maar geen 50 punten?

Of geldt het alleen voor de 3 getoonde games?

Hellneighbor res4 hellbalde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-10 17:18
uchiha tijntje schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 10:55:
Voor een ieder die vroeger fan was van de Donkey Kong Country serie op de snes, kan ik Yooka Laylee and the impossible lair van harte aanraden! Super toffe game!

[YouTube: Yooka-Laylee and the Impossible Lair: Launch Trailer]
Deze is toch ook via Gamepass beschikbaar. Of is dat een andere?

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Voor een ieder die vroeger fan was van de Donkey Kong Country serie op de snes, kan ik Yooka Laylee and the impossible lair van harte aanraden! Super toffe game!

Hey! Je had niet gezegd dat deze 2d is in levels. Ik dacht dat het net zo een matige 3d wereld zou zijn als het vorige deel. Dit ziet er inderdaad heel leuk uit!
steefje schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 11:48:
[...]

Deze is toch ook via Gamepass beschikbaar. Of is dat een andere?
Dat is het vorige deel helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Me !!! Zit in gamepass toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12:00
Ik wil een zo goedkoop mogelijk wireless controller kopen (4e controller wordt het, alleen voor multiplayer dus) maar die dingen zijn overal enorm duur :(

Iemand een tip?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

TweakerVincent schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 14:55:
Ik wil een zo goedkoop mogelijk wireless controller kopen (4e controller wordt het, alleen voor multiplayer dus) maar die dingen zijn overal enorm duur :(

Iemand een tip?
De vorige keer dat je dit vroeg waren dit de reacties: (deze post en nog 1 eronder)

Verwijderd in "[XBO] Xbox One - Deel 7"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:26

TheVMaster

Moderator WOS
Ik lees net op Twitter (en de website van Major Nelson) dat de public preview van Project xCloud ook van start is gegaan..voor mensen uit de VS, UK en Zuid-Korea. Benieuwd wanneer wij mogen aansluiten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ligt het aan mij of is het dit najaar magertjes qua releases? Ben een beetje op zoek naar wat nieuwe games, maar in het coming soon overzicht zie ik nog niet heel veel spannends voorbij komen (tot en met december).

Welke ik zeker wil spelen zijn:

-Afterparty
-Star Wars Jedi: Fallen Order
-Arise: a simple story

Welke ik misschien wil gaan spelen:

-The Outer worlds

En dat is het eigenlijk wel. Doom is helaas uitgesteld. Van CoD MW word ik nog niet warm. Forza Horizon 4 ben ik bijna klaar mee en Gears 5 is een topspel maar zonder een squad van een paar man wordt het steeds lastiger om mee te komen tegen parties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 07:57:
Ligt het aan mij of is het dit najaar magertjes qua releases? Ben een beetje op zoek naar wat nieuwe games, maar in het coming soon overzicht zie ik nog niet heel veel spannends voorbij komen (tot en met december).

-Afterparty

-The Outer worlds

En dat is het eigenlijk wel. Doom is helaas uitgesteld. Van CoD MW word ik nog niet warm. Forza Horizon 4 ben ik bijna klaar mee en Gears 5 is een topspel maar zonder een squad van een paar man wordt het steeds lastiger om mee te komen tegen parties.
Rest van het jaar komt idd vrij weinig uit. (ik koop tzt wel hopelijk goedkoper control, resident evil 2 remaster en star wars jedi fallen order) De grote "coop" games zijn net uit (borderlands 3, tom clancy's ghost recon breakpoint & destiny 2 shadowkeep)...

volgend jaar op de planning watch dogs 3 en cyberpunk voor...4 now

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-Afterparty

-The Outer worlds

Ik snap wel wat je bedoeld, heb alleen teveel besteld :X .
Gears 5 heb ik met veel vloeken en vaak progressie te verliezen uitgespeeld, Forza Horizon 4 hebben ze kapot gemaakt met die lego dlc. De laatste jaren komen er meer multiplayer dan single player games uit, hoop dat dit ooit weer omdraait.

- Nfs Heat
- Star Wars Fallen order
- Modern Warfare
- Pokemon Sword
- Dragon ball Kakarot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

-Afterparty

-The Outer worlds

Gewoon Wreckfest halen, daar ben je wel zoet mee want de Multiplayer is daarvan gewoon hilarisch. De career even doen om geld en XP te halen om auto's mee te upgraden (ik weet nog wel een manier om snel aan geld te komen verder, mudrunner, 23 bank-auto's, motor city, 60 laps en iedereen met jezelf als laatste wrecken geeft je veel xp en cr). Serieus, die game is leuk om te spelen en zelfs met minder capabele auto's kun je leuk meekomen. Er is elke keer weer een strijd of je wel de finish gaat halen en je moet goed worden in defensief rijden. Maar in tegenstelling tot andere games, kan ik het hier goed hebben als je een goede beuk krijgt omdat het gewoon zo godsgruwelijk mooi wordt weergegeven. Racegame van het jaar en wellicht game van het jaar.

Verder ben ik nog veel games van achievements e.d. aan het voorzien. Zag bij een aantal games dat ik vrij hoge percentages had van sommige easy achievements en dan is het wel aardig. Al blijkt bij sommige dat het wel wat meer tijd kost. Zo wacht ik nog steeds op de laatste barn find restoration en die van de Ford GT, na vinden duurt het al zo'n 15 uur aan ingame tijd voor ze eens klaar zijn. Zie wel nieuwe labels verschijnen dat er iets wordt gedaan maar damn wat duurt dat takke lang. Heb ondertussen 100 achievements erbij gehaald :X

Verder heeft Destiny weer een bak DLC, The Division 2 krijgt nu de Pentagon en AC Odyssey had ook enorme DLC maps erbij (game en content is nu in de aanbieding!). Verder is Hitman 2 (zeker met alle DLC) de moeite wel waard. En van Battlefield 5 komt de Pacific DLC ook nog. Dus ik denk dat het voor mij meer het najaar van de DLC wordt. Ik moet nog meer zien van die Star Wars game om hem te willen halen. Lengte van de game, hoe het binnen de films/series valt (als het een must-have voor verhaal is, wil ik het wel halen, anders wacht ik denk ik tot kerst-sale)

Er is inderdaad maar weinig uitgekomen, zowel in kamp Xbox als kamp Playstation overigens. In februari/maart komen nog 2 grote titels uit (Cyberpunk en Watch Dogs 3), maar daarna is het echt wachten op de nieuwe generatie. Ik verwacht ook pas eind komend jaar echte toppers. Die dan weer enorm veel bugs hebben omdat ze te weinig getest hebben op nieuwe platforms.

De droogte is er echter al wel degelijk sinds vorig jaar. Met mondjesmaat komen er games uit en de welbekende drukte in oktober is er al 2 jaar niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:33

Sagat

Is pappa x2!

justifire schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 20:59:
Finish Him / Her !!! :9

[YouTube: Mortal Kombat 11 – Free Weekend Trailer | Oct. 11-14]

Net wat lopen klooien met Terminator, blijft één van, zo niet DE, beste fightgames _/-\o_
dafuq? Ik heb dus vrijdag de trial geinstalleerd maar vs ai geen terminator :( en dat was nou net degene die ik graag wilde proberen :/

ps: was wel op ps4. En niet de online mp.....wsl was dat het.
Buiten dus mk (en eigenlijk alleen de sp....) laatste tijd weinig fighters gespeeld, ben wel als soort van retro projectje bezig met het verzamelen van alle soul calibur games voor mijn (retro) consoles. maar deze dus nog niet gekocht. Kwam die gast van samurai shodown nou ook nog als dlc char, of was dat toch een andere fighter?

[ Voor 43% gewijzigd door Sagat op 15-10-2019 11:28 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Komend weekend trouwens free weekend voor The Division 2. De nieuwe content is nu uit voor season pass owners. Komende week pas voor de rest, maar mensen die net beginnen zijn daar toch nog niet aan toe.

Dus wie nog wat The Division 2 wil spelen met iemand die de game nog niet heeft, kan nu aan de slag. En wie de nieuwe content nog met me wil samen doen, voeg me maar toe of stuur me maar een invite als je online bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 12:12:
Komend weekend trouwens free weekend voor The Division 2. De nieuwe content is nu uit voor season pass owners. Komende week pas voor de rest, maar mensen die net beginnen zijn daar toch nog niet aan toe.

Dus wie nog wat The Division 2 wil spelen met iemand die de game nog niet heeft, kan nu aan de slag. En wie de nieuwe content nog met me wil samen doen, voeg me maar toe of stuur me maar een invite als je online bent.
druk druk druk... de 1.02 update voor tom clancy's ghost recon breakpoint is ook uit...
ik heb te weinig tijd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 13:15:
[...]

druk druk druk... de 1.02 update voor tom clancy's ghost recon breakpoint is ook uit...
ik heb te weinig tijd!!
Dat was alleen een bugfix patch die nog lang niet alles meepakt. Denk dat je bij die beter tot een eerste DLC ding kunt wachten.

Pagina: 1 ... 18 ... 83 Laatste

Let op:
- Voor xCloud is er een specifiek topic gemaakt :)

- Discussie en speculatie nieuwe Xbox: Xbox Series X topic - deel 1
- Geen XBOX vs PS4 discussies;
- Voor aanbiedingen van games, de console en accesoires Console Budget Gaming topic
- Geen discussies over TV's en monitoren, daar zijn andere subfora voor;
- Let op het gebruik van afkortingen; schrijf (minder bekende) titels voluit.